PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 2008 Honda CBR 1000RR Fireblade gümbür gümbür geliyor...



Sayfa : 1 2 3 4 [5] 6

Dogin
30 Eylül 2007, 18:37
motor hakkaten güzel olmuş dışı güzelde içi nasıl kaç bg torku felan nedirki en çok onu merak ediyorum bende

bbxx
30 Eylül 2007, 23:28
Arkadaşlar selam,
Sıcak, uzun ve ağır eksoz borusundan ne kadar erken kurtulsak o kadar iyidir.
Erdem

iNfiNite
01 Ekim 2007, 21:58
Honda motorun her yeri kopya ve kendine has olmadığı için mankenleri öne sürmüş Bugüne kadar yapmadığı birşey aslında çıplak birşekilde sergilese imiş amaca ulaşırmış!!! :pr:

Bence Heryeri kopya Depo R1 ön taraf 1098 arka kuyruk R6 bunu en azından şöle gözü olan herkes görebilir...Hernekadar yeni ve güzel olsada olmamış diyorum...:farao:

holygun
02 Ekim 2007, 13:09
ya motorda bişeyler eksik kalmış gibi bir türlü bulamadım???:pale:

s3ns4t10n
02 Ekim 2007, 13:34
beyler bişe sorcam bu 2008 modeller ne zaman türkiyeye gelir ve bu 2008 de hondanın su yeni direksiyon teklonojisi olan (He..) olucakmı ???

belo
02 Ekim 2007, 14:34
valla bence honda yazık etmiş 1000 rr a kesinlikle berbat görünüyor arka taraf bir arkadaşta söylemiş r1 den oka gibi kopya honda fanatikliği yapmak isteyenler yapabilir ama çok kotu görunuyor gerçekten:farao::farao::farao:

s3ns4t10n
02 Ekim 2007, 14:38
yok be abii allah askına neresi yamahaya benziyo bunun

copycat
02 Ekim 2007, 14:51
Bu tasarımı bir iki yıl içinde radikal şekilde değiştirirler diye tahmin ediyorum çünkü tasarım honda bitkisel hayat onda dedirtiyor.

Dogin
02 Ekim 2007, 16:47
param olsa hiç düşünmem alırım hondadan iyi motormu var ya o motoru yakından görmek bile ne güzel olur honda bi yana dünya biyana honda ya honda honda honda

Pizza
02 Ekim 2007, 16:56
Bu da kadran... Bence Honda son noktayı koymuş... İnanın zamanla, motorun detayları ortaya çıktıkça insanlar bu motora hayran kalacak...

http://img.photobucket.com/albums/v310/BlazinKhan/wow.jpg

boy , bence biraz duygusal davraniyorsun. Henuz performansini bilmiyoruz, birsey demek yanlis olur ancak CBR 1000RR kadraninin "son noktayi koymus" sozunu hak edicek hicbir ozelligini gormuyorum. Diger 1000cc ler ile kadranlarini karsilastirirsan bana hak vericeksin.

Bak sana bu sozunu hak edicek bir resim( yeni Hayabusa )

http://img146.imageshack.us/img146/9439/bigsuzukigsxr1300hayabuek2.th.jpg (http://img146.imageshack.us/my.php?image=bigsuzukigsxr1300hayabuek2.jpg)

Buna karsin zannedersem yeni CBR'da bulundugun vitesi belirten gosterge yok, buda bir eksiklik.

boy
03 Ekim 2007, 09:34
@Pizza

boy , bence biraz duygusal davraniyorsun.
Erkincim Honda performansını yarış pistlerinde zaten gösteriyor her zaman, satış rakamlarına da bakarsan öyle senin dediğin gibi zevksiz bir motor değil, en çok satan ve en çok modeli olan marka. Senin Honda'yı sevmediğini biliyorum, haliyle yeni kasayı da beğenmeyebilirsin ama bence görmeden son kararını verme derim.

CERRAHI
04 Ekim 2007, 01:27
@CERRAHI

Motordan anlamayan biri olarak ve 2 senelik Racer 200 kullanıcısı olarak bence pek konuşma derim... Bu makina caddelere çıkınca herkes tükürdüğünü yalayacak. O zaman bu muhabbetleri hatırlayacaksınız. Aletin özellikleri manyak, tam bir pist makinası... Diğerlerinin tozunu attıracak!

Tip olarak benim icin beş para etmedikten sonra isterse 500 beygir motor koysunlar ne farkederki ?
Bir arac alınırken benim icin gucu kadar tasarımınında önemi fazla önemli.
Eminim sende bunu göz önüne alıyordun bugune kadar. Ama simdi tukurdugunu yalamamak icin kıvırma senaryoları cizme bence :queen:
Sende eminim tasarımının bes para etmedigini göremeyecek kadar kör degilsindir abi. Bunu saklamanın veya itiraf etmemenin bir manası yok.:rendeer:

muammerakbulut
06 Ekim 2007, 04:44
arkadaşlar nihayet parıs motosiklet fuarında honda yeni 1000rr rın teşhirini gerçekleştirdi.ben şahsen tutmadım .yani 10 üzerinden ancak 2 3 verebilirim.ama beni ilgilendiren de zaten honda değildi(japon üreticiler arasında honda her zaman gözümde 4 olmuştur.:mrgreen:ve şimdi de artık ne kadar haklı olduğum ortada.).ama yeni kawasaki zx-10 r resmen ortalığını toza dumana katmış...sokaklara çıkınca da zaten heppinizin bildiği gibi karşısında saygıyla eğleceğiz.:mrgreen::mrgreen::mrgreen:.son nokta..1.kawasakizx-10r.2.suzukigsx-1000r.3.yamahar1.:Payıp olmasın bariiii.4.honda cbr1000rr:pr:

bu arada BOY satış rakamlarını örnek vermiş.ki zaten honda bu fiyatla türkiyede satmaması imkansız...cazip fiyat seçenekleri var.diğerlerine göre de fiyatı daha aşağıda...tamam biz şimdi honda ya laf etmiyoruz:)o da aileden..ama diğer 3 cengaverin haklarını teslim edelim yaniii.şimdi hepsi bir yana kawasaki bir yana...ben onu laptop umun ekran koruyucusuna koydum bile...ohhh ohhhhhhh.(hadi loto çık artık:)....aynen tutarım z-motorun yolunu.ver oradan bir yeşil kawasakizx-10rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:mrgreen:

GorkeM
06 Ekim 2007, 05:01
Bana kalırsa da Zx-10 berbat olmuş ne Zx-6(pikaçu) ne de Zx-10'un tasarımı kayda değer...

En başarılı tasarım bence Gsx-6r'da olmuş...

canberk91
06 Ekim 2007, 11:10
bence tasarım falan hoşta egzos koltugun altında olsa sanki daha hoş dururdu :D

boy
07 Ekim 2007, 11:13
CBR1000RR
2005 465 lbs/145 hp - ağırlık güç oranı = 0.311
2006 450 lbs/147 hp - ağırlık güç oranı = 0.326
2008 440 lbs/160 hp - ağırlık güç oranı = 0.363

GSXR1000
2007 465 lbs/160 hp - ağırlık güç oranı = 0.344

http://bikeland.org/misc/2008/honda/2008_cbr_1k_intro_28.jpg

msoysarac
07 Ekim 2007, 12:22
trend böyle olacak sanırım.. kesik kuyruk tipleri... ama yine de güzel bir alet olmuş... görürüz inşallah kısa zamanda...

tayfunnn
07 Ekim 2007, 18:22
R1 le kıyaladığınız hatta daha iyi dediiniz 1000 RR a bi bakın lütfen.çok komik bi kıyaslama bence.1000 cc de her zaman yamaha dır arkadaslar , 600 dede 636 unutmayın

ayrıca kadran konusunda da yamaha nın farkı her zaman görülür.geçtiğimiz yıla kadar turuncu sönük renk kadarn kullanan honda sonunda kadran konusunda bi gelişme kaydetmiş:)

ryangt
08 Ekim 2007, 01:52
biz de zaten hiç bişi bilmiyoduk saol bizi aydınlattığın için.

tayfunnn
08 Ekim 2007, 11:45
kesinlikle sonucta bişeyleri paylaşmak içn bu forumdayız

Shrieker
08 Ekim 2007, 12:05
Gelecek sezon Kenan Superbike'da o 1200'lük Ducati'lerin canına okuyacak bu motorla.Daha önce de dediğim gibi, motorun görünüşünün bize abes gelmesinin 1 numaralı sebebi üzerinde yapılan bütün değişikliklerin performans odaklı olması.Anla(ya)mayanlar için büyük harflerle yazayım:BU MOTOR BİLDİĞİNİZ BÜTÜN 1000'LİKLERİ EZECEK (hatta 1200'lük Ducatileri'de, o da Kenan sayesinde:))

Luxor
08 Ekim 2007, 12:16
Bunlarda yolda çekilmiş fotoları.

http://img463.imageshack.us/img463/2500/08cbr1000rract1vn5.jpg (http://imageshack.us)
http://img222.imageshack.us/img222/2336/08cbr1000rract2pb1.jpg (http://imageshack.us)
http://img222.imageshack.us/img222/6954/08cbr1000rract3gw7.jpg (http://imageshack.us)
http://img222.imageshack.us/img222/2538/08cbr1000rract4co2.jpg (http://imageshack.us)

fotoğraflara dikkat ederseniz bariz bir şekilde kafa grenajının ekleme olduğu belli oluyor bence
yani malesef bu fotoğraflar photoshop

GorkeM
08 Ekim 2007, 13:50
Luxor
O dava çoktan kapandı :cherry:
http://powersports.honda.com/motorcycles/sport/model.asp?ModelName=CBR1000RR&ModelYear=2008&ModelId=CBR10RRL8

boy
08 Ekim 2007, 16:05
@Shrieker

Gelecek sezon Kenan Superbike'da o 1200'lük Ducati'lerin canına okuyacak bu motorla.Daha önce de dediğim gibi, motorun görünüşünün bize abes gelmesinin 1 numaralı sebebi üzerinde yapılan bütün değişikliklerin performans odaklı olması.Anla(ya)mayanlar için büyük harflerle yazayım:BU MOTOR BİLDİĞİNİZ BÜTÜN 1000'LİKLERİ EZECEK (hatta 1200'lük Ducatileri'de, o da Kenan sayesinde)
Yeni modellere her zaman ilk görüldüğünde tepki gösterilir. Daha sonra zaman geçtikçe de göz alışır ve göze götü gelmez. Ben de ilk gördüğümde hiç beğenmemiştim ancak şimdi çok da kötü değil diyorum. Performans konusunda haklısın, 1000cc leri ezecek gibi gözüküyor, zaten güç olarak ezemediği bir Suzuki vardı, onu da virajlarda eziyordu. R1 zaten 2006 model 1000RR çıktığında tarihe karıştı...

tayfunnn
08 Ekim 2007, 19:07
R1 , 2006 1000RR cıkrıgında tarihe karıstı demişsin, bu diğer modellerdeki güç üstünlüğü ve viraj içinde geçerli, konuyu biraz daha açarmısın.

boy
09 Ekim 2007, 14:49
@tayfunnn

R1 , 2006 1000RR cıkrıgında tarihe karıstı demişsin, bu diğer modellerdeki güç üstünlüğü ve viraj içinde geçerli, konuyu biraz daha açarmısın.
2004-2005 model 1000RR, aynı senenin R1 karşısında güçsüz kalıyordu ancak 2006 model ile motorda yapılan değişiklikler ile R1 performansının üzerine çıkıldı.

http://photos.motorcycle-usa.com/53447superbiketorque.jpg

http://photos.motorcycle-usa.com/80787superbikehp.jpg

http://www.motorcycle-usa.com/photos/06superbike_accerlchart.jpg

Bu arada çoğu kişinin yanlış kıyaslama yaptığını söylemek istiyorum. Fabrikanın söylediği güç değerlerinin hiçbir önemi yoktur, bu değer motorun üretebildiği maksimum güçtür ancak bu güçte aktarma organları nedeniyle, tekerleğe gelene kadar kayıplar olur.

Örneğin;

2007 model Yamaha R6 133 hp gücündedir, 2007 Honda CBR 600RR 120 hp gücündedir. Aradaki fark 13 hp gibi gözükse de aslında aradaki fark sadece 1 hp kadardır. Neden mi? Çünkü Honda diğer tüm markalara göre güç aktarma organlarında en az güç kaybı olan motordur. R6 tekerleğe 104 hp verebiliyorken, 600RR 103 hp verir. 600RR'ın diğerlerine göre çok daha hafif bir motor olduğunu da bu hesaba katarsak, kilo başına düşen beygir gücü diğer tüm modellerden daha fazladır.

http://www.motorcycle-usa.com/Photos/86385600hp.jpg

http://www.motorcycle-usa.com/Photos/71288600totalweight.jpg

http://www.motorcycle-usa.com/Photos/07qtrmile_600s.jpg

B-king
09 Ekim 2007, 16:51
Gelecek sezon Kenan Superbike'da o 1200'lük Ducati'lerin canına okuyacak bu motorla.Daha önce de dediğim gibi, motorun görünüşünün bize abes gelmesinin 1 numaralı sebebi üzerinde yapılan bütün değişikliklerin performans odaklı olması.Anla(ya)mayanlar için büyük harflerle yazayım:BU MOTOR BİLDİĞİNİZ BÜTÜN 1000'LİKLERİ EZECEK (hatta 1200'lük Ducatileri'de, o da Kenan sayesinde:))

superbike'ta ducatiler 1200 cc mi? bilmediğiden soruyorum yarışlarda tüm takımların motor hacmi aynı olmuyo mu?

patriote
09 Ekim 2007, 17:14
Boy'dan sazı ben alayım.:)
Biraz da ben tıngırdatayım şunu.:mrgreen:

Boy'un da dediği gibi kağıt üzerinde yazan beygir gücü ve tork kağıt üzerinde kalır.

http://photos.motorcycle-usa.com/80787superbikehp.jpg

Bu resimde anlamanız gereken bir şey daha var.

Alttaki devir ve güce bakın.

Honda 11300 devirde gücünün en üst seviyesine çıkıyor.
R1'in gücünün en üst seviyesine çıkabilmesi için daha 1100 devire ihtiyacı var ve bu da daha kalkarken bir saniye demek.

Yukarıdaki tabloda bu işi en iyi başaran Suzuki
Zaten yıllardır böyle..:)
En yüksek beygir gücüne ulaşmak için 11100 devire çıkması yetiyor.
Yani tam gücüne diğerlerinden daha önce ulaşıyor.

Motosikletler hakkında atıp tutarken elimizde kesin veriler olması gerekir.
Çünkü motosikletler arasındaki güç yarışında, sadece fabrika faktörü yok.
Pilotaj'da önemli bir yer tutar.
Yarış sonuçlarına göre değerlendirme yaptığımızda kesin sonuç verecek bilgilere ulaşmak zor oluyor.

Bir tek 600cc kategorisinde bir değerlendirme yapmak mümkün.
Çünkü 600cc kategorisinde (Süpersport) son altı yıldır yapılan yarışlarda hep aynı marka şampiyon oluyor.
Hemen her yıl pilotlar değişse de kazanan marka değişmiyor.
Bu yıl da aynı marka şampiyonluğunu ilan etti.
Fakat bu yılın bizim için çok özel bir anlamı var.
Bu yıl o markanın üzerinde bir Türk pilot vardı.
Bu sonuçlara bakarak, demekki en iyisi bu demek mümkün.

İş pist dışına çıkınca değişiyor.

Sonuç olarak bizler profesyonel pilotlar değiliz.
Bu nedenle motosiklet seçiminde bana göre en önemli unsur, içimize sinen, beğendiğimiz, fakat en önemlisi kullanabileceğimiz motosikleti almak.
Marka konusunda karar verebilmek için hemen her markayı belli bir süre kullanmak gerekiyor.
Ancak o zaman sizin sürüş stilinize en uygun markayı seçebilirsiniz.
Seçtiğiniz marka sizin en iyinizdir.
Eğer bir motosikleti limitlerinde kullanabiliyorsanız, karşınızda hangi rakip olursa olsun, şansınız %50 dir.

CBR1000RR bu yıl radikal bir değişiklik yapmış.
Tepki çekmesi son derece normal.
Aynı şeyi bir kaç yıl önce otomobil dünyasından BMW yapmış ve bir hayli tepki toplamıştı.
Ama sürüş kriterleri göz önüne alınınca, beklendiğinin aksine satışları daha da arttı.

Benim Honda'nın yeni modelinden anladığım şey, daha fazla cadde kullanımına yönelik bir motosiklet hazırlamışlar.
Burada satışları arttırma hedefinde oldukları açıkça anlaşılıyor.
R1 cadde konusunda gerçekten iyi bir motosiklettir.
Kullanımı diğer binliklere göre daha kolay ve rahattır.
Honda bu yeni modelle, R1'in cadde üstünlüğüne son vermeyi hedefliyor.
Hondalar oldum olası bilek gücü isteyen motorlardır.
Belki de ülkemizde bu kadar tutulmasının sebebi de budur.

Shrieker
09 Ekim 2007, 17:19
superbike'ta ducatiler 1200 cc mi? bilmediğiden soruyorum yarışlarda tüm takımların motor hacmi aynı olmuyo mu?

Superbike'da seri üretim (gavurcası production bikes) motorlar yarışabiliyor sadece.Normalde bu kategori 1000cc ve ducati'de bu sezon sonuna kadar 999'la yarıştı.Ancak ducati "ben 999'un üretimini durdurdum, artık onun yerine 1200cc'lik bir model üreteceğim, onu yarıştırmak istiyorum" diyerek bir nevi çirkeflik yaptı.Superbike yönetimi de ducati'yi (ve onun uydu takımlarını) kaybetmemek için bir nevi göz yumdu.Gelecek sezon 1200cc lik makinayla yarışacak ducati.Ancak mücadelenin adil olması için (diğerleri 1000cc olacağından) bazı sınırlamalar olacak bu yarıştıracakları motorda(mesela azami devir sınırlaması gibi).Yine de diğerlerine göre hissedilir derecede fazla torku olacağından başetmesi zor bir motor olacak.

s3ns4t10n
09 Ekim 2007, 18:49
ducatiyle bas etmek zaten zordu şimdi hayli hayli zorlasacak :S

tayfunnn
09 Ekim 2007, 19:21
saol boy teşekkür ederim doru aslında makinalar arasında aman aman bi fark yok.fiyat farkları ucuk o da sadece türkiyede nedense.

boy
10 Ekim 2007, 00:02
@tayfunnn

saol boy teşekkür ederim doru aslında makinalar arasında aman aman bi fark yok.fiyat farkları ucuk o da sadece türkiyede nedense.
Kulaktan dolma bilgilerle, konuya hakim olmadan kıyaslama yapan o kadar çok insan var ki.. Kıyaslama tek bir kritere göre yapılmaz, sadece güç unsuruna bakılacaksa da doğru şekilde bakılmalı. Ne yazık ki bu konuda da çok bilgisiz bir toplumuz...

alper_satriani
11 Ekim 2007, 21:01
arka kısım çok küçük;bence en çok göze batan ayrıntı bu.artçı otursa kırılacak gibi duruyor. eski 1000rr derim ben.ve sele altı egzoz gitmiş,üzücü bişey daha...

ERGENE
14 Ekim 2007, 19:34
motorun arka kısmı özellikle plakalık resmen Yamaha'dan kopya:mrgreen: egzos ve ön aynallarda Suzuki'den kopya :cyclopsan eeeeeeee neresi kaldı farlarda Ducati'yi andırıyor :mrgreen: honda bu sene iyi iş çıkarmış ne demişler honda hayat onda.

motorcu48
14 Ekim 2007, 19:39
ben hondacıyım ama bu 2008 model nefret ediyorum
ve tipine gülüyorum yazık yani
o kadar tipsiz yapmışlar tamam anlarım ancak o zaman beygiri yüksek tutmuşlardır dedim ama dahasına beygir gücünüde düşürmüşler
123kw (165hp)yapmışlar
walla beni bile çokk ama çok şaşırttı
yorum sizin

Bicak
15 Ekim 2007, 19:53
nihayet çıktı yani...

tip göreceli bir kavramdır ben şahsen honda çizgilerinden ödün verilmiş olsa da beğendim...marka fanatiği değilim...

Erhan Erdil
18 Aralık 2007, 22:53
2008 Honda CBR 1000RR Test
x9hqPYVGNbc

MYMSniXAlL4

derin_07
19 Aralık 2007, 12:45
bu motor sankı honda deılmıs gıbı gelıyo bana:D

aYe
10 Şubat 2008, 00:19
Bunlarda benden olsun;

mCn0H25Yrck

V4ivkpgUoPo

tugcetugce
10 Şubat 2008, 01:40
Adam motoru yatırdıkça ,kendim yapıorum sandım..
Paylaşım için teşekkürler ayecan, adamda pek bi rahat :cat:

Erfer
13 Şubat 2008, 01:16
artıcıya oturak yokmu yoaw..............:queen:

alp_tunay
13 Şubat 2008, 01:18
artıcıya oturak yokmu yoaw..............:queen:

Bütün honda başlıklarını hortlatacak mısın?.....:silent::silent::silent::silent:

Erhan Erdil
20 Şubat 2008, 01:03
http://img232.imageshack.us/img232/4927/firebladelq6.jpg

http://img222.imageshack.us/img222/1074/normalbigcbr1000rrrepsohm8.jpg

http://img232.imageshack.us/img232/3408/normalbigcbr1000rrrepsocs0.jpg

http://img222.imageshack.us/img222/3559/normalbigcbr1000rrrepsoen8.jpg

aYe
20 Şubat 2008, 02:26
Repsol yakmış bee :cat:

Terrorizer
20 Şubat 2008, 02:35
oldum bittim sevemedim su repsolleri nedense

Lindenbaum
22 Mart 2008, 02:07
dün fuarda dünya gözüyle de gördüm ve malesef 2008 fireblade tek kelimeyle mantar olmuş. allah sevenlerine sabır versin

aykan
22 Mart 2008, 02:21
acayip tipsiz motor aynı tourınglere benziyo önden racing havası kaçmış...

asfalt meleği
22 Mart 2008, 03:51
gerçi benim değil parası olup alabileceklerin beğenmesi lazım aslında :)
lakin ben beğendim. ilk başta özellikle farklı gelen kafa kısmı, göğüs kısmı hatları biraz sertliğini kaybetmiş gibi..
hucuma geçmiş bir avcı kuş görüntüsü şimdi biraz daha robotic bir görüntü almış. Hatta siyah beyaz rengi bana yıldız savaşları filminin askerlerini hatırlattı. kırmızı siyah ise ateş kuşundan çok ateş böceğini :) repsoller ise zaten bana çok hoş gelmemiştir.
Ben arka kısmını beğendim. Farklı ama kafa kısmı kadar itici değil.. Hatta iyiniyetle itici bile olmadığını hatta hoş göründüğünü söyleyebilirim.
Daha çok bir ara geçiş formu gibi görünüyor. Bir ara form gibi. İnsanları değişikliğe hazırlayabilmek için belki de.. Ve bundan sonraki versiyon bence asıl muhteşem şey o olacak..
Başta da dediğim gibi benim değil parası olanların beğenmesi lazım. r1 diye tutturanlara şaşıyorum. Ama bu da zevk işi.. Herkesin tercih ettiği hatlar doğal olarak farklılaşıyor. Bende yeni r1 lerden ve honda hornetlerden iğreniyorum.
yine de tarz ve stil olarak benim favorim sadece r6s ve bir önceki kasa honda hornet. ne yazık ki ben onları alabilecek duruma geldiğimde onlar da iyice silinmiş olacaklar tıpkı er5 te olduğu gibi..

blck_chopper
31 Mart 2008, 18:36
bana göre SS lerde egsozun kuyruk altından olması daha şaheser

B.m.O
31 Mart 2008, 18:58
R1 derim, çekilirim..
Bu ne böyle? Oyuncak gibi!!

::dalga::