Orijinalini görmek için tıklayınız : Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
sioux
21 Nisan 2007, 22:07
cobalt,bazen25 geçmiş olsun. bugün kadıköyde bir servise arkadaşın jinlunu götürdük orada swort arkadaşımızla tanıştık(tanıştığımıza memnun olduk:) hava filtresi taktırıyordu.bu arada yarın moto gp ye gidecek olan arkadaşlar varmı? biliyosunuz biletleri dergiler ücretsiz veriyor.gelen olursa bostancı buluşma noltasında tanışırız.
kabuto
21 Nisan 2007, 22:09
arkadaslar bizim motosikletin on takimi hala degismedi uyumlu bi motosiklet biliyomusunus bisim motosikletle hic bir motorun on takimi uyduramadik ya
Boğaçhan
21 Nisan 2007, 22:21
herkese merhabalar yeni katılanlara ve motoruna kavusanlara hayırlı olsun allah kaza bela vermesin diyorum
bıkacgundur foruma bakmadım kafam bulanık tı
gecen gun gecenın 2 sınde bır kamyon arabama fena zarar vermıs zabıt falan tutuldu sikayetçı olduk durzu den ama hıc arkasına bıle bakmadan kacıp gıtmıs hayvan allahtan gurultuye kalkan komsu plakasını almıs 34 bl 5928 beyaz bmc kamyon henuz yakalanmadı gorenlerın polise ihbarı için yardımını rica ediyorum
3 gunuk arabayı paramparca etmıs hayvan oglusu 8500 ytl lık hasar var keske uzerıne gaz dokup yaksaymıs bu kadar ıcım acımazdı
COBALT, geçmiş olsun diyeceğim ama...' o ne be kardeşim. araban yola dik duruyor, hasara bakarsan; adam resmen kasti davranmış, böyle kaza maza olamaz, resmen kast var. veya kamyonetin şöförü herhalde zil zurna sarhoşmuş! yazık ya... o kadar para say, o parayı kazanacam diye bir tarafın çıksın, sonra hı........ biri içine etsin, inan üzüldüm. inşallah Kaskon vardır.
Ne diyeyim; geçmiş olsun.
http://img153.imageshack.us/img153/7421/grnt012zv2.jpg (http://imageshack.us)
İşte benim motorum ve yeni sissy barı :) Buradan ömersun'a teşekkürlerimi sunuyorum,sağolsun çok uğraştı benim için..
Chi, yakışmış delikanlıya yeni aksesuarı, güle güle kullan, bu arada sorması ayıptır; Sana maliyeti ne oldu? orta sehpaya alırken, tutmak için bir şeyler yapıldımı?
ARBETUS
21 Nisan 2007, 22:40
arkadaslar bizim motosikletin on takimi hala degismedi uyumlu bi motosiklet biliyomusunus bisim motosikletle hic bir motorun on takimi uyduramadik ya
Herk diye bir marka var ithalatçısını bilmiyorum ama jantlarınız benziyor bir de onu araştır derim ben.
balayyusuf
22 Nisan 2007, 00:53
COBALT o ne Allahaşkına nasıl bir adammış bu hayvan valla şimdi resimlere baktım acayip moralim bozuldu benim önceki arabanın yanındada 3 alkollü serseri satır bıçak kavga edip arabamın kaportasında 3 yarık açmış camlarınıda aşağı indirmişlerdi o gün aklıma geldi bu resimleri görünce ama üzme kendini kasko halledecektir plakası belli şerefsizin sigorta onu bulur yarın görüşelim konuşuruz biraz. :salut:
chimeraby
22 Nisan 2007, 01:10
Boğaçhan abi,forumdan ömer arkadaşım sağolsun mersinde yaptırdı bu sissy barı.. Burdan fiyat vermiyim bakarsın değişmiştir falan,sonra millete yanlış bilgi vermiş olmayalım..
tanzimo
22 Nisan 2007, 02:29
yeni gelen arkadaşlar aramıza hoşgeldiniz.
cobalt ve bazen25 geçmiş olsun arkadaşlar. Valla ne diim okurken canım sıkıldı gerçekten..:pale:
Boğaçhan
22 Nisan 2007, 13:40
Boğaçhan abi,forumdan ömer arkadaşım sağolsun mersinde yaptırdı bu sissy barı.. Burdan fiyat vermiyim bakarsın değişmiştir falan,sonra millete yanlış bilgi vermiş olmayalım..
Sağol chimeraby,:cat: özel'i okudum. Gündemimde olan bir kaç konu var, hallettim mi! bir şeyler düşünüyorum. Şimdilik ''izle gör'' :) taktiğine devam.
bazen25 kardeşim, size de geçmiş olsun, bu kadar arıza, pek bi arkadaşların başına gelmedi, seninki biraz şansızlık. alet takımını alıp motorunun sağını solunu iyice bir sıkılaman gerekecek+ İyi bir elektrikçi de veya motomax servisinde komple elektrik sistemini elden geçirtmen yararına olacaktır.
Yıkatmayla/yıkamayla ilgili korkularında haklısın, motosiklet öyle araba yıkanır gibi yıkanmaz. bir kova su ve süngerle kendin bu işi yapabilirsin, suyu atarak veya hortumla veya basınçlı sistemle yıkamak, ancak motosiklet yapısını bilen işin ehli yer ve kişilere yaptırılacak bir işlem.
Hem o neymiş o öyle... Motoru yıkatmak, siz, biz onları sevgiyle, zevkle kendi ellerimizle yıkamalıyız. Tembel işi, ver araba yıkayıcısı veya her kimse bu işi yapanlara, gözün gibi baktığın motorunun inceliklerini bilmeden bassın suyu. Ondan sonra gör motorun hayrını. Motorcuyum diyen vatandaş, aynen çocuk yıkar gibi kendi yıkar motorunu, kimseye emanet etmez.
balayyusuf
22 Nisan 2007, 17:43
Bu motosiklet yıkama konusunda ben şöyle yapıyorum yıkamacıda jantlara basınçlı su bastırıyorum pırıl pırıl oluyorlar gerisini kendim elimle hallediyorum benim eski motor MZ idi onu bir yıkamacıda araba yıkar gibi yıkatıp sonra yolda kalmıştım:salut: ondan beridir korkarım tamamını yıkatmaktan ama jantlara özellikle arkadakine gerekli basınçlı su. Zincir arka jantı mahvediyor.:cat:
Pınarr
22 Nisan 2007, 18:41
Babam bu motordan almak istiyor. Nasıldır arkadaşlar bu motor? Uzun yolda bırakma ihtimali var mıdır? Sık arıza çıkarır mı? Kullanan arkadaşlardan bilgi alırsam memnun olurum. Ayrıca fiyat olarakta sıfır ve 2. el fiyatları hakkında bilgi rica edebilir miyim?
tanzimo
22 Nisan 2007, 19:22
Babam bu motordan almak istiyor. Nasıldır arkadaşlar bu motor? Uzun yolda bırakma ihtimali var mıdır? Sık arıza çıkarır mı? Kullanan arkadaşlardan bilgi alırsam memnun olurum. Ayrıca fiyat olarakta sıfır ve 2. el fiyatları hakkında bilgi rica edebilir miyim?
Geçmiş sayfalara bakarsanız istemediğiniz kadar kullanıcı yorumunu bulabilirsiniz.
www.sahibinden.com dan da kategorili bir şekilde aratıp fiyat hakkında bilgi edinebilirsiniz. zira 1700 ytl ye de bulursunuz 3000 ytl ye de..
Pınarr
22 Nisan 2007, 20:55
Geçmiş sayfalara bakarsanız istemediğiniz kadar kullanıcı yorumunu bulabilirsiniz.
www.sahibinden.com dan da kategorili bir şekilde aratıp fiyat hakkında bilgi edinebilirsiniz. zira 1700 ytl ye de bulursunuz 3000 ytl ye de..
Teşekkür ederim ;)
25 karakter:)
komet
22 Nisan 2007, 23:07
cânım sl kullanıcıları, bir sorunum var.
makinemden genelde memnunum. ancak bazı durumlarda boşa alınca motor duruyor.
defalarca marşa basıp zar zor çalıştırıyorum. şunu farkettim ki yokuş aşağı gittikten sonra bu başıma geliyor (izmir'de olanlar bilir, hıfzısıhaya doğru inerkenki yokuş sonrası oluyor bu durum, 30 40 derecelik bir yokuş).
hani, depoda pislik var, temizleyin derseniz nasıl olacak.
şu izmir cenderesinde her türlü bakım ateş pahası. motosiklet kültürü yerleşemedi. size muhtacım :)
chimeraby
22 Nisan 2007, 23:20
Pınarr,daha bugün ankara-beypazarı-ankara (318 km) yaptım,hatta ankara-mt olarak yaptık,3 superlight vardı grupta (bu arada grupta 20 motor,32 kişi vardı :) ),sana şunu söyleyebilirim ki uzun yolda bu motorla korkacak hiçbişi yok.. Ne boğulma,ne şişme.. Son hız olarak da 125 yaptım arkadaşlar,cbf150 si olan bi arkadaş ölçtü hızı (malum göstergem bozuk)! Demek ki motorun ihtiyacı olan,basabileceği bir yolmuş,malum ankarada fazla böyle yer bulamıyoruz,hep şehiriçi! Otobanda 125 i buldu.. Haberiniz ola.. Motorun kendisini bulması için mutlaka böle bi uzun yola ihtiyaç var diorum ben..
GURAY
22 Nisan 2007, 23:57
cobalt ve bazen25 dostum ikinizede büyük geçmiş olsun inşallah birdaha böyle bir durumla karşılaşmazsınız
Boğaçhan
23 Nisan 2007, 00:29
cânım sl kullanıcıları, bir sorunum var.
makinemden genelde memnunum. ancak bazı durumlarda boşa alınca motor duruyor.
defalarca marşa basıp zar zor çalıştırıyorum. şunu farkettim ki yokuş aşağı gittikten sonra bu başıma geliyor (izmir'de olanlar bilir, hıfzısıhaya doğru inerkenki yokuş sonrası oluyor bu durum, 30 40 derecelik bir yokuş).
hani, depoda pislik var, temizleyin derseniz nasıl olacak.
şu izmir cenderesinde her türlü bakım ateş pahası. motosiklet kültürü yerleşemedi. size muhtacım :)
Komet kardeş, bahsettiğin arıza için şöyle bir yorum getirebilirim; bahsettiğiniz yokuş fazla eğimli olduğu için fren kullanarak yavaş iniyorsunuzdur muhakkak, bu durumda silindir yüzeyindeki soğutma kanal ve palleri yeteri kadar hızlı hava alıp soğuyamadığı için, motorun harareti yükselir, bu da manifoltda benzinin normalden çok fazla buharlaşmasına yol açarak, ilk boşa alma, veya rölanti devrine düşmen esnasında, motorun boğulmasına sebeb olur.
Ne yapabilirsin; Belliki Karbüratör karışım ayarı çok açılmış. Servise uğrayıp ayarlatacaksın.
Buradan karışım ayarı yapılmasını anlatırım anlatmasına da; henüz bir sorunum çıkmadığından ve garanti kapsamında olmasından dolayı, henüz karbüratörü parçalayıp, yapısı ve çalışma şeklini incelemedim. Yanlış bir bilgi vermek istemem.
Unutmadan; Stop etme başına geldiğinde; kontak kapalıyken, tam gaz pozisyonunda bir 5 dakika bekle( Bu durumda gaz kelebeği veya tulumbası tam açık olduğundan; manifolt'un açık kalmasını sağlar ve Buharlaşan benzin, bu 5 dakika içinde uçar) Gazdaki elinin pozisyonunu bozmadan, kontağı aç ve marşa bas. Motor çalışacaktır. Gazı bırak, sorun halloldu.
Bu denemeyi bir kaç defa denemene rağmen çalışmazsa; bujiyi söküp kurula, ayak marşıyla bir iki kere marş yap, 2.3 dakika bekle, bujiyi yerine takıp, normal çalıştırma işlemi yap.
Starwars-14
23 Nisan 2007, 00:56
Cobalt ve Bazen25 adli ark. cok gecmis olsun ....Motoru yikama konusunda ben once tozunu aliyorum,sonra yikama ve en sonda da kurulama derken 1 saati gecmis oluyor zaman ve geriye bende kalanlar tertemiz bir motor ve bel agrisi ama deyiyor dogrusu..Birde bnm km 6400kusurlerde 6500 bakimi gelince yaptircam ama son 2-3 gundur bosta giderken motor stop ediyor ya yokustayken ya da DUMDUZ YOLDAYKEN daha once hic boyle olmuyordu birde km gostergesi hep en asagida duruyor servise goturduumde adam yapamamisti boyle sorunu olan varmi???
Pınarr
23 Nisan 2007, 02:34
Teşekkür ederim bilgi için. Babam Ürgüp'e gitmeyi düşünüyo yalnız. Eğer cidden güvenilir bi makina ise yakın zamanda alacak. Eğer sizlerinde bildiği tanıdığı motorunu satan bi arkadaşınız var ise bilgi verirseniz sevinirim ;)
chimeraby
23 Nisan 2007, 03:00
Teşekkür ederim bilgi için. Babam Ürgüp'e gitmeyi düşünüyo yalnız. Eğer cidden güvenilir bi makina ise yakın zamanda alacak. Eğer sizlerinde bildiği tanıdığı motorunu satan bi arkadaşınız var ise bilgi verirseniz sevinirim ;)
Walla ben güveniorum açıkçası :) Bu forumda ankara-adana,istanbul-bodrum,izmir-antalya ve istanbul-elazığ yapmış insanlar var bu motorla.. Bence dengi motorlar arasında yine en iyi durumda olan budur..
C.C STYLE
23 Nisan 2007, 04:23
ii geceler arkadaşlar tekrar aranizdayim önceki sayfalarda keeway ss 250 cc lik alicam demiştim ama bu yazda elimizdekilerle idare edelim dedik haırlısı o yüzden motoru yaza hazırlamak lazim:)
GurkanYazıcı
23 Nisan 2007, 10:24
Teşekkür ederim bilgi için. Babam Ürgüp'e gitmeyi düşünüyo yalnız. Eğer cidden güvenilir bi makina ise yakın zamanda alacak. Eğer sizlerinde bildiği tanıdığı motorunu satan bi arkadaşınız var ise bilgi verirseniz sevinirim ;)
Pınar Merhaba
Benim Feyizoğlu ve ithalatçı motomax taki bir tanıdığımdan aldığım bilgi doğrultusun bu motorun 2006 modeli şuan yok 2007 model üretimide bulunmamakta ve ellerindeki bütün stoklarda bitmiş durumda sıfır olarak mevcut bayilerin ellerinde varsa sıfır olarak temin edebilirsin.. Krem rengi için bir şey diyemem... İkince elde en uygun adres sahibinden.com bakarsan bulabilirsin sıfır içinde motomax.com.tr adresinden bayiler bölümünden arasın...
kimyacı_23
23 Nisan 2007, 11:03
cobalt cok gecmis olsun.aynı şey benim başıma bi kaç kere geldi tek farkı arabaya carpan kaçmadı.çünkü araba park halindeyken ilk önce karşı komşu çarptı yaptırdık daha sonra alt komsu çarptı yine yaptırdık daha sonra başka bi komşu çarptı ve yaptırıp sattık :) herhalde komsular bizim arabayı begenmedi ve değiştirmek zorunda kaldık :)
arkadaslar bu arada motorumu dün sattım :( bi yandan üzülüyorum bi yandan seviniyorum.ilk göz ağrımdı 14000 km oldu ne maceralar atlattık ama beni hiç üzmedi onu cok özlüyecem :( yeni motorum gv 250 dün aksam aldım 110 km yol yaptım gercekten cok güzel bi motor tavsiye ederim.:cat:
zatoichi
23 Nisan 2007, 12:14
Teşekkür ederim bilgi için. Babam Ürgüp'e gitmeyi düşünüyo yalnız. Eğer cidden güvenilir bi makina ise yakın zamanda alacak. Eğer sizlerinde bildiği tanıdığı motorunu satan bi arkadaşınız var ise bilgi verirseniz sevinirim ;)
bir miktar vibrasyon var çok rahatsız etmiyor aslında, (makul düzeyde olduğu konusunda görüşler var başka tip motor kullanıcılarından da) onun haricinde sıkıntı yaşatmaz, kaliteli bir motor, motomax sağlam distribütör ve malının arkasında,
artçı ile uzun yol yapmadığım için bir şey diyemiyorum artçılı durum var ise.
GurkanYazıcı
23 Nisan 2007, 12:33
Herşeye rağmen bence bu paraya alınabilecek en ideal motor.....
komet
23 Nisan 2007, 13:06
Komet kardeş, bahsettiğin arıza için şöyle bir yorum getirebilirim; bahsettiğiniz yokuş fazla eğimli olduğu için fren kullanarak yavaş iniyorsunuzdur muhakkak, bu durumda silindir yüzeyindeki soğutma kanal ve palleri yeteri kadar hızlı hava alıp soğuyamadığı için, motorun harareti yükselir, bu da manifoltda benzinin normalden çok fazla buharlaşmasına yol açarak, ilk boşa alma, veya rölanti devrine düşmen esnasında, motorun boğulmasına sebeb olur.
Ne yapabilirsin; Belliki Karbüratör karışım ayarı çok açılmış. Servise uğrayıp ayarlatacaksın.
Buradan karışım ayarı yapılmasını anlatırım anlatmasına da; henüz bir sorunum çıkmadığından ve garanti kapsamında olmasından dolayı, henüz karbüratörü parçalayıp, yapısı ve çalışma şeklini incelemedim. Yanlış bir bilgi vermek istemem.
Unutmadan; Stop etme başına geldiğinde; kontak kapalıyken, tam gaz pozisyonunda bir 5 dakika bekle( Bu durumda gaz kelebeği veya tulumbası tam açık olduğundan; manifolt'un açık kalmasını sağlar ve Buharlaşan benzin, bu 5 dakika içinde uçar) Gazdaki elinin pozisyonunu bozmadan, kontağı aç ve marşa bas. Motor çalışacaktır. Gazı bırak, sorun halloldu.
Bu denemeyi bir kaç defa denemene rağmen çalışmazsa; bujiyi söküp kurula, ayak marşıyla bir iki kere marş yap, 2.3 dakika bekle, bujiyi yerine takıp, normal çalıştırma işlemi yap.
Yönlendirmeniz ile denedim, sonuç olumlu. İhtimal; belirttiğiniz gibi karbüratör ayarına bakılması çözüm getirebilir. Sıkışık trafikte yokuş çıkarken de bir kaç kez başıma gelmişti.
İlginiz için teşekkür :)
balayyusuf
23 Nisan 2007, 16:46
Bu paraya en iyi performans ve görüntü bizim motorda ama 150 lik bir motordan istenebilecekler tabiki sınırlı.:queen:
Arkadaşlar bu km saatlerinin eksik gösterdiğini söylüyor ama bu konuda birşey yapmıyoruz geçen gün burada acaba bize keeway supershadow'un saati uyarmı denesek mi? diye yazdım ama kimse ilgilenmedi ne diyorsunuz böyle bir değişiklik yapan varmı içinizde yada bu konuda Boğaçhan arkadaşımız bize teknik bilgi verebilirmi bu konularda kendisine epeyce güveniyorum.saygılar:rendeer:
swort
23 Nisan 2007, 17:03
bi kaç servise gösterge konusnunda sorduğum soruların cevabı pek tatmin edici değildi. yani uğraşılırsa olur ama değmez der gibisinden. benimde göstergeler bozuk ama artıkın kabullendim sanırım. bir faydası şu olduki artık gösterge yerine kendim motorun hızını ölçmeyi öğreniyorum gazın sesinden motorun titremesinden vs. motorun devrini dahi hesaplamaya başladım vites atmak için pek yanılmıyorumda. bi bakıma sevdim bu durumu :)
Boğaçhan
23 Nisan 2007, 18:13
Bu paraya en iyi performans ve görüntü bizim motorda ama 150 lik bir motordan istenebilecekler tabiki sınırlı.:queen:
Arkadaşlar bu km saatlerinin eksik gösterdiğini söylüyor ama bu konuda birşey yapmıyoruz geçen gün burada acaba bize keeway supershadow'un saati uyarmı denesek mi? diye yazdım ama kimse ilgilenmedi ne diyorsunuz böyle bir değişiklik yapan varmı içinizde yada bu konuda Boğaçhan arkadaşımız bize teknik bilgi verebilirmi bu konularda kendisine epeyce güveniyorum.saygılar:rendeer:
Balayyusuf kardeşim, madem yorum istedin; İşte yorum: Adam gibi adam tekerlekli araç üreticileri, üretecekleri aracın projesini yaptıklarında; tam bir hesap kitap içine girerler, konumuzla ilgili olarak da, tekerkek çapı, tekerlek bağlatısında kullanılan dişli çap ve sayıları hep bu hesap kitabın içindedir. şimdi biz tutup, herhangi bir aracımızda Fabrikasyon değerlerinden daha küçük lastik kullansak; Kilometre saati, gidilen (gerçek) hızdan daha fazla gösterecektir. yani kafamıza göre yaptığımız değişikliğin sıhhatli sonuç verme ihtimali azdır. Bu noktadan hareketle, 1.Super Shadow'un ön tekerlek çapı, bizim motorlara göre daha küçük 2.Tekerden hareketi alan/dönüştüren dişli çap ve sayısı nedir bilmiyoruz, ayrı bir problem
Ama ne olur; kendi km göstergemizin spiral ve halatını yerinde bırakırız, Shadow Km. göstergesini alır ve takarız, şööle düzgün bir yolda, km saati düzgün çalışan bir araç bizimle beraber yol alır. o aracın km. göstergesinde okunan değerleri kendi km göstergemizde işaretliyerek(Stabilo kalemle, tabii motoru kullanırken bunu nasıl yaparsın o da ayrı bir problem!), problemi halledebilirsin.
Yapacağın masrafa değermi? o da duygusal durumunla ilgili bir konu.
Ama şunu yapabiliriz; Biz bu forumla resmen Superliğht'ın bedava reklamını yaparak MOTOMAX cirosuna müsbet katkıda bulunuyoruz. eeeeeeee onlarda ahde vefa bir şeyler yapacaklardır muhakkak, çünkü sorun herkeste aynı: Km. göstergesi 80-85 Km/H'de takılıp kalıyor, Motor devir göstergesi(RPM) artmasına ve hızın arttığını hissetmemize rağmen gösterge aynı yerde sayıyor, hatta benim utanmaz, bi de hız arttıkça bazen geri düşüyor, gazı kesiyorum; yükseliyor. Yani muamma. Ne yaparız; Hepimizin garantisi devam ediyor, cemil cümle MOTOMAX'a mail atarız ;''Sorunumuzu halledin deriz'' olur biter. Yooo galeye almazlar, ozaman da buradan çok güzel reklamlarını yaparız:queen:
arkadaslar bu arada motorumu dün sattım :( bi yandan üzülüyorum bi yandan seviniyorum.ilk göz ağrımdı 14000 km oldu ne maceralar atlattık ama beni hiç üzmedi onu cok özlüyecem :( yeni motorum gv 250 dün aksam aldım 110 km yol yaptım gercekten cok güzel bi motor tavsiye ederim
Hayırlı uğurlu olsun Kimyacı_23 kardeşim, senin adına sevindim.
150 cc. şimdiden bana da az gelmeye başladı ama... şimdilik beklemedeyiz.
Arada foruma takılıp, GV 250 tecrübelerini paylaşırsın umarım.
kimyacı_23
23 Nisan 2007, 19:12
Hayırlı uğurlu olsun Kimyacı_23 kardeşim, senin adına sevindim.
150 cc. şimdiden bana da az gelmeye başladı ama... şimdilik beklemedeyiz.
Arada foruma takılıp, GV 250 tecrübelerini paylaşırsın umarım.[/QUOTE]
suan 150 km deyim biraz yol yapıp motorun eksi ve artılarını yazarım genelde güzel motor şimdiye kadar kötüleyenide pek görmedim. umarım bizim motorlar gibi parasının hakkını verir.
vıceroy
23 Nisan 2007, 20:22
C.CSTYLE ss 250 gayet güzel tavsiye ederim. Kimyacı meslektaşım hayırlı olsun iyi günlerde bin. 7.750 ytl fiyatı vardı değişmediyse! imkanım olsa bende düşünürdüm 28 beygir 250 cc için gayet fazla. :cat: gv 250 nin ilk 10 sayfasında memnuniyetsizlik vitesin rahat işlememesi doğrultusundaydı. Mersinde iki arkadaşımda kullanıyor biri kırmızı diğeri gri hiç şikayet duymadım.
Boğaçhan dostum ss göstergesi gayet düzgün çalışıyor. Fakat sl den daha küçük olduğundan devir saatinin yanında şekilsiz kalacaktır! ön teker kalınlığının küçük ve dar olması,1000 ytl fiyat farkıyla birleşince sl almıştım. Sonra formda dişli büyütme olayını ilk test eden ve tavsiye eden birisi olarak titreşimle mücadele vermiştim! Ne mümkün... 100 km sürdünmü ayakların inince karıncalanıyordu. SS alınca bu sorunlar bitti,eleştirdiğim ve beğenmediğim ön lastik inceliği ise benim teknik bilgi eksikliğimden başka birşey değilmiş. Viraja daha rahat girmek,manevra kabiliyetinde artış ve bozuk yol tepkilerini daha az hissetmek gibi artıları kullanınca öğrendim. Yamaha viragoda kendini uzun yıllar kanıtlamış bir kolonlanmış ürün olan ss tavsiyemdir sanada. Camtların çelik olması dubless lastiğe geçme şansı tanıyor buda artısıdır. Bisanın benzerini 5.150 ytl ye sattığı bir ürünü teminat vergisiz motomax hala 4000 ytl ye veriyorsa bence çok hesap yapmadan almalı. :)
flying hellfish
23 Nisan 2007, 21:59
Herkese yeniden selamlar,
Cumartesi gunu SL 150 yi Atasehir de teslim aldim ve hemen teste koyuldum. Yanliz soyle bir sorunum var, motoru uzaktan calistirinca sonra stop ettiremiyorum boyle bir sorun yasayan oldumu hic acaba?
SaLu_JaCBo
23 Nisan 2007, 22:04
Herkese yeniden selamlar,
Cumartesi gunu SL 150 yi Atasehir de teslim aldim ve hemen teste koyuldum. Yanliz soyle bir sorunum var, motoru uzaktan calistirinca sonra stop ettiremiyorum boyle bir sorun yasayan oldumu hic acaba?
Kumandadan çalışdırtıktan sonra tekrar solda ki en altaki tuşa basınca kapatıyor.Kapanmıyorsa sorun kumandandır.Ama fazla kumandadan çalıştırma pili biter veya ahırza veririse kapatamazsın...
flying hellfish
23 Nisan 2007, 22:06
Kumandadan çalışdırtıktan sonra tekrar solda ki en altaki tuşa basınca kapatıyor.Kapanmıyorsa sorun kumandandır.Ama fazla kumandadan çalıştırma pili biter veya ahırza veririse kapatamazsın...
Ne anahtar ile ne de kumanda ile kapanmadi ama yedek anahtari hic denemedim bir de oyle denemekte fayda var tabii. cok tesekkurler:)
vıceroy
23 Nisan 2007, 22:40
flying hellfish hayırlı olsun. Güle güle kullan. :rendeer:
komet
23 Nisan 2007, 23:41
Herkese yeniden selamlar,
Cumartesi gunu SL 150 yi Atasehir de teslim aldim ve hemen teste koyuldum. Yanliz soyle bir sorunum var, motoru uzaktan calistirinca sonra stop ettiremiyorum boyle bir sorun yasayan oldumu hic acaba?
Ortadaki tuşa basınca tekrar durduruyor :)
balayyusuf
24 Nisan 2007, 00:44
Boğaçhan açıklamalar için çok teşekkür ederim:rendeer: yazdıkların çok mantıklı en iyisi aynı göstergeyle devam.:cat:
Flaying arkadaşım kumandada yer alan ortadaki (açık kilit sembolü olana)tuşa bas orası motoru susturur bende ilk aldığımda herşeyi denemiş ve bulamamıştım.
Sevgili meslektaşım VİCEROY supershadow benimde kafama çok yatıyor sende buradan böyle memnuniyetini belirttikçe daha çok heyecanlanıyorum vibrasyon yok diyorsun peki hızı nasıl zorlanıyormu ve ayrıca bizim Sl lerdeki gibi ısınınca balatasının kaçırması gibi bir problem yaşadınmı hiç bu konuda bilgiverirsen sevinirim.:rendeer:
flying hellfish
24 Nisan 2007, 01:08
Sagolun beyler cevaplariniz icin :)
bonzai
24 Nisan 2007, 01:43
arkadaşlar herkese selam valla işler öyle bi yoğunduki başımı kaşıyacak zamanım yoktu arada bi yazılanlara göz gezdirebildim okadar,
motoru yenileyenler, motor almak isteyenler herkese hayırlı olsun, yeni katılanlarada selam olsun :)
dedim ya çok yoğundum, daha önce yazmıştım aküm bitmişti onu bile daha dün şarja bıraktım bugün akşam alıp hemen taktım, sesini bile özlemiştim dedim bi çalıştırayım benim karakaçanı ama nafile bizimki hala naz yapıyor :salut:
akü şarj olmuş marş basıyor ama bi türlü çalışmadı bizimki :pr: fazla gaz verdikte boğuldumu yoksa bekleye bekleye benzin deposundaki pisliklerden tıkanma falanmı oldu bilmiyorum, bu arada ben şu rölantiyi biraz yükseltsemmi acaba gazmı yemiyor dedim ama rölantiyi açayım derken heptenmi kıstım valla bilmiyorum :cherry: bu rölanti vidasını ne tarafa çevirince açılıyor ? sizce sebep nedir çalışmamasındaki bayadır yatıyor acaba tıkanma falanmı oldu, gerçi biraz daha uğraşsam çalışacaktı herhalde ama akşam olmuştu komşuları rahatsız etmeyelim diye fazla uğraşamadım
GURAY
24 Nisan 2007, 02:03
herkese slm arkadaşlar rölanti vidasını sağa çevirirsen yükselir sola çevirirsen düşer
bonzai
24 Nisan 2007, 02:33
c.c. style daha önce sormustum ama ya ben kaçırdım ya sen atladın, sis lambalarını nasıl tutturdun bi söyleyebilirsen sevinirim.
Pınarr yazdıklarım yanlış anlaşılmasın ben motorumdan gayet memnunum bugüne kadard hiç sıkıntı cıkarmamıştı sadece kışın ben motoru kullanmadım hatta 3-4 ay hiç yanına bile gidemedim haliyle bana küstü şimdi naz yapıyor :), yani sıkıntı tamamen duygusal bağlardan dolayı ama ben onun gönlünü alacağım. Valla ben henüz uzun yol yapamadım :pale: ama alırsanız kesinlikle pişman olmayacağınız bir motor, ben ikinci el almıştım sizede öyle tavsiye ederim 1750 - 2250 YTLye temiz bişey bulunur, gidipte sıfır almak bence çok şart değil, ben 1800 YTL'ye aldım 500 km'deydi sıfırından farkı yoktu.
eyvallah Guray, yarın zaman bulabilirsem biraz daha uğraşacağım inşallah.
Pınarr
24 Nisan 2007, 03:16
bonzai
GurkanYazıcı
zatoichi
chimeraby
Teşekkür ederim arkadaşlar bilgi için. Size güveniyorum ve 2.el araştırmalarına başlıyorum hemen ;)
ergeser
24 Nisan 2007, 11:18
her kese merhaba
northern
swort
nazım1
doslar parçacıyı aradım dişli gelmemiş. satın almacı olarak calışan bir arkadaşım var eski dişliyi ona vercem 18 dişini araştırcak buldugu zaman size haber veririm.
swort
24 Nisan 2007, 12:38
merhaba arkadaşlar dun keewayımı servise götürdüm eksozu deldirdim hava filitresinin olduğu yeri deldirdim çantaları değiştirdim aku yedeği aldım paralel bağlattım sis farı aldım yine koruma demirine bağlattım motor baya guzel oldu ergeser kardeşimde dişliyi gönderince umarım daha guzel olucak zahmet veriyorum ama başka çare yok kardeşim motordaki titreşim baya azaldı benim bozuk gösterge 100 gösterirken hala normal titreşimden eser yoktu bilgilerinize...
pınarr inşallah iyi bir motor bulursun kullanmak için. Istanbuldaki bi arkadaşım keewayini satmak istiyo çok temiz tamamen orijinal parçalarıyla tum bakımları yapılmış 3 aylık kaskosuda var garantisi devam ediyo 4200 km garaj motosikleti yani anlıyacağın. uzun yol olarak istanbul tekirdağ arası yol yaptı motorla. ilgilenirsen eğer arkadaşımla irtibat kurmanı sağlayabilirim.arkadaş daha buyuk bir motor almak için satmak istiyor herhangi bir problemi yok. ..
flying hellfish
24 Nisan 2007, 15:01
Bu yazdiklariniz ne kadar tuttu acaba merak ediyorum da :cherry:
swort
24 Nisan 2007, 15:23
hepsinin fiyatı 300 lira tuttu bi kaç küçük tamirat daha vardı aslında bişiyi atlamışım bence en önemlilerinden. motoru ilk aldığım zamanlarda deponun içe çökmesini sağlamıştım kaba kuvvetle dun depo duzeltilmişti yapan ustanın eline sağlık şimdiiye kadar hiç bir usta düzeleceğine inamıyordu çok güzel oldu...
zatoichi
24 Nisan 2007, 15:27
arkadaşlar, herhangi bir modifikasyona ihtiyaç duymadan takılabilecek olan küçük ebattaki filtreyi nerden edinebiliriz, ankara da var mı?
motor bloğum çok pislendi, biraz araştırdıktan sonra wd 40 ile temizlemeye karar verdim, itirazı olan varsa ya şimdi konuşsun ya da sonsuza kadar sussun :)
emr550m
24 Nisan 2007, 15:32
swort bide resim koysan çok güzel olcaktı. sis lambaları çok hoş duruyor bizim motorda ancak ben farın sağ ve soluna direk takılanı seviyorum. bizim motora o şekilde monte edilebilcek sis farı varmı arkadaşlar bildiğiniz? yada ben yaptım buyur resmi bu diceniz :)
swort
24 Nisan 2007, 15:42
zatoichi bizim motorlara küçük filitre yeterli gelmiyo sanırım ben cumartesi taktırdım ama olmadı yeterli değil kaldıki eksozlar da aynen orjinaldi buyuklerinden lazım ama onları takmak içinde kapağın kesilmesi gerekiyo ben havafilitresinin olduğu yere delikler açtırdım karburatoru tekrar ayarlattım baya etkisi oluyo ama takıpta performans alan arkadaşlar olursa onlarıda dikkate alırım söliim şimdiden.
emr550m makinem yok malesef resim konusunnda bişi yapamıyorum bende farın iki yanında istiyorum sanırım ikinci bir sisi farı daha taktırcam rarın her iki tarafına yedek akuyle sadece bi çifti kullanırsam yeterli performans alınır kanaatindeyim eğer bulabilirsem bende alıcam sisi farı bilginize...
flying hellfish
24 Nisan 2007, 15:52
bu arada birsey sormak istiyorum, yakit gostergesinde ibre ilk kirmizi cizgiye dayandi, daha ne kadar goturur acaba?
simdilik acemilikten pek trafige cikmadim, bizim oradaki bir cikmaz sokakta dolasiyorum, motoru benzinciye goturecek cesaretim de yok acikcasi :)
emr550m
24 Nisan 2007, 16:07
aga fazlada korkma motoruna güven. o iki çizgi ile rahat 2 gün gezersin tabi bokunu çıkarmadan :).
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO