PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 [90] 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201

dr.i
07 Şubat 2007, 16:29
Arkadaşlar uzun zamandır topice girmemiştim, son yazıları okuyamadım ama motor çalışırken boş vitese alma problemini hallettim. 1. vitesden boşa alırken hafif gaz vererek yaparsınız rahatlıkla boşa geçtiğini göreceksiniz......

unfortunate
07 Şubat 2007, 17:08
arkadaşlar bende 250 cclik kullanıyorum fakat okuduklarımda süper benzin daha ii diyorlar oysa ben bugüne kadar kurşunsuz alıyordum acaba yanlışmı yapıyordum bilen varsa yardımcı olup bir açıklasın!!!!

GeCe__
07 Şubat 2007, 18:41
unfortunate neden yanlış yapasın yaa asıl super benzın alınmaz bızım motorlara ben 1 seneden berı kullanıyorum sl 150 yi hıc sasmadım suana kadar shell 95 kursunsuz hıcte sorun olmadı gayette memnunum

oldwolf
07 Şubat 2007, 21:20
evet gayet tabiki titreşimi kesmek mümkün değil boğaçhan ın da söylediği gibi hissedilirliğini azaltabilmek bizim uğraştığımız şeyde o gördüğünüz koca koca takozların motorlarımıza göre olanını yapabilmek bi anlamda:queen:

Boğaçhan
07 Şubat 2007, 22:02
Arkadaşlar ''Motor Takozu'' bahsiyle anlatmak istediğim, İçten yanmalı tüm motorlar, elektrik motorları vb'nin çalıştıkları ve montajlandıkları sabit ortamda vibrasyonunu azaltmak için kullanılan yöntemin bu olduğuydu, benim sunmuş olduğum örnekler fikir uyandırmak, beyin fırtınasını başlatmak kabilinden.
Bu ''takoz'' terimi içinde düşünülebilecek diğer bir alternatif; pek çok araçta kullanılan, silindirik yapılı ''makas fişeği'' olarak tabir edilen parçadır, özellikle motorun alt şasi bağlantılarında kullanılabilir. Ayrıca elektrik motorlarının sabitlenmesinde kullanılan takozlarda bir alternatifdir. amaaaaaaaaa.... bu verdiğim örneklerin tümü, motorun orjinalliğini bozacak kaynak işlemi gerektirir. kaç kişide de böyle bir işlemi yaptırır? en iyisi olduğu şekliyle kullanmak.
Diğer bir husus: Motorunuz için süper benzin kullanımı gereksiz bir masraftır. Nedenine gelince;bizim motorların sıkıştırma oranı 9/1 dir bu da normal kurşunsuz benzin kullanılabileceği anlamındadır. süper benzinin kullanım yeri ve amacı; Yüksek devirli ve sıkıştırma oranı yüksek araçlarda vuruntuyu önlemek maksatlıdır.
Kurşunlumu? kurşunsuz mu sorusunun cevabı ise, motor silindir ve pistonlarının imal edildiği malzeme alaşımıyla ilgilidir. Eski nesil araçlarda, silindir ve piston alaşımları daha yumuşak tabir edebileceğimiz malzemelerdendi ve aşınmanın önüne geçebilmek için; benzinin içine kurşun katılıyordu. Bu kurşunda, adeta ekstradan bir yağlama görevi yapıyor ve aşınmayı minimum seviyede tutmaya yardımcı oluyordu. Şİmdi ise; Motor alaşımları daha sert ve dayanıklı malzemeden yapılıyor, üstüne üstlük kullandığımız yağlar da; Süper tabirinin içine giren, yaz ve kış kullanımına uygun, aşınmaya karşı geliştirilmiş katkı maddeleri ihtiva ediyor. Yaniiiiiiii ...! Benzinimiz: KURŞUNSUZ NORMAL BENZİN.

vıceroy
07 Şubat 2007, 23:07
Ressamım,benim hanımın tayin işi ile cebelleşiyoruz adana- mersin mekik dokudum bugün.inan motora binemedim bile. servise gidersem araştırıcam senin için. Olaki buldum, nasıl eline geçecek? Senin yerinde olsam atlar motora gelirdim bizim devran usta elden geçirirdi icabında. Kararın gelmek olursa özelden mutlaka msj at.tlfn..vs..
Gece dostum benim 1. viteste yavaşlama pek olmadı sanki arttı yaa!
Bohaçhan,titreşim bende rahatsız edici boyuttaydı hatta 20 dk gezsek ayaklar her 2 yolcudada karıncalanıyordu.Araştırınca vidalar gevşek çıktı sıkıştırıldı. Dişlide bir boy büyüyünce olay biraz rahatladı. Motor ve şase baglantı noktaları çok dar ve küçük olunca ya tüpçüden yada oldwolf dediği gibi ayakkabıcıdan destek alıcaz gibi. :P saygılar. :bounce:

sioux
07 Şubat 2007, 23:13
arkadaşlar daha önce bir yetkili servise gittim bir ampül için 10 YTL istediler verdik ama farı yakınca baktık ki ampul değişmemiş iyi ki kontrol etmişim..Doğru düzgün bir servis arıyorum.Anladığım kadarıyla Menderes ustadan memnun olan arkadaşların sayısı fazla adresi tarif edebilirseniz sevinirim:)

Thunder79
08 Şubat 2007, 00:38
Menderes usta => Eğitim mahallesi muratpaşa caddesi ikinci Açıkgöz sokak no 34 fikirtepe Kadıköy İstanbul :D
0 216 550 7272...
kısaca
minibüs caddesinden kadıköye doğru giderken marmara üniversitesi durağından sonra kuyubaşı durağı daha sonra ziverbey durağı var ziverbey durağına gelmeden sağa giriyorsun dümdüz aşşağıya inerken 4. sağ sokak. suzuki filan yazıyor motorları önünde görürsün...

Gecce hjm sonunda 120 yi gördüm nasıl oldu bilmiyorum düz yolda yokluş aşşağı kesinlikle değil. Bu arada ilk defa bu gece fatih köprüsünden karşıya geçtim ve döndüm... Çok heyecanlıydı kalbim hala atıyor :queen: Stebel korna feci işe yarıyor herkese tavsiye ediyorum.
Not: Bizim motorun Nisandaki fiyatıonı duydum 3250 bilginize...

cobalt
08 Şubat 2007, 01:04
thunder 120 yı gordugunde devır saatıne baktın mı kac gosterıyodu?

Thunder79
08 Şubat 2007, 10:11
thunder 120 yı gordugunde devır saatıne baktın mı kac gosterıyodu?

120 yi gördüğümü abim söyledi hemen arkamdaydı fiat marea.. devir saatinde ise 110 u geçmişti ama anadolu yakasına geçtiğimde tekrar o hıza çıkmadı.:pale:

GeCe__
08 Şubat 2007, 13:03
:) ben 8.30 dan sonra gecıyorum hep karsıya aksam:queen: dun aksam baya bı ruzgar vardı zaten koprude sorma

ya beyler benımle ortak helojen sarı ampul almak ıstıyen olurmu acaba aranızda:) 10 adet 35 ytl yarı yarıya paylasırız 17.5=5 ampül:cat:

cook gsuel gösterıyor bızdekıler cok dantık yaa ayar oluyorum

ergeser
08 Şubat 2007, 14:03
beyler 120 basanlara hayırlı olsun eyimli yolda 3-4 sefer bende bastım acaba benim km fazlamı gösteriyo.

birde benim birsorunum var ben orjinal lastikleri dubleks yaptıydım.sadece sibop degiştiydi geçengün arka lastik biraz inmişti.götürüp kontrol etirdim patlak yoktu. servise gittim. bu cantlar dubleks için uygun degil diye söyledi virajlarda kenardan hava kacımıştır dedi.oda kontrol etti.patlaklık bulamadı.

buşekilde dubleks yapıpta sorun yaşıyan veya memnun olan varsa bilgilendirirse sevinirim.

Thunder79
08 Şubat 2007, 14:21
:) ben 8.30 dan sonra gecıyorum hep karsıya aksam:queen: dun aksam baya bı ruzgar vardı zaten koprude sorma

ya beyler benımle ortak helojen sarı ampul almak ıstıyen olurmu acaba aranızda:) 10 adet 35 ytl yarı yarıya paylasırız 17.5=5 ampül:cat:

cook gsuel gösterıyor bızdekıler cok dantık yaa ayar oluyorum

hjm halojen ampül 55W aküyü bitirebilir konjektörü yakabilir. Dün feci üşüdüm hava ii olmadan karşıdan karşıya geçilmemli :queen:

cotonak28
08 Şubat 2007, 17:19
Arkadaşlar selam,
Sizlerin değerli fikirlerinizi almak istiyorum.

Ben 2006 mayıs ayında dorado corvus aldım 3 ay kadar kısa bir süre sonra maddi sıkıntı yüzünden motorumu güvendiğim,sevdiğim bir arkadaşa aldığım fiyattan vadeli olarak sattım ve geçen ay kendime 2.el ve çok temiz bir keeway 150 satın aldım.(buraya kadar çok güzel)
corvusu sattığım arkadaşında iş yerini devretmek üzere olduğunu ve bana motoru iade edeceğini öğrendim.Şimdi ben iki motorla ne yapacağım? birisini gözden çıkartmak durumundayım ama hangisini?

GeCe__
08 Şubat 2007, 19:23
dorado yu bosver ya hem otomatık degılmıydı o al keeway bın daha gusel motor benden sölemesı sadece yada hıc gerı iade alma yanı sonucta almısın baska bı motor:wiinkk:

thudner79 naptın ya ne akuyu bıtırır nede konjektore zarar verır aman,ayıca ben akumu degıstırdım 9 amp. aldım ve geen eskısı 6 amp. olsada bısey olmaz sadece kolay kolay kaldırmaz ayrı konu bu arada 55W degıl 35W ok

cobalt teklıfım sanada gecerlı ne dersın ortak alalımmı sarı helojen?
jameıka yanı hakan abı ne zamandan berı onu kullanıyor ve cok aydınlatıyor hıcbır sorunda yok ayrıca bende de vardı ama ya kullanılmıstı yada tarıhı gecmıstı bıttı o yuzden ama cok memnundum

thunder79 benım motor suan mendereste aksam 9 a dogru gıdıcem almaya ıstersen sende gel musaıtsen tanısmıs oluruz

vıceroy
08 Şubat 2007, 20:22
Ergeser kardeşimin sorunu ciddi. Arkadaşlar ben hesaplı diye duro marka dubless lastik takmak istiyordum,yani bu camtlar sorunmu çıkarcak dersiniz!!!
Gece dostum bizim orjinal aküler kaç amperlikti,sen kaç amper ve ne markayı kaça taktın merak ettim? Saygılar. :P

GeCe__
08 Şubat 2007, 20:45
ergeser yenı gördum yazını tanıdık bı abımde yaptırdı laztıklerı dubleks evet sıbop degısıyor zaten herhangı bır sorun olmuyor yanı baska rklarımda degıstırmıstı gayet memnunlar, öle bısey olamaz ya nasıl yandan hava kacırıcaz cok enterasan vala bende en kısa zamanda dubleks yaptırıcam ben öle bısey hıc duymadım öyle olsaydı kesın duyardım yanı.

vıceroy bızım aku 6 amp.12 volt yuassa marka (yzılısını yanlıs yazmıs olabılırım) sanırım çin malı olması lazım

ben 9 amp. 12 volt aldım yanı dolayısıyla daha uzun omurlu ve daha iyi performans verır,markasını bılemıcem hakan abıden aldım kendısınde de aynı akuden var zaten oda arkının dukkanından almıs ve 2 sene garantılı 30 ytl.

hakan abı dedıgım jameıka nıcklı kısı ayrıca aldıgım akü çin malı

balayyusuf
09 Şubat 2007, 02:55
Gece pardon bir haftadır istanbul dışındayım topikede takılamadım bu nedenle bu gece istanbula döndüm takarız senin derileri artık haberleşelim.:cat:

Bende sırf bizim lastiklere hava basma konusunda yaşadığım sıkıntıdan dolayı(sibop malum çok kıl yerde duruyor) dublex yapmak istiyorum yan sibop takarım diye ama bu virajlarda hava kaçma olayı nasıl oluyor kafama yatmadı ben bir lastikçiye sordum jantlar telli değilse dublex yapılabilir ama üzerindeki lastikler yani orjinalleri buna uygun değil dedi lastiklerin değiştirilmesi tavsiye ediliyor.:cat:

Birde bir sorum olacak şimdiki siboplara hava basmayı kolaylaştırıcı bir güzellik yapılabilirmi bu sorunu halletmiş bir arkadaşımız varmı acaba:silent:

GeCe__
09 Şubat 2007, 11:28
thunder79 hayırdır ya motoru satıyormusun üzüldüm vala ama neyse hayırlısı o olsun madem satıyorsun ıns. satarsın dostum

balayyusuf ben bu aksam kardes:) hallederım artık su işi:P

beyler dubleks yapıpta hava kacırma olayı dıye bısey yok yapmayın ya öle olsa ben kesın duyardım dıyorum sıze uzman grupta cook yaptı dubleks öle olsaydı söylerlerdı bıze tabıkı ve ayrıca hakan abı belkıde 2 seneden berı bınıyor dubleks seklınde hıcbırsorun yok öle olsa yaptırmaz kendısı ne olucak ıste agızı olan konusuyor bence ıcınız rahat olsun derım.

yaw eksık yazmısım yusuf kardes:) ben bu aksam gelıcem dıgcektım

Thunder79
09 Şubat 2007, 11:44
thunder79 hayırdır ya motoru satıyormusun üzüldüm vala ama neyse hayırlısı o olsun madem satıyorsun ıns. satarsın dostum

balayyusuf ben bu aksam kardes:) hallederım artık su işi:P

beyler dubleks yapıpta hava kacırma olayı dıye bısey yok yapmayın ya öle olsa ben kesın duyardım dıyorum sıze uzman grupta cook yaptı dubleks öle olsaydı söylerlerdı bıze tabıkı ve ayrıca hakan abı belkıde 2 seneden berı bınıyor dubleks seklınde hıcbırsorun yok öle olsa yaptırmaz kendısı ne olucak ıste agızı olan konusuyor bence ıcınız rahat olsun derım.

yaw eksık yazmısım yusuf kardes:) ben bu aksam gelıcem dıgcektım

Gecce hjm motor dediğin gelip geçici ama dostluklar bakidir. :cat:
SL i sattıktan sonra nikahımı yapıp bir başka motora bakabilirimde

ergeser
09 Şubat 2007, 18:31
gecedostum ustanın söyledigi cantın kenarında tırnak olması lazım mış bizim cantlarda yokmuş.
ama ogünden beri birdaha inme yapmadı.konuyu araştırıyorum bursa daki lastik ve cant firmaları ile görüşcem.sonucu bildiririm.

Boğaçhan
09 Şubat 2007, 21:24
Arkadaşlar ben de sizlerden birşeyler öğrenmek istiyorum!
Şu an kullandığınız ve başarılı/performanslı olduğunu değeerlendirdiğiniz bir buji markası ve modeli varmı? Tabiki fiyatı?

SaLu_JaCBo
10 Şubat 2007, 00:11
Arkadşlar herkze slm 1 seneden beri 150cc Superlight modeli kullanıyorum 23 bin km de çok gezdim gerçekten hiç bir sorun yaşamadım 3 milyara bu kadar sağlam motor yapanlardan allah razı olsun.motoru fazla zorlamadan heryere gidebilirsiniz onu üzerseniz oda sizi üzer bunu unutmayın :)
allah hepimize kazasız belasız sürüşler nasip etsin.

GeCe__
10 Şubat 2007, 11:43
salu_jacbo eh masalah dostum ya harbı cok sevındım bu zamana kadar nerelerdeydım:) neyse allah bozmasın 23 bın km cok ii ya demekkı benden fazla kmde varmıs::mrgreen: en uzun yolun neresıydı söylersen sevınırız? bırde cıkardıgı en buyuk sorunu sölersende iyi olur

boğachan uzun lafın kısası ngk bujı bu üçe ayrılıyor:) bırı normal ngk fıyatı 10-15 sanırım bırı ngk platuım buda 20-25 galıba ötekıde ngk ırıdyum 35 ytl en iyi performansı ırıdyum verır ama cokta gerek yok derler bazı ustalar bende bı ara plantuım vardı cok memnundum sonra bulamadım suan normal ngk var bundanda memnunum yanı ok

bu arada yenı uyesın hos geldın solu::tutkuy::

SaLu_JaCBo
10 Şubat 2007, 18:53
tşekrler gece h.b. sağol.
Motor gerçekten iyi. uzun yol olrak 4 kere istanbul-ayvalık-izmir yaptım yazın :)1 kere eskişehir gittim ve ordan ankaraya tabii benmle birlikte 3 arkdaşım daha benle yol arkdaşı oldu.Keeway Superlight 150 arkadaşlığı :mrgreen:

2 ay önce bodruma gittim ve istanbul içi çoğu yeri gezdim motorumla.
Bu zamana kadar yolda bırakma gibi bir sorun yaşamadım benim şansıma heralde :) sadece uzun yolda yazın çok boğuluyordu motor 2-3 saatte bir 1,5 saat kadar dinlenme sorunu yaşıyordum o da gezmenin ayrı tadı zaten :) her 1,5 saat mola bize 1000 koloriye mal oldu izmire gidene kadar 5 kilo alıyorduk :cherry:

Lastiklerin tubeless olmaması kaybı tabi motorun yazın sıcak asfalta çok çobuk ısınıyuorum ve yolda küçük bir taş bile gelse savuruyor motoru ve çok kolay patlıyor lastikleri ama değiştirdikten sonra böyle bir sorun kalmıyor.

En güzel olayda farklı şehirlere gittiğinizde insanların gelipte motor hakkında güzel şeyler söylemisi insanı mutlu ediyor.Bu motora 10 milyar verende oldu arkadşlar bodrumda insanlar harley sanıyorlar Keeway yazısını söktüğünüz takdirde :) ama bu motorun değeri bende büyük ve 10 milyar verenede vermem daha iyi bir motor alcağımı bildiğim halde ilk gözağrımız o bizim. Motorlarımızın değerini bilelim. herkeze kazasız belasız sürüşler nasip etsin allahımız.

balayyusuf
11 Şubat 2007, 03:33
SALU JACBO arkadaşım ben bu yaz motorla izmire gitmeyi planlıyorum ama senin anlattıkların beni ciddi anlamda ürpertti 2-3 saatte bir motor boğuluyor ve 1,5 saat dinlenmemiz gerekiyor demişsin ve lastikler tubless olmadığı için kolay patlıyor falan bu yazdıkların yaşanıyorsa uzun yolda,Biz bu motora nasıl iyi motor diyebiliriz ki ? Bırak iyi motoru bir felaket !!! O zaman aksine bu durumlar başımıza gelecekse biz istanbuldan hiç ayrılmayalım derim bu aletle.Biraz daha açıklayıcı yazarmısın yaşadığın sorunları doğrusu ben senin yazdıklarını okuyunca moralim bozuldu İzmire gitme işini bırak evden uzaklaşma fikrim bile kalmadı:pr:

SaLu_JaCBo
11 Şubat 2007, 05:49
balayyusuf
arkadaşım içini sakın ürpertme yolda bırakma diye bir sorun yaşamadım motoru kötüleyemem çünkü büyük bir sorun yaşamadım.Ama 6-7 saat hiç durmadan sürmen zor. sürersin ama sonra motor istop ettimi kalırısın.Motor olark 10-14 bg falan motor, seni ne kadar üstünde taşısın ki harerertt yapıyorr ve motor titreme başlıyor hani arabada benzin biterde sonunda pis benzin gelir araba sallanır aynı o duruma geliyorsun.Lastikler içinde durumunuz varsa değiştirin derim, yazın asfalt çok sıcak oluyor ve motorun kendi lastiği çok ço-buk aşınıyor.iki üç arkdaşımda aynı motordan var adamlar kayseri kadar gittiller istanbuldan ve hiç bir sorun yaşamadan geldiler. hemde motorları 35 binlerde yani buzamana kadar sorun yaşamadılar sizde yola çıkmadan bakımlarınızı yaptırınız bujileri ve yağını değiştirmeden uzun yola çıkmayın.Ben izmire giderken çok arıza yapmış araba görüyorum ve kendimi onlardan şanslı hissediyorum 3 milyarlık bir motor ve yanınızda 20 milyarlık bir araba :cat:
o tamirde siz se yolun keyfinizi çıkartıyorsunuz.

balayyusuf
11 Şubat 2007, 16:17
balayyusuf
arkadaşım içini sakın ürpertme yolda bırakma diye bir sorun yaşamadım motoru kötüleyemem çünkü büyük bir sorun yaşamadım.Ama 6-7 saat hiç durmadan sürmen zor. sürersin ama sonra motor istop ettimi kalırısın.Motor olark 10-14 bg falan motor, seni ne kadar üstünde taşısın ki harerertt yapıyorr ve motor titreme başlıyor hani arabada benzin biterde sonunda pis benzin gelir araba sallanır aynı o duruma geliyorsun.Lastikler içinde durumunuz varsa değiştirin derim, yazın asfalt çok sıcak oluyor ve motorun kendi lastiği çok ço-buk aşınıyor.iki üç arkdaşımda aynı motordan var adamlar kayseri kadar gittiller istanbuldan ve hiç bir sorun yaşamadan geldiler. hemde motorları 35 binlerde yani buzamana kadar sorun yaşamadılar sizde yola çıkmadan bakımlarınızı yaptırınız bujileri ve yağını değiştirmeden uzun yola çıkmayın.Ben izmire giderken çok arıza yapmış araba görüyorum ve kendimi onlardan şanslı hissediyorum 3 milyarlık bir motor ve yanınızda 20 milyarlık bir araba :cat:
o tamirde siz se yolun keyfinizi çıkartıyorsunuz.


Tamam şimdi moralim düzeldi tekrar. Sağolasın açıklamaların için söylediklerini dikkate alacağım lastikleri siz ne yaptınız hangi marka ile değiştirdiniz ne öneririsiniz yazarsanız sevinirim bende değiştirmek istiyorum.

SaLu_JaCBo
11 Şubat 2007, 21:53
ben lastiklerimi özel yapım Maxxis lastiklerle değiştirdim ve memnunum. netten düşeş bulmuştum güzel lastikler en güzel yanı lastik patladığından size ek bir sürüş süresi vermesi. lastiğin havası çok uzun süre sonra iniyor değiştirmenizi isterim.Keeway 150 cc liğin en çok verdiği hata jincirleri çok çobuk gevşiyor.gevşediyse sakın bakım zamanınızı beklemeden gidip servise sıktırın yoksa yolda koparsa ittirir götürürsünüz sonra :wiinkk:

İRON HORSE
11 Şubat 2007, 22:52
arkadaşlar benim bi sorunum var 90 la giderken motorda güç kaybı oluyo deviirden düşüyo bide bir titreme ama bu nor5mal değil ileri geri bi harekete benzer bişey beni tedirgin ediyo yani motor 1800km de 90 nı geçmiyo bu nornalmi dersiniz ilginizi bekliyorum saygılar

balayyusuf
12 Şubat 2007, 00:46
ben lastiklerimi özel yapım Maxxis lastiklerle değiştirdim ve memnunum. netten düşeş bulmuştum güzel lastikler en güzel yanı lastik patladığından size ek bir sürüş süresi vermesi. lastiğin havası çok uzun süre sonra iniyor değiştirmenizi isterim.Keeway 150 cc liğin en çok verdiği hata jincirleri çok çobuk gevşiyor.gevşediyse sakın bakım zamanınızı beklemeden gidip servise sıktırın yoksa yolda koparsa ittirir götürürsünüz sonra :wiinkk:

salu-jacbo lastikleri Maxxis yaptığında jantları değiştirmedin dimi geçen gün bir arkadaş jantlar uygun olmadığı için virajlarda hava kaçıyo gibi bir olaydan bahsettide senin jantlar orjinal jantlarımı motorun:silent:

SaLu_JaCBo
12 Şubat 2007, 03:57
salu-jacbo lastikleri Maxxis yaptığında jantları değiştirmedin dimi geçen gün bir arkadaş jantlar uygun olmadığı için virajlarda hava kaçıyo gibi bir olaydan bahsettide senin jantlar orjinal jantlarımı motorun:silent:

yok değiştirmedim sorun yapmadı lastikler biraz büyük gelmişti usta yanlarından azcık kesip silikon lastikle tamamladı.sorun yaşamadım.

Bugün yamaha 250 Drag Star chopper sürdüm çok tatlı gidiyor motor.Ve çok sağlam makina. gerçekten ilerde alıncak bir motor.Motorunu değiştirmek isteyen arkdaşlar bir araştırıp baksınlar çok yakışıyor motor :cat:

GeCe__
12 Şubat 2007, 14:51
obkavi ne demek senın bılecegın iş o.

balayyusuf dur ya sakın ol bıraz,bızde o kadar yol yaptık motorla yoldamı kaldık sankı yoo hıcte kalmadım bakarsan kalmazsın bence zaten. SAU arkta baya bınmıs motora uzun yolda yapmıs ama her 2-3 saatte bır 1.5 saatlık molaya bence hiiiç gerek yok hadı bılemedın yarın dınlendın bence o kadarına hıc gerek yok o zaman gıdıcegın yere heralde 2 gunde gıdersın:) ben o göruse katılmıyorum bızde o kadar bınıyoruz motora uzun yolada gıttık geldık ben artcımla hıc durmadan 3-3.5 saat bındım ama tık yoktu motorda.ve onun ertesı gunde sabahtan aksama kadar 2-3 mole ıle aralıksız bındım hıcbır sorun yasamadım o kadar uzun yola gıdenler var hıc öle bı yaklasım duymadım neyse sonuc olarak motor iyi.aynı zamanda amerıcan patentlı bılıyorsunuz orda da var motorun aynısı.bazı cekemıyen ınsanlar oluyor motora cın dıyolar tabı kendılerı mondıal jınlun gıbı motora bındıklerı ıcın ama öle degıl macar malı çin olsa macar nerden cıksın bılmıyorum yenı ben böle dusunuyorum sunuda söylıgım benım motorum dırek macarıstandan gelen motor ötekılerın cogu macardan çine çindende turklıye ye gelıyormus tabı bana özel bısey degıl sadece sans evımın assagasından aldım ben tanıdıktı cokta samımıydık o sölemıstı yada onun yalancısıyım neyse.

gecen aksam sarı renk jınlun 250 cc ye bındım arklar yemın ederımkı benım motorlan gıdıs yada surat olarak hıc bısey göremedım dıyebılırım jınluncular kusura bakmasın yanı ama öle.bu belkı benım motorun performansı iyi oldugu ıcınde kaynaklanabılır bısey dıyemıcem ama yok yanı hosumada gıtmedı ne gıdon ne vıtes pedalındakı ayak koyma yerı cunku vıtesı zor gecırıyordum ayagım arasına gırmıyordu öle bı yapmıslarkı bılmıyorum yanı hıc ısınmadım.ben neyse onu konusuyorum kendı motorumda kusur agörunce onuda söylerım söyluyorumda lafımı esırgemem ama o modellerden bın kat ii bızım motor bunu tek ben degıl cevremdekıelrde söyluyor.

İRON HORSE jıgle acıkmı kaldı dıgcem acaba ama ölem olsa 90a kaddar basmazsın sanırım,pekı kaç bın devırde oluyo 90 a geldıgınde acaba kesıcıyemı gırıyorsun ne? bızım motora göre az bı surat,yda rodajını iyi tamamlıyamamısınızdır dolayısıylada gıtmıyordur yada kesıcıye gırıyor o zaman dedgın gıbı ılerı gerı savruluyor motor kesıcıye gırdıgınde.baska bı bılgıye sahıp degılım bence gıt servıse sor et

Thunder79
12 Şubat 2007, 16:01
Eğer motorum satılmazsa motoruma turbo taktırmayı düşünüyorum :queen: menderesle bunu hallederiz :queen: ondan sonra 150 bile olur hız:queen:

ergeser
12 Şubat 2007, 18:31
beyler motoru cok fazla denedik herhangibi bir hava kacagı bulamadık lastık havası inmedi. söküp kontrol etiler hiç problem yok dubleks için cantlar uygun degiştire bilirsiniz.

lastiklerin daha kaliteli lastikle degiştirmemi tavsiye ettiler. (lastikçiler ) ama hepsi enyi benimlastikler diyiyorlar. motorcular ise metseler taktırmamı söylüyorlar.


geriye tek bir ihtimal kalıyor lastikler virajda inmedi herhalde. sokakta dururken cocuklar veya birileri indirdi.ön sibopta kapak var arka siboptaki kayıp.

setromper
12 Şubat 2007, 18:45
ark merhaba. uzun zamandır forumu takip ediyorum. ben de bir sl alıp aranıza katılmak istiyorum. yorumlarınızdan anlaşıldıgı kadarıyla paramızın karşılığını verebilecek nitelikte bir motor sl. sizlere bir sorum olacak. acaba 150 cc lik bir makine olmasının doğasıyla arkama kız arkadaşımı aldığımda (ikimiz ortalama 150 kg) motor bayırda veya düz zeminde bana sıkıntı çektirir mi? yokuşta kaldığım zaman kalkışta zorlanır mıyım? cevaplarınızı bekliyor ve şimdiden zaman ayırdıgınız için çok tşk ediyorum...

balayyusuf
12 Şubat 2007, 19:29
GECE döktürmüşsün valla seni motamaksa müdür yapsalar bizim motorun satışları patlar valla:) Senin yazıları okuyunca motorumu daha çok seviyorum inan ama senin motorda güzel yani malum bir kullanma şansı yakalamıştım özellikle sesine bayılmıştım hatırlarsın.Bu yaz bende 4-5 bin km yapmayı düşünüyorum bakalım göreceğiz motoru tek kararsızlığım acaba lastikleri dublex yapsam mı yapmasam mı meselesi onuda çözersem iyi olacak.:bounce:

Septomber arkadaşım motor ısınınca biraz balata kaçırıyor ama yinede fazla bir problem oluşturmuyor ancak tabiki sonuçta 150 cc yokuşlarda çok performanslı sayılmaz

Salu-jacbo açıklamaların için teşekkürler dikkate alacağım

Thunder79
12 Şubat 2007, 19:37
ark merhaba. uzun zamandır forumu takip ediyorum. ben de bir sl alıp aranıza katılmak istiyorum. yorumlarınızdan anlaşıldıgı kadarıyla paramızın karşılığını verebilecek nitelikte bir motor sl. sizlere bir sorum olacak. acaba 150 cc lik bir makine olmasının doğasıyla arkama kız arkadaşımı aldığımda (ikimiz ortalama 150 kg) motor bayırda veya düz zeminde bana sıkıntı çektirir mi? yokuşta kaldığım zaman kalkışta zorlanır mıyım? cevaplarınızı bekliyor ve şimdiden zaman ayırdıgınız için çok tşk ediyorum...

Kesinlikle herhangi bir zorluk çekmezsin. 150KG olsan bile dik yokuşlarda kalkarsın fakat 80 nin üstüne çıkmak zor olur ayrıca ivmelenmen de buna göre çok düşüyor. fakat ben herhangi bir zorluk yaşamadım.

vıceroy
12 Şubat 2007, 20:23
Arkadaşlar hepinize merhaba, benim merak ettiğim bizim sl de memnuniyet oldukça yüksek. moto sohped kısımlarında vatandaşlar 3000 ytl ile ne alınabilir diye topikler açıyor,fakat ne hikmetse hertarafta 125 cc lik yamaha veya 150 cc honda kullanıcıları aktif. Bizim dostları göremiyorum yorumlarıyla! sitede en çok okunan ve olumlu yönde yazılan,sl 150 gönüllüleri sessiz. Sizin bildiğiniz yada benim bilmediğim bişeymi var diyorum? Saygılarımla. :bounce:

balayyusuf
12 Şubat 2007, 23:44
Viceroycuğum Bu fiyata satın alınabilecek hiçbir motor SL kadar karizma yapmaz yolda giderken kendine baktıran bir alet titanın ybr'in ve honda 150'nin ince lastikleri ve basit görünümleri ne kadar iyi motor olurlarsa olsunlar hiçbir havaya sahip değiller bindiğin motorda biraz gösteriş olacak canım:cat:Memnuniyetide fazla bildirmemek lazım böyle az olunca piyasada daha havalı oluyor nede olsa alette harley tipi var hem Thunder'in dediği gibi milletle uğraşmaya deymez şimdi bir sürü çamur atacaklar canımız sıkılacak

dr.i
13 Şubat 2007, 10:34
sıcak asfaltta lastiklerin aşınmasını engellemek isteyen 10 ytl ye hava yerine nitrojen bastırsın... Hem lastiğin sıcaktan aşınmasını engelliyor hemde patladığında aniden inmesini önlüyor. Kazasız belasız sürüşler...:cat:

GeCe__
13 Şubat 2007, 13:40
baleyyusuf ne demek dokturucem tabı sonucta gerceklerı yazıyorum.motomaxsa alsalalar müdür olarak bak gunde kaç tane satıyorudm ben gör nede olsa cene var:mrgreen:
gönül rahatlıgıyla dubleks yaptır bende en kısa zamanda yaptırıcam.

bu arada bastan söylıgım tıcaret yapmıyorum hem yardım amaclı hemde elımde fazladan var.cin malı ampül,helojen ampül,ön fren balatası,özel istege baglıda debrıaj balatasıda getırtebılırım gıyatları yazmıyorum burda ayıp olmasın özelden ıstıyen olursa sölerım ok.

he bıde bu arada ben debrıaj balatamı degıstırdıkten sonra (tayvan malı) motor supper oldu ve kacırma olayı gıttı yaylarda degısmedı sadece balata degıstı.

setromper ben motora zaten hep 150 kg fln bınıyorum artcımla bı sıkıntı cekmezsın gayet iyi motorun cekışi.pazar gunu pasadan sahılden dogru havaalanına ınanın 15 dk gecmemıstır varmam:) artcım ıle ben bıanda soke oldum ala ala ne zaman geldık dıye arkımda sasırdı hatta ama bosuna gıtmısız fuar bıtmıs:P ordanda dırek sırkecı ferıbotuna geldım gene sahılden oda 20-25 dk fln surdu tas catlasa. neyse havalar guselo bının motorunuza:) yarında sevgılıelr gunu haydı hayırlısı bakalım:queen:

setromper
13 Şubat 2007, 14:49
tşk gece kardeş... peki birşey daha sorayım uygun görürseniz, ben 1.85 boyundayım. diğer motorlarla (zealsun, regal raptor vs... karşılaştırıldığında motorun boyutlarının küçük olduğundan ve 1.75 üzeri insanların altında küçük kaldıgından bahsediliyor. bu konuda fikirlerinizi almak istiyorum. çünkü son zamanlarda zealsuna ilgim hayli arttı. hem yağ sogutmalı hem daha heybetli imiş...

prenskaan
13 Şubat 2007, 19:16
herkese merhaba

arkadaslar ilkez bir vitesli motor alıcam...canuni caracal,tiger, keeway süperlight ve shadow arastırıyorum.Bunların arasında tavsiye edeceğiniz hangisi olur ve net bilgi verebilir misiniz?

Kanuniye gidiyorum keeway kötü diyor,keeway gidiyorum o kadar para verilmz diyor...

LÜTFEN YARDIMCI OLURMUSUNUZ.

GeCe__
13 Şubat 2007, 19:29
tıger 250 cc aynı zamanda çin malı :) bızımkı macar bak ardan yırtarsın:) vala abı kaç sayfamız var okuyum luften keeway e bınersen farkın olur ben bu kadar derım

BALAYYUSUF gecen hafta gelıyorum dedım hıc ses seda cıkarmadın belkı görmemısındır bısey dıyemıcegım neyse yarın aksam da gelıyorum su derılerı halledermıyız? sımdıden saol.bak ampul ıstıyorsan getıreyım sana helojan ampul uygun fıyat hem:) fıyataı burda sölemek ıstemıyorum

vıceroy
13 Şubat 2007, 19:38
Şirket müdürümüz gece ne diyorsa odur :bounce: ama super shadow 250 benimde gözümde kaldı. sonuçta 1000 ytl fark azda değildi hani.. 250 cc v motorda hakkını veriyor gerçekten. :cat:

Titreşim nerdeyse yok,yol tutuş şahane.. v motorun sağlıklı olduğunuda bütün dünya kabullendi yani. Yarın 250 cc yide büyütsemmi dedirtmiyecek motor. Yamahanın kopyası gibi. :cherry:

GeCe__
13 Şubat 2007, 19:54
viceroy estafrullah cnm ne haddıme ama saol yanı:mrgreen:
tabıkı v motor her zaman iyidir sonucta cıft sılındır:cat: tıger bılemıyorum ama.
yanlız gecen gun bırısyle konustum shadow varmıs kendısınde ben ıbrenın sonunu göruyorum dedı artık dogrumu söledı yalan söledı bılemıcem.benım fıkrım bence göremez ve aynı zamanda gene kanımca ben o motoru hıc begenmıyorum bı kere cok ınce bı motor bılmıyorum hanı hıc hosuma gıtmedı.bızım keeway bence daha iyi.evet tırtresım olmıyabılır eyw.
arasındakı far o abı bızımkı tek sılındır o cıft ve 250 cc ok:)

vıceroy
13 Şubat 2007, 20:16
sevgili gece dostum, ben sl alırken 6 ay kendimi kassam super shadow alabiliyordum ama olaya senin baktığın çerçeveden baktım ve özellikle super shadowun ön tekerinden gıcık kaptım sanki mobilet gibi..arka teker oturaklı. Mersin ünv. prof bir hoca altında bmw varken super shadowu günlüğe vurmak için aldı. çok memnun kaldı. Bende sürdüm denemek için ivmelenmesi şahane. yorulmadan akdeniz turu atılacak alet. ÖN LASTİĞİ ELEŞTİRDİĞİMDE YANIT proftan şu oldu: ön lastiğin ince olması asfalt ile sürtünme alanın az olması demektir,yani ön aksamda direksiyonun da titrememesi... yamaha ve birçok kaliteli chooper da bunu düşünerek sonuçta aynı standartı üretiyorlar. Şahsen bu günkü deneyimim ve ekonomik durumum olsa düşünmeden supershadow alırdım. Büyütme arzumda sonlanmış olurdu, çok çok motoru kaslı bulmuyorsam deri aksesuvarları onada yaptırırdım walla tadından yinmezdi... :P

vıceroy
13 Şubat 2007, 20:41
yalnız nerde duydum hatırlayamıyorum bizim 4000 ytl olan sl bahar ayında 3700 ytl olacakmış! doğru olanı bulana kadar bu al-sat işlemleri hep zarar. Yarı fiyatına vereyim dedim benim scooter olanı atlayan olmadı..:pale: şu sıralarda sl kaç para ediyor acaba?

GeCe__
13 Şubat 2007, 20:41
tmm sufur kardes arıcam aramazmıyım yarın aksam:queen: abi ben sıze bısey söylıgımmı 150 ile 250 cc arasında hıcbır fark göremıyorum (sürat olarak ama) dedıgım gıbı gecen aksam jınlun kullandım 250cc ınanın hıcbır fark göremedım.gecen yazda regal kullanmıstım ama bılmıyorum yanı cok bı fark yok yada benım motor performaslı ondanda olabılır.ama sunda söylıgım:) ben bundan sonra 250 cc ye gecmem choperda racıng de ayrı aklımda zzr250 var ama oda zaten cıft sılındır 8 volf ve 34 beygır bır motor oldugu ıcın sadece 190-200 basıyor e farkını verır yanı:bounce:

ya arkadaslar bu arada bızım zıncır numarasını bılen varmı?cok acil.ben 5.20 bılıyorum ama emın degılım.bırde kaç bakla oldugunu bılen varsa cok sevınırım makbule gecer:)

ben bırde tıtresıme takmıyan ınsanım ondan dıyorum 250 cc gecmem dıye benımden sonra choperlar ıcın konusuyorum tabı.abı cunku en fazla tas catlasa 15 km daha fazla gıdıcek he bıde kalkısta gecer ayrı konu ama sahsen ben almam.siz alın hayrını görün:P