Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
patriotf
05 Ocak 2012, 23:29
brooklynn güle güle kullan.
arkadaşlar son kasa tvs apachelerin dijital km saatinde 0-60 km ye kaç saniyede çıktığınızı hesaplayan bi kronometre sayacı varmış ve o ana kadar ki en iyi ( en kısa ) hızlanmanız kayıtlı olarak kalıyormuş. forumdan apache kullanıcısı bi arkadaş yazdı hatta kendisi 55 kg mış motorun üstüne yatarak 4.6 saniyede 0-60 km/h yapmış. şimdi sinir oldum ya bizim motorlarda niye yok bu özellik :( tamam cbr ve apache kullandığınızda cbr her yönden daha kaliteli bu hemen belli oluyor ama apachenin bu özelliği süpermiş. gerçi bu özellik oldumu da habire test yapmaktan debriyaj balatasını yer dururduk herhalde :)
bu arada cbr 250 yi de test etmişler 4.2 saniyede 60km/h çıkmış. nasıl ölçtüklerini sormadım onuda sorar yazarım buraya
Bizim motorun 0-60 km testinde cok basarili oldugunu dusunmuyorum. Sebebi de su: Motorun 1. Vitesi guclu fakat vites araligi cok kisa ve bu da motoru yoruyo gibi. Bunu duzeltmek icin disli degistirilip 1. Vitesin vites araligi degistirilebilir diye dusunuyorum. Bu islem yapildikltan sonra serilik acisindan olmasa da kullanim ve motorun rahtlamasi acisindan cok ise yarayacagina inaniyorum. Manisa'da arkadasimin babasi motor tamircisi, bende gidince onun fikrini alicam olabilir mi bu isLem diye.
Siz ne dusunuyosunuz bu konu hakkinda arkadaslar?
brooklynnn
05 Ocak 2012, 23:41
debriyaj balatasının yenmemesi için ideal vites değiştirme devri kaç arkadaslar ?
bu arada
http://www.feyizoglu.com/Begere-Windtech-ust-iclik_46598.html#0
http://www.feyizoglu.com/Windproof-Boyunluk_45726.html#0
http://www.feyizoglu.com/Windproof-Balaklava_45728.html#0
bu üç ürünü kullanıyorum
memnunum
fakat iç içliği kullanırken vücuda tam oturdugu icin atlet misali rüzgar gelince bir miktar soğutuyor
bu bakımdan içine uzun kollu giyip üzerne bunu giymek daha mantıklı olur
Bizim motorun 0-60 km testinde cok basarili oldugunu dusunmuyorum. Sebebi de su: Motorun 1. Vitesi guclu fakat vites araligi cok kisa ve bu da motoru yoruyo gibi. Bunu duzeltmek icin disli degistirilip 1. Vitesin vites araligi degistirilebilir diye dusunuyorum. Bu islem yapildikltan sonra serilik acisindan olmasa da kullanim ve motorun rahtlamasi acisindan cok ise yarayacagina inaniyorum. Manisa'da arkadasimin babasi motor tamircisi, bende gidince onun fikrini alicam olabilir mi bu isLem diye.
Siz ne dusunuyosunuz bu konu hakkinda arkadaslar?
patriotf 0-60 ta başarılı olmayacağı fikrine bende katılıyorum ama bunun nedeni özellikle 2. vitesin çok uzun olması ( 70 km ye yakın hız yapıyor 2 de, yzf 2 de 60 bile yapmıyor ) zaten bu yüzden 1. ve 2. vites arasındaki farkta çok oluyor 1 den 2 ye atınca ilk anda bayılıyor alet. onun için 2. vitesin kısaltılması lazım bence, çünkü yzf r125 in bile 2. vitesi bizim makinalardan daha kısa hemde 12nm tork olmasına ramen.
1. vitesi uzatırsak ilk kalkışta biraz yığılma olabilir, yokuşlarda kalkışta da daha çok zorlanır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:08 ----------
debriyaj balatasının yenmemesi için ideal vites değiştirme devri kaç arkadaslar ?
bu arada
http://www.feyizoglu.com/Begere-Windtech-ust-iclik_46598.html#0
http://www.feyizoglu.com/Windproof-Boyunluk_45726.html#0
http://www.feyizoglu.com/Windproof-Balaklava_45728.html#0
bu üç ürünü kullanıyorum
memnunum
fakat iç içliği kullanırken vücuda tam oturdugu icin atlet misali rüzgar gelince bir miktar soğutuyor
bu bakımdan içine uzun kollu giyip üzerne bunu giymek daha mantıklı olur
ne yaparsan yap genelde 20000 km civarı bitiyor debriyaj balatası. tabi kullanıma bağlı olarak aşağı yada yukarı bu km oynar.
soruna gelirsek tam şu devirde vites değiştir diye kesin birşeyde yok bunu valentino rossiye dahi sorsalar tam kesin bir cevap vermez çünkü herşeyden önce her motorun teknik yapısı gücü farklı bu yüzden böyle bişey olsa bile hepsinde farklı sonuç çıkar. zaten devirden daha önemli olan debriyajı bırakmadaki yumuşaklıkta söz konusu. yani anlayacağın çok üzmeden yumuşak bi şekilde kullan gitsin brooklynnn, takılma böyle şeylere o kadar :)
cansız
07 Ocak 2012, 00:02
Tekno Ali abicim bende mondial var 100cc yarı otomatik başlangıc motoru gibi:D 16 yaşında ve ehliyetim olmaddığı için mondial almak ozrunda kladım ehliyeti alır almaz direk gidip cbr 125 r alıcam (bende fethiyedenim adem abiyi felan tanıyorum ismim Can (ayrıca atakanı tanıyorsun galiba:d innovası var beyaz:d bizim sınıfta O cumartesi yani yarın bi ziyeretine gelebilrirm:)
her keze saygılaar!
gökhans16cbr
07 Ocak 2012, 02:37
selam millet nasıl gidiyor uzun zamandır girmiyordum topice ama bakıyorum da muhabbetler normale dönmüş sevindirici bir durum :) yeni cbr lar çıktı çıkıyo geldi geliyo derken millet ben sıkılıp ayrılmıştım sayfadan. Başka muhabbet yoktu sayfalar dolusu ben peşin verdim sipariş şu zaman gelecekti gelmedi geliyodu gelmiyodu olunca harbiden sıkmıştı :) ee nasıl gidiyor bakalım dostlarım? Bu arada hız muhabbetlerine girmişsiniz benden şaşırtıcı birşey duyun o zaman bende 2006 repsol var arrow egzoz k&n hava filtresi xenon farlar carbon kaplamalar pirelli mt 75 lastikler arka dişli küçültme vs. vs. işte ben 1. Vitesi 45de redline 2. Vites 85 redline 3. Vites 115 te :) top speed 155 (rampa aşağıya tabiki) :) düzde 130 yapıyo ve gayet güzel hızlanışını test ettik arkadaşlarla 2008 repsol'ü açık ara 2011 cbr la kafa kafayadan biraz önde kapattım :) şaka gibi dimi ama bizde böyle... Yardımlaşmak güzeldir dostlarım...
---------- Post added at 02:37 ---------- Previous post was at 02:32 ----------
Bizim motorun 0-60 km testinde cok basarili oldugunu dusunmuyorum. Sebebi de su: Motorun 1. Vitesi guclu fakat vites araligi cok kisa ve bu da motoru yoruyo gibi. Bunu duzeltmek icin disli degistirilip 1. Vitesin vites araligi degistirilebilir diye dusunuyorum. Bu islem yapildikltan sonra serilik acisindan olmasa da kullanim ve motorun rahtlamasi acisindan cok ise yarayacagina inaniyorum. Manisa'da arkadasimin babasi motor tamircisi, bende gidince onun fikrini alicam olabilir mi bu isLem diye.
Siz ne dusunuyosunuz bu konu hakkinda arkadaslar?
Sana da cvp vermiş oldum sanırım dostum :) kesinlikle değiştirmenizi tavsiye ederim özellikle benim gibi uzun yol seven biriyseniz 100km/h ı 6500 devirde rahat rahat gitmek var yaa :)
Zippo's
07 Ocak 2012, 02:42
selam millet nasıl gidiyor uzun zamandır girmiyordum topice ama bakıyorum da muhabbetler normale dönmüş sevindirici bir durum :) yeni cbr lar çıktı çıkıyo geldi geliyo derken millet ben sıkılıp ayrılmıştım sayfadan. Başka muhabbet yoktu sayfalar dolusu ben peşin verdim sipariş şu zaman gelecekti gelmedi geliyodu gelmiyodu olunca harbiden sıkmıştı :) ee nasıl gidiyor bakalım dostlarım? Bu arada hız muhabbetlerine girmişsiniz benden şaşırtıcı birşey duyun o zaman bende 2006 repsol var arrow egzoz k&n hava filtresi xenon farlar carbon kaplamalar pirelli mt 75 lastikler arka dişli küçültme vs. vs. işte ben 1. Vitesi 45de redline 2. Vites 85 redline 3. Vites 115 te :) top speed 155 (rampa aşağıya tabiki) :) düzde 130 yapıyo ve gayet güzel hızlanışını test ettik arkadaşlarla 2008 repsol'ü açık ara 2011 cbr la kafa kafayadan biraz önde kapattım :) şaka gibi dimi ama bizde böyle... Yardımlaşmak güzeldir dostlarım...
---------- Post added at 02:37 ---------- Previous post was at 02:32 ----------
Sana da cvp vermiş oldum sanırım dostum :) kesinlikle değiştirmenizi tavsiye ederim özellikle benim gibi uzun yol seven biriyseniz 100km/h ı 6500 devirde rahat rahat gitmek var yaa :)
Kazasız belasız sürüşler gökhan,tekerin düz bassın :)
Sana da cvp vermiş oldum sanırım dostum :) kesinlikle değiştirmenizi tavsiye ederim özellikle benim gibi uzun yol seven biriyseniz 100km/h ı 6500 devirde rahat rahat gitmek var yaa :)
gökhan daha düşük devirde daha hızlı gidersin orası doğru ama arka dişliyi ufaltırsan 0-60 hızlanması dahada gecikir yani motorun ivmelenmesi düşer. senin motorunun eş değer motorları kalkışta geçme nedeni diğer modifikasyonlardan dolayıdır. aynı olan 2 cbr nin yada başka aynı 2 motorun biri orjinal dişli diğeri küçük arka dişliyle kalkarsa belli bi hıza kadar orjinal olan hiç şüphesiz geçer. eğer arka dişliyi ufaltıcaksanız motoruda daha güçlendirmeniz gerekir
selam millet nasıl gidiyor uzun zamandır girmiyordum topice ama bakıyorum da muhabbetler normale dönmüş sevindirici bir durum :) yeni cbr lar çıktı çıkıyo geldi geliyo derken millet ben sıkılıp ayrılmıştım sayfadan. Başka muhabbet yoktu sayfalar dolusu ben peşin verdim sipariş şu zaman gelecekti gelmedi geliyodu gelmiyodu olunca harbiden sıkmıştı :) ee nasıl gidiyor bakalım dostlarım? Bu arada hız muhabbetlerine girmişsiniz benden şaşırtıcı birşey duyun o zaman bende 2006 repsol var arrow egzoz k&n hava filtresi xenon farlar carbon kaplamalar pirelli mt 75 lastikler arka dişli küçültme vs. vs. işte ben 1. Vitesi 45de redline 2. Vites 85 redline 3. Vites 115 te :) top speed 155 (rampa aşağıya tabiki) :) düzde 130 yapıyo ve gayet güzel hızlanışını test ettik arkadaşlarla 2008 repsol'ü açık ara 2011 cbr la kafa kafayadan biraz önde kapattım :) şaka gibi dimi ama bizde böyle... Yardımlaşmak güzeldir dostlarım...
---------- Post added at 02:37 ---------- Previous post was at 02:32 ----------
Sana da cvp vermiş oldum sanırım dostum :) kesinlikle değiştirmenizi tavsiye ederim özellikle benim gibi uzun yol seven biriyseniz 100km/h ı 6500 devirde rahat rahat gitmek var yaa :)
pekı bu değişimlerden sonra yakıt tuketımın ne durumda?
gökhans16cbr
07 Ocak 2012, 05:32
eyvallah Zippo's sen beni hatırlıyosundur büyük ihtimalle senin motorun geleceği sıralar ayrılmıştım burdan :)
S.E.C dostum dediğin doğru ilk hızlanma birebir orj olsa geçer fakat birkaç ufak değişiklik bunu tersine çevirdi.
Yakıt konusunda biraz dertliyim doğru yaklaşık 15 krş fln yakıyor :pale: ama değiyor bence :cat: sürekli vites değiştirmeme gerek kalmıyor genelde de 1 2 3 kullanıyorum şehir içi 4 5 6 rahatlatma ve uzun yol için artık :cherry:
BlackBaron
07 Ocak 2012, 09:05
selam millet nasıl gidiyor uzun zamandır girmiyordum topice ama bakıyorum da muhabbetler normale dönmüş sevindirici bir durum :) yeni cbr lar çıktı çıkıyo geldi geliyo derken millet ben sıkılıp ayrılmıştım sayfadan. Başka muhabbet yoktu sayfalar dolusu ben peşin verdim sipariş şu zaman gelecekti gelmedi geliyodu gelmiyodu olunca harbiden sıkmıştı :) ee nasıl gidiyor bakalım dostlarım? Bu arada hız muhabbetlerine girmişsiniz benden şaşırtıcı birşey duyun o zaman bende 2006 repsol var arrow egzoz k&n hava filtresi xenon farlar carbon kaplamalar pirelli mt 75 lastikler arka dişli küçültme vs. vs. işte ben 1. Vitesi 45de redline 2. Vites 85 redline 3. Vites 115 te :) top speed 155 (rampa aşağıya tabiki) :) düzde 130 yapıyo ve gayet güzel hızlanışını test ettik arkadaşlarla 2008 repsol'ü açık ara 2011 cbr la kafa kafayadan biraz önde kapattım :) şaka gibi dimi ama bizde böyle... Yardımlaşmak güzeldir dostlarım...
---------- Post added at 02:37 ---------- Previous post was at 02:32 ----------
Sana da cvp vermiş oldum sanırım dostum :) kesinlikle değiştirmenizi tavsiye ederim özellikle benim gibi uzun yol seven biriyseniz 100km/h ı 6500 devirde rahat rahat gitmek var yaa :)
Günaydın arkadaşlar. Dişli küçültme, ufak tefek rötuşlarla güzel performans yakalamışsın. Uzun yol için bana hitap ediyor diyebilirim. Hava filtresi, eksoz değilde silindiri değiştirmeye gerek bile yok öyleyse. :cat: Yeni CBR 125R'la eskisinin dişli oranları aynı mı? Aynıysa not edeyim, değilse nasıl bir değişim önerirsiniz (Yeni kasa için)? Bu arada B sınıfı pratik sınava gidiyorum; yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum. :thumleft:
GP500-1st
07 Ocak 2012, 11:26
Blackbaron zaten 6. vites ekonomi ve uzun yol vitesi.
Yapılanlar abese iştigal... teknoloji ve mühendisliğe ters işler:)
Bunları yaz ortası tartışmıştık burda zaten
Sanat sanat içindir derler ya...
Modifiye modifiye içinse niye olmasın:cherry:
BlackBaron
07 Ocak 2012, 12:56
GP500-1st doğrudur teknoloji ve mühendisliğe ters işler :cat: ufağıyla büyüğüyle. Ama her hafta sonu bi 300 km yapacaksan motor devrine göre 80-90'a çakılı kalmak can sıkar. Bunun için diyorum rahatça 110 falan devam etse müthiş olur; uzun süre de model falan yükseltmem. Emin ol mekanik aksam üzerinde oynamak yerine daha başka birşey alırdım zaten Honda mühendisinden daha iyi bilecek değilim ama tek silindir CBR 250'ye o parayı vermek istemiyorum. Ninja için de erken olduğunu düşünüyorum.
Zippo's
07 Ocak 2012, 13:47
Günaydın arkadaşlar. Dişli küçültme, ufak tefek rötuşlarla güzel performans yakalamışsın. Uzun yol için bana hitap ediyor diyebilirim. Hava filtresi, eksoz değilde silindiri değiştirmeye gerek bile yok öyleyse. :cat: Yeni CBR 125R'la eskisinin dişli oranları aynı mı? Aynıysa not edeyim, değilse nasıl bir değişim önerirsiniz (Yeni kasa için)? Bu arada B sınıfı pratik sınava gidiyorum; yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum. :thumleft:
Vallahi bende gittim şimdi geldim direksyondan 3 saat bekledik ya.
@gökhans16cbr,hatırlıyorum tabi :) Bi daha topici terketmemen dileğiyle hoşgeldin
BlackBaron
07 Ocak 2012, 14:45
Benim 5. sırada olmam kurtardı 1 saatte. Daha erken biterdi aslında ama gözetmen, başkan vs bekledik.
forza46
07 Ocak 2012, 15:08
tam motoruma kavuşacağım şunun şurasında 5 6 gün kaldı derken havaların haline bak :/
gökhans16cbr
07 Ocak 2012, 21:06
eskilerde ön dişli 15 arka 42 diş arkadaşım eğer aynıysa 4diş ufaltmanı tavsiye ederim ben 6diş ufalttım 60kiloyum tek kişi problem olmuyor ama iki kişiyle 110u geçmiyor 4diş ufaltırsan 120yi görür tahminen. Bugün hava yağışlı bursa da ve biraz çıktım gezdim 2 viteste 50 60 km hızla debriyaj tokatlama yöntemiyle arkayı sallaya sallaya gitmek kadar güzel bir zevk yok :) sizin yeni cbr larda lastikler de kalın sanırım o da etkileyebilir performansınızı...
Zippo's dostum hoşbulduk eskilerden kimler var hala burda? Casillas ahmet93 fln buralarda mı?
Zippo's
07 Ocak 2012, 22:19
eskilerde ön dişli 15 arka 42 diş arkadaşım eğer aynıysa 4diş ufaltmanı tavsiye ederim ben 6diş ufalttım 60kiloyum tek kişi problem olmuyor ama iki kişiyle 110u geçmiyor 4diş ufaltırsan 120yi görür tahminen. Bugün hava yağışlı bursa da ve biraz çıktım gezdim 2 viteste 50 60 km hızla debriyaj tokatlama yöntemiyle arkayı sallaya sallaya gitmek kadar güzel bir zevk yok :) sizin yeni cbr larda lastikler de kalın sanırım o da etkileyebilir performansınızı...
Zippo's dostum hoşbulduk eskilerden kimler var hala burda? Casillas ahmet93 fln buralarda mı?
Yok vallahi yeni kasacilar hep burda.ben,GP500,forza46 filan.Eski kasalardan kimse girmiyo topice ozledik.
BlackBaron
07 Ocak 2012, 23:12
Sağolasın. :king:
gökhans16cbr
07 Ocak 2012, 23:27
arkadaşlar hepimiz iki teker hastasıyız sonuçta her birimizin ayrı bilgileri tecrübeleri var yeni eski ayrımı saçma geliyor bana... Burda birbirimize bilgi ve tecrübe paylaşımı yapmamız bizim için iyi olacak... Size tavsiyem bir aralar olduğu gibi sadece belli kişilerin arasında muhabbet kurmak yerine yeni gelenleri ve bilgi ihtiyacı olanlara yardım etmeye çalışın göreceksiniz daha canlı bir topic olacak :) birisi yeni kasa topici açalım demişti farklı motorlar die ama sonuçta cbr 125r değilmi bu alet yeni eski fark etmez bence herkes birbirine yardımcı olsun ve toplantılar düzenleyelim yazın ortak biyerlerde buluşalım tanışalım... Daha önce de söylemiştim ama olmadı kimse cvp yazmadı... Ben ist.a gelip casillas sercan ve ahmetle tanıştım mesela güzel oluyor böyle şeyler...
Bursa ya gelirseniz mutlaka bir çay çorba ısmarlamak isterim dostlar :)
sdemirpau
08 Ocak 2012, 00:23
arkadaslar merhaba cbr elektrık tesısatından anlayan arkadaslar varsa yardımcı olmaları acısından far sıstemını kendım kurmam gerekıyor zenon cift vardı bırı arıza yaptı sökmek zorunda kaldım sımdı ıse far sıstemı kabloların yenıden orjınal halıne cevırmek ıstıyorum kabloları nasıl takmam lazım tesısatın uzun kısa yanar seklıne döndurmem gerek bu konuda yardımcı olursanız bu ısı kendım hallecegım buralarda anlayan fazla kımse yok 60 lıra para verdık uzun kısa yapamadılar kucuk yer olması sebebıyle basıt bır ıslem usta şaseyi de buldu bunu kendım halletmem gerekıyor
forza46
08 Ocak 2012, 04:10
hayırlı geceler hepinize kardeşlerim .
---------- Post added at 02:10 ---------- Previous post was at 02:07 ----------
arkadaşlar hepimiz iki teker hastasıyız sonuçta her birimizin ayrı bilgileri tecrübeleri var yeni eski ayrımı saçma geliyor bana... Burda birbirimize bilgi ve tecrübe paylaşımı yapmamız bizim için iyi olacak... Size tavsiyem bir aralar olduğu gibi sadece belli kişilerin arasında muhabbet kurmak yerine yeni gelenleri ve bilgi ihtiyacı olanlara yardım etmeye çalışın göreceksiniz daha canlı bir topic olacak :) birisi yeni kasa topici açalım demişti farklı motorlar die ama sonuçta cbr 125r değilmi bu alet yeni eski fark etmez bence herkes birbirine yardımcı olsun ve toplantılar düzenleyelim yazın ortak biyerlerde buluşalım tanışalım... Daha önce de söylemiştim ama olmadı kimse cvp yazmadı... Ben ist.a gelip casillas sercan ve ahmetle tanıştım mesela güzel oluyor böyle şeyler...
Bursa ya gelirseniz mutlaka bir çay çorba ısmarlamak isterim dostlar :)
inşallah yolumuz düşer tanışırız kardeşim :) bu yaz uzunca gezmeyi düşünüyorum inşallah görüşürüz cbrcılar olarak .
brooklynnn
08 Ocak 2012, 04:45
eski inegöllü olarak inegöle gelip kçfte yicem havalar düzelir düzelmez
tanışmak güzel olur .)
gökhans16cbr
08 Ocak 2012, 12:22
arkadaslar merhaba cbr elektrık tesısatından anlayan arkadaslar varsa yardımcı olmaları acısından far sıstemını kendım kurmam gerekıyor zenon cift vardı bırı arıza yaptı sökmek zorunda kaldım sımdı ıse far sıstemı kabloların yenıden orjınal halıne cevırmek ıstıyorum kabloları nasıl takmam lazım tesısatın uzun kısa yanar seklıne döndurmem gerek bu konuda yardımcı olursanız bu ısı kendım hallecegım buralarda anlayan fazla kımse yok 60 lıra para verdık uzun kısa yapamadılar kucuk yer olması sebebıyle basıt bır ıslem usta şaseyi de buldu bunu kendım halletmem gerekıyor
Dostum sende şu an orjinal far tesisatı var mı? Kabloların ampullerin fln varsa ve cbrın üzerindeki tesisatda herhangi bir değişme yoksa gireceği soketler belli zaten sorunu tam olarak anlamadım??
---------- Post added at 12:20 ---------- Previous post was at 12:13 ----------
hayırlı geceler hepinize kardeşlerim .
---------- Post added at 02:10 ---------- Previous post was at 02:07 ----------
inşallah yolumuz düşer tanışırız kardeşim :) bu yaz uzunca gezmeyi düşünüyorum inşallah görüşürüz cbrcılar olarak .
İnşallah kardeşim her zaman beklerim imzamda tel no var ara 15dk ya yanınızdayım :)
---------- Post added at 12:22 ---------- Previous post was at 12:20 ----------
eski inegöllü olarak inegöle gelip kçfte yicem havalar düzelir düzelmez
tanışmak güzel olur .)
Gayet lezzetli bir fikir ilk baharda cıbırcılar olarak toplanıp inegöle mi gitsek hem tanışırız hem köfte yeriz :)
BlackBaron
08 Ocak 2012, 15:27
Arkadaşlar Honda'nın sitesinde CBR 125R aksesuarlarında bulunmayan, ama CBR 250R da var olan karbon fiber paneller 125'liğe uyar mı acaba? Karbon parçalardan öte benim fikrim mesela siyah motora aynı renk aynı metalden parçalar satıyorlar mı? Aksesuarlar:
http://www.honda.com.tr/AccesoriesDetails.aspx?id=3810bc13-6a69-45a2-941b-2516d1a22e5d&type=Motorsiklet#
http://www.honda.com.tr/AccesoriesDetails.aspx?id=32d9a086-7316-492d-9114-012ce9903b21&type=Motorsiklet
http://www.honda.com.tr/AccesoriesDetails.aspx?id=7a2fcd78-012d-4962-987d-117d26703cf5&type=Motorsiklet
İlk iki link CBR 250R'a ait olan aksesuar. Anlatmak istediğim diğer bir şekilde karbon fiber değil de motorun renginden metal panel. O da şöyle:
http://0.tqn.com/d/motorcycles/1/0/N/N/0/-/11-Honda-CBR250R-cockpit.jpg
Yani amacım plastik olan yerleri mümkünse motorun aynı renginden parçalarla kapatmak. 2 hafta önce burada aksesuarlarını temin edip edemeyeceğimi sordum duvardaki CBR 125R tanıtım tablosunu göstererek misal şu yan paneller elinizde var mı getirebilir misiniz diye, bana onlar Honda'ya ait değil, dışarıdan alabileceğiniz parçalar dedi?
Zippo's
08 Ocak 2012, 15:34
Arkadaşlar Honda'nın sitesinde CBR 125R aksesuarlarında bulunmayan, ama CBR 250R da var olan karbon fiber paneller 125'liğe uyar mı acaba? Karbon parçalardan öte benim fikrim mesela siyah motora aynı renk aynı metalden parçalar satıyorlar mı? Aksesuarlar:
http://www.honda.com.tr/AccesoriesDetails.aspx?id=3810bc13-6a69-45a2-941b-2516d1a22e5d&type=Motorsiklet#
http://www.honda.com.tr/AccesoriesDetails.aspx?id=32d9a086-7316-492d-9114-012ce9903b21&type=Motorsiklet
http://www.honda.com.tr/AccesoriesDetails.aspx?id=7a2fcd78-012d-4962-987d-117d26703cf5&type=Motorsiklet
İlk iki link CBR 250R'a ait olan aksesuar. Anlatmak istediğim diğer bir şekilde karbon fiber değil de motorun renginden metal panel. O da şöyle:
http://0.tqn.com/d/motorcycles/1/0/N/N/0/-/11-Honda-CBR250R-cockpit.jpg
Yani amacım plastik olan yerleri mümkünse motorun aynı renginden parçalarla kapatmak. 2 hafta önce burada aksesuarlarını temin edip edemeyeceğimi sordum duvardaki CBR 125R tanıtım tablosunu göstererek misal şu yan paneller elinizde var mı getirebilir misiniz diye, bana onlar Honda'ya ait değil, dışarıdan alabileceğiniz parçalar dedi?
Ben yan panelleri aldım sorunsuz kullanıyorum.Zaten paketin üstünde de CBR 125/250 yazıyor.Eğer düşünen varsa elimde kullanmadıklarım var.Burdan alan olursa 130'a vereceğim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-aksesuar-tuning-motosiklet-2011-2012-cbr-125-cbr-250-orjinal-karbon-kaplama-on-kafa-ve-depo-65982544/detay
BlackBaron
08 Ocak 2012, 15:44
Teşekkür ederim Zippo's. :) Umarım en kısa zamanda müşterisini bulursun. Ben motoru aldığımda satılmamış olursa ben alabilirim.
ya beyler arkdaki plaka olayını hiç sevmiyorum ben bi çözümü yokmu onun orayı kaldırmak istiyorum ben daha güzel bi görüntü için plaka yerinin üst tarafında bi yer var plakayı kesip küçültsek oraya göre oraya monte etsek bi cezası olurmu daha almadım inşallah fuardan sora alıyorum
muzo881
09 Ocak 2012, 23:17
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2010-cbr-125r-6000km-600rr-kasa-70486334/detay/
ilgilenen olursa arkadaşlar...herkese iyi forumlar.
kujumax
09 Ocak 2012, 23:21
muzo881 Fiyat Çok Fazla Degilmi ? 2011 Kasalar Bu Fiyat.
muzo881
09 Ocak 2012, 23:25
elbette herkesin malı kendine güzeldir,ama 2010 kasa ,yeni vfr kasadan daha çok hoşuma gitmiştir benim :) hem görsel hem duyusal,ses açısından .. şuan illede satılsın derdinde değilim zaten ,severek biniyorum motoruma hala ilk günkü gibi,piyasasınıda çok araştırmadım doğrusu ama mantıklı tekliflere herzaman açığız :)
rnickeymouse
10 Ocak 2012, 00:58
hayırlı satışlar kardeş,temiz gibi görünüyor. hayırlı olur inşallah.
Zippo's
10 Ocak 2012, 01:01
elbette herkesin malı kendine güzeldir,ama 2010 kasa ,yeni vfr kasadan daha çok hoşuma gitmiştir benim :) hem görsel hem duyusal,ses açısından .. şuan illede satılsın derdinde değilim zaten ,severek biniyorum motoruma hala ilk günkü gibi,piyasasınıda çok araştırmadım doğrusu ama mantıklı tekliflere herzaman açığız :)
Ses açısından bi fark yok ki :) Ayrıca dediğin gibi herkesin malı kendine güzel,zevkler değişir.Bana görede deposu parmak kadar,lastiği bisiklet gibi eski kasalar hiç hoşuma gitmiyo.Hayırlı satışlar dilerim
zevkler tabiki tartışılmaz ama birde gerçekten güzel olan ve onun kadar güzel olmayan şeyler vardır. mesela yzf r125 ile son kasa cbr 125r karşılaştırılırsa yzf tasarım olarak bariz daha iyidir, ama belki arada cbr yi beğenen olabilir tabi bu yzfnin daha güzel olduğu gerçeği değiştirmez. yani yer yüzündeki herkezce yapılan bi anket olsa büyük çoğunluğun yzfyi beğeneceği tartışmasızdır. o yüzden; bence şu güzel bu güzel demek ve gerçekten güzel olmak farklı kavramlardır. bazılarınca eski kasa cbr daha güzel olabilir ama yeni kasa cbr gerçektende bugüne kadarki en güzel cbr 125 tir. birileri benim mesajıma muhalif olarak cevap vermesin çünkü amacım tartışma konusu yaratmak değil olan bişeyi açıklamak istedim. muzo881 sende yanlış anlama beni, yani sence 2010 kasa daha güzel olabilir tabiki.
zaten şuan verebileceğim 6000 tl param olsa cbr 125 e binmem 2. el daha güçlü daha zevkli bi makine alırım, bu cbr kardeşimin zaten benim değil. yani demem o ki objektif olmamı engelleyen bi unsur olmadan yaptım yukarıdaki yorumumu
muzo881
10 Ocak 2012, 02:31
http://www.youtube.com/watch?v=2Bu1S_Xbjsw&feature=related
sizin modelin düzgün bi sesini bulamadım,ama bu ses 125liklere göre gayet mest edici ve tatminkar..2011 de o pancar motoru sesinden kurtulamamış ve grenaj ve şasinin hafif ve kalitesiz olması bana hiç güven vermedi cbr 250 benim motordan daha hafiftir mesela,nasıl olur? Neyse amacımı burda bişeyleri yarıştrmak veya kapıştırmak değil. Herkesin zevkleri kendine,herkesin zevki bir olsa bunca farklı marka ve model'e ihtiyaç duyulmazdı zaten.. o yüzden o güzedir bu güzeldir gibi tartışmalar yersiz ve amaçsız, kime ne güzel geliyorsa almıştır veya alacatır.bu kadar kısa ve öz :) kimse alınıp gücenmesin,yoksa sabaha kadar uzayacak :)
http://www.youtube.com/watch?v=2Bu1S_Xbjsw&feature=related
sizin modelin düzgün bi sesini bulamadım,ama bu ses 125liklere göre gayet mest edici ve tatminkar..2011 de o pancar motoru sesinden kurtulamamış ve grenaj ve şasinin hafif ve kalitesiz olması bana hiç güven vermedi cbr 250 benim motordan daha hafiftir mesela,nasıl olur? Neyse amacımı burda bişeyleri yarıştrmak veya kapıştırmak değil. Herkesin zevkleri kendine,herkesin zevki bir olsa bunca farklı marka ve model'e ihtiyaç duyulmazdı zaten.. o yüzden o güzedir bu güzeldir gibi tartışmalar yersiz ve amaçsız, kime ne güzel geliyorsa almıştır veya alacatır.bu kadar kısa ve öz :) kimse alınıp gücenmesin,yoksa sabaha kadar uzayacak :)
dostum lütfen bişeyler yazarken bilipte konuşalım gereksiz yere form kirleniyo, adam burda bişey araştırmaya kalksa yanlış bilgleri ayıklamaya çalışmaktan kendi aradığını bulamıycak. cbr 250 hiç senin motordan daha hafif olur mu ? hadi eskiden babalarımız dedelerimiz sanayi ağzıyla araba muhabbeti yapıyolardı örnek: 96 corollaya bindiklerinde walla gemi gibi araba bastıkça yere oturuyo bizim şahinler gibi hafifte değil bastın mı tekerlekler yanlara doğru açılıyo derlerdi ama ne tekerlekler yana açılır nede o corolla ağırdır, hatta 1000 kg bile değil sen düşün, işte senin yaptığın yorumun doğruluk derecesiyle babalarımızın bu yorumlarının doğruluk derecesi aynı.
hadi onlar eski kafa okumamış falan filan... ama bizler yeni nesil olarak daha bilinçli olmalıyız elinde internet var gir bi bak bakalım cbr 250 daha mı hafif senin makineden. diyelim hafif bile olsaydı bu daha avantaj demektir senin süper demen gerekirdi. bak ktm lere 120-130 kg aletlerde 60-70 beygir güç var şimdi ktm de mi kötü ? onunda mı şasesi dandiktir ?
bu arada ben tartışmıyorum doğru olanları yazdım arkadaşım
muzo881
10 Ocak 2012, 02:55
seninki doğrudur ,haklısın kardeş.
rnickeymouse
10 Ocak 2012, 03:55
http://www.youtube.com/watch?v=d8CKWUvW34s&list=UUvtfT-xYX4Q-jC2Mbsk3OUA&index=4&feature=plcp
gökhans16cbr
10 Ocak 2012, 05:02
Arkadaşlar bu konudan uzak kalmak isterim ama gerçekten hiç de tartışılacak bir konu yok zevk meselesidir sonuçta bu tamam görüntü bakımından yeni kasalar ve yzf daha heybetli olabilir ama benim zevkim 2010 kasanın biraz daha etli hali olsaydı cbr250 ve yeni 125 ler piyasa daha canlı olurdu diyor... tek farı sevmem ki bu benim zevkim sırf o yüzden yeni kasaları da pek beğenmedim ama ben beğenmediğim içinde yeni kasalar kötü diyemem dediğim gibi zevkler ve renkler tartışılamaz arkadaşlar :bounce: :rendeer:
Zippo's
10 Ocak 2012, 09:56
http://www.youtube.com/watch?v=2Bu1S_Xbjsw&feature=related
sizin modelin düzgün bi sesini bulamadım,ama bu ses 125liklere göre gayet mest edici ve tatminkar..2011 de o pancar motoru sesinden kurtulamamış ve grenaj ve şasinin hafif ve kalitesiz olması bana hiç güven vermedi cbr 250 benim motordan daha hafiftir mesela,nasıl olur? Neyse amacımı burda bişeyleri yarıştrmak veya kapıştırmak değil. Herkesin zevkleri kendine,herkesin zevki bir olsa bunca farklı marka ve model'e ihtiyaç duyulmazdı zaten.. o yüzden o güzedir bu güzeldir gibi tartışmalar yersiz ve amaçsız, kime ne güzel geliyorsa almıştır veya alacatır.bu kadar kısa ve öz :) kimse alınıp gücenmesin,yoksa sabaha kadar uzayacak :)
Hocam goruslere saygi duyarimda,bilmeden de yazmayalim merak edenlerde yanlis bilgilenmesin.Yeni kasa 137,eski kasa 115 kilo.Nasil oluyoda bide cbr 250 den agir oluyo :) Bu yorumu nasil yaptiniz neye dayanarak yaptiniz hala anlamadim.Grenajlarin ve sasinin kaliteli olmadigi kanisina nasil vardiniz :)
YA ARKADAŞLAR CBR 125 BİLDİĞİM KADARIYLA 140 KG CİVARI BENİM BOY 1,70 KİLO 72 HAKİM OLABİLİRMİYİM MOTORA NE DİYORSUNUZ
__sArSıLmAz__
10 Ocak 2012, 12:57
YA ARKADAŞLAR CBR 125 BİLDİĞİM KADARIYLA 140 KG CİVARI BENİM BOY 1,70 KİLO 72 HAKİM OLABİLİRMİYİM MOTORA NE DİYORSUNUZ
hiçbir sıkıntı olmaz,al bin güzel makina...
sencerkocer
10 Ocak 2012, 13:16
slm arkadaşlar 2011 cbr 125 sahibiyim, zincirim pas yaptı henüz 850-900 km de ne yapabilirim, pas sökücü sıksam zarar verirmi? teşekkürler
GP500-1st
10 Ocak 2012, 14:31
Hocam goruslere saygi duyarimda,bilmeden de yazmayalim merak edenlerde yanlis bilgilenmesin.Yeni kasa 137,eski kasa 115 kilo.Nasil oluyoda bide cbr 250 den agir oluyo :) Bu yorumu nasil yaptiniz neye dayanarak yaptiniz hala anlamadim.Grenajlarin ve sasinin kaliteli olmadigi kanisina nasil vardiniz :)
Ekrem bi yeri düzeltiyim.
Kilo kısmında yeni kasa için sıvılarla beraber olan agırlığı(curb weight) aldığından eskisi içinse boş ağırlığ aldığından(dry weight) 137-115 tam 22 kilo fark çıkıyor. öyle bi görüntü de yok değil hani aslında:P
İşin aslı 137 kg'nin 13 kg' tam dolu depo 1 kg motor yağı 1 kg radyatör suyu 1 kg de fren hidrolikleri vv. sıvılar. Yani bizim kasanın boş ağırlığı 121.5 kg civarı
Yeni kasa ile eski kasa arsıdaki fark 7 kilo civarı.
Bende baştan öyle sanmıştım ama arada 20 kilo fark olsa bizimkiler götünü kaldırmazdı eskisinin yanında:queen:
forza46
10 Ocak 2012, 19:12
Denizli de her yer kar oldu gün içinde :) zaten boktan olan trafik iyice kötü bi hal aldı , arabalar kayarak ilerliyor resmen derken bi kaç motorlu gördüm karlı yollarda ilerleyen , dumura uğradım bu ne cesaret :D millet yürürken düşüyor gözümün önünde o motorla yardırıyordu :) hiç karlı yolda motor kullanan var mı ?
GP500-1st
10 Ocak 2012, 19:20
Denizli de her yer kar oldu gün içinde :) zaten boktan olan trafik iyice kötü bi hal aldı , arabalar kayarak ilerliyor resmen derken bi kaç motorlu gördüm karlı yollarda ilerleyen , dumura uğradım bu ne cesaret :D millet yürürken düşüyor gözümün önünde o motorla yardırıyordu :) hiç karlı yolda motor kullanan var mı ?
onların süper mario gibi bikaç canı vardır kesin.... Kış level ını yanmadan bitirmeye çalııyorlar:cherry:
forza46
10 Ocak 2012, 19:46
onların süper mario gibi bikaç canı vardır kesin.... Kış level ını yanmadan bitirmeye çalııyorlar:cherry:
:) valla iyi cesaret mario bile korkardı :D
gökhans16cbr
11 Ocak 2012, 04:22
http://http://img51.imageshack.us/img51/2162/gkhancbr125r.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/51/gkhancbr125r.jpg/) Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://http://img337.imageshack.us/img337/8462/18956610150122733096940.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/337/18956610150122733096940.jpg/) Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://http://img80.imageshack.us/img80/9955/18970210150122734341940.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/80/18970210150122734341940.jpg/) Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://http://img685.imageshack.us/img685/7943/19757410150122732926940.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/685/19757410150122732926940.jpg/) Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
geçen seneden bir kaç foto :) herhalde cvp oldu sorunuza :) Mario kimmiş yaa :mrgreen:
GP500-1st
12 Ocak 2012, 00:16
millet videoda 16 beygirlik RS125 1. vitesin bitiminden sonra 2 ve 3 ü nasıl tık tık yükseltiyor. 6 vitesin 6 sıda performan oranlı olunca böyle oluyor
http://www.youtube.com/watch?v=hy4zlyqOvFY&feature=related (2.00'da)
Bizim 6. vitesin ekonomiye ayrılması yüzünden 2. vites çok uzun kalmış. yokuşlarda veya 1. viteste redline a dayamadan vites yükseltince bi süre baygınlık geçiriyor.
Motor CBR 125 ten bihayli güzel beyler. CBR125 kullanması mantıklıda Türkiyede ama YZF-R125 / Aprillia RS125 / Derbi GPR 125 in yanında çok yavan bi motor.
Video da yine o enteresan kamera:cherry:
mstfkrfk
12 Ocak 2012, 00:18
herkese iyi forumlar.yaklaşık 2 haftadır giremiyordum foruma ne kaçırmışım diye bir baktım da gerçekten işe yarar bilgi veren olmamış,hiç hala motorları birbirleriyle kıyaslayan adamlar var.(ilginç)
neyse öyle selam vereyim dedim.:D
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO