PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Aprilia Aprilia ETV MILLE 1000 Caponord Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 [4] 5

okantezer
22 Eylül 2008, 10:56
bence hiç düşünme al... Lego gibi makinadır pegaso, çok basittir, parçaları bulamazsan rahatlıkla muadil bulabilirsin. Ferco yedekparçada eskiye nazaran harikalar yaratıyor, o da olmadı af1racing var.... :)
2 sene kullandım, oldukça zorladım bitiremedim makinayı. Sattığım arkadaşım 100.000i devirdi tık demedi makina, daha ne diyim.

flying hellfish
22 Eylül 2008, 11:39
Cok tesekkurler Okan arkadasim. Bende simdiye kadar olumsuz bir yonunu duymadim. Su an makina 17,000 de 2-3 sene kullanip sonra belki bir Capanord a gecerim :)

okan0055
24 Kasım 2008, 14:34
adaş.. italyadan leovince getirttim taktım .. ilk üç gün 200 km yapana kadar motor sapıttı ... sende de olmuşmuydu yavv...şimdi düzeldi ama....stop etmeler rölanti düzensizlikleri felan oldu...

Tenere600
12 Ocak 2009, 09:47
adaş.. italyadan leovince getirttim taktım .. ilk üç gün 200 km yapana kadar motor sapıttı ... sende de olmuşmuydu yavv...şimdi düzeldi ama....stop etmeler rölanti düzensizlikleri felan oldu...


Okan, motorun ayarları ile önceden bilgisayarla oynanmış ise problem yaşaman doğaldır. Performans egzosu takıldıktan sonra mutlaka hava, benzin ve rölanti ayarları kontrol edilmelidir

baracuda2
05 Mayıs 2009, 14:24
Herkese merhaba konu çok eski ama seneler geçtikçe motor ve kullanım hakkında tecrübeler artıyor ... Öğrenmek istediğim Aprilla Capanord ile ilgili ilanlar sahbinden .com da var italyan olması sebebi ile 2 nci eller düşük 2002-2003-2004 modeller var tecrübelere dayanarak sizlere sormak istedğim yedek parça sıkıntısı distirübütör değşmesine rağmen devam ediyor mu bu motoru almak sizce intahar veya ölü yatırım sorun sorun mu olur ??? Fikirlerinizi düşüncelerinizi beklerim 2002-2003 modeller var internette tabi Aprilla Caponord hakkında pek bilgim yok açıkçası kulananda yok o nedenle etrafımda kimseye soramıyorum ... o kadar güzel bi görüntüsü var ki alçak koltuk şahsen ben çok beğendim ama neden tutulmuyor ikinci eli para etmiyor diyolar alırsan elinde kalır diyenler arızadan kurtaramassın diyenlerde cabası herkeste bi saplantı var honda suzuki kawasaki bmw anlayamadım gitti ... Aprilla yeni distirübitöre geçti sanırım parça konusunda tedarik etmekte eskisi gibi güçlük yaşanmıyor ?

Herkese merhaba konu çok eski ama seneler geçtikçe motor ve kullanım hakkında tecrübeler artıyor ... Öğrenmek istediğim Aprilla Capanord ile ilgili ilanlar sahbinden .com da var italyan olması sebebi ile 2 nci eller düşük 2002-2003-2004 modeller var tecrübelere dayanarak sizlere sormak istedğim yedek parça sıkıntısı distirübütör değşmesine rağmen devam ediyor mu bu motoru almak sizce intahar veya ölü yatırım sorun sorun mu olur ??? Fikirlerinizi düşüncelerinizi beklerim 2002-2003 modeller var internette tabi Aprilla Caponord hakkında pek bilgim yok açıkçası kulananda yok o nedenle etrafımda kimseye soramıyorum ... o kadar güzel bi görüntüsü var ki alçak koltuk şahsen ben çok beğendim ama neden tutulmuyor ikinci eli para etmiyor diyolar alırsan elinde kalır diyenler arızadan kurtaramassın diyenlerde cabası herkeste bi saplantı var honda suzuki kawasaki bmw anlayamadım gitti ... Aprilla yeni distirübitöre geçti sanırım parça konusunda tedarik etmekte eskisi gibi güçlük yaşanmıyor ?
Caponord kulanan yok sanırım :( :(

Kimse yok galiba Capanord kullanan yardım alamayacağım sanırım :(

Kimse yok galiba Capanord kullanan yardım alamayacağım sanırım :(:silent:

cefaks
05 Mayıs 2009, 17:53
Selam merhaba bende bir capo hayranıyım ama gerekli bilgim yok gerçekten inşallah birileri yazar sanada faydası olur kendine iyi bak :silent:

okan0055
08 Mayıs 2009, 17:09
Barakuda2 dostum.. ben 3 yıldır hem capo hem pegaso kullanıyorum .. ikisindende çok memnunum...italyan estetiği ve işçiliği çok farklıdır...ölü yatırım işine gelince temiz makina her zaman satılır...

Rigel
08 Mayıs 2009, 17:17
Ah, aaahh.. Pro'cumun meşazı...

flying hellfish
08 Mayıs 2009, 17:26
Barakuda2 dostum.. ben 3 yıldır hem capo hem pegaso kullanıyorum .. ikisindende çok memnunum...italyan estetiği ve işçiliği çok farklıdır...ölü yatırım işine gelince temiz makina her zaman satılır...

Iki motorda hala duruyor mu? :)

baracuda2
14 Eylül 2009, 17:44
Merhaba arkadaşlar 2003 model Capanordumu aldım sevgili Hakan abimden saolsun kız gibi bakmış motor bende öle tertemiz bakıcam inşallah yakında resimlerini eklerim .....

71Hakan71
14 Eylül 2009, 19:04
tam bir gezi motoru.

slowly
18 Eylül 2009, 02:00
Merhaba arkadaşlar 2003 model Capanordumu aldım sevgili Hakan abimden saolsun kız gibi bakmış motor bende öle tertemiz bakıcam inşallah yakında resimlerini eklerim .....

hayırlı uğurlu olsun.. güle güle kullan; kazasız-belasız inşallah...

..capo çok keyifli bir motor canım.. çookk... en keyifli enduro...

tekrar hayırlı olsun...

baracuda2
18 Eylül 2009, 11:42
İyi dilekleriniz için teşekkürler hepinize lakin aprilia topiğinde kimseler yok yaw çok cansız biraz hareketlendirsek iyi olur valla bilgi akışı sağlarız çok daha iyi olur ne dersiniz ???

TanImsIz
18 Eylül 2009, 12:06
Birinizde takas edin benim motorla şunu :)

baracuda2
18 Eylül 2009, 13:23
RSV 1000 tarz motor valla endurocuların takas yapacağını sanmam :) Bence sen onu Kadıköy Hasanpaşada Aprilia servisi var menderes usta ona götür o bayılır valla makinaya onda vardı bi tane satmıştı makineyi sen bi dene derim :)

flying hellfish
21 Eylül 2009, 17:58
Hayırlı uğurlu olsun abicim, yazamadım sana öbür taraftan bir türlü. Hatırlamıssındır beni herhalde :)

baracuda2
29 Eylül 2009, 12:56
Saol emir hatırladım seni apriliabikers tan hakan abiden aldım motoru ama biraz ekonomik sıkıntıya düştüm valla inşallah atlatırım... daha motoru üzerime bile almadım bakalım kendim halledecem beşiktaş trafik şubeye gidip ruhsatı işlettirmem lazım inşallah başarırım ucuz yollu parada kalmadı bakalım haber veririm gene selamlar...

flying hellfish
04 Ekim 2009, 22:28
Bende obur tarafa uzun zamandir giremiyorum, ama yazilanlari gordum, cok da uzuldum acikcasi. Hayirdir ne oldu ne bitti, ozelden de yazabilirsin..

vankiii
06 Ekim 2009, 02:53
süper bir motor dünyayı dolaş

cagriko
14 Ekim 2009, 19:32
merhabalar hayırlısıysa 2haftaya kadar capolardan birine sahip olmuş olcam izmir ve civarındaki arkadaşlarla görüşmek isterim baştan bu motoru almak için çok tereddüt ettim ama sınıfının lideri olduğunu gördükten sonra kararım kesinleşti.

baracuda2
14 Ekim 2009, 23:08
Bende obur tarafa uzun zamandir giremiyorum, ama yazilanlari gordum, cok da uzuldum acikcasi. Hayirdir ne oldu ne bitti, ozelden de yazabilirsin..

merhaba emir nasılsın ne var ne yok görüşemiyoruz yaw bi turlu ramazandan beri bi ara buluşsak yaw siteye hiç girmiyorsun yaw ara sıra bişiler yaz özlettin kendini yaw servis ile bir kaç sorun yaşadım sayılır ama geçti sorun yok olur öle ara ara :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:08 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:06 PM ----------


merhabalar hayırlısıysa 2haftaya kadar capolardan birine sahip olmuş olcam izmir ve civarındaki arkadaşlarla görüşmek isterim baştan bu motoru almak için çok tereddüt ettim ama sınıfının lideri olduğunu gördükten sonra kararım kesinleşti.

Selamlar capo çok süper motor tavsiye ederim sen izmirdesin sanırım parça sorunun hiç olmaz yunanistandan 1 günde alırsın kimsenin sölediklerine kulak asma derim şimdiden hayırlı uğurlu olsun ...

cagriko
15 Ekim 2009, 19:12
teşekkürler baracuda sanırım biraz dalış merakı var isimden dolayı:D bende serbest dalış yapıyorum izmirde değilim ama çok gidip geliyorum senide bu taraflara bekleriz

baracuda2
21 Ekim 2009, 23:12
Teşekkurler cagirko deniz merakı var tabi olmaz mı mas mavi dünya inşallah yolumuz düşerse geliriz ama önemli olan burdakı foruma caponord kullananları toplasak tam süper olur derim herkesi bekleriz
haydi capocular ....

baracuda2
27 Ekim 2009, 18:36
Merhaba millet capcular nerelerdesiniz ....???

slowly
30 Ekim 2009, 19:55
merhaba..

..capo'cular apriliabikers'da bile yok, buraya hiç uğramazlar herhalde:cherry:

sanırım gerçek alemde capo'larının keyfini çıkarmaktan sanal aleme pek takılamıyorlar.. capo'nun o kadar müthiş bir alet olduğundandır:wiinkk::cherry:

Tenere600
02 Kasım 2009, 17:52
Merhaba arkadaşlar 2003 model Capanordumu aldım sevgili Hakan abimden saolsun kız gibi bakmış motor bende öle tertemiz bakıcam inşallah yakında resimlerini eklerim .....

Hayırlı uğurlu olsun.

baracuda2
03 Kasım 2009, 14:09
Teşekkür ederim ama pek fazla binemeden kış geldi istanbula havalar da bozdu valla ne olacak belli değil sanırım motorumu satıcam ekonomik nedenlerden ötürü maddiyat zora girince malum yapacak bişi kalmıyo sağlık olsun inşallah satılır ...:salut:

vankiii
09 Aralık 2009, 17:18
cok güzel bir motor dağ bayır tepe vız gelir

slowly
06 Mart 2010, 02:40
ara-sıra hatırlatmalı ama değil mi..

..değerini herkes bilse 100 sayfa olurdu bu topik...

"amo il mio Capo"

eMRe-81
27 Mart 2010, 11:09
hakkaten fena motormuş arkadaşlar , insanın evi köyü satıp bunu alası geliyor :))

zgrfrt
27 Nisan 2010, 00:52
Arkadaşlar merhaba, ben İstanbul'dan Özgür.

12 yıllık motosiklet tecrübem var. Sırasıyla;
2000 Aprilia Leonardo 150 - 30.000 km
2003 Aprilia Pegaso 650 - 4.000 km
2005 Suzuki V-strom 650 - 6.000 km
2007 Suzuki V-strom 650 - 12.000 km
2006 BMW F800s - 4.000 km
2007 Honda CBF 1000 - 14.000 km
2008 Honda VFR 800 - 6.000 km
2002 BMW R1200C - 2.000 km
motosikletlerinde tecrübelerim oldu. Bir kez V-Strom 650 ile 5.000 Km lik Karadeniz turu, Bir kez de CBF 1000 ile 6.500 km lik balkanlar üzerinden İtalya turu yaptım.

Geçen Hafta 2003 model Aprilia Caponord Rally Raid modeli satın aldım.
Biraz düşüncelerimi paylaşmak istedim.

Aslında ilk motorlarımdan da anlaşılacağı gibi Enduro meyilli bir kişiyim. Pegaso ve V-stromlara bu yüzden bindim. İkisi de sorunsuz, ekonomik motorlar. Fakat ben motosiklete bindiğimde benim için en önemli şeyin ivmelenme olduğuna karar verdim. Sakın yanlış anlaşılmasın son sürat benim için önemli değil. Ara gaz açmalardaki motosikletin çekiş gücü beni motosiklete bağlayan konudur.
Bu sebeple spor - turing modellere yöneldim. BMW F800s - VFR 800 ve hatta CBF 1000 i bu sebeple aldım. Bu motosikletler ivmelenme olarak beni tatmin etse de uzun yol performansı , artçı konforu ve bagaj kapasitesi gibi etkenler hep canımı sıktı. Gerçi CBF 1000 de hiçbir sorun yoktu fakat onun sorunu fazla sorunsuz olmasıydı. Balina kasa Mercedes S 600 kullandığınızı düşünün. İnsan biraz daha az konforlu ama sportif bir araç isteyebilir.

Dolayısı ile büyük endurolara geçme kararı aldım. BMW 1200 GS düşündüm. Sadece şunu söyleyeyim, her yolculukta aklımda motor neresinden arıza sinyali verecek diye düşünmek istemedim. BMW kullananlar bunu itiraf etmeliler bence. Ben 2 adet BMW kullanmış biri olarak itiraf ediyorum.
Honda Varadero düşündüm. Tüm forumlarda 1000 lik enduro karşılaştırmalarında problemsiz fakat en sıkıcı motor olarak gösteriliyor. CBF 1000 tecrübelerimi de ekleyince ondan da vazgeçtim.
V-Strom 1000 düşündüm, 2. ellerine baktığımda temiz, az kilometrede olanı yoktu.
KTM 990 adventure göz zevkime uygun değildi ve arazi kullanımım %10 bile değildir.

Sonuç olarak 2003 model Caponord Rally Raid ( Leo vince egzozlu) 6.000 km. de satın aldım.

Şu ana kadar yaklaşık 1000 km yol yaptım. Şunu söyleyebilirim ki motosiklete başladığım ilk günlerdeki heyecanıma geri döndüm. Bu motosikleti alana kadar hiçbir motosikletim için hiçbir forumda 1 kelime yazı yazmamışımdır. Ama Caponord benim için herşeyi değiştirdi;

1) İnanılmaz bir stabiliteye sahip. Rally Raid modeli yüksek olmasına rağmen neredeyse durduğunuzda bile ayağınızı yere koymasınız motor dengede duracakmış gibi hissettiriyor. (Boyum 1.78)

2) VFR 800 - BMW F800s ve CBF 1000 motorlarımı performans egzozlu kullanmış biri olarak ben böyle bir ses kesinlikle duymadım. Gaza her dokunduğumda yaşadığım keyfi anlatamam.

3) Benim için en önemli kıstas olan çekiş gücü (Tork) sanırım CBF1000 den bile iyi. Hangi viteste olursam olayım aradığım tork hep vardı.

4) Brembo frenler mükemmele yakınlar. Dev gibi motor, bisiklet kadar stabil yavaşlıyor.

5) Artçım çok rahat olduğunu söylüyor. Süspansiyonlar bindiğim tüm motorlardan üstün. Yollardaki çukur, tümsek, logar kapağı gibi engellerden geçerken V-strom dahil hiçbir motorda yaşamadığım konfor ve stabiliteye sahip. Hatta insanı özellikle yolun bozuk tarafına sürmeye teşvik eder bir hali var.

6) Bu cüssede bir motordan beklenmeyecek ölçüde rahat bir şekilde viraj alabiliyorsunuz. En küçük bir endişe ya da kararsızlık yaşatmıyor.

7) Şehir içinde büyük gelme, hakimiyet zorluğu, manevra kabiliyeti gibi konularda en küçük bir sıkıntı yaşamadığım gibi, yüksekte olmak beni extra rahatlattı.

Yapılan karşılaştırmalara gelince;
Bence V-Strom 650 ile bu motosiklet arasında düşünenler şunu bilmeli ki bu iki motorun kesinlikle ilgisi yok.
Çok fazla motosiklet tecrübesi olmayan, motosikletin yakıt sarfiyatına dikkat eden, torku çok fazla önemsemeyen kişiler V-Strom u tercih etmeli diye düşünüyorum.

Parça konusuna gelince, her firmada bazı parçalar kesinlikle sorun olacaktır.Hangi markayı kullanırken hangi parçaya ihtiyacımız olacağını bilemeyiz. Bu sebeple bir motor alınmamalı veya bu sebeple bir motordan vazgeçilmemeli diye düşünüyorum. Günümüzde internetle haşır neşir olan herkes ihtiyacı olan parçayı dünyanın her ülkesinden rahatlıkla temin edebilir.

Ama benim gibi bindiği motordan ne kadar keyif alacağını düşününeler varsa hiç tereddüt etmeden Caponord alabilirler. Bindikleri anda ne demek istediğimi anlayacaklardır.

Umarım hislerimi biraz olsun açıklayabilmiş, tecrübelerimi biraz olsun aktarabilmişimdir....

Tenere600
27 Nisan 2010, 12:10
Zehri almışsınız, hayırlı uğurlu olsun :)

eMRe-81
28 Nisan 2010, 21:20
hayıtlı uğurlu olsun kardesim darısı basımıza ..

slowly
08 Mayıs 2010, 01:53
hayırlı uğurlu olsun.. güle güle kullanın.. kazasız-belasız; ağız tadıyla inşallah...

..Caponord'u en güzel anlatan yazılardan biri... ama yazınızda verileni tam anlamıyla anlamak için, merak edenlerin yine de Capo'yu kullanmaları gerekecek...

benim de motor sevdam iki bölüm; Caponord'dan önce, Caponord'dan sonra... yaşamayan bilmez...

..RALLY RAİD'ini Kozyatağı'nda Ömer'den mi aldın??

zgrfrt
10 Mayıs 2010, 23:09
Teşekkürler arkadaşlar. Evet motorumu Ömer'den aldım.

slowly
13 Mayıs 2010, 02:38
tekrar hayırlı olsun.. uzun süredir gıpta ile takip ettiğim, çok beğendiğim bir motordu.. caponord'um olmasa kaçırmazdım onu.. ayıptır sorması; ne fiyata aldınız acaba?.. gerçi ilk istedikleri rakamı da hak eden bir motordur.. güle güle kullanın...

sipekli
28 Haziran 2010, 17:13
selam bende bir süredir büyük cc bir enduro düşünüyorum daha önce 2005 transalp ve 2004 aprilla scarabeo 500 maxi kullandım 1200gs bütçemi aşıyor varadero hoşuma gitmiyor gs f 800 aklıma takılyor caponordu öyle bi anlatmışsınız ki zaten aprillayı severim ama eski olması biraz düşündürüyor bu arada transalp'imi sifir almıştım 8000 km.de hurdaya satmak zorunda kaldım f 800 için ne düşünürsünüz yoksa izmirdede çok güzel capolar var ne dersiniz

slowly
03 Temmuz 2010, 12:38
selam bende bir süredir büyük cc bir enduro düşünüyorum daha önce 2005 transalp ve 2004 aprilla scarabeo 500 maxi kullandım 1200gs bütçemi aşıyor varadero hoşuma gitmiyor gs f 800 aklıma takılyor caponordu öyle bi anlatmışsınız ki zaten aprillayı severim ama eski olması biraz düşündürüyor bu arada transalp'imi sifir almıştım 8000 km.de hurdaya satmak zorunda kaldım f 800 için ne düşünürsünüz yoksa izmirdede çok güzel capolar var ne dersiniz

..az gezmiş temiz bir Capo'ya uzun yıllar keyifle binersiniz... 2004 ve üzeri modelleri şahsen özellikle tavsiye ederim...

bRkq35
19 Ekim 2010, 09:42
Kaslı motor işte.

zenon
19 Ekim 2010, 10:04
Bu gun ilkkez mecidiye köyde ışıklarda gördüm arkadaşın arkasında bir bayan vardı. Çok heybetliydi birde yerler ıslak olmasına karşılık arkadaşın pacaları temizdi :D maşallah dedim.

Otoburkaplan
31 Ekim 2010, 01:57
Arkadaşlar merhaba, ben İstanbul'dan Özgür.

12 yıllık motosiklet tecrübem var. Sırasıyla;
2000 Aprilia Leonardo 150 - 30.000 km
2003 Aprilia Pegaso 650 - 4.000 km
2005 Suzuki V-strom 650 - 6.000 km
2007 Suzuki V-strom 650 - 12.000 km
2006 BMW F800s - 4.000 km
2007 Honda CBF 1000 - 14.000 km
2008 Honda VFR 800 - 6.000 km
2002 BMW R1200C - 2.000 km
motosikletlerinde tecrübelerim oldu. Bir kez V-Strom 650 ile 5.000 Km lik Karadeniz turu, Bir kez de CBF 1000 ile 6.500 km lik balkanlar üzerinden İtalya turu yaptım.

Geçen Hafta 2003 model Aprilia Caponord Rally Raid modeli satın aldım.
Biraz düşüncelerimi paylaşmak istedim.

Aslında ilk motorlarımdan da anlaşılacağı gibi Enduro meyilli bir kişiyim. Pegaso ve V-stromlara bu yüzden bindim. İkisi de sorunsuz, ekonomik motorlar. Fakat ben motosiklete bindiğimde benim için en önemli şeyin ivmelenme olduğuna karar verdim. Sakın yanlış anlaşılmasın son sürat benim için önemli değil. Ara gaz açmalardaki motosikletin çekiş gücü beni motosiklete bağlayan konudur.
Bu sebeple spor - turing modellere yöneldim. BMW F800s - VFR 800 ve hatta CBF 1000 i bu sebeple aldım. Bu motosikletler ivmelenme olarak beni tatmin etse de uzun yol performansı , artçı konforu ve bagaj kapasitesi gibi etkenler hep canımı sıktı. Gerçi CBF 1000 de hiçbir sorun yoktu fakat onun sorunu fazla sorunsuz olmasıydı. Balina kasa Mercedes S 600 kullandığınızı düşünün. İnsan biraz daha az konforlu ama sportif bir araç isteyebilir.

Dolayısı ile büyük endurolara geçme kararı aldım. BMW 1200 GS düşündüm. Sadece şunu söyleyeyim, her yolculukta aklımda motor neresinden arıza sinyali verecek diye düşünmek istemedim. BMW kullananlar bunu itiraf etmeliler bence. Ben 2 adet BMW kullanmış biri olarak itiraf ediyorum.
Honda Varadero düşündüm. Tüm forumlarda 1000 lik enduro karşılaştırmalarında problemsiz fakat en sıkıcı motor olarak gösteriliyor. CBF 1000 tecrübelerimi de ekleyince ondan da vazgeçtim.
V-Strom 1000 düşündüm, 2. ellerine baktığımda temiz, az kilometrede olanı yoktu.
KTM 990 adventure göz zevkime uygun değildi ve arazi kullanımım %10 bile değildir.

Sonuç olarak 2003 model Caponord Rally Raid ( Leo vince egzozlu) 6.000 km. de satın aldım.

Şu ana kadar yaklaşık 1000 km yol yaptım. Şunu söyleyebilirim ki motosiklete başladığım ilk günlerdeki heyecanıma geri döndüm. Bu motosikleti alana kadar hiçbir motosikletim için hiçbir forumda 1 kelime yazı yazmamışımdır. Ama Caponord benim için herşeyi değiştirdi;

1) İnanılmaz bir stabiliteye sahip. Rally Raid modeli yüksek olmasına rağmen neredeyse durduğunuzda bile ayağınızı yere koymasınız motor dengede duracakmış gibi hissettiriyor. (Boyum 1.78)

2) VFR 800 - BMW F800s ve CBF 1000 motorlarımı performans egzozlu kullanmış biri olarak ben böyle bir ses kesinlikle duymadım. Gaza her dokunduğumda yaşadığım keyfi anlatamam.

3) Benim için en önemli kıstas olan çekiş gücü (Tork) sanırım CBF1000 den bile iyi. Hangi viteste olursam olayım aradığım tork hep vardı.

4) Brembo frenler mükemmele yakınlar. Dev gibi motor, bisiklet kadar stabil yavaşlıyor.

5) Artçım çok rahat olduğunu söylüyor. Süspansiyonlar bindiğim tüm motorlardan üstün. Yollardaki çukur, tümsek, logar kapağı gibi engellerden geçerken V-strom dahil hiçbir motorda yaşamadığım konfor ve stabiliteye sahip. Hatta insanı özellikle yolun bozuk tarafına sürmeye teşvik eder bir hali var.

6) Bu cüssede bir motordan beklenmeyecek ölçüde rahat bir şekilde viraj alabiliyorsunuz. En küçük bir endişe ya da kararsızlık yaşatmıyor.

7) Şehir içinde büyük gelme, hakimiyet zorluğu, manevra kabiliyeti gibi konularda en küçük bir sıkıntı yaşamadığım gibi, yüksekte olmak beni extra rahatlattı.

Yapılan karşılaştırmalara gelince;
Bence V-Strom 650 ile bu motosiklet arasında düşünenler şunu bilmeli ki bu iki motorun kesinlikle ilgisi yok.
Çok fazla motosiklet tecrübesi olmayan, motosikletin yakıt sarfiyatına dikkat eden, torku çok fazla önemsemeyen kişiler V-Strom u tercih etmeli diye düşünüyorum.

Parça konusuna gelince, her firmada bazı parçalar kesinlikle sorun olacaktır.Hangi markayı kullanırken hangi parçaya ihtiyacımız olacağını bilemeyiz. Bu sebeple bir motor alınmamalı veya bu sebeple bir motordan vazgeçilmemeli diye düşünüyorum. Günümüzde internetle haşır neşir olan herkes ihtiyacı olan parçayı dünyanın her ülkesinden rahatlıkla temin edebilir.

Ama benim gibi bindiği motordan ne kadar keyif alacağını düşününeler varsa hiç tereddüt etmeden Caponord alabilirler. Bindikleri anda ne demek istediğimi anlayacaklardır.

Umarım hislerimi biraz olsun açıklayabilmiş, tecrübelerimi biraz olsun aktarabilmişimdir....

Dostum yazın çok faydalı oldu, teşekkür ederim. DL650 ile olan farklılıkları biraz daha açabilir misin? Ben de ikisinin arasında kaldım.

mehmet tufan
03 Mart 2011, 23:44
alıcam, napıp edip alıcam.

Tenere600
10 Mart 2011, 18:38
Bu gun ilkkez mecidiye köyde ışıklarda gördüm arkadaşın arkasında bir bayan vardı. Çok heybetliydi birde yerler ıslak olmasına karşılık arkadaşın pacaları temizdi :D maşallah dedim.

Caponun artçılığı da çok keyiflidir, ben defalarca yolda eşim ile yer değiştirdim kendim artçı koltuğuna geçtim :)

http://i276.photobucket.com/albums/kk40/burcinhan2/Resim592.jpg

http://i276.photobucket.com/albums/kk40/burcinhan2/Resim596.jpg

http://i276.photobucket.com/albums/kk40/burcinhan2/Resim593.jpg

http://i276.photobucket.com/albums/kk40/burcinhan2/Resim597.jpg

cakalaz
22 Nisan 2011, 00:05
Merhabalar arkadaslar;
CBR 600F im ile takas düşündüğüm Naked veya enduro modellere bakarken, Caponord'u gördüm.
Acaba Ne sorunlar yasarım alırsam; bilgilendirir misiniz acaba?
Konuda gerekli bölümleri okudum; fakat su an ki kullanıcıları ile görüşmek isterim...

Tenere600
22 Nisan 2011, 19:15
Kronik Konjektör ve bobin arızası veriyor. Fakat benim motorum ben ve benden sonraki sahibi içinde konuşuyorum 40 bin kilometrede bir defa konjektörü değişti.

Kullandığım süre zarfında bir kere İran'a gittim geldim. Tadına doyulmaz çok keyifli bir motordur.

cakalaz
22 Nisan 2011, 23:22
Evet; arastırmalarıma göre Sorun veriyormus bazı parçaları. Ve en önemlisi parça sıkıntısı cok mus :silent:

Tenere600
23 Nisan 2011, 06:48
Evet; arastırmalarıma göre Sorun veriyormus bazı parçaları. Ve en önemlisi parça sıkıntısı cok mus :silent:

Parça sıkıntısı diğer markalar kadar. BMW dışındaki tüm modellerde siparişin sonlanması 4-6 hafta arasında.

berker_turan
15 Aralık 2011, 13:48
Arkadaşlar benimde Capo alasım var. Ancak piyasadaki capoların km'si 40-50 binin ustunde genelde. Normaldır böyle yüksek olması, neticede yol motoru, yol yapar. Ancak, böyle yüksem km li bir motor aldığımda, bakımları güzel yapılmışsa sorun olurmu? 40-50 bim km capolar için çok mu?

dersansport
15 Aralık 2011, 15:05
200 000 e kadar yolu var tabi bakımlıysa

slowly
18 Aralık 2011, 03:02
2006 model Caponord'um 47.000 km'de ve bugüne kadar yağ-zincir-akü-bilya-lastik-arka fren balatası-hava ve yağ filtresi dışında parça değiştirmedim... bunlar da hepsi periyodik değişen sarf malzemeleri.. daha yıllarca da gider diye düşünüyorum -inşallah-... bakımlı bir Capo 80.000 km de olsa düşünmeden alınır;-)