PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 [453] 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771

crypto
25 Ağustos 2010, 03:23
Selam arkadaşlar , ben cbr 125 i araştırıyorum uzun zamandır tabi ki almak ve yeni başlamak için en ideal vitesli motor olmasına şaşırmadım .

neyse ben soruma geliyim almayı istiyorum fakat ufak bir sorun var benim garaj olayım yok o yüzden açık bir alanda kalacak motoru nasıl sağlam ve bakımlı tutabilirim dışarda ya da tutmam için bir yol var mı? ve motor çok mu yıpranır ?

Benim de motorum dışarıda kalacak tüm yıl boyunca, kışları bütün motoru kapatan brandalardan var onlardan bitane alıp, motor sogutma suyu deposunu
%60 antifiriz-%40 saf su karışımı ile doldurursun. Bu motoru sogutan suyun soguk dolayısı ile motorda çatlaklar oluşturmasını engeller ve karbütatör donmaz.
Hava müsit olursa da 2-3 güne bir çıkartıp çalıştırırsın motoru bikaç tur atarsın.

Zaten kışın hiç ellemeyeceğim diyorsan bu konu hakkında kitapçıkta detaylı bilgiler mevcut.

Bir de ucuz bir branda alırsan geceleri sararsın, hem motora çoluk çocuk binip kurcalamaz hem de rüzgar, toz vs aşınmalardan korumuş olursun.

Sen zaten bi motoru al da ona gözün gibi bakmak için nasıl çabaladığını görüreceksin, bir şekilde korumanın yolunu bulursun...:cat:

kazukki
25 Ağustos 2010, 03:23
@@@@@yokedici_27@@@@@ sözüm sana!!!!!dikkatli bak lütfen!!!!!
yokedici çok zor durumdayım cbrım 110 u zor görüo :) lütfen ama lütfen bana motor üzerinde ne gibi oynamalar yapcağımı söle lütfen ama lütfen çok müzdaripim :) sana sığındım :D tek umudum sensin yokedici lütfen bana bilgi ver teşekkürleR! saygılar!

yokedici_27
25 Ağustos 2010, 10:26
@@@@@yokedici_27@@@@@ sözüm sana!!!!!dikkatli bak lütfen!!!!!
yokedici çok zor durumdayım cbrım 110 u zor görüo :) lütfen ama lütfen bana motor üzerinde ne gibi oynamalar yapcağımı söle lütfen ama lütfen çok müzdaripim :) sana sığındım :D tek umudum sensin yokedici lütfen bana bilgi ver teşekkürleR! saygılar!

msn adresim serkani_027@hotmail.com ekle konuşalım :cat: senin cıbırı görünce herkes sağ yanaşacak :cherry:

cHreSs
25 Ağustos 2010, 10:54
@@@@@yokedici_27@@@@@ sözüm sana!!!!!dikkatli bak lütfen!!!!!
yokedici çok zor durumdayım cbrım 110 u zor görüo :) lütfen ama lütfen bana motor üzerinde ne gibi oynamalar yapcağımı söle lütfen ama lütfen çok müzdaripim :) sana sığındım :D tek umudum sensin yokedici lütfen bana bilgi ver teşekkürleR! saygılar!

dostum bu ne hal :queen: akşam iki kişi otobanda hafif eğimde 130 gordum yatmadan =) tek basıma orada 137 gibi birşey gordum yine yatmadan =) yatıncada 142 gibi birşey olur. gsoz real marka per için o etki yapıyor olabılır. ama arka 120 lik :)

crypto
25 Ağustos 2010, 11:20
@@@@@yokedici_27@@@@@ sözüm sana!!!!!dikkatli bak lütfen!!!!!
yokedici çok zor durumdayım cbrım 110 u zor görüo :) lütfen ama lütfen bana motor üzerinde ne gibi oynamalar yapcağımı söle lütfen ama lütfen çok müzdaripim :) sana sığındım :D tek umudum sensin yokedici lütfen bana bilgi ver teşekkürleR! saygılar!

Sen motoru sıfır almadın mı? kaç km de şu an?
rodajda motoru sağır mı ettin yoksa...:pale: daha sıfır motorun üzerinde oynama yapılır mı yav, kıyamaz insan...:salut:

yokedici_27
25 Ağustos 2010, 11:43
Sen motoru sıfır almadın mı? kaç km de şu an?
rodajda motoru sağır mı ettin yoksa...:pale: daha sıfır motorun üzerinde oynama yapılır mı yav, kıyamaz insan...:salut:

arkadaş doğru söylüyor kıyma 0 motora şimdi oynama yaparsak garantiden de çıkar bekle garantisi dolsun öyle yapalm yine ben sana sylerim ne yaptımı :cat:

kestane
25 Ağustos 2010, 11:52
merhaba.. bende cbr 125 istiyorum ama herkes karşı :( başlamak için harika bi motor değilmi ya... aylardır araştırıyorum ve başka bi motor istemiyorum.. yanlış mı yapıyorum acaba... ybr istemiyorum, scooter lada olmaz, vitesli motor istiyorum...

onur35
25 Ağustos 2010, 14:39
@Onur_35

:D Geriye bakmaya üşeniyorum açıkçası. Bir resmini koysan? Bir de Nasıl bu ekzos sence? Performansı nasıl, tüketimi nasıl, sesi nasıl? Awantaj-dezawantaj warmı? Ne biliyorsan anlatırmısın rica etsem? Bir de sesini ÇOk merak ettim wideo koyarsan ÇOk makbule geçer. Tşk...


Walla genelde aküyü alalı we mtr yatalı çok olmadıysa şarj tutar. Amperi yüksek olan trafo(transformatör) ile şarş edersin.

Yani bi şarj ettir, seni muhtemelen bi süre daha götürür ama yine de bunun kaçışı yok. O akünün ömrü yarıya hatta daha aza inmiştir haberin olsun ;)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:04 ----------

Bu arada bi de şarj etmeden önce biraz uzun yola çıksan toplar kendini belki. Olmasa Şarj etçen mecburen. Ama şarj ettikten sonra da yine biraz uzun yola çıkman gerekir ki kendini iyice toplasın....


vaktim sıkışık olduğundan aceleden yazdıklarını kaçırmışım...bugün rahatsız olduğum için işe gitmeyeceğim ama motora binmeyide istemiyorum sanayiye gitmekte şart oldu ne yapacağım bilemiyorum biraz dinleneyim akşam üzeri kendimi iyi hissedersem şarja götürücem...
sıra geldi istediklerine şuan elimde foto ya da video yok satılığa çıkartmak için birşeyler çekeceğim onları eklerim...
yuasa akünün değeri ne kadar peki bilen var mı?

M.SercaN
25 Ağustos 2010, 16:23
140 KM BEN ÜSTÜNDE PUSARAK GÖRÜYORUM BAK DAHA YATMIYORUM ÜSTÜNE YATINCA 15 20 KM FARK WAR BİDE RAMPA AŞAĞI DÜŞÜN ARTIK..:cherry:SEN GEZGİN BİR ARKADAŞSIN GALİBA G.ANTEPE YOLUN DÜŞERSE BEKLERİM:) BİRLİKTE BASARIZ FARKI GÖRÜRSÜN KARDEŞ:cat: YALNIZ HYOSUNGTAN HONDAYI KIYASLAMA ADI ÜSTÜNDE HONDA YAPAR KARDEŞ AYARLANINCA

KArdeş, sana bir sorum olacak. Motorunda TAM olarak ne gibi tadilatlar, ayarlar, modifiyeler her ne diyorsanız oralarda,, war :D Açıklarsan sewinirim....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:37 ----------

@Onur_35

Hmm. Ok resim,wideo ws we özellikle SESini çok merak ettim. İlgilenirsen sewinirim. Bir de aklıma takılan bişi war. Gerçekten perf. lı bir ekzos mu? Yani anlatabilir misin bu ekzos hakkında ne biliyorsan, ne düşünüyorsan. Kullandığın için soruyorum. Perf. artışı, harcama, ses ws ws ne gibi deişiklik oluo, awantaj-dezawantaj war mı ws ws??

Bu arada genelde işe yarayan bir tekniktir. Akü bitikse, şarj tutmuosa o gözler war kapakları açıp içine asit türü madde konarak akü bir süre daha seni götürüyor. Akücülerde asitli su war ondan konulabiliyor. Weya ben koycam diosan; Ör: sirke, limon suyu tarzı asitik bişe. Ya da İŞİYORLAR :D Gerçekten, işiyorlar we akü bir süre daha götürüo MUŞ. Öyle duydum.

Ancak akü içinde; Kurşun çubuklar plakalar war. Zamanla onlar eriyor. Eyer erimişse neyaparsan yap o akü çöp.

Umarım yardımım dokunmuştur. Bunları denemeni öneririm. İşeme faslı hariç tabii :D

yokedici_27
25 Ağustos 2010, 21:57
[QUOTE=M.SercaN;2134888]KArdeş, sana bir sorum olacak. Motorunda TAM olarak ne gibi tadilatlar, ayarlar, modifiyeler her ne diyorsanız oralarda,, war :D Açıklarsan sewinirim....[COLOR="Silver"]



motor rektefeye girdi dişliler değişti orjinal eksoz açıldı fazla değil ama filitre ayarlandı biraz pusturuldu hafif vs vs bu tür şeyler..:) haftaya performans eksozu gelicek siparişini werdim bu kadar modifiyesi :cat:

onur35
25 Ağustos 2010, 22:13
KArdeş, sana bir sorum olacak. Motorunda TAM olarak ne gibi tadilatlar, ayarlar, modifiyeler her ne diyorsanız oralarda,, war :D Açıklarsan sewinirim....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:37 ----------

@Onur_35

Hmm. Ok resim,wideo ws we özellikle SESini çok merak ettim. İlgilenirsen sewinirim. Bir de aklıma takılan bişi war. Gerçekten perf. lı bir ekzos mu? Yani anlatabilir misin bu ekzos hakkında ne biliyorsan, ne düşünüyorsan. Kullandığın için soruyorum. Perf. artışı, harcama, ses ws ws ne gibi deişiklik oluo, awantaj-dezawantaj war mı ws ws??

Bu arada genelde işe yarayan bir tekniktir. Akü bitikse, şarj tutmuosa o gözler war kapakları açıp içine asit türü madde konarak akü bir süre daha seni götürüyor. Akücülerde asitli su war ondan konulabiliyor. Weya ben koycam diosan; Ör: sirke, limon suyu tarzı asitik bişe. Ya da İŞİYORLAR :D Gerçekten, işiyorlar we akü bir süre daha götürüo MUŞ. Öyle duydum.

Ancak akü içinde; Kurşun çubuklar plakalar war. Zamanla onlar eriyor. Eyer erimişse neyaparsan yap o akü çöp.

Umarım yardımım dokunmuştur. Bunları denemeni öneririm. İşeme faslı hariç tabii :D

arkadaşım bizim aküler kuru akü diyebiliyorum suyla asitle işi olmaz yani...
egzoz boğazdan kopmle leovince ses olarak gayet tok bir ses hatta alışana kadar başını ağrıtır:queen:performans olarak bir başka cbrlı arkadaşla motorları değişip bindik ve fark olduğunu filan söyledi...motor kalkarken kuyruk savuruyor filan ve biraz daha seri dedi,ben onun motoru biraz daha yumuşak buldum ama arada öyle aman aman bi fark olacağını sanmam sonuçta aynı motor ve topu topu 125cc:)yakıt konusunda bişey diyemem çünkü bu motor zaten yakmıyor en son ne zaman benzin aldığını unutuyorsun:cat:

casillas00
25 Ağustos 2010, 22:19
arkadaşım bizim aküler kuru akü diyebiliyorum suyla asitle işi olmaz yani...
egzoz boğazdan kopmle leovince ses olarak gayet tok bir ses hatta alışana kadar başını ağrıtır:queen:performans olarak bir başka cbrlı arkadaşla motorları değişip bindik ve fark olduğunu filan söyledi...motor kalkarken kuyruk savuruyor filan ve biraz daha seri dedi,ben onun motoru biraz daha yumuşak buldum ama arada öyle aman aman bi fark olacağını sanmam sonuçta aynı motor ve topu topu 125cc:)yakıt konusunda bişey diyemem çünkü bu motor zaten yakmıyor en son ne zaman benzin aldığını unutuyorsun:cat:
Benimde egzoz öyle sadece kalkışı etkiliyor normalden biraz daha fazla yakabilirsin 100kmde 3.2LT yakıyo full şehir içi dur kalklar aşırı olarak.
Bazen ışıklarda fazla gaz vererek kalkınca lastikğın yanladığı oluyo buna 2-3 kere denk geldim.Asfaltdan kaynaklanıyor sanırım motorun tork'unun arttıgından deiL :P
Ama bu aralar motorun üstüne sıgamaz oldum.Boyum mu uzadı nedir :)

cHreSs
25 Ağustos 2010, 23:42
Benimde egzoz öyle sadece kalkışı etkiliyor normalden biraz daha fazla yakabilirsin 100kmde 3.2LT yakıyo full şehir içi dur kalklar aşırı olarak.
Bazen ışıklarda fazla gaz vererek kalkınca lastikğın yanladığı oluyo buna 2-3 kere denk geldim.Asfaltdan kaynaklanıyor sanırım motorun tork'unun arttıgından deiL :P
Ama bu aralar motorun üstüne sıgamaz oldum.Boyum mu uzadı nedir :)

o yanlama bendede var :D zevklı oluyor belını kır bıras sag sol yap devamı gelsın bakışlar artıyo :queen::queen: ama o zemınle alakalı kaygan zemınde yapıyor sert zemınde çok asılırsan kı oda gereksız. aslında bende bı egsoz dusunuyorum bende real marka dıye bır egsoz var ama bıras amale ışı duruyo :D:queen::queen:

casillas00
26 Ağustos 2010, 01:20
o yanlama bendede var :D zevklı oluyor belını kır bıras sag sol yap devamı gelsın bakışlar artıyo :queen::queen: ama o zemınle alakalı kaygan zemınde yapıyor sert zemınde çok asılırsan kı oda gereksız. aslında bende bı egsoz dusunuyorum bende real marka dıye bır egsoz var ama bıras amale ışı duruyo :D:queen::queen:
Çok asılınca tekere geliyo tecrubeyle sabit bigün baktım gokyüzünü izliyorum huuoopp lan 2 tekerin düz bassın kırarım sinyalını dedim indi tehdit işe yarıo :)
Bu kerata bazen güzel gidiyor gibi geliyo bazende lan motora ne oldu gitmiyo diyorum havalardan etkileniyo garibim başına güneştete bırakmıyorum güneş geçmiştir başına diycem :P

cHreSs
26 Ağustos 2010, 02:24
Çok asılınca tekere geliyo tecrubeyle sabit bigün baktım gokyüzünü izliyorum huuoopp lan 2 tekerin düz bassın kırarım sinyalını dedim indi tehdit işe yarıo :)
Bu kerata bazen güzel gidiyor gibi geliyo bazende lan motora ne oldu gitmiyo diyorum havalardan etkileniyo garibim başına güneştete bırakmıyorum güneş geçmiştir başına diycem :P

bı sefer bende kaldırdım şaha ama baktım zıncır fıln tak tuk yaptı sankı çocuguma vurmuşum gıbı ıçım acıdı :D :queen: kıyamadım bı daha yapmadım :D :rendeer: guzel bakmak lazım :)

M.SercaN
26 Ağustos 2010, 14:48
:D Muhabbet güzell :D

@Onur_35
Hmm. Ya tabii zaten bir ekzosla çokk bişi beklenemez. Hani birazz daha etkilemiştir die tahmin etmiştim. Yoksa tak ekzosu 250cclik perf. wersin yok tabii :D Bir de sesini dinletebilirsen makbule geçer...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:46 ----------


[QUOTE=M.SercaN;2134888]KArdeş, sana bir sorum olacak. Motorunda TAM olarak ne gibi tadilatlar, ayarlar, modifiyeler her ne diyorsanız oralarda,, war :D Açıklarsan sewinirim....[COLOR="Silver"]



motor rektefeye girdi dişliler değişti orjinal eksoz açıldı fazla değil ama filitre ayarlandı biraz pusturuldu hafif vs vs bu tür şeyler..:) haftaya performans eksozu gelicek siparişini werdim bu kadar modifiyesi :cat:

Ewet.... Herşey iyi de, rektefe işinden şahsen nefret ederim. Rektefe yapmaktansa bore up kits gibi hacmi yükselten ürünler daha iyi oluyor.

casillas00
26 Ağustos 2010, 16:13
bı sefer bende kaldırdım şaha ama baktım zıncır fıln tak tuk yaptı sankı çocuguma vurmuşum gıbı ıçım acıdı :D :queen: kıyamadım bı daha yapmadım :D :rendeer: guzel bakmak lazım :)
seninde makinaya ne yapsan biyerine bişey oluyo baştan aşagıya ince bakıma al sen onu zinciri gaz yayıyla temizle sonra ver hakiki zeytin yağını :queen::queen::queen:

dj_v8
26 Ağustos 2010, 16:24
[QUOTE=M.SercaN;2134888]KArdeş, sana bir sorum olacak. Motorunda TAM olarak ne gibi tadilatlar, ayarlar, modifiyeler her ne diyorsanız oralarda,, war :D Açıklarsan sewinirim....[COLOR="Silver"]



motor rektefeye girdi dişliler değişti orjinal eksoz açıldı fazla değil ama filitre ayarlandı biraz pusturuldu hafif vs vs bu tür şeyler..:) haftaya performans eksozu gelicek siparişini werdim bu kadar modifiyesi :cat:

motor rektefiyeye girdi derken silindir buyutuldu yani.kaç mm piston koyuldu motora ? ne kadar taşlandı silindir çapı.

madem yaptırdın bu konuda bizide aydınlatırsan seviniriz.

kazukki
26 Ağustos 2010, 16:25
msn adresim serkani_027@hotmail.com ekle konuşalım :cat: senin cıbırı görünce herkes sağ yanaşacak :cherry:

yokedici kardeşim msn ekledim ama kabul etmedin heralde daha yada girmedin msne 2 gündür
?*
:)

cHreSs
26 Ağustos 2010, 17:22
seninde makinaya ne yapsan biyerine bişey oluyo baştan aşagıya ince bakıma al sen onu zinciri gaz yayıyla temizle sonra ver hakiki zeytin yağını :queen::queen::queen:

gaz yağıyla temizledim bastım yanık yağı :queen::queen: ya harbiden nazık makina gibi geldi bu cbr =) zincir yağı almam lazım ses yapıyor yanık yağla.:pr:

ahmet93
26 Ağustos 2010, 17:59
gaz yağıyla temizledim bastım yanık yağı :queen::queen: ya harbiden nazık makina gibi geldi bu cbr =) zincir yağı almam lazım ses yapıyor yanık yağla.:pr:

Ben bugün bir tane kask içi temizleme spreyinden aldım. Nasıl bi kaskı kafama takıyomuşum yeni anladım. Spreyden sonra oluşan beyaz köpük, 20 saniyede gri ile siyah arası bir renk oluyodu. Şimdi kaskın için güzel oldu. Mis gibi kokuyo, eski koku yüzünden kaskı takmamayı bile düşünmüştüm birkaç kere.
Zincir yağı için castrolün nerdeyse her benzincide bulunda spreyleri var. Bulamassan internet üzerinden de alabilirsin. Aslında WÜRTH diye bir marka var ama castrolün 4 katı.:P

Bu arada son zamanlardaki hız muhabbeti arttı topikte. Ne istiyosunuz bu cbr'dan 125 cc alt tarafı, yazık motorlara(kazukki özellikle seninki, daha 2 aylık).
cHreSs, casillas00 siz stopie yapabiliyo musunuz?:queen:

M.SercaN
26 Ağustos 2010, 18:07
KArdeş, hız tarcih meselesidir. Sen sewmzsin, başkası sewer. Zewk we renk tartışılmaz ;) ;)

D3VIL
26 Ağustos 2010, 20:05
arkadaşlar aynamı kırdım :) bana önerebilceğiniz uygun estetik ayna varmıdır aynasızda sürülmüyor yaw :))

casillas00
26 Ağustos 2010, 20:17
Ben bugün bir tane kask içi temizleme spreyinden aldım. Nasıl bi kaskı kafama takıyomuşum yeni anladım. Spreyden sonra oluşan beyaz köpük, 20 saniyede gri ile siyah arası bir renk oluyodu. Şimdi kaskın için güzel oldu. Mis gibi kokuyo, eski koku yüzünden kaskı takmamayı bile düşünmüştüm birkaç kere.
Zincir yağı için castrolün nerdeyse her benzincide bulunda spreyleri var. Bulamassan internet üzerinden de alabilirsin. Aslında WÜRTH diye bir marka var ama castrolün 4 katı.:P

Bu arada son zamanlardaki hız muhabbeti arttı topikte. Ne istiyosunuz bu cbr'dan 125 cc alt tarafı, yazık motorlara(kazukki özellikle seninki, daha 2 aylık).
cHreSs, casillas00 siz stopie yapabiliyo musunuz?:queen:

oooo stopie diyince bana gelcen motoru aldığım sabah 1 saat olmamış mahallede ilk turumu atıyorum hafif gaz açtım önümde arabanın biri bi durdu ön frene yusuf eşliğinde bi yapışırsın bakım benim kıç-baş birlikte gidiyo dokunmadım gitti gitti aynı hızla nasıl olduysa geri oturdu.Ama yusufun seslerini o an duyuyordum :)
bi odur yani ben sakin sakin motorunu üzmeden binenlerdenim.Öle 10km daha hızlı gitcem diye motorumun sağını solunu kurçalatmam param olunca gider daha hızlısını alır binersin.:P

osmaniyeli
26 Ağustos 2010, 21:06
gaz yağıyla temizledim bastım yanık yağı :queen::queen: ya harbiden nazık makina gibi geldi bu cbr =) zincir yağı almam lazım ses yapıyor yanık yağla.:pr:

zinciri temizledikten sonra ince yağ kullanırsan zincir boşluk yapar. gerdirmen lazım biraz. yada kalın yağ ile yağlayıp boşluğu gidermen lazım.

boşluk varsa ses yapar

mertyasartav
27 Ağustos 2010, 14:26
arkadaşlar aynamı kırdım :) bana önerebilceğiniz uygun estetik ayna varmıdır aynasızda sürülmüyor yaw :))

kız arkadaşım bir ayna takmıştı ybr nin mi yoksa r125 in mi ne bilemedim ama hondadan hem ucuz hem estetik hem görüşü iyiydi.

cHreSs
27 Ağustos 2010, 16:17
zinciri temizledikten sonra ince yağ kullanırsan zincir boşluk yapar. gerdirmen lazım biraz. yada kalın yağ ile yağlayıp boşluğu gidermen lazım.

boşluk varsa ses yapar

ince yağ kulan diyorlar. ben bugun castrol zincir yağı siparış edeceğim zaten bosluk da alabilirm kontrol ederim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:14 ----------



cHreSs, casillas00 siz stopie yapabiliyo musunuz?:queen:

ben genelde on frenle anı druşu yapıyorum ama daha kıçı kaldırmadım :queen: ama onu surekl kullanıyorum arka atıyor ya öne alışmak lazım dimi ama :queen: yakında yaparım ama tırsıyorum kanuni seyhanla yaptım geberiyordum kaydı lastık bunda kaymaz inş yapınca :queen::queen:

ahmet93
27 Ağustos 2010, 16:21
Muhtemelen kayıcaktır. Bugün benim cıbırda bakıma girdi. Castrol 20w 40 yağla vites geçişleri çok yumuşak oldu. Ayrıca hava filtresininde yenisini aldım motor düşük devirde hemen toparlıyo kendini.

M.SercaN
27 Ağustos 2010, 16:30
Muhtemelen kayıcaktır. Bugün benim cıbırda bakıma girdi. Castrol 20w 40 yağla vites geçişleri çok yumuşak oldu. Ayrıca hava filtresininde yenisini aldım motor düşük devirde hemen toparlıyo kendini.


Normalde 10W40koymuor muyduk? Nasıl 10a göre daha mı iyi? perf.-sarfiyat we atiklik konusunda bi farklılık war mı?

ahmet93
27 Ağustos 2010, 16:38
Normalde 10W40koymuor muyduk? Nasıl 10a göre daha mı iyi? perf.-sarfiyat we atiklik konusunda bi farklılık war mı?

10w 40 genel yağ, yani yaz kış kullanılan yağ. 20w 40, 10w'den daha ince, yaz ayları için kullanılan bir yağdır. Öncelikle vitesler çok yumuşadı en çok bu hoşuma gitti. Performans konusunda eski haline göre şu an daha iyi ama 10 ile 20 arasında(ikiside yeni konulmuşken) fazla fark yok desem yeridir. Yakıt sarfiyat dersen yağdan çok hava filtresi daha önemli diye düşünüyorum bakalım ne kadar değişicek. Son zamanlarda bir depo ile 280 km'yi zor görüyodum.

overcloud
27 Ağustos 2010, 16:52
vites geçişlerinin yumuşaması için 10/40 ipone tam sentetik öneririm :cat:

M.SercaN
27 Ağustos 2010, 17:08
:silent: Kimin dediği (DAHA)doğru? 10w40 mı, 20W40mı daha yumuşak acaba? Şimdi bu benim aklıma "??" olarak takıldı:queen:

yokedici_27
27 Ağustos 2010, 18:15
:silent: Kimin dediği (DAHA)doğru? 10w40 mı, 20W40mı daha yumuşak acaba? Şimdi bu benim aklıma "??" olarak takıldı:queen:


Aklına takıldısa git bir honda servisine yada bir motorcuya sor hangi yağ yumuşak daha iyi ve performans arttırıcı diye :cat:

M.SercaN
27 Ağustos 2010, 19:16
Aklına takıldısa git bir honda servisine yada bir motorcuya sor hangi yağ yumuşak daha iyi ve performans arttırıcı diye :cat:

Wooowwwwww!! :queen:

Dediin gibi soriim bi ara USTA bi ustaya :mrgreen: Çoğu usta deil zaten biliorsunuzdur....

overcloud
27 Ağustos 2010, 22:35
:silent: Kimin dediği (DAHA)doğru? 10w40 mı, 20W40mı daha yumuşak acaba? Şimdi bu benim aklıma "??" olarak takıldı:queen:

20/40 yağ hiç kullanmadım ama castrol 10/40 ile ipone'u kiyaslarsam ipone 10/40'in vites geçişlerinin castrol'e göre daha yumşak olduğunu söyleyebilirim. ipone ile motul piyasadaki en kaliteli yağlardır. castrol kötü demiyorum sonuçta uygun fiyatlı güvenilir bir yağ markası ama ipone ile arasında hissedilir bi fark var :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:33 ----------

@yokedici;

linkteki konu başlığına düşünceni yazar mısı? :)

http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/80253-cbr-125-icin-ekstra-guc-saglanabilir-mi.html

ahmet93
28 Ağustos 2010, 01:11
Eveet bakımdan sonra ilk sorunla karşı karşıyayım.
Sorun motor normal rolanti devrinde çalışırken, hafif gaz verdiğimde boğuluyor. Jikleyi çektiğim zaman devir 4-5 arasında sabit kalıyo fakat gaza dokunduğum zaman direkt devir aşşağılara iniyo. Bana hava filtresinde sorun varmış gibi geldi, çünkü motor zengin karışımda çalışıyo fakat, gaz açtığımda hava yetersizliğinden boğuluyo diye düşünüyorum. Ayrıca boğulduktan sonra stop edip 20 saniye beklediğim zaman hiç bir sorun kalmıyo. Az önce 2 kez böyle oldu. Aklıma takılan başka soruda neden bakımdan sonra 60 km boyunca hiç böyle bişey olmadı.

osmaniyeli
28 Ağustos 2010, 01:16
Eveet bakımdan sonra ilk sorunla karşı karşıyayım.
Sorun motor normal rolanti devrinde çalışırken, hafif gaz verdiğimde boğuluyor. Jikleyi çektiğim zaman devir 4-5 arasında sabit kalıyo fakat gaza dokunduğum zaman direkt devir aşşağılara iniyo. Bana hava filtresinde sorun varmış gibi geldi, çünkü motor zengin karışımda çalışıyo fakat, gaz açtığımda hava yetersizliğinden boğuluyo diye düşünüyorum. Ayrıca boğulduktan sonra stop edip 20 saniye beklediğim zaman hiç bir sorun kalmıyo. Az önce 2 kez böyle oldu. Aklıma takılan başka soruda neden bakımdan sonra 60 km boyunca hiç böyle bişey olmadı.

rölantide düzgün çalışıyorsa karbüratörde su birikmiştir.20 km kullan geçer

yada yanlış tespittir benimkisi:cherry:

casillas00
28 Ağustos 2010, 01:19
Eveet bakımdan sonra ilk sorunla karşı karşıyayım.
Sorun motor normal rolanti devrinde çalışırken, hafif gaz verdiğimde boğuluyor. Jikleyi çektiğim zaman devir 4-5 arasında sabit kalıyo fakat gaza dokunduğum zaman direkt devir aşşağılara iniyo. Bana hava filtresinde sorun varmış gibi geldi, çünkü motor zengin karışımda çalışıyo fakat, gaz açtığımda hava yetersizliğinden boğuluyo diye düşünüyorum. Ayrıca boğulduktan sonra stop edip 20 saniye beklediğim zaman hiç bir sorun kalmıyo. Az önce 2 kez böyle oldu. Aklıma takılan başka soruda neden bakımdan sonra 60 km boyunca hiç böyle bişey olmadı.

Ve bu dediğini soğuk motorda mi yapıyor ilk çalıştırmada ?

ahmet93
28 Ağustos 2010, 01:28
rölantide düzgün çalışıyorsa karbüratörde su birikmiştir.20 km kullan geçer

yada yanlış tespittir benimkisi:cherry:

Olabilir bilmiyorum. Rolanti olayı şöyle; motor sadece jikle çekik ve gaz vermiyoken çalışıyo.

Casillas bir kez 20 km şehir içi gezdikten sonra yaptı, düzgün çalışmaya başladıktan sonra 5 km daha gezdim sorun yoktu. Yarım saat önce motoru garaja çekmek için indim(yani motor soğuktu) yine aynı şey oldu.

osmaniyeli
28 Ağustos 2010, 01:33
Olabilir bilmiyorum. Rolanti olayı şöyle; motor sadece jikle çekik ve gaz vermiyoken çalışıyo.

Casillas bir kez 20 km şehir içi gezdikten sonra yaptı, düzgün çalışmaya başladıktan sonra 5 km daha gezdim sorun yoktu. Yarım saat önce motoru garaja çekmek için indim(yani motor soğuktu) yine aynı şey oldu.

tamam o zaman net olarak karbüratörde su var.
rölantide düzgün çalışıp gaz verince devirden düşüp sönüyorsa karbüratörde su var demek

başıma çok geldi depo kapağımın oradaki delik tıkalı olduğu için yağmurlarda mutlaka başıma geliyor:mrgreen:

şimdi ya karbüratörün altındaki vidayı gevşetip yarım çay bardağı benzini tahliye edeceksin yada jikleyi açıp 5-10 dakika çalıştıracaksın bu sırada biraz gaz vereceksin


şöyle düşün karbüratörün alt kısımındaki benzin haznesinin dibinde su var ve karbüratörün gaz memesi alttaki benzini çekiyor fakat rölanri memesi az daha üstten benzin çektiği için su oraya gelmiyor

casillas00
28 Ağustos 2010, 01:34
Sogukken dengesiz çalışması dogaldır ama ısındıgı zaman yapmaması lazım.
Dün akşamda benim sol kütükte problem oldu sanırım farlarım gitti uzunları yakıyorum yanıyor,kısalar yok kütügün üstüne tıklıyorum yanıp sonüyo.
Kütükten kaynanlanan bir temassızlık mı vardır nedir yrn ustaya bi göstercem.

35sdk89
28 Ağustos 2010, 10:17
Arkadaşlar cbr125`in motor bloğu alüminyum mudur?

dj_v8
28 Ağustos 2010, 12:09
Arkadaşlar cbr125`in motor bloğu alüminyum mudur?

yok kardeş alüminyum olur mu hiç.mobilet bile döküm yaw :mrgreen: alaşımlı bi döküm cbr 125 in bloğu :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:06 ----------


Sogukken dengesiz çalışması dogaldır ama ısındıgı zaman yapmaması lazım.
Dün akşamda benim sol kütükte problem oldu sanırım farlarım gitti uzunları yakıyorum yanıyor,kısalar yok kütügün üstüne tıklıyorum yanıp sonüyo.
Kütükten kaynanlanan bir temassızlık mı vardır nedir yrn ustaya bi göstercem.

sercan düğmenin içinde leyimli kablo var onun leyimi düşüyo temassızlık yapıyo.bendede oldu aynı sey bi leyim yaptırıyosun ömürlük oluyo sonra :cat:

casillas00
28 Ağustos 2010, 12:12
yok kardeş alüminyum olur mu hiç.mobilet bile döküm yaw :mrgreen: alaşımlı bi döküm cbr 125 in bloğu :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:06 ----------



sercan düğmenin içinde leyimli kablo var onun leyimi düşüyo temassızlık yapıyo.bendede oldu aynı sey bi leyim yaptırıyosun ömürlük oluyo sonra :cat:
Bende öyle tahmin ediyorum çünkü korna sinyaller zart zurt herşey çalışıyo bgn baktırcam ondan önce xr-1000 kenan'ın kaskına bakmaya gitcem XS varmış 575'TL bnm kafada 53Cm geliyo olursa eskini koluna yenisi kafaya takıp gelcem :)

35sdk89
28 Ağustos 2010, 12:19
yok kardeş alüminyum olur mu hiç.mobilet bile döküm yaw :mrgreen: alaşımlı bi döküm cbr 125 in bloğu :cat:[COLOR="Silver"]
İyimiş benim motorda bayiye gelmiş ama 135tl`lik bir zamla bakalım salı kredi için konuşmaya gideceğim :)

cHreSs
28 Ağustos 2010, 13:50
Bende öyle tahmin ediyorum çünkü korna sinyaller zart zurt herşey çalışıyo bgn baktırcam ondan önce xr-1000 kenan'ın kaskına bakmaya gitcem XS varmış 575'TL bnm kafada 53Cm geliyo olursa eskini koluna yenisi kafaya takıp gelcem :)

eski kaskın lazer vertigo ydu dimi almaya niyetliyim :cat: ben de haftaya venom deri mont almayı düşünüyorum. çok az eksiğim kaldı. kaskta alacağım lazer vertigo stroke modelinden :bounce:

ahmet93
28 Ağustos 2010, 15:54
tamam o zaman net olarak karbüratörde su var.
rölantide düzgün çalışıp gaz verince devirden düşüp sönüyorsa karbüratörde su var demek

başıma çok geldi depo kapağımın oradaki delik tıkalı olduğu için yağmurlarda mutlaka başıma geliyor:mrgreen:

şimdi ya karbüratörün altındaki vidayı gevşetip yarım çay bardağı benzini tahliye edeceksin yada jikleyi açıp 5-10 dakika çalıştıracaksın bu sırada biraz gaz vereceksin


şöyle düşün karbüratörün alt kısımındaki benzin haznesinin dibinde su var ve karbüratörün gaz memesi alttaki benzini çekiyor fakat rölanri memesi az daha üstten benzin çektiği için su oraya gelmiyor

Bugün motoru jikle çekikken 15 dk filan çalıştırdım. Şu an rolantide normal çalışıyo fakat, gazı fazla açığım zaman 4-5 bin devir arasında biraz boğulup hemen toparlıyo kendini.

sege
28 Ağustos 2010, 19:25
arkdaşlar ben motorumu sabahları pek wakit bulamadığım için kullanamıyorum oyüzden yağını değiştircek zaman pek bılamıyorum genelliikle akşamları kullanıyorum dün akşam dikkat ettimde 2.500 km kdar yol yapmışım ve yağını falan değiştirmeden ve bir süre dağa değiştirebileceğimi sanmıyorum bir sorun yaratırmı kullanmaya devam etsem?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:40 ----------

arkadaşlar birde ön farın içi çok kötü oldu lambaları değiştirdiğim elektirkçi lambaları taktıktan sonra arka plastiklerini yerine oturtmamış bende dikkat etmedim apartmanda da tamirat var içi tozlanıyo gibi geliyodu ama ben dışındandır die önemsemedim ve motoru yıkıyınca farkettim içi su doldu suyu boşalttık bi şekilde ama farın içi iz içinde kaldı apartmandada tamirat olduğu için toz toprağın içinde kaldı motor doğal olarakta ön farın içi toz içinde kaldı kontağı açınca ışıklar yanınca çok çirkin görünüyo gerçi ışıklar kapalıykende çok çirkin duruyo neyse konuya geliyim ön farı kople nasıl söke bilirim yardımcı olurmusun lütfen ?

35sdk89
28 Ağustos 2010, 19:49
Farı kırmadan biraz zor sökersin saç kurutma makinası ile ısıtıp tornavide benzeri bişeyle arka kapak ile ön plastiği ikiye ayırman lazım..Dikkat et ama fazla yüklenirsen kırarsın çok çabuk kırılıyo..Takarkende silikon çekip bidaha sökülmüyecekmişcesine yapıştıracaksın..

casillas00
29 Ağustos 2010, 02:15
Bugün motoru jikle çekikken 15 dk filan çalıştırdım. Şu an rolantide normal çalışıyo fakat, gazı fazla açığım zaman 4-5 bin devir arasında biraz boğulup hemen toparlıyo kendini.
Senin durumun aynısı aksam bana oldu motoru sesi değişti farkındayım.3.vites çekmiyo lan ne oluyo fln derken iyice gitti ve istop etti sonra 2dk felan uğraştım hafif hafif mahalleye kadar gittim hemen karburatorun tahliyesini gevsettim ebeyce bi benzin çektim ondan sonra biraz dolaştım düzeldi.Benzinler gerçektek çok dandik içi pislik dolu.Yolda kalmakta çok koyuyo adama ya :P:P

eski kaskın lazer vertigo ydu dimi almaya niyetliyim :cat: ben de haftaya venom deri mont almayı düşünüyorum. çok az eksiğim kaldı. kaskta alacağım lazer vertigo stroke modelinden :bounce:
Eski kaskı artçı kaskı olarak kullancam eski dediğimde 3 aylık kask :)