PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201

borty
14 Ağustos 2006, 01:01
Selam arkadaşlar SL ime neler yaptığımı daha önce resimlemiş ve yazmıştım.

Şu an 3000 küsürlerdeyim ve görüşlerim,memnuniyetlerim şöyle

Bu güne kadar ciddi manada hiç arıza yapmadı,şans faktörü herhelde

aküm öldü,ama ilk başta şarjının ve suyunun tam yapılmayışı oldu,yeni taktığım lambalar için bu hafta 8-11 amperlik akü takmayı planlıyorum,bu hafta yapbilirsem buradan size iletirim,belki yavaş çok konforlu süspansiyon yok ama gittikçe motor kendine gelip toparlanıyor,km yaptıkça bunu anladım..


Önemli not bu haftasonu birkaç arkadaş cumadan cadır kamp yapacağız gelmek isteyen arkadaşlar bana özelden mesaj atabilir..

Herkese selamlar

zeda3000
14 Ağustos 2006, 10:53
Locco ben gunluk takip etmeye calissam da bazen olmuyor eger bana sorun oldu ise ozelden aynisini atsaydin emin ol cevap yazardim.Bir cok kisi bana ozelden sordu ve hemen cevabini aldi. 202 sayfalik bir formda gozden kacirma olacaktir.Kirilmaca yok.


Ne ise gelelim maydonozun faydalarina. Arka disli degisince benim yuzumde gulmeye basladi dostlarim motor rahatladi vites gecisleri sahane.Dun Serik e gittik kiz arkadasimla 80 ile gidiyoruz sanki 60 ile gider gibi devir saatim 5. viteste 5500 - 6000 rpm arasinda oynuyor 80km/h iken.Ee bu sayede vibrasyonda %50 azaldi dostlar.Yuksek devire cikmadan 80 ile giden bir motor sanki pamuk uzerinde gider gibi bir his veriyor. Bir ara asildim gaza 120 gordum tahmin ediyorum devir saati 7500 gelmisti.38 disli bir harika dostlar.Artik zangir zangir sesler de kesildi.Tavsiye ederim:cat:
Yanliz 150 cc motorda guc kaybina yolk acarmi ondan emin degilim.

obkavi
14 Ağustos 2006, 11:19
ya arkadaşlar ne yapmaya çalışıyorsunuz anlamadım, bu motor evet sorunları olan bi motor ama neye göre kıyaslıyosunuz bunu dragstar mı shadow mu kendi sınıfındaki çinlilere göre en iyisi ben 3000 km deyim uzın yol da yaptım şimdiye kadar cebimden hiçbi artı para çıkmadı bakım ücretleri hariç oda normal bi mala bok atarken kıyaslama yaptığınız diğer ürünlerin aynı katagoride olması gerekiyor titreşim diyosunuz 90 km ve üzeri başlıyor zaten 90 üzerinde giden di chopper kullanıcısına millet dötü ile güler ayna göstermiyo doğrudur unutmayın renault brodway arabalar bir dönem sağ aynası olmadan piyasaya çıkarıldı şimdi broadway kötü bi modelmiydi,
debriyaj ösorunu var adamlar yapıyo ücretsiz, ayna düşüyomuş benimki düşmedi eeeeee
kıyaslama neye göre celik 150 mi jinlun 150 mi neyle kıyasladın kardeşim tamam kötü motor ama kötünün iyisi işte birde 2 aydır parça bekliyorum diyo bi arkadaş ne parçası abicim at motomax'a mail 2 günde elinde biri far ampulü bulamamış onu yazıyo zaten ampul sigorta vb şeyler genelde garantiye girmez 5 ytl piyasa fiyatı her oto elektrikçisinde var

dr.i
14 Ağustos 2006, 12:17
Ulen bi yorumda benden olsun be. Geçen hafta nöbette tam 4 saat motoruma pasta cila yaptım, kromlarını parlattım. Ertesi gün çıkdım turladım.Bakanlar döndü bir daha bakdı. Bu keyfi bana bu kadar ucuza yaşatan Çinlilerden Allah razı olsun :mrgreen:
Disk kilidi tavsiyesi ve branda sormuştum geçenlerde cevap gelmedi üzüldüm :salut:

METALİ
14 Ağustos 2006, 12:25
Merhaba arkadaşlar. Ben 2 ay önce SL150 aldım. Viteslerde problem yaşıyorum. Örneğin duruyorum ve vitesi 1'e alıyorum. Pedal daha aşağı gitmiyor ve sert duruyor. Bunun anlamı 1 olmalı. Ancak 2'de kalıyor ve kalkarken duruyor. Durduktan sonra boşa almak da epey zor oluyor. Uzun süre 1-2 ve boş arasında pedal bastıktan ve motor vitesteken ve dururken ileri geri ittirip tekrar pedal basmatıktan sonra nihayet boşa geçiyor. Bazen 1'e geçmesi için üzerine bastığım halde boşta kalıyor. Bazı zamanlar vites 1'deyken pedalı aşağı itince de boşa geçiyor. Bazen de boş ışığı yanıyor ama 1'de kalıyor. Nerden anlıyorsun derseniz boş ışığı yanarken marşa bastığımda ani bir fırlama yapıp tekrar duruyor. Tabi bu durumda debriyaja basılı tutup çalıştırabiliyorsunuz. Şimdi acaba bu tür bir problemle karşılaşan oldu mu? Olduysa araya kaç para sıkışmıştır :) Kazasız, belasız günler dilerim.


Emrebakan ve diğer vites problemi olan arkadaşlara , bizim motolarda vites problemi yoktur size işin ince detayını anlatım ... ışıklarda durdunuz ama vitesi 1 den boşa alamıyorsunuz bunun nedeni sizsiniz .çözüm ise vites 1 deyken hafif biraz gaz verip ileri alıp o zaman tekrar denemek sonuş vites boşta bunun nedebi ışıklara duruken fren yapınca motor azda olsa kendini 1/2 cm geriye atar bu nedenle vites kutusu dişlisi takılı kalır o yüzden ya durma yapmadan vitesi boşa almak ki benim tavsiyem budur va daha rahat olup takılma olması imkansızdır, 1 deyken takılıncada hafif ileri gitmek...

zeda3000
14 Ağustos 2006, 14:55
Dr.I dostum disk klidi 7 ytl bende de var sanayideki aksesuarcilara git marka marka var. Phonix marka bir Cin mali aldim walla sahane.Arka tekerligide zincirliyorum.Artik duaciyiz biliyorsun.
Branda yerine sana tavsiyen tek kisilik bir lastikli nevresim carsafi kullan.Cunku normal branda "Terleme" dedigimiz su buhari ni branda icinde tutar buda erken paslanmaya davetiyedir.Normal nevresim tozdan korur ve havadar olur.Yagmur icin naylon branda at ama al kisimlari acik olsun, yanliz kisin kediler dadanir ona gore.

Metali dostum soyledigin sey cok dogru ve teknik bir hareket ama deneyimlerim ile soylemek isterim ki yaylarimiz isida esneklik kaybediyor.Locco dostumuzun dedigi gibi YBR yayi yada ozel yapim isiya dayanikli yay ile degistirmek yeterli oluyor.Motor cok isininca bende zorlaniyorum , ve sogukken bu sorun ortadan kalkiyor.Balat iiii sorunb yayin isiya olan dayaniksizligi sadece.

Ercument
14 Ağustos 2006, 16:08
Bir yorumda ben yapmazsam çatlarım.
Arkadaşlar bu motor tank kadar sağlam ben onu bilir onu söylerim (motora kros muamelesi yapmama rağmen). Ben ilk aldığımda vites problemi, debriyaj problemi daha neler neler yazmakla bitmez hatta satmaya bile kalktım ama şimdi 3500 km. oldu meğerse bütün sorun bendeymiş motor km. yaptıkça vitesler şakır şakır oldu hiç bir problem kalmadı hatta debriyaj problemi bile kendi kendine hal oldu. Ama yinede yayları değiştireceğim sadece zevk için tabi yayları locco'dan alacaktık oda topic'e küsmüş.

Motordan o kadar memnunumki yeğenimede aldırdım bu akşam teslim alacağız.

Motoruyla uğraşırken vidalarını sıkarken veya merak edip orasını burasını kurcalarken zevk almayan arkadaşlar lütfen motor hakkında fazla yorum yapıpta diğer arkadaşlarında içlerini karartmayalım.

Saygılar, sevgiler

stratejii
14 Ağustos 2006, 18:35
selam arkadaşlar iş gezisinden yeni geldim yahu özlüyorum deli gibi bu forumu ama yurtdışında olunda takip edemiyorum. hepinize selamlar sevgiler

Carlitoturco
14 Ağustos 2006, 21:51
...

Metali dostum soyledigin sey cok dogru ve teknik bir hareket ama deneyimlerim ile soylemek isterim ki yaylarimiz isida esneklik kaybediyor.Locco dostumuzun dedigi gibi YBR yayi yada ozel yapim isiya dayanikli yay ile degistirmek yeterli oluyor.Motor cok isininca bende zorlaniyorum , ve sogukken bu sorun ortadan kalkiyor.Balat iiii sorunb yayin isiya olan dayaniksizligi sadece.

Dostm bu yaylar ne yayı, debriyaj mı balata mı? Anlayamadım neyi değiştirsek iyi olr, ben 1000 km bakımına gidecem ve motorda bazı şeyleri iyisiyle değiştirmek istiyorum, bikaç şey daha önerebilir misin?

zeda3000
14 Ağustos 2006, 22:10
Carlitoturco : Konu kavrama yani debriyaj balatasindaki yaylarin asiri isinarak sertlesmesi ve degistirme onerileri.

1000 km degistirecegin seyler ii bir buji yag dir bence.

obkavi
15 Ağustos 2006, 11:29
dostlar aynı arızadan 3 kez servise giden ürünler garanti dahilinde yenisi ile değiştirilir maddesi motosikletler içinde geçerlimidir.

dr.i
15 Ağustos 2006, 11:31
Sevgili zeda verdiğin bilgiler için teşekkürler. ,şu anda 2200 km deyim debriyaj sorunum yavaş yavaş ortadan kalktı boşa rhtlkla alabiliyorum. Önceki sayfada yazan arkadaşımız gibi sanki km arttıkça vitesler rahatlıyor ya da biz iyice alışdığımızdan...

oldwolf
15 Ağustos 2006, 11:36
zeda dostum ilgin ve bilgilerin için teşekkürler :) dişliyi hemen bugün gidip değiştirmeyi düşünüyorum yoksa o titreşimle burdan antalya beni baya zorlar heralde :) uzun yolda rahat ediymde hantallık varsın olsun motorda. bu arada debriyajdan konuşuluyor galiba benim debriyajımda çok yukarda kavrıyor telini falan biraz kendim gerdiriym dedim ama pek bişey farketmedi bu konu için napabilirim yaylarımı değiştirmeliyim?

zeda3000
15 Ağustos 2006, 16:41
Yaylari degistirmek tabiki ii bir fikir.YBR balatasi uyuyormus 1 gun yatmasi lazim motorun.Iscilik parcadan daha cok tutar yanliz.Yaylarin isiya dayanikli olmasi yuksek isida esneklik ozelligini koruyacak ozellige sahip olmali.

obkavi
15 Ağustos 2006, 17:01
ya millet bi sorunsorduk sabah kimse cevaplamıyo abicim
tüketici haklarına göre aynı arızadan üst üste 2 kez veya farklı arızalardan 4 kez servise giden ürünler yenisi ile değiştirilir
bu yasa motosikletleride kapsıyomu

dr.i
15 Ağustos 2006, 17:09
Dostum benim bildiğim kapsıyor. Bu yasa elektronik veya mekanik ürün ayırt etmiyor.Üretimden kaynaklanan hata varsa değiştiriliyor.Bir başka forumda plazma tv için buna benzer topic okumuşdum. Arkadaşın plazmasını yenisiyle değiştirmişlerdi(vestel milenium HD)...

obkavi
15 Ağustos 2006, 17:21
sıkıntım şu 2 kez debriyaj yaylarını 2 kezde alarmı değiştirdim garantiden yani benim bu değişime hakkım var ve yine yaylar sukoyuverdi
ozaman yenisini bana vermekle yükümlüler, ne yaparım bilmiyorum iyi bi avukat tutup durumu değerlendirip tüketici mahkemesine gideyim diyew düşündüm de

durano
15 Ağustos 2006, 17:27
motorumun problemleri bi türlü bitmiyor ne yazıkki.
krank milinde problem varmış servise götürdüm garanti dışı krank mili diyor. sizce doğru mu söylüyor.

obkavi
15 Ağustos 2006, 17:38
motorumun problemleri bi türlü bitmiyor ne yazıkki.
krank milinde problem varmış servise götürdüm garanti dışı krank mili diyor. sizce doğru mu söylüyor.

::sas:: ::baaas:: :santa: ::ouups::

radiokid
15 Ağustos 2006, 17:45
herkese saygılar.keewayime kavuştum.acemilik hat safhada.alt düzey sorularımla bunaltırsam affola:)

obkavi
15 Ağustos 2006, 17:54
hayırlı olsun radiokid dostum Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin

snrtrt
15 Ağustos 2006, 17:56
estarfurullahhhhhhhhhh herkez bilgisi kadar yardım eder..

benim bildiğim kadarıyla motorun büyük ve sürekli tekrarlayan bi arızası olmaz ise yenisini vermezler..

ama yeni çıkan tüketici hakları ile değişim sağlanırmı bilemicem

Ercument
15 Ağustos 2006, 18:05
Bizim müşteri firmalardan biri motor getiriyor garanti belgelerini ve kullanma klavuzlarını ben hazırlıyorum aşağıdaki şartlar tüm firmalar için geçerli olması gerikir herhalde


1. Garanti süresi, mal?n teslim tarihinden itibaren ba?lar ve 2 y?ld?r.
2. Mal?n bütün parçalar? dahil olmak üzere tamam? Firmam?z?n garantisi kapsam?ndad?r.
3. Mal?n garanti süresi içerisinde ar?zalanmas? durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir. Mal?n tamir
süresi en fazla 30 i? günüdür. Bu süre, mala ili?kin ar?zan?n servis istasyonuna, servis istasyonunun olmamas?
durumunda, mal?n sat?c?s?, bayii, acentas?, temsilcili?i, ithlatc?s? ve imalatç?s? - üreticisinden birisine bildirim
tarihinden itibaren ba?lar. Mal?n ar?zas?n?n 15 i? günü içerisinde giderilememesi halinde imalatç?-üretici veya
ithalatç? mal?n tamiri tamamlan?ncaya kadar, benzer özelliklere sahip ba?ka bir mal? tüketicinin kullan?m?na tahsis
etmek zorundad?r.
4. Mal?n garanti süresi içerisinde gerek malzeme ve i?çilik, gerekse montaj hatalar?ndan dolay? ar?zalanmas? halinde,
i?çilik masraf?, de?i?tirilen parça bedeli ya da ba?ka herhangi bir ad alt?nda hiçbir ücret talep etmeksizin tamiri yap?lacakt?r.
5. Tüketicinin onar?m hakk?n? kullanmas?na ra?men mal?n;
- Tüketiciye teslim edildi?i tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kayd?yla, bir y?l içerisinde; ayn?
ar?zan?n ikiden fazla tekrarlanmas? veya farkl? ar?zalar?n dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti
süresi içerisinde farkl? ar?zalar?n toplam?n?n alt?dan fazla olmas? unsurlar?n?n yan? s?ra, bu ar?zalar?n maldan
yararlanamamay? sürekli k?lmas?,
- Tamiri için gereken azami sürenin a??lmas?,
- Firman?n servis istasyonunun, servis istasyonunun mevcut olmamas? halinde s?ras?yla sat?c?s?, bayii, acentesi
temsilcili?i, ithalatç?s? veya imalatç?s? - üreticisinden birisinin düzenleyece?i raporla ar?zan?n tamirinin mümkün
bulunmad???n?n belirlenmesi, durumlar?nda, tüketici mal?n ücretsiz de?i?tirilmesini, bedel iadesini veya ay?p oran?nda
bedel indirimi talep edilir.
6. Mal?n kullanma k?lavuzunda yer alan hususlara ayk?r? kullan?lmas?ndan kaynaklanan ar?zalar garanti kapsam? d???ndad?r.
7. Garanti Belgesi ile ilgili olarak ç?kabilecek sorunlar için Sanayi ve Ticaret Bakanl??? Tüketicinin ve Rekabetin Korunmas?
Genel Müdürlü?ü?ne ba?vurabilir.

obkavi
15 Ağustos 2006, 18:34
5. Tüketicinin onar?m hakk?n? kullanmas?na ra?men mal?n;
- Tüketiciye teslim edildi?i tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kayd?yla, bir y?l içerisinde; ayn?
ar?zan?n ikiden fazla tekrarlanmas? veya farkl? ar?zalar?n dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti
süresi içerisinde farkl? ar?zalar?n toplam?n?n alt?dan fazla olmas? unsurlar?n?n yan? s?ra, bu ar?zalar?n maldan
yararlanamamay? sürekli k?lmas?,
- Tamiri için gereken azami sürenin a??lmas?,
- Firman?n servis istasyonunun, servis istasyonunun mevcut olmamas? halinde s?ras?yla sat?c?s?, bayii, acentesi
temsilcili?i, ithalatç?s? veya imalatç?s? - üreticisinden birisinin düzenleyece?i raporla ar?zan?n tamirinin mümkün
bulunmad???n?n belirlenmesi, durumlar?nda, tüketici mal?n ücretsiz de?i?tirilmesini, bedel iadesini veya ay?p oran?nda
bedel indirimi talep edilir.


tamam işte bu madde

without
15 Ağustos 2006, 18:44
herkese merhaba. ik kez yazıyorum. 10 gün oldu sl imi alalı. sizin yazdıklarınız sayesinde bu kararı verdim onun için öncelikle burada yazan herkese teşekkür ederim. 250 km yaptım 10 günde.motor beklediğimden de iyi. ancak indirmden 1 gün önce aldım 500 lira zarar bana koydu. olsun. ben de tecrübelerimi burada paylaşırım artık. herkese keyifli günler.

MaRaNtZz
15 Ağustos 2006, 18:57
Dostum merhabalar hoşgeldin...

UCANLAZ
15 Ağustos 2006, 19:38
saol promethe.rahat oldu gerckten popom rahat keyfim yerimde

selam dostum bende yeni aldım bu motordan.2 sene önce belden sakatlandım.motoru kullanıyorum şimdi ama koltuk beni 3 günde öldürdü,çok mesaj olduğu için seninkini yakalayamadım yada beceremedim,
Senden ricam kolduk için neyaptın banada yazarmısın,
Şunuda söylemek istiyorum boy uzun olduğu için depoya doğru kayıyorum ve bacaklar havada kalıyor,
Ne tavsiye edersin,

Şimdiden teşekkürler

Olcan138
15 Ağustos 2006, 20:14
@UCANLAZ;
locco'nun seleye yaptıkları:
http://www.motosiklet.net/forum/showpost.php?p=282616&postcount=2044

Ve yeni selenin fotoğrafları:
http://www.motosiklet.net/forum/showpost.php?p=291074&postcount=2138

yoyo74
15 Ağustos 2006, 21:52
Ulen bi yorumda benden olsun be. Geçen hafta nöbette tam 4 saat motoruma pasta cila yaptım, kromlarını parlattım. Ertesi gün çıkdım turladım.Bakanlar döndü bir daha bakdı. Bu keyfi bana bu kadar ucuza yaşatan Çinlilerden Allah razı olsun :mrgreen:
Disk kilidi tavsiyesi ve branda sormuştum geçenlerde cevap gelmedi üzüldüm :salut:

dr.i. disk kilidi sormuş piyasada 10-15 ytl arası kaynıyor.. bence tatminkarlar..
zaten en dandiğini de taksat adam onu sökmeye uğraşmaz....ben ayna olayını sordum du ..hangi motor un aynası sl 'ye uyuyor diye amaaaa....:silent:

hayalbert
15 Ağustos 2006, 22:47
arkadaslar selam
dün Honda CG 125 cc kullandım, vitesler şıkır şıkır geçiyor o da bizim aletten pek pahallı bir şey değil, benim vites özellikle yayları değiştirdikten sonra motor çalışır halde iken asla boşa geçemiyor, boşa geçirmek şartsa stop edip geçiriyorum. benim ayar, yay, balata vb... bişeyde mi bir enayilik var ? yoksa olay zaten bu mudur ?

Can.
15 Ağustos 2006, 22:57
Locco bir de sissy bar taksan çok şık olacak.

bbaday
16 Ağustos 2006, 00:08
yeni motor alan arkadaşlar öncelikle motorlarınız hayırlı olsun sanırım arkadaşın biri konyadan almış aldığınız fiyatları yazabilirmisiniz

eskişehirde halen 3000 ytl nasıl iş anlamadım türkiyede pek çok bayii 2500 den satarken burada 500 ytl fazla eski fiyattan satıyorlar istanbulu aradığımda ise medem bizden tele sipariş yoluyla alın diyorlar(motomaxdan)

kanarya_avcisi
16 Ağustos 2006, 01:50
arkadaşlar kafama takılan bir soruyu sormak istiyorum.bu sl 150 yi kullanan bir arkadaştan aldığım bilgiye göre.ara hızlanmada motorun bayıldıgını söyledi yani 4 ten 3 e atip devir düştügünde yokuş tırmanırken baayıldıgını söylüyo.yani ara hızlanmada atik bir motor degil ona göre.sizin tecrübeleriniz nasıl..vede bana söyledigi sakın sl 150 alma süper shadow 250 al dedi.siz ne dersiniz.bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim.bu ara hızlanma konusu çok önemli.bu konuda bilgilendirmek iyi olur..şimdiden sağolun yardım ve bilgilendirme için..:)

borty
16 Ağustos 2006, 01:55
Kanarya avcısı

Vallahi para varsa tabiki 150 lik al,ama önceden git bir bayide incele üzerine bin shadowlar küçük duruyor,mekanik olarak benim şahsi fikrim sorun yok,iki kişi zorlansada yokuş tırmanabiliyor,benceeee

sean
16 Ağustos 2006, 03:10
sl150 kullanan abilerim ben ankarada dynamic sports centerın karsısında oturuyorum. bana servis onerebilcek olan warmı? cayyolunda motodor war bı kere gecerken ugradım pek sallamadılar belkıde alıcı gıbı dııldım ondandır... benımle ılgılenebılcek sorularımı cewaplıcak satıstan sonraa herturlu konuda yardım etcek servıs tawsıyesı ıstıorm :)

dr.i
16 Ağustos 2006, 11:59
Yokuş çıkarken vites küçültünce bayılma falan hissetmiyorum acaba kullanan arkadaş devrine göre vites küçültürken 4-3 değilde,mesela 4-3-2 yapsa sorun hallolur mu? Ben işe giderken iki tane dik yokuş çıkıyorum ama vites küçültünce motor bayılmıyor...
Bu arada zincir yağı ile ilgili bir şey söylemek istiyorum. Benim 20 yıldır motor kullanan doktor bir abim var. zincir yağı için 90 numara şanzıman yağını 20'lik enjektöre koyuyor, her zincir boğumuna 1 damla olacak şekilde damlatıyor(toplam 3-4 ml kullanıyor). 30 dk bekliyor ve gazlayıp gidiyor.. Dediğine göre hem ekonomik hem zincir için ideal yağlama olduğunu söylüyor...Herkese iyi sürüşler...

borty
16 Ağustos 2006, 13:52
Aaaaa arkadaşlar yağ konusunda bişey söyleyeyim,av bayilerinde satılan ince silah yağı zinciri manyak güzel yapıyor aklınızda olsun

Ercument
16 Ağustos 2006, 15:24
SON BENZİN SARFİYATI
Deponun içi tamamen boşaltıldı.
15 Lt. benzin alındı. 46.350.000 TL.
519 km. yol yapıldı.
Bu da = 1 km. 89.306 TL.

518. km'de motor teklemeye başladı yedek depo ya aldım yani vanayı aşağı aldım sadece 1 km. gitti. Yedek depoya güvenmeyin yanınızda 0,5 Lt. lik pet su şişesine benzin koyun yaklaşık 17 km. götürmesi lazım buda en yakın benzinci için yeterlidir herhalde.

Thunder79
16 Ağustos 2006, 17:11
SON BENZİN SARFİYATI
Deponun içi tamamen boşaltıldı.
15 Lt. benzin alındı. 46.350.000 TL.
519 km. yol yapıldı.
Bu da = 1 km. 89.306 TL.

518. km'de motor teklemeye başladı yedek depo ya aldım yani vanayı aşağı aldım sadece 1 km. gitti. Yedek depoya güvenmeyin yanınızda 0,5 Lt. lik pet su şişesine benzin koyun yaklaşık 17 km. götürmesi lazım buda en yakın benzinci için yeterlidir herhalde.

süpersin hjm. bu arada rodajdayken normalde fazla yakıyor değil mi bizim motor? daha sonra azalıyor?

Ercument
16 Ağustos 2006, 17:17
ben rodajda ikende ölçüm yapmıştım çok minik bir fark vardı.

Thunder79
16 Ağustos 2006, 17:27
ben rodajda ikende ölçüm yapmıştım çok minik bir fark vardı.

o zaman ya ben fazla devirli kullanıyorumda çok yakıyor yada bir ayar sorunu var merette

GeCe__
16 Ağustos 2006, 17:38
ya beyler bu motor benı artık kesmıyor yaw racıng lazım bana:)

radiokid
16 Ağustos 2006, 17:53
ilginç tabi cc si yüksek bi motor ya da daha iyi bi marka değil de racinge geçiş...

obkavi
16 Ağustos 2006, 18:01
abi benimki 400 ü geçmiyo lpg taktıracam sanırım

http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=19707

şu muayene süresi ile ilgili değişiklik için bu topic önemli bence

ginger
16 Ağustos 2006, 18:06
http://www.feartox.com/o1.jpg
http://www.feartox.com/o1.jpg

Yerim sizin keweeylerinizi :P yokmu kapışan
Eski dostlar nasılsınız :P bıraktığım yerde duruyorsunuz aynen :) hepiniz aynı motorla devam anlaşılan.Ben cobalta motoru sattıktan sonra Nx 250 aldım bir süre ona bindim onuda sattım şimdi bir arkadaşın YBR 125 ile takılıyorum.Çok keyifli bir motor chopper olmaması benzin cimrisi olması benim özelliklerimede çok uyuyor.Geçen ön farım kıpraşmaya başladı sanırım patlicak dedim motorcuma götürdüm para bile almadı (gerçi bende onun bilgisayarını yaptım :queen: ) sonra burası aklıma geldi keweeyimdede aynısı olmuştu :)
neyse hepinize iyi günler.

Ercument
16 Ağustos 2006, 18:23
Dostum nerelerdesin, motoru eve getirdiğin günü hala unutamadım. Soğuktan it gibi titriyordum. Kendine iyi bak.

BENZİN TASARRUFU
Motor gibi önemli aksamların muntazam yağlanması gerekiyor. Aksi halde yağsızlıktan dolayı sürtünme artacağından güç düşüyor ve parçaların çabuk aşınması nedeniyle benzin tüketimi artıyor. Bujilerin ayarsız, bozuk ve pis oluşu her 10 litrede bir litre fazla benzin sarfiyatına neden oluyor. Karbüratörün ayarsız ve pis oluşu, jikle kelebeğinin iyi açılıp kapanmaması, el gazının ayarsızlığı, akü ile elektriğin motora iletilmesini sağlayan aksamlardaki bozukluklar,
lastiklerin havalarının az olması, düşük vitesle seyretmek, şehir içinde trafik ışıklarında ya da sıkışık trafikte motoru durdurup çalıştırma ve kalkışlarda gaz pedalına gereğinden fazla basmak, aracın daha fazla yakmasına neden oluyor. Aniden hızlanmak, gereksiz yere gaza ve frene fazla basmak, motoru çalıştırırken marşa gereğinden fazla basarak motoru boğmak ve yakıt sisteminde oluşan sızdırmalar, fren ayarlarının bozuk, yağlamanın yetersiz olması ve yüksek hızla gidilmesi da benzin tüketimini artırıyor."

www.cnnturk.com ' dan alıntıdır.

ginger
16 Ağustos 2006, 18:27
heuahe Ercümeeennt Ercümeeenntt Bakırköylü Keweeyci arkadaşım :) ben gezmelerdeyim YBR le deli geziyorum günde 250 km gezindiğim oluyor akşamlar kuruçeşmede iskelenin orada takılıyoruz haftada 2-3 gece oradayım beklerim gelen arkadaşları.

bbaday
16 Ağustos 2006, 18:30
ALMIYORUM Lalet olasıca bayinin yüzünden keawayi alamıyorum bugun son defa gittim diğer tüm modeller var ama sl150 gene gelmemiş sordum yine aynı cevap anlaşma sağlıyamadık ne anlaşması bu ithalatçı firma sana verecek sende satacaksın

motorlara 300usd zam geleceği söyleniyor yeni çıkacak olan fon ile ben halen motor gelsinde alayım diye bekliyorum bu hafta araştırıp diğer modellerden alacağım bu konuda bana yardımcı olan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum

obkavi
16 Ağustos 2006, 18:33
ginger

senin gibi gençleri pistlerde görmek isteriz

zeda3000
16 Ağustos 2006, 18:33
Dostlar 150 cc ile 250 cc arasinda ikilemede kalmayin bariz fark var arada. Ama benim tavsiyem sudur, hemen gecis yapmayin 1 sene en az binin motorunuza. Bu motorun parcasi pahali degil , bakimi kolay benzin sarfiyati dusuk.Gidin biraz yol tepin kendinizi gelistirin tecrube edinin. Altiniza Kawasaki , Honda cekince 150 cc olamayacak 500 cc makina ii yakar , bir parca degistirmeye gitiginizde Euro ile fiyat duyunca cok ararsiniz SL leri. Ama bilincli olunca farkli kullaniyor insan ii motoru. Ben de bu isin ustalarina danisarak hareket ediyorum.Dun Ustamin Ustasi ile tanistim. (Master yani) Adam 60 yasinda benden daha ii biliyor tum motor modellerini.Neler anlatti sasirdim kaldim.Az sabir et diyor bin su motora daha surun biraz , seneye altina Japon cekince hakkini verirsin yoksa simdi alirsan olmaz diyor.Kendi dedi Cin mali icerinde kendi sinifinda alabilecegin en ii motor bu diyor.Ben de usta sozu dinleyecem 1 sene binecem bu motora.Bu motor sayesinde subabtan tutunda disliye kadar her seyi daha ii ogrendim.Biraz masraf yaptim simdi pasalar gibi gidiyor motorum ne bayiliyor ne bir sey.Son hizim gayet sahane.

Ginger gel kapisalim senin YBR 130 vuruyormu bakiyim. Iste keeway iste guc:-)