PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Aprilia Aprilia ETV MILLE 1000 Caponord Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 [2] 3 4 5

okantezer
03 Aralık 2007, 20:27
Birde böylesi var.. Capo sanıldığından kolay teker yapan bir makinadır.

http://i23.photobucket.com/albums/b385/okantezer/img_7391.jpg

http://i23.photobucket.com/albums/b385/okantezer/caporally.jpg

SilentScream
03 Aralık 2007, 20:45
o hızlara çıkabiliyo mu ufff , gerçekten güzel , motor büyük hacimli ama çok güzel gerçekten...

yelken_786
03 Aralık 2007, 20:47
Güzel makine gerçekten helede uzun yolda konforlu bir yolculuk yapma imkanı vereceğine eminim ama yakıt konusunda birşey diyemeyeceğim benim motordan fazla yakacağı kesin :)

B.m.O
04 Aralık 2007, 15:09
Güzel.. Güzel makinede Aprilia'nın milleti yedek parça bunalımına soktuğu hatta 3-5 kişinin bu yüzden motosikletlerini darülacezeye bağışladığına dair ciddi duyumlarım var. :P

erdo2002
04 Aralık 2007, 15:55
otobanlarında jant kıracak kadar derin çukurlar olan bir ülkede turing makina bence uzun yol için çokta ideal değil .. 600 cc alt limitli endurolar uzun yol için uygun .. tek silindirliler biraz titreşim yapacağı için en az çift silindirli ve cebide az yakacak olan enjeksiyonlu olanlar daha bi öne çıkıyo gibi ..
anaaa tarife bak v-storm :)


V-Strom enduro değil Barış Abi :cherry: Süspansiyondan kaybediyor kendileri. Yeni Transalp'e daha uygun senin tarifin. Ayrıca ne kadar çok silindir o kadar çok dert. Pegaso, F650GS, XT660R gayet güzel makinalardır. Limitleri zorlanmadıkça konforludurlar da. :cat:

kawasaki er6f nasıl sizce :silent:genelde şehiriçi ama arada ve yazın uzun yol için:silent:Tipi gayet güzel ve Yakıtı cüzzimiş.Tabi konforu gidişi hakkında bilgim yok.:wiinkk: 150cc den sonra geçilebilecek bir makinamı:silent: bir capo gibi zaten olamaz :)

Prometheus
04 Aralık 2007, 21:59
Güzel makine gerçekten helede uzun yolda konforlu bir yolculuk yapma imkanı vereceğine eminim ama yakıt konusunda birşey diyemeyeceğim benim motordan fazla yakacağı kesin :)

Benim motorum 100 KM'de 5 lt yakıyor. 1000'lik bir makinaya göre çok iyi bence :)


kawasaki er6f nasıl sizce :silent:genelde şehiriçi ama arada ve yazın uzun yol için:silent:Tipi gayet güzel ve Yakıtı cüzzimiş.Tabi konforu gidişi hakkında bilgim yok.:wiinkk: 150cc den sonra geçilebilecek bir makinamı:silent: bir capo gibi zaten olamaz :)

er6f güzel makinedir bizim grupta 2 tane er6n var dediklerin çok doğru ancak uzun yola çıkacaksan bozuk yolları da göz önüne almak istiyorsan naked alman daha mantıklı olur. Taşların üzerinden geçerken grenajım çizildi diye düşünmezsin en azından :)

Prometheus
17 Aralık 2007, 19:56
Caponord için enduro değil diyenler birer adım öne :mrgreen: :P :cherry:

http://www.ncsitalia.it/foto/caponord/slides/Si%20dice%20che%20il%20fango%20fa%20bene%20alla%20 pelle.jpg

http://www.ncsitalia.it/foto/caponord/slides/006.jpg

http://www.ncsitalia.it/foto/caponord/slides/4.jpg

http://www.ncsitalia.it/foto/caponord/slides/5.jpg

http://www.ncsitalia.it/foto/caponord/slides/Ahioo,%20le%20ortiche!!.jpg

http://www.ncsitalia.it/foto/caponord/slides/Ancora%20fango.jpg

http://www.ncsitalia.it/foto/caponord/slides/La%20Caponord%20ed%20il%20suo%20habitat.jpg

http://www.ncsitalia.it/foto/caponord/slides/La%20Valnerina...ahhh%20che%20posti.jpg

http://www.ncsitalia.it/foto/caponord/slides/Ma%20dove%20m'hanno%20portato.jpg

http://www.ncsitalia.it/foto/caponord/slides/Mi%20sà%20che%20nun%20ce%20la%20fò.jpg

http://www.ncsitalia.it/foto/caponord/slides/Salita%20ripidissima.jpg

okantezer
17 Aralık 2007, 20:06
:) Hocam burada asıl hüner Capo'nun değil bence. Onu bu koşullarda ayakta tutabilenindir. Helal olsun ne diyim...

Prometheus
17 Aralık 2007, 20:07
:) Hocam burada asıl hüner Capo'nun değil bence. Onu bu koşullarda ayakta tutabilenindir. Helel olsun ne diyim...

Capo'nun da yeteneği gözardı edilemez ama :queen:

jesse
17 Aralık 2007, 20:22
gerçekten güzel enduro çok kaslı gözüküyor ki zaten resimler de herşeyi anlatmış dimi (((: fazla söze gerek yok bence

Prometheus
17 Aralık 2007, 20:24
230 kg zaten, kas olmasa bile sırf göbeği yeter :mrgreen:

Tequ
17 Aralık 2007, 20:27
Buyur... Len pro....

Gezmeyi ve uzun yol yapmayı istiyorsa ya maxi scooter alıcak ya da touring bir makina...

Herkes dere tepe meraklısı değilki lem.....:cherry::cherry::cherry:

dere tepe giden kim varki :P

dragci yassen
18 Aralık 2007, 00:22
gusel iş cıkarmısn abii ilerde milyoner olursam bende altıma aprilla cekmeyi dusuunuyorum acaba aprilla 125 lerin 0 ı kac paradır ve 100 km de ne kdr yakr abii :rendeer:

Prometheus
12 Ocak 2008, 21:08
http://img514.imageshack.us/img514/2584/yeah2121212121212121212fj1.jpg

http://img183.imageshack.us/img183/7981/yeah2121212121212121zb4.jpg

http://img227.imageshack.us/img227/7411/yeah21212121212121xy3.jpg

http://img297.imageshack.us/img297/2651/yeah2121212121id9.jpg

http://img224.imageshack.us/img224/7103/yeah212121nk2.jpg

http://img179.imageshack.us/img179/3235/yeah21ez6.jpg

alp_tunay
12 Ocak 2008, 22:25
Resimler güzelmiş.... Demekki neymiş kalça race gibi yandan çıkmayacak.... dik oturulucak Virajın dışına bakılıcak.....:cat:

slowly
18 Ocak 2008, 02:10
bir dragstar 650 kullanıcısı olarak gerek doğaya olan ilgim ve sevgim gerekse gezgin ruhum beni bir enduro sahibi olmam için her geçen gün artan şiddetle kırbaçlıyor.. bu dayanılmaz acıyı bir an önce durdurmak isteyince de ortaya başka acılar, işkenceler çıkıyor.. "hangi motor? kac cc?".. tüm dirayetimle bunların arasından sıyrılmaya çalışıyorum ve seçenekleri eleye eleye iki şıkta takılıp kalıyorum. ama işin garip tarafı şıklardan biri mandalina diğeri portakal; diyeceksiniz ki ikisi de turunçgillerden fakat biri daha keskin diğeri daha etli... a) v-strom dl 650... b) capanord etv 1000...

tamam, bu durum mukayese kaldırmaz belki (650&1000) ama 1000 cc benim için çok mudur, 650 cc'ye binersem iki ay sonra "daha, dahaaa" der miyim bunu da bilemiyorum. dl 650 hem şehiriçi hem şehirdışı birlikte kullanımlarda daha iyi olabilir ancak ikametim yazın çatalca kış aylarında da b.çekmece'de ve işim de b.çekmece'de.. trafikle pek işim olmuyor. gözüm de gönlüm de capo'dan yana ama distribütör, servis ve yedek parça olayını, duyduklarımı, okuduklarımı aklıma getirince karabasanlar basıyor, uykularım kaçıyor ve hemen diğer şıkka meyil ediyorum. fakat gözüm arkada kalıyor..

ne yapsam ne etsem de en iyisini eylesem?? acaba şu ferco benim korkularımı dindirir mi? 2004 model bir capo bana ne zaman ne dertler açar da ferco bunları ne kadar zamanda giderir bir bilebilsem..

bu konuda bilgisi olan siz tecrübeli arkadaşlar bana tercihlerim, isteklerim ve korkularım konusunda birşeyler söyleseniz de bana bir ışık tutsanız ne kadar iyi olur anlatamam...

Prometheus
18 Ocak 2008, 14:52
Caponord, DL'den daha stabil ve daha enduro bir makinadır. :) Enduro derken süspansiyonları ve selesi DL'ye göre daha rahattır o bakımdan :P

1000cc olması sizi korkutmasın, V2 motora sahip olduğu için agresif değildir, bu yüzden sizi zorlamayacaktır. Sadece ağırlığı konusunda kaygınız olabilir. Ama sonuçta 230 kg'ı da yere düştüğünde kaldıramazsınız, 200 kg'mı da :)

slowly
18 Ocak 2008, 21:58
ağırlık konusunu pek dert etmiyorum aslında.. en nihayetinde şu an kullandığım makine de 224 kg... servis ve yedek parça; hatta yedek parça fiyatları beni düşündürüyor...

2004 capo fiyatı ile 2006 dl alabiliniyor veya aynı model dl 2000 ytl daha uygun... bunlar da yukarıda bahsettiğim sıkıntılarımın yanında bir hiç bana göre. bir gün parça ihtiyacı duyarsam ve haftalarca bu parçayı bulamazsam ya da güç bela bulabildiğim parçaya emsal motorlara nazaran bir kucak dolusu para verirsem arkadaşlara madara olurum walla...

en önemlisi ferco bu konuda neler yapacak, benim için tam bir kapalı kutu. acaba caponord 2008'de ülkemize gelecek mi? motomax'ın millete çektirdikleri dillerde.. beklentimiz ferco'nun bu işe biraz eğilmesi...

Prometheus
18 Ocak 2008, 23:19
Her motorda parça sıkıntısı yaşaman doğaldır. Z-Moto ve Kawasaki örneği mesela. Distribütör oluyor da ne oluyor? :)

www.af1racing.com
www.oemmotorparts.com

Distribütör falan dinlemeden beğendiğin motora bin. Gerisi yalan, başkalarının istediği motora değil kendi istediğin motora bin. :cat: Ben öyle yaptım, hiç de pişman değilim :)

slowly
19 Ocak 2008, 04:43
linklerdeki fiyatlar bazı parçalarda makul iken bazılarında da süper fahiş... kendi aralarında da bariz farklar var; fren disci birinde 199,99 diğerinde 302,80 euro.. türkiye'de ise kim bilir nasıl..

dl 650 eş-dostun tavsiyesi değil, benim de beğendiğim bir motor.. aklım ve mantığım dl diyor kalbim ise capodan yana.. en iyi kararı ikisini de deneyerek vermem lazım sanırım..

bilgiler için teşekkürler...

Prometheus
19 Ocak 2008, 14:44
Yok ben DL için demedim eş-dost tavsiyesi diye. Genel konuştum, hangi motoru alacaksan al içinden geçeni, hoşuna gideni al bence.

Tabi kullanacağın yere göre DL ile Caponord arasındaki farkları da göz önünde bulundur.

Fatih
22 Ocak 2008, 00:20
Günün resmi :)
http://img161.imageshack.us/img161/1722/20065c085c315cbikepics6vg7.jpg

Prometheus
22 Ocak 2008, 00:27
Enduro, hayvan ve doğa dostluğu diyelim :cherry:

mete_han
22 Ocak 2008, 00:41
Enduro, hayvan ve doğa dostluğu diyelim :cherry:

ne dostluğu ya...hayvan pisleyecek yer arıyo...bırakcak zeytinleri birazdan...:queen:

jeansatar
22 Ocak 2008, 00:49
bu fotoda emok capo team 2007

http://content.imagesocket.com/images/emok_fest_200630f.jpg (http://imagesocket.com/view/emok_fest_200630f.jpg)

erdo2002
22 Ocak 2008, 00:59
Günün resmi :)
http://img161.imageshack.us/img161/1722/20065c085c315cbikepics6vg7.jpg

Abicim bu ne böyle :P Yahu motorun yenecek biryeri varmı bakıyor hayvan.Eskiden anadol marka araçları yerlerdi bu hayvanlar şimdie capolara sarmıslar dememkki :P :queen::queen::bounce::rendeer:

Prometheus
22 Ocak 2008, 18:16
bu fotoda emok capo team 2007



En sağdaki DL'ye ne demeli :P

slowly
27 Ocak 2008, 01:56
en sağdaki DL ye ne demeli bir ben bilirim bir de allah...

benim karamsarlığıma onlar da hak veriyor, baksanıza!!! :)

büsbütün büründüm şimdi...

"uzuun iinceee bir yoolldayııııııımmm"

bence kuzu burnunu ısıtıyor..

bir köpek olsaydı birazdan "bölgesini" işaretleyecekti ve CAPO sayesinde heryer onun olacaktı!!!

okan0055
05 Şubat 2008, 20:03
bu gün caponun yağını değiştim.. servisten aldığım bilgi 4,5 litre olacağıydı.. ama içinden 4,5 litre yağ çıkmadı ...sonra 4 litre yağ doldurduk...şimdide yağ seviyesi max un üzerinde duruyor..
Prometheus kardeşim sen ne dersin bu işe.. acaba rezerve bölümünümü tam boşaltamadık..?ayrıca soğutma suyunuda değiştik.. saf su ve antifiriz ekledik..o da 2,5 litre aldı.. onun bilgiside 4,5 litre olacakmış.. bi yanlış yaptık ama nerde...:pr:

Prometheus
05 Şubat 2008, 20:32
Capo'lara özellikle az yağ konuyor. Yani tam 4,5 litre konmuyor; 4 lt falan konuyor. Sebebini biliyordum ama unuttum. Bende de öyle var, tam minimum çizgisinin üzerinde. :)

okan0055
06 Şubat 2008, 10:11
teşekkürler Prometheus ...
dün ki yazımdan sonra akşam çıktım biraz limitleri zorladım ...daha sonra yağ seviyesine baktım yine max un üzerinde duruyor.. heralde yağın fazlasını biraz geri çekmem gerekecek ...fazla yağ az yağdan daha çok zararlı olduğunu biliyorum...
tek teker meselesine gelince çok rahat tek teker yapılıyor ve reasing makinelerden çok daha uzun süre tek teker gidiliyor...bi foroğraf makinesine denk gelemedim..:(

metinkoca
06 Şubat 2008, 10:51
Capanord dehşet bir motor, üzerindeki motor RSV Mille nin biraz daha sakinleştirilmiş versiyonudur, çok güzel uzar, çok güzel yatar, Capanord denince aklıma Okinord (Oktay Ciğer) gelir. Virajlı yollarda en kral SS ci bile yetişemez. Onun kullanışı ile Capanordu görmenizi isterim.

enduro59
06 Şubat 2008, 11:27
güzel bi motor ama VARADERO' YU TERCİH EDERİM

okan0055
06 Şubat 2008, 12:15
güzel bi motor ama VARADERO' YU TERCİH EDERİM
varedero yla capo gibi bozuk yola giremezsin ve viraja yatamazsın .. vardero nun şase uzunluğu tam bi handikap...ikisini de kullandım .. capoya pinen asla varederoyu gözü görmez emin olun...
o kadar ağır bir makinenin palet cant olmasıda ayrı bi sıkıntı...dünyada telli canta dubleks lastik teknolojisini ilk yapan apriliadır...şimdi bmw de uyguluyor...

metinkoca
06 Şubat 2008, 12:36
dünyada telli canta dubleks lastik

Dubleks yani çift katlı lastik mi ? :)
yoksa tubeless mi ?

http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=tubeless

Prometheus
06 Şubat 2008, 13:30
Şu Ferco adamakıllı çalışsa da servis ve parça derdi de kalksa tamamen. Tabi o zaman yükselen fiyatlar karşısında şu günlerde Aprilia almayanlar naparlar bilemiyorum :P

okan0055
06 Şubat 2008, 13:57
Dubleks yani çift katlı lastik mi ? :)
yoksa tubeless mi ?

http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=tubelesstubeless ...oldumu şimdi...

praetorian
06 Şubat 2008, 14:39
prometheus

hala oturtamadılarmı sistemi?
yoksa hiç başlamadılarmı?

Prometheus
06 Şubat 2008, 17:04
Hangi sistemi anlamadım :silent:

Gökhan
06 Şubat 2008, 17:07
Hangi sistemi anlamadım :silent:

ferco'dan bahsediyor sanırım:)

praetorian
06 Şubat 2008, 17:11
evet haklısınız hava kalmış biraz..
ferco motor yedek parça sistemiydi demek istediğim..

Prometheus
06 Şubat 2008, 17:11
Martta göreceğiz işte Ferco'yu :)

praetorian
06 Şubat 2008, 17:33
ferco kıvırırsa bu işi alınabilir hale gelir aprilialar..
(güvenli bir distribütör en azından)

Prometheus
06 Şubat 2008, 17:50
O zaman fiyatlar da artar Aprilia'nın :queen:

praetorian
06 Şubat 2008, 17:56
ya hakettiği yeri bulsun da..benim gözümde hep bmw ye eş değer olarak gelir aprilia neden bilmiyorum..
hele o futura 1000..ay ay...

Prometheus
06 Şubat 2008, 18:02
BMW kadar kaliteli değildir elbette ama tasarımları cidden güzel Aprilia'nın

http://www.pashnittours.com/photos/NorCalAug04/Day2/Aprilia-Futura-700.jpg

praetorian
06 Şubat 2008, 18:07
kaliteyi bilmiyorum haliyle,hiç aprilia kullanmadım zira:) ama italyandır tasarımdır kalitedir:)
üzülüyorum böyle iyi markaların mktn distribütörlerle harcanmasına..

Prometheus
06 Şubat 2008, 18:10
bakalım hiçbir sonuç çıkmazsa ben alacağım distribütörlüğünü :P

praetorian
06 Şubat 2008, 18:18
yakışır:)
nasip kısmet diyelim o zaman:)

Prometheus
06 Şubat 2008, 18:23
Çin'den 1 konteynır 200cc enduro sipariş ettim zaten, Prometheus marka :P Yanında Aprilia da satarız ne olacak ki :cherry: