Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Konca
03 Nisan 2012, 23:58
Ben ikinci ele yöneldim bana açıkcası 6.900 çok koydu yani bu iş iyce çoçuk oyuncağına döndü bana kalırsa kız arkadaşımla gezcem diosan rodajı yapılmış bi motor al çünkü seninde bildiğin gibi 1500 km e kadar motor zorlanmamalı ve iki kişi binicez diosun :)
GP500-1st
04 Nisan 2012, 00:01
eet arkadaslar 6600 + plaka masraflarını ıstemedıgım bugun verdıgım on odemeyı gerı aldım ve ıptal ettım ben bu motora bu parayı vermem cok hayal kurmustum ıstemıstım kısmet degılsım artık yapıcagım tek sey bıraz daha paralanıp:D honda egıtımı 2 alıp ınazuma yada 2.el nınja almak kaldı cunku 125r ıkıncı elıde bulunmuyor az once baktım 2011 eskıkasa 6000 yazan var:)
Yüksek fiyatları savunduğumu düşünme kardeşim ama...Piyasa kuralları gereği bi mala çok talep varsa ve sıfırları da temin edilemiyorsa o mal değerlenir çok normal. İktisat bilimi de böyle söyler
Bunu saymasak bile sıfırının liste fiyatı 6900 ise 2011 e 6000 yazılması da normal %15 değer kaybetmiş olması gerekir 1 yaşındaki motorun ki istenende bu. 900 tl kırmış 1500 tl mi kırıcaktı? Motorun durumuna göre 5800-6200 arasındaki fiyatları normal karşılıyorum. Bu yazdıklarım kaza geçirmemiş yan yatmamış motorlar için geçerli ama.
Yazılan fiyatta hiçbirşey yok bence..
Konca
04 Nisan 2012, 00:06
Yüksek fiyatları savunduğumu düşünme kardeşim ama...Piyasa kuralları gereği bi mala çok talep varsa ve sıfırları da temin edilemiyorsa o mal değerlenir çok normal. İktisat bilimi de böyle söyler
Bunu saymasak bile sıfırının liste fiyatı 6900 ise 2011 e 6000 yazılması da normal %15 değer kaybetmiş olması gerekir 1 yaşındaki motorun ki istenende bu. 900 tl kırmış 1500 tl mi kırıcaktı? Motorun durumuna göre 5800-6200 arasındaki fiyatları normal karşılıyorum. Bu yazdıklarım kaza geçirmemiş yan yatmamış motorlar için geçerli ama.
Yazılan fiyatta hiçbirşey yok bence.. Helal olsun valla benim kafadan biri ama 6.500 veren adam 6.900 de verebilir kanımca :) bide şu plaka olayı 2. ellerde nasıl oluyor biri anlata bilirmi bende acemiyimde plaka parası tekrar veriyormuyuz veya plaka için herhangi bir ek para flan istiyorlarmı ??
Mr.cihans
04 Nisan 2012, 00:07
Yüksek fiyatları savunduğumu düşünme kardeşim ama...Piyasa kuralları gereği bi mala çok talep varsa ve sıfırları da temin edilemiyorsa o mal değerlenir çok normal. İktisat bilimi de böyle söyler
Bunu saymasak bile sıfırının liste fiyatı 6900 ise 2011 e 6000 yazılması da normal %15 değer kaybetmiş olması gerekir 1 yaşındaki motorun ki istenende bu. 900 tl kırmış 1500 tl mi kırıcaktı? Motorun durumuna göre 5800-6200 arasındaki fiyatları normal karşılıyorum. Bu yazdıklarım kaza geçirmemiş yan yatmamış motorlar için geçerli ama.
Yazılan fiyatta hiçbirşey yok bence..
eskı kasa dıyorum dıkkat edersen cıft farlı olan yoksa yenı kasası normaldır ama eskı kasasınada o para verılır mı bılemem...
Konca
04 Nisan 2012, 00:09
Bencede verilmez yani adı üstünde eski kasa ve 3,5-4 yaşında motor yeni kasayla eşit tutulması mantıksız:silent:
Mr.cihans
04 Nisan 2012, 00:11
Helal olsun valla benim kafadan biri ama 6.500 veren adam 6.900 de verebilir kanımca :) bide şu plaka olayı 2. ellerde nasıl oluyor biri anlata bilirmi bende acemiyimde plaka parası tekrar veriyormuyuz veya plaka için herhangi bir ek para flan istiyorlarmı ??
Eger ıl degıstırmıcksen mesela 34 plaka 34 kalıcaksa sadece noter masrafın olucak oda son bıraktıgımda 81tl dı ruhsatın tek yapragı degısıcek.yok ıl degısırse cıft yaprak ruhsat degısıyor o zmn 169tl gıbı bır sey oduyorsun notere + tek plaka basımı trafık subede 10tl hepsı bu.sıfırda 400 cekıyorlar ama kendın yaparsan 250 en babasını halledersın.bıde soylemedıklerı o 400 vekaletname ucretı eklenıyor.
151rsfa
04 Nisan 2012, 00:11
motoru devir alırken plakası aynı kalmıştı notere 86 lira para vermiştim bir ay önce
ENGİN REİS
04 Nisan 2012, 00:12
cihan bahsettigin motor benim motorum 2011 çift farlı kasa ilanı iyi okursan bu düşüncenden vazgeçersin ben üstüne o kadar modifiye yapacam 5 bin tl ye mi verecem.ben vermem satılır veya satılmaz ama istedigim rakam o dur.bence degerinide istiyorum modifiye olmasa 5 bin tl degeri var.bahsettigin ilan buysa tabi http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-siyah-inci-kirmiziyla-birlesti-boyle-bir-guzellik-oldu-80685625/detay/
GP500-1st
04 Nisan 2012, 00:20
Hocam sende bu motorun tecrübelilerindensin.Sence 6.900 u hak ediyo mu ? Ben hak etmediğini düşünüyorum.5600ken aldım,şuan olsa asla almazdım.
Ekrem sana katılıyorum. 7000 para az para değil. Aldınmı bankadaki nakit insanın cebi falan dibi görebilir:) Alırken bikaçkere düşünmek lazım. Sıfırının bizim aldığımız dönemki cazibesi hiç kalmadı. Ama gel gelelim gerçek anlamda alternatif motorlar yok.
Bende şuan olsa bu zamlara kızıp %90 almazdım:pl: Belki gider apache falan alırdım illaki vitesli alıncaksa ama kabul etmek lazım apaçhe bu motorun sınıfında da değil kalitesinde de. Cbr 125 kişisel bi motor kuryeler kullanmıyor en azından. Bakış sempati biraz daha fazla. Trafikte de ben bunu hissediyorum. Üzerime çıkmaya çalışan veya kavşakta önüme atlayan ezmeye çalışan arabalar kısmen daha az
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:15 ----------
eskı kasa dıyorum dıkkat edersen cıft farlı olan yoksa yenı kasası normaldır ama eskı kasasınada o para verılır mı bılemem...
Pardon kardeşim orada 2011 i görünce eski kasayı es geçmişim. Algıda seçicilik bu olsa gerek. 2011 rakamı yeni kasalarla özdeşleşmiş kafamda:) Eski kasalar çok efedersin............... anladın sen onu
mstfkrfk
04 Nisan 2012, 00:22
gp500; bu konu da tamamen katılıyorum.5-6 yıldır motor kullanıyorum kolay kolay hiç bir araç bana yol vermezken cbr da yol veriyorlar,cbr 7 bin fiyatıyla da hala cazip durumda alternatif olarak şuan sadece yzf var ama onun fiyatı çok daha yüksek.şu hyosung 125 r gelse 6 bine hoş olur :D en azından alternatif olur kıyas yaparız.
Mr.cihans
04 Nisan 2012, 00:25
gp500; bu konu da tamamen katılıyorum.5-6 yıldır motor kullanıyorum kolay kolay hiç bir araç bana yol vermezken cbr da yol veriyorlar,cbr 7 bin fiyatıyla da hala cazip durumda alternatif olarak şuan sadece yzf var ama onun fiyatı çok daha yüksek.şu hyosung 125 r gelse 6 bine hoş olur :D en azından alternatif olur kıyas yaparız.
gelır mı kı oyle bır duyum alan varmı acaba neyse suzukıyı beklıyelım bır dedıkoduya gore mayıs dıyorlar acaba:P olurmu umut fakırın ekmegı .p
mstfkrfk
04 Nisan 2012, 00:28
yok hocam gtr 125 filan yalan o işler.sen kafanı bulandırma bence çek altına bir motor.
Konca
04 Nisan 2012, 00:33
gelır mı kı oyle bır duyum alan varmı acaba neyse suzukıyı beklıyelım bır dedıkoduya gore mayıs dıyorlar acaba:P olurmu umut fakırın ekmegı .p yazına çok güldüm :mrgreen: ama dediğim gibi Suzukiyi beklemicem çünkü ona param yetmez :queen: 2. ele bakıcam eğer olmassa cbf 150 şart :cyclopsan
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:30 ----------
İstanbul ulusta saati 70 tl den eğitim merkezi varmış ben 3,5-4 saatlik bir eğitim görsem 125 liğe hazır olurmuyum açıkcası ilk motorumla kaza yapmak istemiyorum en azından oradaki motorlara düşelim :queen:
mstfkrfk
04 Nisan 2012, 00:35
konca ne olursa olsun ilk motorun devireceksin.benim bu 4. motorun devirmediğim tek motorum 6 aydır filan kullanıyorum geçen hafta ayaklığı tam açamamışım az daha gidiyordu son anda yakaladım.yani 2 tekerlekli alet eninde sonunda devrilecek.
Konca
04 Nisan 2012, 00:39
yani sonuçta olasılığı düşürmek amaç bir de koruma takozu takarız saten ilk motor 50 geçmeye yemez ilk 2 yıl :cherry: birde bişey daha sorum ben şimdi 2. el almaya gitdiğimde motorun grenajlarının değiştiğini anlaya bilirmiyim ??
mstfkrfk
04 Nisan 2012, 00:44
bütün grenajlara bakıp renk farkı olup olmadığını bakabilirsin ama grenajın değişmesinin kötü yanı yok yani şase de bir düzeltme kaynak olmadıktan sonra ama bunu sen anlayamazsın ustaya götürmelisin.gidon topuzuna ve elciğin durumuna bakman egzozda veya ayak pedlerinde,vites kolunda kırılma yamulma tamir işleri var mı onlara bak eğer büyük bir kazaysa bunlar mutlaka hasar alır ama ufak çaplı düşmeler kalkmalar motora bir zarar vermez.sadece görsel bozukluk yaratır o da giderilmişse sıkıntı yapacağın bir şey yoktur.
Mr.cihans
04 Nisan 2012, 00:55
yani sonuçta olasılığı düşürmek amaç bir de koruma takozu takarız saten ilk motor 50 geçmeye yemez ilk 2 yıl :cherry: birde bişey daha sorum ben şimdi 2. el almaya gitdiğimde motorun grenajlarının değiştiğini anlaya bilirmiyim ??
O 50 gecmem hıkaye ben sana soylıyım ybr bındıgımde tıtrıyordum 5dk sonra turlamaya basladım 2 .derte 3 vıtese kadar cıktım bagırtmayın dıolardı motoru bendevıtes yuksetılıyordum kadıkoudekı yenı salı pazarı yerınde ogrettıler ruzgarı hıssetmeye basladın mı gazı acıyorsun kı ufacık yerde yasadım bunları dusun belkı o koltuga hıc oturmasam bole krız gecırmezdım motorsuzluktan:)
mstfkrfk
04 Nisan 2012, 01:31
biraz karışık fotoğraf ekliyeyim.arkadaşlar sizlerde ekleyinde gözümüz şenlensin.http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/559429_10150641819107632_707697631_9251295_1681939 091_n.jpghttp://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/402199_10150512120267632_707697631_8851176_5250095 0_n.jpghttp://img854.imageshack.us/img854/1172/aaazpa.jpghttp://img833.imageshack.us/img833/1280/img214n.jpg
htmetin
04 Nisan 2012, 14:41
Yakışıklı motor vesselam. Alsakmı ne etsek yaa. sıkıntı yok dimi bunlarda :) ?
Arkadaşlar honda,ıslık sesim için geri dönüş yaptı,konşuk motorada haber vermişler değişecek yakıt pompası diye,konşukta siparişi vermiş,gelince arayacaklar.(Honda aynı şeyi başka müşterilerindende duyduğunu,ve değiştirdiklerini belirtti)
brooklynnn
04 Nisan 2012, 21:14
artçılı kullanımlarda tek sıkıntı motorla yokuslara cıkmadan once Allah ne verdıyse basmak
100u gecerse yokusu 90 kusur veya 85le tırmanıyor ama gecemezse 60 kmye kadar gerılıyor bıraz sıkıntılı bır durum
amortısor ayarı yapılsa cok ıyı olacak aslında ama bızım motora yapılmıyormus
arkaya adam bındı mı cokuyor kafalar esıtlenıyor anı frenlemede arkadakı kafa atıyor v.s.
arka coktugu ıcın yokuslarda felan kalkarken on kalkacak dıye cok korkuyorum ( daha onceden basıma geldı daha dıkkatlıyım )
motorun max yukleme kapasıtesı 150 kg dıye bılıyorum
kız arkadasımla 130 bılemedın 140 kg yapıyoruz
amortısor ne kadar dayanacak cok merak edıyorum
!Lk£®
04 Nisan 2012, 22:03
@mstfkrfk
Allah nazarlardan saklasın, yakışıklı motor :) Egzoz a ne kaplattın acaba öğrenebilirmiyim ? ve nasıl yaptın.Üzerindeki pullar 4 aylık kış beklemesinden sonra döküldü ve bir bölümü paslandı benimkilerin.hoş olmayan bir görüntü var da :(
@Pain
Enjektör sesi, ıslık sesi.Hayırdır inşallah diyelim.Benimkinde yok, yada ben farketmedim su ana kadar :silent: Sessiz bi ortamda dinlemek lazım aslında motoru..
@brooklynnn
Evet ayar kısmı olsa aslında güzel olacak.kardeşim 80kg ben 80 kg, çukurlarda ara ara tak diye sesler geliyor amortisör ün vurmasından kaynaklı, korkuyorum :s
Zippo's
04 Nisan 2012, 22:38
Arkadaşlar honda,ıslık sesim için geri dönüş yaptı,konşuk motorada haber vermişler değişecek yakıt pompası diye,konşukta siparişi vermiş,gelince arayacaklar.(Honda aynı şeyi başka müşterilerindende duyduğunu,ve değiştirdiklerini belirtti)
Bende yağ değişiminde konşuk a gidip baktiriyim ıslık sesine değiştirsenler bari.Zinciride sormam lazım
@mstfkrfk
Allah nazarlardan saklasın, yakışıklı motor :) Egzoz a ne kaplattın acaba öğrenebilirmiyim ? ve nasıl yaptın.Üzerindeki pullar 4 aylık kış beklemesinden sonra döküldü ve bir bölümü paslandı benimkilerin.hoş olmayan bir görüntü var da :(
@Pain
Enjektör sesi, ıslık sesi.Hayırdır inşallah diyelim.Benimkinde yok, yada ben farketmedim su ana kadar :silent: Sessiz bi ortamda dinlemek lazım aslında motoru..
@brooklynnn
Evet ayar kısmı olsa aslında güzel olacak.kardeşim 80kg ben 80 kg, çukurlarda ara ara tak diye sesler geliyor amortisör ün vurmasından kaynaklı, korkuyorum :s
Rahatsız edici birses,dikkatle dinlemene gerek yok,olsa zaten duyardın.
Beyler ben yağ değiştireceğim , ancak çok zahmetli bir iş mi ve ne miktarda yağ koymam gerekiyor bunları bilemiyorum . Satıcıdan garanti belgesi ve kullanım kılavuzunu almadım daha , yardımcı olabilirseniz sevinirim :)
mstfkrfk
05 Nisan 2012, 00:22
!lke egzoz karbon kaplama.(karbon görünümlü)
kendim hallettim 5-6 aydır böyle kullanıyorum bir sorun yaşamadık tazikli suda vurdum ama bir sorun çıkarmıyor gayet sağlam.
cgty sanırım 1 lt alıyor çok zahmetli iş değil ama bir benzin istasyonundan alırsan ücretsiz değişim yapıyorlar daha rahat edersin.
teşekkürler @mstfkrfk yarın boş zamanım olursa gidip değiştireceğim
s.e.c
05 Nisan 2012, 00:47
Brooklynn zaten bizim motorlar commuter tarzı motorlara göre ön tarafı daha ağır. Bu yüzden iki kişi yokuşta kalkışlarda kolay kolay ön kaldırmaz, tabi gazı çok açıp debriyajı birden kaldırmazsak.
Benim mondialın önü çok hafif, düzde dahi 2. vitese biraz fazla gaz vererek geçir hemen tekere geliyor ama buna ramen; evim yokuşta olduğu halde istemsiz olarak hiç teker yapmadı.
Cbr da hele hiç problem olmaz. Sanırım senin kullanım tarzınla alakalı bu biraz
brooklynnn
05 Nisan 2012, 01:39
trafikte agresif kullanıyorum
kocaeli zaten daglık bir yer
sureklı ın cık baska yaptıgımız bırsey yok
korkuyorum sureklı arkaya yuk bındırmekten dolayı patlatırım dıye
sagolasın bilgiler için s.e.c
canakkaleye gidicem bakalım sende ordasın heralde okul ıcın bu aralar
nısanda orlardayım 20sı gibi
s.e.c
05 Nisan 2012, 02:12
Rica ederim volkan zaten birşey yazmadım :) uygun olursak tanışalım hocam haberleşiriz
Konca
05 Nisan 2012, 02:41
150 kg demiş arkadaş ama bana biraz 150 kg dan daha fazla taşır gibi geldi biz motor sabit bir biçimde iki kişi bindik bir sorun çıkmadı yani ben 60 kg ım arkadaş da 80 90 vardır herhalde onun dışında daha iyi bir amortısor takıla bilir bunun yararı nedir zararı nedir bilmiyorum çünkü cbr kullanıcısım değilim bide 150 kg taşıyamıyosa 6.900 verilmez yani :( bende haziranda 2. elleri yavaştan yavaştan arıycam satmak isteyen varsa bana mesaj atsın max 3500-4000 km temiz sahibinin gözü gibi bakmış bir motor arıyorum gümüş veya siyah (İstanbul,Ankara,Bursa,Sakarya,Eskişehir,Kütahya) civarları nakit bu arada :)
Kullanım kitapçığında 185 kg yazıyor,taşıma kapasitesi için...
htmetin
05 Nisan 2012, 11:11
Tek kişi için idealdir dimi? Boyum 1.72 kilom 75 .. Bana uyar herhalde boyumda kısa olduğu için motor altımda sırıtmaz gibime geliyor.
Tek kişi için idealdir dimi? Boyum 1.72 kilom 75 .. Bana uyar herhalde boyumda kısa olduğu için motor altımda sırıtmaz gibime geliyor.
Hiç bir şekilde sorun olmaz...
brooklynnn
05 Nisan 2012, 13:10
servise gidince 250lik amortisoru takilip takilamayacagini soracagim
Takilirsa onda ayarlama yapabiliriz
!Lk£®
05 Nisan 2012, 15:21
servise gidince 250lik amortisoru takilip takilamayacagini soracagim
Takilirsa onda ayarlama yapabiliriz
Geçmiş sayfalarda bununla ilgili bi konu açılmış, arkadaşın birisi sormuştu.
Olumsuz yanıt almıştı :)
Ufuk İnkaya
05 Nisan 2012, 15:43
servise gidince 250lik amortisoru takilip takilamayacagini soracagim
Takilirsa onda ayarlama yapabiliriz
Takılmıyor kardeşim maalesef. Ben sormustum uyumlu değiller
brooklynnn
05 Nisan 2012, 15:53
olmadi simdi bu
amortisor patlar diye diken uzerindeyim
Ufuk İnkaya
05 Nisan 2012, 18:30
olmadi simdi bu
amortisor patlar diye diken uzerindeyim
minimum 185 max 200 kg ile km'lerce yol gezdim tık demedi. rahat ol kardeşim
brooklynnn
05 Nisan 2012, 19:07
bilgi için sağolasın dostum :) içim biraz rahatladı benim max yüküm iki kişi 130-140
bu arada 1 saatlik yola giderken direksiyon çok titriyor
sizde de böyle mi ? lastik basıncım 25
elim uyuşuyor, ayaklarımda peglerde hissediyorum titreşimleri
bilgi için sağolasın dostum :) içim biraz rahatladı benim max yüküm iki kişi 130-140
bu arada 1 saatlik yola giderken direksiyon çok titriyor
sizde de böyle mi ? lastik basıncım 25
elim uyuşuyor, ayaklarımda peglerde hissediyorum titreşimleri
Dostum,bende hergün okadar yol yapıyorum,çok düşük devirler dışında titreşim olmuyor,hatta düşük devirlerdeki titreşimde rahatsızlık vermiyor.Dediğin gibi lastik basıncındandır,ama benim basıncımı veya ideal basıncı bilmiyorum:D
brooklynnn
05 Nisan 2012, 19:26
23'e düşürmeye planlıyorum lastik basınçlarını bakalım ne olacak.
serhan123
05 Nisan 2012, 23:27
fiat 6900 olmuş beyler :)
dtahir
06 Nisan 2012, 02:52
İyi akşamlar sevgili mt üyeleri.Geçtiğimiz hafta 250 lik regal raptorumu sattım ve yıllardır hoşuma giden cbr 125 almaya karar verdim.Bugün bir ilan sahibi ile konuştum ver yarın sabah motora bakmaya gideceğim.2005 model ve 26000km'de.Sizler cbr konusunda tecrübeli olduğunuz için danışayım istedim.Motor'da dikkat etmem gereken noktalar nelerdir?Sahibine neleri sormalıyım, hangi serviste eksper raporu almalıyım,daha doğrusu ne yapmalıyım.Ayrıca regal raptor ile hiç durmadan 1,5 saat 2 kişi(150) kg ortalama 120 km hız ile yol yaptım ve beni en ufak bir şekilde yormadı.Aynı rahatlığı ve gücü CBr 125'de bulabilirmiyim?Bu arada aslında para biriktirip yeni kasa almayı düşünüyordum ancak bahsettiğim motorun fiyatı 2500 tl.O yüzden buna yöneldim.Vereceğiniz cevaplar için şimdiden teşekkürler.
saygılar
s.e.c
06 Nisan 2012, 03:14
Kardeş güç olarak 250 lik raptordan biraz daha zayıf gelir özelliklede alt devirlerde ve bahsettigin gibi 150 kg yükle.
Ve cbr her koşulda 120 yapmaz. Çok růzgar olur 105-110 da kalır ama rüzgar olmaz 140-145 bile görür. Oturuş pozisyonu ise ilk başlarda yorabilir fakat daha sonra alışırsın. Bende 1.5 saat hiç durmadan gittim hiç yorulmamıştım fakat forumdan yoruldugunu yazanlar olmuştu. Sanırım doğru oturuş pozisyonu ile alakalı.
Ben egik oturmayı özellikle 90 km hızdan sonra daha çok seviyorum. Çünkü rüzgarın geri itici kuvvetine karşı hiç güç harcamadan direnebiliyorsunuz.
Konca
06 Nisan 2012, 04:03
http://www.motosiklet.net/forum/puf-noktalari/8932-kullanilmis-motosiklet-almanin-ipuclari-2-a.html Buradan bak kardeş başka birşey varsa yardımcı olabilirim :)
mstfkrfk
06 Nisan 2012, 12:44
cruiser dan sonra o rahatlığı hiç bir tarzda bulamazsın.motor sana çok güçsüz gelecek.2 kişi bineceksin motorun çekişi düşecek,bence memnun kalmayacaksın gibi geliyor,ama umarım yanılırım.
dtahir
06 Nisan 2012, 21:01
cruiser dan sonra o rahatlığı hiç bir tarzda bulamazsın.motor sana çok güçsüz gelecek.2 kişi bineceksin motorun çekişi düşecek,bence memnun kalmayacaksın gibi geliyor,ama umarım yanılırım.
Teşekkür ederim..
---------- Post added at 19:57 ---------- Previous post was at 19:55 ----------
http://www.motosiklet.net/forum/puf-noktalari/8932-kullanilmis-motosiklet-almanin-ipuclari-2-a.html Buradan bak kardeş başka birşey varsa yardımcı olabilirim :)
Teşekkürler
---------- Post added at 20:01 ---------- Previous post was at 19:57 ----------
Kardeş güç olarak 250 lik raptordan biraz daha zayıf gelir özelliklede alt devirlerde ve bahsettigin gibi 150 kg yükle.
Ve cbr her koşulda 120 yapmaz. Çok růzgar olur 105-110 da kalır ama rüzgar olmaz 140-145 bile görür. Oturuş pozisyonu ise ilk başlarda yorabilir fakat daha sonra alışırsın. Bende 1.5 saat hiç durmadan gittim hiç yorulmamıştım fakat forumdan yoruldugunu yazanlar olmuştu. Sanırım doğru oturuş pozisyonu ile alakalı.
Ben egik oturmayı özellikle 90 km hızdan sonra daha çok seviyorum. Çünkü rüzgarın geri itici kuvvetine karşı hiç güç harcamadan direnebiliyorsunuz.
Çok teşekkürler.
Mr.cihans
07 Nisan 2012, 00:19
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-trde-bir-ilk-honda-cbr-125-siyah-yeni-kasa-81154471/detay sımdı gordum ılanı ve ben cok begendım ozellıkle arka lastıgı ıste tam olarak bundan bahsedıyordum tek - yonu kapatılmıs alamadıgım ıcın pısman bunu gordum daha cok oldum nyse saglık olsun :D
Sanırım 4. viteste ara devirlerde giderken,sanki debriyajı hızlıca arka arkaya çekip bırakıyormuşum gibi tepkiler alıyorum motordan,sebebi ne olabilir?
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO