Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Zippo's
16 Şubat 2012, 16:35
arkadaşlar egzoz konusunda defalarca 125lik motora 500-1000 lira egzoz parası vermek saçma diye belirtmeme rağmen kendi motorcumun bir önerisi beni cezbetti,aslında çokta almayı düşünmüyorum ama size de danışayım.ixil in 125 cc için ürettiği bir model sadece bizim motora özel bir egzoz değil ama 125 likler için.fiyatı da gayet uygun(komple set 300 lira)
http://image5.sahibinden.com/photos/61/66/46/586166463lv.jpg
http://image5.sahibinden.com/photos/61/66/46/big_58616646puz.jpg
Görüntüsü çok tuhaf ilk defa ixilin bu görüntüde egzostunu görüyorum.300 çok iyi.
Ben şu aralar motoru satmayı düşünüyorum.Bakalım aileyle bi konuşiyimde kabul ederlerse hemen satmayı düşünüyorum
mstfkrfk
16 Şubat 2012, 16:39
Görüntüsü çok tuhaf ilk defa ixilin bu görüntüde egzostunu görüyorum.300 çok iyi.
Ben şu aralar motoru satmayı düşünüyorum.Bakalım aileyle bi konuşiyimde kabul ederlerse hemen satmayı düşünüyorum
hayırdır büyüteceksin herhalde.tipi biraz garip ama çok da dandirik durmuyor.motoru satacaksan yazı bekle bence bende yaza doğru satacağım.tabii önce ne alacağıma karar vermem lazım.
s.e.c
16 Şubat 2012, 16:42
dün gece ön tarafı biraz indirdiğimi söylemiştim ama alyan anahtarım olmadığı için gidon kollarınıda az önce motorcuya gidip anahtar isteyerek indirebildim. amortisör kollarından ne kadar indirdiğimi anlayabilirsiniz. merak edenler için yazayım; bir çok kez denedik 2 kişi bindik stopie yaptık vurma v.s hiçbir problem yok. fotolardan çok belli olmuyor ama inanılmaz derecede güzel oldu, çok daha ss görünmeye başladı cbr. özellikle kardeşime verdim o kullanırken uzaktan izledim ön inince sanki arkası yükselmiş gibi çok hoş oldu
http://img15.imageshack.us/img15/2828/imag0133u.jpg (http://img15.imageshack.us/i/imag0133u.jpg/)
http://img545.imageshack.us/img545/3226/imag0134sy.jpg (http://img545.imageshack.us/i/imag0134sy.jpg/)
Zippo's
16 Şubat 2012, 16:49
hayırdır büyüteceksin herhalde.tipi biraz garip ama çok da dandirik durmuyor.motoru satacaksan yazı bekle bence bende yaza doğru satacağım.tabii önce ne alacağıma karar vermem lazım.
Şuan için büyütemem aslında.Şu sıralar güzel bi fiyata verip 1 sene sonra 2. el rr düşünüyorum biriktirip ama aileme bağlı işte.Bu sene üniversiteye giricem,arabada aldım.1 sene arabayla idare ediyim diyorum.
@semih çok tatlı olmuş gerçekten :)
mstfkrfk
16 Şubat 2012, 16:56
Şuan için büyütemem aslında.Şu sıralar güzel bi fiyata verip 1 sene sonra 2. el rr düşünüyorum biriktirip ama aileme bağlı işte.Bu sene üniversiteye giricem,arabada aldım.1 sene arabayla idare ediyim diyorum.
@semih çok tatlı olmuş gerçekten :)
sen paranı yine biriktir motor kalsın zaten fiyatlar yükseliyor şuan satacağın fiyattan çokta aşağı satmazsın 1 sene sonra.en azından elinin altında olur.ben 2 ay motorsuz kaldım ailem arabayı verdi kafayı yedim,evden dışarı çıkmak istemiyordum.ayrıca okadar masraf yaptın motora senin yerinde olsam hiç satmam.
Zippo's
16 Şubat 2012, 17:03
sen paranı yine biriktir motor kalsın zaten fiyatlar yükseliyor şuan satacağın fiyattan çokta aşağı satmazsın 1 sene sonra.en azından elinin altında olur.ben 2 ay motorsuz kaldım ailem arabayı verdi kafayı yedim,evden dışarı çıkmak istemiyordum.ayrıca okadar masraf yaptın motora senin yerinde olsam hiç satmam.
İşte o çok koyuyo insana zaten :) Tonla şey yaptım daha 4.700 km de tadına varamadan satmak istemiyorum :)
brooklynnn
16 Şubat 2012, 20:12
ekrem yerinde olsam satmazdım o kadar ugrastın ettın
bende bıraz para olsa neler yapacagım motora ama elıme gecen parayla ufak tefek ıslerı halledıyorum pas sokucu zıncır yagı v.s. almam gerek su sıralar
su 300 lıralık egzos cok ıyıymıs bende dusunebılırım yaza dogru sesını dınlemek lazım
motorda sıkıntı yaratmaz degıl mı bu egzos ? yakıt tuketımınde asırı bır fazlalık olmazsa dusunulebılır
ekrem alakasız olcak ama 4000 bakımında ne yapıldı ve kac para verdın sorması ayıp ?
Zippo's
16 Şubat 2012, 20:23
ekrem yerinde olsam satmazdım o kadar ugrastın ettın
bende bıraz para olsa neler yapacagım motora ama elıme gecen parayla ufak tefek ıslerı halledıyorum pas sokucu zıncır yagı v.s. almam gerek su sıralar
su 300 lıralık egzos cok ıyıymıs bende dusunebılırım yaza dogru sesını dınlemek lazım
motorda sıkıntı yaratmaz degıl mı bu egzos ? yakıt tuketımınde asırı bır fazlalık olmazsa dusunulebılır
ekrem alakasız olcak ama 4000 bakımında ne yapıldı ve kac para verdın sorması ayıp ?
Güngör de yaptırdım volkan.Hiç hatırlamıyorum ya çünkü baya oldu.Eylülde mi ne yaptırdım daha 4.700 de motor.Gerçi 3.000 de yaptırdım bakımı.
Bakalım benimde aklımda şuan daha biçok şey var.Led sinyal aldım,gidondaki gri metal parçaların cbr logolusunu filan aldım.Şimdi mercekli xenon yaptırmayı düşünüyorum.Olursa bide egzost.Bu kadar yapmışken satarsam çok üzülürüm aslında
brooklynnn
16 Şubat 2012, 20:48
bu kadar yapmısken satma derim ben
zaten iki yıla yeni motor alcakmıssın
satarken o zaman suanki fiyatından max 1000 lira aza satarsın
motorun bakımlı masallah alan yasadı
2 yıl altında motor olmus olur
Zippo's
16 Şubat 2012, 20:54
bu kadar yapmısken satma derim ben
zaten iki yıla yeni motor alcakmıssın
satarken o zaman suanki fiyatından max 1000 lira aza satarsın
motorun bakımlı masallah alan yasadı
2 yıl altında motor olmus olur
Doğru diyosun :) İnsan bunalıma giriyo kullanamayınca..2,5 ay olmuştur sürmeyeli :(
brooklynnn
16 Şubat 2012, 21:09
ben 3 gündür kullanamıyorum kafayı yedim
zincir pas tuttu kullanamadıgım ıcın
pas sokucu ıle adam etmem gerek havalar ısınmadan :S
Alper Kaya
16 Şubat 2012, 21:40
Doğru diyosun :) İnsan bunalıma giriyo kullanamayınca..2,5 ay olmuştur sürmeyeli :(sen motoru cok erken kapadın be :) cok güzel günler oldu aralıkta ocakta karda yağmurda sür demiyorumda kuru güzel günlerde vardı kendine işkence :D
Zippo's
16 Şubat 2012, 21:44
sen motoru cok erken kapadın be :) cok güzel günler oldu aralıkta ocakta karda yağmurda sür demiyorumda kuru güzel günlerde vardı kendine işkence :D
Harbi işkence dediğin gibi.Bide teşvik edici herşeyi aldım öyle kapadım motoru :cherry: Gittim yeni kask aldım,eldiven aldım,aksesuar aldım motoru kapadım :) Bakalım ama pazartesiden sonra sıcaklık yükseliyo
mstfkrfk
16 Şubat 2012, 21:58
dün gece ön tarafı biraz indirdiğimi söylemiştim ama alyan anahtarım olmadığı için gidon kollarınıda az önce motorcuya gidip anahtar isteyerek indirebildim. amortisör kollarından ne kadar indirdiğimi anlayabilirsiniz. merak edenler için yazayım; bir çok kez denedik 2 kişi bindik stopie yaptık vurma v.s hiçbir problem yok. fotolardan çok belli olmuyor ama inanılmaz derecede güzel oldu, çok daha ss görünmeye başladı cbr. özellikle kardeşime verdim o kullanırken uzaktan izledim ön inince sanki arkası yükselmiş gibi çok hoş oldu
valla senin fotoları gördüm pek bir şey anlamadım gidip bende yapayım dedim :wiinkk:
indirmeden önceki hali(dün yağmura yakalandım motor baya pis kusura bakmayın)
http://img9.imageshack.us/img9/1716/img112gn.jpg
http://img17.imageshack.us/img17/1512/img111wb.jpg
sonraki hali;
http://img9.imageshack.us/img9/1716/img112gn.jpg
http://img252.imageshack.us/img252/2558/img113v.jpg
tabi sonra yola çıktım 30 la giderken bir çukurdan kaçamayıp girdim ön çamurluğa çarptı daha hızlı girseydim büyük bir ihtimalle ön çamurluğu elime alırdım.görüntü sürüş zevki falan filan kişiden kişiye değişir ama aman amanda bir fark yok.
s.e.c
16 Şubat 2012, 23:36
Peki çok mu indirdin acaba ? çünkü ben stopie bile yaptım arka 30 cm kalkmıştır ama ön vurmadı. gerçi çukura falan kaçsam nolur bilemem. Bu arada motor dururken cok belli olmuyor. birgün bir arkadaşina ver kullansın sende karşıdan bak, cok tatlı duruyor :)
mstfkrfk
16 Şubat 2012, 23:57
5cm indirdik.fark var belli oluyor yani amortisörleri indirdikten sonra baya zorladık ama çarpma yapmıyordu,ustam yine de çukurlara dikkat et dedi ama baya derin çukura düştüm ondan oldu.yoksa her tümsekte olmaz böyle şeyler.
s.e.c
17 Şubat 2012, 00:09
anladım teşekkürler. aslında bende biraz huzursuzdum 2 kişi çukurda vurursa diye içime kuşku düşüyordu. En iyisi 3 cm falan indirmek o zaman. Hem yinede orjinalinden iyi olacaktır, çünkü hep düsünüyordum; şu cbrın önü az daha alçak olsaymış keske diye. Neyse ben biraz daha yükselteyim yoksa huzursuz olucam.
syn022
17 Şubat 2012, 00:25
Ben şu aralar motoru satmayı düşünüyorum.Bakalım aileyle bi konuşiyimde kabul ederlerse hemen satmayı düşünüyorum
Ekrem, bana sorarsan satma motorunu. Aynı şekil bende bu sene üniversiteye gidicem 3 ay oldu motor depoda üzerine binemiyorum. Sürekli arabayla geziyorum. Aklımdan satmak geçti ama yazı düşündüm arabayla geçmez güzelim yaz azcık rüzgar yememiz lazım ki sen motorunla o kadar uğraştın. Bir dünya aksesuar var üzerinde yazık etme motoruna.
Zippo's
17 Şubat 2012, 01:15
Haklısınız arkadaşlar.Bu yaz yeni bi motor alabilme imkanım olsa verdiğim emeğe filanda acımam artık ama bu yaz öyle bi şansımda yok.E bütün yaz öldürseler arabaya binmem :)
Bu arada önü indirince gerçekten güzel gözüküyo.Kazasız belasız sürüşler dilerim herkese
Nedved
17 Şubat 2012, 18:20
Bugün cesaretimi topladım, eldiveni, kaskı aldım, giydim montumu, botumu hem ruhsatı aldım hem motosikletimi eve götürdüm. Beyler acayip mutlu oldum. Güneşli günler bizi bekler artık. :)
Zippo's
17 Şubat 2012, 19:23
Bugün cesaretimi topladım, eldiveni, kaskı aldım, giydim montumu, botumu hem ruhsatı aldım hem motosikletimi eve götürdüm. Beyler acayip mutlu oldum. Güneşli günler bizi bekler artık. :)
Hadi bakalım hayırlı olsun :) Yavaştan sürmeye başlamak lazım.Bende motoru haftaya çıkarsam diyorum artık.Haftaya perşembe güneşli 8derece gösteriyo
serhan123
17 Şubat 2012, 20:29
Bugün cesaretimi topladım, eldiveni, kaskı aldım, giydim montumu, botumu hem ruhsatı aldım hem motosikletimi eve götürdüm. Beyler acayip mutlu oldum. Güneşli günler bizi bekler artık. :)
Güle Güle Kullan :)
Nedved
17 Şubat 2012, 21:13
Güle Güle Kullan :)
Çok teşekkür ederim. :)
RruDeBoyY
17 Şubat 2012, 21:38
beyler iyi akşamlar cbr 125 in max hızı nedir
yasin_942
17 Şubat 2012, 22:07
burda kader karadağın çektiği bir video var http://www.youtube.com/watch?v=iW9YrwwRS6k&feature=related
Alper Kaya
17 Şubat 2012, 22:28
burda kader karadağın çektiği bir video var http://www.youtube.com/watch?v=iW9YrwwRS6k&feature=relateddaha gideri var bence 200km bulur cbr125 :D
Ufuk İnkaya
17 Şubat 2012, 22:59
Bugün cesaretimi topladım, eldiveni, kaskı aldım, giydim montumu, botumu hem ruhsatı aldım hem motosikletimi eve götürdüm. Beyler acayip mutlu oldum. Güneşli günler bizi bekler artık. :)
bu güzel haber hadi bakalım sevindim senin adına . ben kış diye motoru kapatmadım her gün biniyorum kar,yağmur,çamur fark etmiyor :) mart gelse de cemreler düşşe havalar ısınsa az kaldı yahu biraz daha sabır :)
brooklynnn
17 Şubat 2012, 23:02
iki kişi 135 gördüm
ama normal zorlanmadan gideceği 115-120 düz yolda şartlar uygun olursa
serhan123
17 Şubat 2012, 23:25
geçtiğimiz cuma okula yetişmem gerekiyordu o yüzden arka yoldan gittim ve 2 kişi 150 gösterdim. o rakamı görünce amaçsızca bir gülümseme oluştu :)
GP500-1st
17 Şubat 2012, 23:56
daha gideri var bence 200km bulur cbr125 :D
Hocam kakkını yeme şimdi. Yokuş aşşağı kapattınmı iyi gidiyo:queen::queen:
BlackBaron
18 Şubat 2012, 00:16
İyi akşamlar arkadaşlar. :) 125cc SS'lerdeki zam beni biraz kararsız bıraktı bu kategoride. Sorum, arada model değiştirmeden, CBR 125R tecrübesi ile 4-5 yıl sonra 600cc'lik bir SS motosiklete geçmek ne kadar sorun çıkarır? Bunu CBR 125R alacak olursam, o kadar zaman değiştirmeyecek biri olarak yazıyorum. Herkese selam :king:
GP500-1st
18 Şubat 2012, 02:28
İyi akşamlar arkadaşlar. :) 125cc SS'lerdeki zam beni biraz kararsız bıraktı bu kategoride. Sorum, arada model değiştirmeden, CBR 125R tecrübesi ile 4-5 yıl sonra 600cc'lik bir SS motosiklete geçmek ne kadar sorun çıkarır? Bunu CBR 125R alacak olursam, o kadar zaman değiştirmeyecek biri olarak yazıyorum. Herkese selam :king:
Bahsettiğin şey pek mantıklı bişey değil ama illa öyle yapılıcaksa cbr250 seçilmeli
mstfkrfk
18 Şubat 2012, 02:33
Bahsettiğin şey pek mantıklı bişey değil ama illa öyle yapılıcaksa cbr250 seçilmeli
4-5 yıldan bahsediyor.bence okadar yol gittikten sonra 600cc ye de geçebilir.belki ilk başta biraz acemilik çekebilir ama motosikleti tanıdıktan sonra bir problem olmaz diye düşünüyorum.
HAN_ONE
18 Şubat 2012, 04:01
Hocam kakkını yeme şimdi. Yokuş aşşağı kapattınmı iyi gidiyo:queen::queen:hocam 50 katlı bir bnadan aşagı atlarsan 300 degörsün :D
---------- Post added at 04:01 ---------- Previous post was at 03:54 ----------
Bugün cesaretimi topladım, eldiveni, kaskı aldım, giydim montumu, botumu hem ruhsatı aldım hem motosikletimi eve götürdüm. Beyler acayip mutlu oldum. Güneşli günler bizi bekler artık. :)iyi günlerde kazasız belasız güle güle kullan tekerin daima düz bassın kardeşim.......
GP500-1st
18 Şubat 2012, 04:16
hocam 50 katlı bir bnadan aşagı atlarsan 300 degörsün :D
---------- Post added at 04:01 ---------- Previous post was at 03:54 ----------
iyi günlerde kazasız belasız güle güle kullan tekerin daima düz bassın kardeşim.......
Yönteminde yanlışlık var:) İnsanın limit hızı 180 km/s. Hadi metal yığının yoğun olduğunu hesaba katıp 300 e ulaştı diyelim göstergede 300'ü görebilirmisin?:cherry:
Mevzu bahis video da 151 rakamsal olarak mevcut:P Motoru atarsan sadece motoru parçaladığınla kalırsın bence:mrgreen:
Alper Kaya
18 Şubat 2012, 06:07
Yönteminde yanlışlık var:) İnsanın limit hızı 180 km/s. Hadi metal yığının yoğun olduğunu hesaba katıp 300 e ulaştı diyelim göstergede 300'ü görebilirmisin?:cherry:
Mevzu bahis video da 151 rakamsal olarak mevcut:P Motoru atarsan sadece motoru parçaladığınla kalırsın bence:mrgreen:151 görünce diyorum lan 250cc ne gerek var ama arkadaştada cbr125r var bende sürdüm çok güzel bi alet ama ne biyim 130geççek kabilet görmedim düzde zaten bi alet düzde ne basıyosa odur kanatindeyim :D bide şöle bişey var diyelim düzde 130 bastık ole gitmek mantıklımı acaba :) benim gözümde cbr125 in tatlı tatlı motoru üzmeden düz yolda 100-110 fazlası üzmeye başlar kanatindeyim yanlışsam eleştiriye açığım :D
Felon
18 Şubat 2012, 11:05
Tekirdağa gittik geldik Cbr 125li bi arkadaşımızda vardı aramızda rüzgarlı ama düz bi yolda biz 170-173sabit gidebilirken arkadaş 120lerde kaldı ki bu gayet normal bence.125lik 250lik motorların canı neki bu hızlardan fazla gitsin.he 250lik le 184gördüm ama öncesinde eğimde devir toplayarak o hıza ulaştım.
Ben cbr 125-250-600f de 3color dışında hiçbir rengi gözüm görmez ama siyah sevenlere gelsin :)
http://img26.imageshack.us/img26/1258/41704010150600656858886.jpg
Yuce123
18 Şubat 2012, 12:22
Arkadaşlar bu ön alçaltma işini 250r a da yapsak bi sorun olurmu acaba 3-4 cm..Ama bi yandanda bunu yapan mühendisler ön tarafın biraz daha alçak olunca daha güzel gözükceğini bilmiyolarmıydıda yüksek yaptılar? yoksa bildikleri bişeymi vardı :)
karapara
18 Şubat 2012, 12:30
Abilerim,kardeşlerim aşağıdaki konuya bir cümle lütfen . Sevgiyle kalın
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/98835-mt-camiasi-bir-el-atar-mi-yazilarinizla-motosiklet-askima-yardim-edin-lutfen.html#post2582543
BlackBaron
18 Şubat 2012, 12:51
Aslen bana da 125cc SS'ten 600cc SS'e geçmek mantıklı gelmiyor. Mutlaka bocalarım, bunun güçten ötürü olmasını umarım; denge ve hakimiyet ne kadar farkeder bilmiyorum (her yıl 10000 km civarında kullanacak olursam CBR 125R gibi bir motoru). Geçiş motoru olarak kullanmak istiyorum anlayacağınız.. Bu arada CBR 250R ihtimaller arasında olabilir hatta 600'e geçişte rahat olur o kadar zaman sonra ama 2. elleri de 8500 civarı geçiyor. Tesellim henüz a2 sınavına girmediğim için :) Bir 3 ay daha düşüneceğim o nedenle.
Zippo's
18 Şubat 2012, 14:06
Alper sana katiliyorum.Herkesin motoru ayni performansi vermiyo belki ama ben 120 km hiza cok rahat her kosulda cikiyorum.120 den sonra duzde kapanirsam 130 a kadar gidiyo ama zorla.140 i bir kez gordum oda zorladi zaten motoru.
Bana gorede bizim motorlarin ideal hizi 110-120 otesi motora zarar
s.e.c
18 Şubat 2012, 17:35
Arkadaşlar bu ön alçaltma işini 250r a da yapsak bi sorun olurmu acaba 3-4 cm..Ama bi yandanda bunu yapan mühendisler ön tarafın biraz daha alçak olunca daha güzel gözükceğini bilmiyolarmıydıda yüksek yaptılar? yoksa bildikleri bişeymi vardı :)
bence 250r ın görsel olarak daha çok ihtiyacı var bu işleme. çünkü 125r daha ss görünümde olmasına rağmen yinede iyiki yapmışım diyorum. 250r daha touring görünümünde ve bu motorun spor görüntüsünü bozuyor, çmurluk ile far arası çok açık. tabiki mühendislerin bildiği birşeyler var ama özellikle sürüş pozisyonunun çok eğik olmaması açısından ön taraf tam ss kadar alçak değil. zaten dikkat ederseniz honda marka olarak konfora çok önem verir. bence konfordan ödün vermemek için, uzun yoldada yorucu olmaması açısından bu şekilde tasarlanmış. ben spor motorları çok sevdiğim için indirdim ön tarafı ve her gören çok güzel olmuş dedi. ama işin diğer bir yanıda var motosikletin geometrisinde 1 cm lik bir oynama dahi sürüş karakterinde farklılıkara neden olur ama bu pist kullanımı dışında kolay kolay anlaşılmaz. ben özellikle bu işlemden sonra motoru uzun uzun test ettim daha önce girip çıktığım virajlara yine aynı hızda girip çıkıyorum bir fark göremedim. ama önü alçaltcak arkadaşlara tavsiyem 3 cm falan alçaltın, daha fazlası vurmaya neden oluyormuş.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:25 ----------
bu arada unutmadan 2012 s1000rr da yapılan ufak değişikliklerden biri ön çatal açısı 0.1 derece dikleşmiş ve bu sayede iki teker arasındaki mesafe çok az daha azalmış ve bu bile sürüş karakterinde farklılıklara neden olmuş ( biraz daha kıvraklık ve yön değiştirme hızında artış kazanılmış ). yani demek istediğim biz 3-4 cm alçaltmaktan bahsediyoruz ki bu hiç azımsanmayacak bir değer. bazı arkadaşlar için önemli olabilir aklınızda olsun
GP500-1st
18 Şubat 2012, 22:44
bence 250r ın görsel olarak daha çok ihtiyacı var bu işleme. çünkü 125r daha ss görünümde olmasına rağmen yinede iyiki yapmışım diyorum. 250r daha touring görünümünde ve bu motorun spor görüntüsünü bozuyor, çmurluk ile far arası çok açık. tabiki mühendislerin bildiği birşeyler var ama özellikle sürüş pozisyonunun çok eğik olmaması açısından ön taraf tam ss kadar alçak değil. zaten dikkat ederseniz honda marka olarak konfora çok önem verir. bence konfordan ödün vermemek için, uzun yoldada yorucu olmaması açısından bu şekilde tasarlanmış. ben spor motorları çok sevdiğim için indirdim ön tarafı ve her gören çok güzel olmuş dedi. ama işin diğer bir yanıda var motosikletin geometrisinde 1 cm lik bir oynama dahi sürüş karakterinde farklılıkara neden olur ama bu pist kullanımı dışında kolay kolay anlaşılmaz. ben özellikle bu işlemden sonra motoru uzun uzun test ettim daha önce girip çıktığım virajlara yine aynı hızda girip çıkıyorum bir fark göremedim. ama önü alçaltcak arkadaşlara tavsiyem 3 cm falan alçaltın, daha fazlası vurmaya neden oluyormuş.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:25 ----------
bu arada unutmadan 2012 s1000rr da yapılan ufak değişikliklerden biri ön çatal açısı 0.1 derece dikleşmiş ve bu sayede iki teker arasındaki mesafe çok az daha azalmış ve bu bile sürüş karakterinde farklılıklara neden olmuş ( biraz daha kıvraklık ve yön değiştirme hızında artış kazanılmış ). yani demek istediğim biz 3-4 cm alçaltmaktan bahsediyoruz ki bu hiç azımsanmayacak bir değer. bazı arkadaşlar için önemli olabilir aklınızda olsun
Aslında şöyle bişey var. Görüntü olarak ön kısmı alçaltınca ön teker ile gövde arasındaki boşluk azalıp biraz daha iyi gözüktüğü gibi görüntüyü asıl güzelleştiren faktör sürücü üzerindeyken ki görüntü. Sürücü öne doğru daha fazla yığılınca ve eğik oturunca spor görüntü destekleniyor. CBr125-250- ninjanın dik olan oturuş pozisyonu racinge yaklaşıyor.
YZF 125 in üzrine oturan 1.80'lik sürücü yüksek gidondan ve dik durduğundan CBR125 in üstünde sanki 1.85 gibi duruyor. Altın elbiseli adamın testlerindende bakarsanız bunu farkedersiniz. Boyu 1.83 tü sanırım ve cbr ın üzerinde boyu algılanırken YZF-125 te yatık durduğundan boyu belli olmuyor.
Hyosung ve YZF nin racing gidondan dolayı üzerinde aynı boyda sürücü ile Ninla ve cbr serisinden daha iri gözükmesine azımsanmıcak katkı yapıyor:)
Zippo's
18 Şubat 2012, 22:48
Bugun caddede ki turuncu cbr burdan mi
s.e.c
18 Şubat 2012, 23:00
Yamaha YZF-R125 2012 model 9.150 lira olmuş:sunny::sunny::sunny:
Tamam YZF güzelde okadar da değil sanki:cherry: CBR125 fuarda zamlanırsa 5800 den 6050 olur en fazla...
Cbr 125 hala bi yamaha 125 değil ama yeni kasa aradaki farkı baya azalttığı gerçek. 3000 liralık veya diğer bi değişle %50 fiyat farkını hakeden ne var şuan?
Hondanın sattığı her 15 cbr a karşı 1 tane YZF bile satılmıcak gibi. Halbuki Yamaha Fiyatı 8.000 civarı rekabetçi bi fiyatta tutma yoluna gitse(Honda tüm avrupa ülkelerinden daha uygun fiyata tutuyor markanın giriş seviyesi olan bizim yumurcağı Türkiye şartlarını düşünerek) 4'e 1 oranını rahat yakalar. Etiket fiyat 7.900 olsa aradaki 1.900 farkın karşılığını dizayn ve herkezde olmayan bir motor alarak fazlasıyla almış olduğunu düşünürdü müşteri:)
Yamaha şu haliyle 125cc de egzotik italyan modunda takılıyor...
Şimdi SS motor düşük cc de Yamaha Türkiyede Hondadan combo yiyor bu durumda(2 hit horyuukett şeklinde:cherry:) Yamaha alıcak adam 3000 im cebimde de kalabilir aslında deyip cbr125 i de listeye alırken 9000 i gözden çıkarmış adamda yine cbr250 ye aklı kayıyor. Normalde buna piyasa kuralları gereği ürününü satışta zorluk çeken marka fiyat kırıp kampanya yaparak tepki verir ve satışlarını düzene koyar. Ama Türkiyede Yamaha firması adam gibi temsil edilmenin yanından geçmediği için tam tersi tepki veriyor. Yani fiyat artışına fahiş fiyata gidiyor. Böylece 300 motor satıp edeceği karı 100 motordan çıkarmış oluyor.
Haa bunun yan etkileri ne oluyor? adam gibi hizmet alamayan ve kazık fiyatlara maruz kalan müşteriler. Peki bu firmanın umrundamı? cebi bişekil dolduktan sonra umrunda değil...
Bu fahiş fiyat işinin suyunu çıkaran Suzukide milleti kazıklayamayacağından GW250 gibi çift silindir bi naked dan bizi mahrum bırakıyor:pr:
Kapitalist sistem rekabeti sevmiyor...müşteri velinimet değil önüne ne konsa tüketicek koyun sürüsü malesef. Suzukide 30.000 lik Burgman ı 45000'e satarak ayrıcalıklı olduğunu düşünen(!) bi kesimden yolunu buluyor nasılsa
Aslında şöyle bişey var. Görüntü olarak ön kısmı alçaltınca ön teker ile gövde arasındaki boşluk azalıp biraz daha iyi gözüktüğü gibi görüntüyü asıl güzelleştiren faktör sürücü üzerindeyken ki görüntü. Sürücü öne doğru daha fazla yığılınca ve eğik oturunca spor görüntü destekleniyor. CBr125-250- ninjanın dik olan oturuş pozisyonu racinge yaklaşıyor.
YZF 125 in üzrine oturan 1.80'lik sürücü yüksek gidondan ve dik durduğundan CBR125 in üstünde sanki 1.85 gibi duruyor. Altın elbiseli adamın testlerindende bakarsanız bunu farkedersiniz. Boyu 1.83 tü sanırım ve cbr ın üzerinde boyu algılanırken YZF-125 te yatık durduğundan boyu belli olmuyor.
Hyosung ve YZF nin racing gidondan dolayı üzerinde aynı boyda sürücü ile Ninla ve cbr serisinden daha iri gözükmesine azımsanmıcak katkı yapıyor:)
Aynen katılıyorum hocam. Hatta önceki sayfalarda bende bunu yazdım. Kardesim motoru kullanırken izledim harika görünüyordu:) cbrını beyaza boyatan arkadşın ekledigi fotolarda sonuncu foto üzerindeylen cekilmiş harika duruyordu. bir kac sayfa geride var fotosu
kursattekin
19 Şubat 2012, 00:01
eski kasa cbr125i olan arkadaslari http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/98862-eski-kasa-cbr125-olan-arkadaslara-ozel.html bekliyorum, mesaj gonderen arkadaslar olmustu su an kacinci sayfa bulamadigim icin boyle bir baslik actim, tesekkurler.
Zippo's
19 Şubat 2012, 01:22
YZF 125 9.100 olsa iyi,2012 100. yıl modeli 9.900 :)
GP500-1st
19 Şubat 2012, 01:38
Aynen katılıyorum hocam. Hatta önceki sayfalarda bende bunu yazdım. Kardesim motoru kullanırken izledim harika görünüyordu:) cbrını beyaza boyatan arkadşın ekledigi fotolarda sonuncu foto üzerindeylen cekilmiş harika duruyordu. bir kac sayfa geride var fotosu
Evet şimdi dönüp bidaha baktım görüntü güzel gerçekten:cat: Frenlemelerde otomatik stoppie de mümkün görünüyor diğer yandan:cherry:
eski kasa cbr125i olan arkadaslari http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/98862-eski-kasa-cbr125-olan-arkadaslara-ozel.html bekliyorum, mesaj gonderen arkadaslar olmustu su an kacinci sayfa bulamadigim icin boyle bir baslik actim, tesekkurler.
sen eski dedin ama yeni kasacılar bastı orayı:P. Yokmu şöyle CBR250 yi 40 hp yapan bi sistem? Hemen 250 ciler üşüşüversin:queen::queen:
YZF 125 9.100 olsa iyi,2012 100. yıl modeli 9.900 :)
Pehhh !!!
Zippo's
19 Şubat 2012, 01:47
Yağmur çamur bitiyo galiba ama hava hala buz gibi.2 ay olucak heralde motoru çıkarmıyalı..
Motorsuz zamanlarda ne kadar sevmesemde bu seferde arabanın bi taraflarıyla oynamaya başladım.Baya zevkli işmiş valla.Arabanın orjinal çirkin hali gitti yeni bi araba oldu sanki.Motorsuzluk insana çok şey yaptırıyo çok.
Acaba bi gün Türkiye'ye cbr 150 getirirler mi ? Keşke bu sene gelseydide,fiyatı 6.500-7000 arası olsaydı.Bence acayip tutulurdu.Sanırım son hız olarak CBR 250 ile hemen hemen aynı.Bu görüntüde 150 cc,bu kadar az yakan ve seri bi motor..Başka ne isterim ki
s.e.c
19 Şubat 2012, 01:53
evet artık dahada kolay stopie yapıyor :) hatta kaymak asvaltta bile ön kaymıyor ama dikkatli olmak gerekiyor ani frende motor tepene bile gecebilir. Bu yüzden fren sırasında biraz geriye kaymak iyi oluyor
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO