PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 2008 Kawasaki Concours 14 [HQ]



croner
24 Temmuz 2007, 17:55
Engine: Four-stroke, liquid-cooled, DOHC, four valve per cylinder, inline-four with VVT
Displacement: 1,352cc
http://www.totalmotorcycle.com/photos/2008models/2008-Kawasaki-Concours14a.jpg
http://www.totalmotorcycle.com/photos/2008models/2008-Kawasaki-Concours14b.jpg
http://www.totalmotorcycle.com/photos/2008models/2008-Kawasaki-Concours14c.jpg

MECİT
24 Temmuz 2007, 18:05
güzel motor usta.....:silent:

st_erdogan
24 Temmuz 2007, 18:12
Kaç basıyo bu? :queen:
Güzel çocuk hakkaten de... Maliyatı nedir ki?

arinrin
24 Temmuz 2007, 18:12
Süper görünüyor. Önden nasıl acaba

kkorhann34
24 Temmuz 2007, 18:29
çok para bu bence bu çok tutmaz:wiinkk:

motopirate
24 Temmuz 2007, 18:41
Süper görünüyor. Önden nasıl acaba

bunlarda benden olsun.buda önden görünüşü dostum.
http://img78.imageshack.us/img78/5782/kawasaki1400gtr3cl0.jpg
buda çıplak hali.
http://img267.imageshack.us/img267/9169/kawasaki1400gtr4ob6.jpg

Predator[23rd]
24 Temmuz 2007, 18:44
Kaç basıyo bu? :queen:
Güzel çocuk hakkaten de... Maliyatı nedir ki?

260km/h

asagi yukari 17bin euro (avrupa fiyati)

motopirate
24 Temmuz 2007, 18:59
;747490']260km/h

asagi yukari 17bin euro (avrupa fiyati)

18700 euro olmasın?:)......

Tanju
24 Temmuz 2007, 19:14
süper makina yaa bununla yollara çıkmak baya zevkli olur, fiyat konusuna gelince hayal edemiyorum türkiyede :cherry:

nartallo84
24 Temmuz 2007, 20:14
Arkadaşlar bu makinaya yol lazım 200 hp dünya turuna çık geziye git nereye gidersen git izmirde bitane gördüm bayiden kask alıyodum iç mimar için getirmişler firma sahibi bile buna yol lazım bizde yol yok demişti makine harika ama yakından gördüm insanı ürkütüyor çok büyük.

mavimerdiven
24 Temmuz 2007, 20:28
Alıp en az 10 sene binilecek bir makine... Ama Ancak 2. bir motosikletimizin olması lazım. Bunu şehir içinde kullanacak değiliz herhalde...

1400 GTR 2008


MAKİNE TİPİ : 4-zamanlı,su soğutmalı, Sıra 4 - silindir

SİLİNDİR HACMİ : 1352 cc

SİLİNDİR, ÇAP x STROK : 84.0 x 61 mm

SIKIŞTIRMA ORANI : 10,7:1

SÜBAP SİSTEMİ : DOHC, 16 sübap

MAKSİMUM GÜÇ/TORK : 155 PS (8800 rpm) 13.9kgf.m 6200rpm

KARBURATÖR : Full enjektör

ATEŞLEME : Dijital

MARŞ SİSTEMİ : Elektrik

ŞANZIMAN : 6 - vites

ŞASİ TİPİ : Preslenmiş Aliminyum

KASTER / TRAIL : 26.1' / 112 mm

SÜSPANSİYON ÖN/ARKA : 43 mm çatal / Gazlı Uni-Trak, Ayarlı

LASTİK ÖN / ARKA : 120/70 ZR 17 / 190/50 ZR 17

FREN ÖN / ARKA : 310 mm,4 - piston kaliper / Tek Disk 270 mm, Çift piston kaliper

TEKERLEK ÇALIŞMASI ÖN / ARKA : 113/136 mm

BOYUTLAR UxGxY : 2270 x 1000 x 1290

AKS AÇIKLIĞI : 1520 mm

SELE YÜKSEKLİĞİ : 815 mm

YAKIT KAPASİTESİ : 22 Lt

KURU AĞIRLIK : 279 Kg


ZZR1400 ABS 18.900 €

LegendHE
24 Temmuz 2007, 20:49
O zaman bu motor cem yılmazlık onun koleksiyonunda birçok motor var bide bunu eklesin turlar için. :)

nitrious81
24 Temmuz 2007, 20:52
Bana nedense St PanEuropan nı anımsattı sıze ?? Ama tek kelıme ıle guzel motor.

Ramazan Can
24 Temmuz 2007, 20:56
harika bir makina ya.allah yüm motor aşkıyla yanan kardeslerimize(başta bana )
nasip etsin...AMİN

alp_tunay
26 Temmuz 2007, 01:31
buda çıplak hali.
http://img267.imageshack.us/img267/9169/kawasaki1400gtr4ob6.jpg

Bu haline bi koltuk koyacaksın bide çamurluk......Çopur yapacaksın vereceksin gazı.....

Öteki hali çok hantal geldi bana....

CxulubatlıCx
01 Ağustos 2007, 22:48
harika makine yaw param olursa bende alıyım bi tane:)

gencfenerli29
02 Ağustos 2007, 05:56
acaba kanat takılsa uçarmi bilemem ama
bi üstine bide kuyruna pervane takılsa kesin ucar bu makına:)
ha unutmadan bunun egsoz sesini dinlesem yeter bana