PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201

vıceroy
03 Kasım 2006, 23:30
selam alarm nasıl bozuluyor hayret ediyorum başımıza gelmeden anlayamayacağız heralde ressam.:cyclopsan

Thunder79
04 Kasım 2006, 00:44
zıverbey menderese bılıyorum ılk bakımımı yaptırmıstım ve kazık yemıstık 30 ytl alması gerekırken 50 ytl kaptırmıstı sordugumdada 30 ytl yag 20 ytl ıscılık demıstı ve bıda kendısıne hıc gıtmemıstım.!!!
Kendisi bu işten anlıyor ama sl150 bakımında servısler sadece hele ılk bakımda yag parası alırlar baska bı para talep edemezler unutmayın bu tur kısıler ne kaptırırsak kardır havasında hıc hoslanmam

Hjm hiç endişelenme 7 gibi servisteydim 9 da çıkabildim anca servisten tabii muhabbet cabası. Dediği gibi yaptı iridyum bujimi ayarladı karbüratör sübap vs... Şu an motor canavar oldu. Malum bugün karla karışık yağmur ve ben içlik giymediğimden maximum hızım 45 oldu :P ama pazardan sonra hava ısınacak o zaman maximum hızı test edip size söylerim. Ama şunu söylemeliyim aldığı para çok cüzzi birşey fakat motor şu an 250 cc den bile güçlü onu söyliyeyim... (kardeşim gv 250 ile kıyaslama tabiiki.) :P

Starwars-14
04 Kasım 2006, 19:34
Cemal Özoğlu,özelden mesajlaşalım,gerekli herşeyi seve seve anlatırım..

Bu arada arkadaşlar dün ilk kazamı yaptım :farao: İki şeritli yolda sol şeritte bi araba sağ şeritte ben ilerliodum,yaklaşık 5 metre gerisinde çaprazındaydım yani..

Neyse sürücü arkadaş,kaldırım kenarında boş park yerini görünce aynaya bakma gereksinimi duymadan kırdı direksiyonunu sağa.. Tabi refleksle asıldım frenlere,motor saniyesinde yattı yere,ben de asfalta kapaklandım,çok diil 1 metre falan sürüklendim,motor da benden 2-3 metre sonra durdu..

Tüm korumalarımı motorla birlikte almıştım (kask-mont-eldiven-dizlik ve bellik) ama kaza anında üstümde sadece kask ve eldivenim vardı.. Korumalı montum yerine deri montum vardı.. Herkes forumlarda bas bas bağırıo "kısa mesafe demeyin takın korumalarınızı" diye.. Eşeklik bendeki takmadım,üstelik her zaman da takardım,"aman zaten arka sokağa geçicem" dedim ama kaza beni arka sokağa geçemeden yakaladı arkadaşlar.. Ben de bas bas bağıranlar arasına katıldım böylece dün.. AMAN ARKADAŞLAR KORUMALARINIZI TAKMADAN KONTAĞI DAHİ AÇMAYIN!!!

Neyse bir musibet bin nasihattan iyiymiş,ben artık dikkat ederim ama trafikten korkmaya başladım.. Çünkü dünkü kazamda potansiyel hiç bir tehlike yoktu,ben bi şeritte, adam diğer şeritte,hızımız makul.. Eve dönerken inanın bana gaz vermeye korktum,yanımdan geçen her arabada yavaşladım,hiç bi tarafa yanaşamadım.. Umarım atarım bu tedirginliği üstümden..

Hasara gelince,ayak tırnağım kırıldı(botum olmasına rağmen bu nasıl oldu bilmiyorum),sağ dizimde çok hafif sıyrıklar var,sağ dirseğimde sürtünmeden 2 cm çapında bi yara oldu.. Başka bişi yoktu ama geceden itibaren kolumda ağrı başladı,dayak yemiş gibiyim.. Motora gelince çizik dahi yok.. Koruma demirini çıkaran arkadaşlara sesleniorum "bi daha düşünün"! Dün motorda hasar olmadıysa ve daha önemlisi bacağım motorun altında kalmadıysa bunun tek sebebi koruma demiri..

Çok uzun yazdım başınızı ağrıttım,özür dilerim ama hem çıkardığım dersleri paylaşıyım hem de çevremdekilerin vıdı vıdıları olmadan gönül rahatlığıyla kazamı anlatayım istedim.. Malum insanlar hemen "e işte motor tehlikeli" demeye başlıo,sizin de acınız siniriniz içinizde kalıo..

Allah kimseye daha büyüğünü yaşatmasın arkadaşlar.. Çok dikkatli olun,kendinize iyi bakın..



Dostum çok geçmiş olsun .Koruma demiri ise dediğin gibi gerçekten önemli.Motoru aldığım ilk zamanlarda hızdan kaynaklanan bir şekilde arabanın tamponuna motorla hafifçe çarpmıştım ve dizim kırılmadıysa bunun tek sebebi KORUMA DEMİRİ'ydi,tekrardan geçmiş olsun...

vıceroy
05 Kasım 2006, 11:12
thunder 79 iridyum buji takmak performansı 2 kat etkiliyorsa bende takmak isterim. bu bujinin bir markası varmı, fiyatı nedir,heryerde bulurmuyum? şimdiden teşekkürler.:)

Thunder79
05 Kasım 2006, 19:55
uzun bir süre bu siteden uzak kalmaya karar verdim.
Kendinize iyi bakın

eternity
05 Kasım 2006, 22:38
öncelikle büyük geçmiş olsun...Kaza daha farklıda sonuçlanabilirdi ve senin yapabiliceğin hiç bir şey olmazdı tamamen arabanın şuursuzluğu...

Bugün bende ilk kazamı yaptım:( ışılarda durmuş yeşil ışığın yanmasını beklerken,birden arkadan bir araba bana çarptı.hemen çektik sağa baktım stop lambası kırılmış az ilerdede polis duruyor...Adam çok özür dilerim bir 10ytşl vereyim hallolsun dedi.benim ehliyetim olmadığından ve duraklama yapılamayacak bir yerde olduğumuzdan birde emniyet:(tama boşver dedim... fakat işyerime geldiğimde gördümkü arka çamurluğum resmen parçalanmış ancak bantlayabildim:(

şimdi benim bir şikayetim var...50km hızı gördüğüm anda arka teker resmen sağ öne doğru çekiyor motoru.bildiğin motor altımdan kayıyormuş gibi oluyor.ek olarakta çok tehlikeli bir biçimde kaydım arka frene fazla sıkı basmamama rağmen. son anda dengemi sağlayıp devam ettim.nedir bu durum ne öneririsiniz bir fikriniz varmı?

pek sık nete giremiyorum malazgirt destanı gibi yazdım özür.... kazasız belasız sürüşler herkeze..

obkavi
06 Kasım 2006, 11:32
geçmiş olsun tüm kaza yapan arkadaşlar

cobalt
06 Kasım 2006, 11:34
[QUOTE=eternity;486001]
şimdi benim bir şikayetim var...50km hızı gördüğüm anda arka teker resmen sağ öne doğru çekiyor motoru.bildiğin motor altımdan kayıyormuş gibi oluyor.ek olarakta çok tehlikeli bir biçimde kaydım arka frene fazla sıkı basmamama rağmen. son anda dengemi sağlayıp devam ettim.nedir bu durum ne öneririsiniz bir fikriniz varmı?

QUOTE]
arka tekerın sag ve solundakı vıdayı kontrol et altında cızgıler olan bır kısım var ıkı taraf ta da esıt mesafe olmalı ( uzerınde cızgıler olan kısma bak )

GeCe__
06 Kasım 2006, 13:46
thunder79 hayırdır neden uzak kalıcaksın?.motoruma 5 gunden berı bınmıyorum özladım yaw:queen:

chimeraby
06 Kasım 2006, 14:01
Geçmiş olsun eternity.. Cobalt haklı,sanırım doğru ayarlanmamış ve tekerin düz değil,arabalardaki balans ayarı gibi..

vıceroy
07 Kasım 2006, 18:56
Arkadaşlar şu performansı arttırmak için tavsiye ettiğiniz iridyum buji yi bulunduğum ilde adana dahil her yere sordum ustalar oda ne hiç duymadık diyorlar. Nerde satılır,kaç paradır,markası ölçüleri nedir bileniniz varmı?:bounce:

GeCe__
07 Kasım 2006, 20:14
vıceroy orda yoktur tabı:queen: bızım burda ıstanbulda var buz motorda kısa zamanda telını verırım ararsın kargoyla yollarlar bır ölcusu yok bıldıgım kadarıyla ırıdyum bujı ıste 35 ytl buz motorda hesablarına yatırırsın onlarda yollarlar:bounce:

eternity
08 Kasım 2006, 00:16
cobalt ve chimeraby baştan sona kadar haklısınız...servise gittiğimde somunlardan birinin çok gevşek olduğu çıktı ortaya haliyle o yöne doğru motor çekme yapıyordu...

Servise gittim ve GARANTİ nin hiç bir şey olmadığını öğrendim:( flaşörüm arızalı ve alarmımda öyle alarm için nerdeyse 200ytl flaşör içnde 30-40ytl gibi bişi istediler.hatta parayı versem bile bu malzemelerin ne zaman geleceği belli değil.mototmax ın elinde yokmuş ve 1 ayı bile bulabilirmiş... garanti olayına gelince elektronik olan herşey debryaj teli elciği bir milyontane şey saydılar garanti dışıymış hepsi.bu nasıl olabilir ya? en olmadı beyler en yakın zamanda kim servisine giderse bana bir flaşör alabilirmi dicem ama ozamanda bir dünya kargo ve havale masrafı olucak:( neyse bakıcaz bir çaresine artık...

chimeraby
08 Kasım 2006, 00:59
1-2 sayfa önce yazdım eternity,sakın garanti dışı sözüne inanmayın diye.. Size garanti belgesinin arkasındaki yazıyı aktarıyorum; "MALIN BÜTÜN PARÇALARI DAHİL OLMAK ÜZERE TAMAMI FİRMAMIZ GARANTİSİ ALTINDADIR". Garanti dışı kalan hallere ise şunları not düşmüşler;
- buji
- lastik
- filtre
- yağ
- fren balataları
- debriyaj balatası
- keçeler
- kayışlar
- kumanda telleri
- zincir
- ve kullanımdan dolayı aşınan parçalar.

Şimdi gelelim işin hukuki boyutuna (ilk mesajımda kendimi tanıtırken sölemiştim avukatım diye..), firma kendisi de belirttiği gibi malın tamamını garanti kapsamında tutmak zorundadır.. Burada dikkat edilmesi gereken husus,yukarıda garanti dışı bırakılan parçaların kullanımla birlikte eskime özelliğine sahip olmasıdır,ancak bunlarda dahi,kullanımdan değil de üretimden veya montajdan kaynaklanan bir hata varsa (misal fren balataları başka modele ait ve yanlışlıkla takılmışsa ve bu sebeple hızla bitmişse) garanti dışı diye belirtmesine rağmen firma değiştirmek zorundadır.. Zira burada kullanımdan kaynaklanan bir husus söz konusu değildir.

Sizin durumunuza gelince yok flaşördü yok alarmdı yok depoydu,yok plastik aksamdı.. Geçin arkadaşlar bunları.. Yukarıda yazılan parçalar dışında hiçbir parça garanti dışı bırakılamaz.. Yeter ki sizin kullanımınızdan kaynaklanan bi hasar oluşmasın.. Misal flaşörü kurcalıyıp kısa devre yaptırmak gibi.. Yukarıda sayılan parçaların da hangi durumlarda yine garanti kapsamında olduğunu hatırlatıyım;malzeme kalitesizliği,işçilik ve montaj hataları..

Eğer bayiniz "yok kardeşim bu garanti dışı" diyorsa,muhabbeti orada kesin derim ben.. Çünkü bazı kalın kafalalıların kafası çoktan dolmuş,yeni bilgi almıyo :) Hemen Motomax e mail çekin,fax çekin veya arayın.. Durumu bildirin.. Bu parçam garanti dışı olmadığı halde şu bayi bana garanti dışı dedi diyin.. Motomax eminim gereğini yapacaktır.. Hatta Tüketici Kanunundaki haklarınızı bilin.. Ama lütfen bunları bildiğinizi kaba bir şekilde Motomax e veya herhangi bir firmaya belirtmeyin,burda tehditle değil hukuki haklarımızı kullanarak hakkımızı alacağımızı unutmayın.. Eğer motomax de gereğini yapmazsa o zaman Tüketici Hakları Derneği'ne başvurun.. Aslında kendi başınıza halledebileceğiniz yollar var ancak dernek sizin adınıza birçok işlemi yapıyor ve sizi çok iyi bir şekilde yönlendiriyor(üstelik tamamen ücretsiz).

Unutmadan belirteyim bu yollar biraz uzun sürebilir,sizden bi sürü belge dilekçe isteyebilirler,işinize gelmeyebilir. Ancak eğer uğraşmazsanız bu yollar geçerliliğini etkinliğini yitirir,sen başvurmazsan ben başvurmazsam kim takar bunları? Bu yüzden vazgeçmeyin. Yine şunu da ekleyeyim,firmalar için şikayet edilmek çok olumsuz bir olaydır. Bu nedenledir ki derneğe bildirilen olaylarda bile firmalar daha önceden verdikleri kararın aksine davranarak kabul ederler hatalarını.. Aksi takdirde sizin 20 dolarlık flaşörünüzü ödemek yerine avukata 2000 dolar ödemek zorunda kalır (2000 dolar misaldir, o kadar çok kazanmıyoruz :P)

Çok çok uzun yazdım ama bi kere yazayım tam yazayım dedim,lütfen şu parça garanti dışıymış demeyin artık.. Motorunuzu tepe tepe kullanın; MALIN BÜTÜN PARÇALARI DAHİL OLMAK ÜZERE TAMAMI FİRMA GARANTİSİ ALTINDADIR! :cat:

obkavi
08 Kasım 2006, 10:31
chimebery dostum benim motoru debriyaj yayı arızası ile ikikez onarıma aldılar garanti dahilinde alarm ikikez ozuldu garanti dahilinde bu belirttiğim arızalardan biri tekrarlarsa ki 3. kez olacak tüketici haklarına göre 3 kez aynı arızadan gelirse değiştirilir prensibine göre motorumu değiştirirlermi senin görüşlerini almak istiyorum

Thunder79
08 Kasım 2006, 10:40
Ayrılık kısa sürdü :queen:
Arkadaşlar sefabet aynaları almayın eğer varsa kontrol edin bağlantı kısmı mikadan yapılıyor ve çok çabuk çatlayıp kırılıyor. Giderken düşerse size tehlike yaratabilir.
Bunun dışında gidonu değiştiren biri var mı?

obkavi
08 Kasım 2006, 11:00
gidon değiştiren arkadaşlardan hep resim istedim ama hiçbiri atmadı sanırım bu iş biraz palavra :)

Thunder79
08 Kasım 2006, 11:22
gidon değiştiren arkadaşlardan hep resim istedim ama hiçbiri atmadı sanırım bu iş biraz palavra :)

ben yaptıracağım ama ön fikir istedim oluşacak sorunlara göre hazırlayayım sistemimi

GeCe__
08 Kasım 2006, 11:28
thunder79 merak ettım abı:) motor ne alemde hız nasıl ayardan sonra degısıklık ooldumu??

snrtrt
08 Kasım 2006, 11:29
kaza yapanlara geçmiş olsun umarım son olur.

benim motor edirneye gitti geldi hiç bi şey olmadı.. 6500 km deyim sadece 1 tane vidası problem yaratmıştı onun dışında birde artçı ayaklık vidaları çıktı onları uhu :) ile yapıştırmak suretiyle halletti servis bir daha gevşemez kolay kolay


bunu sizde yapabilirsiniz alın vidayı eline sürün japonu sıkın oldu bitti

biraz şans olayı bir alırsınız hiç sıkıntı yaşamazsınız bi alırsınız tamirden çıkamazsınız

ayrıca ben motorumu zamlı fiyattan sonra 2,5 dan aşağı satmam doğrusu garantim devam ederken yaza doğru satmayı planlıyorum. belki şu an kimse 2. el fiyatını arttırmadı ama herkez zamlandığının farkında olmayabilir çünkü çok zamansız bir şekilde zam geldi motora

Thunder79
08 Kasım 2006, 11:43
thunder79 merak ettım abı:) motor ne alemde hız nasıl ayardan sonra degısıklık ooldumu??

Çıktım en sonunda e5 e dün 90 a varınca hız bi baktım benim sağ ayna başladı hoplayıp zıplamaya :queen: anladım kırılmak üzere olduğunu kırmadım garibin kalbini çektim kenara motoru yavaş yavaş eve sonrada çıkardım aynayı :queen:
ama 95 e çıkmam zınk diye oldu

bud
08 Kasım 2006, 12:00
tekrar selamlar arkadaşlar..

artık sonbahardan mı yağmurlardan mı nedir, epey bir kazalar olmuş. ama anladığım kadarıyla hepsi ufak tefek olaylar. hepinize geçmiş olsun.

yan parçayı, ayazağa, motomax merkezde buldum.

obkavi sana da selamlar. görüşürüz bir ara :D

GeCe__
08 Kasım 2006, 12:14
THUNDER ne bıcım ıs pekı bu agbı cokmu tıtresım var 95 i gecmemek olmazkı ama:) ben konustum menderes ustayla gel bakalım dıyor ne dersın sence ben meraklıyım bıraz hız konusunada:) ayar cektırımmı sence?.su ırıdyum bujı performansı attırıyormu bıde?

snrtrt bende ednırneye gıttım artcımla masalaha gıtık geldık bı donuste on ampul tıtresımden bıttı yada patladı.bıde zaten egsoz borusu catlatkı o yarıldı ama gene bısı olmadı gelınde kaynak yaptırdık:)

Thunder79
08 Kasım 2006, 12:24
THUNDER ne bıcım ıs pekı bu agbı cokmu tıtresım var 95 i gecmemek olmazkı ama:) ben konustum menderes ustayla gel bakalım dıyor ne dersın sence ben meraklıyım bıraz hız konusunada:) ayar cektırımmı sence?.su ırıdyum bujı performansı attırıyormu bıde?

snrtrt bende ednırneye gıttım artcımla masalaha gıtık geldık bı donuste on ampul tıtresımden bıttı yada patladı.bıde zaten egsoz borusu catlatkı o yarıldı ama gene bısı olmadı gelınde kaynak yaptırdık:)

95 i geçemedim ne yazıkki sağ aynamın kırılcağı var mış :queen: 95 le bu arada ben yokuş çıkıyordum e 5 den göztepe köprüsünü geçtikten sonra hafif bir rampa işte orda 95le gidiyordum bilmem anlatabildim mi :queen: mecburen sol şeritten sağa kaymam gerekti aynayı yoldan toplamamak için. Bence git görüş perşembe akşamı ben yine ordayım. Fırsat bulursam ve güvenli olduğuna kanaat getirirsem hızımı test edeceğim.

Extra bi not titreşim artık yok gibi sadece üşüdüğümden ben titriyorum :)

GeCe__
08 Kasım 2006, 12:49
vay anasını ılgınc:) tıtresım gıttıyse hemen ayarlatmak lazım o zaman:queen:
bı daha nıye gıdıcenkı.aslında ben sabah gıttım vaktım hıc yoktu bulamadım oyalanmadın dondum gıttım:P

yaw ne guvenlılıgı bısı olmaz.ben bu halde 130 gordum ıbrede:queen: halic koprusunden gecerken cok cıddıyım bak 120-125de cok goruyordum yazın ama.suan 110 fln en fazla cunku ruzgar kesıyır halıyle.ben bıde aynaylan kukkanıyorum bence aynayı cıakrsam 5 km daha hızlı gıder dıye dusunuyorum fıkrı olan varsa sölesın

meraklısına duyurulur.130 sadece bı kere gördum. ama 120-125 devmlı goruyordum yokus assaga ama hemen degıl yavas yavas yuklelıyordu devır tabı halıyle kmde. duz yolda 120 en fazla benım motor.benımde bazen sag ayna cok tıtrıyor bazende tıtremıyor ılgınc vala:mrgreen: arkadaslar bıde rölantıyı yukselten varmı?malum kısa gırdık benımkı 1500 de

ayna demısım anlayın cam ıste:mrgreen:

eternity
08 Kasım 2006, 13:54
chimeraby söylediklerin garanti belgesindede yazmakta ama adamlar yok öyle bişi diyor...daha önce firmaya göndermişler bu tarz malzemeleri firma kabul etmemiş..hatta bir çok japon marka içinde geçerli diyorlar.

vitesle ilgili problem yaşayan varmı? bazen motor stop ediyor ve boşu bulup çalıştırmak imkansız hale geliyor? ben bakım da bunu belirttim ilgilendiler ama değişen hiç bir şey yok diyebilirim....

Thunder79
08 Kasım 2006, 13:58
chimeraby söylediklerin garanti belgesindede yazmakta ama adamlar yok öyle bişi diyor...daha önce firmaya göndermişler bu tarz malzemeleri firma kabul etmemiş..hatta bir çok japon marka içinde geçerli diyorlar.

vitesle ilgili problem yaşayan varmı? bazen motor stop ediyor ve boşu bulup çalıştırmak imkansız hale geliyor? ben bakım da bunu belirttim ilgilendiler ama değişen hiç bir şey yok diyebilirim....
bak hjm diyelim motor stop etti ve vitesi boşa alamadın kick start ile çalıştır yürüterek boşa alabilirsin...

Starwars-14
08 Kasım 2006, 14:16
chimeraby söylediklerin garanti belgesindede yazmakta ama adamlar yok öyle bişi diyor...daha önce firmaya göndermişler bu tarz malzemeleri firma kabul etmemiş..hatta bir çok japon marka içinde geçerli diyorlar.

vitesle ilgili problem yaşayan varmı? bazen motor stop ediyor ve boşu bulup çalıştırmak imkansız hale geliyor? ben bakım da bunu belirttim ilgilendiler ama değişen hiç bir şey yok diyebilirim....

Dediğin mesele;mesela yavaşladığında ya da ışıklarda durupda 1. vitese alıp kalkmaya çalışırken mi stop ediyor???

fear_factor
08 Kasım 2006, 17:01
arkadaşlar cam ve gidon değiştiren oldu mu?
hani fotolar?

vıceroy
08 Kasım 2006, 19:06
değerli GeCe kardeşim ilgine teşekkürler, iridyum buji için adres ve telefon belirtirsen satıcıyla görüşürüm. Yalnız bu bujinin performan üstüne etkisini hala açıklayan olmadı. :wiinkk:

smack
08 Kasım 2006, 22:22
herkese meraba. geçenlerde 2. el sl 150 almıştık bir takım nedenlerden dolayı bunu geri verip 0 bir sl 150 alcaz. size birkaç bişey sormak istiyorum.Rodaj devresinde motoru nasıl kullanmalıyım hızlımı kullanmalıyım?,belli bir hız sınırı varmı?devirlimi kullanmalıyım? rodaj devresi hakkında beni bilgilendirirseniz çooookk sevinirim...şimdiden çok saolun...:)

vıceroy
08 Kasım 2006, 22:39
Smack kardeşim sl 150 alana kadar her tarafı satır satır üşenmeden okuyup tecrübelerden nasiplenmek istedim .Tabir yerindeyse her kafadan bir ses çıkmış. :) bende servis ustalarının dediği ve garanti kitabında yazılana paralel motor sesine göre ve devir saatinde 4-5 bin deviri geçmeden, fakat süreklide sabit hızla da gitmeden motoru açmaya çalışıyorum :cat: Henüz 500 km bakımını yeni yaptım. Bence motoru yormamak gerekiyorsa havaların soğuk olması avantaj en iyi mevsimdeyiz. Sonuçta rüzgar tokat gibi çarpıyor hasta olmaman açısından da iyidir. :bounce:

enis89
08 Kasım 2006, 23:52
bu modelink egzozu nu supershdow'a takabilirmiyiz acaba:silent: çok hos bir görüntü olur!

chimeraby
08 Kasım 2006, 23:58
Obkavi, Garanti belgesi uygulama esasları yönetmeliği md 14'e göre,

Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın,
tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren,belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla,bir yıl içerisinde;aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yanı sıra,bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması ...

durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini,bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir.

Yalnız burada ispat yükü size düşer arkadaşlar,umarım garanti kartlarınıza değişen parçaları garantiden değiştirdiğinize dair not düşürüyorsunuzdur. Bakım kutucuklarının hemen üstündeki bölüm bunun için ayrılmış zaten..


chimeraby söylediklerin garanti belgesindede yazmakta

Söylediklerimin garanti belgesinde yazdığını biliyorum zira "size garanti belgemizin arkasında yazılanları aktarıyorum.." demiştim.


ama adamlar yok öyle bişi diyor...daha önce firmaya göndermişler bu tarz malzemeleri firma kabul etmemiş..hatta bir çok japon marka içinde geçerli diyorlar

Bu kadar açıklamama ve onların dediğine bakmayın dememe rağmen hala "ama adam öle dedi,öleymiş,vs" diosun ya eternity helal olsun :) Ben yasal haklarınızı söyliyim de avukata veya ustaya güvenmek arasındaki seçim size kalsın :mrgreen:

Thunder79
09 Kasım 2006, 00:51
değerli GeCe kardeşim ilgine teşekkürler, iridyum buji için adres ve telefon belirtirsen satıcıyla görüşürüm. Yalnız bu bujinin performan üstüne etkisini hala açıklayan olmadı. :wiinkk:
iridyum hem uzun dayanır hemde akımı ii ve hızlı kıvılcımlandırdığı için daha iyi bir yanma ve tam güç iletimi sağlanır. Benzin tasarrufu sağlar vs... içinde 1-2 ytl lik torch marka buji var made in china :queen:


herkese meraba. geçenlerde 2. el sl 150 almıştık bir takım nedenlerden dolayı bunu geri verip 0 bir sl 150 alcaz. size birkaç bişey sormak istiyorum.Rodaj devresinde motoru nasıl kullanmalıyım hızlımı kullanmalıyım?,belli bir hız sınırı varmı?devirlimi kullanmalıyım? rodaj devresi hakkında beni bilgilendirirseniz çooookk sevinirim...şimdiden çok saolun...:)
bak kardeşim 5-6 bin devirde kullanacaksın ama ara sıra 7-8 yap ama fazla kalmadan tekrar 5-6 ya in. ilk 200 km de kesinlikle 6000 in üstüne çıkma. ayrıca ilk 200 km de lastiklerin frenlerin alışması için fazla güvenme.. Rodaj zor iş iyi yaparsan seni güldürür yapamazsan kötü olur :queen:

Gidon değiştiren biri yok galiba :queen: ya yazlık gibi kaldırılmış motorlar yada satılmış. Millet bi biz kaldık. İstanbul tayfası pazar günü buluşalım mı?_

SoD
09 Kasım 2006, 02:29
Millet bi biz kaldık. İstanbul tayfası pazar günü buluşalım mı?_

Valla işte güzel bir fikir ... Tatlı su motorcuları çoktan motorlarını dolaba naftalinleyip kaldırdı :) ... ama bu haftasonum iptal bir seminere katılmak zorundayım :( ... hafta ici akşamda olur bence :) illa hafta sonu olmak zorunda mı?

vıceroy
09 Kasım 2006, 11:10
değerli kardeşlerim, buz motor şebnem sokak no :12 bostancı istanbul tel 0-532-3769592 şeklinde iridyum buji alabilmek için internette ulaşabildiğim adres doğrumu? sitelerinde ngk buji var iridyum aratınca cevap yok. yanlış adresteysem beni doğru yönlendirirmisiniz Gece veya thunder kardeşlerim. saygılar.:rendeer:

jameika34
09 Kasım 2006, 12:50
arkadaşlar cam ve gidon değiştiren oldu mu?
hani fotolar?

Arkadaşım ben Motorumun Cam'ını çook farklı ve güzel olduğunu düşündüğüm bir cam taktım. Foto'yu ekleyemedim ama istersen MSN'den gönderebilirim. MSN adresim jameka34@hotmail.com
:rendeer:

fear_factor
09 Kasım 2006, 13:17
Valla işte güzel bir fikir ... Tatlı su motorcuları çoktan motorlarını dolaba naftalinleyip kaldırdı :) ... ama bu haftasonum iptal bir seminere katılmak zorundayım :( ... hafta ici akşamda olur bence :) illa hafta sonu olmak zorunda mı?

Yahu arkadaşlar şu toplanma, gezme tozma, sarılıp sarmalanma işlerini niye illaki hafta sonu yapmak zorundayız?:pr: Misal ben c.tesi - pazar çalışıyorum.:pr: Ama hafta içi akşam tüm camiayı kucaklayan bir zamanlamadır die düşünüyorum.:cat: Bilmem ne dersiniz?:bounce:

Thunder79
09 Kasım 2006, 14:17
değerli kardeşlerim, buz motor şebnem sokak no :12 bostancı istanbul tel 0-532-3769592 şeklinde iridyum buji alabilmek için internette ulaşabildiğim adres doğrumu? sitelerinde ngk buji var iridyum aratınca cevap yok. yanlış adresteysem beni doğru yönlendirirmisiniz Gece veya thunder kardeşlerim. saygılar.:rendeer:
şimdi hjm adresi sana şööle tarif edeyim. bostancı köprüsünden bostancıya doğru giderken yanyola giriyorsun. sağ yerine soldan devam edip ilk sağa giriyorsun(orda yeni binalar yapılıyor yol bozuk dikkat). Yolun sonundan sağa dönüyorsun sakın devam etme hemen 10 metre sonra sceffer(yanlış yazmış olabilirim doğrusunu hatırlamıyorum ofis malzemeleri satan bir yer) in hemen yanı.
merak etme orda iridyum buji var fiyatı 35 ytl. Unutmadan onu alınca bide ayarlama yapman lazım onuda menderes ustada subap ve karbüratör ayarıyla yaptırmanı tavsiye ederim. sana özelden adresimi veririm.

vıceroy
09 Kasım 2006, 14:31
Sevgili kardeşim thunder benim ikamet içel ili istanbul bana 900 km satıcı kargo ile ödemeli şekilde bana gönderirse ancak o zaman halledebiliriz. Ne yapalım sence?

Thunder79
09 Kasım 2006, 14:37
Sevgili kardeşim thunder benim ikamet içel ili istanbul bana 900 km satıcı kargo ile ödemeli şekilde bana gönderirse ancak o zaman halledebiliriz. Ne yapalım sence?

Buz motordan siparişi yapabilirsin. onlara telefonla ulaşıp detayını konuşmanı tavsiye ederim. Bulunduğun yerde tanıdığın iyi bir motor ustasına götürmeni tavsiye ediyorum. bu ayarlar yapılmazsa pek farklı olmaz motor.

jameika34 ün cam resmi
http://img237.imageshack.us/img237/6958/img0904ql8.th.jpg (http://img237.imageshack.us/my.php?image=img0904ql8.jpg)

buda benim motorun resmi
http://img389.imageshack.us/img389/1812/hpim1854zf9.th.jpg (http://img389.imageshack.us/my.php?image=hpim1854zf9.jpg)

smack
09 Kasım 2006, 18:36
[QUOTE=Thunder79;

bak kardeşim 5-6 bin devirde kullanacaksın ama ara sıra 7-8 yap ama fazla kalmadan tekrar 5-6 ya in. ilk 200 km de kesinlikle 6000 in üstüne çıkma. ayrıca ilk 200 km de lastiklerin frenlerin alışması için fazla güvenme.. Rodaj zor iş iyi yaparsan seni güldürür yapamazsan kötü olur :queen:

_[/QUOTE]

thunder79 verdiğin bilgiler için saol:cat:

SoD
09 Kasım 2006, 18:41
sitelerinde ngk buji var iridyum aratınca cevap yok. yanlış adresteysem beni doğru yönlendirirmisiniz Gece veya thunder kardeşlerim. saygılar.:rendeer:

viceroy Iridium zaten NGK bujilerin bir modeli... NGK nın 3 (benim bildiklerim) ayrı modeli var... NGK Standart, NGK Platinium ve NGK Iridium...

NGK Platinium lar (VX Serisi olarakda bilinir) motosikletlere özel bir seri ve soğuk havada daha iyi çalışma sağlama ve kurum vs den kolay kolay etkilenmeme özelliğine sahip, doğal olarak standart olanlardan daha performanslı bir ateşlemesi var, ... Mesela ben Platinium serisi buji kullanıyorum ve 4 derecede sabah jiglesiz çoğunlukla çalıştırıp gidiyorum motoru :) ...

NGK Iridium lar ise performans icin üretilmiş pahalı bujiler... Ve thunder ında dediği gibi bir takım ayarlarla beraber kullanılmadığı sürece bizim motorlar icin farkedilir bir güc farkı ortaya çıkmaz ama yinede çok daha iyi bir yanma sağladığı icin ekonominiz ve gücünüz bir miktar farkeder... tabii hala çin malı buji kullanıyorsanız o zaman ayarsız bile çok farkeder :P

Daha önemlisi ben Iridium vs istiyorum diye olmas, bunun birde NGK kodu var. bizim motorlara uygun olanını takmak lazım... mesela bizim motora uygun standart ngk nın kodu DPR-8EA, Platinium (VX) olanın kodu DPR-8EVX ... iridium olanın kini bilmiyorum heralde o da DPR-8EIX dir... thunder79 sen yazarsın artık :)

Daha detaylı bilgi için: http://www.ngk.com.tr/Bujiler.1869.0.html

Ayrıca NGK kodlarının ne mana taşıdığını öğrenmek isteyenlerede :

http://www.ngk.com/images/NGKsparkplugNum.gif

vıceroy
09 Kasım 2006, 19:30
Sod detaylı bilgilerinle başta bana ve merak edebilecek her arkadaşa faydan oldu. Çok teşekkür ederim dostum sağol. Özellikleri bilince en azından yanlış bir alış verişte yapmamış olurum. motorun zor çalışması demekki made in china bujidenmiş jetonum geç düştü yahu..:mrgreen:

smack
09 Kasım 2006, 20:07
vıceroy sanada çok tesekkür ederim rodaj hakkında verdiğin bilgiler için görmemişim yeni fark ettim:) bu arada bende rodajı tamamladıktan sonra bulabilirsem NGK iridyum buji takayım çalıştırmayı ve gücü fark ettiriyosa

vıceroy
09 Kasım 2006, 21:54
motorrsiklet modellerinde en çok yazılan,okunan ve paylaşılan bizim sl 150 gibi görünüyor. 2. sayfaya çok nadir düşüyoruz. avukatımız bile var ne mutlu bizim camiamıza.:cat:

kimyacı_23
09 Kasım 2006, 23:54
arkadaşlar cam ve gidon değiştiren oldu mu?
hani fotolar?
cam değil ama gidon değiştirdim.aynaların görüş açısı super oldu.resimleri hava güzel olduğu bi zaman cekerim.motorum 11500 oldu şimdiye kadar bi sorun cıkmadı umarım beni üzmez.:)

Thunder79
10 Kasım 2006, 00:00
cam değil ama gidon değiştirdim.aynaların görüş açısı super oldu.resimleri hava güzel olduğu bi zaman cekerim.motorum 11500 oldu şimdiye kadar bi sorun cıkmadı umarım beni üzmez.:)
hjm nasıl bir gidon koydun? yada özel bir markanın gidonu mu?

Nexagon
10 Kasım 2006, 00:30
Arkadaşlar bu motor uzun yol yaparmı mesela Ankara-İstanbul arası yaparmı yaparsa ne kadarda bir mola ister?

Bu ve bunun gibi uzun yol yapan varmı?