PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : klr650 2008



canercidam
28 Haziran 2007, 12:47
http://img170.imageshack.us/img170/2319/klr08blu2oh1.jpg (http://imageshack.us)
Shot at 2007-06-28


Engine Four-stroke, DOHC, four-valve single

Displacement 651cc

Bore x stroke 100.0 x 83.0mm

Compression ratio 9.8:1

Cooling Liquid

Carburetion Keihin CVK40

Ignition Fully transistorized

Transmission Five-speed

Final drive Chain

Frame Semi-double cradle, high-tensile steel

Rake / trail 28 degrees / 4.4 in.

Front suspension / wheel travel 41mm telescopic fork / 7.9 in.

Rear suspension / wheel travel UNI-TRAK® single-shock system with 5-way preload and stepless rebound damping / 7.3 in.

Front tire 90/90x21

Rear tire 130/80x17

Front brake / rear brake Single 280mm petal-type disc, two-piston caliper / single 240mm disc, single-piston caliper

Overall length 2293 mm

Overall width 960 mm

Overall height 1349 mm

Ground clearance 211 mm

Seat height :889 mm

Dry weight :175 kg

Fuel capacity : 23 lt

Wheelbase :1480 mm

Color choices :Candy Lime Green, Sunbeam Red or Blue 21



Özellikleri amerikan sitesinden aldığım için bazı ölçüleri dönüştürdüm.asıl linkini veriyorum.
http://www.kawasaki.com/Products/Detail.aspx?id=221&content=specifications

Görünüşü gercekten çok güzel olmuş.Kafa grenajı sanki 2004 ybr leri anımsattı:mrgreen: 2008 modelinin hala karbüratörlü olması bence büyük eksiklik. sıkıştırma oranı f650 ye oranla daha düşük.eski bir teknoloji ama titreşimi f650 den daha az olacaktır.:cat:Tork ve güç değerlerini bulamadım.Bulup da koyandan Allah razı olsun.:cherry:

XTtenere
28 Haziran 2007, 13:06
Max. Güç: 43 beygir @ 7000 rpm. Max. Tork: 47 Nm @ 5000 rpm

karbüratörlü olması avantaj bana göre ama Keihin CVK 40mm karbüratör benzini susuz içer orası ayrı :)