Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
the_cayman
04 Aralık 2006, 19:26
Burası cbr 125 adına açılmış ama ben orda fazer gördüm :mrgreen: :mrgreen:
Fazeriniz varsa başka başlıkta açın arkadaşım olmuyor böyle :D
GorkeM
04 Aralık 2006, 19:27
Oyy resim eklendikçe ekleniyor ... Canım çekti bah... Hadi arkadaşlar haftaya Kilyos ve miniaTurk gezisi var , gelenler? :queen:
Ha Fazer ha cbr 125 , aynı şey canım :bounce: :P
Starsailor
04 Aralık 2006, 19:31
Burası cbr 125 adına açılmış ama ben orda fazer gördüm :mrgreen: :mrgreen:
Fazeriniz varsa başka başlıkta açın arkadaşım olmuyor böyle :D
Senin de gözlerin bozuk olmalı sevgili the_cayman:pale:
Fazer değil,modifiye cbr 125 o:queen:
the_cayman
04 Aralık 2006, 19:35
Senin de gözlerin bozuk olmalı sevgili the_cayman:pale:
Fazer değil,modifiye cbr 125 o:queen:
Yamaha logosu da sticker herhalde :mrgreen: :mrgreen:
Güzel modifiye :queen:
GorkeM
04 Aralık 2006, 19:57
Modifiye demeyin banaaaa .... :salut: debriyaj balatası değiştirmek zorunda olduğumdan modifiyelerim sonraki aylara kaldı :pale:
praetorian
04 Aralık 2006, 20:37
bence sen motoru modıfıye etme
dıslı lastık al amortısorlerı yukselttır
ozaman cımde daha rahat gıderız bak
haftaya ne yazıkkı
bıten sınavlarım yıne baslıo..
GorkeM
04 Aralık 2006, 20:40
bence sen motoru modıfıye etme
dıslı lastık al amortısorlerı yukselttır
ozaman cımde daha rahat gıderız bak
haftaya ne yazıkkı
bıten sınavlarım yıne baslıo..
Eee bide enduro lastiği dyordun.. boşuna almadık :P
Bir ara gidelim valla senle enduroya... Koruma takozu gerek ama motorlara :P
Nasıldı ama Riva'da... benim moral 0 zaten...
-Abi işte şööle bööle olu....
-Balata deişmesi gerek :bounce:
-Hönk :salut:
praetorian
04 Aralık 2006, 20:44
valla abı kesınlıkle enduro lastıgı alcam
:))
malum motoru degıstıremıcem
barı motorun sınıfını degıstırıyım
onur1
04 Aralık 2006, 21:38
Arkadaşlar benim konu geçmiş 2007 kasa cbr125 ne zaman güzel yurdumda satılıcak
GorkeM
04 Aralık 2006, 21:47
Arkadaşlar benim konu geçmiş 2007 kasa cbr125 ne zaman güzel yurdumda satılıcak
Aaa bak yazacaktım özür dilerim... Geliş tarihi Mayıs 2007 olarak açıklandı arkadaşım :) Fiyatı tabiki 2006 modelinden fazla olacak... O konuda bir bilgimiz yok.
Prometheus
05 Aralık 2006, 00:55
CBR almak isteyen varsa benim motor acil satılık bilginiz olsun :)
kamberhan
05 Aralık 2006, 01:55
ellerine sağlık oooo kopmuş bizim 125 çiler haaaa!
impostor
05 Aralık 2006, 16:16
herkese selam buralara pek takılamıyorum okul yüzünden neyse asıl konu :amerikadan aldıgım icon super duty mont var m beden bana kücük geldi ve bende satıyorum zaten bit pazarında da resim ve acıklamalar mevcut buraya yazmamdaki amaç size özel(bende bir cbr 125 kullanıcısı olarak) fiyat ta bi şeyler yaparım yeterki arayın arkadaslar
stok
05 Aralık 2006, 17:42
arkadaşlar dün sabah işe giderken bi taksiyle baya samimi ve sıcak saniyeler geçirdim :( sağ granajlar gitti aslında toz buz olmadı ama kırıldı işte. bu granajların yan sanayi olanı yada çıkma alabileceğimiz yerler varmı ? granaj almak zorunda kalan arkadaşlar ne yapmış ? düzeltilebilirmi bu şeyler tamiri mümkünmü ? sabahki kaza yetmiyormuş gibi akşamda akü sorun çıkarttı marş basmadı bi türlü tam bir kabustu 3 kez yokuşa dik motoru :( bu aküler kendinden şarj olmuyormu ? neden bitsinki ? stop ettikten hemen sonra bile marş basmıyor. sanırım servise götürüp şarj ettiricem.
C@NSU
05 Aralık 2006, 18:06
@stok
üzldm ya
kolay gelsn
GorkeM
05 Aralık 2006, 18:23
arkadaşlar dün sabah işe giderken bi taksiyle baya samimi ve sıcak saniyeler geçirdim :( sağ granajlar gitti aslında toz buz olmadı ama kırıldı işte. bu granajların yan sanayi olanı yada çıkma alabileceğimiz yerler varmı ? granaj almak zorunda kalan arkadaşlar ne yapmış ? düzeltilebilirmi bu şeyler tamiri mümkünmü ? sabahki kaza yetmiyormuş gibi akşamda akü sorun çıkarttı marş basmadı bi türlü tam bir kabustu 3 kez yokuşa dik motoru :( bu aküler kendinden şarj olmuyormu ? neden bitsinki ? stop ettikten hemen sonra bile marş basmıyor. sanırım servise götürüp şarj ettiricem.
Akün bitebilir... Şarjlı pil gibi... Onlar da şarj olabiliyor ama 10 sene kullanamıyorsun. Arabalarda da bu böyle. Hoş bizim motorların ıslak akü sanırım kuru akü değil. Bu arada geçmiş olsun çok.
Grenajlar kırıldıysa tamir edilebiliyor. Arkadan yapışıtıryorlar , önden de ufak bir macun , sonra aynı renk boya at üzerine... Bu kadar. Ama aynı yere tekrar düşersen aynı yerden kırılırlar.
Starsailor
05 Aralık 2006, 18:43
Yav benim de bir problemim var,aranızda bunu yaşayan var mı acaba?
Motorum 1600 km de.Ama çalıştırdığım ilk 15 dakika ısınmıyor bir türlü ve stop ediyor.Hatta abartıp yola çıktıktan sonra da stop ediyor..
1000 km bakımında söyledim bu şikayetimi ama değişik yerlerden benzin almaya bağlı olabilir dediler..Bunu da göz önünde bulundurdum ama nafile:(
Eee nedir fikirleriniz???
Prometheus
05 Aralık 2006, 18:45
Yav benim de bir problemim var,aranızda bunu yaşayan var mı acaba?
Motorum 1600 km de.Ama çalıştırdığım ilk 15 dakika ısınmıyor bir türlü ve stop ediyor.Hatta abartıp yola çıktıktan sonra da stop ediyor..
1000 km bakımında söyledim bu şikayetimi ama değişik yerlerden benzin almaya bağlı olabilir dediler..Bunu da göz önünde bulundurdum ama nafile:(
Eee nedir fikirleriniz???
Aynı olay bende de var. Hem de anlattığın tamı tamına aynısı :) Motoru çalıştırırken jikle çekili olsun, o zaman stop etmiyor ancak ısınması çok uzun zaman alıyor yine de...
the_cayman
05 Aralık 2006, 18:47
Yav benim de bir problemim var,aranızda bunu yaşayan var mı acaba?
Motorum 1600 km de.Ama çalıştırdığım ilk 15 dakika ısınmıyor bir türlü ve stop ediyor.Hatta abartıp yola çıktıktan sonra da stop ediyor..
1000 km bakımında söyledim bu şikayetimi ama değişik yerlerden benzin almaya bağlı olabilir dediler..Bunu da göz önünde bulundurdum ama nafile:(
Eee nedir fikirleriniz???
Isınmıyorsa gaz ver . En güzel motor ısıtma yolu biraz bağırtmak zorunda kalıyorsun ama olsun :cherry:
Stop etmesi marş motoruyla ilgili birşey benzinle ne gibi bir ilgisi olabilir ki :silent:
Prometheus
05 Aralık 2006, 18:48
Isınmıyorsa gaz ver . En güzel motor ısıtma yolu biraz bağırtmak zorunda kalıyorsun ama olsun :cherry:
Stop etmesi marş motoruyla ilgili birşey benzinle ne gibi bir ilgisi olabilir ki :silent:
Soğuk motora yüksek devir yaptırırsan blok çatlayabilir. Aşırı gazdan kaçınılmalı kesinlikle.
Marş motoruyla alakası yok stop etmesinin. Marş motoru ateşliyor ve işi bitiyor onun. Isınması problemli bu motorun ondan oluyor. Hatta bazen ısınmışken bile stop edebiliyor.
Starsailor
05 Aralık 2006, 18:50
İşin ilginç yönü jikleyi çekiyorum ama durduğu yerde durmuyor,kafamı çeviriyorum inmiş aşağı:) Elimle sürekli çekili pozisyonda mı tutmam gerekiyor?
Artı gaz vermek falan da nafile,gazı kesiyorum yine stop ediyor:(
Prometheus
05 Aralık 2006, 18:52
İşin ilginç yönü jikleyi çekiyorum ama durduğu yerde durmuyor,kafamı çeviriyorum inmiş aşağı:) Elimle sürekli çekili pozisyonda mı tutmam gerekiyor?
Artı gaz vermek falan da nafile,gazı kesiyorum yine stop ediyor:(
Hemen git servise, jiklenin altında bir plastik vida var sıksınlar onu. Bu da genel bir sorun (yani jiklenin inmesi). Ücretsiz hallet işini garanti kapsamında çünkü.
Motor ısınmadan, çalışır çalışmaz yüksek gaz verirsen stop eder. Azcık gaz ver bekle, devir artıp bi noktada duracak; durduğunda az daha gaz ver. Devir saatine bak ve düzenli olarak arttır.
Starsailor
05 Aralık 2006, 18:57
Hemen git servise, jiklenin altında bir plastik vida var sıksınlar onu. Bu da genel bir sorun (yani jiklenin inmesi). Ücretsiz hallet işini garanti kapsamında çünkü.
Motor ısınmadan, çalışır çalışmaz yüksek gaz verirsen stop eder. Azcık gaz ver bekle, devir artıp bi noktada duracak; durduğunda az daha gaz ver. Devir saatine bak ve düzenli olarak arttır.
Ok deneyeceğim:cat:
Prometheus
05 Aralık 2006, 18:59
Rica ederim :cat:
the_cayman
05 Aralık 2006, 19:02
Zaten yüksek devire çıkar diye birşey söylemedim ki :mrgreen:
Jikle için servise git
Benim bir arkadaşımın arabasında vardı aynı sorun. Sonra marş motorunu değiştirdiler gene düzelmedi. Ateşlemeyle bir ilgisi oluyor mu ki marş motorunun :silent: . Marş motoru ilk çalıştırdığında devreye giriyor ve sonra kapanıyor ama ateşleme ile ilgili sorun da olabiliyor .
Prometheus
05 Aralık 2006, 19:05
Ateşleme sorunu bujiyle alakalı :) Jiklenin tam altında altıgen plastik bir vida var (sıkarken kırabiliyorlar dikkat et, başında dur motorun yapılırken). Onu sıktırınca problem kalmıyor. Jikle çekiliyken de stop etmiyor motor.
Bu arada rölanti ayarını da kontrol ettir gitmişken :cat:
GorkeM
05 Aralık 2006, 19:15
"En fazla motor aşınması motorun ilk çalıştırma anıdır" demiş birileri :P
Motoru gaz vererek çalıştırmak zararlı bir olay... Bu arada jigle'nin inmesi bende de var ama sorun olarak kabul etmemiştim hiç onu. Yani jigle çekip çalıştırıyorum (tek seferde maşallah) , jigle inince de zaten motor ısınmış oluyor , yoluma çıkıyorum. Ama evet eğer durursam tekrar stop edebiliyor. O ayara benim de bakmam gerek. Rolanti 1.5'de mi normalde??
Starsailor
05 Aralık 2006, 19:15
Servise gidecek zaman yok işte sorun orda:(
Elimiz mahkum gideceğiz artık napalım..
Sevgili Prometheus ve the_cayman teşekkür ederim tavsiyeleriniz için..
Prometheus
05 Aralık 2006, 22:54
Rölanti normali 1.500 diyebiliriz. Kendiniz de ayarlayabilirsiniz bunu. Nasıl yapacağınızı biliyor musunuz?
dgrmr
05 Aralık 2006, 23:19
jikle problemini okudum da, hakikaten ben de onu sorun (kendi kendine inmesini) olarak düşünmemiştim. genellikle ben yeteri kadar ısındığını düşündükten sonra hareket ediyorum Renault 9 marka karbüratörlü bir arabamız vardı oda jikleliysi uzun zamndır jikleli arç kullnmadığım için düşünemedim ama motor ısınana kadar stop etmesi normal diye düşünüyorum eski bilglerime dayanarak her ne kadar araba motosiklet aynı şey olmasa da... Yine de bin km bakımına 100 km. kaldı onu bir servise sorayım. siz daha önce öğrenirseniz ve buraya yazarsanız sevirim. Prometheus bir yöntemden bahsetmiş ama yine de servise sormak lazım diye düşünüyorum. Teşekkürler...
Prometheus
05 Aralık 2006, 23:23
Prometheus bir yöntemden bahsetmiş ama yine de servise sormak lazım diye düşünüyorum. Teşekkürler...
Bir tarafımdan uydurmuyorum burda bir şeyden bahsederken. Kendim Honda servisinde yaptırdım o yüzden söyledim. Bu motorlardaki kronik bir sorun bu.
Lindenbaum
05 Aralık 2006, 23:39
benim motorda jikleye bile gerek olmadı hiç bu da garip aslında...:silent:
çalıştırır çalıştırmaz yola çıkıyorum
GorkeM
05 Aralık 2006, 23:48
Rölanti normali 1.500 diyebiliriz. Kendiniz de ayarlayabilirsiniz bunu. Nasıl yapacağınızı biliyor musunuz?
karburatorun üstnden değil mi?...
neyse şu jigleyi de sıktımmı problem kalmıyor...
Prometheus
06 Aralık 2006, 01:05
karburatorun üstnden değil mi?...
neyse şu jigleyi de sıktımmı problem kalmıyor...
Sen sıkma... Servis sıksın, kırarlarsa yenisini takıyorlar :)
Motorun sağ tarafında, kafası aşağı doğru olan bir sarı vida benzeri şey var. Ordan ayarlanıyor rölanti.
GorkeM
06 Aralık 2006, 01:07
Sen sıkma... Servis sıksın, kırarlarsa yenisini takıyorlar :)
Motorun sağ tarafında, kafası aşağı doğru olan bir sarı vida benzeri şey var. Ordan ayarlanıyor rölanti.
hmm anladım benim kafa biraz arabaya gitti :P
ben sıkarım ya, pek servis taraftarı değilim... motorda çoğu şeyi kendim yapıyorum , ama ellerim kollarım bağlandı artık :salut: debriyaj balatası :salut:
Prometheus
06 Aralık 2006, 01:09
Bu motoru kalıcı görmediğim için, serviste ayarlatıroyum her şeyini (servis de tanıdık olunca :P ) Ancak bir enduro alınca her şeyiyle kendim ilgileneceğim. Çünkü motor çıplak olacak :) Grenaj elini kolunu bağlıyor adamın :P
GorkeM
06 Aralık 2006, 01:12
Evet, bir sürü vidaya bağlı bir sürü vida sökerek iç içe geçmiş bir sürü grenaj parçasını çıkartmak gerekiyor :)
dgrmr
06 Aralık 2006, 03:08
@Prometheus
Bir tarafımdan uydurmuyorum burda bir şeyden bahsederken. Kendim Honda servisinde yaptırdım o yüzden söyledim. Bu motorlardaki kronik bir sorun bu.
Asla bir tarafından uydurduğunu düşünmedim, sadece bir de servisin fikrini sormanın daha sağlıklı olabileceği kanısındaydım. Anladığım kadarıyla bu bir problem ve halledilmesi gerekiyor. Hepinize teşekkürler, problem bile olmadığını düşündüğüm bir şeyin aslında ne olduğunu gösterdiğiniz için...
Prometheus
06 Aralık 2006, 03:12
Kusura bakma, sinirliydim o an öyle yazmışım.. Ama emin olun şu sitede kafadan atıp da yazdığım en ufak bir şey yok :cat:
dgrmr
06 Aralık 2006, 03:26
@Prometheus
Kusura bakma, sinirliydim o an öyle yazmışım.. Ama emin olun şu sitede kafadan atıp da yazdığım en ufak bir şey yok
Ne demek hiç sorun değil önemli olan birşeyler öğrenmek, ben daha bu motosiklet işinin acemisiyim. Öyle ya da böyle burda yazılıp çizilenlerin bana faydası oluyor, birşeyelr kapıyoruz veya kapmaya çalışıyoruz. O sebepten gerçekten emek sarfedip birşeyler anlatmaya çalışan insanlar (sinirli veya naturel :) ) değerli şu an benim için. Emek verip birşeyler anlatmaya öğretmeye çalışan ve tecrübelerini burada paylaşan herkesetekradan sonsuz teşekkürler... İyi geceler...
ErTech
06 Aralık 2006, 03:29
Merhaba arkadaşlar...
Ben motorumu 4000 bakımına sokacağım. 4000 bakımı yaptırmış arkadaşlardan neler dikkat etmem gerektiğini öğrenebilirsem çok sevinirim...
Prometheus
06 Aralık 2006, 03:31
Hiçbir şeye :) Götürüyorsun yağını değiştiriyorlar, bujine bakıyorlar (ama değiştirmiyorlar genelde), fren-balata vs göz atıyorlar o kadar.
ErTech
06 Aralık 2006, 03:36
Teşekkür ederim... :)
Ben rodaj sonrası 1000 bakımından beri servise götürmedim. Yağını suyunu sürekli kontrol ediyorum zincir bakımını yapıyorum. Bakım sırasında ayrıca dikkat edebileceğim bişey olabilir diye düşündüm. Gerek yokmuş :)
Herkese keyifli sürüşler...
Prometheus
06 Aralık 2006, 03:36
Zincirini yağlamayı unutma sakın...
AcEmİİ
06 Aralık 2006, 10:27
Ben dün üstte yazılan şeyi yaptım acelem var diye.. jikleyle çalıştırdım, çıktım bir sokak sonra istop etti, çalıştırıp gittim bi sokak sonra tekrar istop etti,ben de 10 bine birkaç defa deviri çıkarıp devam ettim. sizce motor bloğuna birşey olmuş mudur? nasıl anlaşılır?
bir de debriyaj ayarım bozulmuş. kendim düzelttim ama yapabildim mi bilmiyorum. sıkınca motor boğulmuyor alet geriye rahat gidiyor bırakınca da çok az bi boşluk kalıyor debriyajda. olmuş mu?
cevaplar için şimdiden teşekkürler, birazdan bendeki resimleri gönderiyorum gezide çekilen(gezi topiğine)
onur1
06 Aralık 2006, 11:17
Arkadaşlar araya girdim ama affola artık bence cbr 125r almayı düşününlerdeyim baya hoş bi secenek gibi dursada topic ten anladığım kadarıyla ilk çalışmalarda stop balata bazen buji marş motoru jikle gibi baya büyük bi kullanıcı kitlesinin başına gelmiş problemler var ben honda aşığıyım denilebilinir fakat honda bana biraz sorunlu gibi geldi hatam varsa lütfen düzeltin yada harbiden bu motorların hepsinde su problemler mevcut dediğiniz varsa lütfen paylaşın
Bide neden bu motorlarda egzoz oynamaları yapan tum arkadaşlarım motorlarından croos benim tabirim ağackesme motoru gibi ses cıkıyor 125cc olmasımı ama başka bi markanın Aprl 125 rs kullanan arkadaşım var nerdeyse gp sesi alıcak
arkadaşlar biliyorum hepinizde 125r var makineki kötülemiyorum asla aklınıza en ufak 1 sorun gelmesin ama alıcam korkuyorum yardım istiyorum sizden
lodos
06 Aralık 2006, 13:06
topik açmışsın zaten rs için...
bu ilk çalıştırmada problem yaşama olayı 8000 km de benim cbr'da hiç olmadı.Gerek jikle ile gerekse normal marj ile herhangi bir tekleme olayı yok.Bazen motorun boğulması olabilir ,gereksiz jikle kullanımı veya tekrarı gereksiz gaz ve marj kullanımı ,marj kaçırma ilk çalıştırma esnasında motorun ilk ateşlemeyi geç yapmasına sebep olabilir,(ki 2007 ler enjeksiyonlu ise o sorunda ortadan kalkar) kullanma kavuzunda pilota gerekli bilgiler veriliyor büyütülecek bi olay değil ,gönül rahatlığı ile alıp kullanabilirsin cbr'ı...
onur1
06 Aralık 2006, 13:33
teşekkür ederim cok hemde
stok
06 Aralık 2006, 13:49
Akün bitebilir... Şarjlı pil gibi... Onlar da şarj olabiliyor ama 10 sene kullanamıyorsun. Arabalarda da bu böyle. Hoş bizim motorların ıslak akü sanırım kuru akü değil. Bu arada geçmiş olsun çok.
Grenajlar kırıldıysa tamir edilebiliyor. Arkadan yapışıtıryorlar , önden de ufak bir macun , sonra aynı renk boya at üzerine... Bu kadar. Ama aynı yere tekrar düşersen aynı yerden kırılırlar.
@ C@nsu
üzldm ya
kolay gelsn
teşekkürler arkadaşlar bu gün iş yerinden izin alabilirsem bi tamirciye götürcem motoru. bana en yakın balatta bi yer tavsiye ettiler granajları sıfır gibi yapıyorlarmış bakalım fırsat bulup gidebilirsem yaptırıcam orda bide aküyü şarj ettiriyim.
son-goku
06 Aralık 2006, 14:07
ben ultimate bp kullanıyorum daha önce v-power100 kullanıodum performans ı daha iyi shell in ama cok yakmaya baslıo tavsiyem ultimate bp herkese slmlar... bende yeni katıldım siteye sayılır..cbr 125 kullanıorum gercekten turkıyede kı aprılla yı saymazsak en ıyı 125 cc motordur kendısı!
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO