Orijinalini görmek için tıklayınız : Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
obkavi
07 Haziran 2006, 12:22
arkadaslar biizim motorların alarmlarının hassasiyeti nereden ayarlanıyor????bilen war mı???benınkını kaldırıp göturseler belkı ozaman öter.ilk aldıgımda cok ıyıde ama simdi hassasiyeti bozulmus..yardımcı olursanınz sewinirim:)
ya hakikaten bu önemli benimkide pek hassas değil ve hemen susuyor kendi kendine anlamadım gitti mahallenin çocukları üstüne oturup resim çektiriyolar bir kere bip yapıyo sonra bişey yok
escapesus
07 Haziran 2006, 12:47
Arkadaşlar, herkese selamlar.
Uzun süredir pek birşey yazamadım, ama sürekli takip ediyorum başlığımızı. biraz da ben yazayım istedim (biraz uzun oldu kusura bakmayın). 2 ay önce almıştım SL150'mi. ehliyet vs. yüzünden adam akıllı binemiyordum, sonunda A2 sertifikamı aldım, ehliyeti alana kadar idare eder diyerek yavaştan binmeye başladım. 500 bakımında yağ+buji+zincir olaylarına bakıldı. civata vs. gibi kontroller "ben zaten hepsini satıştan önce kontrol etmiştim" diyen usta tarafından yapılmadı, zaten sağlam görünüyorlardı, ben de bişey demedim. neyse, bakımdan sonra gayet güzel bir hal aldı motorum: zincir şakırtısı, debriyaj gıcırtısı vs. düzelmişti çünkü. bu arada bilen arkadaşların tecrübeleri ve burada yazılanların ışığında bahsedilen sorunlarla ben de karşılaştım: debriyaj yayı, 4lü sinyal... şimdilerde 1000km'ye yaklaştım; zincirin tekrar bollaşmasının ve soltarafta bir-iki civatanın gevşemesinin dışında, son birkaç günde karşılaştığım sorun şu: arka tekerleğin kontrolü arada bir benden çıkıyor; yani özellikle virajlarda, nizami olmasına rağmen sanki sağa veya sola "kıç atma" yapıyor hafiften. sanki motor yan yan gidiyor. malum, tecrübem de olmadığı için önce sizlere sonra da servise danışacağım. tekerleklerin nisbeten dandik olmasından veya arka tekerin yamuk (!!) olmasından mı kaynaklanır acaba?
yine burada okuduklarıma dayanarak ben de motomax'a debriyaj ile ilgili bir e-mail attım ve cevap aldım:
Sayın M C
Telefon görüşmemize istinaden Superlight 150 debriyaj balata yayları bugün gönderilmiş olup yarın yetkili servisiniz'de olacaktır.
Saygılarımızla,
Motomax Motorlu Araçlar A.Ş.
www.motomax.com.tr
gayet güzel bir ilgi ve alaka, MOtomax'a teşekkür. az önce de "yetkili servisimi" arayıp akşama geliyorum dedim. Ustanın bu konuda birşeyden haberi olmadığını anladım ("nedir bu debriyaj hadisesi yav?!!!" dedi telefonda). zaten bir yoğunluk varmış bikaç gün, bizim iş hafta sonuna kaldı. Sonuçlanınca bilgi vermeye çalışıcam.
Gelelim güzel taraflara; ilk motorum olmasından ötürü galiba acayip bir heyecanla biniyorum motoruma; binerken yüzümde oluşan sırıtma (bazen olmasa da) inerken de suratımda kalıyor, bu şimdilik bana yetiyor :)
aitho
07 Haziran 2006, 13:03
arkadaslar biizim motorların alarmlarının hassasiyeti nereden ayarlanıyor????bilen war mı???benınkını kaldırıp göturseler belkı ozaman öter.ilk aldıgımda cok ıyıde ama simdi hassasiyeti bozulmus..yardımcı olursanınz sewinirim:)
Selamlar lubimaya;
Alarm ayarı için koltuğunu sök çıkar, deponun yakınında siyah bi kutucuk var işte o alarmın merkezidir. Kutunun yan tarafında "Sensitivity" gibisinden bi yazı ve küçük bi delik var, saatçi tornavidasıyla ayarla güzelce.
İyi Seyirler...
promethe76
07 Haziran 2006, 13:25
arkadaşlar bu son dakika haberini SL ci dostlarım ile paylaşmak istedim. Bu aitho varya taaaa sapancada belli etmiş rengini... Az önce AA kaynaklı bir muhabirden edindiğim bir fotoğraf herşeyi açıklıyor... meğer bu taaa sapancada bozmuş kendini hakiki çinli olmuş:farao:
ahanda size kanıtı...
cümle aleme ibret olsun:queen:
blueberry
07 Haziran 2006, 13:28
Locco geçmiş olsun güzelim aman dikkatli kullanın. Halen oto sürücüleri bizleri kabullenmiş değiller. Geçen bir trafik ekibini solladım düzenli bir sollamaydı. Arkamdan gelen bir otomobilde solladı ekibi, sıra beni soolamaya geldi solladı ama benim çerit üzerindeydi ben biraz sağa kaçtım. diğer şeritten sollamalıydı dedim ve içimden bir küfür salladım derken arkadan ekip yetişti ve o aracı durdurdu. hatalı sollamaktan bastı cezayi. Yani trafik ekipleri daha duyarlı vede sevindim bu olaya. Neyse hiakayemi bitireyim.
Motorlarını değiştiren arkadaşlara hayırlı olsun diyorum. Önemli olan motorcu olmak ve o felsefeyi taşımak. Marka, model, hız, renk önemli değil hepimiz motorcuyuz. Kazasız belasız kullanın, hayat yaşamaya değer hele motor üzerindeyken bir başka!!
Motorcu motoruna ve kendine özen gösterir.:queen: :queen: :bounce: :queen: :queen:
Alarm için: selenin altında ucu top şeklinde bir kablo var. O kablonun bir yere değmeden esnek ve oynar durumda olması gerekiyor onu kolduğa veya etrafında bir yere değmeyecek şekilde helezon veya yaylanacak şekilde elinle ayarlamalısınız. Bendeki alarm böyle bilmiyorum sizdekiler nasıl
lubimaya54
07 Haziran 2006, 13:36
teskkurler aitho..
frontier
07 Haziran 2006, 13:37
Superlight 150 debriyaj balata yayları bugün gönderilmiş olup yarın yetkili servisimiz Motovizyon'da olacaktır.
Saygılarımızla,
Motomax Motorlu Araçlar A.Ş.
www.motomax.com.tr
benimde mailime cevap geldi arkadaslar motovizyonun ustasiylada gorustum gonderdiklerinde 1 saat surmez takarim dedi bakalim insaallah düzelir su ses...
obkavi
07 Haziran 2006, 13:39
obkavi dostum bende petsadan aldım motorumu. şimdi gelsem karşıya nerden aldığımı bulamam valla. c.tesi günü gündüz petsa da olacam. hem yaylarım takılacak hemde 500 bakım olacak. işin yoksa petsa da görüşmek isterim. 500 bakım tecrübesi olan biriinin yanımda olması da hoş olur yani...:wiinkk:
selam dostum istersen yolu tarif edeyim 1. köprüden (gir çamlıca şile çıkışından çık) cumartesi 2 ye kadar çalışıyorum iş yerim sarıgazide, o yüzden sanırım görüşemeyiz ama motorun yapılırken başında dur çünkü sallama yapıyolar 1866
senolesen
07 Haziran 2006, 13:43
sevgili kardesim escapesus
lastik kagucuklarimiz cok sert oldugu icin genelde yapiyo savurmayi bir arkadasim cozumu lastik havalari ile cozumledi kiloya gore degisiyor biraz kilo varsa eger ( ki bende yok ) normlarin altina dusersen hava basincini yola daha iyi tutunuyor ve kayma olayi baya bir azaldigi gibi frenlerde saglamlasiyo tutunmadan dolayi yalniz cok keskin virajlarda asiri suratte lastik katlanma yapiyomus bu da esas tehlike bence yine de dikkatli olmak lazim kullanma klavuzundaki hava basincina ayarladigimizda lastikte yere tutunan bir kisim kalmiyor gibi bende hafif olarak dustum basinci su an rahatiim kolay gele 4 tekerlekli ceptel ile konusurken arac kullanana dikkatsiz hanzolara dikkaaaattttt
aldigim yeni bir habere gore izmirdeki keeway ciler artik servissiz kaldi bilgileri olsun
motomax yeni bir yere servis yetkisi verene kadar su anda izmirde servis yok die bilgi geldi gelmis gecmis olsun
siner
07 Haziran 2006, 14:31
obkavi dostum kroki için çok teşekkür ederim. tanışamayacak olmamıza üzüldüm, kısmet bi sonraki sl150 gezisineymiş. valla bakım esnasında mutlaka başında olacam aletin. hatta kopya çekecem neyi ne yapıyoalr deyu...
obkavi
07 Haziran 2006, 14:40
siner dostum erken çıkabilirsem uğrarım
escapesus
07 Haziran 2006, 15:14
sevgili kardesim escapesus
lastik kagucuklarimiz cok sert oldugu icin genelde yapiyo savurmayi bir arkadasim cozumu lastik havalari ile cozumledi kiloya gore degisiyor biraz kilo varsa eger ( ki bende yok ) normlarin altina dusersen hava basincini yola daha iyi tutunuyor ve kayma olayi baya bir azaldigi gibi frenlerde saglamlasiyo tutunmadan dolayi yalniz cok keskin virajlarda asiri suratte lastik katlanma yapiyomus bu da esas tehlike bence yine de dikkatli olmak lazim kullanma klavuzundaki hava basincina ayarladigimizda lastikte yere tutunan bir kisim kalmiyor gibi bende hafif olarak dustum basinci su an rahatiim kolay gele
teşekkür ederim bilgiler için. daha önce burada yazılmıştı galiba; lastik basınçları normal kullanımda ön:30 arka:34 olmalı diye. ben de ona göre dün gece ayarladım basınçları. 2 aydır lastiklerin sübap kısmına ulaşabilecek bir hava makinesi bulamamıştım, malum janttaki boşluk ve sübap 2-3 cm gibi boşluk bırakıyor. sonunda Merter Shell'deki hava pompasını zorlayarak kullanabildim de lastik havasına bakabildim (arka 53'tü!!!, 34 yaptım), denemeye fırsat bulamadım henüz... bu sübapa bi çözüm bulan var mıdır acaba. benim aklıma L şeklinde bir bağlantı ile sübap girişini janta dik olarak değil 90derece yan tarafa vermek geliyor. ama böyle bir L bağlantının varlığından haberim yok.
zeda3000
07 Haziran 2006, 15:18
Soyle bir kac sayfa ucmusuz o yuzden ben isim vermeden sorulari olan arkadaslara cevap yaziyim artik yardimci olur sanirim.
Takip mesafesi : Ehliyetimi yurt disindan aldigim icin ogrendigim en dogru sistemi ogretecem size. Km/h hiz gostergesinde yazan rakkami ikiye bolun o rakkam size takip mesafesini verecektir. Ornek: 50km/h takip mesafesi 25 mt. Bunu astiginizda fren mesafesi ile riske girer ve kazaya magruz kalirsiniz.
Zincir germe: Her 500 km de bir zincirinizi gerip yaglamaniz lazim.Arka tekerli tutan iki buyuk somun var onlari gevsetin.Sasinin son buldugu tekerlege parelel bakan ve uzerinde yukari ok isareti olan iki vida goreceksiniz.Onlari tahmini bir ayar sikin ve sag ve solu esit sikin.Gevseklik payi 1 ile 1.5 cm dir.Sonra o iki buyuk somunu tekrar sikin.8 ytl gibi bir rakkama alacaginiz sivi gres yagi ile bir tur zincirlere sikin.Ve olay bu ne ses ne bir sey.
Alarm Kullanimi:Alarmin hassasiyet ayari kutudan yapilmasina hic gerek yok.Elimizdeki kumanda gayet akilli dostlar. Ekteki dosyayi indirin bu alarm kullanma kilavuzudur.Ve tum bilgiler orda var.
http://rapidshare.de/files/22436304/ALARM_KILAVUZ.doc.html
sercan01
07 Haziran 2006, 15:34
Ben uzun süredir formu takip ediyorum ve sonun da benimde motorum var. Arkadaşlar şuan itibariyle 350 km. deyim motorumda zincir bollaşması bende de olmaya başladı ( sanıyorum normal ) birde dikiz aynaları tamamiyle ölü hiçbiryeri göstermiyor ( Hala bir çözüm bulamadım :silent: ) yardım ederseniz sevinirim :rendeer: sinyaller ve dörtlü problemlerini çözmüşler tekbasışta açılıyor tekrar basınca sönüyor. Aranızda olmak güzel ( tabi kabul ederseniz ):cherry:
senolesen
07 Haziran 2006, 15:35
escapesus
yalniz bana kendi fikrim tabi yine 30 - 34 bar basinc cok gibi geliyor ben yanilmiyorsam 28 - 30 yaptim biraz daha fazla yakit ama frenaj ve savrulma oranlari gayet iyi gibi oldu birde lastik sisirme konusunda total istasyonlarinin cogunda dijital hava pompalari var onlarin subap girisleri kaucuk ve yumusak lastik subabini plaka hizasina yaklastirirsan zincir kismindan rahat hava basabiliyorsun bir denemeni tavsiye ederiim bu arada migroslarda ve diger benzeri marketlerde 8 ila 14 ytl arasinda lastik kiti var basinçli tup cok ise yariyor lastik patmalasinda bu da bilmeyen arkadaslarimiz varsa ek bilgi olsun cantalarda yedek bulunmasi gereken bir yardimcı unite kolay gelsiin kazasiz belasiiz
siner
07 Haziran 2006, 15:46
Zeda ustam da takip mesafesi hakkında bilgilendirdi bizi saolsun. takip mesafesi hakkaten de hızın yarısı kadar metre cinsinden uzaklıktır. fekat elimizde şerit metre önümüzdeki araçla mesafemizi ölçemeyeceğimizden haddim olmayarak ukalalık yapmış olabilirim. sürç-i lisan ettiysem af'ola!:rendeer:
senolesen
07 Haziran 2006, 15:55
siner kardeess
ondeki aracin gectigi noktadan 3 saniye sonra geciyosan takip mesefan dogruduuurrr 3 sn. belirlemek icin de 3haneli rakam sayman gerekir ornekk 815 - 816 - 817 gibi 817 de ayni noktadan gectiysen sorun yook erken gectiyseennn azicik yavasla yafffff allah gostermesin :-)
locco
07 Haziran 2006, 16:01
bi arabaya arkadan yapıştık.öotoru yatırdık.olay matematiksel hesaplamalara donustu:)
allah kimenin başına vermesin.iyi bir nasihat oldu bana.
ceko35
07 Haziran 2006, 16:10
Locco kardeşim cok gecmiş olsun... sende tam motorcu oldun.. aman dikkat Allah bi kere ihtar veriyo.. direk kırmızı kart göstermemesi iyi olmuşş...
bizi listeden sildin sanırım kardeşim.. eskisi gibi aramaz sormaz oldun.. kazanı bile soylemedin :( neyse.. ne diyeyim.. ararsan edersen görüşürüz gezeriz dostum, kendine iyi bak...
tüm arkadaslara keyifli sürüşler dilerim dostlar...
senolesen
07 Haziran 2006, 16:12
kardesim gelmis gecmis olsun sana bisi olmamasi bizim icin daha onemli matematiksel hesap isin latifesi birazda hani bilmeyen varsa die...
varsin motor yatsin yenisi herzaman gelir tekrar gelmis gecmis olsun allah korumus
siner
07 Haziran 2006, 16:15
valla arkadaşlar hakkaten matematik problemine dönüştü. dediğim gibi ukalalık yapmak istemiyorum.
ama takip mesafesinin 2sn olmasını (ki bu iki saniye hızınızın km cinsinden yarısı kadar aldığınız yol oluyo) oto ehliyeti alırken öğretmişlerdi. ayrıca trt de yayınlanan "ileri sürüş teknikleri" isimli program ve meşhur Demir BÜKEY abimizin (teknikleri yazan, sunan, yayınlayan, karayolları kurumunun meda-ı ifiharı) bizlere kazandırdığı bilgilerdir, paylaşmak istedim.
bi de saniyeleri saymak için şunu demek lazım bunu demek lazım polimiğine girmeyelim. isterseniz süre ile eşdeğer telaffuz uzunluğu olan başka kelimeler sarfedin, rakam bile olmasa olur. ha, ben 1996 da eskişehir paraşüt okulunda, teğmenler tarafından atlayış eğitimleri alırkene kubbe kontrol için gerekli 4 saniyeyi sayma yöntemimizi örnek gösterdim o kadar.
cobalt
07 Haziran 2006, 16:15
gecmis olsun locco dikkat et kendine
stratejii
07 Haziran 2006, 16:44
arkadaşlar az önce şu yaylar konusunda motomax a mail attım bakalım ne olacak? bu arada 2500 km oldu bu hafta bakıma gireceğim. bakım yaptıran arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum. bide ne kadar ödediniz. sayfalarıokurken bi arkadaşın ön camı değiştirdiğini veya kırıldığını okumuştum. benim ön camıda bıraktığım otoparkta kırmışlar kaça değiştirdin dostum ön camı
locco geçmiş olsun üzüldüm yaa ama sende bişi olmamasına sevindim.
locco
07 Haziran 2006, 17:20
herkese tesekkürler.ceko sen benim kardeşimsin.aramaz sormaz olduk haklısın.sana anlattım mevzuları.
GeCe__
07 Haziran 2006, 18:13
aranızdakı mesafeyı nasıl koruyacagınızı bılmıyormuydunuz yaw:) bılseydım söelrdeım bende bastan ama gerek kalmamıs arkadaslar sölemıs bıle...
sercan01 ne demek aramıza hos geldın...:wiinkk:
ya beyler bu arada o yayı takmak ıcın bu dunya ıvır zıvırı acıyormuyssun bıde motorun yagsı alttan akar dedı, haydaaa!!! borcunda 40 ytl olur dedı vah vah arkadaslar bunu bı arastıralım hep bırlıkte:cyclopsan
zeda3000
07 Haziran 2006, 18:21
Ben tekrar gecmis olsun diyecem
yanliz su yari hiz takip mesafe sistemini anlatiyim.Bu sistem dunyada kalbul edilen en dogru sistemdir.Cunku binli sayim ve diger yontemleri surucu surekli uygulayamaz ve dikkati dagilir ve sonuc malum takip mesafesi yapacam diye kazaya kurban gitmek.:mrgreen: Zaten her 10 sn bir hiz saatine bakiyorsunuz(Hele SL ciler bir baska bakiyor) istem disi onunuzdeki arac ile masefeyi tahminen ayarlamaniz yeterli.Bu size cok yardimci olur.Ben bu sekilde cok kez olasi kazaalrdan kurtuldum.
Turkiyede hic bir sekilde guvenli surus egitimi verilmiyor benim daha cok kizdigim soforler degil onlara bunu ogreten ogretmenlerde.
obkavi
07 Haziran 2006, 18:45
ya arkadaşlar bu debriyej yayları için mail gelmişti tekrar motomaxa bi mail döşendim bunun ücreti ne olacak işçilik ödeyecekmiyim bu benden kaynaklanan bi olay değil fabrikasyon bi probblem diye cevap gelsin bilgi verexeğim
OĞUZ KAĞAN
07 Haziran 2006, 19:36
beyler bu motor hava soğutmalı ya.. ne kadar km de şişiyo? tıkanıyo? sıvı soğutmalılarla arasında ne kadar fark var? şehir içinde hava soğutmalı olduğundan dolayı sorun olur mu?? ii günler (az kaldı geldim yanınıza :) )
ebru_soldier
07 Haziran 2006, 20:32
borty denen arkadaşla temasa geçmem lazım benim bu sisy için nasıl yaparım bunu tek tek sayfaarda aramalımıyım.birde sisy bar hakkında ne dersiniz nerden tavsiye edrsiniz güzel hesaplı bişe
birde bu motoru boşta çalıştırmadan nası çalıştırırız bazan boşa geçmiyo korna bombardımanına giriyorum ya
Olcan138
07 Haziran 2006, 20:36
ebru, oturduğun yer Acıbadem'e yakınsa orada borty'nin cafe'si var. Oraya gidebilirsin.
Önerebileceğim sisybar Kanuni Seyhan 250C'ninki, hem güzel, hem hesaplı.
Motoru boşa almadan çalıştıramazsın, boşa alma antrenmanları :P yap, kornalara da aldırma boşver...
GeCe__
07 Haziran 2006, 20:57
Ebru sen satmamısmıydın motoru ya:mrgreen:
obkavi ii yapmısın ya ben bı yerle daha görustum oda 40 ytl ıstedı ıscılık ıcın yarım gunu alır dedi hae yarabbı işe bak sevınelım derken bıde o kadar paramı verıcem yaw öle saçma işmi varmıs!!!!.. bosta motorlarımız calısmaz, ılerı gerı yap hemen gelır:cat:
locco
08 Haziran 2006, 00:56
ebru durdugun yerde elin yarım debriyajtayken ileir ev geri hareket ettir motoru ve o sırada ayagınla vitesle oyna ''n'' ledi yanana kadar.bazen takılıyor doğru.ve boşa almadan çalışmıyor ne yazıkki.bu arada arkadaslar.koltugu yaptırdım.gercek deri kaplattım ve extradan sunger koydurrttum içine su an gorunusu ve rahatlığı cok iyi.en kısa zamanda fotograflarını cekip foruma koyucam.cc bar olayında ise borty nin verdiği fiyat bana cok pahalı geldi.bence saçma o kadar para vermek.sirkeciden 90 ytl gibi bir rakama edinmek mümkün(eski forumlara bakın ya da benim eski mesajlarıma.sirkecideki yerin bilgilerini vermiştim)ya da seyhan 250 cc abrını modifiye edip takmak mantıklı.ama 150 ytl cok para
iyi sürüşler
wildforest
08 Haziran 2006, 00:57
Merhaba arkadaşlar..Biraz önce forumlara baktım ve 1-2 firma ÖTV yi kaldırdık ve keeway sl150 nin (Sıfır) fiyatını 2590 ytl olarak yazmışlar.Bu bir hile mi yoksa gerçek olabilir mi?
locco
08 Haziran 2006, 01:05
abi aç telefon bir motomax bayiine sor.boylece sende bende bizde bu bir hilemi gerçekmi yoksa ilüzyonmu ya da sehir efsanesi mi değilmi oğrenir hayatımıza kaldıgı yerden devam ederiz.
onlyyou26
08 Haziran 2006, 01:43
Merhaba Arkadaşlar, Adım Kürşad. Eskişehirde yaşıyorum. SL 150 alalı yaklaşık 5 hafta oldu. Motoru almadan ve aldıktan sonra epeydir yazılarınızı okuyorum ama yazmak ancak bu güne nasipmiş.
Öncelikle herkese herşey için teşekkür ederim. Burada birbirimizin SL 150 konusuna tercüman olabiliyoruz.
Benim motor 1300 km oldu. Durumu fena değil. 500 bakımında gittim servise. Yağ değişimi ve zincir germesi yaptılar. 10 dakikada bitti işleri ve 15 ytl verdim.
Motorda pek bi problem yok ama yaklaşık 100 km birden yaptığımda çeşitli sesler oluşuyor. Sebebi de çeşitli civataların gevşemesi. Hele 3-4 gün önce deli oldum. Onu sıkıyorum bunu sıkıyorum, yüksek devirde motorun sesi kesilmiyor. 2 sanayici usta ve ben bi teknik eleman olarak asıl gevşek civatayı bulamadık. Halimizi gören bir pideci abimiz buldu sonunda.:) Koruma demirinin orta vidasıymış sesin asıl sahibi:) Meğer pideci abi eskiden uzun süre motora binmiş. "Bu motor işi böyledir, habire gevşer,habire sıkarsın" dedi ve benim moralimi de düzeltti.
Daha önce sadece 2 ay gibi kısa süre arkadaşa ait honda titana binmiştim. Dolayısıyla sorunlarıyla ben ilgilenmediğim için sanki motor hiç bişey istemez gibi geliyordu. Bu SL150 nin gevşemeleri beni bazen keşke 2.el honda mı alsaydım dedirtsede genelde memnunum. Yakışıklılığı unutturuyor çoğu şeyi.:)
Tek derdim İstanbul yada İzmir gibi illerde yaşayıp SL150 ci arkadaşlarla beraber olamamak. Ama bu site sayesinde kendimi her zaman yanınızda görüyorum. Allah eksikliğinizi göstermesin. Biraz uzun oldu, kafanızı ağrıttım. Yine görüşene kadar kendinize ve motorunuza iyi bakın.:rendeer:
Blacat
08 Haziran 2006, 02:45
birde sisy bar hakkında ne dersiniz nerden tavsiye edrsiniz güzel hesaplı bişe
birde bu motoru boşta çalıştırmadan nası çalıştırırız bazan boşa geçmiyo korna bombardımanına giriyorum ya
sisy bar 250c kanuni ucuz bayaa. ben ondan takıcam.. boşa almak problem oluyorsa ve acelen de olabiliyorsa kick start ı dene. sonuna kadar ve hızlı basmalısın.. tabi çalışır çalışmaz hemen yukarı al kolu yoksa korkutur seni :queen:
aitho
08 Haziran 2006, 10:00
Yaw arkadaşlar motosiklet şanzımanlarını araba şanzımanıyla karıştırmayın. Motorlar durdukları zaman tık diye vites atmazlar, baktınki vitese geçmiyor vites kolunu çekerken bir karış kadar yürütün motoru şık diye geçer.
İyi Seyirler...
aidikurt
08 Haziran 2006, 10:34
bi arabaya arkadan yapıştık.öotoru yatırdık.olay matematiksel hesaplamalara donustu:)
allah kimenin başına vermesin.iyi bir nasihat oldu bana.
gecmiş olsun baba dıkkat ha uzme bızı
locco
08 Haziran 2006, 10:43
gecmiş olsun baba dıkkat ha uzme bızı
eyvallah alper saol
bu arada bu akşam saat 19.30 dolmabahcede bir toplantı varmış.alper sende geliyormussun.bende dusunuyorum gelmeyi başka arkadaslar varmı bizim gruptan gelmek istiyecek?
not: onlyyou aramıza hoşgeldin
erenengur
08 Haziran 2006, 10:51
Merhaba arkadaşlar..Biraz önce forumlara baktım ve 1-2 firma ÖTV yi kaldırdık ve keeway sl150 nin (Sıfır) fiyatını 2590 ytl olarak yazmışlar.Bu bir hile mi yoksa gerçek olabilir mi?
Ben aradım ve teyit ettirdim.:)
zeda3000
08 Haziran 2006, 10:54
Onlyyou26 aramiza hosgeldin 5 haftada 1500 km iyi yapmissin tebrikler ben daha 5000 kmdeyim sehir disina cikamadigimdan boyle. Vermis oldugun bilgi gayet gusel bende kontrol edecem cunku ayni ses bende de vardi sanirim derdime derman oldun,:cat:
obkavi
08 Haziran 2006, 11:26
selam arkadaşlar merak ettiğim bişey var bu benzin katkı maddeleri falan var bunlar işe yararmı motorda
birde motorup double up gibi yağ katkıları banlardan kullanan veya bilgisi olan varmı ya çok merak ediyorum
cobalt
08 Haziran 2006, 11:42
locco arkadaşım cok isterdim gelmeyi , dolmabahçe de burnumun dibi yani ama aksam güneşli de calısma yapmamız lazım :pr: inşallah calışma iptal olur
arkadaslar vites değiştirir ken okkalı bir TAK sesi duyan varmı aranızda ? ya resmen motora çekiçle vurulmuş gibi darbe hissediyorum
fikri olan varsa paylaşır mı ?
locco
08 Haziran 2006, 12:00
ii olurdu cobalt tanışmak isterdim senle.başka yokmu hayret bişi biri ses versin.geliyorum ya da gelmiyorum diye
GeCe__
08 Haziran 2006, 12:02
kımse sorumuza cvp vermemıs helal olsun vala hadi bakalım:farao:
obkavi
08 Haziran 2006, 12:14
locco atraksiyon nedir abi
locco
08 Haziran 2006, 12:26
locco atraksiyon nedir abi
19.30 dolmabahce hyosung toplantısı.ceko da orda olucak ben gidiyorum.
obkavi
08 Haziran 2006, 12:43
hyosung bizi bozar dostum
locco
08 Haziran 2006, 12:46
obkavi umarım şaka yapıyorsun.ben gidiyorum arakadaslar gelen gelir gelmeyen gelmez.seneye ebdne hysung alıcam ne yani keeway toplatılarına gelemiycekmiyim.neyse siz bilirsiniz
obkavi
08 Haziran 2006, 12:52
abi ben cumartesiden beri kendime gelemedim o toplantı bana ağır geldi, sağol :queen: :queen:
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO