PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki ZX-6RR neden ZX-R dan pahalı?



Fatih
18 Ocak 2007, 13:59
Teknik özelliklere bakarsak ZX-6R, ZX-6RR dan daha güçlü
Peki neden fiyatı daha ZX-6RR ın daha fazla?
Donanımsal bir artısı mı var acaba?

Fiyatlar (Euro)
ZX6RR 13.500
ZX6R 12.700


Teknik özellikler

ZX-6R
MAKİNE TİPİ : 4-zamanlı,su soğutmalı, Sıra 4 - silindir
SİLİNDİR HACMİ : 636 cc
SİLİNDİR, ÇAP x STROK : 68.0 x 43.8 mm
SIKIŞTIRMA ORANI : 12.9:1
SÜBAP SİSTEMİ : DOHC, 16 sübap
MAKSİMUM GÜÇ : 136 PS/14.000 rpm
MAKSİMUM TORK : 70.5N.m(7.2 Kgf.m)11.500 rpm
KARBURATÖR : Elektronik Yakıt Enjektörlü , 38 x 4 Keihin

ZX-6RR
MAKİNE TİPİ : 4-zamanlı,su soğutmalı, Sıra 4 - silindir
SİLİNDİR HACMİ : 599 cc
SİLİNDİR, ÇAP x STROK : 67.0 x 42.5 mm
SIKIŞTIRMA ORANI : 13.5:1
SÜBAP SİSTEMİ : DOHC, 16 sübap
MAKSİMUM GÜÇ : 129 PS/14.000 rpm
MAKSİMUM TORK : 67 N.m(6.8 Kgf.m)12.000 rpm
KARBURATÖR : Elektronik Yakıt Enjektörlü , 38 x 4 Keihin

Arthas
18 Ocak 2007, 14:50
2007 modelinde zaten böyle bi ayrım olmayacak. R'ın 36 cc fazlası olduğu için 600cc yarışlarına giremiyor. RR daha çok yarış amaçlı yapılmış. Üzerinde yarış şanzumanı var. Yanlış hatırlamıyorsam debriyaj sistemi de farklı. Buna benzer birkaç değişiklik daha var. İşin özü R olan daha çok cadde kullanımı için RR ise yarış kullanımı için yapılmış.

xxxxx
18 Ocak 2007, 18:58
daha fazla teknoloji barındırdığı için olabilir

ben daha önce okumuştum. şimdi sen söyleyince aradım buldum şu adrese bakabilirsin teknolojilerin bazıları için http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?id=5781600

Khutuck
18 Ocak 2007, 19:15
R:
41 mm Inverted Cartridge Fork with Adjustable Preload, Stepless Rebound and Compression Damping
RR:
41 mm Inverted Cartridge Fork with Adjustable Preload, Stepless Rebound and Compression Damping


R:
Uni-Trak with Adjustable Preload, Stepless Rebound and Compression Damping
RR:
Uni-Trak with Adjustable Preload, Stepless Rebound, High and Low Speed Compression Damping, and Ride Height


Compression Ratio
R:
12.9:1
RR:
13.9:1

http://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_Ninja_ZX-6R
http://tr.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_Ninja_ZX-6R

Prometheus
18 Ocak 2007, 19:46
2007 modelinde zaten böyle bi ayrım olmayacak. R'ın 36 cc fazlası olduğu için 600cc yarışlarına giremiyor. RR daha çok yarış amaçlı yapılmış. Üzerinde yarış şanzumanı var. Yanlış hatırlamıyorsam debriyaj sistemi de farklı. Buna benzer birkaç değişiklik daha var. İşin özü R olan daha çok cadde kullanımı için RR ise yarış kullanımı için yapılmış.

Tam yazacaktım baktım ki arkadaş benden önce davranmış. Aynen budur :cat:

DEVIL CBR
18 Ocak 2007, 19:51
yani vitesler aşağı indikce mi artıyor

MNY46
18 Ocak 2007, 19:55
2007 modelinde zaten böyle bi ayrım olmayacak. R'ın 36 cc fazlası olduğu için 600cc yarışlarına giremiyor. RR daha çok yarış amaçlı yapılmış. Üzerinde yarış şanzumanı var. Yanlış hatırlamıyorsam debriyaj sistemi de farklı. Buna benzer birkaç değişiklik daha var. İşin özü R olan daha çok cadde kullanımı için RR ise yarış kullanımı için yapılmış.

bır kawasaki servisi olarak arkadas cook ıyı acıklamış elıne saglık....:cat:

Prometheus
18 Ocak 2007, 20:02
yani vitesler aşağı indikce mi artıyor

Yok öyle bir şey :)

Fatih
19 Ocak 2007, 13:23
Üzerinde yarış şanzumanı var. Yanlış hatırlamıyorsam debriyaj sistemi de farklı.
Olduğu için fiyatı yüksek yani?

Arthas
19 Ocak 2007, 14:54
İyi anlatabildiysem ne mutlu bana. Ben de zx-6r almadan önce epey araştırmıştım. Benim amacım caddede kullanmak olduğu için zx-6r bana daha uygun gelmişti.

Olduğu için fiyatı yüksek yani?
Evet bu sebepten dolayı daha pahalı.