PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Sym Sym Joyride 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16

SoundWave
02 Eylül 2011, 23:01
Yanılmıyorsam İzmir. Fabrikasıda orada...

countugur
07 Eylül 2011, 11:49
sym yedek parçalarını en uygun nereden teymin edebilirim

sahibinden com en kolay bulabilecegin yer-ama sym servislerine siparişte verebilirsin biraz gelmesi uzun sürer parçanın.

---------- Post added at 10:47 ---------- Previous post was at 10:45 ----------

sym yedek parça olarak yazıpta aralarında araman lazım biraz uzun sürer ama daha saglıklı olur.

---------- Post added at 10:49 ---------- Previous post was at 10:47 ----------


Selamlar. 2006 model 22.000 km de bir Joyrid sahibiyim. Size sorum; Egzantirik zincirinin takribi ömrü kaç km dir ? Allah'a şükür motorumda hiç bir problem yok ama yine de biliyim ki önceden önlemimi alıyim. Bu diğer parçalar içinde geçerli. Ön-arka balata, Varyatör kayışı, benzin filtresi, komple yenilenmiş radyatör suyu, lastikler, komple debriyaj balatası ve bujiyi daha yeni değiştirdim. Ömrü gelip değişmesi gereken bir parça varsa bana belirtirseniz sevinirim. Mesala yağ filtresini değiştirmedim, onun ömrü ne kadar ? Saygılar dilerim,,,


sorduklarının %90 nı formun içindeki paylaşımlarda bulunmakta sadece sayfalara göz gezdirmen yeterli.

dawid_35
15 Eylül 2011, 17:59
selam sym 200 kullanıcısıyım gerçekten mükemmel bir motor pazar günü bodrumdan marmarise gittim tık demedi ve mükemmel yakıt sarfiyatı war gidiş geliş 330 km 50 tl yakıt yaktım yol tutuş performansı mükkemmel çok memnunum gerçekten....

jack black
17 Eylül 2011, 05:00
Arkadaşlar bende aldığım SYM Joyride 200 Evo'm la aranıza katıldım..Tek kelimeyle kusursuz bir motor ..Adamlar yapmış..Herkese kazasız sürüşler..Tekeriniz düz basın..

countugur
17 Eylül 2011, 13:40
dawid_35 ve jack black arkadaşlar hoş geldiniz. Joride200 olup memnun olmayan görmedim inşallah ta
görmem gerçektende güzel makine karizması çizilmesin ufak tefek sorunlar muhakak olacaktır kul yapımı bir alet sonuçta en kaliteli ürünlerde zaman zaman sorun çıkarabilir ama bakımını düzenli yapar ilgilenirseniz sizi utandırmayacak bir makinedir Joyride200...

---------- Post added at 12:40 ---------- Previous post was at 12:26 ----------

ARKADAŞLAR motorunuz ön veya arka fren kolları çalışıyormu yada arka fren ışıgını yakıyormu iksinden biri çalışmıyor veya takılıyorsa fren kolunun altında küçük bir çıtçıtlı aparat var sag ,sol olmak üzere bunlar fren ışıgını yakmaya ve motorunuzu çalıştırmaya yarıyor zamanla esnekligini kaybediyor bozuk vey takılma yapıyorsa tanesi 3tl-5 tl motorculardan veya parçacılarda kolaylıkla bulabilirsiniz takılma veya bozukluk var ise sizi yanılta bilir bazen çalışır bazen direksiyonu saga sola çevirince çalışır diger dügmelerle oynayınca çalışır ugraşmaya gerek yok çözümü kolay ister kendiniz ister tamirci ister servise kolay degiştire bilirsiniz çok basit yani.... kolay gelsin.

feyzullah4
20 Eylül 2011, 01:01
biri bana karbüratörün resmini cekip yollayabilirmi benim karburatörde bir cıkısmı girismi bir yer bos sıkıntı yok calısırken ama merak ediyorum önceden orada bir boru varmıydı yardımcı olursanız sevinirim

bosta olan yer motora arkadan bakınca sol üstte kalıyor :( yardımlarınızı bekliyorum

herkeze kazasız sürüsler

jack black
20 Eylül 2011, 23:26
Arkadaşlar yeni gösterge tablosu olan Joyridelerde benzin göstergesi son seviyedeyken yani benzin pompası simgesi yanıp sönerken ortalama kaç km gidebilirim?

FreeSoul
22 Eylül 2011, 01:48
Arkadaşlar yeni gösterge tablosu olan Joyridelerde benzin göstergesi son seviyedeyken yani benzin pompası simgesi yanıp sönerken ortalama kaç km gidebilirim?
20-25 km civarı.ama bence deneme ve hiç zorlama git hemen benzinini al.o simgenin tam olarak ne zaman yanıp sönmeye başladığını bilemezsin.yanıp sönmeye yeni başladığında fullediğinde 6-6,5 lt civarında benzin alır.unutma, depo, kitapçığında yazdığı gibi 12 değil aslında 8 lt :)

countugur
23 Eylül 2011, 00:59
arkadaşlar merak ettikleriniz

http://www.sym-tr.com/tamir-ilkeleri.asp

BİLGİ BANKASI » Basit Tamir İlkeleri

A- MOTOR YAĞI

1- Motor yağı seviyesi

Lütfen motoru çalıştırmadan önce motor yağ seviyesini kontrol ediniz. Motor yağı maksimum seviyesi ile minimum seviye arasında olmalıdır. Ayrıca motor yağ çubuğunun kontrol sonrası yerine takıldığına emin ol.

1 - Motor yağı seviye kontrolünü motor soğukken yapınız.


2 - Motor yağı seviye kontrolünü düzgün zeminde, motor dik konumunda orta sehpasındayken yapınız.

3 - Motor yağ seviye çubuğu yerinden çıkarın, bir bez yardımıyla silin ve tekrar takın fakat pasosunu çevirmeyin tekrar çıkartın ve yağın maksimum ve minimum seviye arasında olmasına dikkat edin.

4 - Motor yağı eklemelerinde maksimum seviyenin üstünde motor yağı koymayın.

5 - Motor yağ çubuğunu yerine takın pasosunu iyice çevirin ve herhangi bir sızıntı ve kaçağın olmamasına dikkat edin.

Motorun yağ seviyesinin belirtilenden düşük olması motorda olağandan fazla hararete neden olur.



B - ŞANZIMAN YAĞI

Lütfen şanzıman yağını 6 ayda bir değiştirin.
Şanzıman yağını motor normal çalışma sıcaklığında değiştirin.
Motosikleti düzgün zeminde orta sehpasında hızlı bir şekilde ve yağın tümünü boşalttıktan sonra yenileyin.

1 - Şanzıman yağını boşaltmak için ilk önce (1) nolu seviye tapasını açın ardından (2) nolu boşaltma tapasını açın.

2 - Şanzıman yağı tamamen boşaldıktan sonra tapa contalarının iyi durumda olduğuna emin olun. Tapaları 25 Nm. torkunda tekrar yerine takın.

3 - Motosikletin düzgün yüzeyde ve dik konumdayken şanzuman yağını seviye tapasından ekleyin.

4 - Şanzıman yağı seviye tapasını 13 Nm. torkunda tekrar yerine monte edin.



C-ATEŞLEME BUJİSİ

Bujinin sökülmesi
1- Seleyi ve kaputu çıkartın.

(1) Seleyi açın.
(2) 5 cıvatayı sökün.
(3) Somunları contaları sökün.
(4) Seleyi kaputu yerinden çıkar.

2- Ana korumayı sökme

Hazırlama ve değiştirme

(1) Buji başlığını çıkarın. Bujiyi en uygun buji anahtarıyla sökün.

(2) Bujinin alt kısmını iyice temizleyin.

(3) Buji tırnağını ve porselenini kontrol edin.Buji tırnağında ve porseleninde aşınma veya kirlenme varsa bujiyi değiştirin.

(4) Buji tırnağı aralığının ölçümünü yapın.Aralığın 0,6-0,7 mm olmasına özen gösterin.

(5) Bujiyi yerine takın. Yerine oturduktan sonra 1/8 veya 1/4 tur daha sıkmanız yeterli olacaktır. (6) Buji başlığını yerine takın.

A Buji yerine iyice takılmalıdır.Bujinin çok fazla sıkılmamasına ve dişli kaptırılmamasına özen gösterilmelidir.Yanlış sıcaklık değerine ait buji kullanmayınız.Aksi durumunda motor zarar görecektir.



D-FRENLER

Ön ve arka frenler

1-Fren kolu boşluğu (1) 10-20 mm arasında olmalıdır.

2-Fren ayar somununu kullanarak fren ayarını yapınız.

3-Ayarlamadan sonra birkaç kere fren kolunu slkınız.Tekerleğin serbest döndüğüne emin olunuz.

Ayarlamadan sonra ayar cıvatasının kanala doğru biçimde oturduğuna emin olunuz.

Fren aşınmaları sürüş karakterine ve yol şartlarına göre değişiklik gösterir (genellikle çamurlu ve tozlu yollarda fren aşınması daha hızlı olur).Fren aşınma düzeylerini düzenli olarak kontrol edin.



E-HAVA FiLTRESİ

Normal şartlarda hava filtresi 4000 km.de bir temizlenmelidir.Tozlu ve bozuk yol şartlarında kullanılan motosikletin hava filtresi ise daha sık temizlenir.Hava filtresi temizleme aşamaları

1-0rta kaput yerinden çıkar.

(1 )orta kabindeki 5 adet bağlantı elemanını sök.

(2)orta kaputu yerinden çıkar.

2-Sol arka hava filtre muhafaza kabını sök.

(1 )Cıvataları sök.

(2)Kelebekleri sök.

3-Hava filtresini kenar tutanaklarını çıkar

(1)8 adet cıvatayı sök.

(2)Hava filtresi tokalarını sök.

(3)Hava filtresi çıkacak konuma geldi

4-Yağ filtresi bileşenlerini sök.

(1 )iki adet cıvatayı sök.(2)Birleşik parçaları yerinden çıkar.

5-Yanmaz veya yüksek ateş noktalı solventle filtre parçaları temizlenir.Dikkatlice kurutulur.

6-Filtre parçaları tekrar yerine takılır.

7 -Hava filtresi tekrar monte edilir.

8-Kaput ve gövde yerine yerleştirilir.

A Sadece filtre parçacığı temizlenmelidir. Diğer filtre elemanları temizlenmez.Hava filtresi temizlenmesinde kesinlikle gaz yağı ve uçucu solventler kullanılmamalıdır.



F - AKÜ

Akü de herhangi bir sızıntı veya delik olmadıktan sonra akü suyu ilavesine veya akünün kontrolüne ihtiyaç yoktur.

Aküdeki bir çatlak durumunda akü patlayıcı gaz sızdırabileceğinden aküye yanan sigara veya ateşle yaklaşmayınız.Aküyü şarj esnasında yada akünün sökülüp takılmasında bunu havalandırılması olan bir ortamda yapmaya özen gösterin.

Akünün içinde sülfürik asit (elektrolit) bulunmaktadırDeri,göz temasında yamklar oluşabileceğinden aküye temasın bir eldiven yada bez parçasıyla yapılmasına dikkat edilmelidir.Eğer akü suyu derinize veya gözünüze sıçrarsa 15 dakika içinde bir doktora gitmeniz gerekmektedir.Sülfürik asit çok tehlikeli olduğu için akünün çocukların ulaşamayacağı yerde muhafaza edilmesi önemle tavsiye edilir.

Akünün sökülmesi

Akü motosikletin tam ortasında paspasın altında yer alır.

Akünün sökülmesinin aşaması

1-2 adet cıvatayı yerinden çıkarın ve akü kapağını sökün.

2-Akü kutup başları cıvatasını gevşetin.

3-llk önce negatif kutbu ardından pozitif kutbu çıkarın.

4-Şimdi aküyü bulunduğu yerden çıkarabilirsiniz.

Aküyü sökme gereği hissettiğinizde akü üstündeki koruyucu plastiği çıkartırken dikkatli olun, akü de olabilecek bir çatlaktan dolayı sızıntı size zarar verebilir.Eğer motosikletin uzun zaman kullanmayacak iseniz aküyü tamamen şarj ediniz ve akünün motosikletle bağlantısını kesiniz. Aküyü kuru ve soğuk yerde muhafaza ediniz.Aküyü şarj etmeniz durumunda kutup başlarına uygun polariteyi taktığınıza emin olun aksi bir durum da akü ve şarj makinesine zarar verebilir.



G - LASTİKLERİN BAKIMI

Lastik havaları ve lastik diş derinliğinin kontrolü periyodik olarak yapılmalıdiLAşırı diş aşınmalarında lastiğin yenilenmesi gerekir.

LASTİK HAVA BASINCI

Lastik hava basıncının uygun olmaması lastik yıpranmasını hızlandıracağı gibi sürüş durumunu da bozacaktır. Eğer lastik havası istenilenden düşük ise manevra yapmanız ve dönüşleriniz zor olacaktır. Eğer lastik havası istenilenden yüksek ise lastiklerin yere temas yüzeyi azalacak bu da kaymalara sebep olabilecektir. Bu yüzden lastik havalarını önerilen basınçta yapmanız gerekmektedir. Lastik hava basınç kontrolünü lastik soğukken yapınız.

DIŞ LASTİK DİŞ DERİNLİĞİ

Dış lastiğin aşınması sürüş kontrolünü zorlaştırır.Bu yüzden ön lastikte diş derinliğinin 1,6 mm den ve arka lastikte ise 2 mm den az olmamasına dikkat edin.Aksi bir durum lastiği yenilemenizi gerektirir.



H - SİGORTA YUVASININ YERİ

Sigortalar motosiklette akünün bulunduğu yerdedir.Motosikletin uygun sigortası 15 A dir. Sigorta değişiminden önce kontağın kapalı olduğuna emin olun.Yanan sigortayı yenisi ile değiştirin.Sigortayı uygun değerde bir sigorta ile değiştirin.Aksi bir durum elektrik sisteminde veya motor da büyük arızalara neden olabilir.

Sigortaları kontrol etmeden veya değiştirmeden önce motor kontağını ( LOCK) konumuna getirin.
Sigortaları uygun değerdeki yenileri ile değiştirin aksi durumda elektrik sistemi ve motorda büyük arızalar hatta motosikletin yanmasına veya farın ansızın sönmesine neden olabilir.

jumboss
24 Eylül 2011, 15:55
sanıyorum tüm mesajları okudum. artık soru sorabilirim.
(2011 joyride evoi sahibiyim)

1)motorumun sarı olan uzun ve kısa farlarını beyazları ile değiştirmek istiyorum ancak ampülleri çıkarınca gördük ki ampüller duylarına sabit, yani aldığım herhangi bir ampülü takamıyorum öyle mi? eğer öyleyse beyaz ampül nasıl takabilirim? (parkları beyaz ledlerde değiştirdim onlar sorunsuz çalışıyor.)
2)tam depo ile yaklaşık 180km gidiyor (hepsi şehir içi), sizlere göre nasıl? (toplamda 1200km de motor, sadece rodajda yağı değişti o kadar)
3)5 kademeli amortisör ayarı olduğu yazıyor bunu nasıl ayarlayacağız, tavsiyesi olan var mı?
4)motora çanta takmak istiyorum demirleri dahil uygun fiyatlı şık bir çanta öneriniz var mı? Çanta olmazsa sissy bag bulabileceğim bir yer var mı?

çok oldu ama şimdiden teşekkürler.

countugur
25 Eylül 2011, 18:22
slm
1)sabit olmaması lazım bir yanlışınız var eger sabit olsa bile ucuna duyuna uygun aparat takarlar.
2)şehir içi ise biraz düşük rodajdan sonra degişmesi lazım 200-240 vs.
3)kademeli amortisör ayarı serviste ancak yapılabilir tahminim amartisör çıkarılarak yada tekerlekten ucu çıkarılarak yani üzerinde baskı olmaması lazım.
4)çanta ve aparat konusunda bir biligim yok.:(

kolay gelsin

PGO
25 Eylül 2011, 22:29
KARDEŞİM BENDE GTS 250 ALICAM NE DERSİN TAVSİYEN NEDİR BİLGİN VARMI BU KONUDA SENEYE YAZA 1400 KM YOL GİTMEYİ PLANLIYORUZ 2 KİŞİ OLUCAZ TOPLAM 170 KG CİVARIYIZ NE KADAR YAKAR TAHMİNİNCE BENDE PİAGGO 150 ST VAR 2005 ALAN VARSA BİLİGİM OLSUN TWŞWKKÜRLER

salashtt
28 Eylül 2011, 00:33
Merhabalar,
Keeway ARN150 mi satıp Joyride 200 almayı düşünüyorum. 2007 model 13000 km de bir motor buldum 3000 TL ye bırakıyor. Grenajlarda çizikler mevcut ama motor temiz. Sizce uygun mudur? 4500 - 5000 TL aralığına 2005 model Piaggio x8 var 23000 km de o da kafamı karıştırıyor. Fikir verir misiniz?

countugur
28 Eylül 2011, 23:19
dostum gts250 begen birisiyim motor degiştirecek olsam alacagım motor o,gts250 le her yere o agırlıkla uça uça gidersin sorunsuz.ben joyride200le 75+ark-100+motor155kg bazen 3 kişi yegen önümde+yegen35kg toplam35+175+155=330-365 kgkg sadece çok dik yokuşlarda kalkışta zorlanıyor kaltıktan sonra sorun yok sen gts250 le uçarsın .

---------- Post added at 22:19 ---------- Previous post was at 22:13 ----------


Merhabalar,
Keeway ARN150 mi satıp Joyride 200 almayı düşünüyorum. 2007 model 13000 km de bir motor buldum 3000 TL ye bırakıyor. Grenajlarda çizikler mevcut ama motor temiz. Sizce uygun mudur? 4500 - 5000 TL aralığına 2005 model Piaggio x8 var 23000 km de o da kafamı karıştırıyor. Fikir verir misiniz?

dostum piaggio ile joyride200 arasında fikir veremiyorum çünki piaggio hiç kullanmadım iyi bir marka oldugunu herkez tabiiki biliyor ama ben joyride200 den memnunum eger alırsan kaportada aşırı çizik veya çatlak kırık varmı iyi bak yoksa extradan degiştirmen gerekecek .2007 motor temiz olmasıda iyi temiz kullanılmış

salashtt
28 Eylül 2011, 23:37
dostum gts250 begen birisiyim motor degiştirecek olsam alacagım motor o,gts250 le her yere o agırlıkla uça uça gidersin sorunsuz.ben joyride200le 75+ark-100+motor155kg bazen 3 kişi yegen önümde+yegen35kg toplam35+175+155=330-365 kgkg sadece çok dik yokuşlarda kalkışta zorlanıyor kaltıktan sonra sorun yok sen gts250 le uçarsın .

---------- Post added at 22:19 ---------- Previous post was at 22:13 ----------



dostum piaggio ile joyride200 arasında fikir veremiyorum çünki piaggio hiç kullanmadım iyi bir marka oldugunu herkez tabiiki biliyor ama ben joyride200 den memnunum eger alırsan kaportada aşırı çizik veya çatlak kırık varmı iyi bak yoksa extradan degiştirmen gerekecek .2007 motor temiz olmasıda iyi temiz kullanılmış

Teşekkürler yorumunuz için.. Motor bütcemi zorlamayacak benimde işimi göreceğe benziyor.. Fiyatı konusunda da yorumlarınızı bekliyorum..

countugur
29 Eylül 2011, 23:06
Teşekkürler yorumunuz için.. Motor bütcemi zorlamayacak benimde işimi göreceğe benziyor.. Fiyatı konusunda da yorumlarınızı bekliyorum..


fiyatı 2007 modeline göre normal sayılır +motor saglam diyorsun kaportada aşırı derin çizgiler yoksa rutuşla geçebilecek çizikler ise fiyat normal bence .

key_maker
30 Eylül 2011, 15:41
Arkadaşlar öncelikle herkeze merhaba.bende 3 senelik2008 model. joyride kullanıcısıyım.Ben ona yaratık ismini taktım.bursada anahtarcıyım.2 ayda bir istanbula tahtakaleye gider malzeme alırım.Ben 110 kg.arkada oğlum 70 kg.koltuğun altı 40 kg.kilit dolu arka çanta 20 kg.kilit dolu bacaklarımın altı kolide 40 kg.kilit dolu ve bu şekilde süpürgelik rampasında 90 km.altına düşmez.motorum şu an 33000 km.de halamotoruna anahtar değmemiştir.sadece yağ ,buji,fren balataları,hava filitresi gibi rutin bakımlarını kendim yaparım o kadar.sym düşünen arkadaşlara kafalarında soru işareti olmasın derim.tek dez avantajı şehir içi agresif kullanımda yakıt 20krş.olabiliyor.uzun yol 160 krş.

countugur
02 Ekim 2011, 19:42
arkadaşlar motor aşırı ısınma hararet hakkında size bir önerim daha eger aşırı derecede ısınıyor hareret 3-4-5 geliyorsa göstergede yapacagınız iki şey var


1:) bakkallarda satılan plastik bardagı ölçü alarak bir bardaga yakın kullandıgını motor yagından ekleyin motorunuza.
2:)radyötere su ekleme sagdaki kapaktan normalde su ekliyoruz en azından kaynatılmış olmalı direk çeşme suyu olmamalı ,ama biz bu sefer soldaki demir kapaktan eklememiz gerekiyor gerçi ben (antifiriz koydum) ama farketmez nasıl koyacagız motor orta sehpada iken su ekleyecegiz ve motor çalışır durumda olacak suyu ekleyip hafif gaza basacagız su azalacaktır tekrar ekleyip gaza hafifce basacagız yani 5 kere yapın en azından BU YAPACAGINIZ İKİ ADIMDAN SONRA %100 HARARET 1-2 KOLAY KOLAY GEÇMEZ AŞIRI ZORLAMAZSANIZ.
BEN BÖYLE YAPTIKTAN SONRA İKİ KİŞİ 10 KM ŞEHİR İÇİ DUR KALK GEZDİM MAXİMUM HARARET 2 GEÇMEDİ KOLAY GELSİN.

jack black
08 Ekim 2011, 01:34
Arkadaşlar kafama takılan bir soru var..Motorumu ilk aldığım zaman deneme maksatlı dip gaz yaptım ve 115 km yi gördüm ama bugün yine dip gaz yaptığımda 100 km yi geçemedi.Testi aynı yolda yaptım..Sebebi ne olabilir sizce?

Ayrıca 6000 bakımında yapılan işlemler ve yetkili servis önerileriniz nelerdir?

countugur
08 Ekim 2011, 20:30
Arkadaşlar kafama takılan bir soru var..Motorumu ilk aldığım zaman deneme maksatlı dip gaz yaptım ve 115 km yi gördüm ama bugün yine dip gaz yaptığımda 100 km yi geçemedi.Testi aynı yolda yaptım..Sebebi ne olabilir sizce?

Ayrıca 6000 bakımında yapılan işlemler ve yetkili servis önerileriniz nelerdir?



öncelikle hava filitresi, buji ve aldıgınız benzin istasyonu ve benzin çeşidinden kaynaklana bilir ben 110 çok rahat görüyorum son gaz yapmadıgım halde+ben az yakması için 150 lik karburatör tatırdıgım halde.

6000 degilde az kullandıgım halde 6 ayda bir motor yagı difransiyel yagı [castrol]ve bujiyi ngk7 degiştiriyorum senede 1 hava filitresi degiştiryorum ayda bir suyuna bakıyorum performansında memnunum haftada1 motoru zorlayabildigim kadar gazı zorluyorum çünki düşük hızlarda sürekli kullanırsan motor hantallaşıyor ve pistonlarda yer yapıyor ondan sonra motoru açmak çok zor 90,100 geçmen de, kolay gelsin...

jack black
08 Ekim 2011, 22:02
öncelikle hava filitresi, buji ve aldıgınız benzin istasyonu ve benzin çeşidinden kaynaklana bilir ben 110 çok rahat görüyorum son gaz yapmadıgım halde+ben az yakması için 150 lik karburatör tatırdıgım halde.

6000 degilde az kullandıgım halde 6 ayda bir motor yagı difransiyel yagı [castrol]ve bujiyi ngk7 degiştiriyorum senede 1 hava filitresi degiştiryorum ayda bir suyuna bakıyorum performansında memnunum haftada1 motoru zorlayabildigim kadar gazı zorluyorum çünki düşük hızlarda sürekli kullanırsan motor hantallaşıyor ve pistonlarda yer yapıyor ondan sonra motoru açmak çok zor 90,100 geçmen de, kolay gelsin...

Sevgili dostum öncelikle cevabın için teşekkürler..Bakım için teknik servis veya SYM den anlayan usta tavsiyen var mıdır?

gokayugur
10 Ekim 2011, 10:48
Slm arkadaşlar 2008 joyride 200 için türkçe kullanım ve bakım kılavuzunu nereden bulabilirim. Motorana mail attım 1 ay oldu geri dönmediler. Elinde olanlardan fotokopi falan çektirebilirim. Nette arattım PDF falan bulamadım.

countugur
12 Ekim 2011, 00:08
[QUOTE=jack black;2468011]Sevgili dostum öncelikle cevabın için teşekkürler..Bakım için teknik servis veya SYM den anlayan usta tavsiyen


altanmotor...

jack black
12 Ekim 2011, 03:19
[QUOTE=jack black;2468011]Sevgili dostum öncelikle cevabın için teşekkürler..Bakım için teknik servis veya SYM den anlayan usta tavsiyen


altanmotor...

Dostum Altan Motor un methini çok duydum.Lakin evim Osmanbey'de ve Kartal bana oldukça uzak kalıyor.Maslakta Fevzi Yücel (Yücel Motor) ve Beşiktaş'ta Daytona Motor var yanılmıyorsam..Bunlardan hangisini önerirsiniz.?

countugur
13 Ekim 2011, 00:21
[QUOTE=countugur;2470161]

Dostum Altan Motor un methini çok duydum.Lakin evim Osmanbey'de ve Kartal bana oldukça uzak kalıyor.Maslakta Fevzi Yücel (Yücel Motor) ve Beşiktaş'ta Daytona Motor var yanılmıyorsam..Bunlardan hangisini önerirsiniz.?



yücel m0t0ruda iyi diyorlar ben bir kere gittim ama servis icin degiı baya sanayinin iç tarafarında kalıy0r genç bir arkadaş bakıy0rmuş ben m0t0rumu m0t0dr0m ş.elver k0ray usta veya m0t0dr0m bagcılar dereyoluna recep usta götürüyorum.



sym yedek parca icin bir kac adres vereyim


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-sym-tertemiz-parcalari-mevcut-56950036/detay/ b.evler soganlı-girişi-kavşagı

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-motosiklet-sym-joyride-125-euro-2-2005-2006-new-kavrama-436-400-54401056/detay/?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-motosiklet-33450-h9b-000-ta-sym-joyride-sol-sinyal-55952095/detay/? zeytinburnu sahiı

naturel m0t0r-güngören

MOTORVİZYON b.ever

Motomarketim - Kılıçlı Motor b.evler

denizli-şahinmotor

daha c0k parcacı var alış veriş yaptıgım yerleri yazdım....

jack black
22 Ekim 2011, 23:19
Arkadaşlar bugün motorumu 6000 bakımı için Maslak Yücel Motora götürdüm.Açıkçası biraz moralim bozuldu.Servise ilk girişte çalışan çıraklardan birisi bu motordan gelen sesler pek hayra alamet değil dedi..Ne gibi dedim? Pistonlardan ses geliyor gibisinden birşey söyledi ve motor hiç yağsız kaldı mı dedi?
Hayır cevabını verince ben olsam bu motora binmem aska tekerleği kitleyebilir bu durum vs dedi..Arızanın maliyetini sorduğumda piston silindir yatak vs minimum 600 TL cevabını aldım..
Motoru aldığım kişi bırakın bakımlarını aksatmayı motoruna yağmur damlası değdirmemiş bir kişi..O kadar hassas bir insan..Bir yandanda elemanın söylediği şeyler var..Açıkçası içime kurt düştü..
Sizce ne yapabilirim?

countugur
23 Ekim 2011, 20:10
Arkadaşlar bugün motorumu 6000 bakımı için Maslak Yücel Motora götürdüm.Açıkçası biraz moralim bozuldu.Servise ilk girişte çalışan çıraklardan birisi bu motordan gelen sesler pek hayra alamet değil dedi..Ne gibi dedim? Pistonlardan ses geliyor gibisinden birşey söyledi ve motor hiç yağsız kaldı mı dedi?
Hayır cevabını verince ben olsam bu motora binmem aska tekerleği kitleyebilir bu durum vs dedi..Arızanın maliyetini sorduğumda piston silindir yatak vs minimum 600 TL cevabını aldım..
Motoru aldığım kişi bırakın bakımlarını aksatmayı motoruna yağmur damlası değdirmemiş bir kişi..O kadar hassas bir insan..Bir yandanda elemanın söylediği şeyler var..Açıkçası içime kurt düştü..
Sizce ne yapabilirim?



bir kere pistonlarda degil siboplardan ses gelir sallamış.


benim motorumda sesli çalışıyor. banada gitigim bir motorcu saydı durdu sen onlara bakma motorun yag yakmıyor egzosttan duman atmıyorsa piston takımını felan degiştirmene gerek yok onlar hep kendilerine bagımlı olmanı isterler sen mtoryagını difransiyel yagını 6 yada bir kullanıma göre degiştirdigin sürece bir sorun olacagını sanmıyorum birde sibop ayarı yaptır fazla ses geliyorsa, motorunu bakım veya ne degiştirteceksen başında dur derim anlayacagın motorun sorunsuz çalışıyorsa sen istedigin yerlerini yaptırt onların dediklerinede dogrudur şu an durumu yok de geç:) birde agırlık setinde(baga -misket )yıpranma olduysada çok ses yapıyor baktıra bilirsin.

jack black
24 Ekim 2011, 20:42
Dostum çok teşekkür ederim..Yüreğime su serptin.. Sağolasın..Şimdi düzgün bir usta bulmak lazım..Senin motorunu götürdüğün motodrom ş.elver koray usta veya motodrom bagcılar dereyoluna recep usta adresini tarif edebilir misin? Eminim ki ikiside iyi ustalardır lakin öncelikli tercihim hangisi olmalı sence?

mete_han
24 Ekim 2011, 21:49
arkadaşlar bugün bi arkadaş için buzmotordan gts 250i evo için mıtsıbusho kayış aldım 110 gaymeye...fiyat uygunmu sizce...

countugur
24 Ekim 2011, 22:46
arkadaşlar bugün bi arkadaş için buzmotordan gts 250i evo için mıtsıbusho kayış aldım 110 gaymeye...fiyat uygunmu sizce... ben karızma motro çok pahalı diye düşünüyordum ama buz mtr daha aşmış kendini..

mete_han
24 Ekim 2011, 22:56
ben karızma motro çok pahalı diye düşünüyordum ama buz mtr daha aşmış kendini..

karizma motorda ne kadar...


http://www.motobakkal.com/?urun-2924-SYMGTS250cc-kayis.html

motobakkalda 105 tl diyor...

countugur
24 Ekim 2011, 23:25
Dostum çok teşekkür ederim..Yüreğime su serptin.. Sağolasın..Şimdi düzgün bir usta bulmak lazım..Senin motorunu götürdüğün motodrom ş.elver koray usta veya motodrom bagcılar dereyoluna recep usta adresini tarif edebilir misin? Eminim ki ikiside iyi ustalardır lakin öncelikli tercihim hangisi olmalı sence?


iki ustada aynı kabiliyette sayılır bence yanlız şirinevler şubesi nrmalde aksesuar satış ama tamir bakımda yapılıyor orda tek koray usta var haliyle kuryelerde çk geldigi için kalabalık olabiliyor ama hafta içi gidersen fazla kalabalık olmaz kasada duran motodromun kardeşi korayın hanımı oluyor.
not:şirinevler e5 üzerindeki kim marketin sokagında iki skak ilerde e5den girersen solda tam karşısında bir mtrcu var tabelaya bakarsın.

bagcılar motodrom da ise recep usta sahibi oluyor ve yardımcı genç bir usta var ve biraz daha sakin ve sadece tamir bakım yeri bu iki servistede sym yedek parça bulunmamakta ama isterseniz araştırabilirler ben hiç talep etmedim. sizin hangisi hoşunuza giderseniz bakarsınız ben her cumartesi ögleden snra ş.evler motodrom a ugrarım işim olsada olmasada muhabbet etmeye gidiyorum. gidecek olursanız benim adım ugur ismimi söylerseniz daha da yardımcı olacaklarına eminim.
not:en kolay tarifi e5 kimden girip ş.evler motodromdan düz geçip devam edin bir çok ışıgı geçtikten snra araçların geçtigi köprü gelecek altından düz devam edin (köprünün solunda kocasınan itfaiye yolu sagında ise soganlı girişi b. evler yolu var.)ilk ve tek olan köprüyü geçtikten sonra 1degil 2inci ışıklardan sola dönünce yolun karşısında köşede girişinde motorlar göreceksiniz. sadece düz gitmeniz yeterli.

hafta sonu pazar çalışmıyorlar -cumartesi veya pazar yerini ögrenmeye veya beraber gitmek isterseniz cuma gününden burdan ulaşamazsanız telden ararsanız
0535 321 48 27

---------- Post added at 22:25 ---------- Previous post was at 22:17 ----------


karizma motorda ne kadar...


http://www.motobakkal.com/?urun-2924-SYMGTS250cc-kayis.html

motobakkalda 105 tl diyor...


şuan ellerinde varmıdır bilemiyorum yoksada siparişle getirir karizma yunanistandan ve bulgaristandan gibi lkelerden getiriyor
sym parçalarının diger satıcılara kıyasla pahalı satıyr mesela joyride uyumlu mıtsıbusho kayış 35 tl ydi sn baktıgımda.

mete_han
24 Ekim 2011, 23:45
inanmıcan ama o kayışı aldığım arkadaşım sıklıkla yunanistana geçiyor ve o kayışı orada 10-15 euroya bulursa zaten kalp spazmı geçirir...:P

countugur
25 Ekim 2011, 22:35
inanmıcan ama o kayışı aldığım arkadaşım sıklıkla yunanistana geçiyor ve o kayışı orada 10-15 euroya bulursa zaten kalp spazmı geçirir...:P

:) dogrudur benim kısa 5 dakika araştırmamda çıkan fiyat

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-motosiklet-sym-gts-250-kayis-mitsuboshi-made-in-japan-58005083/detay/?


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-motosiklet-kevlar-varyator-kayisi-sym-gts250-gts-250-45736414/detay/?

jack black
01 Kasım 2011, 19:08
[QUOTE=countugur;2478675]iki ustada aynı kabiliyette sayılır bence yanlız şirinevler şubesi nrmalde aksesuar satış ama tamir bakımda yapılıyor orda tek koray usta var haliyle kuryelerde çk geldigi için kalabalık olabiliyor ama hafta içi gidersen fazla kalabalık olmaz kasada duran motodromun kardeşi korayın hanımı oluyor.
not:şirinevler e5 üzerindeki kim marketin sokagında iki skak ilerde e5den girersen solda tam karşısında bir mtrcu var tabelaya bakarsın.

bagcılar motodrom da ise recep usta sahibi oluyor ve yardımcı genç bir usta var ve biraz daha sakin ve sadece tamir bakım yeri bu iki servistede sym yedek parça bulunmamakta ama isterseniz araştırabilirler ben hiç talep etmedim. sizin hangisi hoşunuza giderseniz bakarsınız ben her cumartesi ögleden snra ş.evler motodrom a ugrarım işim olsada olmasada muhabbet etmeye gidiyorum. gidecek olursanız benim adım ugur ismimi söylerseniz daha da yardımcı olacaklarına eminim.
not:en kolay tarifi e5 kimden girip ş.evler motodromdan düz geçip devam edin bir çok ışıgı geçtikten snra araçların geçtigi köprü gelecek altından düz devam edin (köprünün solunda kocasınan itfaiye yolu sagında ise soganlı girişi b. evler yolu var.)ilk ve tek olan köprüyü geçtikten sonra 1degil 2inci ışıklardan sola dönünce yolun karşısında köşede girişinde motorlar göreceksiniz. sadece düz gitmeniz yeterli.

hafta sonu pazar çalışmıyorlar -cumartesi veya pazar yerini ögrenmeye veya beraber gitmek isterseniz cuma gününden burdan ulaşamazsanız telden ararsanız
0535 321 48 27[COLOR="Silver"]

İlgine ve alakana çok teşekkür ederim dostum..İlk fırsatta önerini değerlendireceğim..
Bu arada Joyride 200 sahibi dostlara bir sorum olacak..Dip gaz yaptığınızda maksimum kaç bin devir görüyorsunuz? Normalde Joyride'larda devir saati ibresi redline 'a kadar geliyor mu?
Benim motoorum dip gazda 8000 devirden fazla çevirmiyor.Redline 'ı göremedim henüz..

FreeSoul
03 Kasım 2011, 03:45
Bu arada Joyride 200 sahibi dostlara bir sorum olacak..Dip gaz yaptığınızda maksimum kaç bin devir görüyorsunuz? Normalde Joyride'larda devir saati ibresi redline 'a kadar geliyor mu?
Benim motoorum dip gazda 8000 devirden fazla çevirmiyor.Redline 'ı göremedim henüz..

valla benim nerdeyse sonuna kadar dayanıyor 10bine doğru.Ama uygun yol ve şartlarda.

countugur
10 Kasım 2011, 23:27
slm arkadaşlar size alış veriş yaptıgım bir yeri tavsiye edecegim bu gün baga{agırlık seti}aldım ve kayış mitsubişhi debriyaj seti piston takımı gibi vs. ürünler

bulundugunu söyledi sitelerine koyamamışlar henüz fiyatları çok uygun fiyatlı ve güzel bir yer bakım yerleride var karşısında mecdiyeköy vodafon ana binasın

yanında

adres http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-motosiklet-sym-joyride-200-kayis-48227748/detay/?

:http://merkezyedekparca.com/grup.asp?cesid=49&p=SYM

birde hd200ve joyride200 motorları birebir aynı bunu unutmayın arkadaşlar.

bu gün hava bozuk rüzgarlı idi ama trafik akışına uyarken birde baktım km 120 vurmuşum trafik biraz dah açık olsa idi 140 vururmuydu ibre bilemiyorum 120 de fazla zorlanıyor görünmüyordu +150 cc karburatörle :) kolay gelsin.

countugur
20 Aralık 2011, 20:45
slm arkadaşlar motorunuzun ikinci sahibiyseniz muhakak bagalarınızı degişitirin % 25 performans farkı oluyor daha seri kavrıyor ve kesilmiyor gazı köklediginizde yanlız agır olan bagalardan taktırın hafifi daha seri kalkışa neden oluyor yanlız maximum hızı etkiliyor agır baga takarsanız kalkışta biraz agır olabilir ama istediginiz maximum hıza ulaşabilirsiniz ben bagayla beraber varyatörü tamizletip baga+(mitsubishi japon) kayış takdırdım % 25 % 30 performans elde ettim eski kayışım (bando japon) idi kayışım yıpranmamıştı performans artışı bagadan oldugu kesin.kolay gelsin.

feyzullah4
30 Aralık 2011, 23:18
maliyet ne kadar tuttu?

countugur
31 Aralık 2011, 21:57
maliyet ne kadar tuttu?


BAGA:20 TL KAYIŞ 50 TL VARYATÖR BAKIM TEMİZLİK VE BAGA KAYIŞ DEGİŞİMİ İŞÇİLİK 20 TL TOPLAM 90TL
SADECE BAGA TAKTIRAYIM DERSEN BAGA TAKIMI 2O TL VE İŞÇİLİK20 TL = 40 TL[COLOR="Silver"]

---------- Post added at 21:57 ---------- Previous post was at 21:54 ----------


HAYIRLI SENELER KAZASIZ BELASIZ MUTLU SAGLIKLI SÜRÜŞLER HERKEZE..

wers
23 Ocak 2012, 00:22
arkadaşlar merhaba bu gün joyride 200i evo mu teslim aldım.. kitapcığınıda inceledim fakat rodaj için birşey göremedim.. bilgisi olan var mı? nasıl kullanmam lazım?

countugur
24 Ocak 2012, 01:55
slm arkadaşlar karizma motor sym parçalarını 1bilemedin 3 gün içinde uygun fiyata istediginiz parçayaı getiriyor bilginize sahsen ben alış verişim öyle gerçekleşti tavsiye ederim. küçük bir araştırma yapın tabiki.

countugur
19 Şubat 2012, 20:06
WERS arkadaşım
[/COLOR]benim motoru yaptırdıgım için motorcumun önerileri motora tek kişi zorlamadan kalkıştada ve daha sonrasındada zorlamadan 80-90 km hızı aşmadan 1000km de yag degişecek ve daha sonrasında normal kullanıma geçebiliniyormuş.

wers
26 Şubat 2012, 12:55
WERS arkadaşım
[/COLOR]benim motoru yaptırdıgım için motorcumun önerileri motora tek kişi zorlamadan kalkıştada ve daha sonrasındada zorlamadan 80-90 km hızı aşmadan 1000km de yag degişecek ve daha sonrasında normal kullanıma geçebiliniyormuş.

banada bayinin söylediği aynen buydu.. ama ben 300km bakımına gidip yağını değiştirip , frenlerde ve gaz kolunda ufak bir boşalma var onlara baktırmak ve lastiklerini kontrol ettirmek istiyorum.. pazar açık servis olmaz biliyorum ama varsa söylermisiniz

countugur
27 Şubat 2012, 23:51
banada bayinin söylediği aynen buydu.. ama ben 300km bakımına gidip yağını değiştirip , frenlerde ve gaz kolunda ufak bir boşalma var onlara baktırmak ve lastiklerini kontrol ettirmek istiyorum.. pazar açık servis olmaz biliyorum ama varsa söylermisiniz

ben servise gitmedigim için bilemiyorum dediginiz gibi pazar açık olmaz cumartesiye kadar açıklar.

sadox
05 Nisan 2012, 13:14
selam bende dün joyride200i aldım,istanbuldan izmite geldim sürerek 70 ila 90 km sürat rodaj için normal hız fakat motoru seri kullanmamaya dikkat etmek lazım.1000 km den sonra normal performansında kullanabiliriz.motor çok güzel fakat katologda 12 lt yazmışlar yakıt deposunu fakat ben 6,5 lt yakıt zor aldı tek süpriz bu oldu benim için ama yolda motorun konforu bu kötü süprizi bana unutturdu gerçekten çok hoş keyifli bir motor,doğru tercih yaptığımı daha iyi anladım.ilerde sorunlar yaşarsam burada paylaşmaya çalışırım....

sadox
07 Nisan 2012, 11:27
selam arkadaşlar bende 3 gün önce aldım joyride 200i istanbuldan sürerek geldim izmite yol bittiğinde sanki 10 km gelmişim gibiydim evet çok rahat motor olduğuna garanti veririm.rodajını düşündüğüm için hızımıda arttırmadım en çok 80 km yaptım,bakalım ilerleyen zamanda nasıl bir düşüncem olucak motor hakkında.bu arada bir sorum olucak bu joyride200 de radyatör fanı varmı yokmu kesin bir bilgisi olan varmı? bana bir vatandaş "onlarda fan yok"dedi bende açıkçası şaşırdım biraz ,kesin bilmediğim için idda edemedim.bilgisi olan varsa aydınlatırsa sevinirim..servis konusunda izmittede seçenek yok 300 km dolduğunda görücez servisin nekadar güzel olduğunu yoksa istanbul yolu gözükür bana :)....herkese iyi sürüşler

wers
07 Nisan 2012, 22:38
selam arkadaşlar bende 3 gün önce aldım joyride 200i istanbuldan sürerek geldim izmite yol bittiğinde sanki 10 km gelmişim gibiydim evet çok rahat motor olduğuna garanti veririm.rodajını düşündüğüm için hızımıda arttırmadım en çok 80 km yaptım,bakalım ilerleyen zamanda nasıl bir düşüncem olucak motor hakkında.bu arada bir sorum olucak bu joyride200 de radyatör fanı varmı yokmu kesin bir bilgisi olan varmı? bana bir vatandaş "onlarda fan yok"dedi bende açıkçası şaşırdım biraz ,kesin bilmediğim için idda edemedim.bilgisi olan varsa aydınlatırsa sevinirim..servis konusunda izmittede seçenek yok 300 km dolduğunda görücez servisin nekadar güzel olduğunu yoksa istanbul yolu gözükür bana :)....herkese iyi sürüşler

hayırlı olsun =) ben bu gün ilk 1000 bakımına girdim şimdi sıra 3000de =) radyatör fanı var çünkü birkaçkez trafikte bayır olması nedeniyle dur kalk ile zorladığımda harareti biraz yükseldi motoru stop edip kontak açık kaldığında bir süre fanın çalıştığını duydum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:33 ----------

hatta buda orjinal siteden @ sadox

http://e1204.hizliresim.com/w/7/465ps.png (http://bit.ly/c25MCx)

sadox
08 Nisan 2012, 11:22
tşkrler wers :=)evet resimdede detaylı gözüküyor fan,sanırım hava serin olğu için devreye girmedi ve ben duymadım sesini.tecürbenden faydalanmaya devam edeyim o zaman bir kaç sorum daha olucak :=) rolanti 2000 devirde duruyo bana yüksek geldi sizce normalmi?rolanti ayar vidasına nereden ulaşıcaz ?sele altınımı sökücez acaba ?yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...

wers
08 Nisan 2012, 13:27
tşkrler wers :=)evet resimdede detaylı gözüküyor fan,sanırım hava serin olğu için devreye girmedi ve ben duymadım sesini.tecürbenden faydalanmaya devam edeyim o zaman bir kaç sorum daha olucak :=) rolanti 2000 devirde duruyo bana yüksek geldi sizce normalmi?rolanti ayar vidasına nereden ulaşıcaz ?sele altınımı sökücez acaba ?yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...

rica ederim. benimkinde de rolanti 2000 devirde yüksek değil bence..