Orijinalini görmek için tıklayınız : Asya 19a 180cc yapmak istiyoruz
merhaba arkadaşlar..
asya motor 150 cc olan motorumuzu 180cc ye veya olabildiği kadar yükseltmek istiyoruz abimle beraber.. bu konuda fikir sahibi olan arkadaşların yazılarını bekliyorum. bende bir araştırma yapıcam burdan da bir fikir sahibi olmakta fayda olacağını düşünüyorum.. nerde yaptırabiliriz istanbul bahçelievler tarafına yakın olursa sevinirim. kaça maal olur sizce.. lütfen gerekli bilgi sahibi olan arkadaşlar yanıtlasın..şimdiden hepinize teşekkürler:rendeer:
şindi olurda
kaç cc olur bilmiom
motoru indiriyosun
silindiri söküyosun
pistonuda yanına alıp, rektefiyeciye gidiyosun ve diyosunki rektefiyeci abiii, bu silindir kaç boy(cc) traşlanabilir..
rektefiyecinin verdiği direktiflere göre ordan parçalarını alıp çıkıyosun
soora gidip sana verilen ölçüde piston bakıyosun
şayet ki pistonu bulursan, silindiri verion rektefiyeci abiye, ona göre bi güzel yapıyo
bundan sooraki işlemin, üst kapağı traşlamak oluyo, bu hesapla yapılabilecek bişi
yani silindirin ekseni ve pistonun strok u üzerinden hesaplanıyor
kapağın traşlanmasındaki amaç yanma odasıyla oynamaktır..
bu en basit işlemdir..
birazdaha kasıyim dersen piston çapını genişletip, strok u uzatıp kısa bi kol uydurabilirsin
ha bulabilirmisin bilmiyorum, aramak lazım..
ama en ii performansta böyle alınır
kısa bi kol geniş bi piston, kış aylarında eğer ii bi piston takarsan iridyum bujide takılabilir, tabiki uyumlu bulabilirsen, manifold genişletilebilir, subaplar büyüyebilir vs, tabi hepsi hesba kitaba dayalı..
yani yapabiliceklerin önce bütçenle soora hayalgücünle sınırlı
tabi bu modifikasyonun sonucunda artıcak sürat doğrultusunda kadro ne kadar dayanıcaktır buda bi muamma..
sen yapmak istediğine karar ver ben sana yardımcı olurum gene..
Kardeş bence bin motoruna keyfine bak bu motorları oynadınmı bir daha zor toparlıyorlar kendilerini
Rektefe bile motoru bitiriyor yaptıranları görüyüroz bin pişman oluyorlar...
şindi olurda
kaç cc olur bilmiom
motoru indiriyosun
silindiri söküyosun
pistonuda yanına alıp, rektefiyeciye gidiyosun ve diyosunki rektefiyeci abiii, bu silindir kaç boy(cc) traşlanabilir..
rektefiyecinin verdiği direktiflere göre ordan parçalarını alıp çıkıyosun
soora gidip sana verilen ölçüde piston bakıyosun
şayet ki pistonu bulursan, silindiri verion rektefiyeci abiye, ona göre bi güzel yapıyo
bundan sooraki işlemin, üst kapağı traşlamak oluyo, bu hesapla yapılabilecek bişi
yani silindirin ekseni ve pistonun strok u üzerinden hesaplanıyor
kapağın traşlanmasındaki amaç yanma odasıyla oynamaktır..
bu en basit işlemdir..
birazdaha kasıyim dersen piston çapını genişletip, strok u uzatıp kısa bi kol uydurabilirsin
ha bulabilirmisin bilmiyorum, aramak lazım..
ama en ii performansta böyle alınır
kısa bi kol geniş bi piston, kış aylarında eğer ii bi piston takarsan iridyum bujide takılabilir, tabiki uyumlu bulabilirsen, manifold genişletilebilir, subaplar büyüyebilir vs, tabi hepsi hesba kitaba dayalı..
yani yapabiliceklerin önce bütçenle soora hayalgücünle sınırlı
tabi bu modifikasyonun sonucunda artıcak sürat doğrultusunda kadro ne kadar dayanıcaktır buda bi muamma..
sen yapmak istediğine karar ver ben sana yardımcı olurum gene..
verdiğin bilgiler için teşekkürler gerçekten ama bunu biz biraz zor yaparız herade bi usta bunu halleder heralde.. yarın bi ustama gidicem ama burdan da fikir lamak istedim aydınlattığın için teşekkür ederim.. bu arada kararımız 150cc den 180 cc ye çıkartmak. bunu asya motor 150t 19a topiğinde yapan arkadaşımız var ama epey olmuştu onada ulaşmak zor..:cat:birde bu silindiri direkt alsak 180 cc bulamazmıyız illa rektefiyeye mi gitmek lazım üzerindekinimi yapsak daha iyi yensinimi alsak daha iyi..
180 cc lik silindir bulabilicekmisin?
bulabilirsen sorun yok
ama bulamassan rektefiye şart..
bence rektefiye yaptıman daha ii
orjinale dönmek istesen bişi kaybetmessin,
parça fiyatları ucuz bunnarın..
ama kıyı köşe ustalara gitme
melocan ı bilirsin yaptırdı şindi sıkıntılarda..
bu arada aynı uygulamayı geöen sene ben 151 rs e yaptım..
180 cc lik silindir bulabilicekmisin?
bulabilirsen sorun yok
ama bulamassan rektefiye şart..
bence rektefiye yaptıman daha ii
orjinale dönmek istesen bişi kaybetmessin,
parça fiyatları ucuz bunnarın..
ama kıyı köşe ustalara gitme
melocan ı bilirsin yaptırdı şindi sıkıntılarda..
bu arada aynı uygulamayı geöen sene ben 151 rs e yaptım..
evet melocanı biliyorum..150 lik yaptırdı.. sen 151rs yi kaç cc yapmıştın kendinmi hallettin bunları.. yok gideceğim usta beni bu işten caydırmaya çalışır belki ama iyi ustadır motosiklet üzerine iyi yani..
ya şimdi bizim scooter ların genelinde yani bizim modellerde biraz daha ağır olduğundanmıdır bilmiyorum.. silindir misketlerini falan değiştiriyorsun bi bakım yapıyorsun biraz düzelir gibi oluyor.. sonra bi zaman sonra motor zorluyor ve çok yakıt yakmasına sebep oluyor.sorun yakıt değil.. bil hassa e-5 te halk otobüslerinin gelip arkana dayanması ve en ufak bi frende otobusun altına girme tehlikesi.. motor çok zorluyor. vibrasyondan motorun hertaraı zırıldıyor.. yapan arkadaş olduğu için benimde aklıma yatmıştı.. ama ozaman benim için erkendi.. şimdi abimle oturup düşündük.. yeni bi motor almamız imkansız dedik böyle bişey yapabilirmiyiz acaba..
bunnarın krank bilyaları çabuk keser
malum çin..
yani krankı kolu sağlamdır ama bilyalar.. malum..
ben kendim yaptım
yakın arkadaşım var servisi var, onun yerinde kendim uğraştım
şindiye kadarki tüm makinalarıda orda topladım
bi yer olunca rahat oluyor
sen bak yaptırcaan zaman yönlendiririm seni, anlaşırsanız çözer işini..:cat:
bunnarın krank bilyaları çabuk keser
malum çin..
yani krankı kolu sağlamdır ama bilyalar.. malum..
ben kendim yaptım
yakın arkadaşım var servisi var, onun yerinde kendim uğraştım
şindiye kadarki tüm makinalarıda orda topladım
bi yer olunca rahat oluyor
sen bak yaptırcaan zaman yönlendiririm seni, anlaşırsanız çözer işini..:cat:
peki 151 rs nasıldı randuman aldınmı yani. o krank bilyalarını değiştirdinmi veya daha iyisi ile değiştiremezmiyiz.. peki sen kaç cc ye çıkartmıştın 151rs yi
güncel.. bu konuda yardımcı olacak arkadaşların fikirlerini bekliyorum..
ben 151 rs e 2 çap büyük piston taktım
2 çap demek 0.25 ten hesaplarsak
aşşa yukarı 175 cc gibi bi hacim gerçekleşti
krank bilyası bulamadım ben rulmancıda yaptırdım en kaliteli malzemeden yapılsun istedim, ki çok büyükte bi maliyeti yok
kol ve yanaklarla hiç oynamadım
üst kapağı taşlattım
yanma odası genişledi
bide subap yaylarını değiştirdimi, daha sağlam yaylar takıldı
yani daha yüksek itme kabiliyetine sahip
son olarak daha yüksek tansiyonlu yani, ateşleme oranı daha yğksek bi buji takmam gerekti
motora giren yakın hava karışımının daha rahat yanıp patlaması için
ama orjinal kapak üzerindeki buji yuvasına göre daha ii bi buji bulamadım
bende tornada 2 numara daha geniş diş açtırdım buji yuvasına
yani bulduğum bujiye uyun hale getirdim
soora motoru topladım ve 1000 km rodaj yaptım
sonuç olarak makinaya en çok tork geldi
2 kişi 60 la çıktığım rampaları 80-85 le çıkmaya başladım
tek kişi rampa aşşağı kendi göstergesine göre 120 km yi birazcık geçerken
140 km nin dibine dayanıp birazdaha fazla devirlenmeye başladı
yani oldukça hissettim performans artışını
eksisi ne oldu dersen;
mesela motor 900ml yağ alıyordu ve haftada bi yağ çubuğuna baktığımda 2 diş yağ eksiltiyordu
fakat modifiye işleminden soora 4 diş yağ eksiltmeye başladı
bununda 2 sebebi var
1. si artan güçtnen dolayı gazlayıp kompresyona bıraktığın zaman daha yüksek devirden kompresyona girdiği için daha fazla yağ atıyordu
2. sebebi ise yanma odasını genişlemesi ve daha yüksek ateşlemeli bi buji kullandığım için malumunuz hava soğutmalı olan motor daha fazla ısınıyordu ve terleme den dolayı yağ kaybı yaratıyodu
şindilik aklıma gelenler bunlar
gene sormak istediin bişi olursa yazarım..
teşekkürler verdiğin bilgiler için peki yakıt nasıl oluyor.. şimdi bizim motorlar zorlandığı zaman su gibi içiyor benzini.. bu olayı yaptıktan sonra tahminimce motor biraz daha güçlendiği için falza zorlamadan kullanırsak yakıtı nasıl olur sence.. birde motorda vibrasyon, zorlanma gördünmü. mesela bizim motor 110 u görünce yerinden çıkacakmış gibi bağırıyor aşırı vibrasyon görülüyor.. ve motor zorladığı halde hızlanmıyor.. yakıtı su gibi içiyor bu hallerde bi kullanım gösterirsen..
vibrasyon olayı şansla alakalı
ii toplanmış bi motorda vibrasyon az olur
doğal olarak tamamen şanss
ama güçlenmeden dolayı gelen ekstra bi vibrasyon olmadı
yakıta gelince
2006 yazına göre hesapla
motor bi depo benzinle aşşa yukarı 17 ytl alıyodu
200 km falan yapıyodu normal kullanımda
mod işleminden soora 180 km ye düştü..
vibrasyon olayı şansla alakalı
ii toplanmış bi motorda vibrasyon az olur
doğal olarak tamamen şanss
ama güçlenmeden dolayı gelen ekstra bi vibrasyon olmadı
yakıta gelince
2006 yazına göre hesapla
motor bi depo benzinle aşşa yukarı 17 ytl alıyodu
200 km falan yapıyodu normal kullanımda
mod işleminden soora 180 km ye düştü..
:queen::queen: güzel yinede.. tekrardan yardımcı olduüun için çok sağol:rendeer: ben biraz daha araştırayım hem şimdilik yapmamız zor ama araştırmamızı başlattık.. ben tekrardan aklıma takılanları buraya veya ulaşamassam özele yazarım.. çok sağol..:cat:
eyvallah
her zaman..:cat:
Bu tip çalışmaların başarısı (eğer altında ciddi mühendislik çalışması yoksa) tamamen şansa bağlıdır. Burada durumun öncekine oranla çok kötüleşmemesinin tek sebebi modifikasyon yapılan motorun Çin motoru olması. Zaten çok iyi tasarlanmamış olan motor sonradan çok fazla bir olumsuzluk göstermiyor. Bu tip bir modifikasyonu tamamen titreşimsiz örneğin Honda CBF 150 gibi bir motorda yaparsanız sonuç teknik olarak facia olacaktır.
Bence hiç riske girmeyin.
qwertyuıop
04 Kasım 2007, 21:37
Kardeş bence bin motoruna keyfine bak bu motorları oynadınmı bir daha zor toparlıyorlar kendilerini
Rektefe bile motoru bitiriyor yaptıranları görüyüroz bin pişman oluyorlar...
bu abimiz motora binmesinide bilir keyfine bakmasınıda bilir gerekirse yani aldığı o güzel gözlüklü kaskını :P (kısmıyosun dmi abicim) birilerinin kafasında kırmasınıda bilir bilmm anlatabildimmi yardımın dokunabiliyosa konuş dokunamıyosa sus !!! ayrıca benim asya 220 cc ne olcak şimdi bi güsel de gidiyo meganla karşılaştırdık 140 ı gördü eee ddh
Bu tip çalışmaların başarısı (eğer altında ciddi mühendislik çalışması yoksa) tamamen şansa bağlıdır. Burada durumun öncekine oranla çok kötüleşmemesinin tek sebebi modifikasyon yapılan motorun Çin motoru olması. Zaten çok iyi tasarlanmamış olan motor sonradan çok fazla bir olumsuzluk göstermiyor. Bu tip bir modifikasyonu tamamen titreşimsiz örneğin Honda CBF 150 gibi bir motorda yaparsanız sonuç teknik olarak facia olacaktır.
Bence hiç riske girmeyin.
dün motoru bakıma götürdüğüm ustaya sordum.. oda tahmin ettiğim gibi tavsiye etmedi...
seko burda amaç çin motoruna modifiye olurmu değil :cat: cbf 150 ile kıyaslama yapmıyoruz gereksiz yere açıklama yapmanıza gerek yok...:cat:
qwertyuıop
04 Kasım 2007, 21:47
ab, etmiyolar bi tane tavsiye eden usta bulamazsın ama iyisini buldumu yapıyorlar ya amasyada 150 yi 220 yaptılar orada nası yapamıyolar yapınca haber ver bide pistonlarını seramikle kaplattır ;) ayrıca 180 deilde en az 200 yaparlar onu ya canavar bu aletler .)
bu abimiz motora binmesinide bilir keyfine bakmasınıda bilir gerekirse yani aldığı o güzel gözlüklü kaskını :P (kısmıyosun dmi abicim) birilerinin kafasında kırmasınıda bilir bilmm anlatabildimmi yardımın dokunabiliyosa konuş dokunamıyosa sus !!! ayrıca benim asya 220 cc ne olcak şimdi bi güsel de gidiyo meganla karşılaştırdık 140 ı gördü eee ddh
:queen::queen: helal be :cat: ee anlat bakalım 220 t nasıl performans iyimi nasıl yaptırdın bu işi ne kadar masraf açtı.. birde 220cc nasıl oldu bu iş epey bi modifiye edilmiş.. krank ı falan değiştimi.. bizim usta kolu dayanmaz diyor.. bundan başka kolda bulunmuyor diyor.. belkide benim iyiliğim için söylüyor ama varmıdır böyle parçalar piyasada...
ab, etmiyolar bi tane tavsiye eden usta bulamazsın ama iyisini buldumu yapıyorlar ya amasyada 150 yi 220 yaptılar orada nası yapamıyolar yapınca haber ver bide pistonlarını seramikle kaplattır ;) ayrıca 180 deilde en az 200 yaparlar onu ya canavar bu aletler .)
doğru söylüyorsunda anadolunun tamircisi ile istanbulun tamircisi bi olmazki yahu.. bi ton masraf çıkarır.. hemde zahmetli işle uğraşmak istemez baştan savma iş yapar.. oda sonradan kötü sonuçlar doğurur... anadoluda olmanın şansı.. valla köye mi gitsem ne giderkende yolda hallettirsem:queen: tabi şaka bi yana bu işi nasıl yaptın biraz bahsedersen sevinirim..:cat:
nitrious81
04 Kasım 2007, 22:53
Ahmet ha gayret abı sen yapcan bu işi :) Merakla beklıyorumm :)
eyvallah bilgin sağolasın.. bakalım inşallah hayırlısı olur..
qwertyuıop
05 Kasım 2007, 21:28
:queen::queen: helal be :cat: ee anlat bakalım 220 t nasıl performans iyimi nasıl yaptırdın bu işi ne kadar masraf açtı.. birde 220cc nasıl oldu bu iş epey bi modifiye edilmiş.. krank ı falan değiştimi.. bizim usta kolu dayanmaz diyor.. bundan başka kolda bulunmuyor diyor.. belkide benim iyiliğim için söylüyor ama varmıdır böyle parçalar piyasada...
doğru söylüyorsunda anadolunun tamircisi ile istanbulun tamircisi bi olmazki yahu.. bi ton masraf çıkarır.. hemde zahmetli işle uğraşmak istemez baştan savma iş yapar.. oda sonradan kötü sonuçlar doğurur... anadoluda olmanın şansı.. valla köye mi gitsem ne giderkende yolda hallettirsem:queen: tabi şaka bi yana bu işi nasıl yaptın biraz bahsedersen sevinirim..:cat:
abi bizim burda bi usta ahmet abi adam 9 yaşından beri kullanıyomuş bu meleti dedem flnda bililyodu amasyada ondan daha iyisini bulamassın aslında usta değil sadece kendisi için uğraşıyo bilenler bilir sarı bi r1 i var abi rektifiyeciye gidiyon tamamı sana dio bu kadar olur gidiyon gömleği krankmilini pistonları silindir e göre değiştiriyon aslında yapıldığında yanında yoktum ama çok ilginç bi sistemle yapıyorlar çekiç gibi bişi özel olarak getirmiş zaten bi ısıtıyo bi makineye silindiri oturdup dövüyo bi ısıtıyo sonra silindirin içini dövüyo baya bi genişletti bi krank kolu aldık doğru demiş ustan normali dayanmıyor bi tip oluyo bayırda bi 2 tane çatlattım sonra baktık böle olmuyo sıfır bi piston aldık inanırmısın ölçülerini bilmiyom ama neyse önce kısalttı sonra kranka modifiyeye gitti oksijen kaynağıyla bişi ler yaptı baktı yine olmuyo (BU SIRADA KAFASINDAN DUMAN ÇIKIYO DESEM YERİDİR) zaten iş inada binmiş bide motorun motorunu ben toplamadığım için sıkıntı yaratmadı marka model belliydi yani o yüzden hiç parça getirtmekle fln fazla sorun olmadı neyse kaynak buna dayanmadı başka bi tane sipariş ettik sonunda oldu anaa baktım bi halt olmadı yinede motorda (yanılmaya düştüm yeni bi rodaj lazımmış silindirle o kadar oynayınca tabi ) dedik biz bu pistonu kısaltıp seramik kaplatalım oldu dedik yapalım seramikle oldu dedikki bu karbüratörden hayır gelmez gelmezdi harbi motorum yüreği bayaa kararmış (kalitesiz benzin :( ) dedik şu karbüratöre de bi ayar çekelim sıfırını aldıktan sonra karbüratörde değişti ee tabi yanma odasını sen büyült haala aynı benzin gelsin benzin geçişini de fazlalaştırdık sonrada işte öle bişiler oldu ama vibrasyon mütişş arttı silikonla kaplıycam yakında motoru ya :)
abi bizim burda bi usta ahmet abi adam 9 yaşından beri kullanıyomuş bu meleti dedem flnda bililyodu amasyada ondan daha iyisini bulamassın aslında usta değil sadece kendisi için uğraşıyo bilenler bilir sarı bi r1 i var abi rektifiyeciye gidiyon tamamı sana dio bu kadar olur gidiyon gömleği krankmilini pistonları silindir e göre değiştiriyon aslında yapıldığında yanında yoktum ama çok ilginç bi sistemle yapıyorlar çekiç gibi bişi özel olarak getirmiş zaten bi ısıtıyo bi makineye silindiri oturdup dövüyo bi ısıtıyo sonra silindirin içini dövüyo baya bi genişletti bi krank kolu aldık doğru demiş ustan normali dayanmıyor bi tip oluyo bayırda bi 2 tane çatlattım sonra baktık böle olmuyo sıfır bi piston aldık inanırmısın ölçülerini bilmiyom ama neyse önce kısalttı sonra kranka modifiyeye gitti oksijen kaynağıyla bişi ler yaptı baktı yine olmuyo (BU SIRADA KAFASINDAN DUMAN ÇIKIYO DESEM YERİDİR) zaten iş inada binmiş bide motorun motorunu ben toplamadığım için sıkıntı yaratmadı marka model belliydi yani o yüzden hiç parça getirtmekle fln fazla sorun olmadı neyse kaynak buna dayanmadı başka bi tane sipariş ettik sonunda oldu anaa baktım bi halt olmadı yinede motorda (yanılmaya düştüm yeni bi rodaj lazımmış silindirle o kadar oynayınca tabi ) dedik biz bu pistonu kısaltıp seramik kaplatalım oldu dedik yapalım seramikle oldu dedikki bu karbüratörden hayır gelmez gelmezdi harbi motorum yüreği bayaa kararmış (kalitesiz benzin :( ) dedik şu karbüratöre de bi ayar çekelim sıfırını aldıktan sonra karbüratörde değişti ee tabi yanma odasını sen büyült haala aynı benzin gelsin benzin geçişini de fazlalaştırdık sonrada işte öle bişiler oldu ama vibrasyon mütişş arttı silikonla kaplıycam yakında motoru ya :)
epeyce karışık olmuş sağolasın verdiğin bilgiler için..:cat:
(güncel) bu konuda başka fikri olan veya yardımcı olabilecek arkadaşların görüşlerini ve fikirlerini bekliyorum..
qwertyuıop
09 Kasım 2007, 20:46
abi düşünme bu kadar bu aletlere bişi olmazz zati parçanın fiyatı ne kadarki :D:)
gursus
11 Kasım 2007, 13:30
arkadaşlar bence motoru biraz cinlilikten kurtarmak lazım yani en azından tekerleri bile değiştirmek gerekli orijinaller bence lastik değil motorada bu tarz değişimlerle iyileştirmeler yapmak istiyorum yani daha sağlam bişi olsun istiyorum bunun için neler yapmalıyım?
,şimdilik bosh bujı taktım
arkadaşlar bence motoru biraz cinlilikten kurtarmak lazım yani en azından tekerleri bile değiştirmek gerekli orijinaller bence lastik değil motorada bu tarz değişimlerle iyileştirmeler yapmak istiyorum yani daha sağlam bişi olsun istiyorum bunun için neler yapmalıyım?
,şimdilik bosh bujı taktım
bu konu ile ilgili yeni bir topic açabilirsin..:cat: ilk mesajda da okuduğun üzere motorun silindir hacmini genişletmek ve gücünü arttırmak için gerekli bilgileri almaya çalışıyoruz.. tabiki lastikler de etki edebilir ama bunun için ayrı bir topic açabilirsin.
mterayes26
12 Kasım 2007, 21:03
30 cc için degermı ya salla
digi_boy26
12 Kasım 2007, 21:40
ne 30u la ? 150 nere 220 nere? iyi bak erayım 220 yapmışlar scooteri. hem 30cc'de titreşim artmaz. arkadaş titreşim mütiş arttı diyo. e haliyle. 110 kglık motoru 220 cc yaparsan Tiger gibi titrer artık...
30 cc için degermı ya salla
sallamakla olmuyor üstad. Konuya yararı dokunanların yazmasını en baş mesajımda belirtmişim.. lütfen diyelim....:farao:
grk_kan
23 Kasım 2007, 23:49
arkadaslar slm ya ben motoruma sadece hava fıltresı ve japon kayısla ısı bıtırdımm hee en buyukk bıde eksozum...!orjınal yanı arkadasım oynanmamıs 19a sıyla baya uzun bı kalkıs yaptık gostepe koprusunden bostancıya kadar 60 kadar kafa kafaya gıdıyo ancek 70 80 dedın mı aradakı fark acılıyor.100 de vıbrasyon artsada makına ıstıyo carrfour duzluklee 110 son dedıı arkadasım arkamda baya uzaktaydı bırazz daha kasım dedım gazı bı pompa yaptım 100 110 falan yaptı bıras da ha vıbrasyonu kestı rahatladı devrını yedı bıras daha gazlıyınca 125 130 a dogru geldı gaz telı bıras daha buyuk olsaydı basıcaktım ama olmadı vıbrasyonda 60 da nasılsa 130 da da aynıydı... bunun sonunda bostancı koprusunun orda otobus duragunda durdugum bı baktım kı tahlıye borusunda resmen 150 gr yakın yag attı... ama makına rahattı yanı
arkadaslar slm ya ben motoruma sadece hava fıltresı ve japon kayısla ısı bıtırdımm hee en buyukk bıde eksozum...!orjınal yanı arkadasım oynanmamıs 19a sıyla baya uzun bı kalkıs yaptık gostepe koprusunden bostancıya kadar 60 kadar kafa kafaya gıdıyo ancek 70 80 dedın mı aradakı fark acılıyor.100 de vıbrasyon artsada makına ıstıyo carrfour duzluklee 110 son dedıı arkadasım arkamda baya uzaktaydı bırazz daha kasım dedım gazı bı pompa yaptım 100 110 falan yaptı bıras da ha vıbrasyonu kestı rahatladı devrını yedı bıras daha gazlıyınca 125 130 a dogru geldı gaz telı bıras daha buyuk olsaydı basıcaktım ama olmadı vıbrasyonda 60 da nasılsa 130 da da aynıydı... bunun sonunda bostancı koprusunun orda otobus duragunda durdugum bı baktım kı tahlıye borusunda resmen 150 gr yakın yag attı... ama makına rahattı yanı
bak üstadım bunun yeri burası değil. en baştaki mesajımı okduysan eğer bilmen lazım.. anladığım kadarıyla 19a sahibisin.. bak arkadaşım asya 150t 19a topiğimiz var bu bilgileri oraya yazabilirsin :cat: topic bu http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/12541-asya-motor-as-150t-19a-82.html orda sorunların falan olursada yardımcı oluruz.
Szman!
24 Kasım 2007, 13:05
bu konu hakkında bende ılgılenıyom ıns. guzel bılgıler gelırde bızde modıfıye yaparız alınca kolay gelsın
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO