PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Sym Sym Joyride 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16

feyzullah4
10 Haziran 2010, 08:01
countugur onu bende bilmiyorum be arkadasım orayla hic isim olmadı :(

malibu79
12 Haziran 2010, 15:41
arkadaşlar yağ değişiminde yağ filtresi değiştiriyor muyuz? ben katalogtan inceledim. yağ filtresi diye çok küçük bir parça var orada. değiştiren varsa yardımcı olabilir mi?
bir de şu kayış konusunda yazdığım mesajla hiç ilgilenen olmamış. eninde sonunda değiştiricez bu kayışları. bilen varsa bir incelesin. bizim motorun kayış ölçüleri nedir? 819*19*30 mu 737*18*30 mu?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:12 ----------

internetten edindiğim bilgilere göre yağ fiiltresinin değişmesi gerekmiyormuş sadece temizlemek yetiyormuş.

feyzullah4
12 Haziran 2010, 21:26
yag filitresi alttan actıgın zaman bijonu onunla birlikte cıkıyor zaten metalden bildigin cay süzgeci gibi birsey ufak ama bende hic degistirmedim gerek yok dediler eger o ise

countugur
13 Haziran 2010, 22:06
slm arkadaşlar yagı benzini nereden ve kaç oktan alıyorsunuz en iyisi hangisi ?

malibu79
16 Haziran 2010, 20:02
ben benzini bp den alıyorum. no problem:cat: yağ castrol

malibu79
17 Haziran 2010, 21:39
arkadaşlar bugün sipariş ettiğim hava filtresi geldi. kendim değiştirdim. üzerinden çıkan filtre iğrenç haldeydi. yalnız iki tane vida arttırdım :) yakında bir daha sökücem grenajı bulmam lazım yerlerini. şimdi sıra geldi bujiye. araştırmalarıma göre ngk CR8E bizimkine uyuyormuş farklı düşünen var mı? açmışken ön varyatör kapağını da açtım 23100-H9A-0002 yazıyordu ölçü hakkında bir şey göremedim. bir de markası yazıyordu (bando)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:39 ----------

ya japonlar sonunda bunu da yapmış :) adamlar bizim motorun içini dışını deşmişler ama sadece resimler anlaşılıyor. aranızda japonca bilen varsa bi tercüme etsin nolur :D şaka bir yana resimler faydalı bir göz atın derim. http://takion86.hp.infoseek.co.jp/rv125_maint0309.htm

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:37 ----------

buji arayanlar ngk cr8e/1275 yada ngk iridyum cr8eix/4218

countugur
19 Haziran 2010, 11:10
teşekkürler malibu79 deneyimini paylaştıgın için bende bp den alayım bakalım ne kadar gidecek performansı nasıl olacak ...
malibu79 japonca sanırım mozilla firefoxun üst kısmında tercüme var ben baktım yazıları toplu halde kopyala yapıştır yaptım oldu sende dene istersen merak ediyorsan...
http://takion86.hp.infoseek.co.jp/rv125_maint0309.htm

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:05 ----------

birde kaportada çatlak yada yapışması gereken yerler varsa zorlanacak yerlerde olsa iki karışımla işinizi görüyor 1: pattex 404 . 2: bilidigimiz babadan kalma normal 404 bunlar ikiside iki
li tüp halinde yani toplam 4 tüp oluoyr bunları birleştirince çok manyak bir yapıştırıcı ortaya çıkıyor ama oda sıcaklıgında 10 dakikayı bulmadan karıştırıp kullanmanız gerekiyor yoksa kulanmadan donmaya başlıyor ...

countugur
24 Haziran 2010, 01:03
s.a arkadaşlar bahçelievlere yakın oturan varmı yag buji degişimi gibi uygulamalı olarak bilgi alabilecegim bir arkadaş arıyorumda:)

malibu79
25 Haziran 2010, 23:22
http://img822.imageshack.us/img822/1287/67373923.jpg (http://img822.imageshack.us/i/67373923.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
arkadaşlar yağı değiştirmek için; sarı ok ile belirttiğim vidayı (yağ kontrol çubuğunun altında kalıyor) sökerek yağı boşaltıyoruz. sonra bu vidayı ve beraberinde gelen yay ve yağ filtresi (metal çay süzgeci gibi bir şey) tekrar yerine takıyorsunuz. sonrada yağı kontrol etti ğimiz yerden yaklaşık 750 ml yağ dolduruyoruz.(yağ çubuğundan kontroln ederek tabii)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:02 ----------

http://img88.imageshack.us/img88/1866/dsc00701jq.jpg (http://img88.imageshack.us/i/dsc00701jq.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

ahanda bujide buradan değişiyor. seleyi sökmek gerekiyor.bunun içinde selenin içinde 4-5 tane somun var onları birkaçtanede paspasın olduğu yerde vida var onlarıda sökmek icab ediyor.
countugur umarım işine yarar :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:18 ----------

http://img404.imageshack.us/img404/1764/dsc00567yq.jpg (http://img404.imageshack.us/i/dsc00567yq.jpg/)
adamlar böyle bir aparatla el freni yapmışlar çok kullanışlı gözüküyor.(sol elciğe takılsa daha uygun olur gibi geldi bana) böyle bir şeyi nasıl temin ederiz fikri olan var mı?
countugur bu arada firefoxta tercüme diye bir yer göremedim eski sürüm mü kullanıyorum acaba ?

countugur
27 Haziran 2010, 02:29
teşşekürler evet bujiyi yakın bir zaman içinde degiştirmeyi düşünüyorum yagıda tabiki kısmetse... firefox enson sürümünü kulanıyorum ama bunu tercüme ederken ikinci bir boş firefox sayfası açınca sol üstte görseller,haberler, çeviri vs.. var orda yani ikinci bir sayfa açman gerekiyor çeviriyi yapabilmen için kolay gel sin ben biraz ter cüme edip buraya koyarım olmazsa....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:00 ----------

Honda spacey 125 WR için (YAHOO panosunu P / N :22123-KCW-306), RV boyutu ve bilgi uyumlu Elde ettiğimiz.
Ancak ağırlığı, her 1 16g (RV125, her 1 12G), ve ben kullanamazsınız.

Spacey kullanıcı bilgileri olduğunu iyi ve dayanıklı. durumu iyi ve en iyi o fiyata yerli scooter parçasıdır çünkü 6 850 ¥ (SYM hakiki: Miktar 6 ¥ 3200) ve ucuz!

kullanımı gibi

WR ① RV125 giydiği takdirde, reçine için 125 ile yerine spacey

Spacey 125 ② için "kalbinden bir kez metal kaldırmak için hafif matkap kullanarak WR

(Bilgi panosu göre)

Orijinal 10mm delik - 16g içinde

· 11.4mm ve 13G matkap ile

· 13mm ve 11g matkap ile

Ve sözde

Bu malzemeler ve işlenmiş KOSO (10g), ayar yayılmış varyasyon hakiki ile birlikte görünüyor.
Daha iyi bir çeviri öner

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:05 ----------

Spacey WR 125 için metal bir kalemle alt ve reçine kolay ayrılması itmek

Ben ve sürücü kemer 125 için bile bir şey spacey geçerken aktarma yapabilmesine karşın

(SYM RV125 sürücü kuşağı görünümünde) yazılır

SYM B BANDO 23100 - H9A - 0002

* BANDO · · · yaygın yurtiçi scooter kullanılan Japon yapımı markalar

Geriye doğru bir arka süspansiyon (03.09.08)

, Ağrı kalacak, son yıllarda, kronik bel ağrısı nedeniyle gelen sert, mevcut sert süspansiyon içinde bir saat gidip biraz üzerinde. Tokyo yol, yol yapımı 多 Kattari, ancak büyük araçlar üzerinde şaşırtıcı genellikle düzensiz yol yüzeyleri yaralandı. Eğer kalça havalı üzerinde scooter, büyük bir yükü, büyük olasılıkla oturma pozisyonu nedeniyle.

Ama normal "damper yağsız" olarak, köşeleri (köşe korkunç uçurum, ama düşük hızda yaklaşım olabilir)

Yani, bir zamanlar normal bir kullanarak güçlü bir kol taktik ve dış süspansiyon (özel ulak) düşünme, durdu ve denedi.

eşarplar Geri normal, ancak bir zorluk şok. Bu pahalı görünümlü ve sağ salıncak kolu (kol sola kıyasla durumda sürücü gücü güçlü bir süspansiyon ise) susturucu durumda ve sürücü sopa oluşur ve küçük bir twist gevşetir düşündüm.
Sadece normal ya olmak (Ama gerçekten zor düşünmek daha sonra burulma yönünü değiştirmek oldu.)

Dayanıklılık, eski soruyu hala devam dengesiz, ben YAMAHA GT-50 (aka Minitore) ön çatal, böylece yağ tek Tashika olduğunu unutmayın vermedi sürme bir öğrenciydi Let's Well ve iyi.


Susturucu civatalar iyi bilmiyorum ve hem siyah bir şekilde sakin bir bahar bakın

Gösterimler Yüklemeden sonra

İlk fark span önceki dalma yükseldi. Ben kabarma ran daha hafiftir.
Gap hızlı köşelerde sıkıca "ve kaçmak" benim. en iyi kombinasyonu hiç olun.
Değişiklikler hemen ve kayıp hızlı kullanım keskin, ama çevrenize bir süre çalışan bu alışkanlık hissetti.
Tandem sürme hala test değil, bu ilk güçlü bahar desteklemek için yeterli görünmektedir.

RV180 için Arka şok, bu nedenle sonraki öğeyi denemek için biraz tip sistem kendini güçlendirilmesi.

normal motosiklet scooter aksine Nigurippu ve off-road araç süspansiyon iyi ne istediğini söylemek kadar çalışmıyor çünkü.
Paradoksal olmayabilir (pişman hızda olarak scooter)
Car (Sanyo Gorilla) satın alma (03.09.20 -)

Çok ucuz yakındaki bir araç navigasyon Autobacs bulunması nedeniyle önce istedim ve aldım.
Sanyo Gorilla NV-41A model bir TV alıcısı ile modelidir. Bu özel bir Autobacs NV-441 nedir? , NV-fiyat işlevini geri 441 ucuz bir versiyonu gibi bastırdı.
Özellikle, herhangi bir uzaktan ① (hayır sayısal tuş takımı girişi), hayır şifre arama harita ②, ③ JPEG resim oynatma yok olduğunu, ④ AV ve biraz daha az gövde genişliği ⑤ o girmeden.
Yaklaşık 10.000 ¥ piyasa fiyatı daha ucuz oldu. sorunsuz temel işlevi ve ben aynı bisiklet kullanmak için ben ucuz bir versiyonu idi istiyorum.

Sanyo - serinin Gorilla CD-ROM versiyonu en ucuz modelleri, aynı zamanda uzaktan kumanda operasyon için NV-355 modeli sadece beden, (kompakt tasarım iyi, buraya dahil işleri tercih yapmıyoruz amaçlayan idi.)

Kurulum için, SYM etrafında idare arasında ayarlamak için umut ediyor. Ilk tercihi bir bel olarak kullanmak için, o kadar ki onlar ve titreşim hata çok iyi monte edin.
Bu bel gücü (DC-DC çevirici için formül) ve anten, tek dokunuşlu çıkarılmasıdır Motosiklet bütün bir çanta içinde barındıran ve bu kodu takdir olduğunu.

İmar ve biraz dikiş vererek bel yakınında uygun bir indirim mağaza bulmak için sürgülü hemen sapı ve mükemmel bir şans oldu arasında SYM geldi. NV-441 biraz geniş, bu nedenle muhtemelen uymuyordu içinde.

güç soketi (sigara çevresinde hafif kapak için bir plan ile), gömülü kolu sonra, GPS anten konumu yaparak bitirmek için ayarlanmıştır.

Honda Fit Priz ※ Parça Numarası :39620-SAA-003 (kap: 300 ¥) & 39624-SZ3-003 (Soket: 550 ¥) için aksesuarlar




Bu (araç navigasyon sistemi ve çanta, Velcro çekme gibi 980 ¥ 付 Kimasu bel yakınındaki sadece üç ¥ 49.800 (normal fiyatı 59.800 ¥) İndirim mağazası)


Eğer geri kuşağında Tamam Turn Ekran Koruyucu içinde ekranda çizik önlemek için idare toka sıkın Eğer


orijinal parçalar için Aksesuar priz (Honda) aynı çap satmaz soket bir çizgi koy, matkap delik "sıcak kesici" Kes ve ince kum ile bitirmek olduğunu


Ben kapak soket aksesuarlar içinde durumunu kontrol temizleme montaj açıldı


soketine aksesuar güç fişi anten Set GPS, metre / navigasyon ekranı pozisyonu sürme sonunda idare merkezinde görüldü

Navigasyon ve sabit bel, böylece kayma, antenler için delikler (100 malın ortalama) yıpratma durdurmak için işlendi üst Hatome güvensiz. çanta, böylece anten bu tarafından gerilmiş iken ben bir taş ve TV seyretmek iki kuş öldürür.
çantada alt delik hala navigasyon ve iletişim halinde kemer bir sıkma Hatome ile fiksasyon tutturulmuş. Bu kemer birden esir geri çekme açısını ayarlayabileceğiniz bir navigasyon ekranı. (Hızlı kemer, D-ring ve tabii ki 100 malın ortalama!)

Evde bu navigasyon kullanırsanız, AC adaptörü orijinal olup tabi ayrıca ¥ 7500, eşdeğer (DC9V 2A) Akihabara elektronik Akizuki parçası satın AC-D918U (Aiwa ürünleri) ve ¥ amaçlamakta Bu 1000 idi.


Sıkın plastik torba ile kemer ve çanta D delikten navigasyon anteni sabitlemek için tutucu vidaları kullanmak direksiyona kapak sabit ring


D Ben de LCD ekran koruyucu açısını bir kez kapsar ve navigasyon halkası içine kemer esir AC adaptörü AC-D918U (aracılığıyla ayarlamaları yaptıktan Akizuki E \ 1000)

Yükleme gösterimleri sonra

Kurulumdan sonra, ben sürücü test hemen Navi açtıktan sonra gitti. onlar navigasyon ekranı nedeniyle bir göze batan şey çok aydınlık ve karanlık çıkmış bulunmaktadır düşünün, o gün için ekran modunda kaldı. Carrozzeria araba her zaman, hangi otomatik olarak gece moduna geçer ve o gün batımı zamanı kullandı, bu benim goril orada sadece ucuz değiştirilmelidir. ekranda geceleri geçtikten sonra, ışık sadece haklıydı.

GPS anteni ilk açıklama olarak vücuttan 30cm yakın kurulacaktır olarak daha uzun biri, sadece ileri navigasyon kümesinin sac yapıştırılmak post başa gelen kablo ele almak konusunda isteksiz oldu. herhangi bir problem var ve yaklaşık yedi uydu durumu ekranı ile burada kontrol etmek için yetişmek gibi görünüyor.
daha az belirgin burada varsa, bir GPS navigasyon çıkarmadan kolayca bel cep ve anten fişi içine taşınabilir.

orijinal olarak, montaj gevşek bel bile motor, sap navigasyon problem başlar titreşim rölanti tarafından. Ve sürüş sırasında yol yüzeyinden şok, bu oldukça rahat görünüyor.

Bu goril GPS ve gyro ve araç hız sinyali sadece, bu yüzden ● ▲ işaretleri aracı olacak yönde haritanın devletin nihai durdurmak sürdürecek yönünü kaybederler. ▲ geriye doğru yanıtı zor ama hey o Ri 出 Se 走. Araba hızlı geçmişin şimdiki konumu güncelleme oranı daha hissettiriyor. yeterli pratik olmama hayal kırıklığı kaydırma hızlı çalıştırma ve anlamlı işlem hızı artacak eski CPU daha menü navigasyon sistemi için beklemek. "Ben böyle ucuz bir makine olarak çok iyileştirilmesi oldum!" Ve adam etkilendim.

Ben, ancak rota yönlendirme çalıştı da yol nedeniyle mahalle biliyorum, bilgi zamanlama gecikme açın. / H kadar (jet kask kullanmadığı) yeterli duyacağımı yıkanacak ve iyi zaman yol touring bilmek sesli yönlendirme ve bir yer 60km hacminin 70%. duyarsan Daha sonra, bu hoparlörlerden değiştirilmiş bir mini kulaklık jakı kurmak isteyebilirsiniz.

Gelecekte, bu navigasyon ile atlatmayı çalışacağız.

Side (03.09.27) siperliği monte

Son zamanlarda olmuştur sabahları ve akşamları serin ve dikkat çekici, daha önce "ve güvercin" siperliği için mağaza iktidar ve muhalefet kenarlarında satın olmuştu yatıştırıldı. Yaz aylarında rüzgar içine biraz çalıştırmak için, Wanted yükleme ertelenmişti.

Kurulum kolay, ama Tappingusukuryu dört kurulu, iki şey uzun bir vida normal iki dikey delik yatıştırıldı değiştirilmiştir da Tappingusukuryu kısa bir süre durdurmak dahil kullanılır .

Kuriasumoku olmadan bu malzemenin rengi yapıldı renklendirme. a sağduyulu ve doğal duygu belki Beyaz gövde rengi, daha iyi durumda.



Gösterimler Yüklemeden sonra

daha az ayak swirling rüzgar oldu gibi olanlar zaten montaj edilir gösterim. Ve önden, SYM Furontokauru taraf bir çatı penceresi şeklindeki radyatör delik, çünkü rüzgar aleyhine işler ayaklarınızı Buradan sıcak hava akımları, ancak gelecek küçük bir ısıtıcı hareket etme . Bir kapak sac malzeme ayak çevreleyen, oldukça sıcak olmaz like it.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:08 ----------

bu ilk sayfaydı baska bir gün diger sayfaları tercüme edip koyarım çok kolay ama resim daha önce hiç koymadıgım için nasıl koyulacagını bilmiyorum idare edin sayfa zaten belirtiyorum ona göre bakmak isteyen bakar malibu79 arkadaşım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:11 ----------

s.a herkeze http://takion86.hp.infoseek.co.jp/rv125_maint0309.htm
sayfa 2 tercümesi
Auto throttle? (Axel tutma aids) ¥ 100 sayılı özelleştirme ? (03.10.05)

Sabah ve akşam saatlerinde kısa bir süre içinde, hala ve motor durdu soğuk alıyorsanız MY SYM yapmazdın ve söylemeye başladıktan sonra rotasyon tutarken hızlandırıcı zorluyor. Yaz aylarında ve motor çok çok sıcak sürüş heybetli olmadan hızlı bir kaçış, sinyal yavaş çalışması için beklerken kaç şey yapmak zorunda çünkü yol kış aylarında su sıcaklığı değin, biraz sıcak operasyon ihtiyacının balmumu. Bir kask ve eldiven 整 Etai donanımları, parçalar arasında ısınma operasyon dahil olmak üzere Axel sahibi olduğunuzu gerekli tüm mal anlamına gelir.

Nasıl karayolları gibi Cruise Simple kullanıyorsanız bu büyük clothespins, başlangıçta büyük bir scooter binmek daha iyi kullanmak için? SYM ama güç bile Cruise, bunu kullanmaya değer bir ısınma maraton olarak düşünmek gerektiren durumlarda bile edinilebilir.

senin sıcak ahır ile önümüzdeki sezon, sorun sürerken? Peki ya senin için?

(Not) doğal operasyonda sıcak, bu yüzden arka lastikler motor hızı döndürmektir kadar, bu merkezi stand üzerinde kullanılması gerekir gider.
Büyük resmi (açık mavi), bahar uygulamaları sırasında kola ve kola tehlikeli tutmak için kullanılan fren vurmak clothespins.
Eğer otomatik cruise kullanırsanız boyutu ve türü clothespins, siz kullanmadan önce kontrol etmeniz gereken bir firma seçin.


kolay parmağı istenen dönme uygun büyüklükte aşağı bu sürücü arasında motor başlatmak için kullanmak olun
Ri sıcaklık ölçer (03.10.11) dışında bir gerilim ile çekilen

Daha önce gerilim NAPOLEX + satın Had bir hava termometre uyuyor. takometre ve bir dijital durdurmak konumu Montaj ve kaldırma ve kablolama olarak 4P konnektör sürece kalmak Velcro ekleyin. Araç içi için değil su geçirmez inşaat makinaları, yağmur kaldırmak gerekir çünkü.

Önümüzdeki sezon, yol () alarm ile dondurma dondurma ve beklenebilir pil durumunu izleyebilirsiniz takdir edilmektedir.


Küçük beden büyük bir gece veya dış sıcaklık değiştirilebilir, bu (aslında koyu) dış sıcaklık sensörü Furontokauru arkasına yapıştırılmış gibi

Gösterimler yükledikten sonra

Cihaz canlı resimleri çevresinde olarak, çeşitli yük değişiklikleri birlikte voltmetre ve takometre sinyal zaman bekleyen, iyi vakit katil görülür hale gelmiştir.
Gelecek konular, yeşil sol üst LED, ama mümkünse bir su geçirmez ve ışık gece damla ile ayrılmak isteyen çok dikkat çekicidir.
Motor yağı ve yağ değişimi misyon (03.10.11)

7200km uzaklıkta, zaman motor yağı ve yağ misyonu yerine. Her değişim için manuel, motor yağı her 3000km, 5000km yağ haline gelmiştir bir misyonu.
Motor yağı hâlâ misyonlar için önceki döviz petrol ama 6500km sonrası 2200km, tesadüfen iki yerine karar verildi.

Son görevi yağ, belki de bir viskozite endeksi 100 Yamahagiyaoiru Gurandoakushisu ile kullanılan düşük dolayı oldukça endişe karanlıktı bu Dorenoiru gözlenmektedir. Gurandoakushisu, ama hiçbiri Dattata ve ne misyon oldukça yoğun bir çok kilometre SYM çalıştırabilirsiniz siyah dişli yağı. Bu sefer, biz inanıyoruz ki 140 85W-özel) Haipoidogiyaoiru kullanıldı yakın daha yüksek performans aşırı basınç gres (viskozite indeksi.

Motor yağı


Bu kez sol drenaj (17mm somun) 2200km bir önceki paylaşımından Sintek Castrol 5w-50 çekilmiş oldukça kirli olduğunu

Misyon Yağ


Case 7000km hakkında önceki döviz sol sürücüsüne işaret küçük bir karanlık Haipoidogiyaoiru 100cc yağ enjeksiyonu alt drenaj

gölgelik uzatma deneyler (03.10.27) yüksekliği

İyi bir bit yüksek kubbe yüksekliği vardı önce, deneyler yükseklik soğuk haline geldi genişletmek için çalıştı. Bu deneme de Dasadasa bir göz.

Tabii ki, normal malzeme ortalama 100 ¥ olduğunu. (Şeffaf plastik altında, şeffaf film tabanlı çift taraflı bant) Buried



Gösterimler yükledikten sonra

A4 boyutunda, çift taraflı bant ve baktı hamur, maddi gücü olmadığı için sarkma gobbles arkasında rüzgarın hızı üzerinde / h çok ince temelini, 60km yararsız iken. Neyse / saat veya daha az 60km, başından rüzgar basıncı o kalp düşüş olduğunu doğruladı kadar. Kişinin kalp şişmeye giysi yerine istifa haline geldi gibi. Ayrıca, Big Scooter rüzgar kesiciler, aynı zamanda yukarı doğru sanki Kaese cam çok daha düşük yükseklik eğrisi elde edilir.
Iyileştirme için konustu!


arka süspansiyon (03.10.31) için RV180

arka süspansiyon için daha önce MY BBS "RV180 ve bazı iyileştirmeler görmek için denemek olasılıkla," diye yazdım ama, RV180 sahibi pochi3sai SOC üye arka süspansiyon Sayın nezaket, hemen capped için ödünç vermek ben kurdum.

Işaret parmağı süspansiyon yalnız üzerine biraz pratik deneyim ile ağırlık karşılaştırmak gibi görünüyordu.

Ve bir kez RV180 RV125 için kaliperler için bahar tel çapı 6.3mm, 6.5mm, göre bahar kendisinin kalınlığı kırmızı renk (aynı veya hafif boya olmaz düşünüyor görmek siyah değil, bir kalın kaplama astar ile değil güzel renk olduğu için)
17 turnike, 30mm ve damper çapı, üst montaj vida çapı 10 mm (genişlik 21mm), alt montaj cıvata çapı 8mm (genişlik 19mm) ile Bahar sarma sayısı, 305mm ortak fakat uzun tamamen yüklenir.


RV125 (siyah) için ve RV180 (kırmızı bahar) görünüyor aynı parça numarası için? H9B-9000 ve H9B


Korkusuz kırmızı bahar iyi hissettiriyor!

Gösterimler yükledikten sonra

Ben genellikle zayıf Supuringupurerodo almak hafif, değilim. Aynı ayarı için, hep yürüyüş yolları ile karşılaştırıldığında evcil gider.
Bu süspansiyon RV180 hala 800km Ben 6000km) aynı durumda değil bu yüzden hiç kullanmak sadece bir yer (yeni araba yakın oldukça belirgin fark vardır. Yüksek hızlı köşelerde, o arka gururla eksikliği damping hakkında ortaya görünüyor. Tabii ki iyi bir yumuşak bir yolculuk oldu.

Sonuç olarak, iki yerine ¥ 7700 × pahasına hayal kırıklığına cesaret olmaz. Bu ince bir değişim çok uzun bir fark hissedemiyorum olabilir, ben de düşünüyorum sadece kırmızı bahar.

Sonunda gerçekten çok teşekkür ederim pochi3sai

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:39 ----------

SAYFA 3 TERCÜMESİ


ekipman standart ürün ve ileri geri ama ¥ satılan ayak scooter, SYM RV özelleştirilmiş demek hakkında 5000, okulunuz muhtemelen doğru yoldur miydin olarak DIY kendi.

Dinpuringu işleme ve ticari bir karton türü 取 Rishi çok zor, kes 1mm mevcuttur olma söylemek ve sonra eğilip kalın alüminyum levha, bir kaykay yürümek kalın alüminyum plaka bir delik çok hamur gibi kavrama Sorerashiku levha zımpara yüzeyinde koymak.

Board adımda, iki tüp ile çift taraflı bant yapıştırılır, bu yüzden bir türlü Tappingusukuryu ortasında yüzmeye başladım.



Gösterimler yükledikten sonra

DCR Ucuz dışarı oldukça iyi görünüyor ve hissediyorum biraz uzakta bakarsanız olurdu olanlara göre.



Erken tip Nomaruriasasu (03.11.10)

Soldan SOC üyeleri erken tip chinotac Nomaruriasasu turu. İlk bakışta bu fark bu düzensiz pitch bahar yönünü aşağı ters, oldukça ayrıntılı olarak farklı ve keşfetmek gibi görünüyor dışında aynı türde mevcut görünüyor.


üst montaj, sarma bahar aşağı daha yakın 18 yaşını (17 mevcut) arasındaki fark işareti olan Kubirenashi şekil ve görünen "2K" OD Amortisör 31mm (şu anda 30mm)


kaburgalar (şu anda sadece dibine çubuğun Kapak tüm uzunluğu)






Kurulumu Gurippuhita (03.11.18)

Biz soğuk el bile soğuk bir rüzgar Wintergrove yakında doldurmak için hissetmeye geldik. Yüksek Wintergrove soğuk çok zor zavallı kullanılabilirlik nedeniyle kavrama gibi değildir. Benim durumumda, ekstra el hissedebilir küçüktür.

o Gurippuhita eğer bir önlem olarak, böyle kapak ve koruyucu knuckle) önden rüzgar önlemek için direksiyonu gibi Rüzgar koruyucusu (şeffaf eldiven sıcak ellerinde kışı.

Aldatırken ki uzun zaman önce ve Gurippuhita yükleme.

Seçilmiş ürünler No 36 227, fiyat ¥ 4800), ve sadece φ22.2 çap kolu sıcak daytona standart grip ((φ22, φ25 sağa) kavrama uzunluğu 125mm, güç tüketimi vardır 1.7A olduğunu. 12V güç tüketimi yaklaşık olarak 20W olduğunu.


bir bıçakla dikkatlice kazımak off kolayca kavrama sıcak Daytona Normal grip kilitleme off aynı sol sağ kaburga kaldırmak için


Işlemci gücü ve kod belirsiz ama sert alt kesim (tüm kapak çıkarmak) sağdaki montaj durumu tıraşlı (gaz pedalı boşta)


Sağdaki (tam gaz) koşulları durum Montaj (kod doğrudan aşağıdaki kapsam içine sol neredeyse) (yakın Rizabatanku yapıştırın sol yönlü bant) anahtarı monte ekli

Nomarugurippu, kolay hafif büküm ve çekme eksik bıraktı. iş Zurenai Axel (projeksiyonları dört kaburga hakkı) ve oluk kavrama içine sığacak şekilde düzenlenmiş olduğu gibi, kolayca sol olarak kapalı geliyor. Yapışma, ama Reina itti olmamıştır olarak içeriden çıkıntı zaman boyunca kimse çekmeyi başardı.

Sol, bu doğru gibi iyi, temiz bir bıçak almak gerekir, kaburga kesti. Görünüşe göre ısıtıcının neden break ve kuvvet bu olmadan koydu. Birincisi, süreç plastik kol kaldırmak zor hala ekli taşıma sapı oyulmuş sapı alt kesim etmektir.

Ama dışarı kod kavrama yönelimi, ben kapak ve geriye doğru çekerek olmadan sipariş bir sağ tarafına altında sabit bağ hızlandırıcı açmadan önce, en iyi kod süzmeye gerek olmadan hareket ayarlamak için bırakılmalıdır ve fren kolu, genellikle pozisyon hızlandırıcı tel müdahale etmez belirlemek için gereklidir.

iyice ve açıklamasında iç kavrama, sıcak lastik yapıştırıcı (kulp ancak poliüretan yapıştırıcı önerir yapıştırmak yağ alma Bundan sonra Gurippubondo ben tahvil stoku G17 kullanım) üniforma peşin olarak konumlandırma fix sürece yarı (kuru geç) yapıştırıcı boya gerinmek sokmak, özellikle sonra sağ da geri kötü gaz almak için nota bağlı çıkıntı değildir.

Gösterimler yükledikten sonra

Açıklamaya göre, 15 dakika yüzey sıcaklığı Narurashiku Wintergrove ℃ 70 kullanılır olması gerekiyordu.ー 時 Zu 16 derece ve ortam sıcaklığı oldukça sıcak ve ON hissetmek vardır. Bu pozisyonda bir kalorifik değer gerektiren ve ℃ 10 altında ortam sıcaklığında olmak, ancak kapak kolu olmasa bile gerek o rüzgar ve soğuk kapanır ısıtmak için olabilir. (Eğer Honda ve Yamaha orijinal seçenek gibi sıcaklık kontrol ürünleri, daha konforlu, daha ucuz versiyonu olacak bu yüzden bir şey?)

Strain pil, ancak söz konusu olmuştu, ON normal boşta hızı (1600 ~ 1700rpm) ON ışık, 11.5v frenler onlar metre aşağı 10 ile bir aydan, boşta az bip çünkü 1800 ~ 1900rpm UP dönüş hızı en az sonra 12v tutmak şimdi edebilirsiniz. Kış boyunca, operasyon sırasında çok kolay sıcak, boşta Haklı olabilirsin artan durdurma.

Yine de çok rahat. Ben ellerin sırt gibi uyuşmuş, buz gibi soğuk parmak ayrıca hiçbiri değildir. soba Sürüş sırasında sanki elini tut hissediyor. Ayrıca biker karakış kesinlikle satın alacak!
Knuckle güneşlik (03.11.24)

Gurippuhita onunla bir keçe gibi doğru bir şekilde küçük bir el düşer. Öngörü ve Honda'nın Forza ve siyah kauçuk knuckle visor hakiki seçenek içerir. SYM RV için Tabii ki, kendimi berrak akrilik levha öyle yapmadınız.

Malzeme şeffaf bir akrilik levha zamanki ortalama 100 ¥ (dövülmüş) ve şeffaf bir film tabanlı çift taraflı bant olarak satın alınır. sıcak kurutma makinesi üzerinden makasla çeşit kesme bükme iken. Eğer deforme uygun baca şapkası uygun sorarsanız süre kuru yüzeye bile çift taraflı bant yapıştırın.

Şimdi, etkisi sadece?


Sol ve sağ

Gösterimler yükledikten sonra

sap gibi kavrama Side, ama düşme kesinlikle, ben öncekinden çok flip-up visor eklemleri üzerinde ön cam, rüzgar ve kask hava karışımı etrafında konsantre gibi olurdu ses yalnız azaltılmış büyüdü. boyun çene, oldukça soğuk.

Ne ince kaplama zor Earoforumudezain olduğunu!

Riasasusupuringu boya (03.11.?)

Daha önce Riasasusupuringu RV180 ile ödünç, RV125 kırmızı bahar siyah kaldırıldı geçerken iyi bakmak ve hissetmek kendini resmini yapmaya çalıştım.

Ben eğer gerçekten sprey boya oldukça sıkıcı bitmiş olurdu fırça kaplama gitti. astar astar sonra ilk beyaz benzin sıyırmak ve boyanın iyi bir uygulama. Poliüretan kaplama ve kaplama, bahar arka boya az zahmetli oldu.

Tamamen kuruduktan sonra restore süspansiyon 180 sahte yapılmadı birleştirilerek!


出来 Bae gerçekten görmek zor olduğu gerçek şey arasındaki çizgi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:42 ----------

SAYFA 4 TERCÜMESİ



Ben, ancak Gurippuhita yüklü parmaklarının donmasını daha rahat bir durum olacağını yayımlanmış ve daha rüzgarından istiyor. , SYM içinde Gurippuhita ısıtma olabilir Direksiyon simidi kapağı, ancak, fakat Gurandoakushisu içinde operasyon anı geciktirmek için kullanılan yol kapağı parmak fren kolu ve devre dışı bırakılmış ve dışarı eller of dönüyor rüzgar koruma knuckle karar da mevcut.

PP-beyaz gövde rengi ve aynı Honda Super Cub koruyucusu serbest bırakıldı aktarmak için çalıştı yumuşak malzeme, mamul

Super Cub, koruyucu içeren Miller spacer boy uzatma kiti için 8mm yiv çapı ayna kullanılır. saf SYM, Scooter Motofizu (Tanakkussu Corporation) ürünleri ayna takmak için 10 mm vida çapı kullanılabilir itibaren (10mm vida pozitif) iki kullanarak.
Bir spacer kullanırsanız, işlem koruyucu gerekli değildir kullanılabilir. (8mm contalar ama bir koruyucu sandviç 10mm delik kullanımı genişletti)


Görünüşe göre oldukça büyük bir kafa! rüzgar soğuk uyluk arkasından ok akan gibi

Gösterimler yükledikten sonra

Tanınmış büyük beklenenden daha amaç kolaylık kıyasla kadar idare kaplanmasıdır. rüzgar, SYM, ve sadece mükemmel Gurippuhita kullanılmak üzere yeterli demek değildir ki. Rüzgar gibi uyluk çevresinde bulunanlar havada baca şapkası ama koruyucuları alt kısmındaki açık olan oldu. Kaurudezain içi scooter 250 sınıfında da rüzgar doğrudan isabet yüz eğer Eller ve kalp böyle bir şey takmak, ama var yok

Tayvan bu gölgelik olarak, kış aylarında bu yüzden tüm giderilmiş bir sorun koymak satılmaktadır. (Heaven's çatı ve erken-satın alma)





10.000 km drivetrain muayene (03.12.13)

Sadece 10.000 km yol kat ulaştı. 5.000 km tahrik sistemi son çalıştırmak olacaktır açın. 4 km ile üç-state sürücü sistemi Onsutokku WR-1000, ama en iyi zamanını molibden kaplama kısmi aşınma gelmesini düştü Daha önce ince yağ kesme ve düzeltme işlemleri ve ayna plaka lambası kasnak oluk çapak yaptı Belki o zaman en hızlı en iyi şart ve olmaya devam etmektedir.
kolayca tahmin edebilirsiniz İyi durumda tahrik sistemi, seksen altı olmaya cesaret edemedi, ben kontrol etmek için cesaret.

Ben gibi işlem öncesinde önceki devletten çok az aşınma WR beklenen ilerleme olmadı açıldı. Dayanıklılık yeterli yeterli o zaman. Anormal kasnak oluk, özellikle izin giyerler.
Ancak Suraidingushibu (kasnak) kemer ile temas arabirimi (yüzey tarafı), mesafe = 1000 5 Bu kasnak km yolculuk ardından hakkında aşınma ve adımları bol miktarda pürüzlülüğü yüzey ilgili oldu. 20.000 ve bu ven yüzü yıpranmış yüzey km belki olacaktır.

Çok hafif aşınma yüzeyi kasnak patron tarafında) daha uygun gevşek ve ilk delik (gevşeklik olduğunu, Suraidingushibu (kasnak gözlendi yeterince büyük değildir.)
Yamaha ve metal taşıyan yağ keçesi ve kasnak güvencesindedir veya yağlama yivli ve yağ balo ortasında, SYM değil hem tasarlanmıştır.

Drive Belt 18.0mm geniş sol ve iyi durumda çatlak veya Keva duran yoktu. Bu yepyeni 19.0mm çünkü 4 km At binlerce geniş kemer 18.7mm geniş kemer ölçülür değildir sırada görünüyor.



Anlaşılan yukarıda kontrol sonuçlarına göre, benim kullanım 1000 temiz ve 50.000-10.000 denetimi her 1 km, 2 km milyon madeni drivetrain parçalar yer değiştirmek için gerekli olabilir.
※ Lütfen bu sahibinin her kullanımı ile değişir

Bu kez, sadece temiz yağ kontrolleri, 0.5mm Bosuwassha almadan inşa edilmiştir. O ve üç araç Bosuwassha kasnak işleme teknolojisi atölyesi, dakika düzeltme kemer ve makaraları aşınmış yapılan bu onu alamadım? Ve top hız ayarı üzerinde yoğunlaşmaya çalıştık.

yaklaşık 2 km lastikleri, fren balataları, hava temizleyici, LLC (su soğutma) ulaşılmasına Milyon ilk yanı sıra döviz zamanı gelecek. top durumda tekrar tutmak için, şey ben çalışkan bakım esastır. (Yani yeni araba, neredeyse hiç bakım onu yok karşılaştırıldığında, oldukça büyük bir başarıdır.)


Fikusutoshibu () Suraidingushibu (sağda) Suraidingushibu (kasnak) ve WR WR sol en son zaman giymek değil!


Kasnak patron giymek 18mm, iyi durumda biraz geniş kayış tahrik sol
Shitohinji bahar (03.12.13)

ilk planda, plan maje 125 gibi Shitodanpa öğretmek olduğunu SYM açık koltuk özel bir türü çapraz ileri, basit kurulum için bir yer bagaj alanı ödün ve olmadan düşünülmektedir Bir bahar Shitohinji koymak. bahar Bu tür sadece özel amaçlar için kullanılan ticari değil. Fotoğraf (solda) iki ve o tamamen yararsız bir eksikliği bir şey önemsiz durumu uygun arıyor. Güvenilir resimleri isteksizce bu kalın bahar piyano tel çapı sadece bir tarafı kullanarak yapmak için (sağda).巻 Kenakatta çok iyi bir bahar ilk daha iyiydi. Ama flip up koltuk sıkıntısı üzerine tüm, kendi tarafında durmak, ama açık koltuk değil yakın çevresinde durdurmak.

İnternet ve yay üretim atölyesi, her zaman bile tek bir orijinal yapmak gibi bir yerde araştırma, ancak fiyat uzlaşma mı? Ayrıca, sabit güçlü bir bahar menteşe dahil etmektir.

Gücü ilkbahar-up çözülmüştür.


burulma bahar Shitohinji önemsiz kaldırıldı (den E dışarı pin ve halka kaldırın) Shitohinji Bahar dahil elde edilen

Motor yağı (03.12.31) ihmal nedeniyle Ekim ayında aynı fotoğraf

Geçen yıl bakım, motor yağı. Castrol yağı son SYNTEC (as kullanılan 5W-50) TAM sentetik (% 100 sentetik) bu tür.
Değiştirme mil son döviz yaklaşık 10630km 3400km, ama yağ lekeleri 黒 Ppokatta durum oldukça son benzer. Temizlik şart, petrol bozulma sadece orijinal rengi, ama olsun insan doğası şey temiz ve yerine gelmek isteyeceksiniz belirlemek değil mi?
125cc motoru sınıf, onlar ve yüksek yük sert gerçekten rpm gibi talimatlar güvenli bazı yüksek dereceli yağ kullanılarak belirtilen yüksek kullanım nedeniyle her 3000km değiştirilmesi gerekir.

ancak daha önce Wako Kimyasal DS2 daire tiyatro (WAKOS) Konuşma petrol satıcısı, şirketin özel petrol kesinlikle (çok yüksek yüksek fiyat ama SHINee vardı bir performans test cihazları kullanılarak gösterilmiştir. bir diğer önemli konu yarış değil, commuting maliyet!), tercihen kabul edilebilir bir petrol 调 Betakatta para bu cihazla yağların her çeşit deneyin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:45 ----------

SAYFA 5 TERCÜMESİ VE SONUNCUSU KOLAY GESİN



http://takion86.hp.infoseek.co.jp/rv125_maint0309.htm




Sipariş malzemeleri (04.01.18)

tutmak için hazırlanmış yeterli kaynakları onlar yerine acil (ve yedek parçaları) tabi olmak idi.

Furontoburekipaddo şimdi, sürücü kemerleri, sırayla Eakurinaeremento perakendeci. Malzemeleri hala stokta çekerek vardır, ancak sipariş üç gün geldi.


3 noktalı kemer yedek parçaları (baş çevresi 19mm 830mm) F tipi geniş yarı-metal fren balataları (fren kalınlığı 5mm) geldi


Eakurinaeremento (kağıt türü)



Bu ay, hiç enerji sağlanmasında kaybettik soğuk

Ocak menü sadece kaynak olduğunu.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:48 ----------

Birşeysorucam bu motor yagı degişinin haricinde fotolarda arka tekerin orda bir yag degişimi daha var onuda aynı yagımı kulanıcaz acaba motora koydugumuzdan birde 10 -40 yag koyulması lazım diyorlar ama bazı yerlerde 4t motor yagı 15- 40 olarak satılıyor ne diyorsunuz bu konuda..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:03 ----------

Birde sitenin ilk açılan penceresinden ileri dogru tercüme ettirdim eger isteyen olursa gerideki sayfalarıda tercüme edip koya bilirim kolay gelsin...

feyzullah4
27 Haziran 2010, 18:41
arkadaslar benim motor yag kontrol cubugunu acıkken calıstırdıgımda yag kontrol cubugunun oradan duman atıyor sizinkide öyle yapıyormu bu durum normalmi?? yag kontrol cubugu takılı iken bir sorun yok ama sizde bir denermisiniz??? yapacakmı diye??

countugur
29 Haziran 2010, 00:42
ben denemek isterdim ama yeni aldıgım için korkarım bir şey olabilir diye ama bazı forumlarda motor çalışır durumdayken ne açın nede yag tamamlayın zararlı diye okumuştum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:36 ----------

arka cantın ordaki yagıda aynı motor yagındanmı koyuluyor acaba bilgisi olan varmı.

jazzyilker
30 Haziran 2010, 19:43
SYM joyride 200 için hala egzoz koruma demiri aramaktayım! Çıkma ikinci el falan bulan olursa haber verirse sevinirim.

Bu arada İstanbul SYm kullanıcıları nerde? Bi haftasonu buluşalım, tanışalım istiyorum ;)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:22 ----------

Maslak oto sanayi'de Yücel motor var SYM yetkili servisi...

Orda egzoz koruma demiri (sıfır ) : 100 civarı TL,
ön kafa grenajın fiyatı : 215 TL.! dediler. Ciddi pahalı fiyatlar yani! :cyclopsan

countugur
02 Temmuz 2010, 18:24
s.a jazzyilker arkadaşım ben istanbul bahçeli evler deyim senin dedigin fiyatlar sana normal gelebilir ama fabrika yedek parça listesine baktım biraz önce baga-agırlık seti: 12 tl civarı ön grenaj :117 tl civarı egsoz koruma :20 -30 tl civarıydı tahminimce kilometre sayacı 28 tl civarı yücel motor ve yenikapı suziki sym 60 tl ortalama civarı fiyatı veriyorlar sayaca bu gidişle bir izmir yapmak gerekiyor heralde fabrkaya gidip toplu alış veriş yapmak lazım hemde %100 sıfır aksesuar ve yedek parça en iyisi bu heralde :)

feyzullah4
02 Temmuz 2010, 20:12
fabrikanın satıs fiyat listesine nereden baktın linki koyarsan bizde baksak o fiyatlara sana bi zahmet

countugur
02 Temmuz 2010, 22:48
s.a arkadaşlar sym nin kendi sitesinden aldım bu fiyatları ama size direk ulastıramam daha dogrusu bilmiyorum sadece kopyala yapıştır yapabilirim buda çok uzun sürer bazı bölümlerini yapayım özellikle istediginiz bir parça varsa onu koyayım:)

N MODEL LA18WB-6 LA18WB-6 LA18WB-6
RENK SİYAH GÜMÜŞ FÜME
O KOD BK-5395S-D BK S-421S-D S GY-419S-D GY
Parça Kodu Parça Adı Renk Kod Renk Kod Renk Kod
1 50613-H9A-000 ALT MUHAFAZA BK-001U KA BK-001U KA BK-001U KA
2 5061A-H9A-000 ÖN GRENAJ ALTI BK-5395S-D JZ S-421S-D SOZ GY-419S-D IGZ
3 5320A-HLL-000 GİDON MUHAFAZA ÜST KOMPLE BK-001U KA BK-001U KA BK-001U KA
3-1 53210-HLL-000 GİDON MUHAFAZA AMBLEMİ ● ● ●
4 53206-HLL-000 GİDON MUHAFAZA SAĞ BK-001U KA BK-001U KA BK-001U KA
5 53207-HLL-000 GİDON MUHAFAZA SOL BK-001U KA BK-001U KA BK-001U KA
6 5327G-H85-000 SİPERLİK CAMI BK-001U ● BK-001U ● BK-001U ●
6-1 87123-H85-000 SİPERLİK CAMI LOGO BK-001U ● BK-001U ● BK-001U ●
7 61100-H9A-000 ÖN ÇAMURLUK BK-5395S-D JZ S-421S-D SOZ GY-419S-D IGZ
8 64301-HLK-000 ÖN FAR GRENAJI BK-5395S-D JZ S-421S-D SOZ GY-419S-D IGZ
8-1 87121-H85-000 LOGO ● ● ●
9 64304-H9A-000 ÖN TORPİDO BK-001U KA BK-001U KA BK-001U KA
10 64310-H9B-000 ALT PANEL BK-001U KA BK-001U KA BK-001U KA
11 64320-H9A-000 PASPAS BK-001U KA BK-001U KA BK-001U KA
12 80100-H9A-000 ARKA ÇAMURLUK BK-001U KA BK-001U KA BK-001U KA
13 80152-H9A-000 SELE ALTI ÖN KAPAK BK-001U KA BK-001U KA BK-001U KA
14 81200-HLB-000 ARKA TUTAMAK BK-5395S-D JZ S-421S-D SOZ GY-419S-D IGZ
15 8126A-H9A-020 SELE ALTI BAGAJ KOMPLE BK-001U KA BK-001U KA BK-001U KA
16 83501-H9A-000 SAĞ MARŞBİYEL BK-5395S-D JZ S-421S-D SOZ GY-419S-D IGZ
17 83500-H9A-000 SELE ALTI SAĞ GRENAJ BK-5395S-D JZ S-421S-D SOZ GY-419S-D IGZ
17-1 87127-HL3-000 LOGO T1 T1 T1
18 83601-H9A-000 SOL MARŞBİYEL BK-5395S-D JZ S-421S-D SOZ GY-419S-D IGZ
19 83600-H9A-000 SELE ALTI SOL GRENAJ BK-5395S-D JZ S-421S-D SOZ GY-419S-D IGZ
19-1 87127-HL3-000 SELE ALTI SOL GRENAJ STİKIRI T1 T1 T1
20 83650-H9A-000 STOP ÜSTÜ GRENAJ BK-5395S-D JZ S-421S-D SOZ GY-419S-D IGZ
21 83751-H9D-000 STOP ALTI GRENAJ BK-5395S-D JZ S-421S-D SOZ GY-419S-D IGZ
22 81132-H12-000 ASKI KANCASI BK-001U KA BK-001U KA BK-001U KA

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:31 ----------

buda bazılarının fiyatları ama pardon üstte USD olarak fiyatlandırıyorlar ama yinede istanbuldaki fiyatlara göre yarı yarıya sayılır.

Pictures reference only
PARÇA KODU PARÇA ADI ADET TAVSİYE EDİLEN PERAKENDE SATIŞ FİYATI (USD) KULLANIM BAŞLANGIÇ TARİHİ

1 12300-H9A-000 EKSANTRİK DİŞLİ KAPAĞI KOMPLE 1 26,25
2 12310-H9A-000 EKSANTRİK DİŞLİ KAPAĞI 1 16,84
3 12320-M36-000 KOLLEKTÖR 1 1,33
4 12351-M36-000 ORİNG 64X3,5 MM 1 0,67
5 14100-H9A-000 KAM MİLİ 1 64,61
6 14105-A31-000 EKSANTRİK DİŞLİSİ 1 6,06
7 14108-M36-000 EKSANTRİK DİŞLİSİ SANTRİFÜJ 1 0,95
8 14151-H9A-000 EKSANTRİK ZİNCİR AYAR PLASI 1 0,81
9 1C14401-M92-000 EKSANTRİK ZİNCİRİ 1 33,67
10 14457-H9A-000 KAM MİLİ AYAR PLAKASI 1 0,53
11 14510-H9A-000 ZİNCİR ÜST GERGİ 1 15,47
12 14520-M9Q-000 EKSANTRİK ZİNCİR GERDİRMESİ 1 24,92
13 14523-M9Q-000 ZİNCİR GERDİRME CONTASI 1 0,42
14 14531-KJ9-000 ZİNCİR ÜST GERGİ CİVATASI 1 0,95
15 14610-KV7-900 ZİNCİR ALT GERGİ 1 6,72
16 90001-M9Q-000 CİVATA 6X22 2 0,28
17 90083-X01-000 CİVATA 6 MM 2 0,28
18 91301-B06-000 ORİNG 75X2,5 1 0,81
19 91306-M9Q-000 ORİNG 1,5X9,5 1 0,28
20 95701-06020-08 CİVATA 2 0,28
21 96001-06010-08 CİVATA 6X10 1 0,28
22 96001-06012-08 CİVATA 6X12 1 0,28
23 96001-06014-08 CİVATA 6X14 1 0,28
24 14105-X01-000 EKSANTRİK PLAKASI 1 0,95


RENK KODLARI İÇİN RENK KODLARI SAYFASINI KONTROL EDİNİZ.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:35 ----------

bunuda koydum farklı istediginiz parça varsa bakarım.



PARÇA KODU PARÇA ADI ADET TAVSİYE EDİLEN PERAKENDE SATIŞ FİYATI (USD) KULLANIM BAŞLANGIÇ TARİHİ

1 33100-HLA-000 ÖN FAR KOMPLE 1 98,28
2 33400-H9B-000 ÖN SAĞ SİNYAL 1 12,78
2-1 33402-H9A-000 ÖN SAĞ SİNYAL CAMI 1 5,39
3 33450-H9B-000 ÖN SOL SİNYAL 1 12,78
3-1 33452-H9A-000 ÖN SOL SİNYAL CAMI 1 5,39
4 5327G-H85-000 SİPERLİK CAMI 1 -
4-1 87123-H85-000 SİPERLİK CAMI LOGO 1 3,36
4-3 53285-HLA-000 SİPERLİK CAM CONTASI 1 9,42
5 64301-HLK-000-JZ ÖN FAR GRENAJI 1 115,78
5-1 87121-H85-000 SYM LOGO 1 6,72
5 64301-HLK-000-SOZ ÖN FAR GRENAJI 1 115,78
5-1 87121-H85-000 SYM LOGO 1 6,72
5 64301-HLK-000-IGZ ÖN FAR GRENAJI 1 115,78
5-1 87121-H85-000 SYM LOGO 1 6,72
6 90106-HLK-010 CİVATA 5X20 6 0,67
8 93903-34320 VİDA 4X12 6 0,14
9 93903-35320 VİDA 5X16 4 0,28
10 93903-44380 VİDA 4X12 4 0,42
11 34905-M70-000 SİNYAL AMPULÜ 12V10W 2 3,36
12 34901-H9A-000 ÖN FAR AMPULÜ 1 19,53
16 50611-H9D-000 RADYATÖR PANJURU 1 70,00
17 9011A-HLK-000 GROMET SETİ 1 25,59
18 53286-HLK-000 SİPERLİK CAMI KORUYUCU SAĞ 1 2,70
19 53287-HLK-000 SİPERLİK CAMI KORUYUCU SOL 1 2,70
20 90119-HLK-000 VİDA 5X27 2 0,67
21 90677-M9Q-000 SOMUN 5MM 2 -

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:37 ----------

Arkadaşlar sonuç olarak ne olur ,istanbul fiyatlarına göre ucuz alınır ve üste izmiri dolaşmış olursun pahalıya alacagına, tabii motorla gitmemiz gerekmiyor motorlu veya motorsuz gidile bilir :)tabiki bunlar benim düşüncem herkez farklı düşüne bilir....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:42 ----------

C:\Documents and Settings\jasda-djaNJ8SDYHyds@\Belgelerim\Resimlerim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:45 ----------

Resim nasıl eklenir bilemedigim için koyamadım kusura bakmayın acamiyim resim ekleme konusunda :)

malibu79
03 Temmuz 2010, 14:14
arkadaşlar hava filtresi değişimi gerçekten işe yaradı. şehir içi tüketim 4,3 lt'den 4 lt'ye indi.
yalnız bu aralar kalkışlarda titreşim biraz daha arttı.kayışta gözle görünür bir problem yoktu. bulabilirsem şu bilyaları(baga) değiştiricem. daha önce bilya değiştiren var mı?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:02 ----------


ben denemek isterdim ama yeni aldıgım için korkarım bir şey olabilir diye ama bazı forumlarda motor çalışır durumdayken ne açın nede yag tamamlayın zararlı diye okumuştum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:36 ----------

arka cantın ordaki yagıda aynı motor yagındanmı koyuluyor acaba bilgisi olan varmı.

oradan şanzuman yağı konuyor bildiğim kadarıyla 100ml civarı. ama motor yağıyla aynı değil sakın ha:santa:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:08 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/forum-kurallari-ve-sik-sorulanlar/29983-mesajiniza-nasil-resim-eklersiniz-resimli-anlatim.html
resim eklemek isteyen arkadaşlar buyrun. müessesemizin ikramıdır:cherry:

countugur
04 Temmuz 2010, 01:30
evet bu gün benim motorcuya gittim ondan ögrendim bagaları temizlemeye götürmüştüm arkadaki yagın 90 lık olması gerekiyormuş ve 100 degil 250 çıktı benimkinden degiştirecekti bu şubesinde kalmadıgı için daha sonraya kaldı . servisçim genç ama temiz ve itinalı çalışıyor servisinden memnun olmayana tavsiye ederim sizinlede iligileniyor, aslında showroom satış yeri ama servis işleride yapıyorlar ve baya uygun yapıyorlar motodrom şirinevler şubesi koray usta ....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:10 ----------

joyride200 F04 RADYATÖR









1 19000-H9A-000 RADYATÖR KOMPLE 1 305,59
2 19005-H9A-000 RADYATÖR FANI KOMPLE 1 127,89
3 19010-H9A-000 RADYATÖR 1 172,31
4 19109-H9A-010 YEDEK SU DEPOSU TAHLİYE HORTUMU 1 8,75
5 19009-H9A-000 RADYATÖR FANI 1 5,39
6 19039-H9A-000 RADYATÖR BOĞAZI 1 8,75
7 19015-H9A-000 FAN PERVANE KAFESİ 1 8,09
8 19104-M9Q-000 YEDEK SU DEPO KAPAĞI 1 -
9 95001-80550-40 TERMOSTAT HORTUMU 1 3,36
10 1910A-H9A-000 YEDEK SU DEPOSU KOMPLE 1 18,83
11 19110-H9A-000 RADYATÖR HORTUMU 1 65,98
12 19111-H9A-000 RADYATÖR KAPAĞI 1 11,45
13 1911A-H9B-000 RADYATÖR HORTUM SETİ 1 100,98
14 19121-H9A-000 RADYATÖR GİRİŞ BORUSU 1 8,09
15 19123-H9A-000 RADYATÖR ÇIKIŞ BORUSU 1 4,73
16 19124-H9A-000 RADYATÖR HORTUMU A 1 4,03
17 19125-H9A-000 RADYATÖR HORTUMU B 1 4,03
18 19503-H9A-000 RADYATÖR HORTUMU C 1 4,73
19 19604-H01-000 HORTUM MUHAFAZASI 1 1,89
20 37760-V01-000 ISI MÜŞÜRÜ 1 26,92
21 19101-H9A-000 YEDEK SU DEPOSU 1 12,11
22 50310-HLK-000 RADYATÖR ÇERÇEVESİ 1 63,28
23 93404-06020-00 CİVATA 6X20 1 0,28
24 95001-35325-20 TERMOSTAT HORTUMU 5,3X325 1 -
25 95801-06012-08 CİVATA 6 0,28
26 95801-08065-08 CİVATA 8X65 2 0,67
27 1950A-H9A-000 SU HORTUMU A 1 8,75
28 91405-SS0-003 SU HORTUMU B 2 2,70
29 90111-M9Q-900 CİVATA 6 MM 1 0,81
30 90682-SB0-671 HORTUM KELEPÇESİ 3 1,23
31 U02300-10285 RADYATÖR BURCU A 1 2,70
32 U02300-10560 RADYATÖR BURCU B 1 4,03
33 U02300-10581 RADYATÖR BURCU C 1 2,70
34 U02300-10582 RADYATÖR BURCU D 2 2,70


joyride200 ----------- EGZOZ------------






PARÇA KODU PARÇA ADI ADET TAVSİYE EDİLEN PERAKENDE SATIŞ FİYATI (USD) KULLANIM BAŞLANGIÇ TARİHİ

1 18000-HLR-000 EGZOZ KOMPLE 1 433,48
2 18291-H9A-000 EGZOZ CONTASI 1 2,70
3 18241-HLK-000 EGZOZ BOĞAZ KORUMA 1 15,47
4 94540-06029 SEGMAN 6 MM 5 0,42
5 18251-HLK-000 KORUYUCU GROMET 4 2,03
6 18318-H9L-000 EGZOZ KORUMA 1 58,56
7 18328-HLK-000 EGZOZ ARKA KORUMA 1 22,23
8 90103-V02-000 CİVATA 6X12 5 0,67
9 90107-V02-000 RONDELA 2 0,42
10 90215-HLK-000 SOMUN 3 1,23
11 90301-M92-000 SOMUN 7 MM 2 1,89
12 94111-06000 RONDELA 6 MM 2 0,28
13 1865A-HLB-000 VALF KOMPLE 1 -
14 18655-H9A-000 VALF HORTUMU 1 4,03
15 18657-H9A-000 VALF EMİŞ HORTUMU 1 2,70
16 18811-N14-000 VALF 1 2,70
17 18600-H9A-000 KATALİZÖR KOMPLE 1 18,83
18 18656-H9A-000 KATALİZÖR HORTUMU 1 4,73

malibu79
05 Temmuz 2010, 23:57
arkadaşlar hararet göstergesinde 3.kademeyi ve daha yukarısını gören var mı? burada havalar iyice ısındı ve geçenlerde hararet 3 e geldiğinde motor gaz yememeye başlamıştı. bugün yine aynısı oldu. giderken motor boğuluyor gibi oluyor ve çiğ benzin atıyor. radyatörün suyu da tam sizce sorun ne olabilir?

countugur
06 Temmuz 2010, 01:20
benim 3 .4 gördügü çok olurdu ama motoru dur kalk olan yerlerde zorlamadan kaldırmaya başladımdan beri 3 kolay kolay geçmiyor geçerse 3 ü manuel olarakta fanı açabiliyorum fanı açınca 2.1 düşüyor ama birde suyu tam agzına kadar doldurdum bu gün yine baktıgımda azalmıştı sık sık kontrol etmek lazım heralde, belki motor yagında zamanı azalmış olabilir motorda çok sürtünmeden dolayıda ısınıyor olabilir?benim motor 3 tede 3ü geçsede gaz yemem olayı olmuyor yanlız. şimdiden kolay gelsin

feyzullah4
06 Temmuz 2010, 02:04
malibu radyator fanında sorun olabilir benim motorda ben görmedim 3 kademeyi gectigini sakaryada yasıyorum hava sıcaklıkları cok farklımıki sizinkiyle manuel olarak fanı nasıl calısırıyorsun bende öyle bir tus felan yok??? motoru calıstırmadan sadece kontagı ac malibu fan sesi duyuluyor benim motorda sendede duyulur herhalde yoksa sogutma yapması lazım kesinlikle bence :((( ins. biran önce cözüm bulabilirsin arkadasım
.....

malibu79
06 Temmuz 2010, 13:27
walla arkadaşlar radyatörün suyu göstergenin yarısında bildiğim kadarıyla öyle olması gerekiyor. yağ yeni değişti seviyeside normal. hararet 3 te ve gaz yeme sorunu varken motoru durdurduğumda kontak açıkken fan deli gibi çalışıyordu. daha önce hiç o hızda çalıştığını görmemiştim. fanda da sorun yok anlaşılan. soğutmada sorun olsa 4. 5. kademeyide görmesi lazım bence. hadi hayırlısı...

malibu79
06 Temmuz 2010, 19:53
malibu radyator fanında sorun olabilir benim motorda ben görmedim 3 kademeyi gectigini sakaryada yasıyorum hava sıcaklıkları cok farklımıki sizinkiyle manuel olarak fanı nasıl calısırıyorsun bende öyle bir tus felan yok??? motoru calıstırmadan sadece kontagı ac malibu fan sesi duyuluyor benim motorda sendede duyulur herhalde yoksa sogutma yapması lazım kesinlikle bence :((( ins. biran önce cözüm bulabilirsin arkadasım
.....

feyzullah kontağı çevirince duyduğumuz ses fandan değil gösterge panelinin içinden geliyor. sanırım panel içini soğutma amaçlı küçük bir fan var orada. radyatör fanı tek devirde ve nispeten daha güçlü çalışıyor motoru durdurup kontak açıkken fan devredeyse kesin farkedersin. bugün fanı manuel çalıştırmak için dışarı bir anahtar yaptım şimdilik sorun yok gibi ama hararet 3. kademeyi görmediği için. incelemeye devam edicem ::gazete::

GuNMember
06 Temmuz 2010, 20:04
Arkadaşlar Merhaba, Joyride Almayı Düşünüyorum Bütçem Max. 2500 TL Bildiğiniz Veya Tavsiye Edeceğiniz Bir Motor Varmı?

countugur
07 Temmuz 2010, 00:53
valla gunmember dostum ben sahibinden comdan aldım motorumu...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:31 ----------

malibu79 arkadaşım ben su deposu her zaman tam ful yapıyorum 3 geçmiyor tekken 2 kişide devamlı fan manuel olarak açıyorum ısınacagı için iki kişide fansız hiç yapmadım bu gün b.evlerden gürpınara gittim 30 km kadar yokuşu bol iki kişiyle fan açıkken 1 den yukarı çıkmadı kolay kolay ..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:35 ----------

Feysullah4 arkadaşım ben aldıgımda benden önceki sahibi direksiyonun altında yanlarda havalandırma yerinde manuel tuş dügmesi vardı bir tarafta fan birtaraftada otomatik bagaj tuşu var..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:49 ----------

valla iyiki almışım diycem, şimdidende maşallah diycem cümlemize sahilde geziyorum park ediyorum gelen geçen aaa bu sym baksana diyorlar :) bol bol bakıyorlar ben kusura bakmayın ama büyük bir haz duyuyorum dogru kararı verip sym aldıgım içinde...

countugur
07 Temmuz 2010, 22:08
arkadaşlar aranızda muhabet için toplanacak veya başka planlar yapanlar olursa bizleride çagırmayı unutmayın:)

malibu79
07 Temmuz 2010, 23:28
arkadaşlar aranızda muhabet için toplanacak veya başka planlar yapanlar olursa bizleride çagırmayı unutmayın:)

diyarbakırda gezi planlıyorum var mı gelen? :mrgreen:
bu arada benim sorun karbüratördeymiş galiba. bugün usta şamandıra ayarı falan yaptı. problem düzeldi gibi :)

countugur
08 Temmuz 2010, 00:33
malibu79 sevindim probleminin çözülmüş olmasına geçmiş olsun .eger ısınmanın nedeni ordaysa bir şey daha ögrenmiş oldum acayip bir durum .

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:31 ----------

yakın olsa dükkan senin gelirdim:)

malibu79
08 Temmuz 2010, 13:41
malibu79 sevindim probleminin çözülmüş olmasına geçmiş olsun .eger ısınmanın nedeni ordaysa bir şey daha ögrenmiş oldum acayip bir durum .

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:31 ----------

yakın olsa dükkan senin gelirdim:)

ısınmanın orayla doğrudan alakası yok tabi. ben öyle gözlemlemiştim. ustanın yanında da yaptı aynısını. hararet 3. devirdeyken motor boğuluyor, aynızamanda da karbüratör den benzin atıyordu dışarı(buna kusma yapıyor dedi usta). adam şamandıra ayarı rölanti ayarı falan yaptı sorun düzeldi gibi dükkandan çıkarken yine harareti 3e getirdik ama boğulma olmadı. yalnız şimdide soğukken çabuk stop ediyor gaz yemiyor. biz bu karbüratörle daha çok oynucaz anlaşılan.
şurdan batıya bir gideyim hemen kurucam ekibi orda. belki motoruda büyütürüm o zamana :)

countugur
08 Temmuz 2010, 16:50
valla işin düşmesin bir kere süründürürler 6 sene bende çok süründüm 3 aydır yeni bir yer keşfettim usta sagla delikanlı çocuk benim yaşlarda muhabbette iyi fiyat bakımındada iyi yaptıgı işçilikte iyi ve temiz allah yardımcın olsun kolay gelsin bir an önce halledersin inşallah..

countugur
10 Temmuz 2010, 14:57
feyzullah4 arkadaşım motor çalışır durumdayken yag kontrol yerinin açık oldugu zaman duman atması normalmiş ben yapamadım tırsdım ama benim motorcu öyle dedi ona çok güvenirim sitesinden tel. alıp sende sorabilirsin
http://motodrom.com.tr/?sayfa=detay&id=309

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:55 ----------

koray usta

feyzullah4
13 Temmuz 2010, 02:33
yaaa arkadaslar ben motoruma alarm taktırmayı düsünüyorum ne dersiniz motoru bir yere bırakıp gitmeye tırsıyorum motoru bir kere kamyonete yükledik 2 kisi cok rahat yükleniyor alarm icinde motora zarar veriyor diyoralar beynini felan yakıyormus diye sizde varmı alarm. arastırdım alarmları otocode icin cok kaliteli diyorlar cok fazla özelligi yok ama en azından cin degil ama fiyatı 163 lira montaj dahilmis!!!! cin mallarının özellikleri cok hemde 40-50 lira arasında cin taktırsam mı ki ???


birsey daha soracagım gecenlerde izmite fuara gittik arkadasla 170 km yol yaptık motorla 30 liralık benzin yedi ben 75 kiloyum arkadasım 115 kilo sizce normalmi bu kadar yemesi 1 km 0.176 lira yedi cok degilmi sizce??? benzini azaltamak icin ne yapmalıyım hava filitresi yeni degisti...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:30 ----------

countugur tesekkür ederim arkadasım sordugun icin sen ögrendiysen tamam sormaya gerek yok daha :)))

countugur
13 Temmuz 2010, 11:55
feyzullah4 arkadaşım benim abiide:)105, arkadaşım 75,80 civarı ikisinde bile baya farkediyor birde dur kalk yapılırsa çok yaktıgına şahit oldum evin yolunu uzatıyorum daha rahat yoldan gidiyorum trafige girip dur kalk yapmamak için:)(castrol) ben motor yagı, difr.yagı degiştirnce baya motor rahatladı fazla zorlanmıyor onun için heralde az yakmaya başladı..


not: ama en önemlisi benzin alınan yer olsa gerek daha önce total. petrolofisi.opetten vs.. karışık alıyordum hemen bitiyordu. bp den almaya başlayalı baya bir yavaş düşmeye başladı kademeler fark edilir derecede..

gokayugur
17 Temmuz 2010, 01:48
Yarın sabah Altan kardeşlere götürüp tepeden tırnağa bakıma sokuyorum makineyi. Son bakımı üstünden 4000 km geçti. yağ, hava filitresi, buji değişecek. Kalkışlarda hafif titreme yapıyor, sanırım debriyaj tası zımparalanacak. Bakalım ne tutacak...

feyzullah4
17 Temmuz 2010, 12:57
gökayugur neler yaptıgını bide ayrı ayrı fiyatını yazarsan cok makbule gecer en azından ne kadar degisiyor diye bilgi ediniriz... :)

CanTR
17 Temmuz 2010, 13:04
arkadaşlar motorumu satıyorum isteyen dileyen arkadaşınız varsa yönlendirirseniz sevinirim.

ilanı : http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-sym-joyride-evo-200i-joyride-evo-200i-7000km-de-bakimli-givi-cantali/detay

kısaca bilgi veriyim :
2010 model enjeksiyonlu gri renkte
7200km de şu anda, garantisi devam ediyor. bakımlı...
latsikleri metzeler,
givi çantası var üstünde,
ayrıca kış için diz örtüsüde vericem yanında.

şimdiden teşekkürler

countugur
17 Temmuz 2010, 18:22
arkadaşlar benim benzin kapagı fazla güzel görünmüyordu böyle yaptım artan parçalarıylada ayaklık yaptım resmi göstere bilirsem tabii:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:17 ----------

http://www.facebook.com/editalbum.php?aid=2028535&add=1&flash=1#!/photo.php?pid=31464810&id=1099573186

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:20 ----------

buraya resmi nasıl koyabilirim :)

countugur
19 Temmuz 2010, 00:25
cantr arkadaşım joyride200 yeni kasa motorun çok güzelmiş güle güle kullan fiyatları beni aşar şu işlerin durgun oldugu zamanlarda yoksa talip olabilirdim :)

CanTR
23 Temmuz 2010, 14:44
arkadaşlar motorumu satıyorum isteyen dileyen arkadaşınız varsa yönlendirirseniz sevinirim.

ilanı : http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-sym-joyride-evo-200i-joyride-evo-200i-7000km-de-bakimli-givi-cantali/detay

kısaca bilgi veriyim :
2010 model enjeksiyonlu gri renkte
7200km de şu anda, garantisi devam ediyor. bakımlı...
latsikleri metzeler,
givi çantası var üstünde,
ayrıca kış için diz örtüsüde vericem yanında.

şimdiden teşekkürler



sattım motoru... teşekkürler... :bounce:

countugur
23 Temmuz 2010, 23:06
iyi sevindim, inşallah gönlünce kullana bilecegin bir motor alırsın...

CanTR
27 Temmuz 2010, 14:44
iyi sevindim, inşallah gönlünce kullana bilecegin bir motor alırsın...

teşekkürler :)

countugur
28 Temmuz 2010, 11:50
slm kerkeze :)herkezin keyfi yerinde bir sorunları yok herhalde ses seda yok buralarda:)

countugur
29 Temmuz 2010, 00:33
arkadaşlar bir şey sormak istiyorum joyride200 kilometre sayacı veya dişlisi (çarkı) ön teker göbeginde kiliometre ölçerin dişlisi:) lazım bana Atatürk oto sanayide sordum var ama benim motora uygun olanı yok bazı markaların dişlisi uyuyormuş hangi modellerin uydugunu bilen varmı acaba? 4,5 servide sordum bulamadım sipariş ettirmek gerekiyormuş uyan markayı veya orjinal satan srevisi bilen varsa haberdar ederse sevinirim....
tabiki istanbul içi avrupa yakası olursa sevinirim anadolu yakasıda farketmez:)

Atlas
11 Ağustos 2010, 13:42
Merhaba Arkadaşlar,
uzun bir aradan sonra tekrar foruma uğruyorum, ara sıra takip ediyorum ama motoru kullanmak nasip olmuyor ne yazıkki. 2007 Kasım dan beri yatan motorumu satılığa çıkarıyorum. 2006 Eylül de almıştım.
Renk : Siyah
KM : 11.000
Lastik : Metzeler
Far : Xenon
Güvenlik : Alarm + Xena Disk Kilidi + Motosiklet Örtüsü Hediye
Bakımlar : Tüm bakımlar Altan Motor da yapıldı. Hatta son 10 bin bakımından beri hiç kullanılmadı.
Kaza : Yok, devrilmedi bile.
Tek eksiği, kullanılmadığı için aküsü bitik, ancak ayak marşı ile tek seferde çalışıyor, yani acil bir eksiklik değil.

Fiyat olarak 3.600 istiyorum. Acil ulaşmak isteyenler için GSM : 0535 655 65 45
Bu fiyata böyle bakımlı ve dolu bir başka makina alamazsınız.

Saygılar, sevgiler.

Kenan

Atlas
11 Ağustos 2010, 16:28
Arkadaşlar, motor satıldı !

elronds
11 Ağustos 2010, 17:04
eğer arkadaş almassa ben almayı istiyorum. Saygılar..

feyzullah4
12 Ağustos 2010, 04:19
her iki tarafada hayırlı olsun

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:01 ----------

atlas aramızdan ayrıldıgına üzüldüm :(

Atlas
12 Ağustos 2010, 16:59
eğer arkadaş almassa ben almayı istiyorum. Saygılar..

Kısmet değilmiş elronds, sen bu mesajı yazdıktan yarım saat sonra biz Noter işlemlerini halletmiştik.



her iki tarafada hayırlı olsun

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:01 ----------

atlas aramızdan ayrıldıgına üzüldüm :(

Teşekkür ederim feyzullah, alan arkadaş karlı bir alışveriş yaptı, inşallah hayrını da görür. Motoru mecburiyetten sattık ama gönlümüz hala bu camiada.

Herkesin Ramazan ayını kutlarım, bu ay sabır ve hoşgörü ayıdır ama sıcaklar ve açlık trafikte iyi sonuçlar doğurmuyor, daha dikkatli olun.

Saygılar, sevgiler.

Kenan

karaeser
16 Ağustos 2010, 00:57
Arkadaşlar 2009 Model Joyride 200i Evo'mu satıyorum. 7.000 km civarında, 6.000 bakımı yeni yapıldı, tüm vergileri ödenmiştir. Temiz bir motordur. Aslen GV 250 almak için satıyorum, makul takas tekliflerine açığım.

Sahibinden.com'daki ilanım için tıklayın.. (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-sym-joyride-evo-200i-2009-model-6500km-kusursuz-29327964/detay)

sali@com
18 Ağustos 2010, 00:51
slm 2 gün sonra 2007 model 2.el 200 evo alıyorum, agility city sattım 125 yükseltmek için umarım memnun kalırım yorumları bekliyorum