Orijinalini görmek için tıklayınız : Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
zeda3000
04 Mayıs 2006, 11:10
Benim motorda da Seyhan 250 nin sisy bari var belkide ilk takan benim gayette saglam malzeme walla 4 tane ayri somun ile tuturdum cantaliga.Hic bir sikayetide yok.Uzun sevenler Kanuni Tigerinki gibi takabilir ama bu gayet hos duruyor resim koymustum zaten evelinden.Benim balatalar tukendi arkadaslar alali 6 ay oluyor sanirim daha ii bir marka koymak lazim.Huzurlarinizda 4000 km yapmis bulunuyorum bugun.
Hammer
04 Mayıs 2006, 12:06
Selülozik tiner derde derman oldu.Tekrar sağolun.
Motorda alır almaz epey bir bakım yaptırmıştım.Yağını,bujiyi ve buji kafasını(su gecirmez ngk) ile değiştirmiş ve diğer gerekli kontrolleri ayarları yaptırmıştım.
Marşlama, hızlanma iyi şuan.Akümüzde güzel.
Lastikleri değiştirmek fena olmaz gibi.Metzeller nası dır,en fazla kaç para verelim.
Olcan138
04 Mayıs 2006, 12:06
Teşekkürler jarmen, zaten benim alacağım sisybar öyle sürekli kullanmak için değil, motorun görüntüsünü biraz daha güzelleştirmek için (ama hala kalitesinin de kötü olmadığı kanaatindeyim.). En kısa zamanda bundan bir tane ediniyorum.
Selülozik tiner derde derman oldu.Tekrar sağolun.
Motorda alır almaz epey bir bakım yaptırmıştım.Yağını,bujiyi ve buji kafasını(su gecirmez ngk) ile değiştirmiş ve diğer gerekli kontrolleri ayarları yaptırmıştım.
Marşlama, hızlanma iyi şuan.Akümüzde güzel.
Lastikleri değiştirmek fena olmaz gibi.Metzeller nası dır,en fazla kaç para verelim.
Metzeller 150 EUR civarı.
cobalt
04 Mayıs 2006, 12:17
Selülozik tiner derde derman oldu.Tekrar sağolun.
Motorda alır almaz epey bir bakım yaptırmıştım.Yağını,bujiyi ve buji kafasını(su gecirmez ngk) ile değiştirmiş ve diğer gerekli kontrolleri ayarları yaptırmıştım.
Marşlama, hızlanma iyi şuan.Akümüzde güzel.
Lastikleri değiştirmek fena olmaz gibi.Metzeller nası dır,en fazla kaç para verelim.
hammer lastıkler ıcın acele etme jameika34 ıle baglantı kurabılırsin ,daha once bazı parcaları 10 arlı paketler halınde toptancısından daha ucuza mal edebılecegını yazmıstı . gecen gun aradım lastıkler ıcın de cok makul fıyatlar soyledı ama bıraz beklemek gerekııcekmıs özel mesaj atıp ogrenebılırsın
ebru_soldier
04 Mayıs 2006, 15:08
slm millet bende 2 gün önce 150'ye kavuştum..daha binemedim bindim ama çalıştıramadım aslında sonradan çalıştırdım ama süremedim h.sonu kursa gitcem benim motorla kurs veriyorlar yalnz bu oturn çalıştırmadaki püflerini ve 1 vitesdeyken neden stop ettiğini anlamış değilim birrde kısaca ne öneririsiniz sonuçta yeni gelin bu yanee..herkese tekrar selam
çok acemiyim diye gülmeyin yoksa ağlarım valla susturamassınız
rebet
04 Mayıs 2006, 15:12
zeda;
Dostum,Seyhanin sisybari gayet guzel duruyor ama biraz arkaya yatik gibi sanki..Ayari var mi dik durmasi icin?
borty
04 Mayıs 2006, 15:35
Herkese selamlar
ebru,aramıza hoşgeldin,büyük bir ihtimal henüz ayağın debriyaja alışık olmadığı için stop ediyordur,lakin ikinci bir ihtimalde montajda debriyaj teli çok sıkılmıştır,debriyaj telini ayarlatman gerekir.
Yedek parça konusunda gerçekten kimse acele etmesin,jameika 34 gerçekten bu işler için biçilmiş kaftan,kendisi yedek parçacı ve çok uyguna bulabiliyor.
Bir gün kararlaştırıp buluşalımda ne parça lazım ne var ne yok anlaşalım.
görüşmek üzere aidikurt bana liste gelmedi
jameika34
04 Mayıs 2006, 16:02
benim egzostun nikelajı kalktı içinde de benzer kabarmalar var.
Galiba birilerinin başına daha gelmişti ama bulamadım.
Garanti kapsamında değişirmi diye abuk birşey sorsam bilen varmı?
Arkadaşım Eğer Egsozundaki Nikelajlar kendiliğinden ve kısa bir süre içinde kalktıysa kesinlikle NİKELAJ hatası var. Onun için hiç zaman kaybetme bir yetkili servise götür ve diret değiştirilecek diye. Gerçi yetkili servislerin birçoğu bisikletçiler nasıl verdilerse bunlara yetki bende anlamadım ama. Mutlaka değiştireceklerdir ısrar et değiştirmiyorlarsa Motomakxa gideceksin onlarla konuşacaksın sonuçta bu motor 2 yıl garanti kapsamında. Hakkını Ara eğer başaramazsan benimli irtibata geç sana mutlaka yardım ederim. Kendine iyi bak, kazasız sürüşler....:cat:
Arkadaşlar Motorlarımızda kullanılan çantalar çook dandik olduğu için bazı arkadaşlarımız ve bende dahil çıkartmış bulunuyoruz. Onun için Eğer Farklı ve Çook Güzel, Kaliteli Çanta takmak isteyen arkadaşlar benimle irtibata geçebilirler.İmalatçısından, ithalatçısından çoook uygun fiyatlara toptan fiyatına çanta alabiliriz. Üçlü set halinde (2 tane çook şık yan çanta ve 1 tane sosis çanta) 65-70 ytl. civarı.Bu bir örnek.Bunların katologları bana gelecek. Keewayciler olarak bir ara toplanalım ve parçacılara kendimizi kazıklattırmayalım.Yukarıda verdiğim rakkam bir örnektir.Ayrıca bir imalatçı keşfettim onunlada görüşeceğim ve katolog ve fiyat listesi alacağım aldığımdada sizlerle paylaşırım zaten. (MOTORCUNUN DOSTU YİNE MOTORCU'DUR unutmayalım. )
Jamaika34 teşekkürler.
Motovizyondan almışdım 2 telefonunu da sürekli arıyorum açan yok.
Ulaşınca konuşacağım.
Çanta fikri çok güzel. Bendekinin tokası koptu hemen.
Bir de lastik işini halletsek be jameika34 arkadaşım. Uygun fiyata Metzeller bulabiliyormusun?
jameika34
04 Mayıs 2006, 16:33
Jamaika34 teşekkürler.
Motovizyondan almışdım 2 telefonunu da sürekli arıyorum açan yok.
Ulaşınca konuşacağım.
Çanta fikri çok güzel. Bendekinin tokası koptu hemen.
Bir de lastik işini halletsek be jameika34 arkadaşım. Uygun fiyata Metzeller bulabiliyormusun?
Lastik için acele etmeyin, Bizim motorlar için Lastik fiyatları daha gelmedi bekliyorum. Çok ucuz fiyatlara alma şansımız var. Hayal edemeyeceğiniz kadar ucuz.Tabiki Dubleks Lastiğe çevirmek isteyenler için söylüyorum.:cat:
LesPaul
04 Mayıs 2006, 16:37
slm millet bende 2 gün önce 150'ye kavuştum..daha binemedim bindim ama çalıştıramadım aslında sonradan çalıştırdım ama süremedim h.sonu kursa gitcem benim motorla kurs veriyorlar yalnz bu oturn çalıştırmadaki püflerini ve 1 vitesdeyken neden stop ettiğini anlamış değilim birrde kısaca ne öneririsiniz sonuçta yeni gelin bu yanee..herkese tekrar selam
çok acemiyim diye gülmeyin yoksa ağlarım valla susturamassınız
çalıştırmadan önce jigleyi çekip motoru ısıtıyor musun?
motor ısınmadığında birden gaz verirsen istop eder. boşta gaz versen de istop eder soğukken.
obkavi
04 Mayıs 2006, 16:40
slm millet bende 2 gün önce 150'ye kavuştum..daha binemedim bindim ama çalıştıramadım aslında sonradan çalıştırdım ama süremedim h.sonu kursa gitcem benim motorla kurs veriyorlar yalnz bu oturn çalıştırmadaki püflerini ve 1 vitesdeyken neden stop ettiğini anlamış değilim birrde kısaca ne öneririsiniz sonuçta yeni gelin bu yanee..herkese tekrar selam
çok acemiyim diye gülmeyin yoksa ağlarım valla susturamassınız
hayırlı olsun güle güle kullan,
arkadaşlar bu tubless lastikler için bi lastikçi ile görüştüm jantında değişmesi gerekebilir dedi, bu konuda teknik bilgisi olan varmı birde tubless lastikler mi şamriyel li lastiklermi avantaşlı bizim motorlar için kafam karıştı
Obkavi arkadaşım lastik için Jameika34 arkadaşımızı bekleyelim derim. Dublex lastik yazmış vardır bir bildiği.
Jameika34 lastik markası bellimi?
Kaliteli bir lastik alacağız değilmi?
Birde SL için branda varmı ve ne kadar fiyatı bilgi verirseniz sevinirim. Motror kapalı garajda durmasına rağmen çok tozlanıyor.
jameika34
04 Mayıs 2006, 17:12
hayırlı olsun güle güle kullan,
arkadaşlar bu tubless lastikler için bi lastikçi ile görüştüm jantında değişmesi gerekebilir dedi, bu konuda teknik bilgisi olan varmı birde tubless lastikler mi şamriyel li lastiklermi avantaşlı bizim motorlar için kafam karıştı
Arkadaşım Jantın değişmesine gerek yok. Yalnız Dubleks lastiklerin Sibopları daha kalın olduğu için bizim jantlara girmiyor,
Jantın sibop deliğini genişletilebilir(Çok Basit Matkapla kendinizde yada Serviste)
Obkavi arkadaşım lastik için Jameika34 arkadaşımızı bekleyelim derim. Dublex lastik yazmış vardır bir bildiği.
Jameika34 lastik markası bellimi?
Kaliteli bir lastik alacağız değilmi?
Birde SL için branda varmı ve ne kadar fiyatı bilgi verirseniz sevinirim. Motror kapalı garajda durmasına rağmen çok tozlanıyor.
Lastiklerin Markası ve Fiyatları Gelecek. Brandaya gelince 20-25 ytl civarında Unkapanında Brandacılar Motoruna uygun olarak dikiyorlar. Bilgin Olsun.
Captain Future
04 Mayıs 2006, 17:16
Lastik için acele etmeyin, Bizim motorlar için Lastik fiyatları daha gelmedi bekliyorum. Çok ucuz fiyatlara alma şansımız var. Hayal edemeyeceğiniz kadar ucuz.Tabiki Dubleks Lastiğe çevirmek isteyenler için söylüyorum.:cat:
jameika, sen neymissin be abi...her derde devasin...keewayi olan iki kere şanslı..
1-Mükemmel görünümlü bir motora biniyor
2-Jameikanin sınırsız ve karsiliksiz destegine sahip oluyo :mrgreen:
Gerçekten Jameika süper.:cat:
Yakında SL'in her türlü yedek parçasını motomaxden çok daha hızlı ve ucuza temin edecek biz SL'cilere.
Branda bilgin için çok teşekkürler. Unkapanına bir uğrayım o zaman.
Egzost yaptırıyordun gelişmeler ne?
ebru_soldier
04 Mayıs 2006, 17:49
bu jikle olayı nedir ne yapayım hangi konumda olsun motor daha 20km de rakdaşım getirdi eve kadar mesela bazan boşa almıyor yani N yanık olmuyor bende çalıştıramıyorum vitese atıpmı çalıştırcan o pedala çalıştırmak için erkek olmak gerek mlsf bende ondan değilim napcam anlamadım en iisi kursa gideyim de
obkavi
04 Mayıs 2006, 18:14
bu jikle olayı nedir ne yapayım hangi konumda olsun motor daha 20km de rakdaşım getirdi eve kadar mesela bazan boşa almıyor yani N yanık olmuyor bende çalıştıramıyorum vitese atıpmı çalıştırcan o pedala çalıştırmak için erkek olmak gerek mlsf bende ondan değilim napcam anlamadım en iisi kursa gideyim de
selam, jikle 1. konumda yani en yukarıdayken motoru çalıştırıp 10-15 sn gaz vermen gerekli , daha sonra 2. konuma getirp 30 sn civarında motoru ısıt sonra 3. konuma getirip zaten motorun sesi değişir gidebilirsin, boşa alma hikayesi şöyle bazan direk geçmiyo boşta iken debriyajı bırakıp tekrar sıkarsan vites değiştirebilirsin 1. vitese geçebilirsin, 2,3. viteste iken durman gerekebilir ozaman tekrar kalkmak için boşa getir bebriyajı bırak tekrar bas 1. vitese geçer yoksa geçmiyo meret ilk zamanlar baya korna küfür yemiştim kırmızı ışıklarda beklerken arkamda konvoy oluşunca, kick start yaparken dikkat et ayağına zarar verebilir birde yandaki plastik bölümü çarpıp kırıyo buda bi sıkıntı. rüzgarın bol olsun
bu jikle olayı nedir ne yapayım hangi konumda olsun motor daha 20km de rakdaşım getirdi eve kadar mesela bazan boşa almıyor yani N yanık olmuyor bende çalıştıramıyorum vitese atıpmı çalıştırcan o pedala çalıştırmak için erkek olmak gerek mlsf bende ondan değilim napcam anlamadım en iisi kursa gideyim de
Ebru aramıza hoş geldin.
Bende yazmıştım ama obkavi arkadaşımız benden önce gayet güzel özetlemiş zaten
Bu durumda trafiğe çıkman çok tehlikeli. Mutlaka eğitim alarak ehliyet al öyle tarfiğe çık derim.
aidikurt
04 Mayıs 2006, 19:19
Herkese selamlar
ebru,aramıza hoşgeldin,büyük bir ihtimal henüz ayağın debriyaja alışık olmadığı için stop ediyordur,lakin ikinci bir ihtimalde montajda debriyaj teli çok sıkılmıştır,debriyaj telini ayarlatman gerekir.
Yedek parça konusunda gerçekten kimse acele etmesin,jameika 34 gerçekten bu işler için biçilmiş kaftan,kendisi yedek parçacı ve çok uyguna bulabiliyor.
Bir gün kararlaştırıp buluşalımda ne parça lazım ne var ne yok anlaşalım.
görüşmek üzere aidikurt bana liste gelmedi,
baba listeyi herkese mail yoluyla yooladım senın mail adresını atmamıssın at hemen ozelımden listeyi senın mail adresınede yollayım.
resssan
04 Mayıs 2006, 19:29
Yav, bizim motosikletlerin lastikleri tubeless degil mi ki zaten :)
Icinde bildigim kadari ile zaten ic lastik yok ki bunlarin............
blueberry
04 Mayıs 2006, 19:36
Guray hoşgeldin
Ebru hoşgeldin, güle güle kullanın
arkadaşlar, dün Akçay'dan Çanakkale'ye gittim. Yola çıkarken Km 19 idi yani makinam daha yeni. Gece orada kaldım tabiki maçı da seyrettim. Beşiktaşlı olarak tabiki mutlu ve keyifliyim. Kaybetseydik Fenerbahçeli arkadaşlar gibi bende çok üzülürdüm. zaten 2 yıldır yeterince üzüldük. Neyse ben yol tecrübemi anlatayım. Arkadaşlar lastikler hemen değişmeli hiç güvenilir değil ısınmıyor ısınmadığı içinde yolu tutmuyor yani sakat. Ön cam rüzgarlık konumu çok iyi rüzgarı göğüse yönlendirmiyor. Arka frenleri yetersiz buldum veya benimkiler atarsız baktıracağım. Vibrasyon var ama motor sevdalısı için rahatsız edici değil zannedersem tabi şahsi görüşüm. Önden metal sesi geliyor gazı kesince kalkıyor kask ve rüzgar çok olduğunda pek yerine çıkaramadım takip ediyorum. 100 km hıza kadar çıktım yani bu makina bir müddet sonra 120 basar. % 30-35 lik rampaya 70 km hızla giriyorum hiç gaza dokunmadan 60 kadar düşüyor ve rampayı rahat çıkıyor performans iyi derim. Yakıt mı mükemmel. Arkadaşlar tam 257 km yol yaptım tüketim çeyrek depo. Yakıtım fazla diyorsanız servis ustanızı gözden geçirin derim. Usta çok önemli. Motorda ve eksozda fazla bir ısı görmedim normal. Yaniiiiii: Bu fiyata bu makina çok iyi derim. Ancak bu yedek parça olaylarında bir müddet sıkıntı çekebilecekmişiz gibi geliyor. Bu süre içerisinde böyle bir olay yaşamak istemem yaşamanızıda istemem. Baya baya uzun odu yeni farkettim . :cat:
optik1907
04 Mayıs 2006, 19:44
ya arkadaşlar bugün bi jınlunun üstüne oturdum baya bi heybetli geldi bana .
keeway deki ne göre daha iri daha ağır geldi. kafam karıştı %70 keeway%30 jınlun150 oldu siz ne dersiniz. sıkılıp kızmayın sadece sizin fikrinize deger verdim için soruyorum
zeda3000
04 Mayıs 2006, 20:24
Yaa Jamika supersin ben Antalyadayim burdan idare ediyorum ama lastik olursa belki sana havale cikarir kargo ile alirim lastikleri. Yanliz lastiklerimiz zaten dublex.Walla oyle yaziyor lasitigin uzerinde :mrgreen:
Dostlar motoru iki gunlugune bakima sokuyorum. Arka disli degisecek yeni 12000 avansli beyin takiliyor bilmiyorum artik daha ne yapacak.Adama dedim cabuk hizlansin ve 120 yapsin tek istegim o ama yapsin zorlamadan yani.2 gun kalsin dedi bakalim haftaya size bildirecem.Yanliz bu motoru gercekten istedigim performansa getirir isem 250 cc motor filan almam.Bunun la 2 sene gezer sonrada bir Dragstar yada Vmax alirim artik.
jarmen
04 Mayıs 2006, 21:31
Arkadaşlar katologda dupleks yazmasına karşı aldığım duyumlara göre bizim lastiklerimiz maalesef dubleks değilmiş.
Ebru hoşgeldin aramıza. İlk zamanlar hem sen alışkın olmadığından hem de makinanın parçaları kendilerine alışık olmadığından boş vitesi bulma-geçme problemi çok olur bende yaşadım, baya da kanırttım önceleri. Bazan vites geçmeme sorunu olabiliyor bizim makinelerde örneğin 1. ya da 2. viteste kaldı ve boşa alman gerekiyor çalıştırman için. motor stop konumunda iken depriyaja basmadan ileri geri ittir motoru sonra debriyaja bas ve al boşa. Etkili ir yöntem herkese tavsiye ederim.
Jamika ardeş herkes söylemiş ama bi'de benden duy; Süperrrsiiinn :cat:
HAMMER kardeş buji kafasını(su gecirmez ngk) ile değiştirdim demişsin. Nasıl bi'şeydir bu nekadardır. SL'e göre olan modelinin seri numarası nederi vs.?
Bu konuda da sen bizi bilgilendir bakalım.
adige_22
04 Mayıs 2006, 21:53
ben iki aydır araştırıyorum bu motoru almaya karar verdim ancak bu benim ilk motorum olacak o yüzden rodajını tamamlamış bilinçli biri tarafından kullanılmış 2. el bir keeway alsam daha iyi olur gibime geldi.ki öyle bir motorda buldum 8500 km yapmış motorun sahibi her sabah işe gidip geliyormuş ve bu motorla bursaya kadarda gitmiş.motora önce 2400ytl istedi sıfırının fiyatının 2590ytl olduğunu söyleyince 2250ytl ye bıraktı.neden ikinci eline bu kadar fazla para istediğine gelince adam motorun zinciriden tutunda,sinyalleri,bujisi felan hemen hemen herşeyini değiştirmiş.sizdende bir fikir almak istiyorum acaba ben bu motorumu alsam yoksa gidip sıfırınımı alsam ne dersiniz?
jarmen
04 Mayıs 2006, 21:58
sıfır al kardeşim. Kendin yaparsın rodajını.
adige_22
04 Mayıs 2006, 22:05
aldığım adm baya bi bilinçli ama zaten ilk motoruda değilmiş keeway daha büyük bir motor alıcak.hatta onun motoru aldığım gün o da kendine alacak.ilk kullanım olayları beni zorlamasın ben bu konuda baya bi teccübesizim
Rüzgarınoğlu
04 Mayıs 2006, 22:10
Lastikler Dupleks değil.Ben geçen sene arka lastiği patlattım.Çivi girmişti Dupleks sanıyordum birde gittim fitil yaptırdım 20 dk sonra indi hüsrana uğradım tabi öyle biliyorduk.Lastik tamircileride arka lastiği sökmek istemiyorlar her lastikçi malesef yapmıyor tamiratı ona göre tedbirli olun bana kalırsa.
Bu arada Ebru hoş geldin.:cat:
ceko35
04 Mayıs 2006, 22:37
eveeett... demek lastikler tubeless deilmiş haa?? hımm.. bunuda ogrendik pek hoş bi haber degil ama neyse..
bu sabah gittim opete 95 oktan kalmadıgı için opet fullforce koydurmak zorunda kaldım.. fullettim 11 kusur litre benzin aldı.. 410 km yapmışım... baya iyi bi performans... hep aldıgımdan beri 95 oktan koydurmuştum ama bu sefer tam performans benzini koydurayım dedim... bakalım performansı nasıl olucaktı...
ilk 5-6 km yavaş yavaş gittikten sonra biraz gazlıyayım dedim.. 6000 8000 arası cevirmeye başladım.. ama o ne??? acayip bi titreme var motorda.. tamam gaz acar acmaz acayip derecede gaz yiyo ve hızlanıyo ama cok vuruyo motor.. resmen vuruntu var gibi yani, 95 oktan benzinde sabun gibi kayardı motor hafif hızlanırdı ama çok titremezdi.. sanırım fullforce benzin çok fazla güçlü geldi motora.. sonucta 150 cc lik ufacık motor.. cok guclu patlamadan dolayı cok vuruntu yapıyo olabilirmi??
conuçta hiiiççç memnun kalmadım.. hatta bi an once bitsede 95 oktan koyayım diyorum.. cunku bu 98 oktanlık fullforce benzin çok kuvvetli geldi motora...
bilgilendireyim dedim keeway ailesini...
bu arada motorlarını yeni alan arkadaslar ve aramıza yeni katılan arkadaslara hayırlısı olsun hosgeldiniz diyorum...
arkadaşlar açık bir teklif sunuyorum buradan.. daha sonradanda kesinleştiririz..
biz keeway SL kullanıcıları herkes buradaki herkes (tabi istanbuldakiler şimdilik...) buluşalım ve herkesin motorundaki başından gecen tecrubeleri paylaşalım... açık bir alanda keyfimize bakalım fikir alışverişlerinde bulunalım.. açıkcası bana buluşup bara gidip laflamak dışında bu aktivite daha anlamlı geliyor...
sonucta buluşmamızı resimlerle burdaki arkadaşlarla paylaşırız.. kimin aklında soru işareti varsa ortadan kalkar...
çok sanal oluyor burdaki yazışmalar konusmalar.. bi an once toplu şekilde buluşup butun fikirleri olayları masaya yatırıp çözüm bulmamız sohbet etmemiz gerekli diyorum...
keyifli sürüşler dilerim herkese :bounce:
blueberry
04 Mayıs 2006, 22:55
adige arkadaşım 0 motor al. rodaj sorun değil rodajdan korkma
arkadaşlar bu motorun kompresör olayıda çok iyi derim
yalnız ben bu 4 lü flaşörleri bi türlü beceremedim
jarmen
04 Mayıs 2006, 23:09
blueberry ikisine aynı anda daimi basılı tutacaksın bizim motorlarda malesef flaşör yok, ama acil durumlarda bu şekilde kullanılabilir.
CEKO35 toprağım :) serviste daha dün bana 95 kullan diye tavsiyede bulundular. Bizimkilere en iyi 95 uyuyormuş
Arkadaşlar bu arada katalog da ve tüm motomax reklamlarında lastikleri dubleks olarak ilan-lanse ediyorlar, biz de dubleks artısı olduğu için sevinmiştik. Motomax'a dava açalım olmazsa topluca hepimizin lastiklerini değiştirsin. Geyik yapmıyorum, ciddiyim bu konuda.
Sinyalleri ve arka stobu benim makina dışında su alan yok mu yaaa ????
Son olarak tek seferde en çok kaç km. yaptınız? Ben yakında 450-500 km.'lik bir yola çıkmayı tasarlıyorum. 3-5 molayla gidebilir miyim bizim makinelerle acep ? Öneri ve görüşlerinizi lütfen benimle paylaşın.
blueberry
04 Mayıs 2006, 23:17
Jarmen, dün ve bugün mola vermeden 125 km yol yaptım. Hiçbir sorun olmadı
daha önce dediğim gibi motorda yüksek bir ısı olmadı 3-4 molayla yapılabilir sorun çıkartmayacak gibi görünüyor motor
125 derken 125+125
banada 95 oktan tavsiye ettiler memnunum
jarmen
04 Mayıs 2006, 23:34
saol abi ama ben artçımla gitmeyi planlıyorum. Bana da sorun çıkartmaz gibi geliyor ama yine de bir kuşku yok değil içimde. Belki de sadece benim septikliğimden kaynaklanıyordur bu :)
Hammer
04 Mayıs 2006, 23:39
HAMMER kardeş buji kafasını(su gecirmez ngk) ile değiştirdim demişsin. Nasıl bi'şeydir bu nekadardır. SL'e göre olan modelinin seri numarası nederi vs.?
Bu konuda da sen bizi bilgilendir bakalım.[/QUOTE]
Bizim motora uyan NGK Bujiyi taktıktan sonra ustaya bunun buji kafası nası ne yapalım diye sormuştum.
Seri numarasını bilmiyorum ama usta bu bu buji kafasını çıkardı ve NGK takalım dedi.
Water Proof denilen özellikte.Usta üzerindeki yağmurda suda motoru stop ettirip yolda bırakabilir al istersen dedi.Fiyat 5 ytl idi.
Önümüz yaz falan ama aldım.
Lastik ve diğer konularda Jameika34 ün haberlerini ben de merakla bekliyorum.
Haziran a kadar nasılsa doya doya motora binemiyoruz.Bari makinaları dört dörtlük yapıp haziranda ehliyetle birlikte tadını çıkaralım.
Hatta polislerin en yoğun uygulama yaptığı yerleri güzergah olarak seçip toplu bir gezi yapalım ne dersiniz:)
RedStar
04 Mayıs 2006, 23:44
Arkadaşlar dün akşam yan cantaya ayağım takıldı ve tak diye bir ses duydum gece olduğu için bakamadım sabah kalktım yan cantaları tutan somunun içinden gecen cantanın arka kısmındaki biraz sert plastikten yapılan canta arkası kırılmış bir baktım inanılmaz ince hiç güvenli değil dikkatli olun arkadaşlar cantanın arkasında tutan yerler hiçte sağlam değil...
blueberry
05 Mayıs 2006, 00:03
Redstar çantanın arka plastik kısmına aynı boyda MDF kestir. Kerestecilerde veya mobilya imalatçılarında bulunur 5 mm'lik. onu arka plastiğe 4 köşeden ufak civata ila vidala büyük rondele kullan. aynı yerlerinden deldir ve motajını yap cuk oturuyor. hemde canlı duruyor. Yalnız MDF yi iç kısmına monte et. diğer şikayeti olan arkadaşlarda böyle yapabilir.
Lastikleri kesin değiştireceğim ama jameikayı bekliyorum. Zaten ehliyet haziranda gelecek ve lastik için 1 ay bekleyebilirim. Onlara lastik demeye dilim varmıyor bile. 2 teker bu lastik en önemli parçalardan biri...
Ehliyet aldıktan sonra toplu olarak polislerin çevirme yaptığı yerlerden geçmek çok iyi fikir:cat:
Ceko dostum buluşma ve fikir paylaşma önerin çok güzel ve destekliyorum ama sende dahil birçoğumuz ehliyetlerimizi haziranda alacağımız için bu buluşmayı haziranda yapalım derim.
Zeda yapmış olduğun değişikliklr kaça patladı? Değişim sonrası görüşlerini merakla bekliyor olacağım.
2 nci el motor almak isteyen arkadaşım. 8500 km.deki motora sıfır parası verilirmi yahu. Rodaj dediğin nedirki 500 km. Biz sana rodajda ne yapman gerektiğini söyleriz zaten forumda bununla ilgili birçok bilgiyede ulaşabilirsin.
Motorun ön tarafından metal sesi geliyor demişsiniz. Aynı ses bende de var ve genelde motor soğukken boşta gaza basınca duyuluyor.
Vites geçişlerinde problem yaşarsanız boşa alıp ileri geri yapmak çözüm olmakla birlikte trafikte kalırsanız boşu bulmakla zaman kaybetmeyin. Debriyaja basın motoru ileri veya geri biraz yürütün hemen vitesin geçtiğini göreceksiniz. Benim motorun debriyajı ve vites geçişleri şuan için sorunsuz.
GURAY
05 Mayıs 2006, 00:22
tşk ler blueberry hoşbulduk arkadaşlar ben özenden bir sisfarları aldım chooper lar için çok güzel uzunu ve kısasıda var aynı farı gibi tavsiye ederim kendi farından daha iyi aydınlatıyor..brandayıda ben sirkeciden aldım yağmur su güneş geçirmiyor yanmıyor 40 ytl civarında
arkadaşlar ben onu bunu bilmem en kısa zamanda ehliyeti olmayan arkadaşlar ve bende dahil hemen ehliyetlerimizi alalım ve kimseye allah kaza bela vermesinde çanta vs. şeyler kolayy
can dostum sl modeli için ben bir tane örtü aldım yanmaz su geçirmez güneş geçirmiyor 40 ytl civarında aldım sirkeciden
Sirkecide nereden aldın Güray?
Tam bizim motorun ölçülerindemi bilgi verirsen sevinirim.
Benimki kapalı garajda duruyor güneşle yağmurla işi yok ama aldığın branda kaliteliyse bende alayım.
Bide tam fiyat söyle yahu civarında deme. Pazarlıkla kaça kapattın bende ona göre pazarlık yapayım. Hep ilk alan ben olarak kazık yiyorum bu sefer yemeyelim bari:P
GURAY
05 Mayıs 2006, 00:36
dostum 40 ytl ye aldım yarında sana o dükkanın ismini veririm olmazsa oraya haber veririm gidersen alırsın tam bizim motorlar için çok güzel çantası felanda var tavsiye ederim
blueberry
05 Mayıs 2006, 00:45
İatanbul daki arkadaşlar,
Truva marka chopper ların ss barları bizimkilere tam uyuyor olmalı. Bu motorların 250 likleri ve 150 liklerinden ayrı ayrı iki parça halinde alınıp monte edilebilir. Sağlam birşeye benziyor. Bizim burada servis olayı kısıtlı ve alternatif olmadığından fiyatını edinemedimi, orada yakından inceleyip bilgi verebilirmisiniz.
www.globalmotor.com
jarmen
05 Mayıs 2006, 00:49
blueberry'ün fikri de çanta sorununu çözer ama ağırlık yapar, alan daraltır ve yağmurda sotun çıkartma ihtimali var. Ben çantanın ön yüzüne de arka yüzüne de demircide sac kestirttim. Sonra onlara paslanmamaları için anti-pas attım son olarak da üzerine 2 kat siyah sprey boya çektim. Orjinal gibi oldu. Çantalarım artık çok sağlam, ve ilk halinden bile dik duruyor.
Sacların fiyatı (4 ad.)= 6 ytl
Anti-pas= 2,5 ytl
Siyah sprey boya= 2,5 Ytl
Toplam= 11 ytl'ye cillop oldu. Bilginize sunulur.
GURAY kardeş şu aldığın sis farlarının bi'fotosunu çekip yollasana bize de fikir versin. Uzun-kısaolayı çok güzel ya.
dostum 40 ytl ye aldım yarında sana o dükkanın ismini veririm olmazsa oraya haber veririm gidersen alırsın tam bizim motorlar için çok güzel çantası felanda var tavsiye ederim
Tamam senden haber bekliyorum.
Jameika sen ne diyorsun? Unkapanındaki brandacılarda bu tip bir brandayı 20 ytl ye yaparlarmı?
GURAY
05 Mayıs 2006, 00:55
jarmen ben şu anda ist buldayım yarın gidicem yazlığa motor yazlıkta çünkü çatalcada yarın göndereyim sana resimleri olurmu
tamam can
Güray sis farlarını mevcut akü kaldırıyormu?
Daha önce taktıran bir arkadaş bu nedenle sorun yaşamıştı.
jarmen
05 Mayıs 2006, 01:00
olur kardeş yarın-öbür gün acelemiz yok.
GURAY
05 Mayıs 2006, 01:02
ok jarmen
yok can hiç bir problem yaşatmıyor canavar gibi bir arabada bile bu kadar güzel bir ışık yok yani kendi farında kat kat daha üstün diyorum ve dediğim gibi hiç bir zararı yok uzun kısalı kendim bağladım.
jarmen
05 Mayıs 2006, 01:24
GURAY kardeş aküyü yemiyor mu peki bu taktığın sisler ?
Arkadaşlar NGK buji ile birlikte bize kesinlikle bunlardan lazım. Bunlar gerçekten yağmur çamur dinlemez.
http://www.ngk.com.tr/Buji_ba_lanty_elemanlary__fi_l.1868.0.html#
Beklemeden kalkış - VX bujileri
Problem - kurumla kaplı bujiler
Karayolu trafiğinde dur-kalklar ve örneğin motosiklet sürücülerinin kask ve eldiven takarken motoru rölantide çalıştırma alışkanlığı, bujilerin daha çabuk kurum bağlanmasına neden olur. İstenmeyen sonuç: Ateşleme sistemi “tekler” ve her çalıştırma problem haline gelir.
Bujilerin değişimi ya da temizlenmesi sadece sıkıntı verici değil, ayrıca zaman alır, zahmetli ve pahalıdır. Dahası bu işlemler daima yalnızca kısa süreli başarı sağlar, gerçek ve kalıcı bir problem çözümü değildirler.
Çözüm - NGK’dan VX bujileri
Özellikle motosikletlerdeki ateşleme problemlerinin aşılması için geliştirilen yenilikçi VX bujisi, uzun yıllardır uluslararası motosiklet üreticileri için yürüttüğümüz süren çalışmalarımızın mükemmel sonucudur.
Kaynek: http://www.ngk.com.tr/VX_bujileri.1870.0.html
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO