Orijinalini görmek için tıklayınız : Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
acemimotorcu
12 Ocak 2006, 01:28
taraa anladığım kadarıyla pek vitesli motosiklet kulanmamışsın.Ancak demgah gayet güzel anlatmış vites değiştirmeyi aslında motosiklet otomobilden daha zordur.Ama alışınca bir başkadır vitesli motosiklet kullanmak SL başlangıç için çok iyi en azından senin kontrolün altında kalabilecek bir motor.
ginger
12 Ocak 2006, 03:05
SL150 Fren
Arada arkadaşın Honda CBX 250 sine atlıyorum.Frene asıldığım gibi asfaltı kazıyor.Zınk diye duruyor.SL150 frenlerine gövenmiyorum şahsım adına.Ani frende önü arkası ayrı dağılabiliyor (belkide benim acemiliğimden).
Ercüment Arakdaşımızın Motoru Satın Aldığı Bayi
Açıkcası adamları sevmedim uyuzda oldum.Ben 2,5 milyarlık alış veriş yapmışım eve götürme kaygıları içerisindeyim motoru .(Ercümentin sölediğine göre) kaza vs. olur ben sorumluluk kabul edemem diye bir laf sölüyor bayi.Ulan ben ettimmi sorumluluk attım arkaya arkadaşımızı ufaktan ufaktan geldik.Drag yarışına girmedikki.Motorun montajını vs. beyenmedim.Benim aldığım yere perşembe günü vermiştim parayı cumartesi öğlen alırsın demiştim.Almaya gittiğimde firmanın sahibi (2.ortak) giymiş montu kaskı full halde montajını yaptığı motorları test ediyor kullanıyordu.Ercümentin arka fren pedalını debriyaj elciğini vb. gibi kısımlardaki bolluklardan hoşlanmadım.İlgisizlik ticari kaygılar sezdim.Benimki 200-300 km yapıp servise gidecek durumdaydı.Ercümentinki ise direkt servise gidecek kadar durumdaydı.Neyse hayırlı uğurlu kazasız belasız olsun.Bunlar sorun değil yapılır halledilir ama ben kaprisli,zor beyenen,mükemmelitçi bir insanım pire için yorgan yakarım Allah tan aldığım yer bana tahammül edip güzel bir dialog içinde alış veriş yaptık.
Keşif
Çok ukala ve çok bilmiş olduğumdan motorun montaj aşamasında gidonun bıraz kalkık olmasını rica ettim.Boynumun ağrılarının sebebi buymuş sanıyorum.Ercümentin motorunu kullandığımda standart halde olmasının daha rahatolduğunu gördüm.
LesPaul
12 Ocak 2006, 03:53
lespaul 84 baba oğul kasklarımızı aldık düştük yollara.Aslında bu motor aramızdaki bağların güçlenmesi bakından çok iyi oldu.Motor ikimiz içinde çok güzel bir merak inşallah derslerden geri kalmaz bizim ufaklık eeee nede olsa usta motorcu.:)
acemimotorcu, kazasız belasız binersiniz inşallah motorunuza. allah kaza bela vermesin. baba-oğulların ortak bir uğraş bulmasından daha güzel birşey yok bence. keşke benim babam da bana motor alsa da berber binsek. gerçi ben babamın binmesine fırsat vermezdim:cherry: ben de baharda bir keeway alıcam inşallah.
güle güle kullanın motorunuzu:)
AFTER_SEA
12 Ocak 2006, 11:39
Selam dostlar ben Alper adana`dan bu siteye bir suredir uyeyim ama bu attigim ilk mesaj olacak , yaklasik 3-4 aydir motosiklet almak niyetindeydim ve uzun bir arastirma yaptim Adanadaki hemen her yeri gezdim ve cevre yolu civarinda bir bayii de keeway 150 lik gordum bundan once hic vitesli motor kullanmamis olmama ragmen ne olursa olsun bu motor benim olmali dedim nette bir arastirma gezisi sirasinda bu siteyi buldum saten karar vermeme tek sebepte bu sitedeki arkadaslarin yorumlari oldu . sonuc olarak keeway 150 yi kaptim su an bende rodajdayim ama 500 km olmak uzere birkac gun icinde bakima goturecegim yeni alan arkadaslara tavsiyem motorunuzu alip eve geldikten sonra gozle gorulur tum vida ve civatalari bi elden gecirin benim ilk yaptigim is bu oldu bazi vida ve civatalarin SIKILMAMIS oldugunu gordum birde nedendir bilinmez bana trafikte biraz problem cikardilar benim tavsiyem islemleri yapmak isteyen ayakcilara masraflariniz haric 10 ytl verin plakaniz ayaginiza gelsin , vitesli motor kullanmayi bilmeyen arkadaslarda tereddut etmesinler ben 10 dakikada ogrendim . Birde Adana ve civarindan uye varsa birebir gorusmek ve gezmek herhalde hos olur . Herkese kazasiz belasiz surusler dilerim.... ALPER
acemimotorcu ve demgah bilgiler için teşekkür ederim.ben kısa bir süre önce az da olsa ybr kullanmıştım.vites geçişleri sizlerin anlattığı gibiydi.(en alt 1. vites yukarı doğru 2-3-4 artıyor) bi yerde duymuştum belki yanıldım bilemiyorum ama vites pedalına 1 kez basıldığında vitesi 1 kez artıran motorlar varmış.(bana daha kolay geldi) sl150 deki sistem nasıl merak ettim de.bu vites olayı beni beni biraz sıkıyordu o yüzden arn 125 düşünüyordum.ama anlattıklarınıza inanarak SL 150 yi alacağım :) tekrar teşekkürler anlaşılır bilgileriniz için.
sumutlu
12 Ocak 2006, 12:49
arkadaşlar tüm yorumları okudum forumdan
bende bu motoru almayı düşünüyorum.
motordan iyi anlayan bi tanıdığımız motorun diğer çin motorlarına göre çok daha kaliteli olduğunu söyledi.
şunu öğrenmek istiryorum motor çin malımı yoksa sadece parçaları ordan montaj mı macaristanda.
ayrıca bide motorun nereleri plastik
ön çamurluk metal mi plastik mi öğrenebilirmiyim
bende en yakın zamanda gidip görücem inşallah bu motoru
demgah
12 Ocak 2006, 13:20
Selam Arkadaşlar,
After Sea, motorun hayırlı olsun kazasız, belasız kullanmanı temmeni ederim
Sumutlu, motor Macaristan menşeeli yani keeway Macaristan markası ama üretildiği yer Çin (ama parçalar Macaristan'dan mı gidip montaj Çin'demi yapılıyor veya tamamen her şey Çin'demi üretiliyor bilgim yok açıkcası) bilgisi olan arkadaşta bizimle paylaşşsın, ön çamurluk metal, açıkcası çok incelemedim ama plastiğin kullanılacağı yerde plastik, metalin kullanılacağı yerde metal kullanılmış
Ginger ben de bir tane de racing olmasına rağmen ben de seninle aynı fikirdeyim ben eğer motor işini çok seversem uzun yola gitmek istiyorum (motorları sadece hafta sonu hobby amaçlı kullandiğımı da belirtmek istiyorum) arkasına atacaksın bir top case çıkacaksın yola, insanı fazla yormaz, racingle uzun yola gidilmiyor, chopperin yoracağı kanaatindeyim
en güzel motorlar turing ve veya naked motorlar kawanın ER 5 i var peşin 8.400 fiatı ama biraz daha iyi olsun diyorsan ER 6 ları var 10.800 den başlıyor bence çok hoş motorlar honda, yamahanında var ama biraz daha pahalı bunlar
9-10 ay bu motorlara binecem sonrası Allah kerim
arkadaşlar bu motora 150 cc az değil mi bende düşünüorum almayı ilk motorum olucak ama...ne dersiniz?
Ercument
12 Ocak 2006, 18:39
Arkadaşlar anamdan emdiğim süt burnumdan geldi niyemi
Motoru alalı daha 5 gün oldu 1 km. yol yaptım 3 km. ittim.
bugün çalışmadı bas allah bas akü bitti tabi ayaklada olmadı 2 kere GİNGER'ı aradım bütün taktikleri verdi vurdur dedi o da olmadı sonra yağmur altında 3 km. ittim Zeytinburnu Karizma motora gittim ordan almamama rağmen. Meğer buji yağlanmış değiştirince hemen çalıştı. Bu nasıl iş durduğu yerde nasıl yağlanır motorcuya sordum yeni motor yapar dedi. Bakalım daha neler göreceğiz bu arada mahallede motorun bütün karizma dağıldı tabi benimkide.
purifier
12 Ocak 2006, 18:47
acemimotorcu ve demgah bilgiler için teşekkür ederim.ben kısa bir süre önce az da olsa ybr kullanmıştım.vites geçişleri sizlerin anlattığı gibiydi.(en alt 1. vites yukarı doğru 2-3-4 artıyor) bi yerde duymuştum belki yanıldım bilemiyorum ama vites pedalına 1 kez basıldığında vitesi 1 kez artıran motorlar varmış.(bana daha kolay geldi) sl150 deki sistem nasıl merak ettim de.bu vites olayı beni beni biraz sıkıyordu o yüzden arn 125 düşünüyordum.ama anlattıklarınıza inanarak SL 150 yi alacağım :) tekrar teşekkürler anlaşılır bilgileriniz için.
dostum sl 150 nin vitesleri standart tiptir.yani 1 aşağı 2,3,4,5 yukarı doğrudur.her basışta 1 artan vites sisitemi çok eski jawa larda ve şimdide 100 (110) cup modellerde vardır. 4 vitestir ve yarı ototmatiktir debriyaj yoktur. fakat emin ol kullanımı hiç rahat değildir.vites kolu daha büyük ve çift taraflıdır.on tarafa basınca vites büyür arka tarafına basınca küçülür. arkaya basmak için topuğunu kullanmak zorunda kalırsın.yani kullanımı biraz garip ve müşkülatlıdır.
vlad1462
12 Ocak 2006, 19:28
Arkadaşlar anamdan emdiğim süt burnumdan geldi niyemi
Motoru alalı daha 5 gün oldu 1 km. yol yaptım 3 km. ittim.
bugün çalışmadı bas allah bas akü bitti tabi ayaklada olmadı 2 kere GİNGER'ı aradım bütün taktikleri verdi vurdur dedi o da olmadı sonra yağmur altında 3 km. ittim Zeytinburnu Karizma motora gittim ordan almamama rağmen. Meğer buji yağlanmış değiştirince hemen çalıştı. Bu nasıl iş durduğu yerde nasıl yağlanır motorcuya sordum yeni motor yapar dedi. Bakalım daha neler göreceğiz bu arada mahallede motorun bütün karizma dağıldı tabi benimkide.
dostum öncelikle başına gelenlerden ötürü üzüldüm.sıfır bi motor alıp böyle şeylerin başına gelmesi sıkıntı verici.
sabah çalışmamasının sebebi senin doğru çalıştırma hakkında yanlış bişeyler bildiğinden olabilirmi,yani nası çalıştırmayı denedin?
eğer habire gaz verip motoru boğduysan bujiyi ıslatıp ateşlemeyi kesmiş olabilir.servisin buji üzerinde gördüğü sıvının yağ olduğundan ben şüpheliyim.bence benzindir.ayrıca sıfır bi motorun yağ vermesi bana pek mantıklı gelmiyor.eğer gerçekten yağ verdiyse mutlaka bi problem vardır ve garanti koşulları dahilinde giderilmesi gerekir.
sanıyorum zipir arkadaşımızın mesajlarından birinde sabah marşa basma hakkında gerekli bilgi vardı.onu okuyup öyle bi dene.eğer jikleyi doğru kullanıpta gene butür bi sorunla karşılaşırsan mutlaka servisine sorunun giderilmesi hakkında baskı yap.geçici çözümlerle hiçbiyere varılmaz.bugün o buji bi şekilde ıslandı(yağ veya benzin)peki ama niye.yeni motor yapar diye bi cevap olamaz bence.burada pekçok kullanıcının bu motorundan var ve hepside sıfır aldılar.:cat:
ginger
12 Ocak 2006, 19:41
Ercümente bildiğim tüm yöntemleri aldığı zaman ve bugün görüşmemizde belirttim.Kendiside çok bilgisisiz bir arkadaş değil zaten.Gerekeni yaptığına eminim.Buji bir şansızlıktır.Olmuş.Bu motorun kötü bir kaç yanı var
- bujisi dandik
- lastikleri biraz kaymaya elverişli
- sisy bar yok
bujiyi kalite takarsan gerisinde biraz dikkat gerekiyor .
Bujimi değiştirdim gözle görülür fark yaşadım.İlk çalıştırmada gidişte vs. de.
vlad1462
12 Ocak 2006, 19:46
sorun belli ozaman abi.buji dandikse ateşlemeyi kesmiş,motor boğulmuş.servisinde bujide gördüğü şey yağ değilde benzindir
sevindirici bi durum.motorun temel mekaniğinde sorun olmasın varsın buji dandik olsun
Ercument
12 Ocak 2006, 19:49
vlad1462 çalıştırma yöntemimin yanlış olduğunu sanmıyorum çünkü 2 gün önce yine motor soğukken 1 seferde aldı bugün yemedi ayrıca eski bujide bende yağ falan yok ama simsiyah olmuş
-CRiminAL-
12 Ocak 2006, 19:49
Haklısın Vlad.Zaten Bujiler yeni alınmış bir motorda kesinlikle güvenebileceğin bi parça değildir.Seri üretimde birçok hata olabilir.Zaten bi süre sonra illa ki değiştirecektin.Senin için sorunu erken görmek iyi olmuş.Keyifli sürüşler
Ercument
12 Ocak 2006, 19:50
evet evet bir arkadaş buji kablosunu çıkarıp başka bir kablo değdirdi ve ateşleme yapmıyor dedi
purifier teşekkür ederim.öğrendim sayenizde.ayrıca dayanamadım motomax bayiine gittim ankaradaki..kapalıydı ama vitrinde en önde Siyah SL 150 vardı.çok süper gözüktü gözüme.almak için sabırsızlanıyorum.ankaradan almak isteyen arkadaşlar varsa birlikte gidelim.indirim yapma şansımız artar.
bir sorum da sinyallerle ilgili olacak..bir kaç mesajda sinyallerle ilgilibi rahatsızlıktan bahsedilmişti..biraz açabilirmisiniz?
-CRiminAL-
12 Ocak 2006, 20:00
Sinyallerde Zamanlayıcı var.1 dakka yanıyor.Kendin kontor edip kapatamıyorsun.Onu diyorsun sanırım
ginger
12 Ocak 2006, 20:09
evet kendi kapanıyor elinle kapama yok
ginger
12 Ocak 2006, 20:10
sağ elcikte bir tane sol elcikte bir tane buton var basıyorsun ne yana döneceksen ama söndürme yok
tolgacantc
12 Ocak 2006, 20:11
purifier teşekkür ederim.öğrendim sayenizde.ayrıca dayanamadım motomax bayiine gittim ankaradaki..kapalıydı ama vitrinde en önde Siyah SL 150 vardı.çok süper gözüktü gözüme.almak için sabırsızlanıyorum.ankaradan almak isteyen arkadaşlar varsa birlikte gidelim.indirim yapma şansımız artar.
bir sorum da sinyallerle ilgili olacak..bir kaç mesajda sinyallerle ilgilibi rahatsızlıktan bahsedilmişti..biraz açabilirmisiniz?
tara bu bahsettıgın bayı hangısı bende sl150 almayı dusunuyorumda 4,44 emı gıttın emektekı ama ben bı turlu karar veremedım yenı baslıyacam acaba yamaha ybr125 mı alsam sl150 mı kararsızım
Tc
LesPaul
12 Ocak 2006, 20:18
peki arkadaşlar o zaman motoru aldığımız zaman bayiden çıkmadan bujileri değiştirtmek akıllıca bir davranış olur diyebilir miyiz?
tolgacantc,evet emekteki 4.44 e gittim ama dediğim gibi kapalıydı..şu an ben SL 150 almaya karar verdim ama parayı denkleştirip alana kadar ne olur bilemiyorum. banada ybr al diyen çok insan oldu.ama ben o tarz bi motor düşünmüyorum.herkesin altında ondan var nerdeyse.alınca orjinal olsun istiyorum.arn 125 bile alırım ama ybr almam..ama memnun olmayan 1 kişi bile tanımadım.alırsan pişman olmazssın.tek olay ne tür bi motor istediğin.veya ne tür istemediğin. :)
sinyal olayına gelince tam anlayamadım arkadaşlar.mesela sola döneceğim diyelim.sol sinyali yaktım, döndüm,dönüşüm bitti ve ben düz yolda sürmeye devam ediyorum.hala sola mı sinyal veriyor 1 dakika süreyle????
tolgacantc
12 Ocak 2006, 20:32
taraa evet bende oyle bı sey okumustum bı sure yanıyormus yansın ya ne olacak sankı. taraa senınde mı ılk motorun olacak yoksa daha once surdun mu bıseyler. ben motora soyle bı oturdum baktım ama yolda nası olur nası gıder bılemedım daha ehlıyet de alınacak. bıldıgınız bı ehlıyet kursu var mı ankarada
Tc
evet benimde ilk motorum olacak.ben ehliyeti hallettim geçen ay.bence ilk gittiğin yerde yazılma kursa.fiyat al.ben peşin 200 milyona gitmiştim.forumlardan okuduğum kadarıyla 100 milyona giden bile var.araba ehliytin varsa tabiki.
bende gidip deneyeceğim ilk fırsatta..üzerinde nasıl duracağım,dengeyi sağlayabilecekmiyim görmek lazım.ama çok iri bir motor değil kullanımı bence bizim gibi ilk alacaklar için güzel olur bence.olmazsa 1 gün buluşur beraber gideriz.
-CRiminAL-
12 Ocak 2006, 21:09
peki arkadaşlar o zaman motoru aldığımız zaman bayiden çıkmadan bujileri değiştirtmek akıllıca bir davranış olur diyebilir miyiz?
Valla benim tavsiyem daha önceden alacağınız motorun Buji serisini ustasından öğrenin.İyi bir Japan Bujisini en fazla 10 Eurodan alabilirsiniz.Motoru alır almaz servise götürüp ustaya bujiyi taktırın.Hem yakıt tasarrufu daha iyi olacaktır.Motor nasıl alışırsa öyle gider...
Valla benim tavsiyem daha önceden alacağınız motorun Buji serisini ustasından öğrenin.İyi bir Japan Bujisini en fazla 10 Eurodan alabilirsiniz.Motoru alır almaz servise götürüp ustaya bujiyi taktırın.Hem yakıt tasarrufu daha iyi olacaktır.Motor nasıl alışırsa öyle gider...
eyvallah criminal sayende bende öğrendim valla bak demekki herşeyi bilmiyomuşuz pazartesi ilk iş bujiyi deiştircem ayrıntıları yazarım inşallah fark eder
-CRiminAL-
13 Ocak 2006, 02:27
criminal sana çok teşekkür ediyorum bende yeni eliyet alıyorum ve inşallah motoru da alıcam sayende çok şey öğreniyoruz. ;)
Rica ederim kardeş.Ne demek.Ben de iş yerinde bırakıyorum bizim keewayi.Alalı 2 ay oldu.İnternet kafede iki arkadaş ortak kullanıyoruz.Başta ben de ateşleme sisteminde sorunlar yaşadım.Ama biraz soğuk kanlı davranılırsa herşeyin üstesinden gelinebiliyor.Yeter ki motorun mayası iyi olsun.Şu an 1800 Km de ve sorunsuz.Hem de 2.6 litre falan yakıyor.Neden Supershadow almaya niyetlendim sanıyorsunuz.Marka sorunlu olsa Keewayde devam eder miydim.
Bunlar hep alacak arkadaşlara örnek konulardır.Artık yorum sizlerin.Tüm kullanıcılar biliyorum ki içtenlikle tecrübelerini yazıyorlar...:cat:
hayalbert
13 Ocak 2006, 12:37
arkadaslar ben motoru karizma dan aldım hatta karizmanın ilk sattığı sl benimki ayak ve ayna işlerini de halledip verdiği için hiç bir sıkıntı yaşamadım sadece boşta çalıştırma işini halledemediler ama eminim muharrem bey kafaya takarsa onu da halleder.
buji konusuna gelince sanırım acilen değiştirmek en iyisi
acemimotorcu
13 Ocak 2006, 13:14
Değerli arkadaşlar,
Bende 150 SL aldım ve almadan önce hangi motoru alacağım konusunda bayağı bir sıkıntı çektim:Karar vermek gerçekten çok zor.Kriterlerinizi belirlemeniz gerekiyor iki ay gibi bir süre sürekli olarak bir çok motorun teknik özelliklerini inceledim ve forumlardan fikir ve tecrübelerini bizimle paylaşyan dostların yazılarını okudum.Ve kendi kriterlerimi oluşturdum.Öncelikle motorun bedeli çok önemliydi, motora ayıracak bütçem sınırlıydı. ikinci olarak alacağım makinanın kalite anlamında fiyatına göre alacaklarım içindeki seçeneklerden en iyisi olmalıydı.Üçüncü olarak bu makinanın ihtiyaçlarımı karşılayacak nitelikte olmalı ve üzerinde hakimiyet kurabileceğim bir alet olmalıydı.Dördüncü ve en önemlisi içime sindirerek ve severek alacağım ve aldığım zaman iyiki bunu aldım diyebileceğim bir motor olmalıydı.
Bu kriterlerimi belirledikten sonra siz değerli arkadaşlaımızın verdiği değerli bilgiler ışığında kararımı verdim ve şu an çok doğru bir karar aldığım için kendimi kutluyorum.:)
Arkadaşlar hepiniz daha iyi motorlar almaya ve binmeye layıksınız ama şartlarınızı gözden geçirin kendi şartlarınıza göre hangi makinayı seviyorsanız o makinayı alın.
Benim tavsiyem sınırlı bütçeli ama hevesli özellikle yeni başlayanların rahatlıkla hakimiyet sağlayabilecekleri bir motor.Ama bu paraya bu motordan,çok daha iyi motorların kalitesini beklemek mümkün değil.Lakin bu makina verilen paranın hakkını fazlası ile ödüyor.
demgah
13 Ocak 2006, 14:02
Merhaba arkadaşlar,
Ben bu motor işini biraz beyaz eşya işine benzeteceğim bence beyaz eşyada şans çok önemlidir misal aynı marka model bir buzdolabını komşunuzla aynı mağazadan aldınız fakat komşunuzunki sık sık arıza çıkarırken sizinki hiç sorun çıkarmıyo veya tam tersi oluyor
Mesala benim SL birkaç sayfa önce yazdığım gibi (900 Km. boyunca) çok küçük sorunlar haricinde sorun yaşatmadı, çalışmamamızlık etmedi bujiler sorun çıkarmadı, yolda bırakmadı ama Ercüment arkadaşımız ilk günden sorunlar yaşamaya başladı ne bileyim şans işi galiba
Mesala geçen hafta (2.01.2006 akşamı) üç motor gezmeye çıktık biri Suzuki Srad 750 ben, SL i arkadaş aldı, bir de diğer arkadaşın 900 RR Honda Cbr ı vardı gece 01:00 de Harbiye de benim Srad 750 yolda kaldım vurdururak çalıştırdık, CBR 900 stop etti ve bir süre bekledik daha sonra çalıştırabildik ama Keeway hiçbir sorun yaşatmadı o gece (yeni motor her zaman için iyidir)
başınızı ağrıttım kusura bakmayın
ya bana kaliteli buji markası tavsiye edermisiniz deiştiren arkadaşlar haber bekliyorum
acemimotorcu
13 Ocak 2006, 16:23
motomax'ın sitesinde kullanılan bujiye denk olan bujiler marka ve numara olarak belirtilmiş.Zipir kardeşim oradan bakabilirsin.Yanılmıyorsam en iyisi NGK
yanlış hatırlamıyorsam sinyallerın dörtlü şeklinde yandığı hakkında biri yazmıştı ben denedim bulamadım bilgisi olan varsa yazsın lütfen ceash67@hotmail.com adrsesinede gönderebilirsiniz
Ercument
13 Ocak 2006, 23:46
sinyalleri bugün denedim 25 saniye yanıp sönüyor...
-CRiminAL-
14 Ocak 2006, 00:22
İki sinyale aynı anda bas 4 lüler yanar kardeş
ginger
14 Ocak 2006, 01:21
Buji
Buji filan alıp takmaya, servise götürüp taktırtmaya çalışmayın.Servisler (en azından benim gittiğim servis) motorun üstündeki bujinin kalitesinin pek iyi olmadığını biliyor elinde epey kaliteliside var (15ytlyi geçmez) götürün adam taksın.Eskisinide alın çantanıza atın (çünkü bujiler ampül gibi bir garantisi yok yolda kaldımı kullanırsınız)
Sl150+ercüment=şans (değil)
Ben motoru aldığım sıralarda çevremde çok destek alacağım insan olduğundan motoru hırpalama şansım olmadı.Bir yerde takıldığımda bir yerde sorun yaşadığımda motoru hiç hırpalamadan hemen biri yetişip bilinçsiz haraketler yapmama engel oluyordu.Gerçi bir ara sinirlenip vites pedalına yukarıdan sertçe bir darbe yaşattım ama aksi yöne yamultarak düzeltildi.
Ercüment arkadaşımızda motoru ile başbaşa eksiğini gediğini kendi kendine öğreniyor bir şekilde ya motora fazla gaz verdi yada ard arda çalıştırmaya çalıştı bişey yaptı mutlakaki bir şekilde buji pes etti.Önemli bişey değil.
Daha öncede dediğim gibi.
-sysy barımız yok (önemsiz gibi gözüksede arkaya binen insana ciddi bel ağrısı yaşatıyor)
-bujimiz değişse performans artar
-lastiklere çok güvenmeyiniz...
-CRiminAL-
14 Ocak 2006, 01:32
Buji
Buji filan alıp takmaya, servise götürüp taktırtmaya çalışmayın.Servisler (en azından benim gittiğim servis) motorun üstündeki bujinin kalitesinin pek iyi olmadığını biliyor elinde epey kaliteliside var (15ytlyi geçmez) götürün adam taksın.Eskisinide alın çantanıza atın (çünkü bujiler ampül gibi bir garantisi yok yolda kaldımı kullanırsınız)
Sl150+ercüment=şans (değil)
Ben motoru aldığım sıralarda çevremde çok destek alacağım insan olduğundan motoru hırpalama şansım olmadı.Bir yerde takıldığımda bir yerde sorun yaşadığımda motoru hiç hırpalamadan hemen biri yetişip bilinçsiz haraketler yapmama engel oluyordu.Gerçi bir ara sinirlenip vites pedalına yukarıdan sertçe bir darbe yaşattım ama aksi yöne yamultarak düzeltildi.
Ercüment arkadaşımızda motoru ile başbaşa eksiğini gediğini kendi kendine öğreniyor bir şekilde ya motora fazla gaz verdi yada ard arda çalıştırmaya çalıştı bişey yaptı mutlakaki bir şekilde buji pes etti.Önemli bişey değil.
Daha öncede dediğim gibi.
-sysy barımız yok (önemsiz gibi gözüksede arkaya binen insana ciddi bel ağrısı yaşatıyor)
-bujimiz değişse performans artar
-lastiklere çok güvenmeyiniz...
Haklısın.Tabi ben buji değişimini servislerin kendi durumunu göz önüne almadan belirttim.Ben kendim ilgilendiğim için bu şekilde yapıyorum.Servislere danışarak da bu işi orada yapabilirsiniz tabiki.
daha önce bahsedilmişti biliyorum ama SL150 ile dik bi yokuş 2 kişi ile rahat çıkılırmı? son sürat gitmyeceğim ama motor boğulurmu öğrenmek istiyorum.deneyimli arkadaşların görüşlerini bekliyorum.şimdiden teşekkürler
ginger
14 Ocak 2006, 02:19
95 Kg ben 85 kg civarıda arkadaşım Sarıyer Hacıosmanı normal bir hızda çıkabiliyoruz (onun Honda CBX 250 si ile 150 ile çıkıyorum gerçi :) )
bunun haricinde yine ikimiz Kuştepe Çeliktepe Gültepe Sanayi Mahallesi derelerinde normal normal çıkıyoruz abartı dik olanlarda hafif kaptırmak gerek
AFTER_SEA
14 Ocak 2006, 13:40
Yaw arkadaslar bu sinyal meselesine cok takmayin derim ben cunku trafik kurallarini bilen bilir saten doneceginiz yere 50 metre kala sinyalinizi yakmaniz lasim ooole 1 dk falan degil 25-30 saniye yaniyor bence iyi bir sure bu , bide bende dortluleri denedim hic bir turlu calistiramadim , bu arada her halde adana civarindan kimse yok cevap gelmedigine gore herkeze saygilar .
ngk marka buji aldım pazartesi taktırcam sonuçları yazarım
hayalbert
14 Ocak 2006, 22:30
bu resimdeki gibi bir sisi bar yaptıramaz mıyız acaba ?
zeda3000
16 Ocak 2006, 18:53
Arkadaslar dun motorun siyah boyali kismina pasta cila yaptim. Gercekten cok hos oldu. Yuzeyde olusan ince cizikleri kapatti. Rengine canlilik verdi.Yuzeyde kaygan bir tabaka olustu artik daha az toz tutuyor ve olan tozu silmek cok olay oldu.Ayda bir kere yapin arkadaslar tavsiye ederim.Cogunlukla herkez siyah rengi aliyor Turkiyede ve bu renk gercekten yaz gunesinde solmaya cok elverisli. 8 ytl pasta cila ya verdim 4.5 ytl de parlatma eldivenine. Dogru kullanirsaniz 1 sene dayanir bu malzeme.
lion05
16 Ocak 2006, 23:40
arkadaslar bu gun is cikişi kartalda keeway satan bir bayi gordum ve bu motorla yakından tanışmak ıcın ıceri girip motoru yakindan inceleme firsatim oldu fakat acik soyleyım resimlerinden gercekten cok etkilenmiştim fakat yakindan görünce abartmayim ama biraz oyuncak gibi geldi teknik eleman olduğumdan dolayı biraz donanım aksagimlardan anliyorum sankim kısa surede sorunlar cıkaracak izlenimi veriyor ve fırsatım olursa kaliteli modellerle kıyaslamak ıstıyorum suphesızki ucuz oldugundan dolayı fazla birsey beklemek yanliş olabilir ama bukadarda olmamalı yanılıyorsam lutfen ıkaz edin
1 - cogu parca plastık camurluklar ve krom gorunumlu plastık parcalar
2- arka sinyal lambaların esnek olması ufak bir darbede kırılacak gibi
3- tum vidalar cok uyduruk gorunuyor
4-yan canyatı tutan metal cerceve kaynakları cok kotu daha duzgun olabilirdi
5 elektrik aparatlar
6-bu motoru gosteren krom donanımdır ama tum parcaların plastık olması can sıkıcı
yukarıda tam ıncelemesemde gordugum kotu tarafları dedıgım gıbı cogu parca plastik bukadarda olmamalı bence ama sunu belırtmelıyımkı uzaktan gorunus harıka ama elleyınce felaket gıbı geldı fırsatım olursa dıyer modellerle kıyaslıcam ve yarın gıttıgım galerıde esas gorevlıyı bulamadım yarın onunla tanısıp bu konuları konusmak ıstıyorum sızlerınde bu konularda bana bılgı verırsenız sevınırım dedıgım gıbı bıraz oyuncak gıbı geldı abartmıyorum ama bukadarda plastık kullanılmamalıydı ozellıkle krom parcalarda
cobalt
17 Ocak 2006, 11:38
olacak o kadar 2590 a ne beklıyordunuz ki intruder yada dragstar mı?
serhat_fb
17 Ocak 2006, 11:52
bu motorlara 10 beygir az değilmi.
evet arkadaşlar bugün motomax bölge müdürü ile beraberdik uzun uzun konuştum şimdi sizlere birazını aktarıyorum..
1-supershadow 3300 ytl gibi olcak
2-landcruiser 3900-4000ytl olcak
3-aksesuarsız modeli gelecek
4-nisanın ortalarında ancak elinize geçer landcruiser
5-taksit imkanı olacak yine kredi kartına
6-şubat ortalarında gelecekmiş gösterme amaçlı showrooma
umarım bazı sorularınıza cevap verebilmişimdir...
ginger
17 Ocak 2006, 19:51
Sen diğer modelleri gör işte ozaman şok geçireceksin.Bu motorun her yanı plastik bile olsa sınıfının en iyisi.Gerek arıza çıkarma oranı gerekse teknik desteği bakımından.Bu motora kötü diyen tamirci görmedim.1000lik racing ile uğraşan bu motorun yüzüne bakmayacak tamirciler bile sempatik yaklaşıyorlar.
Bu motorda iş var arkadaşım çok takma kafanı al gitsin.
İstersen benimkini satayım sana :P
Ercument
17 Ocak 2006, 20:02
arkadaşlar solvent'in koltuklardaki yazıları çıkarttığını kim söylemişse halt etmiş
dün yarım saat silmek için uğraştım silmek şöyle dursun yazıyı dahada parlattı bilginize.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO