Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
i.canver
26 Kasım 2011, 18:33
Rica ederim İlkay kardeşim.Ben birçok kez hondaya burdan formu doldurup yolladım hepsinde geri döndüler bana.Sen yinede al fiyatları burdan,hafta içi ararlar seni.Ebay'den de temin edebilirsin.Tekrar çok geçmiş olsun,yardımım dokunduysa ne mutlu bana.
dokundu dostum dokundu sağolasın. Bakalım maillerin cevaplarına da bir sıfır motoru da onarıp kullanmak istemiyorum hiç sıfır almak istiyorum yoksa şimdi söküp macun falan çekip gidermeye bakacağım da istemiyorum yapmak
Zippo's
26 Kasım 2011, 18:38
dokundu dostum dokundu sağolasın. Bakalım maillerin cevaplarına da bir sıfır motoru da onarıp kullanmak istemiyorum hiç sıfır almak istiyorum yoksa şimdi söküp macun falan çekip gidermeye bakacağım da istemiyorum yapmak
Tabi orjinal parçayı yapmak varken bende istemem onarılmasını.Eğer güzel bir fiyat verirlerse,yada ebayden halledersen için daha rahat olur.
sedatt
26 Kasım 2011, 20:21
2007 model cbr 125 motorumu sonunda aldım.
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/381509_309479275737538_100000264045789_1198657_140 7269700_n.jpg
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/381051_309479359070863_100000264045789_1198658_101 6288852_n.jpg
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/387416_309478795737586_100000264045789_1198648_176 609678_n.jpg
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/374582_309478835737582_100000264045789_1198649_132 5734417_n.jpg
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/377896_309478875737578_100000264045789_1198650_646 900694_n.jpg
BlackBaron
26 Kasım 2011, 20:35
Geçmiş olsun i.canver. Cana gelmesin de motoru toplamak kolay. Allah bir daha göstermesin. :king:
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:33 ----------
Hayırlı uğurlu olsun. Temiz motor. :cat:
acemi06
26 Kasım 2011, 22:55
Arkadaşlar herkese merhaba, beni hatırlarsınız sanırım, bana çok yardımlarınız dokundu çok teşekkür ederim, şuan kendime uygun bir motor buldum ve haftaya alıyorum kaporayı verdim, S&T Kanuni GV 250 (Hyosung), klasman farklı ama bana en uygun chooper olacağına karar verdim, sorduğum sorulara verdiğiniz cevaplarla güzel yönlendirmeleriniz için teşekkür etmek istedim. Herkese Kazasız Belasız Sürüşler Allah'a Emanet Olun.
nutalien
27 Kasım 2011, 00:18
Motru rahatça sürebilirsin bi kız bile sürer rahat ol:cat: İlk 500 km lastiklerin üzerindeki sert kısım eriyene kadar çok kayar. Özellikle vites düşürürken debriyajı yavaşça bırak bunlara çok dikkat et
Yardımlarınız için sağolun. Ben de bayanım zaten. Neden bu şekilde bir cinsiyetçi yaklaşımda bulundunuz anlayamadım.
3-5 Ay motor dışarda yatırılırmı ya niye erken aldın hem 2012 model alırdın hem motor yok zaten piyasada sıfırını nasıl buldun onuda anlamadım ama çok yanlış yaparsın motoru o kadar süre dışarda yatırmayı düşünüyorsan başına bir iş gelir çalınmaz umarım ama şahsen motor koyacak hiç bir yerim yok bende alıcam motoru inşallah ama kesinlikle bir otoparkla anlaşırım kapalı alana koyarım kesinlikle açık alanda 1 gece bile yatırmam.
Forumada girmeye canım istemiyor artık her geçen gün hevesim artıyor ama şubat ayına kadar beklemek zorundayım çok koyuyo insana :D
Motoru koyacağım yer gayet güvenli. O nedenle içim rahat.Yakınlarda bir Avm'nin kapalı otoparkıda var. En kötü oraya koyarım.
Almaya karar verdim çünkü motoru bulmak zor oluyor. Şu an Ankara'da Efe Otomotiv'de 3renk modelinden var. Bende hazır siyah renk bulmuşken almaya karar verdim. Malum bulmak zor, fiyatın artma ihtimali de var sonuçta.
Zippo's
27 Kasım 2011, 01:06
Karbon parcalari aldim arkadaslar.Toplamda 5 parca.yarin kendim yapabilirsem montaji fotogra koyarim.
Bu arada motorlarini alan arkadaslara hayirli ugurlu olsun,Allah kazasiz belasiz surusler nasip etsin.
kacirem
27 Kasım 2011, 01:32
iyi aksamlar bende 2008 cbr 125 var 2 hafta once zenon far taktırdım ama uzunlarda tek kısalarda tek yanıyor bunu icin komple kablo tesisatınımı degistirmem gerekiyormus dogrumudur acaba ??
syn022
27 Kasım 2011, 01:40
iyi aksamlar bende 2008 cbr 125 var 2 hafta once zenon far taktırdım ama uzunlarda tek kısalarda tek yanıyor bunu icin komple kablo tesisatınımı degistirmem gerekiyormus dogrumudur acaba ??
Aynen öyle.
junkchanser
27 Kasım 2011, 07:59
Yardımlarınız için sağolun. Ben de bayanım zaten. Neden bu şekilde bir cinsiyetçi yaklaşımda bulundunuz anlayamadım.
Motoru koyacağım yer gayet güvenli. O nedenle içim rahat.Yakınlarda bir Avm'nin kapalı otoparkıda var. En kötü oraya koyarım.
Almaya karar verdim çünkü motoru bulmak zor oluyor. Şu an Ankara'da Efe Otomotiv'de 3renk modelinden var. Bende hazır siyah renk bulmuşken almaya karar verdim. Malum bulmak zor, fiyatın artma ihtimali de var sonuçta.
Dışarıda kalmasın derim varsa imkanın kapalı otopark güzel olur motor yatıcaksada orta yatsın tabi hazırlığını yap öyle yatır motoru yoksa sonra çalıştırmaya kalktığında çalışmaz motora binemeden servis yüzü görmek zorunda kalır.İyi bulmuşsun motoru şanslısın ben bulamıyoru motoru :(
BlackBaron
27 Kasım 2011, 16:18
Karbon parcalari aldim arkadaslar.Toplamda 5 parca.yarin kendim yapabilirsem montaji fotogra koyarim.
Bu arada motorlarini alan arkadaslara hayirli ugurlu olsun,Allah kazasiz belasiz surusler nasip etsin.
Şimdiden hayırlı olsun. Çok iyi olur. :cat:
nutalien
27 Kasım 2011, 16:55
Dışarıda kalmasın derim varsa imkanın kapalı otopark güzel olur motor yatıcaksada orta yatsın tabi hazırlığını yap öyle yatır motoru yoksa sonra çalıştırmaya kalktığında çalışmaz motora binemeden servis yüzü görmek zorunda kalır.İyi bulmuşsun motoru şanslısın ben bulamıyoru motoru :(
Acaba ne gibi hazırlıklar yapmam gerekir?
junkchanser
27 Kasım 2011, 17:34
Acaba ne gibi hazırlıklar yapmam gerekir?
Aküsü filan kutup başlarını sökersin işte depoyu benzinle doldurmak gerekir diyor bazı kişiler bazılarıda benzinliğe götürücek kadar içinde benzin bırakın diyorlar bende bilmiyorum tam usta değilim bu konuda açıkçası diğer arkadaşlar bilgilerini paylaşırsa güzel olur :)
BlackBaron
27 Kasım 2011, 17:52
En önemlisi, mümkün olduğunca toz ve nemden uzak, dış hava koşullarına kapalı bir garajda bulunması. Bunların yanında yakıt deposunu pastan korumak için depoyu tam dolu bırakmak ve motoru yerden kesecek ön ve arka sehpa yoksa, tekerleklerin altına mukavva veya tahta koymak, bir branda yeterli olacaktır düşünüyorum. :cat:
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:39 ----------
Bu arada aküyü bağlarken önce (+) sonra (-) kutbu takmalısın. Sökerken de tam tersi yönde önce (-) sonra (+) kutbu çıkar. Aksi halde motorun sigortası atar; hasar kaçanılmaz olur.
GP500-1st
27 Kasım 2011, 18:25
Yardımlarınız için sağolun. Ben de bayanım zaten. Neden bu şekilde bir cinsiyetçi yaklaşımda bulundunuz anlayamadım.
Cinsiyetçi yaklaşımda bulundunuz diye itham etmenize gerek yoktu:)
Onun altında kız-erkek olmaktan ziyede başlangıçta zorluk katsayısının ne kadar artıcagı vardı.
Aslında ben şimdi bayan(kız demek lazım aslında veya kadın ama neyse) olsaydım şimdi motoru net olarak 2 kere düşürmüştüm. Birincisinde giderken düşürüp biraz sürüklemiş ikincisinde ise u dönüşü sırasında eğimli zeminde belki bacağımın üstüne düşürüp diz altından kırmıştım(örnekleri var malesef!)
Fiziki olrak iki problem var.
1- Boy. Sele 78 cm. Yeini başlayanlar gözetilerek alçak tutulmuşsada 1.71 arkadaşımın topukları yere tam deymiyor. dönüşlerde ve dengesini yitirdiğiniz anda parmak ucunda var olan gücünüzün yarısını bile kullanamazsınız. 1.74 asgari boy lazım bunun için
2- Güç. Motor dikken güzelde biraz yana yatınca deriz ya hani gevur ölüsü gibi aynen öyle. Acemilikte trafikte sağdan soldan sürüşünüzü bozan şeyler oldumu durmaya yakın kaba kuvvet gerekiyor. bizim trafik arapsaçı gibi. Habire durkalk durkalk veya önünüze biri atlıyor sizi kasten sıkıştırıyor.
Başlangıç için alçak seleli scooter seçseymişsiniz daha iyi olurmuş. Vitesle debriyajla ugraşmayıp kullanmaya sadece sürmeye odaklanırdınız. Hem sizin açınızdan hemde yeni alanlar en az 1-2 kere düşürüceğinden buna uygun motor değil aslında bizimkiler
Cinsiyetci diye kızmayın öyle hemen. çok dikkat edin kırık bir bacak veya hurdaya dönmüş 1-2 aylık bir motor istemessiniz.
Ben 1 yıldır kullanıyorum. Uzun yolda yaptım. Hala boş zamanlarda trafiğe kapalı alanda yarım dönüş- tam dönüş- slalom -ani frenaj çalışıyorum.
Sizde motora tam hakim olmak için trafige çıkmadan bunları bol bol yapın. Motora tam hakim olduğunuzu hissetmeden de kesinlikle çıkmayın.
junkchanser
27 Kasım 2011, 19:05
Bende düşerim diye korkuyorum grenaj koruma ekipmanından almam lazım motoru aldıgım zaman kesin .(
overcloud
27 Kasım 2011, 19:13
yahu başlangıç için cbr125 almayacakta ne alacak ki.. bu motorda ne boy problem olur nede motorun ağırlığı. zaten asıl iş motorun ağırlığını yine motora taşıtmakta. topuklarının yere değmesi önemli değil, tek ayağının parmak ucu yere değmesi yeterlidir. scooterda başlangıç için uygun olabilir ama sonuçta illaki vitesli bir motora geçilecekse manasız. yüksek hacimli vitesli bir motorda debriyaj / vites mantığının öğrenilmesindense 125'lik bir motorda öğrenilmesi daha rahat olur.
@nutalien: bende cbr125 ile başlamıştım motosiklet kullanmaya. hoş bendeki eski kasaydı ama yeni kasalarda ağırlık olarak bir fark yok. cbr125 bisiklet gibidir. dur kalklarda - yokuşlarda sağ ayağın her zaman arka frende basılı sol ayağın ise motoru dengede tutmak için yerde dursun. motor bir tarafa doğru yatmaya başlarsa gidondan asılıp tutmaya çalışmaktansa, ayak ucun içe dönük vaziyette dizini deponun altına koy, motorun yatmasını bu şekilde durdurup dengesini tekrar sağlamış olursun.
motor devrilirsede tutmak için kendini riske atma, bırak devrilsin. zaten gidon kolları grenajın hasar görmesini engelliyor.
ilk zamanlar boş bir alanda (pazar yerleri olabilir mesela) dönüş ve fren çalışmakta fayda var. gaz verdiğinde motorun nasıl tepkiler verdiğini anlamaya çalış. ehliyet almadan da trafiğe çıkma ve sürüş sırasından her zaman ileriyi -zemini, trafiği, araçları ve yayaları- tara. önünü değil, ileriyi. unutma, motor nereye bakarsan oraya gider. o yüzden dönüşlerde "aman şimdi şuraya çarpıcam" diye bir noktaya takılı kalırsan, bil ki oraya çarparsın ama gitmen gereken yere odaklanırsan motor oraya gider.
Ankara'da yaşıyorsun sanırım. bakımlarda anti frizi her zaman kontrol ettirmende fayda var - motor yağıda 15 / 40 yada 15 / 50 kullanmanda fayda olacaktır.
cbr125 kullanması son derece zevkli harika bir motordur. hayırlı olsun :cat:
junkchanser
27 Kasım 2011, 19:29
yahu başlangıç için cbr125 almayacakta ne alacak ki.. bu motorda ne boy problem olur nede motorun ağırlığı. zaten asıl iş motorun ağırlığını yine motora taşıtmakta. topuklarının yere değmesi önemli değil, tek ayağının parmak ucu yere değmesi yeterlidir. scooterda başlangıç için uygun olabilir ama sonuçta illaki vitesli bir motora geçilecekse manasız. yüksek hacimli vitesli bir motorda debriyaj / vites mantığının öğrenilmesindense 125'lik bir motorda öğrenilmesi daha rahat olur.
@nutalien: bende cbr125 ile başlamıştım motosiklet kullanmaya. hoş bendeki eski kasaydı ama yeni kasalarda ağırlık olarak bir fark yok. cbr125 bisiklet gibidir. dur kalklarda - yokuşlarda sağ ayağın her zaman arka frende basılı sol ayağın ise motoru dengede tutmak için yerde dursun. motor bir tarafa doğru yatmaya başlarsa gidondan asılıp tutmaya çalışmaktansa, ayak ucun içe dönük vaziyette dizini deponun altına koy, motorun yatmasını bu şekilde durdurup dengesini tekrar sağlamış olursun.
motor devrilirsede tutmak için kendini riske atma, bırak devrilsin. zaten gidon kolları grenajın hasar görmesini engelliyor.
ilk zamanlar boş bir alanda (pazar yerleri olabilir mesela) dönüş ve fren çalışmakta fayda var. gaz verdiğinde motorun nasıl tepkiler verdiğini anlamaya çalış. ehliyet almadan da trafiğe çıkma ve sürüş sırasından her zaman ileriyi -zemini, trafiği, araçları ve yayaları- tara. önünü değil, ileriyi. unutma, motor nereye bakarsan oraya gider. o yüzden dönüşlerde "aman şimdi şuraya çarpıcam" diye bir noktaya takılı kalırsan, bil ki oraya çarparsın ama gitmen gereken yere odaklanırsan motor oraya gider.
Ankara'da yaşıyorsun sanırım. bakımlarda anti frizi her zaman kontrol ettirmende fayda var - motor yağıda 15 / 40 yada 15 / 50 kullanmanda fayda olacaktır.
cbr125 kullanması son derece zevkli harika bir motordur. hayırlı olsun :cat:
Tecrübelerini güzel paylaşmışsın usta teşekkürler :)
GP500-1st
27 Kasım 2011, 20:36
yahu başlangıç için cbr125 almayacakta ne alacak ki..
Düşe kalka motor kullanmayı ögrenmek için ideal motor değil cbr125:)
Ha 27.000 lik CBR 600RR yi yatırmıssın ha CBR125'i devirmişsin bi farkı yok
hele grenaj fiyatları yurt dışının 3 misli rakamlardaysa. Boya ve servis işcilik saat ücretleride çok iyi
Ben tehlikeleri biraz abartarak yazmış olabilirim ama koruma demirli cbf150 Apeche kullanmaya benzemiyor ki. CBF çi arakadaşlar topik açıyor biri önüme kırdı freni sıktım kaydım düştüm diye. Sonra bende bişey yoktu kalktım gittim diyor:cat:
İ canver arkadaşımızın motoru cbf olsaydı böyle canı sıkılıcakmaıydı? 20 km ile düştüm diyor!
herkeze kazasız belesız sürüşler:rendeer:
junkchanser
27 Kasım 2011, 20:45
Düşe kalka motor kullanmayı ögrenmek için ideal motor değil cbr125:)
Ha 27.000 lik CBR 600RR yi yatırmıssın ha CBR125'i devirmişsin bi farkı yok
hele grenaj fiyatları yurt dışının 3 misli rakamlardaysa. Boya ve servis işcilik saat ücretleride çok iyi
Ben tehlikeleri biraz abartarak yazmış olabilirim ama koruma demirli cbf150 Apeche kullanmaya benzemiyor ki. CBF çi arakadaşlar topik açıyor biri önüme kırdı freni sıktım kaydım düştüm diye. Sonra bende bişey yoktu kalktım gittim diyor:cat:
İ canver arkadaşımızın motoru cbf olsaydı böyle canı sıkılıcakmaıydı? 20 km ile düştüm diyor!
herkeze kazasız belesız sürüşler:rendeer:
Grenaj korumak için birşey paylaşmıştı Ekrem o korumazmı grenajları ben alınca motoru ondan taktırmayı düşünüyorum.
nutalien
27 Kasım 2011, 21:45
@nutalien: bende cbr125 ile başlamıştım motosiklet kullanmaya. hoş bendeki eski kasaydı ama yeni kasalarda ağırlık olarak bir fark yok. cbr125 bisiklet gibidir. dur kalklarda - yokuşlarda sağ ayağın her zaman arka frende basılı sol ayağın ise motoru dengede tutmak için yerde dursun. motor bir tarafa doğru yatmaya başlarsa gidondan asılıp tutmaya çalışmaktansa, ayak ucun içe dönük vaziyette dizini deponun altına koy, motorun yatmasını bu şekilde durdurup dengesini tekrar sağlamış olursun.
motor devrilirsede tutmak için kendini riske atma, bırak devrilsin. zaten gidon kolları grenajın hasar görmesini engelliyor.
ilk zamanlar boş bir alanda (pazar yerleri olabilir mesela) dönüş ve fren çalışmakta fayda var. gaz verdiğinde motorun nasıl tepkiler verdiğini anlamaya çalış. ehliyet almadan da trafiğe çıkma ve sürüş sırasından her zaman ileriyi -zemini, trafiği, araçları ve yayaları- tara. önünü değil, ileriyi. unutma, motor nereye bakarsan oraya gider. o yüzden dönüşlerde "aman şimdi şuraya çarpıcam" diye bir noktaya takılı kalırsan, bil ki oraya çarparsın ama gitmen gereken yere odaklanırsan motor oraya gider.
Bu önemli bilgileri paylaştığınız için çok teşekkürler. Bende başlangıç için ideal olduğu için tercih ettim. Bir - iki yıl kullanıp sonra yavaş yavaş motor hacmini yükseltmeyi planlıyorum.Umarım kazasız belasız öğrenim sürecimi atlatırım. Kaza yaparım korkusu pek yok bende ama Türkiye'de motorsikletlere saygı göstermedikleri için biraz tedirginim.
Cinsiyetçi yaklaşımda bulundunuz diye itham etmenize gerek yoktu:)
Onun altında kız-erkek olmaktan ziyede başlangıçta zorluk katsayısının ne kadar artıcagı vardı.
...
Sizde motora tam hakim olmak için trafige çıkmadan bunları bol bol yapın. Motora tam hakim olduğunuzu hissetmeden de kesinlikle çıkmayın.
Hani "bir kız bile kullanır " dediğiniz için doğal olarak kızlara yönelik küçümseme sezinledim. Yanlış yargıladığım için kusura bakmayın :) Neyse, şanslıyım ki pratik yapabileceğim geniş alan çok yakınımda mevcut. Uzun süre trafiğe çıkmayı düşünmüyorum sürekli çalışırım artık.Yardımlarınız için teşekkürler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:38 ----------
Grenaj korumak için birşey paylaşmıştı Ekrem o korumazmı grenajları ben alınca motoru ondan taktırmayı düşünüyorum.
Ben internette onunla ilgili bir araştırma yapmıştım. Kaza esnasında o tür aparatların grenajı korumadığı söyleniyor. Aksine motorun takla atmasını sağlayıp aşırı hasar almasına sebep oluyormuş. Grenaj takozlarının asıl amacı kaza esnasında motoru sürücüden ayırıp, sürücüyü korumak falan deniliyordu.
junkchanser
27 Kasım 2011, 21:49
Motoru olanlardan kullanan yokmu herangi bir koruma ekipmanı motor için ?
overcloud
27 Kasım 2011, 21:57
Düşe kalka motor kullanmayı ögrenmek için ideal motor değil cbr125:)
Ha 27.000 lik CBR 600RR yi yatırmıssın ha CBR125'i devirmişsin bi farkı yok
hele grenaj fiyatları yurt dışının 3 misli rakamlardaysa. Boya ve servis işcilik saat ücretleride çok iyi
Ben tehlikeleri biraz abartarak yazmış olabilirim ama koruma demirli cbf150 Apeche kullanmaya benzemiyor ki. CBF çi arakadaşlar topik açıyor biri önüme kırdı freni sıktım kaydım düştüm diye. Sonra bende bişey yoktu kalktım gittim diyor:cat:
İ canver arkadaşımızın motoru cbf olsaydı böyle canı sıkılıcakmaıydı? 20 km ile düştüm diyor!
herkeze kazasız belesız sürüşler:rendeer:
benim yazdıklarım genel anlamda sürüş kolaylığıyla ilgili (sele yüksekliği ve motorun ağırlığından bahsetmiştinde önceki mesajında) :)
valla demir olsun olmasın farketmeyebiliyor. tabiki koruma demiri olması daha faydalı. hem motoru hem de sürücüyü koruyor. :cat: ama cbr125'te motor kullanmayı öğrendikten sonra tekrar tercih edilebilecek bir model değil, atıyorum ybr125 ile motor kullanmayı öğrenen biri cbr125'e geçeyim demeyebilir :)
bende cbr125'i devirdim, normalde gidona yaslanacakken yandaki motorun egzostuna çarptı kafa grenajı ve 610tL'lik masraf çıkardı :) neyse ki kaskodan aldım.
---------- Post added at 19:57 ---------- Previous post was at 19:49 ----------
Bu önemli bilgileri paylaştığınız için çok teşekkürler. Bende başlangıç için ideal olduğu için tercih ettim. Bir - iki yıl kullanıp sonra yavaş yavaş motor hacmini yükseltmeyi planlıyorum.Umarım kazasız belasız öğrenim sürecimi atlatırım. Kaza yaparım korkusu pek yok bende ama Türkiye'de motorsikletlere saygı göstermedikleri için biraz tedirginim.
Ben internette onunla ilgili bir araştırma yapmıştım. Kaza esnasında o tür aparatların grenajı korumadığı söyleniyor. Aksine motorun takla atmasını sağlayıp aşırı hasar almasına sebep oluyormuş. Grenaj takozlarının asıl amacı kaza esnasında motoru sürücüden ayırıp, sürücüyü korumak falan deniliyordu.
İşin aslı motor kullandığın sürece tedirgin ve tedbirli olmalısın. trafikte bayanların işi biraz daha zor çünki magandalar bayanlarla uğraşabiliyorlar. İstanbul'da gördüğüm motosiklet kullanan bayanlar zaman zaman buff yada eşarp gibi birşeyle saçlarını gizlemeyi tercih edebiliyorlar (maalesef).
Grenaj takozuyla ilgili olarak: bu takozların nereye bağlandığı önemli. zira bazen radyatör bağlantı demirlerinden destek alarak monte edebiliyorlar. tabi böyle olunca motorun devrilmesi durumunda radyatör komple hasar aldığı için çıkan masraf grenajdan çok daha pahalı oluyur. Aslında grenaj takozları kaza anında sürücüyü ve motoru korumaktan ziyade ufak çaplı devrilmelerde, park ederken benim yaptığım gibi :P yada kaygan zeminde dururken dengeni kaybedip motoru olduğu yere yatırman gibi durumlarda grenajların hasar görmesini engelliyor ve ayağının motorun altında kalmasını önlüyor.
kaza sırasında sürüklenme gibi durumlarda sadece koruma demirleri işe yarar diye düşünüyorum.
junkchanser
27 Kasım 2011, 22:00
Bende o yüzden o takazu soruyorum şimdi motoru yeni aldık dengede duramayız virajda filan derken motor yan yatar grenajları korusun yeter ben zaten kaza yapıcağımı düşünmüyorum allah korusun :) hız yapmıycagım için. :D
GP500-1st
27 Kasım 2011, 22:37
benim yazdıklarım genel anlamda sürüş kolaylığıyla ilgili (sele yüksekliği ve motorun ağırlığından bahsetmiştinde önceki mesajında) :)
Ben 85 kiloyum 1.81 im. Bana çok hafif ve selesi alçak geliyor. Onları kendim için söylemedim:)
Olsa da şöyle bi 190 kilo V700 transalp 4-5 saat sürdükten sonra yorgunluktan tutamayıp ağız tadıyla devirsek:queen:
Zippo's
27 Kasım 2011, 23:57
Arkadaşlar carbon yan panel setini takamadım,grenajları sökmek gerekiyor.Hiç bulaşmadım.Cuma günü serviste değiştirticem artık.
junkchanser
28 Kasım 2011, 00:01
Ekrem kardeşim sen egzoz kapladıktan sonra fotograf koymuştun ama tam görünmüyordu motor yeni fotograflarını bekliyorum :)
Zippo's
28 Kasım 2011, 00:07
Ekrem kardeşim sen egzoz kapladıktan sonra fotograf koymuştun ama tam görünmüyordu motor yeni fotograflarını bekliyorum :)
Perşembe yada Cuma servise götürüp yan paneli taktırıcam kardeşim,en geç cuma fotoğraf koyarım taze taze.Ne zamandır fotograf koymadım zaten adam akıllı :)
junkchanser
28 Kasım 2011, 00:17
Perşembe yada Cuma servise götürüp yan paneli taktırıcam kardeşim,en geç cuma fotoğraf koyarım taze taze.Ne zamandır fotograf koymadım zaten adam akıllı :)
Tamam kardeşim hayırılısı taze taze bekliyoruz :)
maxi97
28 Kasım 2011, 16:01
maxi97 Nickli Üyeden Alıntı
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...225274/detay/?
şu motora ne diyorsunuz? plakası temiz, şase numarasından da baktıracağım.Fiyat çok yüksek hocam.
3000 tl yapar benim gözümde. Bende cbfyi almadan önce cok baktım ama o fiyatı ona verecegime gider cbf alırım 0km dedim. En azından rahat uzun yol yaparım.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-ilk-sahibinden-yamaha-ybr125-63816342/detay/?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-sakin-bakma-63993262/detay/?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-yamah-ybr-125-goorulmeye-deger-62470244/detay/?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-malatya-niin-siyah-incisi-63225274/
son motoru pek tavsiye eden yok ama 3400e bırakıyor. motor çok hoşuma gitti. sağlam motor ama zincir, ön lastik istiyor. sağa küçük bi düşmesi var. orijinal manet biraz çizik. çok hafif belli bile olmayan gidon eğikliği var. granajda 1 çatlak var. ustaya götürdüm. motoru sağlam sorun çıkarmaz diyor. tur attı ve onay verdi. motorun tramerde kaydı yok ve elleri bırakınca sağa sola çekme yapmıyor. şasi de düz.
bu motorlar olmazsa michelin lastikli 0 km ybr esd alacağım. ne dersiniz?
i.canver
28 Kasım 2011, 19:46
İyi akşamlar arkadaşlar dün online olamadım takip edemedim başlığı.
Motorumdan son gelişmeleri aktarım hemen size, bir şekilde kırılan parçaları tutturdum en azından motoru kullanılabilir hale getirdim, şu anda görünüşten başka hiç bir sıkıntım yok. Parça fiyatlarına gelince 1 saat önce honda servisi aradı, mail atmıştım onun üzerine, sağ grenajı sordum 2 parçadan oluşuyor dedi toplam 80 tl tutar dedi, ellerinde varsa hemen yollarlar yoksa 15 gün beklersiniz dediler. Sonra 80 tl duyunca dedim beyaz olan cbr stickerı sinyalın bağlı olduğu grenaj değil mi dedim bundan bahsediyoruz evet dedi beyaz olan toplamda 80 tl dedi. Yarın başka bir honda servisini arayıp onada sorucam çok ucuz değil mi bana mı öyle geliyor ?
Zippo's
28 Kasım 2011, 19:49
İyi akşamlar arkadaşlar dün online olamadım takip edemedim başlığı.
Motorumdan son gelişmeleri aktarım hemen size, bir şekilde kırılan parçaları tutturdum en azından motoru kullanılabilir hale getirdim, şu anda görünüşten başka hiç bir sıkıntım yok. Parça fiyatlarına gelince 1 saat önce honda servisi aradı, mail atmıştım onun üzerine, sağ grenajı sordum 2 parçadan oluşuyor dedi toplam 80 tl tutar dedi, ellerinde varsa hemen yollarlar yoksa 15 gün beklersiniz dediler. Sonra 80 tl duyunca dedim beyaz olan cbr stickerı sinyalın bağlı olduğu grenaj değil mi dedim bundan bahsediyoruz evet dedi beyaz olan toplamda 80 tl dedi. Yarın başka bir honda servisini arayıp onada sorucam çok ucuz değil mi bana mı öyle geliyor ?
Fazlasıyla ucuz.Burdan cbr 125 ile düşme pişman olursun falan filan diyen arkadaşlara selamlarımı yolluyorum fiyat buysa eğer.
i.canver
28 Kasım 2011, 19:57
Fazlasıyla ucuz.Burdan cbr 125 ile düşme pişman olursun falan filan diyen arkadaşlara selamlarımı yolluyorum fiyat buysa eğer.
Ben anlamadım Ekrem, 2-3 kere sordum teyit ettirdim üst üste 80 TL dedi, böyleyse her gün düşerim abi ben :flower:
Zippo's
28 Kasım 2011, 20:03
Ekrem baya yardımın dokundu valla hakkın ödenmez çok sağol, şimdi attım mail hondaya güzelce doldurdum bir fiyat versinler sağ grenaja eğer çok pahalı bir şey söylerlerse ebayda buldum stickersız halini sağ grenajın onu alırım bir de sticker aldım mı 150 tl ye falan kapanıyor iş iyi oldu baya ya sağol valla
İlkay ebay'de 50 € gözüküyo,fakat sorduysan ve bu cevabı verdilerse budur.Önce senin adına sonra Allah korusun bişey olursa bizim adımıza çok sevindim bu fiyatı duyunca :) İnşallah bayilerin elinde vardır da fazla beklemessin kardeşim,tüm bayileri ara.
i.canver
28 Kasım 2011, 20:42
İlkay ebay'de 50 € gözüküyo,fakat sorduysan ve bu cevabı verdilerse budur.Önce senin adına sonra Allah korusun bişey olursa bizim adımıza çok sevindim bu fiyatı duyunca :) İnşallah bayilerin elinde vardır da fazla beklemessin kardeşim,tüm bayileri ara.
Bakalım Ekrem yarın arayacağım başka bayileri de ne fiyat verecekler tutuyorsa fiyatlar birbirlerini honda hayat onda o zaman :queen:
GP500-1st
28 Kasım 2011, 22:24
yan taraftaki büyük rüzgarlık 80 tl diye anladım ben.. Emrah ın motoru niye 4.500 tuttu o zaman?
Ebayda 125 lira olan yetkil serviste 300 tl oluyo ama. İnşallah doğru parçadır ellerinde vardır halladersin problemi:cat:
Zippo's
29 Kasım 2011, 00:50
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-jant-lastik-lastik-130-70-17-metzeler-lazertec-er5-twister-er-5-arka-lastik-59708791/detay/?
Bu lastik neden bu kadar ucuz acaba açıklayabilcek olan var mı ?
---------- Post added at 22:50 ---------- Previous post was at 22:35 ----------
http://www.ergurmotor.com.tr/?urun-84.html
Ne dersiniz arkadaşlar,bu KN hava filtresi olur mu bizim motora ? 2011 yazıyo gerçi zaten.
BlackBaron
29 Kasım 2011, 01:24
Herkese iyi akşamlar. Malûmunuz yaza doğru inşaallah bu motordan alacağım (siyah renk). Yapacağım ufak tefek fiziksel modifikasyonlar hakkında görüşlerinizi ve bilgilerinizi almak istiyorum.
1. Ön cama film çektirmek gibi bir düşüncem vardı (sanırım mika ama cam dedim artık). Sonradan forumda bir çok defa rastladığım motorun marka-modeline uygun takılan camlar aklıma geldi(yzf de görmüştüm).
2. Arka sele ve ön çamurluk hariç karbon panel seti
3. Bulabilirsem gümüş, yoksa beyazın da uyacağını düşündüğüm keiti jant şeridi
4. Honda'nın balıksırtı şekilli tank pad'i
5. Şuanki motorumun lastiği kadar kadar kaydığını zannetmesem de (markası xing ying mi ne :cherry:) lastiklerden pek memnun olmadığınız açık. Aynı boyutlarda olması kaydıyla (100/80- 17 M/C 130/70- 17 M/C sanırım yeni kasanın lastik boyutları) Metzeler tercihen değiştirmek istiyorum.
6. Zayıf bir ihtimal olsa da belki sonra almayı düşüneceğim Ixil egzoz.
7. Konuyla pek ilgisi yok ama yakın zamanda tanıdığım bir çok kişiye araba alırken bayide 34 mü 10 plaka mı istersiniz diye sorduklarını biliyorum. Yani istersen aynı maliyete burada 34 plaka çıkarabiliyorlar. Acaba ben başka bir şehrin plakasını buradan aynı böyle veya çok az maliyet farkıyla o şehre gitmeden çıkarabilir miyim?
Bunların maliyetleri ne kadar olur? İlk 4 maddeyi daha bayiden çıkarmadan uygulamak istiyorum. Markasını verdiklerim dışında hepsini Honda'dan orijinal olarak temin etmek istiyorum. Bu model için Honda siyah cam imal ediyor mu etmiyorsa hangi marka önerirsiniz? Bu arada ileride Honda üzerinden satmak istesem bu opsiyonları fiyatına dahil eder mi etmez mi? Elden satmak yerine Honda'dan satılığa çıkarsam ne kadar kaybım olur? Belki çok soru sordum ama bunları teker teker sormaktansa bir seferde sormamın faydalı olacağını düşünüyorum. Nasip olur da alırsam bu aşamaların hepsini buraya fotoğraflayacağım. :cat: Şimdiden teşekkür ederim.
mrtt7
29 Kasım 2011, 22:09
merhabalar ben eskişehirden murat. bır hafta kadar once 2008 model bır cbr 125 aldım. buradan cok bılgı edındım hepınıze cok tesekkurler. 8 gun kadar oldu ve 1000 km kadar yaptım oldukca keyıflı bır motor kesınlıkle aradıgımı buldum dıyebılırım. ıyı forumlar:)
Zippo's
29 Kasım 2011, 23:09
Herkese iyi akşamlar. Malûmunuz yaza doğru inşaallah bu motordan alacağım (siyah renk). Yapacağım ufak tefek fiziksel modifikasyonlar hakkında görüşlerinizi ve bilgilerinizi almak istiyorum.
1. Ön cama film çektirmek gibi bir düşüncem vardı (sanırım mika ama cam dedim artık). Sonradan forumda bir çok defa rastladığım motorun marka-modeline uygun takılan camlar aklıma geldi(yzf de görmüştüm).
2. Arka sele ve ön çamurluk hariç karbon panel seti
3. Bulabilirsem gümüş, yoksa beyazın da uyacağını düşündüğüm keiti jant şeridi
4. Honda'nın balıksırtı şekilli tank pad'i
5. Şuanki motorumun lastiği kadar kadar kaydığını zannetmesem de (markası xing ying mi ne :cherry:) lastiklerden pek memnun olmadığınız açık. Aynı boyutlarda olması kaydıyla (100/80- 17 M/C 130/70- 17 M/C sanırım yeni kasanın lastik boyutları) Metzeler tercihen değiştirmek istiyorum.
6. Zayıf bir ihtimal olsa da belki sonra almayı düşüneceğim Ixil egzoz.
7. Konuyla pek ilgisi yok ama yakın zamanda tanıdığım bir çok kişiye araba alırken bayide 34 mü 10 plaka mı istersiniz diye sorduklarını biliyorum. Yani istersen aynı maliyete burada 34 plaka çıkarabiliyorlar. Acaba ben başka bir şehrin plakasını buradan aynı böyle veya çok az maliyet farkıyla o şehre gitmeden çıkarabilir miyim?
Bunların maliyetleri ne kadar olur? İlk 4 maddeyi daha bayiden çıkarmadan uygulamak istiyorum. Markasını verdiklerim dışında hepsini Honda'dan orijinal olarak temin etmek istiyorum. Bu model için Honda siyah cam imal ediyor mu etmiyorsa hangi marka önerirsiniz? Bu arada ileride Honda üzerinden satmak istesem bu opsiyonları fiyatına dahil eder mi etmez mi? Elden satmak yerine Honda'dan satılığa çıkarsam ne kadar kaybım olur? Belki çok soru sordum ama bunları teker teker sormaktansa bir seferde sormamın faydalı olacağını düşünüyorum. Nasip olur da alırsam bu aşamaların hepsini buraya fotoğraflayacağım. :cat: Şimdiden teşekkür ederim.
Dostum öncelikle en kısa sürede sahip olursun motora inşallah.Yazdıkların hakkında söyleyeceklerim
1-Puig ön cam var bizim motora göre siyah,fakat hem fiyatı pahalı hemde sadece siyah hali değil tipi de değişmiş,kötü olmuş.Bakabilirsin :
http://www.puigusa.com/tuning-bikes/honda-cbr-125r-2011/replacement-screens/c171en/f213-m2808/
2-Arka sele ve ön çamurluk hariç bende karbon yaptım motoru biliyosun.Yarın diğer yan panel setini götürüp taktırıcam serviste.Motorum siyah olsaydı eğer ön çamurluğuda karbon yapardım.
3-Siyah motora kesinlikle kırmızı şerit öneririm.CBR 250 Forumuna bakabilirsin,bir arkadaşımız jantları siyaha boyayıp siyah motoruna kırmızı şerit uygulamış ve enfes olmuş.(Tabi zevke göre değişir )
4-Honda'nın HRC Karbon Tank pedi Kesinlikle daha güzel,bi bakmanı öneririm.Bakabilirsin :
http://www.anesmotor.com/?urun-1189-HRC-Tank-Pad-Takim.html
5-Lastikler IRC marka.Kesinlikle michelin sport activ veya metzeler ile değiştirmeni öneririm.
6-İxil egzost takmamanı öneririm.Rolantide ki sesi güzel fakat gidişte diğer egzostlara göre güzel bi sesi olduğu söylenemez.Ayrıca CBR 125'e göre üretilmiş egzostlar varken ixil'in tüp egzostundan bahsediyosan eğer,almak doğru seçim olmaz.Motorun sağlığı için.
7-Bu konuda bi fikrim yok :)
@mrtt77
Hayırlı olsun kardeşim,kazasız belasız sürüşler dilerim.
BlackBaron
29 Kasım 2011, 23:47
Dostum öncelikle en kısa sürede sahip olursun motora inşallah.Yazdıkların hakkında söyleyeceklerim
1-Puig ön cam var bizim motora göre siyah,fakat hem fiyatı pahalı hemde sadece siyah hali değil tipi de değişmiş,kötü olmuş.Bakabilirsin :
http://www.puigusa.com/tuning-bikes/honda-cbr-125r-2011/replacement-screens/c171en/f213-m2808/
2-Arka sele ve ön çamurluk hariç bende karbon yaptım motoru biliyosun.Yarın diğer yan panel setini götürüp taktırıcam serviste.Motorum siyah olsaydı eğer ön çamurluğuda karbon yapardım.
3-Siyah motora kesinlikle kırmızı şerit öneririm.CBR 250 Forumuna bakabilirsin,bir arkadaşımız jantları siyaha boyayıp siyah motoruna kırmızı şerit uygulamış ve enfes olmuş.(Tabi zevke göre değişir )
4-Honda'nın HRC Karbon Tank pedi Kesinlikle daha güzel,bi bakmanı öneririm.Bakabilirsin :
http://www.anesmotor.com/?urun-1189-HRC-Tank-Pad-Takim.html
5-Lastikler IRC marka.Kesinlikle michelin sport activ veya metzeler ile değiştirmeni öneririm.
6-İxil egzost takmamanı öneririm.Rolantide ki sesi güzel fakat gidişte diğer egzostlara göre güzel bi sesi olduğu söylenemez.Ayrıca CBR 125'e göre üretilmiş egzostlar varken ixil'in tüp egzostundan bahsediyosan eğer,almak doğru seçim olmaz.Motorun sağlığı için.
7-Bu konuda bi fikrim yok :)
@mrtt77
Hayırlı olsun kardeşim,kazasız belasız sürüşler dilerim.
Sağolasın arkadaşım her zamanki gibi çok yardımcı oldun. :) Modifiye konusunda aklımda hiç soru işareti kalmadı diyebilirim. Puig camın görüntüsü bence de çok kötü olmuş hem kendi camı çok güzel görünüyor o nedenle iyi cins bir filmle kaplamak en iyisi. Michelin ve Metzeler aklımda olacak. HRC tank pad benim de kafama yattı. CBR 250 deki jant şeridine baktım az önce siyah motor siyah jantta gayet güzel görünüyor. Sanırım daha önceki mesajlarda sen de yazmıştın arka seledeki kaplama bana da gereksiz olur gibi geliyor; karbon çamurluğa biraz daha alıcı gözüyle bakacağım. Çok gariptir Ixil'in sitesinde 2004-2009 yılları CBR'ı için uygun egzoz görünüyor; 2010 modelden itibaren, sadece CBR 125 için imal edilen bir egzoz görünmüyor. 2010'u araştırmadım, bilmiyorum ama yeni kasalarda olan bu dikkatimi çekti. http://www.youtube.com/watch?v=MqoYivl2n3c Bu sahte midir acaba? Tekrar sağolasın.
Zippo's
29 Kasım 2011, 23:52
Sağolasın arkadaşım her zamanki gibi çok yardımcı oldun. :) Modifiye konusunda aklımda hiç soru işareti kalmadı diyebilirim. Puig camın görüntüsü bence de çok kötü olmuş hem kendi camı çok güzel görünüyor o nedenle iyi cins bir filmle kaplamak en iyisi. Michelin ve Metzeler aklımda olacak. HRC tank pad benim de kafama yattı. CBR 250 deki jant şeridine baktım az önce siyah motor siyah jantta gayet güzel görünüyor. Sanırım daha önceki mesajlarda sen de yazmıştın arka seledeki kaplama bana da gereksiz olur gibi geliyor; karbon çamurluğa biraz daha alıcı gözüyle bakacağım. Çok gariptir Ixil'in sitesinde 2004-2009 yılları CBR'ı için uygun egzoz görünüyor; 2010 modelden itibaren, sadece CBR 125 için imal edilen bir egzoz görünmüyor. 2010'u araştırmadım, bilmiyorum ama yeni kasalarda olan bu dikkatimi çekti. http://www.youtube.com/watch?v=MqoYivl2n3c Bu sahte midir acaba? Tekrar sağolasın.
Rica ederim dostum.Bu egzost sahte değil fakat özel üretilmiş bir egzost değil.Yani tavsiye etmem.Alacaksan yeni kasa cbr 125'ler için arrow,devil,scorpion,leo vince egzost var.Fiyatları ortalama hepsinin 900 lira.Ama orjinali değişecekse en sağlıklı ve en güzel sesi bunlar veriyor.
Carbon parçaların içinde arka kuyruk,arka selede var fakat ben bu 2sini gereksiz görüyorum.Tri color için çamurlukta aynı şekilde.Bence tüm yan panel carbon seti siyah motor için fazlasıyla yeterli olacaktır.
BlackBaron
30 Kasım 2011, 00:11
Rica ederim dostum.Bu egzost sahte değil fakat özel üretilmiş bir egzost değil.Yani tavsiye etmem.Alacaksan yeni kasa cbr 125'ler için arrow,devil,scorpion,leo vince egzost var.Fiyatları ortalama hepsinin 900 lira.Ama orjinali değişecekse en sağlıklı ve en güzel sesi bunlar veriyor.
Carbon parçaların içinde arka kuyruk,arka selede var fakat ben bu 2sini gereksiz görüyorum.Tri color için çamurlukta aynı şekilde.Bence tüm yan panel carbon seti siyah motor için fazlasıyla yeterli olacaktır.
Anladım Ekrem. Bende aynen bu tür parçalarda modele özel üretilmişlerden yanayım. Ixil baştan elenmiş oldu. Egzozda ileride alacak olursam arrow u düşünürüm. 'Tüm yan panel karbon seti'yse yine kesinlikle olmalı. :cat: Aslında bu karbon kaplamayı düşünmemin sebebi yerini dolduracağı parçaların bildiğin plastik olması (fotoğraflarda öyle görünüyor). Aynen grenaj parçaları gibi olsa ona bile gerek yoktu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:04 ----------
merhabalar ben eskişehirden murat. bır hafta kadar once 2008 model bır cbr 125 aldım. buradan cok bılgı edındım hepınıze cok tesekkurler. 8 gun kadar oldu ve 1000 km kadar yaptım oldukca keyıflı bır motor kesınlıkle aradıgımı buldum dıyebılırım. ıyı forumlar:)
Hayırlı, uğurlu olsun. :king:
forza46
30 Kasım 2011, 15:33
bence siyah cbr a ön cam güzel gitmiş :) http://www.facebook.com/photo.php?fbid=2115766106505&set=o.64219501160&type=1&theater
---------- Post added at 13:33 ---------- Previous post was at 13:16 ----------
bu arada bende 4 günlüğüne gittiğim memleketimde motoruma doydum :cherry: 300 km ye yakın yol yaptım , sisli virajlı dağ yollarında yaptığım yolculuk paha biçilemezdi , bi kaç resim koyayım ;
http://img819.imageshack.us/img819/1446/281120111293.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/819/281120111293.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img338.imageshack.us/img338/1119/281120111300.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/338/281120111300.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img88.imageshack.us/img88/517/281120111303.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/88/281120111303.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img405.imageshack.us/img405/3851/281120111308.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/405/281120111308.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img197.imageshack.us/img197/3609/281120111350.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/197/281120111350.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img850.imageshack.us/img850/3398/281120111314.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/850/281120111314.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img202.imageshack.us/img202/3026/281120111329.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/202/281120111329.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
GP500-1st
30 Kasım 2011, 17:03
Siyah yüksek puig cam çok harika da 6000'lik motora 250 tl cam biraz fazla kaçıyor:cherry:
Zippo's
30 Kasım 2011, 18:13
Arkadaşlar diğer 2 parça carbonuda yaptırdım bugün.Fakat deponun önünü carbonla değiştirmedim vazgeçtim hoş olmadı.Ön kafa grenajınıda değiştirmedim.Elimde 3 parça orjinal carbon aksesuar kaldı çok uygun bi fiyattan vericem isteyene.Ben tri color a yakıştıramadım sadece yan panel güzel oluyo tüm set siyaha güzel gider diye düşünüyorum.Ben 370 liraya aldım 5 parçayı 2'sini taktım.Diğer 3'ünü satıcam isteyen bana ulaşsın.Parçalar 250'ye de uyumlu.
Fotoğraflar :
http://img269.imageshack.us/img269/7051/img0513g.jpg
http://img525.imageshack.us/img525/4148/img0514uz.jpg
Motordan fotoğraflar :
http://img690.imageshack.us/img690/608/img0498id.jpg
http://img341.imageshack.us/img341/4265/img0500e.jpg
http://img406.imageshack.us/img406/1513/img0503c.jpg
http://img100.imageshack.us/img100/1512/img0504r.jpg
http://img100.imageshack.us/img100/8261/img0507x.jpg
http://img502.imageshack.us/img502/5469/img0509u.jpg
http://img337.imageshack.us/img337/6803/img0510fk.jpg
http://img207.imageshack.us/img207/1053/img0508q.jpg
http://img853.imageshack.us/img853/9949/img0511e.jpg
http://img502.imageshack.us/img502/7295/img0512v.jpg
http://img195.imageshack.us/img195/5518/img0506ym.jpg
mstfkrfk
30 Kasım 2011, 18:43
elinde kalan parçalar tam hangileri?gözümle bir türlü bir yere oturtamadım.:D
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:41 ----------
bu arada egzoz kapağında ki karbon ne oldu?
Zippo's
30 Kasım 2011, 18:45
elinde kalan parçalar tam hangileri?gözümle bir türlü bir yere oturtamadım.:D
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:41 ----------
bu arada egzoz kapağında ki karbon ne oldu?
Ucundan biraz atmıştı egzost kapağının arkasında doğru uzatmadığım için.Sinirlendim söktüm bende bidaha yapıcam elimde karbon var :)
http://img855.imageshack.us/img855/6238/img0511eh.jpg
1 ve 2 ile işaretlediğim yer.3.sü de sol tarafı 2'nin
mstfkrfk
30 Kasım 2011, 18:48
2y le gösterdiğin yer ön farı kaplamıyor mu motorumu unuttum ya :D
Zippo's
30 Kasım 2011, 19:01
2y le gösterdiğin yer ön farı kaplamıyor mu motorumu unuttum ya :D
Hayır orası ayrı çıkıyor.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO