Orijinalini görmek için tıklayınız : Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
vıceroy
23 Mayıs 2007, 14:24
Buji için bilgi veren arkadaşlara çok teşekkürler. :silent:
swort
23 Mayıs 2007, 14:43
vıceroy buji konusunda daha önce bilgisi olanlar burya bilgilerini aktardılar benim pek bilgim yok olsa elimden geleni yapardım ama acele etme muhakkak yardımcı olacaklar çıkar derim dostum.
obkavi akşam jameikanın yanındaydım senin gidon uçların bende sinan usta vermiş jameikada bana verdi bi ara buluşup dertleşelim hemde ben sana bu parçaları takdim edeyim..
emr550m
23 Mayıs 2007, 14:44
baba ne gidiyo ne geliyo anlamadım ki (şaşkınadamsmilesi)
va ben bu dişli mişli işlerinden anlamıyorum biri bana özelden maliyeti ne işe yradığı hakikaten uğraşmaya deeğermi dez avantajı nedir yazarmı ya benim kafam lazım ya kalın biraz
bu dişli 15 ytl tutuyor. Motorda zincirin ön tarafındaki dişli (çarktan) bahsediyoruz. Takan kişiler motordaki vibrasyonun hissedilir derecede azaldığını iddaa ediyor.
bende bu yüzden aldım. Motorumda bazen rahatsız edebilcek seviyede titreşim vardı. Taktıktan sonra görüşlerimi sunacağım. Umarım bu iddaalara bende katılırım :). Hızın biraz azalacağını söylüyorlar dişlinin 16 dişten 18 dişe çıkmasından dolayım. Artık vibrasyon gidecekse hızdanda biraz azalmaya ses etmemk lazım.
Slm ben Aydın Sökeden Dr.Cüneyt Günay.Yaklaşık 2 yıldır 125 cc.bir scooter kullanıcısıyım.Artık zamanı geldi diyerekten aranıza katılmaya karar verdim.Birkaç gün sonra benimde bir Keeway Superlıght 150 veya Supershadow 250'im olucek.Umarım bir aksilik olmaz.Ancak karar vermekte zorlanıyorum.Naçizane tavsiyelerinize ihtiyacım var.Sevgiler
dostum 150 lik keeway gerçekten çok güzel. YEni başlayanlar için çok güzel bir motor. 250 lik hakkında aşırı bilgim yok ama 125 lik motor kullanmışsın belki 150 lik seni tatmin etmeyebilir keyif açısından tek kanım budur bu konuda. 100-120 arasında max. bi hıza ulaşır bizim motorlar, ki onu göremeyenlerde mevcutmuş. Bunun dışında bi eksiği olduğunu da düşünmüyorum. 250 lik motor hakkında o motor sahibi insanlar anlatsa daha doğru olur kanımca...
Son bir mevzuda dostlar bu dişliyi değişirkene , benim aklıma zinciri arkadan iyice vidalarla gevşetip zinciri dişliden boşa çıkarıp sonra dişliyi takıp zinciri tekrar germek geliyor. Dikkat etmem gereken bir husus varmı başka? siz bi sakatlık yaşadınızmı bişeyleri unutup?
obkavi
23 Mayıs 2007, 15:18
viceroy bilmiyorum dostum, sanırım müdürüm gece bi ara fiyatları topic de yazmıştı diye hatırlıyorum da mürür bugün yok işe gelmedi kesecem yövmiyesini
swort ok dostum, özelden yazdım sana, emr 550 teşekkür ederim
cüneyt kardeşim alacaksan 250 cc al derim ben ama keeway ss 250 ile ilgili bende biara almayı düşündüm ama artık Türkiye'ye gelmiyormuş yani motomax getiremiyormuş bence almanın bi espirisi yok bu saatten sonra zaten bu motomax nenen firma tam bi tırt çıktı, bence 250cc regal raptor veya sl150
tunc_83
23 Mayıs 2007, 16:49
beyler ben şu üsküdarda tamirci var dediniz neresinde tarif etsenize.
gece taıwan malı debriyaj teli yayı felan nekadar tutuyo.
bunu nereden alıp nereden değistirebilirim?
balayyusuf
23 Mayıs 2007, 16:55
Sioux teşekkür ederim ilgilendiğin için çok sağol.:rendeer:
Cüneyt günay kardeş bende İstanbul'da yaşıyorum ama Aydın Nazilli'liyim ve her yaz aksatmasız Didimdeyim haftanın en az iki günüde söke'ye gelirim alırsan bir Sl 150 şimdiden
bir arkadaşın oldu yani bu yaz motoruda getireceğim ama imkanın varsa ben sana 250 cc lik bir motor tavsiye ederim zaten 125 lik bir makinen varmış 150 seni kesmez bence,yinede sen bilirsin tabiki.:cat:
Tunç 83 debriyaj balatası honda titan 20 ytl yaylar honda titan tanesi 2.5*4 adet= 10 ytl debriyaj teli orjinal süperlight 15 ytl işçilik 40 ytl civarıdır toplayıver bakalım:))
cobalt
23 Mayıs 2007, 17:06
yusuf hocam ın dedıklerıne bır ekleme balata degısınce yag da degısecegınden 1lt 10/40 yag :)
tunc_83
23 Mayıs 2007, 17:29
Tunç 83 debriyaj balatası honda titan 20 ytl yaylar honda titan tanesi 2.5*4 adet= 10 ytl debriyaj teli orjinal süperlight 15 ytl işçilik 40 ytl civarıdır toplayıver bakalım:))[/QUOTE]
abicim bide nerden aldını ve nerede yaptırdını da yollıya bilirmisin? benim sorduklarım daha pahalıda:cat:
bazen25
23 Mayıs 2007, 17:58
arkadaşlar site çalışması için daha önceden üyesi olduğum www.zenscooclub.com vardı tasarım açısından bir bakın isterseniz oldukca kullanışlı bir siteydi (bilgiler ulaşması oldukca kolaydı)
balayyusuf
23 Mayıs 2007, 18:01
Tunç 83 kardeş Tabiki İstoçu bilirmisin iki telliye doğru giderken sağ tarafta kalıyor toptancılar çarşısı diye geçer parçacılar falanda var orada honda Özen (0 212 6594142) gitmeden önce ara eğer anadolu yakasında oturuyorsan oradada kızıltoprakta Honda Özen (0 216 5506501) yayları mutlaka al debriyajın süper yumuşak olacak bizim makinanın kendi yayları çok sert çünkü.Montajıda Menderes usta Kadıköy-Ziverbey'de (0 216 550 72 72 ) yaptı
Debriyaj telinide orjinal süperlight Sirkeciden TARAŞ (0 212 527 65 56 ) aldım yalnız benim balatayı bana Gece nikli kardeşimiz sayın müdürümüz temin etti nereden aldı bilemiyorum ama aradığın herşey bu telefonlarda var birde Cobaltın dediğini unutma 10/40 yağ 1 litre olacak.kolay gelsin
obkavi
23 Mayıs 2007, 18:57
ÜSKÜDAR vergi dairesinin karşısında motosiklet tamircisi var servis değil ama ustalar iyi gece, swort,ben,jameika oraya gidiyoruz.
GeCe__
23 Mayıs 2007, 18:57
beyler selamınaleykum:mrgreen:
müdür dıyen arklara oncelıkle cok tsk edıyorum ama aynı zamanda da estafurallah dıyorum ne haddımıze yardımcı olmaya calısıyoruz sonucta bugun brıaz yogundum dısarlardaydım motorla kas kolunda fln öle takıldım:P
hangı ark sordu bılemıcem ama debrıaj balatasının yayları degısmesıne gerek yok eyer kacıma var bende dıyorsan alıcaksın balata o kadar taiwan malı 5-10-20 ytl fıyatlar ama 5 ytl olan çin malı:)
bazen 25 tasarım fena degıl sıtenın keske bır arada olsakta su ıse adam akıllı el koysak neyse sız calısın ama:)
http://img522.imageshack.us/img522/1674/dehsetgc9.jpg (http://imageshack.us)
http://img69.imageshack.us/img69/8451/firtinapj7.jpg (http://imageshack.us)
http://img69.imageshack.us/img69/5243/vaovlm7.jpg (http://imageshack.us)
can sıkıntı ıste :P..............
meoden
23 Mayıs 2007, 19:26
Arkadaşlar aranızda aynı sorunu yaşayan varmı bilmiyorum.Benim motorumda 5. viteste yüksek devirde giderken bir anlık gaz kesiliyor 1-2 saniye sonra tekrar normale dönüyor.Bunun neden olabileceği hakkında bilgisi olan varmı? Ben karbüratörde pislik olabileceğinden şüpheleniyorum.Süper benzin kullanıyorum.Birde motor sıcak yada birkaç günden sonra ilk çalıştırma olsun jikle belli bir yerde durmadığı sürece ve diğer seviyelere getirdğim zaman stop ediyor.Bunun da neden olabileceği hakkında da bir fikri olan varmı?
vıceroy
23 Mayıs 2007, 19:31
Motosiklet.net'in birbirine bağlı ve saygıdeğer kardeşlerim selam.
Hepimiz motomax'ın sattığı ürünlerinin sağlam ve kaliteli olduğunu biliyoruz. Bunuda her fırsatta savunuyoruz.Motomax Türkiyede en çok ARN ve chooper olarakta sl ve ss modellerini satmıştır. sl modelinin satışının iştahları kabartan sayısıda biz kullanıcılarının memnuniyeti ve piyasada kopyasının veya benzerinin olmaması olmuştur. Nede olsa macar keeway çinde bu malları kendi standart kalite anlayışına uygun ürettirmiştir. Bu vesileyle motorlar birçok markadan daha sağlam olduğunu kanıtlama şansı bulmuştur.(Hondanın cbf 150 yi ve yamahanın ybr 125 modellerini ucuz işçilikle her kesimin satın alabilmesi için çinde ürettirdiği gibi...) Basit bir örnek ybr 125 ile keeway speed aynı fabrikadan çıkıyor!(Arçelik-Beko örneği gibi.) Kalite eşit.
Edindiğim net bilgi doğrultusunda, Motomax artık keeway ürünlerini satmayacakmış. Akıllıca bir yaklaşım ile sl fiyatı 4000 ytl açıklanıp eldeki stok 3250-3500 ytl arası tutturulduğu oranda zaten satılarak eritildi. Ya sonrası? Anlattığım gibi chooper satışındaki ciddi ciro motomax'ın kendi montaj fabrikasını kurmasına sebeb oldu,bu çok güzel birşey fakat sl ve ss yok artık! Yerine Regal-raptor 150cc-250cc motomax montajı olarak,Regaldeki karbürator ve 3. vites problemlerinden arındırılmış bir kalitede üretilecekmiş. Bu motomax ve bu ürünlerin tüketicileri için müthiş bir fırsattır. (parça sorunu yaşamamak adına) Asıl sorun benzeri ve emsali olmayan,günümüzde çamurluk,flaşör,.. sorunları yaşayan sl kullanıcılarının ilerleyen zamanda yaşayacağı parça sorunları olacak endişesindeyim. ss de aynı sorunu yaşayabilir (bisan getirmeyi keserse bu modeli) Bu ikinci eli çok fena düşürebilir! Obkavi Regal düşünüyorsan acele et derim! Şunu dikkate almalı,regalin artısı hava soğutmalı olmaması ama mondial mct gibi motoru var,v motor olmadığından 80 ve üstünde titreşim var. Burdaki Regal kullanıcıları ss denediğinde hayran kaldıkları halde bu Regal geçişini anlayabilmiş değilim. Kurdukları ciddi fan clupleri sayesinde iyi konumlara geldiler. Bence motomax regalin satışlarını etkiler,ayakta kalan motomax olacaktır. Saygılarımla. :bounce:
ergeser
23 Mayıs 2007, 19:54
jamaika 34 sagoldostum yenileri gelince haber ver.gidon çapı 25 mm dimi?
emr550m
vaga
dostlarım önemli degil nedemek.
obkavi
dostum gidonun degişik açıdan resimlerini koyarsan cok memnun olurum.vede bu gidon hangi motorun gidonu?
Boğaçhan
23 Mayıs 2007, 21:26
Buji için bilgi veren arkadaşlara çok teşekkürler. :silent:
Viceroy kardeşim, bujiyle henüz bir işim olmadığından bir şeyler yazamadım, mesaiden zaten sanayi vb. yerlerde araştırma yapmak mümkün değil, yoksa ne demek...
Benim motorumda 5. viteste yüksek devirde giderken bir anlık gaz kesiliyor 1-2 saniye sonra tekrar normale dönüyor.Bunun neden olabileceği hakkında bilgisi olan varmı? Ben karbüratörde pislik olabileceğinden şüpheleniyorum.Süper benzin kullanıyorum.Birde motor sıcak yada birkaç günden sonra ilk çalıştırma olsun jikle belli bir yerde durmadığı sürece ve diğer seviyelere getirdğim zaman stop ediyor.Bunun da neden olabileceği hakkında da bir fikri olan varmı
*Karbüratör yüksek hız memesinde pislik olması muhtemel.
*Stop etme: rölanti ayarı ve hava karışım ayarının yapılmasını gerektiriyor gibi ama değil... Yazdıklarımı uygulayın olmazsa sevise gösrerin,
Bizim motorlar jikleylede olsa ilk çalıştırmada az biraz gaz vermeyi gerektirir, ısınıncaya kadar o şekilde tutmazsanız stop eder. onun için; ilk çalıştırdığınızda 2-3 dakika az gaz verip bekleyin, bilahare, yarım jikle pozisyonuna alın(Bu arada sağ eliniz halâ yarım gaz pozisyonunda), devir bir an yükselecektir, biraz gazı vermeyi azaltın. o durumda da 2-3 dakika bekleyin. Motorun ısındığından emin olduğunuzda yavaş yavaş gazı bırakın. Artık ''TIN TIN'' diye motorunuz saymaya başlayacaktır. Kısaca motor ısınıncaya kadar tüm durumlarda, yarım gazzzzz. Hadi kolay gelsin.
Arkadaşlar aranızda aynı sorunu yaşayan varmı bilmiyorum.Benim motorumda 5. viteste yüksek devirde giderken bir anlık gaz kesiliyor 1-2 saniye sonra tekrar normale dönüyor.Bunun neden olabileceği hakkında bilgisi olan varmı? Ben karbüratörde pislik olabileceğinden şüpheleniyorum.Süper benzin kullanıyorum.Birde motor sıcak yada birkaç günden sonra ilk çalıştırma olsun jikle belli bir yerde durmadığı sürece ve diğer seviyelere getirdğim zaman stop ediyor.Bunun da neden olabileceği hakkında da bir fikri olan varmı?
Dostum yağını kontrol et eğer yanlış yağ koyduysan hava filtresine akmış tıkamıştır. bu da yüksek devirlerde devri düşürür. Havalar ısındı jikleyle çalıştır ara gaz ver sonra jikleyi indir .
Sevgili Cüneyt meslektaşız seni aramızda görmek isterim ama kesinlikle 250 cc al. Herkese selamlar...Web sitesini merakla bekliyorum...
GeCe__
23 Mayıs 2007, 21:30
ya sen neden motor ustasıolmuyorsun boğaçhan gelmığım oraya:)
benım bujının tırnaklarında herhangı bı pıslık vs. bulamadım ama aküye daha bakmadım.bu sabahta aynı seyı yaptı bıraz gec calıstı 5 dk sonra fln.jıgleyı en uste alıyorum ama gec calısıyor nedense
Boğaçhan
23 Mayıs 2007, 22:34
Slm ben Aydın Sökeden Dr.Cüneyt Günay.Yaklaşık 2 yıldır 125 cc.bir scooter kullanıcısıyım.Artık zamanı geldi diyerekten aranıza katılmaya karar verdim.Birkaç gün sonra benimde bir Keeway Superlıght 150 veya Supershadow 250'im olucek.Umarım bir aksilik olmaz.Ancak karar vermekte zorlanıyorum.Naçizane tavsiyelerinize ihtiyacım var.Sevgiler
Cüneyt kardeşim, daha önce yazan arkadaşlar gerekli bilgiyi vermişler, Bir iki Ukalalık da ben yapayım...
V twin motorlar sarsıntısız çalışmaları nedeniyle tercih nedenidir.
Tercihinizde ekonomik durumunuz etkili olacak.
Daha önce yazıldığı üzere; 125 cc den 150 cc'ye terfiden hoşnut kalmayabilirsiniz.
Ayrıca SS, Yamaha virago'nun birebir aynısıdır. Bisan ve hatırlayamadığım bir markanın da Türkiye'de benzer modeli var.
SL ise; Chopper keyfi için en ekonomik tercihtir. Az yakar, çok gider, yakışıklılığı ise cabası. Parça bakımından ise, şu an aksesuar ve küçük parça anlamında sorun çıksa bile halledilebiliyor.
Kendi motorunu kendin yap anlayışı için ideal bir motor. çünkü basit ve müdahale edilebilir bir yapıya sahip.
Karar sizin.
Sinan Er
23 Mayıs 2007, 22:38
yeni motor aldım diye benden kurtuldunuz sanmayın ha
ben hep buralardayım
işlerim çok yoğun olduğu için motor mevzuna fazla vakit ayıramıyorum
ama ileriki günlerde sl yerine tercih edebileceğiniz bu yeni motoruma modifiye yapacağım
tercih edebileceğiniz diyorum çünkü bu motor sl 150 den cok güçlü ve ucuz ve VİBRASYON YOK ve ayrıca yedek parçaları da cok ucuz tek sorunu çirkin olması
sl150 ilk keşfedenlerden biri olarak benım zevkime güvenin şu motoru bi modifiim ye edeyim hele:farao:
emr550m
23 Mayıs 2007, 22:56
Yahu dostlar bugün dişliyi takmayı denedimde beceremedim. Kendi takan arkadaşlar bana bi tarif edebilirilermiiii??
Boğaçhan
23 Mayıs 2007, 22:57
ya sen neden motor ustasıolmuyorsun boğaçhan gelmığım oraya
benım bujının tırnaklarında herhangı bı pıslık vs. bulamadım ama aküye daha bakmadım.bu sabahta aynı seyı yaptı bıraz gec calıstı 5 dk sonra fln.jıgleyı en uste alıyorum ama gec calısıyor nedense
Gece kardeş, Bujin temizse 1'inci adımda sorun yok, Akün yeni olduğundan motorunun geç çalışmasıyla ilgisi olmaz, marş rahat basıyor öyle değilmi...!
Uzaktan komutayla arıza tespiti zor amma olasılıkları gözden geçireceğiz.
* Karbürörün hiç temizlendimi* pislik olabilir.
* Depo benzin çıkışında plastik bir filtre var tıkanmış olabilir. Anlıyabilmek için, karbüratöre giren şeffaf hortumu sök, benzin vanasının açık olduğu konumda benzin akışını kontrol et, nasıl...! rahat akıyormu bir gör bakalım. tabi bu işleri sıcak motorda yapma! Allah göstermeye benzin kolay alev alır. Benzinide boşa akıtma bir kab kullan. Eğer benzin akışında sorun varsa Filtreyi söküp temizlemen gerekecek. bunun içinde; bütün benzini boşaltman lazım. Çünkü filtre, deponun içinde/depo çıkışında.
Dediğim gibi uzaktan komutayla arıza tespit ve tamircilik zor! Ama motorunu seven ve yürütmek isteyen için bahane olmasa gerek. bu yazdıklarımdan da sonuç alamazsan...! bakçezzz gari:)
emr550m
23 Mayıs 2007, 23:15
K_Mcar_200 ben bundan KAnuni Motocar 200 gibi bir anlam çıkartıyorum. Şimdi öve öve bitirdiğin motor bu deme şimdi :)
Sinan Er
23 Mayıs 2007, 23:20
şşşşşşşşşşşş ayıp oluyo
hem ben daha ovmeye başlamadım
sele ve depo değiştikten sonra bunu tartışabilecek duruma gelebilirim ama henuz kimsenın yuzune bile bakmadığı bir motoru aldığımı bile soylemek zor geliyor
sadece kodlayabiliyorum :cherry:
emr550m
23 Mayıs 2007, 23:23
:D herkesin motoru kendine güzeldir arkadaşım. Motor motordur. Görüntü de bir yere kadar.
ergeser
23 Mayıs 2007, 23:39
emr550m.
dostum ilk önce arka tekeri boşalt zincir boşalsın sonra dişli üstündeki 2 adet civatayı cıkar. kontura pulunu kanallara denk gelecek şekilde cıkar dişliyi cekince gelecek.sonra yeni dişliyizincire geçirip yerine tak. kontura pulunu takıp civataları tak.arka tekerden zincir gergisini vede tekerin paralelligini ayarla.işte bukadar.
emr550m
23 Mayıs 2007, 23:45
dostum sorun şu ki benim dişli üzerinde bulunan vidalar cıkmıyor? özel bi tekniği felan varmı çeviriyom çeviriyom boşa dönüyor sanırım yalama olmuş. Bide arka tekeri boşaltmaktan kastin vidalarını gevştip lastiği öne almakmı?
Boğaçhan
24 Mayıs 2007, 00:08
1. Motoru Orta sehpaya alın,
2. Kontak anahtarını çıkarın, ve cebinize veya sağlam bir yere koyun,(Kazayla vatandaşın biri kontağı açar ve marşa basarsa.... Düşünmeyin bile.)
3. Vitesi 1'e takın, (Dişliyi sökerker ve takarken; dişlinin dönmesini engellemek için)
4. Arka teker sabitleme somununu, tekerlek serbest kalacak kadar gevşetin,
5. Her iki tarafta bulunan Arka teker maşa ayar kontra somunları ve ayar somunlarını gevşetin, gevşetin ki... zincir ayarı gevşesin ve dişliler üzerindeki yük kalksın, ve şimdi lastiği motora doğru biraz da elle ittirin, zincir tamamen bollaşacaktır.
6. Motor gövdesinin sol tarafında bulunan, ön dişli muhafazasının saplamaları sökün, söktükten sonra yavaş ve dikkatli olarak ileri/geri, yukarı/aşağı biraz oynatarak kapağı çıkarın, dikkat edin bu parça nikelajlı ve metal görünümünde olmasına rağmen plastiktir. zorlamayın... kırılır,
7. Aha da dişli karşınızda! Dişlin üstündeki görünen iki saplamayı sökün, içinde kam'lar olan bir saç parçası boşa çıkacak. onuda hafif sola sağa oynatarak kendinize doğru çekin, çok kolayca yerinden çıkacaktır.(Bu parça dişliyi yerinde sabitleyen kilit parçasıdır)
8. Dişli boşta kalmıştır, çekin ve alın.
9. Yeni Dişliyi takın, zinciri takın, (gerektiğinde vitesi boşa alın, zinciri takabilmek için bir miktar döndürmeniz gerekebilir)kilit saçını hafif sol sağ yaparak yerine takın, saplamaları (civataları )takın, boşluklarını alın, her iki civatayı aynı kuvveti uygulayarak, tatlı sert sıkın, fazla sıkma ve kuvvet denemesi yapmayın, civatalar kısa olduğundan kolay sıyırabilir.
10. Arka maşa uçlarındaki, işin başında gevşettiğiniz, kontra ve ayar somunlarını kullanarak Zincir ayarını yapın, ilk önce ayar somunlarıyla gerekli gerdirmeyi yapın, (Zincir ayarı yapıldığında; zincir tam ortasından elinizle yukarı aşağı esnettğinizde; en fazla 1,5 cm. esnemeli, fazla gergin ve bol zararlıdır.), daha sonra kontra somunlarını sıkın, kontra somunlarını sıkabilmek için, tabiki ayar somununu uygun bir anahtarla sabit pozisyonda tutmanız gerekiyor. Bu arada; ayar pencerelerinde gözüken cizgilerin sayısı eşit olmalı.( Nerde demeyin... ayar somunlarının bağlandığı parçanın üstündedirler,)
11. Arka Teker sabitleme somununu sıkın, hah işte.... burada kuvvet denemesi yapabilirsiniz.
12. Bildiğiniz tüm küfürleri ederek, dişli muhafaza kapağını yerine takmaya çalışın, takarsanız, saplamalarını takın ve tatlı sert sıkın. Fazla sıkmak yok! kırarsınız kapağı.
İŞTE BİTTİ.
NE İŞE YAPAR BU İŞLEM:
1. Bisikletlerdeki ön dişlileri hatırlayın, arka dişli sabit kalsın, ön dişliyi büyüttükçe ne oluyor....! hız artıyor amaaaaaaaaa güç azalıyor.
2. Düz yolda ve yokuş aşağı gidişte son hızınız 10 ila 20 km.kadar artar,
3. Daha az ön dişli turuyla daha fazla yol aldığınız için, vites değişim aralığınız uzar, adeta ekstradan bir vites eklenmiş etkisi hissedersiniz.
4. Vites değiştirme aralığınızın uzaması nedeniyle; daha düşük motor devrini kullanacağınızdan, vibrasyonun oluştuğu üst devirlere çıkmazsınız ve vibrasyonu daha az hissedersininiz.
5. Yokuş yukarı çıkışlarda az biraz güç kaybı yaşayabilirsiniz.
BİR DAHA YAZMAM, BİLENLER BİLMEYENLERE, DUYANLAR DUYMAYANLARA ANLATSINLAR:)
uNkNowN...
24 Mayıs 2007, 01:14
arkadaslar chooper almayı düsünüyorum we tabiki de cinli:) maddiyattan bu motoru önerirmisiniz?
tanzimo
24 Mayıs 2007, 01:41
...
Edindiğim net bilgi doğrultusunda, Motomax artık keeway ürünlerini satmayacakmış... :bounce:
Haklısın viceroy, sakarya- motor şenliği sırasında motomax ın müdürüyle görüşme imkanım oldu. Keeway firmasına teklif etmişler. izin verin burada üretelim, artı fon vergi vs yemeden son kullanıcıya uygun fiyata ulaştıralım diye. Keeway de artislik yapmış biz büyük firmayız şöyleyiz böyleyiz diye. Bin dereden su getirmiş. Doğal olarak da motomax regal i almış durumda. Yedek parça sıkıntıya girermi diye sordum. Olurmu öyle şey merak etmeyin sakın dedi.
Regal in 350 cc su soğutmalı modeli nefis bir görüntüde arkadaşlar. Arka tekerlek 160 lık ve ön çatal açılı görüyorsunuz. Tam chooper tanımına uyuyor.
http://www.regal-raptor.com/english/images/DD350E-6-1.jpg
Fakat biraz daha güçlü olmalıydı. 22 beygir. max hızı da 115 km gözüküyor. bizim aletler 94 km biliyorsunuz. fiyat 6900 YTL gibi olacak. Bence değmez. 7 milyar fazla. Biraz daha ucuz olmalıydı. şuanda regal raptor 250 yerine SS 250 daha mantıklı bir çözüm. Zira SS virago 250 nin kopyası. Yamaha artık bu modeli üretmediği için lisansını yamahadan almış vaziyette. V motordur hatırlatırım.
Su soğutmaya çok takılmayın. Ha kötü bişeymi tabiki eşit şartlarda daha avantajlı. Ama malzeme kalitesi ve dizaynına göre motor motor tartışılır bir konu. Virago 535 de hava soğutmalı. Hatta bırakın harley in hava soğutmalı modelleri mevcut. kaliteli üretilip iyi test edilmişse sorun olmaz görüldüğü gibi.
Şunlara bakın hele. Bunlar da spyder modellerinin fotoğrafları..
http://upload8.postimage.org/16423_81a938a775b4c77db6db259a1192c3de/bikepics_803534_full.jpg
http://upload7.postimage.org/755024_81a938a775b4c77db6db259a1192c3de/300_Spyder_01.jpg
http://upload7.postimage.org/755029_81a938a775b4c77db6db259a1192c3de/300_Spyder_03.jpg
giotine
24 Mayıs 2007, 02:28
obkavi; 1 senedir buluşamıyormusunuz ::sas:: Enteresan bir durum valla. Ben şu finallerimi bitireyim de el atalım şu işe hep birlikte ..
Bu arada ön dişliyi değiştiren arkadaşlardan tecrübelerini bekliyoruz. Birde arkadaşlar zincir konusunda ne marka kullanıyorsunuz ve ortalama fiyatı nedir ?
Birde şu ön dişliden bir tane de ben temin edebilirmiyim ?
Boğaçhan; Motorumun tüm bakımlarını kendim yapıyorum .. Beni aşan işlerde ustalar'a başvuruyorum ... Dediğin gibi müdahale edilebilir bir yapıya sahip .. Şu ana kadar sadece depo'mu sökmedim geri kalan tüm parçaları teker teker sökmüşlüğüm var ...
Tanzimo; paylaşım için teşekkürler. Bu motora 7000 YTL verenin aklından şüphe ederim ... İnanılmaz yüksek bir fiyat pazar'a bu şekilde girerlerse ellerinde kalır bu modeller .. Ayrıca ben beğenmedim tasarımını şehir içi kullanım için iç uygun olmaz. Kullanılan uzun çatal manevra kabiliyetini iyice azaltmış ve ağırlık merkezinin yere fazla yakınlığı motorun kontrolünü zorlaştırıyor.Bakalım ilerleyene zamanlarda ne olacak. Bir SL kullanıcısı olarak bu tip chopper'lar ztn hiç hoşuma gitmiyor buna EN500 ve Virago'da dahil ... Ama Shadow ve Dragstar'lar mükemmel ...
emr550m
24 Mayıs 2007, 09:46
1. Motoru Orta sehpaya alın,
2. Kontak anahtarını çıkarın, ve cebinize veya sağlam bir yere koyun,(Kazayla vatandaşın biri kontağı açar ve marşa basarsa.... Düşünmeyin bile.)
3. Vitesi 1'e takın, (Dişliyi sökerker ve takarken; dişlinin dönmesini engellemek için)
4. Arka teker sabitleme somununu, tekerlek serbest kalacak kadar gevşetin,
5. Her iki tarafta bulunan Arka teker maşa ayar kontra somunları ve ayar somunlarını gevşetin, gevşetin ki... zincir ayarı gevşesin ve dişliler üzerindeki yük ...........................
çok güzel izah etmişsin dostum. Ben sorunumu buldum :). artık nasıl yapacam bilemiyorum ama bir yolunu bulacam :D. Dişli üstündeki somunlar boşa dönüyor sanırım. Artık bulacaz bir çare. Kendi sitemiz için eksiksiz bir makale olmuş :). Fotolarlada zenginleştirdikmi halt etmiş yetkili servisler :).
Dişli soran arkadaş, biz ergeser nickli arkadaştan temin ettik. 15ytl dişli fiyatı.
vıceroy
24 Mayıs 2007, 10:54
Ağırlık merkezinin yere yakın olması nasıl motorun kullanımını zorlaştırıyor çok merak ettim? virago da ön çatal açısı tanzimonun koyduğu resimle hiç alakası yokki. Açı fazlalaştıkça manevra kabiliyetinin azaldığı zaten bilinen bir gerçektir!:bounce:
giotine
24 Mayıs 2007, 14:34
Ağırlık merkezinin yere yakın olması nasıl motorun kullanımını zorlaştırıyor çok merak ettim? virago da ön çatal açısı tanzimonun koyduğu resimle hiç alakası yokki. Açı fazlalaştıkça manevra kabiliyetinin azaldığı zaten bilinen bir gerçektir!:bounce:
Şöyle ki ; Ağırlık merkezinden kastım ;sele'nin yere yakınlığından dolayı oturuş pozisyonunda ki değişiklik motor hakimiyetinin kontrolünü bacaklardan alıp daha çok kalçalara veriyor olması. Bacaklarınız yere basarken dizleriniz ne kadar çok yukarıda olursa kontrolünüz o kadar zorlaşıyor ve bacaklarınızdan herhangi bir güç almak zorlaşıyor. Bizim SL'lerin en çok sevdiğim yönlerinden biridir sele'nin yüksekliği ve oturuş pozisyonu.
Virago'nun çatal açısından bahsetmemiştim o da nerdeyse aynı oranda yere yakın bir sele ve gidonu sebebiyle oturuş pozisyonu biraz rahatsız ..
Açı fazlalaştıkça manevra kabiliyetinin azaldığı bir motor ; şehir içi kullanım için ideal değildir demeye getirmiştim lafı ..
Ben ergeser nick.li arkadaşla irtibata geçeyim en iyisi ..
zatoichi
24 Mayıs 2007, 15:01
...
2. Kontak anahtarını çıkarın, ve cebinize veya sağlam bir yere koyun,(Kazayla vatandaşın biri kontağı açar ve marşa basarsa.... Düşünmeyin bile.)
3. Vitesi 1'e takın, (Dişliyi sökerker ve takarken; dişlinin dönmesini engellemek için)...
Baba büyüksün :cherry:
boğaçhan, yazdıgınız bütün mesajlardan sağlam bir elkitabı çıkar tekrar teşekkürler.
motomax malının arkasında olan bir firma diye hep bahsediyoruz, umarım keeway' markasını bıraktıktan sonra keeway yedek parça konusunda mevcut kullanıcılara bir sorun yasatmaz, yoksa olusan bu iyi imaj biter.
çinli chopper satısının ne kadar karlı bir iş olduguda gözükmekte ortaya cıkan son durum itibari ile.
emr550m
24 Mayıs 2007, 16:04
evet benide tedirginleştiren şey bu. yedek parçalar iyice geç gelmeye başladı son zamanlarda. Umarım satışla birlikte desteğide bırakmaz motomax.
oldwolf
24 Mayıs 2007, 16:28
hakkaten haa bizim topikten sağlam bi el kitabı çıkar valla ne güzel herkesi tebrik etmek lazım ::alkiis:::cat:
argat motorun hayırlı olsun ama bi sl yi bide senin motoru yanyana koy bi bak
ilker84
24 Mayıs 2007, 20:52
herkese merhabalar uzun zamandır takip ediyorum forumunuzu yaklaşık 2 aydırda alma hevesim vardı ben 150hs mondial sahibiydim takiii bugune kadar bugün kendime feyizoglundan 1 adet sl150 aldım :) çok mutluyum acaip hoşuma gidiyor bu motor sisy bar için tavsiyelerinizi istiyorum ve onun haricinde yeni bir sl150liliye tecrübelerinizi aktarmanızı nelere dikkat etmem gerektiğini ve düşüncelerinizi şimdiden teşekkür ederim herkese iyi ve güvenli sürüşler dilerim...ben ilker...yaş 23 istanbul kağıthanede oturuyorum
vıceroy
24 Mayıs 2007, 21:55
Hayırlı olsun ilker, sana o konuda destek jameika arkadaşımızdan gelecektir. :cat:
uNkNowN...
24 Mayıs 2007, 22:16
ya bütün keeway kullanıcılarını kınıyorum.Size dedim ki motor hakkında yorum yapın ama hicbiriniz zahmet edip iki sey yazamadınız neyse ya sağlık olsun gördük sl 15o kullanıcılarını;):farao:
vıceroy
24 Mayıs 2007, 22:24
Unknown kardeşim, 329 sayfanın sadece son 10 sayfasını okusan hemen hemen herşeyi anlardım. Parasının hakkını veriyor.Dayanıklı.titreşim var,ön dişliyi büyütürsen biraz azalıyor.100 km de 2.3 lt yakıyor. Ön çamurluk ve flaşör hariç tüm parçaları şimdilik temin ediliyor. Lastikler çin malı olup su gördümü yağ görmüş gibi kayıyor,eski kullanıcıları metzellere geçti. 150 cc ye göre tatminkar bir performansı var. 2. eli var. :bounce:
unknown dostum insanlara bu sitemin biraz yersiz olmuş ben sen ve birçok yeni arkadaş bu topiğe girdiğinde o kadar çok sordu ki bu sorular insanlar aynı şeyleri tekrar tekrar yazmaktan bıktı sanırım.. biliyorum 329 sayfa oldukça çok ama yavaş yavaş ilk sayfadan itibaren okursan hem aradığın sorulara yanıt hem de bir sl kullanıcısı yada adayı için gerçekten çok faydalı bilgiler bulursun.
sürç-ü lisan ettiysem affola
emr550m
24 Mayıs 2007, 23:40
Selamlar arkadaşlar... Bugün 18 li dişliyi taktım ama abartı bi değişiklik hissedemedim.. Bide işin ilginç yanı benim motordan 17 dişli çıktı :D Sanırım 2007 modellerde böyle. Dişli değişmeden bi bakın 17 ise değişmenizi pek önermem. Hissedilecek düzeyde bi fark göremedim açıkcası :). Ama 100 daha rahat çıktı. 16 dişlide bu fark daha hissedilir diye düşünmekteyim. 17 den 18 geçtiğim için farkı pek hissedemediğimi düşünmekteyim.
Boğaçhan
24 Mayıs 2007, 23:52
herkese merhabalar uzun zamandır takip ediyorum forumunuzu yaklaşık 2 aydırda alma hevesim vardı ben 150hs mondial sahibiydim takiii bugune kadar bugün kendime feyizoglundan 1 adet sl150 aldım :) çok mutluyum acaip hoşuma gidiyor bu motor sisy bar için tavsiyelerinizi istiyorum ve onun haricinde yeni bir sl150liliye tecrübelerinizi aktarmanızı nelere dikkat etmem gerektiğini ve düşüncelerinizi şimdiden teşekkür ederim herkese iyi ve güvenli sürüşler dilerim...ben ilker...yaş 23 istanbul kağıthanede oturuyorum
uNkNowN... ya bütün keeway kullanıcılarını kınıyorum.Size dedim ki motor hakkında yorum yapın ama hicbiriniz zahmet edip iki sey yazamadınız neyse ya sağlık olsun gördük sl 15o kullanıcılarını
Sevgili arkadaş ve kardeşlerim bizlere kızmayın ve yazdıklarımdan alınmayın...:bounce:
Daha önce ARKADAŞLARINDA DEDİĞİ GİBİ, Benzer tarz sorular hep oldu. biz de bilgi ve görgümüz dahilinde hep cevapladık. anlayışla yaklaşın, şu an bile birkaç sayfa geriye gitseniz; teknik anlamda yazmış olduğumuz, sizlere faydası olabilecek pek çok yazıyı bulabilirsiniz. Biraz zahmet...::oku::
Eğer arkadaşlar Keewayclup, vb. ad altında bir Site oluşturabilirlerse; daha pek çok detayı da ele alabilirim. Ölmez de sağ olursam...
Şimdi kim bu ukala dediğinizi duyar gibi oldum... ::telefon:
Ukalalığımın sebebi hikmeti; Bu topic'in Kartlarından veya dinozorlarından olmam, ::156::teknik konulara ilişkin geçmişim.::smartass
Benim de acemisi olduğum konular var, ::xcrying: mesela; Motosiklet şanzımanı hiç sökmedim, şanzımanla ilgili tek bildiğim; sıralı tip olduğu, Motosikletin geri kalanıysa oldukça basitdir.(Tabiii bizimkiler)
Merak etmeyin, Uzaktanda olsa... Gücümüz dahilinde yardımcı oluruz.::cekic::
emr550m_Bugün 18 li dişliyi taktım ama abartı bi değişiklik hissedemedim..
Kullandıkça farkı anlıyabiliyorsunuz. ilk etapta ben de öyle düşünmüştüm, özellikle esnekliğin artması dikkatinizi çekecek.
Motocar 200
Motor: 1Silindir.4Zaman
Akü: 12v/7A
Silindir Hacmi: 193,2cm3
Ön Süsp: Teleskopik
Silindir Çapı-Strok: 193,2cm3
Arka Süsp: Helezonik çift yaylı
Sıkıştırma Oranı: 9,0:1
Yakıt Tankı Kap: 11Lt
Max. Güç: 14,96HP/7500dev./dk.
Max Tork: 14Nm/6000 d/dk
Soğutma Sist: Hava
Boyutlar: 2100*770*1100
Çalıştırma: Elektrikli/Pedal
Ağırlık 132 kg
Ön Fren: Tambur
Arka Fren: Tambur
Yağlama: Yağ pompası
Yabana atılacak bir motor değil, Balancer sistemi ve yağ pompası dikkat çekici özellikler.
uNkNowN...
25 Mayıs 2007, 01:00
arkadaslar yorumlarınız icin tesekkür ederim ama benim alacagım motor belli oldu zealsun chooper 150 19 hem sl150den ucuz hem performans olarak cok daha iyi hepinizie tesekkür ederim hayırlı sürüsler
ilker84
25 Mayıs 2007, 03:00
tam 3.5 saattir forumu okuyorum baya bir teknik bilgi verilmiş hepinizin ağzına sağlık yarın teslim alacağım motorumu o yüzden bu gece uyuyamıyorum saat 2 ben hala forum okuyorum :) jameica nickli hakan abi varmış sanırım sisy var varmış galiba onda bir de bir ciladan bahsedilmiş crom yerler için bunları temin etmek isterim fiyatları nedir acaba? asıl en çok merak ettiğim bu egzost olayı kimisi deldirmiş kimisi ilk kısmını boşalttırmış en sağlıklısı hangisi güzel ve tok bir ses alabilmek için gerçi rodajdan sonra yaptırmayı düşünüyorum da, bir de sanırım kronikleşmiş bir ayna yeri olayı var dediğim gibi çok heycanlıyım baya bişi yazdım sanırım umarım başınızı ağrıtmıyorumdur şimdiden teşekkürler :) iyi geceler
emr550m
25 Mayıs 2007, 10:11
tam 3.5 saattir forumu okuyorum baya bir teknik bilgi verilmiş hepinizin ağzına sağlık yarın teslim alacağım motorumu o yüzden bu gece uyuyamıyorum saat 2 ben hala forum okuyorum :) jameica nickli hakan abi varmış sanırım sisy var varmış galiba onda bir de bir ciladan bahsedilmiş crom yerler için bunları temin etmek isterim fiyatları nedir acaba? asıl en çok merak ettiğim bu egzost olayı kimisi deldirmiş kimisi ilk kısmını boşalttırmış en sağlıklısı hangisi güzel ve tok bir ses alabilmek için gerçi rodajdan sonra yaptırmayı düşünüyorum da, bir de sanırım kronikleşmiş bir ayna yeri olayı var dediğim gibi çok heycanlıyım baya bişi yazdım sanırım umarım başınızı ağrıtmıyorumdur şimdiden teşekkürler :) iyi geceler
dostum krom cile için ben bilgi vereyim. Ben migrostan aldım bitane. Diş macunu şeklinde krem. 6.5 ytl mi neydi. Bi bak derim oraya. Kahverengi bir kutusu var. Cok güzel temizledi ve parlattı egsozu ve diğer krom parçaları tavsiye ederim. 2007 model sanırım senin aldığın model. 2007 ler benim görüşlerime göre 2006 lardan biraz daha performanslı gibi. Sesi de farklı sanırım, ben deldirme ihtiyacı duymadım açıkcası tam yerinde bi ses veriyor. Ayna olayı da aynı ama 15-20 ytl miş yeni çift. Omuzların fazla geniş deilse onada ihtiyaç duymazsın. Bizim gibi dana kasa ise az sağa sola kıvrılı görürsün ama :D . Çokda aşırı rahatsız etmiyor o olay.
bazen25
25 Mayıs 2007, 10:46
ya bütün keeway kullanıcılarını kınıyorum.Size dedim ki motor hakkında yorum yapın ama hicbiriniz zahmet edip iki sey yazamadınız neyse ya sağlık olsun gördük sl 15o kullanıcılarını;):farao:
Bak şimdi arkadaşım ben diycemki alma sakın ,öteki diyecek aaa süper motor al
yani bence sen bütün sayfaları bi güzel hatim et ondan sonra kendin kararını ver.(ancak yeni kullanıcıysan daha önce vitesli bir motor kullanmadıysan, paranda kısıtlı ise al,daha önce vitesli motor kullandıysan kullanmaktan kastım arkadaşın motoruyla 1 tur atmak değil, kendi motorun olduysa bu motor seni kesmez ozaman yine bence 2 silindirli bir motor almandır para önemli değilse tabe)
GeCe__
25 Mayıs 2007, 11:36
arkadaslar yorumlarınız icin tesekkür ederim ama benim alacagım motor belli oldu zealsun chooper 150 19 hem sl150den ucuz hem performans olarak cok daha iyi hepinizie tesekkür ederim hayırlı sürüsler
hıç zevklı bırısı degılmıssın dostum zealsun alıcaksın demek aman allahım ıgrenc bır motor artı çin.ınan olsun o motoru kım görse cevremde one yaa ne kadar ıgrenc bı motor dıyorlar bende sölemesı ayrıca daha performanslı olucagını sanmıyorum:bounce:
Ercument
25 Mayıs 2007, 11:56
[QUOTE=balayyusuf;681405]Ercüment kardeş parçalar İstoç taki Honda yedek parça'dan alınmıştır.
Selam, arkadaşım ben bu sabah yeğenimi istoçtaki honda özen motora gönderdim balata ve yaylar için honda titan balatalarını 50 ytl. vermişler 5 adet miş bizim motorlara kaç adet takılıyor onuda bilmiyorum birde orjinal balatalar filipen malı imiş bir yanlışlık mı var acaba
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO