Orijinalini görmek için tıklayınız : Mobylete, Peugeot, Bisan 103 ve 105 Ciler Buraya
devilcerkez
01 Ağustos 2005, 15:02
-Arkadaşlar bu sitede mobilet , Peugeot, Bisan Kullanan Yokmu yawfs..
-Bende Peugeot 103 var 49 cc önceden 70 cc idi totalin yağını kullandım işi bitti....
-Tek Segmen, 12 ön diş 105 daha neler neler yapılırdı bu motorlara...
solo_
01 Ağustos 2005, 15:25
Hocam totalin yagini kullandin nasil isi bitti yav anlamadim?
Dagildi mi makine?
Kim ne derse desin pejo, mobilet motor olayinin baslangicidir. ilk kazam da bu motorlarla oldu :')
barisci26
01 Ağustos 2005, 16:44
Ben mobilet kullanıyorum ama şimdilik çoğu kişide motora mobiletle başlamıştır. Senin dediğin totalin yağını kulladım işi bitti lafını anlamadım.
Motorun resmide bu : http://www.motosiklet.net/modules.php?name=Gallery&file=details&image_id=903&sessionid=e1a3c79e0813a58122ad6e0bba55cde5&sessionid=e1a3c79e0813a58122ad6e0bba55cde5
:bestmt:
crxforever
06 Ağustos 2005, 21:34
selamlar bende de moblet var üstten depo siyah 90 model
clay
06 Ağustos 2005, 23:41
arkadaşlar hatırlarmısınız eskiden mobilet furyası vardı ve herkes mobilete binerdi ilk 100 lük silindir çıkmıştı o zamnlar 4 milyondu kaç sene öncesi vay be felan diyoduk sonra glordini tek sekman modosı başladı daha sonra çift silindir mobilet moda oldu hey gidi günler hey be tüyleerim diken diken oldu belkide türkiye motora mobiletle başladı desek abartmış olurmuyum :) :) :) :queen: :queen:
devilcerkez
07 Ağustos 2005, 01:57
Evet TOTAL Marka Yağlar kötü.Nasıl mı kötü normalde mobiletlere yüzde 5 oranında koyman gerek TOTAL in yağında yüzde 40 bile kurtarmıyor ve motoru mahvediyor.ben yeni piston silindir krank kolu aldım rodaj için ilk 30 km geömedim ve total marka yağ alarak başladım 100 km olmadan motor 10 kere şişti.70 cc hız silindirim elimde kaldı.olay bu.Sonra 49 aldım petrol ofisi kullandım ve motoru açacaktım uzun yol yaptım babm aradı bir olay olmuş mahallede basmak zorunda kaldım 2 kapak taha yağ koydum motor ne şişti ne sıkıştı biraz fazla duman attı ama yine gitti.
TOTAL yağları Berbat
Petrol Ofisi ve Castrol Yağları mükemmel....
barisci26
07 Ağustos 2005, 14:07
Ben genelde benzinimi Shell den alıyorum ama ne yağ koyuyorlar bilmiyorum. Bilen varsa söyleyiversin. Bunda sonra bu topic moped tipindeki motorların olsun.
devilcerkez MSN de konuşabiliriz MSN adresim aşağıda.
crxforever
08 Ağustos 2005, 01:05
şişmesi demekki total 2t yağınn oluyomuş benimkinin de bide yağ katarken her litreye bir kapak atıyorum bu doğru ölcü mü(her zaman ölcekle olmuyo)
devilcerkez
08 Ağustos 2005, 01:53
crxforever slm
Normalde %5 Oranında Yağ Kullanman gerek.Yani 1 Lt'ye 50 Gr yağ kullanmalısın.Ama yinede total marka o berbat yağı kullanıcam dersen 1 Lt reye 1lt rede yağ koyman gerek.Dediğim gibi petrol ofisinden şaşmayın.varsa petrolcünüz petrol ofisi olsun.şimdiye kadar 3 silindir+piston piston 6 defa rettefe yedim.kaç 103 ler 105 ler şişti.Dikkat edin Yağ işi sakat iş.
crxforever
08 Ağustos 2005, 02:10
saol devilcerkez madem moped sınıfı ile ilgili bi topic acıldı.bende içimi
dökeyim.
mopedle dinlendire dinlendire 300 km evya daha fazla yol yapan var mı aranızda?
45lik dişli cekişi cok mu düşürür?
motoru rodajında(airsal marka ispanyol denen silindir taktım)bikackere şişirdim sıkıntı yaratır mı?
PcKopatGhostRider
08 Ağustos 2005, 02:13
walla bende kaç zamandır opetin 2t yağlarından alıyorum.. motor biraz devirli çalışıyordu demekki yağdan kaynaklanıyormuş.. motor bionik 2004 model yeni olduğu için kilitlenme yapmıyordu galiba.. peki özellikle tavsiye ettiğiniz bir mobylette için 2t yağ tavsiyeniz warmı? bu arada yeri gelmişken sorayım.. arkadaşlar mobylete disk fren takılabilirmi? takılablirse ne kadara patlar? :wiinkk:
crxforever
08 Ağustos 2005, 20:36
pug 105lerin disk frenelri takılabilir ama jant göbek ıvır zıvırı ile bir ara araştırdım 70 80i buluyo.cok randımsan veriyo mu onu da bilmiyorum ama bu mobilet bende kalacaksa frenlere kesin bir çözüm bulmak lazım.bisiklet bile daha iyi duruyo.
yağ konusuna gelirsek nerdense benzinciden hazır yağlı benzin aldığım zamanlarda daha iyi igidiyodu.titizlik yapıp 2t kullanmaya başladım.shellişnki fena değil gibi
devilcerkez
08 Ağustos 2005, 21:28
saol devilcerkez madem moped sınıfı ile ilgili bi topic acıldı.bende içimi
dökeyim.
mopedle dinlendire dinlendire 300 km evya daha fazla yol yapan var mı aranızda?
45lik dişli cekişi cok mu düşürür?
motoru rodajında(airsal marka ispanyol denen silindir taktım)bikackere şişirdim sıkıntı yaratır mı?
Aman Dostum AIRSAL MArka Silinidirine Dikkat et yoksa piston ararsan Bulamazsın Benim şişen 70 cc lik silindir buydu 4 gün kullandım tyepyeni ama pistonu yok.Bursa'da var dediler.Sen den Ricam Araştırıp bana söylersen parasını sana yollasam bana pistonunu yollasan memnun olurum
devilcerkez
08 Ağustos 2005, 21:34
45 dişli yi bilmiyorum ustatya sorarım ama önü 12 lik yapınca motor 10 km güçleniyormuş...
crxforever
09 Ağustos 2005, 02:13
devilcerkez su anda istanbuldayım ama hafta içinde konyaya gidecem
konyada airsal olması lazım zaten n bide ispanyol denen airsal var burda glardio ya da sana özelden parca aldığım yerin
telefonlarını vereyim
PcKopatGhostRider
09 Ağustos 2005, 17:14
pug 105lerin disk frenelri takılabilir ama jant göbek ıvır zıvırı ile bir ara araştırdım 70 80i buluyo.cok randımsan veriyo mu onu da bilmiyorum ama bu mobilet bende kalacaksa frenlere kesin bir çözüm bulmak lazım.bisiklet bile daha iyi duruyo.
yağ konusuna gelirsek nerdense benzinciden hazır yağlı benzin aldığım zamanlarda daha iyi igidiyodu.titizlik yapıp 2t kullanmaya başladım.shellişnki fena değil gibi
ne yani disk dren için jantımıdamı deiştirmem gerekiyor? ya bioniğimin jantları çok güzeldi. : :salut: sadece göbeği deiştirmek yetmiyomu
barisci26
09 Ağustos 2005, 17:31
Arkadaşlar ben motorun benzinini ve yağını adam kendisi katıyor. Bende kendi yağımı alıp kendim yağını koyuyum diye düşünüyorum ama en iyi yağ markası ve özelliği ile yazarsanız sevinirim. :king:
crxforever
09 Ağustos 2005, 19:18
pug 105lerin disk frenelri takılabilir ama jant göbek ıvır zıvırı ile bir ara aradisk freştırdım 70 80i buluyo.cok randımsan veriyo mu onu da bilmiyorum ama bu mobilet bende kalacaksa frenlere kesin bir çözüm bulmak lazım.bisiklet bile daha iyi duruyo.
yağ konusuna gelirsek nerdense benzinciden hazır yağlı benzin aldığım zamanlarda daha iyi igidiyodu.titizlik yapıp 2t kullanmaya başladım.shellişnki fena değil gibi
ne yani disk dren için jantımıdamı deiştirmem gerekiyor? ya bioniğimin jantları çok güzeldi. : :salut: sadece göbeği deiştirmek yetmiyomu
ustam bu disk frenler pejo için yapılmış.bana olmaz dediler ama yaparım diyen biri varsa yaptır.bende tel jantlarımdan memnunum ama disk fren
için bu gerekiyomuş.daha doğrusu benim bildiğim bu.frenlerden memnun değilsen mobis marka yumuşak balata varmış onu dene olmadı disk yaparsın
_Si_BeMoL_
09 Ağustos 2005, 19:40
bendede 87 puch var.bende total kullanıyodum.cok sısıyodu motor.bıraktım totalı yapmadı bıdaha.benzınıde hep petrol ofısınden alıyom.canavar gıbı.castrol yag atıyom ama bıraz fazla koyuyom.nolur nolmaz dıye.
devilcerkez
10 Ağustos 2005, 14:37
En iyisini bilmiyorum ama barış en kötüsü total, adam kendisi atmasın attırcaksan petrol ofisinde attır. :santa: :santa: :santa:
_demon_
10 Ağustos 2005, 15:24
mobilettin varsa kork yolda bırakır o
:queen:
crxforever
10 Ağustos 2005, 18:40
mobilettin varsa kork yolda bırakır o
:queen:
valla kardeş olmayana ilac gib geliyo ayıptır söylemesi 350ye aldım 2 ayda 2500 km yol yaptım piknik gezi okula gidiş carşıya iniş....
mobilet alıp kullanmak için ekonomik ama modifiye edecem diye tutturunca tam bir para tuzağı bicok parcasını gerekmediği halde değiştim hala daha şunu alacam bunu alacam diye tutturuyorum.nerdeyse vitesli parasına gelecek bana:)
devilcerkez
10 Ağustos 2005, 21:54
Hastalık kardeş bu ben motorun sesini kaydettim kasete.motorumu özleyip süremediğim zaman dinliyorum... :salut: :salut: :salut:
My Msn Space (http://spaces.msn.com/members/dvlcrkz/=)
PcKopatGhostRider
10 Ağustos 2005, 22:23
mobilettin varsa kork yolda bırakır o
saçmalık.. bende mobyletimden gayet memnunum.. 2003 model benimki.. ama 2 yılda 20000 i buldu ve motorum hala sıfır gibi.. ve ben sürekli kullanırım. mesela bugün 100 lik yolu hiç durmadan aldım öğlen sıcağının altında... mersinden taşucuna..
barisci26
11 Ağustos 2005, 19:21
mobilettin varsa kork yolda bırakır o
Ya arkadaşlar böyle cins insanlarda var bence bu adam hiç motor sürmedi anlamadan konuşan insanlara uyuz oluyorum. :farao:
crxforever
14 Ağustos 2005, 00:27
bu arada arkadaşlar mobiletlere pejolara varsa puchlara kim ne modifiye yaptı yazsa biligilerimizi paylaşsak cift resimleri buşlup koysak nası olur?
devilcerkez
14 Ağustos 2005, 10:59
O zaman İlk olarak ben koyuyorum....
-Arkadaşlar başlangıç motorumdu ve cidden 70 yapıyordu,
-Hiç modifiye etmedim şase sürekli kırıldığından habire kesip kaynatıyordum
-Daha elektronik bile değildi habire ısnıp istop ediyordu...
http://show.imagehosting.us/show/552951/0/nouser_552/T0_-1_552951.JPG
devilcerkez
14 Ağustos 2005, 11:13
Merhaba Bu motorda bu sene kullandığım motor...Her seni bir yenisi seneye inşallah yeni honda alıcam
Modifiyeli Özellikleri...
1-70 CC airsal silindir
2-70 cc 11 1 Karbiratör çok yakıyorrr
3-klipeler 70 cc ye göre ayarlandı...
motor böyleydi tabii şişene kadar şiştikten sonra yine 103 yaptım 49 a dödüm....
Böyle olmasaydı arka dişliyi ön dişliyi ve bir çok yerini deyiştirecektim.sadece öndişliyi değiştirseydim motor 120 yapacaktı.
http://show.imagehosting.us/show/552958/0/nouser_552/T0_-1_552958.JPG
devilcerkez
14 Ağustos 2005, 11:28
-Peugeot'ları, Ramzey'leri, Bisan'ları,Beldesan'ları Nasıl Modifiye edip Hızlandırabiliriz?
Arkadaşlar Ben anladığım gördüğüm kadar yazıyorum siz de ekleyip eksiklerimi kapatabilirsiniz....
1-Eksoz un sinek Eksoz ise yani uzunsa EMO Orjinal Peugeot eksozu takarsan %10 Hızlanır....Aksine yaparsan devam edersen motorun kalkışlarda hızlı kalır...
2-Ön dişliyi 13 iken 12 yaparsan motorun %20 hızlanır...
3-Arka dişliyi 52 değilde 48 yaparsan %10 hızlanır...
4-103 kullanıyorsan az hızlanim diyorsan ve motorun şişmişse silkindiri değiştireceksen 70 cc 105 silindiri al italyan marka aynı paraya değiş daha hızlı git...
5-Mobiletinle vites atmak istiyorsan baban kayışçı dükkanı ise sinek eksoza hızlanınca bas bırak sesi dinle dikkat et motor fırlıyor...
6-Karbiratörünü orjinalden döndüysen yavaşlayabilir, Fransız marka bir karbiratör al yoluna devam et....
Motorum uzun ömürlü olsun diyorsan....
1-Yağını kaliteli al her litreye 50 gram yağ koy, eğer motorun 105 ise biraz daha koy...Eğer yağını ayarlıyamıyorsan 10 milyonluk benzin mi alıcan yani 4 litreye yakın her litreye 50 gram 4 litreye 200 gram yağ koyacan.Al bir ufak su iç, şişeyi atma, benzinliğe gitmeden yağından yarısına kadar doldur biraz fazla da olsa 30 gram(+) zararı yok kendine güvenerek cesur şekilde yağını koy...
2-Motorun yük varsa yokuşa felan zorluyorsan dikkat et motorun duruyorsa zorluyorsan motor kalkmıorsa yine zorlama ısınıp yine şişer motorun gücü düşer...
3-Motor sıcakken Hiç bir yerini sökme çok kolay şekilde kırılır...
4-Motorunu her 40 km de bir dinlendir...
kurt_kapani_mos
14 Ağustos 2005, 12:23
vallah abi bende bir pegeout şimşek var.... bu güne kadar ne yolda kaldım ne de yolda kalan gördüm..... at 5 milyonluk benzin bütün eskişehiri dolaş.... depoyu doldur adam gibi yağını (biraz fazla yağ at) depoyu ne zaman doldurduğunu bile unutursun..... bir defa yolda lastiğim patladı 10 km yolu o şekilde geldim bana mısın? demedi.... bin motora ver gazı gerisini düşünme!!!!!
ayrıca ben motorun üstündeki hiçbir parçayı orjinalden başka takmam....
motorumun plakası dahil hiçbir kaydı yok... (kaç model olduğunu bile bilmiyorum)
:) :cat: :) :cat: :) :cat: :) :cat: :) :cat: :) :cat:
:thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft:
:flower: :flower: :flower: :flower:
crxforever
14 Ağustos 2005, 15:26
motorun güzelmiş devil cerkez.ben de koymak isterdim ama fotoları bende yok.zaten motor uzağımda. mobilet modifiyesi konusunda başka bi forunda konu
acmıştım bircok bilgi aldım ama merak ettiklerim hala var 21lik karb.var mı mobiletler için?birde mobiletle uzun yol giden var mı?(300 km filan)
devilcerkez
18 Ağustos 2005, 10:31
ilgin için teşekkürler crxforever
barisci26
24 Ağustos 2005, 01:14
http://img383.imageshack.us/my.php?image=yenimotosikletim3nw.jpg
just_life
24 Ağustos 2005, 01:24
Arkadaslar mobilet deyip gecmeyelim benimde ilk motorum mobiletti ne günlerimiz gecti nerelere gitmedimki simdi yazılarınızı okuyunca tekrardan aklıma geliverdi ilk motorum herseyi onda ogrendim ilk zevki onda tattim ilk kazamı onda yaptım benim sevgili Pejomm :pale: Bana çok seyler ögretti sagolsun
ybr125
28 Ağustos 2005, 18:28
just_life a katılıyorum. Bu motorları kimse yok sayamaz çoğumuza motor aşkını bu motorlar aşılıyor. En iyi motor yağı hangisi?
devilcerkez
29 Ağustos 2005, 00:22
po kullandım güzeldi ama Shell daha iyi korudu şuan shell e döndüm arkadaşlar ama castroldan da şaşılmaz dostum
mustafa
30 Ağustos 2005, 02:27
BEnimde Çift silindirli mobiletim vardı zamanım olsa gene toplarım... Özellikle sesine hastaydım ve hastaydılar...
bu bisan-lifan 125 t-6 ne menem bi şe bilen var mı
SpeedyBoys_345
20 Ocak 2006, 14:26
selam arkadaşlar ben geldim.
SpeedyBoys_345
20 Ocak 2006, 14:27
Mobylette peugeot ve diğer motorsikletler için sohbet etmek istiyorsnız adresim SpeedyBoys_345@hotmail.com
visor
13 Nisan 2006, 13:31
beyler bende mobilet 8-8 cift glordini var bu motorlari yapan adamim trde kapismicagim adam yok tabiki almancasina isin puf noktalarida bizde biz herseyimizi paylasiriz biz pic adamiz pic motor bineriz bu motordaki ses hangi motorda varmis bu isin baslangicla alakasi yok bende ybr var yinede glordoninin yeri ayridir bu motorlara herkes binemez bu motorlar kiminin ruyasi kiminin kabusu mp_p106@hotmail.com motor hakkindaki sorularinizada yardimci olurum ..........
mehmet_ak_gs
21 Mayıs 2006, 21:14
arkadaşlar ben 17 yaşındayım.4 ay önce peugeot spx-l aldım.motorum 2500 kmde.modifiye yaptım motor 110dan düşmez.gruplar arası birinciyim.yani bakarsan o kadar güzel motor birde modifiye yaparsan...
PcKopatGhostRider
22 Mayıs 2006, 07:00
arkadaşlar ben 17 yaşındayım.4 ay önce peugeot spx-l aldım.motorum 2500 kmde.modifiye yaptım motor 110dan düşmez.gruplar arası birinciyim.yani bakarsan o kadar güzel motor birde modifiye yaparsan...
nasıl hoca ya?_? 110 mu dedin?_? motorun fotolarını ve ayrıntılı bilgi beklios.. :cat:
bigbangson
22 Mayıs 2006, 07:24
selam moped dostları..
27 yaşındayım ve hala mobylette ye hastayım..bu topic te dikkat ettiğim konularda
1 modifiye
2 uzun yol olayı
3 yağ konusu geçmiş.
anlatayım izninizle..dikkat edin bu motor mobylette peugeot değil...km/h ler tempra ibresinden bakılmıştır
92 model super lux 51 motorum ilk alındığında ibre olmasada ( hala yok) 70 yapardı..sonra birkaç oynamayla dişlilerle değişmeye başladı 80 (52 dişli ile)
90 ( 45 dişli ile) bu arad bir arkadaş yanlış yazmış ön dişli büyür arka dişli küçülürse motor hızlanır fakat güç düşer mobylette çilere tavsiye ederim(ön dişli 13 arka dişli 45 tabi motorunuz kuvvetli ise bunu siz bilirsiniz iki kişi yokuşlarda anlarsınız) daha sonra karburatör ile oynayarak benzin memesi ve emiş borusu delikleri ( teknik ismini bilmem karburatörün hava emen deliğinden bakılırsa ortada görünen ince boru sarı renk..)üzerindeki delikleri büyüterek ki sadece meme değişirse o delikler küçük olduğundan pek faydası olmaz (karburatörüm fransız 14-12 orijinal) yapınca motorum belki inanmazsınız ama ( kesin inanmazsınız)140km/h yaptım rampa dikti tabi...yoksa normal hızı 110km/h idi....sonra çift kafa yaptım o bir türlü 125 i geçmedi ki süper bir ses ve görüntü vardı ama gitmiyordu işte gerçi dişlilerle oynamadım hiç sadece arka 45 idi o kadar ön 11 diş....şimdide 4 kafa yapmaya uğraşıyorum da işim bayağı zor kayış falan olmayacak çünkü dayanmaz yani.... isteyen olusa foto yollarım sormak istediğiniz birşey olursada seve seve cevaplarım...
hee bide mobylette çift iken 650 km yola gidip geldim bide gittiğim yerde gezdim 650+650+100=1400km maşallah hiçbir sorun çıkartmadı...ve 650 km boyunca sadece benzin ve ihtiyaç molası verdim...yalnız peugeot gitmez belirteyim...ayrıca yağ olayı da bence pek farketmiyor çünkü ben 1 depo ( v kadro benimki) benzine 50 gr atarım hatta bazen hiç atmam ayrıca kapışacağım zaman özel karışımım toplamda 3 litre olacak 2,5 litre süper benzin 250 ml tiner selülozik 250 ml mazot evet bunu yaparsanız değişimi görürsünüz ( ama dikkat edin sadece 2 motorda denedim sizin motora ne yapar bilmem...peugeot ise kesinlikle yapmasın)çünkü peugeot kısa krank koluna ve geniş kısa bir pistona sahip buda demektir ki daha devirli ve seri bir makina o yüzden peugeot hızlıdır..ama mobylette alırsan 20 yıl kullan bişey olmaz kullanabilene tabi çünkü krank kolu uzun piston dar ve uzundur. buda demektir ki az devirli ama güçlü bir motordur..
peugeotun görüntüsüne hastaydım ama mobyletten şaşmadım ve şaşmam da..yani 4 kafa mobylette ten demek istedim....:):queen:
PcKopatGhostRider
22 Mayıs 2006, 08:06
bigbangson, hoca güzel yazmışsın.. bende mobi ile 250 kmlik bir uzun yola çıkmıştım.. sorunsuz gittim geldim.. ama bendeki orjinal bionikti.. 2003 model.. bu arada bahsettiğin dişli olayını denemiştim.. önü biraz büyütüp arkayı küçültmüştüm(slk gibi) motorda ne kalkış kaldı nede hız.. bence orjinal bir motorda dişli oynaması yapılmamalı.. yeni mobiletlerde uzun yola rahatlıkla gidilebileceği kanısındayım.. elektronik ateşleme uzun yolda sorun çıkarmıyo.. bu arada hep çift silindirli bir mobinin sesini merak etmişimdir.. kayıt yapabileceğin bir cihaz warsa kayt yaparsn çok ii olur hoca.. hatta fotoda hiç fena olmaz.. :cat:
bigbangson
22 Mayıs 2006, 20:55
evet dostum uzun yolda mobylette süper dir...fakat üzgünüm şu anda motorum çalışmıyor yapım aşamasındayım ayrıca çift motoru bozdum o yüzden sesini ve görüntüsünü çekemeyeceğim fakat yapmaya çalıştığım mobylette 4 silindir olcak inşallah yani olduda şimdi ateşleme kısmındayım 4 ünü de çalıştıramnadım daha sorunsuzca fakat bittiğinde hem foto hem ses eklerim...
bide dişli olayına gelince her motorda bu olmaz silindirinin süper olması lazım özellikle eski model bir orijinal silindir daha iyidir bence bide çekiş hız olayı motorundan kaynaklanıyordur tek kişi ile sorunsuz gidersin iki kişi gitmez çok zorlanır motor.. ayrıca orjinal motor iyidir hız ve güç istiyorsan çift yaptır bence...:mrgreen:
crxforever
22 Mayıs 2006, 23:25
bu konu tekrar açılmış, forum tabiri ile hortlamış:mrgreen:
ben de birşeyler eklemek isterim.
aslında bunça yeni model varken mobilet devrini tamamladı diye düşünüyorum.
ama uğraşmak değişik birşeyler yapmak için veya düz yolları olan şehirler için ideal bir motor.en iyisi günlük kullanım için bir 125lik veya cub almak yanına da
uğraşmak denemeler yapmak için bir mobilet almak.
benim bildiklerim mobilet hakkında ;
v kadro kesinlikle daha iyi üsten depo aldım v kadrolar gibi gitmiyor.:pale:
motora ne yaparsanız yapın egzoz orjinalse son sürat çok farketmiyor .motoru sıkıyor.o da şehiriçinde problem.
bu yakıt karışım olayı bana sakat gibi geldi,belki hızlı götürür ama günlük kullanıma gitmez bençe.sadece yarışlar için belki ama konyada yarışanlar ya-ğlı
benzin alıyorlar.
rampa çıkma olayı biraz da toplayan ustadan ve debriyajın ayarından olmalı
ben önde 11 arkada 38likdişli ve glardoni ile tek kişi çoğu rampayı çıkabiliyorum.
önçeden airsal silindir vardı 56lık dişli ve kalın kayışla çıkamadığı da olurdu.
4 silindir çalışman için kolay gelsin.
pckophatghostrider çift silindir ve diğer modifiye mobilet videoları burada
var.
http://zozi.net/forum/viewforum.php?f=45
http://www.arizaliadam.com/152
bigbangson
23 Mayıs 2006, 17:58
crxforever dostum haklısın yazdıklarında saolasın bu arada ateşleme sistemim ufak aksaklıklar dışında tamamlandı motorum çalıştı yakında yollardayım...:queen: sevdim bu forumu güzelmiş..:mrgreen:
crxforever
23 Mayıs 2006, 20:34
hayırlı olsun.4 silindiri çalıştırdın mı sonunda?
bigbangson
23 Mayıs 2006, 23:15
he valla çalıştı elektrik gibi olcek inşallah şimdi sorun kaplin dişlilerinde motor çok devirli ve güçlü olduğu için naptıysam karetmedi olcek bakalım yakındır bu haftasonu çıkarırım belki yollara hesaplamalarıma göre 300 km/h gibi gitmesi lazım teoride ama şase cant lastik ve fren sistemi yeterli gelmeyeceği için hızı 150 km/h gibi sabitleyeceğim bakalım anlatırız daha...
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO