PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 [589] 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771

brooklynnn
07 Şubat 2012, 18:46
motor ısınmamıstır dıcem ama sanmıyorum oyle bırsey yapacagınızı
banada oluyordu motoru ısıtmaya baslayınca problem cozuldu

GP500-1st
07 Şubat 2012, 18:55
motor ısınmamıstır dıcem ama sanmıyorum oyle bırsey yapacagınızı
banada oluyordu motoru ısıtmaya baslayınca problem cozuldu

Otomatik jikle var zaten öyle bi sorun pek olası değil.


arkadaşım ben beğendim bu kırmızı siyah modifiyeyi, zaten cbr125 in siyah rengi bana çok sade geliyor benim çok hoşuma gitti kırmızı siyah :cat:

arkadaşlar bir sorum olacak çok sinirim bozuluyor bu konuya. son 1 aydır motosikleti ne zaman kullansam her kullanışımda1 kez stop ediyo illaki. özellikle vitesi boşa atıp ışıklarda beklerken gaz verdiğim sırada oluyor çok hafif pat diye bir ses geliyor gibi oluyor ve stop ediyor ama ardından marşa basar basmaz çalışıyor hiç sorun yokmuş gibi. bu konu çok canımı sıkmaya başladı servis bana 100 km uzakta olduğu için 4000 km bakımını bekliyorum ama belki sizlerdende aynı durum başına gelen olmuştur diye sorayım dedim ??

şimdi servisi arayayım bakalım ne diyecek. muhtemelen gelmen lazım der ama bir sorayım yinede, sonucu paylaşırım burda

Servis gnelde böyle seylerde pek sorun çözemiyor ama. Her kullandığında en az 1 defa stop etme biraz sinir bozucu. Biraz daha kullan devam ederse dicem ama yeterince stop etmiş zaten. Hava flitresinin tozlanıp tıkanması veya 250 topginde olduğu gibi bi kağıt falan sıkıştımı göz atmak lazım. Ateşlemede bu kadar sürede eskime olmaz. sevisde heralde hava filtresin çıkarıp basınçlı hava tutup yollar ama bir denemekte fayda var. Motor nemli ortamda fazla kaldıysa elektiriksel bi sorunda olabilir eğer öyleyse zaten sürekli devam etmez geçer(paslanma olmadıysa kablo başlarında sıcak ortamdabikaç gün kalırsa geçer). Sen dururken hafif aragaz verince stop etmeside daha çok hava emişle ilgil gibi duruyor

s.e.c
07 Şubat 2012, 19:42
ilgilenen herkese teşekkür ederim. brooklynnn motor soğukken hiç stop etmedi, stop ettiğinde genelde hep 3 çizgideydi hararet göstergesi.

evet gp500 250 topiğindeki akünün kağıdının hava girişini tıkaması olayına bende bakayım dedim seleyi söktüm fakat bizim akü siyah bir plastiğin içinde güzelce sarılıydı bende daha çok açmadım. az önce servisi aradım ben benzinden dolayı pislik gelmesinden şüpheleniyorum dedim serviste çok büyük ihtimal benzindendir dedi tahliye civatasını gevşeterek hortumdan pis benzini akıt falan dedi ama burda hava çok yağmurluk, yağmur bittiği gibi o işlemi yapıcam. peki enjeksiyonlu motosikletlerdede karbüratörlüler gibi pis benzini akıtabileceğimiz bir sistem bulunuyormu ki ? bilen var mı arkadaşlar ?

serhan123
07 Şubat 2012, 23:30
arkadaşlar koruma topuzu taktırmayı düşünüyorum. acaba takan varmı?

brooklynnn
08 Şubat 2012, 02:02
koruma topuzu takarsanız bilgileri paylaşmanızı dilerim
bende düşünüyorum bu aralar

s.e.c
08 Şubat 2012, 02:12
volkan çanakkalede mi okuyorsun ? ilk dönem fen edebiyat fakültesinden inerken 2 kez turuncu gri cbr görmüştüm senmiydin acaba ?

patriotf
09 Şubat 2012, 01:29
arkadaşlar koruma topuzu taktırmayı düşünüyorum. acaba takan varmı?

Bende bi ara dusunup arastirmistim biraz dostum koruma takozunu ama yan grenajin 50 TL oldugu bi motorun varken 100-150 TL'ye onu taktirmak zarar eder gibi geldi bana :) Tabi ben gorunusunu seviyorum diyosan ona dicek bisey yok :)

Volkan Serezli
09 Şubat 2012, 01:30
arkadaşlar izmirde tricolor bi 125 lik vardı üstünden yoshimura küçük bi egzos vardı sahibi buradanmı acaba

patriotf
09 Şubat 2012, 01:38
Arkadaslar benim bi sorunum var. Bunu gecen hafta dile getirmistim ama yeterince yorum alamadim.
Motosikletim kalkista cok iyi hizlaniyo 110-120 km.lere iyi bi sekilde geliyorum fakat uzun yoldayken hiz dusurunce motor cok isteksiz ve hizlanamiyo. Bu konuyla ilgili sizin dusunceleriniz neler?

Benim siz CBR 125R kullanicilarina ince bi sitemle birlikte sunmak istedigim bi istegim var. Farkediyorum ki bu forumda bi cok kisi hergun en az 2-3 kere bu konuyu takip ediyo fakat ayni benim gibi az yorum yaziyo, dusuncesini sunmuyo ayrica sikintidan abi motorumuz aktif olan konu CBR250R konu basligini takip ediyo(kisi kendinden bilir isi) :D

Benim teklifim sudur:

Gelin her gordugumuz soruya birbirimize az da olsa yardimimiz dokunsun diye cevap verelim. Akil akildan ustundur. Senin dusundugun biseyi ben dusunememis olabilirim.

Hadi o zaman bu uygulamaya benim sorumdan baslayalim :P

mstfkrfk
09 Şubat 2012, 01:44
hocam haklısın valla günümün en az 2 saatimi forumda geçiriyorum ama pek bir şey yazmıyorum,çünkü yaşamıyorum.probleminle ilgili bir şey diyemeyeceğim çünkü motor bana da güçsüz geliyor ve yaşadıklarını bende yaşıyorum hatta herkes yaşıyordur.altımızda ki 125cc lik bir motor,pek güç beklememek lazım.ama motoru yüksek devirlerde tutarsan hızlanma problemin geçer.mesela 5. viteste 120yle giderken yavaşladın 90 a filan geldin vites düşür ve deviri 8bin civarı tut problem çözülür.

s.e.c
09 Şubat 2012, 01:51
Arkadaslar benim bi sorunum var. Bunu gecen hafta dile getirmistim ama yeterince yorum alamadim.
Motosikletim kalkista cok iyi hizlaniyo 110-120 km.lere iyi bi sekilde geliyorum fakat uzun yoldayken hiz dusurunce motor cok isteksiz ve hizlanamiyo. Bu konuyla ilgili sizin dusunceleriniz neler?

Benim siz CBR 125R kullanicilarina ince bi sitemle birlikte sunmak istedigim bi istegim var. Farkediyorum ki bu forumda bi cok kisi hergun en az 2-3 kere bu konuyu takip ediyo fakat ayni benim gibi az yorum yaziyo, dusuncesini sunmuyo ayrica sikintidan abi motorumuz aktif olan konu CBR250R konu basligini takip ediyo(kisi kendinden bilir isi) :D

Benim teklifim sudur:

Gelin her gordugumuz soruya birbirimize az da olsa yardimimiz dokunsun diye cevap verelim. Akil akildan ustundur. Senin dusundugun biseyi ben dusunememis olabilirim.

Hadi o zaman bu uygulamaya benim sorumdan baslayalim :P

evet bu topik malesef çok ölü buna bende biraz sitemliyim. ama şöyle karbon kaplasak yada egzost değiştirsek yazan yazana olur fakat bir soru sorduğunda bazen hiç cevap alamıyorsun bazende çok geç alıyorsun. gerçi bu durumun bir nedeni de şu: sonuçta 125 cc kullanıcılarının büyük çoğunluğu yeni olabiliyor hatta bazılarının ilk motosikleti olduğu için tecrübe eksikliğinden dolayı yanlış cevap verebilirim diye yazmayanlarda olabilir

bu konuda gerçekten yardımcı olabilmek zor dostum, hatta daha öncede bir kaç cevap yazmıştım bu soruna ama senin motorunda mı bir sorun var yoksa sana mı öyle geliyor bunu tam bilemiyoruz. bunun en iyi yolu aynı motordan bulup onuda bir test etmek fakat tanıdığım aynı motora sahip olan kimse yok demiştin. peki 100-110 dan hızını düşürdüğünde tekrar hızlanmak için vites düşürdüğünde vitesi düşürüp gaz verdiğin an yani hızlanmaya geçtiğin an devir kaçta oluyor ?

patriotf
09 Şubat 2012, 02:09
evet bu topik malesef çok ölü buna bende biraz sitemliyim. ama şöyle karbon kaplasak yada egzost değiştirsek yazan yazana olur fakat bir soru sorduğunda bazen hiç cevap alamıyorsun bazende çok geç alıyorsun. gerçi bu durumun bir nedeni de şu: sonuçta 125 cc kullanıcılarının büyük çoğunluğu yeni olabiliyor hatta bazılarının ilk motosikleti olduğu için tecrübe eksikliğinden dolayı yanlış cevap verebilirim diye yazmayanlarda olabilir

bu konuda gerçekten yardımcı olabilmek zor dostum, hatta daha öncede bir kaç cevap yazmıştım bu soruna ama senin motorunda mı bir sorun var yoksa sana mı öyle geliyor bunu tam bilemiyoruz. bunun en iyi yolu aynı motordan bulup onuda bir test etmek fakat tanıdığım aynı motora sahip olan kimse yok demiştin. peki 100-110 dan hızını düşürdüğünde tekrar hızlanmak için vites düşürdüğünde vitesi düşürüp gaz verdiğin an yani hızlanmaya geçtiğin an devir kaçta oluyor ?
Diyelim ki ben 120 km hizla 6. Viteste gidiyorum, hizimi 100'e dusurunce 5'e 90'a falan dusurunce 4'e atiyorum sonra 4. Viteste 10000 devire kadar geliyorum 5'e atiyorum fakat motor gaz verince yemiyo, hizlanmiyo 100 km. Hizi koruyo. Bu yuzden devirlerden kaynaklandigini sanmiyorum. Motorla 7000 km. Yaptim. Hangi devirde ne yapabildigini biliyorum ona gore kiyasliyorum. :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:06 ----------


hocam haklısın valla günümün en az 2 saatimi forumda geçiriyorum ama pek bir şey yazmıyorum,çünkü yaşamıyorum.probleminle ilgili bir şey diyemeyeceğim çünkü motor bana da güçsüz geliyor ve yaşadıklarını bende yaşıyorum hatta herkes yaşıyordur.altımızda ki 125cc lik bir motor,pek güç beklememek lazım.ama motoru yüksek devirlerde tutarsan hızlanma problemin geçer.mesela 5. viteste 120yle giderken yavaşladın 90 a filan geldin vites düşür ve deviri 8bin civarı tut problem çözülür.

Dostum ben zaten motorun gucsuz bi motor oldugunu kabul ediyorum ama diyorum ki ilk kalkistaki bu performans bana yeterli gelirken niye sonradan motor boguluyo. Sikintim bu:(

s.e.c
09 Şubat 2012, 02:10
o zaman bir servise sor burdan sanmıyorum kimsenin yardımcı olabileceğini. eğer bu sorununun cevabını bulabilirsen burada paylaşmanı isterim, bende çok merak ettim

patriotf
09 Şubat 2012, 02:20
o zaman bir servise sor burdan sanmıyorum kimsenin yardımcı olabileceğini. eğer bu sorununun cevabını bulabilirsen burada paylaşmanı isterim, bende çok merak ettim

Haklisin sanirim. Karlar eridigi gibi gidip servise sorucam bu durumu. Sonucunu ve nedenini de sizinle paylasirim.
Yorumlar icin tesekkurler.

serhan123
09 Şubat 2012, 02:25
ben baya bişiler düşündüm karbon kaplama, sticker yapıştırma gibi havalar biraz açsa düşüncelerimi gerçekleştirip paylaşacağım.

Zippo's
09 Şubat 2012, 02:37
Arkadaşlar vallahi ne yalan söyleyeyim bırakın yorum yapmayı ben topiğe bile girmez oldum.CBR 250 Topiğindeyim hep.Hatta geçen hafta cbr 250 topiğinden Can abi(stepfunk) ile buluştuk.Karbon parçaları verdim kendisine.Grenajlar için hondanın ürettiği yan ve kafa karbon grenajları 250 yede 125 liğe de oluyo.Ayrıca karbon düşünen arkadaşlar için söylüyorum.Daha önce de paylaşmıştım,ben egzostu karbon kapladım.Egzostu kaplamak isteyen arkadaşlar karbon folyoyu arkaya kadar uzatsın.Yani egzost kapağının arkasına kadar uzatın.Aksi taktirde zamanla uçlardan açılıyo.Ama dediğim gibi yaparsanız sorun çıkmaz ve çok güzel bi görüntü çıkar ortaya.Egzost hariç kesinlikle grenaj parçalarının karbon kaplamasını önermiyorum.Pahalıda olsa honda nın ürettiği karbon grenajları almak daha mantıklı.Hem deforme olmuyo,hem orjinal parlak karbon hemde kir tutmuyo.

Ben egzostu değiştirmeyi çok düşündüm.Hatta yine daha önce paylaştım burda bizim motorlar için üretilen egzostların linklerine kadar verdim.

Arrow'un yeni kasa için ürettiği egzost Türkiye'de yok.Yurtdışından getirilirse 1.000 lira gibi bi miktar tutuyo.
Bundan başka devil,gp,leo vince nin egzostları var.He bide bizim Türk malı Tiger egzost.Sıkı durun fiyatı 365 € :)

Ayrıca mstfkrfk arkadaşıma katılıyorum.Motorun 110-120 gibi hızlardan düşüşünde hızlanmasında güçsüz kalması çok normal.Motorunuzda sorun yok yani,hepimizde böyle

serhan123
09 Şubat 2012, 03:05
merak ettim illaki motorlarımızı zorluyoruz en son kaç km hıza çıktınız düzde ve rampada maksat sohpet olsun :)

mstfkrfk
09 Şubat 2012, 03:12
Arkadaşlar vallahi ne yalan söyleyeyim bırakın yorum yapmayı ben topiğe bile girmez oldum.CBR 250 Topiğindeyim hep.Hatta geçen hafta cbr 250 topiğinden Can abi(stepfunk) ile buluştuk.Karbon parçaları verdim kendisine.Grenajlar için hondanın ürettiği yan ve kafa karbon grenajları 250 yede 125 liğe de oluyo.Ayrıca karbon düşünen arkadaşlar için söylüyorum.Daha önce de paylaşmıştım,ben egzostu karbon kapladım.Egzostu kaplamak isteyen arkadaşlar karbon folyoyu arkaya kadar uzatsın.Yani egzost kapağının arkasına kadar uzatın.Aksi taktirde zamanla uçlardan açılıyo.Ama dediğim gibi yaparsanız sorun çıkmaz ve çok güzel bi görüntü çıkar ortaya.Egzost hariç kesinlikle grenaj parçalarının karbon kaplamasını önermiyorum.Pahalıda olsa honda nın ürettiği karbon grenajları almak daha mantıklı.Hem deforme olmuyo,hem orjinal parlak karbon hemde kir tutmuyo.

Ben egzostu değiştirmeyi çok düşündüm.Hatta yine daha önce paylaştım burda bizim motorlar için üretilen egzostların linklerine kadar verdim.

Arrow'un yeni kasa için ürettiği egzost Türkiye'de yok.Yurtdışından getirilirse 1.000 lira gibi bi miktar tutuyo.
Bundan başka devil,gp,leo vince nin egzostları var.He bide bizim Türk malı Tiger egzost.Sıkı durun fiyatı 365 € :)

Ayrıca mstfkrfk arkadaşıma katılıyorum.Motorun 110-120 gibi hızlardan düşüşünde hızlanmasında güçsüz kalması çok normal.Motorunuzda sorun yok yani,hepimizde böyle

zippo karbon kaplamayı hatırlarsan senden 1-2 hafta sonra yapmıştım hala sapa sağlam atma gibi bir sorun yok tazyikli suyla yıkayınca bile kalkmıyor.tabii bütün tozu toprağı üzerinde biriktirmesi çok rahatsız edici.egzost olarakta ısrar ediyorum 125 lik tek silindir bir motora 600-1000 lira arası para verip egzost almak mantıklı değil,gereksiz.

serhan ben son hız olarak 132 km/sa gördüm 2km devam ettim son sürat daha da artmadı ama devir 9500 üzerine çıkmıyor.rüzgar vardı(ne kadar etkiliyordur bilmiyorum),hafifte eğim var gittiğim yolda.

serhan123
09 Şubat 2012, 03:16
ben düzde 144 gördüm. Rampada da 152km yi gördüm biraz daha giderdi belki ama yol bittmişti.

Zippo's
09 Şubat 2012, 03:21
zippo karbon kaplamayı hatırlarsan senden 1-2 hafta sonra yapmıştım hala sapa sağlam atma gibi bir sorun yok tazyikli suyla yıkayınca bile kalkmıyor.tabii bütün tozu toprağı üzerinde biriktirmesi çok rahatsız edici.egzost olarakta ısrar ediyorum 125 lik tek silindir bir motora 600-1000 lira arası para verip egzost almak mantıklı değil,gereksiz.

serhan ben son hız olarak 132 km/sa gördüm 2km devam ettim son sürat daha da artmadı ama devir 9500 üzerine çıkmıyor.rüzgar vardı(ne kadar etkiliyordur bilmiyorum),hafifte eğim var gittiğim yolda.

Doğru diyosun gerek yok.Zaten performansta bi etki beklemek saçma olur.Öyle bi beklentim yok.Ama yine de güzel bi ses isterdim.Tiger ın sesi fena değil ama fiyatı saçma :)
152 km çok bizim motorlar için

serhan123
09 Şubat 2012, 03:23
max hızım o oldu ama inanılmaz bir zevk verdi.

Zippo's
09 Şubat 2012, 03:25
max hızım o oldu ama inanılmaz bir zevk verdi.

Ben güvenip yapamam o kadar hızı bizim motorlarla ya.130 un üstüne çıkmam,ki en fazla 140 görebildim bir kere.

serhan123
09 Şubat 2012, 03:28
motorda dengesizlikler olmadı şase o hızı kaldırabildi bende 1 kere gördüm zaten.

mstfkrfk
09 Şubat 2012, 03:35
yahu millet cg serisiyle 150-160 yapıyor bizim motorlar tabii ki kaldırır bu hızı ama benim motor herhalde daha açılmadı 130 u zor vuruyorum zaten hız tutkumda yok,bu arada okanı açın tv 8 :D

serhan123
09 Şubat 2012, 03:38
yararlı bilgiler var :))

GP500-1st
09 Şubat 2012, 04:15
Gençlik topiğin düzenli ve düzgün sohbet ve bilgi alışverişi için bikaç önemli sorun var.

Biri ikide bir topiği hiç okumadan pat diye üye olunca damlayan bu motor kaç yapıyor ve benim alttımda nasıl durur diye soran mubabbeti kısıra bağlayıp topikten nefret ettiren tipler. evet bunlar tipler çünkü bu motoru çok beğeniyosan oturda bi 10 sayfa karıştır sonra gel adam gibi bişey sor cevaplansın. Saygı ve ortam adabı bilmeyen 16-18 özenti tayfadan (kaçın adam liseli beyler:P) burası senelerdir çekiyor. Bi bitmediler ....:cherry:

diğeri yine biraz kullanıcı yaşıyla ilgili. Ninja 250 ve cbr250 topiğindeki yaş ort. 28 civarı. E haliyle ne istediğini biraz daha bilen muhabbete seviye saygı daha yüksek katılımcı kişiler var. Yazanlar biraz daha düşünerek yazıyor. Burda 19-21 civarıdır. Canı sıkılınca yazma cevap vermeler biraz kafalar kavak yelleri yani(ihtiyaçlar daha farklı kimse yaş muhabbetini yanlış anlamasın söz meclisten dışarı)

Yani olay sonuç olarak ne istediğini bilip bilmemekle alakalı yoksa bu işin ceberesi yeberesi ninjası 300ü 500'ü 1500'ü yok


Arkadaşlar vallahi ne yalan söyleyeyim bırakın yorum yapmayı ben topiğe bile girmez oldum.CBR 250 Topiğindeyim hep.Hatta geçen hafta cbr 250 topiğinden Can abi(stepfunk) ile buluştuk.Karbon parçaları verdim kendisine.Grenajlar için hondanın ürettiği yan ve kafa karbon grenajları 250 yede 125 liğe de oluyo.Ayrıca karbon düşünen arkadaşlar için söylüyorum.Daha önce de paylaşmıştım,ben egzostu karbon kapladım.Egzostu kaplamak isteyen arkadaşlar karbon folyoyu arkaya kadar uzatsın.Yani egzost kapağının arkasına kadar uzatın.Aksi taktirde zamanla uçlardan açılıyo.Ama dediğim gibi yaparsanız sorun çıkmaz ve çok güzel bi görüntü çıkar ortaya.Egzost hariç kesinlikle grenaj parçalarının karbon kaplamasını önermiyorum.Pahalıda olsa honda nın ürettiği karbon grenajları almak daha mantıklı.Hem deforme olmuyo,hem orjinal parlak karbon hemde kir tutmuyo.

Ben egzostu değiştirmeyi çok düşündüm.Hatta yine daha önce paylaştım burda bizim motorlar için üretilen egzostların linklerine kadar verdim.

Arrow'un yeni kasa için ürettiği egzost Türkiye'de yok.Yurtdışından getirilirse 1.000 lira gibi bi miktar tutuyo.
Bundan başka devil,gp,leo vince nin egzostları var.He bide bizim Türk malı Tiger egzost.Sıkı durun fiyatı 365 € :)

Ayrıca mstfkrfk arkadaşıma katılıyorum.Motorun 110-120 gibi hızlardan düşüşünde hızlanmasında güçsüz kalması çok normal.Motorunuzda sorun yok yani,hepimizde böyle

Yahu ben bu taygıra baya giydirdim daha önce ama aslında carbon modelin dizayn görüntü ve işçilik iyi duruyor.Ses te sağlam gibi. Fiya 2.30 dan hesapla 840 lira. Arrow devil leovince gibi markalrın egzozda 900-1100 tl ye gelebilir bu yaz kullanıcı sayısı çığ gibi büycek sonuçta. Ben biraz mühendis kafasından gittiğimden motorunda fiyatı 6500 olmuşken arrowa 900 tl civarı fiyat olursa eskisi kadar çok gelmiyor kulağa.

Tiger ın da biraz pazarlık falan fiyat makul olsa 650 civarı aslında gayet iyi olucak adamlar özenmişler çünkü biraz hakkını yedik. Aslında bu carbon falan pahalı malzeme fiyat bazında aliminyum klasik tüp gelse daha çok talep olur. Marka tüp 800'e alınır. Carbona 1.000-1.100 çok R1 kullanmıyoruz sonuçta pata pata ses vereceği en nihayetinde

Zippo's
09 Şubat 2012, 14:00
Gençlik topiğin düzenli ve düzgün sohbet ve bilgi alışverişi için bikaç önemli sorun var.

Biri ikide bir topiği hiç okumadan pat diye üye olunca damlayan bu motor kaç yapıyor ve benim alttımda nasıl durur diye soran mubabbeti kısıra bağlayıp topikten nefret ettiren tipler. evet bunlar tipler çünkü bu motoru çok beğeniyosan oturda bi 10 sayfa karıştır sonra gel adam gibi bişey sor cevaplansın. Saygı ve ortam adabı bilmeyen 16-18 özenti tayfadan (kaçın adam liseli beyler:P) burası senelerdir çekiyor. Bi bitmediler ....:cherry:

diğeri yine biraz kullanıcı yaşıyla ilgili. Ninja 250 ve cbr250 topiğindeki yaş ort. 28 civarı. E haliyle ne istediğini biraz daha bilen muhabbete seviye saygı daha yüksek katılımcı kişiler var. Yazanlar biraz daha düşünerek yazıyor. Burda 19-21 civarıdır. Canı sıkılınca yazma cevap vermeler biraz kafalar kavak yelleri yani(ihtiyaçlar daha farklı kimse yaş muhabbetini yanlış anlamasın söz meclisten dışarı)

Yani olay sonuç olarak ne istediğini bilip bilmemekle alakalı yoksa bu işin ceberesi yeberesi ninjası 300ü 500'ü 1500'ü yok



Yahu ben bu taygıra baya giydirdim daha önce ama aslında carbon modelin dizayn görüntü ve işçilik iyi duruyor.Ses te sağlam gibi. Fiya 2.30 dan hesapla 840 lira. Arrow devil leovince gibi markalrın egzozda 900-1100 tl ye gelebilir bu yaz kullanıcı sayısı çığ gibi büycek sonuçta. Ben biraz mühendis kafasından gittiğimden motorunda fiyatı 6500 olmuşken arrowa 900 tl civarı fiyat olursa eskisi kadar çok gelmiyor kulağa.

Tiger ın da biraz pazarlık falan fiyat makul olsa 650 civarı aslında gayet iyi olucak adamlar özenmişler çünkü biraz hakkını yedik. Aslında bu carbon falan pahalı malzeme fiyat bazında aliminyum klasik tüp gelse daha çok talep olur. Marka tüp 800'e alınır. Carbona 1.000-1.100 çok R1 kullanmıyoruz sonuçta pata pata ses vereceği en nihayetinde

Evet tigerin RS-800 modeli gerçekten dizayn ve ses olarak güzel.Son fiyat 800 diye konuşmuştuk biz satıcıyla

s.e.c
09 Şubat 2012, 16:33
bugün hava sıcaklığı 1 derece gösteriyordu ama dayanamadım atladım cbra kozak yaylasının virajlı yollarına vurdum kendimi. hava sıcaklığı çok düşük olduğu için lastikler tam ısınamamıştır ve don olabilir diye vrajlarda tedirgin davrandım, tam tadını çıkaramadım ama yinede güzeldi :)
http://img220.imageshack.us/img220/8610/imag0125g.jpg (http://img220.imageshack.us/i/imag0125g.jpg/)
http://img171.imageshack.us/img171/9738/imag0126oz.jpg (http://img171.imageshack.us/i/imag0126oz.jpg/)

patriotf
09 Şubat 2012, 18:26
Gençlik topiğin düzenli ve düzgün sohbet ve bilgi alışverişi için bikaç önemli sorun var.

Biri ikide bir topiği hiç okumadan pat diye üye olunca damlayan bu motor kaç yapıyor ve benim alttımda nasıl durur diye soran mubabbeti kısıra bağlayıp topikten nefret ettiren tipler. evet bunlar tipler çünkü bu motoru çok beğeniyosan oturda bi 10 sayfa karıştır sonra gel adam gibi bişey sor cevaplansın. Saygı ve ortam adabı bilmeyen 16-18 özenti tayfadan (kaçın adam liseli beyler:P) burası senelerdir çekiyor. Bi bitmediler ....:cherry:

diğeri yine biraz kullanıcı yaşıyla ilgili. Ninja 250 ve cbr250 topiğindeki yaş ort. 28 civarı. E haliyle ne istediğini biraz daha bilen muhabbete seviye saygı daha yüksek katılımcı kişiler var. Yazanlar biraz daha düşünerek yazıyor. Burda 19-21 civarıdır. Canı sıkılınca yazma cevap vermeler biraz kafalar kavak yelleri yani(ihtiyaçlar daha farklı kimse yaş muhabbetini yanlış anlamasın söz meclisten dışarı)


CBR125 kullanicilarinin muhtemelen ilk motorlari oldugu ve onune gelen bu motor bende nasil durur sorulari konusundaki siteminde haklisin. Yas ortalamasi konusunda haksiz oldugunu dusunuyorum. Bu konu basliginin kullanici yas ortalamasi 20 civaridir. Turkiye'de 20 yasindaki bi genc universiteye baslamis 2. Sinifa gelmis falan oluyo ve benim 20 yaslarinda gayet mantikli duzgun yorumlar yapabilen bi cok arkadasim var.
Ayrica kullanicilar herseyden konusur, biz ise hicbiseyden konusmuyoruz. Sikintimiz bu.
Su yaz bi gelsin bulusmalar ayarlayip yazlik yerlere kactiktan sonra gorelim bir de bu konu basligini :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:20 ----------


bugün hava sıcaklığı 1 derece gösteriyordu ama dayanamadım atladım cbra kozak yaylasının virajlı yollarına vurdum kendimi. hava sıcaklığı çok düşük olduğu için lastikler tam ısınamamıştır ve don olabilir diye vrajlarda tedirgin davrandım, tam tadını çıkaramadım ama yinede güzeldi :)
http://img220.imageshack.us/img220/8610/imag0125g.jpg (http://img220.imageshack.us/i/imag0125g.jpg/)
http://img171.imageshack.us/img171/9738/imag0126oz.jpg (http://img171.imageshack.us/i/imag0126oz.jpg/)

Semih her ne kadar tam tadini cikaramadim desende, motorunu kullanabildigin icin bile sanslisin. Ben Ankara'da 1 aydir birak kullanmayi, sogukta beklemeyi goze alip 2-3 dk. Sesini bile zor duyuyorum.
Cok guzel ve kiskandirici fotolar. :) Eline saglik.

GP500-1st
09 Şubat 2012, 21:29
bugün hava sıcaklığı 1 derece gösteriyordu ama dayanamadım atladım cbra kozak yaylasının virajlı yollarına vurdum kendimi. hava sıcaklığı çok düşük olduğu için lastikler tam ısınamamıştır ve don olabilir diye vrajlarda tedirgin davrandım, tam tadını çıkaramadım ama yinede güzeldi :)
http://img220.imageshack.us/img220/8610/imag0125g.jpg (http://img220.imageshack.us/i/imag0125g.jpg/)
http://img171.imageshack.us/img171/9738/imag0126oz.jpg (http://img171.imageshack.us/i/imag0126oz.jpg/)

İlk foto Colin Mcrea rally deki virajlar gibi uygun hava da bi en hızlı zaman turu atmak lazım:cherry: Carbonlar 3m sanırım?


CBR125 kullanicilarinin muhtemelen ilk motorlari oldugu ve onune gelen bu motor bende nasil durur sorulari konusundaki siteminde haklisin. Yas ortalamasi konusunda haksiz oldugunu dusunuyorum. Bu konu basliginin kullanici yas ortalamasi 20 civaridir. Turkiye'de 20 yasindaki bi genc universiteye baslamis 2. Sinifa gelmis falan oluyo ve benim 20 yaslarinda gayet mantikli duzgun yorumlar yapabilen bi cok arkadasim var.
Ayrica kullanicilar herseyden konusur, biz ise hicbiseyden konusmuyoruz. Sikintimiz bu.
Su yaz bi gelsin bulusmalar ayarlayip yazlik yerlere kactiktan sonra gorelim bir de bu konu basligini :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:20 ----------



Semih her ne kadar tam tadini cikaramadim desende, motorunu kullanabildigin icin bile sanslisin. Ben Ankara'da 1 aydir birak kullanmayi, sogukta beklemeyi goze alip 2-3 dk. Sesini bile zor duyuyorum.
Cok guzel ve kiskandirici fotolar. :) Eline saglik.

Yaş konusundaki kıyası 250 topiğindeki kullancı yaşına göre yaptım kimsenin yaşını eleştirmedim:) 20 yaşında olmak daha güzel tabi. zaten bu motorun hadef kitlesi 16-21 yaş arası kullanıcılar. Ama su soğutma enjeksiyon güzel görünüm 5-6 senelik problemsiz mazisi oluşundan Bizdki vergiler benzin pahalılığı derken her kesimden ilgi görüyor.

Ayrıca 250cc yede alternatif bi motor görüntüsünün aynı olması ve 3.000 tl fiyat avantajıyla:cat: Kullanalarda pek değerini bilmiyor. cbr125 e ninja chipi(450 tl imiş) taktırmaya çalışan arkadaşlar vardı burda ama sonra ninja 250 almanın daha mantıklı olduğuna kanat getirdi kendisi:cherry:

Ufuk İnkaya
09 Şubat 2012, 22:27
Arkadaslar benim bi sorunum var. Bunu gecen hafta dile getirmistim ama yeterince yorum alamadim.
Motosikletim kalkista cok iyi hizlaniyo 110-120 km.lere iyi bi sekilde geliyorum fakat uzun yoldayken hiz dusurunce motor cok isteksiz ve hizlanamiyo. Bu konuyla ilgili sizin dusunceleriniz neler?

Benim siz CBR 125R kullanicilarina ince bi sitemle birlikte sunmak istedigim bi istegim var. Farkediyorum ki bu forumda bi cok kisi hergun en az 2-3 kere bu konuyu takip ediyo fakat ayni benim gibi az yorum yaziyo, dusuncesini sunmuyo ayrica sikintidan abi motorumuz aktif olan konu CBR250R konu basligini takip ediyo(kisi kendinden bilir isi) :D

Benim teklifim sudur:

Gelin her gordugumuz soruya birbirimize az da olsa yardimimiz dokunsun diye cevap verelim. Akil akildan ustundur. Senin dusundugun biseyi ben dusunememis olabilirim.

Hadi o zaman bu uygulamaya benim sorumdan baslayalim :P

dostum çok haklısın artık buraya da yazmaya karar verdim bu yazını görünce. bende uzun zamandır takip ediyorum fakat hiç yazmadım öyle bakınıyorum foruma :) gel gelelim sorununa gelince arkadaşım şimdi motorun kaç km'de. rodajını düzgün tamamladın mı ve de bakımlarını zamanında yaptırıyormusun. benim hiç böyle sorunlarım olmadı nedense 2011 kasa ile ilgili :) he birde motoru devirli ve hızlı kullanıyormusun yoksa daha nazik mi davranıyorsun?

edit : motorun 7000 km'de imiş. bence 8000 bakımında bujı ve hava filtresini değiştirdiğinde devam edecek mi merak ediyorum.

bu arada ben Ufuk İnkaya arkadaşlar herkese merhabalar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:15 ----------


merak ettim illaki motorlarımızı zorluyoruz en son kaç km hıza çıktınız düzde ve rampada maksat sohpet olsun :)

düzde 148 , rampa aşağı 155 kardeşim

mstfkrfk
09 Şubat 2012, 23:31
yahu bu 148 ler 150ler benim kafamı çok karıştırdı.ne kadar süre basıyorsunuz,ben 130 u bile bikaç saniyeliğine görebildim.bugün yine zorladım 2km son gaz gittim 127 yi geçmedi.rodajı düzgün yaptım(4.motorum:3ü sıfırdı)motor 1700 kmde hala açılmamış olabilir mi?

Zippo's
09 Şubat 2012, 23:54
yahu bu 148 ler 150ler benim kafamı çok karıştırdı.ne kadar süre basıyorsunuz,ben 130 u bile bikaç saniyeliğine görebildim.bugün yine zorladım 2km son gaz gittim 127 yi geçmedi.rodajı düzgün yaptım(4.motorum:3ü sıfırdı)motor 1700 kmde hala açılmamış olabilir mi?

Hocam rodaj 1000 km ama,açılması 3.000 e kadar var :) Benimki 3binde filan açıldı.Bende 128 i geçemedim 1500 km de.Şuan 4700 de 140 ı bir kez görebildim.

Ufuk İnkaya
10 Şubat 2012, 00:17
kardeşim şimdi sana şöyle söyleyeyim yolun zeminide çok fark eder bunu unutma. daha 1700'deymiş biraz daha bekle şöyle 2. bakımdan sonra birşeylerde farklılık yaratabilir. ben daha geçen cumartesi 8000 bakımını yaptırdım hava filtresi, buji, yağ ve rutin bakımlar felan yapıldı onda bile gidişde hissedilir derecede farklılıklar yaratıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:11 ----------


Hocam rodaj 1000 km ama,açılması 3.000 e kadar var :) Benimki 3binde filan açıldı.Bende 128 i geçemedim 1500 km de.Şuan 4700 de 140 ı bir kez görebildim.

ben pek sanmıyorum km ile km/h arasında bir fark yaratacağını. ben 2bin küsürat km'lerde de gördüm 145 148 kardeşim.

Zippo's
10 Şubat 2012, 00:22
kardeşim şimdi sana şöyle söyleyeyim yolun zeminide çok fark eder bunu unutma. daha 1700'deymiş biraz daha bekle şöyle 2. bakımdan sonra birşeylerde farklılık yaratabilir. ben daha geçen cumartesi 8000 bakımını yaptırdım hava filtresi, buji, yağ ve rutin bakımlar felan yapıldı onda bile gidişde hissedilir derecede farklılıklar yaratıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:11 ----------



ben pek sanmıyorum km ile km/h arasında bir fark yaratacağını. ben 2bin küsürat km'lerde de gördüm 145 148 kardeşim.

Vallahi bence 1.700 de motor tam anlamıyla açılmamış olabilir.3 binde daha farklı olabilir.Zamanla anlaşılır:cherry:

serhan123
10 Şubat 2012, 00:31
kardeşim şimdi sana şöyle söyleyeyim yolun zeminide çok fark eder bunu unutma. daha 1700'deymiş biraz daha bekle şöyle 2. bakımdan sonra birşeylerde farklılık yaratabilir. ben daha geçen cumartesi 8000 bakımını yaptırdım hava filtresi, buji, yağ ve rutin bakımlar felan yapıldı onda bile gidişde hissedilir derecede farklılıklar yaratıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:11 ----------



ben pek sanmıyorum km ile km/h arasında bir fark yaratacağını. ben 2bin küsürat km'lerde de gördüm 145 148 kardeşim.

8 bin bakımına kaç para istediler?

GP500-1st
10 Şubat 2012, 00:38
Bu aliminyum egzoz yeterince şık bence. Arrow un

http://d1202.hizliresim.com/u/9/2l18s.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

Carbonlardan daha hesaplı ve iyi duruyor bence

Bunun sitesinde fiyat ile ilgili bilgiye ulaşamadım. E-Baydan falan veya yurt sışında ne kadar acaba?

CBR250 nin soba borusu gibi kaba kalmış motora büyük kaçmış egzozu

http://d1202.hizliresim.com/u/9/2l1gs.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

Zippo's
10 Şubat 2012, 00:43
Bu aliminyum egzoz yeterince şık bence. Arrow un

http://d1202.hizliresim.com/u/9/2l18s.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

Carbonlardan daha hesaplı ve iyi duruyor bence

Bunun sitesinde fiyat ile ilgili bilgiye ulaşamadım. E-Baydan falan veya yurt sışında ne kadar acaba?

CBR250 nin soba borusu gibi kaba kalmış motora büyük kaçmış egzozu

http://d1202.hizliresim.com/u/9/2l1gs.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

http://www.ebay.it/itm/Silenziatore-marmitta-Arrow-Street-Thunder-COMPL-Al-D-fond-Inox-CBR-125-R-2011-/120845199365?pt=Ricambi_e_Accessori_Moto&hash=item1c22ef6805

Ufuk İnkaya
10 Şubat 2012, 00:52
8 bin bakımına kaç para istediler?

buji,hava filtresi,yağ, ve rutin bakımlar yapıldı 105 tl tuttu kardeşim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:49 ----------


Bu aliminyum egzoz yeterince şık bence. Arrow un

http://d1202.hizliresim.com/u/9/2l18s.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

Carbonlardan daha hesaplı ve iyi duruyor bence

Bunun sitesinde fiyat ile ilgili bilgiye ulaşamadım. E-Baydan falan veya yurt sışında ne kadar acaba?

CBR250 nin soba borusu gibi kaba kalmış motora büyük kaçmış egzozu

http://d1202.hizliresim.com/u/9/2l1gs.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

cbr 250 konusunda içimden geçenleri yazmışsın kardeş :)

yaza doğru düşünebilirim bu ekzozu çok hoşuma gitti :)

Zippo's
10 Şubat 2012, 00:59
buji,hava filtresi,yağ, ve rutin bakımlar yapıldı 105 tl tuttu kardeşim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:49 ----------



cbr 250 konusunda içimden geçenleri yazmışsın kardeş :)

yaza doğru düşünebilirim bu ekzozu çok hoşuma gitti :)

Bende çok düşündümde bu egzostu,Türkiye'de yok.Yurtdışından getirsen gümrüğe takılcak.Bide üstüne para vericeksin almak için.En az 1.000 tl tutuyo

brooklynnn
10 Şubat 2012, 01:06
motorda izmit istanbul arası arkadan gelen ruzgar ve ıyı ıvmelenme ile 135 gördük iki kişi
benim merak ettiğim motorlarda fren balataları ne zaman değişmeli ? balataların eskimeye başladığını nasıl anlarız yolda giderken bittiklerini nasıl anlarız ?

tecrübelilerden yardım istiyorum bu konuda
bu arada motorum 1750 km'de su an

GP500-1st
10 Şubat 2012, 01:09
Bende çok düşündümde bu egzostu,Türkiye'de yok.Yurtdışından getirsen gümrüğe takılcak.Bide üstüne para vericeksin almak için.En az 1.000 tl tutuyo

Full symtem egzoz için 1000 tl fiyat normal ama yarışa girmicezki biz:) Hem girsek dahi CBR250 de bile 0.7 beygir getirisi var.

Slip on olsa fiyat 700 e düşecek ama full system işte. Akropoviçtede öyle anasını satayım

gökhans16cbr
10 Şubat 2012, 01:11
arrow sa değer diyorum zippos kardeşim :) benim geldiğim 3km den belli oluyor 8 9 bin devirle :)

Zippo's
10 Şubat 2012, 01:13
Ben kafayı yiyorum egzos konusunda zaten yavaş yavaş :) Türkiye'de olsa,kesinlikle bi şekilde alırımda.Yokki işte.Şeytan diyo ver 800 ü tiger'a.Hem sesi de güzel.Bizim arkadaşta vardı eski kasa repsolde slip on şekilde tiger.Onun bile sesi çok güzeldi

gökhans16cbr
10 Şubat 2012, 01:16
brooklynnn fren balatalarının bittiğini bakarak veya hidroliğinim azalmasından anlarsın ev basit veya fren pedalının ne kadar aşağıda tutmaya başladığına bak ortalarda fln baya yavaşlatmaya başlamış olması lazım dibine kadar basıyorsan bitmiştir dostum ama 1700de bitirmiş olamazsın balatalatı herhalde :)

Zippo's
10 Şubat 2012, 01:17
Ortalama ne kadar gider balatalar ?

gökhans16cbr
10 Şubat 2012, 01:21
zippos atla motora yaz başı gel alalım fabrikasından bi tiger sana :)

---------- Post added at 01:21 ---------- Previous post was at 01:18 ----------

aga balatalar kişiden kişiye değişir kullanıma bağlı ben 10000 km dir kullanıyorum artık yavaş yavaş değiştirsem iyi olacak diyorum :)

Zippo's
10 Şubat 2012, 01:37
zippos atla motora yaz başı gel alalım fabrikasından bi tiger sana :)

---------- Post added at 01:21 ---------- Previous post was at 01:18 ----------

aga balatalar kişiden kişiye değişir kullanıma bağlı ben 10000 km dir kullanıyorum artık yavaş yavaş değiştirsem iyi olacak diyorum :)

Çok pahalı Gökhan ya.

serhan123
10 Şubat 2012, 01:38
buji,hava filtresi,yağ, ve rutin bakımlar yapıldı 105 tl tuttu kardeşim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:49 ----------

)
teşekürler.

Ufuk İnkaya
10 Şubat 2012, 02:03
motorda izmit istanbul arası arkadan gelen ruzgar ve ıyı ıvmelenme ile 135 gördük iki kişi
benim merak ettiğim motorlarda fren balataları ne zaman değişmeli ? balataların eskimeye başladığını nasıl anlarız yolda giderken bittiklerini nasıl anlarız ?

tecrübelilerden yardım istiyorum bu konuda
bu arada motorum 1750 km'de su an

kardeşim ben 8000 bakımı için gittiğimde sordum ne kadar daha goturur diye 12000 km ye kadar götürür dedi ön için. arka da pek bişi yokmuş frenleme yaparken genelde kompresöre soktuğum için sanırım :)