PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771

boy
08 Haziran 2006, 10:07
@istanbul

artık bu motordan sıkılıp 600RR almak isteyen yokmu? satsın cbr125'ini de alalım
Sen ne diyorsun, ben bir haftadır 1000RR'ıma binmiyorum bu CBR125R yüzünden. Ama dün öyle bir canım çekti ki, gecenin 11'inde atladım 1000RR'a çıktım sokağa. O aletin keyfi de bir başka oluyor canım, CBR125R'ye o kadar alıştım ki, ilk başta sanki 1000RR'a ilk defa biniyormuşum gibi geldi. 5 dakika içerisinde de eskisi gibi normal hissettim. Ama inanılmaz farklı yaaa. Herşey çok farklı.

@johny

Bu arada boy da kardeşini ilk defa motor üstünde gördü Ne düşünüyor acaba???
Debrijayı biraz sert bırakıyorsun ama olacak olacak... :cat:

themarmara
08 Haziran 2006, 10:49
Aslinda Bende Merak Ediyorum Cbf I Gecermi Diye Benim Motor Da Hava Filtresi Buji On Arka Dişli Modifiyeli Normalde 140 I Uzamada Görüyordum.yani Gazi Ceker Cekmez 120 I Görüor Ve Yavas Yavas 140 I Görüyordum.100 Km De 3 Litre Yakiyor.fazla Yakan Varsa Baktirsin.orjinalide Bu Zaten. Bi Depoyla 400 Km Yapiyor Benim Motor 3500 De. Su An Motor 150 I Görüyor.ama Yollar Yetmiyor.ceple Video Cekecegim Ama 150 Km De Elini Cebine Atmak Pek Hayirli Olmuyor Zaten 150 De Motor Biraz Dengesini Kaybediyor Dikkatli Olmak Ta Lazim Ben . 95 Oktan Kulaniyorun Ndeni Oktani Yüksek Benzin Motorun ömrünü Kisaltir.denemek Isteyen Varsa Oktan Arttiricilar Var Onlardan Depoya Bi Tablet Atabilir. Yada Bi Kac Dam La Tiner Damlatsinlar Depoya Bakin Nelrr Oluyor Ama Insan 6000 De Motoru Sirtlanmak Istemiyorsa Oyunu Kuralina Göre Oynasin Derim.arkadaslar Bu Motorun Orj.hali 140 I Görüyor Modifikasyonla 160 Görenleri De Taniyorum Ben 150 I Görüyorum Ama Buji Ve Hava Filtresi Olayina Eğilin.egzos Olayina Girmeyin Derim Yakit Artiyor.arka Lasiki Değiştirmeyin Bence Performans Düşüyor

extrasyon
08 Haziran 2006, 10:54
arkadaşlar kalım teker takmak isteyenler varsa bede var dunlop 130- 70 uygun fıyata satarım tekerleri 2000 bın km yaptım yakıtı artırdı dıye cıkarttım sıfır fıyatı 130 oyro 100 oyroya satarım


Aslinda Bende Merak Ediyorum Cbf I Gecermi Diye Benim Motor Da Hava Filtresi Buji On Arka Dişli Modifiyeli Normalde 140 I Uzamada Görüyordum.yani Gazi Ceker Cekmez 120 I Görüor Ve Yavas Yavas 140 I Görüyordum.100 Km De 3 Litre Yakiyor.fazla Yakan Varsa Baktirsin.orjinalide Bu Zaten. Bi Depoyla 400 Km Yapiyor Benim Motor 3500 De. Su An Motor 150 I Görüyor.ama Yollar Yetmiyor.ceple Video Cekecegim Ama 150 Km De Elini Cebine Atmak Pek Hayirli Olmuyor Zaten 150 De Motor Biraz Dengesini Kaybediyor Dikkatli Olmak Ta Lazim Ben . 95 Oktan Kulaniyorun Ndeni Oktani Yüksek Benzin Motorun ömrünü Kisaltir.denemek Isteyen Varsa Oktan Arttiricilar Var Onlardan Depoya Bi Tablet Atabilir. Yada Bi Kac Dam La Tiner Damlatsinlar Depoya Bakin Nelrr Oluyor Ama Insan 6000 De Motoru Sirtlanmak Istemiyorsa Oyunu Kuralina Göre Oynasin Derim.arkadaslar Bu Motorun Orj.hali 140 I Görüyor Modifikasyonla 160 Görenleri De Taniyorum Ben 150 I Görüyorum Ama Buji Ve Hava Filtresi Olayina Eğilin.egzos Olayina Girmeyin Derim Yakit Artiyor.arka Lasiki Değiştirmeyin Bence Performans Düşüyor

kanka benım makına 5300 kmde ve egsoz dısında hıç modıfe yok 97 oktan benzın kullanıyorum ve makınaya uzerıne yatıp gazı kapatınca dırek 135 km hıza cıkıyor eger modıfıyeyle 140 ta kalacaksa bence 5 km hız için orjınallığiyle oynamanın pekte bır anlamıyok

CBR125RCI
08 Haziran 2006, 11:47
Arkadaşalar neden motorun şurasını burasını değişiyorsunuzkii,bu motoru yapan usta hiçmi düşünememiş acab,kalın lastik taksak şöyle olur ,egzostu şöyle yapsak daha iyi olur,yani demek istediğim yapsalardı bu cbr yi yapanlar yapardı,demekki bir bildikleri var,siz siz olunmotorun orjinallığını bozmayın,yada honda A.Ş ni arayıp sorun şu şu parçaları değiştirsek nasıl olur tavsiye edermisiniz diye.şimdi bu motaora kalın lastik taktırsan,1.yakıt sarfiyatı artar,2.çekişten düşer.yani taksaydı bunu fabrikada yapanlar takardı tekrarlıyorum (demekki bi bildikleri var).hepinizi saygıyla selamlıyorum ALLAHA emanet olun dikkatli sürün motorlarınızı ALLAH kazadan beladan hepimizi korusun.AMİNN.

impostor
08 Haziran 2006, 11:59
ya beyler bir sey sorcam bebnim sol ayna nın altındaki döküm yer kırıldı 55ytl dediler doğrumudur sizce ufak bi parca bu kadar olurmu yaa

okan4037
08 Haziran 2006, 12:07
nasıl kırdın:silent: garantıye gırmedımı?

extrasyon
08 Haziran 2006, 12:07
ya beyler bir sey sorcam bebnim sol ayna nın altındaki döküm yer kırıldı 55ytl dediler doğrumudur sizce ufak bi parca bu kadar olurmu yaa

dostum parcayı servısınde sorduysan 55 derler servısler herzamn olayı abartır. bu yanlızca hondada değil tum araçlarda gecerlı bence sen bı arastırma yap derim hemn alma

impostor
08 Haziran 2006, 12:14
önerebileceginiz yerler varsa sevinirim

ya kalkarken cakıllı yoldu arka yattı sorası malum

TESS
08 Haziran 2006, 12:19
Arkadaşalar neden motorun şurasını burasını değişiyorsunuzkii,bu motoru yapan usta hiçmi düşünememiş acab,kalın lastik taksak şöyle olur ,egzostu şöyle yapsak daha iyi olur,yani demek istediğim yapsalardı bu cbr yi yapanlar yapardı,demekki bir bildikleri var,siz siz olunmotorun orjinallığını bozmayın,yada honda A.Ş ni arayıp sorun şu şu parçaları değiştirsek nasıl olur tavsiye edermisiniz diye.şimdi bu motaora kalın lastik taktırsan,1.yakıt sarfiyatı artar,2.çekişten düşer.yani taksaydı bunu fabrikada yapanlar takardı tekrarlıyorum (demekki bi bildikleri var).hepinizi saygıyla selamlıyorum ALLAHA emanet olun dikkatli sürün motorlarınızı ALLAH kazadan beladan hepimizi korusun.AMİNN.


Kesinlikle katılıyorum.Orjinal kalması en iyisi !

CBR125RCI
08 Haziran 2006, 12:55
teşekkür ederim tees beni destklediğin için.arkadaşlar sizlerden ricam tekrarlıyorum belki okumayan arkadaşlar olur diye aynı mesajımı kopyalayıp yapıştırdım.Arkadaşalar neden motorun şurasını burasını değişiyorsunuzkii,bu motoru yapan usta hiçmi düşünememiş acab,kalın lastik taksak şöyle olur ,egzostu şöyle yapsak daha iyi olur,yani demek istediğim yapsalardı bu cbr yi yapanlar yapardı,demekki bir bildikleri var,siz siz olunmotorun orjinallığını bozmayın,yada honda A.Ş ni arayıp sorun şu şu parçaları değiştirsek nasıl olur tavsiye edermisiniz diye.şimdi bu motaora kalın lastik taktırsan,1.yakıt sarfiyatı artar,2.çekişten düşer.yani taksaydı bunu fabrikada yapanlar takardı tekrarlıyorum (demekki bi bildikleri var).hepinizi saygıyla selamlıyorum ALLAHA emanet olun dikkatli sürün motorlarınızı ALLAH kazadan beladan hepimizi korusun.AMİNN. Eminim destekleyecek çok arkadaş olacak. ama yinede siz bilirsiniz inşallah pişman olmazsınız değiştiren arkadaşlar..hatta değiştirip pişman olan arkadaşlar .VAR.önceki sayfalarda okursanız daha iyi olur.

themarmara
08 Haziran 2006, 12:59
benim motor modifiyesiz 140 ı görüyor.modifiyeli 150 i rahat görüyor.

okan4037
08 Haziran 2006, 13:02
150 yapcanda nolacak 120 neyıne yetmıyor:)

impostor
08 Haziran 2006, 13:04
ya hava filitresi taktıran warmı nası yararlımı hız felan

praetorian
08 Haziran 2006, 13:12
ben son hız degılde bı parca akselarasyonu arttırmak ıcın belkı hava fıltresı vev bujı dusunuorum(yanı ısallahdoru dusunuorumdur)..ama ılk basta farları degıstırmek ve alarm takmam lazım:(

okan4037
08 Haziran 2006, 13:14
ben son hız degılde bı parca akselarasyonu arttırmak ıcın belkı hava fıltresı vev bujı dusunuorum(yanı ısallahdoru dusunuorumdur)..ama ılk basta farları degıstırmek ve alarm takmam lazım:(
bak modıfıye boyle yapılır motoruyla oynanamaz mooturn orjınallıgını ne bozcan en ıyısı boyle:cat:

hava fıltresını es gec boswer

praetorian
08 Haziran 2006, 13:19
zaten ben bunları yapana kadar..once dıger motorun taksıtlerı bı bıtsın..sora babaya borcumuzu odeyelım anca..

okan4037
08 Haziran 2006, 13:28
tabı bu ısler yavas yavas olur yavas olmasıda daha iyi.ben olsam bı ses egsozu takarım manyak ses gelır abı ya

caesar67
08 Haziran 2006, 13:33
arkadaşlar mrb,
ben aranıza yeni katılıyorum, aslında topic i açıldığından beri takıp ediyorum. sanırım bende motor hastalığına tutuluyorum. hem de HONDA CBR 125 R hastalığına. ama biraz daha vakti var ama mutlaka alıcam. sizleride birbirinize karşı sevgi ve saygınızdan dolayı tebrik ediyorum umarım benide aranıza alırsınız.
motor hakkında yorum yapmak bana pek düşmez ama araştırmalarına (google da ne kadar honda cbr 125 r yorumu varsa hepsini okudum)ve sizlerin yorumuna göre harika bir motor. (tam bana göre)
modifiye hakkında görüşüm ise ben aldığım zaman ilk olarak aynaları ve ön sinyalleri değiştirmeyi düşünüyorum.
HERKESE KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER
Nedim
zonguldak

praetorian
08 Haziran 2006, 13:38
yok ya ben sesınden memnunum:)

H@S@N
08 Haziran 2006, 13:40
arkadaşlar mrb,
ben aranıza yeni katılıyorum, aslında topic i açıldığından beri takıp ediyorum. sanırım bende motor hastalığına tutuluyorum. hem de HONDA CBR 125 R hastalığına. ama biraz daha vakti var ama mutlaka alıcam. sizleride birbirinize karşı sevgi ve saygınızdan dolayı tebrik ediyorum umarım benide aranıza alırsınız.
motor hakkında yorum yapmak bana pek düşmez ama araştırmalarına (google da ne kadar honda cbr 125 r yorumu varsa hepsini okudum)ve sizlerin yorumuna göre harika bir motor. (tam bana göre)
modifiye hakkında görüşüm ise ben aldığım zaman ilk olarak aynaları ve ön sinyalleri değiştirmeyi düşünüyorum.
HERKESE KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER
Nedim
zonguldak

Aramıza hoşgeldin Nedim kardeş bu siteye girdiğine pişman olacaksın :P çünkü bir daha başından ayrılamayacaksın tekrar tekrar hoşgeldinn:rendeer: :rendeer: :rendeer:

praetorian
08 Haziran 2006, 13:43
hosgeldın ceasar67..beklerız en kısa zamanda:)

impostor
08 Haziran 2006, 13:45
hocam hosgeldinn tespitin dogru o aynalar ne ya ööllee insan biraz kısa felan yapar aynalara yapılabilecekler hakkında bilgisi olan varsa bekliyorumm

reckless
08 Haziran 2006, 13:59
herkese selamlar bende yakında bi cbr 125 r sahibi olacam insalla:) hasan abim bayaa bi bilgilendirdi beni bu cbr konusunda sabırsızlıkla bekliorm motoru alacaım günü:)

ha bu arda adım harun :) Edirne'denim.

caesar67
08 Haziran 2006, 14:15
saolun arkadaşlar hoşbulduk,
bu zamana kadar eksozt ve lastik modifikasyonları hakkında yorumlar yapıldı. bence ilk yapılması gereken değişiklik aynalar sonrada ön sinyaller. (tabi kişinin beklentilerine göre değişir)
aynalar biraz daha kısaltılıp ön grenajda üst tarafta bir yere yerleştirilebilir. sinyallerde gömme olursa çok daha harika bir görüntü olur.
aynalar ve sinyaller hakkında ki görüşlerinizi bekliyorum.

arkadaşlar 329 nolu mesaj daki makinada ki sinyallere ve aynalara dikkat...

http://img258.imageshack.us/img258/4342/hondacbr12504bikepics5128205xr.jpg

nasıl ama hoş değil mi? :cat:

@hmedim
08 Haziran 2006, 14:18
arkadaşlar mrb,
ben aranıza yeni katılıyorum, aslında topic i açıldığından beri takıp ediyorum. sanırım bende motor hastalığına tutuluyorum. hem de HONDA CBR 125 R hastalığına. ama biraz daha vakti var ama mutlaka alıcam. sizleride birbirinize karşı sevgi ve saygınızdan dolayı tebrik ediyorum umarım benide aranıza alırsınız.
motor hakkında yorum yapmak bana pek düşmez ama araştırmalarına (google da ne kadar honda cbr 125 r yorumu varsa hepsini okudum)ve sizlerin yorumuna göre harika bir motor. (tam bana göre)
modifiye hakkında görüşüm ise ben aldığım zaman ilk olarak aynaları ve ön sinyalleri değiştirmeyi düşünüyorum.
HERKESE KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER
Nedim
zonguldak


aramıza hoşgeldin arkadaşım kafana ne takılırsa mantıklı veya mantıksız sorabilirsin cbr ye binmek ve cbr sevmek bir ayrıcalıktır :queen:

gelelim aynalara ve sinyallere elbette zevk meselesi ama bunun tasarımını yapan mühendisler herşeyi en ince ayrıntısına kadar düşünüpte yapmışlar kullanınca anlıyacaksınızki aynaların görüş açıları mükemmel sinyallerinde tanesi 125 ytl yani dört tanesi 500 ytl hiç oynamayın motorun dışıyla ben birkaçgün sonra motoruma ufak tefek eklemeler yapacam fotoları o zaman koyarım bi bakın :cat:

ahmetyuzbasi
08 Haziran 2006, 14:19
yakında alacam inşallah kardeşlerim. sonra hep beraber lastik yakmaya :)

zeronero
08 Haziran 2006, 14:20
yeni arkadaşlar hoşgeldiniz. bizim cbr ımız 125cc nin kralıdır, dünyada 125 cc de cbr dan daha iyisi yoktur. 2 zamanlı sivrisinekleri saymaysak tabi. o sınıftada aprilia bir numara. 125 cc 4 zamanlıda daha iyi bir makina bilen varsa söylesin. hepinize tavsiye ederim, tabi ki 125 cc için. kimse bu motordan 600f performansı bekleyip ona göre yorum yapmasın. modifiye ye gelince, ben orjinal seviyorum, ama kaliteli modifiyeye karşı değilim. lastikler modifiye yapılsa bile aynı kalmalı, bu motor için en uygun lastik bu, lastiklere kesinlikle ellemeyin derim...

along
08 Haziran 2006, 14:31
yakında alacam inşallah kardeşlerim. sonra hep beraber lastik yakmaya :)

hadi buyrun bitane daha :) yav nedir arkadaşlar sorun ne dün de bi tanesi asfaltı aglatıyodu nedir abi bu içimizdeki yakma yıkma aglatma sızlatma kanırtma :wiinkk: dürtüsü bilmiyorum farkındamısınız ama para veriyoruz arkadaşlar biz bu motorlara bir lastik yakma bir çukura düşme bir tek tekere kaldırma bir zıplatma bunların hepsi zevkli şeyler ama bunları yaparken motorunuzun ömründen de ne kadar çaldıgınızı bi düşünün :salut:
neyse hoşgeldiniz yüzbaşım DİKAAAAAAAAAT!!!!silah omzaaa :queen:

CBR125RCI
08 Haziran 2006, 14:36
hoşgeldin arkadaş hasanında dediği gibi bu topicke katıldığına pişman olcaksın çünkü ben neredeyse hiç ayrılamıyorum burdan,bende yakında alacağım inşaalah.Ayrıca ben birşeyler yazmıştım,ama bakıyorumda yine,parça değişiyorlar takıyorlar yok hava filtresi yok bujileri yok lastikleri yok egzostu bu neya.tamam modifiye ayrı ona karışmam herkes zevkine göre bir şeyler yapar ama,neyse yav kim neyaparsa yapsın deki sanane seni dinleyenmi var.ben motorun orjinallığını destekleyenlerin yanındayım.hepinizide CBR125R kullandığınız için tebrik ediyorum.

praetorian
08 Haziran 2006, 15:13
ben sadece farları degıstırıcem cunku halojen lamba daha gusel duruo daha ıyı aydınlatıo..yıne honda muh. nıe dusunmemıs koymamıs dersenız kı eger emınım malıyetten koymamıslardır:)dedıgım gıbı dıger performans modıfıyelerıne daha cok var..

Carlitoturco
08 Haziran 2006, 15:15
Aynaları değiştirmek zor ve maliyetli bir olay mı? Fikri olan arkadaş var mı?

@hmedim
08 Haziran 2006, 15:20
evet aynalar çok estetik durmuyo haklısınız ama geri görüş açıları mükemmel önce güvenlik sonra estetik:cat:

abi be bu bizim cantlarıda turuncuya boyatsak böyle güzel dururmu :queen: geçen bir bayan arkadaş yapıcaktı acaba yaptıysa resmini koyabilirmi:queen:
http://img116.imageshack.us/img116/9914/repsol8006005mo.jpg (http://imageshack.us)

johny
08 Haziran 2006, 15:53
ben sadece farları degıstırıcem cunku halojen lamba daha gusel duruo daha ıyı aydınlatıo..yıne honda muh. nıe dusunmemıs koymamıs dersenız kı eger emınım malıyetten koymamıslardır:)dedıgım gıbı dıger performans modıfıyelerıne daha cok var..

Halojen lamba taktırırken watt ajına dikkat etmenizi öneririm...Fazla watt bayağı güç yiyecektir..Yada sigorta falan attırabilir...Aynı güç aralığında olması en iyisi...

Aynlar konusun da orjinali en iyisi olmakle beraber.Eğer bağlantısı daha yukarı yapılıp,aynanın durduğu ve gösterdiği seviye aynı kalacak sekilde kalirsa herhangi bir sorun yaşanmaz....Sinyallari değiştirmemenizi şiddetle öneririm...Geçen bir arkadaşın motoru durduğu yerde düştü...Ve sinyaller sayesinde grenajda milim çizik yok...Sadece sinyal çöktü...oda çıkar bir şekil...

Bu aletten fazla performans almaya kalkışmanız iyi hoş güzel...Ama fazla da yormayın hem cebinizi kendinizi...Sonucta 125 cc (ve 4 zamanlı) den alabileceğiniz fazla bir artı güç yok...Zaten gerek de yok.Çünkü alet dengesizleşebiliyor falan filan....
Orjinali oldukça kullanışlı ve 125 cc 4 zamanlı bire motor için yeterli...Ve en önemlisi dayanıklı ve kaliteli...Ufat tefek şeylerle ömrünüde kısaltmak yersiz olur bence...

boy
08 Haziran 2006, 15:55
@themarmara

100 Km De 3 Litre Yakiyor.fazla Yakan Varsa Baktirsin.orjinalide Bu Zaten. Bi Depoyla 400 Km Yapiyor Benim Motor 3500 De.
3 litre ile 100 km gidiyorsa, depo 10 litre olduğuna göre bu alet bir depo ile 400 km nasıl gidiyor? Ben en fazla 300 km gidebildim.

@hmedim
08 Haziran 2006, 16:00
@themarmara

3 litre ile 100 km gidiyorsa, depo 10 litre olduğuna göre bu alet bir depo ile 400 km nasıl gidiyor? Ben en fazla 300 km gidebildim.


abi haklısın kullanıma bağlı olarak 300 - 350 arası gidiyo 10 l bende denedim yalnız 95 oktanda yok 98 oktan kullanırsan benzini resmen su gibi içiyo 200 anca gidersin :queen:

BLACK_ICE
08 Haziran 2006, 16:53
H@S@N geçmiş olsun ehliyetsiz gezmekten ceza yemişsin
arasaydın beni ben ehliyetimle gelirdim

MORFiNcik
08 Haziran 2006, 17:05
H@S@N geçmiş olsun ehliyetsiz gezmekten ceza yemişsin okay söyledi:D

mostwanted_57
08 Haziran 2006, 17:15
H@S@N geçmiş olsun :rendeer:

H@S@N
08 Haziran 2006, 17:21
Saolun arkadaşlar sürücü kursuna evrakları vermenin son günüymüş bugün yetiştireyim diye motorla gittim öğrenci belgesi eksikti yolda yakalandım

şimdi ehliyeti iptal ettirdim a2 ehliyet almayacağım

praetorian
08 Haziran 2006, 17:21
gecmıs olsun furyasına bende katılıyım..gecmıs olsun hasan..jant sorusunu soran kısı..turuncu jant gordum ben yolda gıderken..sık olmustu ama konusamadım halıyle:)

Carlitoturco
08 Haziran 2006, 17:22
Aynaları değiştirmek maliyetli ve zahmetli bir olay mı? Motorda delik felan açmak gerekiyor mu, (1000 rr dekine benzer bi ayna için soruyorm)

praetorian
08 Haziran 2006, 17:25
sanırım grenaja aldırmayı soruosun..onu bırılerı planlıodu forumda ama servıstekıler yeterınce saglam olmıcagını soylemıslerdı..

okan4037
08 Haziran 2006, 17:29
hasan arkadasım gecmıs olsun.. ama a2 den nıye vazgectıgını anlamadım..poliste hiç insaf yokmuydu ehlıyete gırecen adamlar ceza kesıyor.. ayıp ya

H@S@N
08 Haziran 2006, 17:32
A2 ehliyet parasıyla cezyı ödeyeceğim o yüzden a2 ehliyeti iptal ettirdim

Erfer
08 Haziran 2006, 17:33
gecmıs olsun hasan kardeş

masumserseri17
08 Haziran 2006, 17:54
Hasan geçmiş olsun..Poliste de hiç mi insaf yoktu?? Yoksa söylemedin mi?Allah kimsenin başına vermesin.AMİN.. Bu arada tekrar geçmiş olsun!!!

@hmedim
08 Haziran 2006, 18:13
hasancım çok çok geçmiş olsun çok üzüldüm inan kahrımdan ölüyorum şimdi :pr: :pr: :pr: hiç motorcu arkadaşın yokmu bu koskoca denizlide bide denizli mt diye bi il gurubu vardı diye hatırlıyorum bir insan arkadaşına bukadarmı sahip çıkmazki adamın motorunu bağlayıp götürüyorlar....:pr: :pr: :pr: senin arkanda olmayan bütün arkadaşlarını kınıyorum ehliyetsiz yakalanmak ki kursa evrak götürürken yakalanmak bence çok büyükbir şassızlık neyse kardeşim çok çok geçmiş olsun sıkma canını
sen ehliyeti almazsan daha çok bela olucak başına bu polisler o yüzden bir an önce almaya bak ehliyeti bide beni durumdan haberdar et

CBR125RCI
08 Haziran 2006, 18:39
canım kardeşim geçmiş olsun,inanki çok üzüldüm diyecek söz bulamıyorum ALLAH kimsenin başına vermesin canın sağolsun..

okan4037
08 Haziran 2006, 18:55
arkadasım ama ehlıyetı almazsan yıne yaklarlar..ne yap ne et gır sınava

bir daha yaklanacagını dusunmek bıle ıstemıyoyrum

extrasyon
08 Haziran 2006, 19:04
kanka gecmıs olsun ya bosver takma ama sen ehlıyet almaktanda vaz gecme bence cezayı taksıtlendır 12 aya azar azar ode takma okadar