Orijinalini görmek için tıklayınız : Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
kabuto
08 Nisan 2007, 02:06
sunu farkettim vitesli motosiklet kullanmak cok zewkli fakat ayni zamanda cok saglam bi tepkime suresi istiyo eger scoter kullaniyo olsa idim bu kazayi hic yapmamis olacaktim cunki vitesli motosikletimde frene basamdim bile .
dolayisiyla yeni yeni pistigim icin motosiklet kullanirken hayatimi kaybetmek istemiyorum sattiktan 1-2 yil sonra belki vitesli motosiklete gecebilirim ama acikcasi gozum korktu biraz.
simdi sakin beni yanlis anlamayin bu sahsi bir olay her surucunun kulandigi aracla kurdugu bag tepkileri ayni olamiyo biraz yavas kaliyorum bu mootsiklet icin can guvenligi once gelio biliyosunus
balayyusuf
08 Nisan 2007, 02:31
Kabutu kardeş bencede iyi yaparsın sen otomatik bir makina ile önce iyi bir kontrol sağla denge olayını bir güzel hallet sonra 1 yıla kalmaz Sl den daha iyi bir vitesli alırsın kendine hiç sıkıntıya sokma kendini kardeşim.
emr550m
08 Nisan 2007, 03:04
Dostlar hepinize merhabalar.
2 gün önce bende motorumu teslim aldım. Eskişehir bayisinden anahtar teslim 3300 e teslim aldım. Ancak bana biraz güzel ayarlanmamış gibi geldi motosiklet. Haliyele motorsiklete biraz yeni ve yabancı olduğum için doğrusu nasıldır onuda bilemiyorum.
Öncelikle kalkışlarda büyük problem yaşıyorum. Sanırım o acemiliğimden kaynaklanıyor olsa gerek. Debriyaj da büyük bir boşluk sonrasında kısa bir aralıkta kavrama söz konusu. Sizdede böylemi? Motor satıcısı bana boşluğun ayarlanabileceğini ama kavrama aralığının değiştirilemiyeceğini söyledi. Tecrübeli arkadaşlar bu konuda ne diyorsunuz?
Birde yeni iken neler yapılmalı neler önerirsiniz arkadaşlar? çok amatör biri olarak çoğu şeyi bilmiyor gibi düşünüp bana biraz tavsiyelerde bulunabilirmisiniz.
teşekkürler.
kabuto
08 Nisan 2007, 14:50
emr550m butun vitesli motosikletlerde motosiklet stop etmesin die gec kavrar motosikletine biraz bin dur kalk yap dolas alisicaksin bende cok sikayetciydim ilk zamanlar ama elim alisti son zamanlarda hemen ardindan kaza yaptim zaten:(
kesilikle arkana en yakin uzak farketmes kimseyi alma yolarrda cok dikkatli ol ozellikle yol cikislarinda bende acemiydim gecen hafta cok kotu bi kaza yaptim .
1- kimeye werme motorunu bisiklete donmesin
2- arkana kimseyi alma senin sorumlulugunu almam de
3- gece aksam yola cikma
4- bos arsa vb yerler warsa motosikletini oralarda surmeye calis motrunun yapabiceklerini ogren.
eger tepkime zamanlarindan emin degilsen fren olayina ani tepki weremiyosan hemen sat scoter al sonra cok aciseyler yasiyabilirisn benim gibi
northern
08 Nisan 2007, 18:08
git servisine kayar yaptır debriyajını istediğin gibi ayarlar benim parmaklar ufak ben erken kavratıyorum motoru git servisee
omersun
08 Nisan 2007, 21:05
uyku tutmadı 1 msg atayım dedim. gene sancı, kaldırdı gene :(
Bu aksam motorun üstündeyken böbrek sancısı tuttu. Hem de ne feci. arkadaş vardı allahtan. motoru bıraktım 1 yerde. ben hastaneye. yedik voltaren igneyi. rahatladık. bindik motora geldik. bayılacak gibi oluyor insan. motorda yakalaması fena oluyor. :farao:
TANZİMO abi!
Böbrek sancısı iğrençtir. Ben yaklaşık 1 ay önce filan bayağı bi çektim o sancıyı ve sonunda Taş büyük olduğu için, kırdırdım. Tabi kırıdırana kadar da hayatım kaydı. İğneyi hiç yanından ayırla, her 12 saate bir vurdur.
Avakado yaprağı var onu al, kaynat su niyetine iç.
Film çektir bir de, taş nerdeymiş, ne kadarmış onu gör.,
Ona göre tedbirini alırsın.
Çok kötü bir acıdır, ben başımı resmen duvarlara vurduğumu bilirim.
Geçmiş olsun!
Sancısız çıkarmalar:cat:
nasıl genısletmek yaa? eyer lastık alamıyorsan gıt hemen en acılınden dubleks yaptır ama yaparken sıbob delıgını maktap ıle genısletıp oraya kalın sıbob taksın en azından lastık patladıgı zaman sısırıp sısırıp bıner yoluna devam edersın ok
Abi bu dubleks olayı nedir?
Nasıl yapılır?
Faydası nedir?
Bi yardımcı olursan sevinirim!
Hııı bir de lastikci mi yapart bunu, yoksa servis mi?
bugun bizim arkadaslarin ustasi geldi mondialde caliisyo coks agolsun motora bakti max sana patlicagi 400ytl dedi oda zaten jant cok pahali o tutucak dedi kalan parcalari mondialden takicak halledicek sonrada motosikleti satip mondial zc alicaz . keeway motomax baileri bu kadar yardimci olamdi bana
KABUTO!
Hocam satmışsın hemen bizim motoru bir mondial ustasına:farao:
Sen daha iyi bilirisn ama, bence mondialin de bizimkilerden pek farkı yok.
Vitesli alacaksan, Regalraptor'u tavsiye derim!
Scooter tarzı istiyorsan da, git bir honda filan al, sonra yine parça fiyatı sormazsın buralarda!
Sana yeni seçiminde kolay gelsin!
kabuto
08 Nisan 2007, 23:42
satmak degil bu tepkime surelerim iyi deigl fren konusunda hala problemlerim war mondial baiyisne satmamin nedeni motomax baiilerinin 800 den assaya fiyat cikarmadigi tamir ucretine mondialdeki abimiz tanidik tabi 400 ytl e hallederiz sen meraklanma demesi
Arkadaslar buyuk ihtimalle daha once forumda bahsedilmistir fakat ben tararken bulamadım. Bizim motorun yag degisimini detaylı olarak anlatan bir link var mı ?
tanzimo
09 Nisan 2007, 00:35
Merak ediyordum ne zaman sorun çıkacak sl de diye. Devir sayacı bir çalışıp bir çalışmıyor şuan. Başına gelip kendi yapan ya da yaptıran var mı arkadaşlar?
-----------------------------------------------------------------------------------
Bu arada 1 Nisan fuardan sizler için çektiğim diğer görüntüleri yayınlamaya devam edeyim. Bugünkü konumuz custom chooper lar. şaka gibiler zaten.
http://img396.imageshack.us/img396/8459/customwx0.jpg
http://img396.imageshack.us/img396/1442/custom2un4.jpg
http://img396.imageshack.us/img396/2921/custom3my9.jpg
balayyusuf
09 Nisan 2007, 02:24
Tanzimo çok sağolasın fotolar süper herzamanki gibi iyi fotoğraf çekiyorsun fuarda gezerken aklıma geldi makina almamışım yanıma nasıl olsa Tanzimo çeker burada yayınlar demiştim bencede Şaka gibiler katılıyorum.:cat: :cat: :cat:
snrtrt
09 Nisan 2007, 11:10
arkadaşlar geçen maslak sanayide bi sl 150 görmüş abim fotolarını çekmişşş
bizim motor gitmiş yerine böle klasik eski tarzda acaip bi motor gelmişş .. fotolarını koymak istemiyorum... ama bende aynısını yapmaya çalışıcam..
sisy bar yok. koltuk çift renkli yanar dönerli gibi kahveremginsi bir reng .. çantalar yok ... aynalar değişmiş.. gıcır gıcır yapmış yapan kişi...
bende 2*3 hafta sonra aynısını yaptırcam ... kısmetse... satmaktan vazgeçtim motoru öyle görünce.. bekleyin beniiii :)))
emr550m
09 Nisan 2007, 11:23
Arkadaşlar motorda ilk 500 km içinde kaç bin devire kadar gitmem doğrudur önerileriniz neler? 6 bin felan diyolarda alet açıldı 6 binde banamısın demiyor. Bide motorun acemiyim diye devirini yuksek ayarlatmıştı satan bayi. Ben dur kalk sorunlarımı çözdüm şu an gayet rahat ve konforlu sürüyorum. Deviri küçültmek istiyorum onun içinde bayiye gitmek istemiyorum. Elimiz anahtar tutuyor, devir ayarını tam olarak nerden yaparım bileniniz varmıdır?
chimeraby
09 Nisan 2007, 11:24
Foto nie koymuosun,çalarız die mi :)
ygoksun
09 Nisan 2007, 11:36
arkadaşlar geçen maslak sanayide bi sl 150 görmüş abim fotolarını çekmişşş
bizim motor gitmiş yerine böle klasik eski tarzda acaip bi motor gelmişş .. fotolarını koymak istemiyorum... ama bende aynısını yapmaya çalışıcam..
sisy bar yok. koltuk çift renkli yanar dönerli gibi kahveremginsi bir reng .. çantalar yok ... aynalar değişmiş.. gıcır gıcır yapmış yapan kişi...
bende 2*3 hafta sonra aynısını yaptırcam ... kısmetse... satmaktan vazgeçtim motoru öyle görünce.. bekleyin beniiii :)))
abi hem meraklandırıyosun..hem resimleri koymuyosun...
bi görseydik biz de...
zatoichi
09 Nisan 2007, 11:42
ergeser, dişli değişiminden sonra vibrasyon çok çok azaldı :cat: , evet çekiş belli belirsiz düştü ama, kullanım keyfi arttı, sana tekrar teşekkür ediyorum
bu değişimi düşünen arkadaşı tekrar kutluyorum,
kendi başına değiştirecek arkadaşlar, biraz zahmetli bir iş, zinciri bollaştırıp tekrar ayarlamanız gerekiyor, hiç tecrübeniz yoksa bir ustaya yaptırırsınız
gece, yeni avatar resmi daha iyi olmuş :bounce: hava filtresini uyguladın mı, sonuç nedir, fiyat nedir
ozgurgokalp
09 Nisan 2007, 16:01
Ergeser, bir özel mesaj atmıştım size dişli konusunda, aldınız mı acaba? Dişli konusunda yardıma ihtiyacım vardı.
GeCe__
09 Nisan 2007, 17:18
zatoichi saol dostum :cat:
yok daha takamadım ama takınca haber verıcem. fıyatı 10 ytl hava fıltresının
snrtrt
09 Nisan 2007, 17:45
arkadaşlar motorun resmi abimin cepte .. ve plakasınıda kapamam lazım .. kolay bir iş ama bekliceksiniz. tabi aslında sahibine ayıp olmasın die koymak istemedim de.. neyse zararı olmaz herhalde dimi
balayyusuf
09 Nisan 2007, 17:52
snrtrt sahibine niye ayıp olsun adam motoru görünsün dikkat çeksin diye o hale getirmiyormu zaten bilakis memnun olacağına eminim benim motorun resmini koysalar ben sevinirim doğrusu:cat:
swort
09 Nisan 2007, 18:39
gece hava filitresinin fiyatını 10 ytl diyosunda ben cumartesi sordum buyuk olan 15 ytl işçilik dahil 30 ytl fiyatları dolaşıyodu ortalıkta sen nasıl yapcan kendinmi takcan???
zatoichi
09 Nisan 2007, 18:55
gece hava filitresinin fiyatını 10 ytl diyosunda ben cumartesi sordum buyuk olan 15 ytl işçilik dahil 30 ytl fiyatları dolaşıyodu ortalıkta sen nasıl yapcan kendinmi takcan???
yerine uyuyorsa, servise götürmeden takılabilir gibime geliyor, gerçi boğaçhan, pek bir katkısı olmaz demiş, yanlış anlamadıysam.
trafikte süratten daha tehlikeli şeyler de var, pazar günü eskişehirden ankaraya geliyorum 70km falan kalmış, önüm arkam bomboş, zaten üç şerit yol, sağdan gidiyorum efendi efendi, birden arkamda bir korna sesi, aynadan baktım mavi bir 131 şahin ya da doğan üstüme geliyor hızla, vuracak kafaya koymuş hiç sola falan açılmadı, devam etti, emniyet şeridine attım kendimi, mıcır falan olsa gelicem sakata, Allaha şükür temizdi yol, adamın ne derdi vardı bilmiyorum, hemen sadist, pisikopat demek istemiyorum ama bir sorunu/derdi olduğu açık, yaklaşık bir 10-15 dak. sonra karşıdan yanıp sönen sellektörler ile kendime geldim, ana yolda adamın biri (yeşil bir araba idi) bana doğru en sağdan, yani emniyet şeridine yanaşmış ters yönde geliyor, az önceki olayın etkisiyle hafiften sağa yakınım, adam geçti gitti yanımdan, ne yalan söyliyeyim çok korktum, mutlaka vardı onunda bir derdi, bu bana ülkemiz koşullarında insan hayatına verilen değeri bir kere daha hatırlattı, ve çoğu insanın sadece kendini, kendi dertlerini düşündüğünü.
yazmıyacaktım korku ögesi olmasın diye ama aman trafikte dikkat.
ergeser
09 Nisan 2007, 21:31
Ergeser, bir özel mesaj atmıştım size dişli konusunda, aldınız mı acaba? Dişli konusunda yardıma ihtiyacım vardı.
dostum yeni okudum gerekli bilgileri özelden yolladım. istediginde dişlini yollarım.
ozgurgokalp
09 Nisan 2007, 21:46
Arkadaşlar bu akşam bizim ustaya uğradım beylikdüzünde. Israrla diyor ki sadece ön dişliyi tek başına değiştirirsen ön dişlin, zincirin ve arka dişlin çok kısa sürede bozulur. Bunu önlemek için hepsini birden değiştirmek gerekir.
Bu konuda siz ne diyorsunuz? Daha önce ön dişli değiştirip uzun yol yapmış, böyle epey takılmış kimse var mı aramızda? Ben de değiştirmek istiyorum bu ön dişliyi ama kafama takıldı bu mesele.
Boğaçhan
09 Nisan 2007, 22:48
gerçi boğaçhan, pek bir katkısı olmaz demiş, yanlış anlamadıysam.
Dinamometre ile ölçüm yaptırılabilir ama... lüzumsuz masraf.
Zatoichi, Direkt (performans) hava filtresiyle yazdıklarımda yanlış anlaşılma olmuş galiba.:silent: Söylemek istediğim Dinamometre ölçümü.
*Direkt (performans) hava filtresi, birim zamanda silindire daha fazla oksijen girmesini sağladığı için faydalıdır.:cat:
* Yanma olayının daha iyi gerçekleşebilmesi için, tüm motorlu araç üreticileri ''Nasıl bu problemi çözebilirim '' arayışıyla; Turbo, kompresör, subab sayısını arttırma vb. yöntemler üzerinde çalışırlar. YANİ NE KADAR FAZLA HAVA... O KADAR İYİ/İDEAL YANMA.:) Dolayısıyla; Direkt (performans) hava filtre uygulamasının, artısı vardır, eksisi yoktur.
* İdeal yanma sonucu; Motor Beygir gücünde de artma olur. bu atma 1400-1600 cm3 bir araçta 5 ila 10 HP civarındadır (daha önce de yazmıştım)ama bizim motorların Cm3'ü küçük olduğundan, bu artış da o nispetde olur. ama olur.
Montaj aşamasında bir hususa dikkat etmek gerekiyor...! :wiinkk: Motorun üstünü yalayarak gelen, ISINMIŞ soğutma havasını filtrenin almaması gerekiyor. Aksi takdirde yapılan işlemden randıman alınamaz. Yani; Direkt hava filtresinden giren hava soğuk olacak. Bunun için gerekli önlemi alırsanız sorun yok.:cat:
ERGESER KARDEŞİM, buğün saat 19.00'da dişliyi aldım. Çok sağol. Daha önce yazdığın gibi, herhangi bir torna/tesviye işlemi yapmadan montaj işlemini yapacağımı biliyorum. Yanlışım varsa düzelt. Unutmadan buğün elimdeki alçı da çıkarıldı, tabii yeni istirahat da söz konusu olmayınca! aynen mesaiye başladık. anlıyacağınız; operasyonu ancak cumartesi-pazar günü yapabileceğim.
Arkadaşlar motorda ilk 500 km içinde kaç bin devire kadar gitmem doğrudur önerileriniz neler? EMR 550m, Mototsikletinizle birlikte verilen kullanım klavuzunda ne yapmanız gerektiğine ilişkin gerekli bilgi vardır. yazılanlara uyun yeter. Gazı verdinmi motor gider, gitmem demez, ama sorun bu değil. Dönen ve sürtünen parçalar arasında uyumun sağlanabilmesi için Rodaj kuralları konmuştur.
İki günde motorunuzun elden çıkmaması ve uzun yıl ve kilometreler katedebilmeniz için, kullanma klavuzunuzdaki rodaj aralıklarına uyun. Başınız ağrımaz.:cat:
Arkadaşlar bu akşam bizim ustaya uğradım beylikdüzünde. Israrla diyor ki sadece ön dişliyi tek başına değiştirirsen ön dişlin, zincirin ve arka dişlin çok kısa sürede bozulur. Bunu önlemek için hepsini birden değiştirmek gerekir. ozgurgokalp, Ustanın söylediği doğru olmasına doğru da...! sen daha kaç Km. yaptın ki motorunla...! Bildiğim kadarıyla; yaptığın kilometre az. yani dişli ve zincirinde henüz İZ oluştuğunu zannetmiyorum. Biraz ticari bir söylem gibi geldi... ama Ustalara saygım sonsuz, karalamak da istemem. :bounce: Karar cebinin şişkinliğiyle ilgili.:queen:
obkavi
09 Nisan 2007, 23:41
ya arkadaşlar şu mtc gidonu taktırmış bi dost vardı nası durum bende taktıracağım sorun varmı kablolar yetiğşiyomu biraz ayrıntı bilgi verirsen bende niyeti bozdum
ozgurgokalp
09 Nisan 2007, 23:50
Ustanın söylediği doğru olmasına doğru da...! sen daha kaç Km. yaptın ki motorunla...! Bildiğim kadarıyla; yaptığın kilometre az. yani dişli ve zincirinde henüz İZ oluştuğunu zannetmiyorum.
Boğaçhan; motorum 6500 kmde. İz oluşmuş mudur bilmiyorum. Dişliyi ergeser yollayacak bu aralar. Bozulursa da bozulsun artık ne yapalım, o zaman bakarız çaresine, cebim o kadar şişkin değil ne de olsa ;)
chimeraby
10 Nisan 2007, 01:46
Kaza yapan arkadaşımız vardı,motoru çok hasar görmüştü.. metroliste.com'da biri hasarlı çin malı motor arıomuş,mail adresi vermiş.. İlgilenen varse die veriorum.. hakan_gokmen@hotmail.com
ergeser
10 Nisan 2007, 10:04
Boğaçhan
aynen dedigin gibi hiçbir operasyona ihtiyaç yok dişli tam yerine oturuyor.
hayırlı olsun allah iyi günlerde kullanmak nasip etsin.
emr550m
10 Nisan 2007, 12:12
Arkadaşlar motoru yeni aldım, haliyle ilk gereken şeyi yok :) Sisybarı yani. Eskişehirde bulabileceğim yada internetten satın alabileceğim bi yer biliyormusunuz? Bi adres vardı bu konuda ama bulamadım şimdi. Keeway üzerine aksesuar satan bi site vardı. Hatırlayan varsa adresi yazabilirmi acaba?
zatoichi
10 Nisan 2007, 13:03
boğaçhan, bilgilendirme için sağol, bu işin erbabı olduğun üslubundan belli, bu gibi bilgilerin devamını bekliyoruz.
bizim motorlara iridyum buji, takılabiliyor mu? (belki geçmişte kunuşuldu ama arama fonksiyonu ile bir sonuca ulaşamadım maalesef),
bizim klavuzda takılabilecek bujilerin listesi var bunlardan biri NGK/D7EA, NGK/D8EA bulabildim, onu taktım deneme için 20-25 km yaptım bir sorun yaşamadım ilerde sorun yapar mı?
not:buji değişimiden sonra makinanın gaza verdigi yanıt arttı, aynı performansı bujiyi degistirmek yerine temizleseydim de elde eder miydim?
gece hava filitresinin fiyatını 10 ytl diyosunda ben cumartesi sordum buyuk olan 15 ytl işçilik dahil 30 ytl fiyatları dolaşıyodu ortalıkta sen nasıl yapcan kendinmi takcan???
Filtreyi kendin takmakta hich zorlanmassın, o işin en kolay kısmı ama asıl önemli olan filtreyi taktıktan sonra filtreden gelen yeni hava akımına göre karbiratörün ayarını doğru şekilde yapabilmekte... o kısımı bir usta yapsa daha iyi olur kanaatindeyim...
snrtrt
10 Nisan 2007, 16:04
işte olay yaratacağını düşündüğüm koltuk ve motor :)
http://img99.imageshack.us/img99/1216/photo040707001wj6.th.jpg (http://img99.imageshack.us/my.php?image=photo040707001wj6.jpg)
GeCe__
10 Nisan 2007, 17:23
zatoichi bende zaten ırıdyum var kardeş 10 gün önce takıldı gayet memnunum neden takılmasın hem yaw:cat:
tanzimo
10 Nisan 2007, 17:34
Tanzimo çok sağolasın fotolar süper herzamanki gibi iyi fotoğraf çekiyorsun fuarda gezerken aklıma geldi makina almamışım yanıma nasıl olsa Tanzimo çeker burada yayınlar demiştim bencede Şaka gibiler katılıyorum.:cat: :cat: :cat:
Saolasın balay. Diğer resimleri koyacağım. Çok kalabalık oluyor. Biraz insanımsı gezebilsek alayını çekip koyacağım. Gitmeyen arkadaşşar da gitmiş kadar olacaktı ama malesef. Organizasyon durumları için telleşelim. Havalar güzel artık. unutma ama ..
Arkadaşlar motorda ilk 500 km içinde kaç bin devire kadar gitmem doğrudur önerileriniz neler? 6 bin felan diyolarda alet açıldı 6 binde banamısın demiyor. Bide motorun acemiyim diye devirini yuksek ayarlatmıştı satan bayi. Ben dur kalk sorunlarımı çözdüm şu an gayet rahat ve konforlu sürüyorum. Deviri küçültmek istiyorum onun içinde bayiye gitmek istemiyorum. Elimiz anahtar tutuyor, devir ayarını tam olarak nerden yaparım bileniniz varmıdır?
Rodajda motoru zorlamamak düşük devirde kullanmak değil tabiki. şimdi 2 kişi binersen zorlanma farklı tek kişide farklı olur. Motoru bağartma yeter. Devri yavaştan yüklenmeden ama kuvvetli kullanabilrsin. Zorlayarak yüksek sürate ulaşma yani. iyi açmazsan da sonra 100 ü geçmez makinan. Bak _gece ye adam 115-120 i düz yolda görüyo. :)
Sanırım çalışırken stop etmemesi için rölanti ayarını yüksek ayarlatmışsın onu demek istiyorsun. motorun sağ yanında benzin deposunun altına dogru yuvarlak bir nikelaj demir var. Onun tornavida ile aç. altındaki vidayı göreceksin. çok hafif sağ-sol ayarı yaparak rölanti devrini ayarlayabilirsin. havalar sıcak. 1200-1300 de bırak. ısındıktan sonra biraz daha artacaktır otomatikman zaten. kışın değiştirirsin yine.
trafikte süratten daha tehlikeli şeyler de var,.... 131 şahin ya da doğan üstüme geliyor hızla, vuracak kafaya koymuş hiç sola falan açılmadı, devam etti, emniyet şeridine attım kendimi, ....... yaklaşık bir 10-15 dak. sonra karşıdan yanıp sönen sellektörler ile kendime geldim, ana yolda adamın biri (yeşil bir araba idi) bana doğru en sağdan, yani emniyet şeridine yanaşmış ters yönde geliyor, az önceki olayın etkisiyle hafiften sağa yakınım, adam geçti gitti yanımdan, ne yalan söyliyeyim çok korktum, ......
zatoichi, ah ah arkadaşım. Bizim en büyük problemimiz bu zaten. Motorsikletin kendisi o kadar tehlikeli değil zaten. onu tehlikeli kılanlar düşüncesiz insanlar. Geçen aynen murat 131 in birisi e-5 çıkış yolu üzerinde birden karar verdi ve sağa yön değiştirdi. Oysa ben yavaş, efendi ve sinyalimi vermiş olmama rağmen adam sağ elinde cep telefonu... lastiğime çarptı çok inceden. Bu kdar duyarsız insanlar oldukça biz onların da yerine dikkat etmek zorundayız malesef.
emr550m
10 Nisan 2007, 18:06
Çok teşekkürler güzel bir tarif vermişsin. Benim motor şimdiden 90 ı gördü :) 140 yapacak o daha abisi :P. İlkin 60 ı geçemiyodu sonra birden sihirli bi değnek değdi :). Nese zamanla her şeyi öğreneceğiz inşallah.
arkadaşlar selam....
formu yeni katıldım...
katılmadan önce yorumlarınızı okuyup bilgi sahibi oluyordum..gercekten yaralı bilgileri buluyordum..bu ayın sonunda motor allmayı düşünüyorum..
sizden bana bu konuda yardımcı olmanızı istiycem
belki motorlar teknik olarak birbirlerine rakip değiller ama.
GSR 600 İLE 600F karşılaştırdığınızdaki yorumlaraınızı paylaşırsanız sevinirm.
herkese teşekkürler
tanzimo
10 Nisan 2007, 18:23
arkadaşlar selam....
formu yeni katıldım...
katılmadan önce yorumlarınızı okuyup bilgi sahibi oluyordum..gercekten yaralı bilgileri buluyordum..bu ayın sonunda motor allmayı düşünüyorum..
sizden bana bu konuda yardımcı olmanızı istiycem
belki motorlar teknik olarak birbirlerine rakip değiller ama.
GSR 600 İLE 600F karşılaştırdığınızdaki yorumlaraınızı paylaşırsanız sevinirm.
herkese teşekkürler
Hoşgeldin, öncelikle forumda bu bölüm keeway SL 150 ile ilgili. Biraz chooper tarzı muabbetler var burada :) O nedenle GSR ile ilgili yorum yapmayı çok doğru bulmuyorum. GSR için, şehir içinde kaliteli ve kıvrak bir motor olarak kullanmayı düşünürsen tam üstüne basarsın sadece onu söyleyeyim. Bu ayın sonunda da ilk defa motor alacak ve kullanacaksan eğer, o bahsettiğin modellerden biri değildir umarım. Allah muhafaza..
zatoichi
10 Nisan 2007, 18:32
tanzimo, bir çok motosiklet kullanıcısının muzdarip olduğu durumlar demekki bunlar,
GeCe, iridyum buji kaça mal oldu toplamda, benim sorduğum bayideki arkadaş önce sizin motorlara iridyum buji olmaz dedi sonra seti 110-120 ytl'yi bulur dedi gerçi o uymaz deyince ben pek üstünde durmadım ama baya pahalı geldi açıkcası,
filtreyi değiştiren arkadaşlardan geri dönüş bekliyoruz... toplam masraf, ve etkisi gibi
snrtrt, koltuk güzel olmuş, arka çamurluktaki kedi gözleride, başka değişiklik var mı?
emr550m, sissy bar benim de aklımda, topic te derinlemesine işlenmiş konu ama topic büyük olunca bulmak zor oluyor, ya yaptıracaksın 100-150 ytl ye kadar yolu var, ya da mevcut diger marka motorlardan uyduracaksın, en uygunu kanuni seyhan in sele arkası gibi duruyor, fiyat olarak da cazip, 40-50 ytl bir şey olması lazım
swort
10 Nisan 2007, 18:58
nedir bu iridyum muhabbeti motora ne katar ne alır aaa gece nerelerdesin kardeşim hiç bilgi vermiyon basacam en sonunda tukkanı ...
emr550m
10 Nisan 2007, 19:05
emr550m, sissy bar benim de aklımda, topic te derinlemesine işlenmiş konu ama topic büyük olunca bulmak zor oluyor, ya yaptıracaksın 100-150 ytl ye kadar yolu var, ya da mevcut diger marka motorlardan uyduracaksın, en uygunu kanuni seyhan in sele arkası gibi duruyor, fiyat olarak da cazip, 40-50 ytl bir şey olması lazım
evet haklısın. 150-100 çekende var 30-40 çekende. Arada 10-20 fark olsa anlarımda böyle bi fark da çok abartı olmuş. Cahilliğimize gelipte 150 li rakamlara atlamakta istemiyorum. Tamam kalitesi harbiden o para olcaksa amenna ama tartışmalardaki bar lara bakıyorum hepsi aynı şeye benziyor. 2 boru bi parça sünger bi parça deri :). Hani öyle ısıtmalı yaylı maylı bişe diyen yohh :P
ergeser
10 Nisan 2007, 19:55
ozgurgokalp :
dostum dişlini yolladım.yarın sabah alabilirsin aras kargo tatilya şubesinden.
şansın varmış son dişliyi aldım. istiyen olursa pazartesiyi beklicekler sipariş verdiler dişli konyada üretiliyormuş.
ozgurgokalp
10 Nisan 2007, 20:40
Ergeser: Çok teşekkür ederim ilgine.
Arkadaşlar ben motoru 2. el aldım, sahibi bana kullanım kılavuzunu vermedi. Diğer evraklarını falan verdi de kılavuz yok, herhalde kaybetmiş. Elinde kılavuzun dijital hali olan ya da o hale getirip yollayabilecek biri olursa çok makbule geçer valla. Nette aradım bulamadım.
Saygılar...
ergeser
10 Nisan 2007, 22:10
http://www.motomax.com.tr/basin_3.asp
ozgurgokalp
dostum linke tıkla kullanım kılavuzları karşında sl 150 yi kaydet dediginde artık seninde kullanım kılavuzun olacak.
TAMER
10 Nisan 2007, 23:41
Arkadaşlar yağ değişimi yapacağım.castrol'ün 15w 40 yarı sentetik yağını aldım.Daha sonra aldığım yere geri verip 10w 40 tam sentetik almak istedim fakat geri değişim yapmadıkları için değiştiremedim.Bu motora 15w 40 yarı sentetik uygun olurmu?
obkavi
10 Nisan 2007, 23:48
dostlar bişeyi merak ediyorum buradaki en eskilerden biri benim soru sorduğumda veya bişey yazdığımda kimse cevap yazmıyo
anlamadım bi sıkıntı mı var varsa takılmayalım arkadaşlar bu durumu çözemedim
buradaki faydalı bilgilerin yarısını ben yazdım herkese yardımcı oldum ama olmuyo sanırım kendinize ii bakın, sağlıcakla kalın
snrtrt
11 Nisan 2007, 00:06
obkavi güle güle :rendeer:
bonzai
11 Nisan 2007, 00:45
arkadaslar işlerin yoğunluğundan pek yazamıyorum, sadece bazen okuma sansım oluyor, yeni gelen arkadaşlar hoşgeldiniz
tanzimo valla fotoğraflar süper, devamınıda bekliyoruz,
obkavi nereye yahu, motorcu motorcuya küsermi, daha çok şeyler paylaşacağız senin soruna cevap vermek isterdim ama gel görki bi bilgim yok valla,
ya işler o kadar yoğunki daha önceden anlattığım çu benim akünün bitme konusunu bile halledemedim evin önünde güzelim karakaçanım yatıyor valla içim gidiyor, hatta bizimki yine küsmüş bana :) geçenlerde bi akşam işten geldim dur şu karakaçanımı bi çalıştırayım bakalım aramız düzelmişmi acaba diye ufak bi naz yaptı marştan çalışmadı ama pedalla bi kerede çalıştı neyse bu pazar işe gitmem gerekiyordu havada güzel işe giderim sonrada bi güzel turlarım dedim bindim motoruma marşa bastım çalışmadı, pedalla baya uğraştım banamısın demedi:pr: , yine küsmüş bizimki bana herhalde :queen: kısacası yine gidemedik bi yere, :pale:
c.c style bende aldım internetten şu sis lambalarından motoru servise çeker çekmez taktıracağım, sen bunları neyle bağladın gidona bana gelende bağlamak için bi parça yok
arkadaşlar ben bu sisibardan arıyorum duyan bilen bi haber versin ama 75den fazla veremem...
http://img145.imageshack.us/img145/5376/006fo7.jpg
aslında böyle birşey arıyorum desem daha doğru olur
chimeraby
11 Nisan 2007, 01:08
Bonzai o sissy barın bizim motor için yapılanı da var ama 150 ytl.. Yalnız bi arkadaş çıkma satıodu 75 milyona aynı sissy bar.. Sen bi geceyle konuş,o aracılık ediodu.. Obkavi dostum belki hatırlarsın,sana daha önceden bi kaç hukuki şeyde yardımcı olmuştum.. Seve seve yine olurum atlamışım sanırım,neydi senin sorun?
Hımm şimdi baktım.. Benim yardımcı olamayacğım bi sorunmuş.. Detayları hatırlamamakla birlikte,bizim borunun daha kalın olduğunu ve mct yi bizimkine uydurmak için araya keçe vs sıkıştırdıklarını hatırlıyorum..
bonzai
11 Nisan 2007, 01:21
eyvallah chimeraby, gece forumda bahsetmişti bi ara 75 ytllik bi sisibardan ama galiba o bu değilde bunun daha köşelisi, motohobi.com da bizim 150lik ler için gösterileniydi galiba
gece eğer senin bahsettiğin çıkma sisibar buysa ve hala duruyorsa valla ben talibim
eyvallah chimeraby gece bi ara bahsetmişti 75 ytllik çıkma sisibardan ama onun bahsettiği bunun daha bi köşeli ve büyük olanıydı galiba, motohobi.comda bizim 150likler için gösterilen
gece eğer senin bahsettiğin sisibar buysa ve hala duruyorsa ben talibim valla...
kabuto
11 Nisan 2007, 01:36
motosikletimin sasesi egilmis . hicbir motosikletin on tarafi bizim motosikletlere uymuyor.
ornegin mondial 250mct nin on takimi regal raptora uyuyor ve 250mct 4.000ytl olmasina karsin motosikletin on takimi yaptirmaya kalkinca 250 ytl falan gibi kiytirik bi rakam cikiyo ortaya .
benim motorun on takimi 1.380ytl e toparlaniyor sasesi egik ve benzin deposunda eziklik war . motosikletin parcalarinin bu kadar pahali olmasi beni gercekten soguttu motosikletten 700ytl e benim arkadasin 15.000ytl lik arabasinin butun gereken parcalarini degistirip tum tamiri yaptirabiliyoken 3.000ytl lik otosikletimi 700ytl e sokaga cikartamiyorum cok komik geliyo bu bana.
bu arada butun cinliler arasinda yedek parcasi honda ayarinda satilan tek marka keeway cok uzdu bu durum beni
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO