PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 [612] 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771

mstfkrfk
11 Nisan 2012, 12:31
cbr 125 için ilginç modifiyeler.mor repsol ne çirkinmiş:S
http://www.hondacbr125.net/modifiye/cbr-125-modifiye.jpghttp://www.virtualtuning.it/images/fotomontaggi/vt_9516_02.jpghttp://blog.motorcycle.com/wp-content/uploads/2011/05/052411-bob-munden-honda-cbr125r.jpghttp://www.motorcyclepulse.com/wp-content/uploads/2012/02/482636cf97lpaper.jpg.jpghttp://i32.photobucket.com/albums/d47/gunnis_2003/RaceFairing.jpg

Zippo's
11 Nisan 2012, 12:36
cbr 125 için ilginç modifiyeler.mor repsol ne çirkinmiş:S
http://www.hondacbr125.net/modifiye/cbr-125-modifiye.jpghttp://www.virtualtuning.it/images/fotomontaggi/vt_9516_02.jpghttp://blog.motorcycle.com/wp-content/uploads/2011/05/052411-bob-munden-honda-cbr125r.jpghttp://www.motorcyclepulse.com/wp-content/uploads/2012/02/482636cf97lpaper.jpg.jpghttp://i32.photobucket.com/albums/d47/gunnis_2003/RaceFairing.jpg

Sadece 2. fotoğraf başarılı.O da fotoğraf üstünde sadece

mstfkrfk
11 Nisan 2012, 12:39
valla ben hiç birini beğenmedim.zaten mor repsol hariç hepsi eski kasa ama cbr 125 sonuçta.

Zippo's
11 Nisan 2012, 12:41
valla ben hiç birini beğenmedim.zaten mor repsol hariç hepsi eski kasa ama cbr 125 sonuçta.

RR lastikli eski kasaya can kurban :)

mstfkrfk
11 Nisan 2012, 12:46
zaten senin beğenin ondan 2. resimde arka lastiği elinle kapat ve motora öyle bak :cherry:

Zippo's
11 Nisan 2012, 13:16
zaten senin beğenin ondan 2. resimde arka lastiği elinle kapat ve motora öyle bak :cherry:

Arka lastiği kapatınca su aygırına tecavüz eden orangutan görüyorum :cherry:

---------- Post added at 12:16 ---------- Previous post was at 11:49 ----------

http://www.autocarsreview.com/wp-content/uploads/2011/02/cbr-125R.jpg


Bi mono kapak bile ne kadar değiştirmiş motoru.Bunu alıcam kafayı taktım.180 lira filandı.Ümraniye'de ki doğu batı honda da olması lazım

mstfkrfk
11 Nisan 2012, 14:06
gerçekten çok güzel duruyor hatta siyahta daha da hoş olur ama 180 lira fazla yahu,onun yerine 2 siyah yan grenaj alıp yedek olarak,eskisini kırmızıya boyarım,kırmızı siyah motorum olur.1 hafta siyah 1 hafta kırmızı gezerim :D

ILBIRA
11 Nisan 2012, 14:55
Selam arkadaşlar forumu uzun zamandır takip ediyorum üye olmak bugüne nasipmiş :)

Motorumu satıyorum, ilgilenen varsa http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-boylesini-daha-once-gormediniz-79617179/detay adresinden gerekli bilgilere erişebilir.

Ayrıyeten Motorun resimlerini önümüzdeki günlerde burada paylaşabilirim.Cbr 125 kullanıcıları olarak değerlendirirsiniz :)

GP500-1st
11 Nisan 2012, 16:18
kuyruk kısmı mono kapak motoru bir miktar daha yüksek ve iri gösteriyor. görsellik olarak kısa ve ince tutlmuş arka kuyrugun zaafını düzeltiyor

Mr.cihans
11 Nisan 2012, 16:33
Selam arkadaşlar forumu uzun zamandır takip ediyorum üye olmak bugüne nasipmiş :)

Motorumu satıyorum, ilgilenen varsa http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-boylesini-daha-once-gormediniz-79617179/detay adresinden gerekli bilgilere erişebilir.

Ayrıyeten Motorun resimlerini önümüzdeki günlerde burada paylaşabilirim.Cbr 125 kullanıcıları olarak değerlendirirsiniz :)

buda ıyı ayak yaa uzun suredır takıptesın ne paylasım yaptın ne bır konuya yorum ama nedense satıcagın zaman ıcınden bır anda uye olmak geldı gecıcen bu sozlere bu sıteyı sanal alısverıs yerı olarak gorup kullanmak derım ben buna!!!

ILBIRA
11 Nisan 2012, 16:43
tabi sen de haklısın Cihan kardeşim :)

aslında ilandan ziyade motoru sizlerde görün istedim eğer modifiye yapacak olursanız belki bi fikir edinirsiniz diye. hemde motor hakkındaki fikirlerinizi almak niyetim o nedenle paylaşımda bulundum seni kızdırdıysak affola :)

Ufuk İnkaya
11 Nisan 2012, 19:03
buda ıyı ayak yaa uzun suredır takıptesın ne paylasım yaptın ne bır konuya yorum ama nedense satıcagın zaman ıcınden bır anda uye olmak geldı gecıcen bu sozlere bu sıteyı sanal alısverıs yerı olarak gorup kullanmak derım ben buna!!!

Önyargılarımız göremediğimiz duvarlarımız!

Pain
11 Nisan 2012, 19:42
Arka lastiği kapatınca su aygırına tecavüz eden orangutan görüyorum

dostum hayal gücün gerçekten çok gelişmiş:D:D(bende uğraştım o sahneyi görmeyi ama başarılı olamadım:D)

s.e.c
11 Nisan 2012, 21:22
Az önce plakalığı iptal etmiş bir cbr250 gördüm. Bence hiç yakışmamış, kuyruğu kopmuş kedi gibi geldi gözüme. Bizim motorların kuyruk kısmı ss ler gibi tam sivri olmadığından yakışmıyor.

Pain
11 Nisan 2012, 21:34
aynen o fren lambasının altındaki çıkıntı bozuyor ve kuyruğun alt grenajıda kuyruğun renginde değil,resmen bunun için üretilmemiş.
Bir arkadaşım(90 kiloyum)ben oturunca motorun kuyruğunun çok alçaldığını ve arkadan çirkin gözüktüğünü söylüyor,çözümü varmıdır?Arka amartüsörü sertleştirmek gibi.Aklıma kuyruğu sökmek gelmişti oda güzel durmuyor.

Mr.cihans
11 Nisan 2012, 22:13
Önyargılarımız göremediğimiz duvarlarımız!Neyin önyargısından bahsedıyorsun acaba ???

s.e.c
11 Nisan 2012, 23:27
Aynen pain arka taraf biraz daha kalkık olsa daha spor görünecek. Ama istersen ön tarafı biraz düşürebilirsin. O zaman arka taraf ile ön taraf arasındaki fark azaldığı için arka yükselmiş gibi oluyor

Pain
11 Nisan 2012, 23:41
Önü düşürmeyi mantıklı bulmuyorum,çünkü arka yine aynı ölçüde çökecek,üstelik yanlış hatırlamıyorsam burada 1-2 kişi yapmış ve memnun kalmamıştı,arka amartüsör sertleştirilebilse keşke.Ama bu amatüsör ayarlarıyla oynamakta viraj performansını düşürebilrimiş gibi geliyor,sonuçta honda herşeyi hesaplayarak yapmıştır bu tür şeyleri.Bir çözüm daha var ama onuda beceremiyorum birtürlü;10 kilo vermek:D:D

Zippo's
11 Nisan 2012, 23:45
KN Hava filtresi düşünen var mı ? KN+Güzel bi egzost nasıl olur acaba ?

ILBIRA
11 Nisan 2012, 23:58
arka amartüsörü yükseltebilirsin ve birazda önü düşürebilirsin bu motora daha sert ve spor bir görünüm kazandırıyor.ben kendi motorumda bu dediklerimi yaptım gayet şık duruyor fakat amartüsörü yükseltmenin kötü tarafı virajlarda eskisi kadar yatıramazsın, arka yükselince sende ister istemez öne kayıyorsun ve bu yolda giderken kollarını daha fazla yoruyor.ama dediğim gibi bunları yapınca motorun duruşu çok değişiyor ama ben önermiyorum :) güzel ama sağlıksız

Pain
12 Nisan 2012, 00:09
arka amartüsörü yükseltebilirsin ve birazda önü düşürebilirsin bu motora daha sert ve spor bir görünüm kazandırıyor.ben kendi motorumda bu dediklerimi yaptım gayet şık duruyor fakat amartüsörü yükseltmenin kötü tarafı virajlarda eskisi kadar yatıramazsın, arka yükselince sende ister istemez öne kayıyorsun ve bu yolda giderken kollarını daha fazla yoruyor.ama dediğim gibi bunları yapınca motorun duruşu çok değişiyor ama ben önermiyorum :) güzel ama sağlıksız

Oynayacaksam arka amartüsörü yükseltmekle başlayayım diye düşünüyorum,nasıl yükselttridiniz arka amartüsörü??

s.e.c
12 Nisan 2012, 01:18
Önü düşürdüğünde otomatikman arka daha kalkıkmış gibi duruyor. Zaten bizim motorlarda arkanın fazla kalkık durmamasının nedeni ön tarafın yüksek olması.
Peki honda herşeyi hesaplamıştır burası doğru, fakat önü indirdiğinde bu hesap bozuluyorsa arkayı yükseltincede bozulur.
Genelde ön aşağı arka yukarı oldugunda viraj performansı artar. Forumdan bir arkadaş vardı hatta motorunu beyaza boyatmıştı. O da önünü indirmisti ve egzostu sürtene kadar virajda yatıyordu. Foto bile eklemişti yatık vaziyette.
Ama senin sorununa bencede arkayı sertleştirmek yada yükseltmek çœzüm olur hocam :)

Pain
12 Nisan 2012, 01:23
O arkadaşı hatırlıyorum,önü indirerek yaptığını bilmiyordum onun,o zaman iyiymiş.Arka nın daha sağlıklı olacağını düşünmemin sebebi ağırlığım fazla olduğu için az çok dengelerim diye düşünmemdi,ama ön indirerek öyle viraja girdiyse çok iyi.Peki bu amörtüsörlerle oynama işini nerede,ne kadara yaptırabiliyoruz ve nasıl yapılıyor?Sağlıklı bir işlemmi,yaptıktan sonra istediğimiz zaman eski haline getirilebiliyormu(orjinali bozmadan)

Ufuk İnkaya
12 Nisan 2012, 01:37
Neyin önyargısından bahsedıyorsun acaba ??? Bu soruyu bana değil kendine sormalısın.

Çok atarlısın sakin ol bence. Arkadaş takip ediyorum diyor ve size de modifiye amaçlı kendi yaptığı estetik görünümlü motorunu tanıtıyor. Hem sana ne ki ne zaman üye olduğundan? Üyelik tarihi ile mi bitiyor insanlık? Adam gayet rahat bir şekil de gelmiş selamını vermiş hem satıyorum demiş hem de bizlerden görüş almak istemiş. Senin burada çirkeflik yapmana gerek yok sanal alışveriş sitesiymiş gibi kullanıyormuşta cart curt vs. Ona bakılırsa benimde üye olmadan takip ettiğim zamanlar vardı bu başlığı demek ki bizde deseydik böyle şeyler bize de yapılırdı. Önce insan ol ve burada gerginlik çıkartma.

ILBIRA burada özür dileyecek biri varsa o da Mr.cihans'dır. Ama helal olsun sen yine büyüklüğü koyup özür dilemişsin, tabi anlayana kardeşim ;)

mstfkrfk
12 Nisan 2012, 01:41
semihle beniim motorunda önü daha düşük geçen gün serviste benim motorla yanyana başkasının cbr ı duruyordu,o kadar büyük fark vardı ki.gerçekten iyi ki yapmışım dedim,diğer motor çok tipsiz geldi,tek fark benim önü düşürmem olsada.bu arada hafta sonu aşırı virajlı bir yolda gezi yaptık,artçımla beraber ayaklığı yere sürttüm(yanlışlıkla) o andan sonra o kadar yatamadım ama bence viraja yatabilmemin en önemli sebebi önü alçaltmam.

Pain
12 Nisan 2012, 01:51
semihle beniim motorunda önü daha düşük geçen gün serviste benim motorla yanyana başkasının cbr ı duruyordu,o kadar büyük fark vardı ki.gerçekten iyi ki yapmışım dedim,diğer motor çok tipsiz geldi,tek fark benim önü düşürmem olsada.bu arada hafta sonu aşırı virajlı bir yolda gezi yaptık,artçımla beraber ayaklığı yere sürttüm(yanlışlıkla) o andan sonra o kadar yatamadım ama bence viraja yatabilmemin en önemli sebebi önü alçaltmam.

Tamam madem yapmşısınız kabul.Birde bu işlemin nasıl yapıldığını söyleseniz:D Bende yapmak istiyorum şu dakikadan sonra:D

mstfkrfk
12 Nisan 2012, 01:55
valla ben ustama söyledim dışarı çıkıp 1 sigara içtim geldim yapmıştı :D çok kolay bir işlem: gidonun üzerinde ki vidaları gevşetip dilediğin gibi indirip geri sıkıyorsun.yalnız uzun yolculuklarda bel ve kol ağrısı yapıyor(büyük ihtimal boyla alakalı kısa boyluysan sorun olmaz)

Mr.cihans
12 Nisan 2012, 01:58
Bu soruyu bana değil kendine sormalısın.

Çok atarlısın sakin ol bence. Arkadaş takip ediyorum diyor ve size de modifiye amaçlı kendi yaptığı estetik görünümlü motorunu tanıtıyor. Hem sana ne ki ne zaman üye olduğundan? Üyelik tarihi ile mi bitiyor insanlık? Adam gayet rahat bir şekil de gelmiş selamını vermiş hem satıyorum demiş hem de bizlerden görüş almak istemiş. Senin burada çirkeflik yapmana gerek yok sanal alışveriş sitesiymiş gibi kullanıyormuşta cart curt vs. Ona bakılırsa benimde üye olmadan takip ettiğim zamanlar vardı bu başlığı demek ki bizde deseydik böyle şeyler bize de yapılırdı. Önce insan ol ve burada gerginlik çıkartma.

ILBIRA burada özür dileyecek biri varsa o da Mr.cihans'dır. Ama helal olsun sen yine büyüklüğü koyup özür dilemişsin, tabi anlayana kardeşim ;)

1 agzını topla benımle hakaret ederek konusma hakkını sana kım verıyor.
2 ben atarlı falan degılım bu sıtede kımseyle takısmıslıgım yok sorunlu olan kım burda bılemem
3 uye gırıp bırsey sormamıs motorum guzel mı dememıs kayıt olmus ve ılan acmıs satıyorum dıye bu forumu kullanmaktır sen bunu anlamıyorsan benım sorunum degıl daha once modluk yaptıgım sıtelerde satılık ılanı acmak ıcın belırlı bır tarıh yada mesaj sayısı sınırlaması vardı sıte kullanılmasın dıye
4ben kımseden ozur dılemesını ıstemedım uyenın kendı yaklasımıdır ama suan burda ozur dıleyecek bırı varsa o sensın cok daha agırda konusmayı bılırdım ama ne sıtenın sevıyesını ındırmye neden kendı sevıyemı dusurmeye degmez...
5bu sıtenın modu ben degılım ben yorumumu yaptım hakaret etmeden gectım sıkıntı varsa mod cozer sana ne dusuyorda bana saldırıyorsun hayırdır? Alıp veremedıgın nedır?

Pain
12 Nisan 2012, 02:04
valla ben ustama söyledim dışarı çıkıp 1 sigara içtim geldim yapmıştı :D çok kolay bir işlem: gidonun üzerinde ki vidaları gevşetip dilediğin gibi indirip geri sıkıyorsun.yalnız uzun yolculuklarda bel ve kol ağrısı yapıyor(büyük ihtimal boyla alakalı kısa boyluysan sorun olmaz)

Hem uzun boyluyum hem günde 60 km yol yapıyorum,okul bitince yazın yapayım ozaman.Teşekkürler.

Konca
12 Nisan 2012, 02:08
Alçaltan arkadaş varsa bir kaç foto ata bilirmi merak ettim doğrusu :)

Pain
12 Nisan 2012, 02:08
Önceki sayfalarda vardı diye hatılıyorum...

Zippo's
12 Nisan 2012, 02:09
Beyler gerilim yok.Bende yarın önü düşürüp xenonları taktırıcam.Bakalım nasıl olcak

Pain
12 Nisan 2012, 02:14
Beyler gerilim yok.Bende yarın önü düşürüp xenonları taktırıcam.Bakalım nasıl olcak

Keşke sen şu motora yaptığın herşeyin yapım aşamasını videoya alsan,sonuçta bizim motora yapılabilecek herşeyi yapıyorsun.Çok yararlı olur diye düşünüyorum ve youtube dada bizim motora yapılabilecekler hakkında sağlam videolar olurdu( hemde Made in Turkey:D).

Bu arada cbr 250 forumuna göz atarsanız bir buluşma var,ben ekstra bir işim çıkmazsa katılmayı düşünüyorum,gelebilen gelsin derim,güzel olacaktır.

Ufuk İnkaya
12 Nisan 2012, 02:26
1 agzını topla benımle hakaret ederek konusma hakkını sana kım verıyor.
2 ben atarlı falan degılım bu sıtede kımseyle takısmıslıgım yok sorunlu olan kım burda bılemem
3 uye gırıp bırsey sormamıs motorum guzel mı dememıs kayıt olmus ve ılan acmıs satıyorum dıye bu forumu kullanmaktır sen bunu anlamıyorsan benım sorunum degıl daha once modluk yaptıgım sıtelerde satılık ılanı acmak ıcın belırlı bır tarıh yada mesaj sayısı sınırlaması vardı sıte kullanılmasın dıye
4ben kımseden ozur dılemesını ıstemedım uyenın kendı yaklasımıdır ama suan burda ozur dıleyecek bırı varsa o sensın cok daha agırda konusmayı bılırdım ama ne sıtenın sevıyesını ındırmye neden kendı sevıyemı dusurmeye degmez...
5bu sıtenın modu ben degılım ben yorumumu yaptım hakaret etmeden gectım sıkıntı varsa mod cozer sana ne dusuyorda bana saldırıyorsun hayırdır? Alıp veremedıgın nedır?

Askerlik arkadaşın yok karşında ağzını topla felan, insan olana bi kusurumuz yok. Sana insanları suçlama hakkını kim veriyor? Modluk yapmışmış da vs. vs. geç bu işleri arkadaşım seninle muhattap olup senin seviyene düşemem ben. Varsa eğer bi sorunun gelip burada yazma git adminlere mesaj at adam buradan motorunu satmaya uğraşıyor diye. Hadi seninle uğraşamam şimdi bak keyfine :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:22 ----------


tabi sen de haklısın Cihan kardeşim :)

aslında ilandan ziyade motoru sizlerde görün istedim eğer modifiye yapacak olursanız belki bi fikir edinirsiniz diye. hemde motor hakkındaki fikirlerinizi almak niyetim o nedenle paylaşımda bulundum seni kızdırdıysak affola :)

He bu arada arkadaşın bu mesajını es geçtin galiba cihans?

Mr.cihans
12 Nisan 2012, 02:30
Askerlik arkadaşın yok karşında ağzını topla felan, insan olana bi kusurumuz yok. Sana insanları suçlama hakkını kim veriyor? Modluk yapmışmış da vs. vs. geç bu işleri arkadaşım seninle muhattap olup senin seviyene düşemem ben. Varsa eğer bi sorunun gelip burada yazma git adminlere mesaj at adam buradan motorunu satmaya uğraşıyor diye. Hadi seninle uğraşamam şimdi bak keyfine :)

kendı soyledıklerıyle celısen bırıne ne anlatılır kı hem cırkeflık yapma dıosun hemde askerlık arkadasın yok dıyorsun. Ama sasırmamak lazım benım modluk yapmama ınanmazsın kod yazan arkadasa ınanmazsın sana gore herkez yalan soluyor bugun o konuda da sorun oldun... Keske hıc agzını acmasaydında benımde durduk yere canımı sıkmasaydın ugrasmamıs olurdun! Modlar goruyorlar zaten onlara gore varsa durum hallederler.senın kordıne etmene kımsenın ıhtıyacı yok daha bırsey dersen muhatap olmıcam anladım ben senı...


Son olarak cbr 125r forumunda bırsyler paylasıp ogrenmek ıcın vakıt harcayan arkadaslar sızlerden ozur dılerım bole bır polemıge sızı sahıt etmek zorunda kaldım... Hıc ıstemedıgım halde.

Zippo's
12 Nisan 2012, 02:41
Keşke sen şu motora yaptığın herşeyin yapım aşamasını videoya alsan,sonuçta bizim motora yapılabilecek herşeyi yapıyorsun.Çok yararlı olur diye düşünüyorum ve youtube dada bizim motora yapılabilecekler hakkında sağlam videolar olurdu( hemde Made in Turkey:D).

Bu arada cbr 250 forumuna göz atarsanız bir buluşma var,ben ekstra bir işim çıkmazsa katılmayı düşünüyorum,gelebilen gelsin derim,güzel olacaktır.

Güzel olurdu aslında :) Buluşmaya fazla duramasamda gelicem inşallah.
Daha çok işi var motorun.Alt sakal beyaza boyancak.Yarın xenon+ön düşürülcek.Uygun zamanda Bridgestone BT020 150/70/17 arka lastik takılacak.Orjinal arka mono kapak alınacak.Sonra 1 sene içinde satılcak :)

Ufuk İnkaya
12 Nisan 2012, 02:42
kendı soyledıklerıyle celısen bırıne ne anlatılır kı hem cırkeflık yapma dıosun hemde askerlık arkadasın yok dıyorsun. Ama sasırmamak lazım benım modluk yapmama ınanmazsın kod yazan arkadasa ınanmazsın sana gore herkez yalan soluyor bugun o konuda da sorun oldun... Keske hıc agzını acmasaydında benımde durduk yere canımı sıkmasaydın ugrasmamıs olurdun! Modlar goruyorlar zaten onlara gore varsa durum hallederler.senın kordıne etmene kımsenın ıhtıyacı yok daha bırsey dersen muhatap olmıcam anladım ben senı...


Son olarak cbr 125r forumunda bırsyler paylasıp ogrenmek ıcın vakıt harcayan arkadaslar sızlerden ozur dılerım bole bır polemıge sızı sahıt etmek zorunda kaldım... Hıc ıstemedıgım halde.

Bu da benim son diyeceğim olsun. Madem modlar görüyor ( bunu herkes biliyor zaten ) varsa bir durum hallediyorlar. Daha ne buraya yazıyorsun yok satmak için gelmişssinde bilmem ne? Benim değil kendi çelişkilerine dikkat et :) Bana göre herkes yalan söylüyormuş hahaha :D sen bence paranoyasın arkadaşım kendin kurup kendin yaşıyorsun, hadi bak keyfine :) Gece gece güldürdün Allah'da seni güldürsün inşallah

s.e.c
12 Nisan 2012, 02:53
Pain ben gece sokak lambasının altında kardeşimle beraber indirdim önü. Toplamda 4 civata ( 2 sağda, 2 solda) gevşetiyorsun yüksekligi ayarladıktan sonra sıkıyorsun.
Ama elin yatkın degilse servise yaptır kardeş
Konca 1529. sayfada ben foto ekledim. Fakat seyir halindeyken sürücününde agırlğı ile daha çok çöküyor o zaman dahada iyi gözüküyor.

Pain
12 Nisan 2012, 02:58
Zahmet olmazsa,bir fotoğraf üzerinde paint le ok filan çizerek göstersen.Birde nasıl anahtar gerekiyor o civataları gevşetmek için?

s.e.c
12 Nisan 2012, 03:05
Ben şuan çanakkaledeyim motor izmirde ve telefondan giriyorum ama mstfrk arkadaş yardımcı olur mutlaka.
Bu arada yanlıs yazmisim gidon kollarınıda gevşetiyorsun toplamda 6 civata ediyor.
Gidon kollarındaki civatalar alyan anahtar ile oluyor, diger 4 tanesi normal numaralı anahtar gerektiriyir ( zincir gerdirme civataları gibi)

Alper Kaya
12 Nisan 2012, 03:08
çok tartışma geçmiş aralarda sebebini bulamadımda neden aşa indiriyosunuz ön amortisörleri alçaltıyosunuz amaç nedir ?

Pain
12 Nisan 2012, 03:10
çok tartışma geçmiş aralarda sebebini bulamadımda neden aşa indiriyosunuz ön amortisörleri alçaltıyosunuz amaç nedir ?

Oturunca arka çöküyor,kötü bir görüntü ortaya çıkıyor.Arkayı daha havada tutabilmek için önü indiriyoruz.Birde bunu yapınca motor virajlarda daha iyi yatıyormuş.

Alper Kaya
12 Nisan 2012, 04:22
Oturunca arka çöküyor,kötü bir görüntü ortaya çıkıyor.Arkayı daha havada tutabilmek için önü indiriyoruz.Birde bunu yapınca motor virajlarda daha iyi yatıyormuş.ya ben böle şeylerde fabrika standartlarından yanayım her motorda belirli bi oranda arka çökmezmi ? şunuda göz ardı etmeyin ben alıcağım motorda eğerki görürsem veya anlarsam alçaltıldığını gözümden düşer almam o motoru kıl bi alıcıyımdır :D ben olsam ellemezdim gt250r dada artçılı binince ön far yukarıya kalkıyor normal bişey:D aşa yukarı hepsi böledir arabada bile 3 kişi binin arka çöker tipsiz olur :D k.bakmayın kimseye bişey demiyorum fikirlerimi söliyorum önermiyorum diyorum her hangi bi çukurada biraz sert girdiğinizde çamurluğunuz fara vurabilir buda var

brooklynnn
12 Nisan 2012, 12:51
bu arada 4bin bakimina girdim
Bakima istanbula giderken 4. Vites 6bin devirde 60 yapiyordu simdi bakiyorum 63 yapiyor
Ayrica yolda farkettigim diger durum da 6. Vites 7 bin devir 93 yapiyor eskiden 90 yapardi aciliyor mu napiyor anlamadim

Pain
12 Nisan 2012, 13:32
@Alper Kaya Bende orjinallik konusunda senin gibi düşünüyorum,alırken 2.elde evet bende dikkat ederim böyle şeylere.Ama az bir çökmekten bahsetmiyoruz;arka lastik küçük,plaka büyük ve baya yere oturuyor.Bırak ss görünümünü arkadan sadece plaka görünüyor:D.Bende zaten bu orjinallik olayını araştırmak sormuşutum.Yapılan işlem sadece birkaç civata gevşetip sıkmamkmış.Sorun yok yanı,kolaylıkla eski haline getiriliyor.

@brooklynn Dostum istanbulda hangi serviste yaptın bakımı,ne kadar tuttu birde hangi yağı kullandılar??

mstfkrfk
12 Nisan 2012, 13:41
daha önce de fotoğrafları koymuştum ama tekrar koyayım.nasıl yapıldığını bende tam bilmiyorum o yüzden tam anlatamıyacağım ama öyle karışık bir durum değil,2 dakika da çözersin.
orijinal hali;
http://img641.imageshack.us/img641/9665/img109ym.jpg
sonraki halihttp://img9.imageshack.us/img9/1716/img112gn.jpg
before :Dhttp://desmond.imageshack.us/Himg17/scaled.php?server=17&filename=img111wb.jpg&res=landing
after:http://desmond.imageshack.us/Himg252/scaled.php?server=252&filename=img113v.jpg&res=landing

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:38 ----------

bir de temiz halini ekleyeyim bari.motordan tiksindim :D
http://desmond.imageshack.us/Himg27/scaled.php?server=27&filename=img154e.jpg&res=landing

Pain
12 Nisan 2012, 13:54
Bu fotoğrafları biliyorum ama yinede sağol,bu haftasonumu bu işe adarım artık.Youtube dan filan bulurum bir yerden hangi civtalarmış,nasıl indiriliyormuş sonra yaparım.Bu arada bugün yakıt pompasını değiştirmek için konşuk a gidicem,sonuçları dediğim gibi paylaşacağım.

GP500-1st
12 Nisan 2012, 15:34
Ön çatal fazla değil ama 1 veya iki kere biraz vurur gibi olduğunun hatırlıyorum. Otomobillerede de helezon lar düşürülürken amortisorler spor tiptekilerle değiştirlir. Yani sadece aracı alçatmak sorunludur. Zaten çok sert olmayan ön kısım sert frenlerde öne 10 cm den fazla yığılıyor(yaylanma mesafesinin yüzde 80-90 ı frenlemeyede yardımcı bi unsur kilitlememesi için)

Bu motorla ybr cbf tarzı motorlara göre çok daha fazla viraj denemesi yapılacağından suspansiyonlar ince hesaplanmıştır. Ve önü alçaltarak motorun viraj içindeki fren dengesinide bozmuş olursunuz. arka fren daha kolay savurur. İki kişi zaten çöküyor ani frende ön kısım vurur. Yine frenlerde motor stopiie yapıcakmış gibi huzursuz eder.

Tabi bu dediklerim genelde hızlı girdiğiniz virajlarda ve önünüzdeki kızak fren yapınca anlarsınız ki Allah denettirmesin!

brooklynnn
12 Nisan 2012, 15:53
konsukta yaptirdim dostum 59 tuttu
mobil 15 50 koyuyorlar adam onumde acti yagi arti cok ilgilendi hava filtresini temizledi zincira yag standart bakim
Aklima gelen herseyi sordum bikmadan usanmadan cevapladi
Konsuktan baska yere gitmem diye dusunuyorum iki seferdir memnunum
Gungorden almistim oraya gidicektim ekremin basina gelenlerden sonra Allah korusun diyorum

gozyamulmasi
12 Nisan 2012, 16:18
Arkadaşlar ağustosta askere gidiyorum, cbr125r Repsol modeli motorum satılıktır. İlan: http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-cbr-125-r-repsol-79611724/detay/
Muayeneye yeni girdim hiçbir sıkıntısı yoktur. Ayrıntıları ilanada yazdım. Düşünen arkadaşlarıma yardımcı olurum. Teşekkürler.