Orijinalini görmek için tıklayınız : Kymco Kymco CK 125 hakkında herşey...
Sayfa :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
[
11]
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
ol_gu87
16 Haziran 2010, 01:31
vites gstergeleri müşürden değilde mini lambalarından sorun çıkartıyor anahtar tutabiliyrsan ön lambayı yanlarından sök göstergelerin oldugu kafayıda sök sonra ortadaki parçanın iki tane vidası var onuda sökünce ampullerin tıpalarını çekip çıkartabilirsin kolay bir iş 15 dk değiştir devam 43 binde hala müşür çalışıyor müşür kolay kolay arıza yapmıyor bu motorlarda ki yağmurda çok kullandım defalarca yüz km den fazla yol gitttim elektrik tesisatı arıza yapmıyor akü hariç kışın daha çok binebiliyorum motora malum sezonluk bölgede oturuyorum yazın vakit bulunmuyor binilecek
Hyp33Rx
16 Haziran 2010, 11:44
vites gstergeleri müşürden değilde mini lambalarından sorun çıkartıyor anahtar tutabiliyrsan ön lambayı yanlarından sök göstergelerin oldugu kafayıda sök sonra ortadaki parçanın iki tane vidası var onuda sökünce ampullerin tıpalarını çekip çıkartabilirsin kolay bir iş 15 dk değiştir devam 43 binde hala müşür çalışıyor müşür kolay kolay arıza yapmıyor bu motorlarda ki yağmurda çok kullandım defalarca yüz km den fazla yol gitttim elektrik tesisatı arıza yapmıyor akü hariç kışın daha çok binebiliyorum motora malum sezonluk bölgede oturuyorum yazın vakit bulunmuyor binilecek
Ben bugün yarın söküp o lambayı tamir ederim :) Hocam yakınmışız seninle de baya :) Bir sorum olacaktı tavsiye ederseniz birkaç şişe alacağım fiyatı da uygun geldi.
Yamalube 4T 15/50 yağ kullanayımmı sizce motorumda ?
ol_gu87
16 Haziran 2010, 14:28
adını duymadım hiç çeşme taraflarına gelirsen beklerim ben elf 15 50 kullanıyorum güzel motul yağlarını tavsiye ediyorlar uzun yolda daha iyi koruyormuş yazın 50 ye çıkıyorum kışın 40 a iniyorum bilmediğin yağları kullanma bence
Hyp33Rx
19 Haziran 2010, 00:45
evet arkadaşlar sanırım nazar değdi :) 4. günümde ilk kaza mı yaptım bu sabah 9 sularında. üstümde dandk de olsa bi kask ve korumalı motosiklet ceketım vardı, önüme bir araba fırladı, yatmayı denedim 1-2 cm ile araba benim grenaja vurdu dengem bozuldu yerde buldum kendimi :) araba frene bassaydı vurmazdım :)
Bende hemen hemen hiç hasar yok, dizlerim gitti biraz sadece o kadar, motosiklet de taş gibi cıktı, 1 tane sinyal kırıldı, arabanın bana çarptığı yerdeki ufak grenaj kırıldı. Birde fren in orda ayağımı koyduğum yer koptu ufacık bi kaynaklık işi var :) Resğimdeki grenaj'da yaklasık 5 cm capında bir delık var araba oraya çarptı.
Evet azrail abiyle sabah sabah güzel dans ettik :) Reflexle yatırmasam motorumu büyük ihtimalle nickimin altında "seni unutmayacağız" yazıyor olcaktı :)
http://img9.imageshack.us/img9/7903/kymco12sf.jpg (http://img9.imageshack.us/i/kymco12sf.jpg/)
mondial50tt
19 Haziran 2010, 21:46
geçmiş olsun
acemi60
20 Haziran 2010, 01:44
evet arkadaşlar sanırım nazar değdi :) 4. günümde ilk kaza mı yaptım bu sabah 9 sularında. üstümde dandk de olsa bi kask ve korumalı motosiklet ceketım vardı, önüme bir araba fırladı, yatmayı denedim 1-2 cm ile araba benim grenaja vurdu dengem bozuldu yerde buldum kendimi :) araba frene bassaydı vurmazdım :)
Bende hemen hemen hiç hasar yok, dizlerim gitti biraz sadece o kadar, motosiklet de taş gibi cıktı, 1 tane sinyal kırıldı, arabanın bana çarptığı yerdeki ufak grenaj kırıldı. Birde fren in orda ayağımı koyduğum yer koptu ufacık bi kaynaklık işi var :) Resğimdeki grenaj'da yaklasık 5 cm capında bir delık var araba oraya çarptı.
Evet azrail abiyle sabah sabah güzel dans ettik :) Reflexle yatırmasam motorumu büyük ihtimalle nickimin altında "seni unutmayacağız" yazıyor olcaktı :)
http://img9.imageshack.us/img9/7903/kymco12sf.jpg (http://img9.imageshack.us/i/kymco12sf.jpg/)
Geçmiş olsun. Kazasız belasız sürüşler dilerim...
Hyp33Rx
20 Haziran 2010, 19:08
Geçmiş olsun. Kazasız belasız sürüşler dilerim...
Hocam bahsettiğim grenaj ne kadardır acaba ? Bu arada sinyalleri daha ufak karbon kaplama almayı düşünüyordum bunu da gerçekleştirmeme vesile oldu bu kaza :) Neyse allaha şükür birşeyim yok. :)
acemi60
21 Haziran 2010, 14:43
Hocam bahsettiğim grenaj ne kadardır acaba ? Bu arada sinyalleri daha ufak karbon kaplama almayı düşünüyordum bunu da gerçekleştirmeme vesile oldu bu kaza :) Neyse allaha şükür birşeyim yok. :)
Kymco.com.tr den baktığım kadarıyla yan kapak 45 USD. Tekrar geçmiş olsun...
deliberk
21 Haziran 2010, 17:06
gecmiş olsun arkadaşım motoruma bu gün kavustum yanlız 20 40 yağ koymulşlar bilmedir nasıl
ha bu arada aküyü sarja bağladı usta şimdi hiç problem yok mars falan basıyo lambalar sönmüyor
Hyp33Rx
23 Haziran 2010, 00:07
Merhabalar arkadaşlar yarın Ck 125 ime buji getirticem ama şunlardan hangisi olur ?
http://www.rialli.com/urunler/motorsiklet-elektrik-grubu/352_buji-ve-bobin-grubu/9029__buji-bosch-super4-4-tirnakli/
http://www.rialli.com/urunler/motorsiklet-elektrik-grubu/352_buji-ve-bobin-grubu/8281__buji-bosch-cupscooterybr/
Super 4 tırnaklı güzel göründü gözüme olursa getirticem cevaplarınızı beklıyorum
ol_gu87
23 Haziran 2010, 15:16
ngk platinyum kullanıyorum çokta güzel 6 ay oldu hala tekleme yok tıkır tıkır gidiyor bi dene derim 4 tırnak kanaatimce daha büyük motorlarda iyi olur bizimkilerde iki tırnak bile çok
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:14 ----------
birde o fiyatlar çok çok eski olmalı o fiyata çin malı buji bile satmıyorlar artık
acemi60
23 Haziran 2010, 15:28
Merhabalar arkadaşlar yarın Ck 125 ime buji getirticem ama şunlardan hangisi olur ?
http://www.rialli.com/urunler/motorsiklet-elektrik-grubu/352_buji-ve-bobin-grubu/9029__buji-bosch-super4-4-tirnakli/
http://www.rialli.com/urunler/motorsiklet-elektrik-grubu/352_buji-ve-bobin-grubu/8281__buji-bosch-cupscooterybr/
Super 4 tırnaklı güzel göründü gözüme olursa getirticem cevaplarınızı beklıyorum
3 senedir NGK DR8EA kullanıyorum. Çok memnunum. CK125'te 8000km.de buji değişir. Motosikletin ateşlemesinde en ufak bir problem olmadı. Daha iyisi lazım dersen onlarda aşağıda. Fakat fiyatları 20-30 TL arası.
NGK nin yayınladığı listeye göre CK 125 için platin ve iridyum bujiler
Platin : NGK DR8EVX (No: 6354)
İridyum : NGK DR8EIX (No:6681)
deliberk
23 Haziran 2010, 16:41
ben İridyum : NGK DR8EIX kulanıyorum memnunumda bir sıkıntısı yok
acemi arkadaşım şu depodan gelen ses için ne yaptın anlatabilirimisin depo kapağından bendede ses geliyor.
acemi60
23 Haziran 2010, 18:21
ben İridyum : NGK DR8EIX kulanıyorum memnunumda bir sıkıntısı yok
acemi arkadaşım şu depodan gelen ses için ne yaptın anlatabilirimisin depo kapağından bendede ses geliyor.
Eğer depo kapağından geliyorsa. Kapağın takıldığı depo ağzını hafif yamultarak kapağın daha sıkı oturmasını sağlayabilirsin.
Depo ile oturduğu şasinin veya depo altındaki kabloların teması nedeniyle yüksek devirlerde epey bir zırıltı oluyor. Depoyu söküp altına baktığında temas edip ses yapan yerlerin aşınmış olduğunu görürsün. Deponun altındaki şasiyi kablolarla beraber iç lastikle sararak sorunu çözdüm. Böylece deponun delinme tehlikesini de önledim. İyi sürüşler.
deliberk
23 Haziran 2010, 19:21
teşekürler yrın yapmaya calışacağım ben depo kapağından diye tahmin ediyorum bılmıyorum elim deymişken lastikde sararım
deliberk
24 Haziran 2010, 15:05
deponun altına lastik yerleştirdim biraz önce ama kapaktan ses geliyor kapağı nasıl yamultacağım hakkında bir bilgi verirmisin
acemi60
25 Haziran 2010, 15:44
deponun altına lastik yerleştirdim biraz önce ama kapaktan ses geliyor kapağı nasıl yamultacağım hakkında bir bilgi verirmisin
Kapağı değil. Kapağın oturduğu yeri. Yani depo ağzını. Eğer ses kapağın oturduğu yerde gevşek durmasından meydana geliyorsa.
Benimkini 3 sene önce tamirci yapmıştı. İçe mi dışa mı büktüğünü tam hatırlayamıyorum. Bence uğraşma. Bir tamirciye götür.
barannet
26 Haziran 2010, 10:44
kaza yapan arkadaşa geçmiş olsun diyorum.
geçen gün 100kmden fazla yol yaptım. zaman zaman çamura saplandım, orman yollarında bile gittim. Kymco gerçekten çok dayanıklı bir motosiklet.
Yalnız titreşim 21.000kmde arttı sanki. Titreşimi engellemek için yaptığınız şeyler var mı?
Hyp33Rx
27 Haziran 2010, 00:39
kaza yapan arkadaşa geçmiş olsun diyorum.
geçen gün 100kmden fazla yol yaptım. zaman zaman çamura saplandım, orman yollarında bile gittim. Kymco gerçekten çok dayanıklı bir motosiklet.
Yalnız titreşim 21.000kmde arttı sanki. Titreşimi engellemek için yaptığınız şeyler var mı?
Hocam haklısın :) Land rover çarptı benim alete bide asfalta çakıldı nerdeyse hiçbişey yok :) Gerçek anlamda taş gibi. Yeni sinyallerim falan da geldi :)
Bu arada o bujilerden benzerini aldım uydu çalıştı ama motor 10 saniye marş istemeye başladı. çalışmıyor resmen bende eski NGK mı geri taktım ucu mucu gidik ama marşa dokundumu tıkırt diye çalışıyor. :)
Bu arada beyaz 35 watt halojen dandik far sipariş ettim 5 liraya, motoruma taktım güzel oldu, 4 tane ufak sinyal satın aldım onlarda güzel, 2 tane dipsiz mavi ampul ve 1 tane mavi park farı aldım, devir ve km göstergemin ışıklarını mavi yaptım, park farımı da mavi yaptım gerçekten çok güzel görünüyor şimdi. :) resimlerini yakın zamanda çekip koyarım. :)
ol_gu87
27 Haziran 2010, 21:26
debriyaf balatasını değiştiriyorum 20 liralık honda debriyaj balatası uyuyor bilginiz olsun motorun titreşimini azaltmak için takozları değiştirmek yeterli olabilir depo kapağını çıkartınca ağız kısmının iç tarafında büküm kısmı var orasını tamirci veya demir ustası aşağıya doğru az büküyor sorun ortadan kalkıyor siz denemeyin bozarsanız bütün depo değişmesi gerekebilir
Hyp33Rx
27 Haziran 2010, 22:32
debriyaf balatasını değiştiriyorum 20 liralık honda debriyaj balatası uyuyor bilginiz olsun motorun titreşimini azaltmak için takozları değiştirmek yeterli olabilir depo kapağını çıkartınca ağız kısmının iç tarafında büküm kısmı var orasını tamirci veya demir ustası aşağıya doğru az büküyor sorun ortadan kalkıyor siz denemeyin bozarsanız bütün depo değişmesi gerekebilir
Hocam benim motorda debriyaj balatası istemeye başladı, Honda nın hangi modelinin debriyaj balatası uyuyor ? ve nerden satın aldın ?
Hyp33Rx
28 Haziran 2010, 13:30
Bu arada arkadaşlar benim motorun eksozu hiç hoşuma gitmiyor, korumalığı falan yok ya, ben ybr 125 eksozu takmayı düşünmeye başladım, bu konuda bilgisi olan varsa beni aydınlatabilir mi :)
acemi60
28 Haziran 2010, 14:35
Bu arada arkadaşlar benim motorun eksozu hiç hoşuma gitmiyor, korumalığı falan yok ya, ben ybr 125 eksozu takmayı düşünmeye başladım, bu konuda bilgisi olan varsa beni aydınlatabilir mi :)
CK125'in egzostu fiyakalı olmayabilir. Ama sesi diğer 125cc motorlardan daha tok ve güzel. Benim egzostum açık falan olmamasına rağmen insanlar sesine bakarak "bu motor 250cc'mi?" diye soruyorlar. Egzostumun ömrü bitince fiyatı pahalı olmasına rağmen yine orijinal egzosttan şaşmam.
ol_gu87
28 Haziran 2010, 14:56
eksozu değiştirme sıkıştırma oranları diğerleriyle aynı değil performansın düşer balatada model adı yazmıyor ama üzerinde y222a-166-000 qty5 4x25 filan yazıyor tahminen titanın ki dir bende daha taktırmadım taktırdıktan sonra hangi modelmiş söylerim
Hyp33Rx
30 Haziran 2010, 19:24
eksozu değiştirme sıkıştırma oranları diğerleriyle aynı değil performansın düşer balatada model adı yazmıyor ama üzerinde y222a-166-000 qty5 4x25 filan yazıyor tahminen titanın ki dir bende daha taktırmadım taktırdıktan sonra hangi modelmiş söylerim
Sıkıştırma oranları konusunda haklıymışsınız, almaktan vazgeçtim, benim motorda sapsarı ve gayet kötü bir far var, hepsiburada'dan bir far almaya karar verdim H4 modeller 3 tırnaklılar yani bizimkilere uyuyor sanırım, sizce hangisini alayım ?
http://www.hepsiburada.com/Liste/ProductDetails.aspx?categoryid=26103&productid=otm011517
http://www.hepsiburada.com/Liste/bluevision-h4-100-w-2-park-ampullu-gercek-beyaz-011212/ProductDetails.aspx?productId=otm011212&categoryId=264114
alttaki 100 watt diyo sanırım benim aküyü mahveder :) pek anlamadığım için danışmak istedim
acemi60
30 Haziran 2010, 20:37
Sıkıştırma oranları konusunda haklıymışsınız, almaktan vazgeçtim, benim motorda sapsarı ve gayet kötü bir far var, hepsiburada'dan bir far almaya karar verdim H4 modeller 3 tırnaklılar yani bizimkilere uyuyor sanırım, sizce hangisini alayım ?
http://www.hepsiburada.com/Liste/ProductDetails.aspx?categoryid=26103&productid=otm011517
http://www.hepsiburada.com/Liste/bluevision-h4-100-w-2-park-ampullu-gercek-beyaz-011212/ProductDetails.aspx?productId=otm011212&categoryId=264114
alttaki 100 watt diyo sanırım benim aküyü mahveder :) pek anlamadığım için danışmak istedim
Ne yazık ki 55 Watt olanı da senin aküyü mahveder. Halojen ampul soketi farklı olduğu için uymaz. Far içini de eritir. Ben sürekli far açık kullanıyorum. Ampul 35Watt olmasına rağmen kornanın sesini zayıflatıyor.
Aydınlatma güçlendirmek için en iyi seçenek şarj edilebilir pille veya akü ile çalışan bir ilave lamba takmak. Ben kullanıyorum. Önceki sayfalara bakarsanız aldığım zaman yazmıştım. Güçlü ışık,Normal ışık, ve Flaşör modunda çalışıyor.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:20 ----------
Benim kulladığım bu;
http://www.deltabisiklet.com/new.aspx?_Args=ProductImage,2113,DeltaBisiklet,191 5
Daha kuvvetlileri de var ama fiyatları yüksek.
ol_gu87
30 Haziran 2010, 23:23
kullandığınız ampulü bosh veya diğer kaliteli ampullerle değiştirmek çözüm oluyor üzerindekinin aynısı ama daha kalitelisi ben öyle yaptım sorun ortadan kalktı xenon filan zararlı kullanmış olanını gördüm farın içi dağılmış dalga dalga olmuş
Hyp33Rx
02 Temmuz 2010, 19:20
Hocam yağ kötü durumdaymış, mali olarak zor durumda sayılırım yani castrol falan alamam sanırım. Bugün benzin alırken petrol ofisinin yağlarına baktım, fena değiller gibi 15 50 ve 20 50 var yarın almayı düşünüyorum bi tanesini hangisini alayım sizce fiyat olarak ta çok uygun 8 tl kadar. marmaris bu sıralar çokçok sıcak herkes bana sıcakta ne kadar kalın yağ o kadar iyi diyor. hangisini almayılım sizce 15 50 mi 20 50 mi ( bu arada 15 50 nin üzerinde motosiklete özel olduğu yazıyor)
http://www.poas.com.tr/PO_pdf/madeni_yaglar/pdf/Motosikletler/Maximot4T_15W50.pdf
budur.
acemi60
02 Temmuz 2010, 19:43
Hocam yağ kötü durumdaymış, mali olarak zor durumda sayılırım yani castrol falan alamam sanırım. Bugün benzin alırken petrol ofisinin yağlarına baktım, fena değiller gibi 15 50 ve 20 50 var yarın almayı düşünüyorum bi tanesini hangisini alayım sizce fiyat olarak ta çok uygun 8 tl kadar. marmaris bu sıralar çokçok sıcak herkes bana sıcakta ne kadar kalın yağ o kadar iyi diyor. hangisini almayılım sizce 15 50 mi 20 50 mi ( bu arada 15 50 nin üzerinde motosiklete özel olduğu yazıyor)
http://www.poas.com.tr/PO_pdf/madeni_yaglar/pdf/Motosikletler/Maximot4T_15W50.pdf
budur.
15-50 derim. Sizin oraların çok sıcak olduğunu hesaba katarsak 20-50 de olabilir. Motosiklete özel yağsa tabii(4T).
Hyp33Rx
02 Temmuz 2010, 19:48
15-50 derim. Sizin oraların çok sıcak olduğunu hesaba katarsak 20-50 de olabilir. Motosiklete özel yağsa tabii(4T).
Evet hocam o .pdf ini verdiğim motosiklete özel 4T, fiyatı da çok uygun 15w 50 :) Sanırım gidip birazdan alacağım.
Hyp33Rx
03 Temmuz 2010, 02:01
9 Lira karşılığında Petrol ofisinden petrol ofisi marka 15 50 motosikletler için özel üretilmiş yağı satın aldım. fakat bugün yağı değiştirmedim yarın değiştirip size nasıl olduğunu yazarım. :)
Yağı incelemek isterseniz. : http://www.poas.com.tr/PO_pdf/madeni_yaglar/pdf/Motosikletler/Maximot4T_15W50.pdf
Bu arada yarın ehliyet sınavına giriyorum :)
(bundan önce ehliyetsiz mi kullanıyordun diyenlere, kask + ceket kullanınca polisler durdurmuyor. :P Marmaristen datçaya kadar gittim 3 tane çevirmeye girdim yine durdurmadılar. )
acemi60
03 Temmuz 2010, 11:45
9 Lira karşılığında Petrol ofisinden petrol ofisi marka 15 50 motosikletler için özel üretilmiş yağı satın aldım. fakat bugün yağı değiştirmedim yarın değiştirip size nasıl olduğunu yazarım. :)
Yağı incelemek isterseniz. : http://www.poas.com.tr/PO_pdf/madeni_yaglar/pdf/Motosikletler/Maximot4T_15W50.pdf
Bu arada yarın ehliyet sınavına giriyorum :)
(bundan önce ehliyetsiz mi kullanıyordun diyenlere, kask + ceket kullanınca polisler durdurmuyor. :P Marmaristen datçaya kadar gittim 3 tane çevirmeye girdim yine durdurmadılar. )
Kendine ve başkalarına zarar vermek istemiyorsan ehliyetsiz ve korumasız motor kullanma.
Hyp33Rx
03 Temmuz 2010, 15:04
Kendine ve başkalarına zarar vermek istemiyorsan ehliyetsiz ve korumasız motor kullanma.
Yok hocam, korumalarımı asla çıkartmam, trafikte de müthiş dikkat ediyorum, bu arada sınavım iyi geçti sanırım 1 ay sonra ehliyet sahibiyim.
15 dk önce yağı değiştirdim, sanki vites geçişlerim daha iyi oldu :) içindeki yağ resmen mahvolmuş, simsiyah ötesi yapışkan bir hale gelmiş, bundan sonra ayda 1 yağ değiştirmeye karar verdim.
ol_gu87
04 Temmuz 2010, 21:19
ayda bir değil her 1000 km bir değiştirmelisin canavar gibi kalır motorun kaliteli yağda önemli castrol 10 40 kullanıyordum 80 ml yağ yakan motor elf 15 50 de 50 ml nin altına düştü 43700 km deyim daimi uzun yol yapıyor motor yoksa haftalarca çalışmadığı oluyor ama tek marş yine yollarda
acemi60
05 Temmuz 2010, 00:08
Ben yağ değişimi konusunda fabrika verilerine sadık kalmayı tercih ediyorum.
2000 km de bir Castrol Power1 4T 15W-40 kullanıyorum. Motorum 3 yıllık. 13000 km lerdeyim. Yağ eksiltme problemim yok. Ciddi bir yağ eksiltme durumu olursa yağ değişimini erkene almak yerine motor yaptırmayı tercih ederim.
Sergeant
05 Temmuz 2010, 00:31
ben bu motoru yeni aldım. motorda nerdeyse hiç serilik yok tekken bile zor kalkıyor gibi ama otobanda düz yolda 115/120 hafif egimde 135-140a yaklaşıyor sizin motorlarda böylemi..
ol_gu87
05 Temmuz 2010, 01:49
debriyaj balatası ve sibop ayarlarını kntrol ettirmeni tavsiye ederim ybr den daa hızlı hatta cbf le bile kafa kafaya gidiyor son süratte geçiyor ben çok memnunum benim yağ bin km de kararıyor ondan değiştiriyorum uzun yol yaptığım içinmi çabuk kararıyor acaba yoldada baya sürat yapıyorum 100 ün altına hiç düşmeden en az 80 km gidiyorum 150 km den fazla yolda yaptığım oldu durmaksızın sübaplar uğultuya başlıyor çok ısınınca
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:43 ----------
vn 750 den sonra bu bisiklet gibi gelir normaldir c 800 kullanırken buna binince bisiklet gibi kullanıyordum şimdi sadece bunu kullandığım için normal geliyor sadece yokuşlarda sorun yaratıyor 60 lara kadar düştüğüm dik yokuşlar oluyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:45 ----------
Ben yağ değişimi konusunda fabrika verilerine sadık kalmayı tercih ediyorum.
2000 km de bir Castrol Power1 4T 15W-40 kullanıyorum. Motorum 3 yıllık. 13000 km lerdeyim. Yağ eksiltme problemim yok. Ciddi bir yağ eksiltme durumu olursa yağ değişimini erkene almak yerine motor yaptırmayı tercih ederim.
motor yaptırmak sadece parçaları 6 ay önce 700 tl yi geçiyordu senin motorun üretim tarihi kaç parçalarının üzerinde yazıyor bildiğim kadarı ile bu motorlardan iki ayrı seri geldi ilk seri 100bin km dayanıyor diye biliyorum
Hyp33Rx
05 Temmuz 2010, 13:28
debriyaj balatası ve sibop ayarlarını kntrol ettirmeni tavsiye ederim ybr den daa hızlı hatta cbf le bile kafa kafaya gidiyor son süratte geçiyor ben çok memnunum benim yağ bin km de kararıyor ondan değiştiriyorum uzun yol yaptığım içinmi çabuk kararıyor acaba yoldada baya sürat yapıyorum 100 ün altına hiç düşmeden en az 80 km gidiyorum 150 km den fazla yolda yaptığım oldu durmaksızın sübaplar uğultuya başlıyor çok ısınınca
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:43 ----------
vn 750 den sonra bu bisiklet gibi gelir normaldir c 800 kullanırken buna binince bisiklet gibi kullanıyordum şimdi sadece bunu kullandığım için normal geliyor sadece yokuşlarda sorun yaratıyor 60 lara kadar düştüğüm dik yokuşlar oluyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:45 ----------
motor yaptırmak sadece parçaları 6 ay önce 700 tl yi geçiyordu senin motorun üretim tarihi kaç parçalarının üzerinde yazıyor bildiğim kadarı ile bu motorlardan iki ayrı seri geldi ilk seri 100bin km dayanıyor diye biliyorum
Hocam ilk seri olup olmadığını nasıl anlarız ? Benimki 2005 Model, 1500 e aldım ben, 3-4 tane tamırcıye gösterdım hepsi tanıdık, ufak tefek sorunları var dediler, ( fren balatası, civataların sıkılması vs vs.) motoru ne durumda dedim çok iyi gibi duruyor dediler, 30000 deyim şuanda, sizce yağ yakmadan kaç bine kadar gider ?
Hyp33Rx
05 Temmuz 2010, 22:26
Evet bugün bir arkadaş Yamaha YBR 125 İ ile kafa tuttu.
Motoru modifiyeli, yoshimura eksozu, iridyum bujisi var.
Benim debriyaj balatam hafif bitik, hava filtrem kirli, eksozum orjinal, zincirim kötü durumda olduğu halde kabul ettim, dümdüz ve boş bir yolda denedik, ben önden fırladım, 3 te bana yetişti tekrar, 4. vitese kadar kafa kafaya geldik, 4. viteste 105 veya 110 dum, 5 e attım benim motor bayıldı :) 5 ten sonra geçti beni :) 120 ye kadar gittim ama 2 metre falan farkla YBR 125 e geçildim :) sizin motorlarda bayılıyor mu acaba :)
Dipnot:Motorumu yaptırdıktan sonra bulcağum oni :P:P
ol_gu87
05 Temmuz 2010, 22:49
benimkinde yok ybr kim ya cbf le kapışıyorum hemde ikişer kişi düz yolda tokat yokuşlar kafa kafaya debriyaj balatası ve sibop ayarlarını yaptır sonra gelsin
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:38 ----------
Hocam ilk seri olup olmadığını nasıl anlarız ? Benimki 2005 Model, 1500 e aldım ben, 3-4 tane tamırcıye gösterdım hepsi tanıdık, ufak tefek sorunları var dediler, ( fren balatası, civataların sıkılması vs vs.) motoru ne durumda dedim çok iyi gibi duruyor dediler, 30000 deyim şuanda, sizce yağ yakmadan kaç bine kadar gider ?
daha 40 binde filan başlar yağ yakmaya o da bir kaç ml lerden bahsediyorum 2008 in son zamanlarına doğru modelin motor parçalarındaki kalite değişti sen hava ayarlarını filan yaptır kendine gelir motor buji yi de kontrol etmelisin
acemi60
06 Temmuz 2010, 00:04
ben bu motoru yeni aldım. motorda nerdeyse hiç serilik yok tekken bile zor kalkıyor gibi ama otobanda düz yolda 115/120 hafif egimde 135-140a yaklaşıyor sizin motorlarda böylemi..
Bindiğiniz motorun CK125 olduğundan eminmisiniz. Bu motor ile nasıl 140 gördünüz merak ediyorum. 9000 devirde 110 civarı hız yapan bir motor ile 140 yapmak için kaç devir çevirdiniz merak ettim. Bu motorun Türkiye'ye gelmeyen yeni modelleri 8000 devirden sonra redline giriyor. 8000 devirde 100 civarı bir hız yapıyor. Ondan sonrası motora pek iyi bir muamele değil. Motoru iyi tanıyan ustalar böyle diyor. 125 cc. motorla hız arayışlarına girmek bana çok komik geliyor. Ayrıca seri değil kalkamıyor demişsiniz. Motorunuz arızalı diycem ama bir yandan da 140 gördüm diyorsunuz. İyice tuhaf bir durum.
debriyaj balatası ve sibop ayarlarını kntrol ettirmeni tavsiye ederim ybr den daa hızlı hatta cbf le bile kafa kafaya gidiyor son süratte geçiyor ben çok memnunum benim yağ bin km de kararıyor ondan değiştiriyorum uzun yol yaptığım içinmi çabuk kararıyor acaba yoldada baya sürat yapıyorum 100 ün altına hiç düşmeden en az 80 km gidiyorum 150 km den fazla yolda yaptığım oldu durmaksızın sübaplar uğultuya başlıyor çok ısınınca
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:43 ----------
vn 750 den sonra bu bisiklet gibi gelir normaldir c 800 kullanırken buna binince bisiklet gibi kullanıyordum şimdi sadece bunu kullandığım için normal geliyor sadece yokuşlarda sorun yaratıyor 60 lara kadar düştüğüm dik yokuşlar oluyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:45 ----------
motor yaptırmak sadece parçaları 6 ay önce 700 tl yi geçiyordu senin motorun üretim tarihi kaç parçalarının üzerinde yazıyor bildiğim kadarı ile bu motorlardan iki ayrı seri geldi ilk seri 100bin km dayanıyor diye biliyorum
Motor yaptırma fiyatı bana biraz abartılı geldi.
Evet bugün bir arkadaş Yamaha YBR 125 İ ile kafa tuttu.
Motoru modifiyeli, yoshimura eksozu, iridyum bujisi var.
Benim debriyaj balatam hafif bitik, hava filtrem kirli, eksozum orjinal, zincirim kötü durumda olduğu halde kabul ettim, dümdüz ve boş bir yolda denedik, ben önden fırladım, 3 te bana yetişti tekrar, 4. vitese kadar kafa kafaya geldik, 4. viteste 105 veya 110 dum, 5 e attım benim motor bayıldı :) 5 ten sonra geçti beni :) 120 ye kadar gittim ama 2 metre falan farkla YBR 125 e geçildim :) sizin motorlarda bayılıyor mu acaba :)
Dipnot:Motorumu yaptırdıktan sonra bulcağum oni :P:P
Motorunu uzun bir süre sorunsuz kullanmak istiyorsan 8000 deviri geçmeni önermem. Hadi arada bir kısa süreli 9000 devire kadar çıkılabilir. Ötesi macera olur. KYMCO'nun en iyi servislerinden AYDIN motor'da bunu söylüyor. Hız ve rüzgarı daha iyi hissetmek istiyorsan 500cc altındaki motorlara hiç bakmayacaksın. CK125 9000 devire kadar da oldukça zevkli kullanımı olan bir motor. İyi sürüşler...
Hyp33Rx
06 Temmuz 2010, 00:55
benimkinde yok ybr kim ya cbf le kapışıyorum hemde ikişer kişi düz yolda tokat yokuşlar kafa kafaya debriyaj balatası ve sibop ayarlarını yaptır sonra gelsin
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:38 ----------
daha 40 binde filan başlar yağ yakmaya o da bir kaç ml lerden bahsediyorum 2008 in son zamanlarına doğru modelin motor parçalarındaki kalite değişti sen hava ayarlarını filan yaptır kendine gelir motor buji yi de kontrol etmelisin
yani 2008 öncesi daha mı kaliteli ?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:41 ----------
Bu arada, 2 saat kadar önce benzn filtrem kopmuş, marmaris merkeze 10 km uzakta biryerde idim, tamir edilemeyecek durumdaydı, motoru da oraya bırakamazdım calınır endişesi ile, mecburen ittirdim. Marmaristeki motorcular da 1 Gram Motorculuk ruhu kalmamış... yanımdan R1 ler R6 lar VSTROMlar ne ararsanız geçti 1 tane allahın kulu durmadı... 10 km ittirdim 130 kg motoru. tamirciye kadar....
ol_gu87
06 Temmuz 2010, 22:36
ne zaman yolda kalmış bir motorcu görsem km farketmez yardım ederim yardım bulabileceğimiz bir yere ulaşmasına yardımcı olurum herşeyden önce motorculuk kardeşliktir
Parça fiyatlarını bilmiyorum servis bana çıkarttığı fiyat çalışmasında sorun vardı sonra başka sorun olduğunu bulduk.
Hyp33Rx
06 Temmuz 2010, 23:15
ne zaman yolda kalmış bir motorcu görsem km farketmez yardım ederim yardım bulabileceğimiz bir yere ulaşmasına yardımcı olurum herşeyden önce motorculuk kardeşliktir
Parça fiyatlarını bilmiyorum servis bana çıkarttığı fiyat çalışmasında sorun vardı sonra başka sorun olduğunu bulduk.
Aynen hocam bende, ama yapılan ayıp bence, 135 kg motor, zar zor itttiriyorum sinyal açık görüp kardeş iyimisin bırakayımmı çarşıya dese yeter çarşıya giderim benzin filtresini alır bir arkadaşın motoruyla dönerdim. yapılan hakkaten ayıp...
Sergeant
07 Temmuz 2010, 16:15
Bindiğiniz motorun CK125 olduğundan eminmisiniz. Bu motor ile nasıl 140 gördünüz merak ediyorum. 9000 devirde 110 civarı hız yapan bir motor ile 140 yapmak için kaç devir çevirdiniz merak ettim. Bu motorun Türkiye'ye gelmeyen yeni modelleri 8000 devirden sonra redline giriyor. 8000 devirde 100 civarı bir hız yapıyor. Ondan sonrası motora pek iyi bir muamele değil. Motoru iyi tanıyan ustalar böyle diyor. 125 cc. motorla hız arayışlarına girmek bana çok komik geliyor. Ayrıca seri değil kalkamıyor demişsiniz. Motorunuz arızalı diycem ama bir yandan da 140 gördüm diyorsunuz. İyice tuhaf bir durum.
kardeşim zaten bize tuhaf geldiği için yazdık :) dediğim gibi bayır aşağı 130u hergün görüyor zaten. devir saatim çalışmıyor, kaç çevirdiğini bilmiyorum ama ben motora acımam basarım. dediğim gibi seride kalkamıyor. belki 90kg civarı oldugum için olabilir. otobana çıktıgın zaman için istemeden hız arayışına giriyoruz kusura bakma :bounce:
acemi60
07 Temmuz 2010, 17:10
kardeşim zaten bize tuhaf geldiği için yazdık :) dediğim gibi bayır aşağı 130u hergün görüyor zaten. devir saatim çalışmıyor, kaç çevirdiğini bilmiyorum ama ben motora acımam basarım. dediğim gibi seride kalkamıyor. belki 90kg civarı oldugum için olabilir. otobana çıktıgın zaman için istemeden hız arayışına giriyoruz kusura bakma :bounce:
Serilik : CK125 kendi sınıfında seri bir motor. Fakat büyük hacimli motosikletlerdeki gibi düşük devirlerde güç bulamazsın. En az 7000 devire gelmeden vites değiştirirsen olmaz. Fakat debriyaj ayarına da dikkat etmek gerekiyor. Debriyaj ayarına bakmadığım zamanlarda debriyaj kaçırması durumu oluyordu.
Hız: Bu motorun üreticisi en fazla 90 km/h yapabilirsin demiş. Elbette bir bildikleri vardır. Benim tesbitlerime göre 8000 devirde yaklaşık 100 km/h civarı bir hız yapıyor. Bu hız çin motorları gibi afaki bir hız değil otomobille değişik zamanlarda ölçtüm tam tamına aynı hızı gösterdi. Yine benim görüşüme göre 8000 devirden sonra motor titreşimi ve sesi ile resmen ağlamaya başlıyor. Eğer motosiklet hobisini bir sevda olarak görüyorsak, nasıl sevdiğimizle onu ağlata ağlata gezmekten zevk almazsak motosikleti de ağlata ağlata kullanmaktan zevk almamalıyız. Geçenlerde otobanda giderken motoru kilitlenerek kaza yapan bir arkadaşımızın açtığı başlığı okumanı tavsiye ederim.
İyi sürüşler...
acemi60
07 Temmuz 2010, 19:28
Otoban sürüşleri için emniyet şeridini kullanmanızı öneririm. Hem güvensiz bir hızla seyretmezsiniz hem de motoru parçalamazsınız. En kötü ihtimalle polisten ceza yersiniz. Ben otobanda emniyet şeridini tercih ediyorum. Ayrıca hiçbir zaman limitleri zorlamadığım için motorum yıpranmadı. Oldukça seri.
Hyp33Rx
14 Temmuz 2010, 16:06
Herkese tekrar merhabalar, dün akşam motorumla yoldaydım, farın gidip geldiğini farkettim yani voltaj düşüp yükseliyor gibi oldu, anlam veremedim, kornaya bastım, ses sabit gelmedi viiiiiiippp gibi kesik kesik geldi, durdum sigortaları aküyü falan kontrol ettim. herşey çalışıyor. bugün böyle bir sorun yapmadı ? sizce nedir bu sorun :S
spil
14 Temmuz 2010, 23:52
CK125'in egzostu fiyakalı olmayabilir. Ama sesi diğer 125cc motorlardan daha tok ve güzel. Benim egzostum açık falan olmamasına rağmen insanlar sesine bakarak "bu motor 250cc'mi?" diye soruyorlar. Egzostumun ömrü bitince fiyatı pahalı olmasına rağmen yine orijinal egzosttan şaşmam.
+1 evet benimde sesi çok hoşuma gidiyor diğer 125 liklerde böyle ses yok
acemi60
16 Temmuz 2010, 19:29
Herkese tekrar merhabalar, dün akşam motorumla yoldaydım, farın gidip geldiğini farkettim yani voltaj düşüp yükseliyor gibi oldu, anlam veremedim, kornaya bastım, ses sabit gelmedi viiiiiiippp gibi kesik kesik geldi, durdum sigortaları aküyü falan kontrol ettim. herşey çalışıyor. bugün böyle bir sorun yapmadı ? sizce nedir bu sorun :S
Şarj dinamosu, konjektör, akü. Sorun bunlardan birindedir. Bende de yeni aldığım zaman konjektör bozuk olduğu için sürekli ampul patlatıyordu. Konjektörü değiştirdim bir daha aynı sorun tekrarlamadı.
Küçük bir motosiklet olduğu için şarj dinamosu fazla bir akım üretmiyor. Bu nedenle Aydınlatma sistemi de güçlü değil. Bu sorunu çözmek için en uygun olan çözüm far dışındaki stop,fren ve sinyalleri ledli yapmak. Ben sürekli far açık kullanıyorum elektirik sistemi yeterli gelmediği için bazen kornaya basınca çalmıyor. Farı kapatıp kornayı çalabiliyorum. Stop lambamı ledli yaptım. Fren lambasını da ledli diye aldım fakat ledli diye küçük ampullü fren lambası vermişler. Fren lambasını değiştirip ledli takıp sinyalleri de ledli takınca, fardan başka fazla bir güç çeken yer kalmayacak. Böylece farda kuvvetli ve problemsiz aydınlatma yapabilecek.
Bizim motosikletler için daha iyi bir çözüm ortaya koyan olmadı.İyi sürüşler.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO