Orijinalini görmek için tıklayınız : Buell 1125 R (V-Twin)
cagyap
03 Ocak 2006, 19:05
Biraz "biberleyelim", Buell ile tarz yapalım.. :P
Bayanlar Baylar, karşınızda ULYSSES XB12X
http://img385.imageshack.us/img385/6407/studio6large5si.jpg (http://imageshack.us)
http://img385.imageshack.us/img385/3108/action9large6md.jpg (http://imageshack.us)
http://img385.imageshack.us/img385/5346/studio3large8vo.jpg (http://imageshack.us)
http://img385.imageshack.us/img385/9246/studio4large3so.jpg (http://imageshack.us)
http://img385.imageshack.us/img385/6200/action5large7gd.jpg (http://imageshack.us)
http://img385.imageshack.us/img385/8665/studio7large3jn.jpg (http://imageshack.us)
http://img385.imageshack.us/img385/2150/studio10large9vk.jpg (http://imageshack.us)
watercolours
03 Ocak 2006, 19:13
ben beğenmedim tarzını. ya yerden yüksekliği fazla ya da yükseklik/uzunluk oranı kötü. bu açıdan bana orantısız geldi ama bunun dışında hoş.
LesPaul
03 Ocak 2006, 19:34
water, enduro olmasına rağmen, racing gibi alt taraf kapalı. ondan öyle gözüküyor sanırım.
ama bence güzel motormuş, hatta çok hoş!
Barış Şuşut
03 Ocak 2006, 19:35
mükemmel bir alet kaç para bu birde teknik özellikleri eklersen süper olur
patatessogan
03 Ocak 2006, 19:56
Gerçekten race kokuyor,markanın ismini ilk defa duyuyorum kalite midir?
Olcan138
03 Ocak 2006, 20:09
Görünüş sıradışı, ama gerçekten etkileyici.Ama sorulara katılmamak da elde değil:
Teknik özellikler nelerdir?
Fiyat nedir?
Marka nasıl bir şeydir?
...
cagyap
04 Ocak 2006, 10:22
Arkadaşlar, konu hakkında detaylı bilgi için;
www.buell.com adresi gezilebilir, motor Indian veya HD kadar Amerikan malı..
maalesef Türkiye satışı yok, en yakın satış noktası Avusturya'da..
Amerika satış fiyatı 11.495,00 - USD. :bounce:
Firma sahibi Eric Buell ile yakın ilişkiler için http://www.motorcycle.com/mo/mcbuell/buellinterview6_95.html adresi ziyaret edilebilir.. :)
Teknik föy eğer ekleyebilirsem .pdf olarak aşağıda; aksi taktirde şöyle..
MSRP
Manufacturer's Suggested Retail Price (1) $11,495
DIMENSIONS
Overall Length 2158 mm
Overall Height without mirrors 1331 mm
Seat Height
Laden (2) 841 mm
Width 892 mm
Ground Clearance 171 mm
Rake
Steering Head 23.5º
Fork Angle 22º
Trail 122 mm
Wheelbase 1374 mm
Fuel Capacity 16.7 liters
Fuel Capacity, DDFI - Low Fuel Indicator Light 3.1 liters
Oil Capacity 2.4 liters
Primary Fluid Capacity 0.9 liters
Weight
Dry Weight 193 kg
Gross Vehicle Weight Rating 431 kg
Load Carrying Capacity 205 kg
ENGINE
Engine Thunderstorm® 1203cc Air/Oil/fan-cooled, four-stroke, 45º V-Twin
Displacement 1203 cm³
Bore 88.9 mm
Stroke 96.82 mm
Peak Engine Torque (3) 113.9 N-m
Peak Engine Torque (3) 6000 RPM
Peak Horsepower (3) 76.8 kW
Peak Horsepower (3) 6800 RPM
Oil Sump (Wet or Dry) Dry
Cooling System Type (Air, Air/Oil or Liquid) Air/Oil
Fuel System (Carburated or DDFI) DDFI II
Intake Throttle Configuration and Bore Diameter Downdraft 49mm, single-piece design
Compression Ratio 10.0:1
Mileage per US EPA Urban Trace, CITY (4) 4.6 liters per 100 km
Mileage per US EPA HIGHWAY Fuel Economy Test (4) 3.7 liters per 100 km
DRIVE TRAIN
Primary Drive Type Chain
Primary Drive Ratio 1.500 (57/38)
Secondary Drive Type (5) Constant path, 14mm pitch aramid-reinforced Goodyear® Hibrex® belt with Flexten® Plus technology
Secondary Drive Ratio 2.407 (65/27)
Clutch Type Wet, multiplate, compensated, reduced lever effort
Transmission Type 5-speed, Helical gear
Transmission Ratio
1st 2.648
2nd 1.892
3rd 1.407
4th 1.166
5th 1
CHASSIS
Front Brake System ZTL™ Braking System
Front Rotor and Caliper Configuration 6-piston, fixed caliper. Single-sided, inside-out, floating rotor
Front Rotor Size, OD 375 mm
Front Rotor Size, Width 5 mm
Rear Brake System
Rear Rotor and Caliper Configuration Single-piston, floating caliper. Fixed rotor
Rear Rotor Size, OD 240 mm
Rear Rotor Size, Width 5 mm
Rear Suspension Type and Configuration (6) Showa® Fully adjustable, coil-over monoshock with remote, underseat reservoir
Front Fork and Suspension (6) Showa® inverted fork with adjustable compression damping, rebound damping and spring preload
Front Fork Slider Tube Diameter 43 mm
Suspension Travel, Front Wheel, Along Fork Line 165 mm
Suspension Travel, Rear Wheel, Vertical 162 mm
Lean Angle at Full Suspension Compression, Soft Contact, Left 39º
Lean Angle at Full Suspension Compression, Soft Contact, Right 39º
Lean Angle at Full Suspension Compression, Hard Contact, Left 40º
Lean Angle at Full Suspension Compression, Hard Contact, Right 43º
Frame Aluminum frame with Uniplanar™ Powertrain vibration isolation system
Swingarm Extended Cast aluminum swingarm with detachable brace
Exhaust System InterActive exhaust, Mass centralized muffler with extended outlet - mounted under the bike
Muffler Finish Black with polished outlet
WHEELS AND TIRES
Front Tire (brand | model) (6) Dunlop® D616F
Rear Tire (brand | model) (6) Dunlop® D616
Tire Size Designator, Front 120/70R-17
Tire Size Designator, Rear 180/55R-17
Wheel Type, Front Reinforced XB-type 6-spoke, ZTL™ Braking System, cast aluminum front wheel. Magnesium Tone
Wheel Type, Rear Reinforced XB-type 6-spoke, cast aluminum. Magnesium Tone
Wheel Size, Front 3.5x17 (width x dia) (in)
Wheel Size, Rear 5.5x17 (width x dia) (in)
ELECTRICAL
Battery Type and Specifications Sealed Lead Acid, maintenance-free, 12-volt, 12 amp-hour (per Battery Council International rating), 200 cca
Charging System Specifications 38-amp permanent magnet 3-phase alternator with solid-state regulator (481 watts@3,000 rpm, 494 watts peak)
Starter System Specifications 1.2 kW electric with Bendix-type engagement
Headlamp Type and Wattages (high and low) Twin quartz Halogen (H7) 55-watt low beam. 5-watt position lamp (EUR, ENG, JPN, AUS)
Tail Light Wattages (stop and running) Ten segment LED tail light - .36watts running/ 3.36watts stopping
Turn Signal Lights Type (manual or self-canceling) and Wattage Manual canceling, 10w
License Plate Lamp Wattage 5w
High Beam Indicator Lamp Available Yes
Neutral Indicator Lamp Available Yes
Oil Indicator Lamp Available Yes
Low Fuel Indicator Lamp Available Yes, plus odometer shows miles traveled on reserve
Turn Signals Indicator Lamp Available Yes
Hazard Warning Indicator Lamp Available No
Engine Diagnostics Indicator Lamp Available Yes
Speedometer/Odometer Type (mechanical or electronic) Electronic
Resettable Tripmeter Available Yes, dual
Tachometer Available Yes
Additional Electronic Features Clock, auto fuel counter, two auxiliary power outlets (outlets are 12V,120w max individual or in combination)
MISCELLANEOUS
Under Seat Trunk Available Yes
Windscreen or Flyscreen Clear windscreen, Molded-in color flyscreen
Tool Kit Available Yes. Expanded to include suspension and mirror adjustment tools
Luggage or Protective racks Triple Tail™ System
Tie-Down Hooks Yes
COLORS (7)
Body Work Barricade Orange/ Midnight Black
Frame Graphite Grey
Wheels Magnesium Tone
Engine Silver Cylinders, Heads and Cases with Magnesium Tone Clutch and Cam Covers, Black Derby, Inspection, Pushrod Covers and Black Clutch and Cam cover perimeter fasteners
Warranty:
24 months / unlimited mileage
Specifications for non-U.S. markets might differ. Buell reserves the right to discontinue models or change specifications at any time without incurring any obligations. Vehicle specifications may vary from country to country depending on laws. Some models are not available in certain countries.
(1) Prices listed are Manufacturers Suggested Retail Prices for sale in the United States of America. Prices exclude set-up, title, and licensing and are subject to change. Dealer prices may vary. Additional California fees required. See your dealer for details.
(2) Measurement reflects 180 lb./81.7 kg. operator weight.
(3) Per SAE J607, North America
(4) Based on test conducted under lab conditions per U.S. E.P.A. test procedures. Mileage will vary depending on personal riding habits, weather conditions, trip length and vehicle condition.
(5) Hibrex®, Goodyear® and Flexten® are registered trademarks of the Goodyear Tire & Rubber Company.
(6) Showa®, Dunlop®, Pirelli® and Kevlar® are registered trademarks of their respective owners.
(7) Availability of colors may vary from dealer to dealer and is subject to change without notice.
FasterPussyCat
04 Ocak 2006, 12:55
motor Indian veya HD kadar Amerikan malı..
Benim bildigim kadarıyla Buell zaten Harley-Davidson'a ait, HD motorları kullanarak yenilikçi özellikte sportif motosikletler üreten köklü bir amerikan firması.
cagyap
04 Ocak 2006, 13:46
Benim bildigim kadarıyla Buell zaten Harley-Davidson'a ait, HD motorları kullanarak yenilikçi özellikte sportif motosikletler üreten köklü bir amerikan firması.
Eric Buell motorları HD dan alıyor, modifiye ederek kendi şasi + kapotasına uyguluyor.. yani üretim firması kendine ait, ancak satış - pazarlama ağı için kurduğu firma Harley çatısı altında, bir nevi ortaklık kurulmuş.. Toyota - SA gibi düşünülebilir... :)
AngeL of Road
10 Ocak 2006, 18:57
herkese selam.Merak ettiğim,Buell motorları Türkiye'ye getiren bir ithalatçı var mı yoksa olacak mı?
bildiğim kadarıyla yetkili bir ithalatçısı yok .
Ergün(Divinity)
11 Ocak 2006, 18:17
Montlar da gayet güzel görünüyor aslında..:salut:
Makine
11 Ocak 2006, 19:04
Buell, Harley motorları kullandığı için ve Harley web sitesinde de adı geçtiği için efsane motorla görüşülse getirilebilir bence. Siz Harley Türkiye ile görüşün bence. Kendinizde ithal edebilirsiniz sadece biraz takip etmeniz gerekecek.
Görüşmek üzere.
AngeL of Road
11 Ocak 2006, 20:00
cevaplar için teşekkürler!
TenTen35
18 Ağustos 2006, 14:33
Tüm Motsiklet Net ailesine Merhaba,
Öncelikle şunu söylemk isterim ki; siteye bu güne kadar farklı yollardan dahil olmaya çalıştım. Artık işin teknik yönüne de bulaşmak istedim ve kendim için yaptığım araştırmaları sizlerlede paylaşmaya karar verdim.
Bundan sonra sizlere sırasıyla her ay, öncelikle ülkemizde bulunmayan bir motosiklet firmasını ve bu firmanın modellerini tanıtmaya karar verdim. Gerçi çoğu firma ülkemizde bulunmuyor ama benim amacım tanınmayan firmaları once tanımak sonar tanıtmak. Umarım bu araştırmaları planladığım programa gore gerçekleştirebilirim. Gelişmekte olan motosiklet sektöründe, seçici olabilmek, kaliteyi ve yeni teknolojiyi yakından takip etmek, kopyalanmış tasarımların kaynağını ve esas sahiplerini öğrenmek için bu tür araştırmaların hepimize faydalı olabilceğini düşünüyorum.
Bu ayki motosiklet firmamız Amarika’dan . Buell firması. 1993 de Harley-Davidson firmasının teknik desteğiyle kuruldu. Firma adını motorsikletlerinde tasarımcısı olan Eric Buell den alıyor. Kendine has karakteristik özellikleri bulunan bu motosikletler Şu özelliklerle kendilerini diğer motosikletlerden ayırıyor;
Trilogy of Tech (Üçlü Logaritmik Teknik) : Tüm modellerde bulunan Buell e özgü mühendislik tekniği. Şasi, motor ve süspansiyon uyumluluğu.
V-Twin Engine (V-Twin Motor):Torkun gücü olarak nitelendirilen motor. Sürücünün tüm isteğini fazlasıyla karşıllanacağının garantisini veriliyor.
Frame Leadership (Gövde Tasarımında Liderlik) : Buell’in tüm motosiklet modellerinde bulunan bu dizaynın özelliği yakıt tankının (deponun) şasinin koruması altında bulunması. Tamamiyle yakıt tankını çevreleyen şasi tasarımı, şu ana kadar üretilmiş motosikletlerde tek.
Mass Centralized Muffler ( Merkezi Sıkıştırmalı Egzos Sistemi ): Buell firmasının kendine özgü özelliklerinin uzaktan farkedilebilinen bu özelliği, farklı tasarımıyla sürüş keyfi yanısıra kulaklarada hoş bir tad bırakıyor.
Brake & Whell Assembley (Fren ve Tekerlek montajı): Yüksek kuvvetlerle maruz kalabilecek görünümlü bu fren sitemi, görünüşü ve işleyişi açısından bilinen disk fren sistemlerinden farklı bir karakteristiğe sahip.
Tight Wheelbase ( Sıkıştırılmış Dingil mesafesi): Erik Buell bazı 2006 modellerinde daha uzun dingil mesafeleri içeren motosikleri de kullanıcılarla buluşturmuştu.
Belt Drive & İdler Pulley ( Kayışlı Aktarma Sisitemi ve Makara Mekanizması ): Sıkı ve gerili bu kayış sistemi sayesinde , adeta arka tekerleği avcunuzun içinde hissedeceksiniz deniyor.
Buell Ulysses XB12X Highlights:
Buell Thunderstorm 1203 V-Twin motor
103 max. hp @ 6800 rpm
114 Nm. max torque @ 6800 rpm (per SAE J607)
Buell InterActive Egzos
DDFI II Electronic Yakıt Enjeksiyonu
Kuru ağırlık: 192 Kg. (425 pounds)
Lastik Ebatı: 54.1 inches (1374 mm)
Yeni Pirelli Scorpion Sync Lastikler
Yenilenmiş koltuk alt seviyesi 31.8 inches (808 mm)
Yenilenmiş Kaymayı önleyen koltuk kılıfı
Yenilenmiş ve tasarımıyla ön çatal yayları
Tamamıyla ayarlanabilir 43 mm’lik Showa upside-down çatal
Değiştirilmiş airbox kapak
Tamamıyla ayarlanabilir Showa arka amartisör
Buell ZTL ön fren
Double ön çamurluk dizayn
Flexten Plus teknolojisiyle Goodyear Hibrex yol lastikleri
iki parçalı, kolay çıkarılabilir ön rüzgarlık
Elcik korumaları , lefrektörlü farlar
Üç Bölümlü Kuyruk Sistemi
17 lt. yakıt kapasitesi (4.4 gallon)
Fonksiyonel alet kiti
2 adet 12V. luk güç çıkışı
11.500 $ (Amerika Satış Fiyatı)
Not: *Tüm bilgiler Buell firmasının resmi internet sitesinden ve diğer motosiklet yayınlarından alınmıştır.
*Fotograflar Wallpaper olarak kullanılması amacıyla küçültülmemiştir.
http://img214.imageshack.us/img214/9650/foto1ra8.jpg (http://imageshack.us)
http://img301.imageshack.us/img301/2083/foto2ru5.jpg (http://imageshack.us)
http://img82.imageshack.us/img82/9923/foto3kk4.jpg (http://imageshack.us)
http://img80.imageshack.us/img80/7476/foto4nt4.jpg (http://imageshack.us)
http://img92.imageshack.us/img92/883/foto5ti5.jpg (http://imageshack.us)
kuvva
18 Ağustos 2006, 14:41
paylaşımın için teşekkürler koçum, harika
johnny_rook
18 Ağustos 2006, 14:50
çok güzel gerçekten, yurt dışında fiyatlar ne kadar makul, düşündükçe insan deliriyor, bu motor 11.500 USD. Biz ise maalesef çin malı motorların kalitesini tartışıyoruz, gerçekten trajikomik bir ülkeyiz
camadan
18 Ağustos 2006, 15:05
muhteşem bi alet
Ertuğrul_Öz
18 Ağustos 2006, 15:43
Buellin en sevdiğim yanı kendine has bir teknolojiyi barındırması. Benzin şasi içerisindeki boşluğa doldurulmuş, benzin deposu zannettiğimz şeyse sadece plastik bir kapak ve altında hava filitresi var.
myheart
18 Ağustos 2006, 17:50
abi aşık oldum ya motora bakar mısın sen ya harika bi şey...
arinrin
18 Ağustos 2006, 17:57
Paylaşım süper umarım devamı gelir. Motorda bayaaa iyiymişşşşş
LesPaul
18 Ağustos 2006, 18:12
walla bu ülke yaşancak gibi değil zaten artık.
yurtdışına taşınınca alırız bu fiyatlardan :)
EgeKnn
18 Ağustos 2006, 18:20
emeğin ve paylaşımın için teşekkürler onur devamını şiddetle bekliyoruz :P
Starsailor
18 Ağustos 2006, 18:45
walla bu ülke yaşancak gibi değil zaten artık.
yurtdışına taşınınca alırız bu fiyatlardan :)
katılıyorum..
sen yolu aç biz geliyoruz..
MaRaNtZz
18 Ağustos 2006, 18:50
Gerçekten bu tarz motorseverler için harika bir motor...
vampir112
18 Ağustos 2006, 19:12
O KADARDA İLGİ ÇEKMEDİ GİNEDE SAĞOLLLL
shadowofspirit
18 Ağustos 2006, 23:46
arkadaşım bunu imagehack ten nası alıyoruz yawss bulamadıım:((
TenTen35
21 Ağustos 2006, 09:00
arkadaşım bunu imagehack ten nası alıyoruz yawss bulamadıım:((
Fotoyu almak istiyorsan, üzerine gelip sağ tıkla ve ordan farklı kaydederek fotoyu al.
marefb
26 Eylül 2006, 16:06
http://www.resimload.com/141212/u87__buell_firebolt_xb12r_2006_03_1024x768.jpg (http://www.resimload.com)
http://www.resimload.com/141212/UjI__buell_firebolt_xb12r_2006_11_1024x768.jpg (http://www.resimload.com)
http://www.resimload.com/141212/Zrq_Buell_Several_2007_01_1024x768.jpg (http://www.resimload.com)
http://www.resimload.com/141212/AyF_Buell_Several_2007_04_1024x768.jpg (http://www.resimload.com)
bu 4 modelide mükemmel
the_cayman
25 Aralık 2006, 14:12
Make Model : Buell XB12STT Lightning Super TT
Year : 2007
Engine : Air cooled, 45° V-Twin, four stroke, pushrod actuated overhead valve. hydraulic self-adjusting lifters, 2 valve per cylinder.
Capacity : 1203
Bore x Stroke : 88.9 x 96.8 mm
Compression Ratio : 10.0:1
Induction : 49 mm downdraft DDFI II fuel injection
Ignition / Starting : - / electric
Max Power : 103 hp @ 6800 rpm
Max Torque : 84 ft-lb @ 6000 rpm
Transmission / Drive : 5 Speed / chain
Frame : Showa ® Fully adjustable, coil-over monoshock with remote, underseat reservoir.
Front Suspension : 43 mm Showa fully-adjustable front suspension with inverted forks, 143mm wheel travel
Rear Suspension : Showa fully-adjustable rear suspension with coil-over monoshock with remote reservoir, 143mm wheel travel
Front Brakes : ZTL type brake, 6-piston, fixed caliper, 375 mm single-sided, inside out, stainless steel, floating rotor
Rear Brakes : Single 240mm disc 1 piston floating caliper
Front Tyre : 120/70 R17
Rear Tyre : 180/55 R17
Seat height : 798 mm
Dry-Weight : 181 kg
Fuel Capacity : 16.7 Litres
http://img150.imageshack.us/img150/7492/buelllightningsuperttxbpi2.jpg (http://img150.imageshack.us/my.php?image=buelllightningsuperttxbpi2.jpg)
http://img150.imageshack.us/img150/4939/buelllightningsuperttxbsh3.jpg (http://img150.imageshack.us/my.php?image=buelllightningsuperttxbsh3.jpg)
Fren diskleri acayip biraz :) . Sizin de yorumlarınızı alalım
ogulcan
25 Aralık 2006, 14:19
guzel bır motor sanırım bu CC DELİSİ'nin asık oldugu motor markasıydı ama gercekten kalıtelı bır ıscılık kullanılmıs
the_cayman
25 Aralık 2006, 14:34
guzel bır motor sanırım bu CC DELİSİ'nin asık oldugu motor markasıydı
Baksana yorum bile yapmadı o kadar model tanıtıyoruz burda :mrgreen:
praetorian
25 Aralık 2006, 15:55
mukemmel..
hornetıde koymussun sıteye
burda agzımızın suyuyla bakıoruz anca
bu yaz amerıkaya gıdersem buell lere bakıcam:))
tabı anca galerıde
ogulcan
25 Aralık 2006, 16:31
Baksana yorum bile yapmadı o kadar model tanıtıyoruz burda :mrgreen:
sanırım yogun gormedıı topıgı :) ama gorur sonunda :mrgreen:
Makine
25 Aralık 2006, 16:38
Bence çok güzel dizayn edilmiş bir motor. Birbirine benzer tipli motorları hiç sevmiyorum.Güzel çalışma bence.
arkadaşlar bu motorlar yurt dışında çok tutuyor. şehir içi kullanmında mükemmel, motorun seside etkileyici. bence çok güzel makina. efsane motor türkiyeye pazarına sokucak diye duydum. artık fuarda belli olur gelip gelmiyce
Buell firması yeni bir model çıkartıyor. Buell 1125R. motoru Aprilia RSV'in yaratıcısı olan avusturyalı Rotax firması hazırladı. yeni model de 72-Derecelik su soğutmalı, DOCH V-twin motor kullanılmış, şimdiye kadar yapılan Buell motorlarının hepsinden 50 hp daha güçlü olan motor 146 hp güç üretiyor. kuru ağırlığı 170 kg olarak açıklanmış. iki lastik arası uzunluğu ise 1385mm bu ölçüler onu virajlarda daha atak yapıyor. motorda yenilik olarak slipper clutch( kaygan debriyaj) var. bakalım MT bu motor hakkında ne düşünüyor.
http://img257.imageshack.us/img257/4130/webbuell1125r13hl7.jpg
By edy02 (http://profile.imageshack.us/user/edy02), shot with Canon EOS-1Ds Mark II (http://profile.imageshack.us/camerabuy.php?model=Canon+EOS-1Ds+Mark+II&make=Canon) at 2007-07-09
http://img383.imageshack.us/img383/2585/webbuell1125r1op7.jpg
http://img510.imageshack.us/img510/1568/070807sideuc7.jpg
By edy02 (http://profile.imageshack.us/user/edy02) at 2007-07-09
Dimensions
Overall Length: 78.60 in. (1996 mm)
Overall Width: 28.20 in. (716 mm)
Seat Height: 30.50 in. (775 mm)
Ground Clearance: 4.50 in. (114 mm)
Rake: (steering head) 21°
Fork Angle: 21°
Lean Angle:
Soft Contact Right, 48deg.
Soft Contact Left, 48deg.
Hard Contact Right, 50deg
Hard Contact Left, 51deg.
Trail: 3.30 in. (84 mm)
Wheelbase: 54.60 in. (1387 mm)
Tires: (Corsa III):
Front: 120/70 ZR-17
Rear: 180/55 ZR-17
Fuel Capacity: 5.6 gal. (21.20 L)
Reserve Fuel Capacity: 0.8 gal. (3.0 L)
Weight:Dry Weight: 375 lbs. (170 kg)
Gross Vehicle Weight Rating: 850 lbs. (386 kg)
Load Capacity: 395 lbs. (179 kg)
Engine
Engine: Liquid-cooled, 4-stroke, 72° V-Twin
Valve Train: Dual OHC, 4 valves per cylinder, finger follower design & shimming
Bore x Stroke: 4.055 in. x 2.658 in. (103 mm x 67.50 mm)
Displacement: 68.70 cu. in. (1125 cc)
Compression Ratio: 12.3:1
Fuel Delivery: Dual 61 mm down draft throttle bodies, DDFI IIIfuel injection
Intake: Zero-resistance airbox, Pressurized RAM air intake
Exhaust: Tuned, tri-pass resonance chamber with intergal helmholtz tuning and mass centralized mounting
Torque:(North America per SAE J607)82 ft. lbs. (111 NM @ 8000 rpm)
Horsepower:(North America per SAE J607)146 hp @ 9800 rpm
Lubrication: Dry-sump with integrated oil reservoir in lower crankcase
Oil Capacity: 4 qts. (3.8 L)Oil Filtration Disposable cartridge
Drivetrain
Primary Drive: Helical Gear, 0.554:1 36/65 ratio
Final Drive: Constant path, 14 mm pitch aramid-reinforcedGoodyear® Hibrex® belt with Flexten® Plustechnology, 2.593:1 (70/27) ratio
Clutch: Wet, multi-plate, Hydraulic Vacuum Assist (HVA)slipper-action clutch, hydraulic clutch lever effort
Transmission: 6-speed, straight cut gears
Gear Ratios:
1st- 2.462
2nd- 1.750
3rd- 1.381
4th- 1.174
5th- 1.042
6th- 1.000
Chassis4
Frame: Aluminum frame, fuel in frame
Front Fork: 47 mm Showa® inverted forks with adjustable compression damping, rebound damping and spring preload
Rear Shock: Showa® coil-over monoschock with external piggyback reservoir and adjustable compression damping, rebound damping and spring preload
Wheels: Diamond Blue
Front: 6-spoke, ZTL2 cast aluminum,3.50 in. x 17 in.(89 mm x 432 mm)
Rear: 6-spoke, ZTL2 cast aluminum,5.50 in. x 17 in.(140 mm x 432 mm)
Brakes:
Front: ZTL²-type brake, 8-piston, 4 pads, fixed caliper, 375 mm single-sided, inside out, stainless steel, floating rotor
Rear: Two-piston, direct mount caliper; 240 mm, stainless steel, fixed rotor
Suspension Travel:
Front Wheel: 4.72 in. (120mm)
Rear Wheel: 5 in. (127 mm)
Electric
Battery:(per Battery CouncilInternational Rating) Sealed lead acid, maintenance-free, 12V, 12-amp/hour, 200 cca
Charging: 32-amp, permanent magnet, three-phase, solid state regulator (432W @ 7000 rpm, 432W peak)
Starting: 900W electric with one way clutch
Lights: (as per country regulation):
Headlamp: (six-bulb headlamp systemwith daylight running mode,35-watt [H8]) 70-watt low beam (two bulbs,35-watt each)
Tail / Stop Lights: 5W/21W
Turn Signal Lights: LED manual canceling
License Plate Light: 5W
Instruments
Instrument cluster with ODIS (Onboard Diagnostic InformationSystem) featuring analog tachometer with integrated shift light,digital speedometer on LED display, odometer, ODIS service codedisplay, 4-digit security system with ignition immobilizer, lap timer(records up to 99 lap times) and splits, ambient air temperature, coolanttemperature, average and instantaneous fuel consumption, milesto next service display, low fuel (plus miles traveled on reserve);high beam, neutral, turn signals; clock
Colors5
Midnight Black; Diamond Blue Frame
$11,995
kimi
09 Temmuz 2007, 14:54
daha çirkinini yapamamışlar mı acaba??
performansını fena değil gibi ama tipi gerçekten çok kötü, bende hiç sevmedim.
mortingen
09 Temmuz 2007, 15:02
daha çirkinini yapamamışlar mı acaba??
heh he :mrgreen: koptum :cherry:
aytskal
24 Temmuz 2007, 14:09
http://www.motosiklet.net/images/buell1125r9105009fyk7.jpg
Sportsbike V-twin makinelere bir örnekte Amerikadan geldi...Buell 1125 R...Japonların bilindik sıralı 4 silindirlilerine karşı İtalyanlar V-Twin motorlara sahip Aprilia ve Ducati modelleri ile ortaya çıkmışlardı...Benzer bir yanıtta Buell ile Amerikadan gelmiş oldu...
Amerikada 11995 $ fiyat etiketi ile satışa sunulacak olan motosiklette Pirelli Front Diablo Corsa III lastikler kullanılmış...DOHC üstten egzantrikli 8 sübaplı 72 derece V-twin sıvı soğutmalı motora sahip motosiklet 9800 devirde 146 HP güç 8000 devirde 111 NM tork üretiyor 10500 devirde red line girerken,geceyarısı siyahı ve elmas mavi rengi ile satın alınabiliyor.Üretici 24 ay içinde sınırsız kilometre ile garanti veriyor.DDFI III fuel injection beslemeli motor 3,8 litre yağ kapasitesine sahip 6 ileri şanzıman ile donatılmış.Motosikletin şasisi aliminyumdan imal edilmiş.Önde ZTL tipi 8 piston kaliperli 375 mm çift disk frenler kullanılırken arkada çift piston 240 mm çapında tek disk frenler kullanılmış...
http://www.motosiklet.net/forum/guncel-haberler/22564-buyuk-%22v-twin%22-ler-geliyor.html
Analog bir takometre ile birlikte ışıklı vites pozisyon göstergesi,Dijital ve led aydınlatmalı hız göstergesi,Onboard Diagnostic Information System olarak adlandırılan ve motosikletle ilgili verilerin alınabildiği bir haberleşme sistemi, Hydraulic Vacuum Assist (HVA),immobolizer,hava ve yağ ısı göstergesi,servis ekranı standard donanımda sunulmuş...
Alıntı:
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/mcn/2007/July/july9-15/jul0907newbuell1125rrevealed/
http://www.roadcarvin.com/2008-motorcycle-models/buell/buell-1125r
http://www.motorcycledaily.com/08july07_2008buell_1125r.htm
Video:
http://www.youtube.com/watch?v=EzkRAbfHI6M
Teknik veriler:Buell resmi sitesi...
http://www.buell.com/en_us/home.asp#
Engine U.S. Units
Engine Liquid-cooled 1125cc Helicon® V-Twin
Valve Train DOHC, 4 valves per cylinder, finger follower design & shimming
Bore x Stroke:
Bore 4.055 in.
Stroke 2.658 in.
Displacement 68.7 cu. in.
Compression Ratio 12.3:1
Fuel Delivery Dual 61 mm down draft throttle bodies, DDFI III fuel injection
Exhaust Tuned, tri-pass resonance chamber with integral helmholtz tuning and mass-centralized mounting
Torque 82 ft. lbs. @ 8000 RPM
Horsepower 146 HP @ 9800 RPM
Primary Drive Helical Gear, 0.554:1 (36/65) ratio
Final Drive Constant path, 14 mm pitch aramid-reinforced Goodyear® Hibrex® belt with Flexten® Plus technology, 2.593:1 (70/27) ratio
Clutch Wet, multi-plate, Hydraulic Vacuum Assist (HVA) Slipper Action Clutch, hydraulic clutch lever effort
Transmission 6-speed, straight cut gears
Chassis U.S. Units
http://img525.imageshack.us/img525/307/webbuell1125r1cs8.jpg (http://imageshack.us)
Shot with Canon EOS-1D Mark II N (http://profile.imageshack.us/camerabuy.php?model=Canon+EOS-1D+Mark+II+N&make=Canon) at 2007-07-24
http://img297.imageshack.us/img297/3224/webbuell1125r3un9.jpg (http://imageshack.us)
Shot at 2007-07-24
http://img525.imageshack.us/img525/584/webbuell1125r12hh0.jpg (http://imageshack.us)
Shot with P 25 (http://profile.imageshack.us/camerabuy.php?model=P+25&make=Phase+One) at 2007-07-24
http://img524.imageshack.us/img524/4738/webbuell1125r13tc1.jpg (http://imageshack.us)
Shot with Canon EOS-1Ds Mark II (http://profile.imageshack.us/camerabuy.php?model=Canon+EOS-1Ds+Mark+II&make=Canon) at 2007-07-24
http://img524.imageshack.us/img524/6224/webbuell1125r14ps4.jpg (http://imageshack.us)
Shot with Canon EOS-1Ds Mark II (http://profile.imageshack.us/camerabuy.php?model=Canon+EOS-1Ds+Mark+II&make=Canon) at 2007-07-24
http://img524.imageshack.us/img524/1223/webbuell1125r8jw6.jpg (http://imageshack.us)
Shot with P 25 (http://profile.imageshack.us/camerabuy.php?model=P+25&make=Phase+One) at 2007-07-24
http://img524.imageshack.us/img524/1814/webbuell1125r9lw3.jpg (http://imageshack.us)
Shot with P 25 (http://profile.imageshack.us/camerabuy.php?model=P+25&make=Phase+One) at 2007-07-24
http://img524.imageshack.us/img524/8433/webbuell1125r17dk6.jpg (http://imageshack.us)
Shot with P 25 (http://profile.imageshack.us/camerabuy.php?model=P+25&make=Phase+One) at 2007-07-24
http://img524.imageshack.us/img524/892/webbuell1125r7qt9.jpg (http://imageshack.us)
Shot at 2007-07-24
http://img524.imageshack.us/img524/5034/webbuell1125r10da7.jpg (http://imageshack.us)
Shot at 2007-07-24
Gökhan
24 Temmuz 2007, 17:22
Açıkcası japonların 1000cc'leri dururken bunun yüzüne bakmam. 1125 cc lik bir motor 146 hp güç üretiyor. :silent:
japonlar 1000cc ile 180-190 hp güç üretirken bu motrosikletin pek satılacagını düşünmüyorum:mrgreen:
onr.sual
24 Temmuz 2007, 17:25
Açıkcası japonların 1000cc'leri dururken bunun yüzüne bakmam. 1125 cc lik bir motor 146 hp güç üretiyor. :silent:
japonlar 1000cc ile 180-190 hp güç üretirken bu motrosikletin pek satılacagını düşünmüyorum:mrgreen:
ve de asırı derecede tipsiz bu motor
motorcu48
24 Temmuz 2007, 17:51
ıyyy buda racing mi?...................
Gökhan
24 Temmuz 2007, 17:54
ve de asırı derecede tipsiz bu motor
elemanlar 1000 rr den copy yapmaya çalışmışlar fakat motorun içine etmişler:mrgreen:
Japon motosikletlerin kopyasını yapma konusunda Allah'ın çinlileri bile bu firmadaya beş basar:queen:
Lucas
24 Temmuz 2007, 21:49
ilginc bir motor.. Tum tipsizligini gectim de o nasil bir egzos oyle ya ?
velespit-cbr
25 Temmuz 2007, 00:27
ilginç bir dizaynn... o ön fren disklerine hayran kaldım yalnız disk çapının büyümesi acaba daha güvenli fren mi sağlıyor acaba???
glock
25 Temmuz 2007, 03:47
buell H-D yle ortak firmalar
ayrıca bu motor alınana kadar vergiside yüksek olur
git mis gibi japon al 998 cc hem parça servis sorunuda buell e göre daha kolay
üstelik performans ve teknoloji var japonlarda... böyle seylerede bulasmaya gerek yok yeni bir amerikan ürünü yerine, uzakdoğudan şaşmamak lazım.
THE_LANCET
25 Temmuz 2007, 06:26
motor özellikleri güzelmiş benim hoşuma gitti ama tip biraz tuhaf biraz sport touring gibi olmuş ayrıca arkadaşın biri disklerin büyük olması dahamı kolay durduruyor demiş onada söyle bir yorum yapıyım: Disklerin büyük olması yüksek hızlarda frenleme yaptığında diskin daha az ısınmasına sebep olur bence disk tasarımı ilginç güzel olmuş janta dıştan monte edilmiş daha çok tartışılır ama benden bu kadar
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO