PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 [483] 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771

ENGİN REİS
23 Kasım 2010, 01:58
Türkiyede nerde bulcaz kı bu modıfıye parcalarını?Bulsakta cok pahalıdır.

sbk01
23 Kasım 2010, 02:02
arkadaşlar bence konuyu uzatmaya gerek yok. sbk01'in söylediği modu yurtdışında yapan bir çok kişi var. big bore kit denilen 166cc'lik kit ile %25 - %30 arası ekstra güç elde edildiği yazılıyor yabancı forumlarda. buna ek olarak hava filtresi, egzos ile birlikte ecu modifiyesinden bahsediliyor. 30bg olmasın 25 olsun ne farkeder? bu cbr125 için gerçektende inanılması zor bir motor gücü ama yapılabiliyor.

Adana'da motosiklete meraklı bir çok insan var. en son mt buluşmasında gelen motorların 9 tanesi hayabusa idi. aranızda kaç kişi 3 tane hayabusa'yı caddelerde bir arada görmüştür? :) demek istediğim motora meraklı bir memlekette haliyle bu işe düşkün insanların yapabileceği şeyler vardır mutlaka.

ben dyno testini merak ettiğim için sordum, çünki cbr125'i satma nedenim 100km'den sonraki hızlanmasının çok ağır olmasıydı. imkanım olsa benzer modifiyeleri sattığım motorda yapabilmeyi çok isterdim, bununla ilgili bir konu başlığıda açmıştım çünki çok sevmiştim keratayı :)

anlayış için teşekkürler dedıgım gıbı ımkan olduktan sonra motorsıklette yapılamıcak sey yoktur soyle dusunun mondıalın bır uag dıye 125 cc lık bir modelı var ona bır cok genc arkadasımın modıfıye yaptıgını gordum aslında benım kendı gorusum o motora modıfıye yapılması saglıklı degıl cunku on duzen jantlar ve şase cok zayıf kı bıde bınen arkadaşlarımızın cogu bılıncsız olarakustundekı orjınal lastıgınden bıle daha ucuz ve ınce bır lastık takyor ve cok ıyı modıfıye yapılmıs olanlarını gordum hanı ben 155 km ye cıkanını gozumle gordum.ama sımdı onun yedek parcası sudan ucuz bır sılındır pıston takımı 70 tl falan cbr nın bore up kıtı cok pahalı kı adam sıfır motor alyor 6 bınlıra oduyor plaka falan fıln neyse cbr 125 sahıp olyor dıger yandan adam mondıal alyor 1500 tl ve kazıkyıyerek modıfıye yaptıryor. kazık yemesıne ragmen 500 tl ye ısı bıtıryor yanı 2 mılyara mal olmus olyor adam bu motorla gelyor cbr 125 ın yanından gulerek gecyor.ben aslında cbr 125 lerın yerıne cbr 150 lerın tr ye gwlmwsını ısterım kı aralarında fazla bır fıyat yok zaten onun ıcın gelmıyor o gelmıs olsa kucuk bır fıyat farkı odıyerek cbr 125 alacagına onun yanı cbr 150 yı alacaksın ve bu sekıldede yolda gıderken yanından senın odemıs oldugun paranın 3½1 inin karsılagında alına bır motor yanından gecıp senın pıskolojını bozamaz tabı kı hız hersey yada hız ıyı bırsey demıyoruz motorun saglamlık kalıte ozellıkle vıraja gırışde cok onemlı bunlar hızdan once eglır ama bunların olması bazen ınsanlara yetmıyor.bu arada dyno ya motor baglamak makınanın yataklarına zarar verebılyor başımıza geldi bilginiz olsun bu amerikalılarında bır cok kez başına gelmiş tr dekı daynoya motor baglamayı bız onermıyoruz bazen kendımız de yapyoruz ama kımseye onermıyoruz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:59 ----------


Türkiyede nerde bulcaz kı bu modıfıye parcalarını?Bulsakta cok pahalıdır.

ebaydan bakın arkadaşlar bazı şeyleri araştırın kucuk malzeme olursa gumruge takılmaz cbr 125 in enjeksıyonlu modelleri için ıcın yenı nesıl mod parcalar var hemde ucuz

ENGİN REİS
23 Kasım 2010, 02:15
sbk01 kardesım bu dedıgın motorda hız denemesı yaptınız mı?kac km hız yaptı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:05 ----------

ebaydan nasıl getırtecez?kredi kartı gerek sanırım?bıde sınırda kalır gelmezse gıttı para

sbk01
23 Kasım 2010, 02:57
ergin reis tam kapatyordum ki bu arad hataydan bır cok musterımız var ceyhandanda var belkide bir daha girmem son olarak sana ve cbr 125 sevdalılarına bıraz bılgı verım bizdeki motor 160 km yı net goryordu ama tabı kı ustune dekı agırlık bunu degıstırır cbr 125 gercekten saglam bır motor bız pıste sokma amcıyla aldık vaz gectık benım altımda cok kucuk durmasaydı ınanın satmaz sehrın ıcınde bınerdım ama ben 102 kg oldugum ıcın benım altımda gercekten oyuncak gıbı duryordu.cbr 125 modıfıye yapmak aslında basıt bır olay tabıkı enjeksıyonlu olmus olsaydı tabıkı daha ıyı olyor.neyse cbr 125 ın orjınal pıstonu her ıkı model ıcınde enjeksıyon ve carb modellerı 58 mm orjınal pstonudur bunu sızlerde 52 mm ye cıkarabılırsın bakın bu bılgıyı sıze vermemın amacı kımseden kazık yemeyın ve bu yazıyı ıyı okuyun şımdı cbr 125 e hıc yoktan 62 mm pıston takabılırsınız buda motorun dunyasını degıstırır pıston tepelı ve yuksek sıkıstırmalı olursa motorun sıkıstırma oranı artar ve komprosor guclenır bu da torku guclendırı tork guclenırse cekiş guclenır hım max mum hızda belkıde fazla bır fark olmaz ama motorun torku sıkıstırması komprosoru beygırı yukselecegınden motorun cekışi guclenır ve motor daha ıyı ve hızlı devır ceker ınanın cok buyuk fark alırsınız.62 mm pıston takıp rektfıye boslugunu 4,5 verdırısenız 500 km lık bır rodajdan sonra makınada cok buyuk bır fark gorursunuz cbr 125 e 62 mm pston taktıgnızda sılındırın gomlek payı 1m den bıraz buyuk kalır kı 1 mm olması su sogutmalı motorlarda yeterlıdır alt takım her turlu kaldırır kesınlıkle korkmayın kı bız zaten bır cok kez yaptık ve hıc bırınden bır sorun yasamadık eksozununzda katalızor varsa ve bır performance eksozu alma durumunuz yoksa eksozun bogazonda kı katalızoru bır kaynakcıda sokturun.ust kapagı modofıye edebılecek kımsenın etrafınızda olup olmadıgını bılmıyorum kı sıbop yuvalarından bahseedyorum elle yapılyor ve adam gıbı olması ıcın cbr 125 ın ust kapagı ıle ıkı saat ugrasyorsun bunun tarıfı olmaz.bu motorlara gecekten buyuk bır guc katyor motorun sıbop yuvaları kurallara uygun olarak genısletılırse eme sıbobundan ıcerıye daha cok benzın alacaktır daha cok patma olacaktır ve egzoz sıbobunun yuvsı genısletıldıgı ıcınde ordan duman daha rahat cıkacaktır. bu da motora guc katmak demektır bunun acıklaması cok uzun srer ama sıze soyle bır ornek verım suzukı gsr 600 ve gsx r 600 un motorları aynıdır ama gsx r 600 gsr 600 den 25 hp daha gucludur sadece ust kapagı farklıdır bu gucu ust kapaktan alyor gsr 600 naked oldugu ıcın gucu ust kapaktan kısmıslar oda ufak tefek oynamalarla gsx r 600 un gucune cıkabılır hım bu arada benım ufak tefek dedıgım seyler belkıde sıze cok acayıp gele bılır onun ıcın kusur abakmayın neyse cbr 125 e gerı donelım ust kapagı yapabılecek sahısın oldugunu zannetmıyorum etrfınızda onun ıcın onu gecelım ama pıstonu buyutyoruz kesınlıkle korkmayın 62 mm yuksek sıkıstırmalı psıtonu rektefıye yaptırın ununtmayın rektefıye yapana dıceksınız bosluk 4.5 olsun o anlar bu motorunuza kesınlıkle hıc bır skılde zarar vermez kı o alt takım 70 mm ye kadar pıstonu kaldırır cunku honda zaten modıfıye parcalar uretp satyor.hım bılyorsunuz cbr 125 6 vıteste bellı bır devırden sonra taılıp kalyor dvır cekmemesı motorun gıtmemesı demektıor cbr 125 ın on dıslısı 15 arka 42 dır arkayla oynamayın onu 14 yapın motor 6 tıncı vıtestede devır ceker ayrıca kalkıslarda daha atık olur kı bunu pıstonu dedıgım sekılde yapatıktan sonra buyuk farkı gorursunuz neyse tekrar yazyorum amac ınsanları bılgılendırmek benım motor konusunda bılgıye ıhtıyacım yok yada kımseye bılgı verme gıbı bır zorunlulugum yok kı cogu servıs bu konuları kımseye acmaz ama ısterım kımse kazık yemesın bırdaha gırmeyı de dusunmuyorum sıteye ama bır kardes abı nasıatı nasıl algılarsanız algılayın bu tarz sıtelerın amacı paylasım sıtesıdır burda motor sıtesı genc arkadaslarımıza gereken bılgıyı verelım onları dogru bır sekılde yonlendırelım.biri bişey yazmışsa onu dışlıyarak bir cevap verırsek bu sefer belkıde o adam bızden cok daha ıyı seyler bılyordur once dınleyın bılgınız daha ıyıyse ve karsınızdakı yanlıssa yanlışsın deyın bu arada o yanlıssa sız dogrusunuz demektır dogruyuda ona verın.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:41 ----------

[QUOTE=ENGİN REİS;2204185]sbk01 kardesım bu dedıgın motorda hız denemesı yaptınız mı?kac km hız yaptı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:05 ----------

ebaydan nasıl getırtecez?kredi kartı gerek sanırım?bıde sınırda kalır gelmezse gıttı para[/QUO

ıngılızcen varsa uluslar arası kredı kartın varsa once ebaya uye olyorsun daha sonra paypal dıye bır guvenlık amaclı fırma var ona uyu olyorsun kredı kartını oraya gıryrosun daha sonra alıs verıse baslıyorsun 250$ gecmıyen alısverışler gumruge takılmaz yada gectıgını dusun hanı 1000 dolarlık bısey alacaksın satıcıya mesaj atarsın ornek ben bunları almayı dusunyorum alırsa faturayı dusuk kesebılırmısınız ornek 150 dolar aksı taktırde tr de gumruge takılır ve gumruk ucretı alırlar kı bu da fazla tutar dersın zaten satıcı hemen sana doner ok derse sparısını verırsın ebayda kayıt yaparken kargo adresını de evın olarak kayoıda alacaksın ya yada baska bır yer nereyı yazarsan ayagına gelır sen postaneye gıtmezsın.satıcıya dersın kucuk kutu yap gumrukte sorun olmasın adam yapar sen yeterkı satın al bu arad pp yanı paypal a da kredı kartın kayd edyorsun ya o bır odeme guvenlıgı ıcındır genelde alıcının parasını korur bu sekılde yanlış olmaz ve her odeme yapıldıgında yanı bısey aldıgında pp den cep tlf nuna mesaj gelır onaylamazsan ıptal olur buda bır guvenlıktır ama bunları yapabılmen ıcın ya ıyı ıngılızce bıleceksın yada ıyı bılen bırıne yaptıracan aslında cok basıt aldıgın bırsey 1 haftada amerıkadan evıne kadar gelyor yeterkı kuralları bıl ve alısverısı nasıl yapacagını ve amerıkalıyla duzgun ıletısım kur yanı satıcıyla sadece amerıkadan degıl dunyanın her tarafından satıcı var orda nerden alırsan al ayagına kadar gonderırler.olay bu tabıkı işi bilmıyen adama cok karmaşık gelebılır neyse hadı ıyı geceler herkese saygılar.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:54 ----------

ergın rais ebay ıcın anlattıgım seyı yaparak sadece ebaydan degıl dunyadakı dunya genelıne yanı bızım ıcın onemlı olan tr yanı turkıyeye satıs yapan tum marketlerden anlatmıs oldugum yoldan alıs verıs yapabılırsın ornek amazon,wallmart falan fılan gıbı yerler

MotoGT
23 Kasım 2010, 03:07
ergin reis tam kapatyordum ki bu arad hataydan bır cok musterımız var ceyhandanda var belkide bir daha girmem son olarak sana ve cbr 125 sevdalılarına bıraz bılgı verım bizdeki motor 160 km yı net goryordu ama tabı kı ustune dekı agırlık bunu degıstırır cbr 125 gercekten saglam bır motor bız pıste sokma amcıyla aldık vaz gectık benım altımda cok kucuk durmasaydı ınanın satmaz sehrın ıcınde bınerdım ama ben 102 kg oldugum ıcın benım altımda gercekten oyuncak gıbı duryordu.cbr 125 modıfıye yapmak aslında basıt bır olay tabıkı enjeksıyonlu olmus olsaydı tabıkı daha ıyı olyor.neyse cbr 125 ın orjınal pıstonu her ıkı model ıcınde enjeksıyon ve carb modellerı 58 mm orjınal pstonudur bunu sızlerde 52 mm ye cıkarabılırsın bakın bu bılgıyı sıze vermemın amacı kımseden kazık yemeyın ve bu yazıyı ıyı okuyun şımdı cbr 125 e hıc yoktan 62 mm pıston takabılırsınız buda motorun dunyasını degıstırır pıston tepelı ve yuksek sıkıstırmalı olursa motorun sıkıstırma oranı artar ve komprosor guclenır bu da torku guclendırı tork guclenırse cekiş guclenır hım max mum hızda belkıde fazla bır fark olmaz ama motorun torku sıkıstırması komprosoru beygırı yukselecegınden motorun cekışi guclenır ve motor daha ıyı ve hızlı devır ceker ınanın cok buyuk fark alırsınız.62 mm pıston takıp rektfıye boslugunu 4,5 verdırısenız 500 km lık bır rodajdan sonra makınada cok buyuk bır fark gorursunuz cbr 125 e 62 mm pston taktıgnızda sılındırın gomlek payı 1m den bıraz buyuk kalır kı 1 mm olması su sogutmalı motorlarda yeterlıdır alt takım her turlu kaldırır kesınlıkle korkmayın kı bız zaten bır cok kez yaptık ve hıc bırınden bır sorun yasamadık eksozununzda katalızor varsa ve bır performance eksozu alma durumunuz yoksa eksozun bogazonda kı katalızoru bır kaynakcıda sokturun.ust kapagı modofıye edebılecek kımsenın etrafınızda olup olmadıgını bılmıyorum kı sıbop yuvalarından bahseedyorum elle yapılyor ve adam gıbı olması ıcın cbr 125 ın ust kapagı ıle ıkı saat ugrasyorsun bunun tarıfı olmaz.bu motorlara gecekten buyuk bır guc katyor motorun sıbop yuvaları kurallara uygun olarak genısletılırse eme sıbobundan ıcerıye daha cok benzın alacaktır daha cok patma olacaktır ve egzoz sıbobunun yuvsı genısletıldıgı ıcınde ordan duman daha rahat cıkacaktır. bu da motora guc katmak demektır bunun acıklaması cok uzun srer ama sıze soyle bır ornek verım suzukı gsr 600 ve gsx r 600 un motorları aynıdır ama gsx r 600 gsr 600 den 25 hp daha gucludur sadece ust kapagı farklıdır bu gucu ust kapaktan alyor gsr 600 naked oldugu ıcın gucu ust kapaktan kısmıslar oda ufak tefek oynamalarla gsx r 600 un gucune cıkabılır hım bu arada benım ufak tefek dedıgım seyler belkıde sıze cok acayıp gele bılır onun ıcın kusur abakmayın neyse cbr 125 e gerı donelım ust kapagı yapabılecek sahısın oldugunu zannetmıyorum etrfınızda onun ıcın onu gecelım ama pıstonu buyutyoruz kesınlıkle korkmayın 62 mm yuksek sıkıstırmalı psıtonu rektefıye yaptırın ununtmayın rektefıye yapana dıceksınız bosluk 4.5 olsun o anlar bu motorunuza kesınlıkle hıc bır skılde zarar vermez kı o alt takım 70 mm ye kadar pıstonu kaldırır cunku honda zaten modıfıye parcalar uretp satyor.hım bılyorsunuz cbr 125 6 vıteste bellı bır devırden sonra taılıp kalyor dvır cekmemesı motorun gıtmemesı demektıor cbr 125 ın on dıslısı 15 arka 42 dır arkayla oynamayın onu 14 yapın motor 6 tıncı vıtestede devır ceker ayrıca kalkıslarda daha atık olur kı bunu pıstonu dedıgım sekılde yapatıktan sonra buyuk farkı gorursunuz neyse tekrar yazyorum amac ınsanları bılgılendırmek benım motor konusunda bılgıye ıhtıyacım yok yada kımseye bılgı verme gıbı bır zorunlulugum yok kı cogu servıs bu konuları kımseye acmaz ama ısterım kımse kazık yemesın bırdaha gırmeyı de dusunmuyorum sıteye ama bır kardes abı nasıatı nasıl algılarsanız algılayın bu tarz sıtelerın amacı paylasım sıtesıdır burda motor sıtesı genc arkadaslarımıza gereken bılgıyı verelım onları dogru bır sekılde yonlendırelım.biri bişey yazmışsa onu dışlıyarak bir cevap verırsek bu sefer belkıde o adam bızden cok daha ıyı seyler bılyordur once dınleyın bılgınız daha ıyıyse ve karsınızdakı yanlıssa yanlışsın deyın bu arada o yanlıssa sız dogrusunuz demektır dogruyuda ona verın.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:41 ----------

[QUOTE=ENGİN REİS;2204185]sbk01 kardesım bu dedıgın motorda hız denemesı yaptınız mı?kac km hız yaptı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:05 ----------

ebaydan nasıl getırtecez?kredi kartı gerek sanırım?bıde sınırda kalır gelmezse gıttı para[/QUO

ıngılızcen varsa uluslar arası kredı kartın varsa once ebaya uye olyorsun daha sonra paypal dıye bır guvenlık amaclı fırma var ona uyu olyorsun kredı kartını oraya gıryrosun daha sonra alıs verıse baslıyorsun 250$ gecmıyen alısverışler gumruge takılmaz yada gectıgını dusun hanı 1000 dolarlık bısey alacaksın satıcıya mesaj atarsın ornek ben bunları almayı dusunyorum alırsa faturayı dusuk kesebılırmısınız ornek 150 dolar aksı taktırde tr de gumruge takılır ve gumruk ucretı alırlar kı bu da fazla tutar dersın zaten satıcı hemen sana doner ok derse sparısını verırsın ebayda kayıt yaparken kargo adresını de evın olarak kayoıda alacaksın ya yada baska bır yer nereyı yazarsan ayagına gelır sen postaneye gıtmezsın.satıcıya dersın kucuk kutu yap gumrukte sorun olmasın adam yapar sen yeterkı satın al bu arad pp yanı paypal a da kredı kartın kayd edyorsun ya o bır odeme guvenlıgı ıcındır genelde alıcının parasını korur bu sekılde yanlış olmaz ve her odeme yapıldıgında yanı bısey aldıgında pp den cep tlf nuna mesaj gelır onaylamazsan ıptal olur buda bır guvenlıktır ama bunları yapabılmen ıcın ya ıyı ıngılızce bıleceksın yada ıyı bılen bırıne yaptıracan aslında cok basıt aldıgın bırsey 1 haftada amerıkadan evıne kadar gelyor yeterkı kuralları bıl ve alısverısı nasıl yapacagını ve amerıkalıyla duzgun ıletısım kur yanı satıcıyla sadece amerıkadan degıl dunyanın her tarafından satıcı var orda nerden alırsan al ayagına kadar gonderırler.olay bu tabıkı işi bilmıyen adama cok karmaşık gelebılır neyse hadı ıyı geceler herkese saygılar.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:54 ----------

ergın rais ebay ıcın anlattıgım seyı yaparak sadece ebaydan degıl dunyadakı dunya genelıne yanı bızım ıcın onemlı olan tr yanı turkıyeye satıs yapan tum marketlerden anlatmıs oldugum yoldan alıs verıs yapabılırsın ornek amazon,wallmart falan fılan gıbı yerler

inan yazdıklarını çok zor okudum. Şunları paragraflara bölsen daha iyi olurdu. ayrıca bu olayı görsel olarak sunsaydın inan bu kadar lafa gerek olmayacaktı.

sbk01
23 Kasım 2010, 04:26
[QUOTE=sbk01;2204210]ergin reis tam kapatyordum ki bu arad hataydan bır cok musterımız var ceyhandanda var belkide bir daha girmem son olarak sana ve cbr 125 sevdalılarına bıraz bılgı verım bizdeki motor 160 km yı net goryordu ama tabı kı ustune dekı agırlık bunu degıstırır cbr 125 gercekten saglam bır motor bız pıste sokma amcıyla aldık vaz gectık benım altımda cok kucuk durmasaydı ınanın satmaz sehrın ıcınde bınerdım ama ben 102 kg oldugum ıcın benım altımda gercekten oyuncak gıbı duryordu.cbr 125 modıfıye yapmak aslında basıt bır olay tabıkı enjeksıyonlu olmus olsaydı tabıkı daha ıyı olyor.neyse cbr 125 ın orjınal pıstonu her ıkı model ıcınde enjeksıyon ve carb modellerı 58 mm orjınal pstonudur bunu sızlerde 52 mm ye cıkarabılırsın bakın bu bılgıyı sıze vermemın amacı kımseden kazık yemeyın ve bu yazıyı ıyı okuyun şımdı cbr 125 e hıc yoktan 62 mm pıston takabılırsınız buda motorun dunyasını degıstırır pıston tepelı ve yuksek sıkıstırmalı olursa motorun sıkıstırma oranı artar ve komprosor guclenır bu da torku guclendırı tork guclenırse cekiş guclenır hım max mum hızda belkıde fazla bır fark olmaz ama motorun torku sıkıstırması komprosoru beygırı yukselecegınden motorun cekışi guclenır ve motor daha ıyı ve hızlı devır ceker ınanın cok buyuk fark alırsınız.62 mm pıston takıp rektfıye boslugunu 4,5 verdırısenız 500 km lık bır rodajdan sonra makınada cok buyuk bır fark gorursunuz cbr 125 e 62 mm pston taktıgnızda sılındırın gomlek payı 1m den bıraz buyuk kalır kı 1 mm olması su sogutmalı motorlarda yeterlıdır alt takım her turlu kaldırır kesınlıkle korkmayın kı bız zaten bır cok kez yaptık ve hıc bırınden bır sorun yasamadık eksozununzda katalızor varsa ve bır performance eksozu alma durumunuz yoksa eksozun bogazonda kı katalızoru bır kaynakcıda sokturun.ust kapagı modofıye edebılecek kımsenın etrafınızda olup olmadıgını bılmıyorum kı sıbop yuvalarından bahseedyorum elle yapılyor ve adam gıbı olması ıcın cbr 125 ın ust kapagı ıle ıkı saat ugrasyorsun bunun tarıfı olmaz.bu motorlara gecekten buyuk bır guc katyor motorun sıbop yuvaları kurallara uygun olarak genısletılırse eme sıbobundan ıcerıye daha cok benzın alacaktır daha cok patma olacaktır ve egzoz sıbobunun yuvsı genısletıldıgı ıcınde ordan duman daha rahat cıkacaktır. bu da motora guc katmak demektır bunun acıklaması cok uzun srer ama sıze soyle bır ornek verım suzukı gsr 600 ve gsx r 600 un motorları aynıdır ama gsx r 600 gsr 600 den 25 hp daha gucludur sadece ust kapagı farklıdır bu gucu ust kapaktan alyor gsr 600 naked oldugu ıcın gucu ust kapaktan kısmıslar oda ufak tefek oynamalarla gsx r 600 un gucune cıkabılır hım bu arada benım ufak tefek dedıgım seyler belkıde sıze cok acayıp gele bılır onun ıcın kusur abakmayın neyse cbr 125 e gerı donelım ust kapagı yapabılecek sahısın oldugunu zannetmıyorum etrfınızda onun ıcın onu gecelım ama pıstonu buyutyoruz kesınlıkle korkmayın 62 mm yuksek sıkıstırmalı psıtonu rektefıye yaptırın ununtmayın rektefıye yapana dıceksınız bosluk 4.5 olsun o anlar bu motorunuza kesınlıkle hıc bır skılde zarar vermez kı o alt takım 70 mm ye kadar pıstonu kaldırır cunku honda zaten modıfıye parcalar uretp satyor.hım bılyorsunuz cbr 125 6 vıteste bellı bır devırden sonra taılıp kalyor dvır cekmemesı motorun gıtmemesı demektıor cbr 125 ın on dıslısı 15 arka 42 dır arkayla oynamayın onu 14 yapın motor 6 tıncı vıtestede devır ceker ayrıca kalkıslarda daha atık olur kı bunu pıstonu dedıgım sekılde yapatıktan sonra buyuk farkı gorursunuz neyse tekrar yazyorum amac ınsanları bılgılendırmek benım motor konusunda bılgıye ıhtıyacım yok yada kımseye bılgı verme gıbı bır zorunlulugum yok kı cogu servıs bu konuları kımseye acmaz ama ısterım kımse kazık yemesın bırdaha gırmeyı de dusunmuyorum sıteye ama bır kardes abı nasıatı nasıl algılarsanız algılayın bu tarz sıtelerın amacı paylasım sıtesıdır burda motor sıtesı genc arkadaslarımıza gereken bılgıyı verelım onları dogru bır sekılde yonlendırelım.biri bişey yazmışsa onu dışlıyarak bir cevap verırsek bu sefer belkıde o adam bızden cok daha ıyı seyler bılyordur once dınleyın bılgınız daha ıyıyse ve karsınızdakı yanlıssa yanlışsın deyın bu arada o yanlıssa sız dogrusunuz demektır dogruyuda ona verın.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:41 ----------



inan yazdıklarını çok zor okudum. Şunları paragraflara bölsen daha iyi olurdu. ayrıca bu olayı görsel olarak sunsaydın inan bu kadar lafa gerek olmayacaktı.

keşke görsel olarak anlatma imkanı olsa ama dedigim gibi alacagın her parca için amaerikalıya msaj atyon falan filan araştırısanız yapabilirsiniz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:53 ----------

bu ebayda cbr 125 ıcın papatya dıskler satılyor onların fıyatı cok gulunc motorun durma mesafesını %50 fark ettirir onlara bır bakın bıde o bızım taktıgımız gıbı yoshımura karbon eksozlar var onlar komple headers le bırlıkte olursa cbr 125 e kesın 4hp guc katar orjınal eksozlar bu sekıldedır motota bıner bınmez farkını hıssettırır antepte yapılan yada bursada yapılan eksozlaral kıyaslmayın yada karıstırmayın onları sıteler de satılırken orjınallerının yanında dayno test grafıgıde vardır ve youtube tende izleye bilirsiniz 4 hp kesın orjınal olacak ve komple olacak bogaz genıstır katalızor yoktur madesı cok hafıftır duman cok rahat cıkar ıcerısındekı petekler performansı ıcındır sesıde cok ıyıdır ebayı takıp edın bazen yarı fıyatına dusyor ama unutmayın komple olacak bu sekılde 4 hp garantı komple egzozların yanında dyno test grafıgını unutmayın 4 hp yı o grafıktede gorur sunuz yazmıs oldugum gıbı pıston takıp komple orjınal performans eksozu takarsanız otomatıkmen 20 hp yı yakalarsınız sbk dakı cbr 125 lerde 45 hp nın 4 hp sını eksozdan alır bunu unutmayın.performans eksozun amacı motora guc katmasıdır komple olursa buyuk fark katar termıgonı egzoz komple olunca yamaha r1 e 12 hp katyor termıgonı egzozo tum egzozlardan daha ıyı dır ve daha fazla guc katar ama cok pahalıdır orjinal eksozun yanında kesınlıkle dayno test grafıgı vardır hangı motor ıcın almıssasnız o motor ıcın vardır.sunu unutmayın performans agzozunun amacı ses degıl guc tur kımse ses ıcın 2000 tl nın uzerınde paralar verıp te buyuk makınalara komple egzoz almazdı.amac ses olsa herkes egzozcuda yaptırır.yohımura nın sıtesıne gırın ordan cbr 125 ıcın yapılmıs olan kople egzozların vermış oldugu gucu gosteren dyno cızelgelerı var orda 4 hp yı gorursunuz

sbk01
23 Kasım 2010, 09:29
http://http://cgi.ebay.com/HONDA-CBR-125-EXHAUST-MUFFLER-YOSHIMURA-CARBON-FIBER-/250730138336?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3a60ae4ae0 (http://http://cgi.ebay.com/HONDA-CBR-125-EXHAUST-MUFFLER-YOSHIMURA-CARBON-FIBER-/250730138336?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3a60ae4ae0)

yukardaki iki adreste cok güzel şeyler var arkadaşlar ama malesef ikisinide tr ye göndermiyorlar,fakat araştırırsanız tr ye gondern sitelerde var yada ebay dan takip edin.ilk adreste komple yoshmura egzoz var onu cbr 125 e takarsanız 4 hp alacagınızdan emin olun yurt dışındakı fıyatı 600 dolardan 250 dolara duşmüş onun tüpü karbondur tr de sadece o karbon tüpü orjınal olarak almak isterseniz 700 tl den aşşagı degildir ki bu komple full system olarak 400 tl ye düşmüş ama malesef tr ye gondermiyorlar ikinci adreste cbr 125 in enjeksiyonlu modelleri için performans module var bunu enjeksıyonlu modele taktıgınızda uzerıne bınmenız gerekır makınanın nasıl guclendıgını o zaman anlarsınız zaten orda da grafik vermiş grafikte kırmız cızgı modul takıldıgındakı performansı mavı cızgı ıse orjınal cbr 125 ın performansını sımgelıyorkı orda bu firmalar dunyaca unlu firmalardır hayatta yanlış bilgi vermezler zaten onun içide dyno grafiklerini veryorlar.yoshımura eksozdada cbr 125 te %20 ye kadar guc kattıgını gosteryor kı yoshımura dunyanın en buyuk egzoz fırmalarından biridir kesinlikle yanlış bilgi vermez yani bu demekki ki komple kalıteli bir egzoz u ve modulu takmanız bıle baska bır yerıyle oynamadan cbr 125 te motorun dunyaısını degiştirir bunu en iyi uzerine bindiginizde alacagınız reaksiyonu gördügünüzde anlarsınız.bende yoshımuranın cbr 125 için dyno test grafigi var zamnım olursa yükler gonderrim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:25 ----------

http://cgi.ebay.com/HONDA-CBR-125-EXHAUST-MUFFLER-YOSHIMURA-CARBON-FIBER-/250730138336?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3a60ae4ae0

pardon arkadaşlar
eksoz da burda en altta yurt dışındaki normal fiyatı yazyor ama şu an sade 250 dolar

OguzhanCBR
23 Kasım 2010, 11:58
A C İ L

Arkadaşlar acil sol ön sinyal lazım nerden bulabilirim 0 ve çıkmada olabir ??? (servis 145tl fiyat söylüyor ordan almak istemiyorum)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:41 ----------

Bu sinyal bizimkilerden küçük gibi sanki ?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-motosiklet-honda-cbr-125-icin-ornjnal-sinyal-34890451/detay


A C İ L

casillas00
23 Kasım 2010, 12:20
sadece kapagı kırıldıysa motobakkalda sadece kapak satılıyordu.

OguzhanCBR
23 Kasım 2010, 12:31
Kardeşim ya sinyal değişmesi lazımmış, yapıştırma yapacaklar olmamış ...

Verdiğim linktesi sinyallaer uyar değilmi ? bu küçük sinya bizimkiler yatık uzun acaba birde sağ sol fiyatımı 45 ? :)

casillas00
23 Kasım 2010, 12:36
Kardeşim ya sinyal değişmesi lazımmış, yapıştırma yapacaklar olmamış ...

Verdiğim linktesi sinyallaer uyar değilmi ? bu küçük sinya bizimkiler yatık uzun acaba birde sağ sol fiyatımı 45 ? :)

uyar mı bilemiyorum ama benziyor

OguzhanCBR
23 Kasım 2010, 12:54
Avrupadaki parça fiyatlarına bakınca bizimkilere gülüyorum yaa :farao::pr:

gökhans16cbr
23 Kasım 2010, 13:25
beyler bu cıbır fena olmuş yaaa :) http://www.dailymotion.com/video/xfevuf_honda-cbr-250-r-2011_auto

OguzhanCBR
23 Kasım 2010, 13:28
http://img89.imageshack.us/img89/6402/cbr11kordon.jpg (http://img89.imageshack.us/i/cbr11kordon.jpg/)

ekocem1
23 Kasım 2010, 17:45
abiler cbr nin motor gücünün 251 ve üzeri olması mumkun mu?http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbr-125-r-orjinal-10000kmde-2007-model-31041722/detay:queen: bu motor en son kaça gelir ?

casillas00
23 Kasım 2010, 18:11
abiler cbr nin motor gücünün 251 ve üzeri olması mumkun mu?http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbr-125-r-orjinal-10000kmde-2007-model-31041722/detay:queen: bu motor en son kaça gelir ?

Yanlış işaretlemiştir.İnsalık hali:cat:

cHreSs
23 Kasım 2010, 19:11
bence biraz fazla. 2006 model 15bin km de bir cbr 3bin lira eder bence.

ben şu an 2008 bakıyorum arkadaşıma 3250 liraya.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:38 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbr-125-r-turkiye-nin-en-dolu-cbr125-cbr-125-i-34960860/detay?

burda sahibi sanırım bu motosikletin. satılığa çıkarmış.

dostum daha dolusu varsa gelsin demişsin

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbr-125-r-iste-buyurun-30-hp-lik-2011-model-cbr-125-34926424/detay

sanki bu daha dolu :cat:

nerden koydum bu lınkı ustam ben koydum lınkı buraya bır arkadaş daha dolusu varsa gelsın demış bak dedım bu daha dolu.

bılseydım bu kadar yoracagımı senı ve tum forum arkadaşlarımı hıç koymazdım.

elınde verılerın olduguna ınandım çunku o verıler sallama yazılmaz.

satmışsın hayırlısı olsun.

ayrıca 125 cc bızım ıçın bır örümcek ( yurumeyı ogrenen bebeklerın yurumesını kolaylaştıran bır ıcat ).. cbr la bısıklet lafının bır arada olması hoş degıl.

INş bır gun bızımde hayabusa mız olur. :cat:

ekocem1
23 Kasım 2010, 20:45
Yanlış işaretlemiştir.İnsalık hali:cat: doğru abi de ben son hızı ogrenemedm daha kmse soylemıyor? .s

casillas00
23 Kasım 2010, 20:46
140 zorlarsan 125cc bir motosiklet ne kadar gidiyorsa oda o kadar gidiyo

ekocem1
23 Kasım 2010, 20:49
anladım abi saol da 3500 e daha fazla hıza ulasacak bı motor war mı abi?

sbk01
23 Kasım 2010, 20:50
nerden koydum bu lınkı ustam ben koydum lınkı buraya bır arkadaş daha dolusu varsa gelsın demış bak dedım bu daha dolu.

bılseydım bu kadar yoracagımı senı ve tum forum arkadaşlarımı hıç koymazdım.

elınde verılerın olduguna ınandım çunku o verıler sallama yazılmaz.

satmışsın hayırlısı olsun.

ayrıca 125 cc bızım ıçın bır örümcek ( yurumeyı ogrenen bebeklerın yurumesını kolaylaştıran bır ıcat ).. cbr la bısıklet lafının bır arada olması hoş degıl.

INş bır gun bızımde hayabusa mız olur. :cat:


İNŞALLAH HERBİRİNİZ HAYLİNİZDEKİ MOTORA KAVUŞUP KAZASIZ BELASIZ BİNERSİNİZ
öncelikle sanırım bisiklek konusunda yada bu tabiri kullanmada yanlış anlaşıldım.ben orda parantez içinde cbr 125 in iyi bir makina oldugunu izah etmiştim bisiklet tabirinide neden yazdıgımı bizim için tamirinin cok kolay oldugunu ve devamli büyük motor yaptıgımız için bİze bisiklet gibi geldigini izah etmiştim.
ama bnim anlamadıgım neden herkes cbr 125 30 hp olurmu 30 hp olursa şurasını burasını sallar.bakın ben dün yazmış oldugum mesajlarda size parça alabileceginiz yerlerden ve nasıl alabileceginizin bile örnegini verdim.ben bunu yapmak zorunda degilim ama orda özellikle yazdım kimsenin kazık yemesini istemem.
cbr 125 gerçekten güzel bir motordur şu an piyasada satılan kendi klasmanında ki en iyi motordur ve kendi klasmanındaki fiyatı en uygun makinadır.sıfır olarak 4500 tl ye ybr 125 alan arkadaşlar var.ybr 125 ile cbr 125 hiç bir şekilde kıyaslanamaz.çünkü sonuçta cbr 125 kuçük cc de olsa racing tir.motoru cok saglamdır ve her türlü oynamayı kaldırır. DÜN YAZMIŞTIM SÜPER BİKE yarışların da piste giren cbr 125 ler 45 hp dir ve alt takımı piyasadki cbr 125 lerle aynıdır sadece silindir.piston takımı ve ust kapak farklıdır.üst kapaktaki eksentirik mili hem derecelidir hemde 4 adet sibop vardır.buda daha fazla benzin girişi ve daha rahat benzin girişi ve daha rahat duman cıkışı anlamına gelir ki makinanın rahatlaması güçlenmesi demektir.
cbr 125 30 hp olurmu yada 20 hp olur mu diyen sizlersiniz siz bu şekilde derseniz kendi altınızdaki makinayı bilmeden kötülemiş olursunuz ben kötülemiyorum ben size nasıl yapıldıgının örneklerini veryorum.ve dun iki adet link attım orda komple bir orjınal performans egzozunun cbr 125 e nekadar güç kattıgını gösteryor.ve diger linktede performance modul unun cbr 125 te nekadar güç kazandırdıgını cizelgeyle gösteryorki bu iki firmada dünyanın en ünlü firmalarındandır.sadece o chip enjeksiyonlu cbr 125 e takıldıgında.6 hp gibi bir güç veryor ki dyno grafigi orda mevcut.ve zaten taktıktan sonra makinanızı tekrar kullandıgınızda o gucü hissedersiniz.ve onun yanında komple eksoz takarsanız tabiki orjinal eksoz performans eksozu ve cbr 125 için üretilmiş bir egzoz olması gerekyor ki dyno grafikleri mevcuttur internetten yoshımura nın usa sitesinden bulabilirsiniz.4 hp güç katar bu iki işlem yapıldıgında zaten cbr 125 23 hp ye cıkar.ki bindiginizde devamlı bindiginiz için kalkış yapar yapmaz gücün farkına varıp ve daha önce ki ıle son hali arasında nekadar büyük bir fark var hiissedersiniz.
performans eksozuna performans olarak adlandırılmasının sebebi motora güç katması demektir ki youtobe ta videoları vardır genelde buyuk cc lerde ki makinalar üzerinde dyno testlerini araştırın görürsünüz.1000 cc bir race makinada +12hp kesin güc veren performans egzozları vardır.incelerseniz göreceksiniz 200 hp lik bir makinada 10 hp artış olması fazla hissetirmez ama cbr 125 te 10 hp lik bir fark biner binmez fark ettirir.
tekrar yazyorum cbr 125 iyi motordur sizler bu makinaya şöyle olurmu böyle olurmu imkansız diyerek kendi binmiş oldugunuz makinaları kötülüyorsunuz aynı alt takımı taşıyan pistteki cbr 125 45 hp ise sizin cbr 125 lerde 45 hp ye kadar cıka bilir ama tabiki bu maddiyata baglıdır ama şimdisizlerin kullandıgı makinalar 13.5 hp dir bu 23 hp olursa zaten sizleri fazlasıylla tatmin eder. hp nin yüksek olması yada torkun yüksek olması makinanın cok süratlı gidecegi anlamına gelmez makinanın cekişinin güçlenecegi ve daha atik olacagı ve daha iyi devir cekecegi anlamına gelir.buda güç anlamına gelir.
cogu büyük makinada 1,2,3 ile 4,5,6, cı vitesler arasında ki güç farklıdır 100 dolarlık bir parcayla hayabusada 4,5,6, da ürettigi torku ttuşturma zamanını degiştirerek 1,2ve 3. vitestede aynı tork elde edilebilyor ki buda makinanın dünyasını degiştirir biz bunu şahsen denedik.bazı şeyler deniyerek ve kullanılarak bulunur pover comander taktıgımızda bile bilgisayara baglayıp en iyi ayarı bulanakadar ayarlayıP makinaya binyoruz begenmezsek tekrar ayarlıyoruz tekrar binyoruz her ayarlamada bindigin için farkları göryorsun.
CBR 125 KÖTÜ BİR ALET DEGİLDİR PİYASADAKİ MAKİNALARIN BİR COGUNDAN İYİDİR DENGESİ VE VİRAJ KABİLİYETİ COK YUKSEKTİR YAPILAN HER DEGİŞİKLİGİN BİR BELGESİ VARDIR ve DUNDE YAZDIM HONDA CBR 125 İÇİN HONDANIN URETMİŞ OLUP AVRUPAYA SATTIGI İNANILMAZ DERECEDE PERFORMANS PARÇASI VARDIR.BUNU HONDA YAPIP SATARKEN CBR 125 IN ALT TAKIMININ BUNLARI KALDIRACAGINI COK IYI BILYORKI MODİFİYE PARCA SATYOR.SADECE PERFORMANCE NODULU VE KOMPLE EKSOZ TAKARAK 10 HP GIBI BIR GUC ELDE EDYORSANIZ DIGER PARCALARIDA TAKARSANIZ KAC HP YE KADAR CIKARABİLECEGİNİZİ SİZ DÜŞÜNÜN.CBR 125 30 HP OLURSA DAGILIR KRANGI ELINE ALIRSIN DİYE İFADELER COK YNLIŞTIR.EGER ÖYLE BİŞEY OLMUŞ OLSA YADA OLACAK OLSA YENİ MODEL 1000 CC RACELER 200 HP DİR VE CBR 125 ILE ARASINDA 85 KG VARDIR O ZAMAN GAZI ACTIGINIZDA BU MAKİNALARIN PARAM PARCA OLMASI GEREKİR.SİZLER KENDİ MOTORLARINIZI ISTERSENIZ NASIL GUÇLENDİREBİLECEGİNİZİ BİLMEDİGİNİZDEN YANLIŞ ANLIYORSUNUZ VE BU ŞEKİLDEDE KENDİ BİNMİŞ OLDUGUNUZ MAKİNALARI İSTEMEDEN KÖTÜLEMİŞ OLYORSUNUZ.ŞUNU UNTMAYIN VE HATIRLAYIN MOBLETE BİLE 140 KM Yİ YAPTIRAN TURKLERDİR Kİ ARANIZDA MUTLAKA ESKİ MOBLETLERE MODİFİYE YAPILDIGINDA NASIL SONUÇLARA ULAŞILDIGINI BILEN BİR KAC ARKADAŞ VARDIR.YOKSA YOUTUBE TAN BAKIN BULUN.

gökhans16cbr
23 Kasım 2010, 22:05
beyler bende 2006 model var kaç hp bu alet orjinalinde? Birde arrow egzoz takmış benden önceki sahibi şimdi kaç hp olmuştur?

Deniz 125 RR
23 Kasım 2010, 22:19
http://img89.imageshack.us/img89/6402/cbr11kordon.jpg (http://img89.imageshack.us/i/cbr11kordon.jpg/)

allaalla bnm küheylana bak nete düşmüş :queen::queen:

gökhans16cbr
23 Kasım 2010, 22:22
2006 modeller enjeksiyonlu mu?

cHreSs
24 Kasım 2010, 00:08
2006 modeller enjeksiyonlu mu?

enjeksıyonlu değil.

gökhans16cbr
24 Kasım 2010, 02:10
yakıt olarak ne kullanıyorsunuz? Kaç bg?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:06 ----------

arrow egzoz kaç bg arttırıyor?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:08 ----------

arkadaşlar kusuruma bakmayın ben bu aleti daha 1 1,5 ay önce aldım ve heves ederek aldım honda hayranlığım ve cbr tutkum birleşince ne fiyatı ne yakıtı ne parçası ne de parformansını doğru düzgün araştırabildim. Nete de cep telefonumdan iş yerinde bağlandığım için pek fazla muhabbetlere katılamıyorum okuyorum fakat yazmakta problem oluyor :) ben bu forumun başında benzinin 95 oktanmı yoksa 98 oktanmı daha iyi performans verdiği tartışmasını gördüm ben 95 kullanıyorum şu an siz ne tavsiye edersiniz? 2006 cbr ın gerçek hpsi kaçtır ve arrow egsozla kaça yükselir? Biraz daha performans alabilmek için ne yapmak gerekir? Yardımcı olabilirseniz sevinirim... İyi geceler arkadaşlar...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:59 ----------

arkadaşlar kusuruma bakmayın ben bu aleti daha 1 1,5 ay önce aldım ve heves ederek aldım honda hayranlığım ve cbr tutkum birleşince ne fiyatı ne yakıtı ne parçası ne de parformansını doğru düzgün araştırabildim. Nete de cep telefonumdan iş yerinde bağlandığım için pek fazla muhabbetlere katılamıyorum okuyorum fakat yazmakta problem oluyor :) ben bu forumun başında benzinin 95 oktanmı yoksa 98 oktanmı daha iyi performans verdiği tartışmasını gördüm ben 95 kullanıyorum şu an siz ne tavsiye edersiniz? 2006 cbr ın gerçek hpsi kaçtır ve arrow egsozla kaça yükselir? Biraz daha performans alabilmek için ne yapmak gerekir? Yardımcı olabilirseniz sevinirim... İyi geceler arkadaşlar...

mevlutgs
24 Kasım 2010, 02:14
Arkadaşlar merhaba sizlere teknik bir sorum olacaktır..Benim motorda 3-5 gündür bi ampul sorunu oluştu şöyle;yolda gittiğim zaman sol taraftaki ampul kendi kendine yanıp sönüyor sete çukura vsvs girip çıkıyorum ampul yanıyor sönüyor sonra tekrar kendine geliyor bunu yaşayan arkadaşlar varmı aranızda çözümü nedir

MotoGT
24 Kasım 2010, 02:20
yakıt olarak ne kullanıyorsunuz? Kaç bg?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:06 ----------

arrow egzoz kaç bg arttırıyor?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:08 ----------

arkadaşlar kusuruma bakmayın ben bu aleti daha 1 1,5 ay önce aldım ve heves ederek aldım honda hayranlığım ve cbr tutkum birleşince ne fiyatı ne yakıtı ne parçası ne de parformansını doğru düzgün araştırabildim. Nete de cep telefonumdan iş yerinde bağlandığım için pek fazla muhabbetlere katılamıyorum okuyorum fakat yazmakta problem oluyor :) ben bu forumun başında benzinin 95 oktanmı yoksa 98 oktanmı daha iyi performans verdiği tartışmasını gördüm ben 95 kullanıyorum şu an siz ne tavsiye edersiniz? 2006 cbr ın gerçek hpsi kaçtır ve arrow egsozla kaça yükselir? Biraz daha performans alabilmek için ne yapmak gerekir? Yardımcı olabilirseniz sevinirim... İyi geceler arkadaşlar...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:59 ----------

arkadaşlar kusuruma bakmayın ben bu aleti daha 1 1,5 ay önce aldım ve heves ederek aldım honda hayranlığım ve cbr tutkum birleşince ne fiyatı ne yakıtı ne parçası ne de parformansını doğru düzgün araştırabildim. Nete de cep telefonumdan iş yerinde bağlandığım için pek fazla muhabbetlere katılamıyorum okuyorum fakat yazmakta problem oluyor :) ben bu forumun başında benzinin 95 oktanmı yoksa 98 oktanmı daha iyi performans verdiği tartışmasını gördüm ben 95 kullanıyorum şu an siz ne tavsiye edersiniz? 2006 cbr ın gerçek hpsi kaçtır ve arrow egsozla kaça yükselir? Biraz daha performans alabilmek için ne yapmak gerekir? Yardımcı olabilirseniz sevinirim... İyi geceler arkadaşlar...

Güle güle kullan. Güzel bir motordur. Arıza vermeyen sağlam bir modeldir ve cc ne göre bence atik bir motordur. ben 98 oktan kullanıyordum. kişiye göre değişir ama sanki 95lik koyunca motor daha sesli çıkıyor ve titriyordu azda olsa. 120lerde filan.
Aman diyim sakın düşürme yedek parçaları el yakıyor. Bir sinyalin orjinali 145 lira ordan düşün artık kazık olduğunu yedek parçaların.
Performans eksozununda güç bazında çok az etki edeceğini tahmin ediyorum. Motorun gücü 13bg ağırlığı 110kg idi sanırım. Ruhsatta yazar. Yokuş aşağı 145i gördüm. Ama ideali 120dir. Fazla da beklenti içerisinde olmamak lazım. Şehir içi için tam bir performans aleti bana göre:)

35sdk89
24 Kasım 2010, 08:51
allaalla bnm küheylana bak nete düşmüş :queen::queen:
Ne küheylanı yaa millettin bebelerine maskara yapmışın motoru :D:D:D:D:D:d:D:d

OguzhanCBR
24 Kasım 2010, 10:12
Ne küheylanı yaa millettin bebelerine maskara yapmışın motoru :D:D:D:D:D:d:D:d

:cat::queen::cherry:

casillas00
24 Kasım 2010, 10:33
Arkadaşlar merhaba sizlere teknik bir sorum olacaktır..Benim motorda 3-5 gündür bi ampul sorunu oluştu şöyle;yolda gittiğim zaman sol taraftaki ampul kendi kendine yanıp sönüyor sete çukura vsvs girip çıkıyorum ampul yanıyor sönüyor sonra tekrar kendine geliyor bunu yaşayan arkadaşlar varmı aranızda çözümü nedir

Aynısı banada olmuştu.
Ustaya goturdum elektırık tesisatına baktı.
sigortaların oraya bsyler yaptı düzeldi sorun neydı ne olduda duzeldi anlamadım :queen:

overcloud
24 Kasım 2010, 11:52
ampulun içindeki tel koptuysa bir şekilde, çukura girip çıktığında teller birbirine kaynak oluyor ve far yanıyor. kontağı kapattığında tel tekrar ayrılıyor ve far sen çukra girene kadar yanmıyor :)

yada Sercan'ın söylediği gibi elektrik tesisatına bakmak lazım. sigorta gevşemiştir dicem, ama öyle olsa iki ampul ve gösterge panelindeki ışıklarda gidip gelirdi.

casillas00
24 Kasım 2010, 12:04
Bende ilk bşta kutukten feln sandım kutuğu actık orda bişey yoktu.
ilk gun sadece uzunlar yandı 2gün hepsi gitmişti ve debriyaj müşürüde çalışmıyordu.
Viteste calıştıramıyordum motoru garip bi durumdu işte :)

BlackEdition
24 Kasım 2010, 12:43
Arkadaşlar merhaba sizlere teknik bir sorum olacaktır..Benim motorda 3-5 gündür bi ampul sorunu oluştu şöyle;yolda gittiğim zaman sol taraftaki ampul kendi kendine yanıp sönüyor sete çukura vsvs girip çıkıyorum ampul yanıyor sönüyor sonra tekrar kendine geliyor bunu yaşayan arkadaşlar varmı aranızda çözümü nedir

11.000. kilometrede yapmıştı ampülleri değiştirmiştim çakmak gibi olmuştu.

mevlutgs
24 Kasım 2010, 13:42
aaa şuan benim 12 bn km de hehe.D ne şans cumartesi götüreceğim servis bakalım ne diyecekler.D:D telleri sağlam yaa sanarsam sigorta veya tesisatta birşeyler var;) hadi hayırlsı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:40 ----------

pei abiler bende ampulleri değiştirmek istiyorum sarı olcak ama daha güçlü watı daha yüksek olup neler var piyasada ben hiç bulamadım ama

OguzhanCBR
24 Kasım 2010, 14:28
Arkadaşlar ön sinyal arıyorum bilginize sunarım çıkma ve başka tarzda olabilir..

gökhans16cbr
24 Kasım 2010, 16:07
Güle güle kullan. Güzel bir motordur. Arıza vermeyen sağlam bir modeldir ve cc ne göre bence atik bir motordur. ben 98 oktan kullanıyordum. kişiye göre değişir ama sanki 95lik koyunca motor daha sesli çıkıyor ve titriyordu azda olsa. 120lerde filan.
Aman diyim sakın düşürme yedek parçaları el yakıyor. Bir sinyalin orjinali 145 lira ordan düşün artık kazık olduğunu yedek parçaların.
Performans eksozununda güç bazında çok az etki edeceğini tahmin ediyorum. Motorun gücü 13bg ağırlığı 110kg idi sanırım. Ruhsatta yazar. Yokuş aşağı 145i gördüm. Ama ideali 120dir. Fazla da beklenti içerisinde olmamak lazım. Şehir içi için tam bir performans aleti bana göre:)

Saol dostum

cHreSs
24 Kasım 2010, 23:40
metal gear arka fren balatası elıme ulaştı. 25 lıraya aldım.

kendım değiştirmeyı duşundum aksam ındım ama arka jantın vıdasını sökemedım.

vardır dedım bi hayır çekıç le anahtara vurmayıda sevmem. bıraktım ya bı arkadaşla sökeceğim yada servıse değiştirtcem.

Bu arada servıs 80 lıra fıyat verdı balata ıçın.

önce çaktırmayı duşundum sonra dıske zarar vermesınden korkup Avustralya malı balata aldım.http://www.metalgear.com.au/ belkı alacak olanlar incelemek isterler.

tolga9494
25 Kasım 2010, 00:39
arkdşlar cbrın 1. 2. 3. 4 . 5. ve 6.viteslerdki son hzı kaç bilgi verrmsniz

fatihsevim
25 Kasım 2010, 00:41
40-60-80-100-120-140

casillas00
25 Kasım 2010, 00:43
arkdşlar cbrın 1. 2. 3. 4 . 5. ve 6.viteslerdki son hzı kaç bilgi verrmsniz

her viteste 200 hıc fark etmiyo :queen:
Nedir bu hız hız hız hız ölceniz :)

cHreSs
25 Kasım 2010, 00:47
40-60-80-100-120-140

bı hata yok mu? debrıyaj balatamı degiştirmeden once

1 de 40 2 de 80 yapıyordu. son hızı 140 gıbı bır şey.

balatamı değiştirdım şu an 1 de 30 2 de 70 yapıyo. son hız yıne 140 civarı.

Ama bıraz ivme kaybım var işte.

casillas00
25 Kasım 2010, 00:49
1.vites 50 2.vites 75 3.vites 100 4.vites 125 5.vites 145 6.vites 200

İnanmayan varsa Video Çekerim :cat:

linkinpark
25 Kasım 2010, 00:56
satılık cbr125R vardır....
BURDAN BAKABİLİRSİNİZ.. (http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbr-125-r-cok-temiz-kirmizi-cbr125r-2007-model-16000km-kiz-gibi-34109173/detay)

casillas00
25 Kasım 2010, 00:59
Hayırlı Satışlar Ama açıkcası fiyat fazla gibi.

Crony
25 Kasım 2010, 01:05
metal gear arka fren balatası elıme ulaştı. 25 lıraya aldım.

kendım değiştirmeyı duşundum aksam ındım ama arka jantın vıdasını sökemedım.

vardır dedım bi hayır çekıç le anahtara vurmayıda sevmem. bıraktım ya bı arkadaşla sökeceğim yada servıse değiştirtcem.

Bu arada servıs 80 lıra fıyat verdı balata ıçın.

önce çaktırmayı duşundum sonra dıske zarar vermesınden korkup Avustralya malı balata aldım.http://www.metalgear.com.au/ belkı alacak olanlar incelemek isterler.

ee söktük diyelim nasıl cakıcaz onu biliyormusn ? :queen:

linkinpark
25 Kasım 2010, 12:15
Hayırlı Satışlar Ama açıkcası fiyat fazla gibi.

saol casıllas fiyatta anlaşmaa vardırr.. fazla ama bu motor için bence ddegerr ilk aldıgımm gibidirr sadece uzun yol yaptımm o kadar

onur35
25 Kasım 2010, 13:52
kaskımı takmayı bile özlediiiiimmmm:queen::queen::queen::salut:

OguzhanCBR
25 Kasım 2010, 14:29
kaskımı takmayı bile özlediiiiimmmm:queen::queen::queen::salut:

Satayım sana:queen:

cHreSs
25 Kasım 2010, 14:46
1.vites 50 2.vites 75 3.vites 100 4.vites 125 5.vites 145 6.vites 200

İnanmayan varsa Video Çekerim :cat:

vayy canına yanlş forumdamıyım nedır :queen:

harbıden hız muhabbetı sıkıcı oluyor.

haklısın casıllas..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:43 ----------


ee söktük diyelim nasıl cakıcaz onu biliyormusn ? :queen:

evet çok kolay :)