Orijinalini görmek için tıklayınız : Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
zeda3000
29 Eylül 2006, 13:02
Snrtrt motor 2000 ytl sattim , acikcasi 2250 istiyordum zaten. Sirket icinden biri almak isteyince 2000 ne verdim pek ugrastirmadan. Kis geldigi icin motor satislari zorlasti herkez satmak istiyor. Ben sanli hissetim bukadar cabuk sattigima.
Gece sen kimsinki bana AHLAKSIZ diyeceksin. Senmi verdin benim ahlakimi terbiyesiz adam. Benim annem babam var , senin ne haddine boyle bir laf kullanmak bana karsi , kimsin sen yasin kac ne tanirsin beni, lafini secte gel karsima. Ilk once ahlak kurtallarini ogren ve soyledigin sozler icin OZUR DILE ondan sonra konus benimle.
gokhan1507
29 Eylül 2006, 16:41
onlar ne ki ? zamanla çin malı motora binenlerin gözlerinde çekikleşme ve ten renginin sararması da olabiliyomuş bu yüzden motora çıplak elle değmeyin mümkünse *ıçınızın altına iki minder daha koyun diyomuş uzmanlar
1 - bujisini ıslattıktan sonra hicbir motoru çalıştıramazsın ( yaklasık 30 -35 cm derinlikte suya girip cıktım hiç te oyle calısmamazlık yapmadı )
2 - montaj hataları her turlu cıhazda soruna neden olur
sen cevap yazmasan daha hayırlı olurdu.. :farao:
cobalt
29 Eylül 2006, 17:31
gokhan1507 sende usenmeyıp okusan daha hayırlı olurdu :farao: 175 sayfada bır suru bılgı var bu marka ve modelle ilgili biiir
suda calısan motor ıstıyorsan sana tavsıyem yamaha jetski olur ikiii :bounce:
yağmur da yaş ta motoru hiç düşünme ilerleyen yaşlarında çok çekersin ( çevremde çok öyle adam var) ::saad::
bi de montaj hataları demişşin zaten ithal geliyor 3 bilimedin 4 parça bayilerde birleştiriliyor forumda resimler var arattır bak ıcıne sınmıyorsa alırsın elıne anahtarı oturur butun cıvataları somunları bı guzel sıkarsın yada verırsın servıstekı cıraga 3-5 lıra elını bulastırmazsın
hıc sorun yasamıyayım dıyosan yok oyle bısey japon da alsan alman da alsan sorun cıkıyor bu bırazda sans ısı 3 gunluk motor da sasen karıncalanabılır egzosun paslanabılır bunlar olabılecek seyler garantı kavramı da bunlar ıcın
ben 6 aydır her allahın gunu kullanıyorum sımdıye kadar benı hıc yolda bırakmadı canımı sıkacak bırsey de yasamadım allaha sukur .
bu arada motorunuzu yıkattıktan sonra bujıyı ıyıce kurulayın mumkunse hava tutun yoksa calıstırmak ıcın coook ugrasırsınız
Thunder79
29 Eylül 2006, 17:52
gokhan1507 sende usenmeyıp okusan daha hayırlı olurdu :farao: 175 sayfada bır suru bılgı var bu marka ve modelle ilgili biiir
suda calısan motor ıstıyorsan sana tavsıyem yamaha jetski olur ikiii :bounce:
yağmur da yaş ta motoru hiç düşünme ilerleyen yaşlarında çok çekersin ( çevremde çok öyle adam var) ::saad::
bi de montaj hataları demişşin zaten ithal geliyor 3 bilimedin 4 parça bayilerde birleştiriliyor forumda resimler var arattır bak ıcıne sınmıyorsa alırsın elıne anahtarı oturur butun cıvataları somunları bı guzel sıkarsın yada verırsın servıstekı cıraga 3-5 lıra elını bulastırmazsın
hıc sorun yasamıyayım dıyosan yok oyle bısey japon da alsan alman da alsan sorun cıkıyor bu bırazda sans ısı 3 gunluk motor da sasen karıncalanabılır egzosun paslanabılır bunlar olabılecek seyler garantı kavramı da bunlar ıcın
ben 6 aydır her allahın gunu kullanıyorum sımdıye kadar benı hıc yolda bırakmadı canımı sıkacak bırsey de yasamadım allaha sukur .
bu arada motorunuzu yıkattıktan sonra bujıyı ıyıce kurulayın mumkunse hava tutun yoksa calıstırmak ıcın coook ugrasırsınız
Arkadaşa katılıyorum. İstanbulun yağmurunu yiyor ama yinede çalışıyor buna rağmen pas çıkarıcıyı , ytemizlemeyi, yağlamayı ihmal etmiyorum. Hangi motor olursa olsun iyi bakarsan sorun çıkma olasılığını düşürürsün
gokhan1507
29 Eylül 2006, 22:02
gokhan1507 sende usenmeyıp okusan daha hayırlı olurdu :farao: 175 sayfada bır suru bılgı var bu marka ve modelle ilgili biiir
suda calısan motor ıstıyorsan sana tavsıyem yamaha jetski olur ikiii :bounce:
yağmur da yaş ta motoru hiç düşünme ilerleyen yaşlarında çok çekersin ( çevremde çok öyle adam var) ::saad::
bi de montaj hataları demişşin zaten ithal geliyor 3 bilimedin 4 parça bayilerde birleştiriliyor forumda resimler var arattır bak ıcıne sınmıyorsa alırsın elıne anahtarı oturur butun cıvataları somunları bı guzel sıkarsın yada verırsın servıstekı cıraga 3-5 lıra elını bulastırmazsın
hıc sorun yasamıyayım dıyosan yok oyle bısey japon da alsan alman da alsan sorun cıkıyor bu bırazda sans ısı 3 gunluk motor da sasen karıncalanabılır egzosun paslanabılır bunlar olabılecek seyler garantı kavramı da bunlar ıcın
ben 6 aydır her allahın gunu kullanıyorum sımdıye kadar benı hıc yolda bırakmadı canımı sıkacak bırsey de yasamadım allaha sukur .
bu arada motorunuzu yıkattıktan sonra bujıyı ıyıce kurulayın mumkunse hava tutun yoksa calıstırmak ıcın coook ugrasırsınız
üşenmeyle bir alakası yok..
BANA İNTERNET BAĞLANTINDAN VER BİR DE ÜNİ.DE SINAVLARIMA GİR BEN 175 SAYFA DEĞİL 1750 SAYFA BAKAYIM..
BU ARADA BEN MOTOR ALMAK İÇİN SORUYORUM MOTORU KÖTÜLEME İÇİN DEĞİL AKSİNE MOTORU GÖRDÜĞÜM AN VURULDUM FAKAT ÇOĞU KİŞİ SORUN ÇIKARIR DEDİ..
Mc_Engin
30 Eylül 2006, 06:30
Arkadaşlar İstanbul / Bağcılarda oturuyorum.Çok yüksek olmayan bir sisy bar almak istiyorum ve artçı koltuk çok dar genelde artçılar çok rahatsızlık duyuyor.Artçı koltuğu biraz genişletebilme imkanımız varmı.Yardımcı olursanız çok sevinirim.Saygılar...
fear_factor
30 Eylül 2006, 12:43
Arkadaşlar, uzun zamandır yazıları takip ediyorum ama bazı arkadaşlar gibi bilgili olmadığım için burnumu sokup yorum yazmak istemedim.
ŞİMDİ GERÇEKTEN BİLİNÇLİ VE BİLGİLİ ARKADAŞLARDAN YARDIM İSTİYORUM:
Dün motorumla Bahçeşehir-Boğazköy kırsalında yolda kaldım. Zemin çamurluydu, tekerlek ve çamurluk tıka basa çamur doldu ve dolayısıyla ön teker kilitlendi. Ben de gaza fazla yüklendim ki hızını alsın çamurlardan kurtulsun ki yola devam edeyim diye... Neyse ön çamurluğa vura vura çamurları döktüm. Ama bu sefer motora gaz veriyorum 4000,5000,6000,7000 devir ama motor 1 cm. bile ileri gitmiyor. Kuş uçmaz kervan geçmez yerde kalakaldım. Neyse arabalı bir arkadaşım geldi motoru halatla bağladık, Esenkent ofise kadar geldik. Şimdi motor garajda yatıyor.
Ustaya tel. açtım BALATALARI YEMİŞSİNDİR DEDİ.
Nedir içinde bulunduğum durum?
Akıl verecek biri değil, bilgi verebilecek kapasitede bir arkadaş bana yardımcı olursa sevinirim.
kovboy03
30 Eylül 2006, 12:50
üşenmeyle bir alakası yok..
BANA İNTERNET BAĞLANTINDAN VER BİR DE ÜNİ.DE SINAVLARIMA GİR BEN 175 SAYFA DEĞİL 1750 SAYFA BAKAYIM..
BU ARADA BEN MOTOR ALMAK İÇİN SORUYORUM MOTORU KÖTÜLEME İÇİN DEĞİL AKSİNE MOTORU GÖRDÜĞÜM AN VURULDUM FAKAT ÇOĞU KİŞİ SORUN ÇIKARIR DEDİ..
Gökhan ben bu motoru Tiger le takas ederek aldım almadan ama buradaki 150 sayfayı satır satır okudum bana sorarsan fena değil yakıtı çok iyi üstelik o bir çinli değil avrupalı macar patentli yinede sen bilirsin.
Arkadaşlar, uzun zamandır yazıları takip ediyorum ama bazı arkadaşlar gibi bilgili olmadığım için burnumu sokup yorum yazmak istemedim.
ŞİMDİ GERÇEKTEN BİLİNÇLİ VE BİLGİLİ ARKADAŞLARDAN YARDIM İSTİYORUM:
Dün motorumla Bahçeşehir-Boğazköy kırsalında yolda kaldım. Zemin çamurluydu, tekerlek ve çamurluk tıka basa çamur doldu ve dolayısıyla ön teker kilitlendi. Ben de gaza fazla yüklendim ki hızını alsın çamurlardan kurtulsun ki yola devam edeyim diye... Neyse ön çamurluğa vura vura çamurları döktüm. Ama bu sefer motora gaz veriyorum 4000,5000,6000,7000 devir ama motor 1 cm. bile ileri gitmiyor. Kuş uçmaz kervan geçmez yerde kalakaldım. Neyse arabalı bir arkadaşım geldi motoru halatla bağladık, Esenkent ofise kadar geldik. Şimdi motor garajda yatıyor.
Ustaya tel. açtım BALATALARI YEMİŞSİNDİR DEDİ.
Nedir içinde bulunduğum durum?
Akıl verecek biri değil, bilgi verebilecek kapasitede bir arkadaş bana yardımcı olursa sevinirim.
Arkadaşım usta doğru söylemiş bencede balatalar gitmiştir neyse çok pahalı değildir geçmiş olsun diyorum.
Koltuk soran arkadaşım geçmiş sayfalarda resimli,güzel koltuk satan bir yer vardı istanbulda 35 ytl civarı idi yanlış hatırlamıyorsam...
fear_factor
30 Eylül 2006, 13:03
Arkadaşlar, uzun zamandır yazıları takip ediyorum ama bazı arkadaşlar gibi bilgili olmadığım için burnumu sokup yorum yazmak istemedim.
ŞİMDİ GERÇEKTEN BİLİNÇLİ VE BİLGİLİ ARKADAŞLARDAN YARDIM İSTİYORUM:
Dün motorumla Bahçeşehir-Boğazköy kırsalında yolda kaldım. Zemin çamurluydu, tekerlek ve çamurluk tıka basa çamur doldu ve dolayısıyla ön teker kilitlendi. Ben de gaza fazla yüklendim ki hızını alsın çamurlardan kurtulsun ki yola devam edeyim diye... Neyse ön çamurluğa vura vura çamurları döktüm. Ama bu sefer motora gaz veriyorum 4000,5000,6000,7000 devir ama motor 1 cm. bile ileri gitmiyor. Kuş uçmaz kervan geçmez yerde kalakaldım. Neyse arabalı bir arkadaşım geldi motoru halatla bağladık, Esenkent ofise kadar geldik. Şimdi motor garajda yatıyor.
Ustaya tel. açtım BALATALARI YEMİŞSİNDİR DEDİ.
Nedir içinde bulunduğum durum?
Akıl verecek biri değil, bilgi verebilecek kapasitede bir arkadaş bana yardımcı olursa sevinirim.
Bir de arkadaşlar eğer balatalar gitmişse BU DURUM 2 YILLIK GARANTİYE DAHİL MİDİR?
Ertuğrul_Öz
30 Eylül 2006, 17:34
Arkadaşlar, uzun zamandır yazıları takip ediyorum ama bazı arkadaşlar gibi bilgili olmadığım için burnumu sokup yorum yazmak istemedim.
ŞİMDİ GERÇEKTEN BİLİNÇLİ VE BİLGİLİ ARKADAŞLARDAN YARDIM İSTİYORUM:
Dün motorumla Bahçeşehir-Boğazköy kırsalında yolda kaldım. Zemin çamurluydu, tekerlek ve çamurluk tıka basa çamur doldu ve dolayısıyla ön teker kilitlendi. Ben de gaza fazla yüklendim ki hızını alsın çamurlardan kurtulsun ki yola devam edeyim diye... Neyse ön çamurluğa vura vura çamurları döktüm. Ama bu sefer motora gaz veriyorum 4000,5000,6000,7000 devir ama motor 1 cm. bile ileri gitmiyor. Kuş uçmaz kervan geçmez yerde kalakaldım. Neyse arabalı bir arkadaşım geldi motoru halatla bağladık, Esenkent ofise kadar geldik. Şimdi motor garajda yatıyor.
Ustaya tel. açtım BALATALARI YEMİŞSİNDİR DEDİ.
Nedir içinde bulunduğum durum?
Akıl verecek biri değil, bilgi verebilecek kapasitede bir arkadaş bana yardımcı olursa sevinirim.
Sanırım balataların gevşek bağlı olduğu için zorlanma anında kaçırma yapmış. Eğer bu durumda birkaç dakika yüksek devirde gitmişsen, sürekli olarak yüksek devirde birbirine sürten balatalar yanar. Bu durum kullanıcı hatası kaynaklı olduğu için garanti kapsamına girmez.
Balataların neden kaçırdığı meselesine gelince; benim motorum da gaza sonuna kadar yüklendiğimde ön kaldırmak yerine balatadan kaydırıyor. Bu benim kendi tercihim, çünkü düşük güçteki motorlarda krank kilitlemesi gibi durumlarda balataların kaydırması ve arka tekeri kilitlememesi hayatını kurtarabilir (bildiğim kadarıyla yüksek güçlü motorlarda kaçırma pek tercih edilmez). İkinci sebep olarak aklıma, düşük cc limotorlardan genelde sürekli yüksek güç çekildiği için uzun süreli aşırı zorlamalarda motorun yanması daha olası olduğu için balatalar bir miktar gevşek bırakılır.
Geçmiş olsun.
fear_factor
30 Eylül 2006, 17:50
teşekkür ederim... az önce motoru kamyonete yükleyip servise gönderdim.
bakalım kaça patlayacak bu ders bana :)
tam da ay sonu,
aksilik işte...
bilgi için gerçekten saol,
zaten bi sen bi de zeda3000 olmasa n'olur bizim halimiz :)
zeda3000
30 Eylül 2006, 23:30
Fear factor birdaha aklinda bulunsun , eger on teker camur dolarsa hemen tornavidayi cikar ve camurlugu sok. Kavramayi siyirmis olman buyuk ihitimal ama dislilerede baksindalar , onlarda da hasar olabilir. Tum masrafin 50 - 60 ytl gecmez
Starwars-14
01 Ekim 2006, 02:50
Arkadaşlar bişey sorucam motorun bazı vidaları paslanmaya başladı bende karaköydeki perşembe pazarında baştan sona paslanmaz vida aradım ama makinanın ölçülerinde vida buluınmuyor sanayi ye git diyolar orda vardır hesabı bunun dışında şimdi mesajları okurken pas sökücü diye bişeyler okudum özel bi ismi varmı bunun yada ne bilim kısa sürelik çözümmüdür bu bilgi verirseniz sevinirim
Arkadaşlar bişey sorucam motorun bazı vidaları paslanmaya başladı bende karaköydeki perşembe pazarında baştan sona paslanmaz vida aradım ama makinanın ölçülerinde vida buluınmuyor sanayi ye git diyolar orda vardır hesabı bunun dışında şimdi mesajları okurken pas sökücü diye bişeyler okudum özel bi ismi varmı bunun yada ne bilim kısa sürelik çözümmüdür bu bilgi verirseniz sevinirim
Paslanmaz vida bulmak hendek atlamayi basarmis deve bulmaktan bile daha zordur.. Hic bir motosiklet yedek parcacisinda bulunmaz, hic bir nalburda bulunmaz, civatacida bi ihtimal.. Kaldiki paslanmayan vida da paslanir.. Paslanmis vidaya pas sokucu sikmak gecici bi cozum olmasina ragmen paslanmayi geciktirir ve yayilmasini bir sure onler.. En mantiklisi yinede zaman zaman pas sokucu kullanmak sanirim.. Pas sokucunun adi kisaca pas sokucudur :)
Not : Zeda sakin dostum :) Sirayla artik bi sen beni sakinlestiricen bi ben seni :queen:
Selam arkadaşlar
Ben motorun tüm vidalarını paslanmazla değiştirdim,lucas dostum paslanmaz diye bir malzeme var ve vidasıda var tabi tane ile satılır,her yerde bulunmaz,özel vidalardır,ben olayın içinde olduğum için istediğim ebatta bulabiliyorum,paslanmaz ameliyathaneler ve mutfakta kullanılıyor asla bişey olmaz suda kalsa dahil,,
ama paslanmazın nikalajlanması gerekir takmadan önce,motora bir iki ufak detay daha yaptım,resimleri yakında koyarım,inanmazsınız 5.000 ytl verdi adam 150 cc olduğunu duyunca şok geçirdi,ona sıfırı 3200 dedim,benimkine 3000 verdi ama 4000 verse vermem,5000e düşünürüm :mrgreen:
herkese selamlar 6000 kmdeyim
fear_factor
01 Ekim 2006, 15:47
zeda saol, valla ne iyi oluyor arkadaşlar böyle... insan kendini yalnız hissetmiyor. Çevremde motordan anlayan bi Allah'ın kulu yok. Bu motorumun beni ilk yolda bırakışı. Aslından diğer bir açıdan bakarsak MOTORUMU İLK YOLDA BIRAKIŞIM da diyebiliriz. Çünkü Allah biliyor ya ön teker kilitlenince gaza yüklendim. Valla arkadaşlar geçen hafta itibariyle 2000 km. yapmış bulunmaktayım. Görenler fiyat soruyor ben de 8.000 YTL diyorum valla eder diyorlar :mrgreen:
Neyse bu aralar şöyle hep birlikte bi sokağa dökülüp turlasak ne iyi olur :)
İftar olayına girelim mi ne dersiniz; ÇAYLAR BENDEN :cherry:
Yaa iyi güsel ama Görüntü sadece! bütün çeşit motorlara bindim. çin malıda japonda. hemen hemen piyasadaki çogu motoru kullandım aldım sattım ama en son bi japon aldım CBR1100xx :) onuda sattım ama arkadaşlar bu motorları ögrenmek motora alışmak için alın yanı sınıf atlamak için. Çin malı motorları Bir Merdiven gibi Düşünün. Onur Çöme Bartın
arkadaşlar bu motorları ögrenmek motora alışmak için alın yanı sınıf atlamak için. Çin malı motorları Bir Merdiven gibi Düşünün. Onur Çöme Bartın bunu tekrar sölemek istedim onur çöme
cobalt
02 Ekim 2006, 10:38
xxx haklı baslamak ıcın cok uygun bı makıne seklende goze hıtap edıyor yakıt olarak ta cok makul
netıce : araçlar amaçlara uygun olmalıdır öncelikle amacımızın ne oldugunu doğru tesbit etmeliyiz
ssurfer
02 Ekim 2006, 13:24
herkese selamlar, aranıza katılmaktan dolayı mutluyum.
Sizler için basit olduğuna inandığım bir sorum olacak; yakıtı kurşunsuz mu süper mi tercih etmeliyim? (forumun en başındaki sayfalarda böyle bir şey okumuştum, fakat yerini tekrar bulamadım).
Herkese iyi sürüşler
obkavi
02 Ekim 2006, 14:28
hoşgeldin dostum kurşunsuz koy dediler ama ben süper koyuyorum 95 oktan
Thunder79
02 Ekim 2006, 14:57
piyasadaki bütün benzinler kurşunsuz. 95 oktan 97 -98 100 olmak üzerede 4 çeşit bulunuyor. Benim tavsiyem V power yada BP ultimate yada Total excelium... Bu benim tavsiyem...
obkavi
02 Ekim 2006, 18:27
dostum şu shell 100 oktan koydum motor daha gürültülü çalışmaya ve titreşim daha çok arttı en verimlisi bizim motor için 95 oktan
GeCe__
02 Ekim 2006, 20:34
shell 95 kursunsuz
kovboy03
02 Ekim 2006, 22:25
Arkadaşlar merhaba
motorum ilk defa yolda bıraktı.Cuma sabahı işe gittim motorla akşam oldu motorun başına vardım baktım boş vites lambası yanmıyor bende herhalde viteste kalmış diye viteslerle oynadım.bastım bastım çalışmıyor hatta ittirdim birde sonra bir baktım motorda elk. yok baktım sigorta atmış içine yedek koymuşlar onu taktım sonra biraz marşa bastım çalışmadı herhalde boğuldu diye biraz bekledim sonra yine baktım tekrar sigorta atmış.Sinirlendim sigortayı çıkarıp iki ucu birleştirdim anaaa bir baktım motordan dumanlar çıkmaya başladı:salut:
Hemen oçları ayırdım duman kontakın olduğu yerden gelmiş.O gün korktum motoru tekrar garaja soktum.
Ertesi gün sigorta alıp taktım baktım birşey yok yalnız kontak çalışmıyor yani çeviriliyor ama elk. açmıyor kumanda ile açtım baktım çalıştı:)
Arkadaşlar uzun lafın kısası bir gece nce motor şiddetli yağmur altında kalmıştı ve benim tahminim kontakın içi suyla doldu ve kısa devre yaptı ertesi gün kuruyunca normale döndü
''KESİNLİKLE MOTORU ŞİDEETLİ SUYA MARUZ BIRAKMAYIN AMAN HA!
Sevgi ve saygılarla...
kimyacı_23
02 Ekim 2006, 23:13
merhaba arkadaslar uzun süredir yazamıyorum.elazıgdan giderken interneti kapattık daha sonrada acmadık.aslında istanbul - elazıg yolculuk fotolarını gönderecektim ama üşengec olmadıgım bi an daha uygun olacak :) motorum 11000 km oldu. bi kac gün önce direksiyonu degiştirdim bizim ki bisiklettinki gibi cok düzdü curiser dediğin biraz kavisli olur ayrıca koltukda biraz oynama yaptım sanki motor büyüdü.virajlara girişide güzelleşti tavsiye ederim.rüzgarınız bol olsun istanbula slm :)
kovboy03
03 Ekim 2006, 00:23
merhaba arkadaslar uzun süredir yazamıyorum.elazıgdan giderken interneti kapattık daha sonrada acmadık.aslında istanbul - elazıg yolculuk fotolarını gönderecektim ama üşengec olmadıgım bi an daha uygun olacak :) motorum 11000 km oldu. bi kac gün önce direksiyonu degiştirdim bizim ki bisiklettinki gibi cok düzdü curiser dediğin biraz kavisli olur ayrıca koltukda biraz oynama yaptım sanki motor büyüdü.virajlara girişide güzelleşti tavsiye ederim.rüzgarınız bol olsun istanbula slm :)
merhaba kimyacı seni hatırladım kardeşinle elazığa gidecektin döndün galiba ama fotoları görmiyoruz.ya birde şu meşhur yolcu motorunun resimlerini göstersen korkma ayarlamayız kızını:)
oldwolf
03 Ekim 2006, 01:39
arkadaşlar herkese selam iki gündür motorda bi gariplik var sanki sorunum şu motor ısındığı zaman (8-10 km yol yapınca) motordan sanki hafif bir yanık kokusu geliyor çok fazla diil ama rahatsız oldum dostlara bi danışiym dedim motor 2000 i geçti ama ben hala 2000 bakımını yaptıramadım bunun sebep olduu bişey olabilirmi acaba:silent:
bu arada hoşgeldin kimyacı epeydir yollardaydın galiba :) gidonu neyle değiştirdin ne kadara mal oldu bende değiştirmeyi düşünüyorum mondial mct 250 ninki hoşuma gidiyo ama uyarmı bizim motora bilmiyorm resimlerle beraber bilgi verebilirsen sevinirim herkese saygılar......
cobalt
03 Ekim 2006, 11:11
oldwolf motorunda cekısten dusme bagırdıgı kadar gıtmeme gıbı bır durum var mı ? yada elını debryaj dan cektıkten sonra mı hareketlenıyor ? balatanla ılgılı bır sorun olabılır motor ısındıktan sonra durup yagkapagını cıkarıp kokuya bak aynı kokuyu alıyormusun ?
ssurfer
03 Ekim 2006, 13:20
yakıt ile ilgili önerileriniz için çok teşekkürler.. dün akşam gittiğim servisteki ustaya da aynı soruyu yönelttim; o da kurşunsuz 95'i önerdi. Daha yüksek oktandaki benzinlerin bujiyi zorlayacağını söyledi..
Buji demişken, benim sl150'm henüz 20 km'de, ilk çalıştırmayı denediğimde genelde en az 10-12 kez marş basıyorum ve anca çalışıyor (çalışıyor fakat bazende rölantideyken tekrar kapanıyor); sizce bu sorun rölanti ayarıyla oynayınca düzelir mi yoksa bujiyi değiştirmem mi gerekiyor? Önerileriniz nedir?
herkese iyi sürüşler,
cobalt
03 Ekim 2006, 15:32
yoksa bujiyi değiştirmem mi gerekiyor? Önerileriniz nedir?
direk bujiyi değiştir
Thunder79
03 Ekim 2006, 15:54
yakıt ile ilgili önerileriniz için çok teşekkürler.. dün akşam gittiğim servisteki ustaya da aynı soruyu yönelttim; o da kurşunsuz 95'i önerdi. Daha yüksek oktandaki benzinlerin bujiyi zorlayacağını söyledi..
Buji demişken, benim sl150'm henüz 20 km'de, ilk çalıştırmayı denediğimde genelde en az 10-12 kez marş basıyorum ve anca çalışıyor (çalışıyor fakat bazende rölantideyken tekrar kapanıyor); sizce bu sorun rölanti ayarıyla oynayınca düzelir mi yoksa bujiyi değiştirmem mi gerekiyor? Önerileriniz nedir?
herkese iyi sürüşler,
Not: Bujiyi değiştirdim. DR8EIX ngk iridyum taktırdım :) Şu an varolan buji torch marka irdyumdan farkı ise iridyumun baş kısmı iğne gibiyken torch un kurşun kalemin kömür kısmı kadar.
95 oktan ile 97 arasında muazzam fark oldduğundan dolayı V power 97 kullanıyorum. Gayet memnunum. Çok rahat 100 ü görmeye başladım.
Tavsiye ederim herhangi bir 97 oktanı (not güvendiğiniz benzin istasyonundan alınız. Bazı istasyonlarda içine tiner vs madde kattıklarından dolayı motor bozuluyor bilginize.
Örnek:= Ziverbey bulunan BP gibi )
Ayrıca iridyum bujiyi çok aradım. Herkes platinium u bana irdyum diye satmaya çalıştı. Bazı yerler ise SL için ngk normal dışında buji yok dediler. Araştırdım öğrendim. Bujinin fiyatı pahalı olabilir (İridyum 35 YTL(Buz motordan aldım. Esas bayisinde 4lü satıyorlardı oradan alamadım. Buz motorda ise tekli satılmaktadır.) , Platinium 20 NGK normal 10-5 ytl) fakat hem ömrü hemde çalıştırması arasında büyük fark olduğunu göreceksiniz.
arkadaşlar herkese selam iki gündür motorda bi gariplik var sanki sorunum şu motor ısındığı zaman (8-10 km yol yapınca) motordan sanki hafif bir yanık kokusu geliyor çok fazla diil ama rahatsız oldum dostlara bi danışiym dedim motor 2000 i geçti ama ben hala 2000 bakımını yaptıramadım bunun sebep olduu bişey olabilirmi acaba:silent:
bu arada hoşgeldin kimyacı epeydir yollardaydın galiba :) gidonu neyle değiştirdin ne kadara mal oldu bende değiştirmeyi düşünüyorum mondial mct 250 ninki hoşuma gidiyo ama uyarmı bizim motora bilmiyorm resimlerle beraber bilgi verebilirsen sevinirim herkese saygılar......
hjm en kısa zamanda bakıma götür büyük ihtimalle yağı bitmiş olabilir. Yada çok azalmış yada artık görevini yapamıyor olabilir.
oldwolf
04 Ekim 2006, 01:51
arkadaşlar yağı kontrol ettim normal seviyede ve yağda o koku yok debriyajdada bi problem yok çekişte normal sanırım geriye sadece yağın eskimesi kalıyo acil yağ değiştirmem lazım sanırım :silent:
bu arada motorlarını 1800-2000 lira ya satan arkadaşlar sanırım pişman olacaklar çünkü motomax ın sayfasında ki fiyatlar doğruymuş sanırım yani sl 4000 lira olmuş
kimyacı_23
04 Ekim 2006, 10:14
merhaba kimyacı seni hatırladım kardeşinle elazığa gidecektin döndün galiba ama fotoları görmiyoruz.ya birde şu meşhur yolcu motorunun resimlerini göstersen korkma ayarlamayız kızını:)
elazıgda öğrenciyim artık dönüş yaza olur.biraz tembellikten birazda okuldan dolayı resimleri gönderemedim ama eve interneti baglar baglamaz söz gönderecem.herkez uzun yol yapmalı bence motorun zevki o zaman anlşılıyo.gercekten ülkemizin ne kadar güzel oldugunu anlıyabiliyoruz :)
GeCe__
04 Ekim 2006, 21:28
sayfayı guncellestırelım barı ya:)..bu arada balatayı degıstırdım arklar ses gelıyor sımdı guzel oldu ses mes yok.yokus assaga son hız 130:):)
selam arkadaşlar
yahu motorumuzun yeni satış fiyatı gerçekten 4000 ytlmi oldu. :cyclopsan ??
obkavi
05 Ekim 2006, 12:04
CHOPPER
Superlight 150 4.099 YTL
Supershadow 250 3.990 YTL
Land Cruiser 250 YTL
motomax fiyat listesi böyle da arkadaşlar sizce gariplik yokmu 250 lik 3,990 150 lik 4,099
hadi hayırlısı
bunlarda feyizoğlunun fiyat listesi
Superlight 150 2,990 YTL Tıklayın
Supershadow 250 3,990 YTL Tıklayın
Landcruiser 250 4,490 YTL Tıklayın
gokhan1507
05 Ekim 2006, 12:19
fiyatlarda yanlışlık kesilikle var superlight o fiyata olamaz....
http://www.motomax.com.tr/fiyatlar_1.asp?markanedir=10
valla şaşılacak iş..........
ilk defa gördüm 150 liliğn 250 lilikten pahalı olduğunu.......
Thunder79
05 Ekim 2006, 12:29
3 aylık SL imi 3,200 YTL ye satıyorum :queen:
obkavi
05 Ekim 2006, 12:33
hayırlı işler
cobalt
05 Ekim 2006, 13:01
sahibinden.com da bi ilan gormustum 4000 km dekı sl e 3000 ıstıyodu adam
eh bende 2700 desem ... yok demıyım doverler be adamı :)
Thunder79
05 Ekim 2006, 13:07
sahibinden.com da bi ilan gormustum 4000 km dekı sl e 3000 ıstıyodu adam
eh bende 2700 desem ... yok demıyım doverler be adamı :)
3 aylık motorumuda sıfır fiyatının %50sine hayatta satmam
alialince
05 Ekim 2006, 13:26
SL 150 4.099 YTL, ama bunun sebebi devletin koyduğu o teminat vergisi mi ne var ya işte o. bu fiyattan benim anladığım motomax elindeki SL ları bitirmiş ve gümrükten yeniden mal çekmiş ve bunun sonucunda da doğal olarak o 300 dolarlık teminatı fiyata yansıtmış yani bu demek oluyor ki SS 250 ler bittiğinde tekrar gümrükten yeni mal çekildiğinde onların da fiyatı artacaktır. Elindeki eski gümrüklü malları bitirmeye başlayan ilk firma motomax oldu herhalde daha diğer firmalardan zam haberleri gelmeye başlamadı ama onlarda stoklarını bitirdiklerinde şu günkü fiyatlardan mal satabilme şansına sahip değiller.
Thunder79
05 Ekim 2006, 14:11
SL 150 4.099 YTL, ama bunun sebebi devletin koyduğu o teminat vergisi mi ne var ya işte o. bu fiyattan benim anladığım motomax elindeki SL ları bitirmiş ve gümrükten yeniden mal çekmiş ve bunun sonucunda da doğal olarak o 300 dolarlık teminatı fiyata yansıtmış yani bu demek oluyor ki SS 250 ler bittiğinde tekrar gümrükten yeni mal çekildiğinde onların da fiyatı artacaktır. Elindeki eski gümrüklü malları bitirmeye başlayan ilk firma motomax oldu herhalde daha diğer firmalardan zam haberleri gelmeye başlamadı ama onlarda stoklarını bitirdiklerinde şu günkü fiyatlardan mal satabilme şansına sahip değiller.
sonuçta diğerlerininde fiyatları artacak sadece 4 japonun kiler artmıyacak gibi görünüyor.
fear_factor
05 Ekim 2006, 15:01
ister misiniz bizim motorlar ağır abi sınıfında fiyatta da ağır abiliğe oynasın...
valla beni yolda durdurup fiyatını soran çok oldu. ben de hep onlara sordum; sence? aldığım cevap : ort. 7000/8000 YTL vardır oluyordu. bu gidişle olacak da galiba :mrgreen:
alialince
05 Ekim 2006, 16:50
sonuçta diğerlerininde fiyatları artacak sadece 4 japonun kiler artmıyacak gibi görünüyor.
niye ki onların da artacaktır ithal olan bütün makinalara koydular o teminatı(vergiyi)
Thunder79
05 Ekim 2006, 17:09
hepsine değil sadece bir kaç ülkeden gelenlere koydular. Çin menşeili özellikle
fahricin
05 Ekim 2006, 18:14
ister misiniz bizim motorlar ağır abi sınıfında fiyatta da ağır abiliğe oynasın...
valla beni yolda durdurup fiyatını soran çok oldu. ben de hep onlara sordum; sence? aldığım cevap : ort. 7000/8000 YTL vardır oluyordu. bu gidişle olacak da galiba :mrgreen:
Zannetmiyorum öyle olacağını. Çünkü motoru ilk kez görenler değil, motoru satanlar sattıklarının kalitesini biliyorlar. Ancak bu fiyata piyasada olabileceklerinin farkındalar. O yüzden için rahat olsun fazla zam yapamazlar kaliteyi arttırmadıkça.
gokhan1507
05 Ekim 2006, 21:44
SL 150 4.099 YTL, ama bunun sebebi devletin koyduğu o teminat vergisi mi ne var ya işte o. bu fiyattan benim anladığım motomax elindeki SL ları bitirmiş ve gümrükten yeniden mal çekmiş ve bunun sonucunda da doğal olarak o 300 dolarlık teminatı fiyata yansıtmış yani bu demek oluyor ki SS 250 ler bittiğinde tekrar gümrükten yeni mal çekildiğinde onların da fiyatı artacaktır. Elindeki eski gümrüklü malları bitirmeye başlayan ilk firma motomax oldu herhalde daha diğer firmalardan zam haberleri gelmeye başlamadı ama onlarda stoklarını bitirdiklerinde şu günkü fiyatlardan mal satabilme şansına sahip değiller.
ya o fiyat yanlış hiç 250 cc 150 cc den ucuz olur mu ofiyat en alttak cruiser e ait..
oldwolf
06 Ekim 2006, 02:22
valla bilemiyorum arkadaşlar ama bizdeki bu devlet ve ekonomi politikası oldukca çok yakında çinli minli de olsa birçok kişi için motosiklet gene hayal olarak kalacak gibi:salut: baksanıza adamlar nerden nasıl geçirebiliriz vatandaşa diye aranıp duruyo :pr: ne diyelim allah sonumuzu hayır etsin
MaRaNtZz
07 Ekim 2006, 20:58
valla bilemiyorum arkadaşlar ama bizdeki bu devlet ve ekonomi politikası oldukca çok yakında çinli minli de olsa birçok kişi için motosiklet gene hayal olarak kalacak gibi baksanıza adamlar nerden nasıl geçirebiliriz vatandaşa diye aranıp duruyo ne diyelim allah sonumuzu hayır etsin
Dostum çok haklısın fiyatı nerdeyse 2 katına çıkarttılar ama kalitede hiçbir değişiklik yapmadılar...
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO