Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
mstfkrfk
19 Şubat 2012, 01:56
yahu ben ne şu stopie olayını göze alabiliyorum ne arka kaldırmayı,anında çakılırım gibi geliyor.biraz deneme yanılma olayı var,bir de bir kere yaparsam cesaretlenirim bu sefer cıvkı çıkar hiç girişmiyim en iyisi bu işe :D zipoooooooooos çıkar artık şu motoru soğukta donmazsın merak etme.
Zippo's
19 Şubat 2012, 02:03
yahu ben ne şu stopie olayını göze alabiliyorum ne arka kaldırmayı,anında çakılırım gibi geliyor.biraz deneme yanılma olayı var,bir de bir kere yaparsam cesaretlenirim bu sefer cıvkı çıkar hiç girişmiyim en iyisi bu işe :D zipoooooooooos çıkar artık şu motoru soğukta donmazsın merak etme.
Benim olay biraz farklı :) Ben biraz tuhaf bi adamım,kafamı yıkamadan dışarı çıkmam.E sezonu kapamadan da hep kafayı yıkayıp motor sürerdim.Son soğuklarda kapmışım zaten hastalığı.Son 1,5 aydır baş dönmeleri vardı.Doktora gittim kulaklar filan hep iltihap olmuş.Soğukta bırak motor sürmeyi yürümeyeceksin bi süre dedi :salut: Bizde mecburiyetten artık arabaya talim.Sokuyorum kafayı arabada klimaya geziyorum :cherry:
s.e.c
19 Şubat 2012, 02:07
kardeş aslında bende pek motorda akrobasi yapamam hatta gerekte duymam ama etkili fren yapabilmek için çalışırken birgün kendiliğimden istemsiz olarak stopie yaptım. zaten stopie yapabiliyorsanız ön freni maksimum verimle kullanabiliyorsunuz demektir. ben bile bunu yapabiliyorsam herkes yapar :) ama normalde bende asla yapmam gereksiz yere balataların aşınma hızını arttırmaktan başka birşeye yaramaz çünkü.
mstfkrfk
19 Şubat 2012, 02:10
klimalı kask :queen:
http://personal.mecheng.adelaide.edu.au/maziar.arjomandi/Honours%20projects/2007%20honours%20projects/Design%20and%20build%20of%20an%20air-conditioned%20helmet%20using%20thermoelectric%20de vices_files/Photo%201.bmp
http://personal.mecheng.adelaide.edu.au/maziar.arjomandi/Honours%20projects/2007%20honours%20projects/Design%20and%20build%20of%20an%20air-conditioned%20helmet%20using%20thermoelectric%20de vices_files/image010.jpg
Zippo's
19 Şubat 2012, 02:11
klimalı kask :queen:
http://personal.mecheng.adelaide.edu.au/maziar.arjomandi/Honours%20projects/2007%20honours%20projects/Design%20and%20build%20of%20an%20air-conditioned%20helmet%20using%20thermoelectric%20de vices_files/Photo%201.bmp
http://personal.mecheng.adelaide.edu.au/maziar.arjomandi/Honours%20projects/2007%20honours%20projects/Design%20and%20build%20of%20an%20air-conditioned%20helmet%20using%20thermoelectric%20de vices_files/image010.jpg
Hahahahaha iyiymiş :queen: Suomy kaska uydurabilirsek bunu çok güzel olur :cherry:
patriotf
19 Şubat 2012, 16:32
@ s.e.c
On amortisoru indirince on fren sonumlemesi daha az olucagindan stopie'ye daha erken oluyosa bu fren mesafesinin uzadigi anlamina gelir diye dusunuyorum. Bununla ilgili bi denemen oldu mu dostum?
s.e.c
19 Şubat 2012, 17:39
fikri aslında aynı şeyi bende düşündüm. yani çok etkili fren yapabildiğin zamanlar motorun arkası gereğinden fazla kalkabilir ve fren gücünü azaltmak gerekebilir, dolayısıylada fren mesafesi uzayabilir diye düşündüm fakat şuda var; fren yaparken ağırlığını öne fazla vermeden fren yaptığında hiç bir problem olmuyor. tam denemedim ama tahminim fren mesafesinde hiç bir azalma olmuyor hatta ön freni doğru kullanmayı bilmeyen birisi için avantajlı bile sayılır, yani gittikçe artan kuvvetle değilde panik halinde aniden önü sıkan birisinin dahi tekerleği kolay kolay kilitlenmeyeceğini düşünüyorum. tabi bu iki durum arasındaki fren mesafelerini karşılaştırabilmek için benden daha profesyonel kullanıcılar ve test ekibi gerekir çünkü çok ince milimetrik hesaplar söz konusu.
son olarak; yanlış anlaşılmasın öyle arka taraf kolay kolay kalkmıyor, kullanıcı istemedikçe takla atacak bir pozisyon olacağını sanmıyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:28 ----------
fikri aslında aynı şeyi bende düşündüm. yani çok etkili fren yapabildiğin zamanlar motorun arkası gereğinden fazla kalkabilir ve fren gücünü azaltmak gerekebilir, dolayısıylada fren mesafesi uzayabilir diye düşündüm fakat şuda var; fren yaparken ağırlığını öne fazla vermeden fren yaptığında hiç bir problem olmuyor. tam denemedim ama tahminim fren mesafesinde hiç bir azalma olmuyor hatta ön freni doğru kullanmayı bilmeyen birisi için avantajlı bile sayılır, yani gittikçe artan kuvvetle değilde panik halinde aniden önü sıkan birisinin dahi tekerleği kolay kolay kilitleyemeyeceğini düşünüyorum. tabi bu iki durum arasındaki fren mesafelerini karşılaştırabilmek için benden daha profesyonel kullanıcılar ve test ekibi gerekir çünkü çok ince milimetrik hesaplar söz konusu.
son olarak; yanlış anlaşılmasın öyle arka taraf kolay kolay kalkmıyor, kullanıcı istemedikçe takla atacak bir pozisyon olacağını sanmıyorum. sadece eğer ben istersem stoppie yi eskisine göre daha rahat yapabiliyorum
patriotf
19 Şubat 2012, 18:01
Anladim Semih. Bende gorunusun cok daha guzel oldugunu dusunuyorum indirince, ama motorun iyi yanlarindan birinin on frenin kayma etkisini, on amortisorun cok iyi sonumlemesi oldugunu dusunuyorum. Cekincem bunun degismesi.
s.e.c
19 Şubat 2012, 20:31
yok yok kesinlikle öyle bir durum olmuyor fikri, hatta ön taraf yere daha sağlam bastığı için eskisine göre kayma eğilimi dahada düşüyor
arkadaşlar yarın inşallah ilk cbr mi alıyorum,noterde satıcının ve benim yapmam gerekenleri ve maliyetlerini söylerseniz sevinirim
BlackBaron
19 Şubat 2012, 23:00
arkadaşlar yarın inşallah ilk cbr mi alıyorum,noterde satıcının ve benim yapmam gerekenleri ve maliyetlerini söylerseniz sevinirim
Şimdiden hayırlı olsun Pain. Bildiğim kadarıyla noterde alıcının 90 lira civarında bir masraf oluyormuş. Başka da bir bilgim yok, bilen biri cevaplarsa ben de memnun olurum motosiklet devir konusunda.
patriotf
20 Şubat 2012, 00:43
Arkadaslar gecen gun CBR125R'in vites araliklariyla ilgili kucuk bir arastirma yaptim ve dikkatimi ceken seyleri sizlerle paylasayim.
Motorun tum viteslerinde 10000 devirde vites degistirdigini varsayan bi simulasyonu kullanarak hiz-devir grafigini olusturdum. Bu grafik gosterdi ki motorun 1. Vites sonunda ulastigi hiz 2. Viteste kavrama icin yeterli olmuyor. Sonrasinda CBR250 ve YZF R125' in hiz-devir grafiklerini olusturup onlarla kiyasladim ve oransal olarak baktigimda su sonuca vardim :
Ingilizcesi Gears ratio olan(Turkcesini tam bulamadim ya Disli Orani ya da Diferansiyel orani) viteslerin torklara gore dagilimini gosteren oranlarla oynadim ve 1. Vites orani olan 38/11 degerini 37/12 yaparsak bu sorunun halloldugunu gordum.
Burda benim bilgimiz yetmedigi bi yer var arkadaslar o da su :
Biz bu gears ratio.yu nasil degistirebiliriz?
Ben viteslerin dislilerle degistigini dusunerek 1. Vites dislisinin degismesi gerektigi yorumunu yapabildim sadece. Bilen arkadaslar bizi aydinlatirlarsa bu sorunu cozebiliriz.
Zippo's
20 Şubat 2012, 00:53
Arkadaşlar ben motorun soğutma suyunu değiştiricem.Motoru aldığımda yeterliydi 2000 km gibi azalmıştı biraz ekledim.Şimdi 4.700 de ve az gibi geliyo bana seviyesi.Tam olarak nasıl, ne ekleyeceğim ? antifriz eklemem gerekir mi sanırım benzin istasyonlarında var ? saf su+antifriz mi yapıcam
s.e.c
20 Şubat 2012, 02:59
Arkadaslar gecen gun CBR125R'in vites araliklariyla ilgili kucuk bir arastirma yaptim ve dikkatimi ceken seyleri sizlerle paylasayim.
Motorun tum viteslerinde 10000 devirde vites degistirdigini varsayan bi simulasyonu kullanarak hiz-devir grafigini olusturdum. Bu grafik gosterdi ki motorun 1. Vites sonunda ulastigi hiz 2. Viteste kavrama icin yeterli olmuyor. Sonrasinda CBR250 ve YZF R125' in hiz-devir grafiklerini olusturup onlarla kiyasladim ve oransal olarak baktigimda su sonuca vardim :
Ingilizcesi Gears ratio olan(Turkcesini tam bulamadim ya Disli Orani ya da Diferansiyel orani) viteslerin torklara gore dagilimini gosteren oranlarla oynadim ve 1. Vites orani olan 38/11 degerini 37/12 yaparsak bu sorunun halloldugunu gordum.
Burda benim bilgimiz yetmedigi bi yer var arkadaslar o da su :
Biz bu gears ratio.yu nasil degistirebiliriz?
Ben viteslerin dislilerle degistigini dusunerek 1. Vites dislisinin degismesi gerektigi yorumunu yapabildim sadece. Bilen arkadaslar bizi aydinlatirlarsa bu sorunu cozebiliriz.
evet fikri bu konudan bende daha önce bahsetmiştim hatta 1. viteste 11000 devire kadar çıkıp 2. vitese atsam bile hala motor kendini toparlamakta zorlanıyor. bence 1. vitesi büyütmektense 2. vitesi biraz küçültmek daha iyi olabilir diye düşünüyorum çünkü yzf r125 2. viteste max. 58 km/h gibi bir hız yaparken cbr 70 km/h e yaklaşıyor. 2. vites gerçekten uzun. hem 1. vitesi büyütürsek yokuşlarda 2 kişi kalkışlarda iyice zorlanacaktır diye düşünüyorum o yüzden 2. vitesin küçülmesi taraftarıyım. tabi yanılıyoda olabilirim
patriotf
20 Şubat 2012, 03:32
O durumu da kontrol ettim semih 2. Viteste islem yaparsak ayni sorunu 3. Viteste de yasiyoruz oyle bir sikinti oluyo.
Ayrica benim inceledigim sitede yzf125'in 1. Vites 40 2. Vites 70 gibi degerler vardi o yuzden bizim 1. Vitesi degistirmemiz daha mantikli yorumunu yaptim. Evet bende burdayken 58 km diye duymustum ama sitenin verileri boyle diyor 2008-2009 modeller icin. Ayrica bu soyledigim hizlar 10000-10500 devir civarinda ulasilan hizlar.
s.e.c
20 Şubat 2012, 11:51
O zaman senin dediğin daha mantıklı gibi duruyor. peki cbr 1. viteste kaç yapıyomuş o programa göre ? 1 ay motosikletten uzak kalıcam o yüzden soruyorum :)
BlackBaron
20 Şubat 2012, 12:45
''1. viteste 11000 devire kadar çıkıp 2. vitese atsam bile hala motor kendini toparlamakta zorlanıyor.'' bunun böyle olması çok garip üretimi sırasında hiç kimse dememiş demekki burada hata var diye. :farao: Bu arada aynen 2. vitese geçince motosiklet kaç devirde oluyor?
patriotf
20 Şubat 2012, 15:18
Suan telefondan baglandigim icin grafige ulasamiyorum ama hatirladigim kadariyla 1. Viteste 10000 devirde 35 km gibi bi hiza ulasiyordu.
Zippo's
20 Şubat 2012, 15:43
Arkadaşlar ben motorun soğutma suyunu değiştiricem.Motoru aldığımda yeterliydi 2000 km gibi azalmıştı biraz ekledim.Şimdi 4.700 de ve az gibi geliyo bana seviyesi.Tam olarak nasıl, ne ekleyeceğim ? antifriz eklemem gerekir mi sanırım benzin istasyonlarında var ? saf su+antifriz mi yapıcam
Var mı bilgisi olan ?
s.e.c
20 Şubat 2012, 16:25
''1. viteste 11000 devire kadar çıkıp 2. vitese atsam bile hala motor kendini toparlamakta zorlanıyor.'' bunun böyle olması çok garip üretimi sırasında hiç kimse dememiş demekki burada hata var diye. :farao: Bu arada aynen 2. vitese geçince motosiklet kaç devirde oluyor?
evet bunu bende düşündüm hatta motorcu bir abimle konuştuk. onun dediğine göre 2. vitesi biraz uzun tutup şehir içinde ikidebir 2 ve 3 e atmadan rahat gidebilmek amaçlanmıştır dedi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:19 ----------
Suan telefondan baglandigim icin grafige ulasamiyorum ama hatirladigim kadariyla 1. Viteste 10000 devirde 35 km gibi bi hiza ulasiyordu.
40 ın altında diye hatırlıyorum bende fikri
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:22 ----------
Arkadaşlar ben motorun soğutma suyunu değiştiricem.Motoru aldığımda yeterliydi 2000 km gibi azalmıştı biraz ekledim.Şimdi 4.700 de ve az gibi geliyo bana seviyesi.Tam olarak nasıl, ne ekleyeceğim ? antifriz eklemem gerekir mi sanırım benzin istasyonlarında var ? saf su+antifriz mi yapıcam
bergamada honda servisi olmadığı için bende mondialı aldığım yere sordum. eksilen su yerine normal çeşme suyu koyabilirsin dedi ama sen yinede istersen bir servisi ara sor bence. gerçi bu sorduğum adamda çok tecrübeli. adamın dl1000 vstormu ve drz400 ü falan var. bildim bileli motorcu
Zippo's
20 Şubat 2012, 16:27
evet bunu bende düşündüm hatta motorcu bir abimle konuştuk. onun dediğine göre 2. vitesi biraz uzun tutup şehir içinde ikidebir 2 ve 3 e atmadan rahat gidebilmek amaçlanmıştır dedi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:19 ----------
40 ın altında diye hatırlıyorum bende fikri
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:22 ----------
bergamada honda servisi olmadığı için bende mondialı aldığım yere sordum. eksilen su yerine normal çeşme suyu koyabilirsin dedi ama sen yinede istersen bir servisi ara sor bence. gerçi bu sorduğum adamda çok tecrübeli. adamın dl1000 vstormu ve drz400 ü falan var. bildim bileli motorcu
Teşekkürler semih bi sorarım yinede
arkadaşlar çok şükür aldım cbr125r:D
patriotf
20 Şubat 2012, 22:34
@pain
Kazasiz belasiz kullan dostum. Ne renk aldin? Sende repsol almis ol forumda bi ilk daha yasanmis olsun, senlik olsun :)(
Ufuk İnkaya
20 Şubat 2012, 22:41
arkadaşlar çok şükür aldım cbr125r:D
hayırlı olsun kardeşim allah tekerini düz bastırsın inş. :)
mstfkrfk
20 Şubat 2012, 22:43
arkadaşlar çok şükür aldım cbr125r:D
hayırlı olsun,kazasız belasız...
Kazasiz belasiz kullan dostum. Ne renk aldin? Sende repsol almis ol forumda bi ilk daha yasanmis olsun, senlik olsun (
repsol geldi mi ki?hondanın sitesinde siyah ve beyaz var gümüş griyi bile kaldırmışlar
s.e.c
20 Şubat 2012, 23:53
kardeşim hayırlı olsun motorun bir kişi daha kazandık. eğer turuncu gri renk kalktıysa çok sevinirim buna, yollarda daha az görünmek daha dikkat çekici oluyor:)
çok teşekkür ederim arkadaşlar,gri-turuncu aldım1500 de,eski sahibide çok iyi bir arkadaş çıktı,derler ya kısmetse ayağına gelir diye,aylarca heryere baktım avcılara filan gitmeyi düşünüyordum karşı sokaktaki adamda çıktı,ruhsat işlemleri sigorta,ekipman filan herşeyide gününde hallettim:D
patriotf
21 Şubat 2012, 00:33
@ pain
Kazasiz belasiz kullan dostum. Sen renk aldin. Repsol de hadi de cesit olsun:)
Zippo's
21 Şubat 2012, 00:35
Pain hayırlı olsun dostum kazasız belasız sürüşler.Sanırım tri color yerine yeni beyaz renk,gri turuncu yerine repsol,siyah yerinede yine siyah ve gri sticklerlılar geldi.Tri color zaten azdı,tek başıma kaldım böyle :P
benimde daha çok hoşuma gidiyor three color,istersen değişelim:D
Cenkbasar
21 Şubat 2012, 01:01
Arkadaşlar 1.85 boyunda 90-92 kilo biri icin 125R küçük bir motor olur mu?
Zippo's
21 Şubat 2012, 01:04
benimde daha çok hoşuma gidiyor three color,istersen değişelim:D
Bende tri color istiyodum almadan öncede :) Ama truncu-gri gelecek dediler.Bekledim bekledim motor kapora verdiğim bayiye gelmeyince Bağcılar Anes motorla konuştum.Elimizde bi tane kaldı oda yarın satılır dediler.Taa tuzladan sabahın 5.30'unda atladım gittim satılmasın diye,daha açılmamıştı kapıda bekledim.Bide ne göreyim tri color :) Ama gerçektende satış müdürünün dediği gibi daha dükkanı açar açmaz telefonlar başladı saat 7de satıldımı satılmadımı diye.Neye niyet neye kısmet işte bende şansa aldım tri color.Ama şimdi bazen diyorum ki truncu-gri mi alsaydım.Geçen caddebostan da gördüm çok iyi gösteriyodu o renk kendini.Benim cbr 125 de renk sıralamam tri color-gri turuncu-siyah.Herkesin zevki ayrı tabi,ama bu motora her renk yakışıyo
---------- Post added at 23:04 ---------- Previous post was at 23:01 ----------
Arkadaşlar 1.85 boyunda 90-92 kilo biri icin 125R küçük bir motor olur mu?
Fazla sıkıntı yaşamassın yeni kasa için.
yasin_942
21 Şubat 2012, 01:25
Arkadaslar gecen gun CBR125R'in vites araliklariyla ilgili kucuk bir arastirma yaptim ve dikkatimi ceken seyleri sizlerle paylasayim.
Motorun tum viteslerinde 10000 devirde vites degistirdigini varsayan bi simulasyonu kullanarak hiz-devir grafigini olusturdum. Bu grafik gosterdi ki motorun 1. Vites sonunda ulastigi hiz 2. Viteste kavrama icin yeterli olmuyor. Sonrasinda CBR250 ve YZF R125' in hiz-devir grafiklerini olusturup onlarla kiyasladim ve oransal olarak baktigimda su sonuca vardim :
Ingilizcesi Gears ratio olan(Turkcesini tam bulamadim ya Disli Orani ya da Diferansiyel orani) viteslerin torklara gore dagilimini gosteren oranlarla oynadim ve 1. Vites orani olan 38/11 degerini 37/12 yaparsak bu sorunun halloldugunu gordum.
Burda benim bilgimiz yetmedigi bi yer var arkadaslar o da su :
Biz bu gears ratio.yu nasil degistirebiliriz?
Ben viteslerin dislilerle degistigini dusunerek 1. Vites dislisinin degismesi gerektigi yorumunu yapabildim sadece. Bilen arkadaslar bizi aydinlatirlarsa bu sorunu cozebiliriz. bende sizin cbr için yaptıklarınızı yzf için düşünmüşdüm ne varki ben viteslerin uzunluğundan değil kısalığından şikayetçiydim vites oranları bunlar
1.vites 34/12
2.vites 30/16
3.vites 30/22
4.vites 24/21
5.vites 22/23
6.vites 21/25
@Cenkbasar Kardeşim ben 1.88 im 91 kiloyum aynı soruyu bende soruyordum,inan motor(yeni kasalar)fotoğraflarda gözüktüğünden büyük ve görsel olarak tam bir uyum sağlıyor,saçma bir görüntü yok yani ve benim gibi yeni başlıyorsan kendine güven geliyor(ilk sürdüğüm motorlar hantaldı).
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:31 ----------
http://d1202.hizliresim.com/u/n/2wq9p.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:33 ----------
gerçekte bu resimde bile motorun olduğundan küçük göründüğünü söyleyebilrim
Zippo's
21 Şubat 2012, 01:38
@Cenkbasar Kardeşim ben 1.88 im 91 kiloyum aynı soruyu bende soruyordum,inan motor(yeni kasalar)fotoğraflarda gözüktüğünden büyük ve görsel olarak tam bir uyum sağlıyor,saçma bir görüntü yok yani ve benim gibi yeni başlıyorsan kendine güven geliyor(ilk sürdüğüm motorlar hantaldı).
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:31 ----------
http://d1202.hizliresim.com/u/n/2wq9p.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:33 ----------
gerçekte bu resimde bile motorun olduğundan küçük göründüğünü söyleyebilrim
Pain,motorda xenon mu var ?
beyaz farmış,satan arkadaş takmış ama çok güzel temiz gösteriyor
tabi performansını bilemiycem daha otoparktan çıkarmadım,otoparkta sürdüm biraz ama uzunlar filan bana yetersiz gibi göründü,daha önce araba sürdüm kıyaslanırmı bilmiyorum
Zippo's
21 Şubat 2012, 01:45
beyaz farmış,satan arkadaş takmış ama çok güzel temiz gösteriyor
tabi performansını bilemiycem daha otoparktan çıkarmadım,otoparkta sürdüm biraz ama uzunlar filan bana yetersiz gibi göründü,daha önce araba sürdüm kıyaslanırmı bilmiyorum
Güzel gözüküyo.Bende xenon düşünüyorum ama merceksiz içime sinmiyo.
mstfkrfk
21 Şubat 2012, 01:46
arkadaşlar beyaz far görüntü olarak xenon gibi aydınlatma da gayet güzel.yalnız fazla ısınıp farda kararma veya yuvayı yakma olayı yapıyormuş ben de istedim ama ustam bunları söyledi bende crossa takmıştım :D sonra karardı aydınlatamaz oldu tekrar değiştirdim bilginize..:D
içimi kararttın be kardeşim:D
mstfkrfk
21 Şubat 2012, 01:51
içimi kararttın be kardeşim:D
yahu ne olacak 5 liralık bir şey ustam da benim içimi karartmıştı zamanında :D iyiliğim dokunsun diye söyledim.bu arada geçen hafta cbr 250 ve gt 250 ile gezi yaptık en önde ben vardım aynadan 2 motoruda izliyordum,gt250 de xenon var ve çok hoş duruyor ama bizim sarı ampül:farao:
Zippo's
21 Şubat 2012, 01:55
Arkadaşlar cbr 250 forumundan stepfunk ( Can abi ) yaptı mercekli xenon.Hem mükemmler görüntü,kimseyide rahatsız etmez trafikte.Normal xenondan kat kat daha güzel estetik olarakta.Eğer isteyen varsa parçaları getirtebiliriz.
5 lira olan kısım ne?? bide ampulu değiştirtmek için içini açtırmak filan grekmeyecekmi sonuçta grenaj filan çıkmayacakmı(yanlış anlama bilmediğimden soruyorum:D)
bu arada yarın gece sahil yolunda sürmeyi düşünüyorum geç saatlerde(trafik yokken:D),varmı gece çıkacak olan?
Zippo's
21 Şubat 2012, 01:57
5 lira olan kısım ne?? bide ampulu değiştirtmek için içini açtırmak filan grekmeyecekmi sonuçta grenaj filan çıkmayacakmı(yanlış anlama bilmediğimden soruyorum:D)
bu arada yarın gece sahil yolunda sürmeyi düşünüyorum geç saatlerde(trafik yokken:D),varmı gece çıkacak olan?
Nerde oturuyosun ?
Arkadaşlar cbr 250 forumundan stepfunk ( Can abi ) yaptı mercekli xenon.Hem mükemmler görüntü,kimseyide rahatsız etmez trafikte.Normal xenondan kat kat daha güzel estetik olarakta.Eğer isteyen varsa parçaları getirtebiliriz.
link filan atabilrmisn nedir ne değildir?
---------- Mesajlar birleştirildi 21-02-2012 - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20-02-2012 23:58 ----------
Nerde oturuyosun ?
motor maltepede sahile yakın
mstfkrfk
21 Şubat 2012, 02:00
5 lira olan kısım ne?? bide ampulu değiştirtmek için içini açtırmak filan grekmeyecekmi sonuçta grenaj filan çıkmayacakmı(yanlış anlama bilmediğimden soruyorum:D)
bu arada yarın gece sahil yolunda sürmeyi düşünüyorum geç saatlerde(trafik yokken:D),varmı gece çıkacak olan?
ampül 5 lira kafa grenajının inmesi gerekir büyük bir ihtimalle ama o kadar dert etme yine de xenona yönelmek çok mantıklı.orada olsaydım gece gelirdim gerçi yarın sabah yola çıksam akşama orada olabilirim:cherry:
zippo's fiyat ne?bir de bu 60-100 liralık kitler çok kalitesiz oluyor ya aküyü yiyor ya aydınlatamıyor.o yüzden biraz uzak duruyorum.
Zippo's
21 Şubat 2012, 02:03
link filan atabilrmisn nedir ne değildir?
---------- Mesajlar birleştirildi 21-02-2012 - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20-02-2012 23:58 ----------
motor maltepede sahile yakın
Bende Tuzla'dayım fazla uzak sayılmayız bigün görüşelim mutlaka.
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/86226-honda-cbr-250r-2011-model-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-266.html#post2570646
Bu sayfadan bakabilirsiniz fotoğrfalara arkadaşlar.
@mstkfrfk sanırım 70 $ civarı bi fiyatı vardı yanlış hatırlamıyosun.Ama Can abi uzunları çalıştıramamıştı,forumada uğramıyo kaç gündür soramıyorum son durum ne diye.
hmmm bunu görmüştüm youtube da bende beğenmiştim,ama bugün o kadar çok para harcadımki 1-2 ay kadar motorumu olduğu gibi sevicem artık:S
mstfkrfk
21 Şubat 2012, 02:07
ebaydan mı aldı?yoksa türkiye fiyatı mı?ebay sa kargo ne kadar?off aslında belli bir marka filan olacak onu alacağız yoksa hiç güvenmiyorum bu işe.
ampül 5 lira kafa grenajının inmesi gerekir büyük bir ihtimalle ama o kadar dert etme yine de xenona yönelmek çok mantıklı.orada olsaydım gece gelirdim gerçi yarın sabah yola çıksam akşama orada olabilirim:cherry:
zippo's fiyat ne?bir de bu 60-100 liralık kitler çok kalitesiz oluyor ya aküyü yiyor ya aydınlatamıyor.o yüzden biraz uzak duruyorum.
kardeşim yorgun olursan zorlama,ben bu haftamı motora ayırıcam zaten hergece çıkarım herhalde :D,canın istediği bir zman gelirsin
Cenkbasar
21 Şubat 2012, 02:13
@Cenkbasar Kardeşim ben 1.88 im 91 kiloyum aynı soruyu bende soruyordum,inan motor(yeni kasalar)fotoğraflarda gözüktüğünden büyük ve görsel olarak tam bir uyum sağlıyor,saçma bir görüntü yok yani ve benim gibi yeni başlıyorsan kendine güven geliyor(ilk sürdüğüm motorlar hantaldı).
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:31 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:33 ----------
gerçekte bu resimde bile motorun olduğundan küçük göründüğünü söyleyebilrim
cevap icin cok tesekkur ederim icimi rahatlattın gerçekten :)
Motorsiklet kullanmaya başlamak istiyorum ve bütün forumu uzaktan aylardır takip ediyorum.
Bir honda araba sahibi, honda sempatizanı olarak, ilk motorumunda honda olmasını istiyorum. 250R boyut olarak daha uygun olacak ama hem başlangıç, hemde maddiyatta zorluk yaşamamak adına 125R'da eğer boyutları uygunsa benim için çooook güzel bir seçenek.
Sanırım ikinci el aldınız motorunuzu? güzel günlerde, dertsiz tasasız kullanmanızı dilerim.
Çok özel değilse, ne kadar aldığınızı özel mesajla bildirebilirmisiniz?
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO