Orijinalini görmek için tıklayınız : SYM gts 250 mi Piaggio X-9 mu?
motodevil
20 Kasım 2006, 22:58
biliyorum bu soruya herkes piaggio diycek ama kafamda bi kac soru war oncelikle bu motoru 2.el alıcam internette fiyatları hemen hemen aynı gibi simdi piaggio dan baslarsak on teker çift disk yol bilgisayarı imboliser ayrıca arkasında piaggio gibi italyan bi marka one cıkan ilk ozellikler bunlar heralde baska warsa ekleyin lutfen
sym gts 250 de on tek disk yol bilgisayarı sis farı ama en onemlisi goruntu abi goruntu olarak cok baba bi motor baya kaslı duruo grenajları olsun onden arkadan super goruntu war piaggionun tipi hosuma gitmio zayıf duruo hangisini almalıyım bunlar dısında baska ozelliklerı neler yanı birbirinden ustun ayrıca 2.el gts 250 si yada x-9 u olan 500-4000km arası uygun motorunuz warsa ilgilenirim fiyatı(max 5500-5750)
Prometheus
20 Kasım 2006, 23:03
Piaggio... Şekilci olmayınız...
Bense tipine ilk görüşte aşık olmuştum. Farları, aynaları çok güzel bence.
Bunun dışında kombine fren sistemi, ön çift disk ve immobilizer en önemli artıları. Kalitesine diyecek yok zaten.
motodevil
20 Kasım 2006, 23:23
pyro rica etsem sole gostergeleri onu arkasi falan resim alabilirmiyim ayrica ewt bu ozelliklerin farkindayim ama baska yorumu olan??
bende hiç resmi yok ama www.piaggioturkiye.com adresinden ve sahibinden.com daki satılık ilanlarından resimlere ulaşabilirsin.
mostwanted_57
20 Kasım 2006, 23:36
http://www.piaggioturkiye.com/piaggio/admin/uploaded/20061021_1704_12.jpg
maverıck
20 Kasım 2006, 23:47
bence kymcogranddınk250 veya grandeagle 250:) kardesım metehan kalbının ve gonlunun ıstedıgını sec:)
motodevil
20 Kasım 2006, 23:57
yok abi ya sym gts 250 yada x-9 alcam ama x-9 un fiyat tuzlu biraz sym daha yakin gozukuo sym nin arti we eksileri neler peki??
maverıck
21 Kasım 2006, 00:08
stmgts 250 kullandım metehancım ve cekısı hosuma gıtmedı ama rahat ve konforlu motor ama bızım tanıdık hakan abı aldı gostergelerı bozuldu ama yınede sen bılırsın ılk once ıkı motoruda kullan sen karar ver bence:silent:
mostwanted_57
21 Kasım 2006, 00:11
2006 X9 250 EVOLUTION = 8.799 ytl
sym de 8.000 ytl miydi neydi :silent:
b_kutlu_3
21 Kasım 2006, 00:13
bende sym 250 var sadece sorunum devir göstergesi bazen takılıyor.çok memnunum
250 majestem vardı 2000 model sym yi tercih ettim yakıt aynı fakat daha seri ve çekişli b.kutlu iskenderundan saygılarımla
motodevil
21 Kasım 2006, 00:24
mostwanted 2 el alcam 0 lari yakin ama 2.el oldumu baya fark oluo kimi ucmus pahali istio kimi normal sym kullanan arkadaslar motorun gucu nasil max hizi cekisi falan ayrica x-9 kullanan bu 2 aracta 1bg fark war max hizlari ne?
mostwanted_57
21 Kasım 2006, 00:33
bakmışsındır ama...
2. el bi kaç sym. en düşükleri bunlar
6300 ytl http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/AdDetail.DoIt?AdId=3051024
6059 ytl http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/AdDetail.DoIt?AdId=2914892
6000 http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/AdDetail.DoIt?AdId=3174260
piaggiolar
5950 ytl http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/AdDetail.DoIt?AdId=2698490
6400 ytl http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/AdDetail.DoIt?AdId=3082275
6900 ytl http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/AdDetail.DoIt?AdId=2751750
motodevil
21 Kasım 2006, 00:45
saol most bunlara baktim bunlar aklimda ama daha once benim motoru satmam lazim kymco grand dink
mostwanted_57
21 Kasım 2006, 00:47
şuraya linkini yazayımda isteyen varsa ilana baksın :wiinkk:
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=24601
sbuyukkilic
21 Kasım 2006, 04:21
Almak problem değil aldıktan sonraki servis ve parca fiyatlarınada bakmak lazım
Bende cok yeniyim. Belki kullanan arkadaşlar daha cok bilgi verir
Fatih
21 Kasım 2006, 10:37
Aslında ikisini de bir yana bıraksan,
Üstüne biraz daha para eklesen,
Burgman alsan?
zuhtupasa
21 Kasım 2006, 11:00
Piaggio... Şekilci olmayınız...
Senden daha mantıklı bi yaklasım beklerdim...:bounce:
S&S
enis89
21 Kasım 2006, 11:08
piaggio bence daha fazla bagaj hacmi+daha kaliteli+göstergeleri çok şık+italyan olması fiyat ta biraz pahalı ama deger bence
motodevil
21 Kasım 2006, 17:01
death kardesı burgman almam zor hem fiyat acısından hemde burgmanın tıpini sewmıom nedense baska alternetıfler dusunulebılır belki ama durum itibari ile gts 250 ye daha yakınınm fiyatı acısından onun ozelliklerınımerak edıom max hızı cekısı benzın sarfiyatı yedek parca servis ozellikleri falan
mostwanted_57
21 Kasım 2006, 17:06
death kardesı burgman almam zor hem fiyat acısından hemde burgmanın tıpini sewmıom nedense baska alternetıfler dusunulebılır belki ama durum itibari ile gts 250 ye daha yakınınm fiyatı acısından onun ozelliklerınımerak edıom max hızı cekısı benzın sarfiyatı yedek parca servis ozellikleri falan
metehan şuraya sor istersen :wiinkk:
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=12716
zuhtupasa
21 Kasım 2006, 17:11
Sormaktan daha cok o sayfaları iice bi incelemek lazım...Yok ben inceleyemem vaktim yok diorsan sen bilirsin..
Eski bir Burgman 400 kullanıcısı olarak SYM 250 kullanıorum..baska yorum yapmıcam..
Hangisine gönlün yakınsa ve hangisi mantıklı geliyorsa onu al..:bounce:
S&S
Engin Ençetin
21 Kasım 2006, 18:32
Efsanenin doğuşu: Nisan 1946
Enrico Piaggio 1946 yılında uçak endüstrisi devrini kapatıp kişisel ulaşıma yönelme kararını vermeseydi, bu gün hiç birimiz tüm Avrupa sokaklarına yayılmış vızır vızır Vespalara tanık olamayacak, Vespa ruhunu yaşayamayacaktık.
1884 yılında Rinaldo Piaggio tarafından kurulan ‘Societa Rinaldo Piaggio' şirketinin ardından 1887 yılında Rinaldo Piaggio'nun oğlu Enrico Piaggio babasından ayrı olarak Piaggio & Co şirketini kurar. Sestri Ponente'de kurulan ilk fabrika, gemi aparatları, çeşitli gemilerin iç dekorasyon, ahşap işleri ve gemilerin tamiri ile ilgilenmektedir. 1905 yılında tamamlanan demiryolu sistemi sonrasında ortaya çıkan vagon üretim açığı nedeniyle Finale Ligure'da 270.000 m2’lik ikinci bir fabrika kurularak 1908 yılında vagon üretimine başlanır.
1915 yılında hava taşımacılığının önemini fark eden Rinaldo Piaggio ‘Auronautiche Francesco Oneto’ şirketi ile ortaklık kurarak havacılık konusunda bilgili olan Giovanni Pegna ile anlaşır
1917'de Pisa'da, 1924'te ise Pontedera'da kurulan 2 yeni fabrikayı Rinaldo Piaggio'nun büyük oğlu Enrico Piaggio yönetirken Finale ve Sestri bölgelerindeki fabrikaları da küçük oğlu Armando Piaggio yönetmektedir.
1920 yılında havacılık şirketi için 10 milyon liret (6.000 USD) yatırım yapar.
Piaggio, 1946 yılında ürettiği ilk Scooter’dan 20 yıl önce, 1924 yılında, uçaklar için gerekli enerjiyi üretebilecek Fransız lisanslı 400 beygirlik Jupiter motorlarıyla ilk motor üretimine başlar. Konstrüktiv mühendis Nuzionali, Rinaldo Piaggio ve Atillio Odero Ligurian; Tuscon grubunu satın aldığında motor üretiminin kalbi durumuna gelir. İkinci dünya savaşı patlak verene kadar firma motor üretimi konusunda 20’den fazla dünya rekoru kırar. Piston motorlu yüksek irtifa uçaklar için üretilen 1750 beygir gücünde radyal 18 silindirli motor, İtalya’da üretilen en güçlü pistonlu motor olarak hala rekoru elinde tutmaktadır.
Piaggio’nun bitmek bilmeyen buluşları arasında; 1919’da ekmek ve pasta üreten elektrikli fırın, 1926’da uçaklara geç ateşlemeli makineli tüfek uygulamaları, 1946 kişisel kullanım için zaman ayarlı cep sigaralığı ve Vespa, 1952’de dokümantasyon ve kataloglama için elektro-pnömatik makineleri sıralayabiliriz.
1938 yılında babalarının ölümünün ardından, Enrico ve Armando Piaggio ortakları Attillio Odero ile firmanın yönetimini ele aldılar. Aynı yıl dört motorlu bombardıman uçakları ve ardından yolcu uçaklarının üretimine başlanır. Kısa zamanda Iyice gelişen fabrika, 750.000 m2 ‘lik alanı ve 7.000 çalışanı ile bir dev halini almıştı ki 1943 yılında Almanlar tarafından bombalanır. Bombardımanlar sonrasında nerdeyse tamamı kullanılamaz hale gelen fabrikada çalışan sayısı 90 kişiye kadar geriler. Savaş sonrası yolların bozuk olup otomotiv endüstrisi için pek de umut vaadetmiyor olması ve İtalya’nın perişan ekonomisinin bir sonucu olarak, 1946 baharında Enrico Piaggio’nun hayali Vespa gerçek olur. Fabrika tüm kara taşıtları üzerine odaklanarak yeniden üretime geçip günümüze kadar ulaşır.
Avrupa’nın yeniden şekillenişiyle birlikte doğan Vespa, dünyanın en meşhur iki tekerlekli aracı olarak İtalya’nın dillere destan rahatlığını ve benzersiz tarzını dünyaya tanıtırken her türlü yol koşulu için özellikle tasarlanan yüksek motor hacimli Piaggio ise fonksiyonaliteye yeni bir anlam katmıştır.
Sayın MOTODEVİL
Piaggio bu sene 60. cı yılını kutlayan bir dünya devi. Piaggio fabrikalarında bugün Vespa, Piaggio, Gilera, Aprilla, Moto Guzzi, ve Derbi motosikletlerini üretiyor. Motorsiklet karşılaştırması yaparken SYM ile Piaggio'yu karşlaştırıyorsunuz. Elmayla armutu karşılaştırmak ne kadar sağlıklı olur bunu sizin takdirinize bırakıyorum.
Engin Ençetin
Atlas
21 Kasım 2006, 18:46
...
Sayın MOTODEVİL
Piaggio bu sene 60. cı yılını kutlayan bir dünya devi. Piaggio fabrikalarında bugün Vespa, Piaggio, Gilera, Aprilla, Moto Guzzi, ve Derbi motosikletlerini üretiyor. Motorsiklet karşılaştırması yaparken SYM ile Piaggio'yu karşlaştırıyorsunuz. Elmayla armutu karşılaştırmak ne kadar sağlıklı olur bunu sizin takdirinize bırakıyorum.
Engin Ençetin
Sanıldığı gibi ilk olan mükemmel olsaydı ve herkes ilk olana binseydi şuan sadece "Vespa" adının yeterli olması gerekirdi ve Piaggio, Gilera, Aprilla vs. gibi marka üretmeye gerek kalmazdı. Gene benzer şekilde herkes ilk olan araba markasına binseydi dünyada sadece Ford olurdu. :farao:
motodevil
21 Kasım 2006, 21:02
walla engin kardesımtamam piaggio ii marka ama ilk olmak en ii olmak demek diildir ben kesınlıkle piaggioya kotu demıorum herseyıyle super ama gts ye gore tipi bence daha zayıf yoksa param olsa tabiki piaggio ama su sartlarda ancak 2. el bir gts alabilirim ama nolursa olsun istersen gts bir cinli olsun bana gore gts in tipi x-9 dan daha guzel we dolgun tamamem öznel bi dusunce bu
Hakki
21 Kasım 2006, 21:34
@ engin ençetin
ben de bir piaggio kullanıcısıyım ve reklam kokan mesajınızı kınıyorum.
(kısa ve öz mesaj yazmayacagım; anlayamayan olabilir.)
karşılaştırılan markalar elma ile armut değil veya araba ile motosiklet değil ikisi de motosiklet. motosikletlerin ikisi de kalitesiz olarak sipariş edilen çin malları degil. diger üyelerin de dedigi gibi ilk üretilene binilseydi araba olarak herkesin ford'a binmesi lazımdı.
ayrıca piaggio'nun bu sitede sizin yazdıgınız gibi bir yazıya ihtiyacı yok.(yazdıgınız yazı (son paragraf hariç) piaggioturkiye'nin sayfasında da var. eger piaggioturkiye'nin sayfasına siz yazmadıysanız copy-paste'nizin kaynagını göstermeliydiniz)
motodevil
21 Kasım 2006, 23:15
yaw onemmli olan bunlar dııl arkadaslar 2 si arasında kı farklar artılar eksıler gts nın max hızı performansı benzın sarfiyatı
Engin Ençetin
22 Kasım 2006, 14:02
SYM nin teknik özellikleri
Garanti 2 yıl veya 30.000km
Motor
Tipi 4-zamanlı, SOHC, karbüratörlü, 1-silindir
Sübaplar 4
Soğutma sistemi Sıvı soğutmalı
Silindir hacmi 249,4 cm3
Çap 71,0 mm
Strok 63,0 mm
Sıkıştırma oranı 10,5 : 1
Maksimum güç 21 hp / 7500 dd
Maksimum tork 21,6 Nm / 6500 dd
Aktarma
Tipi C.V.T. Kayışlı
Şanzıman sıralaması Otomatik
Elektrik
Ateşleme tipi Elektronik ateşleme (Transistörlü)
Çalıştırma sistemi Elektrikli ve ayaktan marş
Ölçüler ve kuru ağırlık
Toplam uzunluk 2165 mm
Toplam genişlik 870 mm
Toplam yükseklik 1380 mm
Aks arası mesafe 1495 mm
Zeminden yükseklik 165 mm
Sele yüksekliği n/a
Kuru ağırlık 177 kg
Yakıt depo kapasitesi 12 Litre
Şasi
Ön süspansiyon Teleskopik çatal, helezon yay, yağ sıkıştırmalı
Arka süspansiyon Hareketli kollu tip, helezon yay, yağ sıkıştırmalı amortisörlü
Ön fren Disk
Arka fren Disk
Ön lastik ölçüsü 130/70-13 M/C (57P) Tubeless
Arka lastik ölçüsü 130/70-13 M/C (57P) Tubeless
X9 EVOLUTION 250 Teknik Özellikleri
Motor
Tek silindir 4 zamanlı
Ön süspansiyon
Hidrolik furş ile 35 mm boru çapı
Silindir Hacmi
244,3 cc
Arka süspansiyon
Çift etkili hidrolik amortisör, 4 yay pozisyonu
Silindir Çapı
72 mm
Arka Fren
240 mm disk ile
Silindir Kursu
60 mm
Ön Fren
240 mm çift disk ile
Max Güç HP
22 hp
Jant ölçüleri
Ön:14"x3.50" Arka:14"x3.50"
Yakıt
Kurşunsuz Benzin 95 oktan min.
Ön lastik
İç lastiksiz 120/70-14"
Dağıtım
Üstten tek eksantrik, 4 sübap ile
Arka Lastik
İç lastiksiz 140/60-14"
Ateşleme
Elektronik, değişken avanslı
Uzunluk
2.130 mm
Çalıştırma
Elektrik, otomatik jigle ile
Genişlik (En geniş yer)
910 mm
Yağlama
Islak karter, pompa ile
Aks Aralığı
1.500 mm
KarterYağ kapasitesi
1.1 lt
Sele yüksekliği
790 mm
Soğutma
Sıvı ile
Kuru ağırlık
168 kg
Debriyaj
Otomatik, kuru tip santrifujlu
Yakıt deposu
14.5 lt, 2.5lt yedek içinde
Vites
Değişken kayışlı aktarım sistemi
En yüksek hız
125 km/h
Şasi
Çift kaplamalı çelik boru
Egzost Çıkışı
Euro 2 normlarında
Esasında 2 motor arasında çok büyük fark yok siz hangisine sahip olmaktan mutlu olacaksanız ona yönelin.
motodevil
27 Kasım 2006, 17:35
sym i bi marka tabi piaggio daha iyi sym kullananlardan bi sikayet duymadım ozellikleri hemen hemen aynı motorların tercih yapmak zor
koyulacivert
27 Kasım 2006, 17:53
piaggio şşuutt ve gol :queen:
sahin23
27 Kasım 2006, 22:15
piaggionun yedek parça fiyatlarının çok pahalı olduğu da söyleniyor madem ikinci el alacaksın buna da dikkat et derim
revolution
27 Kasım 2006, 23:30
Dostum bende kısa bir zaman öncesine kadar seninle aynı ikilemde kalmıştım.
Bu ikisinin yanına ben birde X8 i eklemiştim
Bu konuda şanslıydm çünkü x8 ve x9 sahibi bir arkadaşlarım vardı ve motorlarını deneme fırsatım oldu.
Öncelikle x9 dan başlayayım;
gösterge paneli başarılı gerçekten yol bilgisayarını hiç kullanma ihtiyavı hissetmedim arabadaki gibi çekici gelmedi bana lastiklerinin büyük olması bir avantaj beygir gücü ve max hız konusunda GTS den pek farkı yok öndeki çift diski zorlamak istemedim zira lastiklerin eskiliğinden olduğunu düşündüğüm sürekli bir kayma eğilimi vardı motorda
benzin sarfiyatı km de 120 ykr civarı GTS de 100 ykr civarı
hızlanma ve ara hızlanmalarda GTS bence daha atik ayrıca şasi itibarı ilede daha esnek sürüşler yapmaya olanak veriyor.
yaklaşık bir hafta x9 ve x8 kullandıktan sonra gidip GTS 250 aldım
Nedenini sen zaten söylemişsin
bence GTs ile x9 arasında birini öen çıkaracak bir fark yok aksine GTS de burgmanın kullanım özellikleri hissediliyor. Tipide tüm scooterlar içerisinde bence en iyisi Yani aralarında fark olmadığını gördüğüm bu motorlara sırf italyan diye daha fazla para vermek istemedim.
Tabi bu benim tercihim şu ana kadarda yanılmadığımı düşünüyorum. Gerek servis gerek yedek parça fiyatları piagionun 3 te biri
Ama bence sen her iki motoru bir yakıından incele mümkünse biraz kullan ve vaktin varsa Sym topiciğini oku
herşey gönlünce olsun...
gropsy
03 Aralık 2006, 18:16
arkadaşım bende sym var 17000 km oldu ve hiçbir sorun çıkarmadı mükemmel bir motor...antalyada oturuyorum ve geçen düzbir yolda yanıma x9 geldi ışıklarda durduk ve adam böle küçümser bir şekkilde motoruma baktı ve benimle yarışmaya çalıştı bende gaza geldim ve adam çok güzel bi fark koydum ilerdeki ışıklarda adam yanıma geldi ve motorun markasını fln sordu durdu inceledi fln ve bende motoru yeni aldım keşke sym alsaydım dedi denecek bişi yok italyan malı oldu die symden daha ii motor olduğu anlamına gelmez ama iki model arasında karşılaşma yapıldıysa ben sym derim...dediğim gibi sym çok kaliteli bir motordur burda bir abimde sym joyride var ve adam 120.000 kmde birkez bile tık dememiş motor yani denecek bişi yok mükemmel...
MCA Motor
13 Aralık 2006, 13:17
selam hocam...
bende sym 250 var cok memnunum...10.000 km. satıyorum...istersen sana vereyim
çok temiz giwi çantası ve aparatı var...
5500,00 ytl... olur...
renk siyah...tavsiye ederim...
0 537 732 32 92 izmir
kenan0014
13 Aralık 2006, 13:51
arkadasim belliki senin gönlün sym den yana piaggio söyle piaggio böle demene gerek yok sym alıcaksan sym alıcam de bende sana katılıyorum ama neden grand dink 250 cc almayı düşünmüyorsun bende sana bunu sorayım
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO