PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 [96] 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771

praetorian
01 Şubat 2007, 00:48
lastigin kalinliginin stabiliteyle alakasi yoktur daha dogrusu yokmus:))

dgrmr
01 Şubat 2007, 01:09
Yapma ya Özgür o zaman bir placebo diyebilirmiyiz buna bana sanki daha stabil geldi... Nerden öğrendin vaktin varsa biraz daha açabilir misin konuyu? Teşekkürler...

GorkeM
01 Şubat 2007, 04:28
dgrmr

Lastiğin görünüm dışında hiçbir etkisi yoktur... Hatta performansı arttırmaz , düşürür... Motorsiklet lastiklerinde farkettiyseniz araba lastiği gibi kalınlık arttıkça yere bastığı yüzey artmaz. Bir 600RR ile 125R'ın lastiğinin yere bastığı alan o kadar da farklı değildir. Virajlarda fark ettirmemesinin de sebebi budur...
Kalın lastik daha ağır olacağından motorun performansını düşürecektir (bakınız: bisiklet yarışçılarının lastikleri) Ama güce göre dengeyi sağlayacaktır... Yani 600RR'ın kalın lastiği gücüne göre hesaplanıp maximum denge üzerine tasarlanmıştır... Aynen bu 125R için de geçerlidir... Uzun lafın kısası , kalın lastik size görünümden başka hiçbirşey kazandırmaz... Benim de motorumda 120'lik var... Ben görüntüsünü seviyorum...
Arka monoshock amortisör ile arasındaki boşluğu servis ayarlamıştır... Ama yinede için rahat etmezse bir bakla zincir eklenerek lastik geriye alınabilir... Bende de şu an az aralık var...
Ayrıca yukarıdaki yazından dolayı teşekkür ederim :) Şu an bilgisayarım çöktüğünden dolayı internete fazla bakamıyorum... Kurtarınca geri gelirim :cherry:

dgrmr
01 Şubat 2007, 04:49
O zaman şöyle diyebilirmiyiz sadece görüntüye 77 ytl saydık. Ama yine de bir placebo effect (hastalık hastası insanlara yalancı hap verirler ya) yapmıyo da diyemem sanki yere basışı ağırlaştı aletin ama teknik olarak mantık doğru da ben bunu niye baştan düşünemedim. Aslında Honda servisi de biraz yanılttı beni belkide, kalın daha stabil olur yönünde bir konuşma geçti. Neyse olan olmuş sonuçta görüntüye biraz fazla para harcadık gibi. Sadece görüntü için değmez gibi ama yine de isteyen takar bazen para batar. Teşekkürler Görkem ve Özgür... Ama ben yine de daha stabil diyorum hahaha :)

praetorian
01 Şubat 2007, 09:48
dun tam cıkarken mesajını gordum oyuzden cevap yazamadım fakat gorkem acıklamıs
placebo etkısı oldugu kesın:)
bak su olabılır lastıgın hamuru vs. den dolayı yagmurda fln daha ıyı yere basabılır ancak bunun konumuz olan kalınlıkla alakası yoktur
sevgıler saygılar:))

GorkeM
01 Şubat 2007, 22:35
Bence fuzuli bir harcama değil... Motorun görünümüne harcanan her para bence performansa harcanan ile eşdeğer nitelikte... Sonuçta bu motordan daha fazla performans alamazsın belki , veya 300€ya leovince+ 48€ k&n takarsın birazcık hızlanırsın (ki tehlikeli) ama bu motora yapacağın görsel her harcamayla motorun güzelliğini arttırırsın... Insanlar , vay bee ne performanslı makine demeyecek , vay bee ne temiz , veya ne kadar şık makine diyecektir... Kişisel olarak düşünürsek de bu motorun performansını arttıracağımıza ileride büyük bir motora geçmek daha akıl karı olacaktır...
Ama eğer derseniz (benim gibi) özel yapım bir cbr125 yapmak isterim , büyük paralar harcamaya hazır olmalısınız... Ki ben bile emin değilim bu konuda...

praetorian
01 Şubat 2007, 22:53
kisa bi ozet gecmek istiyorum bu konuda
performans modifiyesi hakkinda
180 cclik malossi kit 380 euro(tahmini)
leo vince egsoz 300 euro
kn hava filtresi 50 euro
toplarsak 730 euroki benim odeyecegim kredinin yarisi:)
dolayisiyla performans modifiyesi pahali
goruntu..tabi zevk isi
ben lastigi bu haliyle seviorum gorkem kalin halini..
ozetle dicegim sey ayni bu ultra guclu bi alet olmadigina gore gorunuse para harcamak mantikli..

omerdusmez
01 Şubat 2007, 23:40
kisa bi ozet gecmek istiyorum bu konuda
performans modifiyesi hakkinda
180 cclik malossi kit 380 euro(tahmini)
leo vince egsoz 300 euro
kn hava filtresi 50 euro
toplarsak 730 euroki benim odeyecegim kredinin yarisi:)
dolayisiyla performans modifiyesi pahali
goruntu..tabi zevk isi
ben lastigi bu haliyle seviorum gorkem kalin halini..
ozetle dicegim sey ayni bu ultra guclu bi alet olmadigina gore gorunuse para harcamak mantikli..

bakk Bu kafama Yattı İşde tmmm Yapılacakların arasnda motora...:P :mrgreen:

DEVIL CBR
02 Şubat 2007, 00:30
zaten cbr 125 de enduromsu bir görüntü var kalın lastikle iyicede öyle hava katıyor o zaman da hoş durmuyor tabi bence ........
modifiye herkesin kendi tercihi bende motoru biyütmek isterdim ama bu iş bu sene olamayacak o yüzden bunun üzerinde küçük değişiklikler yapacağım ....
aynalar söküldü yeni yeri için usta arıyorum .....
sonra plakalıkta sıra...

shakulin
02 Şubat 2007, 00:33
zaten cbr 125 de enduromsu bir görüntü var kalın lastikle iyicede öyle hava katıyor o zaman da hoş durmuyor tabi bence ........
modifiye herkesin kendi tercihi bende motoru biyütmek isterdim ama bu iş bu sene olamayacak o yüzden bunun üzerinde küçük değişiklikler yapacağım ....
aynalar söküldü yeni yeri için usta arıyorum .....
sonra plakalıkta sıra...


hocam ya aynalar kafaya takildiktan sonra bi resim cekip koyar misin buraya ?

ben de oyle bisi arzu ediyorum da henuz ustalara itimat edemedim :]


Shakulin

DEVIL CBR
02 Şubat 2007, 01:27
yaptırayım mutlaka paylaşırım resmi sizlerle.........
ama biraz vakit alacak bu iş........

GorkeM
02 Şubat 2007, 02:39
Devil
Aynalar için grenajda delik delme derim ben... Motorun değerini 0'larsın...
Ayrıca plakalığı çıkarmanın yolu yok , tabi kesmezsen...
Her 2 olayda da orjinalliği gittiği için ben 2sini de tavsiye etmiyorum...

dgrmr
02 Şubat 2007, 03:27
Evet beyler görünüm önemli demişsiniz. Madem önemli buyrun kalın lastik resimleri. Dijital foğraf makinasının şarj aleti kayıp olduğu için telefonla çektim yeterli bulmazsanız şarj aletini bulunca ve/veya alınca dijital makinayla da çeker koyarım. Buyrun bakalım:

bu eski 100'lük orijinal hali:

http://img305.imageshack.us/img305/7668/photo0015ct4.jpg (http://imageshack.us)

bu hemen hemen aynı açıdan yeni hali:

http://img245.imageshack.us/img245/5429/photo0026nn9.jpg (http://imageshack.us)

Başka bir açı:

http://img520.imageshack.us/img520/7548/photo0019sr8.jpg (http://imageshack.us)

Ters açı:

http://img520.imageshack.us/img520/211/photo0020yr6.jpg (http://imageshack.us)

Tam arkadan görünüş:

http://img245.imageshack.us/img245/7287/photo0021zb2.jpg (http://imageshack.us)

Yakın plan:

http://img178.imageshack.us/img178/7195/photo0023ul1.jpg (http://imageshack.us)

Son olarak bahsettiğim amortisör olayı:

http://img245.imageshack.us/img245/5927/photo0022vr2.jpg (http://imageshack.us)

bu kadar resimden sonra kısa bir hatırlatma. Dün bu siteden tecrübesine çok güvendiğim biriyle lastik konusunu konuştuk. Bana söylediği şey kısaca "keşke değiştirmeseydin" oldu. Şunu bilmelisinizki lastik değişiminin anladığım kadarıyla performansa pozitif bir etkisi yok yani ne yatırma açınıza ne sürhatinize ne de başka bir şeye. Negatif bir etkisi var mı onu da bilmiyorum. Bu yüzden lütfen lastik değişimine karar verirken bu uyarıyı dikkate alın kimsenin başına birşey gelmesini istemem. Tabi herzaman son karar kendinizindir. Ben uyarımı yapayımda. Kendinize dikkat edin. Fotolar yetersiz derseniz başta da belirttiğim gibi yeniden yayınlarım...

Aklıma gelmişken eğer lastiğnizi dışarıdan bir ustaya verip değiştiriseniz mutlaka akabinde hemen yetkilihonda servisine gidip zincir fren vs. kontrollerinizi yaptırın. Ne demişler önce emniyet. Hepinize keyifli sürüşler...

GorkeM
02 Şubat 2007, 15:38
Bence güzel olmuş.... Görünüm çok da önemli değil derseniz bence de lastik değiştirmek gereksiz... Performansı da düşürür... Ama güzel ben de düşünebilirim bunu bak....

praetorian
02 Şubat 2007, 18:39
bu senin lastigin aynisi degilmi
gerci banada farkli gelmisti ama?

Starsailor
02 Şubat 2007, 18:43
SÜper olmuş ben de istiyorum ben de istiyorum(çok kıskancımdır nazar değebilir dikkatli ol:P )

dgrmr
02 Şubat 2007, 18:53
Sevgili starsailor teşekkür ederim. Aman diyeyim; o zaman bir an önce değiştir, motorum çok kıymetlidir nazar deydirme...:)

Görkem, sana da teşekkür ederim. Özgür, sana etmiyorum beğenmedin galiba:P

praetorian
02 Şubat 2007, 19:14
abi lastikte hep ayni seyi solerim
zevk meselesi
:)
gorkemin lastiginden farkli sanirim ve daha gusel
ama fikrim ayni su anki lastik bence bence bence bence(sanirim yeterli vurgu:) )
daha gusel

GorkeM
02 Şubat 2007, 19:24
Ezme benim lastiğimi ::evil::

DEVIL CBR
02 Şubat 2007, 19:25
aslında honda bu motoru baştan üretmeli biraz daha kalın hatlar,lastikler daha güçlü beygir ne bileyim aprilia gibi mesala yada cagiva gibi.....
kalın lastikler bu cbr da acayip duruyor ne bileyim hoş durmuyor......zevk meselesi...............

dgrmr
02 Şubat 2007, 19:25
Yok be Özgür'cüğüm şaka yaptım zaten neyi beğeniyorsan dünyanın en güzeli odur. Tabiki de haklısın...

@Devil cbr
O zaman da fiyat yükselir gibi geliyor. Bu durumda da şu an ki yakaladıkları satış miktarına ulaşamazlar bu durumda da yapmazlar zannedersem. Ama yapsalar güzel olmaz diyemem. Hem abilerini aratmayacak bir görünüm, hem yeni başlayanlar için en doğru seçim, hem iyi fiyat biraz zor gibi. Hyosung 250gt bile 8.250 ytl bence Honda cbr125 tasarım olarak ondan kat kat güzel. Almadan önce ikisi arasında karasız kalmıştım ama canlı görünce karasızlıktan eser kalmadı ama motor tamamen zevk işi... neyi beğeniyorsan o. Özgüre de katılmıyor değilim ince lastikleriyle de mükemmel bir makina ben çok ama çok seviyorum her türlü...

DEVIL CBR
02 Şubat 2007, 19:29
birşey soracağım kalın lastik kullananlar cevaplasın ...yağmurun yeni başladığı zamanı bilirsiniz benim orjinal lastik bu zamanda çok kayıyor özellikle vites küçültürken.......kalın lastikler daha mı iyi tutunuyorlar merak ettim?

dgrmr
02 Şubat 2007, 19:46
birşey soracağım kalın lastik kullananlar cevaplasın ...yağmurun yeni başladığı zamanı bilirsiniz benim orjinal lastik bu zamanda çok kayıyor özellikle vites küçültürken.......kalın lastikler daha mı iyi tutunuyorlar merak ettim?

Zaten ben görünümü için değil aynen bu senin dediğin kayma olyından korktuğun için aldım. Almadan önce de kayıp düşmüştüm bu kararı vermemde en büyük etken asfaltın sıcaklığı oldu. Ama aldıktan sonra öğrendim ki. Böyle bir etkisi yok, iki lastiğinde yere basan alanları düz konumdayken cm2 olarak aynıymış yani sadece görünüm olarak bir etkisi varmış. Ama şunuda diyeyim bende acayip bir placebo etkisi yarattı daha rahatım şu an virajlarda bu da farklı bir bakış açısı müsbet olarak belli bir artısı yok ama benim psikolojime iyi geldi diyebilirim...

DEVIL CBR
02 Şubat 2007, 20:07
psikolojik açıdan etkisi var yani doğrudur... ama ben boşuna masraf etmiyeyim o zaman birde lastikler için....
bilmiyorum siz katılır mısınız ama bu motorda bir şeyler eksik bazen şöyle bakıyorsunuz race durşu var bazende sankı enduro bence gerçekten tipinde oynanmalı ama bunu honda yapmalı 2007 modelde de pek farklılık yok...
ben gerçek race den bahsediyorum ucuz olsa cagiva alırdım sanırım......

GorkeM
02 Şubat 2007, 20:08
DEVIL CBR

Aprilia gibi demişsin... Cbr ile aprilia çok farklı motorlar... Zaten Hondanın Rs gibi bir motoru var , hatta daha da iyi... NSR ;)

DEVIL CBR
02 Şubat 2007, 20:16
nsr artık üretilmiyor bildiğim kadarıyla zaten onun yerine bu cbr ı yaptılar ama bence de nsr daha iyiydi....rs demişsin bilmiyorum yada hatırlayamadım....
ya benim düşüncem gerçekten bu motorda tip anlamında eksiklik var özellikle ince ve depo da race için pek uygun değil ve gidonumuzda çok kalkık ama hepsi benim düşüncem ....

dgrmr
02 Şubat 2007, 20:34
Devil cbr zannedersem Görkem Aprilla rs125' den bahsetmiş orda Honda'nın rs isimli bir modeli yok, hatırlamaman normal yani... Ama Nsr'de gerçekten güzel motormuş yahu, keşke hala üretilse.

GorkeM
02 Şubat 2007, 20:44
Evet Hondanın Aprilia Rs gibi bir motoru var demek istedim , bu da NSR... Cbr Nsr yerine üretilmedi... Cbr ile Nsr tamamen farklı motorlar , tıpkı Rs ile olduğu gibi. Bu motorlar çift zamanlı motorlar , bu yüzden çok performanslılar ama bir o kadar da dezavantajları var ki en büyük dezavantaj herzaman yüksek fiyatları oluyor.

dgrmr
02 Şubat 2007, 20:54
Nsr de mi çift zamanlı bir motordu yani bak bunu bilmiyordum... Bu 2 zamanlı motorlar performanslı, atik, güzel oluyorlar da sesleri bir enteresan oluyor bir de yağ yakıyorlar. 4 zamanlı daha iyi gibi geliyor bana ama yine de bir sormak lazım. Siz ne dersiniz?

GorkeM
02 Şubat 2007, 21:36
1- Çift zamanlı motorun performansı çok fazladır
2- Çok yakar
3- Kısa ömürlüdür
4- Seslerinin scooterden farkı yoktur , egsosları da kalemkutusu gibidir
5- 4 zamanlılara göre düşük torku vardır ama daha hızlıdır
6- Satış fiyatları pahalıdır.
7- Egsosdan iğrenç yanmış yağ kokusu gelir sürekli

praetorian
02 Şubat 2007, 21:56
bakim ucretleri daha azdir
ve daha kolaydir..

dgrmr
02 Şubat 2007, 22:12
Bütün dedikleriniz mantıklı geliyor da şu kısa ömürlü olması pek kafama yatmadı. Hala Antalya'da ben marka ve modellerini bilmiyorum ama hani şu eski postacı motorları vardı ya onlardan görüyorum (seyir halinde yani). Bütün bunları neden mi soruyorum 2-3 yıl sonra tecrübe kazanıp motoru büyütmeye kalkarsam 4 zamanlı 600cc.'den mi devam edeyim yoksa 250cc ya da 125cc iki zamanlı motora mı döneyim. çünkü 600'lük ler beğendiklerim 19.000 ytl ila 26.000ytl arası değişiyor (tabii sıfırları). Ama iki zamanlılar 11.000ytl ve maximum olsa olsa 19.000 ytl arası olsa gerek...

praetorian
02 Şubat 2007, 22:29
iki zamanli aprilia cagiva ve derbi var sadece 125 cc
baska yok ama okadar para degmez
bence seni er6f ci yapalim bizde:)

dgrmr
02 Şubat 2007, 22:44
zaten er6f'e bayılıyorum. İnşallah sahibi olma şansınada erişirim. Ama 600rr'da ilgi mi çekmiyor değil. Gerçi 117bg'ne sahip bir alet geçeş için tehlikeli olabilir ama bilemiyorum. O yüzden de biraz 2 zamanlılara aklım gitti... Aprilla rs125 çok şık ama o sesi yok mu... Bir de 250cc'lik 2 zamanlı yok mu?

praetorian
02 Şubat 2007, 22:48
yok yani su an icin
onlar sakat makineler
tecrube istiolar
er6f daha yumusak ama yinede tehlikeli..
benim hedefim o(eger canta takiliosa:)
takilmiosa er 6 n

dgrmr
02 Şubat 2007, 23:00
2-3 yıl demek küçük bir hesapla yılda ortalama 12000km yol yapsam 24000-36000km arası tecrübe eder sizce yine de 600rr'a geçmek tehlikeli olur mu ya da usta birinden birşeyler okudunuz mu?

praetorian
02 Şubat 2007, 23:03
boy gecen gun bi excel tablosu hazirlamisti
cbr 125 ve 600rr in guc grafigini gosteren
13.2 beygir
117 beygir
bence kesinlikle arada 1 hatta belki 2 motosiklet olmali..

dgrmr
02 Şubat 2007, 23:12
nişandı düğündü evlilikti, hadi evlendin arabasıydı, koltuk takımıydı, ıvırıydı zıvırydı bir sürü masraf beni bekliyo şu gelecek 2-3 yıl içinde şimdi ben araya nasıl 1-2 motor atayım ya da 35 yaşı geçince yine aynı motoru hayal edecek miyim? Ne bileyim Türk aklıyla bir iş yapacakmışım gibi geliyor bakalım. Allah akıl fikir versin.

praetorian
02 Şubat 2007, 23:26
Allah korusun hastane masraflari yada giden saglik bunlardan onemli bence..

scropio_tr
03 Şubat 2007, 00:28
arkadaşlar merhabalar.uzun zamandır bu bölümü takip ediyorum.sohbetinize de bayılıyorum.inşallah bende yakında cbr125 alıcam (umarım yeni modelini).18 şubat ta ehliyet sınavım var öncelikle.en kısa zamanda görüşmek dileğimle

omerdusmez
03 Şubat 2007, 00:37
Şey özgür abi,abi bende er-6 f ci oldum haberin olsun cbr 125 07 yi aliim sonrasında er-6f alcamm he bu arada DGRMR abi sen naap bilion mu yengeyle evlenn dügün mügün yapma er-6 all sona ufaktan türkiye turuna çıkk dijitall foto makinesininn şarj cihazınıda all foto çekk bise gsterrr allahh hayırrlısını nasiipp etsinn hepimize inş:) ..

dgrmr
03 Şubat 2007, 01:11
Allahım alem çocuk bu ya :). İlahi çocuk güldürdün beni :mrgreen: . Düğünsüz yapta 20 yıl hanımın dırdırından kurtulama sen bana düğün de yapmamıştın zaten diye başlayan ve sonunun nereye gideceğini hayatta kestiremiyeceğin bir dırdır olur bu. Ama keşke elimde olsa da dediğini yapabilsem gerçekten çok güzel olurdu. Bu arada resimlere baktın ve altında ki yazıları da okudun değil mi?

DEVIL CBR
03 Şubat 2007, 14:36
nsr ın yerine o sınıf için cbr ın üretildiğini motosiklet dergisinden okumuştum. ben de biliyorum onlar 2 zamanlı ve çok uzun ömürlü değiller ve bunun büyük sebebide yine dergide okumuştum motorun yağlama olayında 2 zamanlı motorlarda tüm motorparçaları iyi yağlanamadığından bu motorlar uzun süreli olmuyor ama yinede güzel şık makineler.........
cbr tam japon lara göre minyonlar için daha iyi biraz kaba kaçıyoruz üstünde aslında......
rs biliyorum evet aprilia rs 125 10000ytl 39 beygir ama çok iyi makine.......
race gibi race sınıfında

GorkeM
03 Şubat 2007, 21:30
@scropio_tr
Seni aramızda görmek dileğiyle :rendeer:

Dergiler öyle yazabiliyor ya Devil... Satış politikası işte...

shakulin
03 Şubat 2007, 23:49
arkadaşlar merhabalar.uzun zamandır bu bölümü takip ediyorum.sohbetinize de bayılıyorum.inşallah bende yakında cbr125 alıcam (umarım yeni modelini).18 şubat ta ehliyet sınavım var öncelikle.en kısa zamanda görüşmek dileğimle


hosgeldin aramiza..

bizim serdar satiyo motorunu butun ekipmanlari ile beraber..
bi bak bakalm belki uyar sana..


http://www.motosiklet.net/forum/satmak-isteyenler/27504-2006-cbr-125-repsol.html


Shakulin

GorkeM
04 Şubat 2007, 01:13
CBF 250 VS CBR 125
http://img148.imageshack.us/img148/7052/cbrcbfpf4.jpg

dark07
04 Şubat 2007, 03:59
evet arkadaslar 2 zamanlı motorlar baya pahalı zaten satmak istesende 2 zamanlı oldugu için genelde ön yargılı davranılıyor.aprilla ve derbı görünüş olarak güzel motorlar hızlarıda iyidir.ama motor bilinçsiz gaz vermeye gelmiyor.allah korusun insanın kaza yapması bir anda oluyor.
en iyisi tamamen usta oluncaya kadar 140 suratı geçmeyen görüntü olarak tatmin eden az yakan sorun çıkarmayan motor.

07 ciler 3-5 kişi oldu heralde bekleyen hadi bakalım hayırlısı
http://i112.photobucket.com/albums/n184/cobraart_2006/IMG_2421.jpg

kaza resimleri cbr125 r
http://i40.photobucket.com/albums/e206/KARLOSCINQUENTOS/DSC00094.jpg
http://i40.photobucket.com/albums/e206/KARLOSCINQUENTOS/DSC00100.jpg

GorkeM
04 Şubat 2007, 14:52
Dark o en soldaki resim cbr'nin Avrupada olan modeli... Sanırım Cbr 150 olacaktı.
Valla özgür görmesin repsolu :cyclopsan

praetorian
04 Şubat 2007, 15:24
asyadaki olmasin gorkem ben ole biliodumda
ben resim goremiorum sorun orda:D

dark07
04 Şubat 2007, 15:40
GörkeM pc yi tamir etmissin heralde iyi olmuş
evet motor avrupada o motor duvara çarpmış arkasından bide yamaca uçmuş resimleri avrupadan bi siteden aldım.özgür neden ?üzülürmü