PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 [767] 768 769 770 771

Samet Özkan
20 Mayıs 2016, 21:49
Motor su soğutmalı ve ybr ye güçlü göre uzun yolda ayrodinamiği daha iyi...

Uzun yolda kaçla gidilir, kaçla gitmeliyim diyorsan ben 30 küsür bin sürdüm. Motor 100 km ile giderken 6. veteste 7500 devirde oluyor. Motor max torkunu 8000 devir max gücünü 10.000 devirde veriyor. yani 6. viteste motoru max tork bandı ile max güç bandı arasına alırsan motor hem zorlanmaz hemde canlı bir sürüş sunar. Düz yolda 8.250- 8.750 devir arası 110-115 ile rahatlıkla sürebilirsin. bu hızlar idealdir. Motoru 10.000 devirden sonra çevirdiği devir ve 125 km nin üstündeki aşırı rüzgar yorar.

Zaten uzun yolda araçlar 100-110 bandında giderken motorlar için güvenli hız 110-115km ortalamanın bi tık üstüdür. tam cbr ın en rahat oldu hız:)

Teşekkür ederim dostum. Ben 110 ile giderken husursuz hissediyorum motosiklet çok bağırıyor gibi geliyor. yüksek devirde kullanmaya alışık biri olmadığımdandır belki vites geçişeri 5-6 bin devir arası genelde benim ortalama sürüş ise uzun yolda 6500 devir bandında da ara ara da 7 hatta eğimli yol görünce 8-9'ada çıktığım oluyor anlık ivmelenme hızlanma için tekrar 6-7 bin devir bandına düşürüyorum. Ramazandan sonra Bursa-Bulgaristan gibi bir yol kat etme niyetim var yaklaşık 600 km'lik bir yol. bakalım nasipse gideceğiz :)

GP500-1st
20 Mayıs 2016, 23:41
Teşekkür ederim dostum. Ben 110 ile giderken husursuz hissediyorum motosiklet çok bağırıyor gibi geliyor. yüksek devirde kullanmaya alışık biri olmadığımdandır belki vites geçişeri 5-6 bin devir arası genelde benim ortalama sürüş ise uzun yolda 6500 devir bandında da ara ara da 7 hatta eğimli yol görünce 8-9'ada çıktığım oluyor anlık ivmelenme hızlanma için tekrar 6-7 bin devir bandına düşürüyorum. Ramazandan sonra Bursa-Bulgaristan gibi bir yol kat etme niyetim var yaklaşık 600 km'lik bir yol. bakalım nasipse gideceğiz :)

Bende normalde 4-6 bin arası vites yükseltip sakin gidiyorum. ama açık yolda 6000 devir 80 km hızla gittiği için orta şeritte 100 le giden motora selektör yapan bir millet olduğumuzdan direk 110-115 e bağlarım. canım daha değerli:)

Zaten R25 te 100 km de 7000 devir yapıp bağırıyor inazuma da 7500 devir yapıyor. onlardamı 90 la gitsin:P biri 150 biri 180 yapıyor.

senin dediğin motora hiçbir zarar vermez. Motoru yıpratan 2-3 ölümcül hata

1) boşta tak tak tak kesiciye vurmak

2) motoru ısıtmadan 3 cizgiye gelmesini beklemden harşşş diye gazlamak

3) üst devirlerde kompresyonla yavaşlamak, vites küçültmek

Samet Özkan
21 Mayıs 2016, 14:46
Bende normalde 4-6 bin arası vites yükseltip sakin gidiyorum. ama açık yolda 6000 devir 80 km hızla gittiği için orta şeritte 100 le giden motora selektör yapan bir millet olduğumuzdan direk 110-115 e bağlarım. canım daha değerli:)

Zaten R25 te 100 km de 7000 devir yapıp bağırıyor inazuma da 7500 devir yapıyor. onlardamı 90 la gitsin:P biri 150 biri 180 yapıyor.

senin dediğin motora hiçbir zarar vermez. Motoru yıpratan 2-3 ölümcül hata

1) boşta tak tak tak kesiciye vurmak

2) motoru ısıtmadan 3 cizgiye gelmesini beklemden harşşş diye gazlamak

3) üst devirlerde kompresyonla yavaşlamak, vites küçültmek

Anekdotlarına uymaya çalışacağım, güzel yorumun için teşekkür ederim. Hayırlı kandiller dilerim :)

Malatya CBR
25 Mayıs 2016, 00:05
motoru ısıtmadan 3 cizgiye gelmesini beklemden harşşş diye gazlamak

hocam benim bildiğim tek çizgi olsa hareket etmek için yetiyor diye biliyordum

GP500-1st
25 Mayıs 2016, 17:09
hocam benim bildiğim tek çizgi olsa hareket etmek için yetiyor diye biliyordum

gazlamaktan kasıt 1 takıp yola çıkmak değil performanslı gitmek, abanmak yani

RedCBR125
25 Mayıs 2016, 19:45
Bugün motorun arka lastiği 140 tabanlı bir lastik ile değiştirdim.Ondan sonra ne alakası olduğunu anlayamadığım bir şekilde motordan uğultu gelmeye başladı.

Acaba fan sesi mi bu fan mı açtı diye düşündüm.Motosikletim daha önce hiç fan açmadı, hatta ısı göstergesi 3 dişin üzerine hiç çıkmadı.Baktım ısı 3 diş, radyatörün arkasındaki pervane de dönmüyor.Dedim o zaman bu ses fan sesi değil.

Motorun sağına soluna kulak verdim ama sesin nereden geldiğini bulamadım.Son olarak tahminim egzostan geliyor gibi.Normal egzos sesinin dışında farklı bir uğultu var gibi....
Daha önce böyle bişey ile karşılaşan oldu mu? Ses hakkında fikri veya tahmini olan var mı?

Malatya CBR
29 Mayıs 2016, 15:47
Bugün motorun arka lastiği 140 tabanlı bir lastik ile değiştirdim.Ondan sonra ne alakası olduğunu anlayamadığım bir şekilde motordan uğultu gelmeye başladı.

Acaba fan sesi mi bu fan mı açtı diye düşündüm.Motosikletim daha önce hiç fan açmadı, hatta ısı göstergesi 3 dişin üzerine hiç çıkmadı.Baktım ısı 3 diş, radyatörün arkasındaki pervane de dönmüyor.Dedim o zaman bu ses fan sesi değil.

Motorun sağına soluna kulak verdim ama sesin nereden geldiğini bulamadım.Son olarak tahminim egzostan geliyor gibi.Normal egzos sesinin dışında farklı bir uğultu var gibi....
Daha önce böyle bişey ile karşılaşan oldu mu? Ses hakkında fikri veya tahmini olan var mı?

hocam sürekli gelen viiiii sesini soruyorsan o enjeksiyon sesi.
ama lastiği değiştirdikten sonra oldu diyorsan hiç bilmiyorum
yani enjeksiyon sesi lastik değiştirdikten sonrada öncede vardır yani sabittir : D
belki sen lastiği değiştirdikten sonra enjeksiyon sesini farketmişsindir
birde hocam bizimkilere 140 takılıyor mu yoksa fabrika değeri dışında bir değer mi 140?

RedCBR125
29 Mayıs 2016, 16:18
Yok o enjeksiyon sesinin dışında bir ses gelmeye başlamıştı.Egzostan geldiğini düşünmüştüm ama sonradan ses yok oldu kendi kendine düzeldi.

0 km yol yapmış çıkma r25 lastiği aldım arkaya, o da ırc marka.Benim lastiğim eskiydi, ya ondan dolayı ya da taktığım lastik 140 taban olduğundan dolayı yol tutuşu olumlu etkilendi.

Görsel olarak pek bir fark olmadı, 130 taban ile 140 arasında pek fark yok.Olumsuz birşeyde olmadı, motorun çekişi aynı diyebilirim ben bir değişiklik farketmedim.Muhtemelen yakıtı da pek etkilememiştir diye düşünüyorum yakıtı daha ölçmedim...

semih1963
01 Haziran 2016, 22:32
merhaba arkadaşlar, 2014 model 14bin km de , tiger egsozlu cbr 125 im var. bugün bi yakıt ölçümü yapayım dedim ve 100km de 4.5lt yaktı. ama 8k devirin altında sürmedim sizce bu yakıt fazla mı cbr 125 için ?

modifix
02 Haziran 2016, 10:10
Arkadaşlar cbr kullanıcıları olarak pulsar 200ns in kalitesini felan nasıl buluyorsunuz objektif olarak ? Siz olsanız 10,700TL ye Cbrmı tercih edersiniz , yoksa 8.000 pulsarmı

RedCBR125
02 Haziran 2016, 10:56
Hocam ben pulsar alacaktım boyum yetmediği için pulsar almadım.Az çok bildiğim şeyleri yazayım yanlışım varsa düzeltin.

Cbr bence yakıt olarak, parça kalitesi olarak ve sorunsuzluk olarak pulsardan önde. Tip olarak zaten pulsardan çok çok çok daha önde. Muhtemelen 2.el piyasası da pulsardan daha iyidir.

Ama hız ve güç olarak pulsara göre baya yetersiz kalıyor. Oturuş pozisyonu olarak değerlendirirsek pulsara göre birazcık yorucu olabiliyor.

modifix
02 Haziran 2016, 18:54
Hocam ben pulsar alacaktım boyum yetmediği için pulsar almadım.Az çok bildiğim şeyleri yazayım yanlışım varsa düzeltin.

Cbr bence yakıt olarak, parça kalitesi olarak ve sorunsuzluk olarak pulsardan önde. Tip olarak zaten pulsardan çok çok çok daha önde. Muhtemelen 2.el piyasası da pulsardan daha iyidir.

Ama hız ve güç olarak pulsara göre baya yetersiz kalıyor. Oturuş pozisyonu olarak değerlendirirsek pulsara göre birazcık yorucu olabiliyor.

Hocam bende sorunsuzluğu ve güven verdigi için honda tercih etcem ama çevremde motor süren herkes 125 lik makinaya 11 bin Tl verilir mi diyor , bende hak veriyorum ama pulsardan sonra hondaya binince kalbim hondada çarptı benim ama tabi sürmedigim için ikisinide bilemiyorum aldıktan sonra pişman olurmuyum. İki bayide test sürüşü yaptırmıyor maalesef

modifix
07 Haziran 2016, 21:12
Ankaradan temiz cbr125 satan veya satmayı düşünen var mı arkadaşlar?

brhn
08 Haziran 2016, 05:27
Kardeşim benim cbrdan da farklı ve garip bir ses geliyordu. Servise gittim. Anlattım olayı Çalışan arkadaş balata temizleyici sıktı frenlerin
iç kısmına balataların olduğu yere ses kayboldu. Belki aynı sorunla karşılaşmış sındır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:23 ----------


Arkadaşlar cbr kullanıcıları olarak pulsar 200ns in kalitesini felan nasıl buluyorsunuz objektif olarak ? Siz olsanız 10,700TL ye Cbrmı tercih edersiniz , yoksa 8.000 pulsarmı

Arkadaşım CBR daha iyidir Fakat hiç kullanmamışsın. Bence git kullan motorları kendin karar ver. Sonra pişman olma :D

trancexp
08 Haziran 2016, 09:01
Hocam bende sorunsuzluğu ve güven verdigi için honda tercih etcem ama çevremde motor süren herkes 125 lik makinaya 11 bin Tl verilir mi diyor , bende hak veriyorum ama pulsardan sonra hondaya binince kalbim hondada çarptı benim ama tabi sürmedigim için ikisinide bilemiyorum aldıktan sonra pişman olurmuyum. İki bayide test sürüşü yaptırmıyor maalesef

hocam neden sıfır alıyorsun 2. el al cbr ı . Ayrıca honda kullanmadıysan pulsar al derim ama honda dan pulsara geçmek parça kalitesi, makina olarak ıhhh diyorum.

hondacbrabii
08 Haziran 2016, 10:32
Bende cbr sahibiydim bundan 2 sene evvel cbr 125 vardi sifir almistim ilk ciktiginda kirmizi rengini sonrada aradan 250 r aldim ve sonra da askerlik cikti satmisdm smdide askerlikde bitti motor alicagim ama 125 cbr alicagima 200 ns alirim daha iyi 125r emin ol 200 ns tadini vermez gorunusu var gitmiyor bide o fiyat alinmaz ben 7.5 almistim cbr yi

umuterdogdu
19 Haziran 2016, 16:26
2015 model cbr dan sonra 2016 model cbr repsol almış bulunmaktayım 3 ay önce aldım :) allah kaza bela vermedi şuana kadar vermezde inşalah :)

Motor :2720 km de ve motordan ses geliyor burdaki motosiklet ustasına götürdüm motoru dinledi ve sibop ayarı dedi .

Servisi arayıp sordum sibop ayarı kaç paraya yapıyorsunuz 50 tl dedi motorun bakımında getirsem motor 2700 km de 1300 km sonra gelsem sıkıntı olurmu dedim hayır dendı şimdi forum sakinleri motorun sibop ayarını ben nasıl bozmuş olabilirim tavsiyelerinizi dinliyorum birde servis 50 tl çokmu diyor birde bu ayar yapılırsa birdaha bozulurmu ?

Goose~
22 Haziran 2016, 11:29
Merhabalar herkese,
Ben yeni ehliyet aldım. Başlangıç motoru alıcam inş. Cbr 125r ın 2. elini almayı düşünüyorum ama pek piyasayı bilmiyorum. Yaklaşık ne kadar verilir 2. el 2012 ve sonrası cbr için ?

bilalefe
23 Haziran 2016, 10:45
2012 model 10.000 km alti temiz cbr 125 7.500 tl eder mi arkadaslar ? zarar etmeden satabilirmiyim ?

kahve
23 Haziran 2016, 22:20
Hayalete,
kazadan sonra model değiştirmiş olabilirsin....
buralarda mısın bilmiyorum ama geçen seni markette gördüm.
motorla geldiğin halde hiç ekipmanın yoktu.
haberin olsun lakabın hayalete çıktı.
Lütfen ekipmansız çıkma.
R25 miydi o uzaktan stop lambasını gördüğüm.... gerçi ses duke ama.... neysee
Tekerin düz bassın.

Samet Özkan
29 Haziran 2016, 04:58
4000 Bakımına giriceğim yakında. Neler değişiyor ve ortalama ne kadar tutar acaba daha önce yaptıran arkadaşlar rica etsem bilgi verebilirmi acaba :) ?
Herkese kazasız belasız sürüşler, iyi günler :)

YusufDmrkl
29 Haziran 2016, 05:20
Samet Özkan abim 4.000 ile hiç bir bilgim yok ama 1.000 kilometro bakımını sorucaktım ne kadar tutar maksimum haftaya gidiceğimde ?

Samet Özkan
29 Haziran 2016, 13:44
Samet Özkan abim 4.000 ile hiç bir bilgim yok ama 1.000 kilometro bakımını sorucaktım ne kadar tutar maksimum haftaya gidiceğimde ?

1000 Bakımı Bursa'da ben 30 TL'e yaptırdım. 23 TL gibi bir fiyata yağ 1.5 Tl gibi bir fiyatada pul fiyatı çıkarmışlar faturada toplam 30 tl tutmuştu.

trancexp
29 Haziran 2016, 17:03
4 binde yağ değişir, zincire falan bakarlar. o kadar.

Samet Özkan
01 Temmuz 2016, 21:10
4000 Bakımına giriceğim yakında. Neler değişiyor ve ortalama ne kadar tutar acaba daha önce yaptıran arkadaşlar rica etsem bilgi verebilirmi acaba :) ?
Herkese kazasız belasız sürüşler, iyi günler :)

135 TL tuttu
40 TL'si işçilik gerisi Kdv + malzeme
yağ tapası civatasımı ne değiştirildi.
yağ değişti
zincir yağlandı
hava filtresi değiştirildi.

bilgeturk
02 Temmuz 2016, 02:28
hava filtresi 8000 de değişmiyormuydu? Benim 4000 de değişmedi de ?

Samet Özkan
04 Temmuz 2016, 09:52
hava filtresi 8000 de değişmiyormuydu? Benim 4000 de değişmedi de ?

Bilemiyorum, 4000 de değiştirdiler. Bayram öncesi iyi oldu gerçi biraz yol yapıcaktım zaten :)

bilgeturk
15 Temmuz 2016, 02:47
Eğirdir festivaline katılan yada katılacak olan yok mu içinizde?

oguzhan78
18 Temmuz 2016, 05:37
Merhaba. Aranıza yeni katılmış bulunuyorum, bir hayli yorum okudum çok faydalı bilgiler paylaşılmış öncelikle bütün bunlar için her birinize teşekkür ederim. Benim motorda ufak bir problem var sizlere de danışmak istiyorum. Motoru aldığım arkadaş zinciri değiştirmiş kaliteli bir oringli zincir taktığını söyledi fakat hangi markadır hangi modeldir bilmiyorum öncelikle bunu nasıl öğrenirim baktığımda görebileceğim bir yerde markası felan var mı? Yaşadığım problem ise motor sadece 1. vitesteyken zincir sesi çıkarıyor sanki zincir gevşekmiş gibi değişik bir ses çıkarıyor fakat 2. ve daha üstü viteslerde ses kesiliyor motor normal devam ediyor. Ustaya gösterdim zincir dişlilerini de değiştirmesi gerekiyordu dedi. Araştırdığım kadarıyla şöyle bir bilgiye de rastladım kullanım kılavuzunda.
ŞANZIMAN
Primer redüksiyon 3.350
Dişli oranı, 1. Vites 3.454
2. Vites 1.941
3. Vites 1.450
4. Vites 1.173
5. Vites 1.041
6. Vites 0.923
Rakamlardan anlayabildiğim kadarıyla 1. vites ile 2. vites arasında çok fazla dişli oranı farkı var ve sadece 1. viteste sorun yaşatmasını buna bağlayabildim.
Şanzıman ve dişli hakkında bilgim yok. Bunu çözebilmek için ne yapmalıyım? Bu dişli oranı denen şey nedir?
Teşekkür ediyorum şimdiden.

bay mechanic
29 Temmuz 2016, 12:23
Selamlar, Kuba Superlight 200 kullanıcısıyım. Racing sevdama karşı koyamadığım için değiştireceğim. CBR 125 e olan sempatim ve Honda kalitesinden dolayı bunu istiyorum ancak aynı fiyata Bajaj pulsar 200rs var. Onu da kullandım. Abs ve güç direk pulsar diyo ancak dediğim gibi cbr sevdamdan aklımı cok karıştırıyo ve superlighttan sonra ara hızlanmaları cbr125 te yavaş olsa bile hala rs200 mü cbr 125 mi karar verememiş durumdayım. Uzun yolda rahat 120 gidebilmesi yeterli benim için. Tüm bunları düşününce rs200 mü cbr 125 mi önerirsiniz?
"Sıfır alacağım"

Crazyrider8
01 Ağustos 2016, 04:44
Arkadaslar oncelikle herkese merhaba araniza yeni katildim,2 hafta oldu motoru alali.. 2013 model kırmızı cbr 125,benim bi iki konuda gorusunuze ihtiyacim var kitapcikta lastik basinci 25-29 yaziyor 2 kisi icin ise 25-33 diyor bazi arkadaşlar 32-34 yazmis sorma sebebim ise ben biraz ağır siklet sayilirim 115 kiloyum kitapçıkta yazan degerlerimi uygulayayim yoksa bi oneriniz varmi birde ek olarak motorun üstünde hala fabrika çıkışı IRC lastikler var 2gun önce ankara dikmen yokusundan inerken onumdeki isiklarda kirmizi yandi 60-65 civarı hizla arka frene dokunmamla teker kilitlendi one basinca onde kaymaya basladi caprazlama sekilde kaydi motor bi muddet kotu bi tecrube oldu ondeki arabaya arkadan giydiriyodum onerebileceginiz bi lastik varmi kullananlarin memnun oldugu daha ilk mesajın forumda belki bu konular onceden cok konusulmustur ama mazur gorun simdiden yardim ve gorusleriniz icin tesekkurler

trancexp
01 Ağustos 2016, 09:07
Selamlar, Kuba Superlight 200 kullanıcısıyım. Racing sevdama karşı koyamadığım için değiştireceğim. CBR 125 e olan sempatim ve Honda kalitesinden dolayı bunu istiyorum ancak aynı fiyata Bajaj pulsar 200rs var. Onu da kullandım. Abs ve güç direk pulsar diyo ancak dediğim gibi cbr sevdamdan aklımı cok karıştırıyo ve superlighttan sonra ara hızlanmaları cbr125 te yavaş olsa bile hala rs200 mü cbr 125 mi karar verememiş durumdayım. Uzun yolda rahat 120 gidebilmesi yeterli benim için. Tüm bunları düşününce rs200 mü cbr 125 mi önerirsiniz?
"Sıfır alacağım"

kardeş temiz bir cbr250 alsan en iyisi ama. Cbr125 tense rs200 derim. İlk motorun olmadığı için 125 den çok çabuk sıkılırsın. Hala bir honda kullanıcısı olmadığın için Bajaj sana güzel gelecektir .

alpren
01 Ağustos 2016, 20:50
CRAZYRIDER8 !!!


öncelikle ben de senin gibi honda ailesine yeni katıldım. evet ırc lastiklerle yolda eğlanceli v adrenalin yüklü dakikalar geçirebilirsin. önerim değiştirmen. ben ikinci el aldım ve aldığım kişi michelin lastik takmıştı. bence yapman gereken şey bol bol fren egzersizi yapman. yanlış anlama acemisin ve az bir şeyler öğren demiyorum, diyemem de ben de daha acemiyim. demek istediğim ne kadar usta olursan ol yeni bir motorsiklete bindiğin zaman her şey farklı olur. bu yüzden yeni bir kız arkadaşın olmuş gibi davran ve tanımaya çalış. ben alalı 10 gün oldu ve trafiğe bile çıkmadım. bir araba arkasında patlamak istemiyorum çünkü bir hafta kadar daha bol bol slowrace, viraj, fren ve ivmelenme alıştırması yaptıktan sonra çıkmayı planlıyorum. neyse hocam dediğim gibi bol bol pratik yap ve o ırc leri bir kenara at. içine kum doldurup çiçek mi ekersin bilmiyorum ama motoruna takma :D tekerin yere bassın bol bol tatlı tatlı gazla :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:47 ----------


Arkadaslar oncelikle herkese merhaba araniza yeni katildim,2 hafta oldu motoru alali.. 2013 model kırmızı cbr 125,benim bi iki konuda gorusunuze ihtiyacim var kitapcikta lastik basinci 25-29 yaziyor 2 kisi icin ise 25-33 diyor bazi arkadaşlar 32-34 yazmis sorma sebebim ise ben biraz ağır siklet sayilirim 115 kiloyum kitapçıkta yazan degerlerimi uygulayayim yoksa bi oneriniz varmi birde ek olarak motorun üstünde hala fabrika çıkışı IRC lastikler var 2gun önce ankara dikmen yokusundan inerken onumdeki isiklarda kirmizi yandi 60-65 civarı hizla arka frene dokunmamla teker kilitlendi one basinca onde kaymaya basladi caprazlama sekilde kaydi motor bi muddet kotu bi tecrube oldu ondeki arabaya arkadan giydiriyodum onerebileceginiz bi lastik varmi kullananlarin memnun oldugu daha ilk mesajın forumda belki bu konular onceden cok konusulmustur ama mazur gorun simdiden yardim ve gorusleriniz icin tesekkurler

Crazyrider8
02 Ağustos 2016, 02:55
CRAZYRIDER8 !!!


öncelikle ben de senin gibi honda ailesine yeni katıldım. evet ırc lastiklerle yolda eğlanceli v adrenalin yüklü dakikalar geçirebilirsin. önerim değiştirmen. ben ikinci el aldım ve aldığım kişi michelin lastik takmıştı. bence yapman gereken şey bol bol fren egzersizi yapman. yanlış anlama acemisin ve az bir şeyler öğren demiyorum, diyemem de ben de daha acemiyim. demek istediğim ne kadar usta olursan ol yeni bir motorsiklete bindiğin zaman her şey farklı olur. bu yüzden yeni bir kız arkadaşın olmuş gibi davran ve tanımaya çalış. ben alalı 10 gün oldu ve trafiğe bile çıkmadım. bir araba arkasında patlamak istemiyorum çünkü bir hafta kadar daha bol bol slowrace, viraj, fren ve ivmelenme alıştırması yaptıktan sonra çıkmayı planlıyorum. neyse hocam dediğim gibi bol bol pratik yap ve o ırc leri bir kenara at. içine kum doldurup çiçek mi ekersin bilmiyorum ama motoruna takma :D tekerin yere bassın bol bol tatlı tatlı gazla :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:47 ----------




Aslında Acemiyim bu ilk motorum dediklerinde haklisin bende aldigim ilk hafta sadece bos bi alanda kalkış,debriyaj hakimiyeti,viraj ve fren çalıştım ama motorcu bazi arkadaslarim trafiğe cikmadan sadece bu sekilde surmeyi ogrenemeyecegimi soyleyince bende girdim ankaranin yollarina :D 1-2 tatsizlik yasasamda genede suan bos parkurda ogrendigim seyleri uygulayabiliyorum 1 hafta icinde 400 km uzerinde yol yaptim dolaşarak,sana diyebilecegim en azindan kendin acimdam virajlara iyi çalış ben hala besmeleyle giriyorum her viraja :D viraj ve frenlemeye cok fazla daha calismam gerek sende ihmal etme en zor kısımlar bunlar bence, acemi biri olarak gozlemledigim kadariyla , tekerine tas degmesin iyi gazlamalar :)

bilgeturk
12 Ağustos 2016, 21:29
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-ogretmenden-temiz-bakimli-kazasiz-dusuk-km-li-extrali-328173380/detay

Motorumu satıyorum ilgilenenlere duyurulur.

fantom1054
10 Eylül 2016, 22:01
Arkadaşlar 2. El temiz bir cbr125 buldum, sahibi grenajın dişleri tam oturmamış keyfi yaptırılabilir, ben aldığımda yaptırmadım dedi. Sizce bu durum ne kadar sorun teşkil edebilir? Motoru almama engel veya daha sonra cok masraf cıkaracak birsey mi ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------


Arkadaşlar 2. El temiz bir cbr125 buldum, sahibi grenajın dişleri tam oturmamış keyfi yaptırılabilir, ben aldığımda yaptırmadım dedi. Sizce bu durum ne kadar sorun teşkil edebilir? Motoru almama engel veya daha sonra cok masraf cıkaracak birsey mi ?

Yok mu cevap verebilecek bir arkadaş?

RedCBR125
17 Eylül 2016, 11:59
•Beyler aynaların vidalarını sıkmak veya gevşetmek için çok zorlamayın geçen hafta biraz zorladım 2 aynanın vida yuvaları hemen sıyrıldı. Alyan için olan vida içindeki 6gen delik resmen yuvarlak oldu ve vidaları sökemedim kaldı. Sonra mecburen vidalara alyanı kaynak yaptırıp o şekilde çıkarabildik.
Şuan aynalara orjinal olmayan vidalar buldum ama vidaları sıkınca ayna dönmüyor, gevşetince aynalar boşta gibi oluyor. Az sıkınca da aynalar açıp kapanırken vida da açılıyor bu konuyu çözemedim tavsiyesi olan var mı? Vidaya pul atmama rağmen bu sorunla karşılaştım.


•Birde telefon tutucu alacağım ama gidonda takcak yer bulamadım, kullanan var mı gidonda nereye bağlayabilirim tavsiyesi olan var mı?

http://i.hizliresim.com/0yzOmB.jpg (http://hizliresim.com/0yzOmB)

http://i.hizliresim.com/40z6bG.jpg (http://hizliresim.com/40z6bG)

logicache
17 Eylül 2016, 16:43
•Beyler aynaların vidalarını sıkmak veya gevşetmek için çok zorlamayın geçen hafta biraz zorladım 2 aynanın vida yuvaları hemen sıyrıldı. Alyan için olan vida içindeki 6gen delik resmen yuvarlak oldu ve vidaları sökemedim kaldı. Sonra mecburen vidalara alyanı kaynak yaptırıp o şekilde çıkarabildik.
Şuan aynalara orjinal olmayan vidalar buldum ama vidaları sıkınca ayna dönmüyor, gevşetince aynalar boşta gibi oluyor. Az sıkınca da aynalar açıp kapanırken vida da açılıyor bu konuyu çözemedim tavsiyesi olan var mı? Vidaya pul atmama rağmen bu sorunla karşılaştım.


•Birde telefon tutucu alacağım ama gidonda takcak yer bulamadım, kullanan var mı gidonda nereye bağlayabilirim tavsiyesi olan var mı?

http://i.hizliresim.com/0yzOmB.jpg (http://hizliresim.com/0yzOmB)

http://i.hizliresim.com/40z6bG.jpg (http://hizliresim.com/40z6bG)

ben de aramıştım ama bulamadım motosiklete takmanın bir yolunu. bileğin biraz üst kısmına takarak telefon kol bandı kullanıyorum, memnunum

RedCBR125
22 Eylül 2016, 19:27
Kol bandını denedim iyi gibi. Umarım uzun yolda kopmaz dusmez :) Cbr başlığı ölmüş buyrun cenaze namazına :D

onuRRtas
23 Eylül 2016, 20:33
dostlar selamlar.

Uzun zamandır motor hayatımı bir köşede bırakmak durumunda kalmıştım, bir fırsat çıktı, motor hayatıma yine bir CBR125 ile devam edeyim istiyorum.

Aranızda CBR125 ini satmak isteyen var mıdır, 2012 2013 model civarı bakıyorum, nispeten km'si düşük, mümkünse servis kayıtlı ve uçuk kaçık fiyatlı olmayacak şekilde. :)

Satmayı düşünen / tanıdığında olan varsa bir özel mesaj uzağınızdayım, İstanbul'da ikamet etmekteyim.

onuRRtas
27 Eylül 2016, 01:07
Velhasıl kelam, bugün CBR'ımı almış bulunuyorum.

Pulsar 200 NS ile çok arada kaldım, ama kararımı CBR dan yana kullandım.

2013 model, 22.000 km'de nispeten oldukça temiz sayılabilicek bir ufaklık.

Birkaç resim atmak adetten. :)

https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t34.0-12/14454510_1173181572703609_1638187913_n.jpg?oh=3024 afdaae9749ad0a4e2a6175f3c049&oe=57EC3AD7

https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t34.0-12/14454670_1173181529370280_1149202937_n.jpg?oh=2543 e1cdb3ab643481bd16aeab1c5adc&oe=57EC3029

https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/14448774_1173546626000437_7850611619852729763_n.jp g?oh=ddc8085a47061b412bc16beaa061a125&oe=586D3C9C

bangez
29 Eylül 2016, 20:48
Yeni kasalardaki far çok çirkin görünüyor. Honda bunun için bir alternatif sunuyor mu acaba? 1000RR ya da 2010 tarzı.

KonukMotorcu
04 Ekim 2016, 12:50
Merhabalar,
Motoru 12500kmde aldım 2015 model suan 14150 kmdeyim ve motorum aldığımdan çok çok farklı haraketlere girmeye başladı. 10bin devirde yüksek bi sesle giderken vites değiştirmek için parmağımı debriyaj a attığımda elim titreşimden sağa sola gitmeye başkadı. makineyi sorana titreşim sorunu yok derken birden bire aşırı titreşim başladı bunu bacaklarımdada aşırı hissediyorum böbreklerim sallanıyor motoru sardığım zaman ? neden bunu yapar motorda arızamı başladı acaba ?

geçen günde vites düşürürken egzozum ateş atar gibi pat yaptı istop etti motor 2 gündürde 1-2 defa basıma geldi . yaşayan varsa çözümü nedir ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:49 ----------

hayırlı olsun öncelikle . motor titreşim yapıyormu seni rahatsız edicek şekilde fren ve debriyaj kolları özellikle ?

cann_1132
05 Ekim 2016, 09:57
arkadaşlar selam hepinize,

izmir içinde yol arkadaşı arıyorum tek gezerken canım sıkılıyor,


bu arada, cc yükseltmek için motorumu satıyorum ilgilenen arkadaşlar gelip görüp kullanabilirler, 5 aylık çiziksiz motorum 6500 kmde
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-hatasiz-5-aylik-siyah-cbr-125-r-347183468/detay/

tekeriniz düz bassın

Berkayd
12 Ekim 2016, 11:14
Arkadaslar merhaba,

Dun 30 km kadar yol gittikten sonra ışıklarda durunca debriyaj balatasi kokusu gelmeye basladi. Otoparka geldigimde debriyaj tasinin oldugu yerden biraz duman cikti motor 2013 model 22000de debriyajda kacirma falan yok bir anda kokmaya basladi daha once basina boyle birsey gelen oldumu?

cank07
16 Ekim 2016, 22:19
Merhaba arkadaşlar, aranızda yeniyim. Bilen bilir, bir tane 100 MG Superboy'm var. Seneye yaza kadar kendimi bayağı bir geliştirip CBR 125 alasım geliyor. Ne kadar ustalaşırsam ustalaşayım, benim için hız değil de ses ve görüntü daha önemli gibi geliyor. Bu makineyi almadan önce bir sorum olacak. 1 yıl aradan sonra 100'lük bir touring(100mg superboy'dan) 125'lik bir super sporta geçsem sıkıntı yapar mı? Bir de kronik arızaları var mı bu motorun? Özellikle yorumları okuduğum da zincir ve viteslerde sıkıntı var diye anladım. Doğrumuyum acaba beni bir aydınlatırmısınız? Ayrıca vergisi ne kadar bunun yıllık?

tmsn
16 Ekim 2016, 22:57
kronik sıkıntı olarak viteste şöyle bi sıkıntı var ;
1'den ikiye geçerken hızlı ya da sert yapmazsan ve hareket halindeysen gaaarrrrç ediyo. şanzımandan çok anlamam ama bişeyler sıkışıyo yani anlıyosun. ara sıra vites geçti sanıyosun ama geçmiyo mesela zaten vites göstergesi de yok. bi de yine 1 ve 2 arasında boş var ya . o boşu tutturmak çok zor, hele ki duruyosan 1'den ya da 2 'den boşa atamıyosun, inceden gaz verip boşa atabiliyosun...
güzel motor ama 100lük kullandıysan 250'ye geç derim. çünkü çok çabuk sıkılırsın...
vergisi plakanın iline göre ve ehliyet puanına göre değişiyo, ben en son vergi döneminde 400'e yakın bi miktar vermiştim...

ocyhy
24 Ekim 2016, 18:21
Arkadaşlar bagajda kask kilidi varmış fakat ben bulamadım.Detaylı anlatma şansınız var mı?

Zippo's
24 Ekim 2016, 22:38
Özlemişim bu forumu.Herkese selamlar :)

Yzf 125 ile devam...

piston
29 Ekim 2016, 08:09
Arkadaşlar Honda cbr 150 modeli var bende. Sizin 125 lerin aynisi yalniz piston daha büyük ve silindir kapagi cift egzantrik yani DOHC. 20 beygir e yakin güç uretiyor ve deli gibi gidiyor. Size bir videoumu paylasiyorum. Iyi izlemeler.

https://youtu.be/-3r8JzHxHlE