Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
işin ehli bi tornacı senin diskleri tıraşlayarak düzeltir yenisini almaya gerek yok :wiinkk:
Genelde otobanlarda mola verdiğinizde tekerlekler soğusun diye ısınan diske su gelince düzensiz genleşme oluyor motosikletde diskler daha korumasız bide ön fren ağırlıklı kullanımda olabilecek sorunlar, incelesek mutlaka birsürü kişide ufak disk hatarı çıkar.
bu arada bende yeni katıldım aranıza cbr ve gtr ikilemindeyim buraya kadar olaylar klasik fakat ben kıbrısta öğrenciyim ve binip kıbrısa geleceğim motorla o yüzden honda sıcak geliyor gt r karizmatik ama ufak da olsa bir sorunda usta bulma anlaması sonra parça bulma takma derken cebimide benide baya üzebilir ama gönülde istiyor ki kaslı grenaja sahip olayım nasıl olsa motordan anlayan çok çıkmadı karşıma
( gsxr 1000- 1300 modifiyeli sonra ducati 1098 sonra harley night rot filan çok tabi ama çevremde oturup konuşacağım az kıbrıslıları üzmeyelim)
ikilemdeyim gel git olacak yılda 3 kere 350 km kadar uzun yol sayılmaz ama yinede uzun yolda otobüsler kamyonları sollayabilmeliyim son hız önemli değil.
şimdiden teşekkürler.
M.SercaN
26 Eylül 2010, 19:40
bıraz once yaşadıgım saçma olay.. motosıkletımle anayolda ılerlıyordum. kasısler e yaklaşmıştım kı hızım 30 cıvarı yanıma 3 tane yarı otomatık çın motor geldı. bırı sagdan bırı soldan geçıyor yavaşlıyor tekrar basıyor on kaldırıyor yavaşlıyor fılan. Uyma dedım kendıme.
Evde aılen senı beklıyor dıye dusundum. Daha sonra 2. vıteste gazı verınce arkada kaldılar ve motorlara yuklendıklerını gordum. Çektım sağa çıkardım kaskımı ve 155 ı arayıp durumu anlatmam 1 dk kamı aldı. Şimdi huzurluyum. Plakaları verdım emınım denk gelırler kı zaten dıkkat çekıyorlar kasksız kafaları ve neona benzetmeye çalıştıkları lambalarıyla göze batıyorlar. Allah akıl ve duşunme yetenegı versın. :farao::wiinkk:
Dostum bukadar acımasız olmasayın keşke:mrgreen: Yani bırak yapsınlar, bişi olursa kendi zararlarına. Sen normal, onlar öle sürerek zewk alıolar demek. Zaten sen 2de geçince onlar yetişmek için basarak, yırtınarak rezil rüswa olmuştur..
Bu aklıma bi anımı getirdi :queen: Bi ara Mobylette ile geziodum akşam, bi MZ gördüm, yawaş yawaş gidiodu, onra başladı yawaştan basmaya. Çok bakımlı deildi MZ. O benden 40-50mt önde bir de. 4-5sene önceydi. BEnde de alışkanlık,bastım mobylette ile MZ'e yetişmeye çalılşıodm ama dumanını bigüzel yuttum. Hatta ekzos kapağı atmıştı motorumun... Adam galiba 1TL benzine 5LT yağ koymuştu mz'ine::koop::Öyyle bi duman atıodu ki anlatamam. Tabii o zamanlar modifiyeli mobylette'lerle yarış yapıyorduk. Aksilik çıkmıştı mtrumu tamir ederken orj. mobylette ile geziyordum. O yarışlık mtrumla gezio olsaydım biliodum noolurdu ama.........
cHreSs
27 Eylül 2010, 18:10
sen yarışyormuydun çırçır larla :queen:
ekocem1
27 Eylül 2010, 18:20
abiler giderken vitesin kaçta olduğunu nerden anlayacağız bilgisi olann ? ? .s
casillas00
27 Eylül 2010, 19:38
abiler giderken vitesin kaçta olduğunu nerden anlayacağız bilgisi olann ? ? .s
Zamanla alışıyorsun hangi viteste gittiğini biliyorsun.
Çok takma bu konuları kullanmaya başlıyınca oturuyo herşey :cat:
Yarış mı ?
Yarış Ne arar La bazardaaaa ?
Dün Kenan'ın yarışını izleyen var mı Ben Laverty'e küfür ede ede bitiremedim halada hatırladıkca ediyorum :)
cHreSs
27 Eylül 2010, 20:01
abiler giderken vitesin kaçta olduğunu nerden anlayacağız bilgisi olann ? ? .s
çok lazım olmuyo emin ol. zaten dendiği gibi alışıyon hangi viteste kaç km hızla gittiğine.
ekocem1
27 Eylül 2010, 20:18
eywallah saolun abiler bide yarışlar kaçta hangı kanalda??
ahmet93
27 Eylül 2010, 21:33
sen yarışyormuydun çırçır larla :queen:
Biz go kartlarla yarışıyoruz:P Çok eğlenceli kaybeden hesabı ödüyo:queen:
Yalnız bazıları gaza gelip virajlara su filan döküyo, zaten lastikler dandik anında ters dönüyosun.:)
uthec
27 Eylül 2010, 23:30
bugun radarı geçtikten sonra polislerin yanında durdum sordum..abi bizim hız sınırı kaç dedim..iki polis vardı ikiside bilmiyorum dedi :D:D:D
mertka
27 Eylül 2010, 23:44
arkadaşlar yarın motorumu satıyorum forumda bayadır aktif olamadım ama bilenler bilir benım motoru 2009 model kırmızı 13500 kmde şu anda fiyat olarak 4000de anlaştık ama motor gerçekten temiz bir motor ilanda burda sizce fiyat nasıl.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbr-125-r-2009-cbr-125-kirmizi-cok-temiz-servis-bakimli/detay
cHreSs
28 Eylül 2010, 01:30
Bugün değiştirdim debriyaj balatamı. balata + castrol yağ + işcilik = 115 lıra tuttu. Servıste degıl tabıkıde. ama basındaydım ış boyunca emek aynıdır dıye duşunuyorum. işcilige 20 lıra aldı usta.
overcloud
28 Eylül 2010, 12:58
debrijay balatasını orjinal mi aldın? kaç kilometrede değişti?
cHreSs
28 Eylül 2010, 13:23
orjinal değil lucas almaya gittim ebc vardı onu aldım. ben yarım debriyajla sıyırdım debriyajı 10binde. ama dün sökülünce gördüm ki sadece 1 ve 2 bitik diğerleri sapasağlam yenisinden daha iyi. söyle bir sorunum var ilk kalkışta motor icerden vuruyor tık diye. toplarken hata yaptı heralde. küfr edesim var kendime 20 liraya yaptırcam diye servisten kaçtım. 20 lira ucuz yaptım şimdi uğraş dur...:pr: ders olsun bana ve cümle aleme :cat::mrgreen:
mertka
28 Eylül 2010, 16:37
motoru sattım arkadaşlar artık bir cıbırım yok insan satınca çok kötü hissediyor valla bu duyguyu hiç tavsiye etmem 5 kişiden dayak yemiş gibi hissediyorum
ekocem1
28 Eylül 2010, 18:11
sahibinden sitesinden başka site warmı ilanlara bakabileceğim?
cakalaz
28 Eylül 2010, 18:22
Var bir kaçtane; Yalnız Sahibinden'deki motorlardan baska motor yok oralarda :)
NightMare0
28 Eylül 2010, 20:02
motoru sattım arkadaşlar artık bir cıbırım yok insan satınca çok kötü hissediyor valla bu duyguyu hiç tavsiye etmem 5 kişiden dayak yemiş gibi hissediyorum
Alanada satanada hayırlı olsun diyelim. Varmı ufukta yeni motor ?
casillas00
28 Eylül 2010, 20:15
Biz go kartlarla yarışıyoruz:P Çok eğlenceli kaybeden hesabı ödüyo:queen:
Yalnız bazıları gaza gelip virajlara su filan döküyo, zaten lastikler dandik anında ters dönüyosun.:)
aha tam benlik su az olur mazot mazot :queen::queen:
orjinal değil lucas almaya gittim ebc vardı onu aldım. ben yarım debriyajla sıyırdım debriyajı 10binde. ama dün sökülünce gördüm ki sadece 1 ve 2 bitik diğerleri sapasağlam yenisinden daha iyi. söyle bir sorunum var ilk kalkışta motor icerden vuruyor tık diye. toplarken hata yaptı heralde. küfr edesim var kendime 20 liraya yaptırcam diye servisten kaçtım. 20 lira ucuz yaptım şimdi uğraş dur...:pr: ders olsun bana ve cümle aleme :cat::mrgreen:
zaten 1-2 biter ilkte ama yarım debriyaj cok gittiniz demekki yoksa 10binde bitmez o balata ya :)
kawabanga
28 Eylül 2010, 21:20
Şu ana dek gördüğüm en kemikli 125cc makina..Bi kaç ay gibi az bi süre kullandım..Belki daha da az..Ama az yakışı ve arızasız yol gidişi nedeniyle üzerinden inemedim..Bu süre içersinde 17.000 km yol yapmışım..(İzmir-Uşak-Afyon-Ankara-Zonguldak-Ankara-Konya-Eskişehir-Ankara-Afyon-Uşak-İzmir)..İstikametim tam olarak buydu ve tam olarak 3.000 km yol yaptım tek çıkışta..Bu sadece en uzunuydu ve 310 liralık yakıt harcadım..Bir buççuk ay kadar da İzmir içinde işimde kullandım..Her gün Belkave rampasından ve Karşıyaka tünelinden inerken 160 net okuyordum kadrandan..Son viteste red line her babayiğidin harcı diildiir..Düzde ise 145-150, rüzgarın durumuna göre 130km den aşağı inmiyodu..Üzerinde K&N filtre ve iridyum bujiden başka hiç bişi de yoktu..Bence her motorcunun elinde bulunması gereken bi demirbaş..Sattığıma hala pişmanım..
mertka
29 Eylül 2010, 01:07
Alanada satanada hayırlı olsun diyelim. Varmı ufukta yeni motor ?
sağol kardeş. var olmaz olurmu ya ninja 250r ama biraz daha sabredersem yaza kadar falan belki bir vfr 800 benım olabilir. sağol kardeş ilgin ve alakan için arkadaşlar yorumları görmez olmuş düne kadar bu motor kaç vites diyen arkadaşlar :)
Şu ana dek gördüğüm en kemikli 125cc makina..Bi kaç ay gibi az bi süre kullandım..Belki daha da az..Ama az yakışı ve arızasız yol gidişi nedeniyle üzerinden inemedim..Bu süre içersinde 17.000 km yol yapmışım..(İzmir-Uşak-Afyon-Ankara-Zonguldak-Ankara-Konya-Eskişehir-Ankara-Afyon-Uşak-İzmir)..İstikametim tam olarak buydu ve tam olarak 3.000 km yol yaptım tek çıkışta..Bu sadece en uzunuydu ve 310 liralık yakıt harcadım..Bir buççuk ay kadar da İzmir içinde işimde kullandım..Her gün Belkave rampasından ve Karşıyaka tünelinden inerken 160 net okuyordum kadrandan..Son viteste red line her babayiğidin harcı diildiir..Düzde ise 145-150, rüzgarın durumuna göre 130km den aşağı inmiyodu..Üzerinde K&N filtre ve iridyum bujiden başka hiç bişi de yoktu..Bence her motorcunun elinde bulunması gereken bi demirbaş..Sattığıma hala pişmanım..
çok kemikli bir motor olmasına sözüm yok ama benım gördüğüm en kemikli 125 cc motor cbr 125 değil ama o paraya alınabilecek en sağlam motor r125 var ama o kadar para o motora verilmez bence.
bu arada benım cbr tamamen orjinaldı adana malatya arası giderken en son 146 147 km gibi bir hızda motor kesiciye girdi.
aynen bende sattığıma pişmanım umarım geçici bir durumdur.
norad
29 Eylül 2010, 01:27
Arkadaşlar aranıza yeni katıldım.2 aydır cbr 125 kullanıyorum.ilk motor deneyimim oldu 1-2 kucuk kaza atlattım.Ama Allah korudu.diyecegım artık motoru buyutmek ıstıyorum .1000 rr almak istiyorum.acaba cok fark var mı 600 luk le arasında.aslına bakarsanız 600 luk kullanmadım hiç ama alıcakken buyuk alayım bir daha degiştirme ihtiyacı duymayayım dedim.eger deneyimli arkadaşlar varsa bilgilerini almak isterim.simdiden tesekkurler.
onur35
29 Eylül 2010, 01:28
satanlar hep pişman bizde ilan verdik bakalım satmaya çalışıyoz sonradan pişman olmam umarım:pale:
sbk01
29 Eylül 2010, 04:05
Arkadaşlar aranıza yeni katıldım.2 aydır cbr 125 kullanıyorum.ilk motor deneyimim oldu 1-2 kucuk kaza atlattım.Ama Allah korudu.diyecegım artık motoru buyutmek ıstıyorum .1000 rr almak istiyorum.acaba cok fark var mı 600 luk le arasında.aslına bakarsanız 600 luk kullanmadım hiç ama alıcakken buyuk alayım bir daha degiştirme ihtiyacı duymayayım dedim.eger deneyimli arkadaşlar varsa bilgilerini almak isterim.simdiden tesekkurler.
selam ben bir çok motor kullandım 15 senedır kullanyorum naked, chopper, race vb. en son 2008 yanı yenı kasa 1000 rr ım vardı sattım. satmamın nedenı alım satımda yapyorum, su an bır adet 2005 model yamaha r6 46 rossi ozel tasarım motorum ve 2010 cbr 125 var bu ıkısınıde satmayı dusunmuyorum rossı tasarım dunyada sayılı ozel uretımdır kı bendeki cok farklı uzerınde 12 bın lıralık modıfıye parca ve aksesuar var. motorsıklet tamırındende cok ıyı anlarım benım kılom 102 cbr 125 ı yenı sıfır aldım onuda şehrin içinde kullanyorum bu katagoride 6000 tllık fıyatı tek hakkeden motordur tabı turkıye sartlarında.bundan sonra yazacaklarımı iyi okursan senin adına sevinirim çunku bir çok arkadaşımı buyuk motor kazasında kaybettim ve bu forma üye olmamın nedeni sadece insanları bilgilendirmek.2 aydır cbr 125 kulandıgını soylüyorsun ve buyutmek istedigini ama 600 cc almaktansa bır kerede işi bitirip 1000 rr alayım diyorsun bu çok yanlış bir karardır ki kesinlikle al diyenlere uyma.cbr 125 13 hp dir cbr 600 117 hp dir cbr 1000 ise 177 hp dir (yeni modellerden bahsedyorum).cbr 1000 177 hp dir dedım ya uzerınde komple ıyı bır eksoz performans fıltresı de varsa 200 hp ye yakın olur.cbr 125 bisiklet gibidir hım belkide bana oyle gelyordur.dunyada japon olarak uretılen en buyuk race makınalar 1000 cc dir ve tam bir yer ucagıdır. 1000 rr hatayı kabul etmez.600 rr da kabul etmez ama 1000 cc yenı model bır raci kullanmak çok büyük tecrübe ister.(yenı model dıyorum cunku yenı modeller de cok buyuk orantısız guc vardır)arka frenın kesınlıkle fonksıyonu yok gıbı bıseydır.makınayı on fren ve motor frenı durdurur kı on frenı yanlış kullanırsan ölürsün.bu 600 cc dede gecerlıdır tabı race olarak konusyorum ama bır cok buyuk motorda oyledır. virajları cbr 125 gıbı degıldır motoru harbı yatırman gerekır kı viraja yanlış acıdan yatarsan.ya kaldırıma patlarsın yada tepe taklak gıdersın yada etrafında arac varsa onlara carparsın.600 rr birinci viteste 110 km de kesıcıye gırer.1000 rr ise 1.viteste 165 km de kesıcıye gırer 5. vıteste 299 u gorursun 6. viteste gıtmeye devam eder ama 299 dan sonrasını ekran yazmaz.şımdi 600 rr yada 1000 rr senın yaşının kaç oldugunu bilmiyorum ama bu iki motordan da bir çok bilinçsiz kullanıcı öldü.duz yolda basmak sorun degıl basarsın ayaklarınlada depoyu ıyıce kavrarsın bırazda deponun ustune dogru yatarsın olay bıter.ama asıl olay bu degıl asıl olay o motoru durdura bılmek carpmadan durdurabılmek motora ve kendıne zarar vermeden durdurabılmek.virajları dogru done bılmek.cunku cbr 125 ıle 600 rr ın kazası bır olmaz hele 1000 rr ın kı hıc olmaz cunku 1000 rr oyle bır alettır kı 200 km ıle gıdyorsun ve gaza bırden yuklenyorsun o hızla gıderken bıle patanaj cekyor.buda aşırı gucten kaynaklanyor.şehrin içinde 1000 rr ıle fazla gezemen, gezersen yorulursun ve dur kalk cok olacagı ıcın ayrıca devamlı dusuk devırde kullanacagın ıcın makınaya zarar vrırsın.600 cc super sport bır makınayıda sehrın ıcınde trafıkte surmek hem senın ıcın hemde makına ıcın saglıklı degıldır.( dusun ben bıle sehir içinde kullanmak ıcın cbr 125 i aldım ve bilinçli olarak buyuk motor kullanan arkadaşlarımın cogu sehır trafıgınde kucuk cc de rahat bır makına kullanyor)şimdi merdiveni en fazla 4 basamak atlarsın 20 basamak atlıyamazsın 1000 rr alırsan yada baska 1000 cc lık race merdıvenı 20 basamak atlamaya kalkmıs olursun kı dusersın.motordada dustunmu bitrsin.600 cc bır race alırsan merdıvenı 10 basamak atlamaya kalkarsın kı bundada dusersın.hondanın 600 f ı var ıraden saglamsa bu makınadan al bu race den daha rahat bır makına ve 260 ı gorur ama sen o suratı tam usta olmadan gorme.yavas yavas alısa alısa vırajlara ılk etapta yavas yavs hatalarını gorrek gır hızlı gırersen acemı oldugun ıcın oleceksın.yada kawasakı er 6n yada er 6 f al bunlarda cok kıvrak makınalardır buyuk makınaya gecıste sana bır cok tecrubeler kazandırır tabı adam gıbı kulllanman lazımm kask takacaksın, hava atmıcaksın, gaza gelmiceksin.bu ucunden bırını yapmazsan sonun kötü olur.ıstersen kawasakı zx 250 al ondada cok tecrube kazanırsın kı cunku hem cbr 125 den daja etlı hemde 3 kat daha fazla guçlu bir alet.motor sıklette gaza gelmşceksın gazı sen acacaksın gazı baskasının yuzunden acarsan kontroldan cıkmıssın demektırkı kotu bır sonuca neden olursun.buyuk makınada önunu gormeden ve makınayı durdurabılmenın hesabını yapmadan basmıcan.bır yre carpmakla dusmek cok farklı bır seydır.konuyu baglıyalım dedım ya devamlı acmuyorum bu siteyi.belkıde cevap yazamam sana.honda cbf 600 yada kawasakı er 6 n dedım ya bunlarda hızlı ve atık makınalardır bunlarda hata kabul etmez hele 125 rr dan ınıp bunlara bınene ılk etapta motordan aldıgı reaksıyonlar sonunda salaklasır ya bu neymıs be der.bunlardan her hangı bırını alırsan bunlardan sonra buyuk race makınaları daha ıyı kullanın kı tum motorları mantıgınla kullanman lazım.şeytana uymican.buyuk motoru bisiklet gibi yaa kucuk motor gıbı her yerde kullanmıcan.tam alışanakadar5 basmıcan.en onemlısını tekrar yazyorum gaza gelmicen.kucukten buyuge dogru ogrenerek motor degıstıreceksın kı her aldıgın makına sana farklı tecrubeler kazandırır.
cHreSs
29 Eylül 2010, 13:14
dün yaşadığım olay.. 60 la gidiyorum hafif viraj ama yolun heryeri görünüyor.Yol virajlı olduğu için araçların lastiklerinden dolayı kaymak gibi olmuş. 4 yol gibi ara sokaktan karşıya geçiş var. aradan bi araç çıktı gördüm ve frene asıldım motor dönüş esnasında yan yan kaymaya başladı ve kaldırımın araçların lastıklerinden yıpranmış bölümünü gördüm. Yapışacağım yer orası evet orası. hayır hayır hayır dedim refkleksle bırakıp freni yüklendim gaza aracı manevrayla gecip gittim. İleride düşündüm de eğer altımda 600 cc olsaydı ben orada 100 le gidiyor olacaktm ya da daha hızlı. Dedim daha öğreneceğim çok ama çok şey var.:wiinkk:..
casillas00
29 Eylül 2010, 14:56
dün yaşadığım olay.. 60 la gidiyorum hafif viraj ama yolun heryeri görünüyor.Yol virajlı olduğu için araçların lastiklerinden dolayı kaymak gibi olmuş. 4 yol gibi ara sokaktan karşıya geçiş var. aradan bi araç çıktı gördüm ve frene asıldım motor dönüş esnasında yan yan kaymaya başladı ve kaldırımın araçların lastıklerinden yıpranmış bölümünü gördüm. Yapışacağım yer orası evet orası. hayır hayır hayır dedim refkleksle bırakıp freni yüklendim gaza aracı manevrayla gecip gittim. İleride düşündüm de eğer altımda 600 cc olsaydı ben orada 100 le gidiyor olacaktm ya da daha hızlı. Dedim daha öğreneceğim çok ama çok şey var.:wiinkk:..
Bir bu yorumu oku nasıl ince bir düşünce var.
Arkadaşlar aranıza yeni katıldım.2 aydır cbr 125 kullanıyorum.ilk motor deneyimim oldu 1-2 kucuk kaza atlattım.Ama Allah korudu.diyecegım artık motoru buyutmek ıstıyorum .1000 rr almak istiyorum.acaba cok fark var mı 600 luk le arasında.aslına bakarsanız 600 luk kullanmadım hiç ama alıcakken buyuk alayım bir daha degiştirme ihtiyacı duymayayım dedim.eger deneyimli arkadaşlar varsa bilgilerini almak isterim.simdiden tesekkurler.
Git buna bak 1-2 ay cbr125 kullanıp 600luk almak.
Almışken büyük almak lazım zaten bizde salağız paramız çok gidiyoz 125cc-250cc makinalara bi kamyon para veriyoz.:silent:
cHreSs
29 Eylül 2010, 15:22
Bir bu yorumu oku nasıl ince bir düşünce var.
Git buna bak 1-2 ay cbr125 kullanıp 600luk almak.
Almışken büyük almak lazım zaten bizde salağız paramız çok gidiyoz 125cc-250cc makinalara bi kamyon para veriyoz.:silent:
600 lük değil 1000 likkk :farao:
casillas00
29 Eylül 2010, 16:31
600 lük değil 1000 likkk :farao:
1000cc yetmez olm 2 ay sonra hayabusa son karar :)
cHreSs
29 Eylül 2010, 16:34
1000cc yetmez olm 2 ay sonra hayabusa son karar :)
2 ay mı sence yaşar mı :P
casillas00
29 Eylül 2010, 17:27
2 ay mı sence yaşar mı :P
::evil::::evil::::evil::
norad
29 Eylül 2010, 18:02
selam ben bir çok motor kullandım 15 senedır kullanyorum naked, chopper, race vb. en son 2008 yanı yenı kasa 1000 rr ım vardı sattım. satmamın nedenı alım satımda yapyorum, su an bır adet 2005 model yamaha r6 46 rossi ozel tasarım motorum ve 2010 cbr 125 var bu ıkısınıde satmayı dusunmuyorum rossı tasarım dunyada sayılı ozel uretımdır kı bendeki cok farklı uzerınde 12 bın lıralık modıfıye parca ve aksesuar var. motorsıklet tamırındende cok ıyı anlarım benım kılom 102 cbr 125 ı yenı sıfır aldım onuda şehrin içinde kullanyorum bu katagoride 6000 tllık fıyatı tek hakkeden motordur tabı turkıye sartlarında.bundan sonra yazacaklarımı iyi okursan senin adına sevinirim çunku bir çok arkadaşımı buyuk motor kazasında kaybettim ve bu forma üye olmamın nedeni sadece insanları bilgilendirmek.2 aydır cbr 125 kulandıgını soylüyorsun ve buyutmek istedigini ama 600 cc almaktansa bır kerede işi bitirip 1000 rr alayım diyorsun bu çok yanlış bir karardır ki kesinlikle al diyenlere uyma.cbr 125 13 hp dir cbr 600 117 hp dir cbr 1000 ise 177 hp dir (yeni modellerden bahsedyorum).cbr 1000 177 hp dir dedım ya uzerınde komple ıyı bır eksoz performans fıltresı de varsa 200 hp ye yakın olur.cbr 125 bisiklet gibidir hım belkide bana oyle gelyordur.dunyada japon olarak uretılen en buyuk race makınalar 1000 cc dir ve tam bir yer ucagıdır. 1000 rr hatayı kabul etmez.600 rr da kabul etmez ama 1000 cc yenı model bır raci kullanmak çok büyük tecrübe ister.(yenı model dıyorum cunku yenı modeller de cok buyuk orantısız guc vardır)arka frenın kesınlıkle fonksıyonu yok gıbı bıseydır.makınayı on fren ve motor frenı durdurur kı on frenı yanlış kullanırsan ölürsün.bu 600 cc dede gecerlıdır tabı race olarak konusyorum ama bır cok buyuk motorda oyledır. virajları cbr 125 gıbı degıldır motoru harbı yatırman gerekır kı viraja yanlış acıdan yatarsan.ya kaldırıma patlarsın yada tepe taklak gıdersın yada etrafında arac varsa onlara carparsın.600 rr birinci viteste 110 km de kesıcıye gırer.1000 rr ise 1.viteste 165 km de kesıcıye gırer 5. vıteste 299 u gorursun 6. viteste gıtmeye devam eder ama 299 dan sonrasını ekran yazmaz.şımdi 600 rr yada 1000 rr senın yaşının kaç oldugunu bilmiyorum ama bu iki motordan da bir çok bilinçsiz kullanıcı öldü.duz yolda basmak sorun degıl basarsın ayaklarınlada depoyu ıyıce kavrarsın bırazda deponun ustune dogru yatarsın olay bıter.ama asıl olay bu degıl asıl olay o motoru durdura bılmek carpmadan durdurabılmek motora ve kendıne zarar vermeden durdurabılmek.virajları dogru done bılmek.cunku cbr 125 ıle 600 rr ın kazası bır olmaz hele 1000 rr ın kı hıc olmaz cunku 1000 rr oyle bır alettır kı 200 km ıle gıdyorsun ve gaza bırden yuklenyorsun o hızla gıderken bıle patanaj cekyor.buda aşırı gucten kaynaklanyor.şehrin içinde 1000 rr ıle fazla gezemen, gezersen yorulursun ve dur kalk cok olacagı ıcın ayrıca devamlı dusuk devırde kullanacagın ıcın makınaya zarar vrırsın.600 cc super sport bır makınayıda sehrın ıcınde trafıkte surmek hem senın ıcın hemde makına ıcın saglıklı degıldır.( dusun ben bıle sehir içinde kullanmak ıcın cbr 125 i aldım ve bilinçli olarak buyuk motor kullanan arkadaşlarımın cogu sehır trafıgınde kucuk cc de rahat bır makına kullanyor)şimdi merdiveni en fazla 4 basamak atlarsın 20 basamak atlıyamazsın 1000 rr alırsan yada baska 1000 cc lık race merdıvenı 20 basamak atlamaya kalkmıs olursun kı dusersın.motordada dustunmu bitrsin.600 cc bır race alırsan merdıvenı 10 basamak atlamaya kalkarsın kı bundada dusersın.hondanın 600 f ı var ıraden saglamsa bu makınadan al bu race den daha rahat bır makına ve 260 ı gorur ama sen o suratı tam usta olmadan gorme.yavas yavas alısa alısa vırajlara ılk etapta yavas yavs hatalarını gorrek gır hızlı gırersen acemı oldugun ıcın oleceksın.yada kawasakı er 6n yada er 6 f al bunlarda cok kıvrak makınalardır buyuk makınaya gecıste sana bır cok tecrubeler kazandırır tabı adam gıbı kulllanman lazımm kask takacaksın, hava atmıcaksın, gaza gelmiceksin.bu ucunden bırını yapmazsan sonun kötü olur.ıstersen kawasakı zx 250 al ondada cok tecrube kazanırsın kı cunku hem cbr 125 den daja etlı hemde 3 kat daha fazla guçlu bir alet.motor sıklette gaza gelmşceksın gazı sen acacaksın gazı baskasının yuzunden acarsan kontroldan cıkmıssın demektırkı kotu bır sonuca neden olursun.buyuk makınada önunu gormeden ve makınayı durdurabılmenın hesabını yapmadan basmıcan.bır yre carpmakla dusmek cok farklı bır seydır.konuyu baglıyalım dedım ya devamlı acmuyorum bu siteyi.belkıde cevap yazamam sana.honda cbf 600 yada kawasakı er 6 n dedım ya bunlarda hızlı ve atık makınalardır bunlarda hata kabul etmez hele 125 rr dan ınıp bunlara bınene ılk etapta motordan aldıgı reaksıyonlar sonunda salaklasır ya bu neymıs be der.bunlardan her hangı bırını alırsan bunlardan sonra buyuk race makınaları daha ıyı kullanın kı tum motorları mantıgınla kullanman lazım.şeytana uymican.buyuk motoru bisiklet gibi yaa kucuk motor gıbı her yerde kullanmıcan.tam alışanakadar5 basmıcan.en onemlısını tekrar yazyorum gaza gelmicen.kucukten buyuge dogru ogrenerek motor degıstıreceksın kı her aldıgın makına sana farklı tecrubeler kazandırır.
çok tşk ederim düşüncelerini paylaştığın için.diğer arkadaşlar zaten dalga gecmiş resmen.ben burda yardım almak istiyorum bilene sormaktı amacım zaten bilen arkadaş yardımcı olmuş bilmeyenler ise kendi çaplarında gülmeye calışmış.herkese tşk ederim.
mertka
29 Eylül 2010, 19:48
sbk01 : dediklerinizin hepsine katılmasamda genel olarak doğru buluyorum ellerinize sağlık.
norad : kardeşim 2 3 aylık bir cbr 125 tecrübesi bence 1000 cclik bir motosiklet için yeterli değildir. bende ilk olarak cbr 125 aldım başlangıç motoru olarak yaklaşık 13500 km yol yaptım (genelde uzun yol) motorumu dün sattım yaza kadar sanırım motorsuzum o zamanda vfr 800 almak istiyorum çünkü o ss makinalar kadar agresif değil ss makinaler hatayı affetmez vfr onun gibi değil çünkü sport touring bana kalırsa biraz daha tecrübeye ihtiyacın var cbr 125 ile minimum 10000 km derim ben.
sen diğer arkadaşlarada pek takılma genel muhabbetleri öyle geyik muhabbetinden öteye gitmiyor birkaç arkadaşın paylaşımları.
norad
29 Eylül 2010, 20:19
sbk01 : dediklerinizin hepsine katılmasamda genel olarak doğru buluyorum ellerinize sağlık.
norad : kardeşim 2 3 aylık bir cbr 125 tecrübesi bence 1000 cclik bir motosiklet için yeterli değildir. bende ilk olarak cbr 125 aldım başlangıç motoru olarak yaklaşık 13500 km yol yaptım (genelde uzun yol) motorumu dün sattım yaza kadar sanırım motorsuzum o zamanda vfr 800 almak istiyorum çünkü o ss makinalar kadar agresif değil ss makinaler hatayı affetmez vfr onun gibi değil çünkü sport touring bana kalırsa biraz daha tecrübeye ihtiyacın var cbr 125 ile minimum 10000 km derim ben.
sen diğer arkadaşlarada pek takılma genel muhabbetleri öyle geyik muhabbetinden öteye gitmiyor birkaç arkadaşın paylaşımları.
tşk yorumun için zaten 1000 rr den vazgeçtim ama 600 rr den vazgececek gibi gorunmuyorum.zaten hız konusunda bir sorunum yok.yani motoru çok tedbirli kullanıyorum.o konuda kendime güveniyorum. 125 r alacagım zaman bu forumda cok konu okudum.ss baslangıc motoru 125 r olmaz diyenlerde vardı kendine güvendikten sonra 600 rr da olur diyende ben 125 le basladım.hani şimdi bakıyorumda 600 rr baslangıc motoru olarak goren arkadaslara azda olsa hak verıyorum.konuyu baglamak gerekırse tedbırlı-yavaş kullandıktan sonra 600rr cok buyuk sorun oluşturmaz gibi sizin fikirlerinizi de almak isterim.
cHreSs
29 Eylül 2010, 20:22
çok tşk ederim düşüncelerini paylaştığın için.diğer arkadaşlar zaten dalga gecmiş resmen.ben burda yardım almak istiyorum bilene sormaktı amacım zaten bilen arkadaş yardımcı olmuş bilmeyenler ise kendi çaplarında gülmeye calışmış.herkese tşk ederim.
sana dün yaşadığım orneği verdim ve bu örnekle eğitilmeni istedim. biz bilmiyor değiliz çok iyi biliyoruz. Onun için cbr125 kullanıyoruz. Neyse düzgün bilgiye ulaşman rahatlattı bizi. "milliyet.com" da bir ölüm haberi anasayfada "feci kaza erken gelen ölüm" başlığı okumak durumunda kalmayacağız. Ve ailem ana haber bülteninden sonra "binme şu zıkkıma" "Alimmmmmm aman dikkat et" gibi beni üzüntüye düşürecek sözler söylemeyecek. Ben teşekkür ederim sana. :rendeer:
mertyasartav
29 Eylül 2010, 20:24
tşk yorumun için zaten 1000 rr den vazgeçtim ama 600 rr den vazgececek gibi gorunmuyorum.zaten hız konusunda bir sorunum yok.yani motoru çok tedbirli kullanıyorum.o konuda kendime güveniyorum. 125 r alacagım zaman bu forumda cok konu okudum.ss baslangıc motoru 125 r olmaz diyenlerde vardı kendine güvendikten sonra 600 rr da olur diyende ben 125 le basladım.hani şimdi bakıyorumda 600 rr baslangıc motoru olarak goren arkadaslara azda olsa hak verıyorum.konuyu baglamak gerekırse tedbırlı-yavaş kullandıktan sonra 600rr cok buyuk sorun oluşturmaz gibi sizin fikirlerinizi de almak isterim.
sen o makinayı aldıktan sonra istediğin kadar tedbirliyim de, makina gaza bastırıyor. bir anda kaç yaptığını anlamadan 150 lere çıkmış oluyorsun 5-10 saniyede
uthec
29 Eylül 2010, 20:35
arka sehpa kullanan varmı ??
varsa fotoğraf yükleyebilir mi acaba..ben de yaptıracagımda tam olarak nasıl duruyor neresinden oturtuluyor görüp demirciye anlatmam lazım..
norad
29 Eylül 2010, 21:09
http://www.motosiklet.net/forum/mt-kendin-yap-%5Bdiy-do-it-yourself%5D/45964-motosiklet-icin-arka-sehpa-yapimi.html
bu link yardımcı olurmu bılmıyorum ama
uthec
29 Eylül 2010, 21:45
ona baktım ama bizim motorlarda nasıl durdugunu merak ediyorum..
ahmet93
29 Eylül 2010, 22:26
ona baktım ama bizim motorlarda nasıl durdugunu merak ediyorum..
Ben geçen sene bayağı uğraşıp yapmıştım bir tane güzel olmuştu ama fotoğraflarını bulamıyorum. Sanırım bilgisayara format atınca hepsi gitti. Yarın yeni fotoğraf çeker koyarım.
onur35
29 Eylül 2010, 22:29
arkadaşlar benim far ampulleri beyazdı ve biri baygın gösteriyor satmadan bi değiştireyim diyorum çok para değildi zaten...asıl mevzu ampulleri takması kolay mı?ben daha önce komple kafa grenajını sökmüştüm,"sökmeden takabilirdin" diyenler olmuştu aramızdan...tam hatırlamıyorum kolay yolu tarif edebilecek var mı...
ahmet93
29 Eylül 2010, 22:31
http://img134.imageshack.us/img134/9343/1002059v.jpg (http://img134.imageshack.us/i/1002059v.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Bir tane buldum yarın yine çekerim.
ultraukala
29 Eylül 2010, 22:40
alttan elini sokacaksın farların oraya arkasındaki lastiği çıkaracaksın klipsi açap pıt die çıkarıp yenisini takacaksın ellerin biraz zorlanabilir ama imkansız deil...
onur35
29 Eylül 2010, 23:42
alttan elini sokacaksın farların oraya arkasındaki lastiği çıkaracaksın klipsi açap pıt die çıkarıp yenisini takacaksın ellerin biraz zorlanabilir ama imkansız deil...
çok saol lastiği çıkarttım ama sonrasını bilmediğim için zorlamadım pek...ellerde kocaman sanırım bizim çocuklardan birine yaptırırım:)
bu arada son bir güzellik yaptım artık KAÇMAZ diyorum...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbr-125-r-9-000-kmde-kirmizi-cbr-125r-30895446/detay
uthec
30 Eylül 2010, 00:29
http://img134.imageshack.us/img134/9343/1002059v.jpg (http://img134.imageshack.us/i/1002059v.jpg/)
Bir tane buldum yarın yine çekerim.
çok teşekkür ederim ahmet..özellikle ayaklıgın bütününü ve motoru oturttugun yerleri çekebilir misin zahmet olmazsa..çünkü fotografı alıp demirciye göstereceğim o bakıp yapacak..
çok şey istiyorum biliyorum ama ölçüleri varsa elinde çok makbule geçecek :)
olmazsa sorun degil:)
ahmet93
30 Eylül 2010, 22:18
çok teşekkür ederim ahmet..özellikle ayaklıgın bütününü ve motoru oturttugun yerleri çekebilir misin zahmet olmazsa..çünkü fotografı alıp demirciye göstereceğim o bakıp yapacak..
çok şey istiyorum biliyorum ama ölçüleri varsa elinde çok makbule geçecek :)
olmazsa sorun degil:)
uthec yarın hepsini fotoğraflayıp buraya atarım. Bu arka kaldırma olayı çok güzel alıştıktan sonra tek başına bile indirip kaldırabiliyosun. Zinciri temizlerken ve motoru yıkarken çok faydalı bir alet.
Bugün ehliyetimi aldım:rendeer::rendeer: İlk günden 114 km gezmişim ve daha ehliyeti aldığım ilk saat içinde çevirme durdurdu.(Yahu babamın 6 aydır a2 ehliyeti var, gitmediği yer kalmadı ama daha hiç durdurmadılar)
uthec
30 Eylül 2010, 23:46
uthec yarın hepsini fotoğraflayıp buraya atarım. Bu arka kaldırma olayı çok güzel alıştıktan sonra tek başına bile indirip kaldırabiliyosun. Zinciri temizlerken ve motoru yıkarken çok faydalı bir alet.
Bugün ehliyetimi aldım:rendeer::rendeer: İlk günden 114 km gezmişim ve daha ehliyeti aldığım ilk saat içinde çevirme durdurdu.(Yahu babamın 6 aydır a2 ehliyeti var, gitmediği yer kalmadı ama daha hiç durdurmadılar)
hayırlı olsun ehliyetin:)
cHreSs
01 Ekim 2010, 13:56
Ahmet hayırlı olsun ehlıyetın. Alana kadar çok kıymetlı ehlıyet aldıktan sonra gunler çabuk geçıyor kıymet kalmıyor :)
Benım makınada gostergeyı söktükten sonra kafadakı tıtresım acayıp artmıştı. Çok sınır bozucuydu. Bugun ımkanım oldu ve söktüm tekrar meğer altta tırnak varmış. Ben o tırnagı çıkarırken kırmısım ve dıkkat etmemışım tırnagın varlıgına :D yapıştırdım tırnagı gostergeye ama çok saglam olmadı. bır ara sokup plastık kaynagı yaptırcam. Tıtreme kalmadı yahu :queen:
casillas00
01 Ekim 2010, 16:56
uthec yarın hepsini fotoğraflayıp buraya atarım. Bu arka kaldırma olayı çok güzel alıştıktan sonra tek başına bile indirip kaldırabiliyosun. Zinciri temizlerken ve motoru yıkarken çok faydalı bir alet.
Bugün ehliyetimi aldım:rendeer::rendeer: İlk günden 114 km gezmişim ve daha ehliyeti aldığım ilk saat içinde çevirme durdurdu.(Yahu babamın 6 aydır a2 ehliyeti var, gitmediği yer kalmadı ama daha hiç durdurmadılar)
Bende orta sehpa düşünüyordum hazırları 150 Lirayış fıyatı gorunce :cyclopsan oldum :)
Ölçüleri felan varsa demirciye sormak lazım aslında kaça yapar diye :)
Dün gece yağmur yağdı ben gene dayanamadım cagırdım arkadaşı attık kendimizi sağanak yagmurun altına Beşiktaş Barbaros bulvarında kırmızı ışıkta durduk.Motoru 1.viteste olduğu yerde pati çekiyo kalkmıyo yerler çok fena kayganlaşmış dedım 2ye çekelim gene aynı olmadı 3 derken lastık yolu tuttu sonunda :queen:
ahmet93
01 Ekim 2010, 20:18
uthec, chress, casillas00 ehliyet için teşekkür ederim.
Uthec fotoğrafları çektim ama (süper hızlı)bilgisayarımın imageshackle arası pek iyi değil imageshack işini çok yavaş yapıyo.:P Neyse gelelim fotoğraflara, telefonumda çok güzel fotoğraf çeker onuda ilk baştan söyleyeyim.:P
http://img255.imageshack.us/g/dsc00792y.jpg/
http://img180.imageshack.us/g/dsc00795m.jpg/
Bizimki tamamen kafadan uydurmasyon bir şey. İlk yaptığımızda yüklekliği tutturamamıştık sonradan altına dört köşeden parçalar kaynattık.
İtiraf ediyorum motorum ve zincirim kirli:P. İlk yaptığımızda demiri sprey boya ile boyamıştım ama yine boyamak lazım.
Fotoğraf eklemeyeli bayağı olmuş imageshack bile değişmiş.
ölçüleri almak çok zor geldi kusura bakma ama onu da yarın yazarım. Bu şaseye oturan demir sağa ve sola kayıyo. Bunun için bir demire ortadan delik açtırıyosun 15-20 tlye tornacılar halledicektir. Ya da direk bizim cıbıra göre ölçü aldırabilirsin ama eğer motoru filan değiştirirsen sonra hiç bir işe yaramaz.
casillas00
01 Ekim 2010, 20:29
uthec, chress, casillas00 ehliyet için teşekkür ederim.
Uthec fotoğrafları çektim ama (süper hızlı)bilgisayarımın imageshackle arası pek iyi değil imageshack işini çok yavaş yapıyo.:P Neyse gelelim fotoğraflara, telefonumda çok güzel fotoğraf çeker onuda ilk baştan söyleyeyim.:P
http://img255.imageshack.us/g/dsc00792y.jpg/
http://img180.imageshack.us/g/dsc00795m.jpg/
Bizimki tamamen kafadan uydurmasyon bir şey. İlk yaptığımızda yüklekliği tutturamamıştık sonradan altına dört köşeden parçalar kaynattık.
İtiraf ediyorum motorum ve zincirim kirli:P. İlk yaptığımızda demiri sprey boya ile boyamıştım ama yine boyamak lazım.
Fotoğraf eklemeyeli bayağı olmuş imageshack bile değişmiş.
ölçüleri almak çok zor geldi kusura bakma ama onu da yarın yazarım. Bu şaseye oturan demir sağa ve sola kayıyo. Bunun için bir demire ortadan delik açtırıyosun 15-20 tlye tornacılar halledicektir. Ya da direk bizim cıbıra göre ölçü aldırabilirsin ama eğer motoru filan değiştirirsen sonra hiç bir işe yaramaz.
Fotolar için tşkler.
Bide bu motoru kaldırdığı yerlere ne koydun plastik fln mı yoksa kayma riski olabilir :)
Sen gittin gideli images çok değişti Aksii,nalettt bir site oldu(Volkan Konak Alıntı):mrgreen:
Bu arada ne zaman geliyorsun İstanbula bak havalar bozucak yakında :)
ahmet93
01 Ekim 2010, 20:38
Fotolar için tşkler.
Bide bu motoru kaldırdığı yerlere ne koydun plastik fln mı yoksa kayma riski olabilir :)
Sen gittin gideli images çok değişti Aksii,nalettt bir site oldu(Volkan Konak Alıntı):mrgreen:
Bu arada ne zaman geliyorsun İstanbula bak havalar bozucak yakında :)
İstanbula ayın 10'undan önce gelemem ne yazıkki, malum öğrenciyim babam ayın 10undan 10una maaşa bağladı beni.:) okul, dershane, motor derken cüzdanda pek bir şey kalmadı.
Yok yav şaseyi çizmesin diye bir tarafı bantlı süngerimsi bir şey. Ama kayma filan olmadı hiç, dengede de problem yok, kimse kasıtlı devirmek istemezse devrilmez, bayağıda sağlam oldu.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO