PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 [377] 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771

onur35
20 Ocak 2010, 20:00
evet gaz kolundaki elciğin içindeki kaplama kaymış ve cbr yazısı okunmuyor yani elciği oturtamamış...

Moto43
20 Ocak 2010, 20:16
dostum ben notunu birkaç kez okudum ama yardımcı olamayacağım için bişi yazamadım ama sanırım sorun marş motorunda umarım dilinden anlayan biri çıkar en mantıklısı anlamadığımız sorunlarda ustasına götürmek ...
evet ben kendim yapabilceğem bişeyse yapmak için sordum şu an boştayım masraf yapmıyım diye zaten kış mevsimi neyse saol..

kahraman7863
20 Ocak 2010, 23:19
slmlar bi ara sormuştum ama düzgün yazamadım gene soruyım , bi ara soğukta motorumla bi yere gidiyim, dedim bi türlü çalıştıramadım üst üste basa basa o sinirle, marşa bişeler oldu motora daha doğrusu tak tük sesler gelior farlar falan çalışıor aküde bi sorun yok sanırım, gücü başlatamadım marşmı artık her neyse nolabilir acaba..


arkadaşım üst üste uzun sürelerle cok bastıysan marş dinamosunun kömürlerini bitirmiş olabilirsin en iisi bir motorcuya gidip bir baktır marş dinamosuna tam bilmiorum ama fazla bir fiyat tutmaz hala varsa sorun göster derim umarım yardımcı olabilmişimdir :):cherry:

Moto43
21 Ocak 2010, 04:26
arkadaşım üst üste uzun sürelerle cok bastıysan marş dinamosunun kömürlerini bitirmiş olabilirsin en iisi bir motorcuya gidip bir baktır marş dinamosuna tam bilmiorum ama fazla bir fiyat tutmaz hala varsa sorun göster derim umarım yardımcı olabilmişimdir :):cherry:
evet saol bilgi için son çare denicem onu...

by_dengesiz
21 Ocak 2010, 14:16
arkadaşlar bu motorun çalışmaması soğuk havadan olabilirmi,hani aklıma şey geliyo,hava soğuk olduğu için yağın dağıtımında motor ısınana kadar sorun olabilir heralde,acaba bu konu sadece düşük cc li motorlardamı oluyo,yada sıvı soğutmalı motor olduğu içinmi,benim suzuki 2 haftadır çalıştırmamıştım,dün ilk marşta çalıştı,yani bizim cbr de şu sistem yok;motor çalıştığı zaman kendi kendine ısınmıyo,öyle bi mekanizma yok,ama suzukide var,ondan sonra 15-20 dk cbr için uğraşıyorum motor ısınsa da gitsek diye çünkü motor soğukken hareket edildiği zaman motorun ömrünü kısaltıyomuş,bazen yaz mevsiminde sabah 6-7 gbi çalıştırdığım zaman çok nadırende olsa stop etme problemiyle karşılaşıyorum,mesela cbf 150 hava soğutmalı,adam 1 kere basıyor marşa rölantide kendi kendine stop etmiyo,bu konudan baya rahatsızım yani

GorkeM
21 Ocak 2010, 14:32
http://img94.imageshack.us/img94/1263/aynagy1.jpg

Ne kadar çirkin olmuş :cherry:
Aynalar kafa grenajına alınabilir.
Fakat bunun için kafa demirine kaynak ile arkadan destek yapmanız gerek.
Eğer aynaları grenaja bağlarsanız en kısa zamanda kafa grenajını elinize alırsınız.
Kafa demirine ne tür kaynak yapılabilir bunu kaynakçılara sormak gerek.

Camın bağlı olduğu iki vida arasından da bağlayabilirsiniz aynayı.
Oraya kadar kafa demiri uzanır. Ama nasıl olur bilemem.

Ama ben gerek olmadığını düşünüyorum.
Ayna takmak için kafa grenajı delmeniz gerekir.
Orjinallik bozma yanlısı değilim.
Bunun haricinde çok şık naked aynaları var.
Çok yakışacaktır.

fatihsevim
21 Ocak 2010, 16:58
Orjinallik bozma yanlısı değilim.
..

:mrgreen::mrgreen::queen::queen::queen::queen::que en::queen::queen:

ahmet93
21 Ocak 2010, 17:45
Cbr topiğinde benden başka ehliyetsiz cbr kullanan var mı?:cherry:

onur35
21 Ocak 2010, 17:46
Cbr topiğinde benden başka ehliyetsiz cbr kullanan var mı?:cherry:

olmazsa sevinirim:queen:

DOOM46
21 Ocak 2010, 18:05
iyi akşamlar arkadaşlar daha önce de sormuştum fakat rüzgar nedeniyle yavaş gittiğini söyleyen arkadaşlar olduğu için ikna olmuştum fakat bugün burada hiç rüzgar yoktu ve merak ettim acaba kaç yapıcak diye boş bi yol bulup denedim motoru fakat 110u geçmedi kapanarak anca 120 yaptı :pale: sizce neden olabilir bi problemi olmasın? :salut:

onur35
21 Ocak 2010, 18:52
daha fazlası zaten bu motor için tehlikeli gerek yok bence 120 neyimize yetmiyor...motor hafif,bi ters rüzgarda kaldırıp yolun ortasına atıyor bence bu motorda fazlasına gerek yok...

DOOM46
21 Ocak 2010, 18:59
daha fazlası zaten bu motor için tehlikeli gerek yok bence 120 neyimize yetmiyor...motor hafif,bi ters rüzgarda kaldırıp yolun ortasına atıyor bence bu motorda fazlasına gerek yok...

doğru dersin de ben daha hızlı gitmediği için demiyorum acaba motorsiklette bi problem mi var ondan sordum korktum bi an :wiinkk:

Moto43
21 Ocak 2010, 19:00
iyi akşamlar arkadaşlar daha önce de sormuştum fakat rüzgar nedeniyle yavaş gittiğini söyleyen arkadaşlar olduğu için ikna olmuştum fakat bugün burada hiç rüzgar yoktu ve merak ettim acaba kaç yapıcak diye boş bi yol bulup denedim motoru fakat 110u geçmedi kapanarak anca 120 yaptı :pale: sizce neden olabilir bi problemi olmasın? :salut:

bu motorların hızı belli takma kafana 125lik bu ...

fatihsevim
21 Ocak 2010, 19:03
kılo boy vb ozelliklerini yazar mısın ve motordakı extraları kac bınde onu falan yaz ona gore yorum yapalım

DOOM46
21 Ocak 2010, 19:07
kılo boy vb ozelliklerini yazar mısın ve motordakı extraları kac bınde onu falan yaz ona gore yorum yapalım

kilo 60 boy 1.72 motorsiklet 2008 model 5000kmde herhangii bir ekstrası yok herşeyi orjinal eski bi motor değil o yüzden şüpheye düştüm acaba bi sorun mu var diye:silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:05 ----------

bu arada motorsikleti 2.el aldım ve aldığımda 4800deydi hiç bi problemi yoktu servise de gösterdim hala bi problem yok çok şükür ama gene de aklımda bi soru işareti oluştu :silent:

fatihsevim
21 Ocak 2010, 19:09
kilo 60 boy 1.72 motorsiklet 2008 model 5000kmde herhangii bir ekstrası yok herşeyi orjinal eski bi motor değil o yüzden şüpheye düştüm acaba bi sorun mu var diye:silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:05 ----------

bu arada motorsikleti 2.el aldım ve aldığımda 4800deydi hiç bi problemi yoktu servise de gösterdim hala bi problem yok çok şükür ama gene de aklımda bi soru işareti oluştu :silent:

ya motoru tam ısıtmadın gitmedı yada devini aldıramadın yada rodaj kotu gectı ve en son olarak surucu hatası olabilir

fakat o hız o motora idealdir duz yolda 2 kişi ruzgarda ben 110da takılı kaldım gitmez duzde tek kişi 125 yap opup basına koy

DOOM46
21 Ocak 2010, 19:11
yok motoru ısıttım devrini de iyi aldırdım fakat rodaj konusunda emin değilim çünkü motor ikinci el

osmaniyeli
21 Ocak 2010, 19:14
kilo 60 boy 1.72 motorsiklet 2008 model 5000kmde herhangii bir ekstrası yok herşeyi orjinal eski bi motor değil o yüzden şüpheye düştüm acaba bi sorun mu var diye:silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:05 ----------

bu arada motorsikleti 2.el aldım ve aldığımda 4800deydi hiç bi problemi yoktu servise de gösterdim hala bi problem yok çok şükür ama gene de aklımda bi soru işareti oluştu :silent:

ben de yeni olmana bağlıyorum. alt devirlerdeki gidişten tamamen farklı bir sürüş moduna geçtiğinden motorun titremesi seni korkutmuş olabilir.

kafanı camın içine sokup 10 dakika git bakalım kaçı göreceksin.biraz zaman lazım sana 1 ay sonra motor hızlanmaya başlar sen de alışmaya başlarsın. 2. ayda korkmadan hep dip gaz gidersen kaza yapabilirsin ona göre:cherry:

fatihsevim
21 Ocak 2010, 19:15
yok motoru ısıttım devrini de iyi aldırdım fakat rodaj konusunda emin değilim çünkü motor ikinci el

bence motorunda cok sıkıntı yok gibi onemli olan senın bundan sonrakı kullanımına baglı olarak hızın değişecektır acele etme motorun 7-8bınde tam acılır ve daha hızlı gider

bence 3 turlu cbr var

1)sagır duz:yolda 110 yapan yokus asagı en fazla 130 yapan cbr
2)normal cbr: duz yolda 120-125 yokus 140-145
3)psikopat cbr:duzde 130 135 hatta 140 yokus asagı 155-160

inanmayanlar olabilir bu hızlara fakat yapar arkadaşlar

senın motorun bence sorunsuz:)

osmaniyeli
21 Ocak 2010, 19:17
bence motorunda cok sıkıntı yok gibi onemli olan senın bundan sonrakı kullanımına baglı olarak hızın değişecektır acele etme motorun 7-8bınde tam acılır ve daha hızlı gider

bence 3 turlu cbr var

1)sagır duz:yolda 110 yapan yokus asagı en fazla 130 yapan cbr
2)normal cbr: duz yolda 120-125 yokus 140-145
3)psikopat cbr:duzde 130 135 hatta 140 yokus asagı 155-160

inanmayanlar olabilir bu hızlara fakat yapar arkadaşlar

senın motorun bence sorunsuz:)

normal cbr oldukça normal:cherry:

kaçınızın cbr ı psikopat parmakları göreyim:queen:

DOOM46
21 Ocak 2010, 19:19
ben de yeni olmana bağlıyorum. alt devirlerdeki gidişten tamamen farklı bir sürüş moduna geçtiğinden motorun titremesi seni korkutmuş olabilir.

kafanı camın içine sokup 10 dakika git bakalım kaçı göreceksin.biraz zaman lazım sana 1 ay sonra motor hızlanmaya başlar sen de alışmaya başlarsın. 2. ayda korkmadan hep dip gaz gidersen kaza yapabilirsin ona göre:cherry:

yok ben yeni değilim ben bu motoru 2 yıl kullandım arkadaşımın vardı o yüzden hep dip gaz gidiyorum zaten korkma falan yok çk şükür 8 yıldır motosiklet kullanıyorum fakat böyle yapmasının nedenini pek kestiremedim motor daha yeni çünkü eski bi motor olsa bi yerinde prblm var diyebilirim belki fakat gene de bi servise gösterilmesi gerek sanırım arkadaşımın motosikleti de bnmkiyle aynı gidiyodu o da 120 basıyo hatta ben motorda iki kişiyke o tekken geçtim kendi motorumla ama bugün bi gariplik var anlayamadım :silent:

fatihsevim
21 Ocak 2010, 19:22
normal cbr oldukça normal:cherry:

kaçınızın cbr ı psikopat parmakları göreyim:queen:

fazla mı yazdık hızları:):mrgreen:

senınkı hangı cbr?

osmaniyeli
21 Ocak 2010, 19:28
fazla mı yazdık hızları:):mrgreen:

senınkı hangı cbr?

bendeki psiko olamadı abisi. 143 gördüm düzde. daha gaz versem giderdi:P normal yurdum cbr ı işte:mrgreen: kardeşimde şu an cbr . bendeki f5 140 görüyordu . bir kaç kez 150 gördü. kardeşimle yarıştık 5 km sonunda o benden 5 metre önde bitirdi.

fatihsevim
21 Ocak 2010, 19:31
bendeki psiko olamadı abisi. 143 gördüm düzde. daha gaz versem giderdi:P normal yurdum cbr ı işte:mrgreen: kardeşimde şu an cbr . bendeki f5 140 görüyordu . bir kaç kez 150 gördü. kardeşimle yarıştık 5 km sonunda o benden 5 metre önde bitirdi.

gene senınkı 5 metre bitirmiş ben cgl ile 110 yaptım son arkadaş scoterle 145 yaptı:mrgreen: iki direk fark attım:mrgreen::mrgreen:

osmaniyeli
21 Ocak 2010, 19:36
gene senınkı 5 metre bitirmiş ben cgl ile 110 yaptım son arkadaş scoterle 145 yaptı:mrgreen: iki direk fark attım:mrgreen::mrgreen:

:mrgreen:
f5 in ibresi de sapıtıyordu. hatta 180 i görmüştüm bozuk olduğu için.:queen: dijital km saati var 1-2 senedir. cbr 100 gösterirken dijital 97 gösteriyor. cbr ın ibresi oldukça reel normal motolara göre.dijitalin üzerinde % 7 km darası eklenmiş olarak hesaplatılıyordu.cbr 143 ken f5 teki dijital 138 di fakat (kardeşimin dediği ve dijitalin kaydettiği max speed)
yani cbr in normalde ibresi doğru.bu km darası da hayabusa da bile var bilerek koyuyorlar sanırım

ahmet93
21 Ocak 2010, 19:53
olmazsa sevinirim:queen:

Hazirandan sonra olmayacak inş.:)

fatihsevim
21 Ocak 2010, 19:54
:mrgreen:
f5 in ibresi de sapıtıyordu. hatta 180 i görmüştüm bozuk olduğu için.:queen: dijital km saati var 1-2 senedir. cbr 100 gösterirken dijital 97 gösteriyor. cbr ın ibresi oldukça reel normal motolara göre.dijitalin üzerinde % 7 km darası eklenmiş olarak hesaplatılıyordu.cbr 143 ken f5 teki dijital 138 di fakat (kardeşimin dediği ve dijitalin kaydettiği max speed)
yani cbr in normalde ibresi doğru.bu km darası da hayabusa da bile var bilerek koyuyorlar sanırım

ya koskoca honda 3un 5ın lafını mı yapacak:queen::queen:

çinli 20-30 artırırken hondada az artırsın bence iyi olur:mrgreen:

osmaniyeli
21 Ocak 2010, 20:12
ya koskoca honda 3un 5ın lafını mı yapacak:queen::queen:

çinli 20-30 artırırken hondada az artırsın bence iyi olur:mrgreen:

:cherry:

http://img263.imageshack.us/img263/891/dscf0020d.jpg
hayabusaya bak 200 le giderken 220 gösteriyor:P her araçta bilerek konuyor herhalde bunlar radar için ve lastik çapıyla ilgili

funkyboys
21 Ocak 2010, 23:06
arkadaslar elektirik işinden anlayanlar yardımmmmmm edebilirmi ?
http://urun.gittigidiyor.com/Philips-Photon-XenDrive-H4-Uzun-Kisa-6000-K-Xenon-Kit-011286_W0QQidZZ22319298
bugun bu xenon dan aldım 2 adet beyin 2 adet h4 ampül ve gerekli ıvır zıvırlar var.
honda mnr (yetkili servis) den 350 tl ye aldım
c.tesi günü gidip taktırıcam
acaba olurmu bizim motorlara :???????

osmaniyeli
21 Ocak 2010, 23:14
arkadaslar elektirik işinden anlayanlar yardımmmmmm edebilirmi ?
http://urun.gittigidiyor.com/Philips-Photon-XenDrive-H4-Uzun-Kisa-6000-K-Xenon-Kit-011286_W0QQidZZ22319298
bugun bu xenon dan aldım 2 adet beyin 2 adet h4 ampül ve gerekli ıvır zıvırlar var.
honda mnr (yetkili servis) den 350 tl ye aldım
c.tesi günü gidip taktırıcam
acaba olurmu bizim motorlara :???????

olur sorun yaşamazsın fakat akün şarj ettiğinden fazla harcayacağı için bitecektir. çözüm olarak eğer farları gündüzleri kapatırsan sorunsuz şekilde kullanırsın. bir adet far açıp kapama butonu al güle güle kullan.

ben de 2 adet 100 watt ampül vardı. 200 watt yiyordu. aküyü değiştim cbr da yine de onuda bitirdi. fakat 200 watt olmasına rağmen ne tesisata ne de far tasına bir zarar vermedi. şu an tekli xenon var motoda sorunsuz kullanıyorum.

xenonların her biri 35 watt yiyeceğinden akün şarj olmaz pek.büyük aküyle de ilgisi yok. sadece buton takıp gündüzleri yakmayacaksın xenonu ki akün şarj olsun gündüz

funkyboys
21 Ocak 2010, 23:18
olur sorun yaşamazsın fakat akün şarj ettiğinden fazla harcayacağı için bitecektir. çözüm olarak eğer farları gündüzleri kapatırsan sorunsuz şekilde kullanırsın. bir adet far açıp kapama butonu al güle güle kullan.

ben de 2 adet 100 watt ampül vardı. 200 watt yiyordu. aküyü değiştim cbr da yine de onuda bitirdi. fakat 200 watt olmasına rağmen ne tesisata ne de far tasına bir zarar vermedi. şu an tekli xenon var motoda sorunsuz kullanıyorum.

xenonların her biri 35 watt yiyeceğinden akün şarj olmaz pek.büyük aküyle de ilgisi yok. sadece buton takıp gündüzleri yakmayacaksın xenonu ki akün şarj olsun gündüz

cok saol dostum:rendeer: peki butonu nereye koyabilirim ???:silent:

osmaniyeli
21 Ocak 2010, 23:30
cok saol dostum:rendeer: peki butonu nereye koyabilirim ???:silent:

butonu gaz kolunun yanındaki boşluğa koydurabilirsin. veya komple kumanda takımı alabilirsin. honda servisi onu ayarlayacaktır.

http://www.rialli.com/static/images/productimage-picture-rialli-kumanda-komple-125-cgl-honda-sag-ms647664691.jpg

buna benzer birşeyler de ayarlayabilirler. onlara bırak onlar halleder.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:26 ----------

şu da var gündüzleri de yansa. eğer sürekli biniyorsan motora akün çok ta bitmez ucu ucuna yeter çünkü xenonun harcadığı da 35 watt cbr ın orjinal ampülleri de 35 watt

kahraman7863
22 Ocak 2010, 01:10
Cbr topiğinde benden başka ehliyetsiz cbr kullanan var mı?:cherry:


evet bende varım alıcam ama subatta :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:58 ----------


iyi akşamlar arkadaşlar daha önce de sormuştum fakat rüzgar nedeniyle yavaş gittiğini söyleyen arkadaşlar olduğu için ikna olmuştum fakat bugün burada hiç rüzgar yoktu ve merak ettim acaba kaç yapıcak diye boş bi yol bulup denedim motoru fakat 110u geçmedi kapanarak anca 120 yaptı :pale: sizce neden olabilir bi problemi olmasın? :salut:



arkadasım bu motor ucus motoru deilki 130 gectiginde korkmalısın asıl hafif oldugu için yere basıncı kalmıo allah korusun kaz yaparsın 120 ideal motara güzel bi egzos tak bence biraz da modifiye yap odan sora hız aramassın ben öle yaptım ses cok hosuma gidio 3. vitesi bile gecmiorum :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:01 ----------

arkadasar rodaj nedir acaba ben bilmiorum da :mrgreen::mrgreen:

melocann
22 Ocak 2010, 20:18
bu topiği bi türlü anlayamadım gitti bi bakıyorum kimse yazmıyor bi bakıyorum daha doğrusu bakamıyorum maşallah hızınıza yetişemiyorum

ne ayaksınız lem siz:P:P

cakalaz
22 Ocak 2010, 21:49
boş bırakmaya gelmez melo :)

DOOM46
23 Ocak 2010, 12:10
evet bende varım alıcam ama subatta :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:58 ----------





arkadasım bu motor ucus motoru deilki 130 gectiginde korkmalısın asıl hafif oldugu için yere basıncı kalmıo allah korusun kaz yaparsın 120 ideal motara güzel bi egzos tak bence biraz da modifiye yap odan sora hız aramassın ben öle yaptım ses cok hosuma gidio 3. vitesi bile gecmiorum :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:01 ----------

arkadasar rodaj nedir acaba ben bilmiorum da :mrgreen::mrgreen:

ben de uçalım demedim zaten kardeşim sadece bi problemi mi var diye sordum yanlış anlaşılmasın uçuş motoru istesem gider 600lük alırdım değil mi:cat::wiinkk:

__sArSıLmAz__
24 Ocak 2010, 02:50
bu topiği bi türlü anlayamadım gitti bi bakıyorum kimse yazmıyor bi bakıyorum daha doğrusu bakamıyorum maşallah hızınıza yetişemiyorum

ne ayaksınız lem siz:P:P

hahahahah vallaha yaaa :)

melocann
24 Ocak 2010, 19:14
hahahahah vallaha yaaa :)

bak hacı yine aynı kaç gündür ne yazan var ne bakan:salut::salut:

onur35
24 Ocak 2010, 20:53
bak hacı yine aynı kaç gündür ne yazan var ne bakan:salut::salut:

yok dostum ben sürekli takipteyim ama yazan olmayınca benimde yazasım gelmiyor...bu arada motor havalardan dolayı sürekli yatıyor bu hafta binemedim gün aşırı çalıştırıyorum dün zor marşladı 15dk çalıştırdım hasta olmama rağmen dayanamdım kısa mesafe yaptım şarj etsin diye...benzinlikten lastik basınçlarını ayarladım karnını doyurdum yatıyor yine yaz gelsede binsek dicem ama gt250r için yaza satıcam büyük ihtimal:salut:

dynner
24 Ocak 2010, 20:59
Ben bugun kullandım,havalar 2-3 derece olunca cidden zor çalışıyor keratalar :)

onur35
24 Ocak 2010, 21:05
Ben bugun kullandım,havalar 2-3 derece olunca cidden zor çalışıyor keratalar :)

pes diyorum sana utku bu havada kullanabildin mi gerçekten:queen:bugün bornova otogarındaydım ve manisa dağları beyazdı her gelen otobüs salkım saçak buz tutmuştu ve otogarda 1 saat kalmama rağmen donacaktım sanki değşet bi hava vardı balçova tarafı nispeten yumuşaktı ama ben binebileceğimi sanmıyorum,eskiden hep motora binerdim ama insan arabaya alışmasın arkadaş kış geldi motoru boşladım valla:)otoyoldan geçerken -5i gösteriyordu dönüşte ise 1 derece olmuştu bızzz:queen:

funkyboys
24 Ocak 2010, 22:00
:P:P:P:P
:mrgreen: bn hergün en az 5 6km kullanıorum :D burada hava 3 dereceydi bugun
sıkı giyindikten sonra hava islemior bna :D ama cıbırığın ısınması uzun sürüyor :D

kahraman7863
25 Ocak 2010, 01:25
ben sogukta ısıtmadan bindim istop etti giderken calısmadı aküyü bitirdim galiba urasırken hava güzel olsun öle binicem sogukta zorlamıcam artık cıbırı :mrgreen::)

__sArSıLmAz__
25 Ocak 2010, 17:18
beyler gıcık veriyomuşum gibi algılanmasın ama sıcak memlekette olmanın avantajıyla hergün biniyorum bee :bounce:

ahmet93
25 Ocak 2010, 22:02
Benim cıbırın anahhtarı dönmüyo.:salut::silent:

onur35
26 Ocak 2010, 00:18
Benim cıbırın anahhtarı dönmüyo.:salut::silent:

olabilir dostum benimde arabanın depo kapağında aynı sorun vardı (lpgli olduğu için sanırım eski sahibi benzin pek almıyordu) ki kullanılmamaktan dolayı kireç tutup açılırken zorlanabiliyor wd40 al içine sık biraz anahtarı oynatmayı dene birkaç sefer sonra yumuşar eskisi gibi olur ara sıra sıkmakta fayda var bende takılma yok ama aklıma geldikçe anahtar deliklerini yağlarım:cherry:

ahmet93
26 Ocak 2010, 00:22
olabilir dostum benimde arabanın depo kapağında aynı sorun vardı (lpgli olduğu için sanırım eski sahibi benzin pek almıyordu) ki kullanılmamaktan dolayı kireç tutup açılırken zorlanabiliyor wd40 al içine sık biraz anahtarı oynatmayı dene birkaç sefer sonra yumuşar eskisi gibi olur ara sıra sıkmakta fayda var bende takılma yok ama aklıma geldikçe anahtar deliklerini yağlarım:cherry:

Benimde aklıma ilk wd 40 geldi.Fakat yeğenim oyuncak niyetine onunla oynamış.:)

onur35
26 Ocak 2010, 00:39
Benimde aklıma ilk wd 40 geldi.Fakat yeğenim oyuncak niyetine onunla oynamış.:)

aşırı derece zorlamadıysa pek sorun olacağını sanmam içersinde yaylar miller var anahtar kırılmadıkça esnerler yağlamayı bir dene derim...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:37 ----------

biraz uzun olacak ama okuyup yorumlarsanız sevinirim...

bi konuda danışacaktım bu form her ne kadar motor yada vitesli kullanmaya yeni başlayanların formu olsada az çok fikir sahibiyiz,sizlere danışmak istediğim cc yükseltme planım var ve kafamda ilk olarak hyosung gt250r var 2008 civarı bi model temiz bi alet düşünüyordum...ama bugün şöyle bi sahibindene bakınırken eski sslerin arasından bi iki temiz 600lük makinalar gördüm tabi 2000civarı modeller...600f e oldum olası hastayım ama başka bişeyde olabilir naked vb...kmsi uçuk olmadıkça temiz ve kazasız bi motora denk gelsem düşünürüm zira pek km yapmam arabadan sonra nadir biniyorum artık motora zevk için diyelim...eski 600lüklerin yakıt bakımından pek üzeceğini sanmam fazla km yapmayacağım için sorun etmem temiz olsun son sahibi olmayada razıyım çok titiz bakarım öldürmem...hızda gözüm yok ama artık gücü hissetmeliyim...çocukluğumdan beri değişik tarz motorlara bindim 600cc için hazırım kendimden de eminim gaza pek gelmem gelsemde dizginlerim...şimdi siz olsanız hyo gt250r mı yoksa düşük model 2000civarı ss veya naked mi alırsınız desem yorumunuzu merak ediyorum,yanlış anlaşılmasın alıpta kopmak gibi bi derdim asla yok tecrübem artık müsait hyo zaten kullanıyorum 600cc için konuşuyorum...

fatihsevim
26 Ocak 2010, 12:23
aşırı derece zorlamadıysa pek sorun olacağını sanmam içersinde yaylar miller var anahtar kırılmadıkça esnerler yağlamayı bir dene derim...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:37 ----------

biraz uzun olacak ama okuyup yorumlarsanız sevinirim...

bi konuda danışacaktım bu form her ne kadar motor yada vitesli kullanmaya yeni başlayanların formu olsada az çok fikir sahibiyiz,sizlere danışmak istediğim cc yükseltme planım var ve kafamda ilk olarak hyosung gt250r var 2008 civarı bi model temiz bi alet düşünüyordum...ama bugün şöyle bi sahibindene bakınırken eski sslerin arasından bi iki temiz 600lük makinalar gördüm tabi 2000civarı modeller...600f e oldum olası hastayım ama başka bişeyde olabilir naked vb...kmsi uçuk olmadıkça temiz ve kazasız bi motora denk gelsem düşünürüm zira pek km yapmam arabadan sonra nadir biniyorum artık motora zevk için diyelim...eski 600lüklerin yakıt bakımından pek üzeceğini sanmam fazla km yapmayacağım için sorun etmem temiz olsun son sahibi olmayada razıyım çok titiz bakarım öldürmem...hızda gözüm yok ama artık gücü hissetmeliyim...çocukluğumdan beri değişik tarz motorlara bindim 600cc için hazırım kendimden de eminim gaza pek gelmem gelsemde dizginlerim...şimdi siz olsanız hyo gt250r mı yoksa düşük model 2000civarı ss veya naked mi alırsınız desem yorumunuzu merak ediyorum,yanlış anlaşılmasın alıpta kopmak gibi bi derdim asla yok tecrübem artık müsait hyo zaten kullanıyorum 600cc için konuşuyorum...

sitede azda olsa senı tanıdık bence 600luk mantıklı cunku sen aklı basında bilinçli bi surucusun hyodan sonra 600luke gecmek aslında daha mantıklı fakat daha az para kaybı v.b şeylerden dolayı olabilir yada once er6n ne bileyım eski bi gs500de deneyebilirsin

onur35
26 Ocak 2010, 14:42
sitede azda olsa senı tanıdık bence 600luk mantıklı cunku sen aklı basında bilinçli bi surucusun hyodan sonra 600luke gecmek aslında daha mantıklı fakat daha az para kaybı v.b şeylerden dolayı olabilir yada once er6n ne bileyım eski bi gs500de deneyebilirsin

fikirlerime destek olduğun için öncelikle teşekkürler...er6n yazmayı unuttum geçen gün izmirde 7.000e satılık vardı fenada durmuyordu(listemde) gs500ü met etmiyorlar hızlanması ve frenlemesi dengesiz filan diyorlar er5i pek beğenmedim....hyo alırsam birkaç sene yükseltemem deposunun büyüklüğü hariç güzel motor:)ama aklım büyük makinelere kaçıyor sezon başına kadar aramalarımı sürdüreceğim...değiştirmek istiyorum çünkü elime geçen parayı ya motora yada arabaya harcıyacam biliyorum rahat durmam cıbıra extra bişeyler yapmaktansa yada palioya para harcamaktansa motor değiştirmek daha mantıklı geliyor bu yüzden istiyorum...bi yaz görünsün bakalım en kötü ihtimal hyoya geçerim nasip olursa...arkadaşlar fikirlerinizi eksik etmeyin yada önerebileceğiniz motor varsa linki vs bir göz atsam diyorum...