PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : gsx r600-1000



dark121
11 Temmuz 2007, 01:36
http://img248.imageshack.us/img248/4859/1996normalep5.jpg
http://img507.imageshack.us/img507/9343/suzukigsxr1000k720kp5.jpg
http://www.imagehosting.com/out.php/i888338_SuzukiGSXR10002005051024x768.jpg
http://www.imagehosting.com/out.php/i888350_SuzukiGSXR7502007011024x768.jpg
http://www.imagehosting.com/out.php/i888368_SuzukiGSXR6002005011024x768.jpg
http://www.imagehosting.com/out.php/i888401_SuzukiGSXR7502006191024x768.jpg
devamı gelicek....

Predator[23rd]
11 Temmuz 2007, 01:48
iyi hos ama senin cektigin resimler yok mu?

söyle mesela:

http://my-pictures.at/user/011365/723697/LCIKR-11365-723697-l_1.jpg

http://my-pictures.at/user/011365/723697/ZTETH-11365-723697-l_1.jpg

http://my-pictures.at/user/011365/723697/JYKEK-11365-723697-l_1.jpg

http://my-pictures.at/user/011365/723697/HRZNF-11365-723697-l_1.jpg

http://my-pictures.at/user/011365/723697/UJIWR-11365-723697-l_1.jpg

http://my-pictures.at/user/011365/723697/YPYJN-11365-723697-l_1.jpg

http://my-pictures.at/user/011365/723697/KOQHE-11365-723697-l_1.jpg

Kartal23
11 Temmuz 2007, 02:03
hoca süper çekim... hele hele 2. fotolar

GKN
11 Temmuz 2007, 02:26
yalnız
ilk defa gördüğüm bişey var
anahtar bile ben karizmayım diyo:cat:

alperm
11 Temmuz 2007, 02:49
Ferrari'de yok boyle anahtar, siyah da bir baska guzel...

tatarx
11 Temmuz 2007, 03:02
süper aletler yaff.ne karizma makine bu ya

ryangt
11 Temmuz 2007, 03:19
1000 km 900RR (98)
15000 km Hayabusa (99 ve 2003)
20000 km GSXR 600 (2005 - kalbimin gülümseyişi yerim onu ben oyy oyy)

Şimdi 2007 model GSXR 1000 mi(turuncu-siyah) yoksa GSXR 600 (Kırmızı-beyaz) mü kafam allak bullak...

Tabiki GSXR 1000 diceksiniz 3 modu war vs vs diceksiniz ama ben devir seven bir adamım tork değil ve genelde şehir içi kullanıyorum.Ayrıca Hakkını veremezsem keyifte alamam,o kadar busa kullandım ne hakkını verecek yolu buldum nede cesareti,gsxr1000'de de aynısı başıma gelirmi bilemiyorum bgn yrn belli olacak bakalım kısmet...

Predator[23rd]
11 Temmuz 2007, 10:49
GSX-R1000 (ve diger 1000cc'lik Superbikeler) kolay aletler degil. Hakkini vererek kullanabilmek icin GSX-R600 ile biraz "antreman" yapmakta büyük fayda varmis...

Gökhan
11 Temmuz 2007, 11:01
güzel resimler paylaşım için tşk.

Predator[23rd] senin şu z750 testi ne oldu:silent::cherry:

ErTech
11 Temmuz 2007, 11:24
güzel resimler paylaşım için tşk.

Predator[23rd] senin şu z750 testi ne oldu:silent::cherry:

Elint ağzımdan aldın; bende onu soracaktım...

Z 750 testini bekliyoruzzzzz :)

Predator[23rd]
11 Temmuz 2007, 12:37
yarin (persembe - hava izin verirse, buralar bugünlerde biraz garip ...), saat 14:00 - 18:00 arasi asagi yukari 150km'lik bir program planladik. resim felan da cekecegiz. Üc kisiyiz ve Hornet 600, Z 750 ile Versys test drive edecegiz - ancak Versys'i kullanmayi düsünmüyorum.

cuma günü resimleri ve testi yazarim. dikkat etmek istedigim konular:
- oturma pozisyonu (benim 168cm ile geri itmek nasil oluyormus bakalim)
- motor performansi
- viraj performansi
- ses ve görünüs

sizlerin özellikle dikkat etmemi istediginiz birsey var mi?

ErTech
11 Temmuz 2007, 13:14
;733123']yarin (persembe - hava izin verirse, buralar bugünlerde biraz garip ...), saat 14:00 - 18:00 arasi asagi yukari 150km'lik bir program planladik. resim felan da cekecegiz. Üc kisiyiz ve Hornet 600, Z 750 ile Versys test drive edecegiz - ancak Versys'i kullanmayi düsünmüyorum.

cuma günü resimleri ve testi yazarim. dikkat etmek istedigim konular:
- oturma pozisyonu (benim 168cm ile geri itmek nasil oluyormus bakalim)
- motor performansi
- viraj performansi
- ses ve görünüs

sizlerin özellikle dikkat etmemi istediginiz birsey var mi?

Bunların dışında titreşim, rüzgardan etkilenme , kullanım kolaylığı gibi özelliklerinide test edebilirseniz çok sevinirim... Z 750 için :)

Şimdiden çok teşekkür ediyorum...

Predator[23rd]
11 Temmuz 2007, 13:18
kullanım kolaylığı ...

nasil yani? bundan ne anliyorsun?

halis
11 Temmuz 2007, 13:31
ne diyelim allah sahibine bagişlasın kazasız belasız binsin beni aşar:mrgreen:

Gökhan
11 Temmuz 2007, 13:39
;733123']yarin (persembe - hava izin verirse, buralar bugünlerde biraz garip ...), saat 14:00 - 18:00 arasi asagi yukari 150km'lik bir program planladik. resim felan da cekecegiz. Üc kisiyiz ve Hornet 600, Z 750 ile Versys test drive edecegiz - ancak Versys'i kullanmayi düsünmüyorum.

cuma günü resimleri ve testi yazarim. dikkat etmek istedigim konular:
- oturma pozisyonu (benim 168cm ile geri itmek nasil oluyormus bakalim)
- motor performansi
- viraj performansi
- ses ve görünüs

sizlerin özellikle dikkat etmemi istediginiz birsey var mi?

evet var:P

Motoru test ederken ağırlığını göz önüne alırsan sevinimirm.. 2007 kasalar 203 kg bu ağırlı motorun performansını nasıl etkiliyor.:silent:

Bu arada yakıt tüketiminede dikkat edersen sevinirim. :)

Predator[23rd]
11 Temmuz 2007, 14:10
evet var:P

Motoru test ederken ağırlığını göz önüne alırsan sevinimirm.. 2007 kasalar 203 kg bu ağırlı motorun performansını nasıl etkiliyor.:silent:

Bu arada yakıt tüketiminede dikkat edersen sevinirim. :)

2006 modelleri daha hafif olmadigindan ve ben onlari hic kullanmadigim icin karsilastiramiyacagim. ama genel olarak hornet600 - z750 performans karsilastirmasi yapabilirim.

yakit tüketimini izlemek icin 150km'den fazla yol yapmak lazim. bizim sectigimiz yol ayrica cok virajli ve yüksek tempolu bir rota - yani yakit tüketimi 7-7.5 litre/100km cikarsa sasirmayacagim. bekledigimden az cikarsa belirtirim ...

rotamiz ( gittigimiz yoldan geri dönecegiz...). "hybrid" olarak bakarsaniz biraz daha eglenceli olur ...
http://maps.google.com/maps?f=d&hl=en&geocode=&saddr=v%C3%B6sendorf+nieder%C3%B6sterreich&daddr=m%C3%B6dling+nieder%C3%B6sterreich+to:pfaffs t%C3%A4tten+nieder%C3%B6sterreich+to:siegenfeld+ni eder%C3%B6sterreich+to:mayerling+nieder%C3%B6sterr eich+to:pottenstein,+Austria+to:pernitz+austria&mrcr=5&mra=pi&sll=47.902534,16.047592&sspn=0.221414,0.6427&ie=UTF8&ll=47.999112,16.206207&spn=0.442,1.2854&t=h&z=10&om=1

ErTech
11 Temmuz 2007, 14:40
;733163']nasil yani? bundan ne anliyorsun?

Aslında bu kişiye göre değişir ama ben genel olarak rahat bir kullanıma mı sahip? yoksa daha büyük tecrübe isteyen bir kullanıma mı sahip onu merak etmiştim.. :)

Gökhan
11 Temmuz 2007, 14:56
;733223']2006 modelleri daha hafif olmadigindan ve ben onlari hic kullanmadigim icin karsilastiramiyacagim. ama genel olarak hornet600 - z750 performans karsilastirmasi yapabilirim.

yakit tüketimini izlemek icin 150km'den fazla yol yapmak lazim. bizim sectigimiz yol ayrica cok virajli ve yüksek tempolu bir rota - yani yakit tüketimi 7-7.5 litre/100km cikarsa sasirmayacagim. bekledigimden az cikarsa belirtirim ...

rotamiz ( gittigimiz yoldan geri dönecegiz...). "hybrid" olarak bakarsaniz biraz daha eglenceli olur ...
http://maps.google.com/maps?f=d&hl=en&geocode=&saddr=v%C3%B6sendorf+nieder%C3%B6sterreich&daddr=m%C3%B6dling+nieder%C3%B6sterreich+to:pfaffs t%C3%A4tten+nieder%C3%B6sterreich+to:siegenfeld+ni eder%C3%B6sterreich+to:mayerling+nieder%C3%B6sterr eich+to:pottenstein,+Austria+to:pernitz+austria&mrcr=5&mra=pi&sll=47.902534,16.047592&sspn=0.221414,0.6427&ie=UTF8&ll=47.999112,16.206207&spn=0.442,1.2854&t=h&z=10&om=1

Ağırlık konusunda 2006 ile karşılaştırmanı kastetmemiştim.

203 kilo bana biraz fazla gibi geldi.
Bu kilo sürüş esnasında rahatsız diyor mu?

yani 203 kilo bana biraz fazla gibi geldi:silent:

Predator[23rd]
11 Temmuz 2007, 15:09
Aslında bu kişiye göre değişir ama ben genel olarak rahat bir kullanıma mı sahip? yoksa daha büyük tecrübe isteyen bir kullanıma mı sahip onu merak etmiştim.. :)

ok, anladim gibi. yani motor gücü + agirlik + geometrisinin bir arada nasil isledigini ve mesela sag-sol viraj kombinasyonlarinda sürücüyü zorluyor mu zorlamiyor mu, dogru mu?


Ağırlık konusunda 2006 ile karşılaştırmanı kastetmemiştim.

203 kilo bana biraz fazla gibi geldi.
Bu kilo sürüş esnasında rahatsız diyor mu?

yani 203 kilo bana biraz fazla gibi geldi:silent:

203 kilo KURU agirligi. deposunu doldurdugunda sen 230kg agirliginda bir motosiklet ile karsi karsiyasin.

sürüs esnasinda bunun sorun olacagini zannetmiyorum ama benim boyumda birisi icin 815mm sele yüksekligi + 230kg agirlik hafif egimli bir zeminde motosikleti park etmek cok zor olacagini gösteriyor. Z750'nin beni en cok düsündüren yani da bu zaten. yarin seleyi 20-25mm indirmek mümkün mü diye de arastiracagim ...

belki söyle birsey yapmak mümkün olur:
http://my-pictures.at/user/011352/721461/I7OAQ-11352-721461-l_1.jpg


al sana avusturya'dan 1000PS (www.1000ps.at) adli sitenin yaptigi video:
pY1fU1oEsfY

Gökhan
11 Temmuz 2007, 15:26
Predator[23rd] hazır böyle bir fırsatı bulmuşken bir ricam daha var:)

kawa er6n kullanıcılarının en büyük şikayeti; "motorun agırlık merkezinin öne dogru olması nedeniyle gaza biraz asıldıklarında arka taraf zıplıyor" diyorlardı.z750'de de böyle bir sorun olabilir mi?

Bu agırlık merkezi konusuna dikkat edersen sevinirim.:)

ErTech
11 Temmuz 2007, 15:29
Predator[23rd] aynen öyle bunu kastetmiştim...

Predator[23rd]
11 Temmuz 2007, 15:55
Predator[23rd] hazır böyle bir fırsatı bulmuşken bir ricam daha var:)

kawa er6n kullanıcılarının en büyük şikayeti; "motorun agırlık merkezinin öne dogru olması nedeniyle gaza biraz asıldıklarında arka taraf zıplıyor" diyorlardı.z750'de de böyle bir sorun olabilir mi?

Bu agırlık merkezi konusuna dikkat edersen sevinirim.:)

consider it done!

25freckingspartans

Sacrosanct
13 Temmuz 2007, 04:21
+++ 100 .