Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
praetorian
01 Haziran 2008, 20:05
sidecase simdilik tekstil canta olur..
hardcase olarak zor..
bu demiri zor buldum sidecase i imkansiz bulamam..
aslinda cok egreti durmadi..40 litrelik canta aldim 46 alsaydim tam kurye olucaktim..
offf olm o aletle ne gezerim ben var ya..
sehrin icine sokmam yazik mundar olur..
GorkeM
01 Haziran 2008, 23:29
Ayarlarız sana bi hardcase... çok da kral olur... Demiri kolay ayarlanır.
Yatırınca motoru da korur :P
Gelim sana bi egzos takalım :P
http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C06%5C07%5Cbikepics-923738-800.jpg
http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C06%5C07%5Cbikepics-923728-800.jpg
http://w1.bikepics.com/pics/2006%5C08%5C18%5Cbikepics-659499-full.jpg
oh boje....
süpermiş yukarıdaki...
neyse falcon topicine hadi naş :P
ultraukala
02 Haziran 2008, 00:25
Ooo ... Ama topcase yetmez be gülüm sidecase'leri görelim... Sırf topcase'le yolculuğa mı çıkılır :silent:
Ayrıca hayal etmek gerekirse topcase takınca motor çok uzun ince kalmıştır... Sidecase lazım lazım :P Senden bi Kawa 1400 GTR stili bekliyorum :cherry:
ultraukala
Az kaldı az... Oturucaz nargilemizin başına , oooh... sabaha kadar muhabbet.
Bu arada bence eğer istiyorsan cruiser de denemelisin... Motosikletin her tarzı farklı bir zevk veriyor insana... Ehliyet kursunda dragstar 250 kullanınca bir süre "acaba?" diye düşünmüştüm... Insan her tarz motoru denemeli.
Şimdi kanım kaynadı geçsin şu haziran artık :queen::queen:
Valla cruiser da denemek istiyorum işte...Sora sezon sonunda bi tane sıralı 4çekerim altıma çiftlemiş olurum makinaları...Karar aşamasındayım işte hem nakit bulmaya çalışacağım.Hem de düşünmeye devam edeceğim...Cbr'dan ayrılmak da zor geliyor...
praetorian
02 Haziran 2008, 11:03
akın peki hyonun durumundaki belirsizlik korkutmuyomu seni..
olm bu falcon supermıs
ultraukala
02 Haziran 2008, 15:32
akın peki hyonun durumundaki belirsizlik korkutmuyomu seni..
olm bu falcon supermıs
Hyonun durumunda bir belirsizlik yok bana göre.Hatta artı bir yönü var..Parça almak istediğinde sadece hyosung yok karşında gidip ST-Kanuni'den de parçanı temin edebilirim...Yane açıkçası benim için bir artı bu senin belirsizlik olarak baktığın durum...Çok değişik bakıyorum olaya deil mi :) Ayrıca zaten alacağım motor ya garantisi bitmiş olacak ya da bitmekte...Yağını suyunu zaten kendim hallediyorum...Ayrıca honda'mı da kawasaki yetkili servisinde baktırıyorum ben herhangi hangi marka olursa olsun baktıracağım yer yine aynı usta olacak...
yeschim
02 Haziran 2008, 15:43
Yazmıyorum ama daima izliyorum neler yazıldığını :)
Öncelikle motoruna zeval gelen arkadaşlara geçmiş olsun...
Motordur bu , olur.
Moraliniz bozulmasın düzelmeyecek şeyler değil... Masrafına gelirsek , masraf çıkmayacağını sandıysanız motora başlamanız hata...
Benim motorum (eski motorum) da zamanında çektirdi... Hatta detaylı bilgi için özgüre danışabilirsiniz. :P
Gelgelelim diğer konuya. Tabiki paranız yetiyorsa hyo alabilirdiniz , veya cbf250... Fakat hyo'ya 5.500 verince neden 7 veripte falcon almadım da diyebilirdiniz... Bu böyle gider.
Hep savunduğum bir düşüncem vardır onu tekrar dile getireyim... Bu motor 125'lik. Otoyola çıkıp bir gaz açayım sevdasındaysanız vazgeçin derim.
Motorcunun niteliği motoru değil kendisidir. Parası olan herkes istediği motoru alabilir.
Demek istediğim kafanızda tek bir düşünce olmasın... motoru büyütmek.
Bu motor yetmiyor? Neye yetmiyor? Dediğim gibi düşünceniz otoyolda gaz açmaksa tamam kabul. Fakat onu herkes yapabilir.
Önemli olan herkesin yapamadığını yapmak. Yeni motorunuzu alana kadar çalışın. Madem gitmiyor motor , sizde durdurmaya çalışın. Frenajınız gelişsin...
Virajlara çalışın , diziniz yere deysin... Belki birkaç hareket.
Bu çoğumuzun ilk veya 2. motorudur. Yani daha işin başı. Kendinizi geliştirin ki ilerinde altınızda bir 1000rr olduğunda bir 636 olduğunda hakkını verin , size motorcu olarak saygı duysunlar... Hepsi bu da değil , kendinizi ne kadar geliştirirseniz o kadar hayatta kalırsınız.
Geçen yılki maltepe buluşmasında bize hava atmak için ayakkabısını düşüren, 1 yıl boyunca dalga geçtiğimiz 1000RR'lı arkadaşı belki hatırlarsınız... Onun yerine cbr125'i hakkıyla süren bir adam benim için çok daha değerlidir.
Cbr125 cup'ta yarışan çocuklar , bizim özenerek baktığımız hergün cadde'de motorlarını parkeden "büyük motor" lu adamlardan çok daha değerliler.
Bir keresinde virajlı bir yolda yoğun trafikte şileden dönüyorduk. Grupta ben (cbr125), bir tane triumph , bir ducati ve bir z750 vardı. Istanbula vardığımızda ışıklarda duran triump'a yetiştim. Adam arkaya baktı arkada ducati ve z750 yoktu. Şaşırdı kaldı. Sonra elimi sıktı. O an altımdaki motoru bile unuttum :)
Geçen yazki mt riva gezisini de belki hatırlarsınız... 2 grup oluşturuldu , yavaş motorlar ve hızlı motorlar... Ben kurtluyum hızlı guruba girdim. Vardığımızda gruptan kopmamıştım. Sonuçta yol virajlıydı ve motorların viraja girebildikleri hız 110-130... Bizim motor da o hıza çıkabiliyor. Sadece 130la viraja girebilmelisiniz... Bunu yapamayan 1000cc kullanıcıları da mevcut bilirsiniz.
Şimdi ukraynadayım , motorum da yok. Yoldan geçen motorlara ağzım açık bakıyorum. Buradaki motor kültürü Türkiye'dekinden de az. Kaç tane 600-1000cc motor gördüysem üzerindeki motora binmeyi bilmiyor. Burada içim gidiyor diyebilirim. Motoru sattım hala fotolara bakıp acaba ne yapsam egzos'u arkasına mı alsam diye uğraşıyorum...
Siz siz olun kullandığınız motorun değerini bilin... Bir gün onsuz da kalabilirsiniz...
Eğer yazımda yanlış birşey varsa affola... Yanyana olsak konuşacak çok şey var motorsuzluk başıma vurdu... 25 haziran gibi dönüyorum Türkiye'ye... Görüşebileceğim herkesle görüşmek isterim... :)
Bu arada baktım millet egzos'ları arkaya almış ben de eski motoruma egzos taktım :P
http://img77.imageshack.us/img77/7638/mtoamd8.jpg
çok mantıklı ve akıllı bir çocuksun seni bu yüzden seviyorum :rendeer: dört gözle bekliyoruz gel artık :wiinkk:
praetorian
02 Haziran 2008, 15:46
belirsizlikten kastım,2.elde satarken vs. şeklindeydi..
zaten bende hyo almaktan son anda vazgeçmiştim(tamamen tarz meselesi)
hala arada sırada genç irisi gt 250 nakedlara bakıyorum:)
ErTech
02 Haziran 2008, 15:49
Hyosungla uğraşılırmı yaw....
Akın özüne dööööön :P
yeschim
02 Haziran 2008, 15:51
Niye yaa ben de cıbırdan sonra param kawa 250 ye yetmezse (ki muhtemelen öle olur :P ) hyo düşünüyorum :mrgreen:
ErTech
02 Haziran 2008, 16:05
Niye yaa ben de cıbırdan sonra param kawa 250 ye yetmezse (ki muhtemelen öle olur :P ) hyo düşünüyorum :mrgreen:
CBR125'den sonra 600'lük alırsın sen kesmez 250lik :P :mrgreen::cherry::queen:
yeschim
02 Haziran 2008, 16:25
ama bi insanın duygularıylen bu kadar oynanmaz ki yauuww :queen: 600 lük var ya şekerim o yüzden o da kesmez beni :queen: o zaman ben bu gazla 1000 lik alırım sanırım :queen:
ultraukala
02 Haziran 2008, 20:46
Hyosungla uğraşılırmı yaw....
Akın özüne dööööön :P
farklı bir tarz deneme maksatlı...Yoksa sıralı 4için gün sayıyorum...Sezon sonu olacak inş sabırla bekliyorum...
istburak
04 Haziran 2008, 01:50
arkadaşlar bu arada benim cıbıra navra h4 leri taktım bu osram cooll bule den daha iyi taktırma hariç 50 lira taktırma beleş:) kesinlikle tavsiye ederim herkese taktırsınlar çok müthiş fark var eğer taktırmaka isteyen arkadaşalr varsa tel 05355804642 araç gereçleri 50 lira taktırmada 30 lira yada 25 liradır isteyen arkadaşlar iletişime geçsin teşekkürler
Blacklove16
04 Haziran 2008, 14:20
arkadaşlar 2. el sonunda bi tane sağ kafa grenajı buldum....ama adam 70 lira istiyo bi de rengi kırmızı..alıp boyuyacağım...çok değil mi ? hani 50 lira filan olsa ok...selamlar....
ultraukala
04 Haziran 2008, 14:54
önemli olan onun boya işçiliği dikkatını çekerim...İstersen Bursa'ya getir motorunu tanıdığım bir boyacıya götürelim onlar en uygununu hallederler.Kafa grenajı da bulurlar elindekini de tamir ederler sen bilirsin...
yeschim
04 Haziran 2008, 15:19
Tuğper yapar o işi artık yaa :mrgreen:
Nigves
04 Haziran 2008, 18:08
Selam arkadaşlar bende 1 ay önce aldım honda CBR 125R nette dolaşırken tesadufen bu siteye rastladım bende aranıza da olmak isterim tabi kabul ederseniz :)) saygılarımla
Xoff-roadX
04 Haziran 2008, 18:32
slm iyi guzel ama motor 125cc abi performans fln yanı bence masraf etme klasık kullan ilerde yukseltırsın 600luk cbr fln ona para harcarsın
ErTech
04 Haziran 2008, 18:33
slm iyi guzel ama motor 125cc abi performans fln yanı bence masraf etme klasık kullan ilerde yukseltırsın 600luk cbr fln ona para harcarsın
Ne demek istedin bu mesajında??
:silent:
FireStarteR
04 Haziran 2008, 18:57
Ne demek istedin bu mesajında??
:silent:
baştaki sayfalara falan cvp yazdı heralde.:mrgreen:
keser
04 Haziran 2008, 19:36
arkadaslar motorumun on amortısorlerınden cukurlardan gecerken tak tak ses gelıo tek kısıyken yapmıo ama cıft kısı bındıgımde yapıoo yag falan kacırmamıs acaba ne yapabılırım yakında honda bayııde yok bılgısı olan varsa benımle paylassın tesekkur ederım :rendeer:
BeYfa
04 Haziran 2008, 20:25
geçen cumartesi arka jant ın sorunlu olmasına rağmen duramadım yine yerimde cumartesi saat 4 te bursa ya gitdim eski sınıf arkadaşımın yanına ordan gece 2 de mudanya sabaha karşı 4:30 dada gemlik kumla yapdık it gibi gezdim gece gemliğe giderken farın teki söndü kısalar yanmıyo ama uzunlar yanıyo çok ilgnç ya ben bu cbr ı çözemedim RR gibi oldu motor:)eskişehire dönerkende bursa inegöl arasında kaza yapmış bi 636 gördüm 180 le arabanın arkasına çarpmış arkadaşı oda motoru elinde götürüyodu,bende arka ayaklığına koydum ayağımı inegöle kadar getirdik motoru o şekilde cbr işte abiyaaa:)büyümüşte abilerini çekermiş:D:D herkeze kazasız belasız sürüşler;)
Burhansefa
04 Haziran 2008, 20:33
nasıl yani sürükleyerek mi getirdin koca ninja yı:silent::silent:
Nigves
04 Haziran 2008, 23:45
arkadaşlar en masrafsızından honda cbr güzel görünmesi açısından ve birazcıkta sesi değiştirmesi bakımından ne yapabilirim ( hava filtresi demişler bir yerde ama )
Blacklove16
05 Haziran 2008, 11:42
bu konu çok konuşuldu NİGVES...istersen biraz gez sayfaları hem başka bilgiler de edinmiş olursun...
BeYfa
05 Haziran 2008, 18:49
nasıl yani sürükleyerek mi getirdin koca ninja yı:silent::silent:
Yok motorun yürüründe bi problem yoktu fakat çalışmıyodu ve granajlar dağılmıştı gösterge ön kafa sakal yan grenaj hiç bişey yoktu radyatör borusunda yırtıklar vardı kaza yapan adamın arkadaşı motora bindi bende ittirdim arka ayaklıktan:)
dynner
05 Haziran 2008, 18:52
180 le kaza yapmışlar bişi olmamışmı?
ultraukala
05 Haziran 2008, 20:36
Kaza olayında bişe olup olmaması çok farklı nedenleri vardır.180le kaza yaparsın bişe olmaz 50ile kaza yaparsın gider kendini bankete vurursun kaburgaların kırılır vs...Biraz da şans işi...
Bir sorum olacak geçtiğimiz sayfalarda gv250 düşündüğümü söylemiştim.Şimdi biraz çıtayı yükseltip 98-99model arası monster 600 düşünsem ne dersiniz?İtalyan tadını bir kere tattım da hatta yalan söylemek gibi olmasın iki farklı modelinde baya bir km çevirdim ayrı tadı var...Sizin fikirlerinizi bekliyorum...
praetorian
05 Haziran 2008, 23:57
6000 7000 ytl fiyat araliginda dimi?
bende baya bi baktim onlara..
sonra gorkem bi bakim fiyatini solemisti + ustune eski motor masrafi olur diye dusunerek vazgectim..
sende simdi sey dicen : ozgur ne motor solesem begenmio bi kulp buluo..masrafi dusunup goze aliosan super motor kisaca..
kendimi biraz kararsiz gordum az once
not:motordan anlamiyorken 2 motora hayranlikla bakardim..
1)bmw f 650 gs (aram bozuk o motorla)
2)ducati monster
ultraukala
06 Haziran 2008, 00:48
Efet sanki öyle bir durum var deil mi?Özgür efendi hangi motoru söylersem söyleyim beğenmiyor hehe....BAkalım kafamda bir motor var ilk baştan onu gidip görebilirim de işte sınavıma çok az kaldı nasıl olacak bilmiyorum...
BeYfa
06 Haziran 2008, 02:34
180 le kaza yapmışlar bişi olmamışmı?
kaskı ve montu varmış montu gördün paramparça olmuş allerri filen yüzülmüş..
ultraukala monster ı tercih ederim ben olsam 125 den sonra eminim 250 lık bi makinada seni kesmez monter çok sıradışı BİŞEY:):)
_dark_
06 Haziran 2008, 12:05
selam... cbr lar olarak bi toplu aktivite yapılıyormu? yoksa sadece bilgi paylaşımı içinmi bu topic??
Blacklove16
06 Haziran 2008, 12:56
hoşgeldin dark yapılıo sanırım...bu topic bilgi paylaşımı için yardım için ...yolda kalırsan ve oradan beyfa geçerse çekmesi için:)....çıkma grenaj bulmana yardımcı olabilmek için...senin cbr ın bir depo ile kaç km gittiğini öğrenebilmemiz için....anlatabildiysem ne mutlu bana :)
E.Gülbeyaz
06 Haziran 2008, 15:52
yha arkadaslar bn bise yazmıstım ama pek bi cvp alamadım .. bidaha soruyorum cbr 125 ten sonra cbr 600rr a gecılebılır mı ??
scayn
06 Haziran 2008, 16:26
ya arkadaşlar honda cbr 125 değilde 150 olsaydı nasıl olurdu sizce
mhyen
06 Haziran 2008, 16:35
Gücü 1-2 beygir, hızı 10-15 km fazla olurdu heralde:)
E.Gülbeyaz
06 Haziran 2008, 17:05
scayn nerede oturdugunu sormustmm ?? bide baska bi sorum dha vardı...cbr 125 ten sonra cbr 600 e gecilir mi ??
BeYfa
06 Haziran 2008, 19:53
geçilir neden geçilmesin hemde hemen geçilir:))
ama ybr dende geçilmez bence karakterlerı çok çok farklı mesela ben ybr den geçtim cıbıra ölebi hata yapdım ama inan 2 sinin arasında çok fark var başta oturuş gidon açısı firenaj:) sonuç olarak ben geçilir derim:)
ultraukala
06 Haziran 2008, 20:26
Sana kalmış bişe...geçmek kime göre neye göre...sıfırdan da 600rr ile başlanabilir yane.Bu tamamen senin elinde....
fatihsevim
06 Haziran 2008, 20:29
Sana kalmış bişe...geçmek kime göre neye göre...sıfırdan da 600rr ile başlanabilir yane.Bu tamamen senin elinde....
bencede tamamen tecrubeye bakar cbryı 20.000km kullan oyle gec bence fakat millet alıyor cbryı 5000-10.000km arası kullanıyor hatta bazıları daha az hemen geciyorlar sonrada haberlerde gene motor kazası milletimiz eğitimsiz hatta kaliteli egıtım alınıp 600luk makineden bile başlanır
Darkkiller
06 Haziran 2008, 21:11
scayn nerede oturdugunu sormustmm ?? bide baska bi sorum dha vardı...cbr 125 ten sonra cbr 600 e gecilir mi ??
arkadaşım hangi motoru kullanırsan kullan, cc aynı olsa bile yeni model, daha yüksek güç, oturuş posizyonu vs. gibi 1 öncekinden farklı olacaktır... yoksa vitesler 3 aşşa 5 yukarı aynı motorların hemen hepsi 1 aşşa gerisi yukarı zaten ayrıca hemen hepsinde 2 tekerlek var :P:mrgreen:... ama şuan kullandığın motor 120 km den sonra kasmaya başlıyor cbr 600 dediğin motor 270 ten sonra nazlanmaya başlıyor... önemli olan cbr 600 ü daha fazla km görmek için istiyorsan 1000 RR bile alsan 200 km hıza çıkamadan tırsma tabir edilen olay ile burun buruna geliceksin ve o hızlarda sabit kalabilmek için deneyim kazanman + reflexlerini geliştirmen gerekiyor dolayısı ile motora alışma süresi geçirmen gerekiyor... yani önemli olan şu bence cc arttıkça genelde motorların kilosu da artıyor iki ayağının topuğuda yere aynı anda basabiliyorsa kullanmak istediğin motorda düşük hızlarda sorun yaşamazsın gerisi sana ve kullanım şekline bağlı zaten....
Gelelim soruna CBR 125 R dan CBR 600 R'a geçilirmi geçilir tabi neden geçilmesin
ultraukala
06 Haziran 2008, 23:38
bencede tamamen tecrubeye bakar cbryı 20.000km kullan oyle gec bence fakat millet alıyor cbryı 5000-10.000km arası kullanıyor hatta bazıları daha az hemen geciyorlar sonrada haberlerde gene motor kazası milletimiz eğitimsiz hatta kaliteli egıtım alınıp 600luk makineden bile başlanır
cbr125r'ı istersen 100bin km kullan o tecrübe sana sadece trafik tecrübesi motosiklet ile başına gelebilecek olayların tecrübesi olur...600cc ve üstündeki motorların tecrübesi olmaz.Eğer bir konu hakkında tecrübe edinmek istiyorsan o konu ile ilgili şeyleri öğrenirsin...Benzer şeyleri çalışıp asıl istediğin olaya çalışamazsın...Bana kalırsa hafif ve dierlerine göre güçsüz bir motorda sıfırdan öğrenmeye başlamak daha kolay çünkü ağırlık ilk baştaki etkendir motosiklet kullanmaya yeni başlayan birine...Ama 2000km gibi motosiklet kullanmayı teknik olarak söktükten sora büyük cc racing bir motora bu işi bilenlerden yardım alınarak geçilebilir.Zamanla da race tarzındaki motorlar hakkında da bilgi birikimi yapmaya başlarsınız.Uzun oldu ama asıl anlatmak istediğim sıralı 4silindir bir makinayı kullanmayanlar için söylüyorum altınızdaki motoru ne kadar kullanırsanız kullanın.O size istediğiniz tecrübeyi vermez.Önemli olan o büyük gücün neleri yapabileceğini tadabilmek.Öğrenebilmektir...Eğer gerçekten bir yarış motoru kullanmak istiyorsanız ve benim dediklerimin doğru olduğunu düşünmek istiyorsanız...İlk yapmanız gereken egolarınızdan, gösterişten uzak durup sabırlı olmayı öğrenerek başlayabilirsiniz...
Hiç kimse altındaki makinayı hakkını vererek kullanmıyor bunu bilin.ben de kendi motorumda sınırlarda kullanmıyorum.Hep daha iyisi vardır bunu bilin.Ama race motoru kullanmak çok da zor bişe deil.Önemli olan onu zamanla tanıyıp tepkilerini sezip ona göre hareket etmektir....Çevirdiği devri tekere aktarabilecek kadar gücü ve torku olduğunu hiç unutmamak gerek...vs. vs. vs. daha yazacak çok şey var ama ilk baştan zıt fikirler bir çıksın ortaya...Bir çok kişi karşı gelecek bana.Ama unutmayın ben sıfırdan başlayan bir insan race de kullanabilir diyorum ama onunla başlayıp anında usta olur demiyorm.Altındaki gücü kullanmazsan eğer tıy tıy gidersen hiç bir tehlikesi olmaz.ybr gibi kullanırsan eğer 600rr'ı hiç bir tehlike geçirmezsin.Motosiklet kullanmayı da öğrenirsin ağır bir motosikletin tecrübesini de kaparsın...
bencede tamamen tecrubeye bakar cbryı 20.000km kullan oyle gec bence fakat millet alıyor cbryı 5000-10.000km arası kullanıyor hatta bazıları daha az hemen geciyorlar sonrada haberlerde gene motor kazası milletimiz eğitimsiz hatta kaliteli egıtım alınıp 600luk makineden bile başlanır
Ertuğrul ÖZ
Hasan TÜRKAN
Erhan ÖZER
Necdet GÜL
ve Sinan SOFUOĞLU
İlk baştan allahtan rahmet diliyorum kendilerine... motosiklet kazasında ölen arkadaslarımızdan bazıları onlar...Aileleri arkadasları tarafından belki de hep endişe unsurlarıydılar... Tecrübeden bahsetmişsin ölenlerin arasında Sinan sofuoğlu gibi biri varken kaza yapıp öllme riskimiz emin ol yolda yürümekten daha az...Pistte full koruma full tecrübesi vardı...O yüsden önemli olan altında sağlam bir gücün olduğunu bilmek fakat kullanmamak...Varsa nie kullanmıyorum diyecekler vardır...Altındaki güç ile yaptığın kmler sana o makinanın tecrübesini verecektir.Benim deişmez fikrim budur...
s3ns4t10n
07 Haziran 2008, 00:13
@Ultraukala
*Altındaki güç ile yaptığın kmler sana o makinanın tecrübesini verecektir.Benim deişmez fikrim budur...
Aynen katılıyorum, istersen 1000cc ile basla o tecrubeyi sadece o makinayla yaptıgın kmler dogrultusunda alırsın. Onun icin direk 1000'lik makineyle baslayan arkadaslarada hiçbirsey demiyorum, kendi tercihleri ama şunuda belirtmek isteyim 0 dan başlicak arkadas Vitesli Motorsikleti Teknik olarak kullanmayı 125cc ile öğrenmelidir. Bence;
Blacklove16
07 Haziran 2008, 11:12
Akın + s3ns4t10n 2 nizede katılıorum...ve şu soruyu duymaktan bıktım''125 ten 600 lüğe geçilir mi ?'' bu soruyu bence ilk önce kendine sor...geçebilir miyim ? kullanabilir miyim ? selamlar.........
coxef_67
07 Haziran 2008, 12:02
bir gün bizde alcaz inş...............
Darkkiller
07 Haziran 2008, 12:15
arkadaşlar araç kullanmayı bisiklete binmeye benzetirsek, vitessiz bir bisiklette bisiklete binmeyi öğrendiysek vitesli bir bisiklete bindiğimizde viteslerin nasıl kullanılacağı hakkında bir bilgimiz olmaz ama en son bırakıldığı vitesten bisiklete binip vites değiştirmeden gezebiliriz.... 13-14 sene önce yani 14 yaş civarında bir abimin mezi vardı onda motor kullanmayı öğrendim daha sonra senelerce kullanmadım 18 li yaşlarda mezi olan o abim aprilla aldı abi bi tur verirsin artık dediğimde al gez bakalım dedi ve mez teçrübemle 1000 lik aprilla (999 da olabilir tam hatırlamıyorum) motoru yerinden kaldırdım + 150 km hıza çıkıp biraz dolaştıktan sonra motoru geri getirdim ve yan ayağı açmaya çalışırken az kalsın motoru yatırıyordum.... yani anlatmak istediğim scotter sahibi olupta kalkıp 600 yada daha fazla cc olan bi motor almak gibi niyeti olan varsa şiddetle karşı çıkıp git önce 125 cc bir motorda deneyim kazan derim.... ama zaten vitesli bir motoru olan yada kullanan biri çıtayı yükseltmek istiyorsa, yükseltsin benim deneyimlerimden yola çıkarsak bi sorun yok.... ama unutulmaması gereken bir şey var, en az 1000 yada daha fazla km yapmadan kesinlikle motorun tavırlarını anlayamazsınız, bu alışma safhasında artistlik haraketler yanınızda duran başka motorlu bir arkadaşa pis pis bakıp gaza getirmek yada tam tersi onun size bu haraketleri yapması gaza gelip yarışmak gibi gereksiz atraksiyonlar ölümünüze neden olabilir, zaten bu tip adrenalinin sonunda bir kaza görmek çok sık karşılaşılan bişey olduğu için "kaybedilecek şeylerin bilincinde olan insanlar" motoru kendi zevkleri için kullanır ama siz başkaları için motor kullanmak istiyorsanız motor yerine araba alın kurtulma ihtimaliniz daha yüksek.
nacizane benim fikirlerim bunlar karşı çıkmak yada geliştirme için sözleri olan arkadaşlara da şimdiden saygılarımı sunarım.....
Blacklove16
07 Haziran 2008, 20:17
BEYFA SENİN İÇİN Bİ JANT BULDUM DOSTUM...AMA ÖN JANT....ÖN ARKA BOYUTLARI AYNI MI BİLMİYORUM Bİ BAKIVER İSTERSEN
http://www.sahibinden.com/cbr_125_on_jantWQQaXQQ8285251WQQpXQQdisplayitem
erdal3323
08 Haziran 2008, 11:56
Arkadaslar Benim Ybr 125 Im Var Onu Satıp Cbr 125 Siyah Almak Istiorum 0 5500 Ytl Siz Ne Dersiniz Alsammı?yoksa Cbf 250 Almayıda Dusunuorum Ama Cbrnin Gorunusune Hastayım Cbf De Guzel Ama Beni Cbr Daha Cok Cekıor Bilmiorum Karasızım Yardımlarınızı Beklıorum
fatihsevim
08 Haziran 2008, 12:00
Arkadaslar Benim Ybr 125 Im Var Onu Satıp Cbr 125 Siyah Almak Istiorum 0 5500 Ytl Siz Ne Dersiniz Alsammı?yoksa Cbf 250 Almayıda Dusunuorum Ama Cbrnin Gorunusune Hastayım Cbf De Guzel Ama Beni Cbr Daha Cok Cekıor Bilmiorum Karasızım Yardımlarınızı Beklıorum
galiba senın motor brezilya malı ve hız olarak 130-140 yapıyordu oyle hatırlıyorum eger hız için alacaksan cbf250 derim ama yok ben racing tarzı istıyorum dersen cbr125r ideal bi motor
fakat ben sana hyosunguda oneririm comet yada r serisi bende gayet iyi diye dusuyorum
erdal3323
08 Haziran 2008, 12:10
Evet Benim Motor Brezilya Yok Zaten Ben Hız Için Deilde Gorunusu Ve Racing Tarzı Bi Motor Oldugu Için Almak Istiorum Motorum Zaten Cbr 125 Le Hemen Hemen Aynı Gucte Ama Tarz Deişikliği Diebilirim Ama Motorumu Cok Seviyorum Satmak Istemiorum Imkanım Olsa Bunuda Bırakırım Baska Turlu Olmuor Satıp Alacam 2. El Almak Istemiorum Sıfır Alıp Kendim Acmak Istiorum Motorumu
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO