PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201

Can.
27 Nisan 2006, 00:04
Rebet şuan için bende öyle bir sorun gözükmüyor ama motor henüz 110 km.de
umarım ilerleyen kilometrelerde de çıkmaz. Madem böyle bir sorun var garanti kapsamında değiştirmeleri gerekmezmi? Neticede sıfır aldık ve 2 yıl garantisi var.

rebet
27 Nisan 2006, 00:54
Can;Benimki de 650 km'de,aldıgımdan beri var bu ses.Basta normaldir dedim,dediler de..Ama baktım baska hıc bır markada yok..Belki bazı arkadaslar farkında degıl,ya da cogunun ilk motoru oldugu için,normal motordan gelen ses zannediliyor olabılir..Ama kafayı takınca bayagı da rahatsız edıyor..Garanti kapsamına gelince;Cogu arkadasların dedigi gibi az ilgilenen,cok ilgilenen servis war ancak kendi servisimden anlatayım;Ozellikle Motomax'a basvurup SL'lerle ilgili egitim almak istemisler..Ancak Motomax Boyle bir programları olmadıgını soylemis..Mecburen deneye yanıla ogrenıyorlar bizimle beraber..Benim servis Ataturk sanayıde KATRANCI aynı zamanda Motomax'ın bayiisi..Vitrindeki sıfır bir motoru parcalayıp topluyolar ki makineyi tanısınlar..Durum bu..Dedigim gibi bu sesi dinlettim,herkes aynı seyden sıkayetci dediler,cozecez ama biraz zaman alır.diyelim ki garantiden degistir bu baskı balatayı,ama ya ondan degilse?Anlayacagın biz ilk jenerasjon SL'ciler servisis eskitecegiz bu makineleri:)

Sinan Er
27 Nisan 2006, 01:33
bugün motorla 50 km yol yaptım indiğimde bir tuhaf oldum her tarafım titremekten kendini kaybetmiş nerdeyim neyim davasında idim

motor görmeyenlere motor diye yutturuyorlar fun clupler falan kuruyorlar işde

bizde inanıp güvenip alıyoruz.

bu sitede motordan anlayan birileri varsa onlarda bu ve benzeri marka motorların olmadığı başlıklarda toplanmışdır buna eminim

motorda ne güç ne kuvvet var

aynalardan görebildiğim kollarım geriyi görebilmem için değişmesi gerek

vitesler bi dert 2. 3. viteslerde yavaşlamaya gör giden motor stop edince birden bir rezaletin ortasında kalıyorsun boşu bulmak çok zor bazen ızdırap

ammmaaa denge derseniz on numara

rüzgar deseniz hiç etkilenmiyor

rahatmı rahat

ekonomikmi ekonomik

yakışıklı mı yakışıklı

gidiyomu ... gitmiyo ama yağmasa da gürlüyor varmı var işde


uzun lafın kısası arkadaşlar bu motorla toplam 110 km falan yaptım 50 si bu gün

iyisini kötüsünü söylüyorum

öncelikle bu motoru seçme nedenim 13,5 beygir gücü idi ( motovizyon böyle dedi kendi sitesinde de bu şekilde yazıyor) ama 13,5 falan değil kataloğunda yazdığı gibi 7.5 kw yani 10 bg

hesabıda şu şekilde oluyor 1 bg = 0,745 kw
ters orantı uygularsak 7,5 kw / 0,745 = 10 bg

bu motorun uygunluk belgesinde de 7,5 kw olarak geçiyor

satıcılar ve motomax gerçekte bu motor 13,5 bg diyerek satıyor

motorun gidişi de 10 bg den fazla değil bu verim rodaj döneminde de aynıdır rodajdan sonrada aynı

bilmeyenler için söyleyeyim rodaj döneminin amacı sürücü güvenliğinden emin olunması yani montaj hatalarının ortaya çıkması parça hatalarının ortaya çıkması ve bu esnada sürücünün zarar görmemesi bu nedenle yavaş gidilmesi talep ve tavsiye edilir aksi taktirde kişi motorsikleti normal hali ile kullanabilir bu garantiden çıkarmaz

rodaj devresinin ikinci amacı motor bloğu içindeki parçalarda pistonlarda yataklarda vs hareketli-hareketsiz tüm parçaların çapak atması nedeni ile oluşan pisliğin motora zarar vermemesi sık yağ değişiminin amacı da bu zaten

rodajdan sonra vibrasyonun azalması bana hurafeleri andırıyor biri söylüyo (uyduruyo) diğerleri inanıyo azalmayacak

motorun her yerinden ses geliyor gelmeye de devam edecek

motorda kavrama problemi var bu tamamen başlı başına arıza ( imalat hatası )

yok lastiği değiş şu kadar para yok bujiyi değiş şu kadar para yok cc bar yok onu taktır yok onu değiş yok bunu tak = maliyete bak

madem bunları değişecektim para harcayacaktım neden bu motoru aldım

alın size ekonomik choper

http://www.suzuki.com.tr/index.asp?anamenu=3&menu=1&w=12&aa=&nnnn=247&motolink=206&motorlinkl=15&aciklamamama=VL250%20INTRUDER&motolink2=206

ben bu motoru sl150 lamdan önce görseydim kesinlikle bunu almak için bütcemi zorlardım neyse giren girdi

kimse demesin bu paraya bu anca diye harcanan ekstralar ve zaman kaybı hesaba katılınca bu motor ve benzerleri fiyatlarının 1,000 - 1,500 ytl daha fazlasına geliyor buda sl150 için 4,000 ytl ye tekabul ediyor.

bu motordan alacak arkadaşların sağlıklı karar vermelerine yardımcı olmak için bu rakamsal hesabı yapıyorum tabiki ömrünün ne kadar olduğuda meçhul

o da daha extra bir hesap ikinci el durumu da var

kısacası o kadar da ucuz değilmiş bu makinalar

110 kmde bunu öğrendim şimdi iki plan var kafamda

beygir gücünden yola çıkarak motoru iade etmek ki bu çok kolay olur her yere yazmışlar 13,5 diye bende de kayıtları var

ama iade etsem ne olacak daha fazlasını alacak param yok :D

şimdiye kadar bir sürü çin malı el aleti kullandım hiçbiri sorun çıkarmadı hepsinden memnunum çin malı kullanmayı biliyorum bunu da güzel kullanırsam zarar etmem

pahalı markanın bakımı yedek parçası da pahalı olur o da ayrı bir dert

ben bu motoru eşşek gibi kullanacağım kaliteli bir motora eşşek muamelesi yapılırmı ? o halde buna herşey yapılır


ama hala bu motoru almamış arkadaşlar varsa ve alacaklarsa gelsinler hemen vereyim benimkini gidip ybr yada titan alacağım

fiyattada makul bir indirim yapacağım

ayrıca devir içinde zaman tanıyacağım

çok yazmışım kimse okumaz bitireyim bari 200 km olunca yine yazarım

*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
http://www.motosiklet.net\modules\Forums\images\smiles\ic on_arrow1.gifKonu dışı , tehdit edici, küfürlü, örf ve adetlere karsi, şiddet, müstehcen, kaba, nefret dolu yada çok miktarlarda istenmeyen mesajlar göndermek; din, dil, irk ayrimina yönelik iletiler göndermek ve materyaller kullanmak; forum yöneticilerini ve kullanicilarini küçümser davranislar sergilemek , dini , siyasi ve politik yazilar yasaktir. Attığınız her mesajda IP adresinizin kayıt edildiğini lütfen göz önünde bulundurun. Bu anlaşmanın iptali halinde IP adresiniz vasıtasıyla forum alanından uzaklaştırılacağınız gibi, herhangi bir hukuksal durumda da ISP'nize ulaşılacaktır. Bu durum ancak bu anlaşmanın ciddi bir şekilde ihlal edilmesi durumunda geçerlidir. Forum ortamina kisisel problemler, anlasmazliklar tasinamazlar.
http://www.motosiklet.net/forum/images/icons/icon2.gif Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
http://www.motosiklet.net/forum/images/icons/icon2.gif Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını (http://www.motosiklet.net/forum/announcement.php?f=14) kabul etmiş sayılır.
http://www.motosiklet.net/forum/images/icons/icon2.gif Şikâyetler için... info@motosiklet.net
************** Site Yöneticisi: komtan (http://www.motosiklet.net/forum/member.php?u=4) **************

resssan
27 Nisan 2006, 10:26
Bence arkadasin kafasi biraz karismis :pr:
yazdiklari bir butun olarak tutarli lakin kismi olarak ele alindigi taktirde tutarsizliktan ote :cyclopsan
Ozetleyecek olursak :
150cc'lik 13 BG 2.600 YTL'lik makine ile
250cc'lik 24 BG 9.100 YTL'lik makinayi karsilastirdiktan sonra ikincisi icin ekonomik diyor :queen:
Kaliteye karsi hicbirimiz degiliz ama biliyorsunuz ki imkanlar olanaklarla sinirlidir, en nihayetinde SL150 bu daha fazla birsey beklememek lazim....

MEGAN66
27 Nisan 2006, 10:29
bugün motorla 50 km yol yaptım indiğimde bir tuhaf oldum her tarafım titremekten kendini kaybetmiş nerdeyim neyim davasında idim

s..kerim böyle motoru ben

motor görmeyenlere motor diye yutturuyorlar fun clupler falan kuruyorlar işde

bizde inanıp güvenip alıyoruz.

bu sitede motordan anlayan birileri varsa onlarda bu ve benzeri marka motorların olmadığı başlıklarda toplanmışdır buna eminim

motorda ne güç ne kuvvet var

aynalardan görebildiğim kollarım geriyi görebilmem için değişmesi gerek

vitesler bi dert 2. 3. viteslerde yavaşlamaya gör giden motor stop edince birden bir rezaletin ortasında kalıyorsun boşu bulmak çok zor bazen ızdırap

ammmaaa denge derseniz on numara

rüzgar deseniz hiç etkilenmiyor

rahatmı rahat

ekonomikmi ekonomik

yakışıklı mı yakışıklı

gidiyomu ... gitmiyo ama yağmasa da gürlüyor varmı var işde


uzun lafın kısası arkadaşlar bu motorla toplam 110 km falan yaptım 50 si bu gün

iyisini kötüsünü söylüyorum

öncelikle bu motoru seçme nedenim 13,5 beygir gücü idi ( motovizyon böyle dedi kendi sitesinde de bu şekilde yazıyor) ama 13,5 falan değil kataloğunda yazdığı gibi 7.5 kw yani 10 bg

hesabıda şu şekilde oluyor 1 bg = 0,745 kw
ters orantı uygularsak 7,5 kw / 0,745 = 10 bg

bu motorun uygunluk belgesinde de 7,5 kw olarak geçiyor

satıcılar ve motomax gerçekte bu motor 13,5 bg diyerek satıyor

motorun gidişi de 10 bg den fazla değil bu verim rodaj döneminde de aynıdır rodajdan sonrada aynı

bilmeyenler için söyleyeyim rodaj döneminin amacı sürücü güvenliğinden emin olunması yani montaj hatalarının ortaya çıkması parça hatalarının ortaya çıkması ve bu esnada sürücünün zarar görmemesi bu nedenle yavaş gidilmesi talep ve tavsiye edilir aksi taktirde kişi motorsikleti normal hali ile kullanabilir bu garantiden çıkarmaz

rodaj devresinin ikinci amacı motor bloğu içindeki parçalarda pistonlarda yataklarda vs hareketli-hareketsiz tüm parçaların çapak atması nedeni ile oluşan pisliğin motora zarar vermemesi sık yağ değişiminin amacı da bu zaten

rodajdan sonra vibrasyonun azalması bana hurafeleri andırıyor biri söylüyo (uyduruyo) diğerleri inanıyo azalmayacak

motorun her yerinden ses geliyor gelmeye de devam edecek

motorda kavrama problemi var bu tamamen başlı başına arıza ( imalat hatası )

yok lastiği değiş şu kadar para yok bujiyi değiş şu kadar para yok cc bar yok onu taktır yok onu değiş yok bunu tak = maliyete bak

madem bunları değişecektim para harcayacaktım neden bu motoru aldım

alın size ekonomik choper

http://www.suzuki.com.tr/index.asp?anamenu=3&menu=1&w=12&aa=&nnnn=247&motolink=206&motorlinkl=15&aciklamamama=VL250%20INTRUDER&motolink2=206

ben bu motoru sl150 lamdan önce görseydim kesinlikle bunu almak için bütcemi zorlardım neyse giren girdi

kimse demesin bu paraya bu anca diye harcanan ekstralar ve zaman kaybı hesaba katılınca bu motor ve benzerleri fiyatlarının 1,000 - 1,500 ytl daha fazlasına geliyor buda sl150 için 4,000 ytl ye tekabul ediyor.

bu motordan alacak arkadaşların sağlıklı karar vermelerine yardımcı olmak için bu rakamsal hesabı yapıyorum tabiki ömrünün ne kadar olduğuda meçhul

o da daha extra bir hesap ikinci el durumu da var

kısacası o kadar da ucuz değilmiş bu makinalar

110 kmde bunu öğrendim şimdi iki plan var kafamda

beygir gücünden yola çıkarak motoru iade etmek ki bu çok kolay olur her yere yazmışlar 13,5 diye bende de kayıtları var

ama iade etsem ne olacak daha fazlasını alacak param yok :D

şimdiye kadar bir sürü çin malı el aleti kullandım hiçbiri sorun çıkarmadı hepsinden memnunum çin malı kullanmayı biliyorum bunu da güzel kullanırsam zarar etmem

pahalı markanın bakımı yedek parçası da pahalı olur o da ayrı bir dert

ben bu motoru eşşek gibi kullanacağım kaliteli bir motora eşşek muamelesi yapılırmı ? o halde buna herşey yapılır


ama hala bu motoru almamış arkadaşlar varsa ve alacaklarsa gelsinler hemen vereyim benimkini gidip ybr yada titan alacağım

fiyattada makul bir indirim yapacağım

ayrıca devir içinde zaman tanıyacağım

çok yazmışım kimse okumaz bitireyim bari 200 km olunca yine yazarım
Amanın olaya bak ya, Allahım ya, üfffff :cyclopsan tamda karar verdim hatta dün akşam siteden arkadaşımız hakandan roleff marka mont ve airoh marka kask almıştım 2.el kafaya onunla konuştuktan sonra SL 150 koymuştum, şimdi midem yine bulandı Abi ne iş ya, insanın bişey alırken çok araştırmasımı lazım araştırmamasımı allak bullak oldu kafam, aynı doğubankdan cep telefonu alma hikayesine döndü, alamadım ve başım ağrıyarak kaçmıştım bu hikayede aynı olacak aldığım 2 el eşyaları sanırım yeniden satacağım yada gidip bi ybr alacağım :pale: :salut:

Can.
27 Nisan 2006, 11:01
argaT arkadaşım komiksin gerçekten.
Buradaki insanları fakir bundan başka motor alamayan cahil motorcular yapmışsın. Konu dışı hava atmak gibi de algılanmasın ama sanırım bunu sen istedin yazmak zorundayım.
Benim Audi A4 marka bir arabam var ve istersem gider peşin 1000RR bile alırım.
Arabalar ve motorlar hakkında çok da bilgiliyimdir. SL i ne cahil olduğum için ne de parasız olduğum için aldım...
Ben bu motorun bu tip sorunlar çıkarmasını bekleyerek ve bilerek aldım ve amacım bu motorla motor kullanmayı adam gibi öğrenmekti. Titremiş, dökülmüş sağını solunu vurmuşum umrumda değil. 2500 e aldım 1500 e satsam ne yazar.
Ben ayda arabaya 500 YTL benzin parası veriyorum.
Audiyi bir servise soktunmu 1000 YTL'den aşağı çıkmıyor. Şahini servise soksan 100 YTL.den fazla vermezsin. Ama kimse Audi ile Şahini kıyaslayacak kadar cahil değildir. Ama şahin alıp da Audi'nin kalitesini beklemedim. Gittim kalitelisini aldım.Çin malı ucuz bir motoru kalitesini dünyaya ıspatlamış dünya devi motor üreticileri ile kıyaslayan zihniyette ne kadar motor bilgisi vardır sorarım size.
Herkesin kafasında bir hesabı var ve aklı da var...
Biz burada bir çok olumsuzluklarını da paylaştık. Artılarını eksilerini tartacaktın üzerine maddi imkanlarını da ilave edip öyle bu motoru alacaktın. Kim seni bu forumu okumaya ve bu motoru almaya zorladı. Silahmı dayadı biri kafana??
Kimse motomaxin satıç temsilcisi değil burada ve kimsenin 1 SL daha fazla satılmasından maddi avantajı yok. Sadece yeni dostlar edinmek bizi sevindirir.

megan66 arkadaşım sen ve senin gibi arkadaşlar da lütfen SL almasın. Ben sizlere Honda, Suzuki, Kawas, Yamaha gibi markaların süper sportlarını tavsiye ederim. Chopper isterseniz de harley...Gerçekten teknoloji harikası motorlar. Ne titrersiniz ne de bir tarafından ses gelir. Çok da pahalı değiller SL'in fiyatının yanına bir sıfırcık daha ekleyin kafanız rahat olsun. Harleyde sıfır sayısı biraz daha artabilir.

Sizler hem bilgisayar parasına motor almak istiyorsunuz, hem parçası ucuz olsun istiyorsunuz, hem az yaksın diyorsunuz, hem de bunun 4 katı fiyattaki motorların kalitesini istiyorsunuz.
siz ne istiyorsunuz bence ona karar verin.
Lütfen SL'in fun club'ına da laf atmayın. Biz fakir,bilgisiz ve motor görmemiş SL'ciler çok memnunuz halimizden......

hasasi
27 Nisan 2006, 11:08
Amanın olaya bak ya, Allahım ya, üfffff :cyclopsan tamda karar verdim hatta dün akşam siteden arkadaşımız hakandan roleff marka mont ve airoh marka kask almıştım 2.el kafaya onunla konuştuktan sonra SL 150 koymuştum, şimdi midem yine bulandı Abi ne iş ya, insanın bişey alırken çok araştırmasımı lazım araştırmamasımı allak bullak oldu kafam, aynı doğubankdan cep telefonu alma hikayesine döndü, alamadım ve başım ağrıyarak kaçmıştım bu hikayede aynı olacak aldığım 2 el eşyaları sanırım yeniden satacağım yada gidip bi ybr alacağım :pale: :salut:

Arkadaşım, durumun ve paran varsa git marka al. Kawasakiydi, Suzukiydi, Harleydi. Ama diyosanki sl150'nin fiyat aralığında bir şeyler alacağım o zaman sl150 al. Bu kadar düşünülecek, taşınılacak bir yanı yok bunun. Bu iş birazda şans, kimi alanlar hiç problem yaşamadı, kimileri de ilk günden problemle yüzleşti. Ama bu iş fiyat-performans olayıdır. Ayrıca bu motorda sonuçta döküntü değil, gayet iş görür fiyatına oranla kaliteli bir motor...

cobalt
27 Nisan 2006, 11:09
valla ben 2. el aldım alırkende nıyetım ev-iş arasında ekonomık bı arac tı kullanırkende aynı , saga sola pek gıtmıyorum acıkcası bu gune kadar surası soyle oldu burası boyle oldu gıbı bı derdım hıc olmadı aldıgımdan berı 500 km yapmısım bı zıncır ayarı yaptırdım bı de yag degıstırdım ha aynalar sakat orıjınalı evde duruyor taktım kanunı seyhanın aynasını kullanıyorum babalar gıbı sonucta 2 kusur a aldıgın makıneden ne beklıyosun ? ben sadece ayagımı yerden kesen ekonomık zaman kazandıran bı ulasım aracı gozuyle bakıyorum beklentım buydu ve ıstedıgımı aldım . beklentıler ne kadar buyuk olursa hayal kırıklıkları da o kadar buyuk olur alttarafı makul fıyatlı gosterıslı bı motosıklet alıyosunuz bununla da ne drag lara, ne dakar a, nede pist lere akacaksınız sadece bıraz gercekcı olalım ne kadar ekmek o kadar kofte

Shamyl
27 Nisan 2006, 11:52
:cherry: Ben 2000 km'dir bu motoru kullanan bir motorcu olarak, ArgaT'ın motor hakkındaki düşüncelerine katılıyorum. Fakat, motor görmemişler v.s. gibi aşağılayıcı tabirler çok yanlıştır. Bu motorların kullanıcıları genelde yeni ve maddi imkanları kısıtlı motorculardır. Fakat SL 150 kullanıcıları arasında ArgaT'ın dediği gibi 4 misli değil de, 10 misli para ödeyerek motor alabilecek arkadaşlar da vardır.
Hak ediyorsa motoru kötülemeye ben de varım, isterseniz size bir çırpıda 10 tane hoşuma gitmeyen özellik sayarım size, fakat 2500 YTL'ına daha ne kadar beklenti içinde olmak gerekir onu bilemiyorum...çünkü bu fiyatlara daha iyisi yok!!! Keşke diğer ucuz markalardan alsaydın da görseydik ne problemler yaşıyorsun ArgaTcım:mrgreen: Sakin ol, bir miktar daha yol katettiğinde motorundaki bazı problemler düzelecektir, bazıları da hafifleyecektir:cat:

alaaddin
27 Nisan 2006, 13:25
ya arkadaşlar bende aldım bu motordan kalite diğer çin malllarına göre fena sayılmaz bi sorun vermedi şimdilik 500 km yaptım daha ne kadar yakıyo bunlar benimki 100 bin yakıyo

promethe76
27 Nisan 2006, 13:30
sl'ci arkadaşlara selamlar, bende argatı kullandığı üsluptan dolayı kınıyorum ama bunun yanında sl almayı düşünen bir adam olarakta yine de kafamda soru işaretleri kalmıyor değil, topiği genel itibari ile takip ediyorum ama ben bu 10 hp olayına takıldım, bende 13.5 olarak düşünüyordum diğer arkadaşlar bu konuda güç konusunda biraz daha açıklacıyı olurlarsa sevinirim, sevgiler tüm sl'lere...:rendeer:
ha 10 ha 13 dostum 2500 ytl diyoruz sen beygir diyosun güç diyosun zaten sinirler gerilmiş forumda... sen 3300 YTL ye mondial 250 mct al 17 beygirmiş o:cherry: şaka bir yana bu beygir olaylarına fln girmeyelim hafta sonu sahilde 50 km hızla gitmek için ideal bir motosiklet bu. kemerburgaz yolunda ben zorladım 120km/s çıktım bilmiyorum yapan varmı? ama bunlara gerenk yok beygir gücü hız isteyen arkadaşları pistlerde görmek isteriz biz:mrgreen:

cobalt
27 Nisan 2006, 13:32
promethe ben daha 100 u gormedım hocam cok cok gerekmedıkce de 70 ı gecmıyorum ben boyle ıyıyım :mrgreen: yavas ama keyıflı ıste 5000 devrın altındakı egzos sesı daha tok daha guzel muzık gıbı :P

alaaddin
27 Nisan 2006, 13:33
arkadaşlar ben makina mühendisiyim bi araçta önemli olan beygir gücü değil tork gücüdür bu işleride benden ii bilemezsiniz 2600 e anca bu kadar teknoloji olur daha ne istiyorsunuz motor ayrıca sorun vermiyo alanlara hayırlı olsun en ucuz ve doğru tercih derim fakat şu yakıt işini derseniz bana iyi olur

promethe76
27 Nisan 2006, 13:33
ya arkadaşlar bende aldım bu motordan kalite diğer çin malllarına göre fena sayılmaz bi sorun vermedi şimdilik 500 km yaptım daha ne kadar yakıyo bunlar benimki 100 bin yakıyo

ben toplam 55 ytllik benzin aldım şimdiye kadar. 470 km yol gittim gösterge yarım depo ile 4/3 ün arasında gösteriyor. sağlıklı bilgi verebilmem için bitmesi lazım.

alaaddin
27 Nisan 2006, 13:34
bende 105 dwedeim en fazla iki kişi ile ama daha rodaj aşamasında benimki

gcc_ondr
27 Nisan 2006, 13:36
ha 10 ha 13 dostum 2500 ytl diyoruz sen beygir diyosun güç diyosun zaten sinirler gerilmiş forumda... sen 3300 YTL ye mondial 250 mct al 17 beygirmiş o:cherry: şaka bir yana bu beygir olaylarına fln girmeyelim hafta sonu sahilde 50 km hızla gitmek için ideal bir motosiklet bu. kemerburgaz yolunda ben zorladım 120km/s çıktım bilmiyorum yapan varmı? ama bunlara gerenk yok beygir gücü hız isteyen arkadaşları pistlerde görmek isteriz biz:mrgreen:

kardeş tamam anlıyorum sinirler gerilmiş ama bunu sormadan geçemiyorum, ayrıca bunu sormamın nedeni hız istediğim için değil hız istesem super sportlara yönelirim, ama benim için 10 ya da 13.5 farkeder ben daha çok köyde kullanacağım için bayırlarda falan güclü olması gerekiyor iki kişi için, umarım anlatabiliyorumdur...

promethe76
27 Nisan 2006, 13:36
promethe ben daha 100 u gormedım hocam cok cok gerekmedıkce de 70 ı gecmıyorum ben boyle ıyıyım :mrgreen: yavas ama keyıflı ıste 5000 devrın altındakı egzos sesı daha tok daha guzel muzık gıbı :P
iki tane delik açtım ben egzoz a şimdi tadından yenmiyo o ses:queen:

promethe76
27 Nisan 2006, 13:43
kardeş tamam anlıyorum sinirler gerilmiş ama bunu sormadan geçemiyorum, ayrıca bunu sormamın nedeni hız istediğim için değil hız istesem super sportlara yönelirim, ama benim için 10 ya da 13.5 farkeder ben daha çok köyde kullanacağım için bayırlarda falan güclü olması gerekiyor iki kişi için, umarım anlatabiliyorumdur...


Köyde daha önce kullanmadığım için net bir cevap veremesemde allaaddin e tork konusunda katılıyorum motorun torku iyi bunuda seri kalkışlarda hissedebiliyorsun zaten. ama yinede sen bilirsin ben yaklaşık 40 45 derecelik bir yokuşta 2 ye taktığımı biliyorum vitesi yokuşlarda şimdiye kadar hiç sorun yaşamadım.

sinyaller maalesef otomatik henüz o konuda bir çalışma yapmadım ama bir selektör düğmesi yapmayı düşünüyorum. egzoslar içinde 4 panel var uzun bir matkap ucu ile her panele 2 şer delik açtık. sesi süper oldu ama egzos garantiden çıkıyo bilginiz olsun.

Shamyl
27 Nisan 2006, 14:07
Arkadaşlar, beygir konusunu bilemem, dinamometreye bağlayıp hiç ölçmedim, gerek de yok...ama şunu söyleyebilirim, 250'lik Jinlun'larla kafa kafaya gidiyor bu motor! Bugüne kadar gördüğüm max. sürat 120 km, düz bir yoldu. Ama 90 km üzerini tavsiye etmem bu motorda...
Yakıt sarfiyatı için de şunu söyleyebilirim...130 ytl benzinle 2000 km civarı yol gittim şimdiye kadar...
Eğer bu verdiğim değerlere motorlarınız uymuyorsa, servise danışmanızı tavsiye ederim.Umarım yeterince açıklayıcı olmuştur...

jarmen
27 Nisan 2006, 15:10
bu arada 9.100 - 2.550 = 6.550
ve
9.100 (Suzuki) / 2.550 (Keeway) = 3,5 keeway parası eder
bilgilerinize arz olunur.
Ve fakat ayrıca motosikletle uğreşmak zaman kaybı değil ben ve buradaki dostlarım için büyük bir zevktir. Bu arada burada kaybettirdiğimiz zaman için özür diler sizleri yamaha-honda-suzuki-ducati vb. gibi elit zümrelerin topiklerine iletiriz. Bu arada Yamaha demişsin ben de bir de Yamaha YBR 125 (2006) var garajımda yatıyor ve ben sl'den aldığım zevkin 10 da birini almadım ondan bugüne kadar. Memnun olmamakta serbestsiniz ama kibarlık sınırlarını lütfen aşmayalım ayrıca o makinayı almak için gün sayan para biriktiren bir tomar kardeşimiz var. Siz kendinize İYİ (!)[/B] bir motosiklet alırken bari elinizdeki KÖTÜ (!) Keeway Sl'i de kardeşlerimizden birine uygun fiyattan verin.

cobalt bilirsin keeway sl'ciler [B]fanatiktir bu Konuda. Her 10 SL'ciden 9'u aşıktır makinesine. YANLIŞ MIYIM ARKADAŞLAR, SESİME SES VERİİİİİNNNN......!!!!!!:bounce:

slord
27 Nisan 2006, 18:13
Eveeeeeeet
Ben dün ve bugün hoca nezaretinde trafiğe çıktım kadıköy bağdat caddesi kuşdili falan bir kaç saat dolaştık her birimiz kendi motosikletini kullanıyordu
herşey gayet iyi şimdilik en fazla üçüncü vitese kadar çıkabildim ama olsun yakında vitesler büyür :)
ha bi de maceralarımı kaleme almayı düşünüyorum
umarım sizin için de eğlenceli olur :)
hazır olunca ben buraya post ederim
bütün günleriniz güzel geçsin
kazasız belasız günler

northern
27 Nisan 2006, 19:41
bugün motorla 50 km yol yaptım indiğimde bir tuhaf oldum her tarafım titremekten kendini kaybetmiş nerdeyim neyim davasında idim

motor görmeyenlere motor diye yutturuyorlar fun clupler falan kuruyorlar işde

bizde inanıp güvenip alıyoruz.

bu sitede motordan anlayan birileri varsa onlarda bu ve benzeri marka motorların olmadığı başlıklarda toplanmışdır buna eminim

motorda ne güç ne kuvvet var

aynalardan görebildiğim kollarım geriyi görebilmem için değişmesi gerek

vitesler bi dert 2. 3. viteslerde yavaşlamaya gör giden motor stop edince birden bir rezaletin ortasında kalıyorsun boşu bulmak çok zor bazen ızdırap

ammmaaa denge derseniz on numara

rüzgar deseniz hiç etkilenmiyor

rahatmı rahat

ekonomikmi ekonomik

yakışıklı mı yakışıklı

gidiyomu ... gitmiyo ama yağmasa da gürlüyor varmı var işde


uzun lafın kısası arkadaşlar bu motorla toplam 110 km falan yaptım 50 si bu gün

iyisini kötüsünü söylüyorum

öncelikle bu motoru seçme nedenim 13,5 beygir gücü idi ( motovizyon böyle dedi kendi sitesinde de bu şekilde yazıyor) ama 13,5 falan değil kataloğunda yazdığı gibi 7.5 kw yani 10 bg

hesabıda şu şekilde oluyor 1 bg = 0,745 kw
ters orantı uygularsak 7,5 kw / 0,745 = 10 bg

bu motorun uygunluk belgesinde de 7,5 kw olarak geçiyor

satıcılar ve motomax gerçekte bu motor 13,5 bg diyerek satıyor

motorun gidişi de 10 bg den fazla değil bu verim rodaj döneminde de aynıdır rodajdan sonrada aynı

bilmeyenler için söyleyeyim rodaj döneminin amacı sürücü güvenliğinden emin olunması yani montaj hatalarının ortaya çıkması parça hatalarının ortaya çıkması ve bu esnada sürücünün zarar görmemesi bu nedenle yavaş gidilmesi talep ve tavsiye edilir aksi taktirde kişi motorsikleti normal hali ile kullanabilir bu garantiden çıkarmaz

rodaj devresinin ikinci amacı motor bloğu içindeki parçalarda pistonlarda yataklarda vs hareketli-hareketsiz tüm parçaların çapak atması nedeni ile oluşan pisliğin motora zarar vermemesi sık yağ değişiminin amacı da bu zaten

rodajdan sonra vibrasyonun azalması bana hurafeleri andırıyor biri söylüyo (uyduruyo) diğerleri inanıyo azalmayacak

motorun her yerinden ses geliyor gelmeye de devam edecek

motorda kavrama problemi var bu tamamen başlı başına arıza ( imalat hatası )

yok lastiği değiş şu kadar para yok bujiyi değiş şu kadar para yok cc bar yok onu taktır yok onu değiş yok bunu tak = maliyete bak

madem bunları değişecektim para harcayacaktım neden bu motoru aldım

alın size ekonomik choper

http://www.suzuki.com.tr/index.asp?anamenu=3&menu=1&w=12&aa=&nnnn=247&motolink=206&motorlinkl=15&aciklamamama=VL250%20INTRUDER&motolink2=206

ben bu motoru sl150 lamdan önce görseydim kesinlikle bunu almak için bütcemi zorlardım neyse giren girdi

kimse demesin bu paraya bu anca diye harcanan ekstralar ve zaman kaybı hesaba katılınca bu motor ve benzerleri fiyatlarının 1,000 - 1,500 ytl daha fazlasına geliyor buda sl150 için 4,000 ytl ye tekabul ediyor.

bu motordan alacak arkadaşların sağlıklı karar vermelerine yardımcı olmak için bu rakamsal hesabı yapıyorum tabiki ömrünün ne kadar olduğuda meçhul

o da daha extra bir hesap ikinci el durumu da var

kısacası o kadar da ucuz değilmiş bu makinalar

110 kmde bunu öğrendim şimdi iki plan var kafamda

beygir gücünden yola çıkarak motoru iade etmek ki bu çok kolay olur her yere yazmışlar 13,5 diye bende de kayıtları var

ama iade etsem ne olacak daha fazlasını alacak param yok :D

şimdiye kadar bir sürü çin malı el aleti kullandım hiçbiri sorun çıkarmadı hepsinden memnunum çin malı kullanmayı biliyorum bunu da güzel kullanırsam zarar etmem

pahalı markanın bakımı yedek parçası da pahalı olur o da ayrı bir dert

ben bu motoru eşşek gibi kullanacağım kaliteli bir motora eşşek muamelesi yapılırmı ? o halde buna herşey yapılır


ama hala bu motoru almamış arkadaşlar varsa ve alacaklarsa gelsinler hemen vereyim benimkini gidip ybr yada titan alacağım

fiyattada makul bir indirim yapacağım

ayrıca devir içinde zaman tanıyacağım

çok yazmışım kimse okumaz bitireyim bari 200 km olunca yine yazarım

*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
http://www.motosiklet.net\modules\Forums\images\smiles\ic on_arrow1.gifKonu dışı , tehdit edici, küfürlü, örf ve adetlere karsi, şiddet, müstehcen, kaba, nefret dolu yada çok miktarlarda istenmeyen mesajlar göndermek; din, dil, irk ayrimina yönelik iletiler göndermek ve materyaller kullanmak; forum yöneticilerini ve kullanicilarini küçümser davranislar sergilemek , dini , siyasi ve politik yazilar yasaktir. Attığınız her mesajda IP adresinizin kayıt edildiğini lütfen göz önünde bulundurun. Bu anlaşmanın iptali halinde IP adresiniz vasıtasıyla forum alanından uzaklaştırılacağınız gibi, herhangi bir hukuksal durumda da ISP'nize ulaşılacaktır. Bu durum ancak bu anlaşmanın ciddi bir şekilde ihlal edilmesi durumunda geçerlidir. Forum ortamina kisisel problemler, anlasmazliklar tasinamazlar.
http://www.motosiklet.net/forum/images/icons/icon2.gif Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
http://www.motosiklet.net/forum/images/icons/icon2.gif Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını (http://www.motosiklet.net/forum/announcement.php?f=14) kabul etmiş sayılır.
http://www.motosiklet.net/forum/images/icons/icon2.gif Şikâyetler için... info@motosiklet.net
************** Site Yöneticisi: komtan (http://www.motosiklet.net/forum/member.php?u=4) **************



1)bir kere senin gibi bir adama nasıl satmışlar bu motoru hayret
2)senin aldığın motorun fiyatı 2500 ama beğendiğin suziki İNTRUDER fiyatı 9000 ytl bu nedemek git onu al
3)torkundan bahsetmissin bunu açıklayayım sana senin atrz olarak aldığın motor yarış motoru değilki birden fırlasın senin aldığın motor sağdan süzüle süzüle gider etrafı seyrederek
4)titreşime gelince tamam az miktar olabilir ama her motorda vardır azda olsa alışırsın
5)bu kadar kişi memnun olupta sen memnun değilsen demek ki sende bir şey var
6) kusura bakma ama dost acı söyler

aitho
27 Nisan 2006, 19:44
Selamlar Arkadaşlar,

Forumdaki elektrik hat safhada bakıyorum, şehir dışındayım diye birkaç gün göz atamadım amma konu çıkmış okunacak şaşırdım walla :mrgreen:

Bakıyorumda kimi arkadaşlar (ya da düşmanlar :) ) yazmışlar da yazmışlar beygir gücü, tork, titreşim, rodaj, kalite, fiyat-performans, alternatif önerileri, falan filan.

Şimdi SL kullanan birkaç grup insan var, öncelikli olarak motora yeni başlayanlar, benim gibi 10 yıllık ya da daha eski-yeni motorcular, parası olupta keyfine binenler, parası olmayıp mecburen binenler vs. vs. Farklı profillerde farklı farklı insanlar. Yeni başlayanlar için birşey demiyeceğim çünki onlar daha yeni yeni tanışmaktalar motorla ama bu işi bilen ya da bildiğini iddia edipte yok motor ööle kötü yok şurası akar burası kokar diyenlere diyorum ki YAVVAAAŞ gelin biraz :queen:

Madem bu kadar iyi biliyosun neden alıyosun bu motoru, e hadi aldın neden çamur atıyosun da insanların kafasını karıştırıyorsun ?? Ben ağzımı açıyormuyum ? neden ne aldığımı biliyorum çünki, iyi kötü nelerle karşılaşabileceğimi de biliyorum, paranın kalitenin ne kadarını satın alabileceğini de biliyorum. Onda bilen adam kazıklandım kandırıldım falan demesin, diyorsa biliyorum demesin :P

Tek silindir titreştirir bu f650'de de bööle tenerede de böölle ne biliim işte aklıma gelen gelmiyen tek silindirlilerin alayında bööle. Yok ben titreşim istemem konforuma çok düşkünün dersen zaten ne işin var motorla git arabaya bin ama yürüme ışıklarda trafikte falan bekle ööle en titreşimsizinden :queen:

Yok aliimmi almiimmi aldım ama binmedim bindim ama gezmedim falan diyenler de artık karar versinler zırt pırt post atıp aliimmi almiimmi diye sorup sorup forumu şişirmeyin 120 küsür sayfa yazmış herkes otur oku kararını kendin ver ki sonra yok sen aldırdın bana suç senin falan gibisinden yorum yapma kimseye.

Son olarak benim makine taşş gibi kardeşim, en kralından modifiye de yapıcam zaten resimler elinize geçer, 500km bakımından sonra yağ değiştimi makine kuzu gibi de gider titreşimde azalır seste azalır. Şu anda hatta motor serviste egzostlar oksijen kaynağıyla açılıyo, cayır cayır gezicem. 10 günde 700km yol teptim en kısa zamanda da uzun yola çıkacam. Herkes ekmeğine baksın ota b.ka laf atmasın gitsin ybr alsın titan falan filan alsınlar hem piyasası da iyi zırt diye satılır. SL 150 falan almasınlar, amman sakın almasınlar da başımızı ağrıtmasınlar garip garip sorularla. Zaten aktif üyelerle yeterince bilgi paylaşımı yapılıyo okusunlar...

Herkese İyi Seyirler...

GeCe__
27 Nisan 2006, 19:44
yaw arkadaslar hep unutuyorum su benım sag ve sol sınyaller bazen yanıo bazen yanmıo nasıl yapcaz ilk servısınde goturduk bısı yok dedı sonra kontak cleaney sprey sıktık bu sabah neyse bı baktım gene yanmıo:) sizlerde de olan varmı?? sanırım oto elektırıkcıye goturucem bu gıdısle sız ne dersınız:)

promethe76
27 Nisan 2006, 20:37
slm ben bu keeway i alcam fakat fiyat olarak nerden ii fiyata alırım şişlideyim yani aslında peşin fiyata da alabilirim kredi kartınada ancak peşin fiyalı alırım bu plaka ruhsat ne yapayım lütfen ...help me
ebru_soldier Feyizoğluna git. bayağı yardımcı olurlar biz ordan aldık. Emirhan diye söylersen yardımı olur hayırlı olsun şimdiden:cat:
www.feyizoglu.com

Roland
27 Nisan 2006, 21:26
Arkadaşlar merhaba ,
Bu forum oldukça bilgilendirici oluyor. Sürekli takip etmeye çalışıyorum. Yeni almayı düşünen arkadaşlarla ışık tutması açısından .Kullandığım SL 150 nin durumunu paylaşmak faydalı olacaktır diye düşündüm. Anladığım kadarı ile motorların üretim standardında bir tutarsızlık var. Yada kullanıcıya göre değişiyor. Ben 30 milyonluk benzinle depoyu doldurdum. Şu ana kaadr 300 km gittim ve gösterge hala yarım depoyu gösteriyor. Oldukça ekonomik geldi . Tabii rodajda olduğundan 6000 deviri ve maksimum hız olarak 70 km yi geçmiyorum. Oldukça keyifli bir motor. Ufak tefek sıkıntıları var. Örneğin aynaların kesin değişmesi gerekli, motoru düşük hızlarda kullanırken seside gayet güzel, yüksek devirlerde ses çatallanıyor. Rodaj döneminden olabilir.
Bu benim ilk motorum olduğu için daha iyi bir motor nasıldır bilmiyorum. Hem acemiliği atmak hemde motorlar hakkında bilgi almak için fiatı ile oranlandığında çok iyi seçim diyebilirim. Ağırlık ve gövde boyutu olarak orta boy motorlara yakın olduğu için temel bilgi ve beceri kazanmak için çok efektif.
Bu motoru seçmeden önce uzun süre araştırma yaptım. 10 yılı aşkın süredir ciddi motorcu arkadaşların bilgi ve tecrübesinden faydalandım. İlk motorunu alacak kişi olarak seçimi onlara bıraktım. Maddi anlamda çok şükür bir sıkıntım yok. Gidip 10,000 dolar verip shadow veya dragstar alabilirim. Ama yeni başlayan biri olarak o motorun hakkını verebilirmiyim ? yada bu işten gerçekten zevk alacakmıyım ? Yada benim ergonomime Chopper uygunmu ? Yoksa touring bir motormu alsam? gibi sorulara cevap bulmak için, düşük maliyetli , görünüşü güzel, mümkünse öğretici olması açısından arada bir servise götürme ihtimali olan bir motor uygun diye düşündüm. ve SL 150 aldım. Yeni başlayanlara şiddetle tavsiye ederim. Hedefimde en az bir sezon bu motorun tadını çıkarmak var. Sonrasına bakarız. Yukardaki soruların cevabını bulduğumda motoru satmaya kalksam 500-750 ytl gibi zararım olur. O bedelde öğrendiklerim ve motoru kullandığım zamanlar aldığım zevke değer.

Bu zevk, kalabalık bir kitle olarak yaşanınca dahada artıyor. Tecrübelerimizi paylaşmak adına fan klüp falan gibi şeylerden bahsediliyor. Fan klübe nasıl üye olunabiliyor veya fan klübün bazı grup faaliyetleri varsa ne şekilde haber alabilirm .Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.

Sinan Er
27 Nisan 2006, 22:12
ÜSLLUBUMU BEĞENMEYEN ARKADAŞLARIN TEPKİLERİNİ DİKKATE ALARAK YAZIMI DÜZENLEDİM

ÖZÜRDİLERİM ARKADAŞLAR O SIRADA ELLERİM TİTRİYORDU BİRAZ SERT KONUŞDUM

bugün motorla 50 km yol yaptım indiğimde bir tuhaf oldum her tarafım titremekten kendini kaybetmiş nerdeyim neyim davasında idim

yeterince motorsiklet tecrübesi olmayan ve bu tip motorlara ilk kez binenlerin yaşadıkları o güzel motorsiklet deneyimi karşısında altlarındaki makinanın kötü yönlerini yeterince doğru analız edememeleri çok normal

bizde bu yanlış analıze güzenip motor aldık ( hata bana ait )

bu sitede motordan iyi anlayanlar çok fazla var ama bu başlık altında pek yok gibi

çok zayıf bir motor

aynalardan görebildiğim kollarım geriyi görebilmem için değişmesi gerek

vitesler bi dert 2. 3. viteslerde yavaşlamaya gör giden motor stop edince birden bir rezaletin ortasında kalıyorsun boşu bulmak çok zor bazen ızdırap

ammmaaa denge derseniz on numara

rüzgar deseniz hiç etkilenmiyor

rahatmı rahat

ekonomikmi ekonomik

yakışıklı mı yakışıklı

gidiyomu ... gitmiyo ama yağmasa da gürlüyor varmı var işde


uzun lafın kısası arkadaşlar bu motorla toplam 110 km falan yaptım 50 si bu gün

iyisini kötüsünü söylüyorum

öncelikle bu motoru seçme nedenim 13,5 beygir gücü idi ( motovizyon böyle dedi kendi sitesinde de bu şekilde yazıyor) ama 13,5 falan değil kataloğunda yazdığı gibi 7.5 kw yani 10 bg

hesabıda şu şekilde oluyor 1 bg = 0,745 kw
ters orantı uygularsak 7,5 kw / 0,745 = 10 bg

bu motorun uygunluk belgesinde de 7,5 kw olarak geçiyor

satıcılar ve motomax gerçekte bu motor 13,5 bg diyerek satıyor

motorun gidişi de 10 bg den fazla değil bu verim rodaj döneminde de aynıdır rodajdan sonrada aynı

BURDA VURGULANMAK İSTENEN ŞUDUR

SATICILAR YALAN SÖYLÜYOR OLABİLİR


bilmeyenler için söyleyeyim rodaj döneminin amacı sürücü güvenliğinden emin olunması yani montaj hatalarının ortaya çıkması parça hatalarının ortaya çıkması ve bu esnada sürücünün zarar görmemesi bu nedenle yavaş gidilmesi talep ve tavsiye edilir aksi taktirde kişi motorsikleti normal hali ile kullanabilir bu garantiden çıkarmaz

rodaj devresinin ikinci amacı motor bloğu içindeki parçalarda pistonlarda yataklarda vs hareketli-hareketsiz tüm parçaların çapak atması nedeni ile oluşan pisliğin motora zarar vermemesi sık yağ değişiminin amacı da bu zaten

rodajdan sonra vibrasyonun azalması bana hurafeleri andırıyor biri söylüyo (uyduruyo) diğerleri inanıyo azalmayacak

motorun her yerinden ses geliyor gelmeye de devam edecek

motorda kavrama problemi var bu tamamen başlı başına arıza ( imalat hatası )

yok lastiği değiş şu kadar para yok bujiyi değiş şu kadar para yok cc bar yok onu taktır yok onu değiş yok bunu tak = maliyete bak

madem bunları değişecektim para harcayacaktım neden bu motoru aldım

MOTORUN 3. AY SONUNDA MALİYETİ TAHMİNEN 4.000.-YTL ( nedeni ise güven vermeyen hayati parçaların değiştirilme mecburiyeti )

alın size ekonomik choper bu motorun fiyatı 8.750 arada 4.750.- ytl fark var

http://www.suzuki.com.tr/index.asp?a...&motolink2=206

ben bu motoru sl150 lamdan önce görseydim kesinlikle bunu almak için bütcemi zorlardım neyse giren girdi

kimse demesin bu paraya bu anca diye ( :pr: KİMSE DEMESIN BU PARAYA BU ANCA DİYE :salut: )harcanan ekstralar ve zaman kaybı hesaba katılınca bu motor ve benzerleri fiyatlarının 1,000 - 1,500 ytl daha fazlasına geliyor buda sl150 için 4,000 ytl ye tekabul ediyor.

bu motordan alacak arkadaşların sağlıklı karar vermelerine yardımcı olmak için bu rakamsal hesabı yapıyorum tabiki ömrünün ne kadar olduğuda meçhul

o da daha extra bir hesap ikinci el durumu da var

kısacası o kadar da ucuz değilmiş bu makinalar

110 kmde bunu öğrendim şimdi iki plan var kafamda

beygir gücünden yola çıkarak motoru iade etmek ki bu çok kolay olur her yere yazmışlar 13,5 diye bende de kayıtları var

ama iade etsem ne olacak daha fazlasını alacak param yok :silent:

şimdiye kadar bir sürü çin malı el aleti kullandım hiçbiri sorun çıkarmadı hepsinden memnunum çin malı kullanmayı biliyorum bunu da güzel kullanırsam zarar etmem

pahalı markanın bakımı yedek parçası da pahalı olur o da ayrı bir dert

ben bu motoru eşşek gibi kullanacağım kaliteli bir motora eşşek muamelesi yapılırmı ? o halde buna herşey yapılır


çok yazmışım kimse okumaz bitireyim bari 200 km olunca yine yazarım

HA UNUTMADAN BU MOTORU BU SİTEDE BULUNUN BAZI ÇOK ZENGİN ARKADAŞLAR MOTORSİKLET KULLANMAYI ÖĞRENEBİLMEK İÇİN ALIYOR VE BİNİYOR ÖĞRENİNCE SATACAKLAR TABİİ ESKİDEN SÜRÜCÜ KURSLARINDA MZ LER TİTANLAR OLURDU ŞİMDİ SL LAR DOLMUŞ

snrtrt
27 Nisan 2006, 22:46
yav bu motor zaten burdakilerin genellikle ilk motorudur.. benim öyle
bu gunde 5 kişi durdurdu ve 10 milyarlık mı dedi? tabi bunlar sokaktaki vatandaşlar sadece görüntüsüne bakarlar..

keeway alma xxx marka model al demek kolay kardeşim... bende sana porshe ferrrai al derim bmw al derim :)

ben hem keewayim hemde bu grubun bi elemanı olarak zevkle geziyorum..
aynaları değiştir diye 500 tane yazı vardır bu sayfalarda... aynaları yazmışsın afferim sana...motorunu onu zevkle kullanıcak birisine satarsın olur biter

hvh567
28 Nisan 2006, 05:15
Herkese selamlar,

Ankara'da oturuyorum. Bu forumu uzun süre takip ettikten sonra SL 150 almamızın daha mantıklı olacağına karar verdik. (kız arkadaşımla birlikte) İkimiz de motoru kullanacağımız için boyut ve sele yüksekliği diğerlerine göre daha uygun geldi. Görünüşü de bence çok güzel. Temmuz gibi Keeway'i almayı planlıyoruz (ehliyet sınavından sonra), umarım o zamana kadar zam gelmez. Gerçi gelse de fikrimiz pek etkilenmeyecek gibi. Motorun eksikliklerini de tamamlamak o kadar zor görünmüyor. Küçük bir yapılacaklar listesi yaptım:

- Aynalar değişecek (4.44 motor, 1 ay içinde bu sorunu halledeceğini söylüyor)
- Sissy bar: 40-50 ytl'ye başka bir motorunki takılıyormuş.
- Çantalar sağlama alınacak.
- Alır almaz buji değiştirilecek.
- Lastik havaları kontrol edilecek, ilk uzun yol deneyiminden önce kalitelisiyle değiştirilecek.
- Sanırım 4leri çalıştıracak bir düğme yokmuş. Motoru alınca sağ ve sol sinyalleri aynı anda çalıştıracak bir anahtar takmayı planlıyorum. Bunu zaten yapan varsa biraz bilgi verir umarım, böylece daha kolay halledebiliriz. Eğer ilk deneyen ben olacaksam, işi bitirir bitirmez burada paylaşırım zaten. :cat:

Şimdilik aklıma gelenler bu kadar. Atladığım bir şey varsa lütfen tamamlamaktan çekinmeyin :) Hepinize iyi günler.

YalcinC
28 Nisan 2006, 11:32
selamlar bende 2 gün önce aldım sl150
bu fiyat ve bu modeller arasında bence en mantıklısı bu motor
fakat argat arkadaşımız haklı bencede motor yeni kullananlar açısından çok iyi bir başlangıç ama sadece bu kadar
beylikdüzünden bayrampaşaya gelirken e5in ortasında arabalar heryerden geçiyo kaçmak istesen kaçamıyosun aynalar malum nerden ne geliyo göremiyosun ve bilindik eksikleri tekrarlamaya gerek yok , sakin yerlerde gezi yapmak için ideal belki racing kullandığım için devirli kullanmaya alışığım o yüzden zayıf gelmiş olabilir ama çok şey beklenilmezse kullanılırken zevk alınacak bir motor

cobalt
28 Nisan 2006, 14:53
sissy bar ın orıjınalı dıye satılanı cok ıtıcı dıgerlerı de ya motora uymuyor ( baglantı noktaları) uyanında seklı semalı fonksıyonellıgı ıstedıgım gıbı degıl cızıp yaptırmak ayrı dert 300 -400 fıyat cekıyolar bu ne yaa :pr:

frontier
28 Nisan 2006, 14:57
sissy bar ın orıjınalı dıye satılanı cok ıtıcı dıgerlerı de ya motora uymuyor ( baglantı noktaları) uyanında seklı semalı fonksıyonellıgı ıstedıgım gıbı degıl cızıp yaptırmak ayrı dert 300 -400 fıyat cekıyolar bu ne yaa :pr:


burda bi arkadas kanuni seyhan 250c nin sissy barinin uydugunu söylüyordu onu denediniz mi?

cobalt
28 Nisan 2006, 17:04
frontıer zeda nın resımlerını gonderdıgını gordum ama sırtlık cok alcak gehgeh ın resmını gonderdıgı guzel de ona da 200 dıyolar :pr:

GeCe__
28 Nisan 2006, 19:10
ya arkadaslar iyide benım msjımı nıe sıldınız yaw sıze bısey sormustuk sılmısınız o msjını, neyse benım sınyaller bazen yanıo bazen yanmıo sızde de oluyomu?? ben kontak cleaney sprey sıktırdım ıns. gecer...bu arada yenı bujımıde aldım ngk plantıne olan:mrgreen: aksam takıcam bakalım farklılık ne olucak..bu arada ben kanunının sıss barın ı takıcam evet o oluyo kucuk sırın bısı tam benım aradıgım gıbı yanı ucuzda:cherry: sımdıllık saygıalr... göztepeli...

jarmen
28 Nisan 2006, 20:23
Acele cevap lütfen:
Sevgili arkadaşlar benim motor ısındıktan ve jikleyi kapaattıktan sonra bile çoğu zaman gazı kesince stop ediyor bu neden olur bilen ve/veya başına gelen var mı?
İkincisi ise ben 32 ytl'ye depoyu doldurdum ve ancak 280 km (şehir içi) yol gidebildim. Bu doğal değil anladığım kadarıyla. ciklemde süzrekli kapalıydı.
Bilgisi olan varsa ve beni bilgilendirise çok sevinirim.

Ayrıca gerçekten bizim makineleri kimseye tavsiye etmeyin; millete iyilik yapıyoruz bizim huzurumuz kaçıyor. Sanki motomax bize yüzde veriyor da biz de insanların aklını çeliyormuşuz muammelesine maruz kalmayalım ve herkes almaya başladı zati gıcık oluyorum kızılay motosikleti gibi olacak yakında; en acilinden modifiyeye başlamak lazım.
Sevgi ve saygılarımla.

snrtrt
28 Nisan 2006, 21:22
jarmen jigle kapalı dediğin ucu aşağı mı bakıyo yukarı mı..
tahminimce ters yapıyorsun.....

ayrıca benimde stop edio gaza birden yüklenince oluyo galiba..
rolanti ayarını biraz arttırabiliyormuyuz motorda ??




bu arada dün devir saatim 8.500 de idi 1. köprüden aşağı yokuş varya kaç km yaptım bilmiyorum valla :) artık titremede o kadar olmuyo motorda

Barış Şuşut
28 Nisan 2006, 23:07
*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
http://www.motosiklet.net\modules\Forums\images\smiles\ic on_arrow1.gifPopüler başlıklardaki mesajlar Moderatorler tarafından takip edilmektedir, belli bir zaman içinde önemini yitiren ve başlığı şişiren mesajlar bir düzene sokmak için Moderatorler tarafından silinir. Genelde bu silinen mesajlar başlıkla ilgili olmayan ve silinse dahi başlığın içeriğine herhangi bir zarar ve yararı olmayan mesajlardır. Burada amaç üyelerin bu konu hakkında bilgi almak için bu başlığa girdiklerinde %50 si boş muhabbet olan 20 sayfayı okuyacaklarına %100 ü bilgi ve deneyim dolu olan 10 başlığı yorulmadan ve sıkılmadan okumalarıdır.
http://www.motosiklet.net/forum/images/icons/icon2.gif Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
http://www.motosiklet.net/forum/images/icons/icon2.gif Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını (http://www.motosiklet.net/forum/announcement.php?f=14) kabul etmiş sayılır.
http://www.motosiklet.net/forum/images/icons/icon2.gif Şikâyetler için... info@motosiklet.net
************** Site Yöneticisi: BBRR (http://www.motosiklet.net/forum/member.php?u=9037) **************

rebet
28 Nisan 2006, 23:28
snrtrt;
Dostum,rolanti ayarı,motorun sag tarafında yukarıya dogru yuvarlak bır kapak var(ortasında cıvata olan) onu takım cantasındakı anahtarla sök,karsında bır vida bulacaksın sarı renkte,rolanti ayarını oradan yapabılırsın,çok basit..Normalde 1300-1400 dewir olması lazım ama o zaman da stop edıyor arada ..Bıraz fazla yakar ama sen 1500'e sabitle..Kolay gelsın:)

promethe76
29 Nisan 2006, 09:43
sissy bar ın orıjınalı dıye satılanı cok ıtıcı dıgerlerı de ya motora uymuyor ( baglantı noktaları) uyanında seklı semalı fonksıyonellıgı ıstedıgım gıbı degıl cızıp yaptırmak ayrı dert 300 -400 fıyat cekıyolar bu ne yaa :pr:

selam Kanuni nin servisinde yüksek bi sissy bar gördüm. yaklaşık 35 cm yüksekliğinde birşey. bir ara onun resmini çekip göndereyim sana küçük bir modifiye ile motoruna uyarlanır sanırım. pazartesi gidicem servise resmini çekerim.

blueberry
29 Nisan 2006, 13:33
arkadaşlar bu hafta aranıza katılıyorum artık banada yardımcı olursunuz Körfez Akçay'dan Savaş:cat:

borty
29 Nisan 2006, 18:05
Arkadaşlar daha öncede söylemiştim,sisybar konusunda isteyenlere yardımcı olabilirim,hazirana kadar sonra 2 ay yokum,elimde hazır yüksek sissybar var,ilgilenenler özelden bana ulaşsın.

jarmen
29 Nisan 2006, 20:55
snrtrt kardeşim jiklem tamamiyle kapalı konumda yani aşağıya bakıyor. rebet 'in dediği gibi 1500 devire getireyim bakalım n'olacak. Bu arada benzin sarfiyatıyla ilgili olarak ne düşünüyorsunuz 32 ytl'lik benzinle ancak 280 km. gidebildim yaaa :(((((

Bir de hava sıcak dahi olsa benimki ilk marşı ve sonrakileride jiklesiz almıyor. Kesinlikle ve kesinlikle jiklesiz çalıştıramıyorum.

resssan
29 Nisan 2006, 21:26
Bugün motosikletimi kullandım, klasik yorumlardan vazgeçtim
:cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat:
:cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat:
bu arada A2 kursundan sonra ilk defa motora biniyorum ve bu kafa ile bu
havada bahçelievler - rami arasını (ağırlıklı E5 kullanarak) geldim
:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
:cherry: :cherry: :cherry: :cherry: :cherry: :cherry: :cherry: :cherry:
tamı tamına 15 km yol yaptım
tabii ki giyim-kuşam tam, bunu belirteyim ayrıca

kamde
29 Nisan 2006, 22:26
stop etme ve bazen de tekleme yapıyo benim motorda ve jikleye bağlı olmadan sinyallerde aynı şekilde problemli

Ercument
29 Nisan 2006, 23:06
Vites geçişlerindeki gelen ses ile ilgili sorun yaşayan arkadaşların dikkatine.
ilk 500 km. boyunca ses geliyordu 500 km. bakımında motorun zicirini serviste iyice germişler artık ses kalmadı. Sorun halledildi sanırken şimdide motordan anlayan arkadaşlar zincirin aşırı gergin olmasının motora zararı olacağını söylüyorlar. Yani ses gitti ama arkasından ne getirir belli değil. Fikri ve bilgisi olanların yorumu nedir?

kamde
29 Nisan 2006, 23:50
çok mu gerildi eger aşırı gerilmediyse bişey olmaz zaten 300 400 km sonra tekrzr gevşer vites ilgili noktaları yaglayıncada o ses geçiyo

Ercument
30 Nisan 2006, 00:04
1 mm bile boşluk yok ayrıca vitesle ilgili noktaları açıklarsan sevinirim.

RedStar
30 Nisan 2006, 00:34
Yaw bunlar nasıl usta zincire çok yüklenirsen Şanzumana zarar verirsin
Tam alaşeyir tımarı yapıyorlar bugun bu sorun'u halledelimde ilerde ne sorun cıkarsa cıksın arkadaşlar zincirde 1,5 cm bolluk olması lazım yoksa şanzuman a yazık olur

aidikurt
30 Nisan 2006, 00:57
Acele cevap lütfen:
Sevgili arkadaşlar benim motor ısındıktan ve jikleyi kapaattıktan sonra bile çoğu zaman gazı kesince stop ediyor bu neden olur bilen ve/veya başına gelen var mı?
İkincisi ise ben 32 ytl'ye depoyu doldurdum ve ancak 280 km (şehir içi) yol gidebildim. Bu doğal değil anladığım kadarıyla. ciklemde süzrekli kapalıydı.
Bilgisi olan varsa ve beni bilgilendirise çok sevinirim.

Ayrıca gerçekten bizim makineleri kimseye tavsiye etmeyin; millete iyilik yapıyoruz bizim huzurumuz kaçıyor. Sanki motomax bize yüzde veriyor da biz de insanların aklını çeliyormuşuz muammelesine maruz kalmayalım ve herkes almaya başladı zati gıcık oluyorum kızılay motosikleti gibi olacak yakında; en acilinden modifiyeye başlamak lazım.
Sevgi ve saygılarımla.
rolantı ayarını yaptır gecer

GURAY
30 Nisan 2006, 02:53
slm arkadaşlar ben ist/zeytinburnundan güray bende öncü motordan aldım nerdeyse 3-4 gün felan oldu zincirden biraz ses geliyordu servisten bana izah ettiler vede kendim yaptım çokta iyi oldu ve arkadaşın dediği gibi şanzumana zarar verir çok hafif gevşek kalmalı bence