Orijinalini görmek için tıklayınız : Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Thunder79
31 Ekim 2006, 10:33
Günaydın Cruiserların ve kaldırımların kralı SL in değerli binicileri :cherry:
Bu lastiklerin havası ne olmalı? Durup dururken rüzgarla kaymaya başladı. 29 demekki fazla
obkavi
31 Ekim 2006, 10:48
thunder dostum bence 29 altına indirme
Thunder79
31 Ekim 2006, 11:02
thunder dostum bence 29 altına indirme
şööle diyim düz yolda yağmur yağarken belki 5 ile giderken bir rüzgar esti benim arka teker yaklaşık 10 cm kaydı yüreğim ağzıma geldi kaydı derken frenden değil oturuş posizyonuna göre sola önceden 22 idi arasında bayağı fark var
DERYA.
31 Ekim 2006, 11:02
bende özkan arkadasa hayırlı olsun diyorum allah kazasız belasız kullanmasını nasip etsin darısı bana inşallah.
Thunder79
31 Ekim 2006, 11:16
bende özkan arkadasa hayırlı olsun diyorum allah kazasız belasız kullanmasını nasip etsin darısı bana inşallah.
Amin :D bende güzel bir enduro alayım. Dünya cennet olsun :D
Bugün motoruna atlayıp işe gelmiş olan benim dışımda bir SL ci daha varmıdır?
snrtrt
31 Ekim 2006, 11:31
bence yokturr.. yağmurda binmiyorum ben güven meselesi
obkavi
31 Ekim 2006, 11:33
bu havada motor işi biraz sıkıntı olabilir hele istanbulda allah muhafaza heryer göl gibi
Thunder79
31 Ekim 2006, 11:42
bu havada motor işi biraz sıkıntı olabilir hele istanbulda allah muhafaza heryer göl gibi
Ön lastik hava bas›nc› 1,8 Bar
Arka lastik hava bas›nc› 1,8 Bar diyo 1 bar yaklaşık 14,5 psi buna göre arka ve ön 26 psi olmalı...
istanbulun kışı yağmur binmezsem olmaz :D ama benim ew iş arası 2,7 km o sebeple pek fazla ıslanmıyorum.
Bugün motoruna atlayıp işe gelmiş olan benim dışımda bir SL ci daha varmıdır?
Ben varım :bounce: ... valla dün bir alt yağmurluk aldım Richa bugünde testtim :) ... gayet kuru geldim.. ayrıca rüzgarda arkanın o kadar kayması lastik havasından değil lastik kalitesinden ... benim ilk yaptığım şeylerden biri motorun standart arka lastiği aşırı dandik ve slick kıvamında olduğundan Metzeler ile değiştirmek olmuştu... bugün sahil yolundan gelirken yediğim sert rüzgarlara rağmen motor ciddi bir lastik tutunma kaybı yaşamadı... Ve lastik havalarım ön 29 arka 33 zira ben genelde iki kişi geziyorum :) .. düşük havalı lastikte çok şişmiş lastikte aynı oranda tutunma sorunu yaşıyor... inik lastikler virajda yan yattığında yetersiz yanak direnci oluşturuyor sanırım ve heran yolu bırakacak gibi oluyor... en azından ben kullanırken bu şekilde hissettim... gecen hafta virajda güvensizlik yaşayınca benzincide lastik havalarını kontrol ettim ön 24 e arka 28 e inmişti (uzun zamandır bakmamanın kabaati :P ) 29 a 33 e hava basıp normale cevirdiğimden beri kuru viraj perf i düzeldi...
lastik havalarını sıkca kontrol etmekte fayda var ... benim gibi iri değilseniz ve ardcınız yok ise ideal hava 28-30 ön 30-32 arka ... yük var ise 2 şer birim yukarı çekin...
Thunder79
31 Ekim 2006, 13:02
Ben varım :P ... valla dün bir alt yağmurluk aldım Richa bugünde testtim :) ... gayet kuru geldim.. ayrıca rüzgarda arkanın o kadar kayması lastik havasından değil lastik kalitesinden ... benim ilk yaptığım şeylerden biri motorun standart arka lastiği aşırı dandik ve slick kıvamında olduğundan Metzeler ile değiştirmek olmuştu... bugün sahil yolundan gelirken yediğim sert rüzgarlara rağmen motor ciddi bir lastik tutunma kaybı yaşamadı... Ve lastik havalarım ön 29 arka 33 zira ben genelde iki kişi geziyorum :) .. düşük havalı lastikte çok şişmiş lastikte aynı oranda tutunma sorunu yaşıyor... inik lastikler virajda yan yattığında yetersiz yanak direnci oluşturuyor sanırım ve heran yolu bırakacak gibi oluyor... en azından ben kullanırken bu şekilde hissettim... gecen hafta virajda güvensizlik yaşayınca benzincide lastik havalarını kontrol ettim ön 24 e arka 28 e inmişti (uzun zamandır bakmamanın kabaati :P ) 29 a 33 e hava basıp normale cevirdiğimden beri kuru viraj perf i düzeldi...
lastik havalarını sıkca kontrol etmekte fayda var ... benim gibi iri değilseniz ve ardcınız yok ise ideal hava 28-30 ön 30-32 arka ... yük var ise 2 şer birim yukarı çekin...
hjm benimkide metzeler 29 da benimki . ewden çıktıktan 50 mt sonra kaydı hızım 3 mü 5 mi ööle birşeydi. kullanım kılavuzunda 26 olmasını söylüyor. birde 26 denemeye karar verdim ben
snrtrt
31 Ekim 2006, 13:43
ben bi kere yazın suya girdim motor asfaltta kaydı çok az hiç gaza basmadım üstelik... o yuzden lastiklerede kendimede güvenmiyorum..
:)
Thunder79
31 Ekim 2006, 14:10
ben bi kere yazın suya girdim motor asfaltta kaydı çok az hiç gaza basmadım üstelik... o yuzden lastiklerede kendimede güvenmiyorum..
:)
şimdi düşünüyorum da bir yamaha tdm alsak metzeler lastiklerle yine kaymaz mı kayar?
şimdi düşünüyorum da bir yamaha tdm alsak metzeler lastiklerle yine kaymaz mı kayar?
bazı lastik hamuru ve desenleri suda daha az kaymak ile beraber helede ilk çiselediği anlarda, lastik tam ıslanmadan hangi motorun tepesinde hangi lastikle gidiyor olursan ol kayıyor.... yada kuru asfaltta giderken virajda ıslak zeminle hızlı karşılaştın mı hich şansın yok denedim şahsen biliyorum tavsiye etmem :) ... 26 yı nerede okudun merak ettim ben hich bir yerde rastlamadım? servisler 29 diyor... yük varsa arkayı daha yüksek kullanın diyorlar vs...
Starwars-14
31 Ekim 2006, 19:54
Arkadaşlar benim lasdtiklerin havası 28 e 32 ve memnunum ayrıca servisteki adam bana böyle yapmamı söyledi
Carlitoturco
31 Ekim 2006, 20:52
Öncelikle tekrar selamlar, yaklaşık 2 aydır yazmıyordum, çünkü başlığımız amacından uzaklaşmıştı, umarım artık düzelmiştir. Neyse, dostlar benim motoru alalı 3 ayı geçti ve sorunlar ufak ufak kendini göstermeye başladı, ama motorumdan hala memnunum. Öncelikle havaların yağışlı olmasından dolayı biçok arkadaş kayma vs. problem yaşamış. Ben lastik ayarı vs. hiçbişey yaptırmadım, her yağmurda nerdeyse motorumu kullandım, fakat temkinli kullandım kayma problemi yaşamadım. Sanırım yine de tavsiyenizle bi lastikleri kontrol ettirsem fena olmayacak. Gelelim ciddi probleme motorumun kısa farları 15-20 sn yanıyor, 15-20 sn sönüyor, bu sürekli böyle devam ediyor. Ampül kesik olsa farlar tekrar yanmaz, sanırım problem aküyle ilgili, dostlar bu konuda fikri olan var mı? Bir de son zamanlarda motor bana da yetersiz gelmeye başladı, sanırım artık daha büyük bir makinaya ihtiyacım var :) Hyosung gv250 benimde dikkatimi çekiyor, ama 2.el bir dragstarda düşünülebilir. Kafam karışık.
vıceroy
31 Ekim 2006, 21:52
Arkadaşlar bizim lastiklerimiz dubles hale getirilebiliyormu ya da o camtlara dubles lastik takılabiliyormu? Yolda patlayıpta yere yapıştığını hayal bile etmek istemem:silent:
aidikurt
31 Ekim 2006, 22:07
Arkadaşlar bizim lastiklerimiz dubles hale getirilebiliyormu ya da o camtlara dubles lastik takılabiliyormu? Yolda patlayıpta yere yapıştığını hayal bile etmek istemem:silent:
evet istersen dubleks hale getırebılırsın
Öncelikle tekrar selamlar, yaklaşık 2 aydır yazmıyordum, çünkü başlığımız amacından uzaklaşmıştı, umarım artık düzelmiştir. Neyse, dostlar benim motoru alalı 3 ayı geçti ve sorunlar ufak ufak kendini göstermeye başladı, ama motorumdan hala memnunum. Öncelikle havaların yağışlı olmasından dolayı biçok arkadaş kayma vs. problem yaşamış. Ben lastik ayarı vs. hiçbişey yaptırmadım, her yağmurda nerdeyse motorumu kullandım, fakat temkinli kullandım kayma problemi yaşamadım. Sanırım yine de tavsiyenizle bi lastikleri kontrol ettirsem fena olmayacak. Gelelim ciddi probleme motorumun kısa farları 15-20 sn yanıyor, 15-20 sn sönüyor, bu sürekli böyle devam ediyor. Ampül kesik olsa farlar tekrar yanmaz, sanırım problem aküyle ilgili, dostlar bu konuda fikri olan var mı? Bir de son zamanlarda motor bana da yetersiz gelmeye başladı, sanırım artık daha büyük bir makinaya ihtiyacım var :) Hyosung gv250 benimde dikkatimi çekiyor, ama 2.el bir dragstarda düşünülebilir. Kafam karışık.
akuyle degıl elektırk sıtemıyle ılgılı gotur hemen bakarlar yaparlar
Arkadaşlar benim lasdtiklerin havası 28 e 32 ve memnunum ayrıca servisteki adam bana böyle yapmamı söyledi
arkadaslar bu motorların lastık standartı 28:30 dur bilginize
chimeraby
31 Ekim 2006, 23:49
Cemal Özoğlu,benim de artçının ayak koyma yeri komple düşmüştü,21 dolara takıolar.. Bu arada herşey 21 dolar heralde bu Keewayde :) Kullanım kulavuzunda lastikler için ön 28 - arka 28 dio arkadaşlar,yolcu varsa arkayı 2 birim arttırınız dio(ön 28 - arka 30). Bi de şuna dikkat ettim,servisler aklına esen parçayı garantiye sokmuo,aklına eseni garantiden değiştirio.. Lütfen kazıklanmayın arkadaşlar,birisi dio ki flaşör garanti dışı,birisi dio depo garanti dışı.. En son biriniz yazmıştı yine,plastik aksamlar garanti dışı die.. Yuh diorum.. Ne kaldı geriye :) Tüketici haklarınız var lütfen dangalak bi servisin her dediğine inanmayın.. Üretici firma,ürettiği malın HER BİR PARÇASINA garanti vermek zorundadır.. Bu kanuni bir zorunluluktur. Sadece akü garantisini vermez çünkü akülerin KENDİ GARANTİSİ vardır. Aman ha hakkınızı sonuna kadar arayın,eğer o servis sizi reddediyosa hemen Motomax e iletin durumu. O da olmuosa gelin bana bişiler yaparız :P
Starwars-14
01 Kasım 2006, 00:13
arkadaslar bu motorların lastık standartı 28:30 dur bilgini
AİDİKURT; herkes başka birşey deyince lastik havasıyla ilgili bocalıyoruz hangisidir hangisi değildir diye, o zaman 30 yapayımda bakiim nasıl olucakk
Thunder79
01 Kasım 2006, 00:54
Cemal Özoğlu,benim de artçının ayak koyma yeri komple düşmüştü,21 dolara takıolar.. Bu arada herşey 21 dolar heralde bu Keewayde :) Kullanım kulavuzunda lastikler için ön 28 - arka 28 dio arkadaşlar,yolcu varsa arkayı 2 birim arttırınız dio(ön 28 - arka 30). Bi de şuna dikkat ettim,servisler aklına esen parçayı garantiye sokmuo,aklına eseni garantiden değiştirio.. Lütfen kazıklanmayın arkadaşlar,birisi dio ki flaşör garanti dışı,birisi dio depo garanti dışı.. En son biriniz yazmıştı yine,plastik aksamlar garanti dışı die.. Yuh diorum.. Ne kaldı geriye :) Tüketici haklarınız var lütfen dangalak bi servisin her dediğine inanmayın.. Üretici firma,ürettiği malın HER BİR PARÇASINA garanti vermek zorundadır.. Bu kanuni bir zorunluluktur. Sadece akü garantisini vermez çünkü akülerin KENDİ GARANTİSİ vardır. Aman ha hakkınızı sonuna kadar arayın,eğer o servis sizi reddediyosa hemen Motomax e iletin durumu. O da olmuosa gelin bana bişiler yaparız :P
kesinlikle haklısın arkadaşım ben yarın kesin servise gidiyorum alarmım için
eternity
01 Kasım 2006, 08:04
Herkeze selamlar 150 den fazla sayfayı okudum bu konu başlığında artık bir çoğunuzu tanıyor mototrlarla ilgilide oldukça bilgi sahibiyim sayenizde.öncelikle teşekkür ediyorum.Bazen tartışmalar okudum nihayetinde bir forum burası normal tabi ama.SL150 konusunda her kez aşırı duyarlı ve milliyetçi olduğu çok açık:) Ben motorla ilgili kötü bişi demicem dövmeyin beni:)
ilk gördüğümden beri SL150 yi istedim.Görüntüsü ve param olmayışı sizinde tavsiyeleriniz üzerine.Lakin tanıdığım herkezin motoru var nerdeyse hepsi nin cümlesi şu oldu "abi sen 10-15 milyar ayarla alalım sana güzel bişi" :) 4-5 milyar kredi çekip herhangi bir japon almayı düşündüm.KM si 60.000 in üzerinde olanlar benimle yaşıt olanlar falan filan.Sonuç olarak ziyaretime gelen annem alşu parayı al herhangi bir motor kullan isterse 1 sene sonra bozulsun atarsın çöpe ozamana kadarda alırsın iyibir motor dedi.2000Km de2.el aldım bir s150 Hiç düşünmedim bile...
şimdi size çok duygusal gelicek ama SL150 sahipleri kendini bilen paylaşımcı ve budala olmaktaz uzaklar en azından siz böylesiniz.Ve o yüzden artık bende bu başlığa yazı yazabilicem bol bol soru soracam gerçi sorcak bişide kalmadı "188sayfa var" E hayırlı olsun ozaman SL150 im:) saat sabahın07:00 si herkeze iyi mesailer diliyorum.....
obkavi
01 Kasım 2006, 10:34
hayırlı olsun eternity güle güle kullan, dostlar benim lastikler 30:32 temkinli kullanıyorum ama gerçekten çok kayıyor, bazı arkadaşlar ısınınca yol tutuşu artıyor demişti biliyosunuz ben yazın istanbul - zonguldak yaptım 380 km zonguldak'a gelmeden 10 km ileride bir viraşda karşı şeride geçmem gerekiyodu hızım 35-40 arsaıydı ön hafif arka biraz fazla dokundum ve neredeyse pilakamı okuyacaktım yani ısınmada işlemiyo abi lastik çok kalitesiz
GeCe__
01 Kasım 2006, 11:33
eternıty hos geldın aramıza haı bakalım hayırlı ugurlu olsun sl150 sana:) kaca aldın dostum onuda belırtırsen sevınırız.
benım lastıkler 28:30 beyler ıdalıde bu zaten 29:30
yanlız en son baktıgımda 26:57 idi sasırdım kaldım hemen duzelttım tabı:)
obkavi senın motor nasıl 100 gecmıyor yaw sasırıyorum vala
Thunder79
01 Kasım 2006, 12:05
hayırlı olsun eternity güle güle kullan, dostlar benim lastikler 30:32 temkinli kullanıyorum ama gerçekten çok kayıyor, bazı arkadaşlar ısınınca yol tutuşu artıyor demişti biliyosunuz ben yazın istanbul - zonguldak yaptım 380 km zonguldak'a gelmeden 10 km ileride bir viraşda karşı şeride geçmem gerekiyodu hızım 35-40 arsaıydı ön hafif arka biraz fazla dokundum ve neredeyse pilakamı okuyacaktım yani ısınmada işlemiyo abi lastik çok kalitesiz
Kılavuzda 1,8 Bar yazıyor. 1 BAR 14,5 PSI => 1,8 Bar => 26 PSI kim 28 diyo. Arkadaşlar şişkin lastikle kayarsınız lastik yapıştırıcı bile olsa yolu tutmaz.. 26 ya çekmenizi öneriyorum.
saygılar
NOT: 100 yapıp kayacağıma 60 yapar kaymamayı tercih ederim...
bu arada benim önceden niye yavaş hızda giderken kaydığımı anladım meğersem zinciri germekle birlikte lastiğide biraz çevirmişim. Gözle görünmüyor ama açısı farklı olduğundan kaymayı sağlıyor yarın servisde hallettircem
eternity
01 Kasım 2006, 16:17
eywallah beyler sağolun!..
walla neredeyse hiç sorunsuz (sağ sinyaller yanmıyor, alarm çalışmıyor, sehpanın yayı pastan kırılmak üzere,zincir de malesef yağlanmamış yada spreylenmemiş çok kurur ve passlı gibi,ama herhalde bunlar çok önemli sorunlar değil küçük bir bakımla halledilebilir)2000KM gerisini biliyorsunuz zaten.1850YTL ek olarak bütün satış işlemleri...hen üz üzerime alamadım ne kadar tutar bu satış işlemleri 70ytl falan diyorlar ama hım unutmadan trafikten ehliyet almak için trafiğe toplam nekadar ödeniyor. kolaygelsin herkeze..
GeCe__
01 Kasım 2006, 17:27
vala ben motorumu suan sıfırı fıyatına göre 3 den assaga vermem tertemız hem bırazda modıfıyelı.neyse sen iyi fıyata almısın sanırım krem rengı ve belliki baya bakımsı zbır motor almısız ben motorumu satarken tertemız verırdım sahsen.alarm ve sınyallerı garantıye sokma ıhtımalın cok yuksek bence.ötekılerıde halledersın artık. hayırlı olsun gene.70 ytl mı ala ala sıfır almıyorsunkı 2. el alıyorsun benım bıldıgım kadarıyla 250 ytl cıvarı olması lazım devır ıslemlerı.benım gecen arkım motorunu degıstırdı honda transalp 650 aldı 350 ytl tutmus devır ıslemlerı.
cobalt
01 Kasım 2006, 17:38
eternity..
noter :150
trafik te ruhsat değişimi :24
ıvır zivir:5
sigorta :20-30
yaklaşık 200-250 ytl arası tutar sigortayı yaptırdığın yerde bir iki belge ve fotokopi işi daha var onlarıda yaptır evrakları trafiğe ver ogleden sonra ruhsatını alırsın
gecce_ arkadasim benim karakaçan 4300 de fırsat bulabilirsem servise gidip rutin bakımını yaptırıcam her hafta yıkanıp cilalanır her 500 de bir zincir yağlanır servise çay içmeye gidilir 2005 model sence satmak istesem ne kadar demeliyim ?
bu arada arka balatanın ses sorunu soğuk havada ve ıslandığında daha da artıyormuş öğrenmiş olduk . balataları temizletmek yerine değiştirmek en iyisi zaten arka lastiği söküp takması yarım saat sürüyor ve işçilik istiyor
GeCe__
01 Kasım 2006, 17:54
iyi etmısın cobalt öle yazmakla hem herkez ogrenmıs oldu.sende bellı temız bakıyorsun vala kardes sımdı bıze mıllet yada bu neden bahsedıyor 3 e satıcakmıs dıye ama sıfırı 4.100 ben kalkıpta 2 ye fln vermem yanı zaten satan yokta ayrı konu ama satmak ıstesem satarım bulurum bı must. ellem eder kullem eder gerekırse takasta 3 e saydıttırırım
obkavi
01 Kasım 2006, 18:55
Gece Üstad 3,000 Etmez Belkİ Ama 2,250-2,600 Arasi Bence Makul Bİr Fİyat
AMA 1850 YE DE VERMEM DOĞRUSU
cobalt
01 Kasım 2006, 19:15
ginger okuyosa sanırım sinir olmuştur :P martta 1800 e ondan almıstım motorun fıyatı (sıfır fiyatı) 2 ye katladı . hemde sezon sonunda :mrgreen:
GeCe__
01 Kasım 2006, 19:36
yok cnm sınır nıye olsun o zaman motor 2.500 ytll degılmıydı.
eternity
01 Kasım 2006, 19:59
ufff! demeyin çok para :( altı üstü motoru üstüme alcam:( sigortası var ruhsatıda var ama benim üstüme değil tabi...
bir diğer konuda aslına bakarsanız bence 4000ytl saçma bir rakkam ama 3000ytl bence yerinde sıfır için konuşuyorum tabii.Gerçi cehaletten saçmalıyyorda olabilirim..
bu gün kuryenin biriyle denk geldim al dedim anahtarı bir gez gel..eleman hayretler içindeydi..bizim burda korkunç dik bir yokuş var sorunsuz 2. viteste çıktım dedi benim makina hayatta çıkmazdı diye ekledi..hatta yetinmedi motorunu boşa aldı yüklendi gazı devir çıkıo hafif takılıo zorlayınca biraz daha çıkıo ...ama bizim motor gazı verdiğin gibi devir fırlıyor ..kısacası çok beyendi...yorum sizin..
GeCe__
01 Kasım 2006, 20:08
elemanın motoru neymıs dostu onu sölede bızde ona göre yorum yapalım? :)
ama bende söle bısey diim 2-3 ay once baya ama baya bi dık yokusu artcımla cıkayım dedım aksam ustuydu maalesef cıkamadım nerdeyse dıbıne geldım bı baktım kayıyoruz assaga:) alah dedım ıcımden neysekı arkadakı arkım saglamdır bıraz hemen ınıp motoru tutu ve devrılır gıbı oldu bende dayandım sol elıme surtmedım yere:) ama benım bılek ezıldı tabı kaç hafta agrısını fln cektık.
eternıty devır ıslemlerı o tutuyor vala hıc aglama:)
chimeraby
01 Kasım 2006, 20:36
Thunder79 haklısın,yanlış hatırlamışım 1,8 bar 28 die hatırladım ben.. Düzeltiyor ve benim yüzümden şişkin lastikle gezen arkadaşlardan özür dileyerek :P lastik basınçlarınızı 1,8 bar=26 psi ye çekmenizi önemle hatırlatıyorum :)
Starwars-14
02 Kasım 2006, 01:11
Beyler bu muhabbet daha önce de geçti sanki ama benim motorun alarmı ötmüyor sadece ışık yakarak belli ediyor kendini bende dedim ki herhalde anahtarlıktaki pil bitti zannettim ve bugün yeni bir pil aldım ama değişen birşey olmadı, hala ışığı yanıyor.Sonuş olarak ne yapmam gerekiyor???Servise götürücem mecburen,büyük birşeymi bu ki motordan herhalde birşeyler yapıcaklar para vercezmi bunu için --ne vercez ,böyle sorunla karşılaşıpda çözüm üreten arkadaşlar?????????????????????????
GeCe__
02 Kasım 2006, 11:06
dostum senın sorun tamamen alarm kutusunda hassasıyetı bozulmus götur baksınlar yapılırsa yaparlar olmazsa garantıden degısır.cunku benımkıde calısmıyordu garantıden degıstırmıstım bı ara.
dostum senın sorun tamamen alarm kutusunda hassasıyetı bozulmus götur baksınlar yapılırsa yaparlar olmazsa garantıden degısır.cunku benımkıde calısmıyordu garantıden degıstırmıstım bı ara.
Bizim alarmların kutusunun yan tarafında ufak bir delik var o delikten uygun bir tornavida ile hassasiyet ayarı yapabiliyorsunuz...
eternity
02 Kasım 2006, 13:29
179ytl sırf notere gitti beyler :( ben ağlamayayımda kimler ağlasın...
izmirde tavsiye edebileceğiniz bir servis varmı? benimde baktırmam lazım şu sinyallere yanmıyor alarm zaten çalışmıyor ..
newbee
02 Kasım 2006, 16:31
Zaman zaman bazı arkadaşların yeni fiyatlardan ikinci elde artış olacak gibi düşünceleri var ancak bunu kısa vadede beklemek şimdilik doğru değil. Sahibinden.com da hala 1500den başlayan fiyatlar var. Hatta 2990'a 12 ay taksitli satış bile var. Bence sıfırının fiyatı 4000 bile olsa bu motora o kadar para vermek doğru değil. Ancak diğer motorların da fiyatları artarsa başka. Bu sırada bu motor fiyatları da hükümetin de vergi v.s. arttırımlarıı ile gittikçe anlamsız bir seviyeye doğru gidiyor. Ahdi hayırlısı.
GeCe__
02 Kasım 2006, 16:46
newbe iyi hos dıyorsunda yanı o 1500 ytl motora gıt bak bence kımbılır ne sorunları vardır ayrıca o fıyatada verılmez yanı yazıktır gunahtır.4.100 ytl verılırmı verılmezmı onu bılemem ama bızım motorlar gayet guzel.
CEMAL ÖZOĞLU
02 Kasım 2006, 18:15
merhabaa dostum senle tanışmak isterim ben bir kez uzun yola gittim motor dağıldı ankarada nerde servise gidiyosun ben açıkçası pişman oldum aldığıma motoru durmadan vidası düşüyor egzosu daha evvel değiştim ama durmadan bağlantı yerinden çatlıyor ben ya satacam ya yakacam......
Cemal Özoğlu,benim de artçının ayak koyma yeri komple düşmüştü,21 dolara takıolar.. Bu arada herşey 21 dolar heralde bu Keewayde :) Kullanım kulavuzunda lastikler için ön 28 - arka 28 dio arkadaşlar,yolcu varsa arkayı 2 birim arttırınız dio(ön 28 - arka 30). Bi de şuna dikkat ettim,servisler aklına esen parçayı garantiye sokmuo,aklına eseni garantiden değiştirio.. Lütfen kazıklanmayın arkadaşlar,birisi dio ki flaşör garanti dışı,birisi dio depo garanti dışı.. En son biriniz yazmıştı yine,plastik aksamlar garanti dışı die.. Yuh diorum.. Ne kaldı geriye :) Tüketici haklarınız var lütfen dangalak bi servisin her dediğine inanmayın.. Üretici firma,ürettiği malın HER BİR PARÇASINA garanti vermek zorundadır.. Bu kanuni bir zorunluluktur. Sadece akü garantisini vermez çünkü akülerin KENDİ GARANTİSİ vardır. Aman ha hakkınızı sonuna kadar arayın,eğer o servis sizi reddediyosa hemen Motomax e iletin durumu. O da olmuosa gelin bana bişiler yaparız :P
walla dostum aynen durmaadaan bişeyleri düşüyor motorun nasıl düşüyor anlamıyorum birkez uzun yola gittim dağıldı ve eğer istersen görüşelim ankarada organize olalım haklarımızı savunalım.....
aidikurt
02 Kasım 2006, 18:34
Beyler bu muhabbet daha önce de geçti sanki ama benim motorun alarmı ötmüyor sadece ışık yakarak belli ediyor kendini bende dedim ki herhalde anahtarlıktaki pil bitti zannettim ve bugün yeni bir pil aldım ama değişen birşey olmadı, hala ışığı yanıyor.Sonuş olarak ne yapmam gerekiyor???Servise götürücem mecburen,büyük birşeymi bu ki motordan herhalde birşeyler yapıcaklar para vercezmi bunu için --ne vercez ,böyle sorunla karşılaşıpda çözüm üreten arkadaşlar?????????????????????????
servıse gıtbaksınlar yada hassasıyet ayarına kedın bak larm kutusunun ustunde servıse gıdeceksende para verme sakın garantı kapamında
Thunder79
02 Kasım 2006, 18:41
29 Ekim Öğlen korteji...
Bir SL in tepesinden Bağdatta kortej anısı :D
http://www.youtube.com/watch?v=eTsc5YO8UFs
arkadaşlar ziverbey istanbulda menderes usta var. Kendisi bazı ayarlar yaparak SL in 120 yi rahat görebileceğini söylüyor. yarın bizzat deneyeceğim şimdi orda. sizi yarın akşam 120+ ile haberdar etmek üzere... :cat:
Starwars-14
02 Kasım 2006, 23:23
Sod;alarm kutusu falan dedin ya sen ayar yapmak için ,anlamadım nerde olduğunu bozarım falan diye servise götürdüm direkt. Gece_ ve Aidikurt arkadaşlar serviste adam önce benzin deposunu ardından koltuğu falan çırılçıplak soydu ve içinde dikdörtgen şeklindeki kutunun(sigorta mı ne bilmiom) kenarını bişeyler yaptı falan ötmeye başladı alarm eskisi gibi birde zinciri sıktırttım para falan da istemedi ssağolsun bende 5 kağıt verdim böylece hallettik sanırımm...Bir de birşey daha sorucam km. 4500 lerdeyken bakıma gel dedi(4355 şuan) fiyatı sordum işçilik dedi 30 kağıt yağdı bilmemne 50-60 ytl arası dedi(orda çalışan eleman fiyat listesine bakmadan bilemem dedi))Bir de arka frenlerden acayip ses geliyor bazen bazı arkadaşlar balata değiştirmekten bahsetti önceki topiklerde ben de gittiğimde servise balatayı mı değiştireyim(yine tahmini 20 ytl gibi bişey dedi tahmini-fazla da değil yanii ))yoksa temizletsem mi?????
chimeraby
03 Kasım 2006, 17:17
Cemal Özoğlu,özelden mesajlaşalım,gerekli herşeyi seve seve anlatırım..
Bu arada arkadaşlar dün ilk kazamı yaptım :farao: İki şeritli yolda sol şeritte bi araba sağ şeritte ben ilerliodum,yaklaşık 5 metre gerisinde çaprazındaydım yani..
Neyse sürücü arkadaş,kaldırım kenarında boş park yerini görünce aynaya bakma gereksinimi duymadan kırdı direksiyonunu sağa.. Tabi refleksle asıldım frenlere,motor saniyesinde yattı yere,ben de asfalta kapaklandım,çok diil 1 metre falan sürüklendim,motor da benden 2-3 metre sonra durdu..
Tüm korumalarımı motorla birlikte almıştım (kask-mont-eldiven-dizlik ve bellik) ama kaza anında üstümde sadece kask ve eldivenim vardı.. Korumalı montum yerine deri montum vardı.. Herkes forumlarda bas bas bağırıo "kısa mesafe demeyin takın korumalarınızı" diye.. Eşeklik bendeki takmadım,üstelik her zaman da takardım,"aman zaten arka sokağa geçicem" dedim ama kaza beni arka sokağa geçemeden yakaladı arkadaşlar.. Ben de bas bas bağıranlar arasına katıldım böylece dün.. AMAN ARKADAŞLAR KORUMALARINIZI TAKMADAN KONTAĞI DAHİ AÇMAYIN!!!
Neyse bir musibet bin nasihattan iyiymiş,ben artık dikkat ederim ama trafikten korkmaya başladım.. Çünkü dünkü kazamda potansiyel hiç bir tehlike yoktu,ben bi şeritte, adam diğer şeritte,hızımız makul.. Eve dönerken inanın bana gaz vermeye korktum,yanımdan geçen her arabada yavaşladım,hiç bi tarafa yanaşamadım.. Umarım atarım bu tedirginliği üstümden..
Hasara gelince,ayak tırnağım kırıldı(botum olmasına rağmen bu nasıl oldu bilmiyorum),sağ dizimde çok hafif sıyrıklar var,sağ dirseğimde sürtünmeden 2 cm çapında bi yara oldu.. Başka bişi yoktu ama geceden itibaren kolumda ağrı başladı,dayak yemiş gibiyim.. Motora gelince çizik dahi yok.. Koruma demirini çıkaran arkadaşlara sesleniorum "bi daha düşünün"! Dün motorda hasar olmadıysa ve daha önemlisi bacağım motorun altında kalmadıysa bunun tek sebebi koruma demiri..
Çok uzun yazdım başınızı ağrıttım,özür dilerim ama hem çıkardığım dersleri paylaşıyım hem de çevremdekilerin vıdı vıdıları olmadan gönül rahatlığıyla kazamı anlatayım istedim.. Malum insanlar hemen "e işte motor tehlikeli" demeye başlıo,sizin de acınız siniriniz içinizde kalıo..
Allah kimseye daha büyüğünü yaşatmasın arkadaşlar.. Çok dikkatli olun,kendinize iyi bakın..
aidikurt
03 Kasım 2006, 18:12
29 Ekim Öğlen korteji...
Bir SL in tepesinden Bağdatta kortej anısı :D
http://www.youtube.com/watch?v=eTsc5YO8UFs
arkadaşlar ziverbey istanbulda menderes usta var. Kendisi bazı ayarlar yaparak SL in 120 yi rahat görebileceğini söylüyor. yarın bizzat deneyeceğim şimdi orda. sizi yarın akşam 120+ ile haberdar etmek üzere... :cat:
zıverbey menderese bılıyorum ılk bakımımı yaptırmıstım ve kazık yemıstık 30 ytl alması gerekırken 50 ytl kaptırmıstı sordugumdada 30 ytl yag 20 ytl ıscılık demıstı ve bıda kendısıne hıc gıtmemıstım.!!!
Kendisi bu işten anlıyor ama sl150 bakımında servısler sadece hele ılk bakımda yag parası alırlar baska bı para talep edemezler unutmayın bu tur kısıler ne kaptırırsak kardır havasında hıc hoslanmam
Sod;alarm kutusu falan dedin ya sen ayar yapmak için ,anlamadım nerde olduğunu bozarım falan diye servise götürdüm direkt. Gece_ ve Aidikurt arkadaşlar serviste adam önce benzin deposunu ardından koltuğu falan çırılçıplak soydu ve içinde dikdörtgen şeklindeki kutunun(sigorta mı ne bilmiom) kenarını bişeyler yaptı falan ötmeye başladı alarm eskisi gibi birde zinciri sıktırttım para falan da istemedi ssağolsun bende 5 kağıt verdim böylece hallettik sanırımm...Bir de birşey daha sorucam km. 4500 lerdeyken bakıma gel dedi(4355 şuan) fiyatı sordum işçilik dedi 30 kağıt yağdı bilmemne 50-60 ytl arası dedi(orda çalışan eleman fiyat listesine bakmadan bilemem dedi))Bir de arka frenlerden acayip ses geliyor bazen bazı arkadaşlar balata değiştirmekten bahsetti önceki topiklerde ben de gittiğimde servise balatayı mı değiştireyim(yine tahmini 20 ytl gibi bişey dedi tahmini-fazla da değil yanii ))yoksa temizletsem mi?????
servısterkı adam bakar eger balata artık degısmek ıstıyorsa degıstırır eger balata saglamsa temızlet duzelır ses mes kalmaz
cobalt
03 Kasım 2006, 19:51
chimeraby gecmıs olsun
tedirginligini 1 hafta sonra atmıs olursun aynısını yasadım ama dallama park etmeye calısmıyodu tam solumdaydı dırek girdi sol taraftan kendımı kurtardıgıma sevındım sadece sol canta gıttı goren kurye abı ıyı kurtardın dıyodu ama ne yaptıgımı hatırlamıyorum cok tırsmıstım bı hafta elımı surmedım motora ama ıkı kere sakın sakın turlayınca ucup gıdıyo hepsı daha dıkkatlı oluyosun
vıceroy
03 Kasım 2006, 21:50
Arkadaşlar havalar anormal gidiyor motoruma pek binemiyorum sizler yağmur sel demeden binebiliyorsunuz ne güzel. kaza yapan arkadaşım geçmiş olsun.
kovboy03
03 Kasım 2006, 22:54
Thunder79
Dostum sayende 29 ekimi bizde yaşadık ne güzel bir kortej olmuş.:)
Chimeraby
Arkadaşım çok geçmiş olsun.Herşeyden önce korumalar herzaman üzerimizde olacak 2-Dört tekerlekli kutuya binen insanlar maalesef bizi görmüyorlar:farao:
onun için her araç bizim için potansiyel tehlike gözümüzü DÖRT açalım lütfen...
Allah beterinden hepimizi saklasın
Allaha emanet olun...
ressam_01
03 Kasım 2006, 23:09
yaaw arkadaslar benim alarmda bozuldu ne yapmam lazım aslında calısıtor ama motoru kaldırım 3üncü kattan atsan gene ötmeyecek yaa:mrgreen: ne yapmak lazım onu
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO