Orijinalini görmek için tıklayınız : Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
leventkozcu
19 Nisan 2006, 17:21
onursaka senın sorunun cevabı eksozun ıcıne yaldızlı boya surersen senın bır sure ıdare eder sık durur...
wallace yaw nasıl full depo benzınle 498 km yol yapıyorsun anlamadım benım kı fuul depo benzınle 38ytl alıyoo 420 km yapıyo vallaha 421 demı nasıl yapıyon kac km desın bana da solermısın???
aidikurt
19 Nisan 2006, 17:46
aidikurt forumda motorunun resmini vermiş arkadasları inceledim simsiyah boya duruyor bunu nasıl kapatırız motor o şekilde sıfır gibi durmuyorda !!! boya olarak ne surmemiz lazım atmaması icin ??
valla onlar herhalde yaldızlı boya kullanmıs ama oda zamanla gider napıcaz egzosun ıcıne yav bosver valla haftasonu pıknıkte 21 sl150 vardık hepsini ınceledım hepsinin egzost ıcı aynı
onursaka senın sorunun cevabı eksozun ıcıne yaldızlı boya surersen senın bır sure ıdare eder sık durur...
wallace yaw nasıl full depo benzınle 498 km yol yapıyorsun anlamadım benım kı fuul depo benzınle 38ytl alıyoo 420 km yapıyo vallaha 421 demı nasıl yapıyon kac km desın bana da solermısın???
beyler kullanım farkına gore olabılır bence o kadar fark kımı devrı yuksek kullanıyor vıtes gecıslerınde bos yere gaz yıyor devırlerde farklı herkesın bence normal bırının 300 dıgerın 500 olsa buyuk bır fark kesın bı sorun varıdr ama herkes arasın 50 -70 km fark var olur o kadar
Wallace
19 Nisan 2006, 18:22
dostlar 2000 km ye yaklaştım. öncelikle motoru jiklede çalıştırıp yola çıkmadan jikleyi indirtiyorum. 2. olarak rölanti ayarı fabrika çıkışında çok yüksekti 2000rpm civarıydı. onu 1000 üzerine çektim. 3. olarak motoru çok devirli kullanmıyorum. 3500-5000 devir arasında geziniyorum. ama arada birde yükselttiğim oluyor deviri. onun dışında ani kalkışlar yapmıyorum ve frenlemeyide aniden yapmıyorum. mesela bir ışıkta duracaksam öncesinden yavaşlayarak ufak ufak frenliyorum. depoya bir kere de shell den SEA HORSE adlı benzin katkısı almıştım. her 3 depoda bir ondan bir çay bardağı kadar ilave ediyorum ki yakıt sistemini temizlesin diye. böyle yapınca motor daha az yakıyor. hava filitresini de ihmal etmeyin kirli filitre yakıt artışına neden oluyor.
onursaka
19 Nisan 2006, 18:46
evet o sorun bendede oluyor fakat 1 vıteste ıkı kısı oldugumuz zaman oluyor ve motor sıcakken genelde oluyor. motorcuya sordum bakarız dedı ama bılmıyorum baktımı bakımdan daha yenı aldım gorecez bakalım mı yapmısmı.. haber verırım olduysa
servis bana yakın 2 gunluk motorum var ve bu kalkıs titremesi-sesi icin depriyajdan dedi ve motorun kalmasını soyledi, bakacakmıs bende işim oldugu icin yarın bırakırım dedim şimdi ben ne yapiim dun aksam aldıgım motoru servise vermem beni sinir edecek en onemliside orada kalıcak şimdi ben ne yapmalıyım ???*
locco
19 Nisan 2006, 19:07
Arkadasalar.kalkıştaki titreme sesine gelince vet ben de de aynı durum avr am aher zaman yapmıyor.zincir sesine gelince. normalde bu tarz motorlarda zincirin ustteki demire carpmaması için bir cesit aparat olurmuş.fakat bizimkilerde yokmuş.hasanpaşadaki servisten aldım bu bilgiyi.o yuzden bu sesin cıkması doğalmış.ileride ona uygun bişiler yapıcam dedi.ne oldugunu ben de merak ediyorum.500 bakımına gidicem yakında oğrenince buraya yazarım.
onursaka
19 Nisan 2006, 19:12
zincirden degil bu sorun zincir gergin ve degmesi imkansız bizim ses farklı surtunmeden..
promethe76
19 Nisan 2006, 22:06
Selamlar. Benimde artık bir SL150 motosikletim var. İlk motorum. bugün gidonu değiştirdik ve Regal Raptor 250 gidonu taktık bayağı uğraştırdı ama çok güzel oldu. Aitho sağolsun bütün gün kahrımı çekti. hava karardığı için yarın sissy bar taktıktan sonra resimlerini çekip foruma koyacağım. Çantaları sökmeyen arkadaşlar için Çantaların öndeki fermuarlı göze uygun bir şablon çıkartıp mukavva Kestim çantalar dimdik duruyor şimdi boş olsa bile...Kazasız belasız ve arızasız günler...
(bu arada forumda sıklıkla geçen vites geçişlerindeki şakırtı sesi bende de var servise gittik debriyaj dediler. daha önceki seriden bir SL150 vardı ona baktık onda böyle bir ses yok. yakın zamanda servise bırakacağız muhtemelen debriyajla ilgili bir seri imalat yada montaj hatası var.)
snrtrt
20 Nisan 2006, 00:50
hocam benim km teli koptu taktırınca size egzosun ne kadar benzin yediğini söylicem ama tahminimce acaip artıyor benzin gidişi su gibi gidio mu ne anlamadım valla
sumutlu
20 Nisan 2006, 01:07
arkadaşlar ben aylardır takip eediyorum sl 150 konusunu. inş. haziran ortası gibi alıcam bende. anca okul kapanınca alabiliorum.
tek sıkıntı o zamana kadar motomax ın yaptığı ötv indirimi geçer mi?
yani fiyat 3 mil. olur mu
aidikurt
20 Nisan 2006, 01:39
hocam benim km teli koptu taktırınca size egzosun ne kadar benzin yediğini söylicem ama tahminimce acaip artıyor benzin gidişi su gibi gidio mu ne anlamadım valla
baba egzostun her yerıne delik actırmısın senınkı fazla yakmıyacata benimkimi yakacak:) :mrgreen: :cyclopsan
arkadaşlar ben aylardır takip eediyorum sl 150 konusunu. inş. haziran ortası gibi alıcam bende. anca okul kapanınca alabiliorum.
tek sıkıntı o zamana kadar motomax ın yaptığı ötv indirimi geçer mi?
yani fiyat 3 mil. olur mu
baba bekleme al bayıde dursun hem hazı ortasından sonraaz bı zaman kalıyor motora bınmek ıcın bekleme derım ben genede sen bılrsın
Selamlar. Benimde artık bir SL150 motosikletim var. İlk motorum. bugün gidonu değiştirdik ve Regal Raptor 250 gidonu taktık bayağı uğraştırdı ama çok güzel oldu. Aitho sağolsun bütün gün kahrımı çekti. hava karardığı için yarın sissy bar taktıktan sonra resimlerini çekip foruma koyacağım. Çantaları sökmeyen arkadaşlar için Çantaların öndeki fermuarlı göze uygun bir şablon çıkartıp mukavva Kestim çantalar dimdik duruyor şimdi boş olsa bile...Kazasız belasız ve arızasız günler...
(bu arada forumda sıklıkla geçen vites geçişlerindeki şakırtı sesi bende de var servise gittik debriyaj dediler. daha önceki seriden bir SL150 vardı ona baktık onda böyle bir ses yok. yakın zamanda servise bırakacağız muhtemelen debriyajla ilgili bir seri imalat yada montaj hatası var.)
valla koy resımerını cabucak merak ettim bende jameika34 gidonları degistiricez gorelim senınınde nasıl olmus bakalım
zeda3000
20 Nisan 2006, 11:31
Egzoz acikkken kim demis cok yakiyor diye.Performans hava filtresi ve acik egzoz dusuk devirlerde benzini az yakar cunku arac zorlanmadan fazlasi ile havaya sahip olur sadece aracin cekisi zayif olur.Bunu ben her gun yasiyorum.480 km rahat rahat yaptim halen benzin vardi depoda ama asilir isem gaza is degisiyor.
Bu arada ben disliyi degistirdikten sonra bu motorun devri bana az gelmeye basladi dogal olarak.O yuzden beyini degisterecm ay sonunda ve 12000 avansli yuksek beyin takacam.Saniyorum obur aya da arka disli degistikten sonra son hiz 120 km/h olacak bu da benim icin yazin sehirler arasi yolculuk icin yeter.
tüzemen
20 Nisan 2006, 11:42
Can arkadaşım yaklaşık 1 yıldır motoruma biniyorum.Once ARN 125 almıştım ama yetmediği için 1 ay gibi kısa sürede değiştirdim.
Su an 2500 km deyim.Kış boyunca zaten kullanmadım.O yuzden 1 yılda bu kadar oldu ama yaz geldi Adana da bundan sonra hergün binerim.
Bende en büyük sorun Şanzmanda oldu. Vitese geçerken problem yaşıyordum.En sonunda da debriyaj ayırmaz oldu zaten.Servise götürdüğümde bir sürü neden çıkardı. balatalar değişmiş mil değişmiş fakat sorun hala devam ediyormuş tabi bu süre yaklaşık 1 ay sürdü.Ben motoru serviste unuttum artık.Ve sonunda motomax aradım bu kadar uzun bir sürede nasıl oluyorda bir motoru tamir edemiyorsunuz diye. Sağolsunlar hemen ilgilendiler ve 3 günde teslim ettiler.Sorun rulmanlardan kaynaklanıyormuş servis rulmanların tümünü yerlisiyle değiştirmiş.Üzerindekiler en düşük kalite Çin malı olduğu için.(servisin yalancısıyım) Ama şu anda hiç vites problemi yaşamıyorum eskisinden çok daha kolay ve rahat vites geçişleri oluyor. Ancak boş vites bulma sorunum hala devam ediyor.Hele ki trafikte kazara stop etmişse vay halime bulana kadar arkadakilerden kalayı yiyorum.
Bunun dışında pek bir sorun yaşamadım ufak tefek problemler dışında sinyallerimde sorun oldu hallettim kendim.ancak hala 4 lü flaşor olayını çozemedim var olduğu soyleniyor ama ne ben ne servis bulamadık. Gostermeyen ayna sorununu da zealsun marka motorların dikiz aynasıyla değiştirdim ancak bu da yetmedi kollarına torna da ilave kol yaptırdım oyle hallettim.
Fiatına göre gayet güzel bir motor şimdilik doyurucu.Ha unutmadan şunu da belirteyim 100 km/h in üzerine çıkamadım henüz çıkmıyorda.yokuş aşağı giderken çıksa da karburatorden gelen benzin kısıtlı geldiği için teklemeye başlıyor ama belki meme değişirse ya da başka modifiyeler yapılırsa bu hızın üstüne çıkabilir (bana yetiyor çıkmak isteyen arkadaşlar için soyledim)
Umarım yaşamam da ilerde sorunlar yaşarsam buraya yıne yazarım.
Herkese kazasız kalbi sevgiyle dolu günler dilerim.
promethe76
20 Nisan 2006, 12:15
Arkadaşlar iyi bir makine bulunca tekrar detay çekicem aidikurt merak edince telefonla çektim acele ile bugün sissybar takılıcak inşallah.
tüzemen
20 Nisan 2006, 12:55
yaptığım ufak tefek değişiklikler (fikir vermesi açısından)
on çamurluk boyası
ayna kollarının uzatılması
sis lambası
deponun 2 ayrı renkte olması gibi motorun aslı krem siyah değil
http://i3.tinypic.com/vzecmu.jpg
aidikurt
20 Nisan 2006, 12:59
Arkadaşlar iyi bir makine bulunca tekrar detay çekicem aidikurt merak edince telefonla çektim acele ile bugün sissybar takılıcak inşallah.
Kac paray taktılar gıdonu bide bana sankı farklı gelmedı aynı godunmus gıbı herhalde resımden oyle geldı
durano
20 Nisan 2006, 13:10
arkadaşlar superlightı alalı 1 ay oldu. şu anda motor 650kmde. 400kmde bakımı yapıldı. motorun gidiişi oldukca iyi 115km ye kadar cıkıyor. ancak anlamadığım tek sey motor deli gibi benzin yakıyor. bu kilometreye gelebilmek için tam olarak 95ytl lik benzin tükettim. bana cok fazla geldi. kmde 146ytl yakıyor. tüplü sahin alsaydım daha iyiydi yaa. daha öncde 400lük motorum vardı bu kadar yakmıyordu. nedir bu anlamadım. depo full gösteriyor 50km yol yapıyorum yarıya iniyor. bana biri bunun püf noktasını söylesin.
promethe76
20 Nisan 2006, 13:41
Kac paray taktılar gıdonu bide bana sankı farklı gelmedı aynı godunmus gıbı herhalde resımden oyle geldı
gidon farklı ama resim çekerken açıyı tutturamadım herhalde gidona 27 ytl verdim 5 tyl de oksijen kaynağı için gidonun orjinalinde altında bir kanal var kabloların sıkışmaması için aldığım gidonda yoktu montajı tamamen bize ait toplam 32 ytl ve bol bol emeğe maloldu. fotoğraf makinası gelsin detay resimlerini çekicem.
aidikurt
20 Nisan 2006, 14:05
arkadaşlar superlightı alalı 1 ay oldu. şu anda motor 650kmde. 400kmde bakımı yapıldı. motorun gidiişi oldukca iyi 115km ye kadar cıkıyor. ancak anlamadığım tek sey motor deli gibi benzin yakıyor. bu kilometreye gelebilmek için tam olarak 95ytl lik benzin tükettim. bana cok fazla geldi. kmde 146ytl yakıyor. tüplü sahin alsaydım daha iyiydi yaa. daha öncde 400lük motorum vardı bu kadar yakmıyordu. nedir bu anlamadım. depo full gösteriyor 50km yol yapıyorum yarıya iniyor. bana biri bunun püf noktasını söylesin.
cok fazl ben bu zamana kadar 80 ytl benzin aldım 805 km yol yaptı su an 100 km kadar gidicek kadar ıcınde benzaım var belki daha fazla vardır.Sizlerin neden o kadar fazla anlayamadım kesın bı baktırın
cobalt
20 Nisan 2006, 15:14
200 km oldu depoyu doldurtalı yarıya gelmek uzere toplam km 1500 kusur 1600 e yakın ama kullandıkca hızlanmalarda fark etmeye basladı gınger sen bunla hıc basmadınmı hocam ya? :)
Captain Future
20 Nisan 2006, 15:23
Ben jikleyi sürekli orta konumda kullanarak 1 depo benzin bitirdim, kilometrede 130YTL yakti,
jikleyi aşağıda tutarak 1 depo bitirdim: km de 85 YTL yakti...şu an 1200 km.deyim...
çok benzin harcamasının sebebi jikle olabilir.
esinti__61
20 Nisan 2006, 15:28
Arkadaşlar Bende Aldim Keeway 150cc Den
Gayet Memnunum şu Ana Kadar önem Li Bir Sorun Yasamadim Alali Ortalama 25 Gün Civari Oldu Suan 550 Km De Maşallahi Var ... Trabzon Da Yaşiyorum Havalarin Isinmasini Bekliyorum Bi Istanbul Yolu Tutacagim...
obkavi
20 Nisan 2006, 15:35
motoru aldığımda depoyu fulledim 175 km oldu, ibre 1 basamak düştü gösterge sürekli boşta gaz falande veriyorum acemi olduğum için düşük vites yüksek devirde yapıyorum, ani dur kalk yapıyorum ama sanırım 400 km yapacak
cobalt
20 Nisan 2006, 15:37
esinti valla sendeki cesaret ben bolu ya gidecektim yemedi :) tehlıkeli olur diye vazgectım 80 den sonra cok tıtresım oluyor lastıklerı degıstırırsem belkı kendı lastıklerı cok ıyı tutunmuyor
Shamyl
20 Nisan 2006, 16:10
Jikle niye açık kalsın arkadaşlar? Isıtırken 2-3 dakika jikleyi açık tutun, sonra tamamen kapatın, basın gidin,jikle motor ısınana kadar kullanılır. Şahsen ben jikle açıkken hiç yol almadım...
obkavi
20 Nisan 2006, 16:11
öaşıştırırken jikle üstte olacak, çalıştıktan 10-15 saniye sonra ortaya alınacak, motorun sesi sizi tatmin ettiğinde yani motor ısındığında en alta getirilecek, jikle ortada veya üstte olursa motor hızlanmıyor ve çok benzin harcıyor
esinti valla sendeki cesaret ben bolu ya gidecektim yemedi :) tehlıkeli olur diye vazgectım 80 den sonra cok tıtresım oluyor lastıklerı degıstırırsem belkı kendı lastıklerı cok ıyı tutunmuyor
çılgınlıkmı delilikmi bilmiyorum ama bende motorla 3 hafta sonra istanbul zonguldak yapacağım 380 km, önceleri korkuyordum ama adamlar 50 cc scuter ile iki kişi istanbul - antalya yaptılar 380 km zonguldak yolu ne ki ?
cobalt
20 Nisan 2006, 16:18
obkavi ustad gecen cuma maslaktakı servıse ugradım donerken mecbur kaldım 80+ cıkmaya maslak levent arası ve arkadan hafıf bı kayma hıssettım bu benı rahatsız ettı o yuzden lastık degısımı de lısteye eklendı ,zaten hız yapmaktan da pek hoslanmıyorum ama araclar sıkıstırdıgında da kacabılmek lazım o yuzden sımdılık uzaklara acılmayı dusunmuyorum e bıde acemılık var :)
öaşıştırırken jikle üstte olacak, çalıştıktan 10-15 saniye sonra ortaya alınacak, motorun sesi sizi tatmin ettiğinde yani motor ısındığında en alta getirilecek, jikle ortada veya üstte olursa motor hızlanmıyor ve çok benzin harcıyor
çılgınlıkmı delilikmi bilmiyorum ama bende motorla 3 hafta sonra istanbul zonguldak yapacağım 380 km, önceleri korkuyordum ama adamlar 50 cc scuter ile iki kişi istanbul - antalya yaptılar 380 km zonguldak yolu ne ki ?
Umarım yolda kalmazsın arkadaşım. Motor 2000 km civarlarına gelse sana yaşatacağı tüm sorunları yaşatsa ve sende onları iyi bir ustaya kaliteli malzeme ile tamir ettirsen belki sorun olmaz ama yeniyken uzun yol yapmak riskli gibi :silent:
obkavi ustad gecen cuma maslaktakı servıse ugradım donerken mecbur kaldım 80+ cıkmaya maslak levent arası ve arkadan hafıf bı kayma hıssettım bu benı rahatsız ettı o yuzden lastık degısımı de lısteye eklendı ,zaten hız yapmaktan da pek hoslanmıyorum ama araclar sıkıstırdıgında da kacabılmek lazım o yuzden sımdılık uzaklara acılmayı dusunmuyorum e bıde acemılık var :)
birlikte değiştireceğiz:cat: . Bu haftasonu Metzeller fiyatlarını araştıralım.
Tabi ayna işini de
zeda3000
20 Nisan 2006, 16:44
Kardeş bunlar için nekadar masraf ettiin veya edeceksin bi yazarsan merak ettimde?
Egzoz actirmak 40 ytl
Performans hava filtresi : 25 ytl
Yuksek avansli beyin : 25 ytl
Disli degisimi : 20 ytl
Subap ayari ve buji ayari : Bedava
Isteyene Piston buyultme : 50 ytl
Yanliz benim son hiz su an 90 disliden dolayi ilerde tam oturur belki.Ama kalkista alet dehset kaciyor vites degistirirken asla devir kaybetmiyorum hizlanmam cok cabuk oluyor.
aidikurt
20 Nisan 2006, 17:29
yakıt göstergesi doğru gösteriyomu bazı çin mallarında benzin yarıya gelince ışık yanıyo diyolar ve ne yakıt kullanıyosunuz arkadaşlar şimdiden teşekkür ederim
benim osterge dogru calısıyor valla hıc hata yok tam gosterıyor sorun yok bunlarda sonra ne olur bılmem bu aradan kıle muhabbetı en az 30 sayfa yapıldı artık gına geldı onceki sayfaları tam oku ordan aklındakı cogu sorunun cevabını bulucan yıneletme bıze
promethe76
20 Nisan 2006, 17:55
sonunda doğru açılardan resim çektim sissybar 17 ytl çağlayan kanuni servisinde... montajı kolay.
aitho
20 Nisan 2006, 19:16
Selamlar,
Promethe76'nın sissy barını birlikte taktık, aidikurt'un dediği gibi teneke falan değil basbaya demir gibi demir. Vida delikeri montaj için kafi ama ben biraz paranoyak olduğum için birkaç puntayla montaj destek noktası yaptım ama şart değil tabi. seyhan 250 sissy barı taktığımız, birebir zeda'nın sissy barından.
Bu arada benimde 500km bakım vaktim geldi ve sabah Atatürk Sanayi 1nci kısım 26. sokaktaki Katrancıya gittim, kendileri yetkili servis ama henüz Motomax sitesinde güncelleme yapılmadığından bayi olarak görünüyorlar, sizi yanıltmasın. Daha önceki postlarda bir arkadaşın bahsettiği gibi oldukça ilgili arkadaşlar ve 10 yıla yakındır motor ustalarına gidip gelen biri olarak bu ilgiden şüphelendim fazla fiyat çekerler diye ama tüm işlemler sonunda makul bir fiyat karşılığında bakımımı yaptırdım :D Motorun içinden çapak dolu çamur gibi bir yağ çıktı,yağ değişimi sonunda motorun sesine kadar tüm çalışması iyileşti.
Kalkış sırasında, ikinci vitese geçerken ya da kompresör yaparken motordan gelen şakırtılar ZİNCİR SESİ değil, zincir sesi olayı artık bir şehir efsanesi :D Kavrama sorunu yani debriyajla ilgili bir sorun, rodajla falanda alakası yok hele hele devirli kullanmayla hiç alakası yok. Debriyaj inecek epi topu. Dikkat ediyorumda genelde 2006 çıkışlı makinalarda var sıklıkla bu sorun muhtemel bir seri imalat ya da belirli bir parti imalatla ilgili bir sorun olduğu kanısındayım. Ama hala sl150 mi çok seviyorum hele egzosunu deldikten sonra hepten bir kanım ısındı :D:D:D
Herkese İyi Seyirler...
hasasi
21 Nisan 2006, 00:56
Evet arkadaşlar branda kullanan varmı. Varsa bu konuda biraz bilgi verebilir mi? Bide ben opet full force 98 oktan koydum bugün ilk olarak. Herkes ne kullanıyor ve özellikle tecrübeli arakadaşar hangisini öneriyor..
northern
21 Nisan 2006, 01:02
Branda konusunu nasıl hallettiniz Superlight'larınızda, bana lazım bir tane, nereden alınır, yerine kullanılacak başka birşey var mıdır?
Hangi modelinki uyar, hangisini tavsiye edersiniz, hangisini etmezsiniz?
kardeş istersen sana benimkini satabilirim ben garaj yaptığımdan dolayı boşta ben 45 yaptırdım biraz düşüerek sna satabilirim
bp 98 ultimate bence en iisi genede siz deneyin derim ayrıca 10.000 km de olan ilk keewaycilerdenim
kamde
21 Nisan 2006, 01:18
northern nası makina sorun falan, bugüne kadar. motor da hiç teklemeyle karşılaştın mı
pickoff
21 Nisan 2006, 01:33
Arkadaşlar ben de 2 günlük bir superlight kullanıcısı olarak aranızdayım.
Branda konusunda marka söyleyemeyeceğim ama aldığım M size branda küçük geldi.Sisy bar yüzünden de küçük gelmiş olabilir,siz yine de büyüğü varsa ondan alın.
Ayrıca debriyajdan gelen ses problemi bende de var,ses dısında daha buyuk bir problem yasanır mı bu yuzden.
Son olarak da kullanım kılavuzunda bahsedilen kask kilidini benim SL üzerinde göremedim,bu konuda bilgisi olan var mı.
Şimdiden teşekkürler
Özellikle motorlarını yeni alan arkadaşlar lütfen lastik havalarını kontrol etsinler... bizim lastikler icin ideal hava ön icin 30 arka icin 34 (Yüklü 36) ... Bayiden yeni çıkmış (benimkini ilk aldığım zamanda) ne kadar motor varsa hepsinin lastik havaları acayip dengesiz yerlerde mesela gecen akşam ceko nun hich kontrol etmediği lastiklerinden ön 63 arka 42 çıktı ... aşırı hava dolu lastikler cok az sürtünme yüzeyi yüzünden frende tutmas engebelerde zıpzıp edip yol temasını kaybeder haliyle ciddi duruş ve tutuş sorunları yaşanması kacınılmaz olur...
Sorduğum nerede ise tek bir kişi bile aldığından beri lastik havalarını kontrol etmemiş... Yarın etmemiş olanlar lütfen bir lastikciye yada benzinciye 2dk sını ayırsın ve havalarını kontrol ettirsin...
Ön 30 Arka 34 (yüklü yani bolca ardcı ile gezenler için ise 36) Bu değerler birebir lastik ebadı icin pirelli ve metzellerin teknik kataloğundan alınmıştır...
northern
21 Nisan 2006, 09:51
kamde ben motor aldığımdan beri ufak tefek şeyler oldu ama yaşadiğim en büyük olay egzozda hırıltılı ses oda ekzozun içindeki kaynaklar atmış o garantiden değiştirdim ikinci tavsiyem ise brandaları kendiniz yaptırın ben yaptırdım ama kullanmıyorum şimdi garaj yaptım motora çünkü
obkavi
21 Nisan 2006, 10:05
Evet arkadaşlar branda kullanan varmı. Varsa bu konuda biraz bilgi verebilir mi? Bide ben opet full force 98 oktan koydum bugün ilk olarak. Herkes ne kullanıyor ve özellikle tecrübeli arakadaşar hangisini öneriyor..
kardeş branda alırken, 250 ve üstü için yapılan brandalardan al 45-65 ytl arası fiyatları, motor sıcakken üstüne örtme
Arkadaşlar ben de 2 günlük bir superlight kullanıcısı olarak aranızdayım.
Branda konusunda marka söyleyemeyeceğim ama aldığım M size branda küçük geldi.Sisy bar yüzünden de küçük gelmiş olabilir,siz yine de büyüğü varsa ondan alın.
Ayrıca debriyajdan gelen ses problemi bende de var,ses dısında daha buyuk bir problem yasanır mı bu yuzden.
Son olarak da kullanım kılavuzunda bahsedilen kask kilidini benim SL üzerinde göremedim,bu konuda bilgisi olan var mı.
Şimdiden teşekkürler
kask kilidi benim motordada yok sanırım kılavuz güncellenmemiş çünkü takılacak bi yerde yok
hayalbert
21 Nisan 2006, 10:21
arkadaşlar selam
benim sol sinyal takıldı, kontağı açar açmaz yanıp sönmeye başlıyor, sağ sinyal butonunu basılı tuttuğumda ise salak dörtlü flaşör çalışmaya başlıyor ki bu sol sinyal basılı kalıyormuş ya da kablosunda bir kısa devre varmış anlamına gelir
di mi ?
ben şirinevlerdeyim
motoru karizma dan almıştım ama sanırım motomaxla bozuşmuş beni başından attı
bu civarda hangi servis iyidir ?
acil yardım piliz
aidikurt
21 Nisan 2006, 10:38
abicim yanlış anlama ama arkada oturan düşücek gibi yaa gaza abandın mı adam düşerr bence sakat duruyoooo ... bi yandan da şekli hoş ne bilim .. ??
valla bencede bıraz fazla arkaya egık ve seleyle arasındakı mesafe fazla sısy arkaya dogru egık ya o duz duruma getırılebılıyormu?
Branda konusunu nasıl hallettiniz Superlight'larınızda, bana lazım bir tane, nereden alınır, yerine kullanılacak başka birşey var mıdır?
Hangi modelinki uyar, hangisini tavsiye edersiniz, hangisini etmezsiniz?
Valla git bı motorsiklet aksasuar satan yere yada sırkecıye motorsıklet brandası alıcam de 250 cc-600 cc arası branda alıcan o kadar bide 50 ytl fazla para verme cok vermıs olursun ben aldım gayet kalın ve kalıtelı 50 ytl ye
tüzemen
21 Nisan 2006, 10:44
arkadaşlar en güzeli brandacı ya diktirmek. Hem olçu alıyorlar tam sizin motora göre 1 saatte de dikip veriyorlar. Fiatları da seçeceğin kumaşın kalitesine bağlı. Rutubet yapmasın istemiyorsanız bez seçin ama yağmurdan korumak içinse su geçirmeyen içi özel pamuklu kumaşlar var ondan seçin. Ölçüye gore yaptırdığınız için yok büyük olacak yok küçük oldu gibi kaygınız olmaz.ben bezden 25 ytl ye yaptırdım
stratejii
21 Nisan 2006, 10:47
dün sabah otoparkta motoru çalıştırdım. ısttım yola çıktığım anda fark ettim ki debriyaj acayip gevşemiş. nerededyse 2-3 cm boşluk oluşmuş kavrama noktasında fazla bir değişiklik yok ama neden olmuş olabilir fikri olan var mı?
birde motovizyon ısrarla kullanım kılavuzu diye bir şey yok diyor motomax klasöründe oysa sizler kalvuzda yazılanlardan, yazılmayanlardan bahsediyorsunuz. yani kullanım kılavuzlarınız var acaba herkezde mi var bazılarınız da mı?
şu an 400 küsür km deyim bakımda yapılması gerekiyor ama o kadar yoğunum ki servise gidecek vaktim yok:pr: :pr: . başka biriylede göndermek istemiyorum servise, başında olmak istiyorum bizzat görmek istiyorum. akşam eve giderken ( o saatte servis kapalı oluyor) yol üstünde bir motorcu var ona uğradım ve sordum o kadar boşluk olması normaldir dedi. teli gerdirirsek motora zarar verir dedi. gerdirmedim bende. henüz motomax kırmızı klasörü alamadığım için neyin garanti kapsamında olup olmadığını bilmiyorum.
sizce debriyaj daki o boşluk normal mi yoksa korkmaya :pale: devam mı etmeliyim?
hayalbert
21 Nisan 2006, 10:49
dostum karizma dedigin zeytinburnu karizmami ?? neden motovizyona gitmiyorsun ??
evet zeytinburnu karizma
motovizyon nasıl ?
bana yakın gerçi ama...
sanki birkaç olumsuz yazı vardı
eğer son zamanlarda gidip de memnun dönen varsa lütfen bilgi versin
tüzemen
21 Nisan 2006, 10:57
strateji akadaşım motor ilk 500 km ye gelinceye kadar mekanik sistemlerde olacak boşluklar ortaya çıkıyor yani debriyaj boşluğu,zincir gevşemesi,ses oluşumu hatta civata düşmesi dahi oluyor. O yüzden bunları ilk 500 lük bakıma gittiğinde senin görebildiğin olumsuzlukları bir yere not ederek sakla.Servise 500 km lik bakıma gittiğinde yazılı olarak ver ki bakımda check etsinler ve sende teslim alırken bu hususları kontrol et yanlarında.Debriyaj da boşluk olursa vitese geçme problemi daha çok artar. Boşluğu alıp yağlarlar halatı sorunun hallolur.Ama ihmal etme. SOnra debriyaj tam ayırmazsa problemlerin artar debriyaj balatasını yersin.
promethe76
21 Nisan 2006, 11:16
abi nası yani harbi 17 mi??
17 ytl y se hakkayten yuuh diorum baskada bişi demiorum bide adres ve telefon istiorum ...
MURAT OTO.LTD.ŞTİ.
Gürsel Mah. Belediye Çıkmazı No:7 Çağlayan/İSTANBUL - Çağlayan
0 212 220 66 00
dikkat ettim de çantaları nasıl diri ve parlak tutabiliyosunuz....
benim baktığım bayide mat ve şekilsiz duruyordu
dik durması çantaların ön gözüne şablon çıkartıp kestiğim mukavva sayesinde... parlaklıkta bildiğimiz ayakkabı süngeri:mrgreen:
zeda3000
21 Nisan 2006, 11:22
Dostlar bazi arkadaslarimiz branda koymak istiyormus motorlarina bence golge ve ustu kapali yerlere cekmeniz yeterli olacaktir.Cunku branda kedilere davettir uyarmadi demeyin.
Sod teker hava uyarin icin sagol bende pek bamadim son zamanlarda yarin onu bir kontrol ediyim gercekten.
NicemaN
21 Nisan 2006, 14:19
dün ev arkadaşıma bi tane aldık bu keeway den sorularım şu:
1-jikle yi aşağı aldığımda motor stop ediyor neden ?
2-yan sehpayı sabit bi şekle getirebilirmiyiz otomatik kapanması problem çıkaracaktır her zaman.
3-göstergelerin doğru göstermediğini düşünüyorum çünki benim kanuni ile gittiğim mesafe 6.5 km iken bununla 10 km gösterdi.
4-debriyajı bıraktığımda genelde bir takırtı sesi geliyor zincirden ziyade şanzıman gibi geldi bana sanki dişliler sonradan yerine oturuyor gibi.
daha önce hiç kullanmadım kullanan ilede sohbetini edemedim genel anlamda nelere dikkat etmemiz gerekiyor toplu bir yanıt verirseniz memnun olurum...
fatih81
21 Nisan 2006, 14:31
kamde ben motor aldığımdan beri ufak tefek şeyler oldu ama yaşadiğim en büyük olay egzozda hırıltılı ses oda ekzozun içindeki kaynaklar atmış o garantiden değiştirdim ikinci tavsiyem ise brandaları kendiniz yaptırın ben yaptırdım ama kullanmıyorum şimdi garaj yaptım motora çünkü
Aynı ekzoz hırıltı ve cızırtıları benim motordada var. Servisler tamir edilir diyolar. Ben değiştirilmesini istiyorum. Güvenilir hiçbir servisi yok bence sl 150 nin. bütün servisler başından savıyorlar keewaycileri. Buradan bütün servisleri protesto ediyorum... İşlerini iyi yapmadıkları, ilgi göstermedikleri için...!:pr: :pr: :farao:
tüzemen
21 Nisan 2006, 14:50
1.Motor soğuk iken jikleyi tam aşağıya alırsan stop eder. Çalıştırdıktan sonra 15-20 sn oyle tut sonra ortaya al. hareket edeceğin zaman en aşağıya al. Motor ısındığında da stop ediyorsa rolanti düşük demektir yükselttir (1300 en ideal motor devri)
2. Motor yan ayağına çok küçük bir müdahele ile kendi kendine kapanması önleniyor. Yan ayak açık olduğunda ayağın dayandığı bir vida var o biraz uzun olduğu için ona dayanıyor.O vidayı ucundan kestirirsen ayak daha ileriye gideceği için kendiliğinden kapanması ortadan kalkıyor.
3.O duyduğun zincir sesidir. Zincirin gevşek olduğunda vites değiştiriken ortaya çıkıyor.Gevşek olmasın ve yağlattır.
4. Bazan göstergelerde sorun olabiliyor sendeki Km sayacının yanlış gosterdiğini soyluyorsun. bazan devir saatide yanlış gosterebiliyor. servis halleder ilk 500 km bakımda.
cobalt
21 Nisan 2006, 15:49
bu oglen sırkecı den jameikanın tarıf ettıgı dukkandan ( dogru anlamısımdır umarım ) aynaları aldım aksam cıkısta sanayıı de kılavuz cektırıp takıcam kanunı seyhan ın aynaları fıyat 20 ytl sosıs canta 20 ytl ılgılenenlere.
Can aynaları gor bak ıstersen c.tesi de sana alırız ok ?
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO