PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Moto Guzzi Griso 1100



xxxxx
03 Eylül 2007, 15:20
http://img398.imageshack.us/img398/3120/35950186kv6.jpg (http://imageshack.us)

http://img530.imageshack.us/img530/6214/37376731qi6.jpg (http://imageshack.us)

http://img119.imageshack.us/img119/4741/26911010yh9.jpg (http://imageshack.us)

http://img530.imageshack.us/img530/4376/54081454ju6.jpg (http://imageshack.us)

http://img530.imageshack.us/img530/8702/42894100fb9.jpg (http://imageshack.us)

http://img405.imageshack.us/img405/6223/62795573ia4.jpg (http://imageshack.us)

http://img405.imageshack.us/img405/5176/97381534nc0.jpg (http://imageshack.us)

http://img530.imageshack.us/img530/2380/67035250gv2.jpg (http://imageshack.us)



Virajlı yol aşkına.

Sonunda Griso 1100 sahnede... Ve bilinen motor kategorilerine girmeyi reddediyor. Moto Guzzi geleneksel sürüş özelliklerini taşıyan Griso 1100, gelişmiş teknolojik çözümleri ve sert tasarımıyla dikkat çekiyor.Orijinal konsept tasarımana tamamen sadık kalınan Griso 1100, gelişmiş V-Twin motoru ile mükemmel bir sürüş deneyimini garanti ediyor.


teknik verileri

Motor: 2 silindir 90º V-Twin 4 zamanlı

Silindir hacmi: 1.064 cc

Silindir çapı: 92 mm

Silindir kursu: 80 mm

Max. güç KW - HP: 86 hp - 7.600 Dev/Dak.

Max. tork: 89 Nm 6.400 Dev/Dak.

Yakıt besleme: Weber - Marelli elektronik enjeksiyon

Yakıt türü: Kurşunsuz benzin 95 oktan min.

Dağıtım: Üstten 2 sübap ve iticiler ile

Ateşleme: Elektronik, değişken avanslı

Çalıştırma: Elektrik, otomatik jigle ile

Yağlama: Islak karter, pompa ile

Soğutma: Hava ile

Debriyaj: Kuru tip tek disk ile

Vites: 6 vites

Şasi: Yüksek dayanımlı tüp şasi

Ön süspansiyon: Ayarlı hidrolik furş, Ø43 mm,110 mm kurs

Arka süspansiyon: Tek salıncak, ayarlı gazlı amortisör 110 mm kurs

Ön fren: 2 pistonlu 2 kaliperli çift disk, 320 mm

Arka fren: 2 pistonlu kaliper ile 282 mm disk

Jant ölçüleri: Ön: 3,5x17” Arka: 5,5x17”

Ön lastik: 120/70-17”

Arka lastik: 180/55-17”

Uzunluk: 2.260 mm

Genişlik (en geniş yer): 880 mm

Aks aralığı: 1.070 mm

Sele yüksekliği: 800 mm

Kuru ağırlık: 227 kg

Yakıt deposu: 17,2 lt 3,3 lt yedek içinde

En yüksek hız: 200 km/ h

Egzost çıkışı: Euro 3 normlarında

http://www.vespaturkiye.com/motoguzzi/model.asp?id=2

fiyatı: 27750 ytl

xxxxx
07 Eylül 2007, 17:50
ya arkadaşlar iyi kötü bi şeyler deseydiniz. korkmayın beğenmeyenleri yemicem:mrgreen:

mukefe
07 Eylül 2007, 17:52
Benelli cafe racer a bak birde bence bundan cok cok daha estetik.Amam Turkiye'ye getirmiyorlar ne yazikki

solmyr
08 Eylül 2007, 00:53
bu italyanın türkiyeyle alakası yok, kullanan olması imkansız, ama ben ntv de bunun testini izledim, çok güzel ve uzun yol motoru diye bahsediyo kullanan, klavuzunda yazandan daha güçlü gibi bi motor, motoguzzinin bütün motorlarındaki gibi 90' sürücüye paralel motor, şık görünüyor, manevra kabiliyeti de oldukça iyiymiş. ama bence motoru çok büyük, bana göre bu motoru gerçekten iş adamı yada gezici bir işi olan biri alır, seyahat için cruiser daha uygun bu motor ise racer ile cruiser karışımı racere daha yakın

ylmzzz
08 Eylül 2007, 01:03
Moto guzzi bu kadar büyük hacimli motorları neden bu kadar düşük beygirli üretiyor anlamış değilim.

SAKİ
08 Eylül 2007, 01:06
Kadıköyde yakından görme fırsatım oldu mükemmel bir makine sesini duymalısınız.Şu İtalyanlar bu işi biliyorlar.

fatihsevim
08 Eylül 2007, 01:11
valla 2 silindir ama silindirler içeri sıgmamış yandan tasmıs:mrgreen:

İHTİYAR
22 Eylül 2007, 14:00
Ne olur bir bakın şuna,elinize bir cetvel alıp arka lastiğin ortasında ki çizgiye koyun hemen farkedeceksiniz.

BU MOTOR YAMUUUUUUK

http://img119.imageshack.us/img119/4741/26911010yh9.jpg (http://imageshack.us)

GKN
22 Eylül 2007, 14:42
Ne olur bir bakın şuna,elinize bir cetvel alıp arka lastiğin ortasında ki çizgiye koyun hemen farkedeceksiniz.

BU MOTOR YAMUUUUUUK

http://img119.imageshack.us/img119/4741/26911010yh9.jpg (http://imageshack.us)

:queen::queen::queen::queen::queen:

don düştü .. göründü :)
grisonun foyası çıktı ortaya:queen::queen::mrgreen:

SeRHaTeKiNci
22 Eylül 2007, 14:58
:queen::queen::queen::queen::queen:

don düştü .. göründü :)
grisonun foyası çıktı ortaya:queen::queen::mrgreen:

Bunların yanına bir de konu hortladı.. :queen::queen:

Bicak
22 Eylül 2007, 16:51
bu kadar güzel bir motoru nasıl görmemişim hayret...:)

xxxxx
22 Eylül 2007, 16:59
Ne olur bir bakın şuna,elinize bir cetvel alıp arka lastiğin ortasında ki çizgiye koyun hemen farkedeceksiniz.

BU MOTOR YAMUUUUUUK

http://img119.imageshack.us/img119/4741/26911010yh9.jpg (http://imageshack.us)

abi caaaaaanım motora yamuk dedin çıktın işin içinden :queen:

hayallerimi yıktın :salut:

beyzadebws
22 Eylül 2007, 17:24
bende ilk bakışta fark ettim cetvele falan gerek yoq benzin deposu solda sağdan daha fazla çıkık bariz belli oluo bu motorda denge problemi olur:farao:

Sato8
22 Eylül 2007, 19:49
Ne olur bir bakın şuna,elinize bir cetvel alıp arka lastiğin ortasında ki çizgiye koyun hemen farkedeceksiniz.

BU MOTOR YAMUUUUUUK

http://img119.imageshack.us/img119/4741/26911010yh9.jpg (http://imageshack.us)

bence fotoyu çeken kişi yamuk:cat:

Cloud
22 Eylül 2007, 21:08
Tabanca gibi motor, patlarsa yanarsın.:queen:

Alet, "Bırak beni haykırayım" diyor. :mrgreen:

ozi2002
22 Eylül 2007, 21:16
Çok garip bi tasarımı olmuş .

draggy
30 Ekim 2008, 20:55
Konuyu hortlattığım için özür öncelikle. Sormak istediğim 21 bine sıfırını bırakıyorlar bana, dehşet bir motor, bayıldım ama şüphelerim var:
*ilk geldiğinde 50 bine satılacakmış, talep olmayınca bu fiyata çekmişler!
*Bildiğim motorlarda ıslak debriyaj kavraması vardır, bu motorda kuru kavrama tek debriyaj balatası varmış!
*Yedek parça sorunu çeker miyim?
*Sıkılacak bir motor değil, Dragstarımın yanına eş olur mu - Şehir içi - ?
*Fiyatı gerçekten uygun mu?
*İtalyan motorları harika ama Yamahamdan çok memnunum, Yamaha kadar kaliteli midir?

Şimdiden teşekkürler. Bir de ricam başka motor önerisinde bulunmayın lütfen, sadece bu motor için fikirlerinizi bekliyorum...

fastturkish
29 Mayıs 2013, 04:33
o silindir blokları adamın dizini yakmaz mı ya sürerken

dreamkiller
29 Mayıs 2013, 10:12
ne ettin dayı? :) Hortladı gene...