Orijinalini görmek için tıklayınız : 2008 Honda CBR 1000RR Fireblade gümbür gümbür geliyor...
boy
27 Ağustos 2007, 02:26
Arkadaşlar, uzun süredir neye benzediği çok merak edilen 2008 model Honda CBR 1000RR Fireblade in çok yakında neye benzediğini göreceğiz. 7 Eylül tarihinde yeni model Honda tarafından resmi olarak yayınlanacak. Şimdiye kadar orada burada gördüğünüz resimlerin hepsi Photoshop ile makyajlanmış gerçek olmayan resimler.
Yabancı bir forumdaki üyelerden biri Honda bayisi ve elinde kutuda 2 adet 2008 1000RR var. Kutuyu açmışlar ama sadece kutu resimlerini göndermiş. Honda yayınlayana kadar resim paylaşmak yasak. Bu üyenin yeni model hakkında yaptığı yorumu aynen buraya koyuyorum :
2 display models in fact have already arrived in our shores!!!
I have pix of them, but unfortunately I can't post them. After reading the press kit, I can tell you all the other litre bikes out there will have to take 2 steps back and bow to the new king. It is true, the 08 Blade has the highest power to weight ratio compared to any litre bikes out there.
As Steve Jobs would say, "one more thing ... ", the new exhaust is the most beautiful and original stubbly exhaust I've ever seen.
But here's the only thing I am allowed to post.
We will kick Ducati ass!
Kısaca 1000cc kategorisindeki diğer tüm motorlardan daha hafif ve daha güçlü olduğunu söyleyebilirim...
http://img301.imageshack.us/img301/9357/2008cbr1000rrboxedupoa3.jpg
Tahminen yeni modele benzeyebilecek en yakın resim de bu bence...
http://img214.imageshack.us/img214/6203/1206cbr1000200801mo4.jpg
aYe
27 Ağustos 2007, 02:34
Bencede aynen bu olucak, en azından egzost garanti böyle gibi.
Bu şekilde yeni tip bir egzost patenti almış honda;
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/mcn/2007/July/jul23-29/jul2507exhaustpatentsrevealnextgenerationfireblade/
dgrmr
27 Ağustos 2007, 02:45
Egzost sele altı daha şık gibiydi bence fakat Honda '07 cbr600rr'da yaptığı yenilikleri ve rakiplerine sağladığı üstünlükleri '08 cbr1000rr'da yaparsa zannedersem aYe ve Mehmet (boy) abi motoru nasıl değiştirsem diye kara kara düşünmeye başlar, tıpkı birçok insanın düşüneceği gibi yanılıyor muyum?
boy
27 Ağustos 2007, 11:00
Ben zaten yeni modeli bekliyorum. Duruma göre ya 2008 1000RR alacağım, ya da 600cc makinaya geçeceğim. Yeni 600RR çok güzel ancak plakalığı söktükten sonra 200 USD masraf yapıp stop lambasını ve sinyalleri kuyruğa almak gibi bir işlem var. Eğer cidden güzel bir motor yaptılarsa ki, söylenenler onu doğruluyor 1000cc iel devam gibi gözüküyor. Motoru biraz hafifletip biraz da güçlendirdilerse yeme de yanında yat.. Egsoz konusu benim de canımı sıkıyor, center egsoz her zaman daha iyiydi bence. Şimdi performans egsozu da bekleyecez uzun süre. Geldiğinde de fiyatı kulaklarımıza şınav çektirecek fiyatta olacağına garanti veririm.
cakalaz
27 Ağustos 2007, 11:04
bekleyelim nası OLSa görcez neye benzediğni :) ama çok konusuldu bence deişik bi model olcak gibi :)
Marlboro Man
27 Ağustos 2007, 11:05
Hayırlısı olsun diyelim.Epey heyecanla bekleniyor yeni model.Mehmet sayesinde bende iyice merak eder oldum artık.Bayağı fiyakalı bişey olacak sanırım...(Fiyat ne olacak acaba?):wiinkk:
Syriana
27 Ağustos 2007, 11:06
mehmet kardeşim eğerki egzozu bu şekilde yapacaklarsa gerçekten hayal kırıklığı olur...ER6'larda bile şık durmayan bir tasarım...sele altındaki görüşünü kuyruğada hoş bir hava katıyo bence...:bounce:
CERRAHI
27 Ağustos 2007, 11:10
Bence tasarım olarak egzost ve kıç kısmı hiç olmamıs. eskisi daha bir güzeldi sanki. :silent:
Neden egzost konusunda kendi cizgilerinde gitmezlerde illa markalar birbirlerine özenip taklit ederler. Yamaha gibi yandan neden almıslar anlamıyorum bu tasarımcıların kesin garezi var hondaya..
onr.sual
27 Ağustos 2007, 11:18
bende egsozun sele altında olmasının daha guzel gorundugunu dusunuyorum.ancak egsozun yeni yeri megaphone egsozlara uygun olmuş.
http://img440.imageshack.us/img440/5703/4303041443093oyu6746fg2.jpg (http://imageshack.us)
efendy_iso
27 Ağustos 2007, 11:56
R6 ile CBR1000RR bozması bişey olmuşşş
black_dog_rr
27 Ağustos 2007, 13:11
eksoz neden sele altında deyil de yanda ? motosikletin motoru yüzünden mühendisler öyle yapmak zorunda kaldı mlsf
darksilence
27 Ağustos 2007, 13:45
dört gözle bekliyorum...R1 e kafa tutacak gibi sanırım..hatta bırak kafayı dalga geçicek gibi...;)
selcukates
27 Ağustos 2007, 14:26
Ben zaten yeni modeli bekliyorum. Duruma göre ya 2008 1000RR alacağım, ya da 600cc makinaya geçeceğim. Yeni 600RR çok güzel ancak plakalığı söktükten sonra 200 USD masraf yapıp stop lambasını ve sinyalleri kuyruğa almak gibi bir işlem var. Eğer cidden güzel bir motor yaptılarsa ki, söylenenler onu doğruluyor 1000cc iel devam gibi gözüküyor. Motoru biraz hafifletip biraz da güçlendirdilerse yeme de yanında yat.. Egsoz konusu benim de canımı sıkıyor, center egsoz her zaman daha iyiydi bence. Şimdi performans egsozu da bekleyecez uzun süre. Geldiğinde de fiyatı kulaklarımıza şınav çektirecek fiyatta olacağına garanti veririm.
olmazsa leto ( ismail ) dover onun 600rr elınden alır sana verırız ayıpsın sen yeterkı ıste :P
boy
27 Ağustos 2007, 15:06
@CERRAHI
Neden egzost konusunda kendi cizgilerinde gitmezlerde illa markalar birbirlerine özenip taklit ederler. Yamaha gibi yandan neden almıslar anlamıyorum bu tasarımcıların kesin garezi var hondaya..
Ne alakası var abicim? Yandan çıkan egsozu Yamaha mı buldu sanıyorsun? Esas sele altı egsoz yeni bir tasarımdır, motosikletlerde ilk modellerden beri egsoz hep yandan çıkar. Honda'nın bu tasarımı Yamaha'dan çalmış falan değil, MotoGP'de RC211V'de bile egsoz yandadır...
http://www.hobbylinc.com/gr/tam/tam14092.jpg
@darksilence
dört gözle bekliyorum...R1 e kafa tutacak gibi sanırım..hatta bırak kafayı dalga geçicek gibi...;)
2006 modeliyle birlikte Honda 1000RR zaten R1'e kafa tutabiliyor. 2008 model ile birlikte 1000cc lerin içinde zirvedeki tek motor olacak bence.
aYe
27 Ağustos 2007, 15:08
Kuyruk kısmı atmasyon bence, onun nasıl olacağı tam bir muamma, hatta bence bu kötü kuyruklu fotorafları honda kasti yayınladı, ölmeyi gören bayılmaya razı olsun hesabı :queen:
Egzost içinde %99 diyebiliriz, çünkü dediğim gibi extraları olan yeni patent alınmış bir tasarım, illaki kullanacaklar gibime geliyor.
Ve herkesle aynı fikirdeyim, kesinlikle ortadan çıkan egzost en güzeli.
AR sonunda geçiş modelleri(bu sadece motosiklet için değil hemen hemen her ürün için geçerli) daima bazı eksiklerle çıkıyor, doğal olarak GE sonrası alıcak halini daha çok merak ediyorum.
Yani 2009 veya 2010 modelini...
Bu yandan egzost yemiş 08 modeline orta egzost uygulaması uygun özellik katarlarsa daha akıllıca olur kanımca...
boy
27 Ağustos 2007, 15:30
@aYe
AR sonunda geçiş modelleri(bu sadece motosiklet için değil hemen hemen her ürün için geçerli) daima bazı eksiklerle çıkıyor, doğal olarak GE sonrası alıcak halini daha çok merak ediyorum.
Bunlar eksik değil, gelişen teknoloji nedeniyle ürettikleri yeni özellikler. Teknoloji geliştikçe, insanların beklentileri olduğu sürece modeller de değişecek. Yani bunun sonu yok. Eskiden direksiyon amortisörü sonradan takılıyordu, üreticiler artık bunun zorunlu bir ihtiyaç olduğunu görüp amortisörü standart yaptılar. Kuyruk konusunda haklısın, bu resimin de Photoshop olması çok büyük olasılık. Kuyruk ve kafa 600RR, orta kısım 1000RR. Neyin ne olduğunu ancak Eylül'de göerceğiz. Umarım güzel bir motor yapmışlardır, benim için tek kriter güç değil. Bir de bu tür motorları satarken, tüketicilere test etme imkanı sunmaları bence artık zorunlu hale gelmesi lazım. Sonuçta genel olarak profesyonel kullanıcılara hitab eden bir ürün, aletin üzerinde ne hissettiğiniz önemli, motoru satın aldıktan sonra beğenmeme şansınız var.
Marlboro Man
27 Ağustos 2007, 15:42
@aYe
Bir de bu tür motorları satarken, tüketicilere test etme imkanı sunmaları bence artık zorunlu hale gelmesi lazım. Sonuçta genel olarak profesyonel kullanıcılara hitab eden bir ürün, aletin üzerinde ne hissettiğiniz önemli, motoru satın aldıktan sonra beğenmeme şansınız var.
Kesinlikle ve kesinlikle dediğin gibi olması gerekiyor.Araba alırken denetiyorlar.Ama arabadan daha pahalı bir makineyi gözünü kapatıp alıyorsun.Çok saçma.Bencede beğenmeme şansın olabilir.Yani ya bir arkadaşın alacak ondan rica edeceksin yada aldım gitti diyeceksin içine sinmedimide yandın.Bu arada sele altı eksozu bende çok seviyorum ama yeni eksoz böyle olacaksa buda şeker gibi olmuş valla.motorla acaip uyum içinde.Motor gücünden çok boyutlar ne oldu acaba.Sanırım bunuda zayıflatmış olacaklar biraz daha.Öylede olmalı zaten.600rr dan çok daha iyi bir dizayn bekliyorum ben 1000 likten.
aYe
27 Ağustos 2007, 15:55
@aYeBir de bu tür motorları satarken, tüketicilere test etme imkanı sunmaları bence artık zorunlu hale gelmesi lazım. Sonuçta genel olarak profesyonel kullanıcılara hitab eden bir ürün, aletin üzerinde ne hissettiğiniz önemli, motoru satın aldıktan sonra beğenmeme şansınız var.
Hocam ne diyeyim sonuna kadar haklısın, plaka takılmamış fabrika bahçesinde test sürüşü için duran bir cbr1000rr'ın fabrikaya maliyeti 6-7bin doları geçmez.
Bunu örnek veriyoruz ama tabi bu tüm motosikletler için geçerli.
Bu denli basitken böyle bir test imkanı verilmemesi inanılmaz derecede mantıksız.
Bununla ilgili honda fabrikasına bir mail mi atsak ne yapsak???
Gerekirse honda japonyaya da atabiliriz?
Yabancı şirketleri bezdirme konusunda tecrübeliyim.
Gerçi genelde bana hak vermiyorlar, ne istiyosa yapıp kurtulalım şeklinde yaklaşıyolar:queen::pale::queen:
Erhan Erdil
27 Ağustos 2007, 16:27
Yabancı sitelerde bir çok haber çıkıyor ne kadar doğru bilmiyorum.
Habere göre Kawasaki Z 1400 2008 de yollarda olacakmış.
http://static.blogo.it/motoblog/2008_kawasaki_Z1400.jpg
ErTech
27 Ağustos 2007, 16:33
Yabancı sitelerde bir çok haber çıkıyor ne kadar doğru bilmiyorum.
Habere göre Kawasaki Z 1400 2008 de yollarda olacakmış.
http://static.blogo.it/motoblog/2008_kawasaki_Z1400.jpg
Yıktın kopardın bitirdin....:pale:
erdo2002
27 Ağustos 2007, 16:55
yandan egzost olursa bencede yakışmamış.büyüsü kaybolur 1000rr nin.Gene sele altından vermeliler bence:cat:
E.Gülbeyaz
27 Ağustos 2007, 19:11
honda bu ısı bılıyo arkadaslar kesın ortaya super bıse cıkıcak emınım..... r1 kıyaslamasına ıse sadece guluyorum....2008 cbr 1000 rr en ıısı olur 1000 lıklerın bencede....
torento_1987
27 Ağustos 2007, 19:32
renk uyumu bence süperrr.. :cat:
THE_LANCET
27 Ağustos 2007, 20:37
Bende sele altından çıkan eksozları seviyorum ama performans bakımından daha verimli olabilir kısa egsoz. Dumanın daha çabuk dışarı atılmasına yardımcı olur bence mantıklı ama görünüş açısından Sele altı taha çekici duruyor:cat: Ayrıca Plakalık iptalide bayağı zorlaşmış çare bulamak pahalıya patlar :)
boy
27 Ağustos 2007, 21:00
@Skullhunter
Yabancı sitelerde bir çok haber çıkıyor ne kadar doğru bilmiyorum.
Habere göre Kawasaki Z 1400 2008 de yollarda olacakmış.
Naked bir motora bu kadar güç koymak çok anlamsız. 1400cc naked mi olur? 200 km/h üzerinde görelim bakalım önünüzde aerodinamik bir kafa grenajı olmadan ne kadar gidebiliyorsunuz.
Bu arada yeni 1000RR'ın tekere 175hp güç verdiğini söyleyenler var yurtdışında. Eğer öyleyse 200hp olacak. Ama ben böyle bir güç farkı beklemiyorum çünkü şimdiye kadar hiçbir marka ve modelde eski ve yeni model arasında bu kadar güç farkı olmadı. 3-5 hp fark ancak oluyor genelde. Bence motorun ağırlığı ile ilgili çok büyük bir azalma olacak, eh haliyle de gücü arttırmalarına gerek yok çünkü kilo başına düşen beygir gücü önemlidir...
serendepity
27 Ağustos 2007, 21:37
oooooyyyy honda yaaa başka söze gerek var mı
Discordian
27 Ağustos 2007, 22:07
tütüyor gene cıkınca herkezin azının suyunun akıcana eminim ben eksozun gene kuyruk altı olucağını düşünüyorum
vampir112
27 Ağustos 2007, 22:15
sağolasın............................
boy
27 Ağustos 2007, 22:30
Bir de şöyle bir versiyon var ama bence bu da gerçek değil. RC211V ile 1000RR karışımı birşey. Photoshop çıktı, mertlik bozuldu :mrgreen:
http://i24.photobucket.com/albums/c26/ddimachkia/0726_cbr_2008.jpg
ErTech
27 Ağustos 2007, 22:35
Bir de şöyle bir versiyon var ama bence bu da gerçek değil. RC211V ile 1000RR karışımı birşey. Photoshop çıktı, mertlik bozuldu :mrgreen:
http://i24.photobucket.com/albums/c26/ddimachkia/0726_cbr_2008.jpg
Bu modelin kuyruğu çok sırıtmış... Ama egzos iyi duruyor...
Gökhan
27 Ağustos 2007, 23:06
Hondanın böyle bir tasarım yapacagını düşünmüyorum.Kuyruk vasat,eksoz vasat ve kafa grenajında beklendiği gibi bir degişiklik yok.
Yabancı sitelerde bir çok haber çıkıyor ne kadar doğru bilmiyorum.
Habere göre Kawasaki Z 1400 2008 de yollarda olacakmış.
http://static.blogo.it/motoblog/2008_kawasaki_Z1400.jpg
Kawasaki neden1400c konusunda kendini bukadar kasıyor anlamıyorum. 1400cc ss var daha yeni sport touring'ide çıkardı şimdide naked. Diger kategoriler için 1400cc uyğun olabilir ama naked'te bana hiç mantıklı gelmedi. O 1400cc'nin ağırlığı ve gücü bir naked için uygun degil.
Bence z 750'den sonrası(z100-z1400) gereksiz.
orangecountrychoppers
27 Ağustos 2007, 23:48
çok şık.alanın pişman olmıycagı sayılı motorlardan
aytskal
27 Ağustos 2007, 23:57
Buda patentle ilgili bir idda bakalım hep beraber göreceğiz...
http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-news/2008-honda-cbr1000rr-patents-revealed-ar40718.html
http://img159.imageshack.us/img159/6279/firebladepatent1cwwv1.jpg (http://imageshack.us)
boy
28 Ağustos 2007, 02:33
Arkadaşlar, kuyruğu beğenmediniz ama 800cc MotoGP motoru RC212V nin kuyruğunu andırıyor. Bu yeni motorlarda kuyruğu iyice küçülttüler, arka lastik kuyruktan daha arkada kalıyor. Yeni kasa R6'nın küçücük kuyruğunu düşünün, hiç estetik değil bence ama trend bu yönde...
http://www.sportmotor.hu/img_news/2006/1107rc3.jpg
http://www.motorpasion.com/images/honda-motogp-1.jpg
ilnapoli
28 Ağustos 2007, 02:41
geçenlerde bir dergide okumuştum.. yabancıydı sanırım... 600 cc'lik süperspor karşılaştırması vardı ve bütün marka modeller karşılaştırmadaydı.. sonuç ise yeni cbr 600 rr'ın açık ara karşılaştırmayı aldığı yönündeydi... tam hatırlayamasam da en hızlı motosiklet veya başka yönlerden en iyi olmasa da genel olarak 1. çıkmıştı ve bütün test editörlerinin en beğendiği motosikletti...
Sanırım honda, 600 rr'da yaptığı bütün iyileştirmelerin daha fazlasını yeni 1000 rr'da da uygulayacaktır.. özellikle de motor gücünden çok ağırlık olarak eski modele göre motosikletin oldukça hafif olacağını düşünüyorum.. (600 rr'da olduğu gibi) Honda motorları zaten maksimum güç ve torktan ziyade gücü aktarma ve her devirde ürettiği güç ve torkla diğer üreticilerin bir adım önündeler...
yeni 1000 rr'ın sınıfının en iyisi olacağı belli gibi neredeyse...
aYe
28 Ağustos 2007, 02:53
Boy merak ettiğim bir şey var;
Konunun başlarında 2008 model 1000 veya 600 RR alıcam demiştin, oysa 2006 model enfes bir motora sahipsin zaten, peki neden değiştireceksin?
Merak ettiğim için soruyorum, sakın yanlış anlama.
Okuduğumdan beri düşünüyorum aklıma gelen olası sebepler;
A)Motosiklet aşırı eskiyip iyice değer kaybetmeden düşük maliyetle yenilemek ve maddi değerini korumak.
B)Yarışlardan dolayı yıprandı veya motosikletten soğudum.
C)2008 modeline geçmek benim için ayrı bir tutku, yanısıra yarışlara devam edersem bana ayrıcalık kazandırcağına inanıyorum.
D)İnan bende bilmiyorum, sadece istiyorum.
E)Hiçbiri, gerçek sebep şu;
F)Hepsi veya bir kaçı.
Nedir üstadım?
Her türlü tecrübeye açım. :)
ryangt
28 Ağustos 2007, 03:11
R1'le çekişirler...
Tabiki ZX10 ve GSXR 1000'nin arkasında ;)
3.lük mücadelesinden öte bişi beklemesin kimse.
edy
28 Ağustos 2007, 08:30
mehmet topik şahane olmuş 1000rr kutusunun resmine yapılan yorumlar harika :) demekki 1000rr çıksa ne olacak.
boy
28 Ağustos 2007, 10:05
@aYe
Konunun başlarında 2008 model 1000 veya 600 RR alıcam demiştin, oysa 2006 model enfes bir motora sahipsin zaten, peki neden değiştireceksin?
2006 model gerçekten daha önceki 2004 ve 2005 modeline göre çok farklı ve üstün. 2005 Repsol modeli çok hoşuma gidiyordu ama 2006 modelde birçok değişiklik yapılacağından 2006 model almaya karar vermiştim ve motorumu çok seviyorum. Zaten kesin değiştireceğim diye birşey söylemedim. Değiştirmemin nedeni kesinlikle yarışta yıpranması falan değil, yıpranan birşey yok, yarışta en fazla 50km mesafe gidiliyor, eğer bu kadar mesafede motor ölecekse hiç binmeyelim. Motoru zorlamakla motor ölmez aksine daha da iyi açıldığından caddelerde kullanılanlardan çok daha iyi bir performansı var, motoru daha sağlıklı çalışıyor. Zaten motorda herhangi bir problem olsa şu anda biniyor olmazdım, bu yaz değer kaybetmemişken hemen satar yeni bir tane alırdım. 2008 modelinden beklediğim birkaç şey var. Eğer bunları yapmışlarsa -ki profesyonel kullanımda farkedilen şeyler bunlar- yeni modele geçebilirim. Bunların ilk başında ağırlık ve boyut geliyor. Ağırlık derken diğerleri ile arasında 3-5 kg fark var ama bahsettiğim bu fark değil. 600RR üzerine oturduğunuzda gerçekten motor altınızda komik kalıyor, motora hakimiyet çok daha fazla. Geçen hafta bir arkadaşıma 2004 model bir 600RR aldık, almaya giderken ben anlıyorum diye beni de götürmüştü. Motorda ciddi bir sorun yok, sadece yana yatmış iki kez. Performansını test et, bir sorun var mı diye tutturmuştu bir süredir. Dün gece sahil yolunda test ettim. Alet gerçekten ufacık ve üstündeyken akrobasi yapasınız geliyor, 600cc deki devir de ayrı bir keyif. Ancak bir kez daha söylüyorum, 1000cc ile uzaktan yakından alakası yok. Hatta dün 600cc nin beni kesmeyeceğini tekrar farkettim. 1000cc nin ivmelenmesi inanılmaz farklı. 600RR'da deviri dibine dayıyorsun, sanki 250 km/h ile gidiyorsun sanıyorsun bir bakıyorsun ibre daha 180 km/h de. Aynı oranda gazı 1000RR'da açtığında 200+ km/h sürate çıkması çok kısa. Yani sonuç olarak diyeceğim şudur; eğer beklentimi karşılayacak bir motor yapmışlarsa değiştirme ihtimalim var, yoksa motorumu kullanmaya devam edeceğim. Yarışı büyük ihtimalle maddi nedenlerden dolayı önümüzdeki sene devam ettiremeyeceğim. Sponsorsuz hiçbir şey olmuyor. Ama yine yarışa dönersem kesinlikle 600cc ile devam ederim. Herhalde yeterince açıklayıcı olmuşumdur, başka sorun varsa sorabilirsin...
@ryangt
R1'le çekişirler...
Tabiki ZX10 ve GSXR 1000'nin arkasında ;)
3.lük mücadelesinden öte bişi beklemesin kimse.
Bilen bilmeyen konuşuyor ya ben ona yanıyorum. Sen altında 1000RR olan kimle kapıştın da bu şekilde konuşabiliyorsun? Performansı değerlendirirken sadece beygir gücüne bakanlardansın. Yine kulaktan dolma bilgiler... 2006 model çıkınca zaten R1 yalan oldu, 2008 model ile birlikte zaten tercih edilen tek 1000cc olacak. Honda güçsüz diyorsun, WSBK (World Superbike) klasmanında tekere 220hp veren tek motor, diğerleri neden bu kadar modifiye edip bu performansı elde edemiyorlar? Motorun ürettiği gücü en az kayıpla tekere aktaran tek marka Honda. Diğerleri kayıpları çok olduğundan bu açığı krank beygirini yüksek tutarak kapatıyorlar. Mesela R6 133hp ama tekere 105hp veriyor, 600RR 120hp ama tekere 110hp veriyor. Bu durumda sence hangisi daha güçlü? Aralarındaki ağırlık farkını hiç hesaba katmıyorum bile...
@edy
mehmet topik şahane olmuş 1000rr kutusunun resmine yapılan yorumlar harika demekki 1000rr çıksa ne olacak.
Umarım tasarım olarak hayal kırıklığına uğramayız, tek korkum bu. Yoksa performans olarak bayağı iyi şeyler yaptıklarını düşünüyorum. 600RR'daki iyileştirmelere bakarsan, benzer iyileştirmeyi 1000RR'da da yaparlarsa süper olacak. Bakarsın sen de Honda'ya geçersin :mrgreen:
http://powersports.honda.com/2008models/index.asp
Melihce
28 Ağustos 2007, 11:22
Gorunuse gore tek kelimeyle "muazzam" bir motor geliyor :) Tasarim konusunda kuyruk ve egzost ile ilgili soylenenlere ben de katilacagim, 600RR ve 1000RR'in tasarimlari beni daha cok cezbediyor fakat diger motorlarla karsilastiranlardan duydugum standart cumle "biraz degisiklik yapmasi lazim Honda'nin" seklindeydi.. O yuzden sanirim degistirmeleri iyi olacaktir (zamanla insanlar alisir yeni tasarima da ne de olsa).. Umarim guzel bi motor yaparlar, Mehmet de bu motoru alir da Istanbul sokaklari bi guzel inler, bizim de gozumuz gonlumuz acilir :)
rayjay
28 Ağustos 2007, 11:32
bi hafta az bisi kalmis bekleyip gormek en iyisi,
umarim 600 gibi kese kese pireye cevirmemislerdir :silent:
NoVaRiX
28 Ağustos 2007, 11:41
R1'le çekişirler...
Tabiki ZX10 ve GSXR 1000'nin arkasında ;)
3.lük mücadelesinden öte bişi beklemesin kimse.
:P güldürdün beni.
R1 varken diğerleri susar. :)
boy
28 Ağustos 2007, 11:43
@NoVaRiX
güldürdün beni.
R1 varken diğerleri susar.
Sen de beni güldürdün.
boy varken de NoVaRiX susar... :mrgreen:
2008'de WSBK'da da bu yeni modelin performansını göreceğiz... Şimdilik James Toseland aşağıdaki motorla yarışıyor.
http://www.1000ps.at/bbs/311985/images/bbs_15_1.jpg
onr.sual
28 Ağustos 2007, 11:47
mehmet abi : konuyla alakalı değil once tum arkadaslar dan ozur dilerim ama bi sorum olacak.moto gp ye bu yıl alınmayan istanbul park wsbk takviminde olacak mı?bir bilginiz var mı bu konuda?
boy
28 Ağustos 2007, 19:17
@onr.sual
moto gp ye bu yıl alınmayan istanbul park wsbk takviminde olacak mı?bir bilginiz var mı bu konuda?
Hiç sanmıyorum :farao:
aYe
29 Ağustos 2007, 15:51
Siz koli resimlerini göstere durun, millet almış binmiş de akrobasi yapıyor...
http://www.youtube.com/watch?v=cjiydH3Mu8U
Şu videoyu belkide bin kere izledim, yine denk geldi yine izliyorum...
Bu tipsiz yüzünden hastayım bu alete:queen:
http://www.youtube.com/watch?v=fMTUcST0JFk
Gökhan
29 Ağustos 2007, 15:59
aye eleman cidden motorun hakkını veriyor beee. koptummm:queen: :queen:
cjiydH3Mu8U
Melihce
29 Ağustos 2007, 16:11
Honda yine yapmis yapacagini, muazzam bi motor hakkaten :mrgreen: Gayet ciddi bi ortamda actim videoyu, zor tuttum vallahi gulmemek icin :) O ne tek tekere kalkmalar, yatmalar filan, suruculuk budur :P
GorkeM
30 Ağustos 2007, 16:52
güncel......................
video süper :mrgreen:
boy
31 Ağustos 2007, 11:20
Güncel...
25 25 25 25 25 25 25 25 25 25 25 25...
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO