PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 [269] 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771

cakalaz
24 Eylül 2008, 17:32
Kesinlikle Kanuni den uzak dur.. Ve Kanuni ye vereceğin para ile ikinci eL 10.000 kilometrenin altında Temiz 2. eL bir CBR 125 aL .. Sıfır alma derim cünkü acemisin... Öğrenmesi bişi değil ; üzerine oturunca ve calıtırıp ilk kalkısı yaptıktan sonrası scooter gibi tek farkı vites atıyorsun...

özgürnazım
24 Eylül 2008, 18:07
Sanırım en mantıklısı motordan sonra değil önce kursa yazılmak. Zaten pratik gösterecekleri için bayiden çıkışta rahatlıkla binebilirim

ultraukala
25 Eylül 2008, 01:17
1.95cm 85kg açtırmayın ağzımı:cherry::queen:

Vaaay hayırlı olsun gezilere bekleriz baktık sen gelmiyon bi bakmışın biz direk sana bi gezi düzenleriz geliriz yok öle mavi cbr olupta gelmemek:queen::rendeer:

Bu arada indim baktım garaja inmişken bi de kurcaladım yine biraz sildim falan benim farlar normal 2side yanıyo yani yanmayanlarda problem var :cherry:.

Ya bide bu grenaj vidaları çok dandik direk yalama oluyo tornavida sıyırınca :pr: aklınızda bulunsun ben yeni taktım şimdi güzel oldu ilk aldığım orjinal hemen gitti zaten yenilerini takmak daha hayırlı eğer çok söküp topluyosanız:cat:

Motorum bursa'da getirmek daha nasip olmadı getireyim sora merak etme ben bol bol gezerim ama ciddi bişe sölemem gerekirse cbr'dan çok sıkıldım değişik tatlar arıyorum....20bin km yaptım üstünde!

Juba
25 Eylül 2008, 02:08
Motorum bursa'da getirmek daha nasip olmadı getireyim sora merak etme ben bol bol gezerim ama ciddi bişe sölemem gerekirse cbr'dan çok sıkıldım değişik tatlar arıyorum....20bin km yaptım üstünde!

600 mü paklar beni diyosun yani:bounce:İnş birlikte gezeriz o zaman,beni de baydı artık uzun yola gelemiyorum bu motor üstünde 1.95 boy var inince her yerim ağrıyo ya:pr:Seneye güzel bi üni de olursam inşallah altımda da üni ye göre bi motor olcak:cherry:

Bu arada cbr ne kadar baysada istanbul da motorsuz çekilmez ki bee:bounce:

CBR-125
25 Eylül 2008, 02:15
Motorum bursa'da getirmek daha nasip olmadı getireyim sora merak etme ben bol bol gezerim ama ciddi bişe sölemem gerekirse cbr'dan çok sıkıldım değişik tatlar arıyorum....20bin km yaptım üstünde!

Değişik tatlar;
1-Kawasaki Ninja 250 R
2-Kawasaki GPZ 500
3-Kawasaki ER-5
4-Hyosung GT-250

Bir Ustanın CBR 125-R dan sonra tavsiye ettiği motorlar bunlar !!

Juba
25 Eylül 2008, 02:21
Değişik tatlar;
1-Kawasaki Ninja 250 R
2-Kawasaki GPZ 500
3-Kawasaki ER-5
4-Hyosung GT-250

Bir Ustanın CBR 125-R dan sonra tavsiye ettiği motorlar bunlar !!

O alcak adama bağlı biraz,cross ve chopper yok seceneklerde mesela...

er-5 değil de er-6f çok güzel olur mesela:P

CBR-125
25 Eylül 2008, 02:33
O alcak adama bağlı biraz,cross ve chopper yok seceneklerde mesela...

er-5 değil de er-6f çok güzel olur mesela:P

Bende onları söyledim ama usta dedi ki 125 den sonra 600 e geçersen kuvvetle ihtimal biraz şeyy olursun dedi neyyy dedim ÖLÜRSÜN azcık o kadar dedi pek bişey olmaz :P:P:P

ilhan1154
25 Eylül 2008, 05:12
yav ben bişi sorcam sağ sola yatarak donuslerde motor yalpalıo lastık havası indi sanırım galıba boyutu fark etmıo ama 130/70 arka ve ön lastık kaç bar olması lazım hava ?

cakalaz
25 Eylül 2008, 11:30
Yalpalıyosa havası inmiştir.. Ben 3 günde bir kontrol ettiriyorum sürekli arka lastiğin havası az cıkıyo... Yalpalıyosa baya bi inmiştir...

Atka lastik 32 ön lastiği 30 yaptırıyorum.. Normali de 29 a 33 müş ...

dookie
25 Eylül 2008, 11:33
Gorkemle bir iki msn muhabbetinden sonra dönüşle ilgili çok fazla şey kaptım. çok komik sorular sordum bilhassa kontra tekniği ile alakalı, ama aslında farkında olmadan dönüşlerde bisikletten beri gelen ağırlık verme ve kontra tekniğini gayriihtiyari kullandığımı farkettim. o gunden sonra duz yolları artık hic sevmez oldum. :) cıbır da virajları aslında çok seviyor, çok da güzel dönüyor :) bir ara ben de bir yalpalama durumu sezdim ve havaları cakalazın dediği gibi duzeltince sorun ortadan kalktı.

Darkkiller
25 Eylül 2008, 12:27
bende ön 30 arka 33 olarak kullanıyorum sadece lastik soğukken dönüşlerde biraz yalpalıyor onun haricinde lastik ısındıktan sonra dönüşlerde bir sorun olmuyor... şimdi yeni hobim ıslak virajlarda gazı biraz fazla açıp debriyaj yardımı ile arkayı kaydırarak dönmek :flower: malum yağmur mevsimi cbrdan bende sıkıldım o yüzden atraksion peşindeyim ::xrock::

özgürnazım
25 Eylül 2008, 17:38
Cbr 125 için istenilen rakamlar sanırım peşin.

Kredi kartına taksit yapan bildiğiniz showroomlar var mı? (istanbul-anadolu yakası)

praetorian
25 Eylül 2008, 18:18
özgürnazım mototal yapabiliyordu en son..
istersen bi ara sor..
telefona fln www.mototal.com.tr den bakabilirsin..

ahmet93
25 Eylül 2008, 18:28
Tekirdağ çorlu'daki honda onur motor da yapıyo motosikletler ile gökhan bey ilgileniyo telini honda.com.tr den bulabilirsin

praetorian
25 Eylül 2008, 18:31
gercekten istanbul anadolu yakasına cok yakın bi öneri..

melocann
25 Eylül 2008, 18:38
çako dostum bugün ön frende sorun vardı sürtüyordu motorlarla ilgilenen bi frenci var ona gittim adamla bir iki muhabbetten sonra 6. vitesin yemediğini söledim hem fireni kontrol etmek için hemde vitese bakmak için şöle bi dolandı ve dediği sübap ayarı gerekiyor senin sübaplar çok sert ve kaçırıyor ondan dedi bayramdan sonra sübap ayarına sokcam eleti bakalım nasıl olcak


bilgisi olan varmı bu konuda sübap kaçırma gibi bişey varmı olabilirmi

hizli_170
25 Eylül 2008, 19:22
Arkadaşlar bendeki cbr 125 kırmızı siyah yanı renklı model de repsollerı merak edıyorum acaba arasındakı renkden baska performans yada ses de bı fark varmı ya bılen varsa ozel msj ayada buraya yaabılırsse sevınıcem :)

ruckerpark
25 Eylül 2008, 19:31
yok kardesım sadece rengi ole bir performans artısı yada eksisi yok :D

Darkkiller
25 Eylül 2008, 19:34
melocan senin motor kaçbin km de?

sanırım online değilsin ben bildiklerimi yazıyım sen geldiğinde okursun artık...

dostum eğer motor rolantide çalışırken aşırı bi titreşimi varsa
belli bir devire kadar motorun devri çok zorlanarak çıkıp birden açılıyorsa ok o zaman git subap ayarı yaptır derim ama...

senin tek derdin 6. vitesteki güç kaybıysa bu motor yokuş aşşa bir eğim dışında zaten 6. vitesle 110 - 120 km arası bir sabit hıza sahip... senin de derdin buysa motor da bir sorun yok demektir... ama sadece 6. vitesteyse sorun, bunun subap ayarı ile değil aktarma elemanları ile ilgili bir sorunu vardır... bildiğim kadarı ile subap ayarlarında bir sorun varsa zaten tüm viteslerde aynı şekilde nazlanır sadece 6. viteste değil....

zaten cıbırda bir tane piston (1 silindir) 2 tane de subap var tahminimce subap ayarı bozuk olsa bile en fazla titreşimi biraz artar... tabi bunları sana yazarken bir yerden araştırıp yazmadım sadece doğru bildiğimi sandığım şeyleri yazıyorum...

ahmet93
25 Eylül 2008, 19:46
gercekten istanbul anadolu yakasına cok yakın bi öneri..

Olsun hem biraz yol yapar hemde rodajın 150 kmsi tamamlanmış olur ben rodajdayken kendimi çok zor tutuyodum deviri 6 binden yukarı çıkartmamak için

cem_ali
25 Eylül 2008, 19:55
yahu bu aynayla,aynayı ve debriajı tutan meletin fiyatını sordum bugün ikisi 100 ytl dediler :pr:
bir aynanın fiyatı 42 ytl olurmu yaa...

buarada sol aynam emaneten duruyodu bugün bi dokundum vida kırıldı bende uzak diye herzamanki ustama gitmedim sanayideki başka bi ustaya gittim.dedim bi vida uydurur devam ederim

adam mahvetti ortalığı yaa,aynasız kullansaydım daha iyidi.üstüne üstlük debriajıda bozdu vida büyük olduğu için debriajı sıkı tutuyo yani ben debriajı bırakıyorum ama o takılı kalıyo :pr:
üstüne bide para bayıldım insan müsfettesine....
siz siz olun tanımadığınız yere gitmeyin

oraya gitmeseydim belki de 100ytl lik masraf açılmicaktı başıma

hizli_170
25 Eylül 2008, 20:13
yok kardesım sadece rengi ole bir performans artısı yada eksisi yok :D

ok tşk ederım dostum :))

cakalaz
25 Eylül 2008, 21:09
@ Darkkiller :

Arkadaşım Öncelikle verdiğin bilgiler için sağol.. Ben de Bunun Sübab larla alakasız olduğunu düşünüyorum.. Bizim sorunumuz 5. vitese kadar çok güzel tekıntısız 10.000 devire kadar cıkıyor ama 6. vitese gecince Motor 8000 devri gecmiyor.. Hee bu arada Lastiklerimiz 130 Luk... Acaba yetmiyor mu ???

Bu arada Hava filtremizin Fiyatı nedir arkadaşLar ???

CBR-125
25 Eylül 2008, 21:13
@ Darkkiller :

Arkadaşım Öncelikle verdiğin bilgiler için sağol.. Ben de Bunun Sübab larla alakasız olduğunu düşünüyorum.. Bizim sorunumuz 5. vitese kadar çok güzel tekıntısız 10.000 devire kadar cıkıyor ama 6. vitese gecince Motor 8000 devri gecmiyor.. Hee bu arada Lastiklerimiz 130 Luk... Acaba yetmiyor mu ???

Bu arada Hava filtremizin Fiyatı nedir arkadaşLar ???

Yav arkadas ya sizin motorlara biri büyü yaptı yada benim motora bi hacı hoca okuyup üfledi ya nasıl oluyor da CBR 125 6. viteste 8 bin devri geçmiyor ben anlayamadım

6. vitese attıktan sonra yaklaşık 3 dk içinde düz yolda 9 bin devire dayanması lazım :pale::silent:

cakalaz
25 Eylül 2008, 21:54
3 Dakka mı ??? 3 dakka da biraz fazla be kardeşim..

AAma cidden 6. viteste 8.000 devri geçmiyor motorum .. ?

CBR-125
25 Eylül 2008, 21:55
3 Dakka mı ??? 3 dakka da biraz fazla be kardeşim..

AAma cidden 6. viteste 8.000 devri geçmiyor motorum .. ?

Ya saate bakarak hesaplamadım ama tahminimce 2 veya 3 dakka içinde çıkması lazım 9 a hatta yol müsait olunca 9 u bilene geçiyor :silent::silent:

GorkeM
25 Eylül 2008, 22:31
o gunden sonra duz yolları artık hic sevmez oldum. :) cıbır da virajları aslında çok seviyor, çok da güzel dönüyor :)

Budur. :cherry:
Cibir malum , otoyola cikip gaz acilacak bir makine degil.
Bu motorun en buyuk zevki , virajli dag yollarinda cikar. :cherry:
http://images.inmagine.com/img/purestock/prss019/prss019018.jpg

cem_ali
Eger ayna ve maneti tutan alasim kirildi veya dis kaptiysa 54 ytl'ye onu satin al. Aynaya gelince, orjinal almana hic gerek yok. 5 ytl'ye sirkeciden daha kucuk daha zarif aynalar bulabilir , veya orjinal fiyatina cok daha gosterisli ayna takabilirsin.

cakalaz
Lastikleriniz motoru cok zorluyor. Orjinal ebatlara don , o zaman bakalim 6. viteste redline vuruyor musun vurmuyor musun?

cakalaz
25 Eylül 2008, 22:38
Görkem hazır burdayken sorayım :P

Bizim motorun hava filtresi kaç para ??? iLLa orjinalini mi kullanmalıyız.. Servis uzak da :P

GorkeM
25 Eylül 2008, 22:49
Orjinali kac para bilmiyorum fakat ben K&N takmistim.
Bazi ustalar , diger motorlar icin olan filtrelerden keserek bizim motora uyduruyorlar. Fakat ne kadar saglikli olur bilemem.

cakalaz
25 Eylül 2008, 22:53
E K&N fiyatını yazıverseydin bari :P

GorkeM
25 Eylül 2008, 22:55
K&N fiyatini unuttum.Turkiye'de bulamamis, Ozgur'e Amerikadan getirtmistim. Ozgur biliyordur fiyatini soyler.
Ama K&N sitesinde , Turkiye distributoru olarak su adres veriliyor.
http://www.lapas.com.tr/

dookie
25 Eylül 2008, 23:11
http://cgi.ebay.co.uk/Honda-CBR125R-CBR150R-K-N-Air-Filter_W0QQitemZ190253887319QQcmdZViewItem?hash=it em190253887319&_trkparms=72%3A1301%7C39%3A1%7C66%3A2%7C65%3A12%7C 240%3A1318&_trksid=p3286.c0.m14
ebay de var

genç kaptan
25 Eylül 2008, 23:15
önümüzdeki 2009 yazına kadar çok temiz 2.el cbr 125 arıyorum.satacak arkadaşlara duyrulur.

dookie
25 Eylül 2008, 23:18
hepimizin cıbırı satılık hemen hemen :
:mrgreen:

hizli_170
25 Eylül 2008, 23:24
bende kilometresı az cbr arıyorum nakıt olarak takas falan degıl onumuzdekı ay yanı ekım sonu yada kasım başı gıbı.

not: Kütahyaya yakın illerden tercih edilir, tekrar yazıyorum km az temiz olsun arkladaslar:bounce:

cakalaz
25 Eylül 2008, 23:34
Aynen ; hemen hepimizin motoru satılık... Hemen verelim.. Giresun :P

genç kaptan
25 Eylül 2008, 23:36
az kmde. rengin önemi yok. temiz kazasız çiziksiz az kmli bütçeye uygun istanbuldan cbr aranıyor.

tarkoo
25 Eylül 2008, 23:38
herkeze selamlar motorumu bugün sattım arkadaşlar :salut:

http://www.sahibinden.com/sok_sok_sok_indirim!!!_0_km_kadar_temiz_buyuk_firs at!WQQaXQQ10294906WQQpXQQdisplayitem


az kmde. rengin önemi yok. temiz kazasız çiziksiz az kmli bütçeye uygun istanbuldan cbr aranıyor.

motoru şirinevler otosevere verdim.almak isteyen arkadaşla otoseverle irtibata geçebilir....

genç kaptan
25 Eylül 2008, 23:41
ön farın teki yanıyor digeri sellektörde , uzunlarda yanıyor.
bu orjinalinde yok.
sonradan nasıl yapılıyor kablo baglantıları soketleri filan.
çift olarak zenon taktırmayı düşünüyorum şimdiden.


herkeze selamlar motorumu bugün sattım arkadaşlar :salut:

http://www.sahibinden.com/sok_sok_sok_indirim!!!_0_km_kadar_temiz_buyuk_firs at!WQQaXQQ10294906WQQpXQQdisplayitem



motoru şirinevler otosevere verdim.almak isteyen arkadaşla otoseverle irtibata geçebilir....

motorun gerçekten çok temizmiş.
tekirdaga geliptemi motoru aldılar yoksa senmi istanbula geldin?
üzerine kar payı koyup satacaklar galiba .
en az 4000 ytl fiyat çekerler tahminim. en mantıklısı bana göre ruhsat sahibinden almak.
bişe daha sorucam.
alım satım yaptınızmı . ücreti nedir?
teşekkürler.

tarkoo
25 Eylül 2008, 23:52
ön farın teki yanıyor digeri sellektörde , uzunlarda yanıyor.
bu orjinalinde yok.
sonradan nasıl yapılıyor kablo baglantıları soketleri filan.
çift olarak zenon taktırmayı düşünüyorum şimdiden.



motorun gerçekten çok temizmiş.
tekirdaga geliptemi motoru aldılar yoksa senmi istanbula geldin?
üzerine kar payı koyup satacaklar galiba .
en az 4000 ytl fiyat çekerler tahminim. en mantıklısı bana göre ruhsat sahibinden almak.
bişe daha sorucam.
alım satım yaptınızmı . ücreti nedir?
teşekkürler.

ben motorumu honda beat ile takas ettim iş gereği.vekaletname vardim alım satım işlemleri için.nekadara satar bilemem ben motora 3800 istedim hemen hemen o fiyata da vermiş oldum. motorla bi alakam kalmadı. bugün teslim edip yeni motoru alıp memlekete tdağ mürefteye döndüm.motorum gerçekten çok temiz hiç düşmedim yatırmadım çizik dahi yok. cbr almak isteyenler boşuna fazla para verip 0 almasın motoru gidip bi görsün zaten kararı değişir.

cakalaz
25 Eylül 2008, 23:58
@ TaRKoo ;

Bayiye mi sattın motoru... Kaça verdin ???

ahmet93
26 Eylül 2008, 00:00
Ne güzel bu topic yine eski günlerine döndü

tarkoo
26 Eylül 2008, 00:03
şirinevler deki otosevere motorumu teslim ettim. İş icabı honda beat almam gerekiyodu. cbr ile takas ettim.yarın gidip motoru görebilirsinz.bugün bıraktım motoru.tdağdan arabaya yükleyip getrdim yenisini alıp döndüm.vekaletimi de verdim

resimde de gördüğünüz yeni honda beat

cem_ali
26 Eylül 2008, 00:04
Görkem
Eger ayna ve maneti tutan alasim kirildi veya dis kaptiysa 54 ytl'ye onu satin al. Aynaya gelince, orjinal almana hic gerek yok. 5 ytl'ye sirkeciden daha kucuk daha zarif aynalar bulabilir , veya orjinal fiyatina cok daha gosterisli ayna takabilirsin.

sağol görkem yorumun için.valla orjinal ayna olsun istiyorum ama yinede bi bakim diğer modellere...
ben bi cbr 125 alıcak olsam orjinal olmayan bişey istemem çünkü...
burdan yazarım eğer farklı ayna alırsam

sayman55
26 Eylül 2008, 01:24
bende kilometresı az cbr arıyorum nakıt olarak takas falan degıl onumuzdekı ay yanı ekım sonu yada kasım başı gıbı.

not: Kütahyaya yakın illerden tercih edilir, tekrar yazıyorum km az temiz olsun arkladaslar:bounce:

sahibindende 4675357 nolu ilanda kaydı var bir bakıhttp://www.sahibinden.com/4000_km_de_2006_model_honda_cbr-_125_r_super_sport_WQQaXQQ4675357WQQpXQQdisplayite mn, becerebildiysem aşağıya linkde vereyim:

Juba
26 Eylül 2008, 02:08
Viraj konusu geçmiş benimde en sevdiğim konulardan biri oldu bu,Görkem le Kadıköy de yaptığımız konuşmadan sonra beni de dürtükler oldu şeytan:cherry:4 kere çeşitli hızlarda(genelde düşük hızlar)sola yatma sonucu:pr:bende bi kaç deneyim edindim virajlar konusunda ve artık inanılmaz zevk veriyor viraja girmek bu makinayla zaten artık hızı falan yetmiyo yani sadece virajı için biniyorum.

Madem bu kadar viraj sever var bi kaç yol tarif edin de keyfini sürelim ya mesela Görkem e sorduğumda Şile yolunu önermişti galiba.Benim en sevdiğim virajlar Taksime giderken tersane nin ordan yukarı çıkan yoldaki ard arda virajlar:bounce:.Çok güzel giriliyo o virajlara genelde gece vakti boş oluyor denemenizi tavsiye ederim:cat:.Sahil yolunun asfaltı yamalı bohça gibi olmasa mükemmel olur mesela...Evet var mı tavsiye eden?

dookie
26 Eylül 2008, 02:36
forumun viraj propagandasını Gorkem yapıyo zate :)

GorkeM
26 Eylül 2008, 03:19
Duz yolda herkes gaz acar , onemli olan donebilmek :cherry:

Sile yolu dememisimdir. Sile yolunun asfalti cok bozuldu ve kamyonlar yuzunden cok tehlikeli bir hal aldi.

Benim sana dedigim Riva yolu. Avrupa yakasinda , 2. kopruden cikmadan once Kavacikta Riva sapagi vardir. Oradan ciktiginda Rivaya dogru ilerlersin. Tunele girmeden once sag tarafa saparsan o yol seni dogruca riva yoluna goturur.
Bircok SS kullanan o yolda gaz acar.
Onun disinda , Riva yoluna gider gibi yapip , Polonezkoy sapagindan sapip polonezkoy yollarini kesfedebilirsin.

Bursa'ya giderken "dikkat tehlikeli virajlar" tabelasinin oldugu kisimda butun motorcular gaz acar :D

Caddebostan-Bostanci arasi sahil yolu. Hatta bu yol Kartal'a kadar devam eder.
Fakat asfalti pek iyi degildir ve trafigi bakimindan tehlikelidir.

Viraj almak zevklidir , fakat tehlikelidir. Sinirlarimizi iyi bilmeli , ve surekli calismaliyiz.

Virajda en onemli konulardan bir tanesi frenlemedir. Bircok hata bu yuzden olmaktadir.
Frenlemeyi virajda degil , viraj oncesinde yapmali , viraja frenle girmemeliyiz.

Virajli bir yolda , viraja yaklasirken frenleriz , vites kuculturuz. Dogru vitesi bulur , frenleri birakir , viraja sabit hizla yatariz.
Viraj cikisini gordugumuzde ve viraji sorunsuz alabilecegimiz cizgiyi kestirdigimizde gazi acar hizlaniriz.
Bir dahaki viraja kadar gazlar , viraj geldiginde yeniden yukaridakileri uygulariz.
Bunu kusursuz ve seri yapmak , tecrube kazandikca olur.
Ayrica onemli olan diz surtmek el degdirmek degil , onemli olan viraj cizgisini koruyabilmektir.

praetorian
26 Eylül 2008, 03:25
sile agva arasi orman yollari da cok iyi biraz zorlayici..
dar yol ama cok virajli dikkat ister:d

özgürnazım
26 Eylül 2008, 10:31
Honda'nın Vitesli Motorlara yeni başlayanlar.. yeni adım atanlar için yaptığı eğitime katılmaya karar verdim. En kısa zamanda bana uygun olan bir tarihte
1. kur eğitimi alıcam.

Bu şekilde pratik yapmış olurum. Ehliyet kursuna motor öğrenmek için değil en azından sadece ehliyet almak için gideceğim için kafam rahat olur, aman sürüş bilgisi verirler mi vs. derdim olmaz:)