Orijinalini görmek için tıklayınız : Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
northern
04 Nisan 2011, 14:37
ben dışarıda sordum 100 tl aşağı fiyat vermediler
northern
07 Nisan 2011, 17:08
sanırım eskisi kadar takılan kalmamış bu başlıkta
bkemer
16 Nisan 2011, 02:41
olur kardeşim memnuniyetle buluşalım ben pendikteyim...
bende pendikteyim,motor hala duruyormu,görüşelim.
dtahir
16 Nisan 2011, 12:02
Merhabalar superlight ve motosiklet.net dostları.Forum'a yeni üye olan ve motosikletle yeni tanışacak biri olarak sizleri saygıyla selamlıyorum.Yardımınıza ihtiyacım var.2006 model 11500 km de sl150 almayı düşünmekteyim.Neredeyse forumdaki tüm yorumları okudum ama kafamda net birşey oluşmadı.Bu modelde kullanan arkadaşlar varsa yardımcı olabilirlerse çok sevinirim.Ayrıca bu model motorlarda almadan önce neye dikkat etmek gerekir.Şimdiden teşekkürler.Hayırlı günler.Kazasız sürüşler.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-keeway-superlght-ismi-gibi-motor-46346067/detay/
MotoGT
16 Nisan 2011, 12:36
2006 modellerine 3000 tl fiyat isteyen var o yıllarda 2750ytl değilmiymiş sıfırı. insaf yani..
dtahir
16 Nisan 2011, 12:50
2006 modellerine 3000 tl fiyat isteyen var o yıllarda 2750ytl değilmiymiş sıfırı. insaf yani..
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/2985-keeway-superlight-150-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-456.html#ixzz1JfrZDtJv
:)
MotoGT
16 Nisan 2011, 12:52
2006 modellerine 3000 tl fiyat isteyen var o yıllarda 2750ytl değilmiymiş sıfırı. insaf yani..
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/2985-keeway-superlight-150-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-456.html#ixzz1JfrZDtJv
:)
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/38939-post4.html :) :)
northern
16 Nisan 2011, 23:30
kardeşim motor güzel kronik belli problemleri var ör: yan kapak kırılması, konjektör gibi. ama ufak tefek şeyler bunlar bence
dtahir
17 Nisan 2011, 00:10
kardeşim motor güzel kronik belli problemleri var ör: yan kapak kırılması, konjektör gibi. ama ufak tefek şeyler bunlar bence
Teşekkürler...bugün itibarıyla 2006 model 11300km de sl 150 sahibiyim...İnşallah pişman olmam.Fatih-Fevzipaşada oturuyorum ve buralara yakın iyi bir tamirciye,sağlam bir kilite ve 2 adet kaska ihtiyacım var...Ne yapmalıyım nerelerden temin edebirim.Yardımcı olabilecek varsa sevinirim..Şimdiden teşekkürler.Saygılar.
northern
17 Nisan 2011, 12:31
hayırlı olsun tamircilere dikkat etmeni tavsiye ederim
by_cunning
17 Nisan 2011, 23:59
Arkadaşlar herkese selamlar. Yakında bende keeway 150 sahibi olucam inşallah aranıza katılacağım. İkinci el başlangıç için az bütçede birşeyler arıyorum önerilerinizi bekliyorum. :cat:
zakof
18 Nisan 2011, 17:42
Merhaba Arkadaşlar,ikinci motorumu aldığım için çok sevdiğim sl 150 mi satacağım.Çok temiz ve bakımlıdır,çalışmıyan eksik hiçbir şeyi yoktur.AYVALIK ta oturuyorum.Bütün KEEWAY cilere selamlar.
bkemer
25 Nisan 2011, 23:11
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-keeway-14-150-km-de-2006-model-48036313/mega-foto/?photo=1
linkteki motor nasıldır alınabilirmi
echtsasori
27 Nisan 2011, 12:34
Selam bkemer.
İlandaki motor fena görünmüyor Fazla KM si de yok. Ancak fiyatta biraz daha pazarlık yap derim. Neden dersen modeli 2006. Yani Motomax ın getirdiği eski versiyonlardan diye biliyorum. Bu modellerde balancer yok. Titreşimi biraz hissettiriyor.
Tabiki tercih senin.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:42 ----------
Bu başlık artık pek takip edilmiyor.
Bu sezonun tam açılmamış olmasından da kaynaklanıyor olabilir elbet.
Ancak ben Sl 150 ile ilgili yeni birşeyler paylaşmak istiyorum. Belki bazı arkadaşlarımıza yardımcı olacak şeyler çıkabilir aradan :)
Benim sl 150 2005 model. motomax ın getirdiklerinden. Ben kullanmadan önce 2 yıl açık havada yatmış. Elimden geldiğince toparladım ve bugüne kadar kullandım.
Ancak yavaştan bir komple elden geçirme zamanı geldi. Bununla ilgili planım veya planlarımda şunlar.
Plan olmaktan çıktı gerçi. Parçaların çoğu spariş edildi bile :D
KEEWAY SUPERLIGHT BAKIM VE ONARIM LİSTESİ
Motorsiklet komple sökülecek.
Motor Bloğu contaları değişecek (Yağ kaçırıyor)
Zincir Değişecek (O-Ring)
Lastikler Değişecek (Michelin)
"Ön Lastik 120/80-16 60P
Michelin City Grip"
"Arka Lastik 140/90-15 76H
Michelin Commander"
Benzin deposunda çatlak var kaynak yapılacak
Şasi Elden geçecek (gerekiyorsa boyanacak)
Arka yolcu Basamakları Kromajları yenilenecek
Egzost ön kapağı Kromajlanacak
Elektrik Tesisatı Elden geçicek
Korna Alınacak
Çamurlukların çatlayan yerleri fiberle tamir edilecek
Çamurluklar- Depo- yan kapaklar Boyanacak
Jantlar Polisaj yapılacak
Benzin Filtresi takılacak
Ön Amortisör keçeleri değişecek
Debriyaj balataları değişecek
Stop içi led yapılacak
Ön ve Arka Zincir dişlileri değişecek
Arka çamurluk içindeki şasi demiri Stopa kadar uzatılacak (kuyruktaki titreşimi engellemek için)
Yakıt şamandırası değişecek
Furç takımı değişecek
Manetler değişecek
Manifolt contası değişecek
Manifolt çıkışı kumaşla sarılacak.
Fara Bi-xenon Hella lensli D2S X-enon takılacak.
Far Bağlantı kolu uzatılacak (xenon mercek takılınca far biraz uzuyor arkasından, modeifiye edilecek)
Elimden geldiğince kare kare fotoğraflarla paylaşmaya çalışıcam.
Herkese kolay gelsin.
bkemer
27 Nisan 2011, 12:49
bunun maliyeti kaça olacak ,nerdeyse sıfır motor kadar tutar herhalde
echtsasori
29 Nisan 2011, 10:24
bkemer. Biraz maliyet çıkıyor tabiki. Ancak senin düşündüğün gibi motor fiyatına çıkmicak. Burda en çok parayı tutacak olan lastikler. 390 TL tutuyor buz motorda. Yapılacak işlerin çoğu el emeği olacak. Dükkanımız Atatürk sanayide olduğu için yer ve toplama sıkıntım olmayacak. Eh boyaydı kromajdı polisajdı, piyasaya göre daha uygun fiyata yapılacak elbet. E sökme toplama işi desen bunu zaten ben yapıcam. O yüzden maliyet çok fazla çıkmicak.
dtahir
30 Nisan 2011, 02:17
bkemer. Biraz maliyet çıkıyor tabiki. Ancak senin düşündüğün gibi motor fiyatına çıkmicak. Burda en çok parayı tutacak olan lastikler. 390 TL tutuyor buz motorda. Yapılacak işlerin çoğu el emeği olacak. Dükkanımız Atatürk sanayide olduğu için yer ve toplama sıkıntım olmayacak. Eh boyaydı kromajdı polisajdı, piyasaya göre daha uygun fiyata yapılacak elbet. E sökme toplama işi desen bunu zaten ben yapıcam. O yüzden maliyet çok fazla çıkmicak.
Merhabalar,sl 150 min yan kapaklarını söküp götürmüşler.Temin edebilme şansımız var mı?
echtsasori
02 Mayıs 2011, 10:33
Kapakları komple mi istiyorsun, yani kromajlı kısımlarıda almak istiyormusun ?
echtsasori
02 Mayıs 2011, 14:38
Sana tavsiyem Tekay Motoru araman. Yani keeway Türkiye'yi. Sparişini ver kargoyla gönderiyorlar. Böyle bir uygulamaya başlamışlar.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:26 ----------
Evet Motorumuzu sökmeye başladık. hatta söktük bitti bile. Motor bloğu yerinde ancak bağlantıları açıldı. Bu akşam onuda indirip geri kalan işlere bakıcaz.
Şimdi dün birden bire dostumun ani teklifi üstüne biraz kafam karıştı.
Dostum motoru cafe race yapmamızı önerdi ! İstemedim. Neden derseniz, arka lastiğin açıkta olması görsel olarak beni pek sarmıyor.
Ama gelin görünki, ben şimdi aklını alıcam dedi ve çok eski CG125 deposunu getirdi ve yerine koydu, ardından elektrik süpürgesi sapını açıp didon niyetine yerleştirdi ve al dedi. Benim aklım hakkatten gitti :) Çok değişik ve güzel olmuştu. Bu haliyle bile. Şimdi neyapsam ne etsem diye düşünüyorum. Cafe race ye mi çevirsem yoksa orjinal halinde farklı bir renkte mi toplasam bilemiyorum.
Buyrun bir kaç fotoğraf.
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5530.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5531.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5533.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5534.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5536.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5538.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5540.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5542.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5543.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5549.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5550.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5553.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5554.jpg
Buda olurmu düşüncesi ile denediğimiz depo vs.
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5562.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5560.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5559.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5555.jpg
Gelişmeleri elimden geldiğince paylaşırım.
Herkeze kazasız günler diliyorum.
cafeole
03 Mayıs 2011, 00:55
Selamlar,
Öncelikle düzenli ve temiz giriştiğiniz bu güzel iş için tebrik ederim.Keeway i olduğundan daha kaba gösteren o grenajlardan ve çamurluktan kurtulmanız güzel olmuş, eski tip cg deposuna bayılmama rağmen söylemeliyimki bu model bir motordan cafe racer olmaz. Düz gidonlu bir cafe racer? oda olmaz.
Sebebine gelince. cafe racer lar genelde daha yüksek ve şase tipleri, üstleri düz olan motorlardan olur. Yani depo alt çizgisi ile devam eden sele (arkası konik olan malum sele) aynı hat üzerinde paralel gider. Honda CB, triumph, norton, ducati monster ve moto guzzi en güzel örnekleri.
Fakat SL de şasenin yapısı sebebiyle bu mümkün değil. Gidon zaten cafelerde geriye yada aşağıya doğru açılı olur asla dümdüz olmaz. Son olarakda cafelerde ayaklar geriye doğru olur. yani chopper ve bobberdaki gibi ileriye değil, bu motordaki gibi merkezde değil geriye doğru olması gerekir. tabi bunlar bazı aparatlar ile ayarlanabilir fakat şu motorda pek mümkün gözükmüyor.
Nacizane fikrim bu motordan şahane bir japon tarzı brat, yada tracker olabilir.
Çok güzel başlayan bu işiniz umarım aynı güzellikte ve dengede biterde sticker, led, püskül takmayı modifiye sanan insanımız biraz gerçek tarz görür :)
burda bikaç tracker ve brat örneği var, kıyaslama için cafe koymadım, arama yapıp fotoğrafları yan yana koyunca zaten fark bariz şekilde ortada oluyor.
http://www.bikeexif.com/wp-content/uploads/2009/12/honda_cb250rs_tracker.jpg
http://www.motorcyclespecs.co.za/Custom%20Bikes/Triumph%20Trackmaster%20Street%20Tracker.jpg
http://1.bp.blogspot.com/_hHW_S5_x60Q/TN0HmrHrLpI/AAAAAAAAA1Q/8tOLAK94gDo/s1600/xs%2B6%2Bbrat.jpg
http://4.bp.blogspot.com/_cLr5JjnwJi4/S2s8bpusVjI/AAAAAAAABxM/cabA0IfPbi8/s400/brat+1.jpg
http://1.bp.blogspot.com/_1MwqlCPmQ8I/S7dtxm0lzgI/AAAAAAAAB_E/61bss-K69ak/s1600/bratstyle-xs650.jpg
dtahir
03 Mayıs 2011, 06:54
Kapakları komple mi istiyorsun, yani kromajlı kısımlarıda almak istiyormusun ?
evet kromajları da almak istiyorum.Ayrıca depo gösterge panelini de almak istiyorum.
Carl Gustav
03 Mayıs 2011, 09:26
Brat bike, Trackster...
Bildiğimizi paylaşalım akıllar karışmasın (zaten yeterince karışık):
Nedir Brat bike?
Japonya'da, arka maşası bobber'lardaki gibi sabit motorla (hardtail) trafiğe çıkmak yasak olduğu için böyle bir (mecburi) tarza gidilmiş.
Çok daha konforlu ve güvenli olduğu kesin.
Amerika'da at yarışı hipodromlarında başlayan Oval pist yarışlarında (1. Dünya savaşından önce başlamış bir gelenek) kullanılan kalın ön-arka lastikli Flat Track Racer tabir edilen motorlar ana ilham kaynağı.
Alamet-i farikaları: küçük depo, arkada az, önde hiç çamurluk (bobber gibi), çoğunlukla hiç yol tutmayan Firestone marka, '40 ve '50'lerin deseninde kalın yanaklı lastikler (arkada beyaz yanak da olur), açık, düz, bazen kısa ve çoğunlukla sarılı egsoz, eski hava soğutmalı japon motor blokları (paralel çift, tek veya 4 silindir), bir sokak motoru gibi doğal oturuş tarzı (ne chopper gibi arkaya yatık, spor motor gibi öne yatık), klasik düz gidon, vs
Brat'lerin etkilendiği bir başka akım da "steam punk" denilen moda.
Cüneyt'cim ben yanındayım. Çok güzel olacak inanıyorum.
Bittiğinde Keeway SuperLight'dan çok daha super light, çok daha kolay kullanılan ve bir o kadar da güzel görünen bir motorun olacak.
Slmlr,
Brkn
cafeole
03 Mayıs 2011, 16:12
@Carl Gustav
Evet güzel bir bilgilendirme oldu, teşekkürler.
Ve evet kesinlikle standart keeway super light dan çok çok daha güzel bir motor olacak.:cat: Eğer mevcut honda deposu ve solo bir sele kullanılırsa onun arkasına cafe benzeri ufak bir kuyruk, küçük ön far ile çok tatlı bir brat olabilir. Standart gidonun oturuş ve sürüş açısından, hemde görüntü açısından çok iyi duracağı kanısındayım.:wiinkk:
Kolay gelsin
echtsasori
03 Mayıs 2011, 16:32
Cafeole. Yorumlar için sağol.
şimdi işin aslı şu. tabiki ordaki didon yerine kullanılan Süpürge borusu ve depo, tamamen bir ön fikir almak amacı ile konuldu. Didon Düz olur aşağa eğik olur yada bir metre yukarda olur (ki iç sevmem) bunlar deneme ile olacak şeyler. Amacımız Keeway Superlight den yeni bir şey yaratmak. Ha bu ne olur, cafe mi, bobber mi, brat mi, tracker mi ?
Sonuçta şasi ile oynamalar eklemeler, eksiltmeler ile istenilen forma sokulabilir. Bu sorun değil.Ben olduğunca fazla masraf yapmadan sokulabilecek formu bulmaya çalışıyorum. Dostum Carl Gustav aklımı çelmek için iki dakikada bir şekil yaptı orda :) Çeldide ne yalan söylim :D :D :D
Duruma bakıcaz. Burda biraz çalışma ve zaman alacak olan vites ve arka fren pedalları var. Onlar hal olunca arkası hızlıca gelecektir.
Kolay gelsin.
dtahir
03 Mayıs 2011, 17:45
Cafeole. Yorumlar için sağol.
şimdi işin aslı şu. tabiki ordaki didon yerine kullanılan Süpürge borusu ve depo, tamamen bir ön fikir almak amacı ile konuldu. Didon Düz olur aşağa eğik olur yada bir metre yukarda olur (ki iç sevmem) bunlar deneme ile olacak şeyler. Amacımız Keeway Superlight den yeni bir şey yaratmak. Ha bu ne olur, cafe mi, bobber mi, brat mi, tracker mi ?
Sonuçta şasi ile oynamalar eklemeler, eksiltmeler ile istenilen forma sokulabilir. Bu sorun değil.Ben olduğunca fazla masraf yapmadan sokulabilecek formu bulmaya çalışıyorum. Dostum Carl Gustav aklımı çelmek için iki dakikada bir şekil yaptı orda :) Çeldide ne yalan söylim :D :D :D
Duruma bakıcaz. Burda biraz çalışma ve zaman alacak olan vites ve arka fren pedalları var. Onlar hal olunca arkası hızlıca gelecektir.
Kolay gelsin.
Merhaba yan kapaklar kromajları ile lazım bana,ayarlayabilecek olan var mı?
cafeole
03 Mayıs 2011, 17:46
Haklısınız hocam, ama motorun ufak oluşu bide sizler üzerindeyken baktığım fotoğraflarda aklım pek kesmedi. deponun açılı durması, ayak duruşu falan motorun şasesine, lastiklerine ön çatalın açısına bakarak cafe den çok bratı andırdı. Yine Keeway super light üzerinde çalışan bir arkadaşımla bu motor üzerine çok müşterek beyin fırtınaları yaptığımızdan sizin çalışmanız çok tanıdık geldi:) o yüzden fikir beyan etme ihtiyacı duydum tarzımda bir aşırılık olduysa affola. Giriştiğiniz işe cidden çok saygı duydum, daha en başta projenizde brat, tracker, cafe racer laflarının geçmesi dahi bu işi özel kılmaya yeter. Türkiyede pek bilinmeyen, görülmeyen şeyler. Güzel birşey yapında türkiyede emekliyen motor kültürüne armağan olsun. :)
Kolay gelsin :cat:
echtsasori
03 Mayıs 2011, 19:01
dtahir dostum. Daha çncede yazdım ama sanırım gözünden kaçtı. Yedek parça konusunda Tekay motor yani Keeway Türkiye'yi arayabilirsin. Netten bulablirsin Keeway Türkiye sitesini.
Eray beyle görüş yardımcı olacaktır. Malı direkt birinci elden al derim ben. Ama şunu söylemeyi unutma Fillo Kargo ile göndermesinler. Yoksa gelmez haberin ola.
cafeole;
Tarzınızda bir aşırılık yok. Neden böyle yazma ihtiyacı duydun anlamadım. Bence gayet güzel fikir ve düşüncelerini dile getirmişsin.
Ayak duruşu konusu; Ayaklar öylesine duruyor orda. Yani herhangi birşey yok oralarda. Biliyorsunuzdur bu motorların ayak basamakları var ve motor bloğunun önünde yer alıyorlar. Hani bizimkisi işte bunun gibi birşey olcak duruşu :D
Bakalım zaman ve beynimiz bize neler yaptırcak.
Kalın sağlıcakla.
crushoot
03 Mayıs 2011, 21:52
arka çamurluk sökülünce güzel gözüküyor .bu motoru almayı planlıyorum buna modife edebilecek istanbul da biyer varmı
echtsasori
04 Mayıs 2011, 11:33
crushoot sen ne tür bir modifiye yapmak istiyorsun.
Bildiğim kadarıyla pek bu motorla ilgilenen bir yer yok. Yapanda kendisi yapıyor benim gibi.
Planın belliyse yardımcı olmaya çalışırım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:44 ----------
Son durumumuz nedir bir bakalım.
Motor yerinden söküldü ve gerekli tüm conta ekipmanı yenileniyor.
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5563.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5564.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5565.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5566.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5568.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5569.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5570.jpg
Gerekli olanlar yeniden boyandı. kurumaya bırakıldı.
Bu arada boya olarak yanmaz siyah boya kullanıldı.
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5572.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5573.jpg
Debriyaj balataları değişti
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5567.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5576.jpg
Arka maşa söküldü.
Arka tekerlek dişli atılmak üzere söküldü.
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5574.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5575.jpg
Devamı akşama
dtahir
04 Mayıs 2011, 18:54
teşekkürler echtsasori.
cafeole
04 Mayıs 2011, 22:06
Hızlı giden bir çalışma, başladığınız hızla bitirip yaza yetiştireceksiniz sanırım, ardı ardına sökmeler, fotoğraflamalar, yayınlamalar :D gerçekten çok hoş. Görsellikten önce mekanik kısmınıda halletmeniz ayrıca güzel. Olması gerektiği gibi bir "nut&bolt" tarzı bir restorasyon olacak sanırım, herşeyi söküyorsunuz ya :)
Şu kocamannn fardan kurtulacaksınız dimi? :D
ersinpolat
04 Mayıs 2011, 22:59
bir sl150 kullanıcısı olarak ilgiyle takip ediyorum..
echtsasori
05 Mayıs 2011, 10:04
cafeole mekanik tabiki daha önemli. Görsellik hertürlü halledilir. Ama mekanik yoksa görselliğin bir anlamı yok dimi :)
Bugün motorun yan kapakları nikelajcıya gidecek. Üzstündeki nikelaj temizlenip sadece aluminyum kalacak ve parlatılacak şekilde işlem görmesi muhtemel.
Ardından jantlara ve Egzosta müdahele etmeyi düşünüyorum. Zira şasiye bağlanacak olan fren ve debriyaj pedalları için hafta sonu piyasaya çıkmamız gerekecek. Ayak konumları tespit edildi. Ama bedallar ve ayaklıklar alınmadan bir işleme başlamak istemiyorum. Ufak tefek fazlalık kesme durumları var. Fırsat olursa onlarıda halledicem bugün.
En son durum olarak motor toplandı. Yan kapaklar sökülecek temizlik için. Birde ben birşey atladım. Silindiri sökerken eski contadan küçük bir parça kopup motorun içine düştü. Onu çıkarmam gerek. Anlayacağınız motor bloğu komple sökülecek. Bir sıkıntı doğmasın sonrada.
Son durumumuz şöyle.
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5597.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5594.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5593.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5592.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5595.jpg
cafeole
05 Mayıs 2011, 19:51
Üst kapağı ve hava kanallarının olduğu parçayı boyadınızmı? Boyadınızsa nasıl bir işlem ve boya kullandınız öğrenebilirmiyim? Ve jantları boyamak gibi bi planınız varsa aynı soruyu onlar içinde sorucam. Bu konuda çok araştırma yapmama rağmen verimli sonuç alınan bir aleminyum boyama işlemi pek bulamadım. Vakti zamanında "bikers build off" da izlediğim bi bölümde adam bir leğenin içine sirke ve bir sıvı daha katıp bütün metalleri içine atıyordu. Parçalar altın gibi çıkıyordu ve bu boya değil kimyasal olarak metalin yüzeyini değiştiren bir işlemdi sanırım. Çok merak ettiğim bir konu eğer bir bilginiz varsa bu konuda (aleminyum boyama) çok makbule geçer.
Orjinal depoyumu kullanacaksınız? Honda deposu çok güzeldi. hazır bukadar sökmüşken standart olarak toplamayın bence. Yapın bir brat, cafe, yada trackerda millet tarz görsün. Eminim avrupadaki, asyadaki güzel örneklerden biri olucaktır.
Kolay gelsin.
crushoot
06 Mayıs 2011, 20:33
Hocam çizgini bozma en ucuza en güzel şekil de cıkarıcam diyodun.Benzin deposunu falan değiştirme hocam rengini mat siyah gibi renklerle yap bence güzel olur. Öyle devam et herkeze örnek olsun.Bizde ona göre bu işe girelim.:)
echtsasori
07 Mayıs 2011, 23:57
Cafeole;
Bahsetmiş olduğun parçaları boyadım. Nasılmı boyadım anlatim çok basit. O parçaları öncelikle güzelce temizledim benzinle yıkadım kuruladım biraz beklettim ardından da her sanayide bulabileceğin Yanmaz Egzost boyası ile boyadım. Sprey olarak satılıyor. Sanırım bir spreyi 25-30 TL civarında. Yanmıyor ve dökülmüyor. Herkez yapabilir bu işlemi.
Jantlar konusunda evet tabiki boyicam. Ama öncelikli olan Debriyaz kapağı ve diğer sol tarafın blok kapağı. Henüz kumlamaya veremedim. Nikelajcı ile görüştüm ve habi hallederiz moduna girildi ve o işten vazgeçtim.
Araştırdım. Burayada linkini ekliyorum. Aluminyumda en güzel boya sonucu eloksal boya ile alınabiliyor. Seyretmiş ve anlatmış olduğun olay da eloksal hazırlık kısmı. Aluminyuma atılacak eloksal boyaya göre işlem yapılıyor önceden. İnternette araştırırsan Eloksal boyama diye güzel açıklamalar var. Örnek Normal parlak boya uygulamasından önceki işlem farklı mat boyamadan önceki işlem farklı. Eloksalin özelliği boyanın yüzey üzerinde kalması değil yüzeyin içine işlemesi. Yani yüzeyimiz olan aluminyumun içine işliyor.
Küçük bir link.
http://www.aseleloksal.com/tr/eloksal.asp
Jantlara dönersek evet boyicam. Önce bir temizlik ardından jant boyası diye piyasada satılan boyalar var. Normal boyalara göre çok daha dayanıklı olduğu yazılı. Bende bunlardan kullanıcam. Jantlar siyaha boyanacak. Sadece kenarlarda ince bir çizgi halinde kendi renginde bir şerit bırakılacak. Lastik söküp takarken boyaya zarar gelememesi adına. En sonda vernik atılacak üstüne. Zira zımparalama veya polisaj yapılan aluminyum öyle bırakılırsa su ve nemden oksitlenme yapar. Unutulmamalı ki ham Auminyumda paslanır. Beyaz beyaz toz yapar ve aşınır.
Orjinal depoyu kullanmicam. Fotoğraflardaki Honda deposunu kullancam. Onda hafif bir çökük vardı. Kaportacıya verdim çektirme yapması için. Ardından altına benzin musluğu için bir somun kaynatılacak ve musluk takılacak.
Motor standart toplanmicak. Düşüncem aşağıdakiler gibi birşey yapmak.
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/218628_10150182232747068_653877067_6855897_7431338 _o.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/219211_10150182235707068_653877067_6855925_4418146 _o.jpg
Kısacası Brat olacak.
Motor bloğunu dağıtmıştım. Ama bir sıkıntı çıktı toplamada. Motorcuya götürdüm ve Hoooop 50 TL çepten çıkı verdi. Blok içindeki rulmanlar ele gelmiş :) :)
crushoot hocam selamlar.
İşin açıkcası tarz belli zaten. Deminde yazdım Brat olacak. Orjinal depoyu çıkardım ve kullanmicam hocam. Bu ikinci depom ve sürekli alt bağlantı noktasından çatlıyor. Hoş benimdi 2006 model motomax ın kasnakladıklarından. Titreşim full. Arkadaki yolcuya orgazm garantisi verebiliyorum binince. Özelliklede bayanlara :D :D :D :D :D
Renk konusunda kararsızım. Ama mat siyah olmayacağı kesin. Ben kontrast oluşturması adına şasi jant ve didon amotisörleri siyah depo ve belki ön çamurluk beyaz üstü siyah desenli düşünüyorum. Ama bakalım zaman göstericek. Yeni fotolar var ancak ekleyemiyorum şu an.
Yarın fırsat olursa eklicem.
Herkeze kolay gelsin.
crushoot
08 Mayıs 2011, 13:24
Hocam Gösterdiğin modele bütün okul aşık olduk(egzos borusu hariç) ben Mimar sinan da otomativ tasarımı okuyorum bütün sınıf seni takip ediyoruz.Umarım keeway'ı resimdeki motor gibi cıkarırsın, farklı birşeye dönüşmez .Birde yaptığın işlemleri fiyat listesini cıkarmak gibi bir niyetin varmı öyle birşey yapsan biz de elimizi cebimize ona göre atardık (belki elimizi cebimizden senin için cıkarırdık:) )
muratdiksöz
09 Mayıs 2011, 12:23
Metin arkladaşımızın Keewayi 2007-2008 arası bu haldeydi şimdi neler yapmıştır herhalde :P
http://www.mototurkiye.com/download/file.php?id=4215&mode=view
http://www.mototurkiye.com/download/file.php?id=4219&mode=view
http://www.mototurkiye.com/download/file.php?id=4217&mode=view
http://www.mototurkiye.com/download/file.php?id=4218&mode=view
echtsasori
09 Mayıs 2011, 12:43
Fotoğraflar görünmüyor bende.
muratdiksöz
09 Mayıs 2011, 12:46
Fotoğraflar görünmüyor bende.
3 resim ekledim ,ben de normal açıyor dostum ,belki seninle ilgili bir sorundur:wiinkk:
echtsasori
09 Mayıs 2011, 13:00
Kaldığımız yerden devam ediyoruz.
Şimdi işin aslı şu crushoot.
Tabiki benim motorum fotoğrftaki ile birebir aynı olamaz. Başta şasi değişikliği var. En azından boyut olarak. Herkes bilirki bu superlight lerin şasileri biraz küçük.
Tabiki ben fotoğraftakine en yakın hali ile ve tabiki kendi tasarım ve fikirlerimle birlikte üretim yapıcam. Birebir kopya yapmak bana göre değil. Mesela Jantlar tel değil bende. Aluminyum jant. Bu arkadaşınki kampanalı fren sistemi, bendeki ön fren disk. Bu arkadaş amortisör körüğü kullanmamış ben nu eklemek istiyorum. Fotoğraftakinde Yağ kutusu var koltuk altında bende olmiyacak. yada olacaksa bile elektirk tesisatı ve soketleri saklamak için olacak gibi.
Bide şöyle bir konuya dikkat çekmek isterim. Fotoğraftaki motorda kullanılan lastikler otomobil lastiği. Eski modellerin lastiklerinden. Şu an Türkiye'de bu tarz bir uygulama yapan yer yok. Araştırma içindeyim. Uygun olursa o lastiklerden bir tane arkaya takmak istiyorum. Çünkü hem daha ucuz hem daha dayanıklı. 200.000 Mil yapanları okuyoruz nette. Motorsiklet lastiği ile bunu yapmak imkansız :)
Gelelim ilerleme durumumuza.
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5598.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5600.jpg
Dişliler mükemmel durumda. Ancak görünen büyük rulman ele gelmiş. tıkırtılı dönüyor. ileride sorun çıkarmaması adına değişti. 50 TL :(
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5601.jpg
Şasideki fazlaya çıkan bağlantı noktaları kesildi ve hala kesiliyor.
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5608.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5609.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5610.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5611.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5614.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5613.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5615.jpg
Yan sehpa da kesildi. Yeri değişecek. Öne alınacak.
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5617.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5618.jpg
Orta sehpa (iptal) ve arka ayaklık (iptal) yerleri de kesilecek bugün. Benim tercihim solo koltuktan yana olduğundan arka ayaklıkları iptal ediyorum.Tercihe göre iki kişilik de yapılabilir bu tarz.
Egzosta el attık.
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5620.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5621.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5623.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5624.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5625.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5626.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5627.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5628.jpg
Kesmeye traşlamaya devam :)
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5630.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5631.jpg
Şaside son durum.
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5632.jpg
Jantlar elden geçti. boyaya hazır hale getirmek için üstündeki parlak yüzey alındı. Boya atilabilir durumda
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5643.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5641.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5642.jpg
Ön Amortisör lerde zımparadan nasibini aldı. Onlarda boyaya hazır.
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5638.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5639.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5640.jpg
Maaliyete gelirsek.
Şu ana kadar yapılan masraflar tamamen motorun kendi ihtiyacı olan yedek parça dişli vs masrafları idi.
Asıl Brat dönüşüm masrafları şimi başlicak. Şasi boyama ve kumlamalar dahil.
Liste yaparım.
Bol sürüşlü günler.
metallica
11 Mayıs 2011, 00:28
arkadaşlar slm bana keeway markadan anlayan işinde usta saglam bi motorsikletçi gerek varmı bilen acill :pr:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:25 ----------
arkadaşlar bana keeway markadan anlayan acil usta lazım İZMİR
echtsasori
11 Mayıs 2011, 11:03
Sıkıntın nedir metallica ? Yardımcı olmak isterdim ancak izmirdesin.
echtsasori
11 Mayıs 2011, 17:40
Muhtemelen paylaşılmıştır. Ancak ben yeniden güncellemek istedim.
Superlight üzerine bir site.
http://keewaysuperlight.blogspot.com/
yoyo74
11 Mayıs 2011, 17:57
arkadaşlar slm bana keeway markadan anlayan işinde usta saglam bi motorsikletçi gerek varmı bilen acill :pr:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:25 ----------
arkadaşlar bana keeway markadan anlayan acil usta lazım İZMİR
İzmir de urla da sabri usta diye biri var internette bak... her motordan anlar... saat gibi yapar... keeway ona oyuncak gibi gelir .... danış istersen.
cafeole
12 Mayıs 2011, 00:33
Selamlar bir süre bilgisayarın azizliğine uğramıştım. fakat siz aynı devam ediyorsunuz maşallah :) Depoyu ufak tutmanız gerçekten güzel fikir, japon brat tarzına yakın birşey olacak gibime geliyor şimdiden. Sele konusunda mono yaylı bir sele yerine yine japon bratt lardaki gibi şase ile uyumlu enine dikişli kibar bir sele olacak galiba. şasede sele için güzelce yer açmışsınız fakat o en arkada yükselen kısmı bir şekilde yeni tasarımda şekillendirip değerlendireceksiniz sanıyorum. Ayrıca yaptığınız tariftende renk konusunda yine old school bişey çıkacağı belli oldu :D Boya konusundaki tavsiyenizide dinliyeceğim, eksoz boyası ile çok çalıştım. bisikletimi, rc arabamı falan boyamıştım harika gerçekten çıkmıyor falan arabamın eksozunu metali pürmüz ile ısıtarak boyadığım halde bir süre sonra yine (kaynak yerlerinden) boyayı atması beni deli etti. umarım jantlarda, hele aleminyum jantlarda böyle bir sorununuz olmaz. yabancı forumlardada aleminyum boyanın baya tartışmalı bir konu olduğunu gördüğüm için özellikle sormuştum. bakalım zaman içinde görecez zaten sayenizde. lastik konusuna gelince, aslında internetten bulunup getirilebilir, birde eski jawaların o kalın dişli radial desenli lastikleri (ebatlarını bilmiyorum ama) olabilir sanki. fakat yol tutuşu konusunda çok sıkıntılı lastikler olduklarını duymuştum. o sizin bahsettiğiniz araba lastiklerininde.
Kolay gelsin :)
echtsasori
12 Mayıs 2011, 11:07
Cafeole.
Sele konusunda şu an gel gitler içindeyim. Aslında o konuyu çokca düşünmedim. Aklım şu an sadece ayaklıkların montajı ve ne tür bir ayaklık yapsam sorusunda. bu beni biraz düşündürtüyor. bakalım yakın zamanda ortaya çıkacak.
Şaside sele arkasında kalan o çıkıntılar elbette kesilecek. O kısım kutu şeklinde yapılmış ve şasiye geçirilmiş. Kesilen yerler boş kalacağından oralarda kapatılacak.Ancak amortisor bağlantıları orada olduğundan düzlemek gibi bir şansım yok. olabildiğince alınacak o kısım.
Renk konusu tam netliğe kavuşmadı. Benim gönlüm beyaz ve siyahtan yana. Çünkü hayat böyle :)
Aluminyum boyama :
Jant ve ön Amortisörlerde sıkıntı yok. Endüstriyel selülozik mat siyaj ile boyanacaklar. Belki amortisorler parlak siyah olur.Duruma göre. Eğer sökebilirsem arka amortisörleri söküp yaylarınıda boyamak niyetindeyim.
Ancak motor blok yan kapakları sıkıntı yaratıyor şu an için. Kromaj kaplı ve kumlama ile temizlenemiyor. Kromajcı bulup asit ile temizletip boyaya göndermem gerekiyor. Daha öncede yazdım sanırım. Aluminyum boyama konusunda en iyi ve tek sonuç Eloksal boya ile alınabiliyormuş. Kaldıki hayatımızda kullandığımız boyanmış birçok aluminyum eşya parça vs, Eloksal ile boyanmıştır. Bunlar yazılanlar.
Neyse öncelikli olan pedallar ve Sele ardından kuru montaj ve inceleme. Sonrası malum ver ayarı ve gazı ver boyayı :)
echtsasori
13 Mayıs 2011, 11:37
Artık birşeyler yapıp ilerlemek ve bu iş de bitti demenin zamanı gelmişti. Gaz kaçmasına karşı evet bu bitti diyebileceğim bir kaç şey yaptım.
Öncelikle şasi ve maşa kumlamacıya verildi. Bir aksilik olmaz ise cumartesi alıp çalışmaya devam edicem.
Ne yaptık. Bazı parçalarımızı güzelce temizledik zımparaladık ve boyadık. Şasiyi beklerken boş durmayalım dedim.
Öncelikle Jantlarımız temizlendi ve Jant aralıkları boyandı.
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5644.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5645.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5648.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5670.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5671.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5672.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5673.jpg
Ön fren kaliperi tamamen söküldü, temizlendi ve boyandı.
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5650.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5651.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5652.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5662.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5663.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5682.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5681.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5680.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5684.jpg
Egzostun kullanılacak manifolt kısmı boyandı
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5664.jpg
Amortisötler boyandı
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5653.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5655.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5656.jpg
Fren diski göbeği boyandı
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5657.jpg
Ve bilimum parça Mat siyah renginden nasibini aldı.
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5678.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5676.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5661.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5660.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5659.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5677.jpg
http://i1038.photobucket.com/albums/a470/Realsasori/Keeway%20Superlight%20Cafe%20Racer/DSCN5658.jpg
Şimdilik bu kadar.
crushoot
15 Mayıs 2011, 14:16
arkadaşlar bu motorun yabancı sitesinde superlight 125 limited diye bi modeli var mükemmel gözüküyor mat siyah ama türkiye de satış yapan birini bulama dım konu hakkında herangibi bir bilgisi olan varmı.http://www.keewaymotor.com/motor_superlight_lim.html site bu
abektas89
16 Mayıs 2011, 20:19
echtsasori kardeş. benimde superlight motorum var ve ön teker çatalları tuzlanma yüzünden olsa gerek kapardı ve dökülme oldu. sizden gördüğüm kadarıyla tamiratı mümkün. nasıl olacağını sorucaktım ve orjinal rengini vermem mümkün müdür. teşekkürler. kolay gelsin :)
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO