PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 [438] 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771

AzRaİL42
11 Temmuz 2010, 20:48
Kardeşim bence motorun altına eğilip bi baksan ayaklığın orlarda bi problem ola bilir arkadaşın dediği gibi müşürden yapa bilir bide motorda elektirik war mı farlar yanıyor mu bunlara dikkat et kornanın sesinin gücüne dikkat et akü için.

overcloud
11 Temmuz 2010, 21:04
Kaskoda işler nasıl oluyor bilmiyorum malesef.Ama resim çektiğiniz çok iyi olmuş benim başıma bundan sonra böyle birşey gelirse (inş.gelmez)video&resim ne varsa çekicem motoru hiç hareket ettirmeden çekmekte fayda var yoksa sonra çok sorun yapıyor eksperler.
Kasko yaparken aksesuar olarak belirttiğin siyah cam,sinyal,egzoz gibi şeyler varsa kasko onları karşılar ama aksuarlar kaskoya işlenmemişse orjin takıyor servisler.

doğru soyluyosun ama benzin aktığı için motoru kaldırmam gerekti ::pr:

cHreSs
12 Temmuz 2010, 01:13
:pr::pr::pr::pr::pr::pr: arkadaşlar bugun cbr la 3uncu gunum. Akşam takılalım dedık ıkı motor. çıktık izmırdeyım çevre yolunda 80 le gıderken motor patlatma yaptı stop ettı. Saga yanastım yaklasık 3 dk ugraştım çalıştı. yoluma devam ettım. Konak ta bıryerde yemk yedım ve tekrar bındım motora çalıştı 300 metre sonra yıne yaptı ve çalıştıramadım. Motor çalışıyor rolantı 1 lerde bıras çalışıyor sonra gaz versemde vermesemde stop edıyor. Ip aldık çekerek 10 km getırdık. sızce sorun nerde ve su an akude bıttı marsa basmaktan o çalışınca toparlar ama çok canımı sıktı. daha 3uncu gun yaa :salut:[COLOR="Silver"]

autobiker
12 Temmuz 2010, 08:44
:pr::pr::pr::pr::pr::pr: arkadaşlar bugun cbr la 3uncu gunum. Akşam takılalım dedık ıkı motor. çıktık izmırdeyım çevre yolunda 80 le gıderken motor patlatma yaptı stop ettı. Saga yanastım yaklasık 3 dk ugraştım çalıştı. yoluma devam ettım. Konak ta bıryerde yemk yedım ve tekrar bındım motora çalıştı 300 metre sonra yıne yaptı ve çalıştıramadım. Motor çalışıyor rolantı 1 lerde bıras çalışıyor sonra gaz versemde vermesemde stop edıyor. Ip aldık çekerek 10 km getırdık. sızce sorun nerde ve su an akude bıttı marsa basmaktan o çalışınca toparlar ama çok canımı sıktı. daha 3uncu gun yaa :salut:[COLOR="Silver"]

motorun rodaj devresinde düşük devirlerde kullanlılmalı.eğer motorun devrini yükselterek kullandıysan sorun budur.bakalım motorum neler yapabiliyormus demek için henüz cok erken.hiç değilse 400-500 km yi max 5000 d/dk da sürdürmen gerekir.yüksek devirlere cıkarıp yeni sıkı motorunu zorladıysan sorunu bu olabilir.

beykurt
12 Temmuz 2010, 10:09
merhaba,

yarın sabahki uzun yolculuga çıkmadan önce vakit kazanmak için motora aldığım soft kuyruk çantasını takıyordum. motor hafif eğimli bir yerde, arkaya geçip kayışları gererken motor bi anda yana doğru devrilmeye başladı, ellerimle kuyruk grenajından tutup dengeyi sağlarken bu sefer ön tekerlek ve kafa hızla sola doğru devrildi ve kafa grenajı komşunun motorunun egzosune çarptı. kaskımda o motorun selesinin üzerinde duruyordu. kafa grenajının sol tarafı ve sinyalin çıktığı yerdeki grenaj büyük bir şekilde çatladı. siyah renkli cam ve ortadaki üçgen parça kırıldı. motordan biraz benzin aktı. iyi haber ise motor çalışır durumda ve grenajlar hala bağlantı noktalarından sağlam bir şekilde duruyor, yola çıkmamı engelleyecek bir durum görünmüyor şu an için. benzinliğe kadar gidip tekrar benzin aldım. allahtan kasko yaptırmıştım park halinde meydana gelen hasarların %75'ini karşılıyor. akşam akşam moralim bozuldu ama kaza olacaksa böyle olsun.

haydaaa şanssızlığa bak :pr: inşallah yolda bir sorun olmaz iyi yolculuklar

iyi geceler..


haydaaa şanssızlığa bak :pr: inşallah yolda bir sorun olmaz iyi yolculuklar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:43 ----------


ıkı bın mı :cyclopsan yok dostum bu bana yeter =) sana hayırlı olsun sıfır km cbr'ın =)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:12 ----------

bı sorunum var bıraz once aldıgım arkadaşa kıtapcıkları almaya gıttım. gıderken henuz motor sogukken bıras yuklendım ve sonra motor gaz yemedı ve stop etmeye başladı. daha sonra duzeldı ve satıcıya sordum uyardı sakın sogukkn bınme dıe. neyse tmm gerı gelırken motor sıcak haraet ortalar dogru yıne yaptı aynısını bu sefer 3 -4 dakıka çalıştırdım ve duzeldı sızce sorun nerde?

"ve satıcıya sordum uyardı sakın sogukkn bınme dıe."
Yanlış bir kullanıcıdan almışsın motoru:farao: daha kim bilir neleri ters biliyordur ve uyguluyordur.sen sağlam bir bakıma götürt motoru bence kardeş.bir baksınlar sorunlar var mı detaylı bir şekilde

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:46 ----------


evvvveeetttt millet artık bende bi cbr sahibi oldum daha önce hiç vitesli motor kullanmamıştım ama çok zor olmadı gayet kolay oldu çok güzel bi motor gerçekten herkeze öneririm :):)

fotoğrafları en kısa zamanda koyarım :)

hayırlı olsun motorun.Allah kaza bela göstermesin.Dikkatli ve temkinli kullanman dileğiyle

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:49 ----------


arkadaşlar size bir şey soracağım aldığım motoru servise bakıma bıraktım hava filtresi vs yenilendi çekişi zayıf gibiydi sübab ayarı yaptık dedi ama hemen 3 saat sonra motor hazır dediler yapmadıkları kanaatindeyim çünkü cok fark etmemiş asıl size sormak istediğim km tam şehir içi 114 kurus yakıyor sizce normal mi bu rakam.biraz agresif de kullanıyorum.(nasıl mı ölçtüm tamamen depo boşaldı hatta benzinciye iterek gittim 17.50 tl lık benzin aldım.geri kalan 2.50 tl yı şişeye koydurdum yolda kalmamak için.tamamen bitti.cıkan km hesapladım.

benim servislere güvenim tamamen bitti.insanları sömürmekten başka bir şey değil.motoru ilk aldığımda resmen dalga geçer gibi motoru çalıştırdı sesine baktı ve 50 tl aldı.adama işimin düşmeyeceğini bilsem onu orda yatay konuma geçirirdim asfaltta.şimdi de 16.000 bakımına götürcem bakalım napacaklar.umarım hakkını verirler alacaklarını paranın yoksa daha tahammülüm yok iki vida sıkmaya dünya para vermeye.
Senin mesaj tam motor alımları arasında kalmış kimse cevap yazmıyor yada ölçüm yapan hiç yok cevap verebilecek:P

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:52 ----------


selam arkadaşlar bu foruma yeni katıldım :)
ben motorun görüntü-ses-performansının birbiriyle tutarlı olması taraftarıyım.motorumun 1000lik cbr gbi ses cıkarmasını istemezdim acıkcası.ne ise o olmalı bence.sesi ya da görüntüsü ne olursa olsun performansında cok fazla değişiklik yapamayız.bence honda bizim düşündüğümüzü defalarca ölçüp biçip bunu yapmıştır.o yüzden orijinali en iyisidir

Öncelikle hoşgeldin aramıza hayırlı olsun:rendeer:

Genellikle orjinali en iyisi değildir bence.
Orjinaline en iyisini taksa, parça geliştirilip satılmaz sadece motora takmaya parça üretilirdi.
Parça üretilse de kimse de almazdı bendeki zaten en iyisi diye.
O yüzden orjinali en iyisi değil en idealidir.Sen ideali geliştirir en iyiye ulaşırsın.

Ayrıca en iyiyi takmak fiyatı yükselteceğinden adam en iyiyi yapsa satamaz.en ideal yapılır uygun fiyata, kullanıcı da biraz para ile daha iyi parça alır değiştirir

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:58 ----------


günaydın arkadaşlar,

15 saat süren uzun bir yolculuğun ardından dun aksam saat 21.20'de turgutreis'teki evimize ulaştık. yolculuk planladığımızdan 3 saat daha fazla sürdü çünki çantanın yrattığı bir sıkıntı yüzünden fazladan 45dk mola vermek zorunda kaldık.manisa ve bodrum girişindeki yol çalışmaları, izmir girişindeki trafik sıkışıklığı ve bir defada polis çevirmesi bize zaman kaybettiren diğer şeyler oldu tabi havanın en sıcak olduğu anda manisa girişindeki yol çalışması bizi perişan etti.

tam tamına 702km yol yaptım ve motoru oldukça zorladım. yolların müsait olduğu yerlerde 110'un altına inmedik, izmir otabanında süreklü olarak 120 ile ara ara 130 ve 140'a kadar çıktım. Tam bodrum girişindeki virajlarlı yollarda motor sürmenin keyfini çıkartıyor, virajlarda yatarak arabaları solluyordumki, rahmetli Barış Akarsu'nun hayatını kaybettiği kavşakta bir üst geçit çalışması yapıldığı için 10km'yi yaklaşık 40dk'da geçtik ve bodrum turgutreis arasındaki yolu karanlıkta kat ettik.

Bu arada şunu söyliyim. İstanbul'daki araç sürücülerinden hiç şikayet etmeyin, daha beteri 09, 35 ve 48 plakalılar. 09 FL 909 (metalik mavi ford fusion) plakalı araç beni izmir otoban çıkışında tahmin ediyorumki kasten düşürmek için sıkıştırdı. selçuk'a kadar peş peşe gidiyorduk ordaki polis çevirmesinde ben aracı şikayet ettiğimde polis memuru şikayetinizi selçuk merkez karakolunda yapmanız gerekio ordaki ekipler ilgilenecektir dedi, telsizle anons etmesini istediğimde burdan anons edemiyoruz dedi.. bende bu işin peşini bırakıp yoluma devam ettim.

Dolu depo ile yola çıkmıştım, eve geldiğimde ise depoyu yine tamamen doldurdum 702km'de yukarda söylediğim kullanım şartlarında 82TL'lik benzin aldım. km başına 117 kuruş gibi bir şey yapıyor, bana biraz fazla gibi geldi ama motorun arkasında yaklaşık 20kg yük ve sürekli limitlerde kullanmış olduğum için yüksek olabilir diye düşünüyorum.

uzun yolda motor cbr 125'in performansıyla ilgili olarak şöyle bir benzetme yapicam:

sollamalarda ve rampalarda 1.4motor hacimli bir araç performansı sergiliyor. doğru vites ve devir aralığında sollama yaparsanız yada rampa çıkarsanız çok tatminkar bir performans sergiliyor. sollamalarda hiç sıkıntı çekmedim, rampalarda da aynı şekilde, arkamızda bizden hızlı arabalar tabiki oldu ama rampadaki kamyonları 80 - 90 km aralığında sollama yaparak geçiyorduk ki bence bu iyi bir hız. abimin pegasso 650'sinden yol boyunca daha seri olduğumu söyleyebilirim gerçi o 2 kişiydi ve toplamda 107lt'lik çanta kapasitesi ile seyahat ediyordu. viraj performansı ve frenlemesi ise son derece güvenli.

Teşekkürler tecrübe paylaşımların için kendine çok dikkat et yollarda devamını bekliyoruz iyi gezmeler

bugay
12 Temmuz 2010, 10:57
:pr::pr::pr::pr::pr::pr: arkadaşlar bugun cbr la 3uncu gunum. Akşam takılalım dedık ıkı motor. çıktık izmırdeyım çevre yolunda 80 le gıderken motor patlatma yaptı stop ettı. Saga yanastım yaklasık 3 dk ugraştım çalıştı. yoluma devam ettım. Konak ta bıryerde yemk yedım ve tekrar bındım motora çalıştı 300 metre sonra yıne yaptı ve çalıştıramadım. Motor çalışıyor rolantı 1 lerde bıras çalışıyor sonra gaz versemde vermesemde stop edıyor. Ip aldık çekerek 10 km getırdık. sızce sorun nerde ve su an akude bıttı marsa basmaktan o çalışınca toparlar ama çok canımı sıktı. daha 3uncu gun yaa :salut:[COLOR="Silver"]

yakıtın kirli olabilir mi?

kazukki
12 Temmuz 2010, 11:38
ya beyler verdiğiniz bilgiler için saolun ben ayaklığı kaldırmayı unutmuşum ondan gitmiomui motor yaaa.........! ama motorda sorun olduğundan deilde özelliğinden dolayı istop etmesi insanı ayrı bi sevindiriyo...:) bende nası unuttuysam ayaklığı vay anasını ya ! :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:35 ----------


dostum sıcak havalarda jikleyi çekersen servisin dediği gibi zengin karışım gider silindir içine buda motorun yavaş yavaş boğularak(gönülsüz çalışarak) stop etmesine sebeb olur motorunda hiç bi sorun yok yani




sıra sana geldi sanırım sen yan sahba açıkken ve motor boşta iken çalıştırıyor ve daha sonra yan sehba hala açıkken sen motoru vitese atıyorsun(ben öyle anladım) bunun sebebi ise ayaklıkta müşür olması herhangi bi kazayı önlemek için yan ayakcak kalkmadan motor yürümez stop eder gayet normal bişey


eyw saolasın melocann valla dediğini yaptım ve oldu saol :):)

bugay
12 Temmuz 2010, 11:41
@kazukki
hehe artık akşama kadar gezersin :D

kazukki
12 Temmuz 2010, 11:49
@kazukki
hehe artık akşama kadar gezersin :D

yine yaparım bu gün 150 km filan :):) şu rodaj dönemi bi geçse artık yolda gördüğüm şu çakma cbr larla bi kapışsam :)

cHreSs
12 Temmuz 2010, 11:51
motorun rodaj devresinde düşük devirlerde kullanlılmalı.eğer motorun devrini yükselterek kullandıysan sorun budur.bakalım motorum neler yapabiliyormus demek için henüz cok erken.hiç değilse 400-500 km yi max 5000 d/dk da sürdürmen gerekir.yüksek devirlere cıkarıp yeni sıkı motorunu zorladıysan sorunu bu olabilir.

motor rodajda degil ikinci el aldım 2008 8700 de..

kazukki
12 Temmuz 2010, 11:52
500 cc yi geçmiyen motorlara kasko yapılmıyor dediler servistekiler! :S

cHreSs
12 Temmuz 2010, 11:53
yakıtın kirli olabilir mi?

belki.. patlatmayı yaptığında pislik attı dedim. daha sonra neden yaptı? biraz arastırdm nette depo altındakı benzn boruları tıkanık olabilirmiş yada buji olabilir diyorlar bugun yükselişe soracağım.

beykurt
12 Temmuz 2010, 11:59
yine yaparım bu gün 150 km filan :):) şu rodaj dönemi bi geçse artık yolda gördüğüm şu çakma cbr larla bi kapışsam :)

pff şu mantığı görünce sinir oluyorum.yahu piste mi çağırcan adamı?yoksa trafikte mi kapışıcan.sonra da tv de görüyoruz gidon bi yerde lastikler bi yerde.yüksek hız ve tecrübesizlik gececik fidanı aldı bu hayattan diye haberlerde.Ben seni yeni motorcu olarak hatırlıyorum eğer öyleyse daha ne tecrüben var da motor tokatlıcan uslu uslu sür işte.

(uzun yıllardır motor kullanıyorsan sözüm yok tabi kendi tercihin)

bugay
12 Temmuz 2010, 12:08
yine yaparım bu gün 150 km filan :):) şu rodaj dönemi bi geçse artık yolda gördüğüm şu çakma cbr larla bi kapışsam :)

boş ver tokatlamayı onlar zaten motorun duruşunu görünce tokatlanırlar :queen:
kendi kendilerine gazlasınlar sen keyfine bak:cat:

overcloud
12 Temmuz 2010, 12:40
500 cc yi geçmiyen motorlara kasko yapılmıyor dediler servistekiler! :S

anadolu sigorta ile ten sigorta kasko yapiyor. 560tl gibi bi kasko fiyatı var bizim motorların. park halinde meydana gelen hasarların %75'ini karşılıyor. bnmki kaskolu mesela.

bu sabah parça fiyatlarını sordum;

kafa grenaj sol 102tl
kafa grenaj sağ 102tl
cam sperlik 105tl
far 110tl
orta üçgen 18tl

valla motorun borcu bitince seneye 0km'sini almayı düşünüyodum ama cbr'in bu parça fiyatlarını görünce cbf mi alsam diye düşünmeye başladım..

kazukki
12 Temmuz 2010, 19:23
@beykurt ben bu mantığa sinirleniorum.. biz bu motoru performansı için alıoruz performansından yararlanmıcaksak ne işe yaradı sonuçta 200 yapan bi motor deil en fazla 130 civarında korkacak bişi yok ..sonuçta temkinli yapıcaz sürati adam gibi kullandıktan sürat yaptıktan sonra bişi olmaz....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:10 ----------

sen 50-60 ile gideceksen verdiğin paraya yazık olmuş honda todayler var sana göre harika motorlar tavsiye ederim 55'i geçmio tam senlik ..:):):):P:P

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:12 ----------

ya beyler bazı motor sahipleri dioki bu rodaj dönemi filan hikaye başta nasıl açarsan motoru öle gider diolar inanma yok işte 80 i geçme yok 6000 deviri geçme yok gaza yüklenme filajn bunlar hikaye dediler doğrumu acaba?

bugay
12 Temmuz 2010, 19:34
redline girme bişey olmaz 10 bini çok geçme. Motor ısısını sabit tut önemli olan budur yani bi saat çalıştırıp bi saat dinlendirip bi daha binme. Aslında bi gün uzun yola çıksan toplam 400-500 km yapsan rodaj çok iyi olur.

cHreSs
12 Temmuz 2010, 19:47
aksam depoyu sokup benzin borularını kontrol edeceğim bakalım sorun oradamı. depoyu nasl sokuyoruz?

DOOM46
12 Temmuz 2010, 20:21
herkese merhabalar arkadaşlar. benm cıbırın 8000 bakımı yaklaştı ve bu bakımda yağ falan değiştirmeyi düşünüyorum fakat motosikleti ikinci el aldığım için bu benm götüreceğim ilk bakım olacak o yüzden bakımda neler yapılır neler değişir ne kadara mal olur bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim hepinize teşekkürler şimdiden...

bugay
12 Temmuz 2010, 20:25
depo nasıl sökülür bilmiyom ama sökersen içini iyice temizlemeni tavsiye ederim bi kimyasal madde vardı depo temizliği için forumda olması lazım biraz araştır. sadece hortumları da sökebilirsin daha kolay olur.

osmaniyeli
12 Temmuz 2010, 20:57
http://www.kanalahaber.com/mobese-boyle-yakalar-haberi-54071.htm
sıcak sıcak kaza görüntüleri antepten. motolar çok pis düşüyor

beykurt
12 Temmuz 2010, 21:10
herkese merhabalar arkadaşlar. benm cıbırın 8000 bakımı yaklaştı ve bu bakımda yağ falan değiştirmeyi düşünüyorum fakat motosikleti ikinci el aldığım için bu benm götüreceğim ilk bakım olacak o yüzden bakımda neler yapılır neler değişir ne kadara mal olur bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim hepinize teşekkürler şimdiden...

Bugun ben 16.000 e götürdüm kardeş.Anahtar ruhsatı ver yeter.onlar yağına suyuna balatalara bakar senin söylemene gerek yok belli km için belli kriterleri var onları kontrol ediyorlar veriyorlar.
Fiyat olarak benim 70 tuttu.21 yağ+39 işçilik+10 kdv

erhan115
12 Temmuz 2010, 23:17
bu cbr lerin enjeksiyonlularının en düşük modeli kaç 2007 model mi aceba ??

cHreSs
13 Temmuz 2010, 01:04
motorumdakı sorunu hallettım benzın hortumu tıkanmış depoyu hafıf kaldırıp hallettık. sorun kalmadı akuden başka.

bujı alacagım daha once nk gıbı bırşey duymuştum sızce hangısınden alayım?

casillas00
13 Temmuz 2010, 01:23
500 cc yi geçmiyen motorlara kasko yapılmıyor dediler servistekiler! :S
Yok öyle bişey kardeşim servis göbekten sallamış.
Anadolu sigorta yapıyor.
Yaptırmak bızım motorlar için çok önemli parça fiyatları çok harika :)



herkese merhabalar arkadaşlar. benm cıbırın 8000 bakımı yaklaştı ve bu bakımda yağ falan değiştirmeyi düşünüyorum fakat motosikleti ikinci el aldığım için bu benm götüreceğim ilk bakım olacak o yüzden bakımda neler yapılır neler değişir ne kadara mal olur bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim hepinize teşekkürler şimdiden...
Ben bgn sordum kardeşim Buji değişicek hava filtresi temizlencek (değişmez),Yağ degişcek toplam 45 Lira + işçilik gibi bir rakam çıkıyor.

----------------------------------------------------
Ve ve veve
Cıbırmı bgn servisten çıkarttık Yeni Yoshimura çok dehşet oldu.
Eski yoshi yanında kalt etmiş.
Yarın Videosunu koyarım.
Eski ve yeni karşılaştırması yaparız.
Servisten çıkar çıkmaz kemerburgazda Adağımızı kestik Allah Kabul etsin.Ne zamandır aklımda birtürlü ayarlıyamımıştım.
Ve arkadaşlar Allah korusun kaza felan olduğu taktirde durumunuz müsait ise Eksperi kaza yerine çagırın direk.
Neden derseniz gerçekten motorda çok büyük problem yapıyorlar.Ben 12 gün eksper onayı bekledim ve çok garip konularda sadece işi zora koymat işleri.
Ama boyunun ölçüsünü aldı.
Herkeze Kazasız Sürüşler Dilerim.
:rendeer::rendeer:

beykurt
13 Temmuz 2010, 10:34
motorumdakı sorunu hallettım benzın hortumu tıkanmış depoyu hafıf kaldırıp hallettık. sorun kalmadı akuden başka.

bujı alacagım daha once nk gıbı bırşey duymuştum sızce hangısınden alayım?

ngk al.bende var.dün servisteydim.adam iyiki ngk var dedi uzun ömürlü iyi performaslı, normal buji olsa değiştirirdik masraf çıkardı dedi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:32 ----------


Yok öyle bişey kardeşim servis göbekten sallamış.
Anadolu sigorta yapıyor.
Yaptırmak bızım motorlar için çok önemli parça fiyatları çok harika :)



Ben bgn sordum kardeşim Buji değişicek hava filtresi temizlencek (değişmez),Yağ degişcek toplam 45 Lira + işçilik gibi bir rakam çıkıyor.

----------------------------------------------------
Ve ve veve
Cıbırmı bgn servisten çıkarttık Yeni Yoshimura çok dehşet oldu.
Eski yoshi yanında kalt etmiş.
Yarın Videosunu koyarım.
Eski ve yeni karşılaştırması yaparız.
Servisten çıkar çıkmaz kemerburgazda Adağımızı kestik Allah Kabul etsin.Ne zamandır aklımda birtürlü ayarlıyamımıştım.
Ve arkadaşlar Allah korusun kaza felan olduğu taktirde durumunuz müsait ise Eksperi kaza yerine çagırın direk.
Neden derseniz gerçekten motorda çok büyük problem yapıyorlar.Ben 12 gün eksper onayı bekledim ve çok garip konularda sadece işi zora koymat işleri.
Ama boyunun ölçüsünü aldı.
Herkeze Kazasız Sürüşler Dilerim.
:rendeer::rendeer:

hadi gözün aydın sercan allah kabul etsin adağını.en kötü kazan bu olsun inşallah.ışıklarda dikkat edersin artık :mrgreen:

Bir de kaza sırasında ayakta durabiliyorsanız video çekin expere izletin eger experi oraya cagiramiyorsanız

cHreSs
13 Temmuz 2010, 12:26
ngk buji yi nerden alabılırm izmirdeyim

casillas00
13 Temmuz 2010, 13:12
hadi gözün aydın sercan allah kabul etsin adağını.en kötü kazan bu olsun inşallah.ışıklarda dikkat edersin artık :mrgreen:

Bir de kaza sırasında ayakta durabiliyorsanız video çekin expere izletin eger experi oraya cagiramiyorsanız
Saol abi.Bundan sonra kırmızıda hep köşelerdeyim.
Ya insan kaza yaptıktan sonra ayakta olsada sağlıklı düşünemiyorsun şöyle bi kendine bakıyon bişeyin yoksa hemen motorun yanına koşmaya başlıyo insan :)

cihan_34_ist
13 Temmuz 2010, 15:25
S.a arkadaşlar 600 F e geçiceğim için bebeğimi satıyorum ilgilenenlere duyrulur http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbr-125-r-daha-temizi-0-i-full-full-racing-system/detay

cHreSs
13 Temmuz 2010, 16:28
buji arastırdım CR8EIX ngk iridyum 28 lira

CR8E NGK buji 15 lira.

hangisini alayım iridyum tekleme sorunu yapabilir diyorlar. kullanan varmı lutfen yardım?

bugay
13 Temmuz 2010, 16:57
iridyum bujinin performansı etkilemesi için başka parçaların da değişmesi gerekiyomuş. Tek başına buji çok bişey etkilemez demişlerdi bana bence normal al.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:49 ----------

İridyum bujiler yüksek ateşleme sağladıkları için yanma odalarındaki benzin-hava karışımının daha yüksek güçle patlamasını sağlayıp performans artışına yardımcı olurlar. Ancak iridyum bujinin normal bujiye yani içinde bakır yada bakır özlü nikel - krom çubuk elektrot olan bujiye göre daha yüksek ateşleme yapabilmesi için yüksek amperli voltaja ihtiyacı vardır. Çünkü bujiler tek başlarına elektrik üretmezler onlara bu elektrik akımını motorlarımızda bulunan ateşleme bobinleri sağlar. İşte burada küçük bir sorun baş gösteriyor iridyum buji kullanımında bakıra göre daha yüksek bir özgül kütleye sahip olan iridyumun ( civaya yakın ) ateşlemeyi sağlıklı yapabilmesi için daha yüksek amperli voltaja ihtiyacı vardır. Yani eğer iridyum buji kullanacaksak ateşleme bobinlerimizide ona göre değiştirmemiz lazımdır. Aksi takdirde normal ateşleme bobini iridyum bujiye gerçek randımanla ateşleme yaptıramayacağından performans kaybına sebep olabilir.

Zaten performan yükseltmek için yüksek ateşlemeye sahip bobin sistemleri çoğu motor markası için kit olarak satılmaktadır. İridyum bujiler bu kitler takıldıktan sonra kullanılırsa motora modeline ve gücüne göre 5 ile 20 beygir arasında güç kazandırabilir. Normal ateşleme bobini ile iridiyum buji ise çok büyük olmasa bile 2-3 beygir güç kaybına sebep olabilir..........

alıntı

Yani normal buji tavsiye :)

KadZe
13 Temmuz 2010, 17:08
buji arastırdım CR8EIX ngk iridyum 28 lira

CR8E NGK buji 15 lira.

hangisini alayım iridyum tekleme sorunu yapabilir diyorlar. kullanan varmı lutfen yardım?
CR9EIX taktırmıştım sorunsuz kullanıyorum. 8 de 9 da kullanabiliyor.

cHreSs
13 Temmuz 2010, 18:02
iridyum bujinin performansı etkilemesi için başka parçaların da değişmesi gerekiyomuş. Tek başına buji çok bişey etkilemez demişlerdi bana bence normal al.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:49 ----------

İridyum bujiler yüksek ateşleme sağladıkları için yanma odalarındaki benzin-hava karışımının daha yüksek güçle patlamasını sağlayıp performans artışına yardımcı olurlar. Ancak iridyum bujinin normal bujiye yani içinde bakır yada bakır özlü nikel - krom çubuk elektrot olan bujiye göre daha yüksek ateşleme yapabilmesi için yüksek amperli voltaja ihtiyacı vardır. Çünkü bujiler tek başlarına elektrik üretmezler onlara bu elektrik akımını motorlarımızda bulunan ateşleme bobinleri sağlar. İşte burada küçük bir sorun baş gösteriyor iridyum buji kullanımında bakıra göre daha yüksek bir özgül kütleye sahip olan iridyumun ( civaya yakın ) ateşlemeyi sağlıklı yapabilmesi için daha yüksek amperli voltaja ihtiyacı vardır. Yani eğer iridyum buji kullanacaksak ateşleme bobinlerimizide ona göre değiştirmemiz lazımdır. Aksi takdirde normal ateşleme bobini iridyum bujiye gerçek randımanla ateşleme yaptıramayacağından performans kaybına sebep olabilir.

Zaten performan yükseltmek için yüksek ateşlemeye sahip bobin sistemleri çoğu motor markası için kit olarak satılmaktadır. İridyum bujiler bu kitler takıldıktan sonra kullanılırsa motora modeline ve gücüne göre 5 ile 20 beygir arasında güç kazandırabilir. Normal ateşleme bobini ile iridiyum buji ise çok büyük olmasa bile 2-3 beygir güç kaybına sebep olabilir..........

alıntı

Yani normal buji tavsiye :)

orjinal takayım o zamn bozulunca atar yeniden takarız =)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:22 ----------

http://img709.imageshack.us/img709/7236/asedasdasd.th.jpg (http://img709.imageshack.us/i/asedasdasd.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
buda benim CBR =):)

Speed_Man
13 Temmuz 2010, 18:22
buji arastırdım CR8EIX ngk iridyum 28 lira

CR8E NGK buji 15 lira.

hangisini alayım iridyum tekleme sorunu yapabilir diyorlar. kullanan varmı lutfen yardım?

İridium alma. NGK platinum alcaksın..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:18 ----------


S.a arkadaşlar 600 F e geçiceğim için bebeğimi satıyorum ilgilenenlere duyrulur http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbr-125-r-daha-temizi-0-i-full-full-racing-system/detay

Hayırlısı olsun. 600F lere bakınca arada bana da haber ver. ben de bakıyorum. Kredi kartına 2. el mümkün mü ? Yarısı peşin kalanı 12 ay taksit.. vb. gibi.

bugay
14 Temmuz 2010, 12:25
Bizim cbrların aynası sizce yeterli mi? ben ne kadar ayarlasam da çok dar gibi. ayna ss ler gibi biraz önde olsa olmaz mı?Kafa grenajına takılan aynalardan uydurabilir miyiz delip biçip :P

DOOM46
14 Temmuz 2010, 12:37
Bizim cbrların aynası sizce yeterli mi? ben ne kadar ayarlasam da çok dar gibi. ayna ss ler gibi biraz önde olsa olmaz mı?Kafa grenajına takılan aynalardan uydurabilir miyiz delip biçip :P

aynı dert bende de var ya hiç birşey görünmüyo adam gibi sürekli ayna ayarlamak zorunda kalıyorum gömecem bigün bi yere ayna ayarlayayım derken illaki dönüp bakmam gerekiyo emin olmak için arkama :farao:

bugay
14 Temmuz 2010, 12:40
camın kenarlarından delik açarak cbr 600 aynası falan takabilrsek süper olur aslında.Çıkma bi ayna bulursam deneyim bakalım.

DOOM46
14 Temmuz 2010, 12:50
camın kenarlarından delik açarak cbr 600 aynası falan takabilrsek süper olur aslında.Çıkma bi ayna bulursam deneyim bakalım.

ya onu ben de düşündüm ama camı delmek pek içime sinmedi açıkcası bi de yakışmazsa boşuna delmiş oluruz zaten kafa grenajı ince bizim motorların bi de aynayı öyle takmak yakışır mı pek emin olamadım:silent:

bugay
14 Temmuz 2010, 12:56
Bu gün servise uğrayabilirsem bi bakıyım takmadan üstünde nasıl duruyo diye fotoğraf çekebilirsem yüklerim.

cihan_34_ist
14 Temmuz 2010, 13:15
İridium alma. NGK platinum alcaksın..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:18 ----------



Hayırlısı olsun. 600F lere bakınca arada bana da haber ver. ben de bakıyorum. Kredi kartına 2. el mümkün mü ? Yarısı peşin kalanı 12 ay taksit.. vb. gibi.
Mümkün benim arkadaşım yeni fazer aldı kendisinde cbf 250 vardı karşı yakada motorcudan takasa girerek almış 4500 onunkine saymışlar fiyatıda öldürmemişler buda üstüne k.kartına %1.5 faizle motoru almış bende bu akşam gidicem onun aldığı yere randevu aldım Bakalım kısmet ;)

kazukki
14 Temmuz 2010, 13:54
ya beyler 1. sorum::servisdekiler dediki motorun üstünde herhangi bir değişiklik yaparsan (egzos.xenon far v.s) garantiden çıkar hiçbi değişiklik yapma. doğrumudur yada bi savunmam olabilirmi?
2.sorum:::cantlara beyaz şerit çektircem de nerde çektirilio bu?:)

bugay
14 Temmuz 2010, 14:01
kazukki;
1- Bence de yapmana gerek yok ama yaparsan da eski haline çevirip servise götüreceksin :P
2- Motosiklet aksesuarları satılan yerlerde olabilir burdaki motorcuda var mesela.

cihan_34_ist
14 Temmuz 2010, 14:13
ya beyler 1. sorum::servisdekiler dediki motorun üstünde herhangi bir değişiklik yaparsan (egzos.xenon far v.s) garantiden çıkar hiçbi değişiklik yapma. doğrumudur yada bi savunmam olabilirmi?
2.sorum:::cantlara beyaz şerit çektircem de nerde çektirilio bu?:)

Öyle birşey yok ben herşeyimi serviste taktırıyorum ;)

beykurt
14 Temmuz 2010, 15:37
aynı dert bende de var ya hiç birşey görünmüyo adam gibi sürekli ayna ayarlamak zorunda kalıyorum gömecem bigün bi yere ayna ayarlayayım derken illaki dönüp bakmam gerekiyo emin olmak için arkama :farao:

ben sizinkilerden de ufak kullanıyorum kibar dursun diye.ben görüyorum arkayı :queen:

ahmet93
15 Temmuz 2010, 18:50
Nerdesiniz cbr'cılar :P
Bnim motorun 12 bin bakımı geldi. Ngk cr8e(orjinali) buji aldım, bizim motorların hava filtresinin kodunu(ismini) bilen var mı? Ayrıca yağ için ne önerirsiniz castrol 10w 40 almayı düşünüyorum.

Felon
15 Temmuz 2010, 19:04
işte buda cbr 125im ve kız arkadaşım :rendeer:
http://img704.imageshack.us/img704/6948/bikepics1633149full.jpg

demek isterdim ama değil tabiki:cyclopsan
konunuzu biraz canlandırıyım dedim:P

ahmet93
15 Temmuz 2010, 19:07
işte buda cbr 125im ve kız arkadaşım :rendeer:
http://img704.imageshack.us/img704/6948/bikepics1633149full.jpg

demek isterdim ama değil tabiki:cyclopsan
konunuzu biraz canlandırıyım dedim:P

Bende kız arkadaşımın bu fotoğrafını arıyodum:queen:. Çok sağol ya yanlışlıkla silmişim bilgisayarımdan:queen::queen:

cHreSs
15 Temmuz 2010, 19:22
işte buda cbr 125im ve kız arkadaşım :rendeer:
http://img704.imageshack.us/img704/6948/bikepics1633149full.jpg

demek isterdim ama değil tabiki:cyclopsan
konunuzu biraz canlandırıyım dedim:P

abi diyecektim ne is yahu :) hadı çektin fotoyu orman guzel motosiklet zaten guzel kıza laf yok burada ne isi var diyecektm ki aşağıyı okudum =) tebrk ederm guzel duşunce =):queen::cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:14 ----------


Nerdesiniz cbr'cılar :P
Bnim motorun 12 bin bakımı geldi. Ngk cr8e(orjinali) buji aldım, bizim motorların hava filtresinin kodunu(ismini) bilen var mı? Ayrıca yağ için ne önerirsiniz castrol 10w 40 almayı düşünüyorum.

bende bugun NGK cr8e buji aldım =)

Felon
15 Temmuz 2010, 22:22
eheh cbr 125 öyleyken daha güzel :queen:

srhtzcn
16 Temmuz 2010, 00:28
forum bi sakinledi ya , casillas sen egsozun vıdeosunu koycaktın , ahmet93 galba sende fosforlu farın fotolarını koycaktın , hani nerdeler ? :D