Orijinalini görmek için tıklayınız : Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Sinan Er
05 Mayıs 2006, 01:32
ÖFFFF BUNALDIM YAAAAWW Sabah motoru çıkarıyorum kapının önune akşam koyuyorum yerine sabah çıkar akşam koy bu namussz güneş nezaman çkacak bu havalar ne zaman açılacak alalı 20 gün oldu doru düzgün ağız tadıyla binemedik yaaaw
eminim benimn gibi birçok kişi var güneşi bekleyen
haftasonuna kadar bu şekilde olacakmış diyo haberler uyus oldum
:(
bu sene yaz kısa mı olacak ne
İatanbul daki arkadaşlar,
Truva marka chopper ların ss barları bizimkilere tam uyuyor olmalı. Bu motorların 250 likleri ve 150 liklerinden ayrı ayrı iki parça halinde alınıp monte edilebilir. Sağlam birşeye benziyor. Bizim burada servis olayı kısıtlı ve alternatif olmadığından fiyatını edinemedimi, orada yakından inceleyip bilgi verebilirmisiniz.
www.globalmotor.com
www.globalmotor.com.tr
jarmen
05 Mayıs 2006, 01:44
[QUOTE=ArgaT]ÖFFFF BUNALDIM YAAAAWW Sabah motoru çıkarıyorum kapının önune akşam koyuyorum yerine sabah çıkar akşam koy bu namussz güneş nezaman çkacak bu havalar ne zaman açılacak alalı 20 gün oldu doru düzgün ağız tadıyla binemedik yaaaw
Kardeş eğer içeri alıp çıkartmak çok zor geliyorsa motorun heryerine (Ön disk hariç) WD-40 sık o zaman paslanmaz.
Sinan Er
05 Mayıs 2006, 01:45
[QUOTE=ArgaT]ÖFFFF BUNALDIM YAAAAWW Sabah motoru çıkarıyorum kapının önune akşam koyuyorum yerine sabah çıkar akşam koy bu namussz güneş nezaman çkacak bu havalar ne zaman açılacak alalı 20 gün oldu doru düzgün ağız tadıyla binemedik yaaaw
Kardeş eğer içeri alıp çıkartmak çok zor geliyorsa motorun heryerine (Ön disk hariç) WD-40 sık o zaman paslanmaz.
Paslanan motor değil benim motora binme isteğim
jarmen
05 Mayıs 2006, 01:48
o zaman WD-40'ı kendine sıkacaksın üstadım :P
Ben NGK platinium buji kullanıyorum ve NGK'nın buji fişlerinden kesin almak lazım. Üstündekiler su yedimi sorun çıkarır.
Nerede ve kaça satılıyor ve montajını biz yapabilirmiyiz bilen varmı?
jarmen
05 Mayıs 2006, 03:42
platinium'dan memnunsun değil mi Can ?
Hammer
05 Mayıs 2006, 10:23
GURAY kardeş aküyü yemiyor mu peki bu taktığın sisler ?
Arkadaşlar NGK buji ile birlikte bize kesinlikle bunlardan lazım. Bunlar gerçekten yağmur çamur dinlemez.
http://www.ngk.com.tr/Buji_ba_lanty_elemanlary__fi_l.1868.0.html#
Beklemeden kalkış - VX bujileri
Problem - kurumla kaplı bujiler
Karayolu trafiğinde dur-kalklar ve örneğin motosiklet sürücülerinin kask ve eldiven takarken motoru rölantide çalıştırma alışkanlığı, bujilerin daha çabuk kurum bağlanmasına neden olur. İstenmeyen sonuç: Ateşleme sistemi “tekler” ve her çalıştırma problem haline gelir.
Bujilerin değişimi ya da temizlenmesi sadece sıkıntı verici değil, ayrıca zaman alır, zahmetli ve pahalıdır. Dahası bu işlemler daima yalnızca kısa süreli başarı sağlar, gerçek ve kalıcı bir problem çözümü değildirler.
Çözüm - NGK’dan VX bujileri
Özellikle motosikletlerdeki ateşleme problemlerinin aşılması için geliştirilen yenilikçi VX bujisi, uzun yıllardır uluslararası motosiklet üreticileri için yürüttüğümüz süren çalışmalarımızın mükemmel sonucudur.
Kaynek: http://www.ngk.com.tr/VX_bujileri.1870.0.html
JARMEN dostum
benim önceki mesajlarımda buji kafası şeklinde kabaca tarife çalıştığım ve motoruma taktığım parça ilk verdiğin linkteki üç resimden en sağda olanı.
Fiyatı da dediğim gibi 5ytl civarı idi.Ya da en fazla 7,5 YTL.
Tavsiye ederim
aidikurt
05 Mayıs 2006, 10:32
Güray sis farlarını mevcut akü kaldırıyormu?
Daha önce taktıran bir arkadaş bu nedenle sorun yaşamıştı.
Kardeşim sis farlarını ustundekı aku kaldırmıyor ama sıs farının ıcındekı ampulu dusuk ampulle degıstırısen olur yapanlar oyle yapmıs ustunde 55 lık varmıs onlar 15 lık ampul takmıs o zaman akuye fazla bınmıyor
platinium'dan memnunsun değil mi Can ?
Memnunum Jarmen. Şimdi bahsettiğiniz buji fişinden bulup alacağım. Zaten üzerindeki fiş NGK'ya kısa kalıyor. Altta hafif açıklık var. Değişmesi sağlıklı olan.
Kardeşim sis farlarını ustundekı aku kaldırmıyor ama sıs farının ıcındekı ampulu dusuk ampulle degıstırısen olur yapanlar oyle yapmıs ustunde 55 lık varmıs onlar 15 lık ampul takmıs o zaman akuye fazla bınmıyor
Alper 15'lik ampul aydınlatmaz ve sönük kalmazmı?
Captain Future
05 Mayıs 2006, 11:02
Kardeş eğer içeri alıp çıkartmak çok zor geliyorsa motorun heryerine (Ön disk hariç) WD-40 sık o zaman paslanmaz.
benim ön diskte nokta nokta paslar oluştu. nasil cikartacagim bu paslari? WD-40 sıksak freni mi zayıflatıyor?
aidikurt
05 Mayıs 2006, 11:21
Memnunum Jarmen. Şimdi bahsettiğiniz buji fişinden bulup alacağım. Zaten üzerindeki fiş NGK'ya kısa kalıyor. Altta hafif açıklık var. Değişmesi sağlıklı olan.
Alper 15'lik ampul aydınlatmaz ve sönük kalmazmı?
evet aydınlatmıyor sonuk kalıyor sırf sekıl olsun dıye taktırmıs olursun ama tek cozum bu yada saglam bı aku alıcan
GURAY
05 Mayıs 2006, 11:22
Kardeşim sis farlarını ustundekı aku kaldırmıyor ama sıs farının ıcındekı ampulu dusuk ampulle degıstırısen olur yapanlar oyle yapmıs ustunde 55 lık varmıs onlar 15 lık ampul takmıs o zaman akuye fazla bınmıyor
aidikurt kardeşim ben sana akşam ampul bilgilerini veririm ama öyle 15 felanada benzemiyor araba farları gibi çok güzel aydınlatıyor diyorum vede bir sıkıntı yaşamadım
obkavi
05 Mayıs 2006, 11:26
ya arkadaşlar bu motorla hiç durmadan 380 km yol yapılabilrmi sizce bi sorun oluşurmu, istanbul - zonguldak arası gitmek istiyorum bu yaz 380 km ne düşünüyosunuz
GURAY
05 Mayıs 2006, 11:28
obkavi dostum tek mi gideceksin iki kişimi gideceksin
aidikurt
05 Mayıs 2006, 11:29
ya arkadaşlar bu motorla hiç durmadan 380 km yol yapılabilrmi sizce bi sorun oluşurmu, istanbul - zonguldak arası gitmek istiyorum bu yaz 380 km ne düşünüyosunuz
valla kardesım motor 380 km gıdebılır hıc durmadan ama sen gıdemezsın en azından 100-150 km bır durup dınlenmelısın
obkavi
05 Mayıs 2006, 11:31
obkavi dostum tek mi gideceksin iki kişimi gideceksin
tek gideceğim
GURAY
05 Mayıs 2006, 11:38
dostum motorun gider ama fazla zorlama derim 80 ila 100 km yi geçme birde aidikurt arkadaşımın dediği gibi 100 150 km bir bir dinlen hemde motorunu bir kontrol et nede olsa iki teker yani kontrol etmekte yarar vardır çünkü uzun yola gidiyorsun öyle değilmi arkaşlar bu allah yapısı değilki kul yapısı elbet bir şey olur bir somun gevşer birşey olur zaten bu motorların amacı süratli gitmek değilki 80 le 100 km reyle gidersen bu motorun tadı öyle çıkar bence ama yinede sen bilirsin
obkavi
05 Mayıs 2006, 11:39
şu 500 km bakımını yaptıracağım bu hafta, yapmamız gerekenleri bi listeleyelim ben ve yeni bakım yaptıracak arkadaşlara da bilgi olsun
1- yağ ne marka alalım en iyisi nedir
2- buji değiştirelim (sanırım bende nkg yapacağım modeli nedir)
3. buji kablosu değişecek nkg olacak model numarası nedir
4. paslanma ve deformasyon için bi sprey den bahsediliyo markası nedir
5. tüm vida ve civatalar sıkılacak özellikle bakılacak alanlar nedir
6. hava filitresi ile ilgili prooblem varmı değiştirelimmi
yapmam gereken unuttuğum bişey varsa bana hatırlatırsanız sevinirim bu bilgiler önemli arkadaşlar
tek gideceğim
Obkavi selam,
Motorda problem olmazsa Alper'in de dediği gibi mola vererek gidersin.
Burada önemli olan bir sorun yaşarsan ne yapacağın. Oralarda Keeway servisi veya bu motordan anlayan varmı? Keeway'in yol yardımı da yokki arayınca gelip motoru alsınlar. Hepimiz motoru yeni tanıyoruz. Motoru yeterince tanımadan uzun yola gitmek riskli olabilir.
Ayrıca üzerindeki lastiklerle gitmeni de hiç tavsiye etmiyorum.
Yolda kamyonlar, otobüsler veya hızla geçen arabalar seni baya bir sağa sola savuracaktır bilgin olsun.
GURAY
05 Mayıs 2006, 11:46
yok be kardeş sen hemen her şeyi yazmışsın tam olarak o dediklerinin markalarını ben pek bilmemekteyim yalnız ngk çok kaliteli bir marka olduğunu biliyorum ve bende iki adet KANUNİ ATV 250 VAR benim motorcu onlara ngk nın rezistanslı buji taktı kışın baya bir performans sağladı ama kışın kullanılıyor bu buji
hasasi
05 Mayıs 2006, 12:45
Yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun. Kazasız belasız kullansınlar.
Yedek parça için, benim sl150'nin yan plastik kapaklarının vida yerleri kırıldı. Ptesi gittim servise. Motomaxla görüşmemiz lazım dediler. Çarşamba tekrar konuştuğumda siparişi verdik 1 haftaya kadar gelecek parçalar dediler. Bakalım ne olacak 1 hafta sonra sonuçları aktarırım.
Ben yeni öğreniyorum. Akşamları evin arka taraflarında ortaköy mezarlığı taraflarında 10-15 km kullanıyorum. Bende çok stop ettiriyodum ilk günler motoru ve biraz biraz trafiğe çıkınca boş vitesi bulmak problem oluyor. Burda önerim stop ettirince boşa geçmiyorsa debriyaja basıp yol kenarına çekin. Biraz uğraşın gene olmuyorsa biraz ileri geri hareket ettirin hemen geçecektir. Burda şunu söyleyeyim olurda kırmızı ışıkta falan kaldıramazsanız şoförleri iplemeyin, onlar zaten biri geç hareket etsede kornaya abansam derdinde. Çok kornaya basarlarsa dönün elinizle 1 dakika işareti yapın biraz halden anlayacaklardır. Ama ne olursa olsun sakin olun. Ben bir ara çok panikledim o zaman töbe hareket ettiremiyorsun...
cobalt
05 Mayıs 2006, 13:07
can sayısal sonucuna dun aksam bakabıldım bu hafta da yattı cbr600 f :mrgreen:
ben sl i ikinci el aldım 1800 e 1200 km deydı aldıgımda(ıkıcı el almak ısteyen arkadas ıcın soyluyorum 2400 e bıraz sallamıs arkadasınız ) sımdı 1800km deyım .. sımdıye kadar servıste 1 kez yag degısımı ve zıncır ayarı yapıldı bunun dısında hıcbırsey yaptırmadım aldıgım gıbı duruyor bırtek sıkayetım sol sınyalde basılı tutmazsan yanmıyor lastıkler konusunda haklısınız cok sakat ama kocamustafapasa dan fındıklıya gelene kadar ne kadar viraj varsa yatarak gırebılıyorum ( yol kuruysa) ıslakta denemedım denemek te ıstemıyorum ozellıkle ıslak zemınde extra sakat ( jameika34 ten haber beklıyoruz lastık konusunda ) sısfarları ıcın cakar tertıbatı koyulabılırse neden olmasın ? ilk cevirmede soktururler herhalde :mrgreen:
stop ettirme problemıni genelde herkes yasıyor motor ve surucuden bırı acemıyse bu dogal zamanla elınız ayagınız motorunuz alısıyor . ( bende ısıklardan cıkınca yolun ortasında kalakalmıstım 3-5 sn sonra kornalar eslıgınde devam ettım :P )
cok uzattım farkındayım bı de su ehlıyet olayı var ,galıba polısler ehlıyetsızlerı bı sekılde ayırdedebılıyo kac kere onlerınden gectım cevırme yaparlarken hıc oralı olmadılar hatta korna calıp selam verdım ellerını sallayıp cevap ta verdıler .:mrgreen: yoksa durdurmayamı calısıyorlardı :cyclopsan :P
rebet
05 Mayıs 2006, 13:12
ceko;arkadasim cok guzel bi teklif...Yapalim bir organizasyon..SL'cilere hem teknik hem kaynasma acisindan cok faydali olacagina eminim..Yanliz su ehliyet sorunu var..Ben henuz bir cevirmeye rastlamadim cok sukur.Bu konu burada da hic konusulmadi,yakalaninca cezasi nedir?Motoru bagliyolar mi? Yoksa para cezasi mi sadece?Para cezasi olsa riske alinir ama baglarlarsa fena tabi..Yani bikac ay daha sikintimiz olacak ehliyetsiz dostlar...
Arkadaslar bir de su bahsettiginiz WD-40 temizleme sprayi nerede satilir?Bilgilendirin lutfen..
zeda3000
05 Mayıs 2006, 13:19
Dostlar walla lastik isine bende uzuldum simdi. Ben sis lambalarinin ampullerini arka stop ampulleri ile degistiriyorum cunku akuyu yiyip bitiriyor.Motor nasil olacal bende bilmiyoum walla ama mailyeti 40 - 50 ytl yi gecmez bu islerin. Pistonu buyultmek bile 50 ytl bugun. Servisteki cocuk bana gecici olarak kawasaki cross verdi su sogutmali 6 vitesli bununla gez dedi motorsuz kalma . Buda cok zevkliymis yaa cocuklar gibi ordan oraya zipliyip duruyorum motorla.Daha 2 vitese takmadan onu kalkiyor.Arada bir degistirin motorunuzu birileri ile cok komik oluyor.
Captain Future
05 Mayıs 2006, 13:31
Arkadaslar bir de su bahsettiginiz WD-40 temizleme sprayi nerede satilir?Bilgilendirin lutfen..
Ben Tekzen Yapi marketten aldim. bi buyuk boyu, bide kucuk boyu vardi..kucuge 6,5YTL verdim.tam hatirlamiyorum ama, 150-200 mLitre civariydi.
ebru_soldier
05 Mayıs 2006, 14:30
selam, jikle 1. konumda yani en yukarıdayken motoru çalıştırıp 10-15 sn gaz vermen gerekli , daha sonra 2. konuma getirp 30 sn civarında motoru ısıt sonra 3. konuma getirip zaten motorun sesi değişir gidebilirsin, boşa alma hikayesi şöyle bazan direk geçmiyo boşta iken debriyajı bırakıp tekrar sıkarsan vites değiştirebilirsin 1. vitese geçebilirsin, 2,3. viteste iken durman gerekebilir ozaman tekrar kalkmak için boşa getir bebriyajı bırak tekrar bas 1. vitese geçer yoksa geçmiyo meret ilk zamanlar baya korna küfür yemiştim kırmızı ışıklarda beklerken arkamda konvoy oluşunca, kick start yaparken dikkat et ayağına zarar verebilir birde yandaki plastik bölümü çarpıp kırıyo buda bi sıkıntı. rüzgarın bol olsun
saol tşk yav o bir gecede 600 sayfa kitap okurum böle şeleri siyah beyaz çirkin bir şekilde anlatıyorlar hiç okuyasım yok..siz motoru ilk alınca servise götürdünüzmü yada gerekirmi die sorcam..ya bide bu arka ayağa atmak amma zor ve yine bide alarm kurulu yaparsam akü çokmu çabuk biter acaba
ama ne olursa olsun motoşuma güzel demiyen daha birine rastlamadım annem bile beğendi daha ne diyim
rebet
05 Mayıs 2006, 14:57
[QUOTE=ebru_soldier]saol tşk yav o bir gecede 600 sayfa kitap okurum böle şeleri siyah beyaz çirkin bir şekilde anlatıyorlar hiç okuyasım yok..siz motoru ilk alınca servise götürdünüzmü yada gerekirmi die sorcam..ya bide bu arka ayağa atmak amma zor ve yine bide alarm kurulu yaparsam akü çokmu çabuk biter acaba
Motoru ilk bakima 500 km. dolunca gotureceksin..Alarm kurulu motoru hic calistirmadan 20 gun civari gider aku diye biliyorum ama arada calistiracagin icin aku kendini sarj eder ve sorun olmaz..Ayaklik icin de soyle dene istersen;butun kuvvetinle motoru yukariya cekecegine,ayni anda sol ayaginla daha cok bir kuvvet ver basma demirine ,motorun kendiliginden kalktigini goreceksin..Ama unutma sol ayak...Ve koltugun ustundeki tutma bandindan da motoru yukari cekmek icin kuvvet alman lazim.Korkma o band bayaa dayanikli:cat:
Tüh be cobalt. Neyse sen denemelere devam et.
Polisler senin karakaçanı tanıyorlardır ve ondan çevirmiyorlardır.
cobalt
05 Mayıs 2006, 15:48
yılmak yok can bı gun mutlaka :P ebru_soldier ilk denemelerde ben de (80 kiloyum ) beceremıyodum ıkı kısı zor bela sehpa ya aldık motoru 10 dk sonra yanımıza gelen 50 kg lık bayan 200 kusur kıloluk f650 yı tek harekette sehpaya alınca kalakalmıstım olay kuvvetle degıl teknıkle ılgılıymıs :P
tüzemen
05 Mayıs 2006, 15:56
Arkadaşlar SL150 ye extra sislambası takmak hiç doğru değil.Çünkü eğer gördüyseniz dünyanın sayılı kaliteli akülerinden YUASA marka akü var üzerinde ama buna rağmen extradan takılan bir lamba aküyü hemen bitiriyor. Extra Role üzerinden enerji almama rağmen durum değişmedi. Ancak şunu yaptım bu roleyi benim kısa hüzme far girişine taktım. daha güçlü aydınlatmaya başladı.aküye de zararı yok.Sis farları da süs olarak duruyor nikelejlı.
obkavi
05 Mayıs 2006, 16:08
Ya Buna İkİncİ Bİr AkÜ Takilmiyomu ?
obkavi
05 Mayıs 2006, 16:08
Ya Buna İkİncİ Bİr AkÜ Takilmiyomu ?
cobalt
05 Mayıs 2006, 16:24
sısfarı alına, ıcındekı ampuller cıkarılıp otomobıllerde kullanılan sınyal ledlerınden bır tarafa kırmızı bır tarafa da mavı takıla, bunlarda bır cakar mekanızmasına baglana, butun millet size polıs zannedıp yol vere, gercegı anlayınca arkadan kornaya abanıp terbıyesıs konusacak ama duymamazlıktan gelıne acılan serıtte rahat rahat gıdıle .polis abıler tarafından cevırılıp te bune lan dıye soruldugunda ehem abııı kem kum edıle
saka bır yana ben sısfarını sadece bunun ıcın ıstıyorum kırmızı sı mavısı olmasın beyaz olsun benım olsun :P
tüzemen
05 Mayıs 2006, 16:32
Cobalt dostum
Motorlarımız ağır görünüşlü oturaklı bir motor boyle yanar döner çakar lambalar takarsak basitleştirmiş olmaz mıyız motorumuzu ve bizi. Ben belki yaş icabı boyle düşünüyorum ama kanı kaynayan sizlersiniz sanırım etraftaki herkesin size bakmasını istiyorsunuz. Ben motor almadan önce boyle ışıklandırma takanları görmüştümde motoru olduğundan daha çok basitleştirmişti. Bu benim görüşüm tabi dışardan bakış açısı.
yine de karar sizin.
GeCe__
05 Mayıs 2006, 17:29
arkadaslar duyduguma ve aldıgım habere göre bızım motorlar 10 km az gözterıomus o zaman cok ii vala ben gecen köpruden sonra fatıge dogru yardırırken zorluya zorluya 110 gormusdum yanı duz yoldu demekkı 120 görmusum he he yokus assagada devamlı goruyorum 110 fln dmek hep 115-120 fln göruomusum:mrgreen: tabı arklar yanlız hemen öle 110 a fln cıkmıoı haberınız olsun bı muddet sonra cıkıo tamam yanı zorlamamız lazım bujım tabı ngk platın:P bu arada benım sınyal kutum kırılmıs bende dıyodum neden bı yanıo bı yanmıo dıye neyse artık bakıcaz acaba garantıye gırermı bılgınız varmı?? ampulden bahsetmısınız ben aynı zamanda beyaz ampul alıcam benım motora daha guzel olur...saygılar, göztepeli...
aidikurt
05 Mayıs 2006, 18:10
Arkadaşlar SL150 ye extra sislambası takmak hiç doğru değil.Çünkü eğer gördüyseniz dünyanın sayılı kaliteli akülerinden YUASA marka akü var üzerinde ama buna rağmen extradan takılan bir lamba aküyü hemen bitiriyor. Extra Role üzerinden enerji almama rağmen durum değişmedi. Ancak şunu yaptım bu roleyi benim kısa hüzme far girişine taktım. daha güçlü aydınlatmaya başladı.aküye de zararı yok.Sis farları da süs olarak duruyor nikelejlı.
Yani sen diyorsunki sl150 uzerınde YUASA marka aku var akude gayet kalıtelı bı aku dıyorsun ben bunu daha yenı ogrendım
rebet
05 Mayıs 2006, 18:41
Ehliyetsiz arkadaslar;
Burada birkac kez sordum,ehliyetsiz yakalanmanin cezasi ne diye ,kimseden ses yok.Kimse cevrilmedi mi daha?Yok hal boyleyse bosuna ugrasmayalim ehliyet icin:P Bir de B sinifi ehliyet hafifletici sebep sayiliyor mu bu arada:cherry:
Rebet sitede bununla ilgili çok yazışma oldu ve bu konuda çokda detay var.
Ama ben sana özetleyim.
- Motorunu bağlıyorlar ve mahkemeye çıkıyorsun,
- Hapis cezası alıyorsun ama paraya çevriliyor,
- Ehliyetsiz motor kullanmadan ceza yiyorsun,
- Çekici ve otopark paralarını ödüyorsun,
- Sonra yanında A2 ehliyetli biri ile gidip motorunu alıyorsun,
- Toplam maliyet 800 YTL ve üzerine de çıkabiliyor.
Bu bilgiler yetmez dersen forumda ilgili başlıklarda komtan'ın yazmış olduğu güzel bir bilgilendirme mesajı var.
ebru_soldier
05 Mayıs 2006, 18:59
arkdaşlar bu rüzgarlar olamsada izmite gitsek tabi ben otobüsle gitcem orda motoruma nazar değer
Shamyl
05 Mayıs 2006, 19:08
Ne işin var İzmit'te, hazır motorun varken İstanbul'un tadını çıkar:cat:
obkavi
05 Mayıs 2006, 19:24
Arkadaşlar sanırım önümüzdeki hafta sonu hava açacak, bi ufak gezinti ayarlayalım. sohbet ederim
Arkadaşlar sanırım önümüzdeki hafta sonu hava açacak, bi ufak gezinti ayarlayalım. sohbet ederim
Obkavi iyi fikir ama ben ehliyetsizlik nedeni ile katılamayacağım.
Hazirandan sonra nereye isterseniz gelirim.
jarmen
05 Mayıs 2006, 19:43
SORULARA GENEL YANITLAR:
Herkese selam, yav amma erken yatıyorsunuz geceleri yaaaa, SL'ciler evlenip çoluk çocuğa karıştı herhalde :)
Sevgili Ebru o orta ayağa alamama konusu acemilikten kaynaklanıyor. Gayet teknik bi'olay aslında ve fakat o tekniği tam anlamıyla anlayana kadar sana işin fırlamalığını öğrreteyim. Motorcuğundan in, motosikletini parkedeceğin yerin biraz önüne çek, daha sonra geri geri ittirmeye başla (Gidondan tutarak) sevgili motorun geri geri giderken sol ayağınla orta ayağı indir. Kendi kndine kalktığını göreceksin. İşlem tamam. Şimdilik böyle idare er. Ama neden orta ayak konusunda diretiyorsunuz ki, eğer zemin sert ve düs ise yan ayağı kullanın derim. Hem o şekilde motor daha güzel görünüyor. Arkadaşlar ayrıca orta ayağa alırken (acemi arkadaşlar için söylüyorum) asla ve katha seleden tutup da geriye ya da yukarı çekmeyin. Selenin kıç tarafı arka çamurluğa bağlı ve çamurluklar sac-metal değil. Alırsınız çamurluğu kucağınıza valla. Söylemedi demeyin.
Dostum WD-40 diskine sıkarsan ön fren tutmaz. Disk temizleyici ve/veya Henkel'in metal parlatıcısını kullan anında çıkartır. WD-40 büyük yapı marketlerde ve hırdavatçılarda bulunuyor.
NGK Bujinin seri numarası sorulmuş:
Yaz için: Standart Seri DPR-8EA
Kış için : Platinium Serisi DPR-8EVX
Platinium serisi resistanslı olduğu için kışın sorun çıkartmaz ve özellikle ilk marş için mükemmel.
Akülerimiz çok çok kaliteli dostlar ;YUASA yani daha ne diyeyim.
HAMMER ve CAN kardeş yanıtlar için teşekkürler.
Ya Buna İkİncİ Bİr AkÜ Takilmiyomu ?
Eğer sığdıracak yer bulursan neden takılmasın. Ban de düşünüyorum sadece sis farları ve takacağım diğer aksesuarlar için. Ayrıca 4'lü flaşör düğmesi ve tertibatı da yapacağım ve sis farlarına da şöyle ayarcı bir düğme ayarlayayım diyorum. Bende sis farı taktım Amerikan polis motorlarının sis farları gibi duruyor. Küçük bir HD. oldu sanki makina (ya da benim gönlümde öyle) yarın - öbürgün fotolarını çekip yollayayım bakalım beğenecek misiniz.
Ebru motosikletin ne renk?
Bu arada herkesin siyah mı yaawww?? Yok mu benden başka krem alan ? :mrgreen:
ceko35
05 Mayıs 2006, 23:45
Arkadaşlar.. şimdiden soyliyeyim.. özellikle istanbul ve çevresinde oturan dostlar...
HAZİRAN BAŞI EHLİYET ISLATMA PARTİSİ yapılacaktır... buradaki tüm SL ci dostlar ehliyeti olan olmayan, malum şu anda ehliyetsizler pek dolaşamıyoruz ceza yememek için ama sabırlar tükenmek üzere... Bu nedenle haziran başında keeway çetesi ve diger arkadaşlar, buluşup acık havada kurtlarımızı dökelim, fikirlerimizi tecrubelerimizi paylaşalım.. harika ve buyuk bi organizasyon olucak.. en azından 30 ila 50 keewayci toplanmasını bekliyorum :cat:
Bu arada bu akşam motor koruma demirini çıkarttım.. agır bişimiş yaa :) ehehe motor hafifledi bakalım son hıza yansıycakmı.. orta ayagı cıkartayım dedim ama inanılmaz zorluyo vida falan yok sadece bir pim var ve orta demiri onu cıkarmak kafi ama cıkaramadım oyle yarım yamalak kaldı... ikinci olarak hafta sonu ercan ustaya gidip orda arka amortisorleri degistirmeyi dusunuyorum.. bu sekilde sert ve alcak gorunum elde edicem...egsoz uda tamamen açıcam.. yani düz boru olucak.. sonrasındada direksiyon özel dizayn yaptırılacak... ayaklıklarıda çıkartıyorum onların yerinepalet şeklinde degilde düz parmak ayaklıklar koyulacak.. plakalıkta çıkartılarak zincirin yanına alınacak plakanın yanları kesilecek.. yani yapılacak çok seyler var insallah buluşmaya yetiştiririm..
buluşmada herkesi görmek istiyorum.. harika olucak :)
keyifli sürüşler dilerim dostlar.. saglıcakla kalın...
dünyali
06 Mayıs 2006, 00:33
arkadaşlar orta ayağa almak cok kolay ayğı yere değdi mi hafif vucut yükünüzü ayağınıza verin kendiliğinden kalkar orta ayağa bütün motorlarda tam dengededir
bir arkadaşımız ön koruma demirini cıkarmış sürate fazla fark etmez ama motor durduğu yerde dahi devrilse daha cok motor zarar görür koruma demiri devrilmelerde cok işe yarar
bende sis far bağladım 55watlik 2 adet ayrı birdüme yaptım selektör yapmakta kulanıyorum cok güzel işe yarıyor
normal far ampulune gelince cok sönük onun da bizim duylara takıla bilen güçlü ampulü var canavar gibi oluyor aküyü de zorlamıyor
alarm 1 ay dahi acık kalsa aküyü yemez
eksozu acan arkadaşlar şehir icinde mahsuru olmaz ancak acık benzin cok yakar ama acık eksozla uzun yola cıkmayın motorun başını yersiniz unutmayın acık eksoz supapların üstüne devamlı ateş vermek demektir boğazdan dirak ateş cıkıyor uzun yolda supap da yer pistonu da delersiniz acıcası ben de bodrum yapmayı düşünüyorum 80 yukarı cıkmadan normaldir ama eksozum acık onu tıkıyacam bendeki bilgiler işe yararsa
bide arkadaşım orta ayağı alırsan lastik patladığında ne yapacaksın yolun ortasında orta ayak cok lazım bide ben lastikleri dubleks yaptım faydalı bence patlamaz.
rüzgarınız bol olsun .
Olcan138
06 Mayıs 2006, 01:06
Bu kadar teknik yorumların arasına buluşmayla ilgili yazı yazmak istemezdim ama....
Ben pazar günü geleceğimi söyledim. Niyetli başka adamlarda var ne güzel. Tek sorunumuz birinin çıkıp "şu saatte falanca yerde" dememesi...
Anadolu bilmem, o yüzden yeri başka biri söylesin. Hatta söylemesin, Bostancı Beers dediğiniz yere gidelim. Ama sabah 10'da değil tabii ki. Kahvaltı ya da piknik değil, çay kahve içmeye gidiyoruz. O yüzden diyorum ki;
Pazar günü saat 12:30'da Bostancı Beers'tayız.
Peki bana ne oluyoda kafama göre karar veriyorum? Onu da şöyl izah etmeye çalışacağım; Cuma gecesi bitmek üzere, zaman daralıyor, bir yerde mutabık kalmamız gerekiyor ve ben lapbadanak dalıyorum. İtirazı olan varsa hemen etsin ki millete ulaşma derdimiz minimumda kalsın. İtiraz eden yoksa yukarıdaki ilan geçerlidir. Keeway'cileri toplama işi bunu okuyan ilk keeway'linin eline kalmıştır. İlgisiz davrananın canı çıksın
Evet, Regal-Raptor sahipleri muhtemelen pazar günü muhtemelen 12.30 saati civarında muhtemelen Bostancı Beer's'da toplanıyorlar.Ve bu buluşmada bizi de aralarında görme fikrine sıcak bakıyorlar. Fikirlerimiz nelerdir?
Pazar günü icin sağnak yağmur diyor ... yağmazsa Körfezde yarışlarda olacağım :) ... regal cilerde gelsin :)
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=13373
zeda3000
06 Mayıs 2006, 11:17
Ceko35 : Ben daha gecen hafta kaza yaptim su anda motorumda bir cizik bile olmamasinin tek sebebi koruma demiridir. Hiz isitiyorsan al benim gibi disli degistir subap ayarla 120 vuruyor zorlanmadan.Korumayi artir , indirme derim.Egzozun sadece on filtre kapagini cikar daha fazla iceri gitme.Cunku egzozlar buyuk capli ve hava girdigi gibi cikar motorundan basinc kaybeden motorda cekis olmaz yayilir kalirsin yolda.
Dostlar sis lambasi icin icindeki ampullari sinyal lambasi ile degistirin sadece goruntu olur ama kuyu bitirmez. Bilginize bizim duylara takilan H4 tipi ampuller geldi piyasaya.(Diger adi ile civali ampul) . Bunu takin biraz fark eder.Bizim motorlarin isiginin az olmasinin sebebi yari asimetrik reflektor kulanmamizdir.Uygun bir reflektor ile bu sorun cozulebilir.
Bugun motor bakimdan cikiyor 3 gundur ugrasiyorlardi.Bakalim ne oldu motoruma cok merak ediyorum.Butun degisiklikler olursa bayagi hizlanmis olacak.Size mutlaka haber verecem.Hiz isteyenler icin motorumla oynama istemiyorum diyorsaniz.20 ytl ye yuksek avansli 12000 ornegin beyin alin takin.5. viteste 120 gorursunuz kesin.
Hammer
06 Mayıs 2006, 12:56
Yan ayağın kendi kendine kapanması sorununu ben de coğunuz gibi civatayı kısaltarak halletmiştim.
Yalnız yine de uyarmak istedim.Önceki halinde yaylı mekanizma tam görev yaptığı için motoru düz konuma getirdiğinizde ayak kendiliğinden kapanıyordu.
Artık açık unutmayıp kendimizin kapaması gerekiyor.
Şimdi durduk yerde ne alaka diyenler varsa dün ayağı açık unutup gittiğim için neredeyse çakılıyordum biraz korkuttu da :cyclopsan o yüzden arkadaşlarla paylaşayım kulağa küpe olsun istedim.
dünyali
06 Mayıs 2006, 13:30
Yan ayağın kendi kendine kapanması sorununu ben de coğunuz gibi civatayı kısaltarak halletmiştim.
Yalnız yine de uyarmak istedim.Önceki halinde yaylı mekanizma tam görev yaptığı için motoru düz konuma getirdiğinizde ayak kendiliğinden kapanıyordu.
Artık açık unutmayıp kendimizin kapaması gerekiyor.
Şimdi durduk yerde ne alaka diyenler varsa dün ayağı açık unutup gittiğim için neredeyse çakılıyordum biraz korkuttu da :cyclopsan o yüzden arkadaşlarla paylaşayım kulağa küpe olsun istedim.
gecmiş olsun ucuz atlaşmısın şansın varmış bizler değişiklik yapıyoruz ama hesaplamadan ucuz mal dahi olsa güvenlik hesapları ayrıdır ayağı civata kesen arkadaşlar bari bir müşür yapsın ayak acıken marş basmasın bence .
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO