PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : MT Cruiser Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

busra_bjk
27 Nisan 2008, 14:48
ya bende resim koymak istyrm nası yapcam ya..yeni aldım da :D

erkanoral
28 Nisan 2008, 01:06
henuz oyle afilli foto cekemedik ama bunlar var. beni de yazın listeye.

Masai Grand Eagle 250cc

http://img278.imageshack.us/my.php?image=ta2qz0.jpg
http://img184.imageshack.us/my.php?image=ta4tk4.jpg

şu an sissy bar ve arka koltuk takılı ama olsun. yine aynı karizmadayız ;)

olmadı sanırsam
http://img278.imageshack.us/img278/5946/ta2qz0.jpg
http://img184.imageshack.us/img184/1801/ta4tk4.jpg

gabe dostum motorun şahane olmuş arka koltuk yokken daha bi aygır olmuş masai:cat: bende sökücem arka koltuğu zaten artçı taşımayı sevmiyorum:queen:

Serpico
29 Nisan 2008, 22:20
buradaki bazı kötü marka motorların bari resimlerini koymasaydınız.

En iyi markaların en iyi modellerini koyun ki görsel bir şölene dönüşsün
iyi kadının değil de kötü kadın resimlerine bakmak zorunda kalmak gibi!!!

DETAYİN
03 Mayıs 2008, 14:37
slm doslar chopper cruiser bambaşka bir duygudur başka hiçbir modelin üstünde onda rahat olduğum kadar rahat hissetmiyorum kendimi seviyorum ve hep sevicem...:cat:
BUDA BENİM ÇAYDANLIK ....
SEYHAN 250cc.
http://img178.imageshack.us/img178/820/fotograf3451dy7ls2.jpg (http://imageshack.us)
http://img178.imageshack.us/img178/820/fotograf3451dy7ls2.b2d692535c.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=178&i=fotograf3451dy7ls2.jpg)

Boriss
04 Mayıs 2008, 13:08
bende bir haftadir cruiserciyim tuhaf bir başlangıc oldu benim için...gecen hafta motor galerisine gittim ve yamaha dragstar almak istedim satıcı bana daha once ne kullandığımı sordu bende araba kullandım die cevap verdim :P...hayır motor olarak ne kullandınız dedi:) ona daha once hiç motor kullanmadığımı söledim ve motoru bana satmak istemedi tum paray masanın ustune koydum onu alıcam vede burdan motorla gidiceğimi sölesemde tok bir galeri olduğu için pek umursamadı...nitekim o motora olan aşkıma daha fazla dayanamadı ve motoru bana verdi :P ve ertesi gun sadece bir saat ders aldım...su sıralar 250 km yol yaptım..ve 3 kaza atlattımm..malum ist da yasıyorum tum taxi ve minibusler beni sıkıstırmaktan haz alıyorlar sanki ama sunuda sölemeliyim 3 gundur buna pek izin vermıyorum....motor aldığımda çok buyuk gelmişti beni biraz ürkütmüştü ama ben onu garaja koyup seyretmek için almamıştım :) (bunu yapan bir kaç kişi tanıyorum)bu sitedede yeniyim resminide koymak isterdim ama nasıl yapıldığını bilmıyorum...öğrenince siiznle paylaşmak isterim...kendinize iyi bakın..taxi ve minubuslere dikkat edin :P..

katip
04 Mayıs 2008, 13:44
bende bir haftadir cruiserciyim tuhaf bir başlangıc oldu benim için...gecen hafta motor galerisine gittim ve yamaha dragstar almak istedim satıcı bana daha once ne kullandığımı sordu bende araba kullandım die cevap verdim :P...hayır motor olarak ne kullandınız dedi:) ona daha once hiç motor kullanmadığımı söledim ve motoru bana satmak istemedi tum paray masanın ustune koydum onu alıcam vede burdan motorla gidiceğimi sölesemde tok bir galeri olduğu için pek umursamadı...nitekim o motora olan aşkıma daha fazla dayanamadı ve motoru bana verdi :P ve ertesi gun sadece bir saat ders aldım...su sıralar 250 km yol yaptım..ve 3 kaza atlattımm..malum ist da yasıyorum tum taxi ve minibusler beni sıkıstırmaktan haz alıyorlar sanki ama sunuda sölemeliyim 3 gundur buna pek izin vermıyorum....motor aldığımda çok buyuk gelmişti beni biraz ürkütmüştü ama ben onu garaja koyup seyretmek için almamıştım :) (bunu yapan bir kaç kişi tanıyorum)bu sitedede yeniyim resminide koymak isterdim ama nasıl yapıldığını bilmıyorum...öğrenince siiznle paylaşmak isterim...kendinize iyi bakın..taxi ve minubuslere dikkat edin :P..

Hayırlı olsun kardeşim ama adam sana ilk olarak 650cc ve yaklaşık 250 kg bi motosiklet satmakta isteksiz davranmış haklı olarak. Deneyimli arkadaşlar düşük cc motorlarla başlanmasını salık veriyorlar. Neyse dikkat ettikten sonra bi sorun çıkacağını sanmam. Kazasız belasız... Hayırlı olsun tekrar, cruiser gibisi var mı? :)

DETAYİN
05 Mayıs 2008, 12:53
chopper cruiser ciler nerdesiniz forum ölüyorr hadi elele canlandıralım biraz...

katip
05 Mayıs 2008, 23:58
Ben en kısa zamanda buraya fotoğraf koyacağım fakat hep unutuyorum çekilmeyi :)

Yanlızca şunu söyleyebilirim ki motorcu olduğumdan beri ömrüme sanki 5 yıl bonus eklenmiş gibi hissediyorum. Keşke daha önce tanışsaymışım bu zevkle.

chopper-delisi
06 Mayıs 2008, 11:30
Tüm motosiklet tipleri içinde en güzelleri olan Cruiserları bir hayat tarzı olarak seçen ve motorlarını "araç" değil "amaç" olarak gören insanların MT içindeki sanal kulübü.


Yani diğer türler hep bir takım amaçlar için araçtır. :cherry:

Ama bizler (Cruiser kullananlar) için motorlarımız amaçtır. Yıkar temizler, parlatır ve onları gezdiririz. :bounce:

Uyarı : Enduro ve SS kullanıcı arkadaşlar biz bu resimleri koyduktan sonra fazla dolaşmasınlar bu başlıkta, çünkü gözleri kamaşabilir :queen:




::plus1::waaaavvvvv çok güzel yazmışsın seni gönülden tebrik ederim.::alkiis::
Şahsım adına gerçekten sevindim, konu başlığını her nekadar geç de görsem::unsure::

tüm mt ailesi içindeki chopper-cruiser sürücülerine hayırlı uğuğurlu olsun::shake2::
kurdaleyi ben kesmek isterdim ::cekic:: ama nasip bu güne imiş::friends:



::tutkuy::

iptaluyelik02
06 Mayıs 2008, 15:13
buradaki bazı kötü marka motorların bari resimlerini koymasaydınız.

En iyi markaların en iyi modellerini koyun ki görsel bir şölene dönüşsün
iyi kadının değil de kötü kadın resimlerine bakmak zorunda kalmak gibi!!!
Şuna kötü kadın demeseydin bari,o başka anlama geliyor:)ÜStelik kimin gücü neyi almaya yeterse.Sen niye Harley almıyorsun mesela?:)

katip
10 Mayıs 2008, 21:52
Değirmendere'de karnımızı doyurmuş ve mola sonrası hareket etmek üzereyken nihayet fotoğraf çekilmek aklıma geldi :)

İşte benim serpico'nun deyimiyle kötü kadınım; yine de o benim ilk göz ağrım :)

http://img240.imageshack.us/img240/4317/dsc00091tg2.jpg

viravira26
12 Mayıs 2008, 11:59
yukarılarda bi arkadaşımız fiyakalı motosikletlerin fotolarını koyun buraya çinli falan olmasın ki havamız olsun tarzı bişeyler yazmış. ama ben katılmadığım için koyuyorum inşallah sorun çıkmaz.

işte çinli dostumla benim bi kaç kare fotoğrafı.:cherry:
http://img80.imageshack.us/img80/7826/img0526ma0.jpg (http://imageshack.us)
http://img227.imageshack.us/img227/39/img0527gs6.jpg (http://imageshack.us)
http://img227.imageshack.us/img227/39/img0527gs6.eba9290333.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=227&i=img0527gs6.jpg)
http://img227.imageshack.us/img227/6277/img0528ze6.jpg (http://imageshack.us)
http://img227.imageshack.us/img227/6277/img0528ze6.299e991b6f.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=227&i=img0528ze6.jpg)
http://img136.imageshack.us/img136/2866/img0529ac3.jpg (http://imageshack.us)
http://img136.imageshack.us/img136/2866/img0529ac3.84fef39d27.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=136&i=img0529ac3.jpg)
http://img227.imageshack.us/img227/8295/img0543zs7.jpg (http://imageshack.us)
http://img227.imageshack.us/img227/8295/img0543zs7.0b0bec6af0.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=227&i=img0543zs7.jpg)
http://img227.imageshack.us/img227/2312/img0546qe1.jpg (http://imageshack.us)
http://img227.imageshack.us/img227/2312/img0546qe1.0d5f29c114.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=227&i=img0546qe1.jpg)
http://img227.imageshack.us/img227/9809/img0548nu4.jpg (http://imageshack.us)
http://img227.imageshack.us/img227/9809/img0548nu4.3524a7ac85.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=227&i=img0548nu4.jpg)
http://img80.imageshack.us/img80/6430/img0544wm7.jpg (http://imageshack.us)
http://img80.imageshack.us/img80/6430/img0544wm7.ce1ba80a6d.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=80&i=img0544wm7.jpg)

ledo
12 Mayıs 2008, 15:34
yukarılarda bi arkadaşımız fiyakalı motosikletlerin fotolarını koyun buraya çinli falan olmasın ki havamız olsun tarzı bişeyler yazmış. ama ben katılmadığım için koyuyorum inşallah sorun çıkmaz.


Yukarıdaki arkadaşın ifadesi maksadını aşan bir hal almış, gerçi maksadı da bu başlık için geçerli değil ya....

Başlığı açan kişi olarak amacım, bu başlık altında motorunun yapım yeri ve yılı ne olursa olsun tüm cruiser severleri bir araya toplamak idi. Şimdiye kadar da fena gitmiyor. :cat:

viravira26
12 Mayıs 2008, 17:59
Yukarıdaki arkadaşın ifadesi maksadını aşan bir hal almış, gerçi maksadı da bu başlık için geçerli değil ya....

Başlığı açan kişi olarak amacım, bu başlık altında motorunun yapım yeri ve yılı ne olursa olsun tüm cruiser severleri bir araya toplamak idi. Şimdiye kadar da fena gitmiyor. :cat:

ledo başlığın amacının dışına çıktığımı sanmıyorum. amacım bi cruiser sever olarak fotolarımı paylaşmaktı. (gerçi serpico nun yazdıklarına alınganlık yapmışım çinli motorumdan dolayı ama o kadar) maksadı aşan bişey yok yani.

ledo
12 Mayıs 2008, 20:08
ledo başlığın amacının dışına çıktığımı sanmıyorum. amacım bi cruiser sever olarak fotolarımı paylaşmaktı. (gerçi serpico nun yazdıklarına alınganlık yapmışım çinli motorumdan dolayı ama o kadar) maksadı aşan bişey yok yani.

Sevgili kardeşim,

yukarda yazdığım yazıyı nasıl oldu da kendi üstüne alındın, anlayamadım.

Bahsettiğim kişi sepico adlı üye...

Lütfen, iyi okuyup cevap yazalım birbirimize.

Bu arada eklediğin fotolar çok güzel, eline sağlık

viravira26
13 Mayıs 2008, 10:10
Sevgili kardeşim,

yukarda yazdığım yazıyı nasıl oldu da kendi üstüne alındın, anlayamadım.

Bahsettiğim kişi sepico adlı üye...

Lütfen, iyi okuyup cevap yazalım birbirimize.

Bu arada eklediğin fotolar çok güzel, eline sağlık

ledo kusura bakma valla bi yanlışlık olöuş. hiç yapmazdım ama.:pale:

mrock
14 Mayıs 2008, 00:50
http://photos-c.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v250/105/64/720922281/n720922281_846106_1944.jpg

...güçlü cruiser Hyosung GV250....

jackpot
14 Mayıs 2008, 01:22
Madem konu Cruiser ve konu başlığını açan arkadaşım Levent bende motorumu paylaşayım site üyesi olarak istedim.
Her motora karşı saygım vardır ama bende krom aşığıyım. Hele Custom olmuşuna doyamam.
http://img222.imageshack.us/img222/6554/dsc01806pm9.jpg (http://img222.imageshack.us/my.php?image=dsc01806pm9.jpg)
http://img530.imageshack.us/img530/5351/dsc01875ie9.jpg (http://img530.imageshack.us/my.php?image=dsc01875ie9.jpg)

katip
14 Mayıs 2008, 01:32
Ne denir? Harika motorlar..

ledo
14 Mayıs 2008, 01:52
Bu kutuda yazmış olduğum mesajı silmeyi uygun gördüm. Kusura bakmayın lütfen !

csalgin
14 Mayıs 2008, 02:03
http://img223.imageshack.us/img223/9135/20042008132db3.jpg (http://imageshack.us)
http://img223.imageshack.us/img223/224/20042008133ou8.jpg (http://imageshack.us)
http://img48.imageshack.us/img48/5138/26042008011ym0.jpg (http://imageshack.us)
http://img151.imageshack.us/img151/8493/20042008134or2.jpg (http://imageshack.us)


işte beyler bizdeki macitte böyle ....:D:D

mterayes26
14 Mayıs 2008, 02:15
buradaki bazı kötü marka motorların bari resimlerini koymasaydınız.

En iyi markaların en iyi modellerini koyun ki görsel bir şölene dönüşsün
iyi kadının değil de kötü kadın resimlerine bakmak zorunda kalmak gibi!!!

hocam ıyı marka kotu marka yok motor motordur ayrımcılık yapma .



bu topıc super olmus

csalgin
16 Mayıs 2008, 03:03
üstadlar nası gözüküyo cruiser?

katip
16 Mayıs 2008, 09:08
üstadlar nası gözüküyo cruiser?

Gayet şık :) Ben mondial mct250 alacaktım aslında fakat koruma demiri olmaması ve cant tellerinden herkesin şikayet etmesi nedeniyle benimkinden aldım. Ama mctnin tipi çok hoş gerçekten.

zenon
16 Mayıs 2008, 10:13
git gellerdeyim Enduromu nikalaşmı diye ama tilkinin dönp geldiği yer yine nikalaj dükkanı galiba :D

aabalta
19 Mayıs 2008, 23:49
bende imrendim size bi kac tanede benden ....yanlız bı arkadas cın malı motor resmı koymayın zevkımızı bozmayın demıs..arkadasım gucumuz buna yetıyo hem benım motorum oo pahalı 300-400 kıloluk motorlardan daha guzel
bıde o arkadas baksın bakalım pıyasaya hangı motor daha fazla...http://img503.imageshack.us/img503/885/y1pntbwkqaptrhxcmrajksbhr8.jpg (http://imageshack.us)
[IMG]http://img238.imageshack.us/img238/79/y1pntbwkqaptrjw4pgteqkvgb7.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=503&i=y1pntbwkqaptrhxcmrajksbhr8.jpg)
http://img238.imageshack.us/img238/79/y1pntbwkqaptrjw4pgteqkvgb7.13564d4d99.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=238&i=y1pntbwkqaptrjw4pgteqkvgb7.jpg)http://img399.imageshack.us/img399/850/x1pphu2k6hcg6pj4y48i2kqew5.jpg (http://imageshack.us)
http://img399.imageshack.us/img399/850/x1pphu2k6hcg6pj4y48i2kqew5.8069167b0b.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=399&i=x1pphu2k6hcg6pj4y48i2kqew5.jpg)
kefken yolu mola zamanı yagmurdan cıkmıstık donumuza kadar ıslanmıstık ne yolculuktu ama

CrazyDream
20 Mayıs 2008, 03:41
Ben yeniyim forumda + Motor konusunda da yeniyim kısacası pek birşey bilmeden aldım motoru şekli şemali sesi o kadar hoşuma gitti ki dayanamadım ve aldım motor artık benim =)
Model: Prince Giantco 125cc "ilk motorum bana yeter heralde" motordan anlıyan abilerim bi açıklama yaparmsınız bana motor hakkında iyi kötü hepsini yazın lütfen teşekkürler
http://img222.imageshack.us/img222/1258/mychopperbabyjm4.jpg (http://imageshack.us)
http://img222.imageshack.us/img222/1258/mychopperbabyjm4.39d6da4c7f.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=222&i=mychopperbabyjm4.jpg)
http://img210.imageshack.us/img210/5066/mychopperbaby2yt5.jpg (http://imageshack.us)
http://img210.imageshack.us/img210/5066/mychopperbaby2yt5.177eefb331.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=210&i=mychopperbaby2yt5.jpg)
http://img210.imageshack.us/img210/128/mychopperbabyrs7.jpg (http://imageshack.us)
http://img210.imageshack.us/img210/128/mychopperbabyrs7.4e7efe18e7.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=210&i=mychopperbabyrs7.jpg)

katip
20 Mayıs 2008, 10:45
125cc ve tek silindir bir motor. Dezavantaj güç eksikliği bence. Cruiserlar uzun yol için tasarlanır. Birgün bir çocuk benim motoru işaret ederek "abi bu gezi motoru değil mi?" diye sormuştu. Sanırım en güzel adı o taktı orada: gezi motoru. Motorunun tipi gerçekten çok güzel fakat muhtemelen sen de benim gibi sonradan daha güçlü bi motosiklet almak isteyeceksindir. Uzun yolda zorlanmadan pata pata pata gitsin diye.

Fakat zaten deneyimli sürücüler güçlü motorlarla başlanmasına karşılar. Bu yüzden bence akılcı bir tercih yapmışsın.

Hayırlı olsun :)

CrazyDream
20 Mayıs 2008, 12:25
istediğim modelde bulduğum tek motor bu tarzda bulamadım sanırım yaşımda 18 bu iyi gibi sanki düzenlenen gezilere bu motorla gidilirmi_?

vıceroy
27 Mayıs 2008, 20:27
KONU SOHPET KISMINDAN KALDIRILDIĞI İÇİN BURADAN DEVAM ETMEK İSTEDİM.
Benim merak ettiğim husus; sitede chooper kıyaslamalarında özellikle japon denilince neden akansular duruyor? Motosiklet tercihimi şahsen yaparken teknik özelliklere baktım. Dragstar içime sinmedi sebep,arka fren kampana, hava soğutmalı,zincir aktarmalı,beygir gücü düşük,uzun klasik şaside manevra kabiliyeti kısıtlı ve sert frende boyun kırma yaptığı gibi durma mesafesi uzun.
Yazılanları incelediğimde ise gv 650 ile kıyas kabul edilemeyeceğine şahit oldum.(neden, niçin, sonuç ilişkisi yok!)
custom yapılamazmış, aşagıda örnek resim var fenamı?
http://img504.imageshack.us/img504/4408/05052008400xh0.jpg (http://imageshack.us)
http://img212.imageshack.us/img212/8669/gv65020custom20trend20kzp1.jpg[
[URL=http://imageshack.us]http://img165.imageshack.us/img165/484/main2nf9.jpg (http://imageshack.us)

Teknik özelliklerine gelirsek,
Motor: 90 derece V-2 silindirli, likit sogutmalı, DOHC, 8 supaplı
Yakıt sistemi: 2 adet MIKUNI BDSR39 Karburator
Çap: 81.5 mm
Strok: 62.0 mm
Max Güç: 72 HP @ 9.000 RPM
Max Tork: 61.6 NM @ 7500 RPM
Silindir hacmi: 647 cc
Çalıştırma: Elektrikli marş
Kavrama sistemi: Islak, çoklu disk.
Aktarma sistemi: Bakımsız karbon fiber kayış
Vites kutusu: 5 ileri vites
Vites oranları: 1. : 2,46
2. : 1,78
3. : 1,38
4. : 1,13
5. : 0,96
Ön çatal açısı: 35 derece
Akü: 12V 12 Ah
Ön lastik: 120/70 ZR 18
Arka lastik: 180/55 ZR 17
Ön fren: Çift piston kaliperle donatılmış 300 mm çapında çift disk.
Arka fren: Çift piston kaliperle donatılmış 270 mm çapında tek disk.
Uzunluk: 2,430 mm
Genişlik: 840 mm
Yükseklik: 1,155 mm
Aks aralığı: 1,700 mm
Yerden yükseklik: 160 mm
Sele yüksekliği: 675 mm
Kuru ağırlık: 220 Kg
Yakıt deposu: 17 litre
Bilir kişi arkadaşlarıma sormak istediğim,bu klasmanda japon alternatifleri hangi açılardan kıyaslanılamayacak kadar fark atmaktadır açıklarsanız sevinirim.
olay parça ve hizmet ise bu gv 650 Türkiye'de iki firmanın güvencesi altında değilmidir? Hangi parçası dayanıksızdır? Hangi gv 650 kullanıcısı hangi konuda madur olmuştur ve ya diğer açıdan bakarsak Yamaha,Honda,suzuki..vs... hiç üzdüğüne rastlanmamışmıdır?
Şimdiden teşekkürler.

erkil
27 Mayıs 2008, 21:44
http://http://img165.imageshack.us/img165/9383/24052008125mp1.th.jpg (http://img165.imageshack.us/my.php?image=24052008125mp1.jpg)


Bu alet 2006 shadow

2 aydır bende iyi gezmeye başladık eksoz özel yapım devirsizken helikopter sesi verir gazlayınca gök gürültüsü komprosörde ise iyi hamurdanır yan çantaları çıkartım arka çantayı da çıkarttım

mterayes26
01 Haziran 2008, 19:30
benım yakısıklı bu cantalar yok haftaya cantalı fotolarını koyacagım

http://img105.imageshack.us/img105/8429/grnt030cp5.jpg (http://imageshack.us)
http://img105.imageshack.us/img105/8429/grnt030cp5.167c4931b6.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=105&i=grnt030cp5.jpg)

erkil
02 Haziran 2008, 21:35
Ben hafta içinde yaş ortalamsı 35 ve üstü cruiser/choopper kullan arkadaşlar ile toplanıp bilgi paylaşımı hafta sonu için farklı alternatifler üretip paylaşmak istiyorum Malum site çok kalabalık tanışma etkinliklerin de bile her kez farklı köşesine çekiliyor veya eski tanıdıkları ile sohbetleşiyorlar.


Avrupa yakasında olup haftanın bir günü toplanıp tanışmak isteyen olur ise yer belirleyebiliriz

amorphis
02 Haziran 2008, 21:39
neden 35 ve üstü biz adam degilmiyiz :)

erkil
02 Haziran 2008, 21:42
neden 35 ve üstü biz adam degilmiyiz :)

öylemi demek istemişim

tam tersi kafamıza uyan arkadaşlar kendi yaş grubumuz da olan arkadaşlardır

hakanozturk1
02 Haziran 2008, 22:34
arkadaşlar merhaba ben bi chopper almak istiyorum bunun için 250 lik jinlun almak istiyorum motor hakında bilgisi olan varsa bnm le yaplaşırsa sevinirim ilk motorum daha önce 600 cc yamaha dragsatar kullandım bi abimin motoruydu başlangıç olarak kullanacak bişi istemiyorum sorunum motor hakkında pek bilgimin olmaması tavsiye ettiğiniz marka veya modeller varsa benimle paylaşırsanız sevinirim şimdiden teşekkürler

katip
08 Haziran 2008, 21:50
Arkadaşlar bugün iki motor İznik'e köfte yemeğe gittik ve oraya yaşları 55 civarında olan bir çift geldi. Motorun görünümünden çok etkilendim ve dikkat ettiğimde yamaha dragstar 650 olduğunu gördüm. Resmen aşık oldum resimlerdeki gibi değilmiş gerçeğini görmek lazımmış demek ki. Askerden sonra alacağım inşallah.

marcos2609
11 Haziran 2008, 16:38
Benim merak ettiğim husus; sitede chooper kıyaslamalarında özellikle japon denilince neden akansular duruyor? Motosiklet tercihimi şahsen yaparken teknik özelliklere baktım. Dragstar içime sinmedi sebep,arka fren kampana, hava soğutmalı,zincir aktarmalı,beygir gücü düşük,uzun klasik şaside manevra kabiliyeti kısıtlı ve sert frende boyun kırma yaptığı gibi durma mesafesi uzun.
Yazılanları incelediğimde ise gv 650 ile kıyas kabul edilemeyeceğine şahit oldum.(neden, niçin, sonuç ilişkisi yok!)


sevgili viceroy hyo gv650 çok kişi tarafından beğenilen kullanımına göre değişen üstünlükleri olan bir motor fakat gerçek bir cruiser sayılamamasının sebebini yazayım
en önemli sebebi
motor yüksek devirli ve torkunu ve beygir gücünü yüksek devirlerde vermekte
düşünsenize 61lik torkunu 7500 de verirken shadow 64lük torkunu 3000de veriyor. haliyle düşük devirdeyken dragstar yada shadow katkat güçlü
iyi bir cruiser düşük devirde torkunu vererek gücünü herdaim hissettirir
ayrıca 90C lik v değil L motora sahip
v motor olsa bile tek pinli değil ve egsozu açtığınız zaman resital değil gürültü alırsınız.
ama şunu da kabul etmek gerek ki diğer muadilleri ile karşılaştırılıldığında en rahat en hızlı cruiser ama hıza cruiserda ihtiyaç yok

_alp_
11 Haziran 2008, 16:42
sevgili viceroy hyo gv650 çok kişi tarafından beğenilen kullanımına göre değişen üstünlükleri olan bir motor fakat gerçek bir cruiser sayılamamasının sebebini yazayım
en önemli sebebi
motor yüksek devirli ve torkunu ve beygir gücünü yüksek devirlerde vermekte
düşünsenize 61lik torkunu 7500 de verirken shadow 64lük torkunu 3000de veriyor. haliyle düşük devirdeyken dragstar yada shadow katkat güçlü
iyi bir cruiser düşük devirde torkunu vererek gücünü herdaim hissettirir
ayrıca 90C lik v değil L motora sahip
v motor olsa bile tek pinli değil ve egsozu açtığınız zaman resital değil gürültü alırsınız.
ama şunu da kabul etmek gerek ki diğer muadilleri ile karşılaştırılıldığında en rahat en hızlı cruiser ama hıza cruiserda ihtiyaç yok

Daha guzel aciklanamazdi herhalde :cat:

marcos2609
11 Haziran 2008, 16:56
alp bey profilinizde ankarada olduğunuz yazıyor, eğer sizin için uygunsa biryerde buluşup beraber sürebiliriz. ben ayrancı tarafında oturuyorum bilginiz olsun istediğiniz zman arayabilirsiniz

ayrıca ben de ilerde vtx1300 almak istiyorum çok güzel bir motor güle güle kullanın

vıceroy
11 Haziran 2008, 20:05
Marcos2609 dostum farklı bir sayfada,kendini geliştirmiş,bilgili ve shadow sayfalarına deneyim kazandıran kardeşimle yeniden yazışmanın onurunu yaşadığımı öncelikle belirtmeliyim.:rendeer:
Benim anlamadığım husus,GV650 gazı kıvırdığınızda attığı deparla fazer ile kapıştırılabiliyor.Her vitesinin üst noktalarında gücünü hissettirmekten çok her daim güçlü gibi geliyor bana. Neticede race havasında tourıng makina ile kıyaslamış olduk. Bacanağıma aldığımız m800 suzuki ile yaptığımız denemelerde performans çizgisi gv nin çok altında kaldı torku da küçük değil!(Maksimum güç 52 hp / 6000 dd, tork
69 Nm / 3500 dd)Tork değeri yüksek olan motorda, yüksek motor devirlerine yük altında tırmanması daha hızlı ve tatmin edicidir. Tork ancak his verir...beygir görev-iş yapar... beygiri yüksek olanın son sürati daha fazladır.
Honda vt750 ile karşılaştırma yapma şansım olmadı.:bounce: Unutmadan dünya pazarında hatırı sayılır DL650'de 90 derece vfr motora sahip. :)
MCN DERGİSİ RAPORUNDAN,
MCN ratings----- Owners' ratings
Overall 4 --- 5 üzerinden
Engine 4 --- 5 üzerinden
Ride & Handling 4 --- 5 üzerinden
Equipment 4 --- 5 üzerinden
Quality & Reliability 3 --- 5 üzerinden
Value

Vt750 shadow

Specifications
Top speed 125mph
1/4-mile acceleration 12.3 secs
Power 45bhp
Torque 47ftlb
Weight 238kg
Seat height 658mm
Fuel capacity 14 litres
Average fuel consumption 47mpg
Tank range 155 miles
Insurance group 10
Engine size 745cc
Engine specification 6v V-twin, 5 gears
Frame Steel double cradle
Front suspension adjustment None
Rear suspension adjustment Preload
Front brakes 296mm disc
Rear brake Drum
Front tyre size 120/90 x 17
Rear tyre size 160/80 x 15

Dragstar 650,

Specifications
Top speed 124mph
1/4-mile acceleration 13.6 secs
Power 79bhp
Torque 50.1ftlb
Weight 220kg
Seat height 675mm
Fuel capacity 15 litres
Average fuel consumption 42mpg
Tank range 141 miles
Insurance group 11
Engine size 647cc
Engine specification 4v 90-degree V-twin, 5 gears
Frame Steel twin spar type
Front suspension adjustment None
Rear suspension adjustment Preload
Front brakes 2 x 300mm discs
Rear brake Single 230mm disc
Front tyre size 120/70 x 18 in
Rear tyre size 200/70 x 17 in

MCN ratings------- Owners' ratings
Overall 3--------------------5 üzerinden
Engine 3--------------------5
Ride & Handling 4--------------------5
Equipment 3--------------------5
Quality & Reliability 4--------------------5
Value 4--------------------5 üzerinden

Gv 650

Specifications
Top speed 124mph
1/4-mile acceleration 13.6 secs
Power 79bhp
Torque 50.1ftlb
Weight 220kg
Seat height 675mm
Fuel capacity 15 litres
Average fuel consumption 42mpg
Tank range 141 miles
Insurance group 11
Engine size 647cc
Engine specification 4v 90-degree V-twin, 5 gears
Frame Steel twin spar type
Front suspension adjustment None
Rear suspension adjustment Preload
Front brakes 2 x 300mm discs
Rear brake Single 230mm disc
Front tyre size 120/70 x 18 in
Rear tyre size 200/70 x 17 in

MCN ratings Owners' ratings
Overall 4--------------------5 ÜZERİNDEN
Engine 4--------------------5
Ride & Handling 4--------------------5
Equipment 4--------------------5
Quality & Reliability 4--------------------5
Value 4--------------------5 ÜZERİNDEN.
The Hyosung GV650 Aquila motor is essentially a copy of Suzuki’s excellent liquid-cooled V-twin from the SV650 – and a good choice it is, too. This mid-sized V-twin in the Hyosung GV650 Aquila is eager yet flexibile, responsive around town and yet thrilling and brisk at the top end, too. The gearbox is sweet, too. If it can match Suzuki’s own reliability record, Hyosung are onto a winner with the GV650 Aquila.

mrock
12 Haziran 2008, 00:21
Gv 650- dragstar savaşı iyice kızıştımı ne :D :)
Kağıt üzerinde Gv 650 bi gömlek üstte görünüyor ama Cruiser dediğin düşük devir yüksek tork, hantal kasadır....falan falan......Ama gv650 de bu geçerli değil.bu yüzden ben gv650'e cruiser demek istemiyorum.Bu modellere Sport Cruiser deniliyor ki bence böyle bir tür yok. bir motor ya cruiserdır ya da değildir.

Bu da benden gelsin....(GV250)
http://byfiles.storage.live.com/y1pCp0PldxSNToGnBmJzwhajPF5HO8fYJzYiub0oW9qjdtHXu7 le0pj1LCmKCOVJO_2svD_ilHF9uI

http://byfiles.storage.live.com/y1pCp0PldxSNTrirLWMsOUondfQix4rUedR-YqiUoWqOYchg9QouS2dNraJhcXKvobGQUYnYXh2jfo

http://byfiles.storage.live.com/y1pCp0PldxSNTrZqmwWX_NzkxoldUNIR0m32b1sADuTqne4kll ITOHlBoE1k6uC62csNOO_MAOKhjA

_alp_
12 Haziran 2008, 01:18
Vt750 shadow

Specifications
Top speed 125mph
1/4-mile acceleration 12.3 secs
Power 45bhp
Torque 47ftlb
Weight 238kg
Seat height 658mm
Fuel capacity 14 litres
Average fuel consumption 47mpg
Tank range 155 miles
Insurance group 10
Engine size 745cc
Engine specification 6v V-twin, 5 gears
Frame Steel double cradle
Front suspension adjustment None
Rear suspension adjustment Preload
Front brakes 296mm disc
Rear brake Drum
Front tyre size 120/90 x 17
Rear tyre size 160/80 x 15

Dragstar 650,

Specifications
Top speed 124mph
1/4-mile acceleration 13.6 secs
Power 79bhp
Torque 50.1ftlb
Weight 220kg
Seat height 675mm
Fuel capacity 15 litres
Average fuel consumption 42mpg
Tank range 141 miles
Insurance group 11
Engine size 647cc
Engine specification 4v 90-degree V-twin, 5 gears
Frame Steel twin spar type
Front suspension adjustment None
Rear suspension adjustment Preload
Front brakes 2 x 300mm discs
Rear brake Single 230mm disc
Front tyre size 120/70 x 18 in
Rear tyre size 200/70 x 17 in

MCN ratings------- Owners' ratings
Overall 3--------------------5 üzerinden
Engine 3--------------------5
Ride & Handling 4--------------------5
Equipment 3--------------------5
Quality & Reliability 4--------------------5
Value 4--------------------5 üzerinden

Gv 650

Specifications
Top speed 124mph
1/4-mile acceleration 13.6 secs
Power 79bhp
Torque 50.1ftlb
Weight 220kg
Seat height 675mm
Fuel capacity 15 litres
Average fuel consumption 42mpg
Tank range 141 miles
Insurance group 11
Engine size 647cc
Engine specification 4v 90-degree V-twin, 5 gears
Frame Steel twin spar type
Front suspension adjustment None
Rear suspension adjustment Preload
Front brakes 2 x 300mm discs
Rear brake Single 230mm disc
Front tyre size 120/70 x 18 in
Rear tyre size 200/70 x 17 in

MCN ratings Owners' ratings
Overall 4--------------------5 ÜZERİNDEN
Engine 4--------------------5
Ride & Handling 4--------------------5
Equipment 4--------------------5
Quality & Reliability 4--------------------5
Value 4--------------------5 ÜZERİNDEN.
The Hyosung GV650 Aquila motor is essentially a copy of Suzuki’s excellent liquid-cooled V-twin from the SV650 – and a good choice it is, too. This mid-sized V-twin in the Hyosung GV650 Aquila is eager yet flexibile, responsive around town and yet thrilling and brisk at the top end, too. The gearbox is sweet, too. If it can match Suzuki’s own reliability record, Hyosung are onto a winner with the GV650 Aquila.

viceroy verdigin teknik veriler yanlis dostum. :cat: Ya alinti yaptigin site yanlis yazmis, ya da sen buraya yazarken yanlis gecirmissin. Shadow 750, Dragstar 650 ve GV 650'nin teknik verileri su sekilde:

Honda Shadow
Max Tork: 64 Nm @ 3000 dd
Max Guc: 45.5 bg @ 5500 dd

GV 650
Max Tork: 61.6 Nm @ 7500 dd
Max Guc: 52.4 bg @ 9000 dd

Dragstar 650
Max Tork: 50.1 Nm @ 3000 dd
Max Guc: 40 bg @ 6500 dd

Bunlar da bu bilgileri derledigim linkler:

http://www.honda.com.tr/motosiklet/content/modeller/custom/vt.htm

http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_xvs_650_a_dragstar_classic_2006.php

http://www.motorcycle.com/specs/hyosung/cruiser/2006/gv/650/detail.html

Mesajinda shadow 750'nin hem torkunu hem de beygir gucunu dusuk gostermis ve diger modellerin bu degerlerini yuksek gostermissin. Verdigim dogru bilgileri incelersen, shadow 750'nin en yuksek torka sahip oldugunu ve dahasi bu torku 3000 devirde verdigini goreceksin. Ayrica shadow 750 ve GV650 arasinda sadece 7 beygir fark var fakat GV 650 nin bu farki yakalamak icin 3500 devir fazla cevirmesi gerekiyor. Ayrica kalkista GV 650'nin hizini alana kadar gucunu hissettirmedigi burada daha once baska GV 650 kullanicilari tarafindan dile getirildi. Dahasi ben de hem shadow 750'nin, hem de GV 650'nin tork egrileri vardi fakat nereye kaydettigimi bulamiyorum. Hatirladigim kadariyla, GV 650'nin tork egrisi hic de duz ve her devirde esit dagilmis degildi. Eger elinde bu tur tork egrileri (internette dyno chart diye geciyor) varsa bizimle paylasir misin?

Bu arada sport cruiser vs. diye bir sey yoktur. :) Performance cruiser vardir ve 1500 cc uzeri cruiser'lar icin kullanilir.

Marcos VTX dusunursen hemen satayim, yalniz ben MTV 2. yari taksidini odemeden alacaksan :P . Ben de tanismak isterim. Cuma aksamlari kugulu parkin orada surekli cruiser tarzi motorlar goruyorum. Sanirim biri de senin motorun :wiinkk:

mterayes26
12 Haziran 2008, 01:31
ilerde ekonomık durumum duzgun olursa benım caracalı abime verip güçlü bir crusier ve racıng dusunuyorum ama bunun içinde koç un torunu olmam gerekirdi heralde . ne biliyim racıng motora bındım de dün uçağın yürüyeni melet ama caracalım ilk göz ağrım bambaşka

ustteki hyo nun egsozlar acık gıbı

pre_lude
12 Haziran 2008, 01:43
Honda Shadow
Max Tork: 64 Nm @ 3000 dd
Max Guc: 45.5 bg @ 5500 dd

GV 650
Max Tork: 61.6 Nm @ 7500 dd
Max Guc: 52.4 bg @ 9000 dd

Dragstar 650
Max Tork: 50.1 Nm @ 3000 dd
Max Guc: 40 bg @ 6500 dd
7500 devirde 61 tork süper ya :D chopper dedigin torklu olur dimi :)
abicim gv650den ses alamıyosun varmıo böyle krusır eger benim sesle işim yok diyosan gv650 harika bi makina bence görüntüsü kromları muhteşem ama ses yok benim içinde ses önemli o yüzden tercih meselesi kimse kıyaslıyamaz bunları..

vıceroy
12 Haziran 2008, 08:15
MCN(motor cycle news) dergisinin internet üzerindeki sayfasından aldım. Hata varsa şahsıma ait olamaz. Ayrıca tork bilgilerindeki verilerin birimleri dikkat edebildiyseniz farklı Türkiye sayfasındakinden! KİLOGRAM-GRAM MİSALİ. :) ftlb biriminin anlamını ben bilmiyorum,sizde bilmiyorsanız bilir kişi havasında yorum yanlış olmazmı?
orjinal ve standart modeller arasında ses farkı ciddi anlamda farketmedim ben.

motorcycle.com da tork bilgileri... Torque (Ft Lbs/Nm) 45.4 / 61.6 Torque RPM 7500 ftlbs/Nm den ne anlamak lazım? Rpm cinsinden yazılan değerle doğal olarak farklı.Birim sistemi aynı olmayan iki niceliği nasıl değerlendirebiliriz?
Türkiye’de fazla kullanıcı ve yazılıp çizilen bir şeyler bulamayınca yurt dışı kazanımları çeviri yapma kararı aldım.
Hyosung gv650 için İngiliz MCN (Motorcycle news) dergisi yorumları ve çevirileridir.:cat:

MCN overall verdict (5-4)
The Hyosung GV650 Aquila is an oddball Korean concoction whose extreme Dan Dare styling is surprisingly more than matched by its consummate ability, specification and value – for a cruiser at least. Look past the GV650 Aqulia's Star Trek styling and there’s a decent SV-style engine, quality cycle parts and effective, real world performance – and not much to rival the Hyosung GV650 Aquila.

MCN Genel düşüncesi ( 5 üzerinden 4 yıldız.)
Gv650 Dan Dare ve Star Trek stillerinde dizayn edilmiş, mükemmel kabiliyeti ve değerleri ile eşleştirilmiş bir melez motosiklettir.Özellik ve değerleri şaşırtıcı bir şekilde cruiser için yüksektir. Motor aksamı ve performansı SV-650 sitilinde olup,devir parçaları kalitelidir.Gerçek dünya performansı ve kalitesinde etkileyici bir motosiklettir.

Engine (5-4)
MCN rating

Owners' rating

The Hyosung GV650 Aquila motor is essentially a copy of Suzuki’s excellent liquid-cooled V-twin from the SV650 – and a good choice it is, too. This mid-sized V-twin in the Hyosung GV650 Aquila is eager yet flexibile, responsive around town and yet thrilling and brisk at the top end, too. The gearbox is sweet, too. If it can match Suzuki’s own reliability record, Hyosung are onto a winner with the GV650 Aquila.
MOTOR (5 üzerinden 4 yıldız.)
Hyosung gv650 Aquila motoru,aslında Suzuki’nin ;mükemmel sıvı soğutmalı SV-650 modelinin bir kopyasıdır ve aynı zamanda iyi bir seçenektirde. Hysung gv650 modelindeki orta büyüklükte v-twın motor; atak,kıvrak aynı zamanda heyecan verici ve enerjiktir.Aynı zamanda vites kutusu yumuşak işlevlidir. Eğer Hyosung gv650 Suzuki’nin güvenilirliği (ismiyle) ile karşılaştırıldığında Hyosung Aquila ile zafer kazanacağı kesindir.

Ride and Handling (5-4)
MCN rating

Owners' rating

Again, surprisingly good. Many assume cruisers don’t handle and although the Hyosung GV650 Aquila's certainly no sports bike, with decent usd forks and twin discs up front and a reasonable twin shock set-up at the rear, the GV650 Aquila manages to be both laid-back sumptious AND retain enough control to makes bends entertaining. Well, for a custom bike at least.

SÜRME-KULLANMA (5 üzerinden 4 yıldız.)
Yine şaşırtıcı bir şekilde iyi. Bir çoğu cruiser’ın kullanışsız olduğu kabul ediliyor ve Hyosung gv650 aslında sport bir motor olmamasına rağmen, önde baş aşağı çatalı ve ikiz diskleriyle, arkada uyumlu ikiz amortisör takımıyla gv650 Aquila her pozisyonda sürüşü zevkli hale getirecek yeterli kontrolü sağlar. Yani en azından custom motosiklettir.

Specifications (ÖZELLİKLERİ)
Top speed 124mph
1/4-mile acceleration 13.6 secs
Power 79bhp
Torque 50.1ftlb
Weight 220kg
Seat height 675mm
Fuel capacity 15 litres
Average fuel consumption 42mpg
Tank range 141 miles
Insurance group 11
Engine size 647cc
Engine specification 4v 90-degree V-twin, 5 gears
Frame Steel twin spar type
Front suspension adjustment None
Rear suspension adjustment Preload
Front brakes 2 x 300mm discs
Rear brake Single 230mm disc
Front tyre size 120/70 x 18 in
Rear tyre size 200/70 x 17 in
Honda ya da hyo için bulamadım ama madem sv-650 kopyası onu bulabildim. Grafiği değerlendirelim.
http://img401.imageshack.us/img401/9971/1460308sv650dynozoomnf3.jpg (http://imageshack.us)
http://img401.imageshack.us/img401/9971/1460308sv650dynozoomnf3.6896b8302e.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=401&i=1460308sv650dynozoomnf3.jpg)

_alp_
12 Haziran 2008, 21:11
MCN(motor cycle news) dergisinin internet üzerindeki sayfasından aldım. Hata varsa şahsıma ait olamaz. Ayrıca tork bilgilerindeki verilerin birimleri dikkat edebildiyseniz farklı Türkiye sayfasındakinden! KİLOGRAM-GRAM MİSALİ. :) ftlb biriminin anlamını ben bilmiyorum,sizde bilmiyorsanız bilir kişi havasında yorum yanlış olmazmı?
orjinal ve standart modeller arasında ses farkı ciddi anlamda farketmedim ben.


ftlb: Foot pound
Nm: Newton meter

1 ftlb = 1.3558179483314004 Nm

Bu iki birim arasinda ceviri yapmadan da farkli modeller karsilastirilabilir. Yeter ki bu modellerin verileri ayni birimde olsun. Dragstar 650 ve GV 650'nin ayni guce sahip oldugu yaziyorsa veya GV 650'nin torkunun shadow 750'den yuksek oldugu yaziyorsa hangi birimde olursa olsun bir yanlislik var demektir. Verdigin bilgiler yanlis derken kastettigim buydu.


Torque (Ft Lbs/Nm) 45.4 / 61.6 Torque RPM 7500 ftlbs/Nm den ne anlamak lazım?


Anlatmak istenen: Tork = 45.4 Ftlbs veya Tork = 61.6 Nm . '/' isareti bolu olarak degil 'veya' anlaminda kullanilmis.
Bu degerlerin elde edildigi devir: 7500 RPM

RPM = Round Per Minute = DD = Dakikada Devir

Umarim yardimci olabilmisimdir :cat:

Bu arada bahsettigin sitenin GV 650 incelemesi

http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Hyosung/Hyosung-GV650-Aquila-1995-2002/?&R=EPI-472

Ayni sitenin Shadow 750 incelemesi

http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Honda/HONDA-VT750C-SHADOW-2004--current/?&R=EPI-329

Ayni sitenin Dragstar 650 incelemesi

http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Yamaha/Yamaha-Dragstar-650-1997-current/?&R=EPI-246

Sahsi hatam olmasi mumkun degil yazmissin fakat yukaridaki linklerdeki degerler dogru. Sen biraraya getirirken yanlislik yapmissin. Ben sadece verdigin yanlis bilgileri duzelttim. 'bilirkisi' havasinda yorum yazmak yerine internettten dogrusunu arastirdim ve paylastim :cat: ve bunun icin zaman harcadim :cat:

vıceroy
12 Haziran 2008, 23:21
Teknik değerlendirmeniz ve harcadığınız zaman için teşekkürler. Benim aktarım adına yaptığım araştırma ve çevirilerimde taktire şayan olsa gerek. Aktarımda yanlış anlaşılma varsa ve düzelttiyseniz yanlışlık ortadan kalkmış oldu. Fakat linkleri verdiğiniz yerdeki tork değerlerini ben özellikle kırmızı renkte vurgulamıştım değerler yazdıklarım ile aynı,acaba bende hata varmı! Saygılarımla.:bounce:

_alp_
12 Haziran 2008, 23:25
Teknik değerlendirmeniz ve harcadığınız zaman için teşekkürler. Benim aktarım adına yaptığım araştırma ve çevirilerimde taktire şayan olsa gerek. Aktarımda yanlış anlaşılma varsa ve düzelttiyseniz yanlışlık ortadan kalkmış oldu. Saygılar.


Eyvallah dostum amac zaten paylasmak :cat:

vıceroy
12 Haziran 2008, 23:37
saygılar:):P:cat::bounce: